Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:44:
1ste geworden, het zat er eigenlijk wel in maar toch. 6 punten voor op de nummer 2 en met 16goals lever ik ook de topscoorder. :D:D:D
Volgens Alltid ga ik volgend seizoen een heel moeilijk seizoen tegemoet. Dus handhaving word het beste wat ik er uit kan slepen waarschijnlijk.
Net geen 2 mil op de bank. En ik moet waarschijnlijk wat van mijn oudjes vervangen.
Ik train nu positiespel, maar zit te denken over te stappen naar passen of verdedigen.
Mocht iemand zijn blik over mijn team willen werpen, schroom niet.

hattrickid=507928 (alltidlink:http://alltid.org/team/507928/)
gefeliciteerd iig
wat betreft het ombouwen of verjongen van je team, met slechts twee miljoen op de bank ... tjah, dat lijkt me gewoonweg onmogelijk, evenals het omzetten van je training.
Daarvoor kun je volgens mij beter gewoon een lange termijnsplanning opzetten.
Handhaving moet imho wél mogelijk zijn, maar zal sterk afhankelijk zijn hoe je liga volgend seizoen eruitziet... Alltidd geeft nu zeer onbetrouwbare voorspellingen, omdat ze de extra bot-degradatie niet meerekenen kan:
Iig halen wel zowel de voorspelde degradanten uit de VI alswel de twee mogelijke andere promovendi, lagere stats dan jouw team, en die zou je dan onder je moeten houden...
Ik zou zelfs zeggen dat je gewoon met een lichte stijging in hatstats zelfs prima zou moeten kunnen meedoen in de middenmoot (één team haalt echt sterkere Hatstats, dat lijkt de zekere kampioen, de rest van de middenmoot zit rond de 185 en 165 Hstats).
Ik zou je enkel aanraden wel te werken aan versterking van je verdediging .... Maarten-Jan Aaftink kun je wel nog een seizoen behouden als A-speler waarschijnlijk, Willem Broeils en Niccolò Bernardelli zou je relatief snel moeten vervangen:
Waarbij overigens Bernardelli wel potentie heeft als XP-trainee... met ervaring op goed (dat duurt echter nog wel 2 seizoenen) zou hij zeker 75K meerwaarde hebben tov zn transferprijs (of je kunt hem zelf ook als toekomstige trainer aanhouden).
Overigens is het natuurlijk ook zo dat je met oudere spelers veelal een ervaringsvoordeel hebt en deze veelal beter presteren dan jongere spelers met gelijk TSI of zelfs gelijke skills, terwijl die jongere spelers wel een stuk duurder zijn
[
Voor 18% gewijzigd door
RM-rf op 14-12-2009 18:20
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen