Er zit een beest in mijn TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
8)7 dit is echt te freaky!! Er zit gewoon een soort insect in mijn tft. Ik zie hem gewoon over mijn scherm kruipen, dus ik denk, hmmm ff wegvegen dat beest.

Ik heb geen drugs op en ook geen alcohol! Maar hij zit gewoon tussen twee lagen van mijn tft of zo :/ Dit kan toch niet???? Hij is echt te klein om te fotograferen..

wat doe ik hieraan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:55

Aapje

Opel-beun
Virus scanner draaien? :+
Of hopen dat ie dood gaat? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:32

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je kunt alleen maar hopen dat het beest verdroogd aan de zijkanten of gewoon wegloopt.

"Dode pixel?"
"Nee, een bug."
/flauw :P

[ Voor 11% gewijzigd door PD2JK op 17-07-2005 18:30 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

kan je de tft niet los schroeven en die buitenste laag er af halen en beest verwijderen

disclaimer:
ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade ten gevolge van het losschroeven :D

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
Prutz0r schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:30:
Je kunt alleen maar hopen dat het beest verdroogd aan de zijkanten of gewoon wegloopt.

"Dode pixel?"
"Nee, een bug."
/flauw :P
Die is echt te goed _/-\o_

Ik denk ook dat je het beste gewoon kan wachten tot hij dood is, al zal hij dan blijven zitten...
Kan je er echt niet bij? Anders eens heel voorzichtig met een pincet oid proberen.
Wanneer je er niet bij kan zal hij op eoa manier tussen het daadwerkelijke scherm en de plastic beschermlaag terecht zijn gekomen en denk ik dat je daar niets mee kunt... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tim_R op 17-07-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm dat ding openschroeven? Hmmm liever niet denk ik...

als ie nou in het midden doodgaat is het wel klote. Zouden ze dat bij Philips als dooie pixels zien? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pfff... er hebben dus genoeg andere mensen ook last hiervan... :+

tja.. nu maar hopen dat ie doodgaat buiten beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-09 11:52
Ik heb er ook sinds een paar dagen een in m'n tft. Ik ben bang dat hij dood is nu terwijl hij nog steeds in het midden van het scherm is. Hij beweegt iig al een hele tijd niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
Novi schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:50:
Ik heb er ook sinds een paar dagen een in m'n tft. Ik ben bang dat hij dood is nu terwijl hij nog steeds in het midden van het scherm is. Hij beweegt iig al een hele tijd niet meer :(
even erboven op het scherm tikken. met een beetje geluk valtie naar beneden

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
als ie dood is is het shit want dan gaat ie neit meer weg. maar had ooit gelezen dat als je het ooit ziet dat je het neit moet aanraken en gewoon zn gang meot lateng aan zodat het zelf eruit gaat want als ie dood is blijft ie echt plakken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zit iedere keer gespannen te kijken als ie ergens midden in het scherm stopt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste insecten zijn dol op licht, (waarom zou ie anders in je tft kruipen?) mischien eens het proberen waard om in het donker met een een andere felle lichtbron je "bug" te verleiden naar de achterkant van je scherm oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feni
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:17
Als dat beest dood in het midden van je scherm blijft hangen moet je ff een zuignapje pakken en m zachtjes op de plaats waar dat beest zit drukken, daarna trekken. Met een beetje mazzel flikkert hij dan naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:48:
De meeste insecten zijn dol op licht, (waarom zou ie anders in je tft kruipen?) mischien eens het proberen waard om in het donker met een een andere felle lichtbron je "bug" te verleiden naar de achterkant van je scherm oid ?
Die had ik ook al in gedachte :D
Alle lichten uit, gordijnen dicht, en een halogeenlamp oid ernaast zetten. Als het goed is vind het insect (als het nog leeft) dan de weg naar buiten aangezien daar het meeste licht doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

Bij ons op de zaak zijn alle LCD schermen ondergekakt door vliegen, ze worden gewoon door de warmte aangetrokken. Op een of andere manier zitten ze ook telkens op m'n Senseo.
Op zich niet gek dat die beestjes door de ventilatie-openingen van je scherm kruipen, vooral 's avonds heb je veel licht in dat scherm

[ Voor 11% gewijzigd door BadMotha op 17-07-2005 22:10 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:11
Wow. Dat is wel heel bijzonder. Kan je daar een foto van maken? Ik wil dat wel eens zien.
Dat zuignap verhaal klinkt wel goed.
Succes.

Emos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Feni schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:04:
Als dat beest dood in het midden van je scherm blijft hangen moet je ff een zuignapje pakken en m zachtjes op de plaats waar dat beest zit drukken, daarna trekken. Met een beetje mazzel flikkert hij dan naar beneden.
Misschien prak je die vlieg dan wel helemaal :P

En dan heb je een grote gele/groene dode sub-pixel... 8)7

Portfolio

Pagina: 1