metalant schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:21:
[...]
300 kalenderdagen, nog een beetje meer als je de vakantie doortelt. Vorig jaar december de draad weer opgepakt.
Ik heb op het gemak de lore van WoW doorgenomen en quests gedaan. Reputation bij behoorlijk aantal factions op honored, revered en exalted. Questteller staat bijna op 900.
Dat is voor lvl 60 wel redelijk ja, maar ik ben pas gestopt, maar op mijn warrior (en ik heb niet zoveel gespeeld in wotlk) had ik toch zo'n 220 dagen played (dus echt ingelogd op dat character).
Hopelijk wordt catalysm weer leuk, ik bedoel, al die badge shit en easy armor is echt niet meer leuk (voor mij, dus niet op reageren, dit is puur persoonlijk).
Om het voor mij aantrekkelijk te maken moeten ze weer wat meer "luck" terugbrengen in het spel.
Moeilijkere instances, en bv dingen als carpace die in UBRS dropte, en hide of the beast.
Echt goede items die best te farmen zijn, maar gewoon een hele lage droprate hebben.
Daarnaast moet de gear "gereset" worden. Dat kan op twee manieren.
1. alle gear die er nu is wordt onbruikbaar bij aanschaf catalysm, buiten de stad (dus wel e-peen

)
1.1 je kan dus geen instances in etc zonder de uitbreiding (is waarschijnlijk ook zo)
1.2 je krijgt leuke GROENE gear
1.3 Het verkrijgen van full epic gaat door wat geluk en 25 man (liever 40) instances
1.4 dus 10 man instances is ook wel epic items, maar ook goede blue items
of(prefereer 1)
2. hele hoge scaling (wat ik neit leuk vind) waardoor groene items echt veel beter zijn dan de huidige epics, deze zijn te koop bij een vendor
(effect is hetzelfde als bij nummer 1)
verder zou ik het liefst de pala / shaman verandering niet zien, maar dat kan niet terug
Ook zou ik de crushing en crit weer terug willen hebben zodat bosses soms gewoon door pech je neermaaien (dat hoort er nu eenmaal gewoon bij).
Daarnaast die rare veranderingen waardoor elke echte class skill nu ineens ook door een andere kan worden gedaan. (denk daarbij aan MS bijvoorbeeld).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.