Toon posts:

Insect onder scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje in het bezit van de Dell XPS M1530. Soms zitten er vuiligheidjes onder het scherm. Geen idee hoe ze er komen, maar meestal verdwijnen ze ook weer. Nu heb ik een wat lulliger probleem. Sinds kort zit er een klein insectje onder, die niet weg gaat. Het is niet wereldschokkend, maar het ziet er net uit als een paar dode pixels naast elkaar. Het is beetstje zit vrij in het midden van het scherm. Ik vraag me af of dit er onderuit het er nog onderuit te halen is, of dat ik dan het scherm stuk maak. Heeft iemand tips?

Foto genomen met mobiel door vergrootglas:

Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/1023/scherm.jpg

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Dit gebeurde op CampZone ook regelmatig, beestjes gingen vanzelf weer dood en vielen naar beneden... Verder heb ik ook geen tips voor je ;)...

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry dat ik niet even de zoekfunctie heb gebruikt, dacht dat het niet zon veel voorkomend probleem zou zijn :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zodra je hulp nodig hebt weet jij het in ieder geval niet zeker, dus voortaan geen aannames doen over wanneer je wel of niet hoeft te zoeken :o

Wegens meer keren uitgevonden worden dan een circular transportation facilitation device gaat deze iig dicht :z

[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 06-10-2009 21:53 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.