Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 200! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.953 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:25
Ik snap dat battle.net verhaal toch nog niet helemaal...

Ik log in in WoW met mn gebruikersnaam, niet met mn mailadres. Dan heb ik dus nog geen battle.net account, toch? Klopt ook, want ik heb daar nog niks mee gedaan.

Wilde dat toch maar eens gaan doen, dus ik naar eu.battle.net om een account aan te maken en te koppelen aan mn Blizzard-account, maar ik lees in de faq het volgende: If you already use a Blizzard Account, you do not need to create a new Battle.net Account -- the Blizzard Account has been automatically converted, and people with existing Blizzard Accounts have received an email containing more information.

Heb die mail alleen niet ontvangen, of per ongeluk weggegooid, in ieder geval nu niet meer te vinden. En nu? Kan ik gewoon toch een nieuw battle.net account maken en dan de boel mergen? Of hoef ik nu niks te doen omdat de boel automatisch geconverteerd is naar een battle.net account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migchiell schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:22:
Ik snap dat battle.net verhaal toch nog niet helemaal...

Ik log in in WoW met mn gebruikersnaam, niet met mn mailadres. Dan heb ik dus nog geen battle.net account, toch? Klopt ook, want ik heb daar nog niks mee gedaan.

Wilde dat toch maar eens gaan doen, dus ik naar eu.battle.net om een account aan te maken en te koppelen aan mn Blizzard-account, maar ik lees in de faq het volgende: If you already use a Blizzard Account, you do not need to create a new Battle.net Account -- the Blizzard Account has been automatically converted, and people with existing Blizzard Accounts have received an email containing more information.

Heb die mail alleen niet ontvangen, of per ongeluk weggegooid, in ieder geval nu niet meer te vinden. En nu? Kan ik gewoon toch een nieuw battle.net account maken en dan de boel mergen? Of hoef ik nu niks te doen omdat de boel automatisch geconverteerd is naar een battle.net account?
Blizzard account is iets anders als battle.net.
In jouw geval met je gewoon een battle.net account maken en je wow account er aan toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:25:
[...]

Blizzard account is iets anders als battle.net.
In jouw geval met je gewoon een battle.net account maken en je wow account er aan toevoegen ;)
jep, en heb ineens men hele blizzard catalogus ook toegevoegd :) (toch degene die je kon toevoegen aan je battle-net account, dus enkel lost vikings, diablo 1, wc 1 en 2 non battle net edition gaan niet)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren lv10 geraakt op m'n paladin en m'n allereerste talent point gekregen. Online eens opgezocht welke builds je kan maken als paladin voor het expen/questen. Ik kwam er een tweetal tegen in retribution en protection. Nu heb ik eens naar de individuele talents gekeken en het zijn over het algemeen maar één of een paar % increase op een stat. Klopt het dat de volgorde van je talents niet zo veel uit maakt? Of is dit een cruciaal verschil tussen een goede of een slechte paladin? Nu is het m'n eerste character dus ik blijf een noob maar ik ben toch liever een geinformeerde noob ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:34:
Gisteren lv10 geraakt op m'n paladin en m'n allereerste talent point gekregen. Online eens opgezocht welke builds je kan maken als paladin voor het expen/questen. Ik kwam er een tweetal tegen in retribution en protection. Nu heb ik eens naar de individuele talents gekeken en het zijn over het algemeen maar één of een paar % increase op een stat. Klopt het dat de volgorde van je talents niet zo veel uit maakt? Of is dit een cruciaal verschil tussen een goede of een slechte paladin? Nu is het m'n eerste character dus ik blijf een noob maar ik ben toch liever een geinformeerde noob ;)
Reti = dps.
En ik raad je retri aan om te levelen, en verdiep je eens in talentbuilds, of zoek een bekende op.
Nu weet ik zelf niet zoveel van paladins maar je talents maken wel een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren een guildfirst op FL10 + 3 torens, hoe meer torens up hoe toffer dat gevecht wordt ! volgende week iig +4 :)
Daarna door naar de deconstructor, maar door wat kleine mess ups helaas geen hardmode gehaald. Wel de must deconstruct faster achievement.
Daarna door naar de Iron Council. die wilde we ook hardmode proberen alleen dit ging niet zo soepel (2 healers bij, holy pally en een holy priest) is het hier aanbevolen om een 3de (AoE) healer mee te nemen ? DPS is goed alleen healing technisch trokken we het niet.

Toch een toffe avond gehad :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:30:
@Resto shammy gems: de rule of thumb die ik gebruik met resto shammies is dat je gemt voor spellpower (rode & blauwe sockets) en intellect (gele sockets). MP5 scaled niet met buffs en je krijgt al een sloot daarvan via watershield & gear. Intellect daarentegen verbeterd je spellpower en manapool, scaled met buffs als kings EN geeft een aardige regen boost icm Replenishment.

Door deze manier heb ik nooit problemen gehad met healen op mijn resto shammy. Toegegeven, hij was voornamelijk de tank/melee healer en heeft geen ervaring in 25-man raids. Feit blijft wel dat een elitistjerks b.v. intellect veel hoger waardeert dan MP5.

Overigens is haste een heerlijke stat als shammy, maar ik kreeg altijd genoeg via gear. De truc hierbij is om een aantal pieces "elemental" gear te pakken die haste bevatten ipv MP5. Kwestie van uitvinden hoe je evt goede tier bonussen krijgt zonder te veel MP5. Als je rond de 20% mana eindigt in de meeste bossfights zit je over het algemeen goed genoeg in de MP5.
Tja zoals je zelf al zegt, die tactiek werkt prima als je 10 mans speelt. En feite maakt het sowieso totaal niet uit wat je gemmed als je 10 mans speelt, ze zijn vrij makkelijk te doen.

Verder zou ik niet teveel vertrouwen op EJ, aangezien veel theorycrafters zelf nog in crap gear lopen, en proberen door ingewikkelde berekeningen te compenseren. Ook komt daar nog eens bij dat veel theorieën er van uit gaan dat je vrijwel heel het gevecht stil staat. (Wat, HOPELIJK bij niemand het geval is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:40

Dutch_Celt

Jollygood

kowapanga schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:24:
[...]

Toen battle.net merge net was heb mijn account ook meteen gemerged
Gewoon via eu.battle.net , en toch zit ik met een US account :/
Volgens mij loopt hier draadje voor op de wow/blizzard tech support forums , heb niet het direct linkje, wordt geblocked op het werk.

Maar daar zou je dus even kunnen zoeken, schijnt namelijk een bekend probleem te zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door Dutch_Celt op 14-10-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

Reti = dps.
En raad je retri aan om te levelen, en verdiep je eens in talentbuilds, of zoek een bekende op.
Nu weet ik zelf niet zoveel van paladins maar je talents maken wel een groot verschil.
Had daarnet een 0/10/61 retri build gepost (was een link naar wowhead). Wat ik alleen soms moeilijke keuzes vind is of ik bijvoorbeeld eerst Heart of Crusader (+1% crit na judgements) of Improved Judgements (-1 sec op recast), dat lijken mij zo minieme upgrades. Vooral omdat ik nu nog per gevecht makkelijk 2 á 3 keer een Judgement kan doen (weet even de naam van de judgement niet meer, de eerste die je krijgt) en +1% crit is denk ik 1/100 slagen extra een crit (zonder dat je crit+ gear hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 20:24
deTwisj schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:49:
[...]

Had daarnet een 0/10/61 retri build gepost (was een link naar wowhead). Wat ik alleen soms moeilijke keuzes vind is of ik bijvoorbeeld eerst Heart of Crusader (+1% crit na judgements) of Improved Judgements (-1 sec op recast), dat lijken mij zo minieme upgrades. Vooral omdat ik nu nog per gevecht makkelijk 2 á 3 keer een Judgement kan doen (weet even de naam van de judgement niet meer, de eerste die je krijgt) en +1% crit is denk ik 1/100 slagen extra een crit (zonder dat je crit+ gear hebt).
Tijdens het levellen maakt dat allemaal zoveel niet uit, neem gewoon de juiste talents wanneer ze beschikbaar zijn.

*edit* wat ik wel handig vond bij het levellen was die talent in de retribution tree die je loop en mount snelheid opdrijft. Na level 62 heb ik wel gerespecced en die twee punten ergens anders in gestoken.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 14-10-2009 10:55 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

Meer crit = mob sneller dood = sneller door.
ik zou voor die heart of the crusader gaan, en daarna eventueel voor die improved judgements voor een kortere CD (wat handig is in instances ect.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf de 5/6/60, achteraf had ik beter dat ene puntje in Divinity naar Seal of Command moeten zetten, las dat het nu geen proc meer was maar altijd hit (met glyph ook meerdere targets?), wat weer beter is voor aoe trashmobs.
redfoxert schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:00:
Outland is op ALLE servers dood. Besides, lekker rustig questen toch ?? Voor group quests kom je gewoon een paar levels later terug en solo je ze gewoon. Instances ... tjah ... als je iemand hebt die je kan boosten natuurlijk ideaal maar verder is het meer een tijdverdrijf. Items zijn snel vervangen.
Vind het an sich geen probleem, ik vind echter 'de weg naar' belangrijker dan 'het bereiken van'.

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2009 11:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 17-09 12:05
Zonder glyph raakt hij ook meerdere targets. De volgorde maakt niet zoveel uit, je levelt toch enorm snel tegenwoordig. Doe gewoon wat je prettig vind, het maakt niet zoveel uit. Ik ben bijvoorbeeld ook snel al voor de talent in protection gegaan voor meer strenght.

[ Voor 71% gewijzigd door Divak op 14-10-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:46
Hey wow-ers,

Heb een vraag over mijn FPS, in raids valt die behoorlijk tegen en vraag me af waaraan dit kan liggen? (dus wat moet vervangen worden voor een hogere FPS in raids?(zit zo tussen de 25 en de 35 in raids, en vreemd genoeg ook zoiets in normale gebieden in Nortrend, wel uitschieters naar 50 FPS)

CPU: AMD athlon X2 5000+, 2.73 GHz
3 Gig ram
Nvidia Geforce 9600XT 512MB

Weet niet of ik het hier mag vragen, maar kon zo niet een echte topic hier over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:58:
Ik heb zelf de 5/6/60, achteraf had ik beter dat ene puntje in Divinity naar Seal of Command moeten zetten, las dat het nu geen proc meer was maar altijd hit (met glyph ook meerdere targets?), wat weer beter is voor aoe trashmobs.

[...]

Vind het an sich geen probleem, ik vind echter 'de weg naar' belangrijker dan 'het bereiken van'.
Tjah ... ga je echt het verhaal volgen voor al je characters of vind het na 5 (zoals ik) onderhand wel genoeg geweest met het verhaal dat toch niet verandert ? :)
qweridee schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:07:
Hey wow-ers,

Heb een vraag over mijn FPS, in raids valt die behoorlijk tegen en vraag me af waaraan dit kan liggen? (dus wat moet vervangen worden voor een hogere FPS in raids?(zit zo tussen de 25 en de 35 in raids, en vreemd genoeg ook zoiets in normale gebieden in Nortrend, wel uitschieters naar 50 FPS)

3 Gig ram

Weet niet of ik het hier mag vragen, maar kon zo niet een echte topic hier over vinden.
25-35 FPS in raid vind ik niet echt schokkend laag. Zeker niet als er flink wat visual effects in voorkomen. Je zou eens kunnen kijken naar je video settings en de effects wat lager zetten. Vooral shadow's willen nogal wat van je videokaart/systeem eisen. Die heb ik zelfs op mijn 8800GTX volledig naar links staan.

[ Voor 42% gewijzigd door redfoxert op 14-10-2009 11:12 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Settings lager zetten, simpel. Vooral schaduwen zijn heel erg zwaar, die kan je makkelijk uitzetten, of in ieder geval minder complex, dat scheelt enorm.

[ Voor 30% gewijzigd door Divak op 14-10-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey wow-ers,

3 Gig ram

Ik zou zeggen, schaf een nieuwe pc aan ;-) of zet de graphics op low en de resolutie op max mogelijk voor je monitor.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey wow-ers,

3 Gig ram

CPU, maar wow heeft gewoon een ong, klote engine die niet meer scaled met nieuwe hardware.
Ik draai een Q6600 op 3,6Ghz heb 4GB RAM en een 4870 1GB en heb ook soms dramatische FPS.
15 FPS in dalaran bijv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:45:
[...]
Tja zoals je zelf al zegt, die tactiek werkt prima als je 10 mans speelt. En feite maakt het sowieso totaal niet uit wat je gemmed als je 10 mans speelt, ze zijn vrij makkelijk te doen.

Verder zou ik niet teveel vertrouwen op EJ, aangezien veel theorycrafters zelf nog in crap gear lopen, en proberen door ingewikkelde berekeningen te compenseren. Ook komt daar nog eens bij dat veel theorieën er van uit gaan dat je vrijwel heel het gevecht stil staat. (Wat, HOPELIJK bij niemand het geval is)
Nou staan er op sommige bosses wel degelijk veel mensen stil, Neem Emalon, ik ben ele shammie, en ik sta gewoon in het midden van de 2 fights, los gaan op Emalon, en zicht op adds, als er 1 gecharged wordt, kan je die makkelijk overpakken, en in 1 keer door knallen.. :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:10:
[...]

CPU, maar wow heeft gewoon een ong, klote engine die niet meer scaled met nieuwe hardware.
Ik draai een Q6600 op 3,6Ghz heb 4GB RAM en een 4870 1GB en heb ook soms dramatische FPS.
15 FPS in dalaran bijv..
Ik hoop dat als Cataklysm(a) uitkomt, daar wel een beter (of aangepaste) engine in zit verwerkt! :P

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Macchill schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:12:
[...]

Nou staan er op sommige bosses wel degelijk veel mensen stil, Neem Emalon, ik ben ele shammie, en ik sta gewoon in het midden van de 2 fights, los gaan op Emalon, en zicht op adds, als er 1 gecharged wordt, kan je die makkelijk overpakken, en in 1 keer door knallen.. :)
Ja als ranged dps hoef je in VoA sowieso nauwelijks te bewegen. Fire patches op Koralon -> stap opzij en verder casten. Emalon: zo gaan staan dat je nauwelijks dmg krijgt van die blast en wel binnen bereik bent van zowel boss als adds, pure win. Archavon: daar beweeg je als hij je omver gooit, anders ook nauwelijks.

Maar VoA is nauwelijks een typische raid.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SnoeiKoei schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:16:
[...]

Ja als ranged dps hoef je in VoA sowieso nauwelijks te bewegen. Fire patches op Koralon -> stap opzij en verder casten. Emalon: zo gaan staan dat je nauwelijks dmg krijgt van die blast en wel binnen bereik bent van zowel boss als adds, pure win. Archavon: daar beweeg je als hij je omver gooit, anders ook nauwelijks.

Maar VoA is nauwelijks een typische raid.
VoA is echt de grootste Faceroll in WoW :) Helaas is die niet retardproof :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:12:
[...]

Maar soms zal je te dicht naast iemand anders staan, 1x chain van Emalon en je kan er geweest zijn. Eventjes lopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
[...]
Had daarnet een 0/10/61 retri build gepost (was een link naar wowhead). Wat ik alleen soms moeilijke keuzes vind is of ik bijvoorbeeld eerst Heart of Crusader (+1% crit na judgements) of Improved Judgements (-1 sec op recast), dat lijken mij zo minieme upgrades.
0/10/61 is verouderd, je mist 5 punten in seals of the pure (Holy) voor extra SoV damage.

1% meer crit is miniem, 1s van je judgement CD af zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:18:
Vind die spam van recount na elke add altijd wel grappig bij Emalon, kan je zien wie er dus niet begreep dat add neer moest :P Vorige week was ergste raid, Emalon en Karolon (kora?) 1x neer, en gewoon whipen op die eerste boss van VoA (Achavon?).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

VoA is echt de grootste Faceroll in WoW :) Helaas is ZELFS die niet retardproof :p
*fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:14
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:45:
[...]

Kan het wat shamans niet beoordelen, maar tegen pure logica kun je niet op. Soms blaat iemand iets offtopic OF niet begeleid door een wiskundige bevestiging en dan krijgt ie zo een ban aan z'n broek. Stilstaan, ook dat wordt over het algemeen meegenomen.

Het is ook geen site waar je ctrl+f doet op wat jij nodig hebt en het eerste resultaat voor waarheid aanneemt, het gaat erom dat je de posts in de juiste context ziet, en dus ook de waardes die zij ergens aan hechten in die context gebruikt.

Zo heb je iig voor priest healers 2 EP values: 1tje voor regen, 1tje voor throughput. Er is dus geen "beter", het ligt er maar helemaal aan waar je voor gaat (waarbij ze je OOK al aan het handje houden door vaak een 30/70 scale aan te houden bijv).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
"Whenever you make something idiot-proof, God invents a better idiot" ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:18:
[...]
Maar soms zal je te dicht naast iemand anders staan, 1x chain van Emalon en je kan er geweest zijn. Eventjes lopen dus.
Oei, mobility fight!!1one

Faceroll bosses en retard check, /agree.

Al diverse keren gezien in pugs dat Koralon in 1x neergaat zonder casualties en dat de raid vervolgens faalt op een overcharged add bij Emalon. Ppl fail the retard check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Kan het wat shamans niet beoordelen, maar tegen pure logica kun je niet op. Soms blaat iemand iets offtopic OF niet begeleid door een wiskundige bevestiging en dan krijgt ie zo een ban aan z'n broek. Stilstaan, ook dat wordt over het algemeen meegenomen.

Het is ook geen site waar je ctrl+f doet op wat jij nodig hebt en het eerste resultaat voor waarheid aanneemt, het gaat erom dat je de posts in de juiste context ziet, en dus ook de waardes die zij ergens aan hechten in die context gebruikt.

Zo heb je iig voor priest healers 2 EP values: 1tje voor regen, 1tje voor throughput. Er is dus geen "beter", het ligt er maar helemaal aan waar je voor gaat (waarbij ze je OOK al aan het handje houden door vaak een 30/70 scale aan te houden bijv).
Sommige berekeningen hebben ze ook gewoon helemaal verkeerd, bijvoorbeeld voor Feral Druids. Daar was nog best wat oproer over ontstaan. En degene die de discussie had gestart is niet meer welkom op EJ. Achteraf bleek trouwens dat hij wel gelijk heeft.
Ik probeer niet te zeggen dat EJ slecht is, maar probeer niet alles klakkeloos over te nemen, denk ook zelf eens na over je stats, tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:31:
[...]
Sommige berekeningen hebben ze ook gewoon helemaal verkeerd, bijvoorbeeld voor Feral Druids. Daar was nog best wat oproer over ontstaan. En degene die de discussie had gestart is niet meer welkom op EJ. Achteraf bleek trouwens dat hij wel gelijk heeft.
Ik probeer niet te zeggen dat EJ slecht is, maar probeer niet alles klakkeloos over te nemen, denk ook zelf eens na over je stats, tactics.
En sommige compendiums enzo zijn nooit bijgewerkt maar nog gebaseerd op gegevens van PTR van Wrath (DK unholy zooi meen ik, in de Thinktank section) of oude patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:23:
[...]

"Whenever you make something idiot-proof, God invents a better idiot" ;)
Helaas maar al te waar.
Vaak ben ik ook heel blij dat ik een tank ben, en niet of nauwelijk hoef te vertrouwen op andere tanks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:34:
[...]

Helaas maar al te waar.
Vaak ben ik ook heel blij dat ik een tank ben, en niet of nauwelijk hoef te vertrouwen op andere tanks. :P
Tanks zijn over het algemeen het probleem niet ;-) Mensen die gewoon structureel niet opletten en die dps belangrijker vinden dan teamplay ( Voidzones ontwijken, injections ergens anders droppen. ) ga zo maar door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:34:
[...]

Helaas maar al te waar.
Ik kan mij ook niet een raid voorstellen waar ik dps moet doen, dat lijkt me verschrikkelijk :P Geen controle over het tanken/healen.. brr :+ Maarja, dat blijft altijd wel gelden. Healers en tanks moeten weten wat ze doen en de gear ervoor hebben, en dan gaat het in 90% van de gevallen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja Dps.. duidelijk de players die tanken of healen niet aan konden en het makkelijk willen houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPS getalletjes komen bij mij zeker niet bovenaan. Ik speel nu een aantal jaar lock en ze zeggen dat locks altijd bovenaan horen te staan in de lijsten.
Meestal blijf ik in het midden hangen omdat ik veel dingen ontwijk, me iets beter positieneer of weer terug in range van de healer moet komen.
Voordeel is wel dat ik meestal bij een wipe als een van de laatste dps-ers neerga in tegenstelling tot de dps-junks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

:') Tanks en hun superioriteitsgevoel

Alsof het niet oppikken van adds niet toe te dichten is aan tanks. Alsof tanks niks verkeerd doen op Ony als ze landt. Alsof tanks Koralon altijd feiloos uit de vlammetjes trekken om te zorgen dat melee overleeft.

Tanks, healers, dps... maakt geen flikker uit, tards zijn overal. Je kunt je als dps iets meer slacken veroorloven als je daarop staat maar de gevolgen van een tard als tank of healer zijn erger meestal. Vaak genoeg is het niet de dps waar een pug op faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

zoiets als dit voor lvlen
http://www.wowhead.com/?talent#sZEMzZVfrtrIuGdIbsu:0zm
talent prioriteit op Judgements of the Wise en Fanaticism IMO
Seal: Command (Vengeance heeft een te lange build up time voor lvlen)

glyph priority: Command/Judgment/Wrath - Eigenlijk kan je wrath best weglaten.

lvl 80 raid build enzo:
http://www.wowhead.com/?talent#sVZAMzZVfbtbIuhdIfsu:0Gom0c
talent prioriteit niet nodig, je bent lvl 80.
Seal: Vengeance voor bosses en Command voor (AoE) trash. Als je 26 expertise haalt zonder de Glyph erbij te tellen, switch van Glyph of Vengeance naar Glyph of Excorcism
First Come First Serve rotation.. er is wel een bepaalde priolist maar die ben ik ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnoeiKoei schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:52:

Alsof het niet oppikken van adds niet toe te dichten is aan tanks. Alsof tanks niks verkeerd doen op Ony als ze landt. Alsof tanks Koralon altijd feiloos uit de vlammetjes trekken om te zorgen dat melee overleeft.

Tanks, healers, dps... maakt geen flikker uit, tards zijn overal. Je kunt je als dps iets meer slacken veroorloven als je daarop staat maar de gevolgen van een tard als tank of healer zijn erger meestal. Vaak genoeg is het niet de dps waar een pug op faalt.
Maar basis principe blijft gelijk, men geeft _nooit_ zichzelf de schuld :P )

Hoeveel hit heb je eigelijk nodig om normaal met dual whield (enh shaman) beetje te kunnen raken?

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]
EJ staat juist bij velen hoog in het aanzien, met goede reden. Maar zoals je al zelf al aangeeft moet je niet alles klakkeloos overnemen. Ik gebruik het bijvoorbeeld om te achterhalen waarom een bepaalde stat/talent beter is volgens een bepaalde persoon. Uiteindelijk zul je toch zelden in precies dezelfde situatie zitten als de poster, dus een beetje zelf nadenken is wel een must.

Neemt niet weg dat b.v. de lijstjes met waarderingen van stats erg handig zijn om snel een idee te hebben welke stats interessant zijn voor je class/spec. En ook al is bijvoorbeeld STR beter dan AP voor een Warrior, 1000 AP blijft beter dan 1 STR ;)

P.s. EJ heeft gewoon hetzelfde probleem als de gehele wetenschap: zodra er een "waarheid" is, zal iedereen die iets anders beweert (met of zonder bewijs) niet met open armen worden ontvangen. Iets met aard en beestje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:56:
[...]

Hoeveel hit heb je eigelijk nodig om normaal met dual whield (enh shaman) beetje te kunnen raken?
Je hebt al + 9% van talents en +1% van racial als je draenei bent.. dus je hebt niet heel erg veel nodig.. tot 18% ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
@ Sin, 8% minimaal tenzij je Draenei bent dan is het 7% voor yellow attacks, 18% geloof ik voor white attacks.

[ Voor 33% gewijzigd door Ashrah op 14-10-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben een female tauren :> (de eeuwige zoektocht naar nette DW animaties :P). Wordt nog flink aanpoten met hitrating dan, voordeel is dat ik pas 63 ben dus nog ruimte zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:48:
DPS getalletjes komen bij mij zeker niet bovenaan. Ik speel nu een aantal jaar lock en ze zeggen dat locks altijd bovenaan horen te staan in de lijsten.
Meestal blijf ik in het midden hangen omdat ik veel dingen ontwijk, me iets beter positieneer of weer terug in range van de healer moet komen.
Voordeel is wel dat ik meestal bij een wipe als een van de laatste dps-ers neerga in tegenstelling tot de dps-junks :)
Ja inderdaad, dat komt namelijk omdat ze meer agro hebben omdat ze meer damage gedaan hebben... :X

Of je als laatste doodgaat tijdens een wipe boeit niet, of je tijdens de fight genoeg DPS doet om spul op tijd neer te krijgen zodat je niet wiped boeit wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

@Tards: tards zijn voor elke rol te vinden. Naar mijn ervaring drukken de tanks & healers wel de grootste stempel op het succes/falen van een raid. Oftewel, als daar retards tussen zitten heb je meestal een veel groter probleem dan als ze tussen je DPS zitten. Anders gezegd: tanks hebben meer verantwoordelijkheid in een raid en kunnen zich minder fuck-ups veroorloven. DPS heeft wat meer ruimte ;)

@Hit: normale miss chance is 8%, dualwielden levert een extra 19% op (27% vs bosses) voor je auto-attacks. Enhancement Shamans krijgen echter al 6% via talents cadeau (en nog eens 1% als je draenei bent), dus je hebt weinig nodig om misses op je specials te voorkomen. Alles tussen die 8% en 27% in is een soort van 'bonus': niet voor gemmen, maar verre van nutteloos als het al op gear zit.

Het is moeilijk een antwoord te geven op die vraag, dat zul je toch voornl zelf moeten gaan uitproberen. De regel blijft echter simpel: enhancement gemt nooit voor hit. Het lijkt me stug dat je het ooit voor elkaar krijgt als enhancement shaman onder de 8% te komen, dus ik zou er niet te veel bij stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak

maar de gevolgen van een tard als tank of healer zijn erger meestal. Vaak genoeg is het niet de dps waar een pug op faalt.
Dat is juist het hele punt dat gemaakt wordt :') :z Daarom kan je maar beter een tank zijn omdat je dan alles zelf netjes in de hand hebt, ervan uitgaande dat je wel weet hoe je het spelletje moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Inferno schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:11:
[...]
Ja inderdaad, dat komt namelijk omdat ze meer agro hebben omdat ze meer damage gedaan hebben... :X

Of je als laatste doodgaat tijdens een wipe boeit niet, of je tijdens de fight genoeg DPS doet om spul op tijd neer te krijgen zodat je niet wiped boeit wel :)
Heb liever 300 dps minder en geen death en geen mana burning voor priest's dan dat ik constant met low hp loop en 300 dps meer heb en healers constant mij moeten healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Waarom zou je mee geheald moeten worden als je meer dps doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Als je als tank underperformed is dat meteen zichtbaar, zelfde geldt voor healers. Healers en tank redden het gewoon niet in een raidomgeving als ze gewoon dom zijn. Dat is gewoon de reden dat er minder domme tanks en healers zijn. Idioten zullen het ongetwijfeld geprobeerd hebben maar die healen of tanken gewoon geen heroic volledig uit. Met 1 volgslagen n00b DPS kun je prima een instance door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:21:
Waarom zou je mee geheald moeten worden als je meer dps doet..
Naja het gaat even om het feit dat iemand zei dat dps belangrijker is dan tactics te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:25:
[...]

Naja het gaat even om het feit dat iemand zei dat dps belangrijker is dan tactics te volgen :)
Wie zegt dat?

Ik geef alleen de reden aan waarom anderen tijdens een wipe eerder doodgaan dan hijzelf. Als anderen op overall damage done hoger staan dan hijzelf zie ik niet in waarom zijn methode beter is tbh. Healer mana burnen is vrij onwaarschijnlijk aangezien fout = death meestal geldt bij encounters die er toe doen. Daarnaast kost lagere DPS net zo goed healer mana (langer tanks / AoE damage uphouden), niet om daarmee dingen zoals in fires staan goed te keuren uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

deTwisj schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:34:
Je kunt met alle 3 de trees in talents je paladin levellen. Hangt er alleen vanaf wat je zelf leuk vindt om te spelen. Healen, tanken of dps (trees van links naar rechts). De meeste mensen stoppen niet alle punten in een en dezelfde tree. Je hebt algemeen gangbare builds, die duiden aan hoeveel (en welke) talents er in welke tree gekozen zijn.
De volgorde van je talents maken niet zoveel uit. Het is meer wat een talent je geeft. En er zijn zgn. tiers (soort laddertrapjes). Je kunt namelijk niet gelijk de onderste talent kiezen als eerste punt.

Op diverse sites kun je info over builds vinden. elitistjerks.com bij voorbeeld, of wowhead. In de startpost zie je er nog meer vermeld.

Menigeen geeft de voorkeur aan levellen als retri/dps voor een paladin. Zelf heb ik van meet af aan gekozen voor tank. Het is maar wat je leuk vindt. Ik vind het grappig om te zien hoe mobs zichzelf neerbeuken op m'n character :)
Qua snelheid van levellen maakt het m.i. erg weinig uit welke tree je levelt. Het stelt wel eisen aan je speelstijl. Als protection doe je (vgl. met retri) minder damage, maar je kunt wel (veel) meer mobs tegelijkertijd aanvallen. Dat weegt m.i. wel tegen elkaar op. Ook elite mobs gaan gemakkelijker voor de bijl, en met prot kun je menige groeps quest ook solo-en.
Alles heeft zn voors en tegens.
Kies dus gewoon wat je leuk vindt. En bedenk dat je jouw talenkeuzes achteraf nog kan veranderen.
Bij voorbeeld op lvl 80. En vanaf lvl 40 kun je ook dual spec kiezen, die je nog meer vrijheid biedt bij het kiezen tussen builds.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:25:
[...]
DPS is niet alleen meppen, het is ook damage voorkomen in zin van common sense en eigen spells.

Hoevaak zie je een DK icebound fortitude / anti-magic shield gebruiken in AoE damage om healers te helpen.
Hoevaak zie je een Mage zijn Wards gebruiken waar het nodig is ? (als je bij toc twins de donkere aura heb kan je de raid damage van light boss opvangen met fire resistance aura en fireward's)
Hoevaak geeft een Lock Healtstone's zodat de raid een gratis healthpot heeft.
enz enz.

Dat zijn dingen waar pug's op vallen vooral omdat je de healer'ss niet of juist wel kent (negative zin :P).
Als dps meer bewust zou zijn van het beperken van damage dan zouden pug's ook beter lopen.

p.s. Fail tanks kan zelfs je eigen damage mitigations niet tegen helpen.

Gelukkig pug ik alleen raids van bepaalde guilds, (nooit een garantie natuurlijk) die hier vaak aandenken.
Behalve VoA25 omdat koralon wel heel simpel is en ik alleen voor die t9 gear join.
(10 man doe ik alleen als ik me verveel of als guild deze als opwarm ronde doe)

Ik als mage gebruik altijd mijn wards, komt doordat ik vanaf lvl 10 to 80 arcane ben geweest en nog ben en altijd incanter's absorption gebruik. Fire/frost ward absorb in mijn gear 4.4k Fire/Frost damage, dat is iig 1 fire tick die ik absorb bij AoE/Bomb damage.

---

Aangezien dit mijn 1ste of 2de keer is dat ik hier in deze topic post.
Zal ik me toon even voorstellen.

Ezythrow Gnome Mage.
Defias Brotherhood (RP/PVP realm)

http://eu.wowarmory.com/c...as+Brotherhood&n=Ezythrow

en ja me herbal profession loopt achter maar die ga ik weer droppen naar Engineering.
---

GZ met de "feast of strength" 200 Topic Chain achievement.

-edit healtstone ipv heartstone en fail tanks toegevoegd-

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 14-10-2009 13:18 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:31:
Waar ben ik negatief over battle.net? Het is weer een mooi mijlpuntje om weer tijdje te stoppen, niets meer en niets minder. Zoveel heb ik ook niet meer te beleven ingame, elitism van heroics zal verder doortrekken en outlands is op mijn server officieel dood (daar zit ik nog met 5 characters). Ik zie het tegen die tijd wel weer, kan nog maandje spelen en als het dan nog nodig is zet ik het zooitje wel over.
Excuus, ik generaliseerde waar ik dat niet had mogen doen. Je ziet met de naderende deadline dat mensen die de overstap "eng/vreemd/onnozel/vul in" vinden steeds negatiever gaan doen over Battle.net zonder dat ze weten wat het inhoud. Irriteert me mateloos :/

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Battle net is echt geweldig :D, kan al me games toevoegen van blizzard all me accounts eraan koppelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
[...]
Nee dan bedoelen we hetzelfde. De theorie is er aanwezig, en jij moet er zelf de juiste cijfertjes en context in gieten om voor jou het "beste" te kiezen.

Dat van die druids wist ik niet eik, ik lees ook alleen de DK/priest/warrior/rogue/heeeeel soms lock fora en daar heb ik weinig aan op te merken.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
redfoxert schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:00:
[...]

Outland is op ALLE servers dood. Besides, lekker rustig questen toch ?? Voor group quests kom je gewoon een paar levels later terug en solo je ze gewoon. Instances ... tjah ... als je iemand hebt die je kan boosten natuurlijk ideaal maar verder is het meer een tijdverdrijf. Items zijn snel vervangen.
Zo, jij speelt op ALLE servers waardoor je dit weet????

op Chamber of Aspects is Outlands alles behalve leeg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RichardvdD schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:17:
[...]
Dat is juist het hele punt dat gemaakt wordt :') :z
Nietus :') :N :') |:( 8)7 :X :O :z :O }:O :| :| want ik reageerde niet op jou.

Mijn reactie was er een op posts als:
SpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:42:
Tanks zijn over het algemeen het probleem niet ;-) Mensen die gewoon structureel niet opletten en die dps belangrijker vinden dan teamplay ( Voidzones ontwijken, injections ergens anders droppen. ) ga zo maar door :)
en
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:46:
Tja Dps.. duidelijk de players die tanken of healen niet aan konden en het makkelijk willen houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Shao Kahn schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:17:
[...]

Zo, jij speelt op ALLE servers waardoor je dit weet????

op Chamber of Aspects is Outlands alles behalve leeg.
Was outland maar wat minder crowded, mijn rogue lvl'n in nagrand resulteerd in wachten op respawns en gekilled worden ;)

- dat op een medium populated realm -

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 14-10-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Derr_Hans schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:21:
[...]

Was outland maar wat minder crowded, mijn rogue lvl'n in nagrand resulteerd in wachten op respawns en ganken;)

- dat op een medium populated realm -
Fixed

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@inferno
Om het wat te verduidelijken: Degene die persee bovenaan de dpslijst wil staan blijft net iets langer in het vuur staan om nog die ene damagespell af te maken. Dit gaat een paar keer goed totdat de healer de aandacht echt bij de tank moet houden. Dan gaat zo iemand dus dood.
twee mensen die iets lagere dps doen, geven samen overall dus meer damage dan 1 dode high dps-er en 1 iets mindere.

Daarnaast voorkomt het ook gezeur. De raids die uit elkaar zijn gevallen omdat dit gebeurde kan ik niet meer met 2 handen tellen

Meer mijn ervaringen die ik ben tegengekomen tijdens het spelen en dit is ook een beetje de instelling van de guild waarin ik nu zit. Gewoon relaxed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:26:
@inferno
Om het wat te verduidelijken: Degene die persee bovenaan de dpslijst wil staan blijft net iets langer in het vuur staan om nog die ene damagespell af te maken. Dit gaat een paar keer goed totdat de healer de aandacht echt bij de tank moet houden. Dan gaat zo iemand dus dood.
twee mensen die iets lagere dps doen, geven samen overall dus meer damage dan 1 dode high dps-er en 1 iets mindere.

Daarnaast voorkomt het ook gezeur. De raids die uit elkaar zijn gevallen omdat dit gebeurde kan ik niet meer met 2 handen tellen

Meer mijn ervaringen die ik ben tegengekomen tijdens het spelen en dit is ook een beetje de instelling van de guild waarin ik nu zit. Gewoon relaxed spelen.
Ik mag idd hopen dat er binnen je guild geen dps race is op encounters waar je je dat niet kunt veroorloven nee.

Maar verdorie zeg wat blijft het makkelijk (en gebruikelijk) om als tank de healers of dps aan te wijzen na een wipe en andersom. Ik pug veel meer dan dat ik met mn guild raid en zie het echt aan alle kanten misgaan: tanks die bosses niet verplaatsen als dat nodig is, healers die zelf niet uit het vuur stappen of het voor elkaar krijgen cleaves op te vangen met hun voortanden (wtf doet een healer vlak voor de kop van Ony???), dps die ToC25 probeert te doen in greens, zich niet een marked targets houdt, dps't voordat de tank fatsoenlijk heeft gepulld etc.

Niet tegen jou gericht, gewoon algemene rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Cleetje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:14:
[...]
@Hit: normale miss chance is 8%, dualwielden levert een extra 19% op (27% vs bosses) voor je auto-attacks. Enhancement Shamans krijgen echter al 6% via talents cadeau (en nog eens 1% als je draenei bent), dus je hebt weinig nodig om misses op je specials te voorkomen. Alles tussen die 8% en 27% in is een soort van 'bonus': niet voor gemmen, maar verre van nutteloos als het al op gear zit.

Het is moeilijk een antwoord te geven op die vraag, dat zul je toch voornl zelf moeten gaan uitproberen. De regel blijft echter simpel: enhancement gemt nooit voor hit. Het lijkt me stug dat je het ooit voor elkaar krijgt als enhancement shaman onder de 8% te komen, dus ik zou er niet te veel bij stilstaan.
Waarom zou een shaman niet hit gemmen als je onder de hitcap zit voor spells en attacks? Ik dacht dat hitrating voor elke dpser de prime stat is om te cappen voordat je wat anders pakt. Toen ik nog actief enhancement speelde, gebruikte ik zeker hit gems om daar te komen (ook om de spell damage cap te sluiten). Is er iets veranderd de laatste patches?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
mdmeijer schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:45:
[...]

Waarom zou een shaman niet hit gemmen als je onder de hitcap zit voor spells en attacks? Ik dacht dat hitrating voor elke dpser de prime stat is om te cappen voordat je wat anders pakt. Toen ik nog actief enhancement speelde, gebruikte ik zeker hit gems om daar te komen (ook om de spell damage cap te sluiten). Is er iets veranderd de laatste patches?
Als dual wield is het wel handig om wat hit gems te gebruiken. Echter zit je met talents al op 9% dus in principe zit er dan al genoeg hit op je gear zodat je niet hit te gemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
SpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:46:
[...]

Als dual wield is het wel handig om wat hit gems te gebruiken. Echter zit je met talents al op 9% dus in principe zit er dan al genoeg hit op je gear zodat je niet hit te gemmen :)
En hoe zit dat tegenwoordig met de spelldamage cap. Enhancement shaman dps is zomaar 50% spelldamage. Beetje jammer als je lightning bolts en shocks veel missen op bosses.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:13
[...]

Misschien heb je hier iets aan voor info over de Hit-Cap van Enhancement shamans. Ook je character in Rawr laden kan helpen. Deze geeft ook algemene info over of je op of onder de hit-cap zit.

http://bighitbox.com/inde...nt-shaman-hit-rating-faq/

[ Voor 16% gewijzigd door cvs79 op 14-10-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
mdmeijer schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:49:
[...]

En hoe zit dat tegenwoordig met de spelldamage cap. Enhancement shaman dps is zomaar 50% spelldamage. Beetje jammer als je lightning bolts en shocks veel missen op bosses.
Ik heb geen idee hoeveel je nodig hebt voor sp.. aangezien hit voor zowel spell als physical is zit je met 18% sowieso goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
mdmeijer schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:49:
[...]

Boomkin's Fearie fire of Spriest Misery ? + gear van tegenwoordig.

Oke gegeven dat niet alle pugs een van deze twee in de raid hebben. Maar kans is aanzienlijk aanwezig in 25mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok, qua hit zit ik dan wel aardig goed, maar merkte dat mijn shamanistic rage niet zoveel effect had bij de mana gain. Gebruik nu vaak water shield ipv lightning, om niet zo snel oom te gaan. Miss geeft nooit een proc, dus in die 15sec kreeg ik amper wat binnen.
Reduces all damage taken by 30% and gives your successful melee attacks a chance to regenerate mana equal to 15% of your attack power. This spell is usable while stunned. Lasts 15 sec.
Lees nu eigelijk pas dat het dus 15% van je AP is, laat die pas op de 900 zitten dus was het inderdaad niet zo merkbaar :+
cvs79 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:50:
Misschien heb je hier iets aan voor info over de Hit-Cap van Enhancement shamans. Ook je character in Rawr laden kan helpen. Deze geeft ook algemene info over of je op of onder de hit-cap zit.

http://bighitbox.com/inde...nt-shaman-hit-rating-faq/
Ah kijk, harde cijfers :) Nu nog een keertje duiken in die FT vs WF discussie op je wapens, dagger/fist vind ik wel leuk, maar meppen met 2 huge ass maces of axes is toch meer mijn ding :D

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Hydra schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:21:
[...]

Als je als tank underperformed is dat meteen zichtbaar, zelfde geldt voor healers. Healers en tank redden het gewoon niet in een raidomgeving als ze gewoon dom zijn. Dat is gewoon de reden dat er minder domme tanks en healers zijn. Idioten zullen het ongetwijfeld geprobeerd hebben maar die healen of tanken gewoon geen heroic volledig uit. Met 1 volgslagen n00b DPS kun je prima een instance door.
I'm living proof !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Behalve dan als je inmortal wilt halen en je hebt zo een faal aap die dood gaat op KT op 2%. Dan ben je echt een eikel.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zo'n runs neem je ook mensen mee waarop je kan vertrouwen.

Was het btw niet dat je alleen tot saph moest , en kt niet uit maakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:56:
Ah kijk, harde cijfers :) Nu nog een keertje duiken in die FT vs WF discussie op je wapens, dagger/fist vind ik wel leuk, maar meppen met 2 huge ass maces of axes is toch meer mijn ding :D
Voor een linkje naar mijn Shammy. Die ik wekelijk gebruik om te raiden.

http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Neptulon&n=Hooglander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Ik moet wel duizende Deadwood furbolgs om zeep hebben gebracht de afgelopen weken. Maar uiteindelijk kwam het einde in zicht. Ik leverde de laatste Deadwood tribal veertje in bij de Timbermaw furbolg die ze gooide op een enorme berg die langs hem lag. Eindelijk had ik mijzelf voldoende bewezen om als exhalted te worden aangestreept. Na het binnen harken van de achievement titel [They Love me in that tunnel] en het krijgen van een rasecht Timbermaw Deadwood feather pillow teleporte ik mij naar Dalaran.

Next stop is Argent Dawn. De ondoden van Stratholm zullen wensen dat ze nooit nog een keer tot leven waren gewekt!

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 19:15

Yip

cvs79 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:13:
[...]

Je shaman heeft wel een beetje veel expertise, je hebt maar 140 nodig van jouw 223.

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Outland&n=Shamanyip

Voor diegene die geintereseerd zijn: Boss dummy selfbuffed 5.2k dps in Toc25 heroic Piek dps van ong 10k en sustained 6.1k dps

Tips voor andere aspirende enhance shamans

FAQ: Hit cap 342 Draenei, 368 Horde, Expertise rating cap 140. Cap those before worrying about other stats. Once capped then go for AP/Crit/Agi/Haste.
Credits: Levva

[ Voor 29% gewijzigd door Yip op 14-10-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hmm, dat is beide gevallen duidelijk gear waar ik enkel nog van kan dromen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Auredium schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:25:

Next stop is Argent Dawn. De ondoden van Stratholm zullen wensen dat ze nooit nog een keer tot leven waren gewekt!
Ik heb laatst ook Strat runs gedaan voor Argent Dawn. Daarna heb ik 28 a 30 stacks Runecloth ah 13G verkocht :)

Leuke bijkomstigheid :)

Hoop voor je dat er nog wat undead over is daar ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Yip schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:32:
[...]

Je shaman heeft wel een beetje veel expertise, je hebt maar 140 nodig van jouw 223.
Dat ben ik helemaal met je eens :+ maar heb sinds gister ene nieuwe trinket maar heb ook nog ge-gemmed voor expertise. Dus die gems kan ik nu weer gaan vervangen door Attack Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:38:
Hmm, dat is beide gevallen duidelijk gear waar ik enkel nog van kan dromen :P
Mja irritantste is voor mij nog altijd ik altijd de hele set heb en bonussen en redelijke trinkets en ringen, maar er is nooit een fatsoenlijk wapen die dropt voor me >.<

Kara = dagger van prince ( echt tevaak gedaan nooit gedropt altijd voor andere en alts als ik er niet was)
Gruul = Zwaardje van em ( ook nooit gedropt als ik er bij was )
SSC leotheras the blind = nooit gedropt
ZA = alleen die staff geloot met die gems erin ook nooit dat 1h wapen

Toen kreeg ik eindelijk die van Doomwalker ( talon of the tempest )
En daar heb ik zelfs mee geraid tot we echt MH en BT op farm hadden en ik vervolgens dus Sunwell ging clearen heb ik in de laatste patch voor de nerf voor Lichking, het wapen van archimond geloot waardoor TOEN me dps pas werd wat het had moeten zijn..

Maand erna kon ik weer lvlen "sigh" nu stiekem wachten op de drop van 25man hc tot :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 14-10-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
SpoTs schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:46:
[...]

Je hoeft niet een persé te gemmen. Icewalker op je boots en die precision op je gloves en je hebt ook weer wat hit binnen. Kan je je gems voor andere stats gebruiken.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:01:
[...]

Mja irritantste is voor mij nog altijd ik altijd de hele set heb en bonussen en redelijke trinkets en ringen, maar er is nooit een fatsoenlijk wapen die dropt voor me >.<

Kara = dagger van prince ( echt tevaak gedaan nooit gedropt altijd voor andere en alts als ik er niet was)
Gruul = Zwaardje van em ( ook nooit gedropt als ik er bij was )
SSC leotheras the blind = nooit gedropt
ZA = alleen die staff geloot met die gems erin ook nooit dat 1h wapen
Dagger van prince: Heb ik gehad op me 1ste kara run (ik was blue/green geared :D)
Gruul: Nooit gezien
Leo the blind: Check, gehad en tot ver in BT mee rondgelopen
ZA: 1h sword heb ik ook gehad op de 1ste ZA run :D

Alleen nu loop ik nog steeds met de turning tide rond.
Iedere keer als ik mee ben droppen er geen caster wapens ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Mik! schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:21:
[...]
Je hoeft niet een persé te gemmen. Icewalker op je boots en die precision op je gloves en je hebt ook weer wat hit binnen. Kan je je gems voor andere stats gebruiken.
Valt vies tegen. Dat is maar 32 hitrating. En als je 368 wilt halen, moet je best nog wel wat gemmen.
Yip schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:32:
[...]
FAQ: Hit cap 342 Draenei, 368 Horde, Expertise rating cap 140. Cap those before worrying about other stats. Once capped then go for AP/Crit/Agi/Haste.
Credits: Levva
Ah, 368=14% hitcap (Horde), is precies ook datgene je als elemental nodig hebt op bosses. Is er dus toch weinig veranderd en moet je gewoon spelldamage cap volmaken. Thanks.

[ Voor 30% gewijzigd door mdmeijer op 14-10-2009 15:27 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrVegeta schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:01:
Behalve dan als je inmortal wilt halen en je hebt zo een faal aap die dood gaat op KT op 2%. Dan ben je echt een eikel.
Die mensen moet je IRL afschieten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wootlock schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:22:
[...]

Dagger van prince: Heb ik gehad op me 1ste kara run (ik was blue/green geared :D)
Gruul: Nooit gezien
Leo the blind: Check, gehad en tot ver in BT mee rondgelopen
ZA: 1h sword heb ik ook gehad op de 1ste ZA run :D

Alleen nu loop ik nog steeds met de turning tide rond.
Iedere keer als ik mee ben droppen er geen caster wapens ;(
Turning Tide nooit zien droppen :(
Wel die van patchwork :P

Verder heb ik wel alle 1handed caster swords / dagger uit ulduar 10 :P, en sommige van 25 maar zit echt te wachten op een staff of die dagger van ToT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:40
cvs79 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:13:
[...]

Brrr, die pvp-trinket, snel de trinket gaan halen voor 50 triumph badges.
Auredium schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:25:
En daarna Cenarion Circle. ;p

Wie weet heeft Baron Rivendare in Strat wat leuks voor je in petto, mij heeftie iig aangenaam verrast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:27:
[...]

Die mensen moet je IRL afschieten... :)
Haters : (

hmmm, volgens mij heb ik dat al vaker gepost in dit topic : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:51:
[...]

Haters : (

hmmm, volgens mij heb ik dat al vaker gepost in dit topic : /
Ik zie een trend ... je voelt je iedere keer aangesproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
redfoxert schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:56:
[...]

Ik zie een trend ... je voelt je iedere keer aangesproken ;)
Da's ook niet zo vreemd, het ging ook over mij :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Goedemiddag, ik ben een beginnend speler en mijn character is een Holy Paladin. Ik zou het handig vinden als ik een add-on zou vinden die duidelijk aangeeft wanneer bepaalde buffs, spells van mij gaan aflopen zoals de beacon of light. Heeft iemand een idee? Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
mdmeijer schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:25:
Valt vies tegen. Dat is maar 32 hitrating. En als je 368 wilt halen, moet je best nog wel wat gemmen.
Ik gem d'r niet echt voor. Je krijgt regelmatig gear met hit, zoals je tierpieces. Daarnaast heb je standaard hit vanuit je talents en als draenei je racial. Merendeel van de 25m raids hebben of een moonkin of een spriest dus dat is weer 3% minder. Waarom dan vol gemmen d'r voor als je ie slots nog met andere stats kunt vullen.

Als ele kom ik zelf nu om in de hit en volgens mij is dat als enhancement ook primate doen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Menace_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:10:
Goedemiddag, ik ben een beginnend speler en mijn character is een Holy Paladin. Ik zou het handig vinden als ik een add-on zou vinden die duidelijk aangeeft wanneer bepaalde buffs, spells van mij gaan aflopen zoals de beacon of light. Heeft iemand een idee? Thanks alvast!
Pally Power?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zjanzjak schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:39:
[...]

Brrr, die pvp-trinket, snel de trinket gaan halen voor 50 triumph badges.

[...]

En daarna Cenarion Circle. ;p

Wie weet heeft Baron Rivendare in Strat wat leuks voor je in petto, mij heeftie iig aangenaam verrast. ;)
Ja, die mount zo wel handig sjiek zijn. Maar eerst nog pakweg 15000 rep punten grinden. Echter zou Stratholm rep minder veel grinden moeten zijn dan Timbermaw was.

Weet niet of ik voor Cenarion ga, denk dat ik daarna eerst de argent tournament ga afmaken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

PallyPower wordt ook door onze pally's gebruikt tijdens raids, scheelt een hele hoop gezeur om missende buffs etc :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:55
Volgens mij bedoelt hij een addon waarmee hij de timers van Beacon, sacred shield en bijv de FoL HoT kan zien. Ik gebruik hierzelf classtimer voor en dan focus op de tank. Ik geloof dat er nog een paar andere addons zijn maar ik had niet echt zin om goed te zoeken aangezien ik de addon al gebruikte voor me hunter. Het enige nadeel aan dit is dus dat je alleen de timers zien op je focus of je target, maar aangezien ik clique+grid gebruik is target niet heel handig en doe ik het met focus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
GrandDestroyer schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:23:
Volgens mij bedoelt hij een addon waarmee hij de timers van Beacon, sacred shield en bijv de FoL HoT kan zien. Ik gebruik hierzelf classtimer voor en dan focus op de tank. Ik geloof dat er nog een paar andere addons zijn maar ik had niet echt zin om goed te zoeken aangezien ik de addon al gebruikte voor me hunter. Het enige nadeel aan dit is dus dat je alleen de timers zien op je focus of je target, maar aangezien ik clique+grid gebruik is target niet heel handig en doe ik het met focus :P
Ja, ik bedoel ook de timers van met name Beacon en Sacred Shield. Dank je wel.
Vanavond classtimer eens even checken.
Bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik weet niet of je ook unitframes gebruikt, ik gebruik zelf XPerl en daar is alles in te stellen qua buffs. In het party of raidscherm zie ik mijn gecaste buffs bij elke speler staan, en binnen dat icoontje zit ook een timer waar wordt aangegeven hoe lang de buff nog duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:55
Menace_1981 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:31:
[...]

Ja, ik bedoel ook de timers van met name Beacon en Sacred Shield. Dank je wel.
Vanavond classtimer eens even checken.
Bedankt voor de reacties :)
Ik heb misschien een betere addon gevonden. Klik Ga hem denk zelf ook is uitproberen. Nou hoef je geen focus te hebben en je kan zien wie de andere sacred shields krijgt.

[ Voor 36% gewijzigd door GrandDestroyer op 14-10-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooo gisteren weer druk geweest in Totc5 hc ,nog wat loot gewonnen voor mn offspec en Marrowstrike dropte ook voor mij :) vervelend haha nu moet ik kiezen of ik met Edge of ruin of met marrowstrike rond ga lopen :P

heb gisteren ook maar het idee laten varen om tank als offspec te nemen dus heb ik hem maar weer terug gezet op Holy,had toen wotlk nog niet zo heel lang uit was een redelijk healing setje maar had die weggevendored toen omdat ik dat Respeccen zat was en toen alleen maar holy was om te helpen met guildruns maar nu ben ik echter alweer aardig op weg om een leuk starters setje in elkaar te flansen,gisteren de Holy gloves geloot in totc 5man en nog een leather broek met int,stam etc erop,ook dat zwaardje gekocht voor 20 champions seals en nog wat cratable starter epics,nu zit ik alleen nog verlegen om een mooi schild maar dat komt ook wel weer goed haha

zijn er hier nog wat holy pallies actief (of mensen met verstand ervan) die mij weer een beetje opweg kunnen helpen? belangerijke stats waren toch : Intellect,spellpower &Haste/crit rating toch? en hoe gemmen jullie de boel precies?is weer even wennen haha ben altijd retri geweest en heb maar een paar weekjes van holy mogen proeven dus vandaar..

p.s. overige tips mbt holy/healing zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
O yeah ! The Exalted :D

Op naar de insane wat wel een tijd gaat kosten >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:42:
O yeah ! The Exalted :D

Op naar de insane wat wel een tijd gaat kosten >.>
Speel jij al je hele carriere op 1 char? :X ik heb echt teveel chars om tijd aan die nutteloze achievements te besteden :p

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: