SP2 is het zeker niet, maar geef toe dat er veel van Vista inzit.
XP was compleet anders dan Windows ME, Vista was compleet anders dan XP, maar Windows 7 heeft toch veel van Vista weg. Ok het is een nieuwe Windows en zo hoort het ook behandelt te worden omdat er wel veel goede aanpassingen zijn. Maar de meeste ideëen zijn nog van Vista die gewoon verbeterd zijn.
Ik denk dat je nog niet in contact bent gekomen met dat 'machtverwervingsgedoe'

, anders zou je onmiddelijk begrijpen wat ik bedoel. Het heeft niks met UAC te maken.
Bovendien, je hebt er geen tooltje voor nodig hoor, gewoon Configuratiescherm, Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht, Gebruikersaccounts, Instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen et voila! Zet de slider naar beneden. Hoewel je UAC beter aan laat staan omdat je anders problemen met andere programma's krijgt. Conclusie: UAC is er niet beter op geworden tegenover Vista

.
Waarom is er geen mogelijkheid om in zo'n UAC venstertje de optie 'altijd toestaan' aan te vinken? DING DING We have a winner! Waarom niet Microsoft? Zelf echt nog niet opgekomen?
Ik moet bij het opstarten van mijn pc ELKE keer opnieuw EVGA Precision toestaan als onderdeel van mijn graka (en neen ik verwijder dit niet van de startup-lijst want voor mij is het een noodzakelijk programma).
[
Voor 54% gewijzigd door
Terrestraeon op 18-10-2009 21:46
]