Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 200! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 38.679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322384

Cleetje schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:29:
[...]

Ik heb er lange tijd rondgehangen met mn human DK, maar was helemaal ziek van het retard gehalte (kan het helaas niet anders uitdrukken). Daarbij was de AH nou ook niet echt levend wat voor mij genoeg reden was om uiteindelijk de knoop door te hakken en te verkassen. Inmiddels middels server+faction change terecht gekomen op Draenor en ben 1 van de zeldzame personen met 2 DKs op dezelfde server (blijkbaar mag je wel transferren met een DK als je al een DK hebt op de nieuwe server) :P
Weetniet Helemaal geen last gehad van retards, nja ik pug niet en als ik 5mens doe is dat met vrienden die wel weten wat ze doen.
Maarja dan moet je op Stormscale kijken nu vroeger was dat de server waar gewoon de beste mensen zaten.
Die zijn allemaal weg en nu zijn er alleen nog maar retards over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

PcManiaxx schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:42:
Ik word godverdomme af en toe gestoord van blizzard. Elke keer server restarten terwijl je met een heroic of dungeon bezig bent.

Net bezig met m'n lvl 73 shammy in UK normal en ja hoor, je wordt disconnected. Gevolg; kan niet meer inloggen op mijn shammy. Rest van de chars werkt wel. Nu blijft ie hangen op het UK laadscherm.

Weer goed bezig daar!

En nee, de restart was niet gepland. (Anachronos EU, wat overigens dikke nabrealm is)
had ik net ook last van ,gelukkig zat ik op dat moment niet in een instance,was een beetje aan het minen enzo,klote man maar dat heb je op iedere server wel eens hoor..

ennuh dikke nabserver?hoezo dat dan? ik zit er ook op maar ik vind het wel best zoals het daar gaat,heb het prima naar mn zin,gezellige mensen in de guild enzo,kan dr aardig mn ding doen en horde/alliance verhouding is ook wel redelijk in orde..

en op iedere server zitten dr wel mensen die het spel niet zo beheersen of het opzettelijk proberen te verzieken maar ook die mensen betalen netjes hun toegangskaartje in wow,maar waarom vind jij dat?ben ik wel benieuwd naar :)

[ Voor 10% gewijzigd door Vivaladen op 16-10-2009 12:54 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 23:40
Ach, na restarts kan je mooi Time-Lost farmen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Ach r-tards heb je overall :) ik hou er bijvoorbeeld van trade in de zeik te nemen..

Zo zat ik gistere in een pug waarvan de mage die erin zat vondt dat ik een noob was ( mja true ben ik ook)
Want ik kwam niet in de buurt van ze dps naja in de buurt hij deed 4.5k en ik zat rond de 4.3, maar had geen combat res nodig omdat ik met fire als een r-tard bij lord jax door de raid heen ren zoals hij..

Heb me voorall vermaakt ik 2x een item won die hij wou ;)

En als raider in tbc heb ik gistere eindelijk me laatste item gehad die nog wou uit black temple en dat was de boots van Najentus : serene echos ? zo even uit me hoofd.
Ja ik verzamel nog steeds setjes en wil ze ook afmaken voor gewoon e-peen in de city's :)
dat is dus matchende trinkets wapens enz, waar laat je het denk je dan mja ik delete me 80 spull ik niet gebruik meer en haal daar de overige items ik nog moet van 70

alleen nog Belt uit sunwell en Gloves en Chest om me sunwell set af te maken en dan ben ik een blij man:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:57:
Ach r-tards heb je overall :) ik hou er bijvoorbeeld van trade in de zeik te nemen..

En als raider in tbc heb ik gistere eindelijk me laatste item gehad die nog wou uit black temple en dat was de boots van Najentus : serene echos ? zo even uit me hoofd.
Ja ik verzamel nog steeds setjes en wil ze ook afmaken voor gewoon e-peen in de city's :)
dat is dus matchende trinkets wapens enz, waar laat je het denk je dan mja ik delete me 80 spull ik niet gebruik meer en haal daar de overige items ik nog moet van 70

alleen nog Belt uit sunwell en Gloves en Chest om me sunwell set af te maken en dan ben ik een blij man:D
Nice maar sunwell doen met een pug is denk op 80 nog niet te doen, nja ik heb sunwell tot brutalus gedaan met me guild moet zeggen die instance was wel ziek moeilijk zeg.
Toch vond ik Blacktemple wel leuker ^^
maar met wie doe je Blacktemple dan, lijkt me niet dat je solo'd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:40
Tja, soms gaat de hamster spontaan dood, doe je niks aan. Die beestjes gaan ook al ff mee.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:10:
[...]

Nice maar sunwell doen met een pug is denk op 80 nog niet te doen, nja ik heb sunwell tot brutalus gedaan met me guild moet zeggen die instance was wel ziek moeilijk zeg.
Ik doe Blacktemple gewoon met een pug ik haal 25mensen ik trommel ze op en haal bt in uurtje of 2 leeg inclusief de ofliners afkers etc is goed te doen..
Sunwel zelf doe ik met guild met man of 15 / 20 die hebben het allemaal pre-tbc ook gedaan en tot muru pre-nerf
Muru & Kj na de nerf helaas, dus ken de place uit me hoofd laat ik maar zeggen en heb ook niet veel items er van nodig voor me set af te maken...
Zondag's zie ik veel pug's BT / ZA / SSC / TK enz doen.

Moet trouwens voor me Tier5 set alleen nog een wand die in TK / SSC level past en bij Tier 5 Mage past iemand suggestie :P?

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 16-10-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Ik heb even wat shaman advies nodig hoor!
Ik heb een lvl 41 shaman altje :D uitgerust met wat heirloom shizzle.
Nu hoorde ik van iedereen dat dw de manier van levelen in maar nu vind ik de dps eigenlijk wel tegen vallen (voor mijn gevoel) zit dat slechts in mijn hoofd?

Mijn weapons:
Sharpened Scarlet Kriss (heirloom): mainhand
31 dps (1,5)
8stam 11 ap
Crusader enchant
Torturing poker offhand
25,6 dps en 2-4 fire dmg (1,7)

2h:
Termaplugs' left arm
32,6 dps (2,7)
18str
Crusader enchant

En dan altijd mainhand met Windfury en offhand met vuurdinges.
Welke manier is "The way to go"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:22:
[...]

Moet trouwens voor me Tier5 set alleen nog een wand die in TK / SSC level past en bij Tier 5 Mage past iemand suggestie :P?
The Black stalker uit me hoofd, van underbog heroic :p
en welke server zit je dan, want al die tbc pugs lijken mij wel wat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:28:
[...]

The Black stalker uit me hoofd, van underbog heroic :p
en welke server zit je dan, want al die tbc pugs lijken mij wel wat O-)
Ja underborg heroic :P maar moet wel van een raid instance zijn hehe :D maar ik bekijk em wel ff
Bladefist zit ik zelf, alleen het gehalte van 1337 1!1!1!1111!11!!!! link achievment R-tard Q-Q *nal dirge enz enz hele dag...

Bij ons gebeurt het ook niet te vaak hoor pug's TBC maar het probleem is niemand start et niemand begint het, neem zelf het initatief (spelling lal) en begin een group met wat mensen die je kent..
gegarandeerd fun of ach kan je weer is lachen om hoe mensen met elkaar omgaan als het een pug is :P

[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 16-10-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:10:
[...]

Sunwell wordt gewoon gepugged bij ons. Eitje, 1 uur later sta je buiten
Black Temple pugz worden ook vaak gedaan, in iets minder als een uur sta je daar buiten...

Dus waarom je 2 uur nodig hebt voor BT is mij een raadsel :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:34:
[...]

Sunwell wordt gewoon gepugged bij ons. Eitje, 1 uur later sta je buiten
Black Temple pugz worden ook vaak gedaan, in iets minder als een uur sta je daar buiten...

Dus waarom je 2 uur nodig hebt voor BT is mij een raadsel :?
heb je wel is op bladefist gespeeld ?

Waarbij de server populatie 1 van de minste is van alle servers :P
Maar goed verder is een pug altijd zo van, mensen hebben geen zin te summonen mensen kennen tactics niet mensen gaan afk / ofline..

Ninja pull en daarna moet je weer nieuwe mensen vinden omdat andere leaven,maar dan ben je 20min bezig mensen te vinden omdat die er simpel weg niet zijn of niet geaarsed zijn omdat er toch niks te halen valt.
Kortom tis echt een ramp tenzij 10 van de 20 mensen in de pug van je eigen guild zijn is het goed te doen, maar echt met 25man willekeurig drama..

Zo hadden we afgelopen zondag, een groep mensen die maar vol bleven houden dat als ze 1 van de bosses van illidari council konden neer hoeken zonder tactics te doen, en na 30x zeggen geloofden ze me niet dus hebben ze 30min gewiped omdat ze niet weten wat ze moeten doen, amagad zerg 80deathknight faceroll pew !

welke server speel je eigenlijk ? xD

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 16-10-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 23:40
Icyzer schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:23:
Ik heb even wat shaman advies nodig hoor!
Ik heb een lvl 41 shaman altje :D uitgerust met wat heirloom shizzle.
Nu hoorde ik van iedereen dat dw de manier van levelen in maar nu vind ik de dps eigenlijk wel tegen vallen (voor mijn gevoel) zit dat slechts in mijn hoofd?

Mijn weapons:
Sharpened Scarlet Kriss (heirloom): mainhand
31 dps (1,5)
8stam 11 ap
Crusader enchant
Torturing poker offhand
25,6 dps en 2-4 fire dmg (1,7)

2h:
Termaplugs' left arm
32,6 dps (2,7)
18str
Crusader enchant

En dan altijd mainhand met Windfury en offhand met vuurdinges.
Welke manier is "The way to go"?
toon volledige bericht
Kijk dan eens met recount hoeveel het scheelt. Dual wield is wel behoorlijk beter hoor. Alleen je weapon speeds zijn kut, 2.6 tot 2.8 is eigenlijk ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:36:
[...]

heb je wel is op bladefist gespeeld ?

Waarbij de server populatie 1 van de minste is van alle servers :P
Maar goed verder is een pug altijd zo van, mensen hebben geen zin te summonen mensen kennen tactics niet mensen gaan afk / ofline..

Ninja pull en daarna moet je weer nieuwe mensen vinden omdat andere leaven,maar dan ben je 20min bezig mensen te vinden omdat die er simpel weg niet zijn of niet geaarsed zijn omdat er toch niks te halen valt.
Kortom tis echt een ramp tenzij 10 van de 20 mensen in de pug van je eigen guild zijn is het goed te doen, maar echt met 25man willekeurig drama..

Zo hadden we afgelopen zondag, een groep mensen die maar vol bleven houden dat als ze 1 van de bosses van illidari council konden neer hoeken zonder tactics te doen, en na 30x zeggen geloofden ze me niet dus hebben ze 30min gewiped omdat ze niet weten wat ze moeten doen, amagad zerg 80deathknight faceroll pew !

welke server speel je eigenlijk ? xD
toon volledige bericht
_O-
Ik speel op Aggramar
Alles in BT is te zergen op de council na idd.
Mensen op Aggy luisteren dan ook gewoon naar de tactics en alles is gewoon een 1 shot.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:41:
[...]

_O-
Ik speel op Aggramar
Alles in BT is te zergen op de council na idd.
Mensen op Aggy luisteren dan ook gewoon naar de tactics en alles is gewoon een 1 shot.
Haha ja dat is helaas bij ons niet zo Q-Q

Zelfs met najentus het schildje breken wat makkelijk kan zonder te denken lukt de meeste nog niet hoor :P.
Ach tis best grappig bedoel je pickt echt de grootste raid drama eruit en je lacht je helemaal slap, maar als je zelf de organisator ben is het wel erg..
Gistere was een guildie bij ons 1uur en 20min bezig om 1tank te vinden voor de laatste spot 25tot pug, echt er was er gewoon geen 1 of niemand wou, uit eindelijk had een pug shammy een andere reallife vriend gebeld dat die moest komen en toen hadden ze een tank :P

Maar waarschijnlijk speel jij horde ? :P en is dat het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:30
De goblins racen door naar deel 201! Gaan jullie mee? Klik op de goblin!

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/t8880g.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:36
@ Zertaxha: Lekker bezig met de progress, gefeliciteerd!

Over het horde/ alliance verhaal… Het hangt gewoon van de server af.

Mijn broer is van alliance pve naar een horde pvp server gegaan op zn DK om wat serieuzer arena te spelen. Hij heeft nu al zijn 2de horde pvp server te pakken en hij ergert zich rot aan het aantal retards, kids en crybabies in vergelijking met mijn pve alliance servertje. Hij is alleen al een keer ge-migrate en heeft geen zin om weer te veranderen om de kids achter zich te laten. Achja, een eeuwige discussie.

Ik heb gister weer eens een volle avond geraid. TotC25 normal alles 1shot uiteraard, daarna even wat trys op de Beasts heroic, beste try was 24% toen hij in enrage ging. Helaas mistten we de eerste charge, geen stun en wat dps dood nekte ons duidelijk. Het is best kiele kiele, maar we komen steeds dichter in de buurt van constante kills als het zo door gaat! Na een 7 tries hebben we het gecalled en zijn we nog even naar Onyxia gegaan. Was een goede avond om wat trials uit te proberen, een paar gaan het zeker halen, maar er zitten toch ook vaak mensen tussen die het concept van raiden niet begrijpen ookal staat in de application toch echt dat ze willen raiden…

Mijn rogue heeft helaas geen progressie meer gemaakt, die gaat vanavond voor het stappen even naar de 78. Wie weet kan ik hem ergens eind volgende week op de 80 krijgen! Pugs here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Rakkerzero schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:54:
De goblins racen door naar deel 201! Gaan jullie mee? Klik op de goblin!

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/t8880g.jpg
toon volledige bericht

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: