RichardvdD schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:06:
[...]
Als je guildmembers je laten leechen is elke raid een makkie. Als zo iemand in een pug stapt: /kick
Domme gedachte, hoezo 'is het zo moeilijk niet meer'? Omdat de tank en healers wél hun best deden om goede gear te krijgen, en dpsers dus lekker kunnen auto-shotten op de baas met hun groene crossbow? Doe eens wat moeite voordat je zulke raids in stapt. Of je nou mag leechen bij je guild of niet.
Domme gedachte? Nou nou, alleen omdat jij een andere mening hebt?

TotGC, dat is lastig. TotC is makkelijk. Bovendien is het niet ongewoon dat iemand die met zijn coole [Epic] en een [Trial of the Crusader] achievement loopt te zwaaien alsnog keihard faalt @ DPS/Heal/Tank. Naar mijn mening boosten we genoeg mensen met epic achievements en TotGC10 achievements die echt niet weten wat ze aan het doen zijn. Wat dat betreft zou ik het op een net lvl 80 altje nog beter doen.
Het is best mogelijk om acceptable totc DPS te halen als een net lvl 80. Dat is
mijn ervaring, en ik heb het nu puur over DPS, tanken en healen zal inderdaad lastig worden. Als jouw ervaring anders is: Het spijt me voor je, maar daarom is mijn gedachte nog niet direct dom.

Inferno schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:23:
[...]
Ja relaxed he, gecarried worden? Zou er idd niet aan moeten denken dat ik ondertussen al 6x 110AP tegenaan heb gegooid, laat staan enchants voor elke tier die destijds t hoogste was... o wacht, dat doen raiders nou eenmaal. GL met algalon in je leveling gear btw.
@ NoTimeRemains: hangt af van je class, maar de meeste classes zitten wel in rawr of hebben een spreadsheet op EJ.
Denk je echt dat ik niet zorg dat ik minimaal 3k dps haal? Zelfs dat is al mogelijk als je net lvl 80 bent, ToC5 Normal runnen en je hebt zo een flink aantal upgrades erbij, kan al voordat je 80 bent en kost je misschien 30-40 minuten per run, if that. Een rogue alt in de guild heeft al een stuk of 5 epics in de bank liggen die wachten tot ie 80 is

(o.a. van brewfest/halloween). Ik vind het klote om iedere keer een iets beter wapen te moeten enchanten met een Berserker ja, dat vind ik jammer van mn gold. Maar dat betekent niet dat ik het niet doe. Ik had nu de mazzel dat ik van een iLvl 232/200 kon overstappen op 2x 245, dat zijn zo ong. de beste weaps die je kan krijgen atm en daar heb ik ook gewoon berserker op gegooid. Overigens heb ik het over normal modes die gemakkelijk zijn. Ik weet niet precies hoe jij Algalon in je hoofd haalt..?
Overigens ben ik 1 keer echt gecarried, op mijn priest toen ik op verzoek van de raidleader Shadow was gespecced. Ik kan die spec gewoon niet spelen for some reason, een magere 2.5k dps op de meeste fights.

. Overigens heb ik hem eerst netjes gewaarschuwd voor mijn DPS, maar wilde hij het desondanks proberen.

Maarja, I'll stick with healing, ben ik gelukkig beter in dan in DPSen als Shadow

.
Anyway over naar interessantere dingen;
Vandaag een paar keer VoA gerunned, de eerste keer (VoA10) op mijn hunter, en mocht ik mijn T8 4set bonus binnen halen. Daarna Onyxia10 gedaan op diezelfde hunter. Ging wel oke behalve dat een shaman geen tremor totem naast de tank had gezet, onyxia begon rond te rennen met haar staart, en ja hoor. In de whelp cave

Maar verder wel gewoon een 1shot.
Daarna heb ik de daily gehealed op mijn priest, waar ik overigens vandaag nieuwe T9 shoulders voor heb gekocht, yay, eindelijk van die T7.5 shoulders af(hoewel ze wel vrij cool waren qua looks, imo

). Ik geloof dat de melee DPS voor de tank stonden qua damage taken

. Daarna heb ik VoA25 gedaan. In VoA nog de roll op T9.25 legs gewonnen (enige holy priest FTW, een shadow priest ging ook rollen maar de RL had gelukkig door Main spec > off spec). Verder was er eeeenorm veel hunter gear gedropped(5 pieces). Achja weer wat badges erbij voor weetikveelwat

.
Oh I almost forgot. Ook nog T9 warrior DPS gloves mogen looten op, you'll never guess, mijn warrior. Ietsjes dichter bij de hitcap die wel heel ver weg leek
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 23-10-2009 00:12
]