Afgelopen weekend maar eens gekeken wat ik kon solo-en (als Feral Druid met vnl 245-258 gear). Headless Horseman was kinderlijk eenvoudig, kwam niet onder de 80% HP.
Molten Core ook maar geprobeerd (de legendary mace lijkt me wel geinig en de bosses droppen nog redelijk wat gold, niet zo efficient als dailies doen, maar wel een stuk leuker). Lucifron was simpel, even Berserk poppen om de adds uit de weg te helpen en daarna langzaam door Luci z'n HP bar boren. Op Magmadar zowaar een wipe, maar dat kwam door user error. Had (bewust) de trashpacks ervoor niet gecleared en werd tot twee keer toe erin gefeared. En terwijl je gefeared bent kun je niet dodgen, dus dan raken al die speldenprikjes je wel en dat telt best op. Daarnaast had ik m'n net aangepaste panic-button macro (Survival Instincts + Frenzied Regeneration = 50% heal) niet goed gemaakt, waardoor hij niet werkte. Trash gecleared en opnieuw geprobeerd en het was erg eenvoudig.
Gehennas was toch een tikje lastiger, hij doet veel magic damage, dus daar helpt je gear niet tegen. Daarnaast plaatst hij een curse die healing op jou met 75% verlaagt, dus self-healing gaat er flink aan. Een keer gewiped omdat ik eerst de adds prioriteit gaf. Maar na Recount te bekijken kwam ik erachter dat deze bijna geen damage deden (itt Gehennas zijn ze geen boss-level, dus ik avoid vrijwel al hun aanvallen). Poging 2 ging beter, meteen Gehennas gefocusfired (wel beginnen met Berserk, icm Maul-glyph gaan de adds er toch nog vrij snel aan op die manier) en halverwege het gevecht mezelf gedecursed en toen Surv.Instincts + Fr.Regen gedaan voor een forse self-heal.
Garr was ook doodsimpel, m'n HP ging in het begin langzaam omlaag omdat er nog veel adds waren, maar nadat de eerste adds omvielen kon de damage niet meer opboksen tegen mijn Improved Leader of the Pack self-heals en Savage Defense absorbtie-schilden. Garr heeft wel erg veel HP, dus het duurde best lang.
Op dat moment vroeg een Fury Warrior guildie of hij mee kon doen, hij wou graag de "Bindings of the Windseeker" van Gedoon looten voor z'n legendarische zwaard. Wonder boven wonder dropte die ook nog, hij helemaal happy

Maar met een goede DPS erbij werd de rest helemaal triviaal, de boel was dus ook in notime gecleared. Maar zelfs van de latere bosses leek de damage mee te vallen, dus volgende week het maar eens helemaal in m'n eentje proberen