Persoonlijke voorkeur. Ik heb het voor het laatst getest tijdens TBC in TK, BT en MH. Daar vond ik het alleen maar onhandig. Ik hou er niet van als zo'n addon bepaald wat voor spell gecast moet worden. Ook op mijn priest en shaman vond ik het niet handig met healen.CyberSpeedy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:29:
Is dat een feit, of een mening?
Ik ben benieuwd waarom het niet handig is? ik vind het namelijk prima werken.
Grid toont alle informatie die je nodig hebt en met alle mouse-over macro's (ook decurse en abolish poison) binnen handbereik kun je alles doen met dezelfde setup: raiden, arena en bg's.
Netjes. Dat is Dominion zoals we ze kennen... Succes met Anub.Wootlock schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:29:
[...]
Goed goed, gaat allemaal z'n gangetje
The Dominion heeft afgelopen week de server first gescoord op Agalon25 en voor de rest zitten ze samen met DPC op Anub25 Heroic.
Yogg+0 is nog steeds niet gepakt.
Voor de verder rest zijn er behoorlijk wat guilds die Agalon10 inmiddels hebben gedaan.
Wanneer kom je terug ?
WoW is voor mij een gepasseerd station. Ik lees hier nog wel mee maar verder geen behoefte om weer te spelen. Ga nog eerder weer EvE spelen als ik daar tijd voor zou hebben.
May you live in interesting times!