Ik heb geen drugs op en ook geen alcohol! Maar hij zit gewoon tussen twee lagen van mijn tft of zo

wat doe ik hieraan
[ Voor 11% gewijzigd door PD2JK op 17-07-2005 18:30 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Die is echt te goedPrutz0r schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:30:
Je kunt alleen maar hopen dat het beest verdroogd aan de zijkanten of gewoon wegloopt.
"Dode pixel?"
"Nee, een bug."
/flauw
[ Voor 3% gewijzigd door Tim_R op 17-07-2005 18:34 ]
even erboven op het scherm tikken. met een beetje geluk valtie naar benedenNovi schreef op zondag 17 juli 2005 @ 18:50:
Ik heb er ook sinds een paar dagen een in m'n tft. Ik ben bang dat hij dood is nu terwijl hij nog steeds in het midden van het scherm is. Hij beweegt iig al een hele tijd niet meer
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
Verwijderd
Die had ik ook al in gedachteVerwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:48:
De meeste insecten zijn dol op licht, (waarom zou ie anders in je tft kruipen?) mischien eens het proberen waard om in het donker met een een andere felle lichtbron je "bug" te verleiden naar de achterkant van je scherm oid ?
[ Voor 11% gewijzigd door BadMotha op 17-07-2005 22:10 ]
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Emos
Misschien prak je die vlieg dan wel helemaalFeni schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:04:
Als dat beest dood in het midden van je scherm blijft hangen moet je ff een zuignapje pakken en m zachtjes op de plaats waar dat beest zit drukken, daarna trekken. Met een beetje mazzel flikkert hij dan naar beneden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq