nee nog niet maar bedankt

ja dat ding kost 35 van die tokens en is een leuk schildje tot er een betere dropt..zit op het moment nog steeds opgescheept met mn blue "Lordaeron's Resolve" shieldje die ik van de Alliance Vanguard heb gekocht haha..maar dat emblem of heroism shieldje lijkt me wel heel gaaf..beetje klote dat ik maar 8 van die tokens heb ,heb wel iets van 19 of 20 van die Conquest badges maar daar kan je weer geen shield van kopen,wel een libram maar die vind ik toch wel een beetje tegenvallen
maar de kogel is door de kerk,had mn healing gear een beetje onderschat(beter dan overschatten) en ging met mn broertje Toc 5hc doen tot ie tot mn grote verbazing zei dat ik maar moest gaan healen en dat hij op zn offspec ging dpsen dat was ff schrikken aangezien ik dacht dat mn gear nog wel een stuke beter zou moeten zijn,maar hij had er kennelijk meer vertrouwen in dan mij haha
enfin ik even wat mana pots gekocht just in case,ff mn talents van Retri naar Holy gezet en ff mn setje gear omgewisseld naar holy (die item manager is imba!) en toen zijn we Totc 5man hc ingedoken en het ging allemaal super,alleen de mage uit de group was bij die confessor doodgegaan

maar voor de rest geen problemen

we hadden ook wel een hele lekker druid tank met zo'n 40k hp..
daarna had ik een behoorlijk superieur gevoel en mijn vertrouwen als healer was helemaal terug,vervolgens gelijk een groepje gemaakt en een aantal keer toc normal gedaan,daar 1x gewiped doordat Die nightmare van die confessor recht boven op mij spawnde en me gelijk dood wou maken,ik naar de tank gerent zodat hij de aggro over kon nemen maar die rende juit op de confessor af die mij ook nog eens een hamer op mn kop gooide...toen ging mn lichtje uit

heb in Totc hc & normal wel 2 gave trinkets mogen looten en een helm! zit nu op bijna 20k mana..
later nog even Violet HC gedaan maar die was het vermelden niet echt waard,goeie tank,goeie dps..had geen kritieke momenten daar,maar holy gaat me tot nu toe goed af!
werd ook nog gewhispered door Thornthar van <DutchTwilight> die leest dit forum net zoals ik vroeger deed alleen stiekem mee haha maar hij is onlangs lvl 80 geworden op zn lock...dus bij deze: Gratz m8!

ennu even registreren hé?! haha maar wel leuk dat je van zo'n forum ingame herkend wordt
ooow en voor alle mensen die een beetje opzien om hun acount om te zetten naar een Battlenet acount kreeg toen ik vanmorgen inlogde : Mr.Chilly haha een noncombat penguin pet!hijs bruut!