![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 17-10-2009 09:53 ]
Ik speel Alliance.Mektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:43:
[...]
Haha ja dat is helaas bij ons niet zo Q-Q
Zelfs met najentus het schildje breken wat makkelijk kan zonder te denken lukt de meeste nog niet hoor.
Ach tis best grappig bedoel je pickt echt de grootste raid drama eruit en je lacht je helemaal slap, maar als je zelf de organisator ben is het wel erg..
Gistere was een guildie bij ons 1uur en 20min bezig om 1tank te vinden voor de laatste spot 25tot pug, echt er was er gewoon geen 1 of niemand wou, uit eindelijk had een pug shammy een andere reallife vriend gebeld dat die moest komen en toen hadden ze een tank
Maar waarschijnlijk speel jij horde ?en is dat het verschil
"Don't let your dreams be memes"
Ja inderdaadWootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:50:
[...]
Ik speel Alliance.
Shieldje bij Naj ? Dan slackt je DPS hij is makkelijk dood te krijgen voordat hij zijn shield popped
Hehe, de eerste paar keer ging ik daar ook dood.. maar nu helemaal niet meer.. wil nog wel is doodgaan bij heigan danceMektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:15:
[...]
Maar goed je snapt de faildingen wel, die groene kwallen in Naxx waar dan 45% van de pug dood gaat..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
hehe, als je nu meleedps bent is het nog begrijpbaar dat je daar op doodgaat. Ben op men warrior allereerste keer in nax vorig jaar november ook gekilled door die slimes. Maar de week erna had k lesje snel geleerd dat ik er naar toe moest lopen, whirlwinden en terug moest weglopen. En dan de taak eigenlijk overlaten aan ranged dps die eigenlijk slim genoeg moeten zijn om genoeg afstand te nemen dat als ze aggro pullen niet direct gehit kunnen wordenSpoTs schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:19:
[...]
Hehe, de eerste paar keer ging ik daar ook dood.. maar nu helemaal niet meer.. wil nog wel is doodgaan bij heigan dancemaar das dan meer badluck dan slecht dansen
Agoniser lvl 60 barb
Volgens mij bedoelde de gast waarop ik reageerde de slimes na BatswerkZumbaba schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:32:
[...]
hehe, als je nu meleedps bent is het nog begrijpbaar dat je daar op doodgaat. Ben op men warrior allereerste keer in nax vorig jaar november ook gekilled door die slimes. Maar de week erna had k lesje snel geleerd dat ik er naar toe moest lopen, whirlwinden en terug moest weglopen. En dan de taak eigenlijk overlaten aan ranged dps die eigenlijk slim genoeg moeten zijn om genoeg afstand te nemen dat als ze aggro pullen niet direct gehit kunnen worden![]()
Bij Heigan ben ik eigenlijk nooit doodgegaan in de ''dancephase'', wel genoeg guildies gezien die altijd veel lag hadden van het moment het gevecht begon en uiteindelijk altijd 10m achter de rest liepen, of aant healen waren en bleven staan waardoor ze natuurlijk dood gingen. Heb Safety dance achievement nog altijd niet op 25man door zulke nabs met lag![]()
achja, nax is toch belachelijk easy nu dus zal hier eens een pug voor moete make op anachronos
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
nja dan blijft het nog een kwestie van hoe fel je lagged en hoefel je je eigen lag kan inschattenSpoTs schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:36:
[...]
Volgens mij bedoelde de gast waarop ik reageerde de slimes na Batswerk
Agoniser lvl 60 barb
Meh.. ik word op aggramar alleen een beetje simpel van het gezeur om achievements en zo..Wootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:50:
[...]
Ik speel Alliance.
Shieldje bij Naj ? Dan slackt je DPS hij is makkelijk dood te krijgen voordat hij zijn shield popped
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
dat was dan waarschijnlijk voor de Less-rabi achievementavotar schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:46:
[...]
Meh.. ik word op aggramar alleen een beetje simpel van het gezeur om achievements en zo..
Laatst vroegen zelfs 3,5k dps voor DTK hc..
/yawn
And I'm the only one and I walk alone.
die ik nog steeds moet en niemand me ook dan ook niemand me wilt helpen zelfs als ik die gene 500g per player in party wil geven >.>SpoTs schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:48:
[...]
dat was dan waarschijnlijk voor de Less-rabi achievementwel bij de les blijven he ;-)
[ Voor 65% gewijzigd door Divak op 16-10-2009 14:56 ]
Ik = Mage en laten de shammy's ik ken allemaal de achievment al hebben en dus niet mee willen >.>RichardvdD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:56:
Less-Rabi is Gun'Drak
En trouwens, je bent toch shaman? Zoek een tank, drie arcane mages en je bent klaar
Ik heb die gehaald met de samenstelling: Doomkin/Mage/Lock/Warrior/ShamanRichardvdD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:56:
Less-Rabi is Gun'Drak
En trouwens, je bent toch shaman? Zoek een tank, drie arcane mages en je bent klaar
Ah, detailRichardvdD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:56:
Less-Rabi is Gun'Drak
Als mensen willen helpen en game mechanic's snappen wanneer ze moeten interrupte en we daarna nuken welWootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:11:
[...]
Ik heb die gehaald met de samenstelling: Doomkin/Mage/Lock/Warrior/Shaman
Best simpel
[ Voor 6% gewijzigd door metalant op 16-10-2009 15:37 ]
Outlands in gaan is vaak sneller dan een lvl60 dungeon.metalant schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:36:
Ik speel al weer een hele tijd met mijn Warlock Asarith op Nordrassil. 't Is nu een level 57 en ik zit een beetje overhoop met het vinden van de juiste gear en talents. Ik ben full Demonology gespecced 0/48/0. Ik heb zelf enchanting en tailoring, daar zit ook wel redelijke gear in op hoge levels, maar die professions zijn nu te duur om snel te levelen.
Heeft het nut om de lvl 60 dungeons in te gaan voor betere gear of kan ik beter in Outland gaan kijken?
Heb nog geen enkele achievment in OC.. Binnen 20 minuten lijkt me sowieso onmogelijk.Mektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:15:
[...]
Ergste tot nu toe was make it count in Oc binnen 20min..:D
Na een paar lvl58 quests in Outland heb je al betere gear dan je ooit op lvl60 had kunnen krijgenmetalant schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:36:
Heeft het nut om de lvl 60 dungeons in te gaan voor betere gear of kan ik beter in Outland gaan kijken?
Hij is prima te doen hoorRichardvdD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:52:
[...]
Heb nog geen enkele achievment in OC.. Binnen 20 minuten lijkt me sowieso onmogelijk.
En dan nog al die tering void drake achievements..
Alsof dat nodig is met de snelheid waarmee dit topic elke werkdag gekicked wordPromoX schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:51:
[mbr]Ik heb een aantal TVP's weggeknikkerd. Om topics te volgen kun je de bookmarkfunctie van het forum gebruiken.[/]
Jametalant schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:10:
Ik heb de Dreadsteed al geleerd via de trainer. Is het dan toch nog mogelijk om de questline te doen om de achievement te halen?
http://www.wowwiki.com/Dreadsteed
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Foutje in de OP bij Aanmelden.Maak eerst een trial account aan op url="http://teaser.wow-europe.com/index_nl.html"]deze pagina[/url], upgrade daarna je account naar een full account met de ontvangen authentication key.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt had ik ook last van.. maar maak wel meer tickets aan en dan zeggen ze dat het intended is.. mobs in Grizzly hills hebben geen loot glitters als je wel loot hebt.. volgens een GM was dat intended .. dus toen vroeg ik of hij wist waarom.. en toen zei die dat de ontwikkelaars niet overal een reden voor geven.SinergyX schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:32:
Lekkere bug bij New Hearthglen, Venomspite. Elke keer als ik maar 1 Onslaught gast neermep, blijft er iets 'onzichtbaars' mij nonstop doormeppen. Waar ik heen ren of wat (zelfs de trap op in Venomspite), blijft me gewoon meppen. Combat log blijft ook zeggen 'onslaught knight melee swing hit 270 damage'.
Ticket aangemaakt, krijg ik vage reactie dat ik m'n cache moet legen. Leuk, maar als zelfs mijn pet en guards niet eens dat 'ding' aanvallen, wat zou mijn cache er dan mee te maken hebben?
Euhmmm ik zie probleem niet...DocMac schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:04:
Hebben jullie je Battlenet Account al? Ik wilde hem gaan omzetten en ik las de nieuwe Terms of Use over Chat (het lijkt alsof ze nu alles gaan monitoren met of zonder aanleiding).
Ik ben niet van plan iets illegaals te doen, maar ik vind dit best wel ver gaan.:
*KNIP*
Eindelijk!Reputation
* The following reputations have been sped up by roughly 30%:
Argent Crusade
Alliance Vanguard
Horde Expedition
Kirin Tor
Knights of the Ebon Blade
Sons of Hodir
Wyrmrest Accord
* Sons of Hodir quests now give more reputation overall.
* Top-level helm and shoulder faction-related enchants are now available as Bind-on-Account items that do not require any faction to use once purchased (they still require the appropriate faction level to purchase).
* Reputation commendations can now be purchased for 1 Emblem of Triumph each.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Mja, was op m'n mage binnen 2 / 3 weken Exalted met alle reps waar je een tabard voor hebt.Kapoen schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:22:
Van de laatste nieuwe PTR patch notes:
[...]
Eindelijk!
Ik zag/zie er tegen op om Sons of Hodir te moeten grinden op elke alt die ik heb (en dat zijn er wel wat). Die tabard reputations kunnen mij niet schelen, die loop ik inderdaad snel naar revered (voor de enchants), en de epics kunnen mij geen bal schelen.chromeeh schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:31:
[...]
Mja, was op m'n mage binnen 2 / 3 weken Exalted met alle reps waar je een tabard voor hebt.
Gewoon 1 tabard continu dragen en klaar. Je bent echt binnen no time Exalted met de betreffende faction.
Daarna de volgende tabard halen rinse repeat
Als je lekker isntances doet kun je me echt niet wijs maken dat rep levelen moeilijk is
Gatverdamme man, anders maken ze het spel nog makkelijker.Kapoen schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:22:
Van de laatste nieuwe PTR patch notes:
[...]
Eindelijk!
Ik was van 0 tot exalyted by SoH in een kleine 4 uur ik vond het al bijzonder makelijk gaan ( moet wel toegeven heb geen relics gekocht maar had zo'n 1400 relics gespaard op mijn main die ik ervoor gebruikt heb )PcManiaxx schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:02:
[...]
Gatverdamme man, anders maken ze het spel nog makkelijker.
Blizzard leert blijkbaar tegenwoordig ook helemaarl niks.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
moeilijkheid != vervelende zakenPcManiaxx schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:02:
[...]
Gatverdamme man, anders maken ze het spel nog makkelijker.
Blizzard leert blijkbaar tegenwoordig ook helemaarl niks.
Helaas geven alleen 5 mans rep, dus die vlieger gaat niet op.Als je lekker isntances doet kun je me echt niet wijs maken dat rep levelen moeilijk is
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
SdtThys schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:13:
elke dag dailies doen om rep te grinden is niet iets wat echt moeilijk is, gewoon zeer saai als je het bij je derde alt moet gaan doen. Dat ze de encounters makkelijker maken zou ik niet fijn vinden, maar dit maakt toch geen bal uit mbt de moeilijkheid van het spel.
Hoe staat t-bane er onderhand voor?ImdaMned schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:11:
[...]
Alsof dat nodig is met de snelheid waarmee dit topic elke werkdag gekicked word![]()
[Troll]
@ retards. Dit zaten vroeger allemaal op alliance. Klote belfs
[/Troll]
Ja want 5 mans instances kan je niet doen als je raid ofzo? /care dat je sneller rip kan grinden, zal ik niet wakker om liggen. Ben met de meeste crap toch al exhalted.blouweKip schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:10:
[...]
Helaas geven alleen 5 mans rep, dus die vlieger gaat niet op.
[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 18-10-2009 00:54 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ouh, heb ik iets gemist. Is er een nieuwe paladin mount?Kapoen schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:11:
[...]
Inderdaad, ik ben ondertussen aan mijn vierde alt bezig sinds WotLK live is. Ik kijk echt op om die grinds weeral te doen (ook al zijn ze zo kort), vooral omdat ik ook nog een tijdje bezig ga zijn om die nieuwe pally mount te scoren.
Hier is een linkje. Je moet er wel de Crusader titel voor behalen en 100 champion seals neerleggen.Icyzer schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:59:
[...]
Ouh, heb ik iets gemist. Is er een nieuwe paladin mount?
Anoniem: 243052
T-bane = SNAFUMrVegeta schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 00:50:
[...]
Hoe staat t-bane er onderhand voor?
[...]
Ja want 5 mans instances kan je niet doen als je raid ofzo? /care dat je sneller rip kan grinden, zal ik niet wakker om liggen. Ben met de meeste crap toch al exhalted.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik reageerde op de stelling dat je rep kreeg in alle instances, wat dus niet zo is (de meeste 5 mans zijn imho totaal niet uitdagend + niet iedereen is werkloos/student )quote:
blouweKip schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:10:
[...]
Helaas geven alleen 5 mans rep, dus die vlieger gaat niet op.
Ja want 5 mans instances kan je niet doen als je raid ofzo? /care dat je sneller rip kan grinden, zal ik niet wakker om liggen. Ben met de meeste crap toch al exhalted.
[ Voor 24% gewijzigd door blouweKip op 18-10-2009 14:23 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verder op mijn bank alt eindelijk de 85000g behaald, glyphs verkopen gaat nog steeds als een trein !
[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 18-10-2009 20:54 ]
Dank je dank jehulkie schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:00:
(Nog maar een keer, plaatste het topic net na de goblin in deeltje 200)
@ Zertaxha: Lekker bezig met de progress, gefeliciteerd!
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
[ Voor 4% gewijzigd door enira op 19-10-2009 00:48 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Hm, we hebben 3x 10man elke week, en 2/3 halen gemiddeld insanity. De key tot een succesvolle p2 is gewoon in het midden gaan staan, adds dpssen (ze hebben echt niet veel hp) en 1 persoon kite de boss rond, de rest gaat gewoon weg.Dutchman! schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:07:
Wij hebben vandaag na diverse pogingen Twins 10 man heroic neergekregen, maar een goede 15 try's op Anub gaf geen soelaas. We krijgen hem voor de burrow net onder de 60%, dat is op zich goed genoeg, en de eerste spawn grote adds zijn dan neer. In P2 begint het kiten een beetje te komen, zo min mogelijk ice opofferen (gogo hand of protection). Echter, de kleine adds ... die vreten gewoon mensen op waar je bijstaat. Op de tankspot discussies e.d. kom ik weinig discussie over de kleine adds tegen. Is er een tactic voor?
Nu proberen we ze gewoon zoveel mogelijk te DPS'en tijdens het rondrennen voor het kiten, maar healer aggro is op herioc toch behoorlijk en een paar van die kleintjes zijn genoeg voor een DoT waar je niet meer onderuit komt.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Anoniem: 322384
Wat dacht je van eerst eens kijken op een server, zorgen dat je een guild hebt en dan pas transferren?Kaap schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 06:56:
Meh ik heb het echt gehad op mijn Fury Warrior. Iets meer dan een maand geleden guild geleaved omdat deze de zomer niet overleefde. Naar Silvermoon getransfered in de hoop nieuwe guild met progress te vinden. Geen die Fury recruiten en 4 dagen per week raiden. Vervolgens op Grim Batol, Frostmane en Kazzak rondgekeken en gevraagd, maar niks.
Sta je dan in je ToC 10/25 gear maar zonder de ToC 10/25 heroic achievements zit puggen naar die content er ook niet in.
Echt geen idee wat nu te doen
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 316512
Het probleem is dat je een baas doet die al enkele maanden door mensen wordt gekilled. Dan is het logisch dat de fight tegenvalt, én de loot niet super is.Anoniem: 322384 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:40:
Gister ook de mount gedropt van HH, maarja heb altijd geluk... NIET gelukkig won 1 van me vrienden hem
Volgens mij is de droprate hoger ofzo.
En Gister Ulduar 10 gecleared, Vond Yogg-saron wel leuk maar het gevecht is niet bepaald moeilijk tbh. ( en dat is bestwel jammer voor zo een Endboss )
Als je het 1 maal door heb kan er weinig misgaan.
Vind Phase 2 alleen irritant omdat er zoveel gebeurt tegelijk.
Ook loot in 10ulduar is best wel matig zeg of had ik gewoon pech met de drops, wie weet heb niet echt naar de loot tables gekeken
Wowprogress.com, recruitment forums, guildwebsites en level 1 aanmaken en praatje maken. Heb toch ook niet gezegd dat ik mijn main naar alle genoemde servers getransferred hebSnuffel schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:42:
[...]
Wat dacht je van eerst eens kijken op een server, zorgen dat je een guild hebt en dan pas transferren?
vind hardmodes maar raarAnoniem: 316512 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:43:
[...]
Het probleem is dat je een baas doet die al enkele maanden door mensen wordt gekilled. Dan is het logisch dat de fight tegenvalt, én de loot niet super is.
Probeer eens de hardmodes.
Oh, gemeen zeg. Zo onthou je blizzard wel veel geld.Kaap schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:52:
[...]
Wowprogress.com, recruitment forums, guildwebsites en level 1 aanmaken en praatje maken. Heb toch ook niet gezegd dat ik mijn main naar alle genoemde servers getransferred heb
Right for all the wrong reasons.
Je impliceert het anders wel. Maar goed, er zijn genoeg servers om uit te proberen, je hebt er slechts een paar gehad.Kaap schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:52:
[...]
Wowprogress.com, recruitment forums, guildwebsites en level 1 aanmaken en praatje maken. Heb toch ook niet gezegd dat ik mijn main naar alle genoemde servers getransferred heb
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
SterkteMaduth schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:09:
Heb me zelf een onmogelijke taak gegeven, Loremaster!!!
Zit nu pas op 325 q's in EK en dan moet ik nog rest
Maar kan ik gelijk de explorer achievements erbij pakken en exalted raken met de rest
Ach, naast de GF op de bank (ben ik ook nog eens gezellig bezig) kijkende naar Gooische vrouwen (heb medelij).
Ik had hetzelfde probleem als jij, Fury warriors zijn echt niet populair meer sinds ulduar (single target dmg is bagger) heb echter het web rondgescout en een guild gevonden op lightbringer waar ik nu blij mee aan het raiden ben.Kaap schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:52:
[...]
Jullie 25 mans gear > onze 10 mans gear natuurlijk, maargoedKees schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 00:59:
[...]
Hm, we hebben 3x 10man elke week, en 2/3 halen gemiddeld insanity. De key tot een succesvolle p2 is gewoon in het midden gaan staan, adds dpssen (ze hebben echt niet veel hp) en 1 persoon kite de boss rond, de rest gaat gewoon weg.
1x kiten is meer dan genoeg, daarna moet je hem gewoon op 30% hebben..
Vandaag weer 25m anub gedaan, 6% best try, hij moet gewoon neer gaan, onze dps is meer dan genoeg, nu onze healers nog schoolen
[ Voor 2% gewijzigd door Dutchman! op 19-10-2009 11:30 . Reden: plaatje toegevoegd ]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Anoniem: 55475
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik denk dat jullie je teveel focussen op een kite strategy in P2. Daardoor hebben jullie misschien ook veel problemen met de kleine adds, die echt een non-issue zouden moeten zijn.Dutchman! schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:54:
[...]
Jullie 25 mans gear > onze 10 mans gear natuurlijk, maargoedWij laten nu de hele raid tegengesteld aan Anub rennen, dat lijkt met niet optimaal zoals jij het nu voorsteld is misschien beter. Ik denk dan aan een driehoekopstelling met de raid links of rechts van het midden, en de target hoeft dan maar een halve afstand te rennen om Anub de volle afstand te kiten. Beter idee?
He who knows only his own side of the case knows little of that.
1. Antwoord: attendance. Indien jij nog effe wacht om te kunnen rollen op een item, en de lock hobbelt alvast door naar andere trash etc. dan kun je dit krijgen.Carnagy schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:23:
2 vraagjes
1. Als twee dps-ers allebei even lang leven en de een doet 12k dps en de andere 7, hoe kan het dan dat deze bijna gelijk staan wat betreft overall damage. Voorbeeld: (Ik arcane mage (12k dps) en een lock met 7k dps)
2. Werken de heirloom items (2x 10% extra XP) ook in bg's?
Zag er gister eentje langskomen, inderdaad mooi dingkowapanga schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:32:
Trouwens gister ook eindelijk me violet proto drake gehaald
Had vorig jaar G.N.E.R.D rage niet gedaan , en trick or threaths ook niet
310% wooohoo
Als jij niet in de aanval gaat bij bv trash, gaat jou meter niet tikken (geen total, geen dps). Iemand die dus ook alle trash meeneemt (die 7k dps) zal dus uiteindelijk op gelijke totale dmg komen als die 12k dps enkel op bosses single target staat te spammen. Zeker AoE kom je qua total damage flink eind.Carnagy schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:23:
1. Als twee dps-ers allebei even lang leven en de een doet 12k dps en de andere 7, hoe kan het dan dat deze bijna gelijk staan wat betreft overall damage. Voorbeeld: (Ik arcane mage (12k dps) en een lock met 7k dps)
Denk wel dat hij dat bedoelt, kan voorkomen doordat class X constant aan het lopen/kiten/disabled is (denk aan kobolds 1e boss toc dat kan je echt 1-2k dps schelen als je flink pech hebt).Tao schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:33:
[...]
1. Antwoord: attendance. Indien jij nog effe wacht om te kunnen rollen op een item, en de lock hobbelt alvast door naar andere trash etc. dan kun je dit krijgen.
Ik neem aan dat je info (12k en 7k) dan het gemiddelde over de hele run is, en niet op een specifieke boss.
De mate van damage die je doet, kan wat anders zijn dan de total damage namelijk.
2e vraag weet ik niet (doe geen pvp).
Bnet pindle#2913
Orcs en Undeads zijn ook monsters !!SinergyX schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Voor 2, zover ik weet niet. Er staat ook duidelijk 'for monsters', pvp mensen dus lijkt me niet.
Arcane mage heeft geen dots, een warlock (willekeurig welke spec) wel. Mijn dps op een bossfight is bijna altijd #1. Mijn dmg niet altijd.Tao schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:33:
[...]
1. Antwoord: attendance. Indien jij nog effe wacht om te kunnen rollen op een item, en de lock hobbelt alvast door naar andere trash etc. dan kun je dit krijgen.
Ik neem aan dat je info (12k en 7k) dan het gemiddelde over de hele run is, en niet op een specifieke boss.
De mate van damage die je doet, kan wat anders zijn dan de total damage namelijk.
Ik had het in dit voorbeeld over de Twins. Ik weet zeker dat we allebei dezelfde attendance hebben. Ik begin namelijk direct met dps-en en slack niet. Ik kan door de arcane build (incanter's absorbtion) een flinke dps halen, maar die lock zit toch altijd in de buurt met overall damage.Tao schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:33:
[...]
2e vraag weet ik niet (doe geen pvp).
Wat heeft dat met dots te maken?ImdaMned schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:45:
[...]
Arcane mage heeft geen dots, een warlock (willekeurig welke spec) wel. Mijn dps op een bossfight is bijna altijd #1. Mijn dmg niet altijd.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
1. Denk eerder dat het te maken heeft hoe je addon DPS berekend, dit kan verschillen per addon dus best dan je op de site van de ontwikkelaar van de addon eens kijkt hoe dps berekend wordt.Carnagy schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:23:
2 vraagjes
2. Werken de heirloom items (2x 10% extra XP) ook in bg's?
Twins wil je (ook als Lock) Single target houden.Carnagy schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:47:
[...]
Ik had het in dit voorbeeld over de Twins. Ik weet zeker dat we allebei dezelfde attendance hebben. Ik begin namelijk direct met dps-en en slack niet. Ik kan door de arcane build (incanter's absorbtion) een flinke dps halen, maar die lock zit toch altijd in de buurt met overall damage.
Kan het misschien liggen aan dat arcane single target damage is en de lock misschien multi target damage doet? Kan het ook iets te maken hebben met de incinerate spell (heb dit wel eens gehoord maar weet niet exact hoe het zit met die spell)
De attendance is zeker weten gelijk. Ik moet hoogstens een keer 6 seconden evocaten in 't gevecht en ben de rest van de tijd aan 't casten (en rondlopen voor de orbs, maar dat doet hij ook)
Doodgaan doe ik simpelweg niet. Het is echt een situatie waar we beiden even lang leven. De addon die ik gebruik is recount. Ik zal zodra we dit gevecht weer doen eens een post van recount hier plaatsen.SnoeiKoei schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:50:
[...]
Wat heeft dat met dots te maken?
Tijdens een Uld25 run afgelopen week hadden een andere lock en ik beiden vrijwel precies evenveel dps volgens recount maar ik stond bijna 2x zo hoog in dmg done. Enige reden: tijdens bijna iedere boss fight lag hij dood op de grond en ik niet. Je dps wordt alleen gemeten over de tijd dat je daadwerkelijk aan het knokken bent. Ben je aan het toekijken of lig je dood te zijn dan gaat je overall dps niet meteen omlaag. Maar je dmg done blijft achter.
this is just a normal thing to happen
Most damagemeters (recount and even online log parses) calculate dps by comparing damage done to "activity time" - which means to time spent "doing something"
in the case of arcane, we have a pretty low "activity ratio" in most fights due to our complete lack of dots. The result of this ca be pretty high dps, but low damage overall. Which can be misleading sometimes, since the damage done is more important than your dps which only states your "damage possibilities"
Ervanuitgaande dat dps in recount is gemeten (en niet wws etc)SnoeiKoei schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:50:
[...]
Wat heeft dat met dots te maken?
Tijdens een Uld25 run afgelopen week hadden een andere lock en ik beiden vrijwel precies evenveel dps volgens recount maar ik stond bijna 2x zo hoog in dmg done. Enige reden: tijdens bijna iedere boss fight lag hij dood op de grond en ik niet. Je dps wordt alleen gemeten over de tijd dat je daadwerkelijk aan het knokken bent. Ben je aan het toekijken of lig je dood te zijn dan gaat je overall dps niet meteen omlaag. Maar je dmg done blijft achter.
[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 19-10-2009 12:00 ]
Arcane mages, ...mja...gister zag ik nog 15k arcane dps op twins in de eerste 15 seconden van de fight. Daarna schreeuwen ze om een innervate om vervolgens nog even te pieken. Daarna zakken ze als een plumpudding in elkaar om te eindigen in de middenmoot. En dat met 2/3 abilitiesImdaMned schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:45:
[...]
Arcane mage heeft geen dots, een warlock (willekeurig welke spec) wel. Mijn dps op een bossfight is bijna altijd #1. Mijn dmg niet altijd.
Ik ben erg afhankelijk van de rest van de party en of de boss ook mana heeft. Mana met een sting en ik kan het erg lang volhouden (KT bv), maar zo'n fight op bv Patch raak ik vrij snel oom en moet ik over gaan op viper aspect (40% dmg).deadsy33 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:00:
Mag ik zeggen dat hunters/rogues/locks momenteel het beste zijn in single target (in fights die langer duren dan 5 minuten)
[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2009 12:05 ]
Op die fiets... dan zijn we het dus eens dat verschillen in getallen voornamelijk afhangen van activity (en dat dat deels inherent is aan verschillen in class mechanics). Maw niet te veel aantrekken van dps stats in recount.ImdaMned schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:56:
[...]
Ervanuitgaande dat dps in recount is gemeten (en niet wws etc)
dmg / time spend.
Als ik alles pop en even insane nuke. Daarna weer wacht totdat alles van cooldown is en dat nog een keer doe aan het einde van een fight dan haal ik een insane hoge dps. De 3 minuten dat je afk staat rekent ie niet mee in je dmg / time spend. Als ik dit echter doe met m'n lock dan blijven die dots doortellen en komt je dps / time spend veel lager uit.
Coffee = overrated.**edit**
Omg, Maandagmorgen zonder koffie zomaar met logica het juiste concluderen. I'm awesome
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq