Ok, ik heb er dus een besteld, en dat ding werkt nog ook! Wel handig voor als je youtube dingen moet intikken, e.d.Robbie T schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:59:
Ik ben aan het kijken voor een toetsenbordje voor bij de WD Live.
Een bluetooth toetsenbordje zal wel niet gaan werken lijkt mij.
Kwam wel het volgende tegen:
http://cgi.ebay.nl/Mini-W...es_JN&hash=item25609b29ad
[afbeelding]
In de advertentie titel hebben ze het over een bluetooth toetsenbord. Maar dit kan ik uit de advertentie + Specificaties niet opmaken.
Enig idee of een draadloos toetsenbord werkt?
Ik wacht al een tijd op een firmware met de nieuwe interface. Iemand een idee wanneer die komt?
Whatever.
Idem hier. Heb ik sinds de voorlaatste firmware (of die er voor). Bij de oudere firmwares deed ie dit niet. Ik heb ook nog een ander probleemje; in de opties zet ik subtitles aan maar af en toe gaat die optie blijkbaar terug op off??Notna schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:23:
Hebben meer mensen last van het feit dat als je de WD TV net aanzet, hij bij Network shares gewoon niet wil connecten naar een NAS bijv? Als ik naar Media Server ga connect hij meteen. Als ik overigens daarna terug ga naar Network shares, connect hij ineens wel meteen
Beetje vaagen vooral bloed irritant

die is aangekondigd voor Q1 2011.Harmen schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 19:16:
Ik wacht al een tijd op een firmware met de nieuwe interface. Iemand een idee wanneer die komt?
dat betekend in de praktijk meestal Q2
nu lees ik dat die wel enigszins niet de grootte echte 3d files kan afspelen, kan iemand dan zeggen of dit dan werkt:
wd tv live HDMI 1.4 OUT > samsung blu-ray 3D player HDMI 1.4 IN(de wd tv live dus) + HDMI 1.4 OUT > samsung 3D led 46inch TV
werkt dit als in, ik speel de file eigenlijk af via me wd tv live, maar omdat die nog eens door een echte 3d speler heen gaat kan ik dan niet die 3d speler het 3d door zich laten afhandelen?/dat het dan wel werkt wegens mijn 3d speler zelf?
wd tv live HDMI 1.4 OUT > samsung blu-ray 3D player HDMI 1.4 IN(de wd tv live dus) + HDMI 1.4 OUT > samsung 3D led 46inch TV
werkt dit als in, ik speel de file eigenlijk af via me wd tv live, maar omdat die nog eens door een echte 3d speler heen gaat kan ik dan niet die 3d speler het 3d door zich laten afhandelen?/dat het dan wel werkt wegens mijn 3d speler zelf?
[ Voor 8% gewijzigd door Taurnil op 12-02-2011 02:34 ]
Kijk aan. Nog even wachten dus.M a r c o schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:44:
[...]
die is aangekondigd voor Q1 2011.
Whatever.
Verwijderd
Waar hebben ze dat aangekondigd? ik kan op de forums van WD niks over vinden.M a r c o schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:44:
[...]
die is aangekondigd voor Q1 2011.
Hier: nieuws: WD TV Live Hub is eind november verkrijgbaar in de Benelux
De nieuwe mediaspeler van Western Digital heeft een vernieuwde gui gekregen, waarin het onder andere mogelijk is geworden om de grafische afbeeldingen voor de achtergronden naar eigen hand te zetten met behulp van thema's. WD liet aan Tweakers.net weten dat het de vernieuwde vormgeving begin volgend jaar ook in zijn oudere mediaspelers wil verwerken. Dit zal gebeuren door middel van firmware-upgrades.
oke, blijkbaar hebben ze niet letterlijk Q1 gezegd, maar begin volgend jaar.
Had ik het toch verkeerd onthouden.
Had ik het toch verkeerd onthouden.
Verwijderd
aangezien ze eind 2010 net een nieuwe firmware hebben vrijgegeven hoef je voorlopig niet op te wachten.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een wifi usb stick voor in mijn live hub. Nu las ik hier goede berichten over de buffalo. De WLI-UC-GN kon ik nergens in de winkel vinden. Nu vond ik wel de WLI-UC-GNM op internet. Kan iemand bevestigen of deze ook werkt?Fireshade schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:50:
[...]
De Buffalo Mini WLI-UC-GN is inderdaad schaars. Bij de webshop waar ik hem vandaan haalde, zeiden ze dat het de laatste was bij de (hun) leverancier.
Misschien helpt dit linkje: http://nl.hardware.info/p...ultra-compact-usb-adapter
Ik heb het niet tegen gekomen maar even een vraagje.
Stel dat ik een firmware van b-rad over mijn WD LIVE in knal en hij raakt op de 1 of ander manier corrupt of bricked, kan ik het herstellen naar de orginele WD firmware zodat zij (het heeft gaten dus
) weer goed werkt?
Stel dat ik een firmware van b-rad over mijn WD LIVE in knal en hij raakt op de 1 of ander manier corrupt of bricked, kan ik het herstellen naar de orginele WD firmware zodat zij (het heeft gaten dus
tikfouten? tjah..m..
Speel je wel eens 3D Half SBS met NL subs af via de USB van je blu-ray player ?Taurnil schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 02:32:
nu lees ik dat die wel enigszins niet de grootte echte 3d files kan afspelen, kan iemand dan zeggen of dit dan werkt:
zoja krijg je de subs wel correct in beeld met deze streamer ?
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb net een WD TV Live Hub gekocht en heb hem aangesloten via mijn kpn Experia box. Echter staat de WD TV niet bij "Netwerken". Ik kan er dus niks opzetten. Alleen als ik mijn pc direct met een lan kabel aan de WD TV aansluit lukt het. Er komen dan 2 iconen van WD TV bij "netwerk" te staan. Bij de een moet ik een inlogcode invoeren (zou niet weten welke) en via het andere icoon kan ik alleen via windows media player bestanden toevoegen... Is er geen manier om gewoon lekker bestanden erop te "slepen" en ik vraag me ook af waarom het niet werkt als het ik via mijn router doe.
alvast bedankt
Ramon
edit: Kan je niet gewoon via een usb kabel films op dit ding zetten>?
Ik heb net een WD TV Live Hub gekocht en heb hem aangesloten via mijn kpn Experia box. Echter staat de WD TV niet bij "Netwerken". Ik kan er dus niks opzetten. Alleen als ik mijn pc direct met een lan kabel aan de WD TV aansluit lukt het. Er komen dan 2 iconen van WD TV bij "netwerk" te staan. Bij de een moet ik een inlogcode invoeren (zou niet weten welke) en via het andere icoon kan ik alleen via windows media player bestanden toevoegen... Is er geen manier om gewoon lekker bestanden erop te "slepen" en ik vraag me ook af waarom het niet werkt als het ik via mijn router doe.
alvast bedankt
Ramon
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2011 02:06 ]
Dat kan en wil niemand je garanderen.fatihbatur schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:49:
Ik heb het niet tegen gekomen maar even een vraagje.
Stel dat ik een firmware van b-rad over mijn WD LIVE in knal en hij raakt op de 1 of ander manier corrupt of bricked, kan ik het herstellen naar de orginele WD firmware zodat zij (het heeft gaten dus) weer goed werkt?
Theoretisch kan er altijd iets mis gaan, al is de kans vrij klein, zeker als je overal afblijft als 'ie halverwege de update zit.
Echte tweakers nemen risico's.
Misschien beter daar vragen: [Mediaplayer] WD TV Live HubVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:23:
Hallo allemaal,
alvast bedankt
Ramon
Ik heb nog de gewone WDTV maar omdat dat topic redelijk dood is en het dingetje vergelijkbaar is...
De mijne loopt af en toe vast tijdens het afspelen, met x264 bestanden maar ook met een gewone sd avi. Vreemd genoeg loopt hij wel telkens vast bij hetzelfde punt van de film of serie, soms 1x soms meerdere malen.
De bestanden doen het wel prima op de pc.
De mijne loopt af en toe vast tijdens het afspelen, met x264 bestanden maar ook met een gewone sd avi. Vreemd genoeg loopt hij wel telkens vast bij hetzelfde punt van de film of serie, soms 1x soms meerdere malen.
De bestanden doen het wel prima op de pc.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
is de bitrate of het aantal reframes per seconde niet gewoon te groot?
Wat is te groot? Het gebeurt pas sinds kort met vrij recente bestanden. Is er een nieuwe codec op de markt?
De film of serie speelt gewoon soms 10 minuten zonder problemen, soms een uur en dan ineens springt het menu te voorschijn.
De film of serie speelt gewoon soms 10 minuten zonder problemen, soms een uur en dan ineens springt het menu te voorschijn.
[ Voor 36% gewijzigd door Cobb op 20-02-2011 22:22 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Speel je ze af via je netwerk of externe harddisk? Anders misschien fouten op de hd? chkdsk
Hij speelt af van een hd of een usb stick, beiden geven dezelfde fouten. Ik zal het vandaag nog even proberen met een bestand dat eerder wel goed speelde.
Cobb heb je nog een oud firmware draaien?
tikfouten? tjah..m..
Wie kan/wil mij helpen? Ik speur al dagen diverse fora af (incl. de wiki-link)
maar ik krijg het niet voor elkaar: sheetmode 'standaard'
Dus dat je gewoon je thumbnails ziet, maar een full-screen sheet verkrijg door er op te klikken..
Uitgangspunten:
WD TV Live met fw.:
1.03.49_V-WDLXTV-Live-0.4.5.3 (ook geprobeerd inmiddels met 1.02.21, maar zonder resultaat)
run S00custom-options met de volgende regels:
config_tool -c WDTVEXT=ON
config_tool -c MSHEETMODE=std
config_tool -c VIDMSHEET=ON
config_tool -c LISTMSHEET=ON
config_tool -c GENMSHEET=ON
Volgens mij staan de instellingen voor STD-mode nu goed.
Op m'n netwerk-share heb ik de volgende map-structuur:
Movies
Movies/Mr Nobody
Movies/Mr Nobody/MRNBDY1080PNL.ISO
Movies/Mr Nobody/MRNBDY1080PNL.ISO.tgmd
Movies/Mr Nobody/MRNBDY1080PNL.ISO_sheet.std.jpg
Movies/Mr Nobody/MRNBDY1080PNL.jpg
Movies/Mr Nobody/folder.jpg
Wat gaat er nog mis? Ik snap er echt niks van...
maar ik krijg het niet voor elkaar: sheetmode 'standaard'
Dus dat je gewoon je thumbnails ziet, maar een full-screen sheet verkrijg door er op te klikken..
Uitgangspunten:
WD TV Live met fw.:
1.03.49_V-WDLXTV-Live-0.4.5.3 (ook geprobeerd inmiddels met 1.02.21, maar zonder resultaat)
run S00custom-options met de volgende regels:
config_tool -c WDTVEXT=ON
Volgens mij staan de instellingen voor STD-mode nu goed.
Op m'n netwerk-share heb ik de volgende map-structuur:
Movies
Movies/Mr Nobody
Movies/Mr Nobody/MRNBDY1080PNL.ISO
Movies/Mr Nobody/MRNBDY1080PNL.ISO.tgmd
Movies/Mr Nobody/MRNBDY1080PNL.ISO_sheet.std.jpg
Movies/Mr Nobody/MRNBDY1080PNL.jpg
Movies/Mr Nobody/folder.jpg
Wat gaat er nog mis? Ik snap er echt niks van...
[ Voor 3% gewijzigd door tinus94 op 21-02-2011 22:40 ]
Ja, zat er een bug in de oudere? Heb nu de laatste van september gedownload, gaat er morgen op.fatihbatur schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:06:
Cobb heb je nog een oud firmware draaien?
@tinus94
Klein vraagje: Zou het sowieso wel werken net netwerk shares?
Klein vraagje: Zou het sowieso wel werken net netwerk shares?
Nou, de 'sheet' mode werkt wel zoals het hoort...
Voor zo ver ik het las, kwamen er beter codec ondersteuning in de laatste firmwares, soms zijn er mensen die FW 1.0 draaien terwijl de huidige 2,3 oid is en dan lopen te huilen dat iets bij hun niet werkt en bij andere personen wel #failCobb schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:06:
[...]
Ja, zat er een bug in de oudere? Heb nu de laatste van september gedownload, gaat er morgen op.
tikfouten? tjah..m..
Zijn er ook mensen die gebruik maken van de WXLXTV software van B-Rad ?
Ik zit hier momenteel echt mee vast...
Heb dit inmiddels geinstalleerd op de wdtv live en kan het menu benaderen via explorer.
Waar het mij om gaat is dat ik niet de hele tijd de framerate hoef te wijzigen, dus de autores functie.
Heb ook de file s00 geinstalleerd, maar kan geen veranderingen waarnemen, ik zie alleen dat deze DISABLED is als ik de schijf bekijk, maar hoe kan ik deze dan ENABLED maken ?
Maar ik kan nergens vinden waar ik deze kan instellen/ benaderen, iemand een idee ?
Zoek me al 2 dagen kapot op het net, maar tevergeefs ....
Ik zit hier momenteel echt mee vast...
Heb dit inmiddels geinstalleerd op de wdtv live en kan het menu benaderen via explorer.
Waar het mij om gaat is dat ik niet de hele tijd de framerate hoef te wijzigen, dus de autores functie.
Heb ook de file s00 geinstalleerd, maar kan geen veranderingen waarnemen, ik zie alleen dat deze DISABLED is als ik de schijf bekijk, maar hoe kan ik deze dan ENABLED maken ?
Maar ik kan nergens vinden waar ik deze kan instellen/ benaderen, iemand een idee ?
Zoek me al 2 dagen kapot op het net, maar tevergeefs ....
[ Voor 16% gewijzigd door Brabso op 02-03-2011 11:54 ]
Welke versie van wdlxtv heb je? De nieuwste versies zijn er in tweevoud: een gebaseerd op 1.02 en een op 1.03. De 1.03-versies ondersteunen niet de autoresfunctie (en allerlei andere dingen ook niet).
Ik gebruik 1.03.49 met wdlxtv_live 0.4.5.3.Het Leoh-Paard schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:46:
Welke versie van wdlxtv heb je? De nieuwste versies zijn er in tweevoud: een gebaseerd op 1.02 en een op 1.03. De 1.03-versies ondersteunen niet de autoresfunctie (en allerlei andere dingen ook niet).
In de ondersteuning staat wel het volgende;
* Auto framerate resolution switching based on media (psychodad) (wdlxtv-live/g2)*
In de release notes staat:
* 1.03.49 & 1.04.10 WDLXTV's do *NOT* have wdtvext or autores
Probeer 1.02.21 / 0.4.5.3 eens! (Bij mij werkt die prima met autores. Zoek wel even na hoe je het moet instellen, want de standaardinstellingen doen niet zoveel nuttigs, geloof ik.)
Probeer 1.02.21 / 0.4.5.3 eens! (Bij mij werkt die prima met autores. Zoek wel even na hoe je het moet instellen, want de standaardinstellingen doen niet zoveel nuttigs, geloof ik.)
als het mis gaat kom je in een recovery modes en zou je hem zo nog kunnen herstellen heb het hier 1 keer mee gemaakt. en werkte perfect (gelukkig maar)Volkert schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:51:
[...]
Dat kan en wil niemand je garanderen.
Theoretisch kan er altijd iets mis gaan, al is de kans vrij klein, zeker als je overal afblijft als 'ie halverwege de update zit.
Echte tweakers nemen risico's.
maar idd 100% garanderen kunnen we niet.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Mijn huidige tv heeft het gisteren begeven 
Nu heb ik via via een scherm over kunnen nemen, namenlijk en LG 42pc35. Dit is een 42" plasma scherm, met 2 x HDMI ingang.
Nu ga ik uiteraard de WDTLIVE aansluiten via HDMI naar het scherm, maar de vraag die ik nu heb is hoe ik het geluid bij mijn decoder krijg. Gaat dat gewoon weer met een optical cable rechstreeks naar de receiver (die geen hdmi heeft helaas) of is het beter om de optical out van de TV te gebruiken, en welke keuze is dan het beste om sync problemen tegen te gaan (geluid vs beeld)
Gooit de tv uberhaupt wel het digitale signaal wat hij via HDMI binnen krijgt over de optical out weg?
Nu heb ik via via een scherm over kunnen nemen, namenlijk en LG 42pc35. Dit is een 42" plasma scherm, met 2 x HDMI ingang.
Nu ga ik uiteraard de WDTLIVE aansluiten via HDMI naar het scherm, maar de vraag die ik nu heb is hoe ik het geluid bij mijn decoder krijg. Gaat dat gewoon weer met een optical cable rechstreeks naar de receiver (die geen hdmi heeft helaas) of is het beter om de optical out van de TV te gebruiken, en welke keuze is dan het beste om sync problemen tegen te gaan (geluid vs beeld)
Gooit de tv uberhaupt wel het digitale signaal wat hij via HDMI binnen krijgt over de optical out weg?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Deze heb ik inderdaad geinstalleerd, en nu werkt het naar behoren, bedankt voor je tipHet Leoh-Paard schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:45:
In de release notes staat:
Nu kan ik ook gewoon de juiste instellingen selecteren.
Had eerst ook de psycho osd erop, maar deze weer verwijdert omdat anders mijn externe schijf aan blijft na het uitzetten van de wdtv live. Dit schijnt aan het .bin bestand te liggen...
Voor degene die ook gebruik willen maken van autores, de nieuwe beta firmware is uit:
firmware
Alternatieve download locatie
Release notes
Pre-release 1.04.22 (includes all previously released updates)
Resolved Issues:
* Supports Tune-In radio application.
* Supports Deezer music application.
* Supports Flingo media application.
* Supports 7.1 channel audio passthrough.
* Supports Auto-framerate (Audio Video settings/video output/HDMI/auto/auto/Match video framerate).
* Corrected various general menu and options wording issues.
* Incorporated corrected language translations.
* Corrected various Facebook user interface wording and functionality problems.
* Corrected various Live365 user interface wording and functionality problems.
* Corrected various Pandora user interface wording and functionality problems.
* Corrected various Mediafly user interface wording and functionality problems.
* Resolved problem with some HD files from Mediafly becoming out of sync.
* Resolved digital audio passthrough problem playing on both HDMI and optical at the same time.
* Resolved problem with Auto-play feature not automatically playing content.
* Resolved problem with Belkin F7D2101 v1WiFi adapter not connecting to network.
* Resolved "Clear login info" from Network Share not clearing the login info.
* Resolved problem where filenames that begin with the same name as a folder will not show up.
* Resolved problem where HDMI resolution could not be forced if not supported by the EDID.
* Resolved meta-data problem where "/" character in the title makes the system reboot.
* Resolved problem of no video playback after using Netflix.
* Resolved problem with ISO playback not working – except through preview mode.
* Resolved video playback problem where the info bar does not hide on pause/resume or chapter skip.
* Resolved problem where empty folder are hidden when copying or moving.
* Resolved USB keyboard problem where the arrow keys don’t work in wireless network settings page.
* Resolved problem where a folder icon was displayed over the top of the thumbnail.
* Resolved problem where DVI output was not working for a particular DVI monitor.
* Resolved problem of DTS and AC-3 not working with passthrough.
* Resolved problem where videos can not start until after 10-90 seconds after start-up.
* Resolved problem where user could not copy a file/folder to the root directory of the drive.
* Resolved problem where an incorrect error message was displayed if invalid username/password entered.
* Resolved problem where system reset fails to erase user info.
* Resolved video playback where audio takes 5 seconds to catch up after fast-forward or re-wind.
* Resolved problem where the system would reboot when special characters are entered into device name.
* Resolved a file management problem where deleting a file on a network share caused the device to reboot.
* Resolved problem where high sample rate audio was being downsampled to 48KHz.
* Removed Blu-ray DVD message "Unable to play this video menu."
firmware
Alternatieve download locatie
Release notes
Pre-release 1.04.22 (includes all previously released updates)
Resolved Issues:
* Supports Tune-In radio application.
* Supports Deezer music application.
* Supports Flingo media application.
* Supports 7.1 channel audio passthrough.
* Supports Auto-framerate (Audio Video settings/video output/HDMI/auto/auto/Match video framerate).
* Corrected various general menu and options wording issues.
* Incorporated corrected language translations.
* Corrected various Facebook user interface wording and functionality problems.
* Corrected various Live365 user interface wording and functionality problems.
* Corrected various Pandora user interface wording and functionality problems.
* Corrected various Mediafly user interface wording and functionality problems.
* Resolved problem with some HD files from Mediafly becoming out of sync.
* Resolved digital audio passthrough problem playing on both HDMI and optical at the same time.
* Resolved problem with Auto-play feature not automatically playing content.
* Resolved problem with Belkin F7D2101 v1WiFi adapter not connecting to network.
* Resolved "Clear login info" from Network Share not clearing the login info.
* Resolved problem where filenames that begin with the same name as a folder will not show up.
* Resolved problem where HDMI resolution could not be forced if not supported by the EDID.
* Resolved meta-data problem where "/" character in the title makes the system reboot.
* Resolved problem of no video playback after using Netflix.
* Resolved problem with ISO playback not working – except through preview mode.
* Resolved video playback problem where the info bar does not hide on pause/resume or chapter skip.
* Resolved problem where empty folder are hidden when copying or moving.
* Resolved USB keyboard problem where the arrow keys don’t work in wireless network settings page.
* Resolved problem where a folder icon was displayed over the top of the thumbnail.
* Resolved problem where DVI output was not working for a particular DVI monitor.
* Resolved problem of DTS and AC-3 not working with passthrough.
* Resolved problem where videos can not start until after 10-90 seconds after start-up.
* Resolved problem where user could not copy a file/folder to the root directory of the drive.
* Resolved problem where an incorrect error message was displayed if invalid username/password entered.
* Resolved problem where system reset fails to erase user info.
* Resolved video playback where audio takes 5 seconds to catch up after fast-forward or re-wind.
* Resolved problem where the system would reboot when special characters are entered into device name.
* Resolved a file management problem where deleting a file on a network share caused the device to reboot.
* Resolved problem where high sample rate audio was being downsampled to 48KHz.
* Removed Blu-ray DVD message "Unable to play this video menu."
[ Voor 0% gewijzigd door FranenJer op 08-03-2011 13:42 . Reden: Typo's ]
What doesn't kill you, makes you stronger
Ik vind het zo ongelofelijk zwak van ze dat ze nog steeds geen 3tb schijven ondersteunen. Hadden ze dat nou niet in de afgelopen maanden kunnen veranderen?
Gezien het aantal gebruikers met 3TB schijven, denk ik dat het nog wel even duurt voordat 3TB-ondersteuning prioriteit krijgtRub3s schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:37:
Ik vind het zo ongelofelijk zwak van ze dat ze nog steeds geen 3tb schijven ondersteunen. Hadden ze dat nou niet in de afgelopen maanden kunnen veranderen?
ik vind dat ze daarmee in hun eigen been schieten. Ik heb zelfs een externe schijf van WD en die doet het niet meer in de nieuwste versies (beetje buggy in de oude versies, maar ik vermoed dat dat eerder komt doordat men usb controller van pc er iets vreemds mee doet).
Is het iemand al gelukt om de software van die HDTV Live Hub op de WD TV Live te krijgen? moet mogelijk zijn toch 
Ik ga vanavond de beta maar eens proberen
Ik ga vanavond de beta maar eens proberen
volgens mij gebruikt de hub een andere chip, dus is niet mogelijk
Zou de Live nu ook de interface van de Hub krijgen? Verder vind ik dat dit apparaat met elke firmware upgrade eigenlijk slechter/instabieler/meer buggy wordt...
Ik zit nog steeds op 1.02 omdat er telkens als ik de nieuwste firmwares probeer wel iets vervelend doet. Als het niet de toegang tot shares is, is het wel geen beeld of een vastloper of iets anders wat niet meer lekker werkt. Daarnaast is het apparaat bij mij soms lomp traag in de menu's met de laatste versies.
Ik zit nog steeds op 1.02 omdat er telkens als ik de nieuwste firmwares probeer wel iets vervelend doet. Als het niet de toegang tot shares is, is het wel geen beeld of een vastloper of iets anders wat niet meer lekker werkt. Daarnaast is het apparaat bij mij soms lomp traag in de menu's met de laatste versies.
[ Voor 49% gewijzigd door Frietsaus op 08-03-2011 18:48 ]
Gisteravond een officiele update binnengekregen voor de WD TV Live HD:
1.04.22_V
De additie van TuneIn Radio is toch wel mooi. Kan nu al mijn denkbare NL radiostations vinden en afspelen.
1.04.22_V
De additie van TuneIn Radio is toch wel mooi. Kan nu al mijn denkbare NL radiostations vinden en afspelen.
Ik wacht de ervaringen nog even af, maar wat een enorme update zeg
Ziet er wel goed uit 
General info
- Supports Tune-In radio application.
- Supports 7.1 channel audio passthrough.
- Supports Auto-framerate (Audio Video settings/video output/HDMI/auto/auto/Match video framerate)
- Corrected various general menu and options wording issues.
- Corrected various Facebook user interface wording and functionality problems.
- Corrected various Live365 user interface wording and functionality problems.
- Corrected various Pandora user interface wording and functionality problems.
- Corrected various Mediafly user interface wording and functionality problems.
- Resolved problem with some HD files from Mediafly becoming out of sync.
- Resolved digital audio passthrough problem playing on both HDMI and optical at the same time.
- Resolved problem with Auto-play feature not automatically playing content.
- Resolved problem with Belkin F7D2101 v1WiFi adapter not connecting to network.
- Resolved “Clear login info” from Network Share not clearing the login info.
- Resolved problem where filenames that begin with the same name as a folder will not show up.
- Resolved problem where HDMI resolution could not be forced if not supported by the EDID.
- Resolved meta-data problem where “/” character in the title makes the system reboot.
- Resolved problem of no video playback after using Netflix.
- Resolved problem with ISO playback not working – except through preview mode.
- Resolved video playback problem where the info bar does not hide on pause/resume or chapter skip.
- Resolved problem where empty folder are hidden when copying or moving.
- Resolved USB keyboard problem where the arrow keys don’t work in wireless network settings page.
- Resolved problem where a folder icon was displayed over the top of the thumbnail.
- Resolved problem where DVI output was not working for a particular DVI monitor.
- Resolved problem of DTS and AC-3 not working with passthrough.
- Resolved problem where videos can not start until after 10-90 seconds after start-up.
- Resolved problem where user could not copy a file/folder to the root directory of the drive.
- Resolved problem where an incorrect error message was displayed if invalid username/password entered.
- Resolved problem where system reset fails to erase user info.
- Resolved video playback where audio takes 5 seconds to catch up after fast-forward or re-wind
- Resolved problem where the system would reboot when special characters are entered into device name.
- Resolved a file management problem where deleting a file on a network share caused the device to reboot.
- Resolved problem where high sample rate audio was being downsampled to 48KHz.
- Removed Blu-ray DVD message “Unable to play this video menu.”
- Known issue with playback of .VOB files over network share.
- We have temporarily blocked USB mounting of Advanced Format (4k sector) HDD greater than 2TBs.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
1.4.22_V firmware
Ik heb gisterenavond een gespeeld met de nieuwe firmware die ik via de autoupdate binnen kreeg. Gelijk de autores aangezet, maar deze werkt, bij mij, niet geheel zoals het hoort. Als ik HD bronnen afspeel, wordt de output op 1080p gezet, ook 720p materiaal. Alles wat SD is, komt op 720p eruit. Het kan aan mij liggen, maar ik heb toch een andere gedachte bij autores. Getest met verschillende bestanden, avi, iso, ts, ifo, mkv, m2ts etc.
Heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Ik heb gisterenavond een gespeeld met de nieuwe firmware die ik via de autoupdate binnen kreeg. Gelijk de autores aangezet, maar deze werkt, bij mij, niet geheel zoals het hoort. Als ik HD bronnen afspeel, wordt de output op 1080p gezet, ook 720p materiaal. Alles wat SD is, komt op 720p eruit. Het kan aan mij liggen, maar ik heb toch een andere gedachte bij autores. Getest met verschillende bestanden, avi, iso, ts, ifo, mkv, m2ts etc.
What doesn't kill you, makes you stronger
ik heb ook een b-rad FW op mijn wd hd tv live, maar het is toch mogelijk om Youtube HD formaten af te spelen?
volgens mij alleen met de oude b-rad versies en niet met de 1.03.49 versie
weet je zeker dat er autores in zit ?FranenJer schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:35:
1.4.22_V firmware
is wat anders als auto res. en verder zag ik er niks over staan. maar misschien vergis ik meSupports Auto-framerate (Audio Video settings/video output/HDMI/auto/auto/Match video framerate)
[ Voor 13% gewijzigd door Proxx op 10-03-2011 09:59 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Mijn ervaring met de menu's is juist dat deze steeds rapper reageren in de nieuwe firmwares, zeker in vergelijking met 1.02.Frietsaus schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:47:
Je zal in fora/internet "natuurlijk" vaak veel meer klachten dan lof horen. Mensen die klachten hebben laten dat direct horen en/of zoeken op internet een oplossing. Mensen zonder klachten zul je (helaas) niet horen, waardoor er een scheef beeld ontstaat over de kwaliteit van producten.
Ik heb zelf erg weinig of geen problemen met de nieuwe firmwares, al moet ik erbij zeggen dat ik geen netwerkshares gebruik. Per saldo is de bruikbaarheid (mogelijkheden, toevoegingen, aanpak bugs, snelheid) voor mij met elke firmware update alleen maar beter geworden.
nieuwe firmware ziet nogsteeds mn samba shares niet in 1x. vaak moet ik het apparaat uit en aan zetten voordat ik mn ubuntu servertje op kan. Vroeger had ik dit dus nooi en is er sinds kort ingeslopen. Al meerdere mensen hier over gehoord. heel irritant!
Ik heb het met de laatste firmware nog niet geprobeerd, maar bij mij was de snelste oplossing om de "autologin" uit te zetten.
Je moet dan bij het benaderen van de share wel eerst even de cursor naar het juiste boxje verplaatsen om daadwerkelijk in te loggen. De username en password onthoudt hij gelukkig wel dus die hoef je niet helemaal opnieuw in te voeren.
Dat is een keer of 5 klikken geloof ik, maar een stuk sneller dan uit/aan, werkt nog niet, nog een keer proberen etc.
Je moet dan bij het benaderen van de share wel eerst even de cursor naar het juiste boxje verplaatsen om daadwerkelijk in te loggen. De username en password onthoudt hij gelukkig wel dus die hoef je niet helemaal opnieuw in te voeren.
Dat is een keer of 5 klikken geloof ik, maar een stuk sneller dan uit/aan, werkt nog niet, nog een keer proberen etc.
En wéér worden resoluties na een power-off niet onthouden wat wel werkte bij de tweenalaatste firmware.
Moet je die dus steeds handmatig op 1080p zetten. En wat heb je aan een auto-framerate als de output elke keer op 720 wordt gezet terwijl je een 1080p TV hebt??
Moet je die dus steeds handmatig op 1080p zetten. En wat heb je aan een auto-framerate als de output elke keer op 720 wordt gezet terwijl je een 1080p TV hebt??
[ Voor 44% gewijzigd door Tranquility op 11-03-2011 00:05 ]
Wat zou het mooi zijn als er een combinatie van de WD-firmware en die van WDLXTV (b-rad) zou zijn.
Zowel autores, youtube-hd, moviesheets, alsook dvd-ondersteuning en compressed headers bij mkv.
Enig idee of wdlxtv ooit op 1.04.22 gaat komen inclusief alle voordelen?
Zowel autores, youtube-hd, moviesheets, alsook dvd-ondersteuning en compressed headers bij mkv.
Enig idee of wdlxtv ooit op 1.04.22 gaat komen inclusief alle voordelen?
Ik heb ook de nieuwe firmware, maar het lijkt alsof videobestanden nu haperen bij afspelen vanaf een netwerk share. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Echt een vette firmware! Vooral de Internet Services is erg interresant geworden hihihih.
Gulfstream G650
'nog' geen last van gehad...pieterrr schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:40:
Ik heb ook de nieuwe firmware, maar het lijkt alsof videobestanden nu haperen bij afspelen vanaf een netwerk share. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Hetzelfde probleem hier. Dat wordt wederom downgraden naar 1.02 voor mij. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een andere mediaplayer ga zoeken want ik weet niet of mijne kapot is ofzo, maar hij geeft steeds meer problemen. Begint echt vervelend te worden nu, want ik heb sinds kort een lcd tv gekocht als vervanging van de oude crt en gebruik het apparaat nu ook steeds meer.pieterrr schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:40:
Zo wilde hij net ineens geen filmpjes meer afspelen (loading cirkeltje bleef telkens in beeld)... Het apparaat had een reset nodig om weer filmpjes af te kunnen spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Frietsaus op 13-03-2011 22:20 ]
Een draaiend cirkeltje op 1.02 terwijl je een mkv wilt starten, wil waarschijnlijk zeggen dat je een mkv met compressed headers oid te pakken hebt. Daarvoor heb je 1.03 of later nodig.
Overigens heb ik ook wel eens problemen gehad met trage menu's na een update, maar na een hard reset of een reset to defaults, verdween dat telkens weer. (Maar schijnbaar werkt dat niet bij iedereen even goed.)
Overigens heb ik ook wel eens problemen gehad met trage menu's na een update, maar na een hard reset of een reset to defaults, verdween dat telkens weer. (Maar schijnbaar werkt dat niet bij iedereen even goed.)
ik heb de b-rad FW ,
en weet iemand of een toetsenbord er op kan werken, werd al een paar x hier gevraagd maar nog niet duidelijk antwoord.
heb een bluetooth toetsenbord.
en weet iemand of een toetsenbord er op kan werken, werd al een paar x hier gevraagd maar nog niet duidelijk antwoord.
Bedankt voor de verklaring, maar het gebeurde bij elk filmpje (mkv, avi, mp4). Zal vandaag nog even met wat firmwares spelen en kijken wat het beste werkt.Het Leoh-Paard schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:32:
Een draaiend cirkeltje op 1.02 terwijl je een mkv wilt starten, wil waarschijnlijk zeggen dat je een mkv met compressed headers oid te pakken hebt. Daarvoor heb je 1.03 of later nodig.
Verwijderd
Ik heb ook wel eens last van een draaiend cirkeltje. De WD live kan dan met dat bestand niet overweg.
mkv's, avi, etc doen het dan niet meer, alleen een dvd iso pakt hij dan nog wel. Mijn oplossing is: 2 minuten de power connector er uit en het "foute" bestand verwijderen of converteren.
mkv's, avi, etc doen het dan niet meer, alleen een dvd iso pakt hij dan nog wel. Mijn oplossing is: 2 minuten de power connector er uit en het "foute" bestand verwijderen of converteren.
ja hoor dat werkt.DonDee schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:21:
ik heb de b-rad FW ,
video
Argh,
Heb een wd tv live sinds vorige week. Werkte goed. Eerste firmware update gedaan, geen problemen. Eind vorige week kwam dan opnieuw een update uit, opnieuw geen problemen. Heb nog naar een tweetal films gekeken sinds dan.
Deze avond merk ik dat hij zich al de hele dag automatisch aan het rebooten is....
Het hoofdmenu verschijnt, maar binnen de 5 seconden loopt alles vast en herstart hij vanzelf, en dat enkel als de netwerkkabel verbonden is.... Als ik die loskoppel, kan ik zonder problemen door het menu bladeren en bv een factory reset doen (wat niet heeft geholpen trouwens).
Vanzodra ik de netwerkkabel er terug aanhang, begint hij opnieuw te herstarten :@:@
Help?
Heb een wd tv live sinds vorige week. Werkte goed. Eerste firmware update gedaan, geen problemen. Eind vorige week kwam dan opnieuw een update uit, opnieuw geen problemen. Heb nog naar een tweetal films gekeken sinds dan.
Deze avond merk ik dat hij zich al de hele dag automatisch aan het rebooten is....
Het hoofdmenu verschijnt, maar binnen de 5 seconden loopt alles vast en herstart hij vanzelf, en dat enkel als de netwerkkabel verbonden is.... Als ik die loskoppel, kan ik zonder problemen door het menu bladeren en bv een factory reset doen (wat niet heeft geholpen trouwens).
Vanzodra ik de netwerkkabel er terug aanhang, begint hij opnieuw te herstarten :@:@
Help?
Zet je bibliotheek eens uit, en probeer het dan nog eens.Buzz_Fuzz schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:42:
Argh,
Help?
Nee helpt niet... Ingeplugd en nog voor ik men remote vast had om iets te proberen, was hij al aan het rebooten ....
EDIT: router even gereboot en voorlopig geen problemen...
EDIT: router even gereboot en voorlopig geen problemen...
[ Voor 20% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 15-03-2011 11:38 ]
ik ben weer terug naar 1.04.17. Die firmwares worden echt elke keer weer baggerder
Ze fixen het ene, en slopen het andere.
Helft van de mkv's die ik had wilden ineens met .22 niet meer spelen of waren schokkerig...

Helft van de mkv's die ik had wilden ineens met .22 niet meer spelen of waren schokkerig...
Het blijft een raar ding. Met de .17 firmware werd hij zo extreem heet dat alles resulteerde in een soort slideshow (even in de vriezer leggen hielp :-p). Nu lijkt dit met de .22 fw opgelost te zijn, maar duurt het weer minsten 30 seconden voordat er begonnen wordt met afspelen.
Na 2 jaar zit ik nog steeds te wachten op een firmware die het gewoon doet. Maar nee, we krijgen er iedere keer allerlei extra internet functionaliteit bij terwijl de bestaande problemen niet of nauwelijks opgelost worden.
Overweeg serieus om alles te converteren naar mp4 en een AppleTV te kopen.
Na 2 jaar zit ik nog steeds te wachten op een firmware die het gewoon doet. Maar nee, we krijgen er iedere keer allerlei extra internet functionaliteit bij terwijl de bestaande problemen niet of nauwelijks opgelost worden.
Overweeg serieus om alles te converteren naar mp4 en een AppleTV te kopen.
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
Ik heb deze week de ingebouwde firmware update gedaan (weet het versienummer niet). Mijn ervaringen tot nu toe: gisteren wilde de wdtv niet meer aan: pas na meerdere keren proberen en een minuut wachten ging hij aan.
Daarna de (nieuwe) internet functies getest. De radio optie speelde 3fm prima af, en crashte vervolgens bij het browsen door de zenders. Harde reboot nodig om de boel weer draaiend te krijgen.
Werkt nog niet helemaal zoals het moet dus. Overigens ging het spelen van een mkv perfect: hier heb ik eigenlijk nooit problemen mee.
Daarna de (nieuwe) internet functies getest. De radio optie speelde 3fm prima af, en crashte vervolgens bij het browsen door de zenders. Harde reboot nodig om de boel weer draaiend te krijgen.
Werkt nog niet helemaal zoals het moet dus. Overigens ging het spelen van een mkv perfect: hier heb ik eigenlijk nooit problemen mee.
[ Voor 7% gewijzigd door diffx op 16-03-2011 11:08 ]
Mijn WDTV weigert nu compleet om MKV's af te spelen, zucht... Ik ga maar weer eens spelen met firmwares.
Domme vraag misschien, maar je hebt de stroom er al eens even afgehaald? Hier speelt ie soms ook even helemaal niets af en moet ik hem power cyclen.Frietsaus schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:57:
Mijn WDTV weigert nu compleet om MKV's af te spelen, zucht... Ik ga maar weer eens spelen met firmwares.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ja, en hem gereset via het knopje, maar ook hierna wilde hij geen mkv's afspelen. Ben nu van 1.02 naar 1.03 gegaan en toen deed hij het weer.
Ik ben na herhaaldelijk schokken met VIDEO_TS bestanden bij 1.04.x gestopt met de "officiele" firmware en gebruik nu al een tijdje B-RAD naar volle tevredenheid.Damian schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:37:
ik ben weer terug naar 1.04.17. Die firmwares worden echt elke keer weer baggerderZe fixen het ene, en slopen het andere.
welke b-rad versie kan ik het beste nemen ivm nfs shares? ik zie verschillende versies als ik google.Volkert schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:07:
[...]
Ik ben na herhaaldelijk schokken met VIDEO_TS bestanden bij 1.04.x gestopt met de "officiele" firmware en gebruik nu al een tijdje B-RAD naar volle tevredenheid.
B-RAD is echt geweldig, ,mooie UI en hij speelt bijna alles probleemloos af...ik stap pas over op nieuwe firmware als B-RAD met een update komt
Volgens mij is b-rad niet meer zo snel met updaten van de versie. Dus je kan lang wachten.....
mooie UI? Volgens mij alleen een ander achtergrondje toch?Omega78 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:47:
B-RAD is echt geweldig, ,mooie UI en hij speelt bijna alles probleemloos af...ik stap pas over op nieuwe firmware als B-RAD met een update komt
Heb naar dat B-Rad gedoe gekeken, maar moet ik daar niet veel meer dingen handmatig in config files gaan instellen? Welke versie gebruik je nu? Heb je eventueel een directe link naar diegene die jij gebruikt zodat ik zeker weten de correcte hebtVolkert schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:07:
[...]
Ik ben na herhaaldelijk schokken met VIDEO_TS bestanden bij 1.04.x gestopt met de "officiele" firmware en gebruik nu al een tijdje B-RAD naar volle tevredenheid.
[ Voor 36% gewijzigd door Damian op 22-03-2011 08:51 ]
Ik heb nu de laatste officiële firmware draaien vanaf USB stick (instructie). Daarvoor moet je dus wel WDLXTV al hebben draaien, een beetje een recente ook dacht ik.
Het voordeel van WDLXTV vind ik eigenlijk alleen het kunnen streamen van NFS shares (retesnel) en autores. Omdat NFS i.c.m. Windows bij mij erg vaak problemen geeft gebruik ik nu de laatste officiële firmware i.c.m. een USB HDD. Werkt prima
Het is trouwens geen B-RAD firmware, maar WDLXTV firmware. b-rad is niet de enige die timmert aan de firmware.
Het voordeel van WDLXTV vind ik eigenlijk alleen het kunnen streamen van NFS shares (retesnel) en autores. Omdat NFS i.c.m. Windows bij mij erg vaak problemen geeft gebruik ik nu de laatste officiële firmware i.c.m. een USB HDD. Werkt prima
Het is trouwens geen B-RAD firmware, maar WDLXTV firmware. b-rad is niet de enige die timmert aan de firmware.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
WDLXTV is gewoon B-RAD firmware. B-RAD is degene die er aan sleutelt en WDLXTV is de naam die hij eraan gegeven heeftjelbo schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:37:
[ Voor 42% gewijzigd door DyStiC op 22-03-2011 18:29 ]
Ok je kan het dus B-RAD firmware noemen, ik vind het alleen een beetje vreemd gezien hijzelf en de meeste anderen het WDLXTV noemen.DyStiC schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:28:
[...]
WDLXTV is gewoon B-RAD firmware. B-RAD is degene die er aan sleutelt en WDLXTV is de naam die hij eraan gegeven heeft
Bron: FAQ and Known Issues @ wdlxtv.comQ: What is the name of the firmware?
A: It's WDLXTV. b-rad is the name of its chief developer, not of the firmware itself.
Nee man, als je een beetje gaat tweaken krijg je min of meer de XBMC look and feel (met moviesheets) daarnaast nog een hele sh%tload aan andere mogelijkheden:DyStiC schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:54:
[...]
mooie UI? Volgens mij alleen een ander achtergrondje toch?
http://b-rad.cc/wdlxtv-live/
en je wilt niet weten hoeveel tijd je kwijt bent aan die moviesheets...... als je dat echt wil, raad ik je toch echt andere apparaten aan (bijv. wd live hub/boxee/xtreamer ultra).
Moviesheets genereren is echt het werk niet, ik gebruik hier het programma thumbgen voor...kost je +- 15 sec per film...en als je echt lui bent kan je dat programma zelfs je hele verzameling automatisch laten voorzien van sheets (select alle folders ->klik automatic mode-> en laat maar ratelen)Rub3s schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:38:
en je wilt niet weten hoeveel tijd je kwijt bent aan die moviesheets...... als je dat echt wil, raad ik je toch echt andere apparaten aan (bijv. wd live hub/boxee/xtreamer ultra).
kijk als ik nu een nieuw apparaat zou kopen weet ik ook nog wel een paar betere (logisch, we zijn alweer 1,5 jaar verder), maar aangezien we het hier over de WD TV Live (en de mogelijkheden hiermee) hebben ga ik ff niet in op wat je allemaal met andere apparaten kan

15 seconden? Toen ik het deed duurde het echt wayyy too long om alles een beetje netjes te krijgen. Ik heb ongeveer bij 40 films moviesheets gedaan, maar was daar echt veel te veel kwijt voor kwijt.
Daarna ben ik er ook nooit meer mee verder gegaan.
En dat is nog niet alles, ik heb het ook geprobeerd en hij maakt voor elke film ook nog is 3 of 4 files aan ofzo per film in je filmmap. Lekkere bende rommel erbij dus in je mappen.
Ik heb m ook geprobeerd en vind het beetje tegenvallen... Misschien kan ik hem nog verkopen voor wat geld en er een apple tv met XBMC voor terugkopen...
Ik heb m ook geprobeerd en vind het beetje tegenvallen... Misschien kan ik hem nog verkopen voor wat geld en er een apple tv met XBMC voor terugkopen...
Oost west, 127.0.0.1 best!
ik heb ook voor mijn WD HD TV Live , de laaste b-rad fw . maar heb dit aangepast in een config file:
## Movie sheet modes (only one can be enabled at a time)
## unless you have sheets for each mode you will encounter oddities switching around modes
## AKA this isn't magic
## Full screen std mode:
#config_tool -c MSHEETMODE=std
## 1280x460 (horizontal banner at top) sheet mode:
config_tool -c MSHEETMODE=sheet
## 500x720 (vertical banner on right) wall mode:
#config_tool -c MSHEETMODE=wall
## turn on moviesheets for a list type (ON/OFF)
## you must turn it on for a view type to see sheets!
## video thumb mode
## audio/photo thumb mode
## list mode (video/audio/photo)
config_tool -c SHOW_FILESIZE_SETTING=0
Maar krijg nog steeds niet me moviesheets die ik via thumbgen aanmaak.
krijg alleen als ik thumb opties doe , een cover maar niet de layout.
## unless you have sheets for each mode you will encounter oddities switching around modes
## AKA this isn't magic
## Full screen std mode:
## video thumb mode
Ik heb sinds3 dagen een WDTVLIVE HUB, leuk ding alleen heb een aantal films erop gezet. Maar er verschijnt bovenin "Compiling media" dat heb ik aan laten staan maar na 12 uur is er nog geen verandering. Hoe kan ik dit omzeilen? Wat gaat er mis?
PSN id: GG--77
als het om een WD TV Live HUB gaat, lijkt het me meer logisch, als je deze vraag ook in het WD TV Live HUB topic plaatst. Daar zullen ze hier vast eerder antwoord op kunnen geven.GG---77 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:18:
Ik heb sinds3 dagen een WDTVLIVE HUB, leuk ding alleen heb een aantal films erop gezet. Maar er verschijnt bovenin "Compiling media" dat heb ik aan laten staan maar na 12 uur is er nog geen verandering. Hoe kan ik dit omzeilen? Wat gaat er mis?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437828/0
[ Voor 4% gewijzigd door M a r c o op 24-03-2011 13:28 ]
@Marco... is inderdaad handiger.
Was me ook in dit topic aan het inlezen, wil voor op de slaapkamer ook een mediaspeler. Zal dit topic (voorlopig) niet meer vervuilen.
Was me ook in dit topic aan het inlezen, wil voor op de slaapkamer ook een mediaspeler. Zal dit topic (voorlopig) niet meer vervuilen.
PSN id: GG--77
#config_tool -c MSHEETMODE=stdDonDee schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:58:
ik heb ook voor mijn WD HD TV Live , de laaste b-rad fw . maar heb dit aangepast in een config file:
## AKA this isn't magic
## Full screen std mode:
## video thumb mode
naar
en dan doe hij het wel.
ugh, heb nu tijdelijk een AC-Ryan Playon HD Mini, moet ik testen voor iets bij mijn werk, maar wat een poep apparaat is dat vergeleken met de WDTV.
Interface onoverzichtelijk, duurt een godsganse tijd voordat hij eindelijk begint te spelen als je een filmpje of iets start.
wat een verademing toen de WDTV weer aan mijn tv hing
Interface onoverzichtelijk, duurt een godsganse tijd voordat hij eindelijk begint te spelen als je een filmpje of iets start.
wat een verademing toen de WDTV weer aan mijn tv hing
Been there done that. Had voor de WDTV ook een ACRyan.... heb hem maar snel verkocht....
Whatever.
Ik heb een WD TV live gekocht en op zich tevreden mee. Ik heb alleen bij geen enkele film geluid. Of maar heel kort in het begin en dan stopt het geluid. De films worden ook wat schokkerige vertoond. Ik heb een ethernetverbinding via het stopcontact.
MP3 afspelen gaat prima.
Alvast bedankt
MP3 afspelen gaat prima.
Alvast bedankt
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Interessant dat je er dan tevreden mee bent. 
Als het beeld serieus schokt, gok ik dat je netwerkverbinding niet snel genoeg is.
Als het beeld serieus schokt, gok ik dat je netwerkverbinding niet snel genoeg is.
hij zegt:Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:06:
Interessant dat je er dan tevreden mee bent.
kan er niet aan doen, maar ik heb nogal eenpapegaai01 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:32:
. Ik heb een ethernetverbinding via het stopcontact.

Heb je de snelheid/kwaliteit van die verbinding al eens getest?
Ook ik heb de wdtv-live via het stopcontact aangesloten moet zeggen het werkt perfect.
Ik stream al mijn films en series van af mijn server. (1080p en 720p)
Ben weer terug gegaan naar originele firmware had b-rad (steeds cirkel of death)
Ik stream al mijn films en series van af mijn server. (1080p en 720p)
Ben weer terug gegaan naar originele firmware had b-rad (steeds cirkel of death)
Verwijderd
Ik heb vandaag een update op mijn WD TV Live gedaan en nu ondersteund hij mijn 3TB van My Book Essential van WD niet meer ,hoe kan ik dat oplossen
groeten
Danny
groeten
Danny
DowngradenVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 16:28:
Ik heb vandaag een update op mijn WD TV Live gedaan en nu ondersteund hij mijn 3TB van My Book Essential van WD niet meer ,hoe kan ik dat oplossen
groeten
Danny
ik zit met hetzelfde probleem. downgraden lijkt voor mij maar de helft van de oplossing te zijn (ook al uitgelegd in eerdere posts hier). Heel veel files doen het op de 1 of andere manier niet hier met die 3tb schijf. (exact dezelfde files doen het wel op een 1,5tb schijf)
3 TB schijf verkopen op Marktplaats en een 2 TB schijf terugkopen. Je kunt toch geen 3 TB aan films bekijken ...Rub3s schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:19:
ik zit met hetzelfde probleem. downgraden lijkt voor mij maar de helft van de oplossing te zijn (ook al uitgelegd in eerdere posts hier). Heel veel files doen het op de 1 of andere manier niet hier met die 3tb schijf. (exact dezelfde files doen het wel op een 1,5tb schijf)
Let op:
Let op!
Bezitter van een WDTV Live (najaar 2011) of de WD TV Live Hub? Beide apparaten hebben een eigen topic!
[Mediaplayer] WD TV Live en WD TV Personal Edition
[Mediaplayer] WD TV Live Hub
Let op!
Bezitter van een WDTV Live (najaar 2011) of de WD TV Live Hub? Beide apparaten hebben een eigen topic!
[Mediaplayer] WD TV Live en WD TV Personal Edition
[Mediaplayer] WD TV Live Hub