Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een gelijkspel. :')
En wederom ben ik op bijna alle vlakken beter dan deze opponent.
Nog 4 punten voor op de nummer 2 dus ik ben door. Volgende week tegen een botje. Hopen op dubbele cijfers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Interessant stukje over de aanpassingen in de matchengine. Counteren zal er dus waarschijnlijk lichtjes op vooruit gaan. We zullen zien!

Dit seizoen waarschijnlijk als 5de eindigen en dat met een trainingswissel. Best netjes nog. Mijn ratings zijn inmiddels al een stuk hoger en ik maak per twee weken winst! Inmiddels alweer 600k in kas and counting. Zo'n seizoen bevalt me goed. Komend seizoen top 3 notering (ervanuit gaand dat ik in de VIII blijf ivm het botjes verhaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hmm, ik heb gisteren helaas verloren met 3-4. Ik was ook vergeten een tactiek toe te passen. Ik sta momenteel op plek 3, en daar zal ik ook op blijven staan. Nummers 1 en 2 staan samen bovenaan de lijst met 36 punten. Overigens heb ik een stadion van 35k plek, en hij zat gister op 3 overdekte zitplaatsen helemaal vol. Nog 800k in kas, dus ik denk dat ik nog lekker 2/3 seizoenen in VIII blijf, en dan pas ga promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 13:18

nXXt

Carpe omnia

Aangezien promotie al veiliggesteld is en ik niet direct behoefte heb aan nieuwe trainees, heb ik de aannemer maar eens even uitgenodigd. Men is aan de slag gegaan en zo rond de 24e heb ik de beschikking over een stadion van 45800 plaatsen, in tegenstelling tot net onder de 34500 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

brambest schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:25:

Overigens heb ik een stadion van 35k plek, en hij zat gister op 3 overdekte zitplaatsen helemaal vol.
dat is, zeker sinds de aanpassing van de Toeschouwers-aantal-berekening een teken dat je stadion eigenlijk te klein is ....
eigenlijk zou je optimaal je stadion zo moeten opbouwen dat enkel bij regen de overdekte toeschouwersplaatsen netaan uitverkocht zijn, bij zon die echter veel leegstaan .... en bij zon moeten de staanplaatsen uitverkocht zijn...
bij gewoon weer, bewolkt moeten de staanplaatsen en overdekte plaatsen ongeveer 5% leegstaan (eind-v-h-seizoen).

natuurlijk is het wel handig mee te wegen dat de toeschouwersaantallen aan het eind van het seizoen optimaal zijn (in dat opzicht vind ik ook het idee om nu de aannemer op te roepen eignlijk een verspilling van veel geld, dan betaal je dus zeker tot 8-10 weken teveel aan stadion-onderhoud, terwijl je die xtra plaatsen dan nooit volkrijgt)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
RM-rf schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:06:
[...]

dat is, zeker sinds de aanpassing van de Toeschouwers-aantal-berekening een teken dat je stadion eigenlijk te klein is ....
eigenlijk zou je optimaal je stadion zo moeten opbouwen dat enkel bij regen de overdekte toeschouwersplaatsen netaan uitverkocht zijn, bij zon die echter veel leegstaan .... en bij zon moeten de staanplaatsen uitverkocht zijn...
bij gewoon weer, bewolkt moeten de staanplaatsen en overdekte plaatsen ongeveer 5% leegstaan (eind-v-h-seizoen).

natuurlijk is het wel handig mee te wegen dat de toeschouwersaantallen aan het eind van het seizoen optimaal zijn (in dat opzicht vind ik ook het idee om nu de aannemer op te roepen eignlijk een verspilling van veel geld, dan betaal je dus zeker tot 8-10 weken teveel aan stadion-onderhoud, terwijl je die xtra plaatsen dan nooit volkrijgt)
Ik ga toch nog niet uitbreiden. Ik heb afgelopen maand al 2x uitgebreid, en vind het nu wel eventjes genoeg. Ik kijk volgend seizoen wel weer hoe het gaat lopen. Klopt die stadion bouwen op maat overigens nog steeds, die in HAM zit? Ik ga nu nog 1 of 2 seizoenen in de VIII blijven, en daarna hoop ik wel een keer te promoveren. Ik speel het spel nu sinds 4 juli 2004, en ben nog nooit hoger dan de VIII gekomen |:( Misschien maar eens wat actiever gaan spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
brambest schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:15:
[...]

Ik ga toch nog niet uitbreiden. Ik heb afgelopen maand al 2x uitgebreid, en vind het nu wel eventjes genoeg. Ik kijk volgend seizoen wel weer hoe het gaat lopen. Klopt die stadion bouwen op maat overigens nog steeds, die in HAM zit? Ik ga nu nog 1 of 2 seizoenen in de VIII blijven, en daarna hoop ik wel een keer te promoveren. Ik speel het spel nu sinds 4 juli 2004, en ben nog nooit hoger dan de VIII gekomen |:( Misschien maar eens wat actiever gaan spelen. :+
Dat is wel redelijk sneu idd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

brambest schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:15:
[...]

HAM wordt bij mijn weten niet al t goed onderhouden, bv de arena size calculator gaat nog uit van de oude 'fixed' toeschouwersberekening (van 63%, 25%, 10% en 2%): http://www.lokesoftware.dk/ham/doc/doc05.cfm
die manier toschouwers-potentieel te berekenen is eigenlijk verouderd.
sowieso zie ik daar geen instelling om me te wegen of je komend seizoen promoveert/degradert n wat de vrwacht fanstemming zal zijn....

ik zou er niet al te sterk op vertrouwen en eerder aanraden een online tool te checken; zelf vind ik http://www.arenaoptimizer.es/ een zeer goed overzicht geven en goede mogelijkheid bepaalde instellingen zelf te wijzigen of onderling te vergelijken

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb mn eerste wedstrijd met de nieuwe matchengine gespeelt.... imho vooral ergerlijk is dat het aantal 'events'.. zowel gemistte als gescoorde kansen overall sterk gedaald lijkt te zijn... de hele wedstrijd werden er slechts twee doelkansen gemeld, beide doelpunten...

mischien was het omdat ik wel het middenveld won, maar een bagger aanval had en verder vooral mn verdediging als sterkste punt had, evenals bij mn tegenstander .... maar toch heb ik n beetje het idee dat de nieuwe matchengine minder gemeldde kansen in het wedstrijdverslag oplevert en dat is wat saaier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Helaas tegen FC Puk verloren. Ach, ik ben best blij dat ik het zo ver geschopt heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verloren van Tolhek Terminators. Had sowieso de geschiedenis, want had al drie keer eerder van Pewwy verloren ;)

Daarmee komt de finale op Tolhek Terminators - FC Puk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 21:04:
Ik heb verloren van Tolhek Terminators. Had sowieso de geschiedenis, want had al drie keer eerder van Pewwy verloren ;)

Daarmee komt de finale op Tolhek Terminators - FC Puk
Had het niet verwacht na mijn MOTS van zondag, maar het was wel even lekker. De GoT cup is de enige prijs die ik nog kan pakken, dat gaan we dus proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:25:
Ik heb mn eerste wedstrijd met de nieuwe matchengine gespeelt.... imho vooral ergerlijk is dat het aantal 'events'.. zowel gemistte als gescoorde kansen overall sterk gedaald lijkt te zijn... de hele wedstrijd werden er slechts twee doelkansen gemeld, beide doelpunten...

mischien was het omdat ik wel het middenveld won, maar een bagger aanval had en verder vooral mn verdediging als sterkste punt had, evenals bij mn tegenstander .... maar toch heb ik n beetje het idee dat de nieuwe matchengine minder gemeldde kansen in het wedstrijdverslag oplevert en dat is wat saaier
MatchID= 253449850. 10 Doelpogingen. 5 voor ieder, beide 1 SE, dus 4 normale kansen elk. Bijna gelijkwaardig middenveld.

-- == Alta Alatis Patent == --

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:38
_/-\o_ Lang leve de nieuwe MatchEngine _/-\o_

Briljante counterskill levert mij 5 counterkansen op!!

Hattrick: Thorgal Eagles

• bregweb
Pewwy schreef op woensdag 09 december 2009 @ 21:56:
[...]

Had het niet verwacht na mijn MOTS van zondag, maar het was wel even lekker. De GoT cup is de enige prijs die ik nog kan pakken, dat gaan we dus proberen.
TS heeft toch geen enkele invloed op friendlies? En de GoT Cup is natuurlijk van levensbelang, maar nog steeds een friendly :P

• Pewwy
Ik dacht altijd van wel, maar ik kan ook gek zijn. HEt moet overigens wel, anders was mijn midrating veel hoger geweest.

Die counters zijn leuk, misschien maar weer switchen komend seizoen :)

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

bregweb schreef op donderdag 10 december 2009 @ 07:38:
[...]

TS heeft toch geen enkele invloed op friendlies?
TS heeft natuurlijk wel invloed op je midfield-rating... ook in friendlies... enkel andersom, heeft het resultaat in friendlies geen invloed op de TS...

wat betreft het grotere gevaar van counters... daarmee wordt het ook voor teams met sterke middenvelden belangrijker om ook een goede verdeiging te hebben, dat verdedigt dubbel tegen counters (immers, in de berekening van aantal counterkansen speelt de verdedigingsrating van de tegenstander ook sterk mee, en de verdeiging kan bij kansen voorkomen dat er een doelpunt uit volgt)...

ergens valt te vermoeden dat of er meer of verdediging getraind wordt, of juist ook verdedigers wardevoller worden... dat is voor de een erg leuk, voor de ander (spitsen-trainers) zal het geen leuke aanpassing zijn

[ Voor 48% gewijzigd door RM-rf op 10-12-2009 08:25 ]

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Komt er ook een third-place playoff voor de GoT Cup?

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 13:57
Ik heb ook maar weer een verzoek om een team gedaan. Jaren geleden dat ik nog eens speelde, toen gestopt, weer even begonnen en nu wil ik toch weer een poging doen. Hopen dat ik me er nu tot kan zetten om iets serieuzer om te gaan met het gebeuren. ;)

• brambest
-CKY2K- schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:39:
[...]

Dat is wel redelijk sneu idd. ;)
Sneu is wel een sneu woord imo. Ik bedoel, ik ben 5 jaar geleden dus begonnen, toen was ik 13. Plus het feit dat in de post erboven staat dat "ik misschien wat actiever moet gaan spelen..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Wat betreft de editoriaal ik ben opzoek naar een tegenstander van ongeveer het zelfde kaliber als mijn team in friendlies. Ik wil graag het één en ander gaan testen.
Wie heeft er intresse?
Natuurlijk pas volgend seizoen ofzo :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb ongeveer 200 hattstats volgend seizoen, dus dat is waarschijnlijk iets te weinig, maar ik ben zeker bereid te helpen testen. Ben alleen geen 'supporter'.

Zal tevens altijd met een vol middenveld spelen. (x-5-x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:04:
Wat betreft de editoriaal ik ben opzoek naar een tegenstander van ongeveer het zelfde kaliber als mijn team in friendlies. Ik wil graag het één en ander gaan testen.
Wie heeft er intresse?
Natuurlijk pas volgend seizoen ofzo :)
wil je gaan spelen op extra tijd? als beide teams heel sterk op de verdediging spelen, zwakke aanval hebben en gelijk middenveld en pressie spelen is de kans extra groot dat je gelijkspeelt... speel je dan met cupregels is er extra tijd en kun je extra training krijgen

voorlopig vind ik flag-chasing nog te leuk, anders zou ik het ook wel willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Het gaat er om dat de raitings ongeveer gelijk zijn of juist bijvoorbeeld op verdedigen sterker zijn dan die van mij.
Het is natuurlijk even een test maar ik wil graag onder vinden/ onder zoeken wat de nieuwe match engine voor resultaten geeft.
Dus misschien ook tegen een 5-4-1 of 5-3-2 counter ploeg ofzo :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 21:33
Ik speel nu al een kleine twee seizoenen Hattrick. Nu zit ik met een paar vragen waar ik nog steeds geen duidelijk antwoord op heb. Vooral betreffende de "richting" die ik men mijn ploeg wil uit gaan.
Mijn ploegje:
  • Welke twee skills zouden jullie verder trainen?
  • Is deze ploeg volgens jullie goed gebalanceerd?
  • In welke opstelling zou ik het beste spelen?
Ik heb al wat gelezen op HAGonline, hattrick-youthclub en gebruik ook nog Hattrick Organizer. Toch heb ik het gevoel dat ik enkel wat aanklik en veel geluk heb tijdens de wedstrijden. Omdat ik nu toch een beetje serieuzer wil spelen en hoger wil eindigen hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb al wat gelezen op HAGonline, hattrick-youthclub en gebruik ook nog Hattrick Organizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt niet aangegeven welke van de twee teams we het hebben daarom maar even naar beide gekeken.

Eerste team valt weinig over te zeggen als ik er nu naar kijk. Weet niet precies wat je met je eerste op het moment traint omdat je 4-4-2 speelt. Ik zou in ieder geval als ik jou was wat jongere spelers gaan trainen, want daar is het geld te halen. Je jongste speler is nu 20 en dat zou eigenlijk gewoon 17 te zijn. De jonge spelers hoeven niet gelijk A-team waardig te zijn als ze maar goed te trainen zijn en met winst weer te verkopen te zijn. Probeer zo geld te verdienen om vervolgens je elftal over de andere linies te verbeteren. De opstelling waar je het beste in speelt is afhankelijk van de spelers die je traint. Train je middenvelders dan speel je 3-5-2. Train je verdedigers dan speel je 5-3-2 of 5-4-1. Train je aanvallers dan speel je 4-3-3 of 3-4-3. Je bezet dus ten alle tijd de maximale aantal posities die je wilt trainen.

