Twins op heroic 25 neer gisteren. Vandaag reset, hopelijk zonder wipes naar Anub.
Ik heb 5 lvl 80's waarvan 1 main die 39 factions op Exalted heeft ... nog eentje dus maar die gaat nogal langzaam omdat ik er niet veel aan doeSpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:45:
[...]
Speel jij al je hele carriere op 1 char?ik heb echt teveel chars om tijd aan die nutteloze achievements te besteden
Dat ziet er inderdaad goed uit. Precies ook de spells waarvan ik wil weten hoe lang die nog duren.GrandDestroyer schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:39:
[...]
Ik heb misschien een betere addon gevonden. Klik Ga hem denk zelf ook is uitproberen. Nou hoef je geen focus te hebben en je kan zien wie de andere sacred shields krijgt.
Op de vraag of je moet gaan voor spellpower of intellect is dit artikel interessant: http://www.holypaladin.ne...-spell-power-or-intellectVerwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:41:
zijn er hier nog wat holy pallies actief (of mensen met verstand ervan) die mij weer een beetje opweg kunnen helpen? belangerijke stats waren toch : Intellect,spellpower &Haste/crit rating toch? en hoe gemmen jullie de boel precies?is weer even wennen haha ben altijd retri geweest en heb maar een paar weekjes van holy mogen proeven dus vandaar..
p.s. overige tips mbt holy/healing zijn altijd welkom!
Ik heb er zelf voor gekozen om te focussen op spellpower.
Ja want alts kunnen me niet boeien op een 1 of andere manierSpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:45:
[...]
Speel jij al je hele carriere op 1 char?ik heb echt teveel chars om tijd aan die nutteloze achievements te besteden
Nutteloze !!1!1!11 je krijgt een title ! gief
Bijna 7k
Moet ook zeggen achievments 1 van de dingen zijn that keeps me going
[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 14-10-2009 16:51 ]
Niemand heeft het erover dat je hit moet gemmen als je al aan je cap zit. Het punt is dat er een optimale hoeveelheid +hitrating nodig is om alles uit je gear te halen. Als je altijd raid met een moonkin of shadowpriest ben je stom als je 14% hit aanhebt als je dat kan inruilen voor 11% en extra andere stats.Mik! schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:12:
[...] Ik gem d'r niet echt voor. Je krijgt regelmatig gear met hit, zoals je tierpieces. Daarnaast heb je standaard hit vanuit je talents en als draenei je racial. Merendeel van de 25m raids hebben of een moonkin of een spriest dus dat is weer 3% minder. Waarom dan vol gemmen d'r voor als je ie slots nog met andere stats kunt vullen.
Ik reageer alleen op het statement van een paar pagina's terug dat je geen hit hoeft te gemmen want je hebt al 8% en de racial, en het dan wel oke is. Misschien als je alleen HC instances kom je er mee weg, maar niet als je je maximaal wilt presteren op een level 83 boss. En blijkbaar snappen mensen dat soms niet.
Paling Terran & Shaman
Ik heb een Warlock alt, 74. Kan er gewoon niet mee spelen. Voor de rest altijd holy priest geweest. Daarom ben ik ook zo goed.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
klinkt me bekend in de oren,mijn main is altijd mijn pally geweest en daar speel ik het meest op,is me wel gelukt ook nog een lock naar 80 te lvlen maar dat is mn Disenchant bitch geworden,en heb ook nog wat low lvl alts van rond de lvl 30 maar kan dat gewoon niet opbrengen haha me love me pally..MrVegeta schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:58:
Ik heb een Warlock alt, 74. Kan er gewoon niet mee spelen. Voor de rest altijd holy priest geweest. Daarom ben ik ook zo goed.
zijn al druk acties aan het plannen om de Tauren paladins tegen te werken maar das best lastig op n pve server
Verwijderd
mmm dat is inderdaad interesant met meer intellect heb je weer meer mana die je kan verbruiken maar met meer spellpower doe je weer meer healing en heb je minder mana nodig omdat je meer healed hahaMenace_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:47:
[...]
Op de vraag of je moet gaan voor spellpower of intellect is dit artikel interessant: http://www.holypaladin.ne...-spell-power-or-intellect
maar waar vul je je blauwe gemslots mee in> met Spirit?of ben ik nu aan het vloeken?
Heh over het algemeen ben ik met maten wat aan het geinen en alts aant lvlen en gearen.. score so far:Mektheb schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:49:
[...]
Ja want alts kunnen me niet boeien op een 1 of andere manier, en heb wel alts maar dat zijn vaak chars die ik gekregen heb van mensen omdat ze niet meer spelen ( dus ook zelf 0,0 tijd ingestoken behalve dat het farm chars zijn geworden )
Nutteloze !!1!1!11 je krijgt een title ! giefzit nu op 28 titels geloof ik, en gebruik er geen maar goed de achievment points tellen
Bijna 7k, geloof er iemand hier op tweakers was die bijna alle ingame titels had die je kon halen toen
, dat was best tof.
Moet ook zeggen achievments 1 van de dingen zijn that keeps me going
1 druid (80)--> epic geared
1 paladin (80): epic geared
1 rogue (80): epic geared met achievement zelfs

1 dk (80): epic geared
1 priest (80):epic geared
En ben nu lekker bezig met mijn huntardje
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
respect...SpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:32:
[...]
Heh over het algemeen ben ik met maten wat aan het geinen en alts aant lvlen en gearen.. score so far:
En ben nu lekker bezig met mijn huntardjedies lvl 75 atm
Iewwwww als paladin socket je nooit spiritVerwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:22:
[...]
mmm dat is inderdaad interesant met meer intellect heb je weer meer mana die je kan verbruiken maar met meer spellpower doe je weer meer healing en heb je minder mana nodig omdat je meer healed haha
maar waar vul je je blauwe gemslots mee in> met Spirit?of ben ik nu aan het vloeken?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Tegenwoordig stelt "epic geared" ook niets meer voor, wat is epic.. heroic heeft epics (200rating) dus epic zegt tegenwoordig niets meer, iemand die in 100% uld25/totc25 gear loopt noem ik "epic geared".SpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:32:
[...]
Heh over het algemeen ben ik met maten wat aan het geinen en alts aant lvlen en gearen.. score so far:
Wow is verandert in een 'shoppingmall' je wordt 80, gaat wat heroics doen, haalt wat emblem of conquests bijelkaar en en 15 dagen heb je practisch een volledige set die toelaat dat je uld25 wel kunt doen (uitgaande dat je weet hoe je class werkt).
Zeker als er met de volgende patch emblems of triumph droppen in heroics je voor T9 kunt gaan shoppen.
Het duurt niet lang meer of je krijgt op lvl 80 een gratis set zodat je mee mag doen in ICC.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Tja, ene kant moeten ze wel, willen ze niet het gat tussen <80 en raiding nog groter maken. Enkel omdat heroics nog wat droppen zie je er uberhaubt mensen, door de daily dat exotische heroics nog worden bezocht (een ocolus bv).
Andere kant imho maken ze wel een fout, de tarts krijgen gewoon een berg boosts door heroics door de triumphs, huppelen rond met T9 en de grens voor toelaten gaat nog verder omhoog. De end-contenters zijn geirriteerd, tarts huppelen lekker verder en casuals komen nog nergens aan de bak omdat de tarts weer alles verzieken.
Dit even vanuit tank/healer perspectief, een DPS an sich kan zonder moeite vaak mee met heroics, terwijl de eisen van tank/healer steeds hoger worden. (zoals een DK zojuist zei: OMFG? Only 29k????)
Andere kant imho maken ze wel een fout, de tarts krijgen gewoon een berg boosts door heroics door de triumphs, huppelen rond met T9 en de grens voor toelaten gaat nog verder omhoog. De end-contenters zijn geirriteerd, tarts huppelen lekker verder en casuals komen nog nergens aan de bak omdat de tarts weer alles verzieken.
Dit even vanuit tank/healer perspectief, een DPS an sich kan zonder moeite vaak mee met heroics, terwijl de eisen van tank/healer steeds hoger worden. (zoals een DK zojuist zei: OMFG? Only 29k????)
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2009 18:43 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
1 Mage ( 80 )SpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:32:
[...]
1 Rogue ( 75 ( gekregen )
1 Priest ( 80 Gekregen)
1 druid ( 80 gekregen )
1 Warlock ( 78 gekregen )
Allemaal Herbers Miners Skinners geworden uit eindelijk met een pakje aan voor fun
Gister met mijn rogue genoeg SoH rep gehaald voor de shoulder enchant. Ook meteen 2 quests voor HoL staan klaar, nu nog even 78 worden, dan kan ik er in principe ook heen. 
Vanavond eens kijken of mijn laptopje het trekt, en of ik het trek om te spelen met die belabberde instellingen. 21.15 komt er Monthy Python op tv! De guild heeft gister staan wipen op Jaraxxus 25 heroic, de dps die mee was kon er niet genoeg uit persen om fatsoenlijk door de adds heen te komen.
Dat krijg je als een paar top dps vervangen wordt door mensen die 2600 dps doen in 25mans
Achja, donderdag weer een beetje gearen, kijken of we beasts weer om kunnen leggen, zou wel tof zijn!
Vanavond eens kijken of mijn laptopje het trekt, en of ik het trek om te spelen met die belabberde instellingen. 21.15 komt er Monthy Python op tv! De guild heeft gister staan wipen op Jaraxxus 25 heroic, de dps die mee was kon er niet genoeg uit persen om fatsoenlijk door de adds heen te komen.
Dat krijg je als een paar top dps vervangen wordt door mensen die 2600 dps doen in 25mans
Achja, donderdag weer een beetje gearen, kijken of we beasts weer om kunnen leggen, zou wel tof zijn!
Met de emblems of triumph in de Heroics zal ik wel een paar dagen lang flink HC farmen, en met mij genoeg andere mensen. Dan wordt het wel weer leuk dus, voor even. Ik zou trouwens ook liever op 1 char spelen, maar ik heb nu 2 lvl80s en dan vind ik het gewoon zonde om met een char niks te doen
[ Voor 28% gewijzigd door Divak op 14-10-2009 22:40 ]
Ik ben dus 1 van die paladins die uitsluitend met FoL en shocks healed tenzij je echt ziet aankomen dat er massive healing nodig is --> HL. Ik gebruik hiervoor dan ook de relentless libram 436SP op FoL uit mn hoofd wat mn FoL SP raidbuffed op zo'n 3100 brengt. Ik heb geeneens zo'n goede gear omdat het slechts een alt is maar ik heb totaal geen moeite om bij te blijven bij HL spammers en ik doe echt VEEL minder overhealing.Menace_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:47:
[...]
Dat ziet er inderdaad goed uit. Precies ook de spells waarvan ik wil weten hoe lang die nog duren.
[...]
Op de vraag of je moet gaan voor spellpower of intellect is dit artikel interessant: http://www.holypaladin.ne...-spell-power-or-intellect
SP ftw
[ Voor 4% gewijzigd door Chefbierrr op 15-10-2009 04:00 ]
Netjes! Dat zijn tenminste titles die nog wat betekenen (waar je moeite voor moet doen)Mektheb schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:42:
O yeah ! The Exalted
Op naar de insane wat wel een tijd gaat kosten >.>
Het enige wat het betekent is dat je ontzettend veel tijd erin hebt gestopt.
Mensen snappen het wel, alleen het verschil is met name of je een hardcore raider bent of wat meer casual. Tuurlijk moet je zo goed mogelijk in je hit komen, wat ik alleen aangeef is dat je er niet persé voor hoeft te gemmen. Beetje handig je gear uitzoeken en je komt een onwijs eind met hit. Dan kan je je sockets ook op een andere manier gebruiken. Dat je als hardcore raider daar nog meer energie in stopt is dat meer dan logisch. Je gear maakt qua andere stats een hoop verschil, dus dan heb je iets meer ruimte om ook voor hit te gemmen. Maar als bij mijn AP en stats als crit ronduit bagger is, terwijl ik wel expertise capped ben en minimaal de 8% hit heb gehaald dan gem ik liever voor die eerste zaken.mdmeijer schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:51:
Misschien als je alleen HC instances kom je er mee weg, maar niet als je je maximaal wilt presteren op een level 83 boss. En blijkbaar snappen mensen dat soms niet.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
ik zie je vaker dit soort opmerkingen maken. Begin haast te geloven dat je het elke keer serieus meent. Maar dat zal wel niet anders komt het zo arrogant over.MrVegeta schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:58:
en mensen die weet ik veel hoeveel level 80's hebben.... prima dat ze zoveel tijd in het spel spelen omdat ze het leuk vinden, maar respect.... nee
hmmmpppppppppffffffffffffff wat is jullie tactic op de twins. Wij zijn ook alweer zo'n 50 wipes verder op twins HC beste try op 2% (klote shield, als het een aura had geweest was het een kill)
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Wij nemen de 2 bosses mee en tanken die bij de ingang van de instance, zorgen ervoor dat we 4-5 casters hebben (mages/locks) die de witte orbs oppakken, die lopen dus achter de bosses. En de rest heeft zwarte orbs, die staan allemaal in 1 groep bij elkaar meteen bij de ingang. Echt heel dicht op elkaar.thewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:51:
[...]
ik zie je vaker dit soort opmerkingen maken. Begin haast te geloven dat je het elke keer serieus meent. Maar dat zal wel niet anders komt het zo arrogant over.
en mensen die weet ik veel hoeveel level 80's hebben.... prima dat ze zoveel tijd in het spel spelen omdat ze het leuk vinden, maar respect.... nee
hmmmpppppppppffffffffffffff wat is jullie tactic op de twins. Wij zijn ook alweer zo'n 50 wipes verder op twins HC beste try op 2% (klote shield, als het een aura had geweest was het een kill)
Bloodlust als de zwarte shield up is, alle cooldowns. Predots gebruiken, zorg dat je 2x resto druid hebt en het liefst ook 2 priests.
Ik zou zelfs zeggen invite geen resto shamans want die zijn in feite slecht. Voor ongeveer heel ToTc trouwens.
Hopelijk is het een beetje duidelijk. Ik zal vanavond eens kijken of ik nog wat specifieker kan zijn.
Iedereen staat in clusters bij elkaar, precies goed voor een shaman juist. Veel effectiever kan je je chain heals niet krijgenIk zou zelfs zeggen invite geen resto shamans want die zijn in feite slecht. Voor ongeveer heel ToTc trouwens.
Verwijderd
Daar heb je gelijk in, alleen zijn Priests en Druids toch een stuk beter in raid healing.RichardvdD schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:20:
[...]
Iedereen staat in clusters bij elkaar, precies goed voor een shaman juist. Veel effectiever kan je je chain heals niet krijgen
Kent iemand cq gebruikt iemand deze http://www.wowinterface.com/downloads/info14130-LUIv2.0.html
Het heet LUI en ik zou graag willen weten of dit een total pakket is zoals spartanUI (die eigenlijk bijna geen instellingen nodig heeft).
Cheers
Het heet LUI en ik zou graag willen weten of dit een total pakket is zoals spartanUI (die eigenlijk bijna geen instellingen nodig heeft).
Cheers
Epic geared blijft paars, dus je kunt het zo neerzetten als je wiltprutser001 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:00:
[...]
Tegenwoordig stelt "epic geared" ook niets meer voor, wat is epic.. heroic heeft epics (200rating) dus epic zegt tegenwoordig niets meer, iemand die in 100% uld25/totc25 gear loopt noem ik "epic geared".
Wow is verandert in een 'shoppingmall' je wordt 80, gaat wat heroics doen, haalt wat emblem of conquests bijelkaar en en 15 dagen heb je practisch een volledige set die toelaat dat je uld25 wel kunt doen (uitgaande dat je weet hoe je class werkt).
Zeker als er met de volgende patch emblems of triumph droppen in heroics je voor T9 kunt gaan shoppen.
Het duurt niet lang meer of je krijgt op lvl 80 een gratis set zodat je mee mag doen in ICC.
Ik zie hier enige afgunst.. maar dat vergeef ik je.
En dit is precies de verkeerde instelling om het als algemeen statement aan te nemen. Ik ben het met eens dat het een kwestie van instelling is, maar de meeste casuals staan elke week in VoA of Onyxia, en dan moet je gewoon hit capped en expertise capped zijn om het maximale uit je gear te halen (als je dat zou willen - ook weer instelling). Hit wordt niet voor niets hoger ingeschat dan de andere stats tot de cap op bossmobs. Sterker nog, je dps zal op level 83 bosses sterker stijgen door hit te cappen dan met andere gems. Voor heroics maakt het natuurlijk allemaal geen klap uit. Doe de proef op de som en ga eens dps testen op de dummies. Je zal het verschil enorm merken als je van level 82 naar bossmob gaat zonder hitcapped te zijn. Ik ben het wel met je eens dat de huidige gear voldoende hitrating heeft om tot en met level 82 npc's helemaal geen probleem te hebben.Mik! schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:42:
[...]
Mensen snappen het wel, alleen het verschil is met name of je een hardcore raider bent of wat meer casual. Tuurlijk moet je zo goed mogelijk in je hit komen, wat ik alleen aangeef is dat je er niet persé voor hoeft te gemmen. Beetje handig je gear uitzoeken en je komt een onwijs eind met hit. Dan kan je je sockets ook op een andere manier gebruiken. Dat je als hardcore raider daar nog meer energie in stopt is dat meer dan logisch. Je gear maakt qua andere stats een hoop verschil, dus dan heb je iets meer ruimte om ook voor hit te gemmen. Maar als bij mijn AP en stats als crit ronduit bagger is, terwijl ik wel expertise capped ben en minimaal de 8% hit heb gehaald dan gem ik liever voor die eerste zaken.
Oh ja...hitrating is niet zo sexy als AP of crit. Zal er ook wel mee te maken hebben
Paling Terran & Shaman
Hoe zorgen jullie dan voor de heals als ze hun AoE ability doen? Dat is namelijk hetgene wat ons nekt bij deze strategie (op heroic). 14k ticks doen erg pijnVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:15:
[...]
Wij nemen de 2 bosses mee en tanken die bij de ingang van de instance, zorgen ervoor dat we 4-5 casters hebben (mages/locks) die de witte orbs oppakken, die lopen dus achter de bosses. En de rest heeft zwarte orbs, die staan allemaal in 1 groep bij elkaar meteen bij de ingang. Echt heel dicht op elkaar.
Bloodlust als de zwarte shield up is, alle cooldowns. Predots gebruiken, zorg dat je 2x resto druid hebt en het liefst ook 2 priests.
Ik zou zelfs zeggen invite geen resto shamans want die zijn in feite slecht. Voor ongeveer heel ToTc trouwens.
Hopelijk is het een beetje duidelijk. Ik zal vanavond eens kijken of ik nog wat specifieker kan zijn.
Sorry maar als er 1 fight is waar Resto Shamans goed mee kunnen komen dan is het de Twins wel.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:15:
[...]
De overige fights zijn we de mindere van de Druids en Priests.
Gisteren goede voortgang gemaakt in TotC HC 25.
Northrend Beasts na 3 tries down en binnen een aantal pogingen daarna ook Jaraxxus neer, beiden guild first.
Toen met wat alts 10 normaal gedaan, terwijl er een team naar Algalon 10 ging.
Na een half uurtje opeens een spam in gchat, Algalon 10 down. Ook een guild first.
Hopelijk deze week nog meer vooruitgang!
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Verwijderd
AoE heals/defensive cooldowns gebruiken als er zoveel raid damage komt. Zal misschien eventjes oefenen zijn maar je zal zien dat het steeds makkelijker wordt.deadsy33 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:54:
[...]
Hoe zorgen jullie dan voor de heals als ze hun AoE ability doen? Dat is namelijk hetgene wat ons nekt bij deze strategie (op heroic). 14k ticks doen erg pijnVerder is het wel een beetje geluk hebben met de abilities.
Een Resto Shaman zal nooit 8k hps halen, een Resto Druid wel en een Holy Priest zal ook dicht in de buurt komen.Zertaxka schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:55:
[...]
Sorry maar als er 1 fight is waar Resto Shamans goed mee kunnen komen dan is het de Twins wel.
De overige fights zijn we de mindere van de Druids en Priests.
Gisteren goede voortgang gemaakt in TotC HC 25.
Northrend Beasts na 3 tries down en binnen een aantal pogingen daarna ook Jaraxxus neer, beiden guild first.
Toen met wat alts 10 normaal gedaan, terwijl er een team naar Algalon 10 ging.
Na een half uurtje opeens een spam in gchat, Algalon 10 down. Ook een guild first.
Hopelijk deze week nog meer vooruitgang!
TrueRichardvdD schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:36:
Het enige wat het betekent is dat je ontzettend veel tijd erin hebt gestopt.
Gebruik de title niet eens
de title die ik wel ga dragen zodra ik hem heb is Starcaller of The Insane, verder druk bezig met loremaster en The alliance title.
The immortal doen we ooit nog wel is
edit: ja gotta love nutteloze e-peen points
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 15-10-2009 10:07 ]
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:04:
[...]
AoE heals/defensive cooldowns gebruiken als er zoveel raid damage komt. Zal misschien eventjes oefenen zijn maar je zal zien dat het steeds makkelijker wordt.
[...]
Een Resto Shaman zal nooit 8k hps halen, een Resto Druid wel en een Holy Priest zal ook dicht in de buurt komen.
Overall heb ik in 10-mans rond de 3-4k hps. Dat is wel een verschil zeg.

Verwijderd
Als ik Twins doe haal ik zeker wel 8k hps over het gehele gevecht, laatste keer zat ik constant boven de 9k zelfs.RichardvdD schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:14:
[...]
Overall heb ik in 10-mans rond de 3-4k hps. Dat is wel een verschil zeg.En daarmee sta ik bijna altijd bovenaan (of nèt niet), met minste overhealing. Maar die 8k is dan wel een momentopname, en niet over de gehele instance, of wel?
Maar het ligt wel aan de instance ja, aangezien je op veel fights niet constante raid damage krijgt.
-edit- dat is wel op 25 man, 10 man kijk ik niet zo erg meer naar mijn output omdat dat veel makkelijker is.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 10:19 ]
Gister naxx25 gedaan, buiten unclean (echt waar
dispellen is een art) alles 1x neergemept, netjes plaatje 3-4 in de DPS. Tijd voor KT, maar we hadden flink wat afvallens dus moesten worden vervangen,natuurlijk gaat die %$# van een RL allemaal hunters inviten. Dus gevecht met KT in met een heuze 7 hunters
(waarvan ik samen met 1 andere vanaf het begin erin zaten, overige 5 kwamen dus pas voor KT).
Na 2 whipes (Voids.. let op die mofo voids) toch KT plat en wat denk je? Envoy dropt. Ik helemaal happy, dat was naxx run weet ik hoeveel, roll komt en ik win met 91
Gebeurd niets.. opeens <andere hunter> recieved envoy of mortality. Met de melding van de RL: you got a better gun, he needs is harder. Ik wtf? In no time staan er 15 man die RL uit te lachen, blijven erop hameren dat ik die gun krijg.. En die hunter doodleuk quit en logoff. Heb je freaking 4 uur lang zitten kloten voor 1 boss, krijg je deze baggerzooi.
Ach ja, thats the game of pug's

Na 2 whipes (Voids.. let op die mofo voids) toch KT plat en wat denk je? Envoy dropt. Ik helemaal happy, dat was naxx run weet ik hoeveel, roll komt en ik win met 91
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Switchen naar andere Aura??deadsy33 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:54:
[...]Hoe zorgen jullie dan voor de heals als ze hun AoE ability doen? Dat is namelijk hetgene wat ons nekt bij deze strategie (op heroic). 14k ticks doen erg pijnVerder is het wel een beetje geluk hebben met de abilities.
Verwijderd
Had pas ook nog een mage die de dagger van Onyxia kreeg.SinergyX schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:21:
Gister naxx25 gedaan, buiten unclean (echt waardispellen is een art) alles 1x neergemept, netjes plaatje 3-4 in de DPS. Tijd voor KT, maar we hadden flink wat afvallens dus moesten worden vervangen,natuurlijk gaat die %$# van een RL allemaal hunters inviten. Dus gevecht met KT in met een heuze 7 hunters
(waarvan ik samen met 1 andere vanaf het begin erin zaten, overige 5 kwamen dus pas voor KT).
Na 2 whipes (Voids.. let op die mofo voids) toch KT plat en wat denk je? Envoy dropt. Ik helemaal happy, dat was naxx run weet ik hoeveel, roll komt en ik win met 91Gebeurd niets.. opeens <andere hunter> recieved envoy of mortality. Met de melding van de RL: you got a better gun, he needs is harder. Ik wtf? In no time staan er 15 man die RL uit te lachen, blijven erop hameren dat ik die gun krijg.. En die hunter doodleuk quit en logoff. Heb je freaking 4 uur lang zitten kloten voor 1 boss, krijg je deze baggerzooi.

Gisteren eerst ToC 25m N gedaan; eerst mensen gearen. alles oneshot natuurlijk. Faction Champions is op normal echt leuk; op heroic is het huilen...
Na een uurtje hebben we even pauze gehad om mensen hun nieuwe gear te laten gemmen, enchanten enz.
toen door naar Freya 25m HM. Op Freya waren we al een tijdje bezig, alle adds spawns waren wel onder controle, apart, maar om het in één vloeiende beweging te doen was nog te lastig.
Eerste try meteen alle add spawns perfect, en meteen naar P2 en toen down. Twee achievements erbij (Knock, Knock On Wood en Knock, Knock, Knock On Wood).
Vanavond gaan we weer ToC 25m HC doen, alleen daar moeten we echt eens vorderingen mee maken. We hebben er nog niks down, en we staan nu 5de van de server.
En dat terwijl er maar twee andere guilds Freya HM gedaan hebben.
Na een uurtje hebben we even pauze gehad om mensen hun nieuwe gear te laten gemmen, enchanten enz.
toen door naar Freya 25m HM. Op Freya waren we al een tijdje bezig, alle adds spawns waren wel onder controle, apart, maar om het in één vloeiende beweging te doen was nog te lastig.
Eerste try meteen alle add spawns perfect, en meteen naar P2 en toen down. Twee achievements erbij (Knock, Knock On Wood en Knock, Knock, Knock On Wood).
Vanavond gaan we weer ToC 25m HC doen, alleen daar moeten we echt eens vorderingen mee maken. We hebben er nog niks down, en we staan nu 5de van de server.
En dat terwijl er maar twee andere guilds Freya HM gedaan hebben.
This is the Way.
Azuresong MAGEblade. MAGE ITEM YO !Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:24:
[...]
Had pas ook nog een mage die de dagger van Onyxia kreeg.Spijtig, maar inderdaad. Zulke dingen kan je verwachten als je een pug joined. Maakte mij niet zo heel veel uit aangezien ik de 2200 wep kan kopen.
Om maar weer een classic wow kreet eruit te gooien
Rollde ik gister net naastImdaMned schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:32:
[...]
Azuresong MAGEblade. MAGE ITEM YO !
Om maar weer een classic wow kreet eruit te gooien
Gisteren wel nieuwe schoenen geloot, eindelijk van me naxx25 shit af
Verder gisteren FL25+2 gedaan en dat ging best goed. Door naar de Decon waar we 2(!!)% tekort kwamen voor de hardmode.
Ach heb er wel de schoenen van geloot dus me is happy
"Don't let your dreams be memes"
Tja, zo doen wij het ookVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:15:
[...]
Wij nemen de 2 bosses mee en tanken die bij de ingang van de instance, zorgen ervoor dat we 4-5 casters hebben (mages/locks) die de witte orbs oppakken, die lopen dus achter de bosses. En de rest heeft zwarte orbs, die staan allemaal in 1 groep bij elkaar meteen bij de ingang. Echt heel dicht op elkaar.
enneh thewizard = restoshaman, dus bedankt. Sta 2e op healing meters met de minste overhealing done. Ik denk dat ik een prima toegevoegde waarde ben voor de raid. Weet niet wat voor shamans jullie gebruiken maar om te zeggen dat ze nutteloos zijn... oneens. Heb je daar ook argumenten voor?
edit: ik heb op twins meestal iets boven de 7k healing, net als de priest/druid. De paladin heeft 8.5k meestal. Echter zit ik op 40% overheal, die priest/druid op 50-55% en de paladin op 75%.... Ik zeg, redelijk effectief. En dan te bedenken dat ik nog een nieuwe neck, cloack, schield en trinket moet krijgen om een beetje on par te komen.
[ Voor 13% gewijzigd door thewizard2006 op 15-10-2009 10:46 ]
Elke healer is nuttig imothewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:42:
[...]
Tja, zo doen wij het ookzal dus het finetunen zijn
enneh thewizard = restoshaman, dus bedankt. Sta 2e op healing meters met de minste overhealing done. Ik denk dat ik een prima toegevoegde waarde ben voor de raid. Weet niet wat voor shamans jullie gebruiken maar om te zeggen dat ze nutteloos zijn... oneens. Heb je daar ook argumenten voor?
QFT
net zoals elke dps of tank nuttig is/kan zijn. Is alleen afhankelijk van het gevecht maar ook zeker van de skills van de persoon.... als ik alleen maar lesser healing wave ga spammen op twins...../facepalm. Ga ik healing wave casten op iemand die in het vuur staat /facepalm. En zo heb je voor elke class wel iets te zeggen.
Ben het overigens wel eens dat shamans wel eens gebuffed mogen worden *whistles*. Ik wacht nog steeds op een aantal healing specifieke totems! (dus niet flametongue en air want die zijn te algemeen en meer voor elemental)
Verwijderd
ikke nog niet haha,ben nog eventjes druk aan het gearen voor mn heal-offspec
ben al aardig opweg,heb alleen nog een leuk shieldje nodig en dan durf ik het aan om mn herstart te maken als casual healer
heb als starters epics nog wel wat afwijkende items gequipped haha een leather broek uit toc5 hc en een mail belt ook uit toc5 hc en dan nog die standaard mail "revenant" boots dat zijn wel de meer aparte items maar zit lekkere intellect,stam & spellpwr op
maarja hopen dat ik gauw ergens een leuk schild vandaan kan toveren...
iemand nog handige tips voor de beginnende pally-healer? (ook kwa stats/gear enzo?)
Verwijderd
Wij gebruiken 1 Resto Shaman, die best goed is. Desalniettemin zou ik er geen probleem van maken als hij niet meer zou raiden.thewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:42:
[...]
edit: ik heb op twins meestal iets boven de 7k healing, net als de priest/druid. De paladin heeft 8.5k meestal. Echter zit ik op 40% overheal, die priest/druid op 50-55% en de paladin op 75%.... Ik zeg, redelijk effectief. En dan te bedenken dat ik nog een nieuwe neck, cloack, schield en trinket moet krijgen om een beetje on par te komen.
Argumenten: andere healers healen sneller (hots, grote aoe heals) en gaan minder snel oom.
Dat jij 2e staat is natuurlijk goed van jou, maar betekend waarschijnlijk dat de andere healers niet goed genoeg zijn. Echt diehard raiding guilds gebruiken op dit moment niet eens meer Resto Shamans.
Ik ga niet zeggen dat Resto Shamans slecht zijn, en als je gewoon goed healed is daar echt niets mis mee. Maar als je echt de maximum output eruit wilt halen kan je ze simpelweg beter niet in je raid hebben. Erg jammer, want Resto Shaman is erg vet. (Ik heb er 2, kan je nagaan)
Battlemaster > Alliance/Loremaster imoMektheb schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:05:
[...]
True, maar toch tis tof ik doe het niet echt voor de title maar puur voor de Achievment points
![]()
Gebruik de title niet eens
de title die ik wel ga dragen zodra ik hem heb is Starcaller of The Insane, verder druk bezig met loremaster en The alliance title.
The immortal doen we ooit nog wel is
edit: ja gotta love nutteloze e-peen points
Heb em zelf ook nog niet, maar ben dr al een tijd mee bezig... WSG rep = auw
Ah the life of the (caster)shamanVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:55:
[...]
Wij gebruiken 1 Resto Shaman, die best goed is. Desalniettemin zou ik er geen probleem van maken als hij niet meer zou raiden.
Argumenten: andere healers healen sneller (hots, grote aoe heals) en gaan minder snel oom.
Dat jij 2e staat is natuurlijk goed van jou, maar betekend waarschijnlijk dat de andere healers niet goed genoeg zijn. Echt diehard raiding guilds gebruiken op dit moment niet eens meer Resto Shamans.
Ik ga niet zeggen dat Resto Shamans slecht zijn, en als je gewoon goed healed is daar echt niets mis mee. Maar als je echt de maximum output eruit wilt halen kan je ze simpelweg beter niet in je raid hebben. Erg jammer, want Resto Shaman is erg vet. (Ik heb er 2, kan je naagaan)
Tis als lolmental ook geen pretje , 1 per schijnt zat te zijn

Verwijderd
Idd, maar elemental doet nog wel leuke damagekowapanga schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:58:
[...]
Ah the life of the (caster)shaman
Tis als lolmental ook geen pretje , 1 per schijnt zat te zijn
Hoeveel spellpower heb jij?Chefbierrr schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 03:58:
[...]
Ik ben dus 1 van die paladins die uitsluitend met FoL en shocks healed tenzij je echt ziet aankomen dat er massive healing nodig is --> HL. Ik gebruik hiervoor dan ook de relentless libram 436SP op FoL uit mn hoofd wat mn FoL SP raidbuffed op zo'n 3100 brengt. Ik heb geeneens zo'n goede gear omdat het slechts een alt is maar ik heb totaal geen moeite om bij te blijven bij HL spammers en ik doe echt VEEL minder overhealing.
SP ftw, maarja ik heal dan ook geen hardmodes of heroic dus ik kom er nog meer weg.
pffff 200 games winnen... dus zo'n 300 of zo spelen...Inferno schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:56:
[...]
Battlemaster > Alliance/Loremaster imo
Heb em zelf ook nog niet, maar ben dr al een tijd mee bezig... WSG rep = auw(moet nog 200 games winnen voor de rep ofzo)
Waar haal je het geduld vandaan..
Verder gisteren weer eens wat dailies gedaan na 2 weken geen WoW te hebben opgestart... ben er nog niet uit hoe zeer ik het gemist heb..
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
De elementals bij ons staan echt niet hoog in de chartsVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:01:
[...]
Idd, maar elemental doet nog wel leuke damageEn die zijn tenminste wel echt nodig.
Nogmaals, het ligt meer aan de spelers die je hebt dan aan de class. Ga je idd in de high end raiding guilds top 10 zitten, dan kan ik me er iets bij voorstellen
Dan toch liever JusticarInferno schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:56:
[...]
Battlemaster > Alliance/Loremaster imo
Heb em zelf ook nog niet, maar ben dr al een tijd mee bezig... WSG rep = auw(moet nog 200 games winnen voor de rep ofzo)
Maar goed ik ben geen PvPer
Loremaster heb ik eigenlijk geen zin in maar is wel grappig om gold te verdienen en wat dingetjes te doen wil hem klaar hebben voor de nieuwe Exp.
Het raiden staat toch op een laag pitje, en straks met triuhmps halen in Hc's dan ist helemaal koek om gear te krijgen voor guildies die nog moeten of items voor mezelf om dan ICC in te gaan dus tijd zat zeg ik maar zo :d
Moet ook nog Salty halen maar cba to fish
Verwijderd
Het verschil met de Elemental Shaman is dat je niet echt zonder kan, omdat ze leuke buffs meebrengen. Qua damage heb je wel gelijk.thewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:05:
[...]
De elementals bij ons staan echt niet hoog in de chartsze moeten alle melee + locks/boomkins + hunters voor zich dulden. Beetje on par met de SP, mage en ele shaman.
Nogmaals, het ligt meer aan de spelers die je hebt dan aan de class. Ga je idd in de high end raiding guilds top 10 zitten, dan kan ik me er iets bij voorstellenMaar nu.... tja
En ja, ik zeg ook echt niet dat Resto Shamans waardeloos zijn. Alleen dat ze in feite weinig toevoegen, en makkelijk weggelaten kunnen worden. (ALS je daarvoor in de plaats een andere goeie speler hebt) Dus lekker blijven spelen, ik geniet zelf ook van mijn Shaman.
Check trouwens deze screen eens: http://www.ensidia.com/me...050bd950f59e0f5f9ac1d.jpg
Das pas damage.
Kijk eens wat jullie healers daar op Anub hc ph3 healen? Ben erg benieuwd naar de HPSVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:18:
[...]
Als ik Twins doe haal ik zeker wel 8k hps over het gehele gevecht, laatste keer zat ik constant boven de 9k zelfs.
Maar het ligt wel aan de instance ja, aangezien je op veel fights niet constante raid damage krijgt.
-edit- dat is wel op 25 man, 10 man kijk ik niet zo erg meer naar mijn output omdat dat veel makkelijker is.
Een HL spammende maat van me zat laatst op 10.5k HPS Oo
Moest moeite doen om adds te pakken die spawnen magoed wel handig dat ALS iemand aggro krijgt, je weet naar wie je moet kijken
@hmpff mja met die adds daar da's cheat he iedereen loopt continue te AoEen
[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 15-10-2009 11:20 ]
Bnet pindle#2913
Die chatregel, who the fuck was meant to keep group 5 upVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:15:
Check trouwens deze screen eens: http://www.ensidia.com/me...050bd950f59e0f5f9ac1d.jpg
Das pas damage.
Leuk detail in de skillbar, icoontje 'imba', 'bleh' en 'yarr'
Wij raiden vaak nog wel met één resto shaman. Gek genoeg hebben wij ze vaak op tank healing staan. Persoonlijk ben ik altijd nog wel blij met een mana tide totem, hoef ik minder regen gear te dragen. Van alle healers zijn ze het makkelijkste te vervangen, dat valt niet te ontkennen.
Erg hoog op de healing meters komen ze meestal niet, maar dat komt meer doordat vooral druids (en priests) zo'n raidhealing mosters zijn. Ik ben zelf holy priest en ik merk gewoon het verschil als we bij twins 2 of 3 druids gebruiken, mijn eigen hps dropt dan makkelijk van ~8k naar ~6k, zonder dat ik ook maar iets anders doe. Daar valt gewoon niet tegenop te healen, zeker als je geen hots of AoE utility als PoM/CoH hebt, zoals een resto shaman.
Hps is daarnaast ontzettend moeilijk te vergelijken. Het hangt compleet af van hoeveel en wat voor healers je bij hebt, wat hun assignments zijn en hoe goed ze zijn.
Ik lees hier priests die beweren 10k hps op bepaalde gevechten te halen. Nou dat is mij echt nog nooit gelukt. Toch raid ik op vrij hoog niveau en durf te zeggen dat het niet aan m'n gear of skill ligt :-), dus moet het wel aan onze andere healers liggen
Gister trouwens Tribute to Insanity(25) gedaan. Ben dus Grand Crusader Aethos nu
Erg hoog op de healing meters komen ze meestal niet, maar dat komt meer doordat vooral druids (en priests) zo'n raidhealing mosters zijn. Ik ben zelf holy priest en ik merk gewoon het verschil als we bij twins 2 of 3 druids gebruiken, mijn eigen hps dropt dan makkelijk van ~8k naar ~6k, zonder dat ik ook maar iets anders doe. Daar valt gewoon niet tegenop te healen, zeker als je geen hots of AoE utility als PoM/CoH hebt, zoals een resto shaman.
Hps is daarnaast ontzettend moeilijk te vergelijken. Het hangt compleet af van hoeveel en wat voor healers je bij hebt, wat hun assignments zijn en hoe goed ze zijn.
Ik lees hier priests die beweren 10k hps op bepaalde gevechten te halen. Nou dat is mij echt nog nooit gelukt. Toch raid ik op vrij hoog niveau en durf te zeggen dat het niet aan m'n gear of skill ligt :-), dus moet het wel aan onze andere healers liggen
Gister trouwens Tribute to Insanity(25) gedaan. Ben dus Grand Crusader Aethos nu

[ Voor 9% gewijzigd door RickN op 15-10-2009 11:24 ]
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Verwijderd
Weet ik wel, maar toch leuke nummersporn* schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:17:
[...]
Kijk eens wat jullie healers daar op Anub hc ph3 healen? Ben erg benieuwd naar de HPS
Een HL spammende maat van me zat laatst op 10.5k HPS Oo
Moest moeite doen om adds te pakken die spawnen magoed wel handig dat ALS iemand aggro krijgt, je weet naar wie je moet kijken
@hmpff mja met die adds daar da's cheat he iedereen loopt continue te AoEen
Wij hebben anub op heroic 25 nog niet neer, maar ik hoop vanavond wel wat attempts te doen. Ik ga je op de hoogte houden.
@RickN: Gz man! Heb je een armorylinkje?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 11:22 ]
Sure, al zijn d'r niet zo gek veel holy priests genaamd Aethos hoorVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:21:
[...]
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Al%27Akir&n=Aethos
Die Ensidia dps kan trouwens wel beter hoor, dit was onze kill shot van gisteravond
http://www.immersion-guil...buteinsanity_killshot.jpg
Ik doe het erg rustig aan, speel gewoon een paar games in de week naast t raiden en zo. Achievement systeem is er nu ook al bijna een jaar dus het is niet alsof ik hardcore elke dag PvP er vooravotar schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:04:
[...]
pffff 200 games winnen... dus zo'n 300 of zo spelen...
Waar haal je het geduld vandaan..
Verder gisteren weer eens wat dailies gedaan na 2 weken geen WoW te hebben opgestart... ben er nog niet uit hoe zeer ik het gemist heb..
lal 11500 dps... die curve van dps is ook echt belachelijk gegaan van lvl 70 naar 80.. op 70 zaten de beste gasten rond de 2500..RickN schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:27:
[...]
Sure, al zijn d'r niet zo gek veel holy priests genaamd Aethos hoor
Die Ensidia dps kan trouwens wel beter hoor, dit was onze kill shot van gisteravond
Verwijderd
Ha je speelt in immersion, die ken ik welRickN schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:27:
[...]
True dat welVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:21:
[...]
Weet ik wel, maar toch leuke nummers
Wij hebben anub op heroic 25 nog niet neer, maar ik hoop vanavond wel wat attempts te doen. Ik ga je op de hoogte houden.
Wij ook niet joh, te veel naabs in de guild. Had het over de 10 mans, die doen we met 2 healers (zoals iedereen denk ik??), vraag me af wat anderen daar voor getalletjes halen. Ik had er laatst met m'n disc priest 4,5k HPS en ook nog es 5k "HPS" geshield, magoed dat laatste is niet zo heel accuraat... wel leuke een gimmick fight voor een disc priest
Trouwens over HPS meters, het enige probleem is dat DPS te doen ongelimiteerd is, terwijl healing dat totaal niet is.
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 15-10-2009 11:34 ]
Bnet pindle#2913
Paar dagen terug nog VH gedaan met een tank met 37k health en een berg avoidance waar je U tegen zegt. Heb 'em de hele instance gehealed met alleen renew. Kan me nog herinneren dat ik blij was als ik een keer een tank voor eenheroic had in goeie gear. Die had dan 27k max ofzoSinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:42:
En wat je duidelijk merkt is dat spelers omdat ze toch een goeie tank en healer hebben maar doen waar ze zin in hebben. Gister nog een wipe in VH omdat de tank, hoewel 'ie dik in de gear zat, niet wist dat 'ie die orb boss moet kiten.
https://niels.nu
Met alle respectHydra schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:32:
[...]
Paar dagen terug nog VH gedaan met een tank met 37k health en een berg avoidance waar je U tegen zegt. Heb 'em de hele instance gehealed met alleen renew. Kan me nog herinneren dat ik blij was als ik een keer een tank voor eenheroic had in goeie gear. Die had dan 27k max ofzo
En wat je duidelijk merkt is dat spelers omdat ze toch een goeie tank en healer hebben maar doen waar ze zin in hebben. Gister nog een wipe in VH omdat de tank, hoewel 'ie dik in de gear zat, niet wist dat 'ie die orb boss moet kiten.
Nee. Die voidwalker boss is namelijk de, jaja, voidwalker boss. Op die meld ik ook gewoon dat ze de boss moeten neernuken. Daar krijg je ook een achievement voor.SpoTs schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:35:
Met alle respectdie Orb boss moet je gewoon keyhard neernuken.. dan zijn die orbs echt geen probleem ( we hebben het over die voidwalker he? )
http://www.wowwiki.com/Xevozz > Orb boss. Als je die niet kite ga je gewoon dood. Daar kan ik met m'n 2150 spellpower niet doorheen healen.
Ik zou zolang je niet OOM raakt uberhaupt niet naar overhealing kijken.thewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:42:
enneh thewizard = restoshaman, dus bedankt. Sta 2e op healing meters met de minste overhealing done.
[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 15-10-2009 11:39 ]
Volgens mij whisperde ik jouw gister vanaf een level 1, wou wat info over Al'akir om eventueel daarheen te transferen. Weet het niet zeker meer of jij dat was, maar de naam lijkt er heel erg veel op en was iemand uit Immersion.RickN schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:27:
[...]
Zit nu op Silvermoon maar de guilds hier vind ik niet echt leuk. 3 avonden per week raiden en de overige avonden wordt er niks georganiseerd, hier en daar dat iemand zegt van wie heeft er zin in en dan ga je dat doen. Ik zoek toch iets met in ieder geval 4 georganiseerde raiddagen.
Gok die andere, die soort van spiritgast van de 1ste verdieping.SpoTs schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:35:
Met alle respectdie Orb boss moet je gewoon keyhard neernuken.. dan zijn die orbs echt geen probleem ( we hebben het over die voidwalker he? )
(vind die stem van de laatste boss zoooo vet
Orb boss zit beneden. Die boven is die vogel met z'n 2 hulpjes.SinergyX schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:39:
Gok die andere, die soort van spiritgast van de 1ste verdieping.
(vind die stem van de laatste boss zoooo vet)
Wanneer hebben jullie voor 't laatst VH gedaan?
Links boven: Vogel en Void boss, links onder Orb boss. Midden in 't water de water boss. Rechts boven die demon en rechts onder de doggie boss
Precies te zijn gister
Veelal zal me het een zorg zijn waar ze vandaan komen, als ze maar neergaan
Was niet met mij, niet gisteren iigKaap schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:38:
[...]
Volgens mij whisperde ik jouw gister vanaf een level 1, wou wat info over Al'akir om eventueel daarheen te transferen. Weet het niet zeker meer of jij dat was, maar de naam lijkt er heel erg veel op en was iemand uit Immersion.
AA is een nogal volle server, dus de meeste mensen hier raden potentiele transfers af, maar das meer om de lag niet nog erger te laten worden
Horde kant op AA is altijd behoorlijk in de meerderheid geweest en ook het aantal goed gerankte guilds is daar hoger dan aan Aliance kant. Op dit moment is Immersion wel server rank 1, maar onze directe Horde concurenten Apex hebben histories gezien een wat betere trackrecord
AA doet het qua raiden gewoon erg goed, we staan als server op het moment 2de in Europa
http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
Hmm ben weer alt aan het lvlen.. dus tis weer ff geleden.. en zovaak doe ik VH eigenlijk niet.. kheb volgens mijn og niet eens de achievement van al die bosses done ;-)Hydra schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:41:
[...]
Orb boss zit beneden. Die boven is die vogel met z'n 2 hulpjes.
Wanneer hebben jullie voor 't laatst VH gedaan?
Links boven: Vogel en Void boss, links onder Orb boss. Midden in 't water de water boss. Rechts boven die demon en rechts onder de doggie boss
Verwijderd
10 man doe ik ook met 2 healers, heb ook een paar keer met 3 gedaan. HPS is daar niet heel hoog, omdat je alleen de laatste fight veel moet healen. Ik denk zo'n 4-5k net als jij.porn* schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:31:
[...]
True dat wel
Wij ook niet joh, te veel naabs in de guild. Had het over de 10 mans, die doen we met 2 healers (zoals iedereen denk ik??), vraag me af wat anderen daar voor getalletjes halen. Ik had er laatst met m'n disc priest 4,5k HPS en ook nog es 5k "HPS" geshield, magoed dat laatste is niet zo heel accuraat... wel leuke een gimmick fight voor een disc priest
Trouwens over HPS meters, het enige probleem is dat DPS te doen ongelimiteerd is, terwijl healing dat totaal niet is.
Ach hangt af van de fight , een ToTc25HC kom ik bij northerend beasts toch lekker op de 6k+thewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:05:
[...]
De elementals bij ons staan echt niet hoog in de chartsze moeten alle melee + locks/boomkins + hunters voor zich dulden. Beetje on par met de SP, mage en ele shaman.
Nogmaals, het ligt meer aan de spelers die je hebt dan aan de class. Ga je idd in de high end raiding guilds top 10 zitten, dan kan ik me er iets bij voorstellenMaar nu.... tja
En op hodir gaf ik met 11-12k de mages/locks altijd goed het nakijke
Maar meestal ben ik te vinden rond positie 5-8
Hoe kan het ook anders(zoals een DK zojuist zei: OMFG? Only 29k????)
[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 15-10-2009 12:04 ]
want? Leuk als jij 2342457824 HPS seconde doet maar als 99% overhealing is heb je er geen donder aan. Wil alleen maar aangeven, dat de eventuele mindere healing van een shaman, nuttiger besteedt wordt (doordat chainheal een "slimme" heal is) dan andere classes. Leuk dat je met je paladin 30k crits hebt maar als je er maar 7-10 nodig heb dan kom ik met mijn snellere LHW dichter in de buurt. bij wijze van.Hydra schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:37:
[...]
Nee. Die voidwalker boss is namelijk de, jaja, voidwalker boss. Op die meld ik ook gewoon dat ze de boss moeten neernuken. Daar krijg je ook een achievement voor.
http://www.wowwiki.com/Xevozz > Orb boss. Als je die niet kite ga je gewoon dood. Daar kan ik met m'n 2150 spellpower niet doorheen healen.
[...]
Ik zou zolang je niet OOM raakt uberhaupt niet naar overhealing kijken.
Tuurlijk is het belangrijk dat je niet inefficient bezig bent, maar inefficient kan ook zijn dat je gewoon de verkeerde mensen dood gaan. Je kunt beter proactief healen en dan af en toe healen terwijl dat niet nodig is, dan dat je enorm efficient healed, 0% overhealing hebt, maar dat er een DPS doodgaat omdat je te laat was.thewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:07:
want? Leuk als jij 2342457824 HPS seconde doet maar als 99% overhealing is heb je er geen donder aan. Wil alleen maar aangeven, dat de eventuele mindere healing van een shaman, nuttiger besteedt wordt (doordat chainheal een "slimme" heal is) dan andere classes. Leuk dat je met je paladin 30k crits hebt maar als je er maar 7-10 nodig heb dan kom ik met mijn snellere LHW dichter in de buurt. bij wijze van.
Ik zeg dus niet dat je 99% overhealing moet hebben. Dan ben je waarschijnlijk wel OOM, of je hebt te veel healers mee. Maar je kunt overhealing niet als vergelijkingsmateriaal gebruiken tussen healers. Er zitten enorme verschillen in overhealing tussen classes, maar ook tussen spelers afhankelijk van taak en stijl.
Gisteren een aardig avondje raiden gehad. We begonnen met VoA25 en hadden niet veel later Koralon al neer. Mage gloves (ilvl 245) dropten en ik won de roll!!! Nu had ik al 3 Ilvl 245 T9 pieces. Lekker begin.
Daarna op pad gegaan naar Onixia. Daar hadden we ook niet alteveel moeite mee. Toen stond ToC25 Heroic op 't programma. Northrend Beast hadden we al een keer eerder neergekregen, maar daar hebben we nog wel moeite mee. paar aardige tries gehad, maar toen dc-de een dps-er. Toen maar besloten om ToC 25 normal te gaan. Ik won een dps wrist en een trophy waarmee ik m'n 4e piece T9 kon halen. Ik begin nu erg lekkere damage te doen. Zat op 12K dps aan het einde van de Twins en die gingen ook vrij eenvoudig neer. Incanter's aborbtion ftw!
Na Toc25 gecleared te hebben zijn we met een klein groepje toc10 normal gaan doen. Hier alles neergekregen na 30 minuten en de avond zat erop. 36 emblems of triumph rijker! Zondag waarschijnlijk weer ToC25 Heroic. Laten we hopen op 2/5 down!!!
Daarna op pad gegaan naar Onixia. Daar hadden we ook niet alteveel moeite mee. Toen stond ToC25 Heroic op 't programma. Northrend Beast hadden we al een keer eerder neergekregen, maar daar hebben we nog wel moeite mee. paar aardige tries gehad, maar toen dc-de een dps-er. Toen maar besloten om ToC 25 normal te gaan. Ik won een dps wrist en een trophy waarmee ik m'n 4e piece T9 kon halen. Ik begin nu erg lekkere damage te doen. Zat op 12K dps aan het einde van de Twins en die gingen ook vrij eenvoudig neer. Incanter's aborbtion ftw!
Na Toc25 gecleared te hebben zijn we met een klein groepje toc10 normal gaan doen. Hier alles neergekregen na 30 minuten en de avond zat erop. 36 emblems of triumph rijker! Zondag waarschijnlijk weer ToC25 Heroic. Laten we hopen op 2/5 down!!!
Alleen op twin ja. In dat gevecht moet ik meestal raidhealen. Dus dat is rejuv spammen en wild growth op elke cd in de melee gooien. Meestal eindig ik in dat gevecht met 7.5 tot 8 k hps. Met korte stondige uitschieters van 9k tijdens het gevecht. Maar dat is heel saai om te doen, en /care om dat ik de healingmeters top. Echte bikkels doen aan tank en raidhealing tegelijk terwijl ze dispelmeter toppen.RichardvdD schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:14:
[...]
Overall heb ik in 10-mans rond de 3-4k hps. Dat is wel een verschil zeg.En daarmee sta ik bijna altijd bovenaan (of nèt niet), met minste overhealing. Maar die 8k is dan wel een momentopname, en niet over de gehele instance, of wel?
Verwijderd
2342457824 hps waarvan dus 1% effectief? Dat komt neer op 23424578 hps, dus 23424k hps effectief. Nog steeds imba!thewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:07:
[...]
want? Leuk als jij 2342457824 HPS seconde doet maar als 99% overhealing is heb je er geen donder aan. Wil alleen maar aangeven, dat de eventuele mindere healing van een shaman, nuttiger besteedt wordt (doordat chainheal een "slimme" heal is) dan andere classes. Leuk dat je met je paladin 30k crits hebt maar als je er maar 7-10 nodig heb dan kom ik met mijn snellere LHW dichter in de buurt. bij wijze van.
Dus slecht voorbeeld, maar verder heb je natuurlijk gelijk
Zo dacht ik vroeger ook maar eigenlijk is dat niet zo. Draai het maar eens om: ALS er iemand dmg krijgt, kun jij hem met die ene heal van 30k wel ALTIJD toppen. Al die andere "kleine heal spammers" doen maar 10k. Ook al overheal jij 60+%, je kunt wel enorm efficient de raid topped houden. Als de dmg op een gegeven moment te groot wordt, top jij je targets nog, terwijl anderen misschien een extra heal nodig hebben (en dat resulteert vaak in meer overhealing, EN dat kost een enorme bak HPS).Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:24:
[...]
2342457824 hps waarvan dus 1% effectief? Dat komt neer op 23424578 hps, dus 23424k hps effectief. Nog steeds imba!
Dus slecht voorbeeld, maar verder heb je natuurlijk gelijk
Maar de echte reden dat pallies dit doen (ging over Holy Light toch?) is door de veel te imba HL glyph, waarmee ze meteen een soort CoH van de priests en druids hebben (10% van de heal op 5 targets in 8 yard range). En hoe meer ze dus healen, hoe meer die AoE heal ook doet.
[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 15-10-2009 12:58 ]
Bnet pindle#2913
Gisteren de Faction Champs en de Twins weer neergelegd op 25 man 
Ik vind de Twins echt een gaaf gevecht, zeker als dps, beetje orbs pakken en dan keihard pewpew'en
Vanochtend nog snel ff de 450 mining aangetikt
Ik vind de Twins echt een gaaf gevecht, zeker als dps, beetje orbs pakken en dan keihard pewpew'en
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Alleen je vergeet wederom dat Chainheal een slimme heal is
Hij springt dus in principe over naar de target met de minste (volgens mij procentuele) health.
Maar goed, we kunnen hier wel door over blijven gaan. Punt is, wat jij ook bedoeld en waar ik het wellicht ook mee eens bent, is dat je bij een gelijk geskillde speler met vergelijkbare gear en een gemiddeld gevecht meer aan andere healers hebt dan aan shamans
Voornamelijk omdat ze meer HPS hebben. De hot/instant van de shaman (riptide) is voor meedere classes beschikbaar en effectiver, zelfde geldt voor de snelle LHW en de trage HW (die overiges nooit gebruikt moet worden behalve icm natureswiftness en tidal force) en de AOE heal, chainheal, die toch best goed is maar in bepaalde situaties het toch aflegd tegen andere AOE heals.
Grote voordeel is, wederom, dan chainheal slim healed en dus de mensen pakt die het ook echt nodig hebben. Maarja, blijft lastig
Denk dat je er pas echt een uitspraak over kan doen als je zelf alle classes heb gespeeld en dit uitwerkt in en statistiscs van tenminste 50 raids hebt vergeleken
zelfde voor dps uiteraard.
Maar goed, we kunnen hier wel door over blijven gaan. Punt is, wat jij ook bedoeld en waar ik het wellicht ook mee eens bent, is dat je bij een gelijk geskillde speler met vergelijkbare gear en een gemiddeld gevecht meer aan andere healers hebt dan aan shamans
Grote voordeel is, wederom, dan chainheal slim healed en dus de mensen pakt die het ook echt nodig hebben. Maarja, blijft lastig
Denk dat je er pas echt een uitspraak over kan doen als je zelf alle classes heb gespeeld en dit uitwerkt in en statistiscs van tenminste 50 raids hebt vergeleken
Tuurlijk, maar die pakt dan nog steeds X mensen binnen een bepaalde afstand van elkaar. Als er toevallig alleen iemand in de buurt staat die maar 5HP mist doet die jump een flinke overhealing. Je zag eerder in raids ook altijd dat de shammies in verhouding tot de druids een enorme overhealing hadden. Had alles te maken met de raidsamenstelling en erg weinig met de skill van de shammies. Vaandaar m'n punt dat je je niet op overhealing moet focussen.thewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:24:
Ga ik toch nog even reageren 
Dan pakt hij idd die 5HP mee en heb je flink wat overhealing.
Echter met de andere AOE heal je dan ook nog eens de andere 5 targets die niet eens in de buurt staan, dus dat is veel meer overhealing.
Daarnaast, als de situatie zich voordoet zoals jij hem hierboven schetst gebruik je of riptide of LHW (en het liefst in die volgorde)
en jou AOE gaat ook niet verder dan 12.5 yards
of wel?
Echter met de andere AOE heal je dan ook nog eens de andere 5 targets die niet eens in de buurt staan, dus dat is veel meer overhealing.
Daarnaast, als de situatie zich voordoet zoals jij hem hierboven schetst gebruik je of riptide of LHW (en het liefst in die volgorde)
en jou AOE gaat ook niet verder dan 12.5 yards
Tijd om al die titanium nodes mee te pikken!chromeeh schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:13:
Inderdaad, gisteren en vandaag al te veel van links moeten laten liggenSpoTs schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:39:
[...]
Tijd om al die titanium nodes mee te pikken!
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
das echt drama idd.. moet je eventjes een kans op ~100g aan je neus voorbij laten gaanchromeeh schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:43:
[...]
Inderdaad, gisteren en vandaag al te veel van links moeten laten liggen
Ja, maar dat doet er verder toch niet toe? Komt nog eens bij dat eerder (dit is nu veranderd) HoTs uberhaupt niet tickten als een persoon full health had. Dus ik kon iemand helemaal vol HoT-en, maar als 'ie 100% HP had tickte een HoT niet en had ik op die persoon 0 overhealing. Nu zijn druids dankzei die change van heel weinig naar heel veel overhealing gegaan. HoTs zijn ook om die reden zo goedkoop als je kijkt naar de mana/HP verhouding omdat veel minder van de healing efficient is.thewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:37:
Ga ik toch nog even reageren
en jou AOE gaat ook niet verder dan 12.5 yardsof wel?
Dus vandaar: je kunt niet een druid en een shaman naast mekaar zetten, en dan zeggen dan een van beiden een betere healer is omdat de een minder overhealing heeft dan de ander.
Ik weet niet of je hier al antwoord op hebt gekregen?Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:55:
[...]
ikke nog niet haha,ben nog eventjes druk aan het gearen voor mn heal-offspec
ben al aardig opweg,heb alleen nog een leuk shieldje nodig en dan durf ik het aan om mn herstart te maken als casual healer
heb als starters epics nog wel wat afwijkende items gequipped haha een leather broek uit toc5 hc en een mail belt ook uit toc5 hc en dan nog die standaard mail "revenant" boots dat zijn wel de meer aparte items maar zit lekkere intellect,stam & spellpwr opmocht trouwens ook de plate healing gloves looten in toc5 hc
maarja hopen dat ik gauw ergens een leuk schild vandaan kan toveren...
iemand nog handige tips voor de beginnende pally-healer? (ook kwa stats/gear enzo?)
Maar je kan voor Emblems of Heroism een leuk instap healing schildje kopen.
Gz! Jup leuke cijfertjes de Hodir van ToCchromeeh schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:13:
Vergeet dan even niet dat CoH en erm Wild Growth (was dat de druid variant?) OOK smart targeten, en 2 targets extra healenthewizard2006 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:24:
Alleen je vergeet wederom dat Chainheal een slimme heal isHij springt dus in principe over naar de target met de minste (volgens mij procentuele) health.
Maar goed, we kunnen hier wel door over blijven gaan. Punt is, wat jij ook bedoeld en waar ik het wellicht ook mee eens bent, is dat je bij een gelijk geskillde speler met vergelijkbare gear en een gemiddeld gevecht meer aan andere healers hebt dan aan shamansVoornamelijk omdat ze meer HPS hebben. De hot/instant van de shaman (riptide) is voor meedere classes beschikbaar en effectiver, zelfde geldt voor de snelle LHW en de trage HW (die overiges nooit gebruikt moet worden behalve icm natureswiftness en tidal force) en de AOE heal, chainheal, die toch best goed is maar in bepaalde situaties het toch aflegd tegen andere AOE heals.
Denk dat je er pas echt een uitspraak over kan doen als je zelf alle classes heb gespeeld en dit uitwerkt in en statistiscs van tenminste 50 raids hebt vergelekenzelfde voor dps uiteraard.
Bnet pindle#2913
3 zelfs met Glyph (die iedere druid wel heeft verwacht ik zo).porn* schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:00:
Vergeet dan even niet dat CoH en erm Wild Growth (was dat de druid variant?) OOK smart targeten, en 2 targets extra healenMagoed idd player > class, normaliter.
Verwijderd
@ thewizard:
Wild Growth van Druids springt trouwens ook over naar de targets met de minste health.
Wild Growth van Druids springt trouwens ook over naar de targets met de minste health.
Overhealing is echt een non-issue. Zolang iemand niet oom gaat doet het er gewoon niet toe.
Alleen als overhealing ten koste gaat van effectieve healing is er een probleem, maar dat gebeurt alleen als iemand de verkeerde targets healed en in dat geval ligt het probleem bij de speler, niet bij de class.
Als een druid een paar groepen bij twins topped kan houden met hots, daarbij een hoop hps voor de voeten van andere healers wegmaait en ook nog es een hoop overhealing doet, dan kan ik niet anders zeggen dan dat hij z'n werk goed doet.
Een paladin die een tank met HL aan het spammen is topped zo'n tank haast elke cast, elke cast geeft dus bijna wel wat overhealing (nog buiten beacon en glyph heals). Wordt zo'n pala dan ineens minder effectief als z'n gear beter wordt en hij die tank alleen maar voor meer gaat overhealen?
Forget about overhealing, noone cares
Alleen als overhealing ten koste gaat van effectieve healing is er een probleem, maar dat gebeurt alleen als iemand de verkeerde targets healed en in dat geval ligt het probleem bij de speler, niet bij de class.
Als een druid een paar groepen bij twins topped kan houden met hots, daarbij een hoop hps voor de voeten van andere healers wegmaait en ook nog es een hoop overhealing doet, dan kan ik niet anders zeggen dan dat hij z'n werk goed doet.
Een paladin die een tank met HL aan het spammen is topped zo'n tank haast elke cast, elke cast geeft dus bijna wel wat overhealing (nog buiten beacon en glyph heals). Wordt zo'n pala dan ineens minder effectief als z'n gear beter wordt en hij die tank alleen maar voor meer gaat overhealen?
Forget about overhealing, noone cares
FF ander puntje mbt shaman healing... Ancestral healing geeft na een crit (en chain heal kan critten) ook 10% dmg reductie voor 15 sec... Dit vind je niet terug in healing done etc... Shaman healing zowieso veel proc afhangkelijk... Earthliving, ancestral healing, ancestral awakening...
Tja shammy's zijn idd makkelijk vervangbaar als healer edoch gewaardeerd wanneer geen andere shammy's in de raid mbt bl en totems...
Tja shammy's zijn idd makkelijk vervangbaar als healer edoch gewaardeerd wanneer geen andere shammy's in de raid mbt bl en totems...
Priests hebben dat ook met Inspiration, is exact dezelfde proc.UdiBenLudi schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:19:
FF ander puntje mbt shaman healing... Ancestral healing geeft na een crit (en chain heal kan critten) ook 10% dmg reductie voor 15 sec... Dit vind je niet terug in healing done etc... Shaman healing zowieso veel proc afhangkelijk... Earthliving, ancestral healing, ancestral awakening...
Het is wel tekenend dat wij ogenschijnlijk pure raidhealers als resto shamans op tanks zetten om ancestral healing te proccen
Maar zoals ik eerder al zei, ik heb graag een resto shaman in m'n groep, alleen al vanwege manatide. Het is alleen jammer voor ze dat er op het moment gewoon geen encounter is waarbij ze echt kunnen uitblinken.
Of je moet healing stream totem bij Anub P3 hun moment to shine noemen
ik wil een buff 
Blizzard QQ do something about it.....
Ach, ik kan me er niet heel erg druk om maken eigenlijk. Zelfde geldt dat bepaalde dps classes weer beter zijn dan andere. Bij de volgende patch ligt dat weer anders. het is lastig om alles precies gelijk te maken (en dat wil je ook niet).
Ik zeg, maak eens een echt mooie resto shaman totem of spell zoals "gives your Healing spells a chance to multiply itself". Dus een LHW op de tank en dan wordt een andere random player met low health voor hetzelfde gehealed
Leuk met chainheal
btje net zoals lightning overload alleen dan voor resto's.
Blizzard QQ do something about it.....
Ach, ik kan me er niet heel erg druk om maken eigenlijk. Zelfde geldt dat bepaalde dps classes weer beter zijn dan andere. Bij de volgende patch ligt dat weer anders. het is lastig om alles precies gelijk te maken (en dat wil je ook niet).
Ik zeg, maak eens een echt mooie resto shaman totem of spell zoals "gives your Healing spells a chance to multiply itself". Dus een LHW op de tank en dan wordt een andere random player met low health voor hetzelfde gehealed
[ Voor 93% gewijzigd door thewizard2006 op 15-10-2009 14:34 ]
Heb 2x geprobeerd (ok, met flut gear, maargoed
) met m'n pala te healen, ging mij absoluut niet goed af
Enige healing was ik gewend met een disc priest (die paar hotjes van druid op lage lvls tel ik niet mee), enkel sommige gevallen wat bij-healen als het fout leek te gaan (toc p3). Maar toen ik gister in naxx een pala bezig zag (beacon op mij, was 1 van de weinig dps over), begint het toch weer te kriebelen
(aangezien tanken nog steeds niet gaat).
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 15-10-2009 14:36 ]
Mja ik heb ook een off-set op mijn pally gecombineerd met weinig holy-pally ervaring, en ToC5 blackknight P3 is gewoon net een wat lastige door de hoge AOE damage. Bubble+sacrifice plus spamhealen is je enige mogelijkheid zo ongeveer. Als je dan een holy priest gewend bent dan had je bij zo'n fight 3 gearlevels geleden al een auto-win button. (rollende hots, bouncende PoM, circle, PoH, en als ik er geen zin in had gewoon renew rondje -> PoH met glyph -> inner focus -> Divine Hymn -> koffie halen) Het toolbox verschil is gewoon enorm.SinergyX schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:35:
Heb 2x geprobeerd (ok, met flut gear, maargoed) met m'n pala te healen, ging mij absoluut niet goed af
Enige healing was ik gewend met een disc priest (die paar hotjes van druid op lage lvls tel ik niet mee), enkel sommige gevallen wat bij-healen als het fout leek te gaan (toc p3). Maar toen ik gister in naxx een pala bezig zag (beacon op mij, was 1 van de weinig dps over), begint het toch weer te kriebelen
Oefenen oefenen en nog wat oefenen met de holy kit moet dat verbeteren. Healen blijft leuk, en ondanks de voorspelbaarheid van sommige fights toch gevarieerder dan DPS. Hoewel ik niet ga DPS'en of healen zonder DBM om het nog interessanter te maken
We spend our years as a tale that is told
Die glyph is alleen interessant als raiding druid. Standaard pakt Wild growth al 5 players, bij een 5 man is dat dus genoeg.Hydra schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:05:
[...]
3 zelfs met Glyph (die iedere druid wel heeft verwacht ik zo).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Single target hebben paladins sowieso echt een enorme HPS terwijl ze nog enorm efficient zijn ook. Paladins zijn echt super tankhealers. Persoonlijk vind ik tankhealen ook interessanter dan raidhealen.SinergyX schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:35:
Heb 2x geprobeerd (ok, met flut gear, maargoed) met m'n pala te healen, ging mij absoluut niet goed af
Joh_Peter2_ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:03:
Die glyph is alleen interessant als raiding druid. Standaard pakt Wild growth al 5 players, bij een 5 man is dat dus genoeg.
[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 15-10-2009 15:04 ]
Ik vind disc ook wel erg leuk om tanks te healen.. door hun behoorlijke migitation zijn die shields erg efficient! en ik vind bubbeltjes gewoon erg leuk en gezelligHydra schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:04:
[...]
Single target hebben paladins sowieso echt een enorme HPS terwijl ze nog enorm efficient zijn ook. Paladins zijn echt super tankhealers. Persoonlijk vind ik tankhealen ook interessanter dan raidhealen.
[...]
Joh
Dit topic is gesloten.
Let op: