Onweersbeestje of iets anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024
Foto

Het is een beetje een brakke afbeelding, hopelijk zien julie wat ik bedoel. Ik kreeg dit scherm gisteren binnen en ik was dolblij dat alles goed werkte. Helaas zag ik op een gegeven moment iets van een stofje onder de toplaag zitten. Ik had het er met iemand over en volgens hem kon het wel eens een onweersbeestje zijn. In alle topics hier op GoT lees ik dat die beestjes tussen je scherm door racen, maar de mijne zit gewoon stil. Ik vraag me af wat het is. Als het echt iets serieus is, dan zal ik eens contact met de winkel opnemen voor een nieuw scherm.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Beweegt dat ding? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

In alle topics hier op GoT lees ik dat die beestjes tussen je scherm door racen, maar de mijne zit gewoon stil.
:Y) Ik zou het voor een paar dagen zo houden, en als het dan nog niet verdwijnt teruggaan? Denk niet dat je het op garantie kan gooien aangezien dit geen defecte scherm is.

Wauw, een sig!

• Eindewege
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

Eindewege

Het beste dorp van nederland

... maar de mijne zit gewoon stil...
Edit: ik was weer te laat

Ziet er overigens niet echt uit als een onweersbeestje, die heb ik namelijk wel eens in mn scherm gehad en zijn duidelijk te onderscheiden. lijkt meer een vlekje, maar dat kan door de onscherpe foto komen

[ Voor 39% gewijzigd door Eindewege op 30-08-2006 14:47 ]

Van Zeeland dan misschien ??

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Outerspace schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:45:
[...]

[...]

:Y) Ik zou het voor een paar dagen zo houden, en als het dan nog niet verdwijnt teruggaan? Denk niet dat je het op garantie kan gooien aangezien dit geen defecte scherm is.
Bij samsung is het garantie. Heb mijn scherm (913v) binnengedaan, en een week later stond er een nieuwe 920n voor de deur

• Mei
Het ziet eruit als een kort dun lijtje, vandaar dat ik eerst ook dacht dat het een stofje was.

Ik neem trouwens toch aan dat het garantie is. Het hoort niet voor te komen, dus is het een defect.

• bartgabriels
Het is geen defect, dat zijde ze bij Samsung ook, maar het is gewoon goodwill van heb als ze het vervangen.

• Mei
Je betaalt toch voor een perfect scherm? Alles wat dan niet hoort, is voor mij een defect.

En ik zou nooit af gaan op wat een fabrikant of winkel zegt. Die houden zich toch nooit aan de wet.

• bartgabriels
Mei schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:48:
Je betaalt toch voor een perfect scherm? Alles wat dan niet hoort, is voor mij een defect.

En ik zou nooit af gaan op wat een fabrikant of winkel zegt. Die houden zich toch nooit aan de wet.
Ow, staat er iets in de garantie de omschrijving van een perfect scherm waarop jij kan bewijzen dat dat niet hoort? Ik denk het niet.

Enkel de electronische/mechanische gebreken van de fabrikant vallen onder garantie. Een donderbeestje is geen mechanisch of electronische fout waar de fabrikant iets aan kan verhelpen.

[ Voor 3% gewijzigd door bartgabriels op 30-08-2006 15:58 ]

Verwijderd

Ow, staat er iets in de garantie de omschrijving van een perfect scherm waarop jij kan bewijzen dat dat niet hoort? Ik denk het niet..
Zo ken ik er ook nog wel een paar:

Ow jeetje er zit verf op me nieuwe beeldscherm, even kijken of samsung dat vergoed 8)7

• Mei
Oh, dus jullie vinden dat als je monitor geleverd wordt met iets in het scherm dat daar gewoon niet hoort, dat je het dan hoort te accepteren?

Ik vind van niet en ik wil gewoon weten hoe ik dit kan oplossen.

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 10:43
Ik heb een onweersbeestje in me tft zitten, maar het mag toch niet mogelijk zijn dat die beestjes onder je scherm kunnen komen?
foto (links onder post reply)
Je foto is wat vaag maar toch lijkt het op een onweersbeestje.

[ Voor 7% gewijzigd door NightForce op 30-08-2006 17:12 ]

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hehe, vet vreemd allemaal:D Ik dacht dat mn TFT brak was toen ik een vliegje erin zag zitten 8)7

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50
NightForce schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:09:
Ik heb een onweersbeestje in me tft zitten, maar het mag toch niet mogelijk zijn dat die beestjes onder je scherm kunnen komen?
foto (links onder post reply)
Je foto is wat vaag maar toch lijkt het op een onweersbeestje.
Er zitten gaten in voor luchtkoeling dus daardoor kunnen die beesten ook binnen komen.

Ik heb het zelf ook pasgeleden gehad. Ik vermoed dat het dier nu dood onderin de monitor ligt :+
Zie ook dit filmpje wat ik toen heb gemaakt met m'n fototoestel. Zo ziet zo'n beest er dus uit als ie nog leeft.

Overigens, als dit bij een nieuwe monitor het geval is, gewoon garantie claimen. Als je het enigsinds aanemelijk kan maken dat het dier er al in zat toen je de monitor kreeg zullen ze je best verderhelpen. Er bestaat ook nog zoiets als klantenservice. En IMHO is het wel een ontwerpfout, wat ze kunnen even makkelijk een hor tussen de luchtgaten zetten.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:20
Ik heb het zelfde op me werk met me tft scherm, soort miet, ofzo(zo noemen ze het in groningen)
Het is een heel klein ding, lijkt op een dode pixel en heel irri.

Me collega heeft er zelfs 3 zitten..
We hebben al geprobeerd met de compressor lucht er achter het scherm te blazen, maar weg gaan ze niet.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
hehe ik heb dat ook wel eens, maar ik pest ze altijd zo hard dat ze vanzelf weggaan of dood gaan van de stress :P

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Het is voor ons denk ik net zo lastig om te beoordelen wat dit nou precies is. Ik denk zelf aan een stofje/vlekje/beestje. Zeker ook omdat het stil zit en de lijnen van het beeld gewoon doorgaan.

Het niveau begint nu echter door te zakken. Tijd om ergens anders te gaan spelen >:)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.