Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

CyberSpeedy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:29:
Is dat een feit, of een mening?

Ik ben benieuwd waarom het niet handig is? ik vind het namelijk prima werken.
Persoonlijke voorkeur. Ik heb het voor het laatst getest tijdens TBC in TK, BT en MH. Daar vond ik het alleen maar onhandig. Ik hou er niet van als zo'n addon bepaald wat voor spell gecast moet worden. Ook op mijn priest en shaman vond ik het niet handig met healen.

Grid toont alle informatie die je nodig hebt en met alle mouse-over macro's (ook decurse en abolish poison) binnen handbereik kun je alles doen met dezelfde setup: raiden, arena en bg's.
Wootlock schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:29:
[...]

Goed goed, gaat allemaal z'n gangetje
The Dominion heeft afgelopen week de server first gescoord op Agalon25 en voor de rest zitten ze samen met DPC op Anub25 Heroic.
Yogg+0 is nog steeds niet gepakt.

Voor de verder rest zijn er behoorlijk wat guilds die Agalon10 inmiddels hebben gedaan.
Wanneer kom je terug ? O-)
Netjes. Dat is Dominion zoals we ze kennen... Succes met Anub.
WoW is voor mij een gepasseerd station. Ik lees hier nog wel mee maar verder geen behoefte om weer te spelen. Ga nog eerder weer EvE spelen als ik daar tijd voor zou hebben.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Wootlock schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:11:
Nu nog wat goede heal addons zien te bemachtigen; Healbot is een goede hoor ik van veel mensen, zijn er nog andere "must-have" healing addons ?
Geen.

Als je iets bent met een Resto Druid dan is het wel een overhealer door je HoT's. Mana boeit niet, dus strooien is het devies met daarbij een paar primairy targets als er te weinig healers zijn.

Ik gebruik er werkelijk geen een om te healen en heb nooit problemen. Alle main spells heb ik binnen handbereik en de raidframes van Blizzard zijn prima (ik zit toch nooit in groepen groter dan 10).

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:07

Snuffel

Vroem!

Ik heb Grid op al mijn chars aan staan, healerclass of geen healerclass, I don't care.
Vind het een heerlijke addon.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:24:
Ik ben op dit moment bezig met het lvl'en van een warrior, lvl 73 op het moment.
Heb in het verleden al vaker getanked, maar toen nooit echt add-ons kunnen vinden voor tanks.
Zijn er add-ons die het tanks wat makkelijker kunnen maken ?
Een add-on om 1-click marks te zetten zou bv al fijn zijn.
Threatmeter, DeadlyBossMod en een DPSmeter om slackers eruit te kunnen pikken, (als tank ben je vaak ook de RL :P )

En dat was het eigenlijk wel, marken doe ik nog gewoon met de muis :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

thanks voor de DM btw. Heb em 2 keer gekregen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:59

Auredium

Informaticus Chaoticus

Auredium was Kalimndor aan het afreizen en stond op het punt om de achieve te halen voor Kalimndoor te trick en treaten en toen werd plotseling alles zwart....

CPU dood, nieuwe PC nodig. Balen, geen Hallowed titel waarschijnlijk. :(

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Auredium schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:00:
Auredium was Kalimndor aan het afreizen en stond op het punt om de achieve te halen voor Kalimndoor te trick en treaten en toen werd plotseling alles zwart....

Internet cafe?
Hydra schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:14:
[...]

Is ook nogal een verschil of je het in ilevel 200/213 gear probeert of nu iedereen aan de conquest spullen zit hoor ;)
Yup, gisteren nog even uldaur "gecleared" (geen algalon) en bij mimiron liepen af en toe de bom bots de healer/caster groep in. Niemand dood terwijl in het begin alle casters werden ge1shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:33
KunDun schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:24:
Ik ben op dit moment bezig met het lvl'en van een warrior, lvl 73 op het moment.
Heb in het verleden al vaker getanked, maar toen nooit echt add-ons kunnen vinden voor tanks.
Zijn er add-ons die het tanks wat makkelijker kunnen maken ?
Een add-on om 1-click marks te zetten zou bv al fijn zijn.
Dat laatste is vrij makkelijk te macro'en, en het macro kan je dan weer keybinden of ergens in je bar zetten

code:
1
/script SetRaidTarget("target", 8);

marked bijvoorbeeld Skull. (1 t/m 7 zijn de andere smaken mark)

[ Voor 1% gewijzigd door Dutchman! op 21-10-2009 11:13 . Reden: tags gefixed ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ImdaMned schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:06:
Yup, gisteren nog even uldaur "gecleared" (geen algalon) en bij mimiron liepen af en toe de bom bots de healer/caster groep in. Niemand dood terwijl in het begin alle casters werden ge1shot.
En wordt enkel nog erger, als ook de HC mensen triumph gaan krijgen :) (naja, de rest kan weer door richting ICC). Mijn tank heeft hoofdzakelijk ilvl200 met uitschieter naar 213/219, wil toch niet weten hoe ik zal zijn met volledig 245 set.

* SinergyX is nog een 50/50 muisklikker :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2009 11:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:54:
[...]
En dat was het eigenlijk wel, marken doe ik nog gewoon met de muis :o
/script if GetRaidTargetIndex("target")==nil then SetRaidTargetIcon("target",1) end

The 2nd argument of SetRaidTargetIcon() is:
1 - Star
2 - Circle
3 - Diamond
4 - Triangle
5 - Moon
6 - Square
7 - X
8 - Skull
0 - Remove raid icon

Losse macro's maken en je kunt ze zo op een actionbar gooien :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auredium schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:00:

Balen man. Heb je geen andere PC tijdelijk beschikbaar ofzo?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:28:
[...]

Mijn main (rogue) heeft die achievement ook nog niet, ook al zit in tier 9 gear. Ik heb nog steeds een ilevel 200 trinket die ik maar niet kwijt geraak.
Darkmoon Fair trinket? die is toch nog echt wel een van de beste trinket ingame hoor!!
+90 agi, + AP door aantal X hits:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
In ToC10 dropte een castertrinket, toen vroeg ik vriendelijk aan de winnaar of ik de trinket even mocht equippen tegen een kleine borgsom. Toen epic achievement gehaald en weer teruggegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wist niet dat je na equip nog kon traden? Had ik dus wel epic kunnen halen in naxx25 :(

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2009 11:34 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ja, pas na gemmen of enchanten wordt het item soulbound, daar krijg je dan ook bericht van. Zo doe ik ook altijd ToC10. Even afspreken met de tank dat we de gear sowieso onder elkaar verdelen, en op het eind even kijken welke we het liefst willen, en daar rollen we dan om. Werkt perfect en zorgt ervoor dat niet een tank met 4 items naar huis gaat en de ander met 0. En je kan bijvoorbeeld even kijken hoeveel % dodge het scheelt oid.

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 21-10-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

SinergyX schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:33:
Wist niet dat je na equip nog kon traden? Had ik dus wel epic kunnen halen in naxx25 :(
Dat is sinds een paar weken niet meer. Alleen als je het met badges koopt, dan kun je het wel terug geven.

En ik kreeg maar geen 213 MH. Eindelijk na een Ulduar run paar weken geleden een tank MH mogen looten. Zoek nog wel een MH voor me holy spec.. loop al maanden rond de Gnomeregan Bonechopper. :)

[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 21-10-2009 11:39 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
junglebeast schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:37:
[...]

Dat is sinds een paar weken niet meer. Alleen als je het met badges koopt, dan kun je het wel terug geven.
Als je een item loot in een dungeon kun je het binnen 2 uur nog traden met iemand anders die ook bij betreffende kill was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag beste Wowers

Ik heb gister Toc 10 gecleared met mijn guild, moet wel zeggen blij dat er de heroic mode is want dit is echt zielig gewoon. enige wat een beetje lastig was was die Twins maar naar een paar attemps weet je wel hoe het werkt is zijn ze ook makkelijk.
En Anub'arak ( weetniet of ik het goed schrijf sorry ;) ) was gewoon een 1 shot hopelijk is de Heroic mode interesanter of is het gewoon puur LULZ ZELFDE GEVECHT MAAR JE MOET MEER GEARZOR HEBBEN.
Ik hoop van niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberSpeedy schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:29:
[...]
Is dat een feit, of een mening?

Ik ben benieuwd waarom het niet handig is? ik vind het namelijk prima werken.
Het is een mening, een mening die ik deel. In grid met corner text is het veel makkelijker om HoT durations te tracken. Gewoon een tellertje in de hoek. Voor je lifebloom zelfs met een stack counter.

Zo heb ik:
Links boven: Lifebloom(y - x.x ) y = stack counter x.x is resterende duur in tiende seconden. Kleur verander bij 2 seconden left en bij 1 seconde left.
Links onder: Regrowth (x.x) x.x als bij lifebloom
Rechts boven: Wild Growth (x) x is duration in seconden, kleur wijzigt niet. is niet interessant bij een instant cast.
Rechts onder: Rejuvenation (x) x zie Wild Growth

Alle 4 mijn HoTs bij elkaar in een klein vierkantje, terwijl de healthbar eronder duidelijk zichtbaar blijft zonder het halve scherm in te nemen. Tevens staan andere healers hun hots als corner indicators in de corners als ze erop zitten en mijn HoTs niet. Zo zie ik dus of een target al rejuvs, renews of regrowths van andere healers op zich heeft en ik ze prioriteit moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RichardvdD schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:28:
Gisteren echt een van de leukste pugs gehad. Ik moest een aantal achievements en heb toen een groep gevormd om deze te doen. De groep was echt super goed. Geen epic gegearde DK retards die denken dat ze beste zijn, maar gewoon goede spelers met aardige gear en allemaal rond de 2-2,5k dps. Ik heb de achievements gehaald die ik nog nodig had, en verder hebben we ook nog achievements gedaan die de andere leden nog moesten, en ze hadden er bijna geen.
Ben sinds kort ook een beetje bezig met Heroics. Verder nooit de moeite genomen om te gaan pug'en, maar zit nu in een leuk guild met vriendelijke relaxte spelers. Was een beetje "bang" gemaakt door alle verhalen hier en elders over minimaal zoveel dps moeten doen, maar die 2k stelt niets voor. Had vooral BoE-epics en wat rep-gear, dus ik had nog niet eens de Superior-achievement, maar ook dan is 2k dps een eitje met m'n Survival-specced Hunter.

Normaal speel ik solo als Beastmastery-specced Hunter, dus kom niet bij me aan als het om shot-rotations gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:00:
[...]

Het is een mening, een mening die ik deel. In grid met corner text is het veel makkelijker om HoT durations te tracken. Gewoon een tellertje in de hoek. Voor je lifebloom zelfs met een stack counter.

Zo heb ik:
Links boven: Lifebloom(y - x.x ) y = stack counter x.x is resterende duur in tiende seconden. Kleur verander bij 2 seconden left en bij 1 seconde left.
Links onder: Regrowth (x.x) x.x als bij lifebloom
Rechts boven: Wild Growth (x) x is duration in seconden, kleur wijzigt niet. is niet interessant bij een instant cast.
Rechts onder: Rejuvenation (x) x zie Wild Growth

Alle 4 mijn HoTs bij elkaar in een klein vierkantje, terwijl de healthbar eronder duidelijk zichtbaar blijft zonder het halve scherm in te nemen. Tevens staan andere healers hun hots als corner indicators in de corners als ze erop zitten en mijn HoTs niet. Zo zie ik dus of een target al rejuvs, renews of regrowths van andere healers op zich heeft en ik ze prioriteit moet geven.
Klinkt redelijk indrukwekkend.. ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar.. maar het is ook wel enorm veel info wat op een heel klein vakje moet..
Als ik tijd vind ga ik het toch eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dat zit ook standaard in Xperl, ik zie ook gewoon naast de raid-frame van de persoon mijn HoT's en de resterende tijd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:59:
Goedemiddag beste Wowers

Ik heb gister Toc 10 gecleared met mijn guild, moet wel zeggen blij dat er de heroic mode is want dit is echt zielig gewoon. enige wat een beetje lastig was was die Twins maar naar een paar attemps weet je wel hoe het werkt is zijn ze ook makkelijk.
En Anub'arak ( weetniet of ik het goed schrijf sorry ;) ) was gewoon een 1 shot hopelijk is de Heroic mode interesanter of is het gewoon puur LULZ ZELFDE GEVECHT MAAR JE MOET MEER GEARZOR HEBBEN.
Ik hoop van niet :p
Is wel wat lastiger, wat meer damage.. ice slowed iedereen nu heel erg (goede icemanagement hebben)
DPS moet oké zitten.. maar het is geen raidwiper imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:35
chromeeh schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:17:
[...]

/script if GetRaidTargetIndex("target")==nil then SetRaidTargetIcon("target",1) end

1 - Star
2 - Circle
3 - Diamond
4 - Triangle
5 - Moon
6 - Square
7 - X
8 - Skull
0 - Remove raid icon

En je kan ook een key-bind aan het marken geven (wel even naar beneden scrollen).

Ik wilde eerst ook macro's maken en dan via action bars naar mijn G15 knoppen herleiden.

Maar toen heb ik mijn macro knoppen gewoon op <alt><shift><F6> en dergelijke gezet. Daarna in het WoW menu dit als keybind voor Skull, Cross en Moon gebruikt...

edit: en je kan trouwens ook de mark weghalen door dezelfde knop in te drukken, ook handig

[ Voor 5% gewijzigd door psych op 21-10-2009 12:09 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
RichardvdD schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:36:
Op mijn shaman gebruik ik trouwens geen enkele healbot. Gewoon 2 raid frames met 10-mensen, en gewoon selecteren en op een healknop drukken. Vind ik veel lekkerder werken dan healbot oid.. Ook wel grappig dat mensen die zeuren dat WoW veel te makkelijk wordt na elke patch, vaak de meeste addons gebruiken om alles makkelijker te maken :') Ik heb alleen bartender en XPerl, voor de rest geen DBM, Omen Threat meter ofzo.. :+
Dat is dan idd een andere manier van het jezelf onnodig moeilijk maken ja

kan je mij btw ook uitleggen hoe 1 klik met je muis lastigere is dan target selectere, spell indrukken, ander target selectere, spell indrukken etc

[ Voor 10% gewijzigd door thewizard2006 op 21-10-2009 12:27 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
thewizard2006 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:24:
[...]
kan je mij btw ook uitleggen hoe 1 klik met je muis lastigere is dan target selectere, spell indrukken, ander target selectere, spell indrukken etc
Targets kan je van tevoren al selecteren, en bij het casten op de ene persoon kan je al wisselen naar de volgende, je hebt geen last van miskliks, en als je aan het bewegen/rondrennen bent is het ook handig als je je target al geselecteerd hebt, en tijdens het rennen is het dan makkeijker om te healen/curen. En ik ben het gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
RichardvdD schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:33:
[...]
Targets kan je van tevoren al selecteren, en bij het casten op de ene persoon kan je al wisselen naar de volgende, je hebt geen last van miskliks, en als je aan het bewegen/rondrennen bent is het ook handig als je je target al geselecteerd hebt, en tijdens het rennen is het dan makkeijker om te healen/curen. En ik ben het gewend.
Ik snap niet dat je eerst targets selecteerd, bij ons in de guild zijn de healers gewent "auto-self cast uit" -> spell selecteren via het toetsenbord "1"tm"=" of hoeveel ze er dan ook nodig hebben en dan in hun raid frame, (of het nou blizzard is, grid of iets anders maakt niet uit) op het doel klikken met de muis. Dat is toch echt het snelst om een raid te healen.

*edit* daar bedoel ik dus mee dat ze niemand geselecteerd hebben in het gevecht, maar eerst spel kiezen en dan op een target gooien.

[ Voor 7% gewijzigd door DrFlash op 21-10-2009 12:53 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
bij ons in de guild zijn de healers gewent "auto-self cast uit" -> spell selecteren via het toetsenbord "1"tm"=" of hoeveel ze er dan ook nodig hebben en dan in hun raid frame, (of het nou blizzard is, grid of iets anders maakt niet uit) op het doel klikken met de muis. Dat is toch echt het snelst om een raid te healen.
Dat is voor mij echt even snel hoor. Of je nu eerst je spell kiest en daarna op je target klikt, of eerst op je target klikt en daarna pas de spell kiest.

En als je je target selecteert kan je nog snel van heal wisselen. Bijvoorbeeld een instant-heal als dat nodig is, of toch nog een chainheal omdat andere members ook zware hits krijgen etc. En met een beetje inzicht heb je al lang de juiste targets geselecteerd waarna je ze met een druk op de knop direct kan healen, in plaats van eerst met je muis op hun frame moet klikken.

Verder sta ik tot nu toe altijd op nummer 1, of heel close op nummer 2 met healing done en altijd met de minste overhealing, dus ik denk wel dat ik effectief genoeg bezig ben :P

Maargoed, iedereen zijn voorkeur. Ik ben dit eigenlijk altijd al gewend en ik ben er het beste in. Als ik met healbot aan de slag ga, kan ik er echt niks van. En voor mijn gevoel vind ik de 'oude' manier van healen veel lekkerder/makkelijker. Zoveel mogelijk met het toetsenbord.

[ Voor 20% gewijzigd door Divak op 21-10-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Er is ook geen 'beste' manier om te healen, alleen persoonlijke voorkeuren.
De een doet het zus, de ander zo.
Zolang de raid heel blijft en er niet nodeloos gewiped wordt zal het mij een worst wezen hoe iemand speelt.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:07:
Dat zit ook standaard in Xperl, ik zie ook gewoon naast de raid-frame van de persoon mijn HoT's en de resterende tijd staan.
je hoeft me niet te vertellen wat Xperl kan, heb het tijden gebruikt. Maar niets geeft me de informatie dichtheid van Grid. Mijn hots staan niet naast, maar in de frame en ik herken ze niet aan een icoontje, maar aan de positie. Efficienter met clique want compacter == minder muisbeweging. Alhoewel ik alleen nourish en regrowth met clique doe tegenwoordig, de rest met mouseover macros en focus macros zodat ik on the move makkelijker kan casten.
RichardvdD schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:13:
[...]
Dat is voor mij echt even snel hoor. Of je nu eerst je spell kiest en daarna op je target klikt, of eerst op je target klikt en daarna pas de spell kiest.
Dat is 1 click meer dan mouseover macro's of healbot/clique. Ik hoef mijn muis alleen maar boven mijn target te halen, in mijn raidframes of zelfs gewoon boven zijn character.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

chromeeh schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:17:
[...]

1 - Star
2 - Circle
3 - Diamond
4 - Triangle
5 - Moon
6 - Square
7 - X
8 - Skull
0 - Remove raid icon

Waarom op je action bar? Je kan ze gewoon keybinden, is echt ideaal. Gewoon naar je key bindings gaan en alles aan je numpad binden. 789456123 zijn bij mij respectievelijk star, circle, diamond, triangle, moon, square, cross, skull, remove. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:22:
[...]

je hoeft me niet te vertellen wat Xperl kan, heb het tijden gebruikt. Maar niets geeft me de informatie dichtheid van Grid. Mijn hots staan niet naast, maar in de frame en ik herken ze niet aan een icoontje, maar aan de positie. Efficienter met clique want compacter == minder muisbeweging. Alhoewel ik alleen nourish en regrowth met clique doe tegenwoordig, de rest met mouseover macros en focus macros zodat ik on the move makkelijker kan casten.

[...]

Dat is 1 click meer dan mouseover macro's of healbot/clique. Ik hoef mijn muis alleen maar boven mijn target te halen, in mijn raidframes of zelfs gewoon boven zijn character.
En dat vind jij prettig. Ik heal ook zonder mods.. dat vind ik prettig.
Deze discussie is al eens eerder geweest en hoeft niet nog een keer imo :P

Next --> Icecrown weapons dps?

ik gok op 300 :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:27:
Next --> Icecrown weapons dps?

ik gok op 300 :p
En 99% kans wederom geen crossbow/bow :P (die zal wel 250 worden oid, ilvl258 is 240.7).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

En als je je target selecteert kan je nog snel van heal wisselen. Bijvoorbeeld een instant-heal als dat nodig is, of toch nog een chainheal omdat andere members ook zware hits krijgen etc. En met een beetje inzicht heb je al lang de juiste targets geselecteerd waarna je ze met een druk op de knop direct kan healen, in plaats van eerst met je muis op hun frame moet klikken.
De meeste healers die ik ken gebruiken mouseover macro's:
/cast [target=mouseover, help] Healing Wave; [target=target, help] Healing Wave; Healing Wave

Op die manier hoef je niet te klikken op anderen en zou je gewoon de boss permanent kunnen targetten om te zien wat hij cast, terwijl je de tank als focus neerzet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Laatst online: 07-08 17:13
Nu heb ik een mail van blizzard ontvangen over dat hele battle net gebeuren. Nu staat mij bij dat er iets was met een eu variant en een andere variant. Is er iemand (ivm werk) die mij vrij simpel kan vertellen op welke linkjes ik moet klikken om zo mijn wow account te koppelen aan dat battlenet gebeuren?
Alvast bedankt :)

Alliance op Boulderfist en Agrammar
Horde op Xavius en Shattered Halls :)
mochten er mensen zijn die op 1 van die realms spelen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 08:26

avotar

P0werd by Black Coffee

Dreflar schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:31:
Nu heb ik een mail van blizzard ontvangen over dat hele battle net gebeuren. Nu staat mij bij dat er iets was met een eu variant en een andere variant. Is er iemand (ivm werk) die mij vrij simpel kan vertellen op welke linkjes ik moet klikken om zo mijn wow account te koppelen aan dat battlenet gebeuren?
Alvast bedankt :)

Alliance op Boulderfist en Agrammar
Horde op Xavius en Shattered Halls :)
mochten er mensen zijn die op 1 van die realms spelen:p
als je naar www.wow-europe.com gaat, zie je in het eerste of tweede nieuwsbericht de aankondiging staan en de link die je moet volgen om je battle-net account aan te maken / te koppelen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 07:44
Heeft iemand (voornamelijk een healer) hier al ervaring met de addon VuhDo?
Ik werk nu met grid, wat grid addons, clique en mouseover macro's, maar het schijnt dat VuhDo dit allemaal al standaard in zich heeft, en nog meer, zoals het groeperen van mensen naar rol, melee, ranged, tank en healer, zetten van private tanks om bepaalde assignments in de gaten te houden enz.

Wat voor mij een reden zou zijn om over te stappen is dat met grid alles 'los' is. Met grid alleen kom je er niet, en je hebt meer add-ons nodig. En elke keer irriteer ik me weer mateloos als er een patch uit is gekomen en ik weer al die addons moet updaten, en sommige worden niet direct geupdate door de author. 1 gecentraliseerde addon zou dit veel makkelijker maken, maar ik ben huiverig om over te stappen aangezien ik dan weer een weekendje kwijt ben aan een setup en al dat gedoe.

is er iemand die hier al ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Thanks voor de reacties mbt healing addons.
Vanaaf ff die verschillende bekijken :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
NMe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:31:
[...]

De meeste healers die ik ken gebruiken mouseover macro's:
/cast [target=mouseover, help] Healing Wave; [target=target, help] Healing Wave; Healing Wave

Op die manier hoef je niet te klikken op anderen en zou je gewoon de boss permanent kunnen targetten om te zien wat hij cast, terwijl je de tank als focus neerzet. ;)
Hier doelde ik dus ook op, als je eerst je spell selecteert (indien je geen macros gebruikt) hoef je dus geen target op de boss te verliezen, met al die grids etc. is het toch totaal niet interessant meer om je medespelers te targetten.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]
OF je healed terwijl je klikt dat scheelt dus 1 handeling ;) en is natuurlijk wel sneller kan niet anders dan dat je 2 handelingen moet doen. Daarbij kan je natuurlijk niet altijd vantevoren je target selecteren omdat je niet altijd weet wie dmg krijgt ;)
Uiteraard moet iedereen lekker healen zoals ie zelf wilt maar je kan niet beweren dat je net zo snel kan healen als je 1 handeling extra moet doen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ren hoofdzakelijk rond in gewoon HC instances, waar je als healer eigelijk alleen de tank 90% van de tijd in leven moet houden. ToC zit je wel met stuk meer AoE damage, zeker p3 dark knight. Zat te denken met mijn shaman en druid ook resto te nemen, maar toch besloten voor melee en ranged dps spec te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik erger me er trouwens aan hoe vervelend een priest is te levelen vóór level 41. Ik ben eigenlijk continu OOM en heb mateloos veel downtime vergeleken bij mijn druid, shammy, mage, warlock en DK. Op die karakters kon ik namelijk gewoon aan één stuk door levelen. Wat ik doe op een mob is vampiric embrace, devouring plage, SW:P, mind flay, PW:S, mind flay. Uiteraard met de mind flay glyph. Ik geloof dat ik DP weg kan laten zonder dat dat veel effect heeft op mijn DPS, maar het shield is dan weer wel nodig aangezien mijn mind flay anders teveel pushback krijgt (ik heb de talent die mijn pushback vermindert nog niet). Heeft iemand nog tips voor manaconservering op lage levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

NMe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:24:
Ik erger me er trouwens aan hoe vervelend een priest is te levelen vóór level 41. Ik ben eigenlijk continu OOM en heb mateloos veel downtime vergeleken bij mijn druid, shammy, mage, warlock en DK. Op die karakters kon ik namelijk gewoon aan één stuk door levelen. Wat ik doe op een mob is vampiric embrace, devouring plage, SW:P, mind flay, PW:S, mind flay. Uiteraard met de mind flay glyph. Ik geloof dat ik DP weg kan laten zonder dat dat veel effect heeft op mijn DPS, maar het shield is dan weer wel nodig aangezien mijn mind flay anders teveel pushback krijgt (ik heb de talent die mijn pushback vermindert nog niet). Heeft iemand nog tips voor manaconservering op lage levels?
Wat ik deed was vooral VT, MindBlast (voor Replenishment) dan SW:P en dan Mind Flay 2x doen en dan afwanden. Dan begint je normale regen al en kicked de Spirit Tap op het einde ook nog eens lekker in.
Die talent zonder pushback wil je eigenlijk zsm halen.. die is echt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Geloof het of niet, maar ik heb mijn priest lvl 1 tot 80 met een holy smite build geleveld. Shield -> Holy fire -> smite -> smite, mob dood. (of some nog heel even wanden) Sowiezo zou ik als je shadow gaat en dots gebruikt niet teveel mind flay etc gebruiken, eerder shield -> embrace -> dot -> dot -> wand OF shield -> dot -> nuke. Je dots kosten best wat mana maar lopen niet lang op een mob als je daarna nog gaat MF'en. Maargoed, ik ben toch zeker 100x voor gek verklaard toen ik holy levelde, maar ik vond shadow niet bij de klasse passen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Heeft iemand nog tips voor manaconservering op lage levels?
Af en toe een paar keer je wand gebruiken scheelt ook in het mana verbruik.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RaseriaN schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:31:
[...]

Wat ik deed was vooral VT, MindBlast (voor Replenishment) dan SW:P en dan Mind Flay 2x doen en dan afwanden. Dan begint je normale regen al en kicked de Spirit Tap op het einde ook nog eens lekker in.
Die talent zonder pushback wil je eigenlijk zsm halen.. die is echt heerlijk!
VT heb ik nog niet. ;) Ik wist trouwens niet dat mind blast replenishment gaf, goed om te weten. :D
Dutchman! schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:34:
[...]

Geloof het of niet, maar ik heb mijn priest lvl 1 tot 80 met een holy smite build geleveld. Shield -> Holy fire -> smite -> smite, mob dood. (of some nog heel even wanden) Sowiezo zou ik als je shadow gaat en dots gebruikt niet teveel mind flay etc gebruiken, eerder shield -> embrace -> dot -> dot -> wand OF shield -> dot -> nuke. Je dots kosten best wat mana maar lopen niet lang op een mob als je daarna nog gaat MF'en. Maargoed, ik ben toch zeker 100x voor gek verklaard toen ik holy levelde, maar ik vond shadow niet bij de klasse passen. :*)
De reden dat ik SW:P gebruik is dat hij mind flay meer damage laat doen dankzij de glyph. Dat betekent dat ik na twee mind flays een mob dood heb; de damage van de DoT is mooi meegenomen maar daar doe ik 't niet voor. :)
Kapoen schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:37:
[...]

Af en toe een paar keer je wand gebruiken scheelt ook in het mana verbruik.
Daar ben ik inderdaad ook maar op overgestapt, dat zorgde in elk geval ervoor dat ik niet zo vaak meer hoefde te drinken. Maar vervelend is het op zich wel. :P

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 21-10-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind bij voorbaat hele mana issue op de lagere lvls vrij 'dom'. Compensatie van dmg/downtime zie ik er amper in, zeker als de non-healers ook nog aid-self hebben. Denk enkel warlock al vrij snel goeie management heeft door die life tap.

Maargoed, mana discussie hadden we ook al gehad :P

Zelf heb ik m'n priest via RAF omhoog gegooid, had er niet aan willen denken dit 40 lvls zelf te moeten doen. Nu eenmaal 65, doe ik er ook niets meer mee :+

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

NMe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:38:
VT heb ik nog niet. ;) Ik wist trouwens niet dat mind blast replenishment gaf, goed om te weten. :D
Dat is pas zo als je VT hebt. Dan procced je MindBlast de Replenishment. Maar zonder VT is het sowieso toch even behelpen en is Shield/Wand nog efficienter dan volgas gaan met spells ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

NMe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:38:
[...]

Alleen door VT :P moet je nog ff wachten.

Vampiric Touch Rank 1
18% of base mana 30 yd range
1.5 sec cast
Causes 450 Shadow damage over 15 sec to your target and causes up to 10 party or raid members to gain 1% of their maximum mana per 5 sec when you deal damage from Mind Blast. In addition, if the Vampiric Touch is dispelled it will cause 720 damage to the afflicted target.

/spuit 11 ....

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Meer mensen last van enorme lag & disconnects? Draenor hier en volgens mij heeft de hele server er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Muppet schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:31:
[...]

Alleen door VT :P moet je nog ff wachten.

Vampiric Touch Rank 1
18% of base mana 30 yd range
1.5 sec cast
Causes 450 Shadow damage over 15 sec to your target and causes up to 10 party or raid members to gain 1% of their maximum mana per 5 sec when you deal damage from Mind Blast. In addition, if the Vampiric Touch is dispelled it will cause 720 damage to the afflicted target.

/spuit 11 ....
aka, VT erop, vervolgens Shadow Word pain :P en daarna mindcontrol en VT dispellen 8)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:00:
Ik weet zeker dat je, in ieder geval als druid, met Grid veel beter healed dan zonder. No way dat je met de standaard raidframes de durations van al je hots op al je targets kunt zien. Ik denk dat alleen mensen die nog nooit Grid gebruikt hebben kunnen beweren dat ze het 'prima' zonder kunnen.
Ik kan elke instant cast die ik heb met 1 klik op z'n plek zetten. Niks eerst selecteren dus. Ik kan dus gewoon de tank getarget houden terwijl ik een andere speler vol-HoT. Grid (of een dergelijke addon) is gewoon een must voor druids en IMHO eigenlijk elke healer.
Snuffel schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:16:
Er is ook geen 'beste' manier om te healen, alleen persoonlijke voorkeuren.
De een doet het zus, de ander zo.
Zolang de raid heel blijft en er niet nodeloos gewiped wordt zal het mij een worst wezen hoe iemand speelt.
Er is misschien geen beste manier, maar het alleen met de standaard raidframes doen is in ieder geval wel de slechtste.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 21-10-2009 16:55 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Wootlock schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:51:
Thanks voor de reacties mbt healing addons.
Vanaaf ff die verschillende bekijken :)
Ik knikker mijn ervaring er ook nog maar even bij: ik gebruikte (vanwege beperkte hardware) bijna geen addons, maar voor raiding (ik heal alleen maar: resto druid en resto shammy) ben ik uitgekomen op Healbot. Nu onder de naam "Healbot Continued" kan ik mijn met de combi's CTRL, SHIFT en ALT en de vijf knoppen op mijn muis zo'n twintig combi's maken. Alles weergegeven in een soort van Grid met rangefinder, deflict/max optie (highlight op 90% van max health etc) en highlighting op curses, desease etc.

Beetje een underdog qua addon, geloof ik... maar ik wil niet anders! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik gebruik Grid zelfs als tank en raid leader en zou niet meer zonder kunnen. Dikke rode border eromheen als iemand aggro heeft, belangrijke (de)buffs voor de fight als icon weergeven, buiten combat met een icon aangeven dat MotW mist (zodat ik dat kan buffen), echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die last hebben dat de websites van Warcraft (wow-eu.com) zo traag is?
Wil graag mijn account verlengen, maar gaat op deze manier niet werken aangezien ik elke keer een error krijg als ik wil inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:52:
Ik weet zeker dat je, in ieder geval als druid, met Grid veel beter healed dan zonder. No way dat je met de standaard raidframes de durations van al je hots op al je targets kunt zien. Ik denk dat alleen mensen die nog nooit Grid gebruikt hebben kunnen beweren dat ze het 'prima' zonder kunnen.
In raid omgeving gezien, of ook in instances? Druid en priest lijken mij nog steeds de 'fijnere' healers onder de healers, alleen als ik er dan ook nog een complete addon bij moet leren.. dan wacht ik nog wel even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:07:
Meer mensen die last hebben dat de websites van Warcraft (wow-eu.com) zo traag is?
Wil graag mijn account verlengen, maar gaat op deze manier niet werken aangezien ik elke keer een error krijg als ik wil inloggen.
Volgens de website van mijn guild zijn de login servers down, dus dat zal ook wel voor de site gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ja, Grid klinkt zeker leuk en makkelijker. Ik ben een shammy healer en gebruik gewoon de standaard UI.

Ben dus elke keer als een gek alles aan het targeten en dit moet natuurlijk wel makkelijker kunnen :P
Desondanks gaat het me alsnog goed af. Af en toe een wipe omdat ik de verkeerde zat te healen ipv de tank >:)

Punt is dat ik gewoon geen bal snap van addons als grid, pittbull en andere waarbij veel configureren komt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 00:46
NMe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:09:
[...]

Volgens de website van mijn guild zijn de login servers down, dus dat zal ook wel voor de site gelden.
Het lijkt erop dat de Telia carrier link tussen amsterdam en parijs problemen heeft: 26% packet loss en hoge latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
lal.. en dat noemen ze maintenance.. ze slopen de boel alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 00:46
SpoTs schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:34:
lal.. en dat noemen ze maintenance.. ze slopen de boel alleen maar.
Als het klopt wat ik zeg zou dus niet de schuld zijn van blizzard en kunnen ze er ook niks aan doen.

Blue post op WoW forums:
Hi,

Sorry it took some time to get a reply, we have been looking into the reports posted on the forums, we’ve received reports of an outage in the European network which will cause some network traffic issues for some of our players. This was reported by the provider themselves and they’re already at work on correcting this as soon as possible.

As soon as we have more information we will let you know.

Edit: Note that this outage may not account for all cases of latency reported.

[ Voor 49% gewijzigd door Dragon op 21-10-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:59
Dragon schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:36:
[...]

Als het klopt wat ik zeg zou dus niet de schuld zijn van blizzard en kunnen ze er ook niks aan doen.
Precies hetzelfde gebeurde vannacht in de US, na de maintenance, dus ik denk dat Blizzard er wel wat aan kan doen.

http://forums.worldofwarc...postId=205645194013&sid=1

En dit is 1 topic van de vele op de Us forums, zelfde geldt voor de EU forums nu, stroomt over van de klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Dragon schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:25:
[...]

Het lijkt erop dat de Telia carrier link tussen amsterdam en parijs problemen heeft: 26% packet loss en hoge latency.
En Engeland heeft zeker een directe link naar Parijs? Dat zou wel verklaren waarom al de engelsen uit mijn guild geen last hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Op ahn'qiraj is het ook "wenen over lag" al wat de klok slaat. Leuk is anders natuurlijk als je heroics aan het draaien bent. Hebben VH kunnen clearen tot net voor de 2e boss zonder healer :P. Boss 2 (water elemental) was net wat teveel van het goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:54:
En Engeland heeft zeker een directe link naar Parijs? Dat zou wel verklaren waarom al de engelsen uit mijn guild geen last hebben ;)
Zover ik weet gaan er 4 lijnen van Engeland naar het vasteland, waarvan inderdaad 1 direct naar frankrijk :)

Zit nu ingame met een ping van 150-200, is te doen :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2009 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

shoombak schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:54:
[...]

Dat lijkt me wel logisch ja, aangezien er een grote tunnel onder Het Kanaal door loopt waar vast ook wel wat kabelzooi doorheen is getrokken langs/onder het wegdek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Inderdaad troubles.
Eerste melding: login servers busy
Tweede melding: prepaid account over
Inloggen en upgraden maar: accountmanagement down

begint goed deze avond :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn main zit op zenedar maar sinds vanmiddag kan ik inene niet meer connecten bij het laden aan het eind kapt ie ermee, mijn chars op dezelfde server doen het wel behalve me main van 80? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook niet meer op WoW.. hij logged in.. met mn Authenticator maar tijdens het laden van mn char kapt ie en ben ik "Disconnected from the server"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Even gal spuwen nu

Kan ik eindelijk mijn account upgraden, zit ik al in de betaalfase, klapt de site eruit.
Terug inloggen, kan ik niets meer. want er is al een betaling in progress

klere zooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SinergyX schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:07:
In raid omgeving gezien, of ook in instances? Druid en priest lijken mij nog steeds de 'fijnere' healers onder de healers, alleen als ik er dan ook nog een complete addon bij moet leren.. dan wacht ik nog wel even :P
In een raid is het een must, maar ook in heroics is het gewoon enorm handig. Ik kan precies zien op wie m'n rejuv gaat verlopen binnenkort bijvoorbeeld. Enorm handig als je weet dat de boss een AoE gaat doen. En gewoon met 1 muisclick er een lifebloom, rejuv of WG op zetten is ook ideaal. Ik kan gewoon de tank of boss targetten en tegelijkertijd iemand anders healen. En grid is echt niet moeilijk te snappen. Ik was binnen een kwartier verkocht.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Authenticating, connecting hier gaat nog wel. Maar zodra het spel geladen is blijft het er fijn uitknallen.

Hele dag al deze disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
32ms, hier geen problemen meer lijkt het :)
Hydra schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:10:
In een raid is het een must, maar ook in heroics is het gewoon enorm handig. Ik kan precies zien op wie m'n rejuv gaat verlopen binnenkort bijvoorbeeld. Enorm handig als je weet dat de boss een AoE gaat doen. En gewoon met 1 muisclick er een lifebloom, rejuv of WG op zetten is ook ideaal. Ik kan gewoon de tank of boss targetten en tegelijkertijd iemand anders healen. En grid is echt niet moeilijk te snappen. Ik was binnen een kwartier verkocht.
Hm toch maar ens proberen dan. Moet ik alsnog eerst nog 20 lvls afwerken, schiet nog niet zo op met die druid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 11-09 10:28
Ik kan soms nog even inloggen, maar dan heb ik een latency van 13xxxms :(
Met een paar seconden wordt ik er dan ook uitgegooit.

Ziggo trouwens, weet niet of het er wat mee te maken heeft, maar zou best aan bepaalde providers kunnen liggen. Zo haal ik nooit mijn Sinister Calling achievement :(

*@home moet Ziggo zijn natuurlijk ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ossi op 21-10-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Ossi schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:59:
Ik kan soms nog even inloggen, maar dan heb ik een latency van 13xxxms :(
Met een paar seconden wordt ik er dan ook uitgegooit.

Ziggo trouwens, weet niet of het er wat mee te maken heeft, maar zou best aan bepaalde providers kunnen liggen. Zo haal ik nooit mijn Sinister Calling achievement :(

*@home moet Ziggo zijn natuurlijk ;)
Tele2 hier en ook nog problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Probleem lijkt hier nu weg te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben momenteel een Lv 38 Hunter (Eerste character). Vind het prima spelen. Weinig goede equips of damage naar mijn mening, maar dat zal vanzelf wel komen.
Ik maak gebruik van een (ingame) - Leveling guide, zal de naam niet noemen, denken jullie nou dat ik hier gameplay door mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Battlenet is nog steeds op zijn gat :/
Kan niet eens account upgraden grr...
En mijn guild is volop achievements aan het halen. Lekker verhaal weer Blizzard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:38:
Ben momenteel een Lv 38 Hunter (Eerste character). Vind het prima spelen. Weinig goede equips of damage naar mijn mening, maar dat zal vanzelf wel komen.
Ik maak gebruik van een (ingame) - Leveling guide, zal de naam niet noemen, denken jullie nou dat ik hier gameplay door mis?
Persoonlijk? Nee. Je pikt later wel wat interessante quests op die je zou willen doen, je kan zelfs op lvl80 nog lvl10 quests doen. Daarbij is de hele core business van wow nu immers het zut op lvl80, hoe eerder je daar zit.. hoe beter :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Unable to validate game version krijg ik nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 08:26

avotar

P0werd by Black Coffee

VAnochtend om 5 uur (nog even trick or treaten voor ik naar m'n werk ga) .. ging alles weer goed.
Ik had in IF weinig latency meer... maar gisterenmiddag was het dramatisch.. Ik kon m'n chars in Dalaran niet eens inladen.. alleen m'n bankaltje in Darnassus deed het..

Niet tof..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Wij konden ToTc 10normal en ToTGC 25 gewoon spelen. Echter buiten de instance was het om te huilen, zeker in dalaran. 15seconden voor je mount is niet leuk.....
Daarnaast disconnects alsof het sinterklaas was. Hopen dat het nu opgelost is. Denk dat 80% of meer hier last van heeft. Ik zeg allemaal een dag vergoed.... Dat is dan uhm 12 euro / 30 dagen = 40 cent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Probleem is alleen dat sommige realms er al last van hebben sinds de start van Hallow's End. Ik heb de afgelopen week zelf weinig tijd gehad en daardoor alleen mijn inscription en wat trick or treat/candy pots gedaan. Maar het was om te huilen met de lag, enige waar ik geen last ondervond waren de uitgestorven gebieden zoals Darnassus. De rest was verschrikkelijk, zelfs Darkshire was niet te doen. Mijn priest staat daar wortel te schieten en ik dacht een paar candypots te doen om wat gratis xp te krijgen, maar daar was ik snel van genezen. Stonden iets van 15 man in dat dorp en dat ging al niet.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Hoe doen jullie nu de Savior of Hallows end achievement en bijbehorende quest (vuurtjes blussen)
Solo gaat me echt niet lukken.... Gisteren kwam ik aan in Goldshire en toen waren ze volgens mij net klaar. Kon wel zo'n pakketje oppakken maar kreeg niet de achievement. Is dat een bug of komt dat omdat ik die specifieke quest niet had?

Ook nog even in karanos langsgeweest. Stond een hunter die dat ook wel ff wilde doen. Wat een retard. Bleef maar stil staan en na 6x gezegd te hebben wat hij moest doen wist hij het nog niet. Na 10 gezegd te hebben dat hij zijn aspect aan moest zetten voor sneller lopen had hij nog steeds geen enkele aspect aan. Nee hij ging even uitloggen om te kijken wat questhelper zei? zucht, sommige mensen

Moet alleen dus nog die quest en die klote helm. HH al zo'n 20x gedaan en nog nooit die helm zien droppen. Ook al een stuk of 20x trick or treat maar niets. Zal je net zien... dadelijk het enige dat ik nog moet en kan ik weer een jaar wachten. way to go to RNG.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
*even afkloppen*

Maar sinds ik weer begonnen ben met wat te spelen ben ik verhuist naar Hellfire (lange tijd terug alweer) en voor zover ik kan zien ontloop ik op Hellfire elke keer weer de problemen gezien ik gewoon lekker normaal me ding kon doen de afgelopen tijd :P

Vind het sowieso een redelijk relaxte server tot nu toe, elke keer nog goede groups gehad en ook niet geheel onbelangrijk ontzettend aardige mensen en weinig retards :) Zijn er ook nog tweakers die op Hellfire rondlopen? Als je een BE Priest genaamd Vivacino rond ziet lopen ben ik dat!

Dan nog even een vraag over de talents, ik heb op dit moment mijn tree zo:

talents

Heeft er een mede priest nog wat op/aanmerkingen waar ik nog het een en ander mischien te verbeteren heb?

Wat ik zelf al bedacht had zijn de 3 loze punten in Discipline (imp PWS/IF/MA) om te switchen naar imp Devouring Plague. Maar op dat moment wist ik even niets anders te bedenken en gezien ik DP niet zovaak gebruik leek het me redelijk nutteloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

Gisteren eigenlijk ToC25 guild run maar ivm te weinig inschrijvingen zijn we ToC10 gaan doen. Betekende helaas dat we een aantal mensen moesten teleurstellen, ik was blij dat ik meekon omdat ik komende week helemaal niet kan spelen (moet voor werk naar buitenland). Ik had dat netjes op t guild forum gemeld dus daar werd rekening mee gehouden bij de invites, +10 notches op m'n notch list voor de officers dus.

ToC10 (normal) gaat redelijk vlot met t guild, vorige week hadden we een bijna perfecte run (1 hunter die doodging op de laatste boss, verder de hele run geen doden) maar het blijft wat willekeurig: gisteren toch weer een wipe op Northern Beasts (tank met poison debuff en niemand kreeg de fire debuff :X), poging daarna 4 doden op Beasts maar wel gehaald. Faction Champs perfecte kill, daarna wel weer een bijna-wipe op Twins en een wipe op Anub...

Ony10 vervolgens met dezelfde groep gedaan, nette snelle kill waarna alle class lewt werd geDE'd (men had beter). Jammer, ik hoopte nog steeds op de Nemesis helm voor m'n lock.

Daarna geprobeerd om Koralon in VoA10 neer te leggen in ongeveer 5 minuten inclusief buffen en trash clearen, werden we geboot ivm naderende start WG op 2% van de kill af hehe. Toch leuke poging.

Tenslotte Ony25 gepugd. RL was een arrogante eikel, constant van die raid warnings als "ppl with less than 4K dps will be kicked during the fight", "if you eat DB/get tail swiped/feared into the eggs you will get kicked during the fight". Had ie daadwerkelijk mensen gekickt was ik ook vertrokken (ondanks dat ik niet aan zijn criteria voor kicken voldeed en ondanks dat gisteravond m'n enige kans was Ony25 te puggen deze cooldown) want ik kan daar niet erg goed tegen, leid alleen maar tot dramaz. Uiteindelijk blij dat ik bleef want Ony ging vlot plat en dropte zowaar de Nemesis Skullcap en de enige andere lock had die al! Yay me.

Op Ony25 na (na middernacht) de hele avond ook veel last gehad van hoge latency, zowel in als buiten raid instances. Casting times waren echt compleet borked en het uit een soulwell pakken van een HS duurde soms een paar seconden. Laat op de avond werd het gelukkig beter en op 1 priest in ToC10 na had niemand last van DC's.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Gisteren een perfecte raid avond gehad kwa loot :)

Begonnen in Toc10:
Northrend Beasts: Icehowl Cinch
Champs: Talisman of Volatile Power
Twins: Boots of the Grieving Soul
Anub: Cold Convergence

En heb de Triumph trinket gehaald (Talisman of Resurgence) :D
Moet alleen nog gemmen :X

Na Toc10 nog Ony10 neergelegd en daarna doorgefietst naar VoA25 :)
We hadden te weinig mensen online voor ToC25 / Ony25, daarom zijn we met 2 groups naar 10 man gegaan. VoA25 hebben we met 22 gedaan, nog een faceroll :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunreaver Disciple's Blade geloot gisteren. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo gisteren weer Trick or Treat gedaan.. weer zo een minipet.. maar had hem al dus kan er niets mee :( Verder nog eventjes Totc HC gedaan en daar mooi m'n Marrowstrike kunnen lewten! helaas geen gun, maar wl weer upgrades :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
thewizard2006 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:22:
Hoe doen jullie nu de Savior of Hallows end achievement en bijbehorende quest (vuurtjes blussen)
Solo gaat me echt niet lukken.... Gisteren kwam ik aan in Goldshire en toen waren ze volgens mij net klaar. Kon wel zo'n pakketje oppakken maar kreeg niet de achievement. Is dat een bug of komt dat omdat ik die specifieke quest niet had?
Je kan elk kwart uur naar Goldshire/ Kharanos gaan en dan met de matron praten om de quest op te pakken. Tis een daily dus blauw uitroepteken. Beste is om naar goldshire te gaan want daar zijn altijd wel een zooi mensen die meehelpen. Nadat alle fires uitzijn gewoon weer inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik had in Brill echt 20 minuten gewacht op de aanval van de HH, maar die bleef uit.. dus moet deze quest nog steeds doen :S Ga denk maar naar Razorhill.. geloof dat het daar beter lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm gister Ulduar 10 gedaan, probeerden wat hardmodes ( O.a XT deconstructor )
Maar kvind de difficultie wel een stuk omhoog gaan dan wel nice imo :P
Ik houd wel van een beetje moeilijke encounters. We slackten ook een healer, Dus was geen succes.
Hebben maar normaal gedaan op het einde.
Toen hebben we gecleared tot Thorim en toen was iedereen moe en hadden we geen zin meer ^^

En btw Het is nu Jarvis the halowed :D Kreeg sinister squashling van trick or treat ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even m'n JC daily willen doen, maar kon natuurlijk ook niet inloggen. Dan maar ff lekker slacken en gaan eten. Raid om 20.00 delayed omdat er blijkbaar maar 5 man in kon loggen, kwam er zelf niet doorheen iig. Om 21.00 ook maar 22 mensen en ver van ideale setup dus ToGC25 niet gedaan. Ony en voa even plat en daarna de raid maar gecalled (wij doen ToC25 normal na heroic tries als soort "beloning").

@Jarvis slackten healer? Miste neem ik aan? Had je er 1 of 2 bij je? Wij hebben de eerste kill ook met 1 healer gedaan maar dat was wel een hele tijd geleden, toen we nog mindere gear hadden en dus soms net te weinig dps met 2 healers. Als je er al 2 had was dat op zich mooi dat moet met de gear van nu kunnen, allebei gewoon full heart mee laten nuken evt.

[ Voor 37% gewijzigd door porn* op 22-10-2009 10:15 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Haha dus hij bestaat echt :P Aantal guildies zitten er al weken op te wachten maar hij wil maar niet droppen. We hebben al wel een goede 4 al dan niet heroic Binding Stone's gedisenchant...

On a side node we zijn gisteren door tijdgebrek niet verder gekomen dan de faction champs, ruim een uur zitten kloten op #$! NB HC waar er steeds maar weer wat fout ging. Lag hielp niet natuurlijk, maar toch. Zondag Twins en Anub, laten we hopen dat Anub nu in het stof gaat bijten.

[ Voor 25% gewijzigd door Dutchman! op 22-10-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
In Goldshire bleef de aanval van HH ook een keer uit. Er waren mensen die bovenop het huis van de blacksmith waren gekomen, en toen op hun mount zijn gaan zitten, en sommige riepen dat dat de reden was dat de aanval uitbleef. Zelf vind ik dat maar raar, alsof er in het scriptje van de HH staat dat niemand op de daken mag staan ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 22:53
Beetje laat... maar wat ik altijd deed met priest levelen was vooral geen shield casten (is wel allemaal een tijd terug). Ik had imp. VE en zolang je dan maar 1 mob per keer pakt, heal je jezelf genoeg om eigenlijk vol health te blijven. En dan wat anderen al zeiden, op 25-20% health beginnen te wanden, zodat je 5sec rule al is ingekicked zodra je spirit-tab krijgt van de kill.

Dus iets als:
* VT (als je die hebt, als opener omdat lange cast is)
* SW:Pain (als mobs genoeg health hebben om fatsoenlijk wat ticks te krijgen, anders duur voor de mana die het cost)
* Mind Blast
* Mindflay (tot ca. 5sec voor mob dood is, 25-20% dacht ik)
* Wand
# Rinse repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:50:
Lief dagboek,
*knip*

Tenslotte Ony25 gepugd. RL was een arrogante eikel, constant van die raid warnings als "ppl with less than 4K dps will be kicked during the fight", "if you eat DB/get tail swiped/feared into the eggs you will get kicked during the fight". Had ie daadwerkelijk mensen gekickt was ik ook vertrokken (ondanks dat ik niet aan zijn criteria voor kicken voldeed en ondanks dat gisteravond m'n enige kans was Ony25 te puggen deze cooldown) want ik kan daar niet erg goed tegen, leid alleen maar tot dramaz. Uiteindelijk blij dat ik bleef want Ony ging vlot plat en dropte zowaar de Nemesis Skullcap en de enige andere lock had die al! Yay me.
< 4k DPS is ook behoorlijk onder de maat... en door deep breath/tail swipe geraakt worden is echt dom, dus ik kan die raidleader eigenlijk best volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:56:
Even gal spuwen nu

Kan ik eindelijk mijn account upgraden, zit ik al in de betaalfase, klapt de site eruit.
Terug inloggen, kan ik niets meer. want er is al een betaling in progress

klere zooi...
Kan altijd erger, ik heb perongeluk 2x Diablo 2 LoD gekocht in de blizzard store, er kwam een error bij het betalingsstukje, dus ik opnieuw doen, weer error. Ik kijken, 2x gekocht. Ja DUH! ><

Dus als iemand een key voor D2 LoD wil kopen voor €10,- ... :p

Gisteren TotC25 met mijn rogue, guess what.... Eerste boss: Steel Bladebreaker! Woo, enige die rolled! .. Twin Valkyr... Twin Spike!!! Fapfap, outrolled een andere rogue. Voelde me wel een beetje lullig maar die kerel wilde toch al combat gaan in pve, dus ik zou er meer aan gehad hebben (mutilate for life :*) ). Direct 2 Berserker enchants op gegooid.. 1.5k gold armor maar wel 2 prachtige weapons erbij. Overigens won ik ook nog een trophy of the crusade, maar ik had net die middag 50 triumph badges uitgegeven, dat was wel even /rage. Maar desondanks mag ik niet klagen. Next on my list: Death's Verdict! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 22:53
Roxors schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:22:
In Goldshire bleef de aanval van HH ook een keer uit. Er waren mensen die bovenop het huis van de blacksmith waren gekomen, en toen op hun mount zijn gaan zitten, en sommige riepen dat dat de reden was dat de aanval uitbleef. Zelf vind ik dat maar raar, alsof er in het scriptje van de HH staat dat niemand op de daken mag staan ofzo..
Als niemand de quest doet die HH triggerd gebeurd er niets.
Al zou er natuurlijk ook altijd iets specifieks kapot kunnen zijn in hun script, maar als niemand de trigger-quest doet kun je wachten tot je een ons weegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

chromeeh schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:06:
Gisteren een perfecte raid avond gehad kwa loot :)

Begonnen in Toc10:
Northrend Beasts: Icehowl Cinch
Champs: Talisman of Volatile Power
Twins: Boots of the Grieving Soul
Anub: Cold Convergence

En heb de Triumph trinket gehaald (Talisman of Resurgence) :D
Moet alleen nog gemmen :X

Na Toc10 nog Ony10 neergelegd en daarna doorgefietst naar VoA25 :)
We hadden te weinig mensen online voor ToC25 / Ony25, daarom zijn we met 2 groups naar 10 man gegaan. VoA25 hebben we met 22 gedaan, nog een faceroll :D
Gz, lucky bastards :D

Ik heb nu als warlock 2piece bonus T9 en voor de andere slots kan ik 2 pieces T8.5 of 2 pieces T7.5 equippen voor de 2piece bonus. Of ik besteed emblems of triumph aan nog 2 delen T9 (laagste stats versies, heb geen trophies) voor de 4piece bonus. T9 pieces hebben betere stats dan T8.5 en T7.5 maaarrrr voor mij is het nog niet duidelijk welke set bonus meer dps oplevert? Heeft iemand daar een goede vergelijking van?

Armory linkje (hier alleen 2piece T9 ge-equipped en rest deels non-tier)
Spec: FG/ES

Normaal zou ik klakkeloos aannemen: hogere tier bonus = beter maar bij T9 heb ik al vaak gehoord dat dat iig niet bij iedere class zo is. Alle tips zijn welkom!

Edit:
Inferno schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:23:
[...]
< 4k DPS is ook behoorlijk onder de maat... en door deep breath/tail swipe geraakt worden is echt dom, dus ik kan die raidleader eigenlijk best volgen :P
Als alle dps in een Ony25 pug tenminste 3.5K dps doet is dat al een hele vooruitgang met de praktijk. Bovendien is het voor mij als lock bv niet moeilijk om 8K dps te doen maar dan sta ik whelps te AOE'en ipv dat ik Ony nuke in p2. DPS zegt zo weinig imho.

Tuurlijk kun je tail swipes en DB makkelijk ontwijken maar er zijn normalere manieren om dat als RL te zeggen he. Zodra mensen hun echte persoon kunnen verschuilen achter een 3d-poppetje in een spel zijn omgangsvormen vaak ver te zoeken.

[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-10-2009 10:38 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.