hehe leuke soep, ik weet niet zoveel van de lore maar waren die 3 continenten oorspronkelijk 1? (waarom ze dus ook in elkaar passen)Rakkerzero schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 01:34:
[...]
Ik denk dat zoiets best mogelijk is. Want: eenmaal in de Emerald Dream, kan je geest namelijk gewoon vliegen, dus kunnen de gebieden groter zijn. Althans dat is wat ik over de Emerald Dream begrepen heb.
http://www.wowwiki.com/Great_Sundering
Lees ze.
Het lijkt me dus dat, tegen de tijd dat deze expansion uitkomt (ik denk na Cataclysm) het gebied ofwel kleiner geschaald wordt dan het zou moeten zijn, ofwel je kan niet het gehele gebied zien en bijvoorbeeld alleen bij één van de vijf portals in de buurt rondlopen.
Lees ze.
Theoretisch binnen de lore heb je gelijk. Maar het lijkt me heel sterk dat Blizzard ineens een expansion gaat maken waarvan de landmassa drie keer zo groot is als die van de eerdere expansions. Sowieso krijg je dat helemaal niet gevuld met content.Rakkerzero schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 01:34:
[...]
Ik denk dat zoiets best mogelijk is. Want: eenmaal in de Emerald Dream, kan je geest namelijk gewoon vliegen, dus kunnen de gebieden groter zijn. Althans dat is wat ik over de Emerald Dream begrepen heb.
[ Voor 88% gewijzigd door NMe op 25-10-2009 03:45 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja, of de gaten vullen met open vlaktes, meren en bergen en dergelijke. Ik bedoel Storm Peaks is ook een vrij kleine zone, maar door al die bergen liggen alles verder uit elkaar en lijkt de zone veel groter.NMe schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 03:38:
http://www.wowwiki.com/Great_Sundering
Lees ze.
[...]
Theoretisch binnen de lore heb je gelijk. Maar het lijkt me heel sterk dat Blizzard ineens een expansion gaat maken waarvan de landmassa drie keer zo groot is als die van de eerdere expansions. Sowieso krijg je dat helemaal niet gevuld met content.Het lijkt me dus dat, tegen de tijd dat deze expansion uitkomt (ik denk na Cataclysm) het gebied ofwel kleiner geschaald wordt dan het zou moeten zijn, ofwel je kan niet het gehele gebied zien en bijvoorbeeld alleen bij één van de vijf portals in de buurt rondlopen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Wanneer je de kaart opent in het spel zie je in het midden de Maelstrom. Dit was voorheen de Well of Eternity, de oersoep waar de wereld haar energie vandaan haalde en de Night Elves hun onsterfelijkheid en magie. Tijdens de invasie van de Burning Legion zou deze Well als deurtje worden gebruikt voor Sargeras om zo Azeroth te betreden. Tijdens het oproepen ging er echter iets mis, met als resultaat een explosie van de Well en 3 afgebroken stukken continentChefbierrr schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 03:36:
waren die 3 continenten oorspronkelijk 1? (waarom ze dus ook in elkaar passen)
Een gigantische map met daarop meer vulling dan wat anders gaat mensen tegen staan, dat vergroot reistijden en irritatie.Rakkerzero schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 09:16:
[...]
Ja, of de gaten vullen met open vlaktes, meren en bergen en dergelijke. Ik bedoel Storm Peaks is ook een vrij kleine zone, maar door al die bergen liggen alles verder uit elkaar en lijkt de zone veel groter.
als je tegenwoordig nog ninja's in je raid hebt ben je zelf dom bezig.. als ik een pug organiseer is het altijd Master Looter. Als ik een pug join waar dit niet aanstaat vraag ik altijd de raidleader om dit aan te zetten. Dat je na de raid dan 5 minuten bezig ben om loot te verdelen is dan jammer, maar zo voorkom je gezeik..Anoniem: 15813 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:58:
hmm ziet er na uit dat Bliz ook bezig is met cross-server Raid lfg.
Weet niet of we hier zo vrolijk van moeten worden. bedoel voor een dooie server als Trollbane is dit mischien wel handig , aan de andere kant. Lost of Ninja looting incoming.
Niet trouwens alleen met ninja looters, ook met off off off spec need rollers en dat soort ongein "oh sorry i rolled on that, i didn't see it was for hunters only, lol" (en dan is die figuur een rouge ofzo..)
blup
Wanneer gaan mensen dat nu eens goed typeneendje schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:04:
(en dan is die figuur een rouge ofzo..)
Het is Rogue, en geen Rouge. Rouge is make-up. Een assassin is geen make-up.
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 25-10-2009 13:18 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
jawel, alle rouges zijn makeup. Zien er goed uit, maar is nergens nuttig voor.
true fact
true fact
blup
Heren en dames, zou iemand zo vrij willen zijn mij een scroll of Resurrection te sturen? Ik ben drie maanden gestopt maar wil toch weer eens inloggen. De kans bestaat dat ik na 10 dagen me cc trek en een subscription aanzet
Ben klaar met afstuderen dus heb weer tijd over in de avonden om me priest onder het stof vandaan te halen.
PM me maar. Dank Dank!
PM me maar. Dank Dank!
Check je DM. 
En dat zeg ik alleen maar om je verdere spam te besparen.
En dat zeg ik alleen maar om je verdere spam te besparen.
Anoniem: 314278
zo gaat al lekker! ben atm lvl 10 iets van 3 lvls er bij vandaag 2de dag van 10 day trail dus redelijk geslaagd@
maar nu... hoe verdien ik snel silver coins? en kan iemand duidelijk uitleggen over die pet als je regrystreerd of battle.net?? ik heb dat al gedaan what next
maar nu... hoe verdien ik snel silver coins? en kan iemand duidelijk uitleggen over die pet als je regrystreerd of battle.net?? ik heb dat al gedaan what next
Silver coins krijg je vanzelf door veel copper coins te verzamelenAnoniem: 314278 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:00:
zo gaat al lekker! ben atm lvl 10 iets van 3 lvls er bij vandaag 2de dag van 10 day trail dus redelijk geslaagd@
Iets zegt mij dat een trial account niet in aanmerking komt voor een penguin pet ook al ben je op battle.net geregistreerd. In principe moet je die gewoon in je mailbox krijgen als je dr wel eentje krijgt.
Van het weekend een Haunted Mememto verkocht voor 1000G en een epic cooking recipe die ik nog had liggen uit de AQ gates questline: 2500G. Tis dat al mn level 80's al voorzien zijn van epic flying, cold weather flying en dual spec anders kon ik het geld goed gebruiken. Nu is het mooi een appeltje voor de dorst
[ Voor 17% gewijzigd door redfoxert op 25-10-2009 19:08 ]
Volgens mij krijgen alleen accounts van vóór de aankondiging dat die pet zou komen het beest, nieuwe accounts krijgen hem niet dacht ik. En als dat wel zo is, dan krijg je hem vast een dezer dagen in je mailbox ingame.Anoniem: 314278 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:00:
Tuurlijk. Sargeras leeft nog, we hebben de Emerald Dream niet gezien. Traditioneel houden Dungeons & Dragons gebaseerde spellen op @ level 100, dus we hebben nog even te gaan.
en die andere knakker Kil'jaeden ofzo, alleen een avatar verslagen van hem toch?
Eindelijk van 't weekend mijn toothpick mogen treaten, dus het is nu officieel Paya the Hallowed ^^
Verder rustig aan gedaan het weekend. Mijn death knight omhoog gekregen naar 65,5. Heirlooms blijven heerlijk. 20% extra XP vanwege chest en shoulders en 2 one-handed maces voor dw frost. Het blijft toch een onwijs leuke class als je het een beetje weet te spelen. Moet wel zeggen dat alleen frost mij bevalt. Mijn 1e dk ever was een blood maar daar ben ik op lvl 61 heel hard mee opgehouden. Unholy trekt me absoluut niet vanwege de pet. Maar frost is en blijft heerlijk spelen.
Verder rustig aan gedaan het weekend. Mijn death knight omhoog gekregen naar 65,5. Heirlooms blijven heerlijk. 20% extra XP vanwege chest en shoulders en 2 one-handed maces voor dw frost. Het blijft toch een onwijs leuke class als je het een beetje weet te spelen. Moet wel zeggen dat alleen frost mij bevalt. Mijn 1e dk ever was een blood maar daar ben ik op lvl 61 heel hard mee opgehouden. Unholy trekt me absoluut niet vanwege de pet. Maar frost is en blijft heerlijk spelen.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Korte update.
Gisteren kreeg ik mijn nieuwe PC thuis en ik ben zo gelukkig als een jonge puppy die voor de eerste keer een bot krijgt in zijn leven.
Meteen WoW geinstalleerd en aan de slag gegaan. Eerste de Festival Achievement gedaan voor Kalimdor te trick-and-treaten en daarna Outland en dus de subachievement gehaald voor eht trick-anmd-treaten van alle continenten. Daarna voor de eerste keer Isle of Conquest gedaan en G.N.E.R.D. rage weten te halen. Ik zal denk ik neit 'The Hallowed' halen maar volgend jaar zekers.
Ik zal iig dit jaar zo veel mogelijk mijn best doen om zoveel mogelijk achievements binnen te halen. Ik houd hoop op de titel vooor dit jaar.
Gisteren kreeg ik mijn nieuwe PC thuis en ik ben zo gelukkig als een jonge puppy die voor de eerste keer een bot krijgt in zijn leven.
Meteen WoW geinstalleerd en aan de slag gegaan. Eerste de Festival Achievement gedaan voor Kalimdor te trick-and-treaten en daarna Outland en dus de subachievement gehaald voor eht trick-anmd-treaten van alle continenten. Daarna voor de eerste keer Isle of Conquest gedaan en G.N.E.R.D. rage weten te halen. Ik zal denk ik neit 'The Hallowed' halen maar volgend jaar zekers.
Ik zal iig dit jaar zo veel mogelijk mijn best doen om zoveel mogelijk achievements binnen te halen. Ik houd hoop op de titel vooor dit jaar.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Dat heb ik ook. Enige reden dat ik blood heb met dual spec (DK is al 80) is omdat je solo met blood nooit en te nimmer downtime hebt, gewoon meerdere tegelijk en je healed jezelf gewoon harder. Dat grind zo lekker weg, niet normaal. Maar frost vind ik inderdaad ook alleen de leuke tree om mee te spelen. Daar wil ik mee gaan tanken als ik ooit de tijd krijg om mijn DK te gearen.Mik! schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:13:
Ben na de raid van vrijdag omgegaan naar feral kitty met mijn druid's offspec. Was altijd beer als main spec, kwam daarmee niet aan de bak in raids omdat we vaste tanks hebben die niet een stap opzij wilden doen voor anderen. Toen dual spec aangeschaft met Balance als mijn mainspec. Ook daarmee niet veel aan de bak gekomen, reden; mijn offspec was ondertussen Resto geworden omdat we te weinig healers hadden en dat wel ok was met heriocs. Vervolgens zit je in raids haast wel vast aan Resto

Afgelopen vrijdag voor de tweede keer naar Ulduar en ik mocht zowaar mee als Balance. Ging als een draak met de groep, chaos alom omdat er een paar waren die niet wisten wat ze moesten doen; driver zijn en gewoon de verkeerde kant op rijden bijvoorbeeld. Eindelijk dan toch bij Ignis aanbeland, moet ik na een enkele poging over naar Resto omdat we een healer kwijt raakten.
En dat was me toch saai.

When all else fails, resurrect and start over
Gister een lekkere brakke zondag, dus wat ga je dan doen?
Juist, cooking & fishing levelen...
Cooking zit op 312 nu, Fishing op 320
Ik mis Fishing Buddy niet eens zo erg, ik heb FishPing er op gezet (3 .wav files die je in de data folder gooit).
Deze geeft een soort ping geluid ipv de bobber splash.
Moet zeg dat dat een stuk beter vist, filmpje op m'n ene scherm, keer klikken als ik beet heb
En ja deze addon is legit aangezien ik niet rommel in de files.
De game checked of er sounds zijn in de betreffende map ( %wowdir%/Data/Sound/Spells/) en gebruikt deze als deze overeen komen met een bestaande sound
Verder nog wat gesleuteld aan m'n talents (paar punten verschoven), en kreeg er in VoA10 een nette 4.3K dps uit
Juist, cooking & fishing levelen...
Cooking zit op 312 nu, Fishing op 320
Ik mis Fishing Buddy niet eens zo erg, ik heb FishPing er op gezet (3 .wav files die je in de data folder gooit).
Deze geeft een soort ping geluid ipv de bobber splash.
Moet zeg dat dat een stuk beter vist, filmpje op m'n ene scherm, keer klikken als ik beet heb
En ja deze addon is legit aangezien ik niet rommel in de files.
De game checked of er sounds zijn in de betreffende map ( %wowdir%/Data/Sound/Spells/) en gebruikt deze als deze overeen komen met een bestaande sound
Verder nog wat gesleuteld aan m'n talents (paar punten verschoven), en kreeg er in VoA10 een nette 4.3K dps uit
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Feral kitties zijn echt geweldig ^^ Ik mis het toch best wel. Ik heb mijn kitty in de koelkast gezet na het levelen van mijn shammy. Na het levelen als keybinder is het toch wel lastig om weer terug te gaan naar clicken en keybinden op mijn druid lukte me echt voor geen meter. Zit er toch weer over te denken om een feral te levelen.
Weet niet of je er al mee bezig bent geweest, maar er zijn 2 add-ons wel interessant voor het onder de knie krijgen van de rotatie. Sowieso is droodfocus een aanrader, simpelweg voor het tracken van je bleeds en het gebruik maken van OoC. Facemauler is in het begin wellicht ook nog handig vanwege de rotatie die ze 'uitkauwen'.
Weet niet of je er al mee bezig bent geweest, maar er zijn 2 add-ons wel interessant voor het onder de knie krijgen van de rotatie. Sowieso is droodfocus een aanrader, simpelweg voor het tracken van je bleeds en het gebruik maken van OoC. Facemauler is in het begin wellicht ook nog handig vanwege de rotatie die ze 'uitkauwen'.
Droodfocus ken ik niet, die zal ik vanavond eens bekijken als ik thuis ben. Facemauler heb ik in het verleden gehad toen ik nog bearspec als main had. Dan deed ik questen gewoon in kitty. Maar ik vind dat echt een verschrikkelijke addon. Bepaal zelf wel wat mijn volgende mep wordt 
Ik heb in ieder geval DrDamage er standaard op staan, daarmee kun je al een aardige rotatie maken. Bleeds gebruik ik overigens amper als ik aan het rep/money-grinden ben met quests overigens, maar met instances/raids staan ze aardig vooraan onder mijn keybinds. Met het eerste is het gewoon de moeite niet, 3-4 keer slaan en ze liggen al
Ik heb in ieder geval DrDamage er standaard op staan, daarmee kun je al een aardige rotatie maken. Bleeds gebruik ik overigens amper als ik aan het rep/money-grinden ben met quests overigens, maar met instances/raids staan ze aardig vooraan onder mijn keybinds. Met het eerste is het gewoon de moeite niet, 3-4 keer slaan en ze liggen al
Pfff Hallowed Be Thy Name teruggebracht tot een grote frustratie.
Ben al sinds vrijdag alleen nog maar aan het wachten tot de Hallowed Helm.
Elk mogelijk wakker momentje dat ik had heb je trick or treat gedaan... en hem gewoon niet zien...
En m'n vriendin haalt hem gisteren alleen al 3 keer op rij.
God wat ben ik die Headless Horseman beu.
Elk mogelijk wakker momentje dat ik had heb je trick or treat gedaan... en hem gewoon niet zien...
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ah, feral kitty 
Mijn kitty zit heerlijk in de gear momenteel, en ik wil voorlopig ook echt niet anders meer.
Aan (kitty)addons gebruik ik alleen droodfocus. Facemauler ooit gebruikt, gelijk eraf gegooid.
Ik vind dat je zelf dient te bepalen wat je volgende mep wordt, Facemauler doet dat wel, maar ik was het er nooit mee eens. Dus eraf en zelf doen.
Bleedefects gebruik ik ook vrijwel alleen tijdens raids. Met de dailies gaat het zo verschrikkelijk hard, twee klappen en een level 80 ligt om. Geen bleed voor nodig.
Enig nadeel wat ik momenteel ondervind is dat alle 245 gear zo verschrikkelijk veel hitrating heeft, dat het af en toe gewoon zonde is om je oude gear te vervangen.
Zit nu op 350 meen ik, bijna 100 hit teveel, en dat krijg ik amper ongedaan. Jammer, maar goed, beter iets overcapped dan 1 undercapped.
Naar mijn mening moeten er meer kitties mee in de raids, ik ben veelal de enige in de 10 en 25 mans, hoewel we gisteren voor het eerst een 2e hadden.

Mijn kitty zit heerlijk in de gear momenteel, en ik wil voorlopig ook echt niet anders meer.
Aan (kitty)addons gebruik ik alleen droodfocus. Facemauler ooit gebruikt, gelijk eraf gegooid.
Ik vind dat je zelf dient te bepalen wat je volgende mep wordt, Facemauler doet dat wel, maar ik was het er nooit mee eens. Dus eraf en zelf doen.
Bleedefects gebruik ik ook vrijwel alleen tijdens raids. Met de dailies gaat het zo verschrikkelijk hard, twee klappen en een level 80 ligt om. Geen bleed voor nodig.
Enig nadeel wat ik momenteel ondervind is dat alle 245 gear zo verschrikkelijk veel hitrating heeft, dat het af en toe gewoon zonde is om je oude gear te vervangen.
Zit nu op 350 meen ik, bijna 100 hit teveel, en dat krijg ik amper ongedaan. Jammer, maar goed, beter iets overcapped dan 1 undercapped.
Naar mijn mening moeten er meer kitties mee in de raids, ik ben veelal de enige in de 10 en 25 mans, hoewel we gisteren voor het eerst een 2e hadden.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Awwwavotar schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:13:
Van het weekend t8.5 chest gescoord voor mijn hunter.. nog steeds geen ranged drop.. dus zit nog steeds met een 93.2 dps bow in m'n klauwen

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Die bow en die polearm uit ToC HC, wat een ramp. Dagenlang nooit droppen, en die enkele keer dat hij dropt natuurlijk outrolled, heb je eindelijk beide items.. natuurlijk droppen ze nu elke keer dat je ToC HC doet 
M'n pala vind ik echt saai geworden, tanken is een beetje team niet meer dan je skills up houden (divine, holy shield en concecration) en maar hopen dat je healer het bij kan houden. Qua gear kan ik hier en daar nog wel wat vooruit, maar dat doodsaaie emblems farmen heb ik weinig zin in, pug's houden het vaak al na 1 HC voor gezien. Goed, nog veel ruimte voor betere stats (dodge/parry/block), ook m'n retri gear zit nog flink wat ruimte in.
Shaman naar de 70 gekregen, nu nog de lange 10 lvls doortrekken. Wel netjes nog een mailtje gekregen over een bug in northrend, met onzichtbare mobs, was bekend en zou 'binnenkort' worden gefixed. Beetje jammer voor mijn lock en shaman, daar was het perfect lvlen.
Druid nog 2 lvls meegepikt, wat is die vogel freaking ideaal. Alle klikkie quests kan je gewoon zonder maar 1 agro te krijgen, zolang je maar van de grond ben. M'n gear loopt nog extreem achter (begin/mid 50 zut, ben 62), maar het bevalt me nog steeds. Al blijft beertje gewoon zwaar irritant met die rage bar.

M'n pala vind ik echt saai geworden, tanken is een beetje team niet meer dan je skills up houden (divine, holy shield en concecration) en maar hopen dat je healer het bij kan houden. Qua gear kan ik hier en daar nog wel wat vooruit, maar dat doodsaaie emblems farmen heb ik weinig zin in, pug's houden het vaak al na 1 HC voor gezien. Goed, nog veel ruimte voor betere stats (dodge/parry/block), ook m'n retri gear zit nog flink wat ruimte in.
Shaman naar de 70 gekregen, nu nog de lange 10 lvls doortrekken. Wel netjes nog een mailtje gekregen over een bug in northrend, met onzichtbare mobs, was bekend en zou 'binnenkort' worden gefixed. Beetje jammer voor mijn lock en shaman, daar was het perfect lvlen.
Druid nog 2 lvls meegepikt, wat is die vogel freaking ideaal. Alle klikkie quests kan je gewoon zonder maar 1 agro te krijgen, zolang je maar van de grond ben. M'n gear loopt nog extreem achter (begin/mid 50 zut, ben 62), maar het bevalt me nog steeds. Al blijft beertje gewoon zwaar irritant met die rage bar.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2009 09:52 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Facemauler was voor mij met name in het begin wel even makkelijk, maar zodra je de rotatie een beetje doorhebt, heb je meer aan droodfocus voor het bijhouden van de timers. Facemauler was dan ook absoluut niet meer flexibel genoeg voor me ^^-BB- schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:54:
Droodfocus ken ik niet, die zal ik vanavond eens bekijken als ik thuis ben. Facemauler heb ik in het verleden gehad toen ik nog bearspec als main had. Dan deed ik questen gewoon in kitty. Maar ik vind dat echt een verschrikkelijke addon. Bepaal zelf wel wat mijn volgende mep wordt
Questen, dailies, tsja je rotatie heeft dan ook geen nut ^^ Mangle spam tot ze doodvallen. Bleeds zijn pas echt interessant zodra ze langer blijven leven. En dan heb je het inderdaad over bosses (raids, dungeons etc.).
Ik moet zeggen dat op Draenor het aantal ferals mij meevalt. Enig 'nadeel' is dat ze veelal bear zijn. Ik stem wat dat betreft ook voor meer feral kitties in de raids.
Zodra ik mijn dk op 80 heb toch ook maar weer eens beginnen met een feral druid

Ik zal je zeggen, ik ben sinds vrijdag de enige feral kitty in onze guild. We hebben alleen maar wat actieve bomen en uilen. We hadden nog een actieve beer, maar die is geloof ik sinds Aion niet tot amper meer online geweest. En dan ben je raidleader.Snuffel schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:40:
Ah, feral kitty
[...]
Daar hebben we dan ook sinds gisteren een nieuwe voor. En gelukkig is de discussie opgestart over vastgeroeste rollen. Wij hebben eigenlijk altijd dezelfde tanks en healers omdat niemand op die posities de kans krijgt om zich te gearen. Dat is de vloek van socials denk ik dan. Je wil wel raiden, maar niet te vaak. Maar aan de andere kant wil je wel veel meer zien dan 1 character met 1 spec en die bespeel je uiteindelijk als je een beetje social bent. Daarom heb ik mijn boom om laten kappen en kan ik gewoon niet meer healen.
Klinkt een beetje aso, maar ik was het wel zat om niet te kunnen spelen wat ik graag wil. En ik wil afwisseling, dat is wel te zien aan mijn lijst met characters ook
Gelukkig vond onze GL het dit keer niet zo dat we het daar niet over moesten hebben en vooral naar de RL's moesten luisteren. Juist degene die er altijd tegen waren om de vaste plekken aan te pakken (de toenmalige RL's) die zie je nooit tot amper meer. Gisteravond toen de nieuwe RL benoemd werd werd er vervolgens door de GL verteld dat we vooral de discussie over rollen en gearen naar ons forum moesten verplaatsen zodat we op dat moment gewoon lekker verder konden met spelen. Vond ik een goede beslissing, forceert tegelijk weer wat meer mensen richting dat forum
Ik ken het gevoel. Gisteren was ik het ook ferm beu, ik dacht dat haal ik niet meer dit jaaravotar schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:13:

Per toeval kreeg ik dan toch de helm vast van de horseman, en de eerste trick or treat die ik deed na die scarlet monastery run gaf de pet

Nu moet ik nog dat pvp deel, maar ik ben geen fan van pvp dus dat wordt ff doorbijten.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Het goede nieuws: mede met de tips hier ontvangen gisteren voortgegaan met ToC 10m heroic, met goed resultaat. Met nog 32 pogingen te gaan aan Twins HC begonnen, wat kleine misstappen zorgden er voor dat zij pas na 2 of 3 pogingen in het stof lagen te bijten. Blijven er 30 (of 29) over voor Anub.
Eerste try kwam Anub op 20% uit en bleek de nieuwe tactiek voor P2 (andere positionering, 2 healers ipv 3, meer ice down gezien 1 burrow fase) een stuk beter te werken. Toen begon het grote finetunen, bij poging 28 en 27 kwam Anub al reeds op 2% en 1.4%. Helaas waren er hier en daar nog wat miskliks en dergelijke. Poging 25 verliep perfect tot een healer A) op een verkeerde plek stond en daarna B ) in plaats van op use soulstone op release drukte
. Helaas helaas, geen tribute.
De druk was wel van de ketel, en na een out of range tank op poging 24 ging Anub in poging 23 toch uiteindelijk dood, kapot en exit. Weer een mooie mijlpaal voor ons
Volgende week gaan we zeker de 25+ halen (Als we niet weer gaan kloten op NB) en het zou me niets verbazen als we direct op 30+ uitkomen. Tevens geeft het ons wat lucht om aan firefighter te beginnen 
Minder goed nieuws: bij de eerste alternatieve raid vrijdag voor 'non core' mensen + raider alts kwam er 1 iemand niet opdagen, en was de performance niet echt geweldig. Met 9 man wilde Ony 10 niet down, in Uld konden we een raider-main healer inzetten maar kwamen we nog niet ver. De 'nieuwe' mensen moeten natuurlijk toch de tactieken gaan leren, maar halen ook nog niet echt het beste uit hun klasse. Tevens konden de raider-alts wat mij betreft wat beter hun best doen. Dat moet echt beter een volgende keer.
Eerste try kwam Anub op 20% uit en bleek de nieuwe tactiek voor P2 (andere positionering, 2 healers ipv 3, meer ice down gezien 1 burrow fase) een stuk beter te werken. Toen begon het grote finetunen, bij poging 28 en 27 kwam Anub al reeds op 2% en 1.4%. Helaas waren er hier en daar nog wat miskliks en dergelijke. Poging 25 verliep perfect tot een healer A) op een verkeerde plek stond en daarna B ) in plaats van op use soulstone op release drukte
De druk was wel van de ketel, en na een out of range tank op poging 24 ging Anub in poging 23 toch uiteindelijk dood, kapot en exit. Weer een mooie mijlpaal voor ons
Minder goed nieuws: bij de eerste alternatieve raid vrijdag voor 'non core' mensen + raider alts kwam er 1 iemand niet opdagen, en was de performance niet echt geweldig. Met 9 man wilde Ony 10 niet down, in Uld konden we een raider-main healer inzetten maar kwamen we nog niet ver. De 'nieuwe' mensen moeten natuurlijk toch de tactieken gaan leren, maar halen ook nog niet echt het beste uit hun klasse. Tevens konden de raider-alts wat mij betreft wat beter hun best doen. Dat moet echt beter een volgende keer.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Druk weekendje gehad, ik ben uitgekozen om de volgende Algalon key te krijgen ( 10m ) en dus moest er in rap tempo alles opnieuw geunlocked worden, Dus hup Donderdag richting Assembly of Iron waar we de 10m HM one shotten , kreeg gelijk de disc geloot en accept de quest na wat heen en weer rennen heb ik eindelijk de 4 HM quests te pakken , Dus wij richting Hodir als eerste waar we de HM ook one shotten ( met nog 66 seconden over voor hij de chace kapot zou slaan ) , gelijk door richting Thorim HM die ook ge-one-shot word. Gaat lekker zo maar we hadden eigenlijk te weinig tijd over om nog Freya en mimiron HM te doen dus zijn we Ignis / Razor gaan killen.
Gisteravond mocht ik opnieuw richting Ulduar waar we het eerste uur lang konden wipen op Algalon wat een gaaf gevecht zeg zelfs na een uur lang wipen hadden we een sky high motivatie, helaas tijdens de laatste poging kregen we ook nog even Acent to heaven te zien en was het uur voorbij.
Hierna naar Freya HM gegaan welke een 2shot werd , ( dit omdat iemand te snel vooruit rende als DPS en de boss + trash pack pullde ) na een snellere recovery , Freya HM ook down ( dat was dus me derde sigil ) we hadden geen tijd jammer genoeg voor Firefighter dus hebben we mimiron gewoon gekilled, en zijn we verder gegaan om maar een aantal tries op Vezax HM helaas leek het maar niet te lukken om de HM te enablen we hadden op een gegeven moment zelfs 8 Clouds up maar geen spawn
, hierna zij we in de laatste 20 minuten nog maar even Ignis en Razor gaan doen voor de extra badges.
Maar ....damn ..... Algalon .....Pro gevecht echt waar.
Gisteravond mocht ik opnieuw richting Ulduar waar we het eerste uur lang konden wipen op Algalon wat een gaaf gevecht zeg zelfs na een uur lang wipen hadden we een sky high motivatie, helaas tijdens de laatste poging kregen we ook nog even Acent to heaven te zien en was het uur voorbij.
Hierna naar Freya HM gegaan welke een 2shot werd , ( dit omdat iemand te snel vooruit rende als DPS en de boss + trash pack pullde ) na een snellere recovery , Freya HM ook down ( dat was dus me derde sigil ) we hadden geen tijd jammer genoeg voor Firefighter dus hebben we mimiron gewoon gekilled, en zijn we verder gegaan om maar een aantal tries op Vezax HM helaas leek het maar niet te lukken om de HM te enablen we hadden op een gegeven moment zelfs 8 Clouds up maar geen spawn
Maar ....damn ..... Algalon .....Pro gevecht echt waar.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Waarom zou je questen met een beer? Zelfs met een tankspec kun je makkelijk questen in kitty, heb je wat minder AP/crit dan met een kitty spec, maar wel weer meer avoidance/armor/health. Daarom vind ik druids zo makkelijk levellen. Geen downtime, klote/elite npc? Beertje aan en gaan. Voor de rest alles in kitty en je gaat als een speer.SinergyX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:51:
Ik lvl amper met beertje, maar puur om beetje te leren hoe beertje werkt qua tanken. Ook bij die feather quest stuk of 5-6 birds pullen en kijken hoelang ik het vol hou (geinspireerd door dat youtube filmpje waar beertje in icecrown staat te farmen). Bijna nonstop zit ik zonder rage, terwijl ik bv bij mn warrior (ok lvl22) nagenoeg nonstop vol met rage rondloop.-BB- schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:57:
Waarom zou je questen met een beer? Zelfs met een tankspec kun je makkelijk questen in kitty, heb je wat minder AP/crit dan met een kitty spec, maar wel weer meer avoidance/armor/health. Daarom vind ik druids zo makkelijk levellen. Geen downtime, klote/elite npc? Beertje aan en gaan. Voor de rest alles in kitty en je gaat als een speer.
Eerste elite ging wel goed, 2de ging stuk minder. Was een caster en m'n rage stond bijna nonstop op 0.
Maargoed, de 'lol' op 80 wordt steeds minder. Op alles en iedereen met je achievement hebben, zonder guild die reeds die raids doen, kom je simpelweg nooit aan de bak. (naja, als healer/tank ws wel, maar ik ben dps). ToC, naxx en HC's ken ik nu wel dromen, VoA10 is veelal gewoon een drama (heb ik achi voor), onyx nog nooit geweest en ToC10/ulduar zal ik wel nooit komen. Laatste poging tot OS10/25 kregen we niet eens de raidgroep vol.
Laat die emblem of triumph maar komen, heb ik weer wat te doen.
(kan m'n battle.net account niet meer in, dus zal volgende maand einde oefening worden).
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2009 10:11 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah, ok. Vandaar dus de kleinere sprong van 80 naar 85NMe schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:34:
[...]
Tuurlijk. Sargeras leeft nog, we hebben de Emerald Dream niet gezien. Traditioneel houden Dungeons & Dragons gebaseerde spellen op @ level 100, dus we hebben nog even te gaan.
Ik ben benieuwd hoe het (over heel wat jaren!) zal zijn als het spel 'ophoudt'. Dat er geen nieuwe instances meer komen, geen uitbreidingen etc. Ik ben geen MMORPG kenner, maar volgens mij is er nog niet een spel dat al 'klaar' is, of wel? Lijkt me wel aan de ene kant heerlijk
Probeer je het wel dan? En heb je er goede gear voor? Als je gewoon netjes aan de persoon uitlegt dat je wel goede gear hebt, en de tactieken hebt bekeken/gezien, maar dus geen achievement hebt, laten ze je er toch wel vaak bij. Ze hebben denk ik liever iemand zonder achievement die zich goed verdiept heeft in de tactics/youtube/netjes vraagt, dan zo'n idiooten die zegt: 'INV [Epic]'. Daar heb ik zelf ook een hekel aan, en aan dat soort lui heb je nog vaak het minst.Maargoed, de 'lol' op 80 wordt steeds minder. Op alles en iedereen met je achievement hebben, zonder guild die reeds die raids doen, kom je simpelweg nooit aan de bak. (naja, als healer/tank ws wel, maar ik ben dps). ToC, naxx en HC's ken ik nu wel dromen, VoA10 is veelal gewoon een drama (heb ik achi voor), onyx nog nooit geweest en ToC10/ulduar zal ik wel nooit komen. Laatste poging tot OS10/25 kregen we niet eens de raidgroep vol.
Gewoon netjes vragen en blijven proberen. Ik ben ook zonder guildrun ooit begonnen, en met mij nog veel meer denk ik!
[ Voor 37% gewijzigd door Divak op 26-10-2009 10:19 ]
Kijk es aan, GZ! :-)Dutchman! schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:55:
Het goede nieuws: mede met de tips hier ontvangen gisteren voortgegaan met ToC 10m heroic, met goed resultaat. Met nog 32 pogingen te gaan aan Twins HC begonnen, wat kleine misstappen zorgden er voor dat zij pas na 2 of 3 pogingen in het stof lagen te bijten. Blijven er 30 (of 29) over voor Anub.
Eerste try kwam Anub op 20% uit en bleek de nieuwe tactiek voor P2 (andere positionering, 2 healers ipv 3, meer ice down gezien 1 burrow fase) een stuk beter te werken. Toen begon het grote finetunen, bij poging 28 en 27 kwam Anub al reeds op 2% en 1.4%. Helaas waren er hier en daar nog wat miskliks en dergelijke. Poging 25 verliep perfect tot een healer A) op een verkeerde plek stond en daarna B ) in plaats van op use soulstone op release drukte. Helaas helaas, geen tribute.
De druk was wel van de ketel, en na een out of range tank op poging 24 ging Anub in poging 23 toch uiteindelijk dood, kapot en exit. Weer een mooie mijlpaal voor onsVolgende week gaan we zeker de 25+ halen (Als we niet weer gaan kloten op NB) en het zou me niets verbazen als we direct op 30+ uitkomen. Tevens geeft het ons wat lucht om aan firefighter te beginnen
Met die achievements kan het nu snel gaan hoor, TotGC is niet zo moeilijk als je de strats eenmaal beheerst. Mad Skill binnen een week of twee schat ik, lekker 4 tokens
Wij hadden gisteren onze meest succesvolle money run tot nu toe. We hadden 5 Meta buyers in de raid, waarvan er 1 door één van onze eigen raiders werd gespeeld om de dps niet te laag te laten worden. Daarnaast wilden ze ook allemaal de Algalon achievement en hadden we ook nog iemand die alleen voor Algolon de raid in kwam en daar 6k voor over had. Totale opbrengst van ongeveer 170k gold werd verdeeld over alle aanwezige raiders en ik mocht dus 5.8k gold uit de bank pakken
Om het feest helemaal compleet te maken dropten er ook maarliefst 6 Fragments of Val'anyr voor mij en zit ik inmiddels op 18

He who knows only his own side of the case knows little of that.
Da's apart. Ben benieuwd hoe je spec eruit ziet dan. Ook in de 60er levels had ik niet zoveel problemen met mijn rage, zeker met meerdere npc's die je raken.
Tanken met een beer is overigens niet zo moeilijk. Veel multi-target hits zoals swipe bij groepen en de grootste aggro mep die een beer heeft op bosses (ben de naam kwijt, ik dacht maul maar kan het mis hebben). Dat samen met je roar en je komt al een heel eind met tanken
Tanken met een beer is overigens niet zo moeilijk. Veel multi-target hits zoals swipe bij groepen en de grootste aggro mep die een beer heeft op bosses (ben de naam kwijt, ik dacht maul maar kan het mis hebben). Dat samen met je roar en je komt al een heel eind met tanken
Ondertussen in een sneltempo die G.N.E.R.D. achievement binnen gehaald. Even wat stoeien in wintergrap en het heeft me maar 2 van die buffs gekost (terwijl ik er een stuk of 100 in m'n bags heb
).
Hallo GoTers,
Afgelopen weekend heb ik mijn paladin weer eens onder het stof vandaan gehaald om TotC10 te tanken. Mocht er zowaar een chest en een belt looten, twee items die een fractie beter zijn dan mijn huidige items, maar alle kleine beetje helpen! Bij Onyxia lootte ik in eerste instantie de tank neck, maar deze mocht ik afstaan aan een main voor zijn feral offspec. Normaal had ik hier moeilijk over gedaan, maar deze main is echt een asset voor onze raids (in zijn resto spec). Op de rogue heb ik een rondje HH gedaan, meteen de eerste try dropte de ring die ik nodig had, ik ben dus weer een epic rijker!
Naast deze twee korte dingetjes heb ik wow niet aangeraakt dit weekend. Morgen maar weer eens wat pogingen wagen op de Northrend Beasts. Die zijn deze week nog steeds net niet down.
Afgelopen weekend heb ik mijn paladin weer eens onder het stof vandaan gehaald om TotC10 te tanken. Mocht er zowaar een chest en een belt looten, twee items die een fractie beter zijn dan mijn huidige items, maar alle kleine beetje helpen! Bij Onyxia lootte ik in eerste instantie de tank neck, maar deze mocht ik afstaan aan een main voor zijn feral offspec. Normaal had ik hier moeilijk over gedaan, maar deze main is echt een asset voor onze raids (in zijn resto spec). Op de rogue heb ik een rondje HH gedaan, meteen de eerste try dropte de ring die ik nodig had, ik ben dus weer een epic rijker!
Naast deze twee korte dingetjes heb ik wow niet aangeraakt dit weekend. Morgen maar weer eens wat pogingen wagen op de Northrend Beasts. Die zijn deze week nog steeds net niet down.
Ik had deze achievement in 1 av runKapoen schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:18:
Ondertussen in een sneltempo die G.N.E.R.D. achievement binnen gehaald. Even wat stoeien in wintergrap en het heeft me maar 2 van die buffs gekost (terwijl ik er een stuk of 100 in m'n bags heb).
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
http://eu.wowarmory.com/t...3000000000000000000000000-BB- schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:14:
Da's apart. Ben benieuwd hoe je spec eruit ziet dan. Ook in de 60er levels had ik niet zoveel problemen met mijn rage, zeker met meerdere npc's die je raken.
Dit is mijn build so far, nog niet meer getankt dan die eerste instance, maar puur als backup tank. (DK dacht 'even' te tanken). Maar ook gewoon tegen een zwikkie normale mobs zit ik no time zonder rage. (dan doe ik enkel maul, swipe en .. die andere).
Ehh, feral kitty heeft geen rotatie, alleen maar een prioriteiten lijst.Facemauler was voor mij met name in het begin wel even makkelijk, maar zodra je de rotatie een beetje doorhebt, heb je meer aan droodfocus voor het bijhouden van de timers. Facemauler was dan ook absoluut niet meer flexibel genoeg voor me ^^
En dat maakt het goed spelen van een feral kitty nog bijzonder lastig.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
IK HEB M'N TOOTHPICK!!!!!1111111einzeinzwei
Voor de rest ook flink bezig geweest. Exhalted met Orgrimmar (lowlevel quests aan 't doen), BT quests afgemaakt voor de achievements, en in Icecrown verder gegaan met de quests daar. Ook nog een Naxx-10 run voor de acheesement en badgers, en verder natuurlijk de dailies enzo.
Voor de rest ook flink bezig geweest. Exhalted met Orgrimmar (lowlevel quests aan 't doen), BT quests afgemaakt voor de achievements, en in Icecrown verder gegaan met de quests daar. Ook nog een Naxx-10 run voor de acheesement en badgers, en verder natuurlijk de dailies enzo.
https://niels.nu
Zal er later naar kijken, zit nu op mijn werk dan gaat dat niet
Herkenbaar, ik vergeet zoveel van die namen. Weet precies welke je bedoeld, hoe het icoontje eruit ziet, maar hoe een ability dan heet...SinergyX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:24:
(dan doe ik enkel maul, swipe en .. die andere).
Het pvp deel is lang niet zo erg als het lijkt.Kapoen schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:54:
[...]
Nu moet ik nog dat pvp deel, maar ik ben geen fan van pvp dus dat wordt ff doorbijten.
Ik heb gewoon gezorgd dat ik veel van die GNERDS had. Ben daarna Arathi Basin ingegaan en de meute gevolgd. Een beetje meechoppen daar en maar zorgen dati k m'n GNERD buf ophield. En dan komt het vanzelf.
Ook WG werkt wel.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Hallo allemaal!!
Na lang meegelezen te hebben toch maar een keer posten!
Speel nu ongeveer een jaartje en heb inmiddels al een tijdje een bloodelf pala (ret/holy specced)
Nu wil ik mbv wat heirloomitems een alt gaan lvlen, ik zit te twijfelen tussen een "rouge"
en een druid, wat zijn jullie ervaringen met deze classes?
Allebei leuke classes om mee te pvp'en lijkt me, druid mss wat meer varatie qua taken welke deze class kan vervullen...
dilemma's dilemma's
Na lang meegelezen te hebben toch maar een keer posten!
Speel nu ongeveer een jaartje en heb inmiddels al een tijdje een bloodelf pala (ret/holy specced)
Nu wil ik mbv wat heirloomitems een alt gaan lvlen, ik zit te twijfelen tussen een "rouge"
Allebei leuke classes om mee te pvp'en lijkt me, druid mss wat meer varatie qua taken welke deze class kan vervullen...
dilemma's dilemma's
AV is het allemakkelijkst. Je hoeft alleen maar HKs te halen, dus geen killing blows ofzo. Dus als je in AV een beetje achter de groep aanhobbelt heb je die HKs in no time at all.avotar schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:28:
Het pvp deel is lang niet zo erg als het lijkt.
Ik heb gewoon gezorgd dat ik veel van die GNERDS had. Ben daarna Arathi Basin ingegaan en de meute gevolgd. Een beetje meechoppen daar en maar zorgen dati k m'n GNERD buf ophield. En dan komt het vanzelf.
Ook WG werkt wel.
Het is gewoon een beetje uitproberen. Als je te veel damage pakt als cat, zou ik voor beer gaan.-BB- schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:57:
[...]
Waarom zou je questen met een beer? Zelfs met een tankspec kun je makkelijk questen in kitty, heb je wat minder AP/crit dan met een kitty spec, maar wel weer meer avoidance/armor/health. Daarom vind ik druids zo makkelijk levellen. Geen downtime, klote/elite npc? Beertje aan en gaan. Voor de rest alles in kitty en je gaat als een speer.
Beer is al snel heel erg fijn met meerdere targets. Zelfs op 2 target zou je voor beer kunnen gaan, met die maul glyph doe je heel lekkere damage op 2 targets. En hoe meer mobs hoe meer rage en dan kan je lekker swipen en maulen.
Ehh, welke kant wil je uit met je drood?SinergyX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:24:
[...]
http://eu.wowarmory.com/t...3000000000000000000000000
Dit is mijn build so far, nog niet meer getankt dan die eerste instance, maar puur als backup tank. (DK dacht 'even' te tanken). Maar ook gewoon tegen een zwikkie normale mobs zit ik no time zonder rage. (dan doe ik enkel maul, swipe en .. die andere).
Snap nog niet veel van je build, vandaar de vraag.
....wut?redfoxert schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:06:
Van het weekend een Haunted Mememto verkocht voor 1000G
Zijn die dingen zo veel waard? Ik heb op 1 alt zo'n ding gewoon verwijderd!
Kitty spec ook, swipen in kitty vorm en pak de packs maar. Barksin aan en je neemt gelijk minder damage op.Slogra schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:33:
[...]
Het is gewoon een beetje uitproberen. Als je te veel damage pakt als cat, zou ik voor beer gaan.
Beer is al snel heel erg fijn met meerdere targets. Zelfs op 2 target zou je voor beer kunnen gaan, met die maul glyph doe je heel lekkere damage op 2 targets. En hoe meer mobs hoe meer rage en dan kan je lekker swipen en maulen.
En je kan jezelf speccen voor extra damage op je swipe, dan gaat het nog beter.
Gisteren 2 Mechanopeeps verkocht voor 850G stukHydra schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:34:
[...]
....wut?
Zijn die dingen zo veel waard? Ik heb op 1 alt zo'n ding gewoon verwijderd!
Die dingen kun je voor 40 champs seals halen... Dus appeltje eitje
Het is vaak maar wat de gek er voor geeft zeg maar
Gisteren sinds een lange tijd weer eens ToC25 HC gedaan. Door connection issues lukte het iedere keer niet om een kill te krijgen. Gisteravond wel een lekkere raid gehad progress wise. Northrend Beasts voor de 2e keer down en toen door naar Jaraxxus.
Jaraxxus is best een pittig gevecht. Niet heel moeilijk, maar als er een paar man failed dan wordt het voor de rest een stuk moeilijker.
Met name de DPS op de portals en de Infernals moet direct en goed zijn! Als je te lang wacht met een portal dps-en krijg je een 2e mistress. Dat is al vrij snel funest! Gisteren een paar man die door stomme fouten dood ging en dan krijg je problemen. Beste try was 35%.
Tijdens de raid kwam er nog een Realm first voorbij. Bloodpressure behaalde A tribute to Insanity ToC HC 25! SICK!
Na de raid een ToC10 HC gedaan. Eerste 4 bosses waren easy, maar we bleven steken op Anub. Vanavond die ff downen!
Jaraxxus is best een pittig gevecht. Niet heel moeilijk, maar als er een paar man failed dan wordt het voor de rest een stuk moeilijker.
Met name de DPS op de portals en de Infernals moet direct en goed zijn! Als je te lang wacht met een portal dps-en krijg je een 2e mistress. Dat is al vrij snel funest! Gisteren een paar man die door stomme fouten dood ging en dan krijg je problemen. Beste try was 35%.
Tijdens de raid kwam er nog een Realm first voorbij. Bloodpressure behaalde A tribute to Insanity ToC HC 25! SICK!
Na de raid een ToC10 HC gedaan. Eerste 4 bosses waren easy, maar we bleven steken op Anub. Vanavond die ff downen!
[ Voor 7% gewijzigd door Carnagy op 26-10-2009 10:49 ]
De middelsteSnuffel schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:34:
Ehh, welke kant wil je uit met je drood?
Snap nog niet veel van je build, vandaar de vraag.
Prioriteiten, rotatie, whatever ^^ Ben zo gewend om het over rotaties te hebben dat ik hier even een verspreking maak. Komt voor mij hoe dan ook op hetzelfde neer.Snuffel schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:27:
[...]
Ehh, feral kitty heeft geen rotatie, alleen maar een prioriteiten lijst.
En dat maakt het goed spelen van een feral kitty nog bijzonder lastig.
Wat betreft de G-N-E-R-D gebeuren, ik ben ook geen pvp'er, maar een rondje WG en een beetje in de buurt van de gevechten en je hebt ze echt in no-time. Zal trouwens voor alle BG's gelden
Voor een druid is dat wel te begrijpen met alle klauw-icoontjes en abilities voor alles en nogwat, maar gisteren vroeg ik in een Heroic aan een andere paladin of hij een mob kon interrupten; Toen zei hij: Hoe moet dat?-BB- schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:28:
[...]
Herkenbaar, ik vergeet zoveel van die namen. Weet precies welke je bedoeld, hoe het icoontje eruit ziet, maar hoe een ability dan heet...
Het ging hier eerder over iemand een retard noemen, maar als iemand het recht had om een retard genoemd te worden dan was hij het wel. Dat je de naam niet weet, oké. Maar dat je niet eens weet dat je zo'n spell hebt vind ik wel heel triest voor een lvl80. En de spell is trouwens verdomd handig, vooral ook tijdens het questen. Hij heeft het dus 80 lvls zonder gedaan

Die zag ik ook voorbij komen jaTijdens de raid kwam er nog een Realm first voorbij. Bloodpressure behaalde A tribute to Insanity ToC HC 25! SICK!
[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 26-10-2009 10:54 ]
Gisteravond kwam bij ons de realm first Algalon kill voorbij. Grappig was dat in die raidgroup een guildy van ons zit, en er dus een "Ream First <Mog Nogu>" langs kwam, dus nu staat onze scrub guild te boek als een has-killed-algalon guildCarnagy schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:48:
Anoniem: 15813
als Feral Kitty gebruik ik Feral by Night , dit is de opvolger van Facemauler maar met veel extras
Het voordeel is dat je de sugesties uit kunt zetten , maar alle timers van bleeds en savage roar overzichtelijk weer kunt geven.
Facemauler wordt zover ik weet niet mee geupdate.
Het voordeel is dat je de sugesties uit kunt zetten , maar alle timers van bleeds en savage roar overzichtelijk weer kunt geven.
Facemauler wordt zover ik weet niet mee geupdate.
Hmm, mixed builds zie je wel eens, maar brengt je uiteindelijk niet ver end-game. Tijdens levellen zou ik gewoon voor kitty spec gaan, de meeste instances kan je met een goede healer echt wel tanken.SinergyX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:48:
[...]
De middelsteSnap zelf ook nog niet welke kant ik op wil, beetje mix kitty/bear. Wilde eerst de build volgens van restokin, maar heb halverwege er maar een self-brew van gemaakt, wat niet zo'n succes was. (zoals die predetory instincts en infected wounds is twijfelachtig - maar handig tegen humans)
Sterker nog, ik doe dat ook met mijn kitty spec, en tank vrolijk de heroics als het moet. Heb wel afgelopen weekend een tank OS aangemeten, kijken hoever ik daarmee kom.
Mwah, end-game weet ik bij voorbaat niet wat ik ga doen, meeste classes heb ik toch echt wel gezien richting 71-80 dat ze op 80 mij helemaal niet meer kunnen boeien. Kitty krijgt dacht ik pas later in de 60 of zelfs 70 een AoE (swipe?), iets wat ik dus nu al 62 lvls mis.Snuffel schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:53:
Hmm, mixed builds zie je wel eens, maar brengt je uiteindelijk niet ver end-game. Tijdens levellen zou ik gewoon voor kitty spec gaan, de meeste instances kan je met een goede healer echt wel tanken.
Sterker nog, ik doe dat ook met mijn kitty spec, en tank vrolijk de heroics als het moet. Heb wel afgelopen weekend een tank OS aangemeten, kijken hoever ik daarmee kom.
Andere kant, als ik kijk naar mn shaman en lock, hoeveel instances heb ik nu gedaan in 60-80. Hellfire pak je die 2, daarna is het 'dood' tot nexus/UK op 70/71. Priest heb ik nog mana tomb en slave's den/pen gedaan, voordeel dat je healer bent.
Ik heb lang in deze cat/bear hybrid spec rondgelopen:
http://www.wowhead.com/?talent#0ZxGGsfrzceRchuVkbA0z:zcVmMc
Nu heb ik deze 2 specs:
Bear: http://www.wowhead.com/?talent#0ZxGGscrzceRc0zAkbAczb:zc0Mmc
Cat: http://www.wowhead.com/?talent#0ZEGMsfrz0eo0huqkbAczb:VpmMmV
edit: glyphs aangepast
http://www.wowhead.com/?talent#0ZxGGsfrzceRchuVkbA0z:zcVmMc
Nu heb ik deze 2 specs:
Bear: http://www.wowhead.com/?talent#0ZxGGscrzceRc0zAkbAczb:zc0Mmc
Cat: http://www.wowhead.com/?talent#0ZEGMsfrz0eo0huqkbAczb:VpmMmV
edit: glyphs aangepast
[ Voor 8% gewijzigd door Slogra op 26-10-2009 11:24 ]
Same here. Zooooo frustrerend. Ben van narigheid maar verder gegaan met de explorer title en uiteindelijk nog gehaald ook.Pfff Hallowed Be Thy Name teruggebracht tot een grote frustratie.
Heb inmiddels al tig keer de HH gedaan en tot nu toe 4 rolls verloren op de helm.
Echt iedereen heeft dat ding nodig man. :x
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Van het weekend mijn eerste ervaringen met Ulduar10 en Naxx10 opgedaan! Vrijdagavond begonnen met Naxx10, met gedeeltelijk guild en gedeeltelijk pug. De Arachnid en Construct quarter gehaald. Ook gelijk de Arachnaphobia achievement gehaald. Ging op zich redelijk goed. Alleen Thaddius duurde even, maar dat kwam ook omdat er een aantal mensen waren (waaronder ik) die het voor de allereerste keer deden en dus de tactics niet kende. Maar gelukkig waren er een paar ervaren spelers die het goed konden uitleggen.
Zaterdagavond zijn we verder gegaan met de Plaque qaurter, en die hebben we volbracht. Grootste probleem was Heigan the unclean, duurde ongeveer 10 pogingen voordat we hem neer hadden. Op de laatste poging waren er nog 4 over die hem van 900k naar 0 hebben gehaald. Had zelf even een oops momentje, door in plaats van use soulstone op release te klikken.... Dat betekent dus dat ik in ieder geval Heigan nog een keer moet doen om de achievement te halen.
Gisteravond zijn we met deels guild deels pug begonnen met Ulduar 10. Ook hier weer een aantal mensen (waaronder ik
) waarvoor het de eerste keer was. Ging op zich vrij soepel, hebben achievement Siege of Ulduar niet gehaald omdat de meer ervaren spelers Ignis te makkelijk vonden en die dus niet wouden doen
. Leviathian ging op de tweede try neer, na een goede uitleg na een eerste wipe. Ook gelijk Orbitual borbardment en Shutout gehaald
. Razorscale ging op de tweede poging neer. Duurde iets langer omdat we haar niet gelijk de eerste keer onder de 50% kregen en dus op de grond. XT-002 ging vrij soepeltjes, hier hebben we Nerf Gravity Bombs gehaald
.
Al met al best wel een geslaagd weekend dus. Alleen wel jammer dat sommige meer ervaren spelers niet echt happig zijn om nieuwelingen te helpen. Hebben er een paar gehad die gewoon liepen te schelden op de beginnende raiders, ook al hebben we van te voren aangekondigd dat het voor een aantal mensen de 1e keer was en het dus misschien niet zo soepel zou gaan als ze graag zouden willen.
Verder heb ik mijn achievements voor Hallows end gehaald, had gister geluk door en de sinister pet en de headless horseman mount te mogen looten
, Eindelijk een mount die een warlock waardig is
.
Zaterdagavond zijn we verder gegaan met de Plaque qaurter, en die hebben we volbracht. Grootste probleem was Heigan the unclean, duurde ongeveer 10 pogingen voordat we hem neer hadden. Op de laatste poging waren er nog 4 over die hem van 900k naar 0 hebben gehaald. Had zelf even een oops momentje, door in plaats van use soulstone op release te klikken.... Dat betekent dus dat ik in ieder geval Heigan nog een keer moet doen om de achievement te halen.
Gisteravond zijn we met deels guild deels pug begonnen met Ulduar 10. Ook hier weer een aantal mensen (waaronder ik

Al met al best wel een geslaagd weekend dus. Alleen wel jammer dat sommige meer ervaren spelers niet echt happig zijn om nieuwelingen te helpen. Hebben er een paar gehad die gewoon liepen te schelden op de beginnende raiders, ook al hebben we van te voren aangekondigd dat het voor een aantal mensen de 1e keer was en het dus misschien niet zo soepel zou gaan als ze graag zouden willen.
Verder heb ik mijn achievements voor Hallows end gehaald, had gister geluk door en de sinister pet en de headless horseman mount te mogen looten
[ Voor 5% gewijzigd door uashy op 26-10-2009 11:32 ]
Kun je onderling toch ff traden? Je hoeft de helm niet in je bezit te hebben voor de achievement...RaDKiLL schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:24:
[...]
Same here. Zooooo frustrerend. Ben van narigheid maar verder gegaan met de explorer title en uiteindelijk nog gehaald ook.
Heb inmiddels al tig keer de HH gedaan en tot nu toe 4 rolls verloren op de helm.
Echt iedereen heeft dat ding nodig man. :x
Nope werkt helaas niet. Je moet hem echt looten heb ik begrepen. Al een aantal gasten in de pugs hebben dit geprobeerd echter zónder resultaat.tsjiller schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:38:
[...]
Kun je onderling toch ff traden? Je hoeft de helm niet in je bezit te hebben voor de achievement...
Vanuit een Bluepost :RaDKiLL schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Nope werkt helaas niet. Je moet hem echt looten heb ik begrepen. Al een aantal gasten in de pugs hebben dit geprobeerd echter zónder resultaat.
Source Blue postThe Hallowed Helm on the other hand needs to be looted by the character to fulfill that aspect of the achievement
[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 26-10-2009 11:45 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik snap het probleem niet zo met die Hallowed title.
Gewoon zo veel mogelijk elk uur trick or treat doen, elke dag de quest doen van de brandjes blussen en uiteraard HH.
Bij HH uiteraard wel needen op die helm
Gewoon zo veel mogelijk elk uur trick or treat doen, elke dag de quest doen van de brandjes blussen en uiteraard HH.
Anoniem: 322384
Wie boeit het ook echt, tis maar een domme achievement tbh, en misschien een titel ( je word doodgegooid met titels tegenwoordig snap niet dat mensen zich zo druk maken over die ene achievement )RaDKiLL schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Nope werkt helaas niet. Je moet hem echt looten heb ik begrepen. Al een aantal gasten in de pugs hebben dit geprobeerd echter zónder resultaat.
Zal wel aan mij liggen. Nja hoop dat ie nog dropt voor je
Vrijdag Toc 10 gedaan en hele mooie caster loot. Heb een Wand erbij, en een Staff. Toen kwam ik erachter dat ik nog shoulders kon hale Triumph badges ook meteen gedaan dus denk dat vorige vrijdag officieel Gear Jarvis dag mag noemen
Oh maar dat heb ik met elke character die ik speel als hij een paar weken aan de kant staatRichardvdD schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:51:
Voor een druid is dat wel te begrijpen met alle klauw-icoontjes en abilities voor alles en nogwat, maar gisteren vroeg ik in een Heroic aan een andere paladin of hij een mob kon interrupten; Toen zei hij: Hoe moet dat?Toen zei ik dat hij de hammer of justice moet gebruiken; 'Heb ik niet' was zijn antwoord
Nadat ik hem precies had aangewezen waar de spell in z'n spellbook stond, had hij hem gevonden..
Ik snap überhaupt het hele achievement gebeuren niet… Maargoed, dat is gewoon niet mijn ding. Het geeft mij een mooie kans mijn summon beschikbaar te stellen, en op die manier kans te maken op nuttige loot.chromeeh schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:46:
Overigens sommige raid achievements vind ik wel leuk. Maargoed daarmee heb je dan ook iets bereikt. De andere achievements hebben over het algemeen vooral te maken met het investeren van belachelijke hoeveelheden tijd.
E-peen my friend, nothing more.. nothing lesshulkie schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:54:
Ik snap überhaupt het hele achievement gebeuren niet… Maargoed, dat is gewoon niet mijn ding. Het geeft mij een mooie kans mijn summon beschikbaar te stellen, en op die manier kans te maken op nuttige loot.
(van The Guild
Violet Protodrake anyone?quote:
RaDKiLL schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Wie boeit het ook echt, tis maar een domme achievement tbh, en misschien een titel ( je word doodgegooid met titels tegenwoordig snap niet dat mensen zich zo druk maken over die ene achievement )
Zal wel aan mij liggen. Nja hoop dat ie nog dropt voor je
Ik doe weinig aan achievements, alleen degene die ik haal tijdens raids/leveling whatever ^^ maar niet dat ik ervoor ga.
<LFG><retard DK1> LFM VOA25 link achievement
<w to retarddk1> <tribute to insanity>
<w from retarddk1> thats not good you dont know VOA
sigh .....
(en ik wil alleen de badges maar ...)
<LFG><retard DK1> LFM VOA25 link achievement
<w to retarddk1> <tribute to insanity>
<w from retarddk1> thats not good you dont know VOA
sigh .....
(en ik wil alleen de badges maar ...)
[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 26-10-2009 12:25 ]
Die archievements waarbij je hc bosses op de meeste domme manier moet afmaken, vind ik idioot. Daardoor wil ik die flying mount niet eens meer. Andere achievements zijn inderdaad niets minder dan een enorme timesink en enorm saai. Die doe ik vaak niet. Die van hallow's end kunnen me ook echt niet boeien. HH doe ik ook alleen maar voor de pet want die spaar ik, en de mount.
Ik heb ff meegeholpen in Wintergrasp op de courtyard, 50 HKs in no timeHydra schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:31:
[...]
AV is het allemakkelijkst. Je hoeft alleen maar HKs te halen, dus geen killing blows ofzo. Dus als je in AV een beetje achter de groep aanhobbelt heb je die HKs in no time at all.
Ze hadden het hele archievement systeem nooit moeten introduceren.
Nu heb je nog meer retards dan er voorheen waren.
Een guildy (een echte achievement hoer) zat gisteren na een WG op 99998 kills en is voor de laatste 2 kills naar SW gegaan om alliance te pesten. Kreeg na het halen van z'n achievement een scheldkanonnade te verduren van een lvl 1 genaamde tafferretard.
Altijd leuk : D
Altijd leuk : D
Eens.PcManiaxx schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:26:
Gister nog in ToC normal (farm). Enh Shaman: Wow a fail party! Wij allemaal:PcManiaxx schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:26:
We hebben hem maar vervangen.
Dat ding is echt veel te lelijk, en zoiezo hier een 310% mount voor de domme achievements die wij je voorschotelen. Sorry hoor maar 90% van de achievements zijn gewoon geen achievement.
Een achievement is iets wat je haalt door uit de weg te gaan van normale play en dan bedoel niet critters huggen maar een baas anders doen in pvp iets doen.
Niet Victory in Eye of storm of Reach level 10 achievements waar slaat dat op hopeloos gewoon.
kom op he """ epic achievement bewijst echt dat je weet hoe je moet spelen"""""SinergyX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:41:
[...]
Gister nog in ToC normal (farm). Enh Shaman: Wow a fail party! Wij allemaal:Hij: Nobody has [epic].
We hebben hem maar vervangen.
In Totc normal claimen dat je epic achievement nodig hebt = LOLAnoniem: 322384 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:43:
[...]
kom op he """ epic achievement bewijst echt dat je weet hoe je moet spelen"""""
ben ook sarcastisch mensen beledigen doe je maar ergens andersSpoTs schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:46:
[...]
In Totc normal claimen dat je epic achievement nodig hebt = LOL
ik heb vrijdag epic pas gekregen omdat ik me shoulders wel goed vond en eerst andere gear wou upgraden
en ik dee 4k+ dps zonder epic
[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 26-10-2009 15:22 ]
De een spaart pets, de ander achievements, de ander allebei.. De een vind het sparen van pets nutteloos, de ander het halen van achievements en weer een ander vind het beide nutteloos want WoW doe je voor het raiden.. De discussie is vaker gevoerd.. Voorstanders van achievements vinden het leuk, de tegenstanders vinden dat het spelletje erdoor verpest is etc. etc. Ieder z'n ding in game.Slogra schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:03:
.. voor de pet want die spaar ik...
Uit het "werklozen" topic...
Dus...Tijdens de dagen van crisis/recessie waarbij iedere werkeloze zich moet afvragen wanneer de tijden zullen aanbreken van vreugde, moet er ruimte zijn voor wat humor.
Humor in die zin dat er situaties zijn zoals vreemde sollicitatiegesprekken, rare brieven, vreemde vacatures.
Kortom zo alles beetje wat je kan verzinnen wat ermee te maken heeft met je werkeloos zijn.
Deel dit hier zodat wij, de werkelozen oftwel drugsgebruikers, smakelijk erom kunnen lachen om zo de leed te kunnen verzachten.Regels
- Het is niet toegestaan om namen van derden erbij te zetten.
- Geen oeverloos geklaag en getier over mislukte sollicitaties.
- Je moet daadwerkelijk werkeloos of langdurig ziek zijn dat je moet reintergreren
- Niks op je werk doen is geen reden;).
Anti-werkelozen Links
werk.nl
monsterboardPro-werkelozen Links
World of Warcraft Europe
Kneus mag je best weglaten hoorAnoniem: 322384 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:49:
[...]
ben ook sarcastisch kneus![]()
ik heb vrijdag epic pas gekregen omdat ik me shoulders wel goed vond en eerst andere gear wou upgraden
en ik dee 4k+ dps zonder epic
Epic achievement is sowieso overrated. Hetzelfde voor achievements op raids. Als jij zegt tacts te weten, weegt dat meer dan een achievement ooit kan doen.
Maar goed, sommige mensen zijn wat achievementgeil..
Oftewel.. om WoW te spelen en te lezen moet je werkloos zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Dakreal op 26-10-2009 13:00 ]
Afgelopen weekend weer wat fun gehad met de guild.
Eerst eens begonnen met Onyxia, daarna op weg naar WG.
Net voor het begin hiervan waren een paar guildies en een aantal alliance bezig voor de poorten van het fort (alliance had controle) en toen de match begon zaten deze vast blijkbaar en gingen de ranks up van de guildies redelijk snel.
Direct allemaal een tank opgehaald en binnen een paar minuten was WG gewonnen.
Dus VoA in en nadat deze klaar was iedereen verzameld voor de faction leaders.
Het ging allemaal zo lekker dat we nadat we klaar waren met de faction leaders terug gegaan zijn naar SW en IF om in stijl af te sluiten.
Voor wie het wil zien:
http://www.awakeningofchaos.com/videos/
De Saturday Night PvP....alleen jammer dat er geen beelden zijn van IF dat was een heerlijke chaos.
Eerst eens begonnen met Onyxia, daarna op weg naar WG.
Net voor het begin hiervan waren een paar guildies en een aantal alliance bezig voor de poorten van het fort (alliance had controle) en toen de match begon zaten deze vast blijkbaar en gingen de ranks up van de guildies redelijk snel.
Direct allemaal een tank opgehaald en binnen een paar minuten was WG gewonnen.
Dus VoA in en nadat deze klaar was iedereen verzameld voor de faction leaders.
Het ging allemaal zo lekker dat we nadat we klaar waren met de faction leaders terug gegaan zijn naar SW en IF om in stijl af te sluiten.
Voor wie het wil zien:
http://www.awakeningofchaos.com/videos/
De Saturday Night PvP....alleen jammer dat er geen beelden zijn van IF dat was een heerlijke chaos.
ToC Normal is gewoon leuk, ik had er al 7 tank rondes op zitten, healer werd vervangen. Boompje druid met dacht 14k mana, waarom de DPS meteen begon te gillen 'dat healer het niet zou redden, veel te weinig mana'. Dark knight neer, serieus geen enkele keer zijn mana onder de 90% gezien.SpoTs schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:46:
Soms is het zo erg, dat een party van lvl78-79 mensen (ik dan tank) beter en efficienter presteerde dan een complete 80 party, waar gewoon echt alles fout ging.
Het is alleen elke keer hopen op die man bij boss 2, die vrouw haat ik
Daar hoor ik bij...RaDKiLL schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Je moet hem echt echt looten..
[/quote] SpoTs schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:46:
[quote]
Sluit ik me helemaal bij aan. ToC normal is er volgens mij juist voor om een paar epics te scoren als je in full blue met 1 of 2 HC epics en misschien een eerste badge epic rondloopt.
Zelf heb ik als Resto Druid (ben 2 maanden geleden begonnen met spelen na 3 jaar pauze)20+ runs gedaan en ben daardoor volledig paars, ja sommige gear is meer DPS Caster gear ivm Hit, maar dit was ook een goede upgrade voor mij (uiteraard niet geneed als een mage/lock het item nodig had)
Daarna ben ik tankgear gaan verzamelen en het schiet al aardig op, in ieder geval genoeg om HC's te tanken en zit nu momenteel op:
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Alonsus&n=Admmabs
Eerst volgende upgrades:
1.Malfurion's Shoulderpads of Conquest - 30 emblems of triumph. 62.93 +28% (inmiddels 16 EoT)
2.Bracers of Swift Death - Leatherworking BoE via Crusader Orbs. 51.81 +47% (Moet nog 2 CO van AH trekken) en dan met + 40 Sta Enchant
3.Leggings of Wavering Shadow - 39 emblems of conquest. 83.76 +34% (Nog een paar HC's voor Emblems)
4.Keystone Great-Ring - heroic Drak'tharon Keep. Taron’ja 20% 41.14+23%
Mark of the Relentless - Heroic Trial of the Champion (first boss). 13% (Beetje geluk met Drops)
5.Silvery Sylvan Stave/Staff of Feral Furies - 25 champion's seals. 99.90 +21% (Wist niet dat dit zon goed wapen was
Gelijk vanmiddag maar even aanschaffen en dan Mongoose erop)
En dan mag ik onderhand wel Ulduar/ToC10/Ony10 Rdy zijn
Vinden jullie trouwens dat ik alles met + 24/30 Sta moet gemmen of net als nu Rode slots met Agi/Sta (Paars ipv Blauw)? Zelf heb ik het idee dat ik meer heb aan wat meer AGI = avoidance, Crit chance (Shield), armour en dan ook wat leuke socket bonussen.
[quote]
Sluit ik me helemaal bij aan. ToC normal is er volgens mij juist voor om een paar epics te scoren als je in full blue met 1 of 2 HC epics en misschien een eerste badge epic rondloopt.
Zelf heb ik als Resto Druid (ben 2 maanden geleden begonnen met spelen na 3 jaar pauze)20+ runs gedaan en ben daardoor volledig paars, ja sommige gear is meer DPS Caster gear ivm Hit, maar dit was ook een goede upgrade voor mij (uiteraard niet geneed als een mage/lock het item nodig had)
Daarna ben ik tankgear gaan verzamelen en het schiet al aardig op, in ieder geval genoeg om HC's te tanken en zit nu momenteel op:
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Alonsus&n=Admmabs
Eerst volgende upgrades:
1.Malfurion's Shoulderpads of Conquest - 30 emblems of triumph. 62.93 +28% (inmiddels 16 EoT)
2.Bracers of Swift Death - Leatherworking BoE via Crusader Orbs. 51.81 +47% (Moet nog 2 CO van AH trekken) en dan met + 40 Sta Enchant
3.Leggings of Wavering Shadow - 39 emblems of conquest. 83.76 +34% (Nog een paar HC's voor Emblems)
4.Keystone Great-Ring - heroic Drak'tharon Keep. Taron’ja 20% 41.14+23%
Mark of the Relentless - Heroic Trial of the Champion (first boss). 13% (Beetje geluk met Drops)
5.Silvery Sylvan Stave/Staff of Feral Furies - 25 champion's seals. 99.90 +21% (Wist niet dat dit zon goed wapen was
En dan mag ik onderhand wel Ulduar/ToC10/Ony10 Rdy zijn
Vinden jullie trouwens dat ik alles met + 24/30 Sta moet gemmen of net als nu Rode slots met Agi/Sta (Paars ipv Blauw)? Zelf heb ik het idee dat ik meer heb aan wat meer AGI = avoidance, Crit chance (Shield), armour en dan ook wat leuke socket bonussen.
[ Voor 8% gewijzigd door TweakerMaert op 26-10-2009 13:39 . Reden: Vraagje erbij + spelfouten ]
Probleem is dat je gewoon pech kunt hebben. Ik TnT me helemaal rot op m'n mage, zelfde vorig jaar, maar nog steeds geen pet. Al het 2e jaar dat ik steeds de boot mis. Heb nu maar besloten van m'n druid m'n main te maken en m'n mage te laten voor wat het is. Sowieso; waarom een mage levellen als druids een prima balance spec hebben.chromeeh schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:46:
Is dat niet de hele definitie van WoW?hulkie schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:54:
Overigens sommige raid achievements vind ik wel leuk. Maargoed daarmee heb je dan ook iets bereikt. De andere achievements hebben over het algemeen vooral te maken met het investeren van belachelijke hoeveelheden tijd.
Vind het gewoon een gave mount. Nu wel spijt van dat ik de brewfest achievements niet gedaan heb op m'n druid, net eigenlijk met Hallow's End besloten dat ik 't opgeef wat betreft m'n mage.
Ieder z'n ding. Ik vind die Hc achievements juist grappig omdat ze meestal voor een extra uitdaging zorgen.Slogra schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:03:
Die archievements waarbij je hc bosses op de meeste domme manier moet afmaken, vind ik idioot. Daardoor wil ik die flying mount niet eens meer. Andere achievements zijn inderdaad niets minder dan een enorme timesink en enorm saai. Die doe ik vaak niet. Die van hallow's end kunnen me ook echt niet boeien. HH doe ik ook alleen maar voor de pet want die spaar ik, en de mount.
Die world event achievements zijn net zoals alles in WoW gewoon reteveel werk. Zie niet waarom daar geen leuke mount tegenover zou mogen staan.Anoniem: 322384 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:41:
Dat ding is echt veel te lelijk, en zoiezo hier een 310% mount voor de domme achievements die wij je voorschotelen. Sorry hoor maar 90% van de achievements zijn gewoon geen achievement.
Een achievement is iets wat je haalt door uit de weg te gaan van normale play en dan bedoel niet critters huggen maar een baas anders doen in pvp iets doen.
Niet Victory in Eye of storm of Reach level 10 achievements waar slaat dat op hopeloos gewoon.
[ Voor 65% gewijzigd door Hydra op 26-10-2009 13:35 ]
uhm een mount ok, een mount die net zo snel gaat als de mensen die hardcore raiden en gewoon goed spelen. nee waarom? je doet World events, je killed geen hardmodes in ulduar. Gewoon domme achievements waar je geen skill voor nodig heb ( of gaat iemand me vertellen dat HH moeilijk is ) Je moet gewoon mazzel hebben met de rng en daar vind ik niet dat je een 310% mount voor moet krijgen een 280% en je had me niet gehoortHydra schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:29:
Die world event achievements zijn net zoals alles in WoW gewoon reteveel werk. Zie niet waarom daar geen leuke mount tegenover zou mogen staan.

En de gristenunie is al laag (x-X)SpoTs schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:59:
[...]
Kneus mag je best weglaten hoorstaat wat kinderachtig.
Epic achievement is sowieso overrated. Hetzelfde voor achievements op raids. Als jij zegt tacts te weten, weegt dat meer dan een achievement ooit kan doen.
Maar goed, sommige mensen zijn wat achievementgeil..
[...]
Oftewel.. om WoW te spelen en te lezen moet je werkloos zijnDit is nog lagere kwaliteit dan de GristenUnie.
Zullen we anders even terug linken, dat als je koos hopeloos bent je daar moet zijn ?
Dus je zegt eigenlijk een mount waar je minmaal 1 jaar voor bezig ben, makkelijk er is dan een mount die je kan halen in 1/2 maanden op hardmode in ulduar ?Anoniem: 322384 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:41:
[...]
uhm een mount ok, een mount die net zo snel gaat als de mensen die hardcore raiden en gewoon goed spelen. nee waarom? je doet World events, je killed geen hardmodes in ulduar. Gewoon domme achievements waar je geen skill voor nodig heb ( of gaat iemand me vertellen dat HH moeilijk is ) Je moet gewoon mazzel hebben met de rng en daar vind ik niet dat je een 310% mount voor moet krijgen een 280% en je had me niet gehoort
[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 26-10-2009 13:45 ]
sorry maar jij ziet niet wat ik bedoel. wat heeft 1 jaar spelen te maken met of iets moeilijk isDus je zegt eigenlijk een mount waar je minmaal 1 jaar voor bezig ben, makkelijk er is dan een mount die je kan halen in 1/2 maanden op hardmode in ulduar ?

Waarom voel je je zo in je kruis getast? Laat mensen die niet mee kunnen doen met een hardcore raidguild ook lekker kans maken op een 310% mount zeg.Anoniem: 322384 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:41:
uhm een mount ok, een mount die net zo snel gaat als de mensen die hardcore raiden en gewoon goed spelen. nee waarom? je doet World events, je killed geen hardmodes in ulduar. Gewoon domme achievements waar je geen skill voor nodig heb ( of gaat iemand me vertellen dat HH moeilijk is ) Je moet gewoon mazzel hebben met de rng en daar vind ik niet dat je een 310% mount voor moet krijgen een 280% en je had me niet gehoort
Alsof iets in WoW uberhaupt moeilijk is. Het gaat om commitment en inzet. Iemand die zich een jaar lang commit om al die dingen te grinden heeft IMHO ook prima recht op een dergelijke mount.Anoniem: 322384 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:47:
sorry maar jij ziet niet wat ik bedoel. wat heeft 1 jaar spelen te maken met of iets moeilijk is
Omdat je er lang over doet?, en stel je bent bijvoorbeeld op vakantie kan je weer een jaar wachten omdat je 1 event niet haalt..Anoniem: 322384 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:47:
[...]
sorry maar jij ziet niet wat ik bedoel. wat heeft 1 jaar spelen te maken met of iets moeilijk is
En ik snap je punt wel, maar de vergelijking klopt niet want ulduar hardmodes zijn ook allemaal niet zo moeilijk behalve een aantal van de benodigde
Achievments + rewards zijn er voor moeilijke dingen of voor iets waar je lang over doet, en dat is dus het geval met world events daar doe je minimaal een jaar over, dus is de reward groot
Anoniem: 289093
Wie kan mij wat informatie geven over welke nummers erg goed passen bij wat filmpjes die ik gemaakt heb met fraps om erbij te plaatsen. Ik ben namelijk van plan om een filmpje te maken van onze guild maar heb nog geen muziek. Mijn muziek smaak hoor je vrijwel nooit in zulke filmpjes dus daarom vraag ik jullie allen jullie mening.
Achievements en reward-mounts kunnen me gejat worden, maar die brewfest vond ik 100% naaierij wbt die trinkets en 1h maces. Er is vooralsnog (in lijn met 'moeilijkheid') totaal geen alternatief voor die trinkets, whooping 175 stamina stuk? Dat is bijna 150 stamina totaal meer op je character.Hydra schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:29:
Vind het gewoon een gave mount. Nu wel spijt van dat ik de brewfest achievements niet gedaan heb op m'n druid, net eigenlijk met Hallow's End besloten dat ik 't opgeef wat betreft m'n mage.
Nou, zoek eens op Youtube, kijk eens filmpjes en je doet vast inspiratie op.
Mij boiet het geen reet welke muziek eronder zit, die mute ik toch wel
Mij boiet het geen reet welke muziek eronder zit, die mute ik toch wel
yahhh, yogg+1 horde first, nadat we vorige week faction champs horde first hadden.
Wij zijn zo goed.
uch uch
oh en horde first die 25 man ulduar hard mode achievement + gekke drake
het is eigenlijk wel een beetje triest dat wij gewoon horde first zijn met deze dingen. We zijn namelijk eigenlijk overgeared hiervoor en dat is de enige reden dat we het halen. Je zou namelijk niet 4 doden mogen hebben op yogg+1, maledy (of hoe je het ook schrijft) zou niet 4x moeten jumpen en mensen moeten zeker niet insane gaan.
Wij zijn zo goed.
uch uch
oh en horde first die 25 man ulduar hard mode achievement + gekke drake
het is eigenlijk wel een beetje triest dat wij gewoon horde first zijn met deze dingen. We zijn namelijk eigenlijk overgeared hiervoor en dat is de enige reden dat we het halen. Je zou namelijk niet 4 doden mogen hebben op yogg+1, maledy (of hoe je het ook schrijft) zou niet 4x moeten jumpen en mensen moeten zeker niet insane gaan.
[ Voor 71% gewijzigd door Bezulba op 26-10-2009 14:07 ]
blup
Anoniem: 23522
Uhm... ik zat in een run, 2x need roll, de ander wint 'm. Daarna wilde hij 'm toch niet en gaf hem aan mij. Dus ik heb hem nu in mijn inventory zitten, is dat niet voldoende voor het hat-deel van de achievement? De pet ... tja, 47x T&T en elke mogelijke keer de HH killen is natuurlijk nog niet voldoendeavotar schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:23:
[...]
Daar hoor ik bij...
Je moet hem echt echt looten..
nope, je moet em van het lichaam looten anders telt het niet.Anoniem: 23522 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:06:
[...]
Uhm... ik zat in een run, 2x need roll, de ander wint 'm. Daarna wilde hij 'm toch niet en gaf hem aan mij. Dus ik heb hem nu in mijn inventory zitten, is dat niet voldoende voor het hat-deel van de achievement? De pet ... tja, 47x T&T en elke mogelijke keer de HH killen is natuurlijk nog niet voldoende
Dit topic is gesloten.