houd dat bericht van ziggo over CI+ in dat newcs en/of acamd niet meer zullen werken?
heb een poosje geleden geprobeerd om het werkend op mijn laptop te krijgen met de guide van thezepman en de Terratec Cinergy HTC USB XS HD maar dat wou niet lukken.
- heb de smargo cardreader ingeplugd (windows laten zoeken naar drivers, die vond ie, dus niks geen driver geinstalleerd van de opgegeven site);
- in newcs aangegeven dat het om com3 ging;
- mediaportal geinstalleerd (leek de DVB-C niet te herkennen van mijn stick, waarvoor ik een register oplossing heb gevonden op
deze plaats);
- een .dvbc bestand samengesteld voor mijn regio;
- de zenders laten scannen in MP (timeshiften van nederland1 lukte);
- MDAPI filter geinstalleerd;
- ACAMD geinstalleerd;
- "CAM enabled for this card" in MP zoals vermeld in de guide;
- getest met timeshift op nederland2 en enkele andere zenders maar dit lukte niet (scrambled was "Yes"). Ik heb het herhaaldelijk geprobeerd heb heel lang op nederland1 laten staan (misschien moest ie eerst een of andere code doorkrijgen).
==> Eind van het verhaal was dat newcs niks anders aangaf dan "not ok". zie
screenshot
wat heb ik verkeerd gedaan?? iemand idee? had ik:
- toch de drivers van
die site installeren? (wordt
dit bestand bedoeld?)
- speciale instellingen moeten geven in een van de vele configuratiebestanden die niet rechtstreeks in de guide stonden?
Ik gebruik WIndows XP professional (engelse editie) build 2600 met SP4 (zoals jullie kunnen zien lichtelijk getweakt als een mac

)