Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Wel grappig hoor, heb je eventjes geen zin meer om te wowen (al ruim een week niet meer gedaan), maar je ziet je maatjes progessie maken met hun alts. >:)

Leuk om te weten dat ik straks samen met m'n maatjes instances kan doen op gelijke lvl range :P

Meteen die shammy kicken naar 80 dan! Wordt overigens mijn 3de lvl 80 dit.

Enige char die ik nog nooit aangemaakt heb is een hunter, maar dat komt nog wel.

[ Voor 24% gewijzigd door PcManiaxx op 27-10-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-04 14:13
Hydra schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:09:
[...]

Mja, misschien heb ik een voordeel dat ik healer ben ofzo, of ze gaan er wat anders mee om op AD. Aan de ene kant is het kut om daardood geweigerd te worden, maar aan de andere kant is het een snelle voorselectie voor RLs en ik kan me er ook best wat bij voorstellen. Zelfs als je in /2 zegt dat je een Ulduar hardmode run gaat doen melden zich nog mensen aan die net 5 minuten daarvoor level 80 zijn geworden.
Zit je op Alliance of Horde Argent Dawn (kan armory niet bekijken op het werk O-) )?

Ik zie nu meer en meer domme eisen bij allerhande PUG's op Alliance AD.. Daarentegen heb ik zondag een VoA25 gedaan met een mage in vier epics van heroics en nax 10 zonder gems of enchants, 1 blue en de rest greens.. Die raid heb ik toch wel snel verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Gisteren level 60 geworden na bijna 300 dagen spelen.
Hoezo casual player :P

Check Asarith-Nordrassil-EU

Op naar level 80, hopelijk iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik was hem nog niet tegengekomen hier, maar vond toch wel dat ie in het WoW topic hoort: De Leeroy Jenkins skit uit de film Year One:
On the DVD release of Harold Ramis' "Year One" (2009), under special features, there is a deleted scene in which the character Isaac ruins a planned attack by running senselessly into battle screaming the famed battle cry, "Let's do this! Leeeroooyy Jennkinnnnsss", and getting his entire party killed in the process. Isaac himself escapes the fate of his party, and when confronted by a dying companion, goes on to say, "at least I have chicken".
http://www.youtube.com/watch?v=u8Y6AeIJmI4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah 1 undergeared vind ik nu ook geen probleem, zeker als het een arcane is kan hij waarschijnlijk nog mee komen in de beter gegearde mensen (maar die hun class totaal niet snappen). En is nog geen naxx10/25 voor mij voorbij gekomen waar achievement verplicht was, maar na elke quarter er toch iemand de achievement haalde van de quarter. Liever paar undergeared mensen die het snappen, dan epic 245's die totaal niet weten wat ze doen (dansen kreng.. niet boss doormeppen!)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

rob1n schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:07:
Ik was hem nog niet tegengekomen hier, maar vond toch wel dat ie in het WoW topic hoort: De Leeroy Jenkins skit uit de film Year One:

[...]

lol.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
JCG schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:56:
Maar ik vraag me af, is het mogelijk om een horde char heirloom items te geven als je ze hebt op een alliance character. Waarschijnlijk niet maar wil het toch eens zeker weten.
Volgens mij niet. Je kunt niet van horde naar alliance mailen (als dat nog steeds zo is) en het grapje met neutral auction werkt ook helaas niet meer..

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
HoD85 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:00:
Zit je op Alliance of Horde Argent Dawn (kan armory niet bekijken op het werk O-) )?
Ik zit bij de good guys. Horde dus ;)
Ik zie nu meer en meer domme eisen bij allerhande PUG's op Alliance AD.. Daarentegen heb ik zondag een VoA25 gedaan met een mage in vier epics van heroics en nax 10 zonder gems of enchants, 1 blue en de rest greens.. Die raid heb ik toch wel snel verlaten.
Ja, en dat is dus de reden dat RLs naar die achievements vragen. Om dat soort types uit te filteren. Ik zou persoonlijk ook niet moeilijk doen als je een paar mist (heb ook pas terug m'n epic ahievement gehaald, gewoon unlucky wat betreft een aantal items), maar als je er geen hebt heb je gewoon niks te zoeken in raids. dan ben je gewoon dead weight. Ga dan gewoon ToC normal > heroics doen om een beetje fatsoenlijke gear te verzamelen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 13:06

KillGhost

\o/

Ik link ook nooit achievements. Zonder achievements kun je inderdaad nog wel in een PUG komen. Je moet gewoon een goed verhaal hebben en niet dom reageren. Gewoon normaal uitleggen wat de situatie is, en vaak laten ze je er wel in. Mochten ze desondanks toch een achievement willen, link ik altijd mijn Death's Demise of Celestial Defender. Dan krijg ik altijd wel een invite :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

metalant schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:07:
Gisteren level 60 geworden na bijna 300 dagen spelen.
Hoezo casual player :P

Check Asarith-Nordrassil-EU

Op naar level 80, hopelijk iets sneller.
Haha hulde man _/-\o_

Mijn pet heet IamWith, dan weet je ook gelijk hoe me hunter heet. Staat in de sig ook geloof ik. :)

Op Tura doen ze gelukkig niet zo moeilijk met hc pugs, kom er altijd wel in. Alleen de raids is weer het achiev verhaal. Maar ik pug die amper. Dan maar een week geen raids ofzo, ik vermaak me wel met andere dingen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb sinds gisteren m'n Voa 25 achievement op mijn hunter. Je moet idd gewoon geluk hebben. En over het algemeen zien ze snel of je weet wat je aan het doen bent. en dan doel ik niet eens op dps..

Gelukkig was er in VoA ook goeie dps aanwezig. Er zaten er al 15 boven de 5k dps ( tussen de 5-9k ) En ik zat zelf op 3800.. niet slecht vond ik zelf.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 11:24
Ik heb laatste tijd helemaal geen zin meer om met mijn DPS Warrior te spelen. Moet ook zeggen dat ik vanaf eind 2005 eigenlijk altijd Warrior heb gespeeld, breaks daargelaten dat ik andere classes probeerde.

Warrior heeft 11K gold op zak, 156 triumph badges en 73 conquest badges. Heirlooms items zou dus een makkie zijn en behoorlijk wat gold om mee te geven.

Nu heb ik nog een level 68 Rogue staan, dateert van start van WoW. Anderzijds een Druid van scratch levelen lijkt me ook wel wat. Maar ik twijfel wat te doen. En als het de Rogue zou worden, zou het voor die 12 levels nog zinnig zijn om heirloom chest/shoulders te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:55
Waarom dan geen healer/spellcaster, in plaats van weer zo'n melee dps? Heb je nog afwisseling. Of tanken, ook erg leuk vind ik.
Gisteren level 60 geworden na bijna 300 dagen spelen
300 kalenderdagen mag ik hopen? :D Zo lang is dat ook niet hoor, mijn eerst char ben ik ook maaaaanden in de weer geweest om lvl58 te halen, dat lukt nu in twee dagen met RAF :+

[ Voor 83% gewijzigd door Divak op 27-10-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:20:
Ik heb laatste tijd helemaal geen zin meer om met mijn DPS Warrior te spelen. Moet ook zeggen dat ik vanaf eind 2005 eigenlijk altijd Warrior heb gespeeld, breaks daargelaten dat ik andere classes probeerde.

Warrior heeft 11K gold op zak, 156 triumph badges en 73 conquest badges. Heirlooms items zou dus een makkie zijn en behoorlijk wat gold om mee te geven.

Nu heb ik nog een level 68 Rogue staan, dateert van start van WoW. Anderzijds een Druid van scratch levelen lijkt me ook wel wat. Maar ik twijfel wat te doen. En als het de Rogue zou worden, zou het voor die 12 levels nog zinnig zijn om heirloom chest/shoulders te nemen?
Rogue en druid kan je beide die heirloom items geven. Beide attack power leather (chest en shoulders) dus ik zou dat wel doen ja.

die 12 levels level je met 20% extra xp bij mobkills. Scheelt een hoop. Heirloom wapens voor je rogue zijn misschien niet de moeite waard. Ik heb wel zoveel mogelijk Heirloom zooi op m'n lvl 32 rogue. ('Cior' is de naam, mocht je hem willen armory-en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:20:
Juist voor de laatste 10 level is het zinnig. ;)

Overigens begrijp ik niet helemaal waarom je, als je geen zin meer hebt in je warrior, twee andere melee classes overweegt. Wil je dan niet juist iets compleet anders? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Misschien vindt 'ie caster classes niks? Ik heb zelf niks met melee classes bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:52

NoTimeRemains

I know

druid levelen is leuk! flight form op lvl 60 is gewoon valsspelen. en het is gewoon leuk om vanalles te soloen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RichardvdD schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:20:
Waarom dan geen healer/spellcaster, in plaats van weer zo'n melee dps? Heb je nog afwisseling. Of tanken, ook erg leuk vind ik.
NMe schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:25:
[...]

Juist voor de laatste 10 level is het zinnig. ;)

Overigens begrijp ik niet helemaal waarom je, als je geen zin meer hebt in je warrior, twee andere melee classes overweegt. Wil je dan niet juist iets compleet anders? :)
Hydra schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:28:
Misschien vindt 'ie caster classes niks? Ik heb zelf niks met melee classes bijvoorbeeld.
Dit is lijst van wat ik allemaal al gespeeld heb:

61 Mage: kan me gewoon niet boeien, hoe hard ik het ook probeerde
64 Warlock: kan me gewoon niet boeien, hoe hard ik het ook probeerde, petclass ook niet mijn ding
68 Rogue: mwoah, so-so
80 Warrior: veel mee gedaan maar nu echt een beetje op uitgekeken
62 Shaman: kon me ook niet erg enthousiast maken
70 Paladin: prot geleveled, holy geraid, heel snel op uitgekeken
68 Deathknight: helemaal niks aan

Hunter vind ik bij voorbaat niks. Pet class is niet zo mijn ding, en er lopen teveel Hunters rond.

Wat hou je dan over, Druid of Priest. De laatste lijkt me de absolute horror om te levelen. had het al eens geprobeerd t/m level 25 ofzo, toen echt opgegeven. Op 80 als healer lijkt me wel een mooi gebeuren. Druid als Feral levelen en op 80 Balance/Resto met dualspec gaan, dat lijkt me dan wel een krachtige combinatie.

Sjah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:41:
[...]

[...]

[...]
Dit is lijst van wat ik allemaal al gespeeld heb:

61 Mage: kan me gewoon niet boeien, hoe hard ik het ook probeerde
64 Warlock: kan me gewoon niet boeien, hoe hard ik het ook probeerde, petclass ook niet mijn ding
68 Rogue: mwoah, so-so
80 Warrior: veel mee gedaan maar nu echt een beetje op uitgekeken
62 Shaman: kon me ook niet erg enthousiast maken
70 Paladin: prot geleveled, holy geraid, heel snel op uitgekeken
68 Deathknight: helemaal niks aan

Sjah...
Ik begin maar bij de laagste :P
Mijn verzameling over de jaren:

Lvl 60 Warlock ( zit nog op classic raf account :P )
Lvl 60 Warrior ( staat on hold sinds Tbc )
Lvl 63 Mage - Mage is niet zo leuk vind ik :(
Lvl 70 Shaman - actief gespeeld @ tbc
Lvl 80 Paladin - staat te wachten op faction change en realm transfer
Lvl 80 Druid - staat te wachten op faction change en realm transfer
Lvl 80 Dk - Wel leuk om te spelen af en toe.. niet bijzonder
Lvl 80 Priest - Leuk om af en toe gezellig hc's te healen.
Lvl 80 Rogue - Rogue is 1 van de meeste vette classes, zeker als je goeie gear krijgt (A)
Lvl 80 Huntard - Your easy joint carrying dps class.. aka.. dit is op het moment de favoriet :P lekker pew pew met een dikke toeter = prettig.

[ Voor 0% gewijzigd door Dakreal op 27-10-2009 15:47 . Reden: Typo's ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mjah misschien ben ik het uiteindelijk nu wel beu met melee DPS classes. Het zo hard pushen tegen je concurrentie enzo. En aan het eind van de rit ben je just another melee, LF healer, LF tank, LF class x for buff z.

Snappen jullie het? Misschien zoek ik iets dat me opnieuw kan uitdagen. Iets nieuws, iets anders, mogelijkheden.

Ja, kan ook zeggen dat ik misschien maar moet stoppen met WoW. Maar dat heb ik mezelf in TBC en in WOTLK al eens gezegd en gezworen. En uiteindelijk telkens teruggekomen. Stoppen is geen optie gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:51:
Mjah misschien ben ik het uiteindelijk nu wel beu met melee DPS classes. Het zo hard pushen tegen je concurrentie enzo. En aan het eind van de rit ben je just another melee, LF healer, LF tank, LF class x for buff z.

Snappen jullie het? Misschien zoek ik iets dat me opnieuw kan uitdagen. Iets nieuws, iets anders, mogelijkheden.

Ja, kan ook zeggen dat ik misschien maar moet stoppen met WoW. Maar dat heb ik mezelf in TBC en in WOTLK al eens gezegd en gezworen. En uiteindelijk telkens teruggekomen. Stoppen is geen optie gewoon.
Jup bekend gegeven :) start anders een Paladin tank ofzo :) das altijd leuk, en dan doe je als Offspec Holy. Zo doe je 2 dingen die je normaal niet of minder deed :P en Aangezien paladin ook spells gebruikt heb je een caster en Melee in 1 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben ook maar weer aan het levelen geslagen, dailies grinden heb ik even echt geen zin meer in. En na een Druid, DK, Hunter en Paladin op 80 vind ik het wel weer eens tijd voor wat nieuws. Mijn mage staat al een paar maanden stil op 71, kan me echt totaal niet meer boeien. Dus ik ben nu bezig met een Rogue, maar wat speelt dat leuk :D Hij is nu lvl 48, het levelen gaat echt enorm hard tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Paladin _O_ Tank en healer, altijd interessant, altijd wordt er naar je gezocht, last spot hier, last spot daar, als ik in dalaran rondloop word ik doodgewhispert met invites als tank, last spot. Veel makkelijker kan het niet zijn. En het is inderdaad flink melee, maar de heals/spells maken het zeer interessant, vooral als holy offspec.

Shaman eigenlijk net zo. Melee dps met veel instant cast spells: Enhancement. Ranged caster dps: Elemental. Of een super toffe healer: Restoration. Pure DPS classes interesseren mij eigenlijk helemaal niets, omdat de optie niet echt open staat voor meerdere rollen.

Misschien dat ik een beetje door een roze bril kijk, maar elke andere class heeft mij niet zo kunnen boeien als bovenstaande twee. Dat maakt het wel lastig kiezen trouwens tijdens het spelen :+ Mijn Paladin is eigenlijk mijn main (met Crusader title, soon-to-have Red Drake, etc.), maar door een paar ToC10 runs is mijn shaman ook erg vet om te spelen, maar dat wil ik meer als 'alt' houden. Ik zou in ieder geval nog een poging wagen bovenstaande classes te proberen, en met een paladin heb je nog 3 wegen om te kiezen, ook ideaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

JCG

PA1JCG

Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:51:

Probeer eens tanking of healing. Veel dpsers zijn een soort van bang om een healer of tank te spelen, maar vaak is het net zo makkelijk/moeilijk als een goede dpser zijn. Het enige wat ik jammer vind van een healer spelen is dat de makklijkere dingen zo saai worden. Als dps blijf je de zelfde uitdaging houden: Meeste damage done hebben aan het eind van het gevecht.
Als een healer wordt je healing done gecapped door de damage en healing done zegt nog weinig over of je een goede healer bent. Je hoeft iet meer te vechten om de topspot op recount. Werkt beter, maar na een tijdje ga je toch wel missen om niet een strijd te kunnen leveren om de topspot.
Ik valt nu bijna in slaap als ik een herioc 5 man doe, zelf met een nieuwe tank is er geen uitdaging. Ik wordt pas echt wakker in herioc 10 of 25 man totc.

Maar het grote voordeel is dat je bijna pug zo inkomt (sommige achievementards daargelaten:P). Healers zijn zeldzaam in pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
In Heroics kan je ook je lolletje hebben hoor. Zoveel mogelijk dps proberen te doen. Stond een keer op 600dps oid, en iemand postte een DPS meter. Werd ik door 2 andere DPS'ers uitgescholden omdat ik zulke lage dps had op de 5e plaats :') Uhh jongens, er zitten maar 5 mensen in de party en ik ben de healer :+

Maar inderdaad, echt spectaculair is het dan allemaal niet meer, en doe je af en toe dps om te kutten. Met een goede tank heb je in de gemiddelde HC alleen maar Earth Shield nodig met heel af en toe een chain heal voor de rest van de groep :') Maar in de normale 10-mans is het ook nog wel opletten, heb geen echte supergear. En het ligt er ook aan of je het met 3 healers of met 2. Met 2 healers vind ik het wel opletten geblazen.

[ Voor 15% gewijzigd door Divak op 27-10-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik jou was zou ik lekker die druid gaan levellen.

Druids zijn al ongeveer twee jaar de sterkste class die het spel heeft op pve en pvp gebied. (dit is niet bedoeld als flame of QQ, gewoon mijn mening) Op dit moment ownen ze de healing en melee dps. Als tank vind ik ze ook niet echt onaardig, in arena zijn ze al tijden de schrik van ieder team, kortom echt een alleskunner!

Ik heb zelf de volgende characters:
80 priest – healing
80 hunter – SAAI!
80 paladin – Tankadin (versch. offspecs)
78 rogue – bijna 80! Tijd om de metertjes weer te ownen!
32 mage – kan me niet boeien (bankalt)

Ik zou zelf wel een shaman of druid willen hebben, maar ik geen tijd en geen zin in levellen. Alleskunners zijn best interessant, helemaal die alleskunners die nog eens ERG goed mee kunnen komen in alle rollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
RichardvdD schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:20:

[...]

300 kalenderdagen mag ik hopen? :D Zo lang is dat ook niet hoor, mijn eerst char ben ik ook maaaaanden in de weer geweest om lvl58 te halen, dat lukt nu in twee dagen met RAF :+
300 kalenderdagen, nog een beetje meer als je de vakantie doortelt. Vorig jaar december de draad weer opgepakt.

Ik heb op het gemak de lore van WoW doorgenomen en quests gedaan. Reputation bij behoorlijk aantal factions op honored, revered en exalted. Questteller staat bijna op 900.

Werkt dat Recruit-A-Friend ook met trial accounts?
Dan kan je op één computer twee keer WoW starten, de ene met je main, de andere met de trial en dan op follow zetten en sneller levelen. Of zie ik dat te simpel?

[ Voor 13% gewijzigd door metalant op 27-10-2009 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JCG schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:05:
[...]

Probeer eens tanking of healing. Veel dpsers zijn een soort van bang om een healer of tank te spelen, maar vaak is het net zo makkelijk/moeilijk als een goede dpser zijn. Het enige wat ik jammer vind van een healer spelen is dat de makklijkere dingen zo saai worden. Als dps blijf je de zelfde uitdaging houden: Meeste damage done hebben aan het eind van het gevecht.
Als een healer wordt je healing done gecapped door de damage en healing done zegt nog weinig over of je een goede healer bent. Je hoeft iet meer te vechten om de topspot op recount. Werkt beter, maar na een tijdje ga je toch wel missen om niet een strijd te kunnen leveren om de topspot.
Ik valt nu bijna in slaap als ik een herioc 5 man doe, zelf met een nieuwe tank is er geen uitdaging. Ik wordt pas echt wakker in herioc 10 of 25 man totc.

Maar het grote voordeel is dat je bijna pug zo inkomt (sommige achievementards daargelaten:P). Healers zijn zeldzaam in pugs.
Ik heb op zich niks tegen healen, tanken lijkt me niet echt iets maar goed, zou kunnen.

Toch maar een Druid? Die kunnen healen, tanken, melee dps en ranged dps. Als er iets dan niet bevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:01
metalant schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:21:
[...]

300 kalenderdagen, nog een beetje meer als je de vakantie doortelt. Vorig jaar december de draad weer opgepakt.

Ik heb op het gemak de lore van WoW doorgenomen en quests gedaan. Reputation bij behoorlijk aantal factions op honored, revered en exalted. Questteller staat bijna op 900.
Dat is voor lvl 60 wel redelijk ja, maar ik ben pas gestopt, maar op mijn warrior (en ik heb niet zoveel gespeeld in wotlk) had ik toch zo'n 220 dagen played (dus echt ingelogd op dat character).

Hopelijk wordt catalysm weer leuk, ik bedoel, al die badge shit en easy armor is echt niet meer leuk (voor mij, dus niet op reageren, dit is puur persoonlijk).

Om het voor mij aantrekkelijk te maken moeten ze weer wat meer "luck" terugbrengen in het spel.

Moeilijkere instances, en bv dingen als carpace die in UBRS dropte, en hide of the beast.

Echt goede items die best te farmen zijn, maar gewoon een hele lage droprate hebben.

Daarnaast moet de gear "gereset" worden. Dat kan op twee manieren.
1. alle gear die er nu is wordt onbruikbaar bij aanschaf catalysm, buiten de stad (dus wel e-peen :P)
1.1 je kan dus geen instances in etc zonder de uitbreiding (is waarschijnlijk ook zo)
1.2 je krijgt leuke GROENE gear
1.3 Het verkrijgen van full epic gaat door wat geluk en 25 man (liever 40) instances
1.4 dus 10 man instances is ook wel epic items, maar ook goede blue items

of(prefereer 1)

2. hele hoge scaling (wat ik neit leuk vind) waardoor groene items echt veel beter zijn dan de huidige epics, deze zijn te koop bij een vendor
(effect is hetzelfde als bij nummer 1)

verder zou ik het liefst de pala / shaman verandering niet zien, maar dat kan niet terug
Ook zou ik de crushing en crit weer terug willen hebben zodat bosses soms gewoon door pech je neermaaien (dat hoort er nu eenmaal gewoon bij).

Daarnaast die rare veranderingen waardoor elke echte class skill nu ineens ook door een andere kan worden gedaan. (denk daarbij aan MS bijvoorbeeld).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:55

ErA

God wat ben ik verliefd geworden op mijn mage.

http://eu.wowarmory.com/c...sheet.xml?r=Outland&n=Era

Dat is 'r.

Arcane spec is toch zo geweldig, je hebt het gewoon helemaal zelf in de hand.

Gisteren: 5 Man gun drak, we deden die baas voor less rabi. Mmmm 20 seconden fight, ok mana burning tijd.

Gemiddeld deed ik 9,5K dps :P ten opzichte van 5,5 op een T9 geared rogue :P. ( hou er rekning mee dat er dus geen gekke buffs zijn etc. Praktisch selfbuffed enkel)

Toc10 Man heroic, faction champions.
Geen woorden hiervoor, tikte net de 10,5K dps aan op de 1e mob.

Wat ik hiermee wil zeggen: Als je dps wilt, dan roll je een mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:24:
Toch maar een Druid? Die kunnen healen, tanken, melee dps en ranged dps. Als er iets dan niet bevalt...
Heb nu met m'n druid eigenlijk helemaal geen zin nog m'n mage te spelen. Starfire -> Boom, headshot voor 11k damage. Heeft weinig nut tijd te investeren in m'n mage als m'n druid met balance spec net zo speelt en vele malen betere gear heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
metalant schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:21:
[...]

Werkt dat Recruit-A-Friend ook met trial accounts?
Dan kan je op één computer twee keer WoW starten, de ene met je main, de andere met de trial en dan op follow zetten en sneller levelen. Of zie ik dat te simpel?
Geen idee, maar dat werkt toch maar tot lvl20. Dan heb je er niet zoveel aan. Als je een normaal WoW-account neemt kan het wel enorm schelen. Zo heb ik met een vriend elkaar gerecruit, ik speelde met 2 keer WoW op mijn PC op de twee nieuwe chars, terwijl hij met zijn main aan het boosten was door de instances, en andersom. We waren binnen 20 hours played lvl58.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:22
rob1n schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:07:

[...]

Kende je deze al? :D

http://www.youtube.com/watch?v=JPxOAI699I4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:20:
Ik zou zelf wel een shaman of druid willen hebben, maar ik geen tijd en geen zin in levellen. Alleskunners zijn best interessant, helemaal die alleskunners die nog eens ERG goed mee kunnen komen in alle rollen!
* SinergyX RAF speler meld zich.

Buiten rogue(24), warrior(22), mage(21), heb ik de overige classes op 60 en hoger. 90% door RAF gedaan, enkel mijn hunter is volledig 1-80 en mijn pala is 1-40/60-80. RAF gaat snel, eigelijk 1/3 extra snel omdat je invited account per 2 lvls weer 1 lvl terug kan geven. Met beetje software en goeie RAF guide vlieg je door de lvls heen, daarna lekker in Orgrimmar lvls spammen (achievement spam :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ErA schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:32:

Gemiddeld deed ik 9,5K dps :P ten opzichte van 5,5 op een T9 geared rogue :P. ( hou er rekning mee dat er dus geen gekke buffs zijn etc. Praktisch selfbuffed enkel)

Mja.. FOTM ftw :) Als je wilt pvpen roll je retri pal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal wel een arcane mage zijn? :P
(if you think it will get a nerf.. it probably will)

Ach ja, gister met een party bij UK een 5man ally tegenkomen, toch als enige overlevende weglopen :D Zo erg is hunter niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 15:02

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ErA schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:32:
God wat ben ik verliefd geworden op mijn mage.

Helaas wel ja, alhoewel mijn hybrid ook wel kan dpssen ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik denk ik verveel me, even de HH solo'en.. dropt de pet waar ik al dagen voor aan het jagen ben!! Wat een geluk :D En niemand om tegen te rollen, heerlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik was iets meer dan een maand geleden gefaction changed. Kom er zojuist achter dat je nu na 3 dagen alweer terug mag changen ipv 60 dagen. Zojuist gecontroleerd op account management en inderdaad! Ik mag al terug.

No offence, maar faction changen naar Alliance was echt de grootste fout ooit... Kon als Alliance ook mijn draai niet vinden. De spelers vond ik er ook heel anders.

Nu ik hier zojuist achter kwam, kreeg ik ook gewoon weer spontaan zin om terug Orc Warrior te zijn! Misschien telde het feit dat Alliance niet echt iets was voor me ook gewoon erg mee dat ik mijn Warrior zo beu was.

Anyway, ik ga terug naar changen, wel direct! FOR THE HORDE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
FOR THE BLIZZARD VAULT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja dat ook, maar ach, ik vind het niet erg om geld te spenderen voor mijn eigen vermaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 11:16
Kees schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:07:
[...]

Helaas wel ja, alhoewel mijn hybrid ook wel kan dpssen ;)
leuke graph ook, de mage staat op een gegeven moment qua DPS hoger dan het totaal... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-11-2024
Op de us servers is de race change inmiddels beschikbaar. 25 USD met een optional character recustimazation. Zal wel niet lang duren voordat het ook op de eu servers beschikbaar is.

Zal ik dan toch mijn undead warlock omzetten naar orc? Toch maar eens over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je een character paid transferren naar een full-populated server?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Tijd dat ik ook maar is post.

Onze guild begint uit elkaar te brokkelen. Veel mensen leaven de guild omdat we geen 25 mans op kunnen zetten, vind ik ook niet zo gek als er mensen blijven leaven. Veel ruzie mensen die gekickt worden wegens wangedrag dreigen de guild leeg te trekken. Heel erg jammer om de guild zo te zien afbrokkelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Race change is nu ook beschikbaar voor ons Europeanen. De kosten zijn 20 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rakkerzero schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:20:
Kan je een character paid transferren naar een full-populated server?
Yup, vanavond getransfered naar Al'Akir. Die was locked zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 15:02

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
garagaholic schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:14:
[...]

leuke graph ook, de mage staat op een gegeven moment qua DPS hoger dan het totaal... :P
De graph heeft twee Y-assen he ;) Persoonlijke dps tot 60k (en hij tikt de 56.4k aan) en raiddps (wij tikken de 390k raiddps aan).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Ik heb bijna de emblems om mijn chest te vervangen, maar ik twijfel voor welke spec ik zal upgraden:
Feral tank van:
Exotic Leather Tunic
iLvL 187
AGI 49
STA 103
Armor 527
AP 138
Expertise 39

Naar:
Conqueror's Nightsong Rainments:
iLvL 226
AGI 97 (+6 van socket bonus)
STA 119
Armor 591
AP 162
Crit 66
Hit 49
Red Socket (=20 AGI)
Blue Socket (=30 STA)

Dus ik win 74 AGI, 46 STA, 64 Armor, 24 AP, 66 Crit, 49 HIT en verlies 39 expertise.

Andere optie is voor Resto spec van:
Ymirjar Physician's Robe
iLvL 200
INT 56
STA 67
SPI 77
Armor 545
SP 91

Naar:
Conqueror's Nightsong Robe
iLvL 226
INT 86
STA 85
SPI 68
Armor 591
Crit 67
SP 115 (+7 van socket bonus)
Yellow Socket (=12 SP, 10 Haste)
Red Socket (=23 SP)

Dus ik win 30 INT, 18 STA, 46 Armor, 67 Crit, 66 SP en 10 Haste maar verlies 9 Spirit.

Healen en tanken doe ik ongeveer even vaak. Eigenlijk vooral 5 mans instances (hc). Raids passen slecht in mijn schema.

Welke raden jullie aan. (Andere gems eventueel ook :) )

Mijn Wow-heroes profiel

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het ligt er aan of je ook al een emblem head hebt? Dan zou ik voor de spec kiezen waar je dan de set bonus voor hebt. En zo niet dan is de tank chest wel mooi, 46 stamina erbij is niet niks, en je bent van die vervelende blue af :D

[ Voor 24% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 02:31
[...]Nog leuker, observed 25 linken en dan geweigerd worden voor uld 10 omdat ik geen uld 10 achievement heb :') . Later hoorden ik van iemand in die raid dat ze met moeite XT plat gekregen .
Dit gebeurd heel veel atm helaas, heb nog wel een leuke hebben Onyxia gepugged, duurde allemaal erg lang voordat de groep vol was en daarna begone de raidleader iedereen te moven door groepen heen, verder weinig aandacht aan gegeven hadden zoiets van "die gozer weet niet dat de meeste group buffs tegenwoordig raidwide zijn" maar dat was dus niet het geval, Ony 1-shot er word gerolled op de armor pieces en daarna in /rw "rest will be raidrolled" ok geen probleem dus, Backpack "7" kijken in mijn raidscreen een of andere mage maar nee het ging naar een guildy van de raidleader in diezelfde groep, Head "23" pala in groep 5, weer fout ging naar een hunter uit de guild van de RL.

Wat bleek nou bij het shuffelen aan het begin had ie een guildy in elke groep gestopt iedereen klagen in die raid, pug van Hárd op Stormrage horde kan je beter vermijden.
[...]Maar ik vraag me af, is het mogelijk om een horde char heirloom items te geven als je ze hebt op een alliance character. Waarschijnlijk niet maar wil het toch eens zeker weten.
Hier zijn ze wel mee bezig maar op dit moment kan dat nog niet.
Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:20:Warrior heeft 11K gold op zak, 156 triumph badges en 73 conquest badges. Heirlooms items zou dus een makkie zijn en behoorlijk wat gold om mee te geven.
Triumph kan je niet omruilen voor oudere badges dus je kan alleen je Conquest gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Triumph zou ik sowieso wel bewaren, tenzij je echt alles al hebt?
Ony 1-shot er word gerolled op de armor pieces en daarna in /rw "rest will be raidrolled" ok geen probleem dus, Backpack "7" kijken in mijn raidscreen een of andere mage maar nee het ging naar een guildy van de raidleader in diezelfde groep, Head "23" pala in groep 5, weer fout ging naar een hunter uit de guild van de RL.
:r En ook gewoon alle guildies die gezellig meedoen. Ik hoop dat er genoeg mensen de trade chat hebben gespammed om die RL/guild zwart te maken.

Bij ons op de realm is ook een ultieme noob guild (Horde Slayers DK). Elke keer als ik met één van hun een instance doe, is er gezeik. Altijd, maakt niet uit met wie. Ik vermijd/kick ze nu gewoon standaard, alleen voor de guild waar ze in zitten :+ Hopelijk gebeurt dat voor die guild uit je Ony pug ook.

[ Voor 105% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 22:51
Kevinp schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:30:
[...]
Om het voor mij aantrekkelijk te maken moeten ze weer wat meer "luck" terugbrengen in het spel.

Moeilijkere instances, en bv dingen als carpace die in UBRS dropte, en hide of the beast.

Echt goede items die best te farmen zijn, maar gewoon een hele lage droprate hebben.
De carpace/hide of the beast waren niet te farmen, plus ze zorgden telkens weer voor een hoop drama want elke klasse/spec/speler vond dat ie het meeste recht had op het ding.

Verder zou 'luck' meer spelers afstoten dan aantrekken. Ik zie het nu ook weer, ik ben met mijn rogue UBRS aan het farmen voor de dungeon set chestpiece. 30+ runs en Drakki heeft nog steeds niet prijsgegeven (ook bijvoorbeeld de draconian deflector heb ik nog niet gezien).
2. hele hoge scaling (wat ik neit leuk vind) waardoor groene items echt veel beter zijn dan de huidige epics, deze zijn te koop bij een vendor
(effect is hetzelfde als bij nummer 1)
Helaas geen bron bij de hand, maar Blizzard zou waarschijnlijk ieders stamina gelijktrekken. Dus tank/dps/healer gaan (vermoedelijk!) een gelijkaardige HP pool hebben in Cataclysm.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Helaas geen bron bij de hand, maar Blizzard zou waarschijnlijk ieders stamina gelijktrekken. Dus tank/dps/healer gaan (vermoedelijk!) een gelijkaardige HP pool hebben in Cataclysm.
Jeetje, het wordt wel steeds erger zeg zo te horen! Hunters geen mana meer, alle extra stats weg, elke class evenveel HP.. Er blijft weinig meer over zo :P Dan wordt het toch juist alleen maar ingewikkelder? Dan krijgen tanks passief 200% minder damage ofzo? :| Kun je je voorstellen, een mage met net zoveel HP als de tank? :') Vind het juist zo vet om zo enorm veel stamina te hebben. En hoe zit het dan met gems/enchants? Ook alleen nog maar basic enchants in de vorm van STR/AGI/INT? Klinkt wel heel erg simpel allemaal.

Ik vind het al belachelijk dat de defcap en andere extra stats verdwijnen. Nu heb je nog veel persoonlijke keuzes. Gem je stamina, dodge, neem je dat item met meer defense, etc. Daar lijkt weinig ruimte meer voor als ik het zo lees.

[ Voor 14% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 00:27

ZeroCode

Woopie

Kaap schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:03:
Ik was iets meer dan een maand geleden gefaction changed. Kom er zojuist achter dat je nu na 3 dagen alweer terug mag changen ipv 60 dagen. Zojuist gecontroleerd op account management en inderdaad! Ik mag al terug.

No offence, maar faction changen naar Alliance was echt de grootste fout ooit... Kon als Alliance ook mijn draai niet vinden. De spelers vond ik er ook heel anders.

Nu ik hier zojuist achter kwam, kreeg ik ook gewoon weer spontaan zin om terug Orc Warrior te zijn! Misschien telde het feit dat Alliance niet echt iets was voor me ook gewoon erg mee dat ik mijn Warrior zo beu was.

Anyway, ik ga terug naar changen, wel direct! FOR THE HORDE!
OMG eindelijk, vanav gelijk me mage maar terug zetten naar Alliance. Horde op Eonar = uitgestorven. Wachten op een group duurt gewoon een eeuwigheid als je al uberhaubt in een group komt. Laatst op een zaterdag 5 uur in LFG gestaan, geen inv niks... Kansloos.

Vanav dus effe naar Alliance en dan weer fijn epix farmen met een overvloed aan alliance spelers ;-)
Owja en Herbing levelen + tailoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maranno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:23:
[...]

Triumph kan je niet omruilen voor oudere badges dus je kan alleen je Conquest gebruiken
Je kunt Triumph prima omruilen voor oudere badges hoor :)

Dus de doorgewinterde raiderT weet toch niet alles?

Sewers@ Dalaran bij de Inn, staan een paar exchange Goblins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Laatst op een zaterdag 5 uur in LFG gestaan, geen inv niks... Kansloos.
9 van de 10 keer als ik een groep/raid join of maak wordt LFG niet eens gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
SpoTs schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:06:
[...]

Je kunt Triumph prima omruilen voor oudere badges hoor :)

Dus de doorgewinterde raiderT weet toch niet alles?

Sewers@ Dalaran bij de Inn, staan een paar exchange Goblins.
Nope ik weet niet alles :) (gelukkig) hmm kan ik iig mijn 250 triumphs gebruiken (heb er nog 150 nodig voor 2 trophies maar dan moet ik wel trophies lootten :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Ik zou echt never die triumph's omruilen voor lagere emblems.. ga je vast ergens ooit spijt van krijgen.

Ben ook weer m'n oldschool paladin aan het levelen.. was vergeten hoe ziek snel dat gaat als rested retri paladin (andere gear dan op picture, S3/S4 lolherald etc), momenteel 73 en doe 2-3 uurtjes over een level.

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/1zwj2tx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/155qbuu.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 144052 op 28-10-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor de 2e keer een 25 mans altrun voor Ony en Toc gedaan met de guild, ik op mijn lock altje, vooral met veel casuals die normaal niet meeraiden. Ging eigenlijk best wel soepeltjes, 1 wipe op Champs en 1tje op Twins omdat een aantal mensen wat foutjes maakten. Anub 2 wipes we hadden totaal te crap dps om hem op tijd <30% te krijgen en haalden uiteindelijk dan de enrage timer 2x niet. Dus 3e try maar meteen BL gepopped op terugkomst na de eerste burrow en toen haalden we 't net.
Leuke loot ook maar helaas had ik weer erg crappy rolls dus geen upgrades kunnen pakken (dat sommige mensen in guildruns ook niet even passen ofzo na 2 items geloot te hebben... ach leer je ze kennen he!). Verder wederom heel gezellige run dus volgende week weer als 't aan mij ligt :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:51:
Ik vind het al belachelijk dat de defcap en andere extra stats verdwijnen. Nu heb je nog veel persoonlijke keuzes. Gem je stamina, dodge, neem je dat item met meer defense, etc. Daar lijkt weinig ruimte meer voor als ik het zo lees.
Kijk naar druid tank, heeft dat allemaal niet nodig. Neem aan dat de stats weer terug komen in de stats, str voor block en agi voor parry/dodge. HP is nu basis voor tank beoordelingen, terwijl mi je avoidance en defcap toch belangrijker zijn. (zoals pala die bv 100% avoid kan halen nonstop).

En hunter zonder mana, kom maar op, te vaak ga ik nog oom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 22:51
SinergyX schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:43:
[...]
En hunter zonder mana, kom maar op, te vaak ga ik nog oom :P
En uiteraard krijgen hunters een nieuw systeem dat net zo irritant is als mana hoor ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

En uiteraard krijgen hunters een nieuw systeem dat net zo irritant is als mana hoor ;)
Jammer daar gaat de motivatie om ook op mp5 spul te mogen rollen :Y)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117283

Kapoen schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:04:
[...]

Ik dacht ooit gelezen te hebben dat hunters in de ontwerp fase van WoW ook een soort energiesysteem hadden, net zoals rogues, en dat ze pas in een latere fase toch mana-gebruikers werden. Misschien dat ze hier weer op terug gaan vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 16:26

avotar

P0werd by Black Coffee

Na sinds het begin van Hallows End geen hallowed helm te hebben zien droppen.. en dat de enige drop was die ik nog nodig had voor m'n titel.. gisteren tijdens de HH fight droptie gewoon f*cking 4 keer...

Maar het is gelukt.. op Aggramar loopt nu Warlockrick The Hallowed :)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dungeon System

* This feature has replaced the Looking For Group tool and provides all-new dungeon party creation functionality.
o Players can join as individuals, as a full group, or a partial group to look for additional party members.
o Groups using this tool will be able to teleport directly to the selected instance. Upon leaving the instance, players will be returned to their original location. If any party member needs to temporarily leave the instance for reagents or repairs, they will have the option to teleport back to the instance.
o Players can choose the Random Dungeon option.
+ The Heroic Wrath of the Lich King Daily Random Dungeon option will award two Emblems of Frost no more than once a day.
+ The normal Wrath of the Lich King Daily Random Dungeon option will award two Emblems of Triumph no more than once a day.
+ Continuing to complete Wrath of the Lich King Heroic instances using the Daily Random Dungeon option will award players two additional Emblems of Triumph each time.
+ Daily Heroic and normal dungeon quests have been removed. These quests have been replaced with weekly raid quests (see the "Quests" section for details).
+ Level-appropriate rewards will be offered to players who choose the Random Dungeon option for pre-Wrath of the Lich King dungeons.
+ Players can be placed in a group for a random dungeon no more than once every 15 minutes.
+ Random Dungeon rewards will be placed in each player's inventory automatically upon completion of the dungeon (final boss killed). A pop-up notification will display any rewards earned through the Dungeon System.
* Instead of choosing a random dungeon, players can also choose specific dungeons appropriate for their level range. Multiple instances can be selected at one time. The feature no longer limits the choice to look for only 3 dungeon groups at one time.
* Pick-Up Groups
o Cross-realm instances are now available and use an improved matchmaking system to assist players in looking for additional party members. As with Battlegrounds, the realms in each Battlegroup are connected.
o As part of the matchmaking system, some of the more difficult dungeons will have a minimum gear requirement. Players also need to meet the requirements for dungeons that require attunement, such as keys or quests. If a player does not meet the requirements for a particular dungeon, a lock icon will be displayed next to that dungeon. Hovering over this icon will display the requirements which have not been met.
o Only conjured items and loot dropped in a dungeon for which other party members are eligible can be traded between players from different realms.
o A Vote Kick feature will be available in the event a member of a party is not performing to the expectations of the other members.
o Players who leave the group prematurely are subject to a Deserter debuff preventing them from using the Dungeon System tool for 15 minutes.
o If an existing group loses a member, the leader will be asked if he or she wants to continue the dungeon. Choosing to continue will automatically place the group back into the Dungeon System queue.
o A Player will not be placed in a group with people on his or her Ignore list.
o Players who take part in groups who have one or more members who have been matched with them randomly from within the Dungeon System will receive extra rewards, up to and including the coveted Perky Pug non-combat pet. The more random players with whom one groups, the faster the pet can be obtained.
o The Need Before Greed loot system will be the unalterable default looting system for pick-up groups in the Dungeon System and has been updated.
+ Need Before Greed will now recognize gear appropriate for a class in three ways: the class must be able to equip the item, pure melee will be unable to roll on spell power items, and classes are limited to their dominant armor type (ex. paladins for plate). All items will still be available via Greed rolls as well as the new Disenchant option should no member be able to use the item.
+ Players will be able to roll on items with a required minimum level higher than a player's current level.

Looking For Raid

* There is a new Looking For Raid option available to players that can be accessed via the Raid Information screen in the interface or by typing “/LFR.”
o Players will be able to browse the system manually for any other players looking for a raid dungeon group.
o While browsing LFR players may sort the list ascending or descending by left-clicking the following headers: Name, Level, Class, Tank Role, Healer Role, and Damage Role. The crown is the Leader Role (representing a raid group with 2 or more people). Players can left-click on this header to sort the list with groups at the top or at the bottom.
o Hovering over players listed in LFR will display their name, class, level, roles and comments. Hovering over a raid/group will display the leader's name, the raid information (number of people the raid), comments, if there are any bosses dead (and which ones), and if there are any friends from your Friends list or ignored players from your Ignore list in the raid group.
* The Looking For Group chat channel has returned and can be accessed in all major cities (similar to the Trade chat channel) without the use of the Dungeon system interface.
* Players may only be queued or listed in one of the following systems at a time: Dungeons, LFR, Battlegrounds, or Arenas.
* Ignore List: The amount of characters a person can ignore has been increased to 50. In addition, players on other realms can be placed on the Ignore list.
Heel erg nice! Minimum gear requirement! Vote kick! Dus geen zorgen om noobs. En met de teleport optie wordt het farmen van Triumph een eitje!

En dungeons worden heel erg gepromote, met de daily dungeon rewards (2x Triumph, 2x Frost etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Ben alleen erg benieuwd hoe 'and classes are limited to their dominant armor type (ex. paladins for plate)' gaat uitpakken. Als shaman pak ik regelmatig ook cloth of leatheritems als die beter zijn dan mail. Ik snap dat cloth voor clothies is, leather voor druids en rogues, maar mail is ook niet altijd even geweldig voor ele shammies (eeuwige discussie over mp5...). Ik snap dat dit voor dungeons is en daar haal ik geen upgrades meer vandaan, maar blijf er wel bij dat ik er benieuwd ben hoe dit gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:57:
[...]

Heel erg nice! Minimum gear requirement! Vote kick! Dus geen zorgen om noobs. En met de teleport optie wordt het farmen van Triumph een eitje!

En dungeons worden heel erg gepromote, met de daily dungeon rewards (2x Triumph, 2x Frost etc.)
Niks meer gepromote als nu hoor, nu is t alleen dat je een daily quest hebt voor Triumph, dan is het een beloning voor een random instance. Enige wat het doet is instance variatie verhogen, teleport zorgt er voor dat je 2 minuten sneller klaar bent, wauwie.

De raid quests voegen wel "iets" toe, hoewel Naxx farmen voor 2 badges wel erg irritant gaat worden na een paar keer gok ik zo.

@ Hunter systeem: ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken... zou nog wel eens erg pijnlijk saai kunnen gaan worden, tenzij ze rogue-achtige dingen gaan toevoegen met CPs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Inferno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:15:
[...]
De raid quests voegen wel "iets" toe, hoewel Naxx farmen voor 2 badges wel erg irritant gaat worden na een paar keer gok ik zo.
Echt farmen is het niet en het is niet alleen Naxx. Alle bosses die je met die quests moet omleggen liggen vrij vooraan in de dungeons cq. wings dus het is echt een quick in and out.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Inferno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:15:
[...]
Niks meer gepromote als nu hoor, nu is t alleen dat je een daily quest hebt voor Triumph, dan is het een beloning voor een random instance. Enige wat het doet is instance variatie verhogen, teleport zorgt er voor dat je 2 minuten sneller klaar bent, wauwie.
Ja klopt, het scheelt eigenlijk niks met het huidige systeem, voor Heroics is er toch genoeg activiteit op de realm en dan weet je tenminste van te voren met wat voor mensen je te maken hebt, vooral handig met HC farm groepen (die er zeker gaan komen voor de Triumph :D ). Teleport vind ik wel handig hoor, scheelt misschien 5 minuten, maar zo kan je instance na instance doen en is het makkelijker om 'effe' door te gaan als je een leuke groep hebt.

Voor de raids vind ik het wel een ideaal systeem, minimum gear requirement, en zo worden de oude raids ook nog interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 20:14
Ben op dit moment rustig aan een hunter naar lvl 80 aan het brengen. Nu moet ik aangeven dat ik het toch wel heel lekker vind spelen.

Op dit moment lvl 77 (armory link)

Van het weekend even gauw 2 instances gedaan:

- VH
- Gundrak

VH was wel bijzonder. Had mezelf in Looking for Group gezet. Krijg ik een whisp:
A: ik
W: gozertje

W: "You tank ? VH !"
A: I'm a hunter. Hunters can't tank !
W: Ow, sorry. Didn't see

Krijg ik enkele seconden later toch een invite. Ik wou toch ff gauw VH doen, dus groep maar gejoined. Zie ik dat ik de laatste in de groep ben. Vraag ik dus in de groep wie de tank is en wie healer. Krijg ik dus als antwoord van W: "You're tank."

De hele groep begint te lachen en echt iedereen verlaat deze groep.. Dat er nog steeds mensen zijn die niet weten waar welke class voor dient. :')

Daarna een invite gekregen voor een andere groep. Hiermee achter elkaar VH en Gundrak gedaan. Stond bovenaan de rankings met DPS.

Ik heb er alleen nog een vraagje over:

Als er groepen met mobs zijn, knalt m'n DPS wel omhoog ( logisch met volley ). Daarna zakt alleen m'n DPS als ik losse mobs target in een instance. Heeft er iemand nog een goeie rotatie voor een BM-specced hunter ? Heb al op het forum van EJ gekeken, maar daar lijken de meningen verdeeld te zijn.

Daarnaast zondag avond overgeschakeld naar een andere pet. Heb nu Pitch als pet. Ziet er ook leuk uit. Heb hem naar aanleiding van een guildie maar "Loekie" genoemd :+

[ Voor 7% gewijzigd door nextware op 28-10-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

nextware schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:28:
Ben op dit moment rustig aan een hunter naar lvl 80 aan het brengen. Nu moet ik aangeven dat ik het toch wel heel lekker vind spelen.

Op dit moment lvl 77 (armory link)

Ik heb er alleen nog een vraagje over:

Als er groepen met mobs zijn, knalt m'n DPS wel omhoog ( logisch met volley ). Daarna zakt alleen m'n DPS als ik losse mobs target in een instance. Heeft er iemand nog een goeie rotatie voor een BM-specced hunter ? Heb al op het forum van EJ gekeken, maar daar lijken de meningen verdeeld te zijn.

Daarnaast zondag avond overgeschakeld naar een andere pet. Heb nu Pitch als pet. Ziet er ook leuk uit. Heb hem naar aanleiding van een guildie maar "Loekie" genoemd :+
kill > arcane > aimed > steady prio systeem dacht ik zo, en serpent sting ophoude op target
en vooral geen haste stacke als bm, je hit snel genoeg met talents
en best gemmen op AP, aangezien ap wordt gedeeld met je pet en agi niet, en je pet er extra profijt van heeft als BM spec.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn even whooping changes op de hele party systeem, farmen gaat erg leuk worden :D

Maar BM rotatie is er eigelijk niet, puur CD spammen. Je hebt maar 3 skills, aimed/arcane/steady, de rest komt uit de crits, pet dmg (bestial wrath, kill command, feral insperation) en je gear. Qua pet zit je met een wolf en cat erg netjes qua dmg, maar dan bij voorkeur een exotic pet, deze doen standaad meer damage dan normale pets. (Goro T-rex, basin loque, corehound, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 20:14
BlaSfem0n schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:49:
[...]

kill > arcane > aimed > steady prio systeem dacht ik zo, en serpent sting ophoude op target
en vooral geen haste stacke als bm, je hit snel genoeg met talents
en best gemmen op AP, aangezien ap wordt gedeeld met je pet en agi niet, en je pet er extra profijt van heeft als BM spec.
Kijk, hier heb ik wat aan.
Zal die scope op m'n gun vervangen voor een +15 dmg scope. Als ik engineering hoog genoeg heb geleveled, zal ik dan wel een Heartseeker Scope maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-04 10:58
Fijn. Ik gebruik de Mobile Authenticator op m'n iPhone, maar tijdens het updaten van m'n iPhone ging er iets verkeerd waardoor hij terug moest worden gezet naar fabrieksinstellingen. Nu kan ik dus niet meer inloggen. Daar baal ik goed van met twee vrije dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dev10 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:07:
Fijn. Ik gebruik de Mobile Authenticator op m'n iPhone, maar tijdens het updaten van m'n iPhone ging er iets verkeerd waardoor hij terug moest worden gezet naar fabrieksinstellingen. Nu kan ik dus niet meer inloggen. Daar baal ik goed van met twee vrije dagen...
begint met een B en eindigt op ackup ? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Is BM nog steeds de beste spec voor PvE? Of zijn de andere specs ook erg goed? En survival was voorheen niet echt populair, maar nu zie ik het erg veel in pvp maar ook wel eens in een raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 16:26

avotar

P0werd by Black Coffee

nextware schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:28:

Goeie suggestie :D

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-04 14:13
nextware schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:58:
[...]

Kijk, hier heb ik wat aan.
Zal die scope op m'n gun vervangen voor een +15 dmg scope. Als ik engineering hoog genoeg heb geleveled, zal ik dan wel een Heartseeker Scope maken.
+15 damage scopes werken alleen maar op autoshot volgens mij, en is dus niet echt aan te raden op level 80. Ik denk dat ik op mijn hunter altje een +crit scope heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HoD85 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:23:
[...]

+15 damage scopes werken alleen maar op autoshot volgens mij, en is dus niet echt aan te raden op level 80. Ik denk dat ik op mijn hunter altje een +crit scope heb.
Jep, de hit, haste en crit scopes zijn beter om op je wapen te zetten (afhankelijk wat je natuurlijk nodig hebt). Ik ga denk uiteindelijk voor de hit scope, kan ik de hit talent droppen en toch capped blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-04 10:58
redfoxert schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:10:
[...]

begint met een B en eindigt op ackup ? :)
Die had ik, maar bij een factorie reset wordt er een nieuw Serial Number aangemaakt voor de Authenticator, dus dat helpt niet. Staat ook in de applicatie dat als je een factorie reset uitvoerd, je de authenticator een van je account af moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:20:
Is BM nog steeds de beste spec voor PvE? Of zijn de andere specs ook erg goed? En survival was voorheen niet echt populair, maar nu zie ik het erg veel in pvp maar ook wel eens in een raid.
BM is in PvE niets waard atm, 500-1000 dps lager dan SV en MM. SV en MM ontlopen elkaar niet veel maar MM word pas beetje redelijk met tegen de 50% ARP / Mjolnir or Grim Toll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maranno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:52:
[...]

BM is in PvE niets waard atm, 500-1000 dps lager dan SV en MM. SV en MM ontlopen elkaar niet veel maar MM word pas beetje redelijk met tegen de 50% ARP / Mjolnir or Grim Toll.
Solo = BM ftw
Raids/heroics = Survival of MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maranno schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:52:
En windrunner's setje met 600ap voor je pet erbij. (die scourgestalker zou imho ook werken, zeker met die 20 talent points kan je die laatste tier talent -wild hunt- 20% van jou AP naar je pet). Devilsaur heeft die zelf buff, 9% boost in damage, maar gat naar MM/SV kan je dan nog niet echt dichten.

Al vind ik PVP (BG's etc) BM toch de betere spec, zeker icm met skills van je pet en fear-immune :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:53:
[...]

Solo = BM ftw
Raids/heroics = Survival of MM.
Solo kan Survival ook erg fijn zijn. Sinds ik ben geswitched komen de mobs braaf naar mij toe om vlak voor m'n voeten dood neer te vallen. Met BM moest ik altijd naar de mobs toe lopen om te looten. :(
Ja, zodra m'n gear een beetje fatsoenlijk wordt krijg ik dat met Survival ook (steeds vaker).

Voor instances te solo'en en levellen is het BM all the way wat mij betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-04 21:00
Op dit moment wordt survival inderdaad aangeraden in groups en raids. En marksman wordt interessant als je veel armor penetration hebt. Survival is heel makkelijk om rond de 4k dps te komen met matige gear. Ik zit tussen de 3 en de 4.5k en ik heb nog mijn heirloom items en enkele blues. En goedkope enchants / gems.

Als pet wordt een wolf erg aangeraden voor groups/raids, en voor soloing met BM een beer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
geert1 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:09:
Op dit moment wordt survival inderdaad aangeraden in groups en raids. En marksman wordt interessant als je veel armor penetration hebt. Survival is heel makkelijk om rond de 4k dps te komen met matige gear. Ik zit tussen de 3 en de 4.5k en ik heb nog mijn heirloom items en enkele blues. En goedkope enchants / gems.

Als pet wordt een wolf erg aangeraden voor groups/raids, en voor soloing met BM een beer ofzo.
Durf het bijna niet te vragen, maar mag ik een armory-link? Ben benieuwd of dat mijn definitie van matige gear zoveel afwijkt van de jouwe, of dat ik nog een hoop te leren heb. :)

Ik zit nu op bosses in Heroics rond de 3400-3500dps.
Gear

Staat nu wel op de verkeerde spec, maar dat boeit even niet voor de gear. Met de Survival-spec zit ik (uit mn hoofd) rond de 4200 AP en 36,2% crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mik! schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:12:
Ben alleen erg benieuwd hoe 'and classes are limited to their dominant armor type (ex. paladins for plate)' gaat uitpakken. Als shaman pak ik regelmatig ook cloth of leatheritems als die beter zijn dan mail. Ik snap dat cloth voor clothies is, leather voor druids en rogues, maar mail is ook niet altijd even geweldig voor ele shammies (eeuwige discussie over mp5...). Ik snap dat dit voor dungeons is en daar haal ik geen upgrades meer vandaan, maar blijf er wel bij dat ik er benieuwd ben hoe dit gaat werken.
het gaat alleen over "Need" roll, je mag nog steeds greed gebruiken.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
is 3.3.0 nu live? of wordt het vandaag op de PTR gezet?
Ik zag in wowwiki dat hij gisteren in de VS gelanceerd was, dus ik dacht dat hij misschien vandaag live was.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Duurt nog wel een paar weken/maanden.. (de echte release dan, PTR is het volgens mij al een poosje). Ik zag bijvoorbeeld screens van een belf shaman oid.
En dan? De rest van de groep doet automatisch pass?

[ Voor 88% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
DrFlash schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:45:
[...]
Dat snap ik, maar dat need is dus juist mijn probleem ;) Als een cloth-item een upgrade is, dan need ik net zo hard. Oftewel, zodra een clothie ook need roll ben ik bij voorbaat kansloos terwijl het voor mij net zo goed een upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Miles Teg schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:02:
[...]

Solo kan Survival ook erg fijn zijn. Sinds ik ben geswitched komen de mobs braaf naar mij toe om vlak voor m'n voeten dood neer te vallen. Met BM moest ik altijd naar de mobs toe lopen om te looten. :(
Ja, zodra m'n gear een beetje fatsoenlijk wordt krijg ik dat met Survival ook (steeds vaker).

Voor instances te solo'en en levellen is het BM all the way wat mij betreft. :)
Ik vind het vervelend als de mob naar me toekomt, daarom lekker bm.. kan ik ontspannen knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Mik! schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:58:
[...]

Dat snap ik, maar dat need is dus juist mijn probleem ;) Als een cloth-item een upgrade is, dan need ik net zo hard. Oftewel, zodra een clothie ook need roll ben ik bij voorbaat kansloos terwijl het voor mij net zo goed een upgrade is.
in mijn groep werd je keihard gekicked als je Need op een cloth item als je mail draagt, en iemand anders met cloth only need het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Oftewel, zodra een clothie ook need roll ben ik bij voorbaat kansloos terwijl het voor mij net zo goed een upgrade is.
Dat is wel terecht vind ik. Anders mag je als shaman net zo hard meerollen met alle cloth en leather items. Mail->Mail, tenzij niemand anders in de groep dat stukje cloth of leather wilt. In een raid hoef je het ook niet te proberen om op een leather item te rollen met een boomkin in je groep, dan krijg je ook gezeik over je heen.

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 28-10-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Mik! schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:12:
Feit blijft dat clothie dragers daar prioriteit voor hebbenn. Die kunnen namelijk alleen Cloth aan en jij hebt andere mogelijkheden. Ik vind het logisch. (dat Blizzard elemental gear niet helemaal goed opzet is een ander verhaal.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
RichardvdD schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:00:
[...]
Dat is wel terecht vind ik. Anders mag je als shaman net zo hard meerollen met alle cloth en leather items. Mail->Mail, tenzij niemand anders in de groep dat stukje cloth of leather wilt. In een raid hoef je het ook niet te proberen om op een leather item te rollen met een boomkin in je groep, dan krijg je ook gezeik over je heen.
Inderdaad, ik kan als DPS warrior ook wel op alles gaan rollen van plate of lager, ik heb vooral veel leader items die ik goed kan gebruiken, maar rogues en druids hebben toch echt voorrang op mij, dat vind ik, en de mensen om mij heen ook. dus ik vind dit helemaal geen slechte ontwikkeling.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Ik heb inderdaad andere mogelijkheden naast mail en ja, ik ben wel zo beleefd om over het algemeen te passen op cloth als clothies het nodig hebben. Neemt niet weg dat ik dit wel weer direct ver vind gaan. Je hebt al met tigduizend (even overdreven) restricties te maken en daar kan je over het algemeen als groep prima mee omgaan. Als ele shammy ben je een redelijke uitzondering op het gebied van items. Maildrops in raids zijn of voor enhancement of ze hebben mp5 met af en toe een uitzondering. Op de mp5 items mag ik niet rollen als je een resto hebt, op de items zonder mp5 mag dan wel weer iedereen rollen, tenzij het weer hit heeft. Maar goed, dat is natuurlijk weer een uitzondering. Clothies zijn over het algemeen de sjaak want zij kunnen alleen cloth dragen en ondertussen krijgen ze concurrentie van druids en shamans. Ik vind het dus begrijpelijk, maar ik vind het dan weer een beetje overtrokken dat het direct ingebouwd moet worden.

Edit: en dat wat betreft het direct kicken: vind ik ook een beetje overtrokken. Een upgrade is een upgrade voor mij, maar je hebt ook te maken met een stukje beleefdheid richting je medespelers. Voor druids en shamans zijn niet alle items van hun armor even geschikt, maar dat vergeten clothies ook vaak genoeg. Beetje begrip wederzijds mag ook in plaats van meteen een kick en/of iemand beschuldigen van ninja of wat dan ook (en neen je hebt het ninja niet in je mond genomen) omdat hij of zij op cloth need omdat het een upgrade is.

[ Voor 22% gewijzigd door Mik! op 28-10-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Mik! schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:17:
Ik heb inderdaad andere mogelijkheden naast mail en ja, ik ben wel zo beleefd om over het algemeen te passen op cloth als clothies het nodig hebben. Neemt niet weg dat ik dit wel weer direct ver vind gaan. Je hebt al met tigduizend (even overdreven) restricties te maken en daar kan je over het algemeen als groep prima mee omgaan. Als ele shammy ben je een redelijke uitzondering op het gebied van items. Maildrops in raids zijn of voor enhancement of ze hebben mp5 met af en toe een uitzondering. Op de mp5 items mag ik niet rollen als je een resto hebt, op de items zonder mp5 mag dan wel weer iedereen rollen, tenzij het weer hit heeft. Maar goed, dat is natuurlijk weer een uitzondering. Clothies zijn over het algemeen de sjaak want zij kunnen alleen cloth dragen en ondertussen krijgen ze concurrentie van druids en shamans. Ik vind het dus begrijpelijk, maar ik vind het dan weer een beetje overtrokken dat het direct ingebouwd moet worden.

Edit: en dat wat betreft het direct kicken: vind ik ook een beetje overtrokken. Een upgrade is een upgrade voor mij, maar je hebt ook te maken met een stukje beleefdheid richting je medespelers. Voor druids en shamans zijn niet alle items van hun armor even geschikt, maar dat vergeten clothies ook vaak genoeg. Beetje begrip wederzijds mag ook in plaats van meteen een kick en/of iemand beschuldigen van ninja of wat dan ook (en neen je hebt het ninja niet in je mond genomen) omdat hij of zij op cloth need omdat het een upgrade is.
Deze aanpassing is dus ideaal voor mensen zoals jij, die vinden dat hun class net zoveel recht heeft op een upgrade die niet voor hen gemaakt is.

Wanneer iedereen passed op een item wat voor jou een upgrade zou kunnen zijn, dan kun je het toch als nog pakken.. Maar je gaat me niet vertellen dat je vindt dat je net zoveel recht hebt op een cloth item, als een cloth wearer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geert1 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:09:
Je DPS blijft ook bizar afhankelijk van de samenstelling van je party. ToC HC gedaan met warrior tank, priest en 3 hunters. Qua buffs heb je echt helemaal niets (spirit/stamina heb je niets aan), enige buff die hunter uitdeelt is MM spec trueshot aura (10% AP). Heb je echter pala/druid/DK/mage setup, zal je DPS zeker 500 (of meer) hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276457

Ik vind het op zich wel een goede ontwikkeling. Ik baalde er ook behoorlijk van toen ik afgelopen week 2 andere druids outrollde op de leather-caster boots in ToC25, maar er een ele-shammie mee vandoor ging.
Of toen ik (heel lang geleden) een roll op de hunterhelmet in ToS25 verloor aan een DK....

Dat ik nu als hunter niet meer kan needen op leather en als druid niet meer op cloth... so be it. Ik paste toch meestal wel als er een rogue/druid of clothie in mijn group zat.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.