Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 15 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 104.214 views

Onderwerpen

Alle 25 producten

quote:
djfox741 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:26:
[...]

Ben mij ervan bewust, alleen dit topic gaat direkter in op deze vragen en vind dat deze vraag hier beter past dan wat ik als nieuwe vraag zelf heb geopend.

Heb dit nu ook daar neergezet en verwezen naar dit Topic.
Nee, dat doen we dus niet ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
quote:
freijman schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:34:
Even een paar dingen:
Nu gaat natuurlijk iedereen als een gek de Enterprise editie binnenhalen en dat is niet de bedoeling want ten eerste zijn het aantal serials beperkt, ten tweede pleeg je valsheid in geschriften als je IT-manager invult als je dat niet bent. Windows 7 Enterprise is niets meer waard als er geen testomgeving is en je ontneemt serieuse testers hun kans.
:? Hoezo zijn het aantal serials beperkt? En hoezo ontneem je serieuse testers hun kans?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:03
Kan je aangeven welke details je wilt tonen in windows explorer als je de view op details hebt? Ik word namelijk gestoord van het steeds moeten veranderen hiervan. Het ziet er altijd zo uit, dus dat zal wel de standaard instelling zijn:

Maar zoals je ziet is mijn scherm gewoon te klein om alles te laten zien en opzich vind ik dat niet zo erg, maar ik wil wel de hele filename kunnen zien en dat kan nu dus niet. Nu zit ik steeds #, title en type te verwijderen, maar bij iedere andere map staat dat er dus weer..
Kan je dat ergens veranderen?

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21:03

Matis

Rubber Rocket

quote:
Deadeye878 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:31:
:? Hoezo zijn het aantal serials beperkt? En hoezo ontneem je serieuse testers hun kans?
Daarbij komt nog, wie zegt dat ik de Enterprise editie zou willen. Ik heb nu een Professional van MSDNAA gehaald. Vind het prima werken, heb geen Enterprise nodig hoor :S

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23-02 17:27

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Waar is eigenlijk de mogelijkheid gebleven om hardware profielen aan te maken? Ik wil straks, naast mijn Theatron Agrippa, een M-audio 2496 geluidskaartje in mijn systeem prakken om weer eens met Reason en Cubase aan de slag te gaan. Het liefst maak ik dan een apart hardware profiel aan om resources uit te sparen, maar ja... waar zit het? :?

Ik krijg trouwens mijn M-audio Oxygen 8 midi-keyboard (USB interface) niet aan de praat in de 64-bits versie. Er zijn blijkbaar geen 64 bits drivers voor te vinden. Maar eens opzoek naar een midi-kabel. Als het goed is moet ik die nog ergens hebben.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 10:25

Nitai

Feels good man

Zijn er meer van jullie die Security Essentials van MS gebruiken in Windows 7? Ik ben er eigenlijk vrij positief over! :) Het trekt weinig resources en na ook wat getest te hebben met virussen/wormen in een virtuele omgeving pikt hij toch alles wat ik hem voorschotel eruit. Inmiddels draait deze ook op m'n werk PC erg fijn.

Dat ze dit niet eerder gedaan hebben, scheelt weer antivirus proggies kopen. :)

Vinnu#2173 | Thats all folks!

quote:
Nitai schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:30:
Zijn er meer van jullie die Security Essentials van MS gebruiken in Windows 7? Ik ben er eigenlijk vrij positief over! :) Het trekt weinig resources en na ook wat getest te hebben met virussen/wormen in een virtuele omgeving pikt hij toch alles wat ik hem voorschotel eruit. Inmiddels draait deze ook op m'n werk PC erg fijn.

Dat ze dit niet eerder gedaan hebben, scheelt weer antivirus proggies kopen. :)

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 10:25

Nitai

Feels good man

Thanks naamgenootje O+ , maar wilde het bovenstaande eigenlijk kwijt icm Windows 7. Nu ik het erop nalees, heb je wel gelijk dat ik in het andere topic had moeten posten. :)

Vinnu#2173 | Thats all folks!

RnB: zxet je show extensions eens aan... _/-\o_ ;)

wanneer wordt de inschrijving van de Ms 7 launch party nou ns geopend. Of zal ik anders toch maar een oem bestellen... (ben ik zeker van plan mocht dat nodig zijn)

Sjah wijzigde deze reactie 01-10-2009 12:31 (67%)

• -SafaN-
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-07-2019
Misschien al eens eerder gevraagd, maar het staat niet in de topicstart.

Ben je verplicht de ultimate te kopen als je oudere spellen wil spelen, of gaat de xp-mode alleen over zeer specifieke toepassingen?

Ik heb bv een hoop classics op mijn steam account staan die volgens mij niet compatibel zijn met w7

Gr.
quote:
-SafaN- schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:27:
Ben je verplicht de ultimate te kopen als je oudere spellen wil spelen, of gaat de xp-mode alleen over zeer specifieke toepassingen?
Over het algemeen specifieke toepassingen.
XP Mode is niet echt voor de consument, maar eerder voor bedrijven, afaik.
quote:
Ik heb bv een hoop classics op mijn steam account staan die volgens mij niet compatibel zijn met w7
Zoals welke dan?

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'" -Isaac Asimov

In de 1e plaats , laat XP mode nou maar uit het hoofd voor 3d games, voor 2d kan het nog wel werken.

In de 2e plaats, voel je maar niet zielig als je 7 Home hebt, een Virtuele Xp of 98 in Sun's VirtualBox (gratis en goed) installen geeft je nagenoeg hetzelfde als wat Xp Mode je biedt.

quote:
Sjah schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:30:
In de 1e plaats , laat XP mode nou maar uit het hoofd voor 3d games, voor 2d kan het nog wel werken.

In de 2e plaats, voel je maar niet zielig als je 7 Home hebt, een Virutele Xp of 98 in Sun's VirtualBox (gratis en goed) installen geeft je nagenoeg hetzelfde als wat Xp Mode je biedt.
En in de 3e plaats doen de meeste spellen het wel.

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
quote:
-SafaN- schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:27:
Misschien al eens eerder gevraagd, maar het staat niet in de topicstart.

Gr.
XP Mode is niet echt geschikt voor het spelen van (3D) spellen hoor, dus ik zou daar niet teveel van verwachten.

/spuit 11

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Emunator
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 10-01 15:55
Ik krijg op verschillende pc's de volgende melding onder windows 7 ultimate.

http://i205.photobucket.com/albums/bb267/The_Emunator/th_Netwerk.jpg

Ondanks dat heb ik toch gewoon internet.

Verder draait windows 7 ultimate heerlijk.

• mvandervelde
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13:10
quote:
Emunator schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:45:
Ik krijg op verschillende pc's de volgende melding onder windows 7 ultimate.

[afbeelding]

Ondanks dat heb ik toch gewoon internet.

Verder draait windows 7 ultimate heerlijk.
Dit klopt, zodra je 1 pagina geopened hebt op internet, gaat die melding weg ;)

• TomWij
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 07-12-2019
quote:
Sjah schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:53:
Vraag me eigenlijk af waarom iedereen dat zo consequent blijft doen, heb het nog nooit voorgehad dat ik niet weet wat de type van een bestand is. Het ziet er naar mijn mening vriendelijker uit als je ze verbergt.

Hetzelfde geldt voor verborgen mappen, die laat ik ook gewoon verborgen... Zo verberg ik mappen die niet verwijderd mogen worden, of mappen die mensen die meekijken op mijn scherm niet mogen zien. :+
quote:
mvandervelde schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:03:
Dit is echter in het algemene geval niet zo, bij mij is die zonder het openen van een pagina betrouwbaar.

• RTG
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
TomWij schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:27:
[...]

Vraag me eigenlijk af waarom iedereen dat zo consequent blijft doen, heb het nog nooit voorgehad dat ik niet weet wat de type van een bestand is. Het ziet er naar mijn mening vriendelijker uit als je ze verbergt.
Ik vind het juist veel sneller duidelijk mét extensies, zo is dat nu eenmaal aangewend. Een extensie aanpassen is ook meteen gebeurd, en mocht er een file-associatie veranderen en daarmee ook het incoontje, blijft het altijd duidelijk. Een .exe gecombineerd met een .txt incoontje (bijv.) zal dan ook niet zo snel geopend worden.
Daarom is het ook een Persoonlijke Voorkeur :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23-02 17:27

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zojuist startte mijn PC niet op. Kreeg alleen een zwart scherm met muiscursor te zien. Ruim 5 minuten zitten wachten, want af en toe had ie wel schijfactiviteit, maar helaas startte hij niet. Na een reboot weer hetzelfde. Heb dus maar even een herstelpunt teruggezet. Vreemd, want gisteren functioneerde het nog prima. PC ook normaal uitgezet. :?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Kev0
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
Hebben jullie ook een muis/focus probleem in Windows 7?
Steeds als ik bijvoorbeeld in een fullscreen programma zit krijg ik rare problemen met de muis/focus. Stel er komt iemand online op MSN, en ik klik in mijn fullscreen programma (bv een spel) rechts onder, dan wordt er op dat msn venster geklikt (wat dus eigenlijk onzichtbaar op de achtergrond is, en niet de bedoeling is om daar op te klikken) en minimized mijn fullscreen programma/spel. Heel irritant dus.

Ik kan er niks over vinden en heb ook geen idee hoe ik dat kan oplossen. Videokaart/muisdrivers opnieuw installeren/updaten helpt niet.

Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Krijg vandaag een update van mijn ATI 4850 videokaart via windows update. Staat geen versienummer of wat dan ook bij, alleen dat hij gister is gepubliceerd. Heb momenteel al catalyst 9.9 erop staan. Nog meer mensen die deze update hebben gekregen?

• pafdaddy
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 20:07
quote:
Kev0 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:10:
Hebben jullie ook een muis/focus probleem in Windows 7?
Steeds als ik bijvoorbeeld in een fullscreen programma zit krijg ik rare problemen met de muis/focus. Stel er komt iemand online op MSN, en ik klik in mijn fullscreen programma (bv een spel) rechts onder, dan wordt er op dat msn venster geklikt (wat dus eigenlijk onzichtbaar op de achtergrond is, en niet de bedoeling is om daar op te klikken) en minimized mijn fullscreen programma/spel. Heel irritant dus.

Ik kan er niks over vinden en heb ook geen idee hoe ik dat kan oplossen. Videokaart/muisdrivers opnieuw installeren/updaten helpt niet.
Ja dit herken ik. Ik had echter X-Mouse Button Control geladen. Ik heb dit op een gegeven moment niet meer mee laten starten met een reboot en sindsdien heb ik het probleem niet meer gehad.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Dorest0rm
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11-02 12:28
quote:
Dj-sannieboy schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:05:
Krijg vandaag een update van mijn ATI 4850 videokaart via windows update. Staat geen versienummer of wat dan ook bij, alleen dat hij gister is gepubliceerd. Heb momenteel al catalyst 9.9 erop staan. Nog meer mensen die deze update hebben gekregen?
Ja, maar dan voor me 4770.
Toen ik update ging me scherm op zwart(muziek ging door) en een minuut later zei die dat de update failde

• Kev0
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
quote:
pafdaddy schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:59:
[...]

Ja dit herken ik. Ik had echter X-Mouse Button Control geladen. Ik heb dit op een gegeven moment niet meer mee laten starten met een reboot en sindsdien heb ik het probleem niet meer gehad.
Bedankt voor je antwoord. Tenminste niet de enige met dit probleem.
Helaas zegt X-Mouse button contol mij niks. Ik heb dat programma dus ook niet draaien. Ook niks vergelijkbaars voor zover ik weet.

Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.

• Double J
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 17-02 22:52
Zijn er hier ook anderen die problemen ondervinden met exact audio copy?
Ik gebruik de nieuwste versie van de website, maar telkens scheid hij er mee uit als ik probeer een cd te rippen (en ook als ik externe compressors probeer te installeren).

Anderen daar ook problemen mee?

• Jag
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19:25
quote:
TomWij schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:02:
[...]

Het engiste dat ik kan bedenken dat dit veroorzaakt is het ontbreken van de symbolen waardoor hij bepaalde dingen niet herkent, download de Debugging Tools eens en voer voor het xperfview command eerst even het volgende commando uit, kijk ook of je in een van de menus de symbolen kan aanzetten...
code:
1
set _NT_SYMBOL_PATH=SRV*C:\SYMBOLS*http://msdl.microsoft.com/download/symbols

Ok, ik heb de debugging tools geinstalleerd, het commando uitgevoerd (wat overigens geen zichtbare reactie oplevert) en opnieuw het xperfview uitgevoerd, geen succes. In Xperf load symbols aangevinkt, geen verschil. Nog steeds alles onder unknown. Moet ik anders dat symbols package voor windows 7rtm downloaden?

Dank voor de hulp trouwens :).

• TomWij
quote:
RTG schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:46:
Ik vind het juist veel sneller duidelijk mét extensies, zo is dat nu eenmaal aangewend. Een extensie aanpassen is ook meteen gebeurd, en mocht er een file-associatie veranderen en daarmee ook het incoontje, blijft het altijd duidelijk. Een .exe gecombineerd met een .txt incoontje (bijv.) zal dan ook niet zo snel geopend worden.
Het is inderdaad persoonlijke voorkeur, wou alleen even zeggen dat er sommigen niet verder over nadenken wanneer ze het aanzetten omdat ze de optie ergens lezen. Zo veranderen bestanden niet zomaan van type of extensie en kan je het juiste type steeds aflezen ook al is de extensie verborgen.

Anderzijds moet ik je zeker gelijk hebben dat het ambetant kan zijn voor kwaadaardige dingen, maar dat is dan weer een totaal andere kwestie. Vind het lelijk als er een extensie achter staat, maar als een ander dat niet vind, geen probleem. ;)
quote:
Jag schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:08:
Ok, ik heb de debugging tools geinstalleerd, het commando uitgevoerd (wat overigens geen zichtbare reactie oplevert) en opnieuw het xperfview uitgevoerd, geen succes. In Xperf load symbols aangevinkt, geen verschil. Nog steeds alles onder unknown. Moet ik anders dat symbols package voor windows 7rtm downloaden?

Dank voor de hulp trouwens :).
Nee, Symbols aanzetten is normaal voldoende, maar het probleem ligt ergens anders en heb dus geen idee waarom hij niet weer hoe de modules noemen, helaas... Het is het enigste wat je weerhoudt van te weten waar het probleem ligt.

TomWij wijzigde deze reactie 01-10-2009 20:32 (42%)

• freijman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2009

freijman

88Sigh

quote:
Deadeye878 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:31:
[...]

Via Google heb je in 5 minuten all you need ;) :/

The real basterd operator from hell

• RTG
  • Niet online
quote:
TomWij schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:26:
[...]

Het is inderdaad persoonlijke voorkeur, wou alleen even zeggen dat er sommigen niet verder over nadenken wanneer ze het aanzetten omdat ze de optie ergens lezen. Zo veranderen bestanden niet zomaan van type of extensie en kan je het juiste type steeds aflezen ook al is de extensie verborgen.

Anderzijds moet ik je zeker gelijk hebben dat het ambetant kan zijn voor kwaadaardige dingen, maar dat is dan weer een totaal andere kwestie. Vind het lelijk als er een extensie achter staat, maar als een ander dat niet vind, geen probleem. ;)
True that. ;)
quote:
Hier ook, maar het is verder allemaal probleemloos geinstalleerd.

RTG wijzigde deze reactie 01-10-2009 20:34 (44%)

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
quote:
freijman schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:29:
[...]

Via Google heb je in 5 minuten all you need ;) :/
Geen idee waar ik op zou moeten googlen. Maar gezien jouw antwoord gok ik op een trialversie van Enterprise oid?
Je quote iemand die het over een Volume License had die al beschikbaar is, daarom kon ik jouw antwoord totaal niet plaatsen ;)

Mysterie ook weer opgelost dus :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• tweak_dude
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 18:45
quote:
Jep ook gehad. Alleen niet de moeite waard, want dan zit je weer op 9.7 :O

• kadooosh
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 08:21
Gebruikt iemand anders toevallig ook een Samsung ml1610 printer op Win7?
Net lukte het mij niet om iets te printen(hij startte gewoon niet) dus ik verwijderde de printer om te kijken of opnieuw installeren hielp maar nu kan ik hem op een of andere vage reden niet opnieuw installeren.
Hij wordt gewoon niet gevonden.. ik heb al verschillende usb porten geprobeerd.
Iemand enig idee?

• Sefyu
  • Laatst online: 08:51
Ik heb af en toe het probleem dat het laden van "Computer" erg langzaam gaat, en uiteindelijk niet eens laad(de laadbalk bovenaan gaat steeds langzamer tot hij tot een stop komt, onvoltooid).
Hebben meer mensen hier last van?

• mjl
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 26-02 14:24

mjl

Ugh

Zijn er mensen met ervaring met virtual PC waarin een fullschreen XP kan draaien zonder dat je een VPro of iets processor hebt (in dit geval een Atom). Welke versie van virtual PC kan ik dan het beste gebruiken (voor XP-mode moet er virtualisatie ondersteund worden door de processor voor zover ik begerepen heb.

-------

De vorige versie nemen (VPC2007 SP1) dan lijkt me?

• RnB
quote:
Nope, daar kan ik niets hierover vinden.
quote:
Sjah schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:53:

wanneer wordt de inschrijving van de Ms 7 launch party nou ns geopend. Of zal ik anders toch maar een oem bestellen... (ben ik zeker van plan mocht dat nodig zijn)
En dan? Ik heb de hide extensions unchecked, maar het 'probleem' waar ik tegenaan loop, is hiermee niet opgelost. Heb het dus maar weer lekker checked.
quote:
RnB schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:34:
Kan je aangeven welke details je wilt tonen in windows explorer als je de view op details hebt? Ik word namelijk gestoord van het steeds moeten veranderen hiervan. Het ziet er altijd zo uit, dus dat zal wel de standaard instelling zijn:

Maar zoals je ziet is mijn scherm gewoon te klein om alles te laten zien en opzich vind ik dat niet zo erg, maar ik wil wel de hele filename kunnen zien en dat kan nu dus niet. Nu zit ik steeds #, title en type te verwijderen, maar bij iedere andere map staat dat er dus weer..
Kan je dat ergens veranderen?
Iemand anders een oplossing hiervoor?
quote:
RnB schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:02:
[...]

Nope, daar kan ik niets hierover vinden.
Niet specifiek die setting nee, maar je kunt wel aanpassen wat het individuele folder view gedrag gaat worden, en deze (volgens mij) ook vastleggen.

• I-King
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:39
In 1 map even alles goed zetten, daarna linksboven op "Organize" klikken ,daarna op "Folder and search options: en dan in het tweede tabblad kijken en klikken op: "Apply to folders"

• antraxbomb
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-04-2013
Ik heb Windows 7 maar installeerde gisteren msn messenger en nu vraagt die bij het opstarten telkens om toestemming.

Hoe kan ik instellen welk programma windows als veilig kan beschouwen?

één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM

• GVR
  • Registratie: november 2004
  • Nu online
geen last van, wel de laatste windows live messenger gedownload?

• shizzle83
  • Laatst online: 27-08-2015
quote:
bjornhaarman schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:49:
Mensen,

Ik heb hier een vreemd probleem.... af en toe tijdens het internetten (browsen) heb ik geen verbinding meer.

Het balkje van zoeken loopt dan langzaam op, en krijg uiteindelijk een foutmelding dat windows geen verbinding kan maken.

Terwijl dit gebeurd werkt msn nog gewoon, maar na een seconde of 10 knalt dan ook msn eruit. Ondertussen geeft de connection manager aan dat er gewoon verbinding is.

Het is dan gewoon een kwestie van even wachten voordat de verbinding weer als vanouds terug komt.

Er zit totaal geen patroon in, soms kan ik wel 2u internetten zonder problemen, soms heb ik het 10x in een half uur tijd...

Ik heb al windows 7 drivers geinstalleerd voor mijn network controller... bied helaas niet de oplossing.

Ik heb dit probleem al vanaf build 7100 ongeveer.... ik wordt er schijtziek van!!

Iemand enig idee / suggesties wat ik nog meer kan doen?

P.s. Ik heb een dualboot systeem... XP geeft geen problemen dus het ligt niet aan de provider...router oid
Ik heb inmiddels iets meer informatie... Het lijkt wel of mijn installatie een hekel heeft aan bepaalde sites. Tweakers.net is daar 1 van!!

ELKE keer als ik op post reply druk krijg ik verbindingsproblemen. Let op, alleen in windows 7, xp geeft geen problemen.

Het vreemde van het hele verhaal is dat ik wel instaat ben om alles te pingen op het moment dat de verbinding weg is.

De verbinding komt overigens vanzelf weer terug... ik hoef niets geen handelingen te verrichten.

Heeft iemand nog suggesties want het komt mij de keel uit :@

• Gé Brander
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 27-02 12:38

Gé Brander

MS SQL Server

Dit is een probleem dat eerder in de beta en rc builds is voorgekomen, echter met de rtm build heb ik dit niet meer meegemaakt.

Dus upgrade naar RTM en probeer nog eens.

Gé Brander wijzigde deze reactie 02-10-2009 14:39 (15%)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• RnB
quote:
I-King schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:25:
In 1 map even alles goed zetten, daarna linksboven op "Organize" klikken ,daarna op "Folder and search options: en dan in het tweede tabblad kijken en klikken op: "Apply to folders"
Kijk, deze setting zocht ik! Hartstikke bedankt. :)

• RTG
  • Niet online
Nu we het toch over die mappen hebben... zodra je "list" als view gebruikt en dan een item aanklikt dat qua naam buiten het beeld valt, dan scrolt je view automatisch een kolom naar rechts. Behoorlijk irritant als je gewoon dat item wilt openen en dus dubbelklikt; je view schiet dan gewoon naar rechts en je "2de klik" belandt ergens anders :?. Als je pech hebt en die 2de klik belandt weer op het volgende item dat buiten de view valt, kom je dus nog verder naar rechts terecht.

Is dit normaal en was dit in vista ook al zo (zelf nooit gebruikt)? Is dit eventueel nog ergens aan te passen oid?

• shizzle83
quote:
bjornhaarman schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:53:
[...]

Ik heb inmiddels iets meer informatie... Het lijkt wel of mijn installatie een hekel heeft aan bepaalde sites. Tweakers.net is daar 1 van!!

ELKE keer als ik op post reply druk krijg ik verbindingsproblemen. Let op, alleen in windows 7, xp geeft geen problemen.

Het vreemde van het hele verhaal is dat ik wel instaat ben om alles te pingen op het moment dat de verbinding weg is.

De verbinding komt overigens vanzelf weer terug... ik hoef niets geen handelingen te verrichten.

Heeft iemand nog suggesties want het komt mij de keel uit :@
quote:
c70070540 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:38:
Dit is een probleem dat eerder in de beta en rc builds is voorgekomen, echter met de rtm build heb ik dit niet meer meegemaakt.

Dus upgrade naar RTM en probeer nog eens.
Ik draai build 7600 RTM.....

Ik heb overigens ook al andere netwerk kaarten geprobeerd, andere router, andere kabels... het is gewoon windows zelf die zit te kloten :(

Dus nog meer suggesties voor oplossingen zijn welkom!!!
Heb nu Enterprise installt, en ben toch wel fan van die zakelijke versie's, sommige dingen staan daarin gewoon standaard beter dan die consumentenversie, althans als je mijn smaak bezit.

Moet wel zeggen dat 7 op een ding minder is dan Vista, Photo Viewer>> diashow is stuk gelikter in Vista.

quote:
Sjah schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:26:
Heb nu Enterprise installt, en ben toch wel fan van die zakelijke versie's, veel dingen staan daarin gewoon standaard beter dan die consumentenversie, althans als je mijn smaak bezit.
Kan je een voorbeeldje geven? (Ik draai HP).

Nooit zoeken op WinUpdate als de driver installt moet worden staat standaard aan, hoef je dus niet meer goed te zetten. Games zijn niet installt. Wallpaperslideshow staat gelukkig niet standaard aan, dat is maar onnodige meuk voor een zakelijke gebruiker vermoed ik. Als ik meer tegenkom meld ik het wel.

edit: in wallpaperslideshow vergis ik me geloof ik, had nog niet door dat dat uitstaat als je maar 1 foto selecteert ipv heel thema.

Sjah wijzigde deze reactie 02-10-2009 22:40 (24%)

• Ray187
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-02 19:04
Werkt prima in het netwerk. Alleen admin tools werkt nog niet. Heeft iemand het voor elkaar gekregen dat het werkt in Win7 zelf en niet in de XP VM. in de XP shell werkt het natuurlijk wel. Krijg DHCP (MMC) weer wel draaiend, maar zoals users and computers weer niet :[ Exchange en modular messaging heb ik niet geprobeerd. en Avaya site admin die met Vista wel werkt krijg ik ook niet in Win7 werkend hij crached steeds :@

Gebruik ook de 7600 Win7 zowel op me laptop als desktop.

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 22:06
Ik draai Windows 7 RTM

Probleem: Windows geluidjes zijn erg zacht, terwijl de normale geluiden (games, mp3,films) wel goed zijn. Als voorbeeld hoor ik het "start navigation" geluidje wat je hoort als je bijv een pagina vooruit of terug gaat in internet explorer helemaal niet.

Geluidskaart: Creative X-fi titanium met de laatste drivers.
Weet iemand een mannier om dit te herstellen zodat ik ook de windows geluiden weer op normaal volume kan horen?

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
quote:
Dennism schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:22:
Ik draai Windows 7 RTM

Probleem: Windows geluidjes zijn erg zacht, terwijl de normale geluiden (games, mp3,films) wel goed zijn. Als voorbeeld hoor ik het "start navigation" geluidje wat je hoort als je bijv een pagina vooruit of terug gaat in internet explorer helemaal niet.

Geluidskaart: Creative X-fi titanium met de laatste drivers.
Weet iemand een mannier om dit te herstellen zodat ik ook de windows geluiden weer op normaal volume kan horen?
Klik eens op het audio icoon in de systray, klik op mixer, en sleep dan de slider met 'System sounds' omhoog? ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• denivan
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13:48

denivan

de enige

quote:
Ray187 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:43:
Werkt prima in het netwerk. Alleen admin tools werkt nog niet. Heeft iemand het voor elkaar gekregen dat het werkt in Win7 zelf en niet in de XP VM. in de XP shell werkt het natuurlijk wel. Krijg DHCP (MMC) weer wel draaiend, maar zoals users and computers weer niet :[ Exchange en modular messaging heb ik niet geprobeerd. en Avaya site admin die met Vista wel werkt krijg ik ook niet in Win7 werkend hij crached steeds :@

Gebruik ook de 7600 Win7 zowel op me laptop als desktop.
Staat een paar keer in 't vorige deel vermeld. Zoek maar op RSAT (remote server admin tool)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 22:06
quote:
Ramon schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:31:
[...]

Klik eens op het audio icoon in de systray, klik op mixer, en sleep dan de slider met 'System sounds' omhoog? ;)
die staat gelijk met de algemene slider ;)

Wat ik wel zie is dat als ik een mp3 oid afspeel de algemene slider en die van winamp allebij tot aan 50 geraken (mijn max instelling). Terwijl als ik windows sounds afspeel deze niet verder geraken dan 5 a 10, terwijl de slider wel op max 50 staat.

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

• antraxbomb
Weet iemand nou waarom windows telkens vraagt of ik msn toestemming moet geven bij het opstarten. Hiervoor heb ik dat nog nooit gehad.. :/

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

quote:
bjornhaarman schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:23:
Ik draai build 7600 RTM.....

Ik heb overigens ook al andere netwerk kaarten geprobeerd, andere router, andere kabels... het is gewoon windows zelf die zit te kloten :(

Dus nog meer suggesties voor oplossingen zijn welkom!!!
Nou, als het echt alleen aan Windows zou liggen, dan zou iedereen met Windows 7 hier op Tweakers er last van moeten hebben, en dat is niet het geval. Dus laten we de problemen ergens anders zoeken.

Heb je een verse install gedaan of een upgrade vanaf een RC versie?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Emunator
  • Laatst online: 10-01 15:55
quote:
mvandervelde schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:03:
[...]

Dat is dus juist het leuke die melding blijft altijd staan.
Merk net dat ik problemen heb met FS2004, vreemd dat ik daar hier niet over las, toch popie-game (nog steeds).
Als ik hem draai gaat Aero naar Aero basic (net als weleens met overlay gedoe gebeurt), dacht toch dat Fs2004 3D3 was. Tevens crasht die als ik introductionary video afspeel.

• wilhelmstroker
  • Laatst online: 01-05-2012

wilhelmstroker

Space is the Place

quote:
antraxbomb schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 00:48:
Weet iemand nou waarom windows telkens vraagt of ik msn toestemming moet geven bij het opstarten. Hiervoor heb ik dat nog nooit gehad.. :/
Welke build van Messenger? Draai je hem toevallig in Vista compatibility mode? Welke build van 7? Clean install of upgrade?

• antraxbomb
quote:
wilhelmstroker schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 10:09:
[...]

Welke build van Messenger? Draai je hem toevallig in Vista compatibility mode? Welke build van 7? Clean install of upgrade?
Het is al opgelost. :)

• wilhelmstroker
  • Laatst online: 01-05-2012

wilhelmstroker

Space is the Place

quote:
Vertel dan ook nog even hoe, handig voor andere mensen die tegen hetzelfde probleem aanlopen :)

• shizzle83
quote:
c70070540 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 08:38:
[...]

Nou, als het echt alleen aan Windows zou liggen, dan zou iedereen met Windows 7 hier op Tweakers er last van moeten hebben, en dat is niet het geval. Dus laten we de problemen ergens anders zoeken.

Heb je een verse install gedaan of een upgrade vanaf een RC versie?
Haha, niet iedereen heeft dezelfde hardware combinatie?? :P

Maar goed, het betreft dus een verse install.

• Shrimp O Vis
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 02-04-2019

Shrimp O Vis

Battle.net: SkyDiDeLY.628

Bahh, ik heb net windows 7 geinstalleerd, en nu zie ik dat mijn oude data nog steeds op mijn c schijf staat.. dit is toch geen verse installatie meer?? Kan ik mijn oude data gewoon shift-deleten en is het dan wel een clean install? Of blijven er nog sporen achter, en moet ik eerst met mijn xp cd de partitie formatteren, en dan weer win7 opnieuw installeren?

Bah, nu blijkt dat ik niet eens de rechten heb om die mappen te verwijderen terwijl ik administrator ben?

Shrimp O Vis wijzigde deze reactie 03-10-2009 13:52 (13%)

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.

• Mr Stagger Lee
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 05-01-2011
quote:
Shrimp O Vis schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:16:
Bahh, ik heb net windows 7 geinstalleerd, en nu zie ik dat mijn oude data nog steeds op mijn c schijf staat.. dit is toch geen verse installatie meer?? Kan ik mijn oude data gewoon shift-deleten en is het dan wel een clean install? Of blijven er nog sporen achter, en moet ik eerst met mijn xp cd de partitie formatteren, en dan weer win7 opnieuw installeren?

Bah, nu blijkt dat ik niet eens de rechten heb om die mappen te verwijderen terwijl ik administrator ben?
Als je wat beter had opgelet/gelezen tijdens de installatie had je opgemerkt dat standaard niets geformateerd wordt en krijg je een melding dat de oude bestanden bewaard blijven.
Tijdens de installatie dus even desbetreffende partitie laten formateren.

Drive options ;)

Mr Stagger Lee wijzigde deze reactie 03-10-2009 14:35 (6%)

Specs

• kadooosh
quote:
kadooosh schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:20:
Gebruikt iemand anders toevallig ook een Samsung ml1610 printer op Win7?
Net lukte het mij niet om iets te printen(hij startte gewoon niet) dus ik verwijderde de printer om te kijken of opnieuw installeren hielp maar nu kan ik hem op een of andere vage reden niet opnieuw installeren.
Hij wordt gewoon niet gevonden.. ik heb al verschillende usb porten geprobeerd.
Iemand enig idee?
Anyone :'(
quote:
Ik heb diezelfde printer.
(Alleen kan ik niet printen omdat de toner op is).

Maar ik heb hem even voor je aangesloten, wordt prima herkend.
Toen heb ik hem verwijderd.
Daarna heb ik de printer weer uit en aan gezet en hij wordt weer prima opnieuw herkend (in zelfde USB-poort).

Ik kan je probleem dus niet reproduceren.

Is de usb-kabel wel goed, misschien ligt het daaraan?
offtopic:
De printer krijgt wel een mooi icoontje trouwens (had hem nog niet in Win7 geïnstalleerd)

anandus wijzigde deze reactie 03-10-2009 15:11 (19%)

• Jag
quote:
TomWij schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:26:
Nee, Symbols aanzetten is normaal voldoende, maar het probleem ligt ergens anders en heb dus geen idee waarom hij niet weer hoe de modules noemen, helaas... Het is het enigste wat je weerhoudt van te weten waar het probleem ligt.
Ok, jammer. Zo is de laptop niet bruikbaar, zou ik terug moeten naar WinXP (wat nog niet eens makkelijk zou worden qua drivers).

Aan de andere kant: zoveel mogelijkheden als oorzaak van de hoge latency zijn er niet meer over. Ik heb de display driver, het eerste ATA kanaal plus disk, het toetsenbord en de touchpad niet kunnen disablen. De rest disablen maakte geen verschil. De display driver heb ik zelf nog de laatste catalyst opgezet. Maar die touchpad staat dus vermeld als ps/2 compatible mouse. En kan ook niet gedisabled worden.

Maar hoe kan ik daar een (nieuwe) driver voor vinden? Ik kan verder niet echt een typenummer van het touchpad vinden oid.

• kadooosh
quote:
anandus schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:09:
[...]
Ik heb diezelfde printer.
(Alleen kan ik niet printen omdat de toner op is).

Maar ik heb hem even voor je aangesloten, wordt prima herkend.
Toen heb ik hem verwijderd.
Daarna heb ik de printer weer uit en aan gezet en hij wordt weer prima opnieuw herkend (in zelfde USB-poort).

Ik kan je probleem dus niet reproduceren.

Is de usb-kabel wel goed, misschien ligt het daaraan?
offtopic:
De printer krijgt wel een mooi icoontje trouwens (had hem nog niet in Win7 geïnstalleerd)
Vaag.. er zat een verlengkabel aan en nu heb ik hem net zonder die kabel aangesloten en hij werd gelijk gevonden.
Toen weer aangesloten met verlengkabel en nu doet ie het weer perfect 8)7 .

Nu nog uitzoeken hoe ik vanuit xp in mijn win7 netwerk kan komen, ze zitten in dezelfde werkgroep maar als ik iets probeer te openen vanuit xp zegt ie dat ik niet genoeg rechten heb.
Andersom werkt het wel gewoon.

• TomWij
quote:
Jag schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:26:
[...]
Maar hoe kan ik daar een (nieuwe) driver voor vinden? Ik kan verder niet echt een typenummer van het touchpad vinden oid.
Device Manager > Device > Properties > Details > Hardware Ids

VEN_XXXX&DEV_YYYY: Als je daar de vendor (XXXX) en de device (YYYY) nummers van geeft dan kan ik eens zoeken of er daar drivers voor bestaan.

• Melons
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 24-02 09:05
Weet er iemand soms hoe je je Account Picture (+ frame) kan verwijderen bij het login scherm?

Ik heb de achtergrond daar namelijk aangepast, en zonder zo'n picture ziet het er toch strakker uit.

edit: http://i35.tinypic.com/2ike3o0.png dit verbergt mijn picture wel, maar die frame staat er dus nog.

Melons wijzigde deze reactie 03-10-2009 18:06 (21%)

• Jag
Hmm, staat alleen maar:

ACPI\PNP0F13
* PNP0F13

Daar schiet ik zeker ook niet veel mee op he :P ? Als ik hem uninstall wilt ie eerst rebooten, maar dan installt ie hem ook meteen weer. Weet ook geen andere manier om dat ding onklaar te maken.

Mijn DPC latency

Als je bedenkt dat het max 500us mag bedragen, is het voorstelbaar dat audio niet goed afspeelt :).

• freijman

freijman

88Sigh

@Jag. Die util heb ik ook :)

Dit is problematisch. Het is echt way too high en het verknalt elk voordeel sins de Vesa local bus.
Er zit iets gruwelijk in de weg en dat kan een driver zijn, maar ook verkeerde BIOS settings.
De trend van latency is consistent en echt heel hoog.
Je testinterval is ook corrupt en een probleem.

Misschien een slim idee om even een eigen topic te maken want dit kan dan beter worden opgelost voor je ;)
Ook is dit geen Windows 7 :/

Ik meet dit:

Zelf merk ik nu pas dat mijn harddisk de bottleneck is onder Windows 7.
Vorig jaar kocht ik nog een IDE schijf en wel ongeveer de snelste die er was (WD caviar blue series).

Windows 7 is zo vlug dat het vaak staat te wachten op de schijf en 87 MB/s is krap aan het worden.

Onder Vista weet ik niet wat de bottleneck was, maar dat is altijd een log OS geweest of je het nu die-hard ging tweaken of niet. De techniek op gebied van IO throttling en de nieuwe superfetcher is sinds Vista pas aan het ontwikkelen gegaan. Pas toen Vista uit was zag men dat het voor verbetering vatbaar is en Windows 7 profiteerd hier van en ik merk het zelf goed. Veel beter en runs like hell.
Toch wel ondanks Vista. Dus Vista is wel degelijk een nuttig OS geweest en zeker geen flop!
Dit OS was meer een testcase van nieuwe technieken en feedbacks.

En zowat iedereen om me heen is er laaiend enthousiast over. d:)b

freijman wijzigde deze reactie 03-10-2009 19:52 (6%)

• Shrimp O Vis
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 02-04-2019

Shrimp O Vis

Battle.net: SkyDiDeLY.628

quote:
Mr Stagger Lee schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:28:
[...]

Als je wat beter had opgelet/gelezen tijdens de installatie had je opgemerkt dat standaard niets geformateerd wordt en krijg je een melding dat de oude bestanden bewaard blijven.
Tijdens de installatie dus even desbetreffende partitie laten formateren.

[afbeelding]
Drive options ;)
Ah ja tnx.. ik heb meteen weer opnieuw geinstalleerd :P Wel mooi os tot nu toe. .alleen WMP12 lijkt erop achteruit gegaan te zijn. .

Shrimp O Vis wijzigde deze reactie 03-10-2009 19:52 (6%)

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.

• sekeroglan
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20:34

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Zijn er al site's waar je Windows 7 kan pre-orderen?

Heb zitten zoeken en kan het alleen via Bol.com vinden.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Salland? Ik bestel hem nog niet, maar daar staat die al, als het de 21e is ga ik er eens heen. Pro oem, 120, kan net vind ik.

Ultimate is veel duurder met 160, en hoef ik niet. Dat is opzich vreemd, want bij de Retails is Ultimate amper duurder dan Pro

Sjah wijzigde deze reactie 03-10-2009 22:45 (35%)

Offtopic, maar zegt toch wel iets over Windows 7 :P
nieuws: Tweakers.net breekt 3DMark-wereldrecord met drie HD 5870's

• Double J
  • Laatst online: 17-02 22:52
Zijn er hier ook anderen die problemen ondervinden met exact audio copy ICM windows 7?
Ik gebruik de nieuwste versie van de website, maar telkens scheid hij er mee uit als ik probeer een cd te rippen (en ook als ik externe compressors probeer te installeren).

• aXe
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 25-02-2015

aXe

[#]aXe

Windows 7 werkt verder prima. 1x een BSOD gehad met Nero toen ik wilde branden terwijl er geen DVD in zat (de volgende keer ging het wel goed en kwam de melding wel dat er geen lege DVD in zit).

Alleen wat ik zo enorm jammer vind is dat je sinds Vista al niet meer degelijk naar surround sound kan luisteren. Nou moet je daar opeens allerlei dure spullen voor kopen. En kom niet met Alchemy aan zetten want die werkt echt op belachelijk weinig games (meeste daarvan zo oud is dat je ze toch niet speelt).

(Ik heb een Creative X-Fi XtremeGamer kaart mocht iemand dat willen weten).

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:37
quote:
Ik denk meer over de 5870 denk je niet?

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 15:37
quote:
aXe schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:31:
Windows 7 werkt verder prima. 1x een BSOD gehad met Nero toen ik wilde branden terwijl er geen DVD in zat (de volgende keer ging het wel goed en kwam de melding wel dat er geen lege DVD in zit).

Alleen wat ik zo enorm jammer vind is dat je sinds Vista al niet meer degelijk naar surround sound kan luisteren. Nou moet je daar opeens allerlei dure spullen voor kopen. En kom niet met Alchemy aan zetten want die werkt echt op belachelijk weinig games (meeste daarvan zo oud is dat je ze toch niet speelt).

(Ik heb een Creative X-Fi XtremeGamer kaart mocht iemand dat willen weten).
Dan moet je bij je weet wel zijn (Creative)... die heeft gewoon brakke ondersteuning. Voor mij geen Creative meer. Ik heb nu een Asus Xonar en geen problemen meer.

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• kadooosh
Het lukt me nog steeds niet om vanuit xp netwerkfolders te openen die op een win7 pc staan.
Ze zitten beide in dezelfde werkgroep en de machtigingen zijn voor iedereen ingesteld en met wachtwoord beveiliging staat ook uit.
Heb alles wat hier staat ook al geprobeerd http://forums.techarena.in/networking-security/1105626.htm.
Iemand nog tips?
quote:
winwiz schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:36:
[...]

Ik denk meer over de 5870 denk je niet?
Oh, uiteraard, maar het laat ook de stabiliteit en snelheid van Windows 7 zien.
Daarom zei ik ook dat het offtopic was :)

Ontopic:
Ik heb problemen met mijn jumplist van WMP.
Ik heb daar een aantal dingen gepind (radiostations), maar op een gegeven moment had ik een film gekeken en die stond er opeens 5 keer bij gepind (ik had ook 5 radiostations).
En ik kon ze niet unpinnen.

Okee, het zal wel, niet heel storend.
Nu keek ik weer een andere film en nu zijn al mijn pinned dingen (inmiddels 7 keer radiostations en 5 keer die ene film) veranderd in die laatste film. Heb dus 12 keer gepinned die film staan.
Zonder dat ik het kan verwijderen. Heel irritant.

Ik weet niet waarom, maar het viel me wel op dat die laatste film een .mkv was (ik weet niet of die voorlaatste film dat ook was).
En beide films staan op een NAS.

Heeft iemand dit meegemaakt?

Wat ik nogal mis in de 7 explorer tov die van Xp>> waar is het knopje verwijderen gebleven? Nu moet ik rechtsklikken en verwijderen kiezen, of Del indrukken. Niet erg, wel jammer.

• Kuhrtje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21:11
Weet iemand of het al mogelijk is om een Upgrade versie van Windows 7 te installeren als Clean install?

Dan heb ik nog een vraagje. Bij Vista kon dit namelijk wel. Maar kan dat ook als er helemaal niks op je hardeschijf staat? Dus geen OS of iets?

Game PC || PS4 PSN: Kuhr25

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

quote:
bjornhaarman schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 12:05:
[...]

Haha, niet iedereen heeft dezelfde hardware combinatie?? :P

Maar goed, het betreft dus een verse install.
ehm... Deze opmerking kan ik niet helemaal in je verhaal plaatsen, sorry.
Dit probleem had ik ook in de RC en Beta versie maar heb ik niet in de RTM versie, er is niets veranderd aan mijn hardware intussen.

Maar ok, wat is je hardware combinatie?

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
sekeroglan schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:19:
Zijn er al site's waar je Windows 7 kan pre-orderen?

Heb zitten zoeken en kan het alleen via Bol.com vinden.
Ik zou hier ns kijken:

Windows 7 PreSale Topic

;)

oh ja en dit is ook een fijne:

http://www.amazon.co.uk/g...reativeA%20SIN=B002DUCMT2

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Jag
quote:
freijman schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:13:
@Jag. Die util heb ik ook :)

Dit is problematisch. Het is echt way too high en het verknalt elk voordeel sins de Vesa local bus.
Er zit iets gruwelijk in de weg en dat kan een driver zijn, maar ook verkeerde BIOS settings.
De trend van latency is consistent en echt heel hoog.
Je testinterval is ook corrupt en een probleem.

Misschien een slim idee om even een eigen topic te maken want dit kan dan beter worden opgelost voor je ;)
Ook is dit geen Windows 7 :/
klik :)

• shizzle83
quote:
c70070540 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 13:23:
[...]

ehm... Deze opmerking kan ik niet helemaal in je verhaal plaatsen, sorry.
Dit probleem had ik ook in de RC en Beta versie maar heb ik niet in de RTM versie, er is niets veranderd aan mijn hardware intussen.

Maar ok, wat is je hardware combinatie?
Ik gaf dus aan dat windows zat te kloten... waarop jij reageerde, das niet zo, want anders had iedereen het probleem.

Dat is ook weer niet waar omdat niet iedereen dezelfde hardware combinatie heeft, capiche? :P

Maar goed, iig bedankt voor je tip.

Ik kan alleen melden dat de hardware, kabels, router etc allemaal perfect zijn. Heb dual boot en XP geeft helemaal geen problemen.

Ik draai overigens op een DFI bloodiron p35, E8400, 8800GT, 4GB OCZ Ram, heb de onboard lan geprobeerd alsmede 3 andere losse netwerk kaarten, en ik heb het probleem overal mee.

Het lijkt mij dus niet dat het aan de netwerk kaart lig oid. Zou wel heel toevallig zijn als er dan 4 niet werken.

Ik begin er achteraf over te twijfelen, maar volgens mij had ik dit probleem niet met 1 van de eerste builds van windows7. Het is pas later gekomen (vraag me niet waar het omslag punt is, weet het gewoon domweg niet).

Wat ik wel weet is dat altijd fresh install doe, dus nooit geen upgrade. En ook met de laatste versie heb ik het probleem....

Ik heb geen idee meer waar het in te zoeken...

• Axelreno
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 14:35
Als ik nu vista aanschaf en de windows 7 upgrade order.
Krijg ik dan een windows 7 dvd waarmee ik ook een van scratch af aan kan installeren ? Dus zonder dat vista al op de computer staat ?
Of moet ik bij een herinstallatie altijd eerst weer vista installeren en daarna windows 7 upgrade er overheen ?

• mjl

mjl

Ugh

quote:
Axelreno schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:37:
Als ik nu vista aanschaf en de windows 7 upgrade order.
Krijg ik dan een windows 7 dvd waarmee ik ook een van scratch af aan kan installeren ? Dus zonder dat vista al op de computer staat ?
Of moet ik bij een herinstallatie altijd eerst weer vista installeren en daarna windows 7 upgrade er overheen ?
Helaas dat laatste. Ik heb een XP -> Vista upgrade, 'k moet dus xp installeren en dan vista eroverheen.

Ik hoop maar dat de windows 7 over XP heen kan en ik dus niet 3x hoef te installeren..

-------

• Kuhrtje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21:11
quote:
mjl schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:07:
[...]

Helaas dat laatste. Ik heb een XP -> Vista upgrade, 'k moet dus xp installeren en dan vista eroverheen.

Ik hoop maar dat de windows 7 over XP heen kan en ik dus niet 3x hoef te installeren..
Dat probleem heb ik dus ook jammer genoeg.. Eerst Windows XP 64 dan Vista 64 met alle updates gevolgen van dien en dan Win 7.. Ik heb alleen begrepen dat je Vista upgrade als Clean kan installeren. Ik weet alleen niet of dit ook kan op een gehele lege hardeschijf... Weet iemand dat? Dat je dus boot via de CD enzo..

Game PC || PS4 PSN: Kuhr25

• mjl

mjl

Ugh

quote:
Superkuhrtje schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:11:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook jammer genoeg.. Eerst Windows XP 64 dan Vista 64 met alle updates gevolgen van dien en dan Win 7.. Ik heb alleen begrepen dat je Vista upgrade als Clean kan installeren. Ik weet alleen niet of dit ook kan op een gehele lege hardeschijf... Weet iemand dat? Dat je dus boot via de CD enzo..
clean kan wel, maar er moet eerst een oude versie op de pc staan. Wat mij betrft zounden ze ook gewoon de oude key en install dvd kunnen vragen, maar dat zal we fraude gevoelig zijn...

-------

• Vince22
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 10:55

Vince22

PSN ID: Vince_NL

Heeft iemand hier een laptop met vingerafdrukscanner? Ik heb net 2 weken mn nieuwe HP Elitebook 8530p aan de praat en krijg de vingerafdrukscanner (Authentec AES2810) maar niet aan de praat... Ook niet met de Win7 betadrivers op de site van Authentec. Iemand een oplossing?

Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso

• naaitsab
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16:27

naaitsab

Si vis pacem, para bellum

*overbodig*

naaitsab wijzigde deze reactie 05-10-2009 11:31 (92%)

if (!coffee) {
Work = false; }
Computer spullekes | BMW 335i E92 | BMW R nineT Urban G/S

• freijman

freijman

88Sigh

quote:
winwiz schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 09:38:
[...]

Dan moet je bij je weet wel zijn (Creative)... die heeft gewoon brakke ondersteuning. Voor mij geen Creative meer. Ik heb nu een Asus Xonar en geen problemen meer.
Creative inderdaad. Niet veel soeps en ze hebben zichzelf al hard in hun vingers gesneden door Windows Vista min of meer te negeren en daar gaan ze nu spijt van krijgen want Windows 7 ondersteuning is nu niet meer goed haalbaar. Ze moeten eerst maar eens drivers leren schrijven.

• clonedonkey
  • Laatst online: 13-02 13:49
Ik merk dat mijn harddisks allemaal in een soort stand-by vallen als ze niet worden gebruikt. Vindt dit vrij irritant omdat als je de schijf wilt openen deze eerst aangeslingert moet worden. Is er ergens een instelling om dit uit te zetten ? Volgens mij is dit echt van windows 7 want hier had ik met xp geen last van :?

• jejeh
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:55
onder energiebeheer/geavanceerd

• clonedonkey
  • Laatst online: 13-02 13:49
Thanks ! Gelijk nog even een vraagje ik heb het probleem dat mij divx/mkv files stotterend afspelen. Terwijl ik gewoon een dualcore heb die normaal geen problemen hiermee had. Het processor gebruik is bij afspelen ook nooit hoger dan 30%. Een vriend van me heeft precies het zelfde probleem. Iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic!

Het is niet de bedoeling dat je vermeld of of wanneer je je Windows 7 schijfje hebt ontvangen. Dit is het ervaringen topic...remember!

Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door dit of een van de voorgaande topics heen te zoeken (dat kan met de search rechtsbovenin - kies dit topic). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Think before you post....
Minder legale zut loopt kans om spontaan te verdwijnen en je een onvrijwillig bericht op te leveren. De regels die op het forum gelden - copyright zijn gewoon van kracht!

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True