Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roxors schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:22:
In Goldshire bleef de aanval van HH ook een keer uit. Er waren mensen die bovenop het huis van de blacksmith waren gekomen, en toen op hun mount zijn gaan zitten, en sommige riepen dat dat de reden was dat de aanval uitbleef. Zelf vind ik dat maar raar, alsof er in het scriptje van de HH staat dat niemand op de daken mag staan ofzo..
If on the houses you wait,
When the hour be late
I will not come to spread the flame
Even though, it might be lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:25:
[...]
Ik heb nu als warlock 2piece bonus T9 en voor de andere slots kan ik 2 pieces T8.5 of 2 pieces T7.5 equippen voor de 2piece bonus. Of ik besteed emblems of triumph aan nog 2 delen T9 (laagste stats versies, heb geen trophies) voor de 4piece bonus. T9 pieces hebben betere stats dan T8.5 en T7.5 maaarrrr voor mij is het nog niet duidelijk welke set bonus meer dps oplevert? Heeft iemand daar een goede vergelijking van?

Armory linkje (hier alleen 2piece T9 ge-equipped en rest deels non-tier)
Spec: FG/ES

Normaal zou ik klakkeloos aannemen: hogere tier bonus = beter maar bij T9 heb ik al vaak gehoord dat dat iig niet bij iedere class zo is. Alle tips zijn welkom!
Rawr.... theorycrafting made easy :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:41:
[...]

http://www.codeplex.com/Rawr

Dat je het ff weet, ik volgde het zelf eerst ook niet ondanks dat ik Rawr weleens gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

chromeeh schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:41:
[...]

Rawr klinkt als een feral dr00d die een haarbal ophoest. Maar ik zal me er eens in verdiepen, thnx :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:42:
[...]

http://www.codeplex.com/Rawr

Dat je het ff weet, ik volgde het zelf eerst ook niet ondanks dat ik Rawr weleens gebruik :P
;( Ik had m'n post al ge-edit

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rawr is leuk programma, gebruik het soms om even te kijken hoe mijn gear ervoor staat. Toch nog flink wat items die nog geen 'source' hebben, zelfs als je filtert op enkel normal/HC instances en craft, krijg je ToC10/25 en zelfs Ulduar gear in het overzicht.

Rawr houd dacht ik geen rekening met set bonus, maar dat merkte ik enkel vanuit de hunter sets.

Mijn shaman eindelijk 67, nog 1 lvl in de rampenplek dat Outlands heet, kan niet wacht. Qua damage schiet het allemaal nog niet zo op, heb dacht ik nu 40 hit dus nog genoeg misses :D

Wel nog 150g ontvangen met het tanken van een bergje normals, wat een bizar groot verschil eigelijk tussen normal en HC, geen enkele keer is mijn health onder de 50% gekomen, dat toch met lvl80 mobs.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik moet zeggen die T9 2 piece lock bonus is erg lekker als Destro lock zijnde met in de raid een doomkin/eleshaman :)
Verder weet ik niet of het waard is om je oude setbonusen te bewaren. Het is de afweging die je maakt.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 12:16

Rannasha

Does not compute.

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:42:
[...]

Rawr klinkt als een feral dr00d die een haarbal ophoest. Maar ik zal me er eens in verdiepen, thnx :D
Rawr was oorspronkelijk ook bedoeld voor Feral Druids. Na een tijdje besloot de maker om het programma naar een meer modulaire structuur om te zetten, zodat andere programmeurs er (relatief) makkelijk een model voor andere classes/specs in kunnen pluggen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan Windows 7 te instaleren, zijn hier WoW'ers die ook WoW onder Win7 hebben draaien?

Zo ja: speelt het een beetje? (neem aan van wel) Zijn er ook dingen die beter hadden gekund of gewoon kut zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:14:
Ik ben van plan Windows 7 te instaleren, zijn hier WoW'ers die ook WoW onder Win7 hebben draaien?

Zo ja: speelt het een beetje? (neem aan van wel) Zijn er ook dingen die beter hadden gekund of gewoon kut zijn?
het werkt
Wootlock schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:11:
Ik moet zeggen die T9 2 piece lock bonus is erg lekker als Destro lock zijnde met in de raid een doomkin/eleshaman :)
Verder weet ik niet of het waard is om je oude setbonusen te bewaren. Het is de afweging die je maakt.
de t9 2set bonus is +/- 220 DPS meer waard
de t9 4set bonus is +/- 120 DPS meer waard

[ Voor 38% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-10-2009 11:24 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:14:

Draai WoW al tijden onder windows 7.. Heb bijna nooit crashes(alleen soms in dalaran als ik te snel wil rondrennen 1 of 2 keer in 3 maand oid) en ben nog nooit gedc'd tijdens een raid(alleen een keertje stroomuitval maarja..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Win 7 werkt perfect. Enkel nadeel, wat bij veel games is, bij afsluiten/in-uitloggen zit er een aparte vertraging in het spel, alsof het een seconde of 3-4 niet meer reageert. Verder draait het superstabiel.

(log ik uit, 'hangt' WoW een seconde of 3-4, alt-tab etc werkt dan allemaal niet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:17:
Win 7 werkt perfect. Enkel nadeel, wat bij veel games is, bij afsluiten/in-uitloggen zit er een aparte vertraging in het spel, alsof het een seconde of 3-4 niet meer reageert. Verder draait het superstabiel.

(log ik uit, 'hangt' WoW een seconde of 3-4, alt-tab etc werkt dan allemaal niet).
Daar wil ik even aan toevoegen dat ik hier geen last van heb. WoW is nog nooit vastgelopen in Windows 7 bij mij. Draait als een zonnetje :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NoTimeRemains schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:16:
[...]

de t9 2set bonus is +/- 220 DPS meer waard
de t9 4set bonus is +/- 120 DPS meer waard
_/-\o_
Dank je!
Heb je ook zulke cijfers van T7 en T8? Of waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van Tier 8 2setbonus is ook wel goed meer damage op je immolate is ook meer damage op je conflag als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:50:
Die van Tier 8 2setbonus is ook wel goed meer damage op je immolate is ook meer damage op je conflag als ik het goed heb
...maar ik conflag niet (FG/ES zoals ik eerder zei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:41:
[...]

_/-\o_
Dank je!
Heb je ook zulke cijfers van T7 en T8? Of waar vind ik die?
volgens mij is
T7 2p = 50 dps
T7 4p = 100 dps
T8 2p = 100 dps
T8 4p = 150 dps

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NoTimeRemains schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:01:
[...]

volgens mij is
T7 2p = 50 dps
T7 4p = 100 dps
T8 2p = 100 dps
T8 4p = 150 dps
Bedankt! Dan is het dus wel de moeite waard 2T8 te laten vallen voor die 4T9 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:14:
[...]

Bedankt! Dan is het dus wel de moeite waard 2T8 te laten vallen voor die 4T9 erbij.
dit kan je ook vinden op elitistjerks.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:14:
[...]

Weet eigelijk niet voor warlocks of 4 pieces wel goed is, in iedergeval geen chest nemen imo. Die is zo crap zelf heb ik legs en hands gehaald want die vond ik de beste ben eigelijk vergeten naar head te kijken en kan niet op Wowhead hier dus weet niet of iemand de stats kan linken van die headpiece ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

http://www.wowhead.com/?item=47789
Kel'Thuzad's Hood of Triumph
Heroic
Binds when picked up
Head Cloth
282 Armor
+116 Stamina
+116 Intellect
+86 Spirit
Meta Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +9 Spell Power
Durability 60 / 60
Classes: Warlock
Requires Level 80
Item Level 258
Equip: Improves critical strike rating by 94 (2.05% @ L80).
Equip: Increases spell power by 151.

Triumphant Kel'Thuzad's Regalia (0/5)
Kel'Thuzad's Gloves of Triumph
Kel'Thuzad's Hood of Triumph
Kel'Thuzad's Leggings of Triumph
Kel'Thuzad's Robe of Triumph
Kel'Thuzad's Shoulderpads of Triumph

(2) Set: Increases your pet's critical strike chance with its abilities by 10%.
(4) Set: Increases the damage done by your Immolate, Corruption, and Unstable Affliction spells by 10%.

[ Voor 91% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-10-2009 13:39 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoiezo 4 set bonus T9 is best okai

Head / Shoulders / Pants / Gloves
En dan als robe die Merlin laten craften en die craftable bracers erbij en je zit zoiezo al snor kwa basis, trinkets en ringen en wapen krijgen is altijd irritant bij mij.

Zit helaas pas op 2/5 voor T9 en de rest is look a like en moet die chest nog laten maken, maar moet ff farmen weer :P en sparen voor de T9 broek alvast zodat ik die kan vervangen want die komt nog uit naxx 25 en dat is erg slecht :X

Dus dan heb ik 3/5 Head Shoulders Pants, en dan ga ik voor de Gloves en merlin robe..en wie weet tegen die tijd al wat trohpy's gescored zodat ik gelijk met game plan kan beginnen om Head / Gloves etc weer te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Atm heb ik
Triumph gloves/chest/shoulders en het waren allemaal super upgrades :)
met procs ect 4600+ sp komen nukes best hard aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:51:
Atm heb ik
Triumph gloves/chest/shoulders en het waren allemaal super upgrades :)
met procs ect 4600+ sp komen nukes best hard aan :D
Ik moet nog 3 items het liefst uit Tot ofhand / wapen en een broek, zodat ik verder kan met sparen voor me proper gear merlin / en bracers

zit nu op 600 haste zo uit me hoofd en dat is dan alweer wat meer en steady 5/6k dps pers ik er nu al uit, maar ben toch echt benieuwd of ik lucky ben met trohpy's enz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:41:
Zoiezo 4 set bonus T9 is best okai

Head / Shoulders / Pants / Gloves
En dan als robe die Merlin laten craften en die craftable bracers erbij en je zit zoiezo al snor kwa basis, trinkets en ringen en wapen krijgen is altijd irritant bij mij.

Zit helaas pas op 2/5 voor T9 en de rest is look a like en moet die chest nog laten maken, maar moet ff farmen weer :P en sparen voor de T9 broek alvast zodat ik die kan vervangen want die komt nog uit naxx 25 en dat is erg slecht :X

Dus dan heb ik 3/5 Head Shoulders Pants, en dan ga ik voor de Gloves en merlin robe..en wie weet tegen die tijd al wat trohpy's gescored zodat ik gelijk met game plan kan beginnen om Head / Gloves etc weer te vervangen.
Ik vroeg me af welke bracers bedoel je precies kan je ze linken liefst gewoon stats want kan niet op wowhead zoals je misschien al had gelezen :p

en @ NoTimeRemains Thx voor de link, denk dat ik ook voor t9 head ga, maar eerst shoulders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:28:
[...]

Weet eigelijk niet voor warlocks of 4 pieces wel goed is, in iedergeval geen chest nemen imo. Die is zo crap zelf heb ik legs en hands gehaald want die vond ik de beste ben eigelijk vergeten naar head te kijken en kan niet op Wowhead hier dus weet niet of iemand de stats kan linken van die headpiece ;)
Tsja ik loop nu met een T7.5 chest rond, T9 is dan toch beter. Merlin's robe zie ik nog niet snel gebeuren met die mats :X Ik zag zelf met dat armory-linkje dat ik eerder gaf dat mijn armory die ilvl245 Nemesis Skullcap nog niet weergeeft maar zolang ik er geen trophy uit ToC25 voor heb is T9 head (van alleen Emblems of Triumph dus) geen upgrade; voorlopig zou 4pT9 voor mij zijn: legs + hands uit VoA (heb ik al) plus shoulders en chest van emblems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:11:
[...]

Tsja ik loop nu met een T7.5 chest rond, T9 is dan toch beter. Merlin's robe zie ik nog niet snel gebeuren met die mats :X Ik zag zelf met dat armory-linkje dat ik eerder gaf dat mijn armory die ilvl245 Nemesis Skullcap nog niet weergeeft maar zolang ik er geen trophy uit ToC25 voor heb is T9 head (van alleen Emblems of Triumph dus) geen upgrade; voorlopig zou 4pT9 voor mij zijn: legs + hands uit VoA (heb ik al) plus shoulders en chest van emblems.
Tier 8.5 van badges :p ook een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:09:
[...]

Ik vroeg me af welke bracers bedoel je precies kan je ze linken liefst gewoon stats want kan niet op wowhead zoals je misschien al had gelezen :p

en @ NoTimeRemains Thx voor de link, denk dat ik ook voor t9 head ga, maar eerst shoulders :P
Bejeweled Wizard's Bracers
Binds when equippedWrist Cloth
145 Armor
+58 Stamina
+58 Intellect
Blue Socket
Socket Bonus: +5 Spell Power
Durability 35 / 35
Races: Human, Dwarf, Night Elf, Gnome, Draenei
Requires Level 80
Item Level 245
Equip: Improves critical strike rating by 42 (0.91% @ L80).
Equip: Improves haste rating by 50 (1.52% @ L80).
Equip: Increases spell power by 80.

MATS : 8 spellweave
1 eye of zull
1 cardinal ruby
1 majestic zirkon
4 crusader orbs ( 15x4 triuhmps of 4x750gold ong )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:37:
[...]

Bejeweled Wizard's Bracers
Binds when equippedWrist Cloth
145 Armor
+58 Stamina
+58 Intellect
Blue Socket
Socket Bonus: +5 Spell Power
Durability 35 / 35
Races: Human, Dwarf, Night Elf, Gnome, Draenei
Requires Level 80
Item Level 245
Equip: Improves critical strike rating by 42 (0.91% @ L80).
Equip: Improves haste rating by 50 (1.52% @ L80).
Equip: Increases spell power by 80.

MATS : 8 spellweave
1 eye of zull
1 cardinal ruby
1 majestic zirkon
4 crusader orbs ( 15x4 triuhmps of 4x750gold ong )
Wou je eerst ff bedanken want ik heb goeie bracers nodig gebruik deadly atm :'(
Wel beroerde mats ik wacht wel to icecrown patch Triumph van heroics GG dan worden ze wel minder waard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:39:
[...]

Wou je eerst ff bedanken want ik heb goeie bracers nodig gebruik deadly atm :'(
Wel beroerde mats ik wacht wel to icecrown patch Triumph van heroics GG dan worden ze wel minder waard :*)
Mja mats blijven altijd beroerd, bedoel ik zie het nu al gebeuren ik wacht tot 3.3 koop die mats goedkopere en haal triuhmphs en vervolens craft ik ze en me 1e raid in ICC droppen er bracers die beter zijn :P

Dus mja ik doe het gewoo nwanneer ik kan voor 3.3 of erna maar liefste ervoor jammer van de mats dan maar :P

Crusader orbs zijn gewoon het irritantste kwa prijs :P, of ik maak een deal met de guildbank master, dat ik de bank voorzie van flasks / feasts etc inruil voor orbs heb nog zo'n 300 flasks op me alt bank xD

EDIT: koop anders of versier de bracers die je kan krijgen van ulduar 10 die zijn ook niet slecht wacht zoek ze even op.

Binds when equipped Wrist Cloth
136 Armor
+54 Stamina
+41 Intellect
+44 Spirit
Durability 35 / 35
Requires Level 80
Item Level 219
Equip: Improves hit rating by 32 (1.22% @ L80).
Equip: Increases spell power by 70.

Zijn namelijk gewoon te koop op ah of iets dergelijks, en zo slecht ze niet tenzij je niks aan hit hebt natuurlijk :P

[ Voor 21% gewijzigd door Mektheb op 22-10-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:09:
[...]

geen probleem :)
waar moet ik me nou op richten? ik heb 2470 SP / 628 crit / 598 haste? gewoon proberen meer haste of meer SP? dit is overigens volledig unbuffed.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik nu zou willen gaan beginnen met raiden en dungeons enzo. Welke dungeons/raids kan ik dan het beste mee beginnen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:48:
[...]

Mja mats blijven altijd beroerd, bedoel ik zie het nu al gebeuren ik wacht tot 3.3 koop die mats goedkopere en haal triuhmphs en vervolens craft ik ze en me 1e raid in ICC droppen er bracers die beter zijn :P

Dus mja ik doe het gewoo nwanneer ik kan voor 3.3 of erna maar liefste ervoor jammer van de mats dan maar :P

Crusader orbs zijn gewoon het irritantste kwa prijs :P, of ik maak een deal met de guildbank master, dat ik de bank voorzie van flasks / feasts etc inruil voor orbs heb nog zo'n 300 flasks op me alt bank xD

EDIT: koop anders of versier de bracers die je kan krijgen van ulduar 10 die zijn ook niet slecht wacht zoek ze even op.

Binds when equipped Wrist Cloth
136 Armor
+54 Stamina
+41 Intellect
+44 Spirit
Durability 35 / 35
Requires Level 80
Item Level 219
Equip: Improves hit rating by 32 (1.22% @ L80).
Equip: Increases spell power by 70.

Zijn namelijk gewoon te koop op ah of iets dergelijks, en zo slecht ze niet tenzij je niks aan hit hebt natuurlijk :P
nja ben bezig met Haste Atm :P en al me geld gaat dit weekend erdoorheen aan Inscribtion denk ^^
Ik vind me dps ook wat laag weetniet wat ik er echt aan moet doen, ik denk meer haste dus dat doe ik nu
Ik zou wel een armory linkje willen geven maar alles word bijna geblocked hierzo |:(
Als je niks te doen heb Zoek dan Jarvis Human lock Guild Dirty minds server Bloodfeather
anders post ik vanaaf wel een armory linkje :P
Toch bedankt voor die linkjes van items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Rakkerzero schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:54:
Als ik nu zou willen gaan beginnen met raiden en dungeons enzo. Welke dungeons/raids kan ik dan het beste mee beginnen?
Trial of the Crusader 10/25m Normal is echt te easy en heeft goede loot.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:54:
Begin met Heroics farmen en haal alles van badges wat je nodig heb, ( Tier 8.5 chest en head ) Trinket misschien wat anders en dan lekker Voa puggen hopen wat tier drops. ( Tier 9 gloves of legs van Koralon altijd win )
Ook tier 8 en tier 7 van andere bazen weetniet welke delen.
En dan zou ik lekker ulduar/naxx/totc doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

NoTimeRemains schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:54:
[...]

geen probleem :)
waar moet ik me nou op richten? ik heb 2470 SP / 628 crit / 598 haste? gewoon proberen meer haste of meer SP? dit is overigens volledig unbuffed.
spellpower. 2470 is wat laag
Unbuffed zit ik op 2770.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als je moet puggen is het imho als volgt:

1. heroics platfarmen voor emblems of conquest (voor T8.5 gear)
2. Trial of the Champion normal platfarmen en 1x per dag heroic -> leuke basisset te halen
3. VoA10/25 en Ony10/25 puggen voor gear en meer emblems
4. als je een beetje in de purplz zit -> ToC10/25 erbij, wordt niet erg gewaardeerd als je in greens en blues en zonder achievement probeert dat te puggen meestal.

Naxx wordt ook nog wel gepugd bij ons, al willen ze dan ook meestal mensen met achievements voor fast emblem farming runs. OS10/25, E0E10/25 en Uld10/25 zie je bij ons (Shadowsong) nauwelijks pugs meer voor.

[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-10-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

NoTimeRemains schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:57:
[...]

Alsof je er bij PUGs inkomt zonder achievements en full 226/232+ gear.

Doe gewoon OS / Naxx / VoA als je wilt beginnen met raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Inderdaad eerst alle mogelijk emblem gear bij elkaar halen. Dan zit je al dik in de i226. Als je ook de daily HC doet kan je waarschijnlijk ook al een mooi triumph emblem halen. En ToC5 HC voor i219 epics, en misschien ToC5 normal als er verder geen hogere verbeteringen te krijgen zijn via emblems, bijvoorbeeld voor een trinket oid. En als je al een beetje gear en dps hebt kan je VoA10/Ony10 doen, en met flinke emblem gear is ToC10 ook een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:11:
[...]

spellpower. 2470 is wat laag
Unbuffed zit ik op 2770.
Voor een Mage zit ik ook Laag 2200 spellpower
38% cirt
569haste
17% hit cap ( 436 ofzo ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:17:
Inderdaad eerst alle mogelijk emblem gear bij elkaar halen. Dan zit je al dik in de i226. Als je ook de daily HC doet kan je waarschijnlijk ook al een mooi triumph emblem halen. En ToC5 HC voor i219 epics, en misschien ToC5 normal als er verder geen hogere verbeteringen te krijgen zijn via emblems, bijvoorbeeld voor een trinket oid. En als je al een beetje gear en dps hebt kan je VoA10/Ony10 doen, en met flinke emblem gear is ToC10 ook een makkie.
Nou dit is mijn gear momenteel:

http://armory.wow-europe....ml?r=Daggerspine&cn=Zeror

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Allemaal blues met een paar crafted epix. Ik zou hiermee hoe dan ook alle heroics induiken waar je een groep voor kunt vinden en indien mogelijk Naxx10/25; andere raids zou ik eerst niet wagen tenzij met bekenden die het niet erg vinden je door Uld10, VoA10 of Ony10 heen te slepen.

Edit: en ToC5 leegfarmen dus!

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-10-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

NoTimeRemains schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:57:
[...]

Ja, want in TBC stapte je ook meteen in bij guilds die in MH/BT zaten met je greens/blues. Of in vanilla vlak na je 60-ding meteen naar AQ40!

8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:47:
[...]

Ja, want in TBC stapte je ook meteen in bij guilds die in MH/BT zaten met je greens/blues. Of in vanilla vlak na je 60-ding meteen naar AQ40!

8)7
Snap ik dit nou niet helemaal icm de quote of.. :P

iig, zodra ik 80 ding kan ik bijna direct mee met guildruns naar totc10/25, want zo moeilijk is het simpelweg niet meer. (Ben er blij van aan de ene kant, zou niet van ilvl 200 > 213 > 226 > 232 > 245 > 258 2x Berserker per upgrade gem. willen wasten).. Maar aan de andere kant heb ik algalon10 nog nooit gezien hoewel mn guild hem wel down heeft gehaald.. moet ik zeker nog eens proberen te doen, die title is ook wel awesome.

PS: dit is nogal een random @ work post 8)7 Nu ik teruglees lijkt het geen erg zinnige constructie ;p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:53:
[...]
iig, zodra ik 80 ding kan ik bijna direct mee met guildruns naar totc10/25, want zo moeilijk is het simpelweg niet meer.
ja met guild runs kan ik me dat voorstellen maar in pugs wordt het niet gewaardeerd omdat je simpelweg niks bijdraagt aan het neerkrijgen van raid bosses.

Vandaar dus mijn opmerking:
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:13:
4. als je een beetje in de purplz zit -> ToC10/25 erbij, wordt niet erg gewaardeerd als je in greens en blues en zonder achievement probeert dat te puggen meestal.

[ Voor 28% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-10-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
iig, zodra ik 80 ding kan ik bijna direct mee met guildruns naar totc10/25, want zo moeilijk is het simpelweg niet meer
Als je guildmembers je laten leechen is elke raid een makkie. Als zo iemand in een pug stapt: /kick

Domme gedachte, hoezo 'is het zo moeilijk niet meer'? Omdat de tank en healers wél hun best deden om goede gear te krijgen, en dpsers dus lekker kunnen auto-shotten op de baas met hun groene crossbow? Doe eens wat moeite voordat je zulke raids in stapt. Of je nou mag leechen bij je guild of niet.
(Ben er blij van aan de ene kant, zou niet van ilvl 200 > 213 > 226 > 232 > 245 > 258 2x Berserker per upgrade gem. willen wasten)..
Nee, stel je voor zeg! :') Trouwens, tegenwoordig begin je met emblem gear al op 226, en ToC10 dropt 232. Dus zoveel moeite is het niet. En qua gear ga je echt niet alle levels stuk voor stuk af, met wapens al helemaal niet.

Zo kan ik ook wel redeneren; Waarom zou ik heroics doen als ik net zo goed van 187 naar 258 kan gaan! Scheelt een hoop enchants!

Ik ben de tel al kwijtgeraakt hoeveel ik van dat soort mensen gekicked heb zien worden uit een raid of een heroic. Liever lui dan moe, en lekker meeliftend met anderen.

[ Voor 104% gewijzigd door Divak op 22-10-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RichardvdD schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:06:
[...]
Als je guildmembers je laten leechen is elke raid een makkie. Als zo iemand in een pug stapt: /kick

Domme gedachte, hoezo 'is het zo moeilijk niet meer'? Omdat de tank en healers wél hun best deden om goede gear te krijgen, en dpsers dus lekker kunnen auto-shotten op de baas met hun groene crossbow? Doe eens wat moeite voordat je zulke raids in stapt. Of je nou mag leechen bij je guild of niet.

[...]
Nee, stel je voor zeg! :') Trouwens, tegenwoordig begin je met emblem gear al op 226, en ToC10 dropt 232. Dus zoveel moeite is het niet. En qua gear ga je echt niet alle levels stuk voor stuk af, met wapens al helemaal niet.

Zo kan ik ook wel redeneren; Waarom zou ik heroics doen als ik net zo goed van 187 naar 258 kan gaan! Scheelt een hoop enchants!

Ik ben de tel al kwijtgeraakt hoeveel ik van dat soort mensen gekicked heb zien worden uit een raid of een heroic. Liever lui dan moe, en lekker meeliftend met anderen.
QFT. Moet je eens ToC10 doen met alleen maar quest blues, zul je zien hoe makkelijk het is hehehe

Edit: hele raid bedoel ik dan he, niet alleen de net-80-gedingde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoe kan ik het beste kijken wat een goede upgrade is?
ik draai wanneer ik een nieuw item heb SimCraft daar komen dan een aantal stats weights uit.
deze in RhadaTip gooien en dan maar kijken of eht een upgrade genoeg is?
is dat een goede methode?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gear requirements zijn overrated ;) (j/k voordat ik iemand op de tenen trap :9 )
Deze was geloof ik al eens gepost maar blijft leuk:
http://greedygoblin.blogspot.com/2009/08/ungeared.html

[ Voor 13% gewijzigd door Carthrax op 22-10-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:53:
[...]

Snap ik dit nou niet helemaal icm de quote of.. :P

iig, zodra ik 80 ding kan ik bijna direct mee met guildruns naar totc10/25, want zo moeilijk is het simpelweg niet meer. (Ben er blij van aan de ene kant, zou niet van ilvl 200 > 213 > 226 > 232 > 245 > 258 2x Berserker per upgrade gem. willen wasten).. Maar aan de andere kant heb ik algalon10 nog nooit gezien hoewel mn guild hem wel down heeft gehaald.. moet ik zeker nog eens proberen te doen, die title is ook wel awesome.

PS: dit is nogal een random @ work post 8)7 Nu ik teruglees lijkt het geen erg zinnige constructie ;p
Ja relaxed he, gecarried worden? Zou er idd niet aan moeten denken dat ik ondertussen al 6x 110AP tegenaan heb gegooid, laat staan enchants voor elke tier die destijds t hoogste was... o wacht, dat doen raiders nou eenmaal. GL met algalon in je leveling gear btw.

@ NoTimeRemains: hangt af van je class, maar de meeste classes zitten wel in rawr of hebben een spreadsheet op EJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
cannibal schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:24:
Als niemand de quest doet die HH triggerd gebeurd er niets.
Al zou er natuurlijk ook altijd iets specifieks kapot kunnen zijn in hun script, maar als niemand de trigger-quest doet kun je wachten tot je een ons weegt ;)
Op AD kon je die quest pakken tot je een ons woog, maar net deed 'ie het ook gewoon niet.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Jaaaa vandaag eindelijk die Sinister Squashling pet van HH gedropt. Eindelijk win ik dat kreng en daarmee ook eindelijk "What a long, strange trip it has been" complete voor Violet Proto-Drake. Het zal tijd worden zeg 8) . Die achievement moeten ze echt schrappen voor de meta hoor wat een onzin om afhankelijk te zien van pure mazzel voor een achievement.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NRB en Jaraxxus 25 man hc down!!! We moeten elke 3 seconden MOVE MOVE roepen maar we komen d'r wel 8)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik lees het vaker, maar snap niet echt wat er mee bedoeld wordt.. De 'meta'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:47:
Ik lees het vaker, maar snap niet echt wat er mee bedoeld wordt.. De 'meta'?
Meta-achievement = achievement waarvoor je een lijstje met andere achievements gedaan moet hebben. Bijvoorbeeld Glory of the (Ulduar) Raider/Hero of in dit geval de achievement voor alle world events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:06:
[...]

Domme gedachte? Nou nou, alleen omdat jij een andere mening hebt? :) TotGC, dat is lastig. TotC is makkelijk. Bovendien is het niet ongewoon dat iemand die met zijn coole [Epic] en een [Trial of the Crusader] achievement loopt te zwaaien alsnog keihard faalt @ DPS/Heal/Tank. Naar mijn mening boosten we genoeg mensen met epic achievements en TotGC10 achievements die echt niet weten wat ze aan het doen zijn. Wat dat betreft zou ik het op een net lvl 80 altje nog beter doen. ;)

Het is best mogelijk om acceptable totc DPS te halen als een net lvl 80. Dat is mijn ervaring, en ik heb het nu puur over DPS, tanken en healen zal inderdaad lastig worden. Als jouw ervaring anders is: Het spijt me voor je, maar daarom is mijn gedachte nog niet direct dom. ;)
Inferno schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:23:
[...]
Ja relaxed he, gecarried worden? Zou er idd niet aan moeten denken dat ik ondertussen al 6x 110AP tegenaan heb gegooid, laat staan enchants voor elke tier die destijds t hoogste was... o wacht, dat doen raiders nou eenmaal. GL met algalon in je leveling gear btw.

@ NoTimeRemains: hangt af van je class, maar de meeste classes zitten wel in rawr of hebben een spreadsheet op EJ.
Denk je echt dat ik niet zorg dat ik minimaal 3k dps haal? Zelfs dat is al mogelijk als je net lvl 80 bent, ToC5 Normal runnen en je hebt zo een flink aantal upgrades erbij, kan al voordat je 80 bent en kost je misschien 30-40 minuten per run, if that. Een rogue alt in de guild heeft al een stuk of 5 epics in de bank liggen die wachten tot ie 80 is :) (o.a. van brewfest/halloween). Ik vind het klote om iedere keer een iets beter wapen te moeten enchanten met een Berserker ja, dat vind ik jammer van mn gold. Maar dat betekent niet dat ik het niet doe. Ik had nu de mazzel dat ik van een iLvl 232/200 kon overstappen op 2x 245, dat zijn zo ong. de beste weaps die je kan krijgen atm en daar heb ik ook gewoon berserker op gegooid. Overigens heb ik het over normal modes die gemakkelijk zijn. Ik weet niet precies hoe jij Algalon in je hoofd haalt..?

Overigens ben ik 1 keer echt gecarried, op mijn priest toen ik op verzoek van de raidleader Shadow was gespecced. Ik kan die spec gewoon niet spelen for some reason, een magere 2.5k dps op de meeste fights. :(. Overigens heb ik hem eerst netjes gewaarschuwd voor mijn DPS, maar wilde hij het desondanks proberen. :) Maarja, I'll stick with healing, ben ik gelukkig beter in dan in DPSen als Shadow :).

Anyway over naar interessantere dingen;

Vandaag een paar keer VoA gerunned, de eerste keer (VoA10) op mijn hunter, en mocht ik mijn T8 4set bonus binnen halen. Daarna Onyxia10 gedaan op diezelfde hunter. Ging wel oke behalve dat een shaman geen tremor totem naast de tank had gezet, onyxia begon rond te rennen met haar staart, en ja hoor. In de whelp cave :'( Maar verder wel gewoon een 1shot.

Daarna heb ik de daily gehealed op mijn priest, waar ik overigens vandaag nieuwe T9 shoulders voor heb gekocht, yay, eindelijk van die T7.5 shoulders af(hoewel ze wel vrij cool waren qua looks, imo :)). Ik geloof dat de melee DPS voor de tank stonden qua damage taken :(. Daarna heb ik VoA25 gedaan. In VoA nog de roll op T9.25 legs gewonnen (enige holy priest FTW, een shadow priest ging ook rollen maar de RL had gelukkig door Main spec > off spec). Verder was er eeeenorm veel hunter gear gedropped(5 pieces). Achja weer wat badges erbij voor weetikveelwat :).

Oh I almost forgot. Ook nog T9 warrior DPS gloves mogen looten op, you'll never guess, mijn warrior. Ietsjes dichter bij de hitcap die wel heel ver weg leek :'(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:58:
[...]

Domme gedachte? Nou nou, alleen omdat jij een andere mening hebt? :) TotGC, dat is lastig. TotC is makkelijk.
Het is makkelijk omdat iedereen de gear heeft om het makkelijk te máken. Als iedereen met jouw mentaliteit daar gaat staan en de halve raid nog grotendeels in quest blues/greens staat dan is het dus wel degelijk moeilijk. Dus ja, jij laat jezelf dragen door je guild. Best hoor, maar ben dan wel eerlijk tegen jezelf. 3k DPS is nog steeds niks in elk geval, een beetje DPS hoort nu toch wel rond de 5000 minimaal te doen op de meeste fights. Op mijn druid tik ik de 7k al regelmatig aan, en dan ben ik eigenlijk helemaal geen DPS maar een tank als main spec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

NMe schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:15:
Het is makkelijk omdat iedereen de gear heeft om het makkelijk te máken. Als iedereen met jouw mentaliteit daar gaat staan en de halve raid nog grotendeels in quest blues/greens staat dan is het dus wel degelijk moeilijk. Dus ja, jij laat jezelf dragen door je guild. Best hoor, maar ben dan wel eerlijk tegen jezelf. 3k DPS is nog steeds niks in elk geval, een beetje DPS hoort nu toch wel rond de 5000 minimaal te doen op de meeste fights. Op mijn druid tik ik de 7k al regelmatig aan, en dan ben ik eigenlijk helemaal geen DPS maar een tank als main spec...
Is die 7k gemiddeld genomen voor complete raids?

Ik vind dat wel grappig dat ik dat soort getallen rond zie gaan namelijk, want bij ons komen de top DPS niet verder dan rond de 5k. Als ze dat al halen. Pieken van 12-15k haal ik zelfs met mijn Boomkin, maar ik eindig meestal toch echt rond de 3,5k als ik al DPS mag doen in een raid, maar ik ben dan wel erg social. Die anderen zijn dat veel minder.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ligt er ook aan wat voor groep je hebt. In een pure random PUG heb ik wel eens ToC10 getanked met 2 personen boven de 3k. De rest zat er allemaal nèt tegenaan. Als ik het dan vergelijk met een run van een guild waar ik de last spot mocht vervullen, was 3k juist de minste dps.

Gisteren nog iets leuks, daily HC met een pug. Een paladin volledig in greens was zijn polearm aan het trainen, midden in de instance. 200dps had hij tot en met Moorabi. Hij had eigenlijk nog geluk dat ik hem tot daar had laten leechen, want hij had nog een maatje bij zich met 1700dps, en dat is wel handig als je toch nog een beetje tempo probeert te maken.

Maargoed, telkens als de overige 3 members (waaronder ik) hem aanspraken, zei hij niks. Toen we vlak voor de laatste boss stonden heb ik hem er uitgeflikkerd. Zo iemand verdient echt geen Triumph.

Maar toen had ik het gedaan hoor! De 20 minuten die volgde kreeg ik nerdrage over mij heen waar je u tegen zegt, en ook nog van zijn maatje. Dat ik het spel veel te serieus nam, nerd was, etc. dat soort crap. Ik had tegen hem gezegd dat iedereen in een party zijn steentje moet bijdragen en niemand zomaar mag joinen om te leechen. Dat is met 1,5kdps> al erg, maar als je een HC doet terwijl je niet eens een wapenskill hebt is het helemaal belachelijk. Zegt ie: 'So what!' En hij zei dat iedereen zo begint als ze 80 zijn.. Pff, daar word ik alleen maar kwader van. Verder niet meer gereageerd. Toen liep ik later in Dalaran, waren ze in /2 mij aan het uitschelden :') Maar de rest van de realm vond het wel normaal wat ik had gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

RichardvdD schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:23:
Ligt er ook aan wat voor groep je hebt. In een pure random PUG heb ik wel eens ToC10 getanked met 2 personen boven de 3k. De rest zat er allemaal nèt tegenaan. Als ik het dan vergelijk met een run van een guild waar ik de last spot mocht vervullen, was 3k juist de minste dps.
Ik bedoel pure guildruns, ik vermijd PuG's tenzij het vrienden van mezelf of andere guildies zijn. Maar dat zie ik niet eens als een PuG's. Dat doe je toch met vreemden denk ik dan.

Het zal bij ons ongetwijfeld liggen aan het feit dat we een social guild zijn. Sommige zitten met een main in een raidingguild en raiden dan bij ons ook fanatiek mee met hun alt(s), maar die lopen altijd achter in gear t.o.v. hun mains omdat ze simpelweg afhankelijk zijn van onze guild of PuG's. Nu slopen ze na een paar weken oefenen Onyxia en VoA zonder wipes, maar dat is ook pas sinds kort dat ze echt beter zijn gaan spelen. Oude raidleader is wel veeeeeeeel minder online, misschien is dat het :+
RichardvdD schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:23:
Gisteren nog iets leuks, daily HC met een pug. Een paladin volledig in greens was zijn polearm aan het trainen, midden in de instance. 200dps had hij tot en met Moorabi.
[...]
Dat is gewoon zielig. Weaponskills trainen doe je maar op de eieren in Sholazar of zo. Zo'n iemand had ik niet eens normale boss-emblems gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tr!gger schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:23:
Jaaaa vandaag eindelijk die Sinister Squashling pet van HH gedropt. Eindelijk win ik dat kreng en daarmee ook eindelijk "What a long, strange trip it has been" complete voor Violet Proto-Drake. Het zal tijd worden zeg 8) . Die achievement moeten ze echt schrappen voor de meta hoor wat een onzin om afhankelijk te zien van pure mazzel voor een achievement.
Onzin, je kan die achievement ook krijgen door elk uur Trick or Treat te doen bij een innkeeper. De helm en squashling kunnen ook gewoon in een Treatbag zitten. Zo kreeg ik die gister op mijn lvl 3 bank-alt ineens :)

Andere bank-alt had vorig jaar al 4 keer de Hallowed Helm. Squashling heb ik nu volgens mij op elk van mn 10 characters wel.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
inmiddels 30HH runs en minstens net zoveel trick or treats verder en nog geen helm (ook nog nooit zien droppen). Dus laatstaan dat wanneer hij dropt hij ook voor mij is....... Dus wat Trigger zegt vind ik nog echt niet zo'n onzin.
Gelukkig nog 9 dagen de kans om het te krijgen. Is ook mijn laatste achievement

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gister maar weer eens even aan het levelen geweest, 300k exp per uur, toe maar hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren raid geleaved die bleef wipen op Northrend Beasts heroic. Irritant als de guild hun best niet wilt doen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
redfoxert schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:42:
[...]

Onzin, je kan die achievement ook krijgen door elk uur Trick or Treat te doen bij een innkeeper. De helm en squashling kunnen ook gewoon in een Treatbag zitten. Zo kreeg ik die gister op mijn lvl 3 bank-alt ineens :)

Andere bank-alt had vorig jaar al 4 keer de Hallowed Helm. Squashling heb ik nu volgens mij op elk van mn 10 characters wel.
En we hebben allemaal tijd om dat 24 u/dag te doen he :z

Die seasonals kunnen me sinds vorig jaar al gestolen worden. Elke zoveel weken verplicht je 400 dagelijkse season dingetjes doen want je ZOU het maar niet halen dit jaar... pff al genoeg slaapgebrek door andere dingen :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Bah. Die Hallowed Helm en de Toothpicks ontlopen me. Ik doe al sinds het begin van het event gemiddeld 4 trick or treats per dag met mijn main (heb niet meer tijd, moet af en toe werken en slapen) en heb ze nog niet. Op 1 van mijn alts had ik aan het einde van de eerste dag waarop ik haar tricks liet halen 5 verschillende flimsy masks en 3 setjes toothpicks.. Argh.

Oh ja.. Ik heb er ook al zo'n 35 HH-kills op staan en in die tijd heb ik de helm 1 keer zien droppen. Helaas een slechte roll, dus niet voor mij.

[ Voor 12% gewijzigd door LazySod op 23-10-2009 09:15 ]

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LazySod schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:13:
[...]

Bah. Die Hallowed Helm en de Toothpicks ontlopen me. Ik doe al sinds het begin van het event gemiddeld 4 trick or treats per dag met mijn main (heb niet meer tijd, moet af en toe werken en slapen) en heb ze nog niet. Op 1 van mijn alts had ik aan het einde van de eerste dag waarop ik haar tricks liet halen 5 verschillende flimsy masks en 3 setjes toothpicks.. Argh.
I rest my case! :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
-BB- schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:31:
[...]Dat is gewoon zielig. Weaponskills trainen doe je maar op de eieren in Sholazar of zo. Zo'n iemand had ik niet eens normale boss-emblems gegund.
LOL dit had ik gisteren ook, Woensdag een nieuwe 1h geloot van Anub'Arak in 10 man heroic (http://www.wowhead.com/?item=48043) op mijn DK alt, gisteren na de normale raid even snel naar Archavon en mijn dps was echt gewoon ronduit belabberd in plaats van beter had geen idee waarom. Kijk even in mijn combatlog "your skill in axes has increased" lol van 250 naar 390 op de trashmobs voordat we bij Koralon stonden en vervolgens 5800dps op de boss doen :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 08:26

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

Oh ja.. Ik heb er ook al zo'n 35 HH-kills op staan en in die tijd heb ik de helm 1 keer zien droppen. Helaas een slechte roll, dus niet voor mij.
Heel jammer van je groep dan.. want nu kun je de helm gewoon rond laten gaan alstie een keer dropt... met de nieuwe patch heb je 2 uur om eventuele "loot vergissingen" ongedaan te maken.
Zo had iedereen de achievement kunnen krijgen..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Het kan mij ook gestolen worden al die zut. Ik pak wel de "T or T" wanneer ik bij een Innkeeper ben, zeker met alts omdat al die snoepjes wel leuk stacken voor tijdens het levellen. En de wands bewaar ik voor Guildies die nog net die ene moeten en laat ik hem dan net hebben. Maar voor de rest, neuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:05:
Zo, gister maar weer eens even aan het levelen geweest, 300k exp per uur, toe maar hoor :o
300k xp per uur is niet zo heel veel.. dat heb ik als ik ontzettend aan het slack vllen ben :) meestal als ik er hard tegenaan ga zit ik op de 600-700k per uur.

Geen gearupgrades voor mij gisteren.. vanavond proberen ff m'n pvp shoulders te scoren en wat meer emblems :) nog 34 voor tier 8.5 chest :D
[...]

Je kunt toch gewoon in party die head laten rondgaan zodat iedereen achievement heeft?

[ Voor 26% gewijzigd door Dakreal op 23-10-2009 09:24 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:19:
[...]

300k xp per uur is niet zo heel veel.. dat heb ik als ik ontzettend aan het slack vllen ben :) meestal als ik er hard tegenaan ga zit ik op de 600-700k per uur.
Wat :V, naja ben gister weer na een paar maanden begonnen, dus :P maar 600k per uur? Hoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:21:
[...]

Wat :V, naja ben gister weer na een paar maanden begonnen, dus :P maar 600k per uur? Hoe :P
Goed en efficient questen :p veel chains oppakken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

avotar schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:18:
[...]

Heel jammer van je groep dan.. want nu kun je de helm gewoon rond laten gaan alstie een keer dropt... met de nieuwe patch heb je 2 uur om eventuele "loot vergissingen" ongedaan te maken.
Zo had iedereen de achievement kunnen krijgen..
Werkte gister bij mij niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:24:
[...]

Goed en efficient questen :p veel chains oppakken e.d.
Dat deed ik nou juist, misschien omdat ik level 72 ben :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:19:
[...]
Je kunt toch gewoon in party die head laten rondgaan zodat iedereen achievement heeft?
Je moet m looten, niet getrade krijgen. De pet moet je "learnen" en dus verdwijnt ie daarna. Anders krijg je de achievement niet.

Source

[ Voor 14% gewijzigd door redfoxert op 23-10-2009 09:32 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik kan de frustraties delen.. Ik aas de hele week al op een toothpick, maar dat kreng wil gewoon niet droppen. De rest van de achievements heb ik al binnen. Helm op dag 1 van HH (inclusief de broom), daarna besloten om samen met mijn vriend de HH gewoon te solo'en zonder groepen zodat we geen gezeik hebben mocht de mount of de pet droppen. Pet gewonnen dus dat was 1 rotachievement minder. Maar nu die toothpick nog. Elke dag inderdaad gemiddeld 4x T or T doen, maar ik word meer getricked dan getreat dus dat is erg jammer :( Gelukkig inderdaad nog even om het voor elkaar te krijgen... Heel hard duimen dan maar

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het voorelkaar kunt krijgen om 2.5k dps te doen in een 25men?
Onze Superboomkin doet wel 2.5k en de retardin wel 2k.
Echt kom op he ._. zulke mensen zijn echt gewoon lui ga heroics doen tbh.
Maarja helaas ben ik geen offficer had ze meteen gekicked ^^.
Was op Hodir in Ulduar 25. Die nog een tering harde dps buff geeft :P
Had zelf een 65k chaosbolt :P

Iemand enig idee of Inscribtion echt handig is? bent aan levelen maar weet niet of ik er veel aan heb.
Zou zeggen van wel hoorde dat je wel geld mee kon verdienen dat zou wel leuk zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:57:
Ik kan de frustraties delen.. Ik aas de hele week al op een toothpick, maar dat kreng wil gewoon niet droppen. De rest van de achievements heb ik al binnen. Helm op dag 1 van HH (inclusief de broom), daarna besloten om samen met mijn vriend de HH gewoon te solo'en zonder groepen zodat we geen gezeik hebben mocht de mount of de pet droppen. Pet gewonnen dus dat was 1 rotachievement minder. Maar nu die toothpick nog. Elke dag inderdaad gemiddeld 4x T or T doen, maar ik word meer getricked dan getreat dus dat is erg jammer :( Gelukkig inderdaad nog even om het voor elkaar te krijgen... Heel hard duimen dan maar
Ik had gelukkigm die toothpick al maar je heb nog zat tijd 8)
Dus zou je niet druk maken er om :>
Ik had die minipet van trick or treat gekregen _/-\o_
en begin deze week head van HH dus ik ben binnen ( Jarvis the hallowed :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 08:26

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:58:
Weet iemand hoe je het voorelkaar kunt krijgen om 2.5k dps te doen in een 25men?

Iemand enig idee of Inscribtion echt handig is? bent aan levelen maar weet niet of ik er veel aan heb.
Zou zeggen van wel hoorde dat je wel geld mee kon verdienen dat zou wel leuk zijn :p
slacken ... laggen...
Minder hardcore dan jou...

Inscription is.. .meh... wel handig.. vellums doen het leuk ... scrolls kun je leuk verkopen..
en het geeft je natuurlijk de best mogelijke shoulder-enchant in het spel.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal

Inscription --> Northrend cards --> Nobles cards zijn 700g ut stuk. dus dat gaat snel.
Daarnaast heb je nette shoulder enchants met cheap mats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:01:
Ik had gelukkigm die toothpick al maar je heb nog zat tijd 8)
Haha, gelukkig heb ik inderdaad nog de tijd, maar het kan af en toe zo heerlijk frustrerend zijn ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:03:
[...]

Inscription --> Northrend cards --> Nobles cards zijn 700g ut stuk. dus dat gaat snel.
Daarnaast heb je nette shoulder enchants met cheap mats :)
wowowowow worden die echt gekocht? :P
Lijkt mij niet en die shoulder enchant is zeker wel win O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:05:
[...]

wowowowow worden die echt gekocht? :P
Lijkt mij niet en die shoulder enchant is zeker wel win O-)
lijkt je niet? ;-) Ik heb inscription op mijn druid.. en kheb al zeker 5 kaarten voor 1000g per stuk verkocht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren voor het eerst serieus ToTGC10 ingedoken.
Uh hardmode ? eerder lolmode, Northrend beast zijn leuk en uitdagend. Jaraxxus is een push over net als de Faction champs (lol net normal mode :?) Twins ook 1 wipe omdat mensen in eens die debuff kregen en niet switchte :+
Toen stonden we bij Anub met 47 try's left. Mad skill zat er dus nog in ^^
Echter Anub is andere koek :P Das de enige die moeilijk is maar ik denk als we onze tactic finetunen dat hij wel down moet gaan. Beste try gister was 33% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Als ik dps op mijn boomkin dan doe ik gemiddeld ook zo rond de 2.5k dps, kan wel naar de 3k maar dan moet ik op gaan letten wat ik doe. Maar ja het is een alt. Main spec is resto. Al mijn badges en upgrades gaan allemaal naar resto gear. Mijn dps gear is gewoon bij elkaar geraapt met resto gear daar waar ik niets goed voor die slot had.
Ze kunnen dus of hele slechte gear hebben of gewoon niet kunnen spelen.

Grappig is trouwens dat ik op mijn main char een pally meer dps doe dan op mijn druid. Met pally zit ik iedere raid zo rond tussen de 2.8 en 3k dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

2k dps op Hodir is gewoon: :')
Melee hoort daar op een 6-8k te zitten, Ranged boven de 10k. Zeker op 25m.
65k chaosbolt ? wacht maar tot je gear beter is dan zie je 70k+ Conflags voorbij komen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:07:
Gisteren voor het eerst serieus ToTGC10 ingedoken.
Uh hardmode ? eerder lolmode, Northrend beast zijn leuk en uitdagend. Jaraxxus is een push over net als de Faction champs (lol net normal mode :?) Twins ook 1 wipe omdat mensen in eens die debuff kregen en niet switchte :+
Toen stonden we bij Anub met 47 try's left. Mad skill zat er dus nog in ^^
Echter Anub is andere koek :P Das de enige die moeilijk is maar ik denk als we onze tactic finetunen dat hij wel down moet gaan. Beste try gister was 33% :)
Anub is ook makkelijk :o Kwestie van adds killen + tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RyackWerk schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:08:
[...]

Als ik dps op mijn boomkin dan doe ik gemiddeld ook zo rond de 2.5k dps, kan wel naar de 3k maar dan moet ik op gaan letten wat ik doe. Maar ja het is een alt. Main spec is resto. Al mijn badges en upgrades gaan allemaal naar resto gear. Mijn dps gear is gewoon bij elkaar geraapt met resto gear daar waar ik niets goed voor die slot had.
Ze kunnen dus of hele slechte gear hebben of gewoon niet kunnen spelen.

Grappig is trouwens dat ik op mijn main char een pally meer dps doe dan op mijn druid. Met pally zit ik iedere raid zo rond tussen de 2.8 en 3k dps.
Als je 2.5 k dps doet met die buff op je kont, dan doe je normaal echt maar 1.2k dps ofzo.. oftewel dat is zwaar triest. 2.5k unbuffed op dr00d zit je al gauw op 3.5k in 25 man raids :)

gisteren nog ff gefacerolled door Halls of Lightning.. was echt een te goeie groep.. we waren in 12 min klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-BB- schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:53:
[...]

Is die 7k gemiddeld genomen voor complete raids?
Nee, per bossfight bekeken. Op kitty druid-vriendelijke gevechten zoals Ignis en XT haal ik redelijk makkelijk de 7k. Op Hodir en Twins haal ik uiteraard meer maar aangezien daar mechanics spelen die je DPS vergroten vind ik dat geen eerlijke vergelijking en laat ik die buiten beschouwing. :) Laatst op Beasts had ik een kleine persoonlijke overwinning toen ik onze andere feral druid voorbij ging in damage done en DPS. Die knul is echt goed en het heeft me aardig wat oefening gekost om überhaupt bij hem in de buurt te komen. :P
SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:11:
[...]

Als je 2.5 k dps doet met die buff op je kont, dan doe je normaal echt maar 1.2k dps ofzo.. oftewel dat is zwaar triest. 2.5k unbuffed op dr00d zit je al gauw op 3.5k in 25 man raids :)
Onze boomkin deed op Patchwerk in de eerste raiding week al iets van 2.5 of 3k. En dat was drie of vier weken nadat WotLK uitkwam, dus echt goeie gear had 'ie nog niet. :P Bovendien had 'ie destijds een maffe spec zonder OoC.

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 23-10-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

)
SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:07:
[...]

lijkt je niet? ;-) Ik heb inscription op mijn druid.. en kheb al zeker 5 kaarten voor 1000g per stuk verkocht ;-)
wowowow ik hoop dat het ook bij mij zo is, word wel eens tijd voor die 16k mount :p
Wat voor cards zijn dat dan? ( als je dat wil delen dan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:13:
)
[...]

wowowow ik hoop dat het ook bij mij zo is, word wel eens tijd voor die 16k mount :p
Wat voor cards zijn dat dan? ( als je dat wil delen dan :*)
De Nobles deck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
SpoTs schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:11:
[...]

gisteren nog ff gefacerolled door Halls of Lightning.. was echt een te goeie groep.. we waren in 12 min klaar :D
Met die buff moet je inderdaad meer doen. Maar ik had het over normale dps. Ik heb dan op mijn druid ook nauwelijks gear om goed te dps'en, ben niet eens hitcapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Over het snel levelen; als je echt gaat stampen kan alles. Met m'n Cold Weather Flying was ik in 5 uur tijd van +-77,5 naar 80 geleveld :+

[ Voor 30% gewijzigd door Divak op 23-10-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetjij of levelen van Inscribtion duur is, heb zat geld denk ervoor maar vroeg me gewoon af het is toch geen Jewelcrafting duur he?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:10:
[...]
Anub is ook makkelijk :o Kwestie van adds killen + tanken.
Adds gaan goed neer, voor de eerst burrow fase krijgen we anub zo rond de ~65%.
Maar het *kiten* van anub gaat nog niet goed, dat in combinatie met weinig frostpatches geeft ons wat problemen.
Btw heroism ? gebruiken op 30% of asap ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Gisteren begonnen we vol goede moed aan CC25 HC voor A Tribute to Immortality. Dat duurde misschien 1 minuut en toen viel er bij Beasts al iemand dood neer :D Jammer, helaas, volgende week opnieuw proberen.

Een minuut daarna kwam ik erachter dat ik nog in m'n shadow spec stond te healen :X , heb in eerste instantie m'n mond maar gehouden maar later toch maar schoorvoetend in het healing channel toegegeven dat ik de boel aardig verkloot had ;) Tja, hoe moet ik anders 1.5k hps verklaren.... Daar kreeg ik wel een aantal geinige whispers op :p Gelukkig was die eerste death die we hadden eerder aan dps te wijten die snowbolds niet kilden dus uiteindelijk ben ik niet alleen verantwoordelijk voor het falen van de tribute run :)

Uiteindelijk toch met 50 tries left bij Anub gekomen, dus toch nog een kans op een 272 ilvl cloak, maar ook daar ging het direct mis. Add werd niet misdirect, chop chop, ik en nog iemand dood en toen nog iemand en nog iemand en wipen maar :(

Uiteindelijk Anub dood met 48 tries left, maar dat maakt dan niet meer uit, het is 50 of niks helaas.

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst TotGC10 gedaan. Northrend beasts dood op de 4e pogign. Maar jezus wat zijn die Mistresses een bitches bij Jaraxus :/ Echter, ik denk nog een uurtje wipen en die gaat ook dood. En dan is het heroic pvp-en :(
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.