Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Let op!

Bezitter van een WDTV Live (najaar 2011) of de WD TV Live Hub? Beide apparaten hebben een eigen topic!

[Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011)

[Mediaplayer] WD TV Live Hub

Inleiding

Als opvolger van de zeer succesvolle voorloper TV-HD komt Western Digital met twee opvolgers; te weten de WD TV-Mini en de WD TV-Live
Dit topic is bedoeld voor laatstgenoemde omdat deze voor het kleine prijsverschil veel voordeel biedt.

Met deze upgrade van WD kunnen ze weer volop concurreren.
De 1e WD TV-HD kreeg snel goede firmware upgrades, maar het grootste gemis kon niet opgelost worden, ook niet door 3rd-party firmware. Het gemis van DTS-downsampling.

Enkele specs:
  • richtprijs: 109,- euro
  • 1080P
  • DTS downmixing
  • Wired network
  • WiFi via USB
  • Grote ondersteuning van video en audio formaten
  • Internetservices YouTube, Flickr en live365

Specs

-Play Full HD 1080p video, music and photos on your HD TV
-Supports widest variety of file formats and devices
-Network capable for easy access to the newest content from PCs, network drives, internet favorites
Kit Contents
-Media Player
-Compact remote with batteries
-Composite AV cable
-Component AV cable
-AC adapter
-Quick Install Guide

Compatibility
HDMI, Full HD (1080p), AAC, MP3, JPEG, USB 2.0, H.264, SimplayHD™, Energy Star®, Dolby Digital, DTS,
DLNA, Bonjour, AVCHD, Windows Vista

Media Formats
AVI (Xvid, AVC, MPEG1/2/4), MPG/MPEG, MKV (h.264, x.264, AVC, MPEG1/2/4, VC-1),
TS/TP/M2T (MPEG1/2/4, AVC, VC-1) MP4/MOV (MPEG4, h.264), M2TS, WMV9
JPEG, GIF, TIFF, BMP, PNG
MP3, WAV/PCM/LPCM, WMA, AAC, FLAC, MKA, AIF/AIFF, OGG, Dolby Digital, DTS
Playlist – PLS, M3U, WPL

Subtitle – SRT, ASS, SSA, SUB, SMI

MPEG2 MP@HL up to 1920x1080p24, 1920x1080i30, or 1280x720p60 resolution. MPEG4.2 ASP@L5 up to
1280x720p30 resolution and no support for global motion compensation. WMV9/VC-1 MP@HL up to 1280x720p60
or 1920x1080p24 resolution. VC-1 AP@L3 up to 1920x1080i30, 1920x1080p24, or 1280x720p60 resolution.
H.264 BP@L3 up to 720x480p30 or 720x576p25 resolution. H.264 MP@4.1 and HP@4.1 up to 1920x1080p24,
1920x1080i30, or 1280x720p60 resolution.
An audio receiver is required for multi-channel surround sound digital output. Compressed RGB JPEG formats only
and progressive JPEG up to 2048x2048.
Single layer TIFF files only. Uncompressed BMP only. Specific details, please refer to the user manual

Linkjes

Site Western Digital
WD TV Community incl Blog van de bekende ScottWD
Unboxing op you-tube
AVS-forum
WD-TV forum
WD-Tips
Handleiding

F.A.Q.

V:Ondersteund de WD TV Live ook dvd-menu's
A:Ja.
V Wifi?
A via dongle
http://wdc.custhelp.com/a...zE0Mi9zaWQvR194aWtGeGs%3D

V Chipset?
A Sigma 8655

V Subtitle sync adjustment?
A During video playback, press the left or right arrow keys on the remote to adjust subtitle synchronization by 100 ms at a time.

V Ondersteuning WMA-pro?
A geen decodering, geeft het wel door aan receiver.

V Vogelscene?
A Gaat bij een 8GB 1080p goed (ander formaat nog niet getest)

V Hdd energy safe?
A Ja, spindown en schakelt hdd uit (getest met WD passport)

V Kleur?
A mat grijs/silver

Firmware

version 1.01.12 (5/12/09) DEZE VERSIE NIET INSTALLEREN !!!!!

[ Voor 72% gewijzigd door Pinin op 06-01-2012 10:03 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Gereserveerd*

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:32

Apoca

Array Technology Industry

Ben erg benieuwd naar de eerste reviews van de "Live" versie. Als deze ook weer van alternatieve firmware is te voorzien haal ik hem gelijk, anders blijf ik lekker bij mijn "oude" WD TV player.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-04 23:14

antipode

-=Got is in the details=-

Ben vooral benieuwd naar:
- hoe de speler over LAN functioneert;
- of die een beetje stil is;
- of MKV formaten in 23,96/24p goed worden afgespeeld;
- en of de interface er een beetje gelikt uitziet.

Met name de interface mag van mij een upgrade krijgen. In een tijd waarin prachtige interfaces getoond worden op apparaten met XBMC, Media Portal of een Popcorn Hour, kun je je hierin als goedkope mediaplayer echt onderscheiden tov van de Xtreamers, ACRyane, etc.

We'll see....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Nou ik vond versie 1 erg stil, sterker nog volgens mij 100% geluidsloos (enkel de externe hdd maakt geluid.
En de interface van versie 1 vond ik ook prima, simpel maar alle functies waren goed te bereiken.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 15:32

Apoca

Array Technology Industry

antipode schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:25:

Met name de interface mag van mij een upgrade krijgen.
Der zijn genoeg OSD mods te vinden, zelf heb ik de lilibabe OSD MOD op mijn WD staan.

Linkje..:
http://wdtvforum.com/main/index.php?topic=1414.0

[ Voor 4% gewijzigd door Apoca op 07-09-2009 21:12 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 20:41

Sebje

Makelaartje

Netgear heeft vandaag de specs losgelaten van een wdtvlive kloon; de digital entertainer live (EVA 2000). Zelfde specs, zelfde a/b ander jasje. ik weet alleen niet of deze al in nl. beschikbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://www.broadbandbuyer.co.uk/images/products/NETGEAR/NG-EVA2000.jpg

www.netgear.com

specs: (dus ook vermoedelijk de specs van de wdtv live):

Compatibility Windows Media Player 11 Media Sharing, UPnP AV and DLNA Servers, USB Storage devices

Digital Media File Formats

Video:Code Format: WMV 7/8/9, VC1, VP6, H.263, H.264, MPEG 1/2/4 Container Format: AVI, DivX 4.x, DivX 5.x, Xvid, MOV, MP4, MPEG2-PS, MPEG2-TS, DVD VOB, FLV, Matroska, ASF
Audio: MP2, MP3, WMA, AAC, WMA Pro, WMA Lossless, WAV, LPCM, Vorbis, AC3, M4A, Dolby Digital

Photo: JPEG

External USB Drive Formats Supported: FAT16, FAT32 and NTFS

Home Network Access
Windows Media Player 11 Media Share, UPnP AV Servers, DLNA Ready

Output
HDMI port, AV Composite, Two (2) USB 2.0 Ports, 10/100 Ethernet

System Requirements
- Analog or HDTV
- Broadband Internet connection of 1.5Mbs
- For best results visit http://speedtest.netgear.com to test your connection - PlayOn: Microsoft Windows XP, Vista, Server 2003/Home Sever, Windows Internet Explorer 6.0 or later, Windows

Environment
- Operating Temperature: 0º to 40º C (32º to 104º F)
- Storage Temperature: -20º to 70º C (4º to 158º F)

Languages English, French, German

Package Contents Digital Entertainer Live (EVA2000), Infrared (IR) remote control, Two (2) AAA batteries, Ethernet cable, AV cable, Quick install guide, Resource CD, Power adapter 12V, 1.0A (localized to country of scale) Note: HDMI cable not included

Warranty
•NETGEAR 1-year Warranty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge Someone
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 16:16
Sebje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:19:
Netgear digital entertainer live (EVA 2000). Zelfde specs, [..]
In deze specs mis ik toch direct DTS decodering, FLAC en ogg :/ en ook nog AIF en AAC. Niet helemaal hetzelfde op het eerste oog.

[ Voor 3% gewijzigd door Ge Someone op 09-09-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 09:16
antipode schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:25:
Ben vooral benieuwd naar:
- hoe de speler over LAN functioneert;
- of die een beetje stil is;
- of MKV formaten in 23,96/24p goed worden afgespeeld;
- en of de interface er een beetje gelikt uitziet.

Met name de interface mag van mij een upgrade krijgen. In een tijd waarin prachtige interfaces getoond worden op apparaten met XBMC, Media Portal of een Popcorn Hour, kun je je hierin als goedkope mediaplayer echt onderscheiden tov van de Xtreamers, ACRyane, etc.

We'll see....
Kan me niet voorstellen dat hij minder wordt ontvangen dan de huidige versie.

Even wachten nog op de eerste reviews, ook voornamelijk om de LAN functie, maar ben eigenlijk al overtuigt door de huidige versie. Dus heb hem in principe al gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

V:Ondersteund de WD TV Live ook dvd-menu's
A:Waarschijnlijk niet, en terecht > klik
Hoezo "en terecht" ?

Dat is in ieder geval een standaard waar je nog even mee vooruit kan, waar Divx elk jaar met nieuwe codecs komt.

[ Voor 33% gewijzigd door Marzman op 11-09-2009 20:02 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrijz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11-2023
Wanneer komt de Live op de markt dan? Zijn er al betrouwbare uitlatingen geweest m.b.t. een definitieve release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar100
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-02 16:15
Ik hoorde van een webwinkel aanstaande vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 08:37
Zal ik jullie dan maar het verlossende antwoord geven?

Officiele release is 17 oktober a.s. WD kennende komt dit product dan ong 2 weken van te voren op de markt. Verwachting is dus eind sept, begin okt.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
Patrijz schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:07:
Wanneer komt de Live op de markt dan? Zijn er al betrouwbare uitlatingen geweest m.b.t. een definitieve release date?
Business Hardware vertelde mij dat zij hem 18de September verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

* _Rayman_ zet dit topic tussen de favorieten.

De prijs is scherp en ben erg benieuwt naar de eerste reviews van dit apparaat. Nog een weekje wachten en we weten meer.

• zwoelie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06-2024
Qua prijs en (voorlopige) specs is dit een mooie tegenhanger van de Asus O'Play en de Xstreamer.
Gewoon een simpel klein machientje wat zo'n beetje alles richting TV kan slingeren voor kijk- en luisterplezier met een mooie prijs/kwaliteitverhouding :9

Nu maar afwachten of de ondersteuning na release (dus kinderziektes) voldoet.

*Zwoelie volgt _Rayman_*

• Sickboy22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-03 13:09
Had eerst de Eminent 7075 in bestelling staan, maar die werd met een maand uitgesteld. Toen ik de eminent bestelde duurde het nog zo lang totdat de WD HD TV Live zou komen, dat ik eerst de keus daarop had laten vallen. Ergens ben ik dus wel blij dat de Eminent uitgesteld is zodat mijn keuze wat makkelijker werd. Heb de WD HD TV ook staan, maar die verhuist binnenkort dus naar de slaapkamer.

Heb hem bij informatique in de bestelling staan en daar staat dat ze hem op 30-09-2009 verwachten.

• drachir2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-03 16:51
Heb ook nu versie 1 van WDTV, perfect exemplaar. Alleen het DTS omzetten naar AC3, daar heb ik (en vele met mij) geen zin meer in. Ben wel bereid daar versie 2 voor aan te schaffen en versie 1 te bonjouren naar de slaapkamer.

Wat echt perfect is is het formaat van de speler tov de popcorn. Deze paste precies nog naast de tuner van ZIGGO.

Hopen dat ze hier wat langer fw support op gaan geven dan de wdtv1. En niet alweer gaan werken aan wdtv3. ;)

• Pinin

Pinin

Topicstarter
De firmware ondersteuning van V1 was prima, en bovendien komt er vlgs mij binnenkort een nieuwe FW voor de V1. Maar sommige tekortkomingen van V1waren niet op te lossen door FW.

Ben ondertussen wel een beetje langer aan het wachten dan verwacht...... ik hoop dat ie vlot komt

[ Voor 22% gewijzigd door Pinin op 19-09-2009 20:22 ]

www.casarodriguillo.com

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Iemand al zicht op levering of ervaring met deze mediaspeler? Ik zat eigenlijk te kijken naar de wdtv, maar als deze opvolger voor een paar tientjes meer beter is, wacht ik nog even met de aanschaf.

• _Rayman_

_Rayman_

Zoals je in dit topic hebt kunnen lezen, is deze speler nog niet op de markt. De levering begint zover ik weet eind volgende week.

Anoniem: 27517

Ik kan het even niet vinden in de spec's van het apparaat, maar kan je er nu een harddisk in zetten van bijv. 500 GB of 1 Tb om alles via je netwerk erop te zetten ? Of moet je een USB HD erop aansluiten en kan je die dan vanaf je wired netwerk volduwen met films, foto's en MP3's ? En hoe sluit je een TV met scart-aansluitingen hierop aan ? Ik zie op de foto's van het apparaat alleen een AV-out aansluiting en geen audio-aansluitingen (of rood-wit-geel tulp aansluitingen).

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Ik heb net een statusupdate gehad van databyte dat mijn player 1 okt. wordt uitgeleverd (onder voorbehoud)

@el-commandante. De hdd is extern, je kan dus de film op de hdd zetten via de pc. De netwerk mogelijkheid heeft niemand nog uitgeprobeerd. ik kan je niet vertellen hoe het werkt, maar ik neem aan dat je de film overzet naar de hdd, streamen weet ik niet.
Composiet cable wordt meegeleverd, zal wel een verloop zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Pinin op 23-09-2009 17:34 ]

www.casarodriguillo.com

Pinin schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:32:
Ik heb net een statusupdate gehad van databyte dat mijn player 1 okt. wordt uitgeleverd (onder voorbehoud)

@el-commandante. De hdd is extern, je kan dus de film op de hdd zetten via de pc. De netwerk mogelijkheid heeft niemand nog uitgeprobeerd. ik kan je niet vertellen hoe het werkt, maar ik neem aan dat je de film overzet naar de hdd, streamen weet ik niet.
Composiet cable wordt meegeleverd, zal wel een verloop zijn
Ik snap het niet meer, de HD is dus alleen maar aan te sluiten via de USB-poort ? Wat is dan het nut van een ethernet aansluiting vraag ik me af ? Kan je dan via de ethernetaansluiting deze USB HD volpompen vanuit je netwerk PC waar je de films/MP3's/foto's hebt staan ? Dat lijkt me dan de enige nuttige toepassing.
Normaal koppel je eerst je USB HD los van je mediaspeler, hangt hem aan je PC, pompt hem vol en hangt hem daarna weer aan je mediaspeler. Nu hoeft dat dan niet meer.
Is dit dan meteen ook een HD die vanuit je hele netwerk toegankelijk is (zonder de mediaspeler aan te hoeven zetten), dus een soort NAS ?

Kortom, het ultieme apparaat heeft een interne HD, die via een ethernet-aansluiting als NAS benaderbaar is vanuit elke PC in je netwerk (en eigenlijk is wireless dan helemaal je van het). Maar zo werkt dit apparaat dus niet ?

• Pinin

Pinin

Topicstarter
geen idee, er is volgens mij nog niemand die hem heeft en een goede review is zover ik weet niet beschikbaar.

www.casarodriguillo.com

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:48
Ben benieuwd naar de beeldkwaliteit bij het afspelen van met name DVD-ISO's. Doet dit ding aan upscaling naar 1080p voor SD-materiaal?

• drachir2
Ik ga er vanmiddag 1 ophalen bij routershop.nl :9~

Zodra hij aangesloten is zal ik een review plaatsen.

Ik heb op het moment de WDTV 1 dus zal een goede vergelijking proberen te maken. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:42
JazzySOB schreef op woensdag 23 september 2009 @ 23:53:
Ben benieuwd naar de beeldkwaliteit bij het afspelen van met name DVD-ISO's. Doet dit ding aan upscaling naar 1080p voor SD-materiaal?
Ik ben in het bezit van de WD TV en die doet dat. Neem aan dat deze speler dat ook doet. Kwaliteit is toch het beste met HD content. SD ziet er wel goed uit verder, maar divxjes zien er op mijn dvd speler net iets mooier uit.

XC40 Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 30000km

drachir2 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:04:

Ik heb op het moment de WDTV 1 dus zal een goede vergelijking proberen te maken. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Ben benieuwd....

Wil je dan ook mijn vragen meenemen in je review ?

Is de HD dus alleen maar aan te sluiten via de USB-poort ?
Kan je dan via de ethernetaansluiting deze USB HD volpompen vanuit je netwerk PC waar je de films/MP3's/foto's hebt staan ?
Is dit dan meteen ook een HD die vanuit je hele netwerk toegankelijk is (zonder de mediaspeler aan te hoeven zetten), dus een soort NAS ?

• rolfio

zag idd dattie daar nu leverbaar is. waar ik benieