Ben ik nu de enige die hier last van heeft of is dit een structureel probleem met TFT schermen?
:-) LOL Hier heb ik nog NOOIT van gehoord of last van gehad! Om welk merk gaat het?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ben gelukkig niet de enige...........
edit:
Sorry voor het opene van dit topic, ik heb over het andere heen gelezen
Sorry voor het opene van dit topic, ik heb over het andere heen gelezen
[ Voor 15% gewijzigd door Adm.Spock op 24-07-2003 00:53 ]
Is 't bij jou ook een laptop 
Of zeg ff welke TFT anders.
Lijkt me niet mogen... Anders kan er ook stof etc in komen, lijkt me ook niet echt lekker.
Ik heb er iig geen last van en zo te zien zit alles goed dicht hier
als je nog garantie hebt zou ik 'm omruilen hoor
Of zeg ff welke TFT anders.
Lijkt me niet mogen... Anders kan er ook stof etc in komen, lijkt me ook niet echt lekker.
Ik heb er iig geen last van en zo te zien zit alles goed dicht hier
als je nog garantie hebt zou ik 'm omruilen hoor

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Aan allen met een laptop...
gelijk als de zomer begint het hele gevaarte met duktape intapen,
gelijk als de zomer begint het hele gevaarte met duktape intapen,
LOL is idd wel apart. Meestal komen vliegjes enzo op het licht af. Dus misschien kan je een lamp erbij hangen ofzo en je monitor uit doen.. misschien gaat ie dan wel op je lamp af. Bij mij zitten ze ook wel eens op het beeld maar heb er nog nooit 1 achter gehad. Tsja en anders ff naar winkel ofzo en hem door monteur laten schoonmaken.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Mijn IIyama AU4831D heb ik zelf al schoongemaakt, daar ben ik gelukkig handig genoeg voor. Nu had ik drie dagen terug wéér zo'n beeste ertussen. Deze gign vanzelf dood, toen ik gisteren voorzichtig tegen het panel klopte viel het er tussenuit! Dat klopt ook wel want er zit een spleet tussen de backlight en de pixelmatrix van 0,4 mm (nagemeten met een schuifmaat
). Stof komt er niet tussen, maar die onweersbeestjes kunnen er tussen kruipen door een aantal hele kleine gaatjes, wat dus bijzonder irritant is.
Lampje ernaast zetten is beperkt effectief. Alle insecten zullen toch op de HF-TL balkjes in de monitor afgaan. De hoge frequentie is aantrekkelijker. Behalve voor muggen, die gaan voor de warmte van het halogeen bureaulampje.
Lampje ernaast zetten is beperkt effectief. Alle insecten zullen toch op de HF-TL balkjes in de monitor afgaan. De hoge frequentie is aantrekkelijker. Behalve voor muggen, die gaan voor de warmte van het halogeen bureaulampje.
Ik heb er hier ook één, in m'n HP L1520
FYI.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Straks komen de eerste TFT's op de markt met een ingebouwde insecten toaster in de backlight 
toch snap ik niet waarom er geen stof door een gaatje van 0,4 mm kan...
toch snap ik niet waarom er geen stof door een gaatje van 0,4 mm kan...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.