Omdat damage done meer zegt. Als jij 10k dps doet maar je bent binnen 20 seconden dood heb je er weinig aan gehad..
Omdat bij damage done ook dps staatSpoTs schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:06:
[...]
Waarom damage done linken ;-) Persoonlijk vind ik dps intressanter locks staan toch meestal bovenaan met al die dots. Was laatst in naxx25.. daar had een holy pally met tier 6 ( lvl 70 gear )en een paar quest items wel 900 hps... snap echt niet wat ie daar deed.
Het beste zijn degenen die ook nog vragen om Recount na elk gevecht.SinergyX schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:52:
[...]
In dat opzicht kan ik wel genieten van pug's, mensen die echt van alles een enorm drama maken, je gear afkraken als je nog ergens een ilvl200 hebt, 10x recount spammen als ze nr 1 staan dps (en onderaan total damage done, omdat hij meer dood dan levend was), en natuurlijk 10x dreigen om te leaven. Vermakelijk
Dan zeg je van install it yourself, krijg je de reactie van can't be arsed to do so

Of gister avond ook weer een prachtig voorbeeld:
Het was rond half 10, party van 4 bij elkaar voor CoS hc, dus druk bezig met LF1M, roep de hunter ineens: Sorry I didn't look at the time I have to go

Dus ik grap van "it's kids bedtime again", ignored de leader me
Gelukkig een whisper gekregen voor een guild raid (was later thuis dus geen gegarandeerde spot).
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
De basic lijst van recount laat ook % en totale dmg zien, maar sommige spammen puur die DPS lijst (zonder totals).SpoTs schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:06:
Waarom damage done linken ;-) Persoonlijk vind ik dps intressanter locks staan toch meestal bovenaan met al die dots. Was laatst in naxx25.. daar had een holy pally met tier 6 ( lvl 70 gear )en een paar quest items wel 900 hps... snap echt niet wat ie daar deed.
Neem nu thaddius, 20mil HP ofzo? Ik kom daar binnen, gooi alle CD's open en ram er een 7k DPS uit. Eerste swap, boom dood (zeg 10 sec?). Rest van het gevecht (19.97m HP) lig ik dood op de grond, niemand die de 7k DPS meer aantikt. Ik gooi recount enkel DPS eruit (dus zonder total dmg), hoppa nr 1. Zie mij eens goed zijn! Iemand met 1.5k dps die het 50 seconde volhoud heeft al totaal meer damage gedaan dan ik heb gedaan in die 10 seconde, maar die staat zielig onderaan, haha!
Extreem voorbeeld, maar dps an sich zegt gewoon niets. Het is de link naar totale damage die dps interessant maakt, maar zelfs dan blijft het relatief. En zeker in heroics zijn de verschillen marginaal, gevechten duren wat? 2 minuten? Zelfs met 500dps verschil praat je over 60.000 dmg, iets wat je met 3 man 2k dps (6k) in 10 seconde alsnog wegram.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar misschien omdat mensen zien dat hun total damage zo laag is zetten ze hun 'hoge' dps maar neer...
Was gister wel weer eng hoor, waren er 7 mensen tegelijk online!!!
Het is sinds pre-aion al niet meer zo druk geweest!! Ik vondt het gewoon eng om voor zo'n groep mensen te staan en hallo te zeggen toen ik online kwam...
krijg je wel van die reacties: 'I didnt saw you! its such a long list!!'
Het is sinds pre-aion al niet meer zo druk geweest!! Ik vondt het gewoon eng om voor zo'n groep mensen te staan en hallo te zeggen toen ik online kwam...
krijg je wel van die reacties: 'I didnt saw you! its such a long list!!'
Dat van die locks durf ik met 3.2.2 wel te betwijfelen. Sindsdien top ik regelmatig de dmg lijsten (dps sowieso omdat je geen dots hebt) Arcane is van de moeilijkste spec naar 1 van de makkelijkste gegaan.SpoTs schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:06:
[...]
blast blast blast, barrage (die channeled), blast blast blast?ImdaMned schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:03:
Dat van die locks durf ik met 3.2.2 wel te betwijfelen. Sindsdien top ik regelmatig de dmg lijsten (dps sowieso omdat je geen dots hebt) Arcane is van de moeilijkste spec naar 1 van de makkelijkste gegaan.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bijna goedSinergyX schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:23:
[...]
blast blast blast, barrage (die channeled), blast blast blast?
Blast blast blast blast -> arcane missiles (on proc) anders verder gaan met blast tot de proc
Arcane is wel tamelijk pewpew, we zijn vaak met 3 mages in de guild raids, het gaat dan best hard wat je met z'n 3'en uitpoept aan dpsImdaMned schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:03:
[...]
Dat van die locks durf ik met 3.2.2 wel te betwijfelen. Sindsdien top ik regelmatig de dmg lijsten (dps sowieso omdat je geen dots hebt) Arcane is van de moeilijkste spec naar 1 van de makkelijkste gegaan.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Die van Ensidia was een 2% enrage wipe, dus niet genoeg DPS. Als ik onze volledige logs bekijk zitten wij er ruim boven, laatst hadden we hem op 13% met nog bijna 2 minuten op de enrage timer. Helaas was onze tactic op dat moment niet goed, dus hij gaat deze week neer, aan DPS ligt het bij ons nietMaranno schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:21:
[...]
Qua damage done halen wij dat ook wel, dat kunnen ze daar beter.
http://www.worldoflogs.co...mageDone/?s=10293&e=10500
Moeten alleen nog wel de 25 man versie killen, afgelopen maandag alleen maar <5% wipes en dinsdag door Blizz geklooi met Bnet signups kon de helft van onze raid niet inloggen ......
Verder, hps zegt helemaal niets, het gaat erom dat je target niet dood gaat, en een discpriest is net zo goed daarin als wat dan ook, hps en healing meters zeggen mij dus weinig.
Vrolijke noot:
Gisteren heeft de guild 'He Feeds On Your Tears' gehaald, world 34, EU 12, server first
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Anoniem: 321153
Een vraag;
Ik speel met een lvl71 dual-specced Priest (Holy/Shadow)
Nu heb ik op de verschillende BG's al aardig wat honor bij elkaar gespeeld en wat gear gehaald in
de Hall of Champions.
Nu is de gear die ik daar kan halen over het algemeen paars (epic). De stats van deze gear lijken op het eerste gezicht véél beter dan wat ik tot nu toe uit de AH en in mindere mate de Instances haal. Is de PvP-gear uit de Hall of Champions nu op de één of andere manier minder geschikt voor Instances? Of is het gewoon sowiezo gear met (relatief) prima stats?
Of is PvP-honor-gear juist useless?
Ik speel met een lvl71 dual-specced Priest (Holy/Shadow)
Nu heb ik op de verschillende BG's al aardig wat honor bij elkaar gespeeld en wat gear gehaald in
de Hall of Champions.
Nu is de gear die ik daar kan halen over het algemeen paars (epic). De stats van deze gear lijken op het eerste gezicht véél beter dan wat ik tot nu toe uit de AH en in mindere mate de Instances haal. Is de PvP-gear uit de Hall of Champions nu op de één of andere manier minder geschikt voor Instances? Of is het gewoon sowiezo gear met (relatief) prima stats?
Of is PvP-honor-gear juist useless?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 321153 op 15-10-2009 19:14 ]
Nee, PVP gear is geen PVE. Heel veel mensen denken dat ze met wat lullige honor pointst en een dikke pvp set even dungeons kunnen kicken. Niet dus.
Wordt ook steeds minder gewaardeerd overigens
Ga je een instance in, dan dien je gewoon pve gear te hebben.
Wordt ook steeds minder gewaardeerd overigens
Ben je beginner in de gear is het nog soms interessant, maar dan meer richting tankers (resillience = def). Ik heb zelf lange tijd met gladiator zut op mn hunter rond gelopen, gebrek aan beter
nee nog niet maar bedanktOssi schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:54:
[...]
Ik weet niet of je hier al antwoord op hebt gekregen?
Maar je kan voor Emblems of Heroism een leuk instap healing schildje kopen.
maar de kogel is door de kerk,had mn healing gear een beetje onderschat(beter dan overschatten) en ging met mn broertje Toc 5hc doen tot ie tot mn grote verbazing zei dat ik maar moest gaan healen en dat hij op zn offspec ging dpsen dat was ff schrikken aangezien ik dacht dat mn gear nog wel een stuke beter zou moeten zijn,maar hij had er kennelijk meer vertrouwen in dan mij haha
enfin ik even wat mana pots gekocht just in case,ff mn talents van Retri naar Holy gezet en ff mn setje gear omgewisseld naar holy (die item manager is imba!) en toen zijn we Totc 5man hc ingedoken en het ging allemaal super,alleen de mage uit de group was bij die confessor doodgegaan
daarna had ik een behoorlijk superieur gevoel en mijn vertrouwen als healer was helemaal terug,vervolgens gelijk een groepje gemaakt en een aantal keer toc normal gedaan,daar 1x gewiped doordat Die nightmare van die confessor recht boven op mij spawnde en me gelijk dood wou maken,ik naar de tank gerent zodat hij de aggro over kon nemen maar die rende juit op de confessor af die mij ook nog eens een hamer op mn kop gooide...toen ging mn lichtje uit
later nog even Violet HC gedaan maar die was het vermelden niet echt waard,goeie tank,goeie dps..had geen kritieke momenten daar,maar holy gaat me tot nu toe goed af!
werd ook nog gewhispered door Thornthar van <DutchTwilight> die leest dit forum net zoals ik vroeger deed alleen stiekem mee haha maar hij is onlangs lvl 80 geworden op zn lock...dus bij deze: Gratz m8!
ooow en voor alle mensen die een beetje opzien om hun acount om te zetten naar een Battlenet acount kreeg toen ik vanmorgen inlogde : Mr.Chilly haha een noncombat penguin pet!hijs bruut!
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
pvp gear is vooral leuk als je net lvl 80 bent geworden of als je veel pvp doet, het is voornamelijk een stats questie op je pvp gear zit bijv resillence rating en dat is op pve gear niet terug te vinden,ipv ressilence zitten er op pve gear weer andere stats(of een hoger nummer kwa stats) zoals bijv haste,crit,hit etc etcAnoniem: 321153 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:04:
of is PvP-honor-gear juist useless?
nu moet je natuurlijk niet gaan denken dat je met pve gear wel owned in pvp want het werkt 2 kanten op,in pve gear heb je weer geen ress en dan wordt je genadeloos afgemaakt in pvp..
ik ben onlangs begonnen met het lvlen van mn offspec (holy) en zat er eerst over te denken om me gewoon in pvp gear te gaan hijsen en dan te beginnen met healen maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan haha je mist gewoon in pve veels te veel handige stats op je gear..
conclussie: als je net lvl 80 bent is het naast de craftable epics wel leuk om mee te starten maar je zal in no time je gear inruilen voor pve-stuff (als je een beetje instances doet),heb je al wat leuke blue's&epics voor jou class dan zou ik er geen honor voor grinden tenzij je ook graag aan pvp doet
Ja, want alle healers zijn zo.....SinergyX schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:52:
[...]
In dat opzicht heb ik het gevoel dat healers zichzelf naar een elitaire status hebben gegooid,
Als ik de tank (of de groep) niet up kan houden in ToC 5 HC dan ligt het zeker te weten niet aan mij. Niet dat ik zo goed ben maar met hetgene wat ik doe is de gemiddelde heroic nog geen eens een walk in the park. Als de tank sneller health verliest dan ik erbij kan healen, dan is er iets mis met zijn gear of skill.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Je kunt je Conquest badges inwisselen voor heroism badges. Gewoon bij de conquest vendorVivaladen schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:11:
[...]
nee nog niet maar bedanktja dat ding kost 35 van die tokens en is een leuk schildje tot er een betere dropt..zit op het moment nog steeds opgescheept met mn blue "Lordaeron's Resolve" shieldje die ik van de Alliance Vanguard heb gekocht haha..maar dat emblem of heroism shieldje lijkt me wel heel gaaf..beetje klote dat ik maar 8 van die tokens heb ,heb wel iets van 19 of 20 van die Conquest badges maar daar kan je weer geen shield van kopen,wel een libram maar die vind ik toch wel een beetje tegenvallen
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
ja dat had ik idd gezien moet ik dan eerst Conquest ruilen voor Valor en dan Valor voor Heroism?of kan ik het ook direct doen?jammer dat ik er geen 2 voor terugkrijg haha ennuh die Tokens droppen alleen in heroics?Mik! schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:37:
[...]
Je kunt je Conquest badges inwisselen voor heroism badges. Gewoon bij de conquest vendorShieldje is dus prima bereikbaar ^^
ImdaMned schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:03:
[...]
Arcane is van de moeilijkste spec naar 1 van de makkelijkste gegaan.
"Iedereen kan schilderen dps'en met ravensburger Arcane! "
Zo hebben we een firemage die niet echt uitblinkte in dps ofzo. Sinds hij Arcane specc is, staat deze mage opeens bovenin de recount list. Gezien die 4 spells die hij maximaal gebruikt kan het niet echt moeilijk zijn (wat Indamed al dus zei)
Hun dps daar was meer dan voldoende, echter als je in p3 je raid teveel healt dan healt anub ook meer waardoor het gevecht langer duurt en dan nekt je uiteindelijk ook.Kees schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:59:
[...]Die van Ensidia was een 2% enrage wipe, dus niet genoeg DPS. Als ik onze volledige logs bekijk zitten wij er ruim boven, laatst hadden we hem op 13% met nog bijna 2 minuten op de enrage timer. Helaas was onze tactic op dat moment niet goed, dus hij gaat deze week neer, aan DPS ligt het bij ons niet
Verder, hps zegt helemaal niets, het gaat erom dat je target niet dood gaat, en een discpriest is net zo goed daarin als wat dan ook, hps en healing meters zeggen mij dus weinig.
Vrolijke noot:
Gisteren heeft de guild 'He Feeds On Your Tears' gehaald, world 34, EU 12, server firstHelaas zat ik niet in de raid, ik heb het geskipped omdat ik nogal moe was van werken gisteren
Nice op die achievement, is ons nog niet gelukt.
Shift ingedrukt houden als je je badge ruilt dan kan je er meerdere in een keer doen, en ja helaas je moet eerst naar Valor en dan naar Hero.Vivaladen schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:10:
[...]
ja dat had ik idd gezien moet ik dan eerst Conquest ruilen voor Valor en dan Valor voor Heroism?of kan ik het ook direct doen?jammer dat ik er geen 2 voor terugkrijg haha ennuh die Tokens droppen alleen in heroics?
Gister op Twins 25 Normal 13.5k absorbing per seconde gehaald. En staan staan jullie te paraderen met jullie 8k HPS
Helaas door slackende dps en disconnectende tanks Anub'Arak niet neergekregen. Word gek van de DPS in onze guild. 50% daarvan presteert onder de maat!
Helaas door slackende dps en disconnectende tanks Anub'Arak niet neergekregen. Word gek van de DPS in onze guild. 50% daarvan presteert onder de maat!
Zit ik vrolijk te questen/expen krijg ik ineens een whisper van één of andere rogue troll of ik "RFK" wilde doen. Geen idee wat hij bedoeld maar voor de grap maar de invite geaccept, ik had een vermoede dat het om een instance ging. Even snel opgezocht en schijnbaar betekend het razorfen kraul, helemaal aan de andere kant van de kaart bij de Barrens (Ik zat in Ghostlands). Ik zeg maar even tegen hem dat ik de weg nog niet ken en dat het even gaat duren en krijg telkens "ok" terug met niet lang daarna een ongeduldige "SUMMEN" (incl. typvaut). Ik heb geen idee hoe of wat hij bedoeld en wanneer ik iets vraag erover kreeg ik geen antwoord. Ik vrolijk maar met mijn vers gekochte kip er naartoe gerend. Gelukkig, wist ik dat ik van Silvermoon City naar Undercity toe kan teleporten, hehe. Kom ik uiteindelijk bij RFK aan zijn we met een party van pala20 (ret), priest23 (shadow) en rogue26 (assa). We stappen naar binnen en ik merkte dat het bij de eerste mob het al moeizaam gaat. Met alle moeite houd ik hate en de mob pingponged wat tussen de rogue, priest en mij in. Een mob of 5-6 later en we liggen met z'n allen facedown
meteen moest de leader(rogue) weg, heeft die al die tijd gewacht om 10 minuten later te moeten gaan
. Ik vond het niet zo erg, heb ook m'n eerste instance achter de rug en ging weer vrolijk terug om verder te questen
Anoniem: 322384
Beste gamers 
Ik lees al een tijdje de posts van dit forum, maar ik dacht laat ik maar een account aanmaken
Nja ik speel op het moment op me Alliance Warlock "Jarvis" op Bloodfeather
Gister voor het eerst ulduar 25 gedaan
We hadden Kologarn down en toen een paar attempts op die Cat lady
maarja zonder succes.
ik vind ulduar wel een goeie instance maar ik ben meer fan van de meer raids die misschien wat kleiner zijn zoals in tbc
Maarja hier hou ik het wel bij als iemand op bloodfeather laat het me weten.
( ook als je op Stormscale heb gezeten daar staat me horde al een tijdje stof te happen
)
Ik lees al een tijdje de posts van dit forum, maar ik dacht laat ik maar een account aanmaken
Gister voor het eerst ulduar 25 gedaan
We hadden Kologarn down en toen een paar attempts op die Cat lady
maarja zonder succes.

ik vind ulduar wel een goeie instance maar ik ben meer fan van de meer raids die misschien wat kleiner zijn zoals in tbc

( ook als je op Stormscale heb gezeten daar staat me horde al een tijdje stof te happen
Lol met die party zou ik eerder ShadowFang Keep doen dan RFK... RFK is voor lvl 25+ en Shadowfangkeep voor 20+deTwisj schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:51:
Zit ik vrolijk te questen/expen krijg ik ineens een whisper van één of andere rogue troll of ik "RFK" wilde doen. Geen idee wat hij bedoeld maar voor de grap maar de invite geaccept, ik had een vermoede dat het om een instance ging. Even snel opgezocht en schijnbaar betekend het razorfen kraul, helemaal aan de andere kant van de kaart bij de Barrens (Ik zat in Ghostlands). Ik zeg maar even tegen hem dat ik de weg nog niet ken en dat het even gaat duren en krijg telkens "ok" terug met niet lang daarna een ongeduldige "SUMMEN" (incl. typvaut). Ik heb geen idee hoe of wat hij bedoeld en wanneer ik iets vraag erover kreeg ik geen antwoord. Ik vrolijk maar met mijn vers gekochte kip er naartoe gerend. Gelukkig, wist ik dat ik van Silvermoon City naar Undercity toe kan teleporten, hehe. Kom ik uiteindelijk bij RFK aan zijn we met een party van pala20 (ret), priest23 (shadow) en rogue26 (assa). We stappen naar binnen en ik merkte dat het bij de eerste mob het al moeizaam gaat. Met alle moeite houd ik hate en de mob pingponged wat tussen de rogue, priest en mij in. Een mob of 5-6 later en we liggen met z'n allen facedownmeteen moest de leader(rogue) weg, heeft die al die tijd gewacht om 10 minuten later te moeten gaan
. Ik vond het niet zo erg, heb ook m'n eerste instance achter de rug en ging weer vrolijk terug om verder te questen
Gisteren met mijn Huntard WSG gedaan, was wel erg leuk eigenlijk.. topte de lijsten op lvl 75 ( duh ) en had mijn Damage control achievement gehaald
[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 16-10-2009 09:58 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Lief dagboek,
Gister de daily Hc (OK, buh) gedaan + ToTC Hc. Daarna mezelf een TotC 25 normal groep ingeluld. Ze vroegen om een TotC achievement maar ik heb gewoon verteld dat ik net weer begonnen was en ik mocht mee als healer. Beasts gingen op eerste try neer (wel veel doden), demon op de 2e try. PvP event daarentegen was een enorm drama. Is dat nu echt zo moeilijk? Het was voor mij de eerste keer maar volgens mij is het gewoon een kwestie van veel CCen en proberen jezelf in leven te houden. Volgens mij hebben we niet 1 van die mobs dood gekregen.
RFK, damn, echt eeuwen niet geweest. Was nog een pokkeeind sjouwen vanuit Ashenvale om daar te komen ook!
Gister de daily Hc (OK, buh) gedaan + ToTC Hc. Daarna mezelf een TotC 25 normal groep ingeluld. Ze vroegen om een TotC achievement maar ik heb gewoon verteld dat ik net weer begonnen was en ik mocht mee als healer. Beasts gingen op eerste try neer (wel veel doden), demon op de 2e try. PvP event daarentegen was een enorm drama. Is dat nu echt zo moeilijk? Het was voor mij de eerste keer maar volgens mij is het gewoon een kwestie van veel CCen en proberen jezelf in leven te houden. Volgens mij hebben we niet 1 van die mobs dood gekregen.
Dat zegt 'ie niet. Ik heb het zelf ook meegemaakt hoor. Een healer die echt stond te kutten (resto druid die zichzelf imba genoeg vond om niet in treeform te gaan) en het was iedereen z'n schuld behalve de zijne dat het niet lukte. Sommige (en nee, niet alle, dat zegt 'ie ook niet) healers zijn wel zo.thewizard2006 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:24:
Ja, want alle healers zijn zo.....
Als ik de tank (of de groep) niet up kan houden in ToC 5 HC dan ligt het zeker te weten niet aan mij. Niet dat ik zo goed ben maar met hetgene wat ik doe is de gemiddelde heroic nog geen eens een walk in the park. Als de tank sneller health verliest dan ik erbij kan healen, dan is er iets mis met zijn gear of skill.
Ik herinner me nog de tijd dat we met z'n allen precies wisten welke level-range een instance had, en dat je binnen die range toch echt 5 mensen nodig haddeTwisj schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:51:
Zit ik vrolijk te questen/expen krijg ik ineens een whisper van één of andere rogue troll of ik "RFK" wilde doen. Geen idee wat hij bedoeld maar voor de grap maar de invite geaccept, ik had een vermoede dat het om een instance ging. Even snel opgezocht en schijnbaar betekend het razorfen kraul, helemaal aan de andere kant van de kaart bij de Barrens (Ik zat in Ghostlands). Ik zeg maar even tegen hem dat ik de weg nog niet ken en dat het even gaat duren en krijg telkens "ok" terug met niet lang daarna een ongeduldige "SUMMEN" (incl. typvaut). Ik heb geen idee hoe of wat hij bedoeld en wanneer ik iets vraag erover kreeg ik geen antwoord. Ik vrolijk maar met mijn vers gekochte kip er naartoe gerend. Gelukkig, wist ik dat ik van Silvermoon City naar Undercity toe kan teleporten, hehe. Kom ik uiteindelijk bij RFK aan zijn we met een party van pala20 (ret), priest23 (shadow) en rogue26 (assa). We stappen naar binnen en ik merkte dat het bij de eerste mob het al moeizaam gaat. Met alle moeite houd ik hate en de mob pingponged wat tussen de rogue, priest en mij in. Een mob of 5-6 later en we liggen met z'n allen facedownmeteen moest de leader(rogue) weg, heeft die al die tijd gewacht om 10 minuten later te moeten gaan
https://niels.nu
Anoniem: 316512
PvP boss op normal hoef je eigenlijk niet eens de cc'en. Inderdaad niet echt moeilijk.Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:01:
Lief dagboek,
[...]
Dat zegt 'ie niet. Ik heb het zelf ook meegemaakt hoor. Een healer die echt stond te kutten (resto druid die zichzelf imba genoeg vond om niet in treeform te gaan) en het was iedereen z'n schuld behalve de zijne dat het niet lukte. Sommige (en nee, niet alle, dat zegt 'ie ook niet) healers zijn wel zo.
[...]
Ik herinner me nog de tijd dat we met z'n allen precies wisten welke level-range een instance had, en dat je binnen die range toch echt 5 mensen nodig hadRFK, damn, echt eeuwen niet geweest. Was nog een pokkeeind sjouwen vanuit Ashenvale om daar te komen ook!
Ik wou nog even inhaken op de PvP gear als je lvl 80 dinged. Die gear is echt wel nice vergeleken met quest blues en zolang jij je hitcap haalt zul je altijd meer damage doen met de ilvl 213 pvp gear dan met questblue's.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
aangezien ik voorheen zowat alleen maar pvp deed (jaa heb holy ontdekt nu haha) werd ik ook een keer ingeschakeld door een bevriende guild om te helpen in die fight,T nare is geloof ik dat je pvp speelt met pve regels (kwa gear etc)Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:01:
Lief dagboek,
PvP event daarentegen was een enorm drama. Is dat nu echt zo moeilijk?
ressilence heb je nog steeds geen ene reet aan maar je moet max gebruik maken van je CC daar kwamen wij ook pas na 4 wipes achter
zooo die beacon of light is echt lekker trouwens
Halen van de hitcap met puur PvP gear is alleen nogal lastig, aangezien er geen hitrating op zit.SpoTs schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:09:
Ik wou nog even inhaken op de PvP gear als je lvl 80 dinged. Die gear is echt wel nice vergeleken met quest blues en zolang jij je hitcap haalt zul je altijd meer damage doen met de ilvl 213 pvp gear dan met questblue's.
Anoniem: 316512
Offpieces hebben genoeg hit hoor.Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:17:
[...]
Halen van de hitcap met puur PvP gear is alleen nogal lastig, aangezien er geen hitrating op zit.
zit alleen geen hitrating op de set items,Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:17:
[...]
Halen van de hitcap met puur PvP gear is alleen nogal lastig, aangezien er geen hitrating op zit.
de belt,wrists,boots,neck,cloak etc zijn ook in de "Victory" editie verkrijgbaar en daar zit dan wel hitrating op ipv crit strike rating..maar blijft idd pvp gear....
Ik bedoel dan even puur de 5-pieces set zeg maar. Op ringen/amu/belt/boots/trinkets/bracers zitten meestal al echt een sloot hitrating.. en de enige chars die veel hitrating nodig hebben zijn casters en dualwielders.. ik hoef op mijn hunter maar 170 hitrating ofzo met 3 punten in die + hit talent.. naja.. 2x lvl 226 piece en je hebt al 170 hitrating.Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:17:
[...]
gisteren weer eens een poging gedaan op totc 10 man herioc. Heerlijk eindelijk weer iets dat ik nog geen idee heb dat we ooit anub gaan zien hier. Maar we hebben progress, we kunnen nu elke keer gormak slopen voordat de wormen komen. En dan wipen we hopeloos omdat niemand klaar is voor de wormen
.
Maar vraag je aan de mensen die al verder zijn daar: Hoeveel en welke healer gebruiken jullie?
Wij gaan met een disco pries, resto druid (ik) en een naxx geared holy pala, maar gormak is erg moeilijk te healen als druid. Zou het makkelijker zijn met een disco en (goed gegearde)holy pala? of zou dat nog te weinig healing zijn?
Maar vraag je aan de mensen die al verder zijn daar: Hoeveel en welke healer gebruiken jullie?
Wij gaan met een disco pries, resto druid (ik) en een naxx geared holy pala, maar gormak is erg moeilijk te healen als druid. Zou het makkelijker zijn met een disco en (goed gegearde)holy pala? of zou dat nog te weinig healing zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door JCG op 16-10-2009 10:28 ]
Vivaladen schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:17:
[...]
aangezien ik voorheen zowat alleen maar pvp deed (jaa heb holy ontdekt nu haha) werd ik ook een keer ingeschakeld door een bevriende guild om te helpen in die fight,T nare is geloof ik dat je pvp speelt met pve regels (kwa gear etc)
ressilence heb je nog steeds geen ene reet aan maar je moet max gebruik maken van je CC daar kwamen wij ook pas na 4 wipes achterdaarna die fight niet meer gedaan..

Sorry hoor, maar jij moet gewoon bij PvP blijven
Of voordat je een raidinstance ingaat de tactics lezen/bekijken.
"Don't let your dreams be memes"
Healen in een Bg of Arena vindt ik persoonlijk juist het leukste
Ik ben een resto druid en speel samen met een arms warrior 2vs2, wij hebben op het moment een bijna 100% loss ratio tegen mage/rogue. Over het algemeen spellstealed de mage eerst de buffs en hots van de warrior en als ik niet oppas krijg ik een silence en gaat de warrior dood. Dit weet ik over het algemeen te voorkomen maar dan gaan ze op mij en CC op de warrior. Rogue zet me in een stunlock en de mage heeft alle tijd om in line of sight te komen en mij genadeloos neer te halen. Iemand tips over wat wij het beste kunnen doen? Warrior speelt al defensive en doet spell reflect e.d.
nergens voor nodig als er meer melee dps aanwezig zijn kijk je gewoon het truukje af..het is echt geen hogere wiskunde ofzo en heb in vanilla wow alles al bij elkaar geraid dus ben echt niet nieuw op dit gebiedWootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:28:
[...]
Sorry hoor, maar jij moet gewoon bij PvP blijven
Of voordat je een raidinstance ingaat de tactics lezen/bekijken.
Huhm irritante combo om tegen te knokken, komt er op neer zoals het klinkt de warrior jouw moet beschermen tegen de rogue, en dat jij het wel gehate irritante rondjes om de pilaren en dergelijke moet sjeeze om van de mage af te komen, maar door de rogue met ze stuns lukt dat niet lastigDragon schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:38:
Ik ben een resto druid en speel samen met een arms warrior 2vs2, wij hebben op het moment een bijna 100% loss ratio tegen mage/rogue. Over het algemeen spellstealed de mage eerst de buffs en hots van de warrior en als ik niet oppas krijg ik een silence en gaat de warrior dood. Dit weet ik over het algemeen te voorkomen maar dan gaan ze op mij en CC op de warrior. Rogue zet me in een stunlock en de mage heeft alle tijd om in line of sight te komen en mij genadeloos neer te halen. Iemand tips over wat wij het beste kunnen doen? Warrior speelt al defensive en doet spell reflect e.d.
bring out the experts !, ( not me ) i'm terrible @ arena
Man ik haat Arena egt kut gewoon xD
Kvind Battlegrounds zo leuk om te doen omdat het op een grote schaal is, en Arena,de game is niet goed gebalanceerd voor kleine battles.
Kijk naar Frost mages 1 op 1 HEEL HEEL STERK.
maar Frost mage in een Battleground is niet om bang van te worden zolang je niet 1 op 1 komt
Kvind Battlegrounds zo leuk om te doen omdat het op een grote schaal is, en Arena,de game is niet goed gebalanceerd voor kleine battles.
maar Frost mage in een Battleground is niet om bang van te worden zolang je niet 1 op 1 komt
ik speel ook samen met een resto druid en in het geval van een Roque heeft die altijd de prioriteit een mage kan nog wel geouthealed worden maar door die cc is het gauw afgelopen met je warrior aangezien jij niet kan healen en met je warrior verdwijnt ook gelijk je bescherming en ben je de sjaak..ik gooi als pally meestal hand of protection op mn druud en pak daarna die roque zo snel als ik kan...daarna kan je alle tijd nemen voor de mageMektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:41:
[...]
Huhm irritante combo om tegen te knokken, komt er op neer zoals het klinkt de warrior jouw moet beschermen tegen de rogue, en dat jij het wel gehate irritante rondjes om de pilaren en dergelijke moet sjeeze om van de mage af te komen, maar door de rogue met ze stuns lukt dat niet lastig
bring out the experts !, ( not me ) i'm terrible @ arena
Dit is een kwestie om de burst te overleven.Dragon schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:38:
Als er objecten in de arena zijn (nagrand/BeM) verschuil je daar achter en zodra je ziet dat de warrior low staat ren er achter vandaan en hot hem vol (eventueel swiftmend)
Wat ik samen met me arena maat doe (Lock/Disc priest) Ik wordt geCC'ed en laat dat over me heen komen, burst gaat naar de priest die pain suppresion popped en dots op de rogue zet (dit forced hem om CoS en vanish te gebruiken) als dat gebeurd is is hij zo goed als dood. Dots erop en focussen op de mage
Zodra de rogue dood is winnen wij idd. Maar dat is het probleem vaak en CC op de mage volhouden is wel erg lastig. Enige echt effectieve is namelijk cyclone van mij en fear van de warrior. Dus we hebben vaak echt maar enkele seconden voor de rogue als de warrior al niet in de CC chain terechtkomt.Vivaladen schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:48:
[...]
ik speel ook samen met een resto druid en in het geval van een Roque heeft die altijd de prioriteit een mage kan nog wel geouthealed worden maar door die cc is het gauw afgelopen met je warrior aangezien jij niet kan healen en met je warrior verdwijnt ook gelijk je bescherming en ben je de sjaak..ik gooi als pally meestal hand of protection op mn druud en pak daarna die roque zo snel als ik kan...daarna kan je alle tijd nemen voor de magemaar jij kan ook cc-en toch?
ja idd en die roque kan met dots op zich ook niet terug stealth in toch?kan je dr gelijk een agony of corruptionetje bijgooien mocht dat nodig zijn XDWootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:51:
[...]
Dit is een kwestie om de burst te overleven.
Als er objecten in de arena zijn (nagrand/BeM) verschuil je daar achter en zodra je ziet dat de warrior low staat ren er achter vandaan en hot hem vol (eventueel swiftmend)
Wat ik samen met me arena maat doe (Lock/Disc priest) Ik wordt geCC'ed en laat dat over me heen komen, burst gaat naar de priest die pain suppresion popped en dots op de rogue zet (dit forced hem om CoS en vanish te gebruiken) als dat gebeurd is is hij zo goed als dood. Dots erop en focussen op de mage
Cloak of Skill...err...ShadowsVivaladen schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:53:
ja idd en die roque kan met dots op zich ook niet terug stealth in toch?kan je dr gelijk een agony of corruptionetje bijgooien mocht dat nodig zijn XD
Vroegah erg veel BGs gedaan op m'n mage, was toen aan 't grinden voor rank 11 (epic mount) maar nooit zover gekomenAnoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:48:
[ Voor 53% gewijzigd door Hydra op 16-10-2009 10:59 ]
Ben je daar nu nog steeds over aan het miepen?
CD is allang op een 2 minuten gezet en heb zelf al vaak zat meegemaakt dat hij niet werkte. 90% is nog steeds geen 100% en de duration is ook niet zo zwaar lang. Zonder CloS hadden Rogue's helemaal geen kans
Tsja CoS kan niet Rend verwijderen en dit probeert de warrior dus ook te krijgen op de rogue, samen met faerie fire van mij en evt dots als insect swarm/moonfire als ik er de tijd voor heb. Grootste probleem is toch de enorme CC chain waardoor de LoS tactiek erg lastig is uit te voeren. Uiteraard probeer ik abolish poison actief te houden en m'n trinket zolang mogelijk te besparen maar nog komen we in de problemen.
Battleground heeft dan ook niks met echte duels te maken. De partij die met meer is, wint. Arena gaat het meer om echte duels en tactieken, en gevechten duren veel langer. In battlegrounds ben je gewoon de lul als je met iemand bij de goldmine staat in AB, en er komen 7 mensen op je af stormen.Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:48:
[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 16-10-2009 11:01 ]
Gebruik trinket als de rogue Kidney shot doet en het feestje is over voor hem, root hem, vervolgens laat je warrior hem chargen. Mage ga je cyclonen en daarna ram je die rogue dood eventueel ook met je eigen spells.Dragon schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:00:
[...]
Tsja CoS kan niet Rend verwijderen en dit probeert de warrior dus ook te krijgen op de rogue, samen met faerie fire van mij en evt dots als insect swarm/moonfire als ik er de tijd voor heb. Grootste probleem is toch de enorme CC chain waardoor de LoS tactiek erg lastig is uit te voeren. Uiteraard probeer ik abolish poison actief te houden en m'n trinket zolang mogelijk te besparen maar nog komen we in de problemen.
Wat je ook moet doen is altijd een hot te laten ticken.
Mage moet je ccén en de rogue gewoon hard nuken.
Voor TotGC10 gebruiken wij 2 healers, een disc/holy priest en een resto druid(ik).JCG schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:26:
Tot nu toe elke keer one-shot op beasts en Jaraxus. Faction champs zijn een stuk lastiger op heroic, en al helemaal als je Holy Priest, Resto Druid, mage, rogue, shaman en warlock tegen je hebt. Ik probeerde de raidleader nog te overtuigen dat we hier toch wel echt moesten CC'en, aangezien die mage en rogue zo ontzettend irritant zijn voor een healer, maar hij ging toch voor de healer burn strategy, en we callden maar na 10 wipes, was al laat. Vervolg kon ik er niet bij zijn helaas. De week erna hadden we andere faction champs en toen kwamen we er wel voorbij. Vooral die rogue en mage zijn een pain.
Die lok je uit door de priest er dots op te laten gooien tijdens de pain suppression
Daarna zit er een CD op die lang genoeg is om de rogue dood te laten gaan door DoTs.
Veel langer idd, death knight/druid gisteren, hebben het zo ongeveer van licht naar donker zien gaan in het echt buiten tijdens dat gevecht. Wij wonnen overigens uiteindelijk door juiste timing en coordinatie. Voice chat is ook echt een must in arena terwijl in BGs het meer een do whatever is over het algemeen.RichardvdD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:01:
[...]
Battleground heeft dan ook niks met echte duels te maken. De partij die met meer is, wint. Arena gaat het meer om echte duels en tactieken, en gevechten duren veel langer. In battlegrounds ben je gewoon de lul als je met iemand bij de goldmine staat in AB, en er komen 7 mensen op je af stormen.
Ik in TBC op me Warrior samen met een Disc priest ging gewoon niet dood egt mooi was datHydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:57:
[...]
Vroegah erg veel BGs gedaan op m'n mage, was toen aan 't grinden voor rank 11 (epic mount) maar nooit zover gekomenWas ook frost, en m'n voornaamste taak was CC. Altijd lachen als er zo'n massa alliance aan kwam rennen zo je Blizzard in. Toedels!
Weetniet hoe warriors nu zijn maar toen ik 80 was in Wrath vond ik me warrior niet meer leuk
ook rogue gespeeld in TBC ook mooi solo gewoon 3 mensen killen met cds dan maarja ook leuk
Haalt clos geen rend weg? goed om te weten dacht dat ie alles weghaalde en tis leuk en aardig de 2 min cooldown maar als ze bepaalde spec hebben kunnen ze toch alles cooldowns weer weghalen 1x?
Word er gek van in ieder geval zo makkelijk als ze telkens weer wegkomen.
Ik (als holy pala) speel samen met een hunter en we kunnen aardig winnen van rogue mage maar tegen bv lock healer teams of dk healer teams hebben we het vreselijke moeilijk.
Pas kregen we retri pala en holy pala maar dat was gewoon onmogelijk ze disspellen elkaar van alles en regenen genoeg zodat we ze niet leeg krijgen 2x zelfde team gehad en na 12 min spelen ging ik er aan door een mooie repentance stun stun rotatie van ze.
Ik (als holy pala) speel samen met een hunter en we kunnen aardig winnen van rogue mage maar tegen bv lock healer teams of dk healer teams hebben we het vreselijke moeilijk.
Pas kregen we retri pala en holy pala maar dat was gewoon onmogelijk ze disspellen elkaar van alles en regenen genoeg zodat we ze niet leeg krijgen 2x zelfde team gehad en na 12 min spelen ging ik er aan door een mooie repentance stun stun rotatie van ze.
Maar mijn probleem met arena is. De gevechten zijn kort, tactics meer van heb je de juiste combo tegen de ander.RichardvdD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:01:
[...]
Battleground heeft dan ook niks met echte duels te maken. De partij die met meer is, wint. Arena gaat het meer om echte duels en tactieken, en gevechten duren veel langer. In battlegrounds ben je gewoon de lul als je met iemand bij de goldmine staat in AB, en er komen 7 mensen op je af stormen.
De balance is zo slecht omdat de game voor Pve gemaakt was en alles balanceren is gewoon niet te doen.
Ze proberen het al sinds de eerste bgs er kwamen
Ik vind ook als er changes ( nerfs en buffs ) voor classes zijn dat deze pve niet mogen beinvloeden en anders om ook niet maar zal wel aan mij liggen

Het is ook niet erg dat de ene combo beter is dan de andere. Gemiddeld moeten ze het wel gebalanceerd hebben en dat lukt ook niet helemaal. Sommige combos zijn gewoon zo sterk dat er bijna geen counter tegen is.Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:21:
[...]
Maar mijn probleem met arena is. De gevechten zijn kort, tactics meer van heb je de juiste combo tegen de ander.
De balance is zo slecht omdat de game voor Pve gemaakt was en alles balanceren is gewoon niet te doen.
Ze proberen het al sinds de eerste bgs er kwamen![]()
Ik vind ook als er changes ( nerfs en buffs ) voor classes zijn dat deze pve niet mogen beinvloeden en anders om ook niet maar zal wel aan mij liggen
Ben jij ook zo'n holydin die ieder dot dispelled die er gecast word ?MantaMania schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:19:
Haalt clos geen rend weg? goed om te weten dacht dat ie alles weghaalde en tis leuk en aardig de 2 min cooldown maar als ze bepaalde spec hebben kunnen ze toch alles cooldowns weer weghalen 1x?
Heb al erg veel Holydins ge-instagibbed doordat ze alles aan het dispellen waren (dus ook Unstable Affliction)
Poef, 15k hit en een silence en dan zie je ze in paniek rondrennen
Vind ik van wel, want het moet om skill gaan niet om de setup die jij neemt, maarja blijft een rpgDragon schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:23:
[...]
Het is ook niet erg dat de ene combo beter is dan de andere. Gemiddeld moeten ze het wel gebalanceerd hebben en dat lukt ook niet helemaal. Sommige combos zijn gewoon zo sterk dat er bijna geen counter tegen is.
In the end it's all about gear :-)
Ik hou het wel bij Bgs, btw ligt het aan mijn server of zijn er bijna geen premades meer.
Toen ik op Stormscale zat op me Tauren warrior lekker de hele dag AV premades doen maar zo te zien zijn die er niet meer
Ik probeer wel alles te disspellen ja behalve als ik zie dat de lock UA heeft dan disspel ik niks meerWootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:24:
[...]
Ben jij ook zo'n holydin die ieder dot dispelled die er gecast word ?
Heb al erg veel Holydins ge-instagibbed doordat ze alles aan het dispellen waren (dus ook Unstable Affliction)
Poef, 15k hit en een silence en dan zie je ze in paniek rondrennen
Dan nog vind ik het af en toe bizar dat een lock net zoveel dmg heeft gedaan als mn hunter maat terwijl de lock de helft van de tijd aan het fearen is
Over 't algemeen is het gewoon 10v10 hoor in WSG. De partij met de beste samenwerking wint. Daarom steamrollden we vroeger met een 'premade' altijd de alliance spelers.RichardvdD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:01:
Battleground heeft dan ook niks met echte duels te maken. De partij die met meer is, wint.
Ik bedoelde meer in de onderlinge gevechten an sich. De groep die met meer is wint, en door goede samenwerking zorg je dat je op belangrijke punten in de battle met meer bent op een bepaald puntHydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:33:
[...]
Over 't algemeen is het gewoon 10v10 hoor in WSG.
Ik zit er trouwens aan te denken mijn retri setup weg te doen en voor holy te gaan voor pve en eventueel pvp. Heb voor retri wel goede gear (ook full epic met 4 i232 items), maar als dps kom ik toch nooit een raid in. En retri in pvp.. pff.. niet echt origineel denk ik zo
[ Voor 27% gewijzigd door Divak op 16-10-2009 11:39 ]
Premades zijn zo vet, vind AV premades in TBC egt de bom.Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:33:
[...]
Over 't algemeen is het gewoon 10v10 hoor in WSG. De partij met de beste samenwerking wint. Daarom steamrollden we vroeger met een 'premade' altijd de alliance spelers.
Had weinig res maar ik had nogal goeie Pve gear
in TBC tijdje lekker geraid en zo te zien ga ik nu eindelijk beginnen met raiden in wrath
Da's niet bizar, dat is het voordeel van de affliction spec.MantaMania schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:32:
[...]
Dan nog vind ik het af en toe bizar dat een lock net zoveel dmg heeft gedaan als mn hunter maat terwijl de lock de helft van de tijd aan het fearen isen die irritante pet heeft (ook al heb ik de instant fear glyph)
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
QFT.Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:33:
[...]
Over 't algemeen is het gewoon 10v10 hoor in WSG. De partij met de beste samenwerking wint.
En dat geldt voor elke bg.
@ Jarvis, het juiste woord is 'echt' niet 'egt'.
[ Voor 9% gewijzigd door Zjanzjak op 16-10-2009 11:43 ]
Grappenmaker het eerste wat jij van mij bijv zult krijgen is een gouge in je gezichtSpoTs schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:03:
[...]
Gebruik trinket als de rogue Kidney shot doet en het feestje is over voor hem,.
Mage moet je ccén en de rogue gewoon hard nuken.
En wat is het nadeel van die spec danNMe schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Da's niet bizar, dat is het voordeel van de affliction spec.
Pre-tbc 8uur lang de zelfde AV xDAnoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:39:
[...]
Premades zijn zo vet, vind AV premades in TBC egt de bom.
in TBC tijdje lekker geraid en zo te zien ga ik nu eindelijk beginnen met raiden in wrath
Ach alles heeft ze charme, nu vroeger vanilla tbc lichking vermaak me nog altijd prima met ouwehoeren.
Gistere lekker met de Failtrain door dalaran begin maar is op je mamoet te lopen en dan langzaam heb je vanzelf een club van 30 achter je aan die je na doen en lekker ouwehoeren, terwijl de gm de raid aant vullen is
Yay een gouge.. das echt overratedHStyles schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:44:
[...]
Grappenmaker het eerste wat jij van mij bijv zult krijgen is een gouge in je gezicht
8 uur AV lijkt me wel grappig maarja als je marks wil hebben ( die geen nut meer hebben nu )Mektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:44:
[...]
Pre-tbc 8uur lang de zelfde AV xD
Ach alles heeft ze charme, nu vroeger vanilla tbc lichking vermaak me nog altijd prima met ouwehoeren.
En volgens mij toen ook niet echt ( let even op Zjanzjak hier staat ie goed

vind Strand of the Ancient de beste BG ooit
Bij ons heeft een tijd terug iemand een "old skool" AV georganiseerd. Dus als premade met 30-man AV in, en ALLE objectives halen, zelfs die frost lords enzo. Uiteindelijk alliance teruggevochten naar hun cave waar ze gewoon niet uit kwamen. Kwartiertje HKs staan farmen en uiteindelijk maar Galvanger omgelegd. Echt brilliant!Mektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:44:
Pre-tbc 8uur lang de zelfde AV xD
Gistere lekker met de Failtrain door dalaran begin maar is op je mamoet te lopen en dan langzaam heb je vanzelf een club van 30 achter je aan die je na doen en lekker ouwehoeren, terwijl de gm de raid aant vullen is
Toen ik premades deed had je uebrhaupt geen resilience. PvP gear had in verhouding gewoon iets meer STA, en we werden af en toe kapotgefarmed door andere premades in T3Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:39:
Premades zijn zo vet, vind AV premades in TBC egt de bom.
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 16-10-2009 11:55 ]
Hmm kan me nog wel herinneren dat ik op mijn rogue toen der tijd van die High Warlords met Hammer of Ragnaros hard ging ontwijken.. die gasten deden teveel damage..Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:54:
[...]
Bij ons heeft een tijd terug iemand een "old skool" AV georganiseerd. Dus als premade met 30-man AV in, en ALLE objectives halen, zelfs die frost lords enzo. Uiteindelijk alliance teruggevochten naar hun cave waar ze gewoon niet uit kwamen. Kwartiertje HKs staan farmen en uiteindelijk maar Galvanger-->Vanndar omgelegd. Echt brilliant!
[...]
Toen ik premades deed had je uebrhaupt geen resilience. PvP gear had in verhouding gewoon iets meer STA, en we werden af en toe kapotgefarmed door andere premades in T3
Nog beter: blijven sappen. Worden ze helemaal gekSpoTs schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:00:
Hmm kan me nog wel herinneren dat ik op mijn rogue toen der tijd van die High Warlords met Hammer of Ragnaros hard ging ontwijken.. die gasten deden teveel damage..
Those were the days!
Lage damage in raids, geen burst damage, etc?MantaMania schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:44:
[...]
En wat is het nadeel van die spec danbv pet ress?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Echt heerlijk dat dat weer terugkomt. Nu is de stap van PVE naar PVP (of andersom) veel te groot, en moet je eigenlijk 4 gearsets hebben (met dual spec) als je overal in mee wilt komen. Met het afschaffen van extra stats op items hoop ik ook dat ze dat aanpassen, zodat PVE'ers ook een kans maken in een BG, en andersom.Hydra schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:54:
[...]
Toen ik premades deed had je uebrhaupt geen resilience. PvP gear had in verhouding gewoon iets meer STA, en we werden af en toe kapotgefarmed door andere premades in T3
Hmm.. als jij een goede dps set hebt voor raiden klap jij gasten met resillience echt wel hard neer hoor ;-) met resillience nak je namelijk ook je damage output.RichardvdD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:14:
[...]
Echt heerlijk dat dat weer terugkomt. Nu is de stap van PVE naar PVP (of andersom) veel te groot, en moet je eigenlijk 4 gearsets hebben (met dual spec) als je overal in mee wilt komen. Met het afschaffen van extra stats op items hoop ik ook dat ze dat aanpassen, zodat PVE'ers ook een kans maken in een BG, en andersom.
Zelfde eigelijk als hunters, BM spec doet het erg netjes in de BG's, maar daarbuiten heb je er nog niet zo veel aan. (ok bestial wrath als je met veel fear zit). Toch maar eens een exotic scoren en weer wat rond meppen op de AV's, al heb ik maar 2 items met resillience
Ik heb er lange tijd rondgehangen met mn human DK, maar was helemaal ziek van het retard gehalte (kan het helaas niet anders uitdrukken). Daarbij was de AH nou ook niet echt levend wat voor mij genoeg reden was om uiteindelijk de knoop door te hakken en te verkassen. Inmiddels middels server+faction change terecht gekomen op Draenor en ben 1 van de zeldzame personen met 2 DKs op dezelfde server (blijkbaar mag je wel transferren met een DK als je al een DK hebt op de nieuwe server)Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:54:
Beste gamers
Gister voor het eerst ulduar 25 gedaan![]()
We hadden Kologarn down en toen een paar attempts op die Cat lady![]()
maarja zonder succes.![]()
ik vind ulduar wel een goeie instance maar ik ben meer fan van de meer raids die misschien wat kleiner zijn zoals in tbc![]()
( ook als je op Stormscale heb gezeten daar staat me horde al een tijdje stof te happen)
Overigens gebruikte ik die ene DK op Draenor puur om een idee te krijgen hoe het er aan toe ging bij de hordies. Beetje feeling krijgen van de activiteit op de server & AH. Verbaasde me nogal dat voor nagenoeg alle raids pugs te vinden zijn die niet eens zelden aardig werken (terwijl ik op BF echt helemaal gestoord werd als we al 1 pugger hadden). Er is zelfs een dedicated PuG guild op de server voor 25-mans welke Ventrillo gebruiken (anders geen invite in de raid). Persoonlijk geef ik de voorkeur aan guild raids, maar af en toe best handig dat je zonder al te veel moeite een aardige 10-man raid kan puggen.
Nah, iemand in full T9 hoort te verliezen van hiemand in full pvp gear in arena's etc en andersom in raids. Uiteraard heb je in pvp altijd uitzonderingen als frostmage vs warrior en [insertspec]mage vs lockRichardvdD schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:14:
[...]
Echt heerlijk dat dat weer terugkomt. Nu is de stap van PVE naar PVP (of andersom) veel te groot, en moet je eigenlijk 4 gearsets hebben (met dual spec) als je overal in mee wilt komen. Met het afschaffen van extra stats op items hoop ik ook dat ze dat aanpassen, zodat PVE'ers ook een kans maken in een BG, en andersom.
mmmm die goeie oude tijd waar je een Clothies nog kon One-shotten
en je nog bang werd van die icelord
en iedereen nog van die thunder crystals verzamelde op yvus the forestlord te summonen,nu zijn die druid npc's al dood voor ze bij de summon spot zijn als de horde zich aan het verzamelen is rond SH-gy...jammer en dat terwijl het lvl 80 elites zijn..
wel leuk voor de mensen die BG's leuker vinden dan arena dat je er straks ook een rating kan halen in cataclysm,gaat het niveau weer een stukkie omhoog denk ik
daar heb je wel een punt maar aangezien persoon X (in pve gear) geen resillence heeft en persoon Y(in pvp gear) wel resillence heeft wordt het weer een beetje rechtgetrokken doordat er op jou wel meer dmg doorkomt en op die pvp persoon wordt dat weer minder door die ressSpoTs schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:16:
[...]
Hmm.. als jij een goede dps set hebt voor raiden klap jij gasten met resillience echt wel hard neer hoor ;-) met resillience nak je namelijk ook je damage output.
low burst dmg in pvp, maar je survivability is wel erg hoogMantaMania schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:44:
[...]
En wat is het nadeel van die spec danbv pet ress?
Destruction daarin tegen is wel OP'ed qua burst
Ik word godverdomme af en toe gestoord van blizzard. Elke keer server restarten terwijl je met een heroic of dungeon bezig bent.
Net bezig met m'n lvl 73 shammy in UK normal en ja hoor, je wordt disconnected. Gevolg; kan niet meer inloggen op mijn shammy. Rest van de chars werkt wel. Nu blijft ie hangen op het UK laadscherm.
Weer goed bezig daar!
En nee, de restart was niet gepland. (Anachronos EU, wat overigens dikke nabrealm is)
Net bezig met m'n lvl 73 shammy in UK normal en ja hoor, je wordt disconnected. Gevolg; kan niet meer inloggen op mijn shammy. Rest van de chars werkt wel. Nu blijft ie hangen op het UK laadscherm.
Weer goed bezig daar!
En nee, de restart was niet gepland. (Anachronos EU, wat overigens dikke nabrealm is)
[ Voor 11% gewijzigd door PcManiaxx op 16-10-2009 12:43 ]
Weetniet Helemaal geen last gehad van retards, nja ik pug niet en als ik 5mens doe is dat met vrienden die wel weten wat ze doen.Cleetje schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:29:
[...]
Ik heb er lange tijd rondgehangen met mn human DK, maar was helemaal ziek van het retard gehalte (kan het helaas niet anders uitdrukken). Daarbij was de AH nou ook niet echt levend wat voor mij genoeg reden was om uiteindelijk de knoop door te hakken en te verkassen. Inmiddels middels server+faction change terecht gekomen op Draenor en ben 1 van de zeldzame personen met 2 DKs op dezelfde server (blijkbaar mag je wel transferren met een DK als je al een DK hebt op de nieuwe server)
Maarja dan moet je op Stormscale kijken nu vroeger was dat de server waar gewoon de beste mensen zaten.
Die zijn allemaal weg en nu zijn er alleen nog maar retards over
had ik net ook last van ,gelukkig zat ik op dat moment niet in een instance,was een beetje aan het minen enzo,klote man maar dat heb je op iedere server wel eens hoor..PcManiaxx schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:42:
Ik word godverdomme af en toe gestoord van blizzard. Elke keer server restarten terwijl je met een heroic of dungeon bezig bent.
Weer goed bezig daar!
ennuh dikke nabserver?hoezo dat dan? ik zit er ook op maar ik vind het wel best zoals het daar gaat,heb het prima naar mn zin,gezellige mensen in de guild enzo,kan dr aardig mn ding doen en horde/alliance verhouding is ook wel redelijk in orde..
en op iedere server zitten dr wel mensen die het spel niet zo beheersen of het opzettelijk proberen te verzieken maar ook die mensen betalen netjes hun toegangskaartje in wow,maar waarom vind jij dat?ben ik wel benieuwd naar
[ Voor 10% gewijzigd door Vivaladen op 16-10-2009 12:54 ]
Ach, na restarts kan je mooi Time-Lost farmen toch?
Ach r-tards heb je overall
ik hou er bijvoorbeeld van trade in de zeik te nemen..
Zo zat ik gistere in een pug waarvan de mage die erin zat vondt dat ik een noob was ( mja true ben ik ook)
Want ik kwam niet in de buurt van ze dps naja in de buurt hij deed 4.5k en ik zat rond de 4.3, maar had geen combat res nodig omdat ik met fire als een r-tard bij lord jax door de raid heen ren zoals hij..
Heb me voorall vermaakt ik 2x een item won die hij wou
En als raider in tbc heb ik gistere eindelijk me laatste item gehad die nog wou uit black temple en dat was de boots van Najentus : serene echos ? zo even uit me hoofd.
Ja ik verzamel nog steeds setjes en wil ze ook afmaken voor gewoon e-peen in de city's
dat is dus matchende trinkets wapens enz, waar laat je het denk je dan mja ik delete me 80 spull ik niet gebruik meer en haal daar de overige items ik nog moet van 70
alleen nog Belt uit sunwell en Gloves en Chest om me sunwell set af te maken en dan ben ik een blij man:D
Zo zat ik gistere in een pug waarvan de mage die erin zat vondt dat ik een noob was ( mja true ben ik ook)
Want ik kwam niet in de buurt van ze dps naja in de buurt hij deed 4.5k en ik zat rond de 4.3, maar had geen combat res nodig omdat ik met fire als een r-tard bij lord jax door de raid heen ren zoals hij..
Heb me voorall vermaakt ik 2x een item won die hij wou
En als raider in tbc heb ik gistere eindelijk me laatste item gehad die nog wou uit black temple en dat was de boots van Najentus : serene echos ? zo even uit me hoofd.
Ja ik verzamel nog steeds setjes en wil ze ook afmaken voor gewoon e-peen in de city's
dat is dus matchende trinkets wapens enz, waar laat je het denk je dan mja ik delete me 80 spull ik niet gebruik meer en haal daar de overige items ik nog moet van 70
alleen nog Belt uit sunwell en Gloves en Chest om me sunwell set af te maken en dan ben ik een blij man:D
Nice maar sunwell doen met een pug is denk op 80 nog niet te doen, nja ik heb sunwell tot brutalus gedaan met me guild moet zeggen die instance was wel ziek moeilijk zeg.Mektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:57:
Ach r-tards heb je overallik hou er bijvoorbeeld van trade in de zeik te nemen..
Toch vond ik Blacktemple wel leuker ^^
maar met wie doe je Blacktemple dan, lijkt me niet dat je solo'd
Tja, soms gaat de hamster spontaan dood, doe je niks aan. Die beestjes gaan ook al ff mee.
Ik doe Blacktemple gewoon met een pug ik haal 25mensen ik trommel ze op en haal bt in uurtje of 2 leeg inclusief de ofliners afkers etc is goed te doen..Anoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:10:
[...]
Nice maar sunwell doen met een pug is denk op 80 nog niet te doen, nja ik heb sunwell tot brutalus gedaan met me guild moet zeggen die instance was wel ziek moeilijk zeg.
Sunwel zelf doe ik met guild met man of 15 / 20 die hebben het allemaal pre-tbc ook gedaan en tot muru pre-nerf
Muru & Kj na de nerf helaas, dus ken de place uit me hoofd laat ik maar zeggen en heb ook niet veel items er van nodig voor me set af te maken...
Zondag's zie ik veel pug's BT / ZA / SSC / TK enz doen.
Moet trouwens voor me Tier5 set alleen nog een wand die in TK / SSC level past en bij Tier 5 Mage past iemand suggestie
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 16-10-2009 13:23 ]
Ik heb even wat shaman advies nodig hoor!
Ik heb een lvl 41 shaman altje
uitgerust met wat heirloom shizzle.
Nu hoorde ik van iedereen dat dw de manier van levelen in maar nu vind ik de dps eigenlijk wel tegen vallen (voor mijn gevoel) zit dat slechts in mijn hoofd?
Mijn weapons:
Sharpened Scarlet Kriss (heirloom): mainhand
31 dps (1,5)
8stam 11 ap
Crusader enchant
Torturing poker offhand
25,6 dps en 2-4 fire dmg (1,7)
2h:
Termaplugs' left arm
32,6 dps (2,7)
18str
Crusader enchant
En dan altijd mainhand met Windfury en offhand met vuurdinges.
Welke manier is "The way to go"?
Ik heb een lvl 41 shaman altje
Nu hoorde ik van iedereen dat dw de manier van levelen in maar nu vind ik de dps eigenlijk wel tegen vallen (voor mijn gevoel) zit dat slechts in mijn hoofd?
Mijn weapons:
31 dps (1,5)
8stam 11 ap
Crusader enchant
Torturing poker offhand
2h:
Termaplugs' left arm
32,6 dps (2,7)
18str
Crusader enchant
The Black stalker uit me hoofd, van underbog heroicMektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:22:
[...]
Moet trouwens voor me Tier5 set alleen nog een wand die in TK / SSC level past en bij Tier 5 Mage past iemand suggestie?
en welke server zit je dan, want al die tbc pugs lijken mij wel wat

Ja underborg heroicAnoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:28:
[...]
The Black stalker uit me hoofd, van underbog heroic
en welke server zit je dan, want al die tbc pugs lijken mij wel wat
Bladefist zit ik zelf, alleen het gehalte van 1337 1!1!1!1111!11!!!! link achievment R-tard Q-Q *nal dirge enz enz hele dag...
Bij ons gebeurt het ook niet te vaak hoor pug's TBC maar het probleem is niemand start et niemand begint het, neem zelf het initatief (spelling lal) en begin een group met wat mensen die je kent..
gegarandeerd fun of ach kan je weer is lachen om hoe mensen met elkaar omgaan als het een pug is
[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 16-10-2009 13:33 ]
Sunwell wordt gewoon gepugged bij ons. Eitje, 1 uur later sta je buitenAnoniem: 322384 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:10:
[...]
Nice maar sunwell doen met een pug is denk op 80 nog niet te doen, nja ik heb sunwell tot brutalus gedaan met me guild moet zeggen die instance was wel ziek moeilijk zeg.
Black Temple pugz worden ook vaak gedaan, in iets minder als een uur sta je daar buiten...
Dus waarom je 2 uur nodig hebt voor BT is mij een raadsel
heb je wel is op bladefist gespeeld ?Wootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:34:
[...]
Sunwell wordt gewoon gepugged bij ons. Eitje, 1 uur later sta je buiten
Black Temple pugz worden ook vaak gedaan, in iets minder als een uur sta je daar buiten...
Dus waarom je 2 uur nodig hebt voor BT is mij een raadsel
Waarbij de server populatie 1 van de minste is van alle servers
Maar goed verder is een pug altijd zo van, mensen hebben geen zin te summonen mensen kennen tactics niet mensen gaan afk / ofline..
Ninja pull en daarna moet je weer nieuwe mensen vinden omdat andere leaven,maar dan ben je 20min bezig mensen te vinden omdat die er simpel weg niet zijn of niet geaarsed zijn omdat er toch niks te halen valt.
Kortom tis echt een ramp tenzij 10 van de 20 mensen in de pug van je eigen guild zijn is het goed te doen, maar echt met 25man willekeurig drama..
Zo hadden we afgelopen zondag, een groep mensen die maar vol bleven houden dat als ze 1 van de bosses van illidari council konden neer hoeken zonder tactics te doen, en na 30x zeggen geloofden ze me niet dus hebben ze 30min gewiped omdat ze niet weten wat ze moeten doen, amagad zerg 80deathknight faceroll pew !
welke server speel je eigenlijk ? xD
[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 16-10-2009 13:40 ]
Kijk dan eens met recount hoeveel het scheelt. Dual wield is wel behoorlijk beter hoor. Alleen je weapon speeds zijn kut, 2.6 tot 2.8 is eigenlijk ideaal.Icyzer schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:23:
Ik heb even wat shaman advies nodig hoor!
Ik heb een lvl 41 shaman altjeuitgerust met wat heirloom shizzle.
Mijn weapons:
31 dps (1,5)
8stam 11 ap
Crusader enchant
Torturing poker offhand
2h:
Termaplugs' left arm
32,6 dps (2,7)
18str
Crusader enchant
Mektheb schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:36:
[...]
heb je wel is op bladefist gespeeld ?
Waarbij de server populatie 1 van de minste is van alle servers
Maar goed verder is een pug altijd zo van, mensen hebben geen zin te summonen mensen kennen tactics niet mensen gaan afk / ofline..
Ninja pull en daarna moet je weer nieuwe mensen vinden omdat andere leaven,maar dan ben je 20min bezig mensen te vinden omdat die er simpel weg niet zijn of niet geaarsed zijn omdat er toch niks te halen valt.
Kortom tis echt een ramp tenzij 10 van de 20 mensen in de pug van je eigen guild zijn is het goed te doen, maar echt met 25man willekeurig drama..
Zo hadden we afgelopen zondag, een groep mensen die maar vol bleven houden dat als ze 1 van de bosses van illidari council konden neer hoeken zonder tactics te doen, en na 30x zeggen geloofden ze me niet dus hebben ze 30min gewiped omdat ze niet weten wat ze moeten doen, amagad zerg 80deathknight faceroll pew !
welke server speel je eigenlijk ? xD

Ik speel op Aggramar
Alles in BT is te zergen op de council na idd.
Mensen op Aggy luisteren dan ook gewoon naar de tactics en alles is gewoon een 1 shot.
Haha ja dat is helaas bij ons niet zo Q-QWootlock schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:41:
[...]
Ik speel op Aggramar
Alles in BT is te zergen op de council na idd.
Mensen op Aggy luisteren dan ook gewoon naar de tactics en alles is gewoon een 1 shot.
Zelfs met najentus het schildje breken wat makkelijk kan zonder te denken lukt de meeste nog niet hoor
Ach tis best grappig bedoel je pickt echt de grootste raid drama eruit en je lacht je helemaal slap, maar als je zelf de organisator ben is het wel erg..
Gistere was een guildie bij ons 1uur en 20min bezig om 1tank te vinden voor de laatste spot 25tot pug, echt er was er gewoon geen 1 of niemand wou, uit eindelijk had een pug shammy een andere reallife vriend gebeld dat die moest komen en toen hadden ze een tank
Maar waarschijnlijk speel jij horde ?
@ Zertaxha: Lekker bezig met de progress, gefeliciteerd!
Over het horde/ alliance verhaal… Het hangt gewoon van de server af.
Mijn broer is van alliance pve naar een horde pvp server gegaan op zn DK om wat serieuzer arena te spelen. Hij heeft nu al zijn 2de horde pvp server te pakken en hij ergert zich rot aan het aantal retards, kids en crybabies in vergelijking met mijn pve alliance servertje. Hij is alleen al een keer ge-migrate en heeft geen zin om weer te veranderen om de kids achter zich te laten. Achja, een eeuwige discussie.
Ik heb gister weer eens een volle avond geraid. TotC25 normal alles 1shot uiteraard, daarna even wat trys op de Beasts heroic, beste try was 24% toen hij in enrage ging. Helaas mistten we de eerste charge, geen stun en wat dps dood nekte ons duidelijk. Het is best kiele kiele, maar we komen steeds dichter in de buurt van constante kills als het zo door gaat! Na een 7 tries hebben we het gecalled en zijn we nog even naar Onyxia gegaan. Was een goede avond om wat trials uit te proberen, een paar gaan het zeker halen, maar er zitten toch ook vaak mensen tussen die het concept van raiden niet begrijpen ookal staat in de application toch echt dat ze willen raiden…
Mijn rogue heeft helaas geen progressie meer gemaakt, die gaat vanavond voor het stappen even naar de 78. Wie weet kan ik hem ergens eind volgende week op de 80 krijgen! Pugs here I come!
Over het horde/ alliance verhaal… Het hangt gewoon van de server af.
Mijn broer is van alliance pve naar een horde pvp server gegaan op zn DK om wat serieuzer arena te spelen. Hij heeft nu al zijn 2de horde pvp server te pakken en hij ergert zich rot aan het aantal retards, kids en crybabies in vergelijking met mijn pve alliance servertje. Hij is alleen al een keer ge-migrate en heeft geen zin om weer te veranderen om de kids achter zich te laten. Achja, een eeuwige discussie.
Ik heb gister weer eens een volle avond geraid. TotC25 normal alles 1shot uiteraard, daarna even wat trys op de Beasts heroic, beste try was 24% toen hij in enrage ging. Helaas mistten we de eerste charge, geen stun en wat dps dood nekte ons duidelijk. Het is best kiele kiele, maar we komen steeds dichter in de buurt van constante kills als het zo door gaat! Na een 7 tries hebben we het gecalled en zijn we nog even naar Onyxia gegaan. Was een goede avond om wat trials uit te proberen, een paar gaan het zeker halen, maar er zitten toch ook vaak mensen tussen die het concept van raiden niet begrijpen ookal staat in de application toch echt dat ze willen raiden…
Mijn rogue heeft helaas geen progressie meer gemaakt, die gaat vanavond voor het stappen even naar de 78. Wie weet kan ik hem ergens eind volgende week op de 80 krijgen! Pugs here I come!
Rakkerzero schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:54:
De goblins racen door naar deel 201! Gaan jullie mee? Klik op de goblin!
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Let op: