Hmmm, eigenlijk wil ik dit soort "anti zonneboiler"-berichten helemaal niet horen. Ik had veel liever dat het wel rendabel was.
de kolenboer marketing doet zijn werk wel goed, en de hollander blijft maar vergelijken tov vuil fossiel.
dat is precies de bedoeling, one track donkeys.
ik woon 300 meter van de bergermeer gasput die nu gevuld word met russisch kussengas, door taqa/gazprom; op een druk rond de 100bar, mijn huis staat volgend jaar 2,5 cm hoger, en gaat waarschijnlijk scheuren, en in de piekgas periode daalt mijn huis weer 2,5cm, omdat nederland maar niet besparen wil.
er kan dan een aardbeving ontstaan, en zowieso kan mijn huis scheuren
zullen we gewoon afspreken dat dit niet oke is ?
http://www.gasalarm2.nl/2...dat-er-wat-ogen-opengaan/
(oh dank u mijn volk
vertegenwoordigerverlakker v/d hoeven)
questionmarc, grote dank dat jij wel iets doet !
alkmaars weekblad :
TAQA is BP is Amoco
TAQA laat zich graag voorstaan op zijn langdurige aanwezigheid in de regio. Daarmee probeert het zijn betrouwbaarheid te benadrukken. TAQA beroept zich op de traditie van BP en Amoco.
Lekkere jongens.
Van BP is inmiddels bekend geworden dat het in de Golf van Mexico willens en wetens veiligheidsvoorschriften heeft genegeerd en overtreden. BP heeft daarmee het trieste record de grootste milieuramp in de geschiedenis te hebben veroorzaakt.
Amoco kon er ook wat van. In 1978 verging de Amoco Cadiz voor de kust van Bretagne. Nog steeds staat deze ramp met een lekkage van 228.000 ton in de top 5 olierampen. Het enorme schip was reddeloos omdat het slechts een enkel roer had dat door de storm afbrak.
Fijn zo’n betrouwbare buur.
opvallend aan welke eisen hernieuwbare energie moet voldoen, en wat het vooral niet is,
maar bij fossiele vervuilende, doch goedkope troep, zwijgt men als het graf, weg zijn alle eisen ineens.
het lijkt de auto showroom wel, rede en ratio zijn dan ineens helemaal verdwenen.
is het nou echt nog niemand opgevallen waarom deze handelingen plaatsvinden ?
russisch gas naar de bergermeer is dat geen teken....
aai, daar heeft even niemand antwoord op, en daar staat ie dan, op eenzame hoogte voor de lange toekomst, DE ZONNEBOILER, hij kan niet groot genoeg zijn.(en de wp/pv combinatie ook niet)
toetje :
als de gasprijs dus daalt, lees ik hier, en er zit in de bergermeer dus duur gas uit 2010, wat gaat u dan betalen ? (gas kan ook stroom worden he...)
[
Voor 58% gewijzigd door
Verwijderd op 07-08-2010 10:09
]