• GJ007
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-08 07:34

GJ007

:)

waar kan ik info vinden over het spelen op meerdere schermen?
- triplehead2go

maar hoe dan bijvoorbeeld de instrumentaria op een ander display?
- evt niet op de triplehead2go

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vlieg op 3 schermen met twee oude videokaartjes.
Afbeeldingslocatie: http://img38.imagefra.me/img/img38/2/8/21/carlo/f_r02m_1b1632e.jpg
Ubuntu en XP en FS9 op Athlon3700+@2,9ghz, 2gig ram, Nvidea6600GT, Radeon700pro.
Ik weet niet of die Triplehead2go rekening houdt met de schermranden?
Met 3 schermen op twee kaartjes kun je dat perfect instellen (kijk maar naar de foto). Evt. zou er nog een scherm bij kunnen voor instrumenten.
Met ALT-ENTER moet je FS ff zwiepen naar een venster. Daarna rechtsklikken op het venster en "undocken". Dan kun je e.e.a. naar een ander scherm slepen.
Suc6 :*)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afwerking kan wel mooier he :) Drie monitors op stapels boeken :P

Afbeeldingslocatie: http://img.tomshardware.com/us/2004/02/16/dual_display_gaming_bigs_up/excitement.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wideview.it/images/fsc2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://game.amd.com/us-en/content/images/community/articles/AMD000000017/pic2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://multimonitor.net/wp-content/uploads/2008/08/adacel-traffic-controller-training.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
* Tallguy gaat eind december een keer in een B738 vliegen op Schiphol-Oost

Afbeeldingslocatie: http://www.flightsimulator.nl/fst_images/CockpitB737-static-Fly.JPG tegen een lager tarief dan normaal :)

Binnenkort dus maar gaan oefenen op mijn PMDG. Laatste tijd bijna alleen nog MD-11 en JS41 gevlogen.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie nu net dat je bij http://www.simsensation.nl/ een full motion 737NG kunt boeken.
Prijzen vallen ook nog wel mee. :9

Leuk idee voor de feestdagen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
na een eeuw twijfel net de level d 767 gekocht voor fsx, ben in tijden niet zo opgewonden geraakt van een vliegtuig haha, wat een geweldige kist :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:57:
Zie nu net dat je bij http://www.simsensation.nl/ een full motion 737NG kunt boeken.

Idd, prijzen vallen reuze mee. Ben beniewd wat dat motion jacks systeem is wat ze gebruiken.

offtopic:
Ik ben geen webmaster maar in de contact dialoog krijg ik:

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '../analyticstracking.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/sims/domains/simsensation.nl/public_html/_inc/contact_form.php on line 114

Wat doet die . (current working directory) in het include path v.e. websysteem?
En bovendien een leading : voor het path voegt current working dir al toe dus .: is dubbelop.
Nicht so gut :/

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.amd.com/PublishingImages/Public/Photograph_LifestylePhotos/375WJPEG/AMD-108206_425w.jpg
Ati Eyefinity is weer wat nieuws om meerdere schermen aan te sturen.
Maar op bovenstaand plaatje zie je dat er geen rekening wordt gehouden met de schermranden (de kozijnen verspringen) dus ook Ati Eyefinity is niet goed. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Topicstarter
Dat heeft volgens mij met de angle te maken van waaruit de foto is gemaakt. Bovendien is het niet aan AMD-ATi om met dergelijke schaling rekening te houden, maar juist aan de engineers van de betreffende games.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op internet gezocht naar bezel (rand van het scherm). Het is aannemelijk dat Ati in de toekomst komt met bezelmanagement, net zoals Matrox heeft bij de Triplehead2go.
Verder is nog e.e.a. mogelijk met SoftTh.
Nog heel wat uit te proberen dus...
Het is wel lullig als je een eyefiniti-kaart koopt waar je dan meteen 3 monitoren bij moet kopen. Eyefinity schijnt alleen overweg te kunnen met monitoren met dezelfde resolutie. Mss biedt SoftTh dan een oplossing.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Tuzla schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:02:
na een eeuw twijfel net de level d 767 gekocht voor fsx, ben in tijden niet zo opgewonden geraakt van een vliegtuig haha, wat een geweldige kist :o
Blijft jammer dat ik het niet even kan proberen, want ik vind het eerlijk gezegd best een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Mr.Joker schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:37:
REX icm Flytampa Hong kong.

Embraer 170 BA vloog ik mee :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb jij die Embraer vandaan? Ik wil graag een 190 hebben, ik kan alleen een 135 en 145 vinden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
bear87 schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:21:
[...]

Blijft jammer dat ik het niet even kan proberen, want ik vind het eerlijk gezegd best een hoop geld.
Als je pmdg gewend bent en dat goed vind, dan is levelD ook een goede stap die zeker niet tegenvalt

ik ben ook maar weer is bezig geweest..
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-mc1B-zM8-Y]

[ Voor 15% gewijzigd door FSXnoob op 23-11-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:39
FSX noob je had paar maanden geleden aangekondigd (op youtube) met een tutorial te komen voor de PMDG 737 in FSX.

Heb je meer info? want lijkt me gaaf als het werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Remco Tr op 23-11-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_dg
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2024
Beste FS(X) fans!
Afbeeldingslocatie: http://www.pilotmall.com/images/uploads/6709_4560_large.jpg
Voor de mensen die deze standaard analoge metertjes zat zijn heb ik een upgrade gemaakt voor de Saitek Pro Flight Instrument Panel. De analoge metertjes worden vervangen door een PFD en een EICAS. Meer uitleg staat in de readme file;) De upgrade is HIER te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Remco Tr schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:32:
FSX noob je had paar maanden geleden aangekondigd (op youtube) met een tutorial te komen voor de PMDG 737 in FSX.

Heb je meer info? want lijkt me gaaf als het werkt.
Klopt, ik was er aan begonnen, maar het is een rampazlige klus geworden. De fs2004 versie kon je in 8 stappen fsx-proof maken, wat vroeger wel lukte lukt nu dus niet meer, de vliegtuig blijft zwart komen in fsx op het eind, ligt denk ik aan me pc geen idee, wanneer dit opgelost is komt de tutorial ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Maar waardoor komt het door sp1 en sp2 of echt met pc config?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je die stappen nog ergens?
Wil ze wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 16:43
Ahum. DX10 preview soms aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 13:43
kris_dg schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:55:
Beste FS(X) fans!
[afbeelding]
Voor de mensen die deze standaard analoge metertjes zat zijn heb ik een upgrade gemaakt voor de Saitek Pro Flight Instrument Panel. De analoge metertjes worden vervangen door een PFD en een EICAS. Meer uitleg staat in de readme file;) De upgrade is HIER te downloaden.
Dit klinkt interessant. Heb je plaatjes van hoe het dan word en wat de resolutie is van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:21:
Heb je die stappen nog ergens?
Wil ze wel eens proberen.
T zit nu bij een vriend van me, computer nerd die er ook mee bezig is, als ik het terug heb dan copieer ik het wel hier. Alle opties van hierboven zijn getest, ik ben alleen bang dat ik wat uit de readme heb verwijderd toen ik er wat aantekeningen in zette, kan niks anders bedenken 8)7

Heb nu ook de how-to install & download links voor skai 2.3 filmpje klaar, komt straks op youtube voor AI traffic lovers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Ik wacht in spanning af!

Hoop dat je het voor elkaar krijgt man!

Is niet niet iets met DLL en Gauges die in speciale map moeten.
Zodat je die melding van fsx krijgt op je die dll wilt gebruiken ja of nee.

[ Voor 51% gewijzigd door Remco Tr op 24-11-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik kan ook mijn werkende versie uploaden, dan copieer je die en dan werkt het ook,
Als je maar de orginele versie hebt op de fs2004 dan is er niks illegaals aan ook :)

[ Voor 80% gewijzigd door FSXnoob op 25-11-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij je die niet hebt, dan is het wel illegaal, daarom mag je die link hier denk ik niet posten.
Zou wel makkelijker zijn, maar denk dat je mij (en heel veel ander FS liefhebbers & PMDG 737 vliegers) enorm helpt met deze informatie.

• Remco Tr
Of maak een lijst waar je bestanden staat en zet je aircraft.cfg file op fileshack ofzo.

Ik ben benieuwd

• FSXnoob
De vraag is of ik er eerder mee kom of PMDG met de echte FSX versie haha. Nu heb ik mijn ook half verpest, hij laad niet meer door fscuip.dll ofzo, zit nu dat te fixen ook nog, hoofdpijn PMDG software altijd, ondanks de goede kwaliteit.

De pmdg 737 op fsx heeft echt veel weg van de level-d 767 qua besturing, ook beetje log enzo, heerlijk gewoon.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G7Jov1DUwXI]

Verwijderd

Als je de info nu eens deelt (dus de stappen die je gedaan hebt) dan kunnen wellicht mede tweakers je helpen met het uitvogelen van hoe het e.a. voor elkaar te krijgen is.

Begijp dat je graag een goede en min of meer kant & klare oplossing wil aanbieden.
Maar weet dat er genoeg lui zijn die je willen helpen. Zou het zelf ook wel willen testen, maar veel tijd heb ik daar helaas niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik zal de how to hier zetten als ik de usb stick weer terug heb met alle zooi, dan moet je wel de pmdg 737 op fs2004 hebben anders kom je ook niet ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zijn virtuele pc's weer goed voor. :P
(Voor het installeren dan, het vliegen in een VM zal lastiger gaan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Tuzla schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 01:03:
Ik zal de how to hier zetten als ik de usb stick weer terug heb met alle zooi, dan moet je wel de pmdg 737 op fs2004 hebben anders kom je ook niet ver :P
Je kan hem toch gewoon installeren ergens op je schijf je hebt fs2004 zelf toch niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
ja das de zelfde volgens mij :D alleen had mijn nog wat extra aantekeningen maar t komt overeen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Ziten wel wat bugs in zoals eng start werkt niet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Techno schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:52:
[...]

Dit klinkt interessant. Heb je plaatjes van hoe het dan word en wat de resolutie is van die dingen?
Die wil ik inderdaad eigenlijk ook wel eens in actie zien :)... de Instrument, Radio en Switch-panels zijn de enige units die ik nog niet heb uit de Pro Flight reeks. Nu heb ik dan wel de OpenCockpits MCP en radio, dus de radio-panels heb ik minder hard nodig, maar die instrumentenpanelen (full-colour LCD's, met draaiknoppen en Line Select Keys) zien er nog altijd erg interessant uit!

Wel jammer dat de meegeleverde software alleen met FSX werkt, sinds ik toch nog redelijk fanatiek FS9 vlieger ben.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:57:

Als ik dat ding ook nog zónder instructeur kon boeken, of in ieder geval zonder die 'bijgeleverde' instructieles, dan was ik blij. Leuk voor de armchair-piloot die net een Cessna'tje kan landen, maar niet als ik met een boekwerk aan checklists en een compleet flightplan naar binnen stap. Ik ken zo'n beetje elke knop, meter en fastener van een 738-deck uit mijn hoofd, dus die hoeven ze me niet uit te leggen.

[ Voor 31% gewijzigd door Stoney3K op 02-12-2009 03:18 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_dg
Techno schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:52:
[...]

Ik kan er helaas geen screenshot o.i.d. van maken dus ik heb er een foto van gemaakt. Let niet op de kwaliteit :P

Afbeeldingslocatie: http://djkris.nl/traffic/25112009561.jpg
Afbeeldingslocatie: http://djkris.nl/traffic/25112009562.jpg

De resolutie van het hele schermpje is 320x240 en ik heb aan de rechterkant van de PFD nog net genoeg ruimte voor een vertical-speed meter dus die komt er ook nog aan. Nogmaals, de update is HIER te downloaden.

[ Voor 6% gewijzigd door kris_dg op 02-12-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Stoney3K schreef op woensdag 02 december 2009 @ 03:14:
Als ik dat ding ook nog zónder instructeur kon boeken, of in ieder geval zonder die 'bijgeleverde' instructieles, dan was ik blij. Leuk voor de armchair-piloot die net een Cessna'tje kan landen, maar niet als ik met een boekwerk aan checklists en een compleet flightplan naar binnen stap. Ik ken zo'n beetje elke knop, meter en fastener van een 738-deck uit mijn hoofd, dus die hoeven ze me niet uit te leggen.
Daar valt vast wel iets mee te regelen, denk niet dat die instructeur het erg vind om gewoon mee te vliegen als copiloot bij 'gevorderde' sim vliegers zeg maar :P. Misschien juist een leuke kans om wat interessante situaties met hem door te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno
kris_dg schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:29:
[...]

Ik kan er helaas geen screenshot o.i.d. van maken dus ik heb er een foto van gemaakt. Let niet op de kwaliteit :P

[afbeelding]
[afbeelding]

De resolutie van het hele schermpje is 320x240 en ik heb aan de rechterkant van de PFD nog net genoeg ruimte voor een vertical-speed meter dus die komt er ook nog aan. Nogmaals, de update is HIER te downloaden.
Bedankt voor de info! Kwaliteit van de fotos goed genoeg ;)
Even een paar vragen:

- Gebruik je dit met FSX of FS2004?
- Werkt het met alle kisten?
- Heb je dit zelf gemaakt? Zo ja, kun je het aanpassen zodat het bijvoorbeeld meer op dat van een 737 ng lijkt (pfd)? (Wat veeleisend he :))
- Hoe staat het met de update snelheid? Als je bijvoorbeeld 10fps in fsx hebt, blijft de pfd dan wel vloeiend doordat het met fsuipc werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_dg
Techno schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:25:
[...]

Bedankt voor de info! Kwaliteit van de fotos goed genoeg ;)
Even een paar vragen:

- Gebruik je dit met FSX of FS2004?
- Werkt het met alle kisten?
- Heb je dit zelf gemaakt? Zo ja, kun je het aanpassen zodat het bijvoorbeeld meer op dat van een 737 ng lijkt (pfd)? (Wat veeleisend he :))
- Hoe staat het met de update snelheid? Als je bijvoorbeeld 10fps in fsx hebt, blijft de pfd dan wel vloeiend doordat het met fsuipc werkt?
Ik gebruik dit zelf met FSX, en ik denk ook niet dat het werkt met FS2004 aangezien de drivers gebruik maken van de FSX SDK. Ik heb het getest met een Boeing 747 en 737 en met beide werkt het vloeibaar!
Ik heb hem zelf gemaakt ja, ben er denk 2 dagen mee bezig geweest. Maar als je hem wilt veranderen ben je denk nog langer bezig, aangezien alle getallen en bewegende beelden lange strips zijn waarvan je de positie (en mask) op moet geven in een XML-filetje. Dus dat is niet handig ;)
De refresh-rate hangt van je FSX SDK af, ik denk dat de drivers van het LCDtje elke 100 ms de gegevens ophaalt.
Het zijn eigenlijk gewoon alle 6 metertjes van Saitek zelf in 1, plus nog wat extratjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

kris_dg schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:29:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Foto's zijn juist beter, dan krijg je een beetje een indruk van hoe het er op zo'n scherm uit komt :)... ik weet niet of je een plaatje kan maken met de PFD/EICAS in combinatie met de rest van je setup, zodat ik een idee kan krijgen van de grootte?

Misschien dat je de airspeed en altitude tapes trouwens nog wat kan inkorten, zodat je daarboven plek hebt voor een FMA (Flight Mode Annunciator) en doel-aandudingen van de IAS en ALT HOLD-functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Wat kan het leven toch zuur zijn... tot gisteren had ik FSX + ati 4870 zo goed afgesteld dat menig ati gebruiker jaloers op werd @ youtube filmpjes, maar me windows begaf het en moest alles opnieuw installeren, zo ook dus fsx..

Weken werk van afstellen van de fsx zelf, ati catalist, fsx.cfg, allemaal nu dus weg, fsx zit er weer op en wou weer filmpje frapsen, maar schaam me dood van de graphics nu 8)7 alles is op z'n ati's wazig, blurry, trillend, dit word weer weken googlen en tunen ipv vliegen. me gefraps voor 2009 is nu dus afgelopen ;(

Wat is het leven toch easy als je het met een nvidia doet, al is die kut afgesteld dan nog win je het van een ati pff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuzla schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:04:
Wat is het leven toch easy als je het met een nvidia doet, al is die kut afgesteld dan nog win je het van een ati pff :+
Of als je een backup neemt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
goede tip voor andere ja, voor mij helaas telaat..

Ik ga nu maar is kijken voor een GTX 285, kost nu overal rond 300. Hopelijk is die nog ergens met wat sale te vinden met alle aankomende feestdagen. Met de snelle processor en 285 moet het wel zorgeloos rocken.

of nog een 4870 nemen dan heb ik 4870x2, die combinatie is werklijk geweldig bij alle games lees ik, maar of het fsx (vee) beter zal maken tjah...

[ Voor 22% gewijzigd door FSXnoob op 04-12-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nergens last van met m'n E8400 + HD4850: http://www.youtube.com/watch?v=5PQsw1deY1Q

Enige wazigheid komt daar door de compressie :). Kun je misschien eens een source bestand van een filmpje ergens uploaden, ben wel benieuwd naar dat getril en de wazigheid, misschien ben ik het ook al eens tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik zal wel wat gaan frapsen, het lijkt als bij jou op het filmpje, tussen 2.32/2.40 als je naar de grond kijkt.

Ik denk nogsteeds dat fsx ook flink positief en negatief beinvloed kan worden bij de ati catalist settings, met de AA/AAA/AF/AI opties etc.. ik weet me god niet wat ik daar vroeger had en wat er nu moet voor het betere kwaliteit..

[ Voor 51% gewijzigd door FSXnoob op 04-12-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
De afgelopen tijd, ivm het inzetten van een SSD als OS disk, bezig geweest om mijn FS9/X spul weer helemaal opnieuw te installeren en meteen wat nwe add-ons in te zetten.

Daarna een vluchtje gedaan met de PMDG JS4100 (private livery) van EDDM (Munchen) naar LOWI (Innsbruck)

Depart: EDDM rwy 26L
FP: AMPEG.MAH.MANAL.TULS
Alt: FL140
ARR: rwy 08

Gebruikte software: FSX met DX10, UTX Europe, GEX Europe, REX2, FSGlobal2010, Scenerytech Europe en de PMDG JS4100.
ATC via RadarContact
Tevens gebruikt de bloom enhancer.

Na takeoff EDDM in de schermering
Na takeoff EDDM in de schermering

We verwachtten wat laaghangende bewolking in Oostenrijk en dat blijkt te kloppen
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3aDNONECBthEhHcuWxauCa7m/thumb.jpg

Over de bergen ben ik qua kwaliteit nog niet echt tevreden en moet ik nog eens zoeken naar een mooiere oplossing.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eGx7L1lJxxuXY8rEAwr55Xaq/thumb.jpg

Mooie blauwe lucht met wat wolken die tussen de bergen blijven hangen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oRpM58BvRftI3XNIO4D58zl8/thumb.jpg

Uit die dikke wolkensoep kwam ik aan op baan 08. Erg laaghangende bewolking.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3PFQmbi1TdE4nyEAvE313b8C/thumb.jpg

PAX zijn eruit en we wachten maar op de retourvlucht
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bTM56jkulx5zpG4MN3yqD9WT/thumb.jpg

Vraag: waar kan het aan liggen dat ik met World of AI toch her en der witte planes tegenkom? Sommigen hebben dus wel een livery, andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Tuzla schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:21:
goede tip voor andere ja, voor mij helaas telaat..

Ik ga nu maar is kijken voor een GTX 285, kost nu overal rond 300. Hopelijk is die nog ergens met wat sale te vinden met alle aankomende feestdagen. Met de snelle processor en 285 moet het wel zorgeloos rocken.

of nog een 4870 nemen dan heb ik 4870x2, die combinatie is werklijk geweldig bij alle games lees ik, maar of het fsx (vee) beter zal maken tjah...
Of je neemt, zoals ik heb gedaan, een eVGA GTX275 FTW. Is goedkoper en evenaart de snelheden van de 280.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb ook met SKai , in FSX , DX10 dat sommige vliegtuigen ook "helemaal wit" zijn. :X Soms tonen ze voor 1 seconde hunt extures, waarna ze weer wit worden, voor altijd. :/

Wat is eraan te doen?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DX9 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
En de bloom-enhancer werkt toch ook enkel onder DX9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Kensei schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:26:
[...]

Of je neemt, zoals ik heb gedaan, een eVGA GTX275 FTW. Is goedkoper en evenaart de snelheden van de 280.
Of je vergelijkt de performance van de kaarten op deze site. Dan zie je dat de HD4890 nèt iets beter zou moeten performen dan de GTX280.. Ik weet alleen niet of FSX liever NVidia heeft dan AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Fsx vraagt veel van de cpu + draait het liefst op een nvidia kaart. Voor fsx ben je dus (altijd) beter uit met een nvidia, alle overige games is er niet gek veel verschil tussen de 2. Zelfs mijn cheap ass 4870 draait crysis extreem lekker, dan zou je niet denken dat een game uit 2007 (fsx) matig zou lopen mja, fsx is uniek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
FSX is ook geen game, maar een sim. En dat stelt ook andere eisen aan de hardware, los van (uiteraard) het feit dat de gebruikte techniek inmiddels (volgens mij) anders aangepakt zou kunnen worden.
Het gerucht gaat trouwens dat Aerosoft een flightsim aan het ontwikkelen gaat (of er althans over nadenkt dit te gaan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:20
Tuzla schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:31:
Fsx vraagt veel van de cpu + draait het liefst op een nvidia kaart. Voor fsx ben je dus (altijd) beter uit met een nvidia, alle overige games is er niet gek veel verschil tussen de 2. Zelfs mijn cheap ass 4870 draait crysis extreem lekker, dan zou je niet denken dat een game uit 2007 (fsx) matig zou lopen mja, fsx is uniek..
Zo'n meesterkaart heb je niet nodig voor FSX.

Ik heb trouwens alles op toepassings-gestuurd bij FSX met Ati CCC op me 4870.
Toen ik AA/AF etc. via CCC regelde zag het er heel erg brak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft iemand al ervaringen met REX -/Real Environment Xtreme FS2004? Ik vraag me af of de graphics/textures beter zijn dan die van Ultimate Terrain.
Of zie ik het goed en betreft het alleen sky/weather en lights.

[ Voor 18% gewijzigd door rdluca op 05-12-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

ik ben van plan om de md 11 aan te schaffen is hij een btje FPS friendly? ik vertrouw fsx voor geen meter. mn i7 loopt nu op 4ghz en de performance nog steeds beroerd...

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rdluca schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:55:
Heeft iemand al ervaringen met REX -/Real Environment Xtreme FS2004? Ik vraag me af of de graphics/textures beter zijn dan die van Ultimate Terrain.
Naast het weer kan je deze zaken uitgebreid aanpassen:
http://www.realenvironmentxtreme.com/images/theme_lg.jpg

Het is dus zonder terrain, maar het ziet er wel prachtig uit :)

http://img99.imageshack.us/img99/9813/14185709.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/6776/76555127.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Is de FSX versie met terrain? We hebben het dan over mesh neem ik aan?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Dani86 schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:56:
ik ben van plan om de md 11 aan te schaffen is hij een btje FPS friendly? ik vertrouw fsx voor geen meter. mn i7 loopt nu op 4ghz en de performance nog steeds beroerd...
Dat is de MD-11 duidelijk niet.

wat zijn je instellingen op FSXe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
MD11 is beter voor je FPS dan de 747.

Tweak die bij mij veel uitmaakt is bufferpools op 400000000.
En auto-gen op normal/sparse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
rdluca schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:55:
REX zorgt voor je weer, wolken en heeft een flightplanner.
Ultimate Terrain is heel wat anders en zorgt voor een betere terrain looks wat betreft gebouwen, wegen, bruggen. UT is oa(!) een landclass product.
Je kan dit nog aanvullen met Ground Environment Extreme. GEX zorgt voor betere grondtextures en autogen.
Je kan UT ook nog verder aanvullen met betere landclassproducten.

Ik heb FSX, daaroverheen FSGlobal2010 als terrain mesh. Dan ook UTX, GEX en als aanvullende landclass SceneryTech Europe.

Je moet FSX zien als een verzameling van opstapelende lagen: de basislaag is je mesh. Daarna volgt het landclass product zoals UTX, FSGenesis (die heeft een terrainmesh, maar (voor de USA) ook een landclass product) en/of Scenerytech. Die laatste 2 kan je gebruiken om de UTX landclass aan te vullen en ze geven FSX aan welke textures het moet gebruiken voor je mesh en daarna wat het moet gebruiken voor de textures/autogen.

UTX zorgt voor een correcte plaatsing van kustlijnen, rivieren, industriegebieden, wegen enz. Landclassproducten zoals SceneryTech en Xclass zorgen voor correctie plaatsing van rotspartijen in bergen, toendra's, woestijnen en landbouwgebieden in combinatie met UTX.

Dus nogmaals:
FSX
- FSGlobal 2010
--UTX Europe
---GEX Europe
---- SceneryTech Europe.

Je moet er alleen op letten dat je SceneryTech op de juiste plek zet qua volgorde in je sceneryvolgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Kensei schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:39:
[...]

REX zorgt voor je weer, wolken en heeft een flightplanner.
Ultimate Terrain is heel wat anders en zorgt voor een betere terrain looks wat betreft gebouwen, wegen, bruggen. UT is oa(!) een landclass product.
Je kan dit nog aanvullen met Ground Environment Extreme. GEX zorgt voor betere grondtextures en autogen.
Je kan UT ook nog verder aanvullen met betere landclassproducten.

Ik heb FSX, daaroverheen FSGlobal2010 als terrain mesh. Dan ook UTX, GEX en als aanvullende landclass SceneryTech Europe.

Je moet FSX zien als een verzameling van opstapelende lagen: de basislaag is je mesh. Daarna volgt het landclass product zoals UTX, FSGenesis (die heeft een terrainmesh, maar (voor de USA) ook een landclass product) en/of Scenerytech. Die laatste 2 kan je gebruiken om de UTX landclass aan te vullen en ze geven FSX aan welke textures het moet gebruiken voor je mesh en daarna wat het moet gebruiken voor de textures/autogen.

UTX zorgt voor een correcte plaatsing van kustlijnen, rivieren, industriegebieden, wegen enz. Landclassproducten zoals SceneryTech en Xclass zorgen voor correctie plaatsing van rotspartijen in bergen, toendra's, woestijnen en landbouwgebieden in combinatie met UTX.

Dus nogmaals:
FSX
- FSGlobal 2010
--UTX Europe
---GEX Europe
---- SceneryTech Europe.

Je moet er alleen op letten dat je SceneryTech op de juiste plek zet qua volgorde in je sceneryvolgorde.
Klinkt mooi, maar hoe ziet het er dan uit? :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Heeft iemand nog suggesties voor mij;

Ik zoek een vliegtuig van het formaat CRJ tot 737 die uitgebreider/realistischer is dan de standaard vliegtuigen van FSX, maar die wel goed werkt met Shared Cockpit...

Ik vlieg regelmatig online met een vriend en het lijkt mij echt leuk om de boel eens zo realistisch mogelijk aan te pakken als voor ons mogelijk is. Helaas zijn vliegtuigen als de PMDG Jetstream 41 geen optie omdat die simpelweg te complex zijn om alles goed te synchroniseren via online play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Bolk schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:26:
[...]

Klinkt mooi, maar hoe ziet het er dan uit? :P
Eh...zo dus Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oRpM58BvRftI3XNIO4D58zl8/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Na heel dag prutsen ben ik er achter wat de beste is ja, gewoon de catalist helemaal uitschakelen voor fsx :/
En dan word het redelijk als van ouds =) eerste movie die ik maak in 1080P HD, zodat het fullscreen goed is, maar gek veel verschil FS is het ook niet..

[ Voor 45% gewijzigd door FSXnoob op 06-12-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
GEX Europe, UTX, Bloom enhancer, SceneryTech landclass, FSWC and Sun enhancer
EHAM-EGLL @ FL160 with JS4100

Net vertrokken van rwy18L
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TLUtzyKRZxVzWa5PmonlZVR2/thumb.jpg
Climbing to FL120
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2pvnJxwkO2kyLRuZqQLHJBZL/thumb.jpg

Maasvlakte op de achtergrond
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/teHzAcNOI6xSTMBLfsDqYl17/thumb.jpg

Ben nog niet echt tevreden over het detail
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RlkLrHjhSyb33iMkYGflIEoh/thumb.jpg

Boven Engelse bodem en begonnen met de daling naar FL110
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nZGvu8WVl4xtcxfKWtYRTfsA/thumb.jpg

Aardig wat wolkenpartijen waar ik doorheen moet boven Londen om straks een draai te maken en op rwy 9R te landen
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xiyIZtgIJIs1M24GbOaFm6ex/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Kensei schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:35:
Aardig wat wolkenpartijen waar ik doorheen moet boven Londen om straks een draai te maken en op rwy 9R te landen
[afbeelding]
Als ik de gauges zie, denk ik dat je een andere resizemethode moet gebruiken. Lijkt me wel een leuk ding, die J41...

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
mekkieboek schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:06:
[...]

Als ik de gauges zie, denk ik dat je een andere resizemethode moet gebruiken. Lijkt me wel een leuk ding, die J41...
Ja, ik heb nog geen goede screenshooter gevonden die automatisch voor me elke min een shot maakt. Tips anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Kensei schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:58:
[...]

Ja, ik heb nog geen goede screenshooter gevonden die automatisch voor me elke min een shot maakt. Tips anyone?
Fraps? http://www.fraps.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Screen Shooter (met spatie) van Dennis Schagen, zie avsim. Let op er is ook een commerciele copycat, die van Dennis is gewoon gratis en was er eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 12-09 06:22
Tuzla schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:08:
Na heel dag prutsen ben ik er achter wat de beste is ja, gewoon de catalist helemaal uitschakelen voor fsx :/
En dan word het redelijk als van ouds =) eerste movie die ik maak in 1080P HD, zodat het fullscreen goed is, maar gek veel verschil FS is het ook niet..

[video]
Hmmm zou niet weten of ik met Noobs als piloten zou durven vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ach wel nee.. z'n gevaar is het ook niet, bij Hooters Air waren de piloten ook geen babes in korte broekjes haha

Ik ben nu net klaar met de top 10 commercial payware planes video voor fsx, 11 vliegtuigen (gedeelde 4de plaats) 16.3 GB gefrapst en nu dus paar uur bewerken dat het onder de 2 GB komt en onder de 10 min voor youtube.. :+

[ Voor 49% gewijzigd door FSXnoob op 09-12-2009 20:32 ]

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 23:47
Vanochtend heb ik de extra KLM missies geïnstalleerd voor FSX. Dacht dat alles goed was gegaan, maar nu blijkt dat ik geen spraak meer hoor. Niet geen ATC, geen missie-voice over, niks. Op het moment dat ik een missie voice zou moeten horen worden wel de andere geluiden op een lager volume afgespeeld :+.

Heb geprobeerd andere sounds devices voor voice bij settings te selecteren, maar dat helpt ook niet. Behalve install KLM missions is er niets veranderd. Draai FSX onder Win7 btw.

Komt dit iemand bekend voor?

Edit: Repair via de setup heeft als gevolg dat FSX nu helemaal niet meer start :(. Dat wordt een reinstall dus...

[ Voor 10% gewijzigd door SpleeffY op 10-12-2009 13:18 ]

• FSXnoob
De fsx top 10 is klaar, 2 dagen frapsen, heel avond bewerken, vanmorgen 11 uur begonnen met uploaden op YT, 1.8 GB zat er pas op om 18.00, en nu 19.30 is het eindelijk in HD verwerkt ^^

( meningen over wat het beste is verschillen natuurlijk altijd :+ Ariane had ook een plaats verdiend maar die had ik niet, pmdg 737 wou ik doen maar die is niet officieel fsx dus waren wel wat dilemma's...)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OrdHubPsk_k]

[ Voor 17% gewijzigd door FSXnoob op 10-12-2009 19:33 ]

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:24
prachtig!

Verwijderd

Cool flimpje.
Terechte top 10 (al heb ik niet met alle toestellen ervaring).
Heb je nog een lijstje met welke kisten je erin hebt verwerkt?

De muziek is alleen niet echt mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
1: pmdg md11
2: level d 767
3: pmdg 747
4: a2a 377 / pmdg e1700
5: cs 757
6: cls dc-10
7: wilco e-jets embarer 170-190
8: da fokker 100
9: overland a380
10: cls A310

PS:
ALLE CAPTAIN SIM PRODUCTEN VANDAAG VOOR MAAR 9.99 op hun site!!

Ik zou zeggen ren en koop de 757 & 767 :+

[ Voor 26% gewijzigd door FSXnoob op 11-12-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 16:43
Pfff dat is goedkoop! Heb de C-130 All-in-One package gekocht voor een tientje! Dat scheelt 80 euro!!! 757 pro pack heb ik al en de rest vind ik niet nodig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Tuzla schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:35:
1: pmdg md11
2: level d 767
3: pmdg 747
4: a2a 377 / pmdg e1700
5: cs 757
6: cls dc-10
7: wilco e-jets embarer 170-190
8: da fokker 100
9: overland a380
10: cls A310

PS:
ALLE CAPTAIN SIM PRODUCTEN VANDAAG VOOR MAAR 9.99 op hun site!!

Ik zou zeggen ren en koop de 757 & 767 :+
Thnx voor de tip, ik ga even wat leuks uitzoeken daar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Als je daar nou ook nog een paar (2D/3D) panel shots van had... De Wilco Fleet A380 vond ik daarom al niet de moeite waard (om over die Abacus maar te zwijgen), hebben ze met die Overland het eindelijk beter voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
De 2/3-d & VC van overland a380 is ook niet bepaald 'wow'
Maar toch is de overland a380 beter dan de wilco versie, goed voor de FPS en de besturing is veel beter, wilco is gewoon te licht, deze is precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:23
Zou iemand mij met het volgende kunnen helpen:

Ik heb onlangs een nieuwe PC gekocht:

ATI HD4870X2
i7920 @ 2.67Ghz
6gb Ram
Windows 7 ultimate 64bits

Maar ik heb grote problemen met de ATI kaart want ik krijg AA en AF niet mooi geforceerd in zowel fs9 als fsx. Ik draai op ccc 9.11 met nieuwste drivers en heb alle driver t/m 9.5 geprobeert. Dus misschien kan iemand die ook ATI heeft mij hier mee helpen??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Wat is precies het probleem dan? Ik kan namelijk met m'n HD4850 Crossfire setup prima AA en AF forceren via CCC (in DX9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
Bij mij doet ie dat dus niet, bij elk ander spel wel behalve FSx en FS9 (AA ingame staat uit). Og hij doet het in ieder geval wel, maar niet zo goed zie nog steeds jaggies als ik iets verder weg ben. En heb last van textures die flikkeren zo'n 100m van het vliegtuig als je vliegt. Hiervoor had ik een 8800 en die werkte perfect... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Ten eerste is FSX primair op Nvidia gebasseerd qua kaarten, maar dat wil niet zeggen dat ATi het niet zou doen. Wel is het zo dat dual GPU kaarten vaak niet lekker werken. FSX kan nl maar 1 core aansturen van je graka. De andere doet voor spek en bonen mee. Ook zal het onboard RAM van de kaart minder goed aangestuurd worden.

Je geeft aan dat er her en de geflikker te zien is. Je kan proberen eerst wat scenery/textures terug te schroeven om te zien of FSX daar goed op reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno
Heb je je negative LOD bias wel geclamped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
Techno schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:50:
Heb je je negative LOD bias wel geclamped?
En hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
Kensei schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:16:
Ten eerste is FSX primair op Nvidia gebasseerd qua kaarten, maar dat wil niet zeggen dat ATi het niet zou doen. Wel is het zo dat dual GPU kaarten vaak niet lekker werken. FSX kan nl maar 1 core aansturen van je graka. De andere doet voor spek en bonen mee. Ook zal het onboard RAM van de kaart minder goed aangestuurd worden.

Je geeft aan dat er her en de geflikker te zien is. Je kan proberen eerst wat scenery/textures terug te schroeven om te zien of FSX daar goed op reageert.
Reageert wel als ik mipmaps lager zet, maar flikkert dan nog steeds alleen in mindere mate (FS9) FSX ben ik aan het herinstalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik draai me 4870 zonder ati catalyst, na eeuw prutsen met de catalyst settings bleek de beste optie helemaal afsluiten en de graphics ingame @ fsx regelen,

Vriend van me heeft nu GTX 275 FTW, de kaart zelf wint het in meeste gevallen van de standaard GTX 285 en koste maar 229 in Duitsland, met z'n dual core E8400 speelt die fsx waar je op kan kwijlen als een gek voor een betaalbaar prijs _/-\o_

Ik zoek de kaart nu ook maar in NL nergens te koop @ webshops momenteel :/

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Topicstarter
Tuzla schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:47:
Ik draai me 4870 zonder ati catalyst, na eeuw prutsen met de catalyst settings bleek de beste optie helemaal afsluiten en de graphics ingame @ fsx regelen,

Vriend van me heeft nu GTX 275 FTW, de kaart zelf wint het in meeste gevallen van de standaard GTX 285 en koste maar 229 in Duitsland, met z'n dual core E8400 speelt die fsx waar je op kan kwijlen als een gek voor een betaalbaar prijs _/-\o_

offtopic:
Tuzla, je kan de kaart oa bestellen bij Afuture in Arnhem. Ze hebben 'm niet in de webshop, maar die geeft bij hun alleen maar aan wat ze zelf(!) daadwerkelijk op voorraad hebben. Ze hebben voor mij dezelfde 275FTW besteld. Kostte toen (begin oktober) €248,-
Prima kaart voor FS...en voor andere games ook.

• Remco Tr
Tuzla schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:47:

Heb je catalyst ingesteld op default dan ?

• Mr.Joker
Draai zelf ook 4870....
Ziet er wel leuk en aardig uit, maar vooral de kleine dingen zoals vleugels enzo zien er lelijk uit
ook met CCC Uit.

http://cgi.ebay.nl/Zotac-...arten?hash=item19b87ce251

[ Voor 37% gewijzigd door Mr.Joker op 17-12-2009 15:47 ]

• FSXnoob
Remco Tr schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:01:
[...]
Heb je catalyst ingesteld op default dan ?
Eh, rechter muis er op en afsluiten, dan aan fsx beginnen en daar de opties instellen, dan maakt het niet uit of catalyst op default of whatever staat.

Op mijn pc werkt het aardig, alleen het nadeel is de blurr op de runway die er soms is, verder is het wel aardig te spelen. Rotzooien met de catalyst maakt de boel alleen erger dan beter is mijn ervaring, op de 5870 kan je wel met de catalyst veel vooruitgang boeken.

• Mr.Joker
ervaring met 5870 ?

• Techno
Ik weet niet hoe het bij ATI gaat, maar bij Nvidia kun je via het control panel bij de D3D settings de negative LOD bias op allow of clap zetten. Volgens mij helpt clamp goed tegen wat jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
kijk hier maar, deze gast is al poosje bezig met de gtx 285 & 5870 te testen op fsx

http://forums1.avsim.net/index.php?showtopic=263062&st=0
(maybe moet je eerst lid worden daar om het te lezen geen idee )

En sommige filmpjes op youtube met fsx en 5870 zijn ook best aardig ( voor een ati helemaal.. )

[ Voor 12% gewijzigd door FSXnoob op 18-12-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote] [b] [message = 33048963, noline] salimrmaf schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:27 [/ message]: [/ b]
Ik heb ook voldaan Skai, in FSX, DX10 DAT sommige vliegtuigen ook "helemaal wit" zijn. : X Soms tonen ze voor 1 seconde jacht extures, waarna ze weer wit worden, voor altijd. : /

Wat is eraan te doen?
[/ quote]
Ook ik heb er geen verklaring voor, het gebeurd alleen, mar zeker niet altijd met freeware aircrafts, mijn enige remedie is en was, FSX te deinstalleren en opnieuw te installeren.
Alles komt weer kleurrijk op je scherm te staan, geen idee voor hoelang remedie en was, FSX te deinstalleren en opnieuw te installeren.
Alles komt weer kleurrijk op je scherm te staan, geen idee voor hoelang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
weet er iemand of je kan(mag) de standaard vliegtuigen gewoon verwijderen uit fsx? ik gebruik ze nooit en ze zitten maar beetje in de weg.. bij simobject zie ik ze, maar vraag me af of ik ze gewoon kan wissen zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Jahoor dat kan.

Ik heb het ook gedaan behalve dat vlieger-ding. omdat ie default is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Remco Tr schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:13:
Jahoor dat kan.

Ik heb het ook gedaan behalve dat vlieger-ding. omdat ie default is.
Je weet dat je de default flight ook kan veranderen zodat je die ultralight ook weg kan gooien? :P Gewoon een vlucht met een ander vliegtuig en settings naar wens aanmaken en dan opslaan, je kunt dan als het goed is aanvinken ofzo dat hij dat de default flight moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
De overstap naar FSX had ik tot de periodieke upgrade uitgesteld.
De upgrade:
Asus P7P55D
Intel i7 860
Corsair XMS3 4GB DDR3 ( nog eens 4GB ligt alvast klaar voor de overstap naat Windows7 64)
Maxtor DiamondMax 23, 1TB

Vorige zaterdag alles erin gepropt en aan het FSX opleuken geslagen:
UTX Europe
GEX Europe
ActiveskyX
PMDG BAe JetStream 4100
Aerosoft Luxembourg ELLX en Sion LSGS

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/aussion0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/aussion8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/aussion11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/aussion19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/aussion23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/aussion33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/aussion40.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/aussion42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/aussion47.jpg

Ik draai nu zonder de 3GB patch/switch. Kan iemand vertellen of die merkbaar profijt van de 3GB heeft?
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.