Gister zat ik dus fijn achter mijn pctje met TFT scherm tot ik merkte dat er een heel klein diertje over mijn monitor liep.. Ik schonk hem geen aandacht in de hoop dat ie snel weg zou zijn.
Even later had ik helemaal genoeg van hem, dus wilde hem even verwijderen en toe kwam het....
Hou je vast, hij zat IN mijn monitor... hij liep vrolijk achter de letters en beelden langs, verstpte zich meer maals in de rand, om even later weer terug te komen...
Nooit geweten dat het mogelijk zou zijn... en dat ik het zou mee maken.
De meest loschische verklaring is dat hij tussen het werkelijke scherm en de licht unit liep..
gelukkig is hij nu weg, misschien wel geelectrocuteerd door de ccfl.
Dit leek mij de meeste goede plek om het even met jullie te delen, mocht het niet gepast zijn dan gooi het topic maar dicht
PS. Nee het was GEEN virus, het was namelijk kleiner dan 1 pixel van het scherm
Even later had ik helemaal genoeg van hem, dus wilde hem even verwijderen en toe kwam het....
Hou je vast, hij zat IN mijn monitor... hij liep vrolijk achter de letters en beelden langs, verstpte zich meer maals in de rand, om even later weer terug te komen...
Nooit geweten dat het mogelijk zou zijn... en dat ik het zou mee maken.
De meest loschische verklaring is dat hij tussen het werkelijke scherm en de licht unit liep..
gelukkig is hij nu weg, misschien wel geelectrocuteerd door de ccfl.
Dit leek mij de meeste goede plek om het even met jullie te delen, mocht het niet gepast zijn dan gooi het topic maar dicht
PS. Nee het was GEEN virus, het was namelijk kleiner dan 1 pixel van het scherm