Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-05 20:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ErA schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:32:
God wat ben ik verliefd geworden op mijn mage.

Wat ik hiermee wil zeggen: Als je dps wilt, dan roll je een mage.
Helaas wel ja, alhoewel mijn hybrid ook wel kan dpssen ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
Ik denk ik verveel me, even de HH solo'en.. dropt de pet waar ik al dagen voor aan het jagen ben!! Wat een geluk :D En niemand om tegen te rollen, heerlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20
Ik was iets meer dan een maand geleden gefaction changed. Kom er zojuist achter dat je nu na 3 dagen alweer terug mag changen ipv 60 dagen. Zojuist gecontroleerd op account management en inderdaad! Ik mag al terug.

No offence, maar faction changen naar Alliance was echt de grootste fout ooit... Kon als Alliance ook mijn draai niet vinden. De spelers vond ik er ook heel anders.

Nu ik hier zojuist achter kwam, kreeg ik ook gewoon weer spontaan zin om terug Orc Warrior te zijn! Misschien telde het feit dat Alliance niet echt iets was voor me ook gewoon erg mee dat ik mijn Warrior zo beu was.

Anyway, ik ga terug naar changen, wel direct! FOR THE HORDE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
FOR THE BLIZZARD VAULT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja dat ook, maar ach, ik vind het niet erg om geld te spenderen voor mijn eigen vermaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
Kees schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:07:
[...]

Helaas wel ja, alhoewel mijn hybrid ook wel kan dpssen ;)
leuke graph ook, de mage staat op een gegeven moment qua DPS hoger dan het totaal... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-11-2024
Op de us servers is de race change inmiddels beschikbaar. 25 USD met een optional character recustimazation. Zal wel niet lang duren voordat het ook op de eu servers beschikbaar is.

Zal ik dan toch mijn undead warlock omzetten naar orc? Toch maar eens over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je een character paid transferren naar een full-populated server?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Tijd dat ik ook maar is post.

Onze guild begint uit elkaar te brokkelen. Veel mensen leaven de guild omdat we geen 25 mans op kunnen zetten, vind ik ook niet zo gek als er mensen blijven leaven. Veel ruzie mensen die gekickt worden wegens wangedrag dreigen de guild leeg te trekken. Heel erg jammer om de guild zo te zien afbrokkelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Race change is nu ook beschikbaar voor ons Europeanen. De kosten zijn 20 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:20:
Kan je een character paid transferren naar een full-populated server?
Yup, vanavond getransfered naar Al'Akir. Die was locked zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
garagaholic schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:14:
[...]

leuke graph ook, de mage staat op een gegeven moment qua DPS hoger dan het totaal... :P
De graph heeft twee Y-assen he ;) Persoonlijke dps tot 60k (en hij tikt de 56.4k aan) en raiddps (wij tikken de 390k raiddps aan).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Ik heb bijna de emblems om mijn chest te vervangen, maar ik twijfel voor welke spec ik zal upgraden:
Feral tank van:
Exotic Leather Tunic
iLvL 187
AGI 49
STA 103
Armor 527
AP 138
Expertise 39

Naar:
Conqueror's Nightsong Rainments:
iLvL 226
AGI 97 (+6 van socket bonus)
STA 119
Armor 591
AP 162
Crit 66
Hit 49
Red Socket (=20 AGI)
Blue Socket (=30 STA)

Dus ik win 74 AGI, 46 STA, 64 Armor, 24 AP, 66 Crit, 49 HIT en verlies 39 expertise.

Andere optie is voor Resto spec van:
Ymirjar Physician's Robe
iLvL 200
INT 56
STA 67
SPI 77
Armor 545
SP 91

Naar:
Conqueror's Nightsong Robe
iLvL 226
INT 86
STA 85
SPI 68
Armor 591
Crit 67
SP 115 (+7 van socket bonus)
Yellow Socket (=12 SP, 10 Haste)
Red Socket (=23 SP)

Dus ik win 30 INT, 18 STA, 46 Armor, 67 Crit, 66 SP en 10 Haste maar verlies 9 Spirit.

Healen en tanken doe ik ongeveer even vaak. Eigenlijk vooral 5 mans instances (hc). Raids passen slecht in mijn schema.

Welke raden jullie aan. (Andere gems eventueel ook :) )

Mijn Wow-heroes profiel

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het ligt er aan of je ook al een emblem head hebt? Dan zou ik voor de spec kiezen waar je dan de set bonus voor hebt. En zo niet dan is de tank chest wel mooi, 46 stamina erbij is niet niks, en je bent van die vervelende blue af :D

[ Voor 24% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 02:31
JCG schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:56:
[...]Nog leuker, observed 25 linken en dan geweigerd worden voor uld 10 omdat ik geen uld 10 achievement heb :') . Later hoorden ik van iemand in die raid dat ze met moeite XT plat gekregen .
Dit gebeurd heel veel atm helaas, heb nog wel een leuke hebben Onyxia gepugged, duurde allemaal erg lang voordat de groep vol was en daarna begone de raidleader iedereen te moven door groepen heen, verder weinig aandacht aan gegeven hadden zoiets van "die gozer weet niet dat de meeste group buffs tegenwoordig raidwide zijn" maar dat was dus niet het geval, Ony 1-shot er word gerolled op de armor pieces en daarna in /rw "rest will be raidrolled" ok geen probleem dus, Backpack "7" kijken in mijn raidscreen een of andere mage maar nee het ging naar een guildy van de raidleader in diezelfde groep, Head "23" pala in groep 5, weer fout ging naar een hunter uit de guild van de RL.

Wat bleek nou bij het shuffelen aan het begin had ie een guildy in elke groep gestopt iedereen klagen in die raid, pug van Hárd op Stormrage horde kan je beter vermijden.
JCG schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:56:
[...]Maar ik vraag me af, is het mogelijk om een horde char heirloom items te geven als je ze hebt op een alliance character. Waarschijnlijk niet maar wil het toch eens zeker weten.
Hier zijn ze wel mee bezig maar op dit moment kan dat nog niet.
Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:20:Warrior heeft 11K gold op zak, 156 triumph badges en 73 conquest badges. Heirlooms items zou dus een makkie zijn en behoorlijk wat gold om mee te geven.
Triumph kan je niet omruilen voor oudere badges dus je kan alleen je Conquest gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Triumph zou ik sowieso wel bewaren, tenzij je echt alles al hebt?
Ony 1-shot er word gerolled op de armor pieces en daarna in /rw "rest will be raidrolled" ok geen probleem dus, Backpack "7" kijken in mijn raidscreen een of andere mage maar nee het ging naar een guildy van de raidleader in diezelfde groep, Head "23" pala in groep 5, weer fout ging naar een hunter uit de guild van de RL.
:r En ook gewoon alle guildies die gezellig meedoen. Ik hoop dat er genoeg mensen de trade chat hebben gespammed om die RL/guild zwart te maken.

Bij ons op de realm is ook een ultieme noob guild (Horde Slayers DK). Elke keer als ik met één van hun een instance doe, is er gezeik. Altijd, maakt niet uit met wie. Ik vermijd/kick ze nu gewoon standaard, alleen voor de guild waar ze in zitten :+ Hopelijk gebeurt dat voor die guild uit je Ony pug ook.

[ Voor 105% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:34
Kevinp schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:30:
[...]
Om het voor mij aantrekkelijk te maken moeten ze weer wat meer "luck" terugbrengen in het spel.

Moeilijkere instances, en bv dingen als carpace die in UBRS dropte, en hide of the beast.

Echt goede items die best te farmen zijn, maar gewoon een hele lage droprate hebben.
De carpace/hide of the beast waren niet te farmen, plus ze zorgden telkens weer voor een hoop drama want elke klasse/spec/speler vond dat ie het meeste recht had op het ding.

Verder zou 'luck' meer spelers afstoten dan aantrekken. Ik zie het nu ook weer, ik ben met mijn rogue UBRS aan het farmen voor de dungeon set chestpiece. 30+ runs en Drakki heeft nog steeds niet prijsgegeven (ook bijvoorbeeld de draconian deflector heb ik nog niet gezien).
2. hele hoge scaling (wat ik neit leuk vind) waardoor groene items echt veel beter zijn dan de huidige epics, deze zijn te koop bij een vendor
(effect is hetzelfde als bij nummer 1)
Helaas geen bron bij de hand, maar Blizzard zou waarschijnlijk ieders stamina gelijktrekken. Dus tank/dps/healer gaan (vermoedelijk!) een gelijkaardige HP pool hebben in Cataclysm.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Helaas geen bron bij de hand, maar Blizzard zou waarschijnlijk ieders stamina gelijktrekken. Dus tank/dps/healer gaan (vermoedelijk!) een gelijkaardige HP pool hebben in Cataclysm.
Jeetje, het wordt wel steeds erger zeg zo te horen! Hunters geen mana meer, alle extra stats weg, elke class evenveel HP.. Er blijft weinig meer over zo :P Dan wordt het toch juist alleen maar ingewikkelder? Dan krijgen tanks passief 200% minder damage ofzo? :| Kun je je voorstellen, een mage met net zoveel HP als de tank? :') Vind het juist zo vet om zo enorm veel stamina te hebben. En hoe zit het dan met gems/enchants? Ook alleen nog maar basic enchants in de vorm van STR/AGI/INT? Klinkt wel heel erg simpel allemaal.

Ik vind het al belachelijk dat de defcap en andere extra stats verdwijnen. Nu heb je nog veel persoonlijke keuzes. Gem je stamina, dodge, neem je dat item met meer defense, etc. Daar lijkt weinig ruimte meer voor als ik het zo lees.

[ Voor 14% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 00:27

ZeroCode

Woopie

Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:03:
Ik was iets meer dan een maand geleden gefaction changed. Kom er zojuist achter dat je nu na 3 dagen alweer terug mag changen ipv 60 dagen. Zojuist gecontroleerd op account management en inderdaad! Ik mag al terug.

No offence, maar faction changen naar Alliance was echt de grootste fout ooit... Kon als Alliance ook mijn draai niet vinden. De spelers vond ik er ook heel anders.

Nu ik hier zojuist achter kwam, kreeg ik ook gewoon weer spontaan zin om terug Orc Warrior te zijn! Misschien telde het feit dat Alliance niet echt iets was voor me ook gewoon erg mee dat ik mijn Warrior zo beu was.

Anyway, ik ga terug naar changen, wel direct! FOR THE HORDE!
OMG eindelijk, vanav gelijk me mage maar terug zetten naar Alliance. Horde op Eonar = uitgestorven. Wachten op een group duurt gewoon een eeuwigheid als je al uberhaubt in een group komt. Laatst op een zaterdag 5 uur in LFG gestaan, geen inv niks... Kansloos.

Vanav dus effe naar Alliance en dan weer fijn epix farmen met een overvloed aan alliance spelers ;-)
Owja en Herbing levelen + tailoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Maranno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:23:
[...]

Triumph kan je niet omruilen voor oudere badges dus je kan alleen je Conquest gebruiken
Je kunt Triumph prima omruilen voor oudere badges hoor :)

Dus de doorgewinterde raiderT weet toch niet alles?

Sewers@ Dalaran bij de Inn, staan een paar exchange Goblins.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Laatst op een zaterdag 5 uur in LFG gestaan, geen inv niks... Kansloos.
9 van de 10 keer als ik een groep/raid join of maak wordt LFG niet eens gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
SpoTs schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:06:
[...]

Je kunt Triumph prima omruilen voor oudere badges hoor :)

Dus de doorgewinterde raiderT weet toch niet alles?

Sewers@ Dalaran bij de Inn, staan een paar exchange Goblins.
Nope ik weet niet alles :) (gelukkig) hmm kan ik iig mijn 250 triumphs gebruiken (heb er nog 150 nodig voor 2 trophies maar dan moet ik wel trophies lootten :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Ik zou echt never die triumph's omruilen voor lagere emblems.. ga je vast ergens ooit spijt van krijgen.

Ben ook weer m'n oldschool paladin aan het levelen.. was vergeten hoe ziek snel dat gaat als rested retri paladin (andere gear dan op picture, S3/S4 lolherald etc), momenteel 73 en doe 2-3 uurtjes over een level.

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/1zwj2tx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/155qbuu.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 144052 op 28-10-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor de 2e keer een 25 mans altrun voor Ony en Toc gedaan met de guild, ik op mijn lock altje, vooral met veel casuals die normaal niet meeraiden. Ging eigenlijk best wel soepeltjes, 1 wipe op Champs en 1tje op Twins omdat een aantal mensen wat foutjes maakten. Anub 2 wipes we hadden totaal te crap dps om hem op tijd <30% te krijgen en haalden uiteindelijk dan de enrage timer 2x niet. Dus 3e try maar meteen BL gepopped op terugkomst na de eerste burrow en toen haalden we 't net.
Leuke loot ook maar helaas had ik weer erg crappy rolls dus geen upgrades kunnen pakken (dat sommige mensen in guildruns ook niet even passen ofzo na 2 items geloot te hebben... ach leer je ze kennen he!). Verder wederom heel gezellige run dus volgende week weer als 't aan mij ligt :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:51:
Ik vind het al belachelijk dat de defcap en andere extra stats verdwijnen. Nu heb je nog veel persoonlijke keuzes. Gem je stamina, dodge, neem je dat item met meer defense, etc. Daar lijkt weinig ruimte meer voor als ik het zo lees.
Kijk naar druid tank, heeft dat allemaal niet nodig. Neem aan dat de stats weer terug komen in de stats, str voor block en agi voor parry/dodge. HP is nu basis voor tank beoordelingen, terwijl mi je avoidance en defcap toch belangrijker zijn. (zoals pala die bv 100% avoid kan halen nonstop).

En hunter zonder mana, kom maar op, te vaak ga ik nog oom :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:34
SinergyX schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:43:
[...]
En hunter zonder mana, kom maar op, te vaak ga ik nog oom :P
En uiteraard krijgen hunters een nieuw systeem dat net zo irritant is als mana hoor ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

En uiteraard krijgen hunters een nieuw systeem dat net zo irritant is als mana hoor ;)
Jammer daar gaat de motivatie om ook op mp5 spul te mogen rollen :Y)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117283

Kapoen schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

Ik dacht ooit gelezen te hebben dat hunters in de ontwerp fase van WoW ook een soort energiesysteem hadden, net zoals rogues, en dat ze pas in een latere fase toch mana-gebruikers werden. Misschien dat ze hier weer op terug gaan vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 13:04

avotar

P0werd by Black Coffee

Na sinds het begin van Hallows End geen hallowed helm te hebben zien droppen.. en dat de enige drop was die ik nog nodig had voor m'n titel.. gisteren tijdens de HH fight droptie gewoon f*cking 4 keer...

Maar het is gelukt.. op Aggramar loopt nu Warlockrick The Hallowed :)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dungeon System

* This feature has replaced the Looking For Group tool and provides all-new dungeon party creation functionality.
o Players can join as individuals, as a full group, or a partial group to look for additional party members.
o Groups using this tool will be able to teleport directly to the selected instance. Upon leaving the instance, players will be returned to their original location. If any party member needs to temporarily leave the instance for reagents or repairs, they will have the option to teleport back to the instance.
o Players can choose the Random Dungeon option.
+ The Heroic Wrath of the Lich King Daily Random Dungeon option will award two Emblems of Frost no more than once a day.
+ The normal Wrath of the Lich King Daily Random Dungeon option will award two Emblems of Triumph no more than once a day.
+ Continuing to complete Wrath of the Lich King Heroic instances using the Daily Random Dungeon option will award players two additional Emblems of Triumph each time.
+ Daily Heroic and normal dungeon quests have been removed. These quests have been replaced with weekly raid quests (see the "Quests" section for details).
+ Level-appropriate rewards will be offered to players who choose the Random Dungeon option for pre-Wrath of the Lich King dungeons.
+ Players can be placed in a group for a random dungeon no more than once every 15 minutes.
+ Random Dungeon rewards will be placed in each player's inventory automatically upon completion of the dungeon (final boss killed). A pop-up notification will display any rewards earned through the Dungeon System.
* Instead of choosing a random dungeon, players can also choose specific dungeons appropriate for their level range. Multiple instances can be selected at one time. The feature no longer limits the choice to look for only 3 dungeon groups at one time.
* Pick-Up Groups
o Cross-realm instances are now available and use an improved matchmaking system to assist players in looking for additional party members. As with Battlegrounds, the realms in each Battlegroup are connected.
o As part of the matchmaking system, some of the more difficult dungeons will have a minimum gear requirement. Players also need to meet the requirements for dungeons that require attunement, such as keys or quests. If a player does not meet the requirements for a particular dungeon, a lock icon will be displayed next to that dungeon. Hovering over this icon will display the requirements which have not been met.
o Only conjured items and loot dropped in a dungeon for which other party members are eligible can be traded between players from different realms.
o A Vote Kick feature will be available in the event a member of a party is not performing to the expectations of the other members.
o Players who leave the group prematurely are subject to a Deserter debuff preventing them from using the Dungeon System tool for 15 minutes.
o If an existing group loses a member, the leader will be asked if he or she wants to continue the dungeon. Choosing to continue will automatically place the group back into the Dungeon System queue.
o A Player will not be placed in a group with people on his or her Ignore list.
o Players who take part in groups who have one or more members who have been matched with them randomly from within the Dungeon System will receive extra rewards, up to and including the coveted Perky Pug non-combat pet. The more random players with whom one groups, the faster the pet can be obtained.
o The Need Before Greed loot system will be the unalterable default looting system for pick-up groups in the Dungeon System and has been updated.
+ Need Before Greed will now recognize gear appropriate for a class in three ways: the class must be able to equip the item, pure melee will be unable to roll on spell power items, and classes are limited to their dominant armor type (ex. paladins for plate). All items will still be available via Greed rolls as well as the new Disenchant option should no member be able to use the item.
+ Players will be able to roll on items with a required minimum level higher than a player's current level.

Looking For Raid

* There is a new Looking For Raid option available to players that can be accessed via the Raid Information screen in the interface or by typing “/LFR.”
o Players will be able to browse the system manually for any other players looking for a raid dungeon group.
o While browsing LFR players may sort the list ascending or descending by left-clicking the following headers: Name, Level, Class, Tank Role, Healer Role, and Damage Role. The crown is the Leader Role (representing a raid group with 2 or more people). Players can left-click on this header to sort the list with groups at the top or at the bottom.
o Hovering over players listed in LFR will display their name, class, level, roles and comments. Hovering over a raid/group will display the leader's name, the raid information (number of people the raid), comments, if there are any bosses dead (and which ones), and if there are any friends from your Friends list or ignored players from your Ignore list in the raid group.
* The Looking For Group chat channel has returned and can be accessed in all major cities (similar to the Trade chat channel) without the use of the Dungeon system interface.
* Players may only be queued or listed in one of the following systems at a time: Dungeons, LFR, Battlegrounds, or Arenas.
* Ignore List: The amount of characters a person can ignore has been increased to 50. In addition, players on other realms can be placed on the Ignore list.
toon volledige bericht
Heel erg nice! Minimum gear requirement! Vote kick! Dus geen zorgen om noobs. En met de teleport optie wordt het farmen van Triumph een eitje!

En dungeons worden heel erg gepromote, met de daily dungeon rewards (2x Triumph, 2x Frost etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ben alleen erg benieuwd hoe 'and classes are limited to their dominant armor type (ex. paladins for plate)' gaat uitpakken. Als shaman pak ik regelmatig ook cloth of leatheritems als die beter zijn dan mail. Ik snap dat cloth voor clothies is, leather voor druids en rogues, maar mail is ook niet altijd even geweldig voor ele shammies (eeuwige discussie over mp5...). Ik snap dat dit voor dungeons is en daar haal ik geen upgrades meer vandaan, maar blijf er wel bij dat ik er benieuwd ben hoe dit gaat werken.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:57:
[...]

Heel erg nice! Minimum gear requirement! Vote kick! Dus geen zorgen om noobs. En met de teleport optie wordt het farmen van Triumph een eitje!

En dungeons worden heel erg gepromote, met de daily dungeon rewards (2x Triumph, 2x Frost etc.)
Niks meer gepromote als nu hoor, nu is t alleen dat je een daily quest hebt voor Triumph, dan is het een beloning voor een random instance. Enige wat het doet is instance variatie verhogen, teleport zorgt er voor dat je 2 minuten sneller klaar bent, wauwie.

De raid quests voegen wel "iets" toe, hoewel Naxx farmen voor 2 badges wel erg irritant gaat worden na een paar keer gok ik zo.

@ Hunter systeem: ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken... zou nog wel eens erg pijnlijk saai kunnen gaan worden, tenzij ze rogue-achtige dingen gaan toevoegen met CPs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Inferno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:15:
[...]
De raid quests voegen wel "iets" toe, hoewel Naxx farmen voor 2 badges wel erg irritant gaat worden na een paar keer gok ik zo.
Echt farmen is het niet en het is niet alleen Naxx. Alle bosses die je met die quests moet omleggen liggen vrij vooraan in de dungeons cq. wings dus het is echt een quick in and out.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Inferno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:15:
[...]
Niks meer gepromote als nu hoor, nu is t alleen dat je een daily quest hebt voor Triumph, dan is het een beloning voor een random instance. Enige wat het doet is instance variatie verhogen, teleport zorgt er voor dat je 2 minuten sneller klaar bent, wauwie.
Ja klopt, het scheelt eigenlijk niks met het huidige systeem, voor Heroics is er toch genoeg activiteit op de realm en dan weet je tenminste van te voren met wat voor mensen je te maken hebt, vooral handig met HC farm groepen (die er zeker gaan komen voor de Triumph :D ). Teleport vind ik wel handig hoor, scheelt misschien 5 minuten, maar zo kan je instance na instance doen en is het makkelijker om 'effe' door te gaan als je een leuke groep hebt.

Voor de raids vind ik het wel een ideaal systeem, minimum gear requirement, en zo worden de oude raids ook nog interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 07:13
Ben op dit moment rustig aan een hunter naar lvl 80 aan het brengen. Nu moet ik aangeven dat ik het toch wel heel lekker vind spelen.

Op dit moment lvl 77 (armory link)

Van het weekend even gauw 2 instances gedaan:

- VH
- Gundrak

VH was wel bijzonder. Had mezelf in Looking for Group gezet. Krijg ik een whisp:
A: ik
W: gozertje

W: "You tank ? VH !"
A: I'm a hunter. Hunters can't tank !
W: Ow, sorry. Didn't see

Krijg ik enkele seconden later toch een invite. Ik wou toch ff gauw VH doen, dus groep maar gejoined. Zie ik dat ik de laatste in de groep ben. Vraag ik dus in de groep wie de tank is en wie healer. Krijg ik dus als antwoord van W: "You're tank."

De hele groep begint te lachen en echt iedereen verlaat deze groep.. Dat er nog steeds mensen zijn die niet weten waar welke class voor dient. :')

Daarna een invite gekregen voor een andere groep. Hiermee achter elkaar VH en Gundrak gedaan. Stond bovenaan de rankings met DPS.

Ik heb er alleen nog een vraagje over:

Als er groepen met mobs zijn, knalt m'n DPS wel omhoog ( logisch met volley ). Daarna zakt alleen m'n DPS als ik losse mobs target in een instance. Heeft er iemand nog een goeie rotatie voor een BM-specced hunter ? Heb al op het forum van EJ gekeken, maar daar lijken de meningen verdeeld te zijn.

Daarnaast zondag avond overgeschakeld naar een andere pet. Heb nu Pitch als pet. Ziet er ook leuk uit. Heb hem naar aanleiding van een guildie maar "Loekie" genoemd :+

[ Voor 7% gewijzigd door nextware op 28-10-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

nextware schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:28:
Ben op dit moment rustig aan een hunter naar lvl 80 aan het brengen. Nu moet ik aangeven dat ik het toch wel heel lekker vind spelen.

Op dit moment lvl 77 (armory link)

Ik heb er alleen nog een vraagje over:

Als er groepen met mobs zijn, knalt m'n DPS wel omhoog ( logisch met volley ). Daarna zakt alleen m'n DPS als ik losse mobs target in een instance. Heeft er iemand nog een goeie rotatie voor een BM-specced hunter ? Heb al op het forum van EJ gekeken, maar daar lijken de meningen verdeeld te zijn.

Daarnaast zondag avond overgeschakeld naar een andere pet. Heb nu Pitch als pet. Ziet er ook leuk uit. Heb hem naar aanleiding van een guildie maar "Loekie" genoemd :+
kill > arcane > aimed > steady prio systeem dacht ik zo, en serpent sting ophoude op target
en vooral geen haste stacke als bm, je hit snel genoeg met talents
en best gemmen op AP, aangezien ap wordt gedeeld met je pet en agi niet, en je pet er extra profijt van heeft als BM spec.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn even whooping changes op de hele party systeem, farmen gaat erg leuk worden :D

Maar BM rotatie is er eigelijk niet, puur CD spammen. Je hebt maar 3 skills, aimed/arcane/steady, de rest komt uit de crits, pet dmg (bestial wrath, kill command, feral insperation) en je gear. Qua pet zit je met een wolf en cat erg netjes qua dmg, maar dan bij voorkeur een exotic pet, deze doen standaad meer damage dan normale pets. (Goro T-rex, basin loque, corehound, etc).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 07:13
BlaSfem0n schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:49:
[...]

kill > arcane > aimed > steady prio systeem dacht ik zo, en serpent sting ophoude op target
en vooral geen haste stacke als bm, je hit snel genoeg met talents
en best gemmen op AP, aangezien ap wordt gedeeld met je pet en agi niet, en je pet er extra profijt van heeft als BM spec.
Kijk, hier heb ik wat aan.
Zal die scope op m'n gun vervangen voor een +15 dmg scope. Als ik engineering hoog genoeg heb geleveled, zal ik dan wel een Heartseeker Scope maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-05 16:16
Fijn. Ik gebruik de Mobile Authenticator op m'n iPhone, maar tijdens het updaten van m'n iPhone ging er iets verkeerd waardoor hij terug moest worden gezet naar fabrieksinstellingen. Nu kan ik dus niet meer inloggen. Daar baal ik goed van met twee vrije dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dev10 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:07:
Fijn. Ik gebruik de Mobile Authenticator op m'n iPhone, maar tijdens het updaten van m'n iPhone ging er iets verkeerd waardoor hij terug moest worden gezet naar fabrieksinstellingen. Nu kan ik dus niet meer inloggen. Daar baal ik goed van met twee vrije dagen...
begint met een B en eindigt op ackup ? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Is BM nog steeds de beste spec voor PvE? Of zijn de andere specs ook erg goed? En survival was voorheen niet echt populair, maar nu zie ik het erg veel in pvp maar ook wel eens in een raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-05 13:04

avotar

P0werd by Black Coffee

nextware schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:28:

Goeie suggestie :D

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-04 23:03
nextware schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:58:
[...]

Kijk, hier heb ik wat aan.
Zal die scope op m'n gun vervangen voor een +15 dmg scope. Als ik engineering hoog genoeg heb geleveled, zal ik dan wel een Heartseeker Scope maken.
+15 damage scopes werken alleen maar op autoshot volgens mij, en is dus niet echt aan te raden op level 80. Ik denk dat ik op mijn hunter altje een +crit scope heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HoD85 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:23:
[...]

+15 damage scopes werken alleen maar op autoshot volgens mij, en is dus niet echt aan te raden op level 80. Ik denk dat ik op mijn hunter altje een +crit scope heb.
Jep, de hit, haste en crit scopes zijn beter om op je wapen te zetten (afhankelijk wat je natuurlijk nodig hebt). Ik ga denk uiteindelijk voor de hit scope, kan ik de hit talent droppen en toch capped blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
redfoxert schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:10:
[...]

begint met een B en eindigt op ackup ? :)
Die had ik, maar bij een factorie reset wordt er een nieuw Serial Number aangemaakt voor de Authenticator, dus dat helpt niet. Staat ook in de applicatie dat als je een factorie reset uitvoerd, je de authenticator een van je account af moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:20:
Is BM nog steeds de beste spec voor PvE? Of zijn de andere specs ook erg goed? En survival was voorheen niet echt populair, maar nu zie ik het erg veel in pvp maar ook wel eens in een raid.
BM is in PvE niets waard atm, 500-1000 dps lager dan SV en MM. SV en MM ontlopen elkaar niet veel maar MM word pas beetje redelijk met tegen de 50% ARP / Mjolnir or Grim Toll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maranno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:52:
[...]

BM is in PvE niets waard atm, 500-1000 dps lager dan SV en MM. SV en MM ontlopen elkaar niet veel maar MM word pas beetje redelijk met tegen de 50% ARP / Mjolnir or Grim Toll.
Solo = BM ftw
Raids/heroics = Survival of MM.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maranno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:52:
En windrunner's setje met 600ap voor je pet erbij. (die scourgestalker zou imho ook werken, zeker met die 20 talent points kan je die laatste tier talent -wild hunt- 20% van jou AP naar je pet). Devilsaur heeft die zelf buff, 9% boost in damage, maar gat naar MM/SV kan je dan nog niet echt dichten.

Al vind ik PVP (BG's etc) BM toch de betere spec, zeker icm met skills van je pet en fear-immune :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:53:
[...]

Solo = BM ftw
Raids/heroics = Survival of MM.
Solo kan Survival ook erg fijn zijn. Sinds ik ben geswitched komen de mobs braaf naar mij toe om vlak voor m'n voeten dood neer te vallen. Met BM moest ik altijd naar de mobs toe lopen om te looten. :(
Ja, zodra m'n gear een beetje fatsoenlijk wordt krijg ik dat met Survival ook (steeds vaker).

Voor instances te solo'en en levellen is het BM all the way wat mij betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 17:39
Op dit moment wordt survival inderdaad aangeraden in groups en raids. En marksman wordt interessant als je veel armor penetration hebt. Survival is heel makkelijk om rond de 4k dps te komen met matige gear. Ik zit tussen de 3 en de 4.5k en ik heb nog mijn heirloom items en enkele blues. En goedkope enchants / gems.

Als pet wordt een wolf erg aangeraden voor groups/raids, en voor soloing met BM een beer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
geert1 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:09:
Op dit moment wordt survival inderdaad aangeraden in groups en raids. En marksman wordt interessant als je veel armor penetration hebt. Survival is heel makkelijk om rond de 4k dps te komen met matige gear. Ik zit tussen de 3 en de 4.5k en ik heb nog mijn heirloom items en enkele blues. En goedkope enchants / gems.

Als pet wordt een wolf erg aangeraden voor groups/raids, en voor soloing met BM een beer ofzo.
Durf het bijna niet te vragen, maar mag ik een armory-link? Ben benieuwd of dat mijn definitie van matige gear zoveel afwijkt van de jouwe, of dat ik nog een hoop te leren heb. :)

Ik zit nu op bosses in Heroics rond de 3400-3500dps.
Gear

Staat nu wel op de verkeerde spec, maar dat boeit even niet voor de gear. Met de Survival-spec zit ik (uit mn hoofd) rond de 4200 AP en 36,2% crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mik! schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:12:
Ben alleen erg benieuwd hoe 'and classes are limited to their dominant armor type (ex. paladins for plate)' gaat uitpakken. Als shaman pak ik regelmatig ook cloth of leatheritems als die beter zijn dan mail. Ik snap dat cloth voor clothies is, leather voor druids en rogues, maar mail is ook niet altijd even geweldig voor ele shammies (eeuwige discussie over mp5...). Ik snap dat dit voor dungeons is en daar haal ik geen upgrades meer vandaan, maar blijf er wel bij dat ik er benieuwd ben hoe dit gaat werken.
het gaat alleen over "Need" roll, je mag nog steeds greed gebruiken.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
is 3.3.0 nu live? of wordt het vandaag op de PTR gezet?
Ik zag in wowwiki dat hij gisteren in de VS gelanceerd was, dus ik dacht dat hij misschien vandaag live was.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Duurt nog wel een paar weken/maanden.. (de echte release dan, PTR is het volgens mij al een poosje). Ik zag bijvoorbeeld screens van een belf shaman oid.
En dan? De rest van de groep doet automatisch pass?

[ Voor 88% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
DrFlash schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:45:
[...]
Dat snap ik, maar dat need is dus juist mijn probleem ;) Als een cloth-item een upgrade is, dan need ik net zo hard. Oftewel, zodra een clothie ook need roll ben ik bij voorbaat kansloos terwijl het voor mij net zo goed een upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Miles Teg schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:02:
[...]

Solo kan Survival ook erg fijn zijn. Sinds ik ben geswitched komen de mobs braaf naar mij toe om vlak voor m'n voeten dood neer te vallen. Met BM moest ik altijd naar de mobs toe lopen om te looten. :(
Ja, zodra m'n gear een beetje fatsoenlijk wordt krijg ik dat met Survival ook (steeds vaker).

Voor instances te solo'en en levellen is het BM all the way wat mij betreft. :)
Ik vind het vervelend als de mob naar me toekomt, daarom lekker bm.. kan ik ontspannen knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Mik! schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:58:
[...]

Dat snap ik, maar dat need is dus juist mijn probleem ;) Als een cloth-item een upgrade is, dan need ik net zo hard. Oftewel, zodra een clothie ook need roll ben ik bij voorbaat kansloos terwijl het voor mij net zo goed een upgrade is.
in mijn groep werd je keihard gekicked als je Need op een cloth item als je mail draagt, en iemand anders met cloth only need het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Oftewel, zodra een clothie ook need roll ben ik bij voorbaat kansloos terwijl het voor mij net zo goed een upgrade is.
Dat is wel terecht vind ik. Anders mag je als shaman net zo hard meerollen met alle cloth en leather items. Mail->Mail, tenzij niemand anders in de groep dat stukje cloth of leather wilt. In een raid hoef je het ook niet te proberen om op een leather item te rollen met een boomkin in je groep, dan krijg je ook gezeik over je heen.

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Mik! schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:12:
Feit blijft dat clothie dragers daar prioriteit voor hebbenn. Die kunnen namelijk alleen Cloth aan en jij hebt andere mogelijkheden. Ik vind het logisch. (dat Blizzard elemental gear niet helemaal goed opzet is een ander verhaal.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:00:
[...]
Dat is wel terecht vind ik. Anders mag je als shaman net zo hard meerollen met alle cloth en leather items. Mail->Mail, tenzij niemand anders in de groep dat stukje cloth of leather wilt. In een raid hoef je het ook niet te proberen om op een leather item te rollen met een boomkin in je groep, dan krijg je ook gezeik over je heen.
Inderdaad, ik kan als DPS warrior ook wel op alles gaan rollen van plate of lager, ik heb vooral veel leader items die ik goed kan gebruiken, maar rogues en druids hebben toch echt voorrang op mij, dat vind ik, en de mensen om mij heen ook. dus ik vind dit helemaal geen slechte ontwikkeling.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Ik heb inderdaad andere mogelijkheden naast mail en ja, ik ben wel zo beleefd om over het algemeen te passen op cloth als clothies het nodig hebben. Neemt niet weg dat ik dit wel weer direct ver vind gaan. Je hebt al met tigduizend (even overdreven) restricties te maken en daar kan je over het algemeen als groep prima mee omgaan. Als ele shammy ben je een redelijke uitzondering op het gebied van items. Maildrops in raids zijn of voor enhancement of ze hebben mp5 met af en toe een uitzondering. Op de mp5 items mag ik niet rollen als je een resto hebt, op de items zonder mp5 mag dan wel weer iedereen rollen, tenzij het weer hit heeft. Maar goed, dat is natuurlijk weer een uitzondering. Clothies zijn over het algemeen de sjaak want zij kunnen alleen cloth dragen en ondertussen krijgen ze concurrentie van druids en shamans. Ik vind het dus begrijpelijk, maar ik vind het dan weer een beetje overtrokken dat het direct ingebouwd moet worden.

Edit: en dat wat betreft het direct kicken: vind ik ook een beetje overtrokken. Een upgrade is een upgrade voor mij, maar je hebt ook te maken met een stukje beleefdheid richting je medespelers. Voor druids en shamans zijn niet alle items van hun armor even geschikt, maar dat vergeten clothies ook vaak genoeg. Beetje begrip wederzijds mag ook in plaats van meteen een kick en/of iemand beschuldigen van ninja of wat dan ook (en neen je hebt het ninja niet in je mond genomen) omdat hij of zij op cloth need omdat het een upgrade is.

[ Voor 22% gewijzigd door Mik! op 28-10-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Mik! schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:17:
Ik heb inderdaad andere mogelijkheden naast mail en ja, ik ben wel zo beleefd om over het algemeen te passen op cloth als clothies het nodig hebben. Neemt niet weg dat ik dit wel weer direct ver vind gaan. Je hebt al met tigduizend (even overdreven) restricties te maken en daar kan je over het algemeen als groep prima mee omgaan. Als ele shammy ben je een redelijke uitzondering op het gebied van items. Maildrops in raids zijn of voor enhancement of ze hebben mp5 met af en toe een uitzondering. Op de mp5 items mag ik niet rollen als je een resto hebt, op de items zonder mp5 mag dan wel weer iedereen rollen, tenzij het weer hit heeft. Maar goed, dat is natuurlijk weer een uitzondering. Clothies zijn over het algemeen de sjaak want zij kunnen alleen cloth dragen en ondertussen krijgen ze concurrentie van druids en shamans. Ik vind het dus begrijpelijk, maar ik vind het dan weer een beetje overtrokken dat het direct ingebouwd moet worden.

Edit: en dat wat betreft het direct kicken: vind ik ook een beetje overtrokken. Een upgrade is een upgrade voor mij, maar je hebt ook te maken met een stukje beleefdheid richting je medespelers. Voor druids en shamans zijn niet alle items van hun armor even geschikt, maar dat vergeten clothies ook vaak genoeg. Beetje begrip wederzijds mag ook in plaats van meteen een kick en/of iemand beschuldigen van ninja of wat dan ook (en neen je hebt het ninja niet in je mond genomen) omdat hij of zij op cloth need omdat het een upgrade is.
Deze aanpassing is dus ideaal voor mensen zoals jij, die vinden dat hun class net zoveel recht heeft op een upgrade die niet voor hen gemaakt is.

Wanneer iedereen passed op een item wat voor jou een upgrade zou kunnen zijn, dan kun je het toch als nog pakken.. Maar je gaat me niet vertellen dat je vindt dat je net zoveel recht hebt op een cloth item, als een cloth wearer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je DPS blijft ook bizar afhankelijk van de samenstelling van je party. ToC HC gedaan met warrior tank, priest en 3 hunters. Qua buffs heb je echt helemaal niets (spirit/stamina heb je niets aan), enige buff die hunter uitdeelt is MM spec trueshot aura (10% AP). Heb je echter pala/druid/DK/mage setup, zal je DPS zeker 500 (of meer) hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276457

Ik vind het op zich wel een goede ontwikkeling. Ik baalde er ook behoorlijk van toen ik afgelopen week 2 andere druids outrollde op de leather-caster boots in ToC25, maar er een ele-shammie mee vandoor ging.
Of toen ik (heel lang geleden) een roll op de hunterhelmet in ToS25 verloor aan een DK....

Dat ik nu als hunter niet meer kan needen op leather en als druid niet meer op cloth... so be it. Ik paste toch meestal wel als er een rogue/druid of clothie in mijn group zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
SinergyX schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:26:
[...]

Je DPS blijft ook bizar afhankelijk van de samenstelling van je party. ToC HC gedaan met warrior tank, priest en 3 hunters. Qua buffs heb je echt helemaal niets (spirit/stamina heb je niets aan), enige buff die hunter uitdeelt is MM spec trueshot aura (10% AP). Heb je echter pala/druid/DK/mage setup, zal je DPS zeker 500 (of meer) hoger liggen.
En met een warrior, warlock, priest en druid in de groep heb ik bijna 50k hp, maar met een shaman healer en 3 andere DPS maar 40k. Voor elke class maakt het net zo veel een verschil met wie je in de groep zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:51
SinergyX schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:26:
[...]

Dit schreeuwt natuurlijk om battle shout ipv commanding van de prot warrior.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 00:07

Het klopt niet helemaal dat MM alleen nuttig is vanaf een bepaald arp level. MM is beter vanaf een bepaalde ilvl voor je gear. Meestal wordt als punt gezien wanneer je een gun/bow heb die ilvl 226 is. Dit was voor mij dus al toen ik uit naxx kwam. Het klopt wel dat de hoogste MM spec met arp is. Ik ben nu nog steeds marksmanship agi. Vooral omdat ik nog niet het trinket heb maar ik gebruik wel al de arp spec maar dan iets veranderd naar true shot aura.

Het hele arp vs agi verhaal ligt aan je armor penetration lvl. Maar MM is al veel eerder beter, ook met agi. Als ik nu in mijn spreadsheet survival zou gaan verlies ik aardig wat dps. Nou is dit natuurlijk puur theorycrafting want andere hunter in mijn guild is nog survival en doet ongeveer evenveel damage, maar ik sta meestal wel iets hoger maar het scheelt niet veel :P

Maar ik vind het allebei wel leuk spelen, en zeker nu ik arcaneless marksmenship ben is het heerlijk:P arcaneless maakt je rotation net wat simpeler met cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psych schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:36:
Dit schreeuwt natuurlijk om battle shout ipv commanding van de prot warrior.
Die verkoos een extra HP pooltje (1000 HP ofzo?) boven wat AP, terwijl hij met priest buff al zat op bijna 36k.
RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:31:
En met een warrior, warlock, priest en druid in de groep heb ik bijna 50k hp, maar met een shaman healer en 3 andere DPS maar 40k. Voor elke class maakt het net zo veel een verschil met wie je in de groep zit.
Dat weet ik, maar ik doelde op het 'ik doe XX DPS' verhaal. De ene boss is de ander niet, de ene party is de ander niet. Soms trek ik niet over 2400 allround, andere keren blijf ik vast boven de 3k. Ik gebruik altijd dummie tests (tot mana leeg) om verschillen te testen, MM kan tov SV tot 2x 14sec de haste buff gebruiken (40%?) wat een flinke DPS increase geeft. Tegen mana bosses kan een MM dan weer iets langer voluit gaan, die mana sting icm chimera voor 2x duration.

Ach ja, die 200-300 verschil, ene wint wat op situatie A, de ander weer wat op B. (MM heeft dacht ik ook meer dmg uit multi/volley)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-04 15:14
Goedemiddag!

Heb een vraag, ik wil een roque alt gaan lvl'en maakt het hierbij ivm racials uit welke race ik kies?

Zit te twijfelen tussen belf en undead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
FragNeck schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:26:
[...]

Deze aanpassing is dus ideaal voor mensen zoals jij, die vinden dat hun class net zoveel recht heeft op een upgrade die niet voor hen gemaakt is.

Wanneer iedereen passed op een item wat voor jou een upgrade zou kunnen zijn, dan kun je het toch als nog pakken.. Maar je gaat me niet vertellen dat je vindt dat je net zoveel recht hebt op een cloth item, als een cloth wearer???
Ik zeg nergens dat ik net zo veel recht heb als een cloth-wearer. Blizz heeft het zo gemaakt dat clothies alleen cloth kunnen dragen, druids leather en cloth, shammies mail leather en cloth. Dat heb ik niet verzonnen. Blizz heeft de items dus zo gemaakt dat ook een druid en een shammie kan en mag rollen op cloth omdat het ook voor hen draagbaar is. Ja, het is vervelend voor clothies dat er in hun vijver gevist KAN worden, ja het is vervelend voor druids dat een shaman leather kan dragen, ja het is vervelend dat een pala healer mail kan dragen. Er zijn afspraken die je kan/moet maken binnen je raid, binnen je guild, binnen je pug, maar waarom blizz daar nu een speciale tool voor moet maken? Dan heb ik liever dat ze het aanpassen dat een druid alleen leather kan dragen, een shaman alleen mail kan dragen, een pala alleen plate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
FragNeck schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:59:
[...]

in mijn groep werd je keihard gekicked als je Need op een cloth item als je mail draagt, en iemand anders met cloth only need het ook.
Hangt er ook van af.

Als een resto druid need op een feral leather item omdat het voor zijn offspec een upgrade is, maar het is als leather item een upgrade voor mijn mainspec als hunter...wie gaat dan vooor?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
tsjiller schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:49:
Goedemiddag!

Heb een vraag, ik wil een roque alt gaan lvl'en maakt het hierbij ivm racials uit welke race ik kies?

Zit te twijfelen tussen belf en undead
Belf = Silence
Undead = Will of the Forsaken

Maar ga voor de looks, als je een ras kiest puur voor de racials krijg je er later spijt van dat je niet het ras met de leukere looks gekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:56:
[...]
Belf = Silence
Undead = Will of the Forsaken

Maar ga voor de looks, als je een ras kiest puur voor de racials krijg je er later spijt van dat je niet het ras met de leukere looks gekozen hebt.
En de beste looks voor een Rogue is undead imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 04-05 11:22

Snuffel

Vroem!

Ik zweer nog steeds bij een Tauren rogue....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Snuffel schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:59:
Invisibull! Rawr!

Rogue heeft weinig aan racials, behalve als je echt wilt min/maxen dan pak je een Human of Orc vanwege de Mace/Sword/Axe Expertise :)

Ps. pak gewoon zelf de leukste :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
FragNeck schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:26:
[...]
Hybrid classes zijn lastig. Verschillende BIS items voor elemental shaman tot aan ToTC 25 HC zijn cloth. Als het een upgrade is voor een speler, waarom zou je er niet zoveel recht op hebben. Ik loop op het moment met 3 cloth items rond, en ik heb daar net zoveel recht op als mages, warlocks en priests om mijn set te optimaliseren. Een goede guild gaat daar ook op die manier mee om.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
mdmeijer schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

Hybrid classes zijn lastig. Verschillende BIS items voor elemental shaman tot aan ToTC 25 HC zijn cloth. Als het een upgrade is voor een speler, waarom zou je er niet zoveel recht op hebben. Ik loop op het moment met 3 cloth items rond, en ik heb daar net zoveel recht op als mages, warlocks en priests om mijn set te optimaliseren. Een goede guild gaat daar ook op die manier mee om.
Wij gaan daar dus anders mee om, we hebben armor proficiency boven BiS staan. En dit om de volgende reden, waarbij ik het even ontzettend versimpel om het duidelijk te hebben:

Tier 1:
- Cloth item - 100 punten
- Mail item - 100 punten

Tier 2:
- Cloth item - 200 punten
- Mail item - 190 punten

Dus ja, de cloth item is '10 punten' beter dan je 2nd-BiS, maar voor een cloth user is hij 100 punten beter dan zijn 2nd-BiS. Wij zeggen dan als officers; is prima, je mag erop bieden, maar een cloth user krijgt prioriteit. En dat doen wij redelijk vaak. Zo was er ten tijde van Malygos een 226-cloth belt die voor boomkins BiS was, en voor clothusers. Maar er was ook een 226-leather belt die net iets minder BiS was. De boomkin had die belt al, en een boel cloth users hadden die 226 belt nog niet. Dus de boomkin mocht wachten tot de cloth users die die belt wilden die belt kregen.

Afterall, wat is nu beter, om mijn voorbeeld er weer bij te pakken, een raid van 2 personen met een gemiddelde van 195 punten (de mail-190 + de cloth-200) of een raid van 2 personen met een gemiddelde van 150 (100-cloth belt + 200 cloth-belt). Dus voor je raid is het beter om iedereen in zijn eigen armor-proficiency voordeel te geven.

Als er geen mail-item was van 190 punten, dan zou deze redenatie vervallen (en voor dat item ook onze policy) maar dat is vrijwel nooit het geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Kees op 28-10-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
dev10 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:07:
Even met Blizzard gebeld nadat ik een support formulier heb ingevuld. Ze willen een foto hebben van je paspoort/rijbewijs en dan is het binnen een uurtje opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Kees schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:23:
[...]

Wij gaan daar dus anders mee om, we hebben armor proficiency boven BiS staan. En dit om de volgende reden, waarbij ik het even ontzettend versimpel om het duidelijk te hebben:

Tier 1:
- Cloth item - 100 punten
- Mail item - 100 punten

Tier 2:
- Cloth item - 200 punten
- Mail item - 190 punten

Dus ja, de cloth item is '10 punten' beter dan je 2nd-BiS, maar voor een cloth user is hij 100 punten beter dan zijn 2nd-BiS. Wij zeggen dan als officers; is prima, je mag erop bieden, maar een cloth user krijgt prioriteit. En dat doen wij redelijk vaak. Zo was er ten tijde van Malygos een 226-cloth belt die voor boomkins BiS was, en voor clothusers. Maar er was ook een 226-leather belt die net iets minder BiS was. De boomkin had die belt al, en een boel cloth users hadden die 226 belt nog niet. Dus de boomkin mocht wachten tot de cloth users die die belt wilden die belt kregen.

Afterall, wat is nu beter, om mijn voorbeeld er weer bij te pakken, een raid van 2 personen met een gemiddelde van 195 punten (de mail-190 + de cloth-200) of een raid van 2 personen met een gemiddelde van 150 (100-cloth belt + 200 cloth-belt). Dus voor je raid is het beter om iedereen in zijn eigen armor-proficiency voordeel te geven.

Als er geen mail-item was van 190 punten, dan zou deze redenatie vervallen (en voor dat item ook onze policy) maar dat is vrijwel nooit het geval.
toon volledige bericht
Perfect systeem. Er op deze manier mee omgaan is een stuk beter dan een OMGROFL een shaman steelt "mijn" item kick uit de raid want hij heeft geen recht op dat item omdat ik het ook aan kan!!!! Helaas vereist zo'n systeem als je hierboven schetst wel een hoop adiministratie en classkennis.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
mdmeijer schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:29:
[...]

Perfect systeem. Er op deze manier mee omgaan is een stuk beter dan een OMGROFL een shaman steelt "mijn" item kick uit de raid want hij heeft geen recht op dat item omdat ik het ook aan kan!!!! Helaas vereist zo'n systeem als je hierboven schetst wel een hoop adiministratie en classkennis.
Het zijn dan ook guildraids, en wij verwachten niet dat onze members tegen ons gaan lopen liegen. Ten eerst heeft dat geen nut, want er zijn altijd wel iemand anders van die class / armor proficiency in de raid die er dan tegen in gaat, en ten tweede, wij verwachten wel van onze members dat ze snappen waarom die regel er is. Eigenlijk nooit problemen mee gehad, de laatste keer was Malygos en de keer daarvoor Brutallus in Sunwell.

En ja, ik heb als paladin ook leather, maar is wacht netjes tot de leather users hun gear hebben en in de tussentijd gebruik ik een net iets minder goed stukje gear.

Verder valt het wel mee qua administratie, we doen toch alleen maar Togc.

Ik viel overigens over jouw 'Als het een upgrade is voor een speler, waarom zou je er niet zoveel recht op hebben' - een speler zou er geen recht op hebben als het voor hem dus een kleine upgrade is tov een major upgrade voor de ander.

[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 28-10-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Tauren rogues? Ik zie ze nooit...
omdat de zo stealth zijn! :9

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
mdmeijer schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:29:
[...]

Perfect systeem. Er op deze manier mee omgaan is een stuk beter dan een OMGROFL een shaman steelt "mijn" item kick uit de raid want hij heeft geen recht op dat item omdat ik het ook aan kan!!!!
Eens. Maar neemt niet weg dat ik het nog steeds onzin vind dat Blizz nu een dergelijk iets inbouwt, terwij ze het eigenlijk zelf veroorzaakt hebben. Als ze nu gewoon per class 1 armor proficiency in het leven zouden roepen en binnen die armor proficiency voldoende keuze geven om elke klass met die proficiency te kunnen bedienen dan had je al dit gezeik ook niet gehad.
Kees schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:35:

En ja, ik heb als paladin ook leather, maar is wacht netjes tot de leather users hun gear hebben en in de tussentijd gebruik ik een net iets minder goed stukje gear.

Ik viel overigens over jouw 'Als het een upgrade is voor een speler, waarom zou je er niet zoveel recht op hebben' - een speler zou er geen recht op hebben als het voor hem dus een kleine upgrade is tov een major upgrade voor de ander.
Upgrade is nog steeds een upgrade ;) Recht is inderdaad discutabel. Kleine upgrade voor mij, grote upgrade voor een ander (moet wel zeggen dat ik het eigenlijk alleen doe bij guildies) is passen. Je profiteert er meer van als een ander betere gear erdoor krijgt, dan een minimale verbetering bij jezelf.

[ Voor 37% gewijzigd door Mik! op 28-10-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Kees schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:35:
[...]
Agreed, nuancering doet een hoop. Mijn opmerking was meer het antwoord op een aantal radicale statements eerder in dit topic.
Mik! schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:46:
[...]
Eens. Maar neemt niet weg dat ik het nog steeds onzin vind dat Blizz nu een dergelijk iets inbouwt, terwij ze het eigenlijk zelf veroorzaakt hebben. Als ze nu gewoon per class 1 armor proficiency in het leven zouden roepen en binnen die armor proficiency voldoende keuze geven om elke klass met die proficiency te kunnen bedienen dan had je al dit gezeik ook niet gehad.
Tja, je ziet dat de veelzijdigheid in het begin van het spel steeds meer wordt ingeperkt en omgeruild voor simpelheid (?). Het zou mij niet verbazen als de diversiteit in armor proficiency er in de toekomst ook uit gaat.
Keuze in level van spells, beperking van items door er een klasse aan te hangen (zoals in VOA), reductie in stats. Allemaal met goede reden, maar voor mij neemt het aantal mogelijkheden juist af, wat voor mij een stukje gewenste complexity bracht, voor anderen juist een bak ellende. Laat mij maar lekker puzzelen hoe ik mijn enhancement shaman op allerlei caps breng met max theoretisch dps, anderen willen gewoon Agi gemmen, klaar.

[ Voor 54% gewijzigd door mdmeijer op 28-10-2009 15:50 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 11:33
Eindelijk de helpdesk te pakken gehad en binnen 10 seconden wisten ze mij al te vertellen dat m'n account gejat is en dat er een keylogger op m'n systeem staat.

Best grappig. Zit al jaren in de IT en kan dat soort dingen remote zelden binnen 10 seconden vast stellen. Tevens vreemd dat m'n main (rest niet gekeken toch allemaal nog onder lvl 30) al z'n gear heeft in de wow armory. Meestal jatten ze dat meteen...

3 virusscanners op de PC gedraaid, malware byte's anti-malware en offline scans met trinity rescue kit vinden niks. Zelf opstart programma's e.d. nagekeken, ook niks raars. Gebruik m'n game PC eigenlijk ook voor niks anders dan WoW, wowwiki.com, curse.com en wowhead.com. Doe de rest op m'n linux laptop, stuk minder virus gevoelig. Merendeel van de websites gaat via firefox met adblocker, dus de kans op infecties via ads is ook nogal klein. Verder erg typisch dat het exact gebeurt als m'n account verplicht gekoppeld moet worden met battle.net. Maar goed, toeval kan gebeuren.

Heb ze maar om bewijs gevraagd. Ben benieuwd. Voor de zekerheid toch maar eens naar die mobile authenticator gekeken, maar snap dat ding niet goed. Heb een blackberry bold (9000) en een sony ericsson c902. Geen van beiden ondersteund, en dat ontgaat me een beetje. Met andere blackberries geen ervaring, maar voor mijn c902 had ik een k80?? welke wel ondersteund wordt. Games die ik op de k800 had draaien nog steeds op de c902 en de blizzard authenticator is in java geschreven, net als de games. Getracht het ding te downloaden via sms maar krijg meteen dat de telefoon niet ondersteund wordt en dat ontgaat me een beetje. Iemand enig idee waarom de applicatie niet op een c902 zou draaien? Het hele idee achter java is platform onafhankelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
mdmeijer schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

Omdat jij als hybrid nog iets anders aankan. Cloth users kunnen alleen Cloth aan. Jij kan ook nog op een goed mail item bieden. Die BiS cloth voor jou is 99% van de gevallen ook BiS voor clothies. Die profiteren er optimaal van en dat is vaak hun enige upgrade. Jij kan vaak nog op een mail item needen dat misschien net ietsje slechter is dan de BiS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Anoniem: 276457 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:30:
Ik vind het op zich wel een goede ontwikkeling. Ik baalde er ook behoorlijk van toen ik afgelopen week 2 andere druids outrollde op de leather-caster boots in ToC25, maar er een ele-shammie mee vandoor ging.
Of toen ik (heel lang geleden) een roll op de hunterhelmet in ToS25 verloor aan een DK....

Dat ik nu als hunter niet meer kan needen op leather en als druid niet meer op cloth... so be it. Ik paste toch meestal wel als er een rogue/druid of clothie in mijn group zat.
Bij ons in raids komt je armor profficiency altijd voor dkp

dus bv shams mogen op leather en cloth rollen als geen druid/priest etc het voor mainspec nodig heeft

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Carnagy schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:47:
[...]
Omdat jij als hybrid nog iets anders aankan. Cloth users kunnen alleen Cloth aan. Jij kan ook nog op een goed mail item bieden. Die BiS cloth voor jou is 99% van de gevallen ook BiS voor clothies. Die profiteren er optimaal van en dat is vaak hun enige upgrade. Jij kan vaak nog op een mail item needen dat misschien net ietsje slechter is dan de BiS.
Mail item met mp5 ja ;) Terwijl cloth in plaats van mp5 een nuttigere stat heeft zoals crit, haste of hit. Een ele shammy die oom gaat is eigenlijk triest dus de mp5 hebben we niet nodig. Wij profiteren dus net zo optimaal van een cloth item als een mage, warlock of priest. Oh, en mp5 mail mogen we niet op rollen als een resto shammy rolt ;)

Maar ik begrijp je punt wel hoor ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Mik! op 28-10-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322384

Weetniet hoor maar tegenwoordig dropt er zoveel loot overal en als j het niet dropt koop je toch lekker bijna alles van badges. Gear is echt geen probleem meer tegenwoordig ik zou wel zoiets hebben van klote shaman die me cloth jat maar als het een upgrade voor hem is heeft ie net zoveel recht als iemand die alleen cloth kan gebruiken, een upgrade is een upgrade imo of het nou cloth leather mail plate is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freaky schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:47:
Eindelijk de helpdesk te pakken gehad en binnen 10 seconden wisten ze mij al te vertellen dat m'n account gejat is en dat er een keylogger op m'n systeem staat.

Best grappig. Zit al jaren in de IT en kan dat soort dingen remote zelden binnen 10 seconden vast stellen. Tevens vreemd dat m'n main (rest niet gekeken toch allemaal nog onder lvl 30) al z'n gear heeft in de wow armory. Meestal jatten ze dat meteen...
Doet er verder niet toe of ze 'uit hun nek lullen' of niet, aan hun kant heeft het in iedergeval niet gelegen, zo simpel is dat. 99% van die 'hacked' zut is sharing, phising of keylogger,overige 1% is gewoon stom wachtwoord.

En dat gear verhaal, mijn retri loopt ook nog met mail gloves rond, simpelweg omdat ik nog niet beter kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
[...]

helemaal mee eens. Kees schetste al hoe je met relatieve upgrades zou kunnen omgaan. Punt is dat op het einde iedereen een BIS wil. Ik heb wel eens full dkp geboden voor cloth healing leggings voor mijn resto shaman, de priests in de raid zageb dat niet aankomen. Maar het was BIS voor ons allemaal, en we zaten ongeveer rond dezelfde gearlevels. En dan heb ik imo net zoveel recht. Goed, een hoop nuancering, ik denk dat iedereen wel begrijpt hoe het zit :)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 19:23

Tao

DPC DE_KOMETEN

[...]
Tja, met alle respect: 'aan kan' betekent nog niet dat het BiS is. En ook al kun je behalve mail ook nog leather en cloth aan, als het BiS item een cloth item is IS er geen andere keuze...
Ik merk hetzelfde op m'n (enhancement) shaman die ik dualspec elemental heb gemaakt. De mail mp5 items vliegen je om de oren, maar elemental spec hebben de itemisators bij Blizz effe vergeten.
In de praktijk betekent dit dus dat meerdere classes o.a. op cloth gaan needen. Meer competitie voor cloth.
En het argument dat je ook nog iets anders kunt kiezen weegt voor mij persoonlijk minder zwaar dan dat iedereen het recht heeft om te rollen wanneer het een beter item voor je char is. Zeker in een pug...

Neemt niet weg dat dit anders kan liggen in een guild. Maar daar heb je dan andere afspraken over.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 322384 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:01:
Weetniet hoor maar tegenwoordig dropt er zoveel loot overal en als j het niet dropt koop je toch lekker bijna alles van badges. Gear is echt geen probleem meer tegenwoordig ik zou wel zoiets hebben van klote shaman die me cloth jat maar als het een upgrade voor hem is heeft ie net zoveel recht als iemand die alleen cloth kan gebruiken, een upgrade is een upgrade imo of het nou cloth leather mail plate is. :)
Als je, zoals ik doe, ontzettend loopt te minmaxen (en badge gear is allemaal downgrades) dan kan ik me heel goed voorstellen dat je een mail/leather item wil hebben. Maar voor mij is het een kleinere upgrade dan voor een rogue/shaman/hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Wij profiteren dus net zo optimaal van een cloth item als een mage, warlock of priest.
Vanuit optimaal gearen van je raid is dat echter niet zo, omdat zoals al eerder gezegt het beter is als je pas je net niet bis mail item vervangt op het moment dat de cloth users geen noodzaak meer voor zon item hebben.
In de praktijk lijkt het me niet echt meer een issue met hoeveelheid loot tegenwoordig, wij laten onze oomkin gewoon op cloth bieden tegenwoordig) en goede ele shammies ben ik nog niet tegengekomen (dus dat is niet echt een issue voor ons)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 10:21
dr is een blue van de forums hierover..

"The individual who was farthest along and had the best chance at teaching other Tauren how to be a rogue was Gamon... and we all know what keeps happening to him when he tries to progress."

http://forums.worldofwarc...tId=194971789521&sid=1#35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 11:33
@SinergyX
Doet er verder niet toe of ze 'uit hun nek lullen' of niet, aan hun kant heeft het in iedergeval niet gelegen, zo simpel is dat.
Is dat sarcastisch? :) Kan me goed voorstellen dat er met het mergen van accounts oid iets fout is gegaan ergens. Ken genoeg bedrijven die eerst claimen dat het probleem bij jou ligt. Tot je keihard kunt bewijzen dat dat niet het geval is. Gewoon bedrijfsbeleid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
Kees schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 06:29:
[...]

De graph heeft twee Y-assen he ;) Persoonlijke dps tot 60k (en hij tikt de 56.4k aan) en raiddps (wij tikken de 390k raiddps aan).
lol, doh, dom et cetera. Krijg je er van als je snel even kijkt, wegklikt en comments plempt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
[...]

Als hij nu cloth wil bidden, laat hem toch.

ik heb toch meer dkp:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314278

ik hoorde laatst iemand wat zeggen over een ingame quest helper wat is dat en werkt het? zoja hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:52
Anoniem: 314278 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:10:
ik hoorde laatst iemand wat zeggen over een ingame quest helper wat is dat en werkt het? zoja hoe en wat
QuestHelper is de god die ik dagelijks aanbid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgend deel mensen! Graag op de pic klikken ^^

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YZcuMudgHR08iCoQIVsb4kGA/full.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.