Je jeugd is pas begonnen en dus moet je eerst uitzoeken wie er talent heeft. Meestal zitten die niet bij de eerste spelers die je krijgt. Dus zal je scouts op pad moeten sturen om talenten te vinden. Afhankelijk wat hij vind bepaal je dan wat je gaat trainen. Pas gewoon je training aan op het grootste talent wat je vind. Het is leuk om wedstrijden met je jeugd te spelen, maar het belangrijkste is toch dat er verkoopbare spelers worden opgeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Min seizoen is al voorbij... gemakkelijk kampioen geworden en de liga waarin ik terecht ga komen is nog onduidelijk .... alltid zelf geeft aan dat ik een zeer sterke liga terecht zou komen, maar daarbij staat al direkt dat dat met de botteam-degradatie-naar-de-allerlaagste-liga's kompleet onbetrouwbaar geworden is.

Ik hoop dus nog in een iets zwakkere liga terecht te kunnen komen, alhoewel ik me na versterkingen (heb nog 12 miljoen hiervoor paraat) ook daar wel verwacht te kunnen handhaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de spanning is al te snijden rond het stadion. De supporters beginnen zich nu al te verzamelen om het team naar de titel te schreeuwen.

Er zijn vanavond in mijn competitie nog 4 teams die kampioen kunnen worden.

Ik begin vanavond met een voorsprong van 1 punt op FC Grotendorst (nr 2) en De Waal FC (nr 3) en 2 punten voorsprong op The Chosen Ones (nr 4). Vanavond speel ik tegen De Waal FC. FC Grotendorst en The Chosen Ones spelen ook onderling.

Bij winst van mij ben ik kampioen en doet de andere wedstrijd er in principe niet meer toe. Mocht ik gelijkspelen dan kan ik alsnog kampioen worden mits de andere wedstrijd ook gelijk eindigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 12:14

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Kampioenen!!

3-0 tegen een botje gewonnen. Stond al op eerste plaats op doelsaldo, dus zou alleen bij verlies/gelijkspel misschien niet worden. Maar ja, botje win je toch altijd.

Concurrent zelfs nog gelijk gespeeld, dus niet alleen op doelsaldo gewonnen.

Biertje nu maar :)

edit:
Leuk topscore lijstje trouwens:
1. Quique González Arguimanes The Drunk Dribblers 14
2. Maiol Prats The Drunk Dribblers 13
3. José Gartz The Drunk Dribblers 10
4. Veysi Uman The Drunk Dribblers 9

[ Voor 29% gewijzigd door majoh op 13-12-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een triller was het vanavond. Bij rust stond ik 2-0 voor en zou ik dus kampioen zijn, maar uiteindelijk speelde ik gelijk en dus eindig ik uiteindelijk 2e in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Ik heb heel makkelijk gewonnen van een botje. Ik kon overigens niet hoger komen dan de 3e plek. Nummer 1 en 2 stonden gelijk qua punten, en nummer 1 had gelijk gespeelt, en dus zijn kampioenschap verspeelt. Afgelopen vrijdag overigens goede training gehad, 3 poppers :) Nu eindelijk eens goed doortrainen, en dan flink cashen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:10
Kampioenen!!
Ok, was 4 wedstrijden geleden al een feit, maar nu is het officieel!

Wel een bagger wedstrijd om het seizoen mee te eindigen, aanschouw mijn saaiste wedstrijd ooit!
De 30632 toeschouwers in <KNIP>
De coach van Destiny had voor een 3-5-2-formatie gekozen. De stadionspeaker verwelkomde <KNIP>

De counteraanval leek de favoriete strategie te zijn van PATRIOT. Het was duidelijk dat Destiny de voorkeur gaf aan aanvallen door het midden. Alexander van Minnen gedroeg zich in de 2e minuut als een onervaren jeugdspeler door verkeerd terug te passen, in de voeten van een tegenstander. Gelukkig voor hem leverde deze actie geen doelpunt op.

De ruststand was 0-0. Destiny had het meeste balbezit, namelijk 53 procent.

Destiny had met 53 procent balbezit een veldoverwicht.

De beste prestatie werd bij <KNIP>
In de 2e minuut een verkeerde terugspeel bal van de tegenstander, en verder helemaal NIKS!!
matchID=248232067

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1ste geworden, het zat er eigenlijk wel in maar toch. 6 punten voor op de nummer 2 en met 16goals lever ik ook de topscoorder. :D:D:D

Volgens Alltid ga ik volgend seizoen een heel moeilijk seizoen tegemoet. Dus handhaving word het beste wat ik er uit kan slepen waarschijnlijk.

Net geen 2 mil op de bank. En ik moet waarschijnlijk wat van mijn oudjes vervangen.

Ik train nu positiespel, maar zit te denken over te stappen naar passen of verdedigen.

Mocht iemand zijn blik over mijn team willen werpen, schroom niet. :P hattrickid=507928 (alltidlink:http://alltid.org/team/507928/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:44:
1ste geworden, het zat er eigenlijk wel in maar toch. 6 punten voor op de nummer 2 en met 16goals lever ik ook de topscoorder. :D:D:D

Volgens Alltid ga ik volgend seizoen een heel moeilijk seizoen tegemoet. Dus handhaving word het beste wat ik er uit kan slepen waarschijnlijk.

Net geen 2 mil op de bank. En ik moet waarschijnlijk wat van mijn oudjes vervangen.

Ik train nu positiespel, maar zit te denken over te stappen naar passen of verdedigen.

Mocht iemand zijn blik over mijn team willen werpen, schroom niet. :P hattrickid=507928 (alltidlink:http://alltid.org/team/507928/)
gefeliciteerd iig :)

wat betreft het ombouwen of verjongen van je team, met slechts twee miljoen op de bank ... tjah, dat lijkt me gewoonweg onmogelijk, evenals het omzetten van je training.
Daarvoor kun je volgens mij beter gewoon een lange termijnsplanning opzetten.

Handhaving moet imho wél mogelijk zijn, maar zal sterk afhankelijk zijn hoe je liga volgend seizoen eruitziet... Alltidd geeft nu zeer onbetrouwbare voorspellingen, omdat ze de extra bot-degradatie niet meerekenen kan:
Iig halen wel zowel de voorspelde degradanten uit de VI alswel de twee mogelijke andere promovendi, lagere stats dan jouw team, en die zou je dan onder je moeten houden...
Ik zou zelfs zeggen dat je gewoon met een lichte stijging in hatstats zelfs prima zou moeten kunnen meedoen in de middenmoot (één team haalt echt sterkere Hatstats, dat lijkt de zekere kampioen, de rest van de middenmoot zit rond de 185 en 165 Hstats).

Ik zou je enkel aanraden wel te werken aan versterking van je verdediging .... Maarten-Jan Aaftink kun je wel nog een seizoen behouden als A-speler waarschijnlijk, Willem Broeils en Niccolò Bernardelli zou je relatief snel moeten vervangen:
Waarbij overigens Bernardelli wel potentie heeft als XP-trainee... met ervaring op goed (dat duurt echter nog wel 2 seizoenen) zou hij zeker 75K meerwaarde hebben tov zn transferprijs (of je kunt hem zelf ook als toekomstige trainer aanhouden).
Overigens is het natuurlijk ook zo dat je met oudere spelers veelal een ervaringsvoordeel hebt en deze veelal beter presteren dan jongere spelers met gelijk TSI of zelfs gelijke skills, terwijl die jongere spelers wel een stuk duurder zijn

[ Voor 18% gewijzigd door RM-rf op 14-12-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 14:45
Tijdje niet meer gepost hier, maar ben 2e geworden en dus weer terug in de VI :) Valt me alleszins mee, omdat de VII waar ik inzat volgens Alltid een sterke was (18/1024); nu maar hopen dat ik in een beetje lekkere VI terecht kom, zodat ik me dit keer wel kan handhaven en niet zoals 2 seizoenen geleden meteen weer degradeer. Anyway: nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ook hier promotie. Er is geen geld voor echte versterkingen, maar denk dat ik het wel kan redden mits ik niet al te veel blessureleed krijg (tijdens het seizoen is er misschien nog wel wat ruimte voor een versterking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb dit seizoen de 3e plek gehaald in de VII. Als ik niet geprobeerd had om tegen de koploper te winnen de eerste wedstrijd, had ik mogelijk zelfs 2e gestaan, maar ik denk dat ik het wel goed gedaan heb. Nog een seizoen VII is goed voor de monetaire situatie.

Nu even afwachten of ik in aanmerking kom voor promotie naar de VI. Denk het eerlijk gezegd niet, al weet ik natuurlijk niet hoe de verdeling zal zijn van wie naar een hogere divisie gaat ivm de botjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Holy crap!

Een voormalig speler (250361981) van mijn jeugdopleiding staat te koop. TSI van 460, weinig bijzonders zou je zeggen. Nu staat er dus wel een bod op van ruim zeven miljoen, wat mij dus ca. €150.000 oplevert... Toch leuk :+

En nou niet deze transactie als verdacht aanmerken svp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 30-09 14:40
Nee dat zullen de GM's vanzelf wel doen ;)

Dit seizoen met opzet als 4de geeindigd om zo volgens seizoen een beter speelschema te hebben in de laatste weken. Als het mee zit krijg ik niet zulke zware degradanten en sterke teams uit de 8, waardoor we wel voor een top 2 plaats kunnen gaan :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Laatst online: 08:46

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

2 vragen,

Bij een blessure in de jeugd, wordt er dan gebruik gemaakt van de dokter bij de hoofdteam??

Bij degraderen vanuit VIIII, ga je dan weer naar IX ??

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Antwoord op je eerste vraag is nee, de doktoren worden niet gebruikt voor je jeugd, daarvoor hoef je ze dus ook niet aan te schaffen.

Ja je zult weer degraderen naar de IX maar met de huidige bot verschuivingen e.d. weet ik niet zeker of dat nu ook nog geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik heb een speler te koop staan, en weet dat je vroeger een advertentie kon plaatsen in hattrick voor spelers die te koop staan, en voor vriendschappelijke wedstrijden.

Echter kan ik dit in de (voor mij) nieuwe interface niet vinden. Bestaat dit nog, en zo waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

majoh schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:59:
Ik heb een speler te koop staan, en weet dat je vroeger een advertentie kon plaatsen in hattrick voor spelers die te koop staan, en voor vriendschappelijke wedstrijden.

Echter kan ik dit in de (voor mij) nieuwe interface niet vinden. Bestaat dit nog, en zo waar?
nee, dat is afgeschaft.... met de nieuwe transferzoekmachine en bv ook de friendly-pool vonden ze die advertenties 'overbodig' (vind het eigenlijk ook wel jammer, ik deed het ook altijd, kwaad deed het toch niet en mocht het ook maar één bieder lokken, was het al wat waard)

Bepaalde forums en sommige Feds hebben nog wel 'te Koop' threads en daarin kun je wel posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

RM-rf schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:32:
[...]

nee, dat is afgeschaft.... met de nieuwe transferzoekmachine en bv ook de friendly-pool vonden ze die advertenties 'overbodig' (vind het eigenlijk ook wel jammer, ik deed het ook altijd, kwaad deed het toch niet en mocht het ook maar één bieder lokken, was het al wat waard)

Bepaalde forums en sommige Feds hebben nog wel 'te Koop' threads en daarin kun je wel posten
Ok, op zich wel logisch, andere kant jammer, zo kon je nog wel eens een vroege koper lokken. Maar ja, nu maar zonder.

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 22:06
Gisteren een account aangemaakt maar kwam er na even wat gelezen te hebben dus achter dat dit een seizoenovergang is en pas in Januari weer de competitie begint :/. Geeft wel weer iets meer de tijd om het spel beter te leren kennen alleen jammer dat ik niet mijn Manager License meteen kan halen en zo wat geld bij elkaar kan krijgen.

Ik las via de HAG dat vooral keepen en positiespel trainen veel geld opleveren denk dus ook dat ik me hier vooral op ga richten. Mijn trainer heeft deze skill: Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider. Is dit wel normaal?

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tukker_T schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:06:
Gisteren een account aangemaakt maar kwam er na even wat gelezen te hebben dus achter dat dit een seizoenovergang is en pas in Januari weer de competitie begint :/. Geeft wel weer iets meer de tijd om het spel beter te leren kennen alleen jammer dat ik niet mijn Manager License meteen kan halen en zo wat geld bij elkaar kan krijgen.

Ik las via de HAG dat vooral keepen en positiespel trainen veel geld opleveren denk dus ook dat ik me hier vooral op ga richten. Mijn trainer heeft deze skill: Hij heeft formidabel ervaring en is een slecht leider. Is dit wel normaal?
Voor een nieuw account, ja hoor. Niets vreemds aan.

Een van de belangrijkste dingen die jij moet doen als je wat centjes hebt: een trainer met "redelijk" niveau kopen. (Kost iets van 80K met "slecht" leiderschap). Dat is prima voor de beginfase van je coach-carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

positiespel trainen levert niet direkt de grote financiele winst op.. het voordeel is wel dat je waarschijnlijk wat sneller succesvol zal zijn, aangezien positiespel heel erg 'bepalend' is voor de wedstrijduitslagen...

maar echt veel 'winst' zul je met positiespel niet maken..... ook bij keepen heb ik zo mn twijfels omdat je dus een zeer beperkt aantal trainingsplaatsen hebt (slechts twee) en daarmee dan dus een fikse meerwaarde per weeek zou moeten halen....
het voordeel van keepen trainen is wel dat je verder veel vrijheid hebt qua uitproberen van technieken en goedkoop de rest van je team kunt inkopen (mocht je dat doen, zou ik je aanraden spelers te kopen boven de dertig met redelijk ervaring en redeljk leiderschap .... die kun je met ´én pop op ervaring altijd met winst doorverkopen als toekomstige trainers en zullen verder voldoen qua 'prestatie')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
WTF?

18-12-2009
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.

Maar ik heb niets raars gedaan van de week? beide opstellingen waren normaal (5-3-2 en 5-4-1) en verder heb ik de hele week geen reet met hattrick gedaan! Kan iemand zijn licht hier eens over laten schijnen? Anders ga ik een GM mailen.

:'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je speelde je friendly: MatchID=253706663 met vier IM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:53

Quintus

Eg wel! Dus....

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2upbyuq.gif

Nu de GoT-cup is gespeeld even een update van de Wall of Fame.
(Let niet op de paintskills :p)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mijn nieuwe Liga is bekend:
Alltid had (onder voorbehoud) voorspeld dat ik i een relatief sterke terecht zou komen, maar gelukkig is het heel anders geworden...

sterker nog, ik verwacht in mn huidige liga weer gewoon lekker bovenin mee te kunnen doen ... het kampioenschap zal wel niet gaan (één team is overduidelijk stukken beter dan de rest) ...
maar bij de eerste drie te komen zou zeker een mogelijkheid zijn....

sowieso zijn al mn tegenstander behoorlijk kwetbaar voor mijn lievelings strategieen.... ze hebben alemaal een behoorlijk zwakke verdediging (ik had vorig seizoen, een liga lager al een verdediging die de beste van mn huidige liga zou zijn en dat seizoen was mn team zelfs in ombouw en heb ik regelmatig maar 'op halve kracht' gespeeld ... volgend seizoen moet die verdediging nog een stuk beter kunnen presteren)...

Wel heb ik in mn enthousiasme al een beetje te enthousiast op te koop staande spelers geboden en in plaats van één, hooguit twee middenvelders die ik wilde aanschaffen.... heb ik er per ongeluk drie gekocht omdat er niemand over mn biedprijs heenging ....
wel dus tweemaal een MF gekocht voor 2,5 miljoen die minimaal 3, en eerder 3,2 miljoen waard zou moeten zijn.... die kan ik vrijwel zeker over 3 of 4 weken met winst verkopen ... en in de tussentijd gebruiken om in de beker misschien langer mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:32

ZenTex

Doet maar wat.

Gisteren een account aangemaakt maar kwam er na even wat gelezen te hebben dus achter dat dit een seizoenovergang is en pas in Januari weer de competitie begint :/
Het kan erger.
In mijn geval kreeg ik mijn team in de 13e week en dat team stond #8 met nog 1 wedstrijd te spelen. (gewonnen, maar ook plek 7 degradeert)
Degraderen in je 1e week an daarna seizoensovergang is al helemaal om te huilen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:53

Quintus

Eg wel! Dus....

Tegen alle verwachtingen in toch mijn p/d gewonnnen. Zo blijven we wederom in IV!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik denk dat ik een spannend seizoen tegemoet kan gaan volgend seizoen. Een paar goede degradanten en ook een paar goede promoties.

Kom maar op! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Joepdiedoe! Mijn VI (VI.441) heeft een botje. Hoewel ik spelen tegen menselijke managers vele malen leuker is, betekent dit dat ik maar één tegenstander achter me hoef te laten om degradatie te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:32

ZenTex

Doet maar wat.

Joepiedoe! mijn IX heeft 1 menselijke tegenstander!

Spannend is het niet maar promotie is inieder geval zeker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 22:06
CoRrRan schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:44:
[...]
Voor een nieuw account, ja hoor. Niets vreemds aan.

Een van de belangrijkste dingen die jij moet doen als je wat centjes hebt: een trainer met "redelijk" niveau kopen. (Kost iets van 80K met "slecht" leiderschap). Dat is prima voor de beginfase van je coach-carriere.
ah Ja dacht even dat die formidable skill had :o. Ben nu op zoek naar iemand met redelijk ga ervan uit dat de prijs verschilt per keer dat je kijkt. Zover ik het nu zie kost een redelijke trainer momenteel 521.000.
RM-rf schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 02:00:
[...]

positiespel trainen levert niet direkt de grote financiele winst op.. het voordeel is wel dat je waarschijnlijk wat sneller succesvol zal zijn, aangezien positiespel heel erg 'bepalend' is voor de wedstrijduitslagen...

maar echt veel 'winst' zul je met positiespel niet maken..... ook bij keepen heb ik zo mn twijfels omdat je dus een zeer beperkt aantal trainingsplaatsen hebt (slechts twee) en daarmee dan dus een fikse meerwaarde per weeek zou moeten halen....
het voordeel van keepen trainen is wel dat je verder veel vrijheid hebt qua uitproberen van technieken en goedkoop de rest van je team kunt inkopen (mocht je dat doen, zou ik je aanraden spelers te kopen boven de dertig met redelijk ervaring en redeljk leiderschap .... die kun je met ´én pop op ervaring altijd met winst doorverkopen als toekomstige trainers en zullen verder voldoen qua 'prestatie')
Bedankt voor het advies, heb nog even verder gekeken maar wat zou jij aan raden dan om te trainen? Ik vind het niet erg om even in dezelfde league te blijven. Het gaat mij er vooral om dat ik een beetje geld kan verdienen aan de training zodat ik een eigen jeugd opleiding kan starten en betere spelers kopen later. Zit zelf nog steeds aan keepen te denken maar als er betere opties zijn dan doe ik die natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gepromoveerd naar VII 297, en ik kom erachter dat ik vrij dicht tegen de top aan zit. (Volgens Alltid)
Dat had ik niet verwacht, maar goed eerst maar eens afwachten wat de eerste wedstrijden brengen.

Ben nog opzoek naar een leuke wingback van tussen de 28 en de 30. Mocht iemand iets in de aanbieding hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Even gekeken op Alltid naar mijn tegenstanders komend seizoen. Handhaving wordt niet echt gemakkelijk, zal nog zeker wel de nodige versterkingen nodig hebben. Qua ratings scoren de overige teams toch wel erg hoog (veel teams zitten continu boven de 200). Maar goed, we zien wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tukker_T schreef op maandag 21 december 2009 @ 08:49:
[...]

ah Ja dacht even dat die formidable skill had :o. Ben nu op zoek naar iemand met redelijk ga ervan uit dat de prijs verschilt per keer dat je kijkt. Zover ik het nu zie kost een redelijke trainer momenteel 521.000.
Nee, je kijkt bij het verkeerde kopje.

Ga naar "Training" en dan naar "Verander coach" (ergens aan de rechterkant van het scherm). Daar kun je dan kiezen voor een externe coach of een speler die je wilt promoveren tot coach.

Aangezien je nu net begonnen bent, moet je even kiezen voor "externe coach" en dan kiezen voor een neutraal ingestelde coach en voor "slecht" leiderschap. Dan kun je daarna kiezen voor een coach met "redelijk" niveau voor 79K. Dat is een vaste prijs. Later als je wat meer geld hebt, koop je op die manier een coach met "goed" niveau en nog veel later zorg je dat je een speler neemt uit je eigen team met minstens "goed" ervaring en een mooi "leiderschap" niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Ben terecht gekomen in VI.249 (stond niet tussen de Alltid voorspellingen), vorig seizoen redelijk sterk in de VI (45/1024), dus handhaving zal wederom een hele zware dobber worden. Er is 1 manager die voor het laatst heeft ingelogd op 30/11, dus dat wordt wellicht een botje; maar dat is vooralsnog dan ook het enige lichtpuntje dat ik zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Bekerwedstrijden zijn bekend, ik mag tegen een team die maar een paar plaatsen onder mij staat op de ranglijst waardoor ik nu uit moet. En dat op maar een paar plaatsen verschil... :(

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 19:33
Ik ben dit jaar gepromoveerd naar VIII.342 na verleden jaar ook te zijn gepromoveerd. Ik ben echter al die seizoenen niet uitgenodigd voor de KNVB beker. Hoe zit dat precies? Ik weet dat ik de 1e ronde al niet zou overleven maar het levert wel wat geld op.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ynnoz schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:15:
Ik ben dit jaar gepromoveerd naar VIII.342 na verleden jaar ook te zijn gepromoveerd. Ik ben echter al die seizoenen niet uitgenodigd voor de KNVB beker. Hoe zit dat precies? Ik weet dat ik de 1e ronde al niet zou overleven maar het levert wel wat geld op.
je wordt geplaatst voor de beker op basis van je plek in de competitie het voorgaande seizoen....
enkel teams tot aan de VIII worden geplaatst...
wat dus betekent dat bijna alle teams die vorig seizoen op de 7e en 8e plek in de VIII eindigden, wél geplaatst zijn voor de beker, maar jij niet, omdat je vorig seizoen nog in de IX speelde...

volgend seizoen zul je echter vrijwel zeker meedoen (tenzij je héél erg slechts presteerd en bv alle wedstrijden zou verliezen, dan bestaat er een kleine kans dat je net buiten de kwalificatie van de beker valt)..

Wat anders... een erg leuke en positieve verrassing in m jeugdteam:
De laatste twee pulls die ik had waren beide een beetje een 'vraagteken'... wel beide 15 jaar, maar geen duidelijk 'goede' skills gemeld:
De ene slecht in verdedigen en waardeloos potentieel in Positiespel: maar had hem genomen omdat er héél misschen een interssante keeper in zou kunnen zitten.
De andere matig in passing en in potentie zwak in scoren, maar gezocht op verdedigen, dus daarin zat misschien zn echte talent.

gisteren beide laten spelen op een plek waarin ik hun talent vermoedde, de ene keeper en de andere verdediger.... en beide halen ze 5,5 ster..
van de keeper betekent dat dat hij met 15+95 al matig keepen heeft... de verdediger met 15+80 al matig tot redelijk verdedigen.

[ Voor 29% gewijzigd door RM-rf op 24-12-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Ik weet niet wie vorig seizoen dat bekeroverzicht maakte, maar vond het altijd zeer leuk om te lezen. Ga je dat dit seizoen ook doen?

Vraagje 2: Ik zit nu met drie 29-jarige mythical middenvelders en wil die dit seizoen vervangen. Iemand nog tips hoe ik deze het beste kan vervangen door gelijkwaardige jongere spelers, qua aankoop\salaris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:37
bregweb schreef op zondag 27 december 2009 @ 09:07:
Ik weet niet wie vorig seizoen dat bekeroverzicht maakte, maar vond het altijd zeer leuk om te lezen. Ga je dat dit seizoen ook doen?

Vraagje 2: Ik zit nu met drie 29-jarige mythical middenvelders en wil die dit seizoen vervangen. Iemand nog tips hoe ik deze het beste kan vervangen door gelijkwaardige jongere spelers, qua aankoop\salaris?
Als je gewoon spelers haald die in mainskill 1 of 2 stapjes lager zijn maar wel hoger zitten in het passen kunnen ze ook wel zo'n 7/8 sterren halen (wat die van jou nu ook doen op die 9 ster gast na). Zelf speel ik met mainskill reusachtig/buitenaards en dan passen tussen goed en formidabel. Dan zit je qua loon ietsje lager en qua sterren ongeveer gelijk.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
Ze zitten al op passen goed, maar ik zal gaan zoeken naar nog iets meer passen. Ik koop alleen NL spelers, maar met die stats worden ze gewoon enorm duur in aankoop en meestal al 25+. Maar zal alvast gaan sparen en dan goed gaan zoeken dit seizoen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11-2021
wanneer worden die gele en rode kaarten weer op 0 gezet? :/ wordt hier beetje simpel van dat dit nu nog moet gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Voor woensdag.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netherworld
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11-2021
ok thanks! duurt het nu langer dan voorheen of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo, mijn team is er weer klaar voor (op mijn A keeper met +3 na dan). De sterkste teams zijn uit mijn divisie en er is niet veel bijzonders voor terug gekomen. Top 3 moet er zeker in zitten en dan volgend seizoen promoveren. Tevens mijn stadion eindelijk kunnen verbouwen aangezien de tweede helft van de vorige competitie hij al erg vaak uitverkocht was. Gelijk een "good proposal" aanpassing gedaan zodat ik er weer even tegen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Iedereen die vanmiddag zn seizoensbegin in de beker heeft, veel geluk :)

ik heb iig gisteren al mn bekerwedstrijd gespeeld en glansrijk gewonnen ... zelfs met PIC een duidelijke 3-0 winst gehaald (en tov van de tegenstanders in de liga geen al te lage ratings gehaald, mn eerste tegenstander in mn competitie heeft zelfs verloren en een blessure van een verdediger opgelopen waar hij sowieso al wat krappe inzit ... dat geeft goede mogelijkheden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja iedereen veel succes over een uurtje!

Ik hoop toch wel weer een ronde verder te komen, het zou wel mogelijk moeten zijn. Speel eerst 352 vleugel met stacked wing, mocht ik op een doelpunt voorsprong komen dan gaan de vleugels na het midden, mijn back weer normaal en gaat een spits eruit voor een extra verdediger in de rust.

De competitie kijk ik zwaarder tegemoet dan vorig seizoen, zit er dan ook aan te denken om mijn trainingschema eens om te gooien. Train nu nog even passen en dan waarschijnlijk nog een seizoen PM dan zal ik een aantal spelers verkopen om dan eens een keer wat anders te trainen.

Heeft iemand trouwens een leuk idee voor een fanclub naam? Ik had als persbericht dat wij opzoek zijn naar een fanclub naam voor mijn fans, iedereen kon wat insturen en diegene kreeg er dan een supporter bij ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Salv op 30-12-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik sta met 23% balbezit met 2-0 voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-TheNose- schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:37:
Ik sta met 23% balbezit met 2-0 voor :P
Hier met 85% balbezit 0-5 voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ai, wel 0-6 winst tot nu toe met vier goals van een defensieve spits, maar helaas ook een blessure voor mijn stervleugelspeler. Hopelijk valt de blessure mee.

0-7 nu. Het gaat overigens over de Beker en ik speel PIC.

Oef, gelukkig. 1 weekje geblesseerd is de indicatie. Veel dokters erop zetten :).

[ Voor 32% gewijzigd door nXXt op 30-12-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En nu na drie dode spelmomenten 2-3 achter. :(

En verloren. Wel terecht aangezien zijn stats een stuk beter zijn. :P 1 blessure gelukkig maar +1. Volgend jaar beter. Wanneer begint de GoT cup? 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door -TheNose- op 30-12-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:22:

Heeft iemand trouwens een leuk idee voor een fanclub naam? Ik had als persbericht dat wij opzoek zijn naar een fanclub naam voor mijn fans, iedereen kon wat insturen en diegene kreeg er dan een supporter bij ;)
je team heeft toch Iduna?
is dat naar de Noorse Godin Idunn of Iðunn ? (van de jeugd en de onsterfelijkheid)

in dat geval zou een 'bronnen van de eeuwige jeugd' of 'de onsterfelijken' als fanclub misschien wel een idee zijn

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 30-12-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:21:
[...]

je team heeft toch Iduna?
is dat naar de Noorse Godin Idunn of Iðunn ? (van de jeugd en de onsterfelijkheid)

in dat geval zou een 'bronnen van de eeuwige jeugd' of 'de onsterfelijken' als fanclub misschien wel een idee zijn
Het is inderdaad Iduna United, maar heb Iduna gewoon ergens voorbij zien komen en daar United achter geplakt omdat ik verder niks wist. Toen kreeg je zo standaard fanclub naam die heb ik toen gelijk verwijderd, en nog nooit wat ingevuld dus dit word de eerste keer.

Het is dus niet ergens speciaal naar vernoemd.

Beker gewonnen met 2-3 dus mogen een ronde verder, hopelijk thuis voor de inkomsten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:28
ZenTex schreef op maandag 21 december 2009 @ 02:39:
Joepiedoe! mijn IX heeft 1 menselijke tegenstander!

Spannend is het niet maar promotie is inieder geval zeker. :+
Welke IX competitie zit je dan, ik zit ook in een IX competitie met 1 menselijke tegenstander... Vind het wel jammer dat het blijkbaar niet zo is dat we nu minder botjes in een comp hebben zitten.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

zijn er trouwens nog meer mensen die wel eens wat spelen met de Team-Kit-designer?

ik heb, na een tijdje pauze weer enkele kits gemaakt... een braziliaans shirt (1958, wk zweden) én het bekende adidas 'visgraat'-shirt van het Nederlands Elftal 1988 (waarover de meningen sterk wisselen).
enkel kan ik de laatste nog niet exporteren omdat ik geen slots meer overheb... (en de zwarte KNVB-leeuw ontbreekt nog)

edit, deze:
Afbeeldingslocatie: http://res.hattrick.org/kits/9/88/878/877707/matchKitLarge.png

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 31-12-2009 16:58 ]

• Salv
Zijn goed gelukt mag ik zeggen! Vind alleen niet zo dat spelen in een nationaal shirt :P

• Swanfield
Gelukkig de eerste ronde van de beker door en ja hoor tref al weer een goede tegenstander in de 2de ronde. Kans is dus alweer erg groot dat ik die 2de ronde dus niet gaat halen.

Dit jaar maar eens kijken of ik kan promoveren. Ga er alles aan doen om in ieder geval promotie te bewerkstelligen. GoT cup zal ook wel weer lastig worden :)

Verwijderd

In de beker met 7-1 gewonnen met PIC, maar kijkend naar de stats vermoed ik dat er nog versterking bij moet op het middenveld. Mijn sterspeler die ik vanwege het hoge salaris had verkocht staat weer te koop. Misschien kan ik hem voor een lager bedrag terug halen en dan het verschil gebruiken voor zijn salaris :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:12:
zijn er trouwens nog meer mensen die wel eens wat spelen met de Team-Kit-designer?

ik heb, na een tijdje pauze weer enkele kits gemaakt... een braziliaans shirt (1958, wk zweden) én het bekende adidas 'visgraat'-shirt van het Nederlands Elftal 1988 (waarover de meningen sterk wisselen).
enkel kan ik de laatste nog niet exporteren omdat ik geen slots meer overheb... (en de zwarte KNVB-leeuw ontbreekt nog)

edit, deze:
[afbeelding]
Ik neem aan dat dit niet alleen met de interne editor gedaan is? Enige richtlijnen hoe je leuke kits kunt maken? Mijn shirts zijn ook wel aan een update toe. ;)

De vraag is hier al zovaak gesteld, maar ik doe het maar nog een keer. Al die tools zoals HO! en HAM heb ik in het verleden alleen maar gebruikt om mijn trainingsupdate te bekijken. Is er een simpelere tool voor? Of kan ik beter gewoon een XL docje maken hiervoor en de vormupdates maar zelf te bekijken op de hattrick pagina?

[ Voor 17% gewijzigd door -TheNose- op 02-01-2010 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:12:

edit, deze:
[afbeelding]
Respect, mooiste shirt van Oranje ooit. En briljant gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Daar gaan we weer, iedereen succes vanavond!

En na 16 minuten al een rode kaart te pakken omgwtf! 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door -TheNose- op 03-01-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Hoera, eerste wedstrijd gewonnen met 2-1 PIN tegen een counterteam met erg goede defensie. Woensdag de Beker, weet nog niet zeker wat ik ga doen, maar denk aan een mix van A- en B-team (middenveld vooral A) op PIC. De tegenstander zit ook in de VI (staat wel hoger, dus ik speel thuis) en zal ook bezig zijn met de seizoensopening. Bovendien vind ik de tweede ronde meer dan voldoende, ik mag deze ronde thuis spelen dus haal ik wat extra inkomsten binnen.

Mijn coach/aanvoerder/reservemiddenvelder is wel minstens een week uit de running.

[ Voor 8% gewijzigd door nXXt op 03-01-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Hier 5-0 overwinning.. had geloof ik kunnen PICcen ;)

Hinkel ook op 2 gedachten voor de beker woensdag, ook tegen iemand uit de VI waar ik dus ook in zit) en ik speel thuis. Moet denk ik echter wel alle zeilen bij zetten (zoals al eerder gemeld) om niet meteen weer te degraderen aan het einde van het seizoen, dus neig meer naar trainees in de beker te laten spelen en A spelers te bewaren voor zware wedstrijd van zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Seizoensverwachtingen: we zijn veel te goed voor deze divisie!

Dat dachten ze vorig seizoen ook, maar toen ben ik ook met p/d duel gedegradeerd naar de VI. Nu heb ik PIC tegen de nummer 2 van afgelopen seizoen met 2-0 gewonnen (waarbij ook nog een reusachtige mid in de 17e minuut werd vervangen door een slecht mid ivm blessure), dus ik denk dat ik de rest van het seizoen PIC speel en in de beker vanaf ronde 4 (als ik het haal ;) ) normal.

Halverwege het seizoen waarschijnlijk nog de trainingswissel, misschien dat me dat nog wat punten/bekerrondes gaat kosten.

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 03-01-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Inderdaad, we zijn weer begonnen met de competitie en ik heb gelukkig de eerste winst alweer binnen.

Ziet er spannend uit voor me, met 2 andere teams die mogelijk voor de eerste 2 plaatsen gaan.

Maar ik heb geen haast. Als het beter uitkomt om nog een seizoen VII te spelen, doe ik dat gewoon.

Gelukkig ook geen blessures, en ook nog in de beker, dus ook voor mij even kijken wat ik woensdag ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ook hier is de eerste wedstrijd gewonnen met een schone 0-2. Echter het vreemde was dat mijn team meerdere malen last had om de linies te vinden terwijl mijn ervaring met 451 op goed staat. Na 30 minuten kwam zelfs dit in het verslag; Iduna stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar matig.

Dit terwijl ik 4de sta en hij 3de, hier kan geen spraken zijn van onderschatting.. Het was in ieder geval een zooitje binnen het team, geen idee hoe dat kwam maar we hebben gewonnen, geen blessures :)

Het lijkt mij toch wel weer een zware opgave om voor de top 2 plaatsen te gaan, zit er zelf namelijk aan te denken om het team eens wat anders te gaan doen en wat anders te gaan trainen, dus heel misschien laat ik me wel zakken of blijf ik nog een keer dit seizoen om zo mijn team beter te kunnen versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een weekje vakantie op het nippertje 2 vleugelverdedigers gekocht. Eerste wedstrijd uit 0-0 gespeeld, nu blijkt uit de alltid stats dat ik 3de zou kunnen worden. Misschien zelfs meer, maar dat lijkt me erg ambitieus. De nummers 1 t/m 6 liggen allemaal er dicht bij elkaar, lees 20 hatstat punten.

Ben benieuwd wat het gaat worden, misschien laat nog niet iedereen het achterste van zijn of haar tong zien.

League behoud blijft vooralsnog het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo uiteindelijk nog met 3-1 gewonnen met 10 man. Een aantal teams in mijn competitie wordt waarschijnlijk nog bot dit seizoen, dus het gaat echt tussen 3 teams. Als ik de stats van mijn concurrenten zie dan zou een kampioenschap in het gunstigste geval kunnen lukken. Duimen maar dat iedereen heel blijft dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, 0-0 uit bij het team dat gedegradeerd was. Wel met pic en counter, maar had toch gehoopt er een balletje in te knallen. Woensdag weer een pic in de beker, en dan zondag maar winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Eerste wedstrijd gewonnen! Een zeer nette 3-1 overwinning met een hattrick van mijn spits :)
Uitstekende raitings letterlijk en figuurlijk dus ben zeer tevreden over de eerste thuis wedstrijd.
Denk dat mijn kansen voor dit seizoen erg goed zijn en had misschien kunnen PICen maar competitie is belangrijkste op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste wedstrijd uit met 3-1 verloren. Kijk net op alltid en blijk nu in de 9e V te zitten. Dus het gaat een zwaar seizoen worden dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nu ik weer wat fanatieker aan het worden ben denk ik erover om met een jeugdteam te beginnen. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik ben alleen maar gewend om gewoon domweg te pullen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-TheNose- schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:11:
Nu ik weer wat fanatieker aan het worden ben denk ik erover om met een jeugdteam te beginnen. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik ben alleen maar gewend om gewoon domweg te pullen. :P
Ben totaal gestopt met welke vorm van Jeugdopleiding dan ook :) Kost te veel geld en je krijgt er te weinig voor terug. Meest rendabele tijd met pullen die ik toen had was op de old fashion way en keepers pullen. De rest is tot nu toe één grote teleurstelling geweest. En tuurlijk zullen hier een paar een mega pull hebben maar over het algemeen haal je de investering er niet uit.
Daarnaast is het ook weer 20k die je kan investeren in het salaris van een top speler bijvoorbeeld.

Ik zeg dus: Niet doen! :) Maarja ben geen BNer dus zullen er vast geen mensen luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Vandaag is er een supporter weggelopen na een 2-0 overwinning op de nummer 2 van vorig seizoen. Zelf ben ik de degradant dus fictief de nummer 1. Dat wordt nog wat het komende seizoen qua supporters... >:)

En de jeugd, tsja, ik zat er ook weer over te denken (ivm iets meer vrije tijd) om een jeugdopleiding op te zetten. Vorig seizoen heb ik mijn pull jeugdopleiding nieuw leven in geblazen, maar zoals Damien al zei, daar heb ik nog niks uit gehaald. 1x een speler voor 2k (de kosten voor het pullen) verkocht en de rest allemaal ontslagen. Totale kostenpost 200k+ Daarom zat ik er weer aan te denken om een jeugdteampje op te zetten en daar weer mee verder te gaan. Hoe zit het met de GoT jeugdcompo's? Binnenkort weer eens een tussenseizoen dat mensen kunnen joinen en zo ja, zijn er nog plaatsen vrij? Misschien moet ik me er maar weer eens aan wagen. :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.