Sins de Tupolev 154 van de Poolse predisdent verongelukt is van de week, is mijn Project Tupolev tu-154 video op youtube in paar dagen tijd met +400% meer bekeken zie ik

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik heb geen idee of het werkt, maar heb je de Posky (Project Opensky) 737 al geprobeerd?alexbl69 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:25:
Ik zit nog steeds te zoeken naar een goed flightmodel voor een FSX 737, welke werkt i.c.m. Project Magenta software.
Afgevallen tot op heden:Ik kan het me niet voorstellen dat er 3 jaar na introductie van FSX er nog geen goed 737 model is, dat compatible is met Project Magenta.
- Default 737, continu 4000fpm tot FL410 met volle tanks lijkt met niet bijster realistisch
;
- Ariane 737, goed vliegmodel maar incompatible met Project Magenta;
- PMDG 737, FS2004 toestel
- Heel veel freeware kisten die ik geprobeerd heb. Stuk voor stuk hadden ze volstrekt onrealistische vliegeigenschappen
Deze werkt met FSX. Ik gebruik zelf het Posky model, met een Ryanair painting van Misha Grift. Werkt erg goed, is ook een realistisch soundpack voor te downloaden van de Project Opensky website.rdluca schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:44:
[...]
Ik heb geen idee of het werkt, maar heb je de Posky (Project Opensky) 737 al geprobeerd?
Ben met name benieuwd naar jou ATI settings in catalystSaven schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:42:
Paar pagina's terug staat wat ik met bufferpools heb gedaan
Bedankt voor je reactie. Deze heb ik ook al geprobeerd, maar onder DX10 zijn de toestellen helemaal wit (geen bitmaps). En laat DX10 bij mij nu een stuk sneller draaien dan DX9.rdluca schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:44:
[...]
Ik heb geen idee of het werkt, maar heb je de Posky (Project Opensky) 737 al geprobeerd?
[ Voor 24% gewijzigd door FSXnoob op 19-04-2010 12:35 ]
Ik weet niet hoe je dit hebt getest maar met de default 737 kreeg ik toch een gezellige stall op FL320 voor mijn kiezenalexbl69 schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 11:25:
• Default 737, continu 4000fpm tot FL410 met volle tanks lijkt met niet bijster realistisch;
Je hebt gelijk, ik bedoelde eigenlijk FL310. En 4000fpm is wellicht ook een beetje overdreven maar het probleem is wel duidelijk.Jake Bullet schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:49:
[...]
Ik weet niet hoe je dit hebt getest maar met de default 737 kreeg ik toch een gezellige stall op FL320 voor mijn kiezenvolle tanks, default gewicht aan passagiers, 4000 fpm, geen gekke weersinstellingen.
Ik heb eerlijk gezegd geen catalyst geinstalleerdRemco Tr schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 13:57:
[...]
Ben met name benieuwd naar jou ATI settings in catalyst
Verwijderd
Ik vraag me inderdaad af of die grote online servers rekening houden met de vulkaan uitbarsting.Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:17:
Waar blijft de "Vulcanic Ash" update voor FSX?
Kijken wat er nou gebeurd als je daar doorheen vliegt.
ActiveSky simuleerd het in iedergeval niet.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Gulfstream G650
Hahahah nee, zoals je hoorde gingen mn motoren uit.. herstarte lukte niet... dus het heeft wel ENIGE realiteit in zich.Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:21:
Wat gebeurt er als je erdoor vliegt? Building collision?
Gulfstream G650
Verwijderd
Nee, ik vind ook dat het er wazig uit ziet tenopzichte van de rest van het veld.Tuzla schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:30:
Ehh... ligt het nou aan mijn matige pc of is de aerosoft rotterdam x scenery heel matig van kwaliteit rondom het vliegveld? de boeren velden, het gras etc, bij mij is het zo wazig en lelijk dat de graphics van fs1998 er nog beter uit zagen
Wat je kan doen, is net als ik producten vergelijken.Tuzla schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:49:
ik wou ook z'n volcano-as filmpje maken, maar teveel mensen hebben t al gedaan op YT zie ik dus lol is er vanaf
[ Voor 11% gewijzigd door SalimRMAF op 20-04-2010 14:56 ]
Gulfstream G650
Verwijderd
Verwijderd
In de nogal opvallende rode balk onder je plaatje staat: 'Deze afbeelding is 1680 * 1050 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.' Resizen dus die hap!salimrmaf schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:55:
Trouwens, het is niet meer zo dat je zelf de plaatjes moet resizen? Dat doet GoT zelf voor je toch?
Gulfstream G650
Dat dusPropane schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:09:
MyTraffic 2010 bevalt mij in ieder geval prima. Veel variatie, veel liveries en ik zit er eigenlijk nooit zo dicht op dat ik me stoor aan dat soort bugjes. In de lucht zie je er al helemaal niets van, dan is het gewoon leuk dat je boven en onder je verkeer ziet langs cruisen.
Verwijderd
O, da's ook top...!!! Wel jammer dat je niet alsnog kan resizen, maar dat 'ie automatisch een thumbnail maakt is wel super. En je kan zelfs 10 bestanden tegelijk uploaden! Super!!! Bestaat die site al lang...? Bye bye Tinypic, hello XS!Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:49:
xs.to
Maakt automatisch een thumbnail voor je incl bb-code en al.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 09:11 ]
Verwijderd
Geen idee hoe lang het bestaat, maar ik gebruik die dienst al enkele jaren. Wat het resizen betreft... scroll een beetje meer naar beneden, bij Image Enhancements. Het laatste icoontje van de eerste rij aanvinkenVerwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:06:
[...]
O, da's ook top...!!! Wel jammer dat je niet alsnog kan resizen, maar dat 'ie automatisch een thumbnail maakt is wel super. En je kan zelfs 10 bestanden tegelijk uploaden! Super!!! Bestaat die site al lang...? Bye bye Tinypic, hello XS!
[ Voor 23% gewijzigd door SalimRMAF op 22-04-2010 18:45 ]
Gulfstream G650
Hmmm, mijn HD4850 gaat anders al niet zo snel plat hoor. Addon scenery, GEX+UTX+REX en een PMDG J41 leveren natuurlijk wel lagere framerates, maar dan door CPU limitaties. Sterker nog, ik kan zonder problemen Edge Detect AA op z'n hoogst zetten zonder verschil in fps.Remco Tr schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:25:
Overkill ?? zeker niet een HD5850 kan je nog plat laten gaan in fsx
Ow dat heb ik niet..Propane schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:58:
[...]
Hmmm, mijn HD4850 gaat anders al niet zo snel plat hoor. Addon scenery, GEX+UTX+REX en een PMDG J41 leveren natuurlijk wel lagere framerates, maar dan door CPU limitaties. Sterker nog, ik kan zonder problemen Edge Detect AA op z'n hoogst zetten zonder verschil in fps.
[ Voor 49% gewijzigd door Mr.Joker op 22-04-2010 22:26 ]
Verwijderd
De GTX295 moet je in ieder geval NIET voor FSX kopen, want FSX haat dubbele GPU's! Dan kan je beter de GTX285 kopen. Of (als je het per se HEET wilt) de GTX 480.Mr.Joker schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:01:
een gtx275 is niks vergeleken met een 5870...
dan zou ik eerder voor een single pcb gtx295 gaan, maar die worden HEET en verbruiken veel stroom...
Catalyst staat alles qua 3D op application controlled en AI op Standard. Mipmaps op quality. Als ik Edge Detect aanzet is dat ook het enige dat ik verander in Catalyst. Normaal gebruik ik wel gewoon de AA en AF van FSX, is niet zoveel mis mee imo. Een merkbaar verschil in FPS is er naar mijn idee niet als ik Edge Detect aanzet iig.Remco Tr schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:37:
[...]
Ow dat heb ik niet..
Ik heb de HD5850
I7 860 @ 3.8 Ghz
8GB DDR3
FSX op SSD.
De zelfde addons.
Maar hoogste setting AA trekt ie niet.
En wat zijn jou settings van catalyst en in fsx
Dat valt wel mee, voor mij althans, draait FSX sinds catalyst 9.3 simpelweg stabiel. Geen last meer van blackscreens, random crashes of fps drops( op zelfs een hoogte van FL300).Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:24:
[...]
De GTX295 moet je in ieder geval NIET voor FSX kopen, want FSX haat dubbele GPU's! Dan kan je beter de GTX285 kopen. Of (als je het per se HEET wilt) de GTX 480.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Verwijderd
Het wordt ook wel érg ingewikkeld met al die nummers, hè...?Mr.Joker schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:46:
Dus de vergelijking tussen MIJN 48970 en 8800/9800 op hetzelfde systeem klopt niet :emo: ??
Drie schermen is wel gaaf. Maar ik ben benieuwd in hoeverre het idd alleen meer werk voor de gpu betekent. Wir sind gespannt...alexbl69 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:01:
Als ik mijn adapter binnen heb wordt de resolutie natuurlijk 3x zo groot, maar aangezien dit enkel extra performance van de kaart vraag ben ik niet zo bang voor een aanzienlijke fps-drop.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Ich auch... Zal het melden als het zover is.mekkieboek schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:17:
[...]
Drie schermen is wel gaaf. Maar ik ben benieuwd in hoeverre het idd alleen meer werk voor de gpu betekent. Wir sind gespannt...
Verwijderd
Het maximum plafond kan misschien wel op FL390 liggen, dit hangt natuurlijk ook af van je load. De optimum altitude verschuift met de hoeveelheid massa. Lichter = hoger. Als je nog aardig zwaar bent kan het zo zijn dat je inderdaad bij FL310 niet meer verder kunt klimmen. Dan zit je waarschijnlijk al over je optimum altitude heen en dichtbij of over de maximum altitude. Ik heb dit zelf eerder gehad met de CaptainSim 767.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:39:
Dat ziet er heel leuk uit!
'k Moet nog met FS9 sukkelen spijtig genoeg.
Heb daarnet iets héél vreemds voorgehad. Vluchtje met de iFDG Airbus A319 van EBLG > EGAA. Vlucht verloopt vlekkeloos, totdat Maastricht me naar FL310 doet vliegen. Het vliegtuig begon ineens te stallen en vooraleer ik het door had stond de staart al recht naar beneden en is 'm in no time naar FL16 gevallen en stuk door overstressing. Ik dacht toch dat het plafond van een A319 zo'n 39000ft was?
Climbspeed stond tot FL010 op 240kts en die heb ik daarna opgevoerd tot 280kts.
Ik dacht eerst aan een random failure, maar daar was niks van te bespeuren
Zulk iets heb ik nog nooit voorgehad met FS, tenzij ik het echt forceerde. Ik kreeg zelfs de neus van de airbus naar beneden. M'n joystick rammelde als gek en banking werd supergevoelig -_-
Hardware foutje ergens met de controls? Of zou ik toch iets over het hoofd gezien hebben? Vrij vervelend
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
GEX is alleen textures UTX zijn wegen kustlijnen spoorwegen GEX veranderd daar niks aan,alexbl69 schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:57:
Vraagje: als je REX2 en GEX (Europe) geïnstalleerd hebt, wat voegt UTX (Europe) dan nog toe. Zie veel mensen die zowel GEX als UTX op hun machine hebben staan. Die overlappen elkaar toch?
OK, thanksRemco Tr schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:14:
[...]
GEX is alleen textures UTX zijn wegen kustlijnen spoorwegen GEX veranderd daar niks aan,
[ Voor 56% gewijzigd door SalimRMAF op 25-04-2010 18:57 ]
Gulfstream G650
Ik dacht dat iemand was vergeten de main exit dicht te doen. De pilot skills ziende begrijp ik dat alle pax stonden te dringen om eruit te springenPropane schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:02:
Realisme settings staan zeker niet echt hoog hè?
[ Voor 33% gewijzigd door SalimRMAF op 25-04-2010 23:15 ]
Gulfstream G650
Als ik flaps op full zet terwijl ik met 600kts vlieg, dan gaat mn vliegtuig omhoog terwijl ik dat juist niet wil.mekkieboek schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:33:
Nou ik weet het niet, afgezien van de gear down bij een iets te hoge IAS van 600 knots zie ik eigenlijk niets vreemds aan deze approach. Of het moet de taxi manouvre door gras zijn helemaal aan het eind. Maar voortaan, als je bij 600 kts een overspeed warning krijgt, eerst flink afremmen met full flaps voordat je de gear extend.
Gulfstream G650
Je moet ergens beginnen. In het begin heb ik veel van dit soort landings gedaanMr.Joker schreef op maandag 26 april 2010 @ 00:19:
700 kts approach ahahah
+1
Sorry, maar ik vind dat als je bezig bent met fsx dat je dan ook een klein beetje realstisch bezig mag zijn.
Kan/wil je dat niet, kan je beter hawx oid gaan spelen
Hoop voor je overigens dat je niet altijd zo vliegt
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Volgens de regeltjes vliegen kan iedereen, je bent pas echt goed als je limieten opzoekt.Mr.Joker schreef op maandag 26 april 2010 @ 00:19:
700 kts approach ahahah
+1
Sorry, maar ik vind dat als je bezig bent met fsx dat je dan ook een klein beetje realstisch bezig mag zijn.
Kan/wil je dat niet, kan je beter hawx oid gaan spelen
Hoop voor je overigens dat je niet altijd zo vliegt
Verwijderd
Verwijderd
Dat mag je vinden (en ik hou zelf ook van realisme) maar hoeveel procent van de lui die FSX hebben gekocht, zijn realistisch bezig, denk je...? Ik schat zo'n 5 tot 10 procent...? Het merendeel ragt gewoon wat rond in een vliegend bakkie en trekt zich nergens wat van aan. De gemiddelde FSX-gebruiker heeft nog nooit gehoord van PMDG of Level-D of Orbx. En alleen de wat meer serieuze lui vind je op FSX-fora.Mr.Joker schreef op maandag 26 april 2010 @ 00:19:
Verwijderd
Ik ben superbenieuwd hoe dat er uit ziet. Ik heb zelf twee graka's en 3 monitors met verschillende resoluties en ik maak gebruik van FSX's camera's. Ik heb één camera per monitor.alexbl69 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 14:01:
Ik gebruik een 5870. De keuze hiervoor is hoofdzakelijk bepaald door de mogelijkheid 3 schermen aan te sturen met bezel correction.
Vroegah (eig zo'n beetje tot fsx uitkwam) was dit topic af en toe best serieus. Met got-vatsim events enzo. Best wel wat opgestoken hier. Nu gaat het iets meer over prestaties vd hardware. Ook belangrijk (zeker met fsx) al kan 't mij niet zo boeien.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:10:
En alleen de wat meer serieuze lui vind je op FSX-fora.
Na waar wil je het over hebbenmekkieboek schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:53:
[...]
Vroegah (eig zo'n beetje tot fsx uitkwam) was dit topic af en toe best serieus. Met got-vatsim events enzo. Best wel wat opgestoken hier. Nu gaat het iets meer over prestaties vd hardware. Ook belangrijk (zeker met fsx) al kan 't mij niet zo boeien.
Ik speel FS al sinds FS95.IStealYourGun schreef op maandag 26 april 2010 @ 00:41:
[...]
Je moet ergens beginnen. In het begin heb ik veel van dit soort landings gedaan
Gulfstream G650
[ Voor 6% gewijzigd door Martijn-HK op 26-04-2010 22:14 ]
Zonder twijfel de Lotus Simulations L-39 Albatros. Heb het al vaker over die kist gehad in dit topic, puur omdat het naar mijn idee dé beste payware kist die je kunt krijgen. Top graphics, top framerates en een nagenoeg perfect vluchtmodel. En omdat het gemaakt is door één persoon promoot ik het maar evensalimrmaf schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:29:
[...]
Met welk legervliegtuig vliegen jullie het liefst? Mijn stem gaat naar Aerosoft F16
Gulfstream G650
ga hem ook ff testen morgen,salimrmaf schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:53:
Daar heb ik al eens naartoe gekeken, maar ik vind het persoonlijk maar een saaie vliegtuigje, zonder weaponry, de snelheid valt mee (vergleken met de F/A-18 bijvoorbeeld) Ik heb hem nog niet getest, en zal dat dus nu doen!
Gulfstream G650
[ Voor 9% gewijzigd door Major Carnage op 27-04-2010 00:02 ]
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Hahah die laatste screenshot, heeft wel iets weg van Battlefield Desert CombatMajor Carnage schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:56:
Ik ben altijd al een fan geweest van de F-14. Dus voor mij komt het qua legertuig aan op de F-14 van IRIS. Ik gebruik het beestje vooral voor even wat simpel vliegwerk door de canyons en snelle tests van scenery dingetjes
In actie:
[afbeelding]
[afbeelding]
That didn't quite work out as planned..
Overigens is dat niet direct m'n favoriete legerbeest. Die award gaat naar de A-10 Tank Killer.
[ Voor 49% gewijzigd door Spitfire123 op 27-04-2010 13:36 ]
Verwijderd
Hiervoor kan je toch echt beter www.xs.to gebruiken. In 1 keer thumbnails en de hele mikmak.Martijn-HK schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:11:
Vandaag efe een vluchtje gemaakt: Ryanair FR9112: Turin Caselle (TRN - LIMF) - Girona Costa-Brava (Barcelona, zoals Ryanair het zelf noemt) (GRO - LEGE). Geplande vertrektijd: 12:00, Geplande aankomsttijd: 13:30. Actuele vertrektijd: 11:58, Actuele aankomsttijd: 13:00. Gevlogen met een Posky 737-800W met een paint van Misha Grift (geloof ik). GEX gebruikt.
Verwijderd
O, haha, okay.Martijn-HK schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:01:
Ja, die heb ik gebruikt, echter waren het .bmp bestanden en die verwerkt xs.to niet.
Gulfstream G650
[ Voor 14% gewijzigd door Ibin op 28-04-2010 20:12 ]
Een ILS freq is met afcad eenvoudig toe te voegen. Aangezien je een polderbaan toevoeging van avsim hebt geinstalleerd zal de ILS wel al in de nieuwe EHAM-bgl aanwezig zijn. Je kan met afcad de nieuwe eham-bgl openen en alle nav freqs tonen. Dan zien je vanzelf of en met welke freq de polderbaan aanwezig is.Ibin schreef op woensdag 28 april 2010 @ 18:49:
Lees al een beste tijd mee hier maar iets wat in andere delen ook weinig ter sprake komt is het probleem rondom de Polderbaan toevoeging..
Zoals in de TS staat, heb ik via avsim netjes het bestand binnen gehaald en ook in de maps gezet.
Het probleem is eigenlijk alleen dat ik niet met ILS kan landen. Als ik in de nav naar EHAM toe ga zie ik netjes de ILS freq's van de andere banen behalve die van de Polderbaan.
Valt dit wellicht aan te passen met het programma Afcad?
Hopelijk dat één van jullie misschien advies heeft.
Alvast bedankt in ieder geval
rdluca thnx voor je snelle reactie!rdluca schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:23:
[...]
Een ILS freq is met afcad eenvoudig toe te voegen. Aangezien je een polderbaan toevoeging van avsim hebt geinstalleerd zal de ILS wel al in de nieuwe EHAM-bgl aanwezig zijn. Je kan met afcad de nieuwe eham-bgl openen en alle nav freqs tonen. Dan zien je vanzelf of en met welke freq de polderbaan aanwezig is.
Ik weet niet wat je bedoelt met " Als ik in de nav naar EHAM toe ga ...". Je kan de ILS van de polderbaan niet in een FS9 overzicht oproepen omdat dan alleen naar de default vliegvelden wordt gekeken, althans volgens mij.
Kom je er niet uit, vertel dan eens de filename van de polderbaan toevoeging.
De Map van FS9 leest alleen de default bgl's en geen toegevoegde.Ibin schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:09:
[...]
rdluca thnx voor je snelle reactie!
Ik heb het bestandje gebruikt waar in de openings post naar wordt verwezen. Het gaat om het rar bestand met filename: p5-2004
Hierin zit een scenery + texture map die ik bij de map FS9/Scenery moet toevoegen. In het mapje scenery zit idd de bgl file. Deze bgl file moet ik dus waarschijnlijk gaan openen om een overzicht van de ILS freq's te krijgen.
Kan ik in dat overzicht dan ook direct een nieuwe ILS invoeren voor 36L/18R? En mag ik deze dan ook zelf verzinnen of moet het wel gerelateerd zijn?
Als ik nu vlieg en ik klik op de map om de ILS + hdg op te zoeken is deze leeg. Dat bedoelde ik eigenlijk met " Als ik in de nav naar EHAM toe ga ..."
Ik kan mezelf wel voor merdluca schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:48:
[...]
De Map van FS9 leest alleen de default bgl's en geen toegevoegde.
Ik heb de zip gedownload en in de readme staat:
RUNWAY DATA:
============
36L 3800 x 60 meters
18R 3530 x 60 meters (displaced threshold 270 meters)
18R ILS VPB 110.10 Mhz (OBS 187, note differs from realworld due to FS2002 magnetic variation)
18R PAPI L
Runway and taxiways are designed that only 36L will be used for departing
traffic and 18R only for landing traffic.
De ILS-freq van Polderbaan 18R zou al aanwezig zijn. Ben je als eens aangevlogen op baan 18R met 110.10 in de NAV1 radio? Je zou hem moeten ontvangen.
5850 + 5770 zal wel werken voor 3 monitoren, maar bezel correction (BC) is dan niet mogelijk. Daarvoor moet je namelijk een "groep" aanmaken en dat kan AFAIK alleen met monitoren aangesloten op 1 kaart.Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 18:16:
[...]
Ik ben superbenieuwd hoe dat er uit ziet. Ik heb zelf twee graka's en 3 monitors met verschillende resoluties en ik maak gebruik van FSX's camera's. Ik heb één camera per monitor.
Eyefinity heeft toch last van vertekening?
Ik wil zelf een of twee graka's kopen; bv een 5850 voor 2 monitors en een 5770 voor de derde monitor. Is dat een idee?
Voordeel is dat ik geen DP-adapter hoef te kopen en ik heb meer poorten ter beschikking dus kan eventueel nog meer monitoren aansluiten.
Hoe denken jullie over een 5850 en een 5770 samen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq