Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-07 16:27

Wootlock

Evilution

Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:30:
Gisteren voor het eerst TotGC10 gedaan. Northrend beasts dood op de 4e pogign. Maar jezus wat zijn die Mistresses een bitches bij Jaraxus :/ Echter, ik denk nog een uurtje wipen en die gaat ook dood. En dan is het heroic pvp-en :(
DPS de portal neer en je hebt er maar 1 ipv 2 :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Wootlock schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:25:
[...]

Adds gaan goed neer, voor de eerst burrow fase krijgen we anub zo rond de ~65%.
Maar het *kiten* van anub gaat nog niet goed, dat in combinatie met weinig frostpatches geeft ons wat problemen.
Btw heroism ? gebruiken op 30% of asap ?
Met 2 healers heroism op phase 3, met 3 rond de 40%.

Zorg dat je 1 ice patch over hebt, het liefst in het noorden. Als de groep goed verspreidt moet het echt te doen zijn.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Gisteren voor het eerst TotGC10 gedaan. Northrend beasts dood op de 4e pogign. Maar jezus wat zijn die Mistresses een bitches bij Jaraxus :/ Echter, ik denk nog een uurtje wipen en die gaat ook dood. En dan is het heroic pvp-en :(
Personal dps cooldowns bij de eerste portal, heroism als je het hebt bij de 2de portal. Eigenlijk wil je maar 1 mistress per portal. Healers moeten oppassen dat ze niet gesilenced worden, laat ze als er mistresses up zijn zoveel mogelijk instant heals gebruiken en als ze merken dat ze mistress' kiss hebben kunnen ze de school lockout met een dps spell "baiten".

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:24:
[...]

Weetjij of levelen van Inscribtion duur is, heb zat geld denk ervoor maar vroeg me gewoon af het is toch geen Jewelcrafting duur he?:P
Denk nou niet dat die kaarten niks kostenom te maken he ze leveren flink op maar ze kosten ook aardig wat om te maken. Zelf heb ik er ook aardig winst gemaakt ermee maar je hebt bv maar een ?? 25% kans dat het een nobles kaart is kan ook zomaar een andere kaart zijn en die leveren aanzienlijk minder op.
Nobles deck levert 1 van de beste dps trinkets op dus die verkoopt echt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht ik toch even een battle.net account aan te gaan maken, is mijn email al in gebruik. Is de 'huidige' battle.net het coninue systeem van de vroegere starcraft? Dat geval heb ik dus jaaaren geleden een account aangemaakt. Password opvragen moet weer met voor/achternaam, fijn is dat :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 16:51

avotar

P0werd by Black Coffee

Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:24:
[...]

Weetjij of levelen van Inscribtion duur is, heb zat geld denk ervoor maar vroeg me gewoon af het is toch geen Jewelcrafting duur he?:P
Meh.... ik schat dat je zo'n 1000g nodig hebt om alle mats (lees: herbs) te kopen om het te kunnen doen..
Maar zeker als je Darkmoon Card of the North wil gaan maken, is het het verstandigste om een high level herbalist te hebben om zelf je mats te farmen.

Buiten de lagere kosten, levert het je ook genoeg crystalized life en frost lotussen (ik verkoop voor 50g per stuk ongeveer) op om wat extra centjes binnen te halen..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

NMe schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:12:
Nee, per bossfight bekeken. Op kitty druid-vriendelijke gevechten zoals Ignis en XT haal ik redelijk makkelijk de 7k. Op Hodir en Twins haal ik uiteraard meer maar aangezien daar mechanics spelen die je DPS vergroten vind ik dat geen eerlijke vergelijking en laat ik die buiten beschouwing. :) Laatst op Beasts had ik een kleine persoonlijke overwinning toen ik onze andere feral druid voorbij ging in damage done en DPS. Die knul is echt goed en het heeft me aardig wat oefening gekost om überhaupt bij hem in de buurt te komen. :P
Ah ok. Ja dat haal ik met mijn Boomkin ook wel ongeveer als ik alleen DPS (tussen de 5 en 6k). Normaal zit ik toch tussen de 2,5 en 3k, als er iets te AoE'en valt 3,5k. Meeste bazen moet ik wel bijspringen met cures omdat ik bijna de enige Resto druid ben, geloof dat we 2,5 actieve druids hebben waarvan de mijne de enige main is ;(

Zou niet erg zijn als er dan ook iets dropped puur voor druids :+ maar dat is niet zoveel ;(

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 15:37
Heroic 10m faction champions hoef je niet echt bang voor te zijn, in mijn ervaring is dat weinig anders dan normal. Wij fearbomben altijd bij de start zodat ze hun trinkets gebruiken, daarna kan je redelijk crowdcontrollen. Het enige echt irritante is dat ze niet te taunten zijn, dus je moet goed opletten wat de heavy hitters aan het doen zijn. Wij hebben een van onze tanks letterlijk op vent opnoemen wat de warrior aan het doen is / achter wie hij aan zit bv als die er is :)

25 man heroic heb ik nooit geprobeerd, kan ik dus ook weinig over zeggen.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:48
het is toch geen Jewelcrafting duur he?
Jewelcrafting duur?! Heb een paar weken terug Engineering ingeruild voor JC.. Veel makkelijker en goedkoper dan JC is er volgens mij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RichardvdD schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:58:
[...]
Jewelcrafting duur?! Heb een paar weken terug Engineering ingeruild voor JC.. Veel makkelijker en goedkoper dan JC is er volgens mij niet :P
Als je zelf ook mining erbij hebt of op een alt en een flinke voorraad hebt aangelegd is het inderdaad makkelijk en goedkoop.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo had ik gister met een koper ( 2x Crusader orbs ) dus hij trade 2 crusaders erin , 1600g aan de andere kant ik druk trade hij niet en cancelled doet hij dus een keer of 4 achter elkaar.

en de laatste keer ik nogmaals hij weer 1600 derin ik trade hij snel 160 ervan gemaakt en drukt trade in maar voordat ik op trade druk alles nogmaals dubbel checken want immers ik had me shizzle al op orde en opeens vervalt mijn trade dus hij had iets gewijzigt.

Ik zo bye bye idiot welcome to my perm ignore list , cancel alles en loop weg. Mensen denken echt omdat je van een bankalt trade dat je achterlijk bent.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Gister weer een avondje ouderwets gewipt op de beasts heroic 25.
Elke keer ging het net niet goed. Het team was sterk genoeg, elke keer ging er net ff een mannetje of 3-5 dood bij de overgang naar icehowl…

De try dat alles wel goed ging kreeg iemand bij de 3de charge een d/c, en natuurlijk werd hij getarget. Enrage, 1 tank neer – 2 dps voor de andere tank m had, en toen net aan niet de enrage gehaald… Die stunned phase hebben we echt nodig!

Zondag gaan we weer verder, ik moet zeggen dat ik de worms toch wel het meest irritant vindt. P1 hebben we voor 100% onder controle, P2 geeft nog steeds veel gedoe en is een beetje afhankelijk van geluk.

We hebben overigens eerst normal totc25 gedaan, het begin was niet echt rooskleurig… Dikke vette lag, gelukkig werd dit snel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Heeft iemand inmiddels de overstap al gemaakt naar Windows 7? en zoja, werkt WoW dan wel gewoon naar behoren, of is het nog erg buggy?
Of daalt de prestatie enorm? iemand al ervaring ermee?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Macchill schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:13:
Heeft iemand inmiddels de overstap al gemaakt naar Windows 7? en zoja, werkt WoW dan wel gewoon naar behoren, of is het nog erg buggy?
Ik draai al maanden Windows 7 en WoW.. werkt uitstekend :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ShadowBumble schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:11:
Zo had ik gister met een koper ( 2x Crusader orbs ) dus hij trade 2 crusaders erin , 1600g aan de andere kant ik druk trade hij niet en cancelled doet hij dus een keer of 4 achter elkaar.

en de laatste keer ik nogmaals hij weer 1600 derin ik trade hij snel 160 ervan gemaakt en drukt trade in maar voordat ik op trade druk alles nogmaals dubbel checken want immers ik had me shizzle al op orde en opeens vervalt mijn trade dus hij had iets gewijzigt.

Ik zo bye bye idiot welcome to my perm ignore list , cancel alles en loop weg. Mensen denken echt omdat je van een bankalt trade dat je achterlijk bent.
Melding op het realm forum maken wellicht? Zulke scammers kan je missen als kiespijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Klinkt een beetje zoals het bij ons ging. Bij ons gingen er ook veel op icehowl zelf dood, door die kleine enrage die die krijgt als hij iemand killed. En inderdaad je hebt die stuns echt nodig wil je niet in de enrage raken.

In het vooruitzicht; Lord Jax is een stuk makkelijker als je healers goed gepositioneerd zijn (iedereen in range)
-Hoge dps op de portals (cooldowns en een heroism timed)
-Aoe saves van paladins helpen ook erg mee op infernals (aura mastery/divine sacrefice)
Ik draai hier ook op Windows 7 zonder noemenswaardige problemen. ( Ik DC alleen in Lagaran, maar dat zal denk ik meer aan me WoW installatie liggen dan Windows 7 )
redfoxert schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:18:
[...]

Melding op het realm forum maken wellicht? Zulke scammers kan je missen als kiespijn.
Helaas krijg je dan weer met dat Name&Shame verhaal te maken op realm forums. Beetje irritant maar wel met een goede reden die regel.

[ Voor 40% gewijzigd door whyz op 23-10-2009 11:23 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oo je moet er gewoon geen 2 krijgen ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Wootlock schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:32:
[...]

DPS de portal neer en je hebt er maar 1 ipv 2 :+
We hadden er ook maar 1, maar daarom zijn het nog wel bitches ;)

Het ging fout door domme dingen. Mensen die niet lopen en in de vlammen blijven staan, waaronder ook ik een paar keer. Mensen die weglopen van de vlammen en dan out of range van de healers blijven staan. Domme dingen dus. Portals en volcanos gingen prima.

Overigens. DBM waarschuwt zogenaamd als je een debuf hebt en moet lopen, maar ik kreeg geisteren de melding dat ik de debuff had en moest rennen tegelijk met de mededeling dat ik dood was. Yay lag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
whyz schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:19:
[...]
Helaas krijg je dan weer met dat Name&Shame verhaal te maken op realm forums. Beetje irritant maar wel met een goede reden die regel.
Op ons Outland forum heb ik nog niet meegemaakt dat er mensen voor werden gebanned ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoor van alle kanten alleen maar positieve antwoorden. Ik zelf speel nu met Windows Vista. Vandaag ga ik 7 instaleren. Weet vrijwel zeker dat ik hogere FPS ga krijgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07 16:37
Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:28:
[...]
Ik hoor van alle kanten alleen maar positieve antwoorden. Ik zelf speel nu met Windows Vista. Vandaag ga ik 7 instaleren. Weet vrijwel zeker dat ik hogere FPS ga krijgen. :D
Wil ook wel de overstap maken. Hoe zal het werken bij een schone installatie van W7? Eerst back up maken van wat er op je C schijf staat van Blizzard, dan W7 installeren en WoW opnieuw installeren en de backup terug zetten op je C schijf? Is dat de makkelijkste weg?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 14:14

LazySod

Scumbag with a mission

Als je 2.5 k dps doet met die buff op je kont, dan doe je normaal echt maar 1.2k dps ofzo.. oftewel dat is zwaar triest. 2.5k unbuffed op dr00d zit je al gauw op 3.5k in 25 man raids :)
Hoe vertaalt zich die DPS? Ik doe nu in de heroic instances tussen de 2K en 3K DPS met mijn hunter, afhankelijk van de buffs. In het veld (PVE) kan ik het niet echt berekenen omdat daar de rotaties heel anders zijn (meer adhoc werk als wat anders) en zit ik rond de 1.7K.

Ik heb echter al de gear upgrades via de emblems of Conquest gehad en volgens RAWR moet ik nu toch echt eens naar de raids gaan kijken. Wat voor DPS kan ik daar verwachten? En wat zouden de beteren zijn om te beginnen? En wat zijn de doorlooptijden die ik er mag verwachten van een beetje normale PUG?

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 14-05 11:50
Well link je gear/armory en dan kunnen we even kijken, 2-3k in hc's is iig meer dan 4k in een raid als je ook je prio's in orde hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Laatst online: 07-07 14:14

LazySod

Scumbag with a mission

Maranno schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:41:
Well link je gear/armory en dan kunnen we even kijken, 2-3k in hc's is iig meer dan 4k in een raid als je ook je prio's in orde hebt.
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Kilrogg&n=Noobienoobie

Bijna volledig voor AGI gegemmed en ge-enchant.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-07 16:10

Snuffel

Vroem!

toastingnow schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:37:
[...]

Wil ook wel de overstap maken. Hoe zal het werken bij een schone installatie van W7? Eerst back up maken van wat er op je C schijf staat van Blizzard, dan W7 installeren en WoW opnieuw installeren en de backup terug zetten op je C schijf? Is dat de makkelijkste weg?
Pleur je WoW dit gewoon op een andere partitie.
Gewoon sleur en pleur, verder niets aan doen

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wee, de VH HC staff :P

Ik heb SV al maanden niet meer gebruikt, dus weet ook niet hoe die nerf van exp.slot zich vertaalde naar DPS, maar 2-3k is vrij normaal in heroics. Begin in iedergeval met ToC HC, voor de gun en de polearm, deze 2 zullen je een leuke boost geven in DPS. Je zou dan ook naxx25 kunnen doen, KT (laatste boss) dropt ook een gun, maar in een pug is de kans altijd klein dat je uberhaubt KT te zien krijgt (in een respectabele tijd).

Maar DPS 'gemiddeld' kan je nooit zeggen, ene HC is de andere niet, de ene party is de ander niet.

Pak gewoon een aantal bosses die je veel doet en bepaal daar je DPS.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2009 12:13 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Met die gear moet je rond de 3-4k uit kunnen komen in raids.
Ik weet ieder geval dat met betere gear vaak MM beter uit komt, me vriendin zat gister rond de 6/7k dps op haar hunter. Terwijl hunters met op papier betere gear met surv minder deden. ( http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Draenor&n=lauraa )

Gister een heerlijke dag gehad.
s'morgens ToC 25 pug, 4/5 gedood helaas op Anub te veel fail. Wel een Trophy gekregen 8) En nieuwe schoenen =)
s'avonds guild ToC 10, 5/5 erg smooth weer. Was best grappig, we waren met 3 healers begonnen. Alle healers verveelde zich dus ik ben toen maar naar me OS gegaan (elemental) en toen op de laatste 2 bazen de DMG meters getopt met 5,5k dps :D Heerlijk zo'n OS :P _/-\o_

En verder me DK beetje verder gegeared, begint ergens op te lijken nu :9

http://eu.wowarmory.com/c...heet.xml?r=Draenor&n=beaz
http://eu.wowarmory.com/c...r-sheet.xml?r=Draenor&n=Léwis ( http://alturl.com/nz7o short url, me echte link werkt niet. -.- )

[ Voor 27% gewijzigd door Osxy op 23-10-2009 12:18 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Anoniem: 316512 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:28:
[...]
Voor de FPS hoef je het niet te doen. De WoW-engine is gewoon kut. De performance op mijn nieuwe Quadcore met dikke videokaart is net zo goed/slecht als op mijn vorige PC van 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:15:
[...]
Voor de FPS hoef je het niet te doen. De WoW-engine is gewoon kut. De performance op mijn nieuwe Quadcore met dikke videokaart is net zo goed/slecht als op mijn vorige PC van 2 jaar oud.
Signed! met mijn config haal ik in dalaran een stunning 20 fps ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:25:
[...]

Raar met een bijna de zelfde config haal ik wel 30 / 35 fps in dalaran en dan bedoel ik niet de sewers ofz

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 23-10-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Mektheb schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:36:
[...]

Raar met een bijna de zelfde config haal ik wel 30 / 35 fps
Addons maken GIGA verschil ;)
Ik haal in dalaran met een mindere computer 30fps xD
C2D 2.16ghz, 4GB ram, 256MB x1600 op 1680x1050

[ Voor 10% gewijzigd door Osxy op 23-10-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Osxy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:37:
[...]

En de tijd waarop je in Dalaran staat. Als ik om 2:00 100fps heb wil dat niet zeggen dat ik dat rond 18:00 ook heb met 500 players in beeld ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 17:29
Ik word wel een beetje gek van dat trick 'n treaten zeg. Op m'n mage moest ik vorig jaar ook alleen nog maar die pet, dit jaar dus weer, en nog steeds niks. Op m'n druid heb ik wel de pet en de helm, maar krijg ik in die treatbags maar geen toothpick :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Laatst online: 07-07 16:37
Snuffel schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:04:
[...]

Pleur je WoW dit gewoon op een andere partitie.
Gewoon sleur en pleur, verder niets aan doen
De game staat ook op een andere partitie. Alleen datgene wat op je C schijft staat, bevat toch de updates etc? (Waarschijnlijk begrijp ik dat verkeerd) Wil niet 2 dagen lang alleen maar updates moeten downloaden.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Osxy: met je offspec 5,5k damage op Anub als elemental? Ben toch wel benieuwd hoe je dit doet. We hebben twee elemental shamans (mains) die er volgens mij allebei gewoon niks van bakken. Zitten altijd rond de 3.7k dps in 25mans raids. Ligt het aan gear/ spec? Of gewoon skills/ slacking?:

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Dragonblight&n=sharl
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Dragonblight&n=zulash

Sharl doet over het algemeen meer dmg, en is een vrouw. Mijn vermoeden is dat Zulash gewoon geen flauw idee heeft wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 10:57
RichardvdD schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:23:
Ligt er ook aan wat voor groep je hebt. In een pure random PUG heb ik wel eens ToC10 getanked met 2 personen boven de 3k. De rest zat er allemaal nèt tegenaan. Als ik het dan vergelijk met een run van een guild waar ik de last spot mocht vervullen, was 3k juist de minste dps.

Gisteren nog iets leuks, daily HC met een pug. Een paladin volledig in greens was zijn polearm aan het trainen, midden in de instance. 200dps had hij tot en met Moorabi. Hij had eigenlijk nog geluk dat ik hem tot daar had laten leechen, want hij had nog een maatje bij zich met 1700dps, en dat is wel handig als je toch nog een beetje tempo probeert te maken.

Maargoed, telkens als de overige 3 members (waaronder ik) hem aanspraken, zei hij niks. Toen we vlak voor de laatste boss stonden heb ik hem er uitgeflikkerd. Zo iemand verdient echt geen Triumph.

Maar toen had ik het gedaan hoor! De 20 minuten die volgde kreeg ik nerdrage over mij heen waar je u tegen zegt, en ook nog van zijn maatje. Dat ik het spel veel te serieus nam, nerd was, etc. dat soort crap. Ik had tegen hem gezegd dat iedereen in een party zijn steentje moet bijdragen en niemand zomaar mag joinen om te leechen. Dat is met 1,5kdps> al erg, maar als je een HC doet terwijl je niet eens een wapenskill hebt is het helemaal belachelijk. Zegt ie: 'So what!' En hij zei dat iedereen zo begint als ze 80 zijn.. Pff, daar word ik alleen maar kwader van. Verder niet meer gereageerd. Toen liep ik later in Dalaran, waren ze in /2 mij aan het uitschelden :') Maar de rest van de realm vond het wel normaal wat ik had gedaan :D
nou ik niet :(

had hem dan aan het begin gekicked, nee je wacht helemaal tot het einde vlak voor de baas om dan je "punt" te maken, beetje zielig imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:58:
@ Osxy: met je offspec 5,5k damage op Anub als elemental? Ben toch wel benieuwd hoe je dit doet. We hebben twee elemental shamans (mains) die er volgens mij allebei gewoon niks van bakken. Zitten altijd rond de 3.7k dps in 25mans raids. Ligt het aan gear/ spec? Of gewoon skills/ slacking?:

Sharl doet over het algemeen meer dmg, en is een vrouw. Mijn vermoeden is dat Zulash gewoon geen flauw idee heeft wat hij doet.
Kun je niet altijd zomaar zeggen he. Hebben jullie afspraken over CoE/Ebon plague, wie de totems neerzet, wanneer je BL doet (ivm cd gebruik), wel/niet oomkin etc? Als je als enige caster tussen een bende melees zit die je geen buffs geven kost je dat echt een berg dps.

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 23-10-2009 13:02 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024

Lol @ de opmerking 'en is een vrouw' Ben benieuwd waarom dat er bij staat ;)

Anyways, 5,5k haal ik ook niet altijd, maar een 4k minimaal is doable om het zo maar even te zeggen. Sowieso ben je ook nog wel lichtelijk afhankelijk van buffs en taken cq rol in een gevecht. Mijn dps kan vanwege die factoren echt alle kanten op.

http://eu.wowarmory.com/c...heet.xml?r=Draenor&n=Paya

[ Voor 7% gewijzigd door Mik! op 23-10-2009 13:03 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Sharl doet over het algemeen meer dmg, en is een vrouw.
Waarom deze toevoeging? :+

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Sandor Scheffer schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:00:

had hem dan aan het begin gekicked, nee je wacht helemaal tot het einde vlak voor de baas om dan je "punt" te maken, beetje zielig imho
Hij was toch al gesaved, dus een goede groep had hij toch niet kunnen vinden, helemaal als zij ook zien dat hij niks bijdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Osxy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:37:
[...]

ja.. op lagere resolutie.. we hebben het over de full HD resolutie met alles max. Met 1680x1050 zit ik veel hoger ;-)

Anyways Mektheb, hij had een hogere CPU clock toch dan mij? :P misschien dat dat doorslaggevend is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 17:29
Sandor Scheffer schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:00:

Hij reageerde niet toen ze hem er op aanspraken, en verder is het gewoon belachelijk dat je in een Hc instance in een Pug je weaponskill gaat trainen. Doe dat ff lekker op wat mobs onder dalaran ofzo.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:10:
[...]

ja.. op lagere resolutie.. we hebben het over de full HD resolutie met alles max. Met 1680x1050 zit ik veel hoger ;-)

Anyways Mektheb, hij had een hogere CPU clock toch dan mij? :P misschien dat dat doorslaggevend is ;-)
Huhm dat zou inderdaad goed kunnen, heb iets meer geheugen ook,maar jouw gpu is krachtiger

ach who cares het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 00:14
regular VH is ook prima om te trainen.
Je krijgt skill van het killen van die mobs voordat de instance start, wel geen drops (dus ik zoek vaak wat mobs op die me rep/drops/etc gegeven), maar lekker dichtbij in Dalaran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De toevoeging: het is een vrouw is een beetje generaliserend... Maar vaak is het wel zo dat vrouwen minder goed spelen dan mannen. Denk trouwens dat dit vooral met prestatiedrang bij mannen te maken heeft. Vrouwen geven minder om een E-peen over het algemeen (no wonder dat t E-peen heet ;))

Anyway, welke rol ze vervullen kan ik niet echt vinden. Gister hadden ze op de normal clear allebei dps ergens onderin het veld. En Sharl zat elk gevecht 300-1100 dps hoger met grotere attendance...

Zulash heeft minder haste, veel meer mp/5, 100 spellpower meer en 1,5% crit meer. Misschien dat ie teveel healing gear heeft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:10:

Daarbij heeft WoW dacht ik ook geen support voor quad-CPU's, dus qua performance zou een dual-core net zo goed gaan. Ik heb het ook met vlagen, veelal Dalaran met zo'n 25-30fps, met alleen shadows dacht ik wat lager (Ati issue).
hulkie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:24:
De toevoeging: het is een vrouw is een beetje generaliserend... Maar vaak is het wel zo dat vrouwen minder goed spelen dan mannen. Denk trouwens dat dit vooral met prestatiedrang bij mannen te maken heeft. Vrouwen geven minder om een E-peen over het algemeen (no wonder dat t E-peen heet ;))
Met name europa zie je dat, op de US en Asia servers van andere games draaien de dames toch aardig mee met 'de grote jongens'.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Osxy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:11:
[...]

Ik weet ieder geval dat met betere gear vaak MM beter uit komt, me vriendin zat gister rond de 6/7k dps op haar hunter. Terwijl hunters met op papier betere gear met surv minder deden. ( http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Draenor&n=lauraa )
7k DPS op welke boss / WWS plix? :)

7k moet wel lukken op korte fights (koralon etc bvb) omdat je dan lekker je readyness "misbruikt", maar daarna wordt t lastig om op 7k te blijven zitten zonder gimmicks lijkt me.
SinergyX schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:25:
[...]

Daarbij heeft WoW dacht ik ook geen support voor quad-CPU's, dus qua performance zou een dual-core net zo goed gaan. Ik heb het ook met vlagen, veelal Dalaran met zo'n 25-30fps, met alleen shadows dacht ik wat lager (Ati issue).
Als je je process affinity goed instelt heb je zeker wel voordeel van dual/quads :)

[ Voor 25% gewijzigd door Inferno op 23-10-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:16:
[...]

Huhm dat zou inderdaad goed kunnen, heb iets meer geheugen ook,maar jouw gpu is krachtiger

ach who cares het werkt
Idd het werkt.. maar vraag niet hoe ;-) laadtijden van Dalaran zijn bedroevend.. ik hoop niet dat dit lekker ook uitsmeerd word met cataclysm.

even over GPU.. ik denk dat wow er de barste niet van snapt.. :p iig.. gpu verbruik ligt bij wow tussen de 10 - 20%. Echter heb ik dan wel een frame rate van 20.. dus veel van snappen doe ik niet :p

Anyways.. binnenkort Modern Warfare 2.. die kan vast wat beter overweg met mijn kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Ik vind het ontzettend generaliserend, zeker in dit verband. Nu kan ik alleen voor mezelf spreken, maar ik ben net zo prestatiegericht als de heren. Dat was met mijn feral kitty al zo, dat is nu als shaman (ele even voor het gemak) niet veel anders. Daarnaast heb ik genoeg voorbeelden gezien van vrouwen die aan alle kanten de kont schoppen van de heren. In mijn laatste guild nog een vrouw die met haar warlock continue de dps-meters topte. Ik heb goede vrouwelijke tanks gezien, healers net zo. Sowieso vind ik het makkelijk kletsen, het aantal mannen is vele malen groter dan het aantal vrouwen. Als je een paar vrouwen bent tegen gekomen die inderdaad wat minder presteren dan lijkt het net of het algemeen is, maar kijk ajb verder dan je neus lang is. De grote hoeveelheid retards, mensen met mindere dps of minder effort is waarschijnlijk man.. Niet elke vrouw is misschien even goed, maar ik denk dat wij als vrouwen prima met de heren mee kunnen komen en net zo prestatiegericht zijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Inferno schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:26:
[...]

7k moet wel lukken op korte fights (koralon etc bvb) omdat je dan lekker je readyness "misbruikt", maar daarna wordt t lastig om op 7k te blijven zitten zonder gimmicks lijkt me.
Onze hunters doen vrijwel op iedere boss in ToTC25 6-7k dps....
Dus waarom gelijk om een WWS vragen ? Kan je zelf die dps niet halen ? :')

Over vrouwen;
Kan er kort over zijn: Die wij in de guild hebben zitten doen zeker niet onder voor de mannelijke spelers.
Sommige zijn zelfs beter... :)

[ Voor 14% gewijzigd door Wootlock op 23-10-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Wij hebben nu 3 vrouwen in de guild en die doen qua hardcore-heid of prestaties echt niet onder voor de mannen hoor. Ze zouden bij ons ook geen raidspot kunnen behouden als dat wel zo was :)

Nu zijn het 2 healers (pala+druid) en 1 elemental shaman, maar in tbc hebben we ook een vrouwelijke warlock gehad die tot in swp iedereens aars kickte op de meters _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door RickN op 23-10-2009 13:35 ]

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Osxy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:11:
7/57/7 build, mijn oude build :) Maar ik moet toch eens naar mijn hit gaan kijken, ik zit ook ergens rond de 250 (260 is dacht ik 8%), dat ik de MM talent niet meer nodig zou hebben. (oudere gear miste ik nog best veel, achteraf gezien logisch met een hit van 89).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Onze hunters halen toch écht ook die DPS op langere fights hoor. Moet wel erbij zeggen dat we drie van de top-5 hunters van onze realm in onze guild hebben. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Wootlock schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:32:
[...]

Onze hunters doen vrijwel op iedere boss in ToTC25 6-7k dps....
Dus waarom gelijk om een WWS vragen ? Kan je zelf die dps niet halen ? :')

Over vrouwen;
Kan er kort over zijn: Die wij in de guild hebben zitten doen zeker niet onder voor de mannelijke spelers.
Sommige zijn zelfs beter... :)
7k DPS trek ik inderdaad niet vaak in TOC25 nee, 6k is goed te doen. Ik vraag om een WWS om van te leren, weet niet wat daar :') aan is.
NMe schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:35:
[...]

Onze hunters halen toch écht ook die DPS op langere fights hoor. Moet wel erbij zeggen dat we drie van de top-5 hunters van onze realm in onze guild hebben. :P
Ik geloof het direct, maar ik zit zelf ook nog met 2 T8.5 en een 232 wapen (/sigh @ maar 2 245 drops so far waarvan ik er 1 miste...), dus vond het vergelijkbaar en dus interessant om van te leren.

[ Voor 30% gewijzigd door Inferno op 23-10-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

[...]

[...]
Als je je process affinity goed instelt heb je zeker wel voordeel van dual/quads :)
WWS heb ik niet maar de 7k was op de PvP fight ( :X ).

En die 5,5k op Anub was best wel mazzel hebben met crits :P

Hoger dan 3.7 moet imho makkelijk haalbaar zijn voor ze. Het kan zijn dat ze op een haste deadspot zitten (zitten paar plekken op haste gain waarbij je een 50 haste punten niets vooruit gaat aan dps)

[ Voor 44% gewijzigd door Osxy op 23-10-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:34:
[...]

7/57/7 build, mijn oude build :) Maar ik moet toch eens naar mijn hit gaan kijken, ik zit ook ergens rond de 250 (260 is dacht ik 8%), dat ik de MM talent niet meer nodig zou hebben. (oudere gear miste ik nog best veel, achteraf gezien logisch met een hit van 89).
267 hit = 8% hitrating. Ben zo blij met die talent, uiteraard zijn er betere.. maar todat je t8 hebt ( of ilvl 226 ) kun je dan mooi voor dps pieces kiezen ipv hitrating pieces. op ilvl226 zit echt een overkill aan hitrating :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
toastingnow schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:37:
[...]

Wat Snuffel zegt, WoW folder verplaatsen naar een andere partitie/harddisk. Windows opnieuw installeren en WoW starten vanaf de nieuwe lokatie op die andere partitie/harddisk. Vanaf een andere harddisk laadt ook 10 keer sneller vaak.
toastingnow schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:55:
[...]

De game staat ook op een andere partitie. Alleen datgene wat op je C schijft staat, bevat toch de updates etc? (Waarschijnlijk begrijp ik dat verkeerd) Wil niet 2 dagen lang alleen maar updates moeten downloaden.
Alleen updates die je download komen ergens in je User profile folder te staan normaliter. Van daaruit worden ze geinstalleerd. Updates worden dus gewoon in je gamefiles verwerkt en zou je daarna niet meer nodig moeten hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door redfoxert op 23-10-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:39:
[...]

267 hit = 8% hitrating. Ben zo blij met die talent, uiteraard zijn er betere.. maar todat je t8 hebt ( of ilvl 226 ) kun je dan mooi voor dps pieces kiezen ipv hitrating pieces. op ilvl226 zit echt een overkill aan hitrating :S
Op 245 crafted zit juist heel weinig hit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:39:
[...]

Even nagekeken, ik zit op 205 hit, had vroeger 2 1h swords waar hit op zat die het laatste stukje aanvulde, maar nu die polearm uit ToC HC. Andere kant vind ik mijn hunter niet zo interessant meer, mischien maar eens toc10 of mischien onyx10/25 (ken de oude, begreep dat de tactics niet anders zijn) gaan proberen, daar zitten de 187dps gun/crossbow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:46:
[...]

Even nagekeken, ik zit op 205 hit, had vroeger 2 1h swords waar hit op zat die het laatste stukje aanvulde, maar nu die polearm uit ToC HC. Andere kant vind ik mijn hunter niet zo interessant meer, mischien maar eens toc10 of mischien onyx10/25 (ken de oude, begreep dat de tactics niet anders zijn) gaan proberen, daar zitten de 187dps gun/crossbow.
Als ranged is het zo makkelijk.. alleen flame breath's ontwijken en adds nuken als die spawnen.
met 205 hit zou ik ff 2/3 erin stoppen. Dan ben je iig capped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:43
SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:25:
[...]

Transfer naar Trollbane zou ik zeggen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:04:
[...]

Waarom zou ik naar Trollbane willen komen? :P kheb die overweging al is gemaakt toen de transfer van Bloodscalp naar Trollbane openstond ;-) Speel nu op Twisting Nether en ben langzaam al mijn chars die kant op aan het transferren. Als alles daar staat ga ik niet meer switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
[...]

Daar is het om 19:00 net zo poepiedruk als op andere realms waar ik heb gezeten.. Kan het NOG voller dan? :+

Twisting Nether is mijn Shaman op begonnen! Vond er als Horde alleen geen zak aan, weinig activiteit en niet echt leuke guilds/gezelligheid. Had mijn Shaman daar gelaten voor wat het was, totdat de faction change naar Europa kwam :D 2 dagen later liep ik als Draenei rond in Trollbane :9~

[ Voor 34% gewijzigd door Divak op 23-10-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Osxy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:37:
[...]

WWS heb ik niet maar de 7k was op de PvP fight ( :X ).
Vind ik knap gezien de zwaar irritante dispels (en bubble/bop/iceblock/clos) van serpent/mark en CC die je om je oren krijgt... Ondanks de hogere hoeveelheid KS zit ik daar meestal niet over de 6k. Des te meer reden voor een WWS, maar helaas :p

Hitcap is 263 dacht ik, niet 268.

[ Voor 11% gewijzigd door Inferno op 23-10-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Inferno schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:15:
[...]
Vind ik knap gezien de zwaar irritante dispels (en bubble/bop/iceblock/clos) van serpent/mark en CC die je om je oren krijgt... Ondanks de hogere hoeveelheid KS zit ik daar meestal niet over de 6k. Des te meer reden voor een WWS, maar helaas :p

Hitcap is 263 dacht ik, niet 268.
Level 80 Hit Information

Hit Rating to Hit % Stat
32.79 Hit Rating = 1% Hit

--------------------------------------------------------------------------------

Base Hit Caps
vs. Level 80 mob: 5.0%, 163.95 HR
vs. Level 81 mob: 5.5%, 180.35 HR
vs. Level 82 mob: 6.0%, 196.74 HR
vs. Level 83 mob: 8.0%, 262.32 HR

--------------------------------------------------------------------------------

With Focused Aim Talent Points
(1 Point)
vs. Level 80 mob: 4.0%, 131.16 HR
vs. Level 81 mob: 4.5%, 147.56 HR
vs. Level 82 mob: 5.0%, 163.95 HR
vs. Level 83 mob: 7.0%, 229.53 HR
(2 Points)
vs. Level 80 mob: 3.0%, 98.37 HR
vs. Level 81 mob: 3.5%, 114.77 HR
vs. Level 82 mob: 4.0%, 131.16 HR
vs. Level 83 mob: 6.0%, 196.74 HR
(3 Points)
vs. Level 80 mob: 2.0%, 65.58 HR
vs. Level 81 mob: 2.5%, 81.98 HR
vs. Level 82 mob: 3.0%, 98.37 HR
vs. Level 83 mob: 5.0%, 163.95 HR

So you is right ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

RickN schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:33:
[...]

Wij hebben nu 3 vrouwen in de guild en die doen qua hardcore-heid of prestaties echt niet onder voor de mannen hoor. Ze zouden bij ons ook geen raidspot kunnen behouden als dat wel zo was :)

Nu zijn het 2 healers (pala+druid) en 1 elemental shaman, maar in tbc hebben we ook een vrouwelijke warlock gehad die tot in swp iedereens aars kickte op de meters _/-\o_
Wij hebben bij ons in de guild 3 vrouwen (die raiden). Alle drie zijn ze shaman. 2x resto en 1x elemental. Hiervoor hadden we ook nog een andere resto shaman en die was ook vrouw. Zij is nu echter gestopt. Wij hebben nog 1 andere shaman, enhancemen, en dat ben ik :) Wij noemen ons dan ook Zarkul's Angels :) Best leuk zo'n harem hehe. Ik kan je vertellen dat zij qua hardcoreheid en prestaties absoluut niet onderdoen voor de rest van de guild.

Misschien moet ik toch maar eens bij mijzelf te raden gaan of ik wel de juiste class heb, aangezien ik de enige man ben! Alhoewel, ik ben natuurlijk wel de enige die grote stoere lompe wapens vasthoud. De rest zijn van die spellcasters. Altijd leuk als ik weer met die opmerking kom.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!

Ik heb er net ook nog even naar gekeken, maar qua gear zit Sharl rond mijn gearscore en Zulash zit er een stuk boven. Volgens mij zou er qua dps zeker meer uit gehaald kunnen worden, met name Zulash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dat is echt de slechtste realm denk ik ken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillGhost schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:41:
[...]

Wij hebben bij ons in de guild 3 vrouwen (die raiden). Alle drie zijn ze shaman. 2x resto en 1x elemental. Hiervoor hadden we ook nog een andere resto shaman en die was ook vrouw. Zij is nu echter gestopt. Wij hebben nog 1 andere shaman, enhancemen, en dat ben ik :) Wij noemen ons dan ook Zarkul's Angels :) Best leuk zo'n harem hehe. Ik kan je vertellen dat zij qua hardcoreheid en prestaties absoluut niet onderdoen voor de rest van de guild.

Misschien moet ik toch maar eens bij mijzelf te raden gaan of ik wel de juiste class heb, aangezien ik de enige man ben! Alhoewel, ik ben natuurlijk wel de enige die grote stoere lompe wapens vasthoud. De rest zijn van die spellcasters. Altijd leuk als ik weer met die opmerking kom.
Gok wij iets van 3/6 vrouwen in de guild hebben, met man erbij :P dus gezinnen zelfs gehad waarbij zoon lief ook speelde

Meeste mensen zijn dan ook 25+ bij ons in de guild en spelen al sinds eind vanilla begin tbc samen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillGhost schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:41:
Hoe zit jij qua DPS als enh shaman? Ben met mijn shaman bijna klaar richting northrend te verkassen, maar ben nog niet echt bepaald onder de indruk van de DPS. Ok, mijn hit is echt slecht, maar ook qua dmg schiet het an sich nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:26:
[...]

Hoe zit jij qua DPS als enh shaman? Ben met mijn shaman bijna klaar richting northrend te verkassen, maar ben nog niet echt bepaald onder de indruk van de DPS. Ok, mijn hit is echt slecht, maar ook qua dmg schiet het an sich nog niet op.
In de meeste raids komen de enh. shammies bij ons onder de hunters/dks/rogues qua dps, maar 't scheelt niet veel (gemiddeld genomen).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

_/-\o_ _/-\o_

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat gisteren weer eens op mijn warlock toen ik een invite kreeg voor TotC heroic. Ik heb het niet zo op PuGs, maar ik accepteerde toch. Bleek een guildy al in de groep te zitten met zijn dps warrior.

Ik had toen moeten weten wat er zou gebeuren. Deze jongen heeft namelijk een probleem. Hij heeft een ontwikkelings achterstand en is dyslexisch (ja, dat zijn twee verschillende dingen!) Hij slaagt er dan ook in om wel 500dps te doen en veel dood te gaan.

Dat is normaal niet zo'n probleem, met de guild is er voldoende dps om te compenseren zeg maar. Helaas deze pug niet. De dps kwam namelijk niet aan dps toe, ik stond continue te lifedrainen en de anderen te bandagen, omdat de eerste en tweede healer gewoon alleen maar de tank healden op palatress. De dps werd gewoon volledig genegeerd. En met drain life is je dps :'( .

De party leader begon ook dus op die jongen te mopperen en noemde hem een retard. Heb hem toen even wat toegefluisterd, waardoor hij hem uiteindelijk beschaafd uit de groep gezet heeft. Helaas waren de andere partymember wat minder beschaafd. Om deze reden zal ik dus in game nooit iemand een retard noemen, je weet niet waar je mee te maken hebt. De healer nr 2 was het ook zat en toen stonden we dus weer met 3 man.

Ik heb dus maar even mijn druid gepakt omdat twee dps voor een heroic waar boss 1 dood ligt makkelijker is te vinden. En daarna probleemloos er doorheen gegaan. De tank heeft geen last stand of shieldwall hoeven gebruiken en de ene dps die over was deed meteen 1k dps meer omdat hij niet hoefde te bandagen.

Als we gewoon meteen een fatsoenlijke healer hadden gehad hadden we het ook met die jongen wel gered. ik denk allen dat ik binnenkort toch ff zijn pa moet spreken. Ik weet niet hoe het verder gaat, maar hij vluchte dus meteen offline nadat hij uit de groep was gezet. Ik denk dat een beetje parental guidance misschien goed is.

In ander nieuws: er is een alliance guild weg van TVC (SPQR) omdat er nooit genoeg alliance was te vinden voor WG. Gevolg is dat waar we al minder dan 50% van de tijd WG hadden we nu zelden WG hebben :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 23-10-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Er zullen genoeg goede vrouwen zijn die WoW spelen, ook in mijn guild kan ik er al een paar tellen, en nog hele goede spelers ook, zelfs eentje met enorme Arena rating etc.

Het is alleen moeilijk om ze te herkennen tussen de mannen met hun female chars :') Ik denk dat de vrouwen die WoW spelen (end game) hun zaakjes/skill over het algemeen beter voor elkaar hebben dan de meeste mannen.
Om deze reden zal ik dus in game nooit iemand een retard noemen, je weet niet waar je mee te maken hebt.
Alsof je dat allemaal van tevoren kan weten.. Als hij ook daadwerkelijk in retard blijkt te zijn, nou, ongelukkige uitspraak dan. Niet teveel over nadenken en gewoon doorgaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Divak op 23-10-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichardvdD schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:45:
[...]
Alsof je dat allemaal van tevoren kan weten.. Als hij ook daadwerkelijk in retard blijkt te zijn, nou, ongelukkige uitspraak dan. Niet teveel over nadenken en gewoon doorgaan.
Dat is dus juist het punt. Je kan het niet van te voren weten. Iemand een retard noemen is op zijn best onbeschoft en op zijn ergst bijzonder pijnlijk. Als iemand zich dusdanig slecht speelt kan je ook zeggen "Sorry, ik heb hier echt geen zin in zo" en weggaan, in plaats van "OMFG U R a retard, you fucking noob, cya".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Mik! schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:45:
[...]

Ik heb er net ook nog even naar gekeken, maar qua gear zit Sharl rond mijn gearscore en Zulash zit er een stuk boven. Volgens mij zou er qua dps zeker meer uit gehaald kunnen worden, met name Zulash.
Ik kan de gear niet bekijken op mijn werk, maar wel mijn referentie er tegenover zetten: Ik heb een elemental shaman met voornamelijk Ulduar 25 gear (4T8.5, 3000 sp, 28% crit en een paar honderd haste (weet niet meer precies)) en daarmee doe ik op het moment 4.6k dps bij Anub 10 HC en om en nabij 5.5k dps in Heroism in een uitgebalanceerde 10man groep. Wat ik daarbij wel geleerd heb dat als ik niet focus (movement, switches etc) mijn dps zomaar 500-800 zakt. Helaas heb ik nog weinig referentiedata met 25 man omdat er dan behoefte is aan een chainheallolz0r.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RichardvdD schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:45:
Er zullen genoeg goede vrouwen zijn die WoW spelen, ook in mijn guild kan ik er al een paar tellen, en nog hele goede spelers ook, zelfs eentje met enorme Arena rating etc.

Het is alleen moeilijk om ze te herkennen tussen de mannen met hun female chars :') Ik denk dat de vrouwen die WoW spelen (end game) hun zaakjes/skill over het algemeen beter voor elkaar hebben dan de meeste mannen.
In het algemeen merk ik juist dat vrouwen minder geïnteresseerd zijn in het op orde hebben van hun zaakjes dan in "fluffy-bunny" spul, zoals hoe een char eruit komt te zien met bepaalde gear ("maar het scheelt maar x AP/Healing, daarvoor wil ik er niet lelijk uitzien"). Verschilt uiteraard per guild/persoon, maar door de in het algemeen iets verminderde competitiedrang bij vrouwen zie ik dit vaker bij vrouwen dan mannen.

Vergeet niet dat er echt veel vrouwen WoW spelen, maar dat daarvan slechts een klein gedeelte endgame speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:54:
Dat is dus juist het punt. Je kan het niet van te voren weten. Iemand een retard noemen is op zijn best onbeschoft en op zijn ergst bijzonder pijnlijk. Als iemand zich dusdanig slecht speelt kan je ook zeggen "Sorry, ik heb hier echt geen zin in zo" en weggaan, in plaats van "OMFG U R a retard, you fucking noob, cya".
Volgens mij hebben ook bijzonder veel mensen complete macro's klaarstaan met zulke opmerkingen (die laatste). Slacking dit, retard dat, noob zus en ROFLMAO zo.

Andere kant, ligt er ook aan wat je zelf al ervan hebt meegemaakt. Zelf situatie meegemaakt tijdens een PVP battle (andere MMO), waarop 1 tegen de leader zegt 'i hope you die in RL, f... a..h...'. Diezelfde nacht is leader aangereden door vrachtauto op weg naar huis, later in ziekenhuis overleden. Dan denk je nog wel 2x na voordat je iemand weer een RL verwensing doet.
porn* schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:30:
In de meeste raids komen de enh. shammies bij ons onder de hunters/dks/rogues qua dps, maar 't scheelt niet veel (gemiddeld genomen).
Melee in raid ben ik helemaal niet bekend mee, dus daar wil ik in iedergeval nog niet mee beginnen. Vooralsnog doet mijn pala nog stuk minder dps dan mijn hunter, terwijl gear an sich niet zo enorm verschilt. Maar vind pala per saldo best saaie class en enh shaman in zo'n beetje de enige melee class over die ik nog interessant kan vinden (warrior heb ik geen zin in om naar 80 te lvlen).

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 23-10-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:04:
[...]

Volgens mij hebben ook bijzonder veel mensen complete macro's klaarstaan met zulke opmerkingen (die laatste). Slacking dit, retard dat, noob zus en ROFLMAO zo.

Andere kant, ligt er ook aan wat je zelf al ervan hebt meegemaakt. Zelf situatie meegemaakt tijdens een PVP battle (andere MMO), waarop 1 tegen de leader zegt 'i hope you die in RL, f... a..h...'. Diezelfde nacht is leader aangereden door vrachtauto op weg naar huis, later in ziekenhuis overleden. Dan denk je nog wel 2x na voordat je iemand weer een RL verwensing doet.
Ach, je kunt je daar druk om maken :) maar zulke dingen overkomen ook mensen die deze verwensingen niet krijgen hoor. en imo kunnen retards best ervaren spelers zijn.

Gisteren had ik een mooi voorbeeld van Retard:

Question: What is ur dps mate?
Answer: Enhancement, but i'm rolling on Elemental gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de WWS even een beetje onder de loep genomen tijdens Jaraxxus (300 dps verschil) en Anub 25N (800 dps verschil).

Het komt erop neer dat de minder gegearde shaman iets meer spells cast en een stuk minder critical hits heeft. Ook de spell prioriteit lijkt iets anders te zijn tussen de twee. Ik denk dus dat er een betere rotatie en actievere houding is bij de minder gegearde shaman. Zou toch graag een keer een shaman zien die ze er allebei uit dpst. Competitie is goed, daar wordt iedereen beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gister ook weer wat arena gedaan en nu eindelijk boven de 1500 rating :)
Gelijk maar de relentless ring gehaald. hopelijk dit weekend naar de 1550 - 1600 ! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 20:22

Yip

http://www.worldoflogs.com/guilds/17923/

Zijn wat logs van mijn guild, ik speel soms enhance en soms resto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

hulkie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:12:
Ik heb de WWS even een beetje onder de loep genomen tijdens Jaraxxus (300 dps verschil) en Anub 25N (800 dps verschil).

Het komt erop neer dat de minder gegearde shaman iets meer spells cast en een stuk minder critical hits heeft. Ook de spell prioriteit lijkt iets anders te zijn tussen de twee. Ik denk dus dat er een betere rotatie en actievere houding is bij de minder gegearde shaman. Zou toch graag een keer een shaman zien die ze er allebei uit dpst. Competitie is goed, daar wordt iedereen beter van.
Oefening baart kunst zeggen ze. Sterker nog bij ieder nieuw item moet je als shaman zijnde je rotation herbedenken omdat die door haste veranderingen zwaar kan veranderen.
elitistjerks.com is mijn bron van info wat betref gear keuzes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:54:
[...]

Denk je dat de boodschap voor die jongen ook maar iets anders overkomt? In beide gevallen wordt hij uit het team gezet omdat hij zuigt. In dit specifieke geval: 500 dps haal je zelfs makkelijk met alleen white damage. Als je niet meer kan dan dat moet je niet met onbekenden spelen, want dat gaat niemand begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
NMe schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:13:
[...]

Denk je dat de boodschap voor die jongen ook maar iets anders overkomt? In beide gevallen wordt hij uit het team gezet omdat hij zuigt. In dit specifieke geval: 500 dps haal je zelfs makkelijk met alleen white damage. Als je niet meer kan dan dat moet je niet met onbekenden spelen, want dat gaat niemand begrijpen.
Volgens mij hebben spelers die zo weinig dps doen ook niet door dat ze in feite een last zijn
voor dungeon groepen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna mijn hallowed title. Alleen die crappy Sinisters calling achievement nog :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 00:43
Rakkerzero schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:02:
Bijna mijn hallowed title. Alleen die crappy Sinisters calling achievement nog :(
[wrijft de pijn nog wat verder in]

Net gekregen met m'n 2e alt. Maar die had hem al van vorig jaar : (

[/wrijft de pijn nog wat verder in]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 06-07 17:00
nvm

[ Voor 94% gewijzigd door Luqq op 24-10-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Volgens mij worden er op elk realm tegenwoordig veel raids gepugd, ik denk niet dat je je daar een buil aan zal vallen. Ik denk dat je er wat dat betreft beter aan doet een realm uit te zoeken waar bekenden zitten zodat je niet "alleen" bent op die server. :)
Kapoen schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Volgens mij hebben spelers die zo weinig dps doen ook niet door dat ze in feite een last zijn
voor dungeon groepen.
Dat wordt ze denk ik door de eerste pug pijnlijk duidelijk gemaakt. :P

[ Voor 37% gewijzigd door NMe op 24-10-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

hmm ziet er na uit dat Bliz ook bezig is met cross-server Raid lfg.

Weet niet of we hier zo vrolijk van moeten worden. bedoel voor een dooie server als Trollbane is dit mischien wel handig , aan de andere kant. Lost of Ninja looting incoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Anoniem: 15813 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:58:
hmm ziet er na uit dat Bliz ook bezig is met cross-server Raid lfg.

Weet niet of we hier zo vrolijk van moeten worden. bedoel voor een dooie server als Trollbane is dit mischien wel handig , aan de andere kant. Lost of Ninja looting incoming.
Niet dat ik zelf raids organiseer, maar ik zou toch altijd opteren voor master loot voor 10/25 man pugs.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 15:29
geinige bug:

http://www.youtube.com/watch?v=fSyj0IGZwo4

dit is puur een clientside bug dus anderen zullen het niet zien.

ik weet dat modelchanging ook kan met het veranderen van client files maar volgens mij heb je dan ook zo een BAN aan je broek.

[ Voor 15% gewijzigd door Chefbierrr op 24-10-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Kapoen schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:42:
[...]

Niet dat ik zelf raids organiseer, maar ik zou toch altijd opteren voor master loot voor 10/25 man pugs.
Ja daar zit juist het probleem. Raid leader van andere server. Is de uitnodiging om te ninja looting mischien toch grooter. Mensen die je niet kent van andere servers. Who cares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 06-07 17:00
Ik heb nu een trial account geupgrade naar full account, maar ik krijg nog steeds de "you cant do this in the trial" error..moet ik nu 10 dagen wachten?

edit: nvm, ik kan alles al :)

[ Voor 9% gewijzigd door Luqq op 24-10-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314278

speel nu op blades edge ofso.. ben atm 10 day trail eerste dag vandaag gelijk lvl 7 of 8 dusss..... gaat lekker wil in 10 day trail tot lvl 15 komen en cooking 70/fishing 100.. en een nice armour en quets af van goldshire of een deel

edit:
ik ben atm warrior mens.. en hoe kan ik 2 hand wapens vast houden? waar kan ik dat krijgen help!!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 314278 op 24-10-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Die ability moet je leren in stormwind of ironforge, vraag aan een guard naar weaponmasters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:13:
ik weet dat modelchanging ook kan met het veranderen van client files maar volgens mij heb je dan ook zo een BAN aan je broek.
Scheelt, dat clientside niet te zien is ;) Net als de bekende weapon mod voor guns, simpel bestandje neerzetten en de engine zelf pakt dat geluid op (by design).

Wel stoer :D Undead pala en belf shaman :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even zitten spelen in Photoshop toen ik opmerkte aan de worldmap dat de continenten in Azeroth eigenlijk goed in elkaar passen.

Zo zou dus, denk ik, de map van Azeroth in de Emerald Dream eruit moeten zien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fRJQz5YpmvOSzAxxWbE08Fsn/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 25-10-2009 01:08 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Creatief. :+ Al denk ik niet dat de Emerald Dream expansion een gebied gaat omvatten dat even groot is als de drie continenten bij elkaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 01:24:
Creatief. :+ Al denk ik niet dat de Emerald Dream expansion een gebied gaat omvatten dat even groot is als de drie continenten bij elkaar. :P
Ik denk dat zoiets best mogelijk is. Want: eenmaal in de Emerald Dream, kan je geest namelijk gewoon vliegen, dus kunnen de gebieden groter zijn. Althans dat is wat ik over de Emerald Dream begrepen heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 25-10-2009 01:34 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.