Heeft ASX nog toegevoegde waarde tov REX vraag ik me af....ik dacht dat REX toch met kop en schouders boven ASX stond....of niet?Gulf_5 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:03:
Zo, na een korte stilte even bijkletsen m.b.t. de "voort"gang... voor zover dat zo mag heten...
De processor draait nu op 3,0 GHz stabiel. Bij iedere waarde hoger, komt het moederbord niet eens door tot het eerste piepje, slaat de PC af, reset hij het BIOS naar 2,66 GHz en boot hij terug naar het BIOS met de overclockwaarschuwing. Echt heel frustrerend want ik heb geen idee waar hem dat in zit.
Tot zover dus even mijn OC avontuur. Ik laat het hier even bij en probeer nu eerst FSX voorzover het met deze config gaat, te optimaliseren. Ik heb mijn Raptor binnen dus ik begin met een schone install op de Raptor. En dan ga ik stukje voor stukje de add-ons invoegen en kijken wat er te configgen valt en te optimaliseren...
Nog mensen met ideëen over de volgorde ?
Zelf zat ik te denken aan:
FSX, Acceleration, WOAI, FSGlobal2010, UTX, GEX, ASX, REX
Ik heb nog FSGenesis ergens op een HD staan, maar weet niet of die enige overlap heeft met bovengenoemde addons.
Wat betreft de Addon kisten, is daar nog een volgorde in ? Had begrepen alleen bij de PMDG bakken ?
(in volgorde:) PMDG 747-400, PMDG MD-11, JS4100, Wilco E-Jets, PIC733/4/5
Als laatste had ik gisteravond FSPassengerX geinstalleerd, en toen kreeg ik voor het eerst in deze installatie last van vastlopers... Gewoon "freeze" van FSX. Iemand daar ervaring mee ?
Ben benieuwd of hier nog nuttige input voor is
FSGenesis is primair een goede mesh voor NA, maar zal overlap hebben met FSGlobal2010.
Vergeet niet tix keer te rebooten tussen de installs door...Install -> Reboot, FSX starten, FSX sluiten, volgende install -> Reboot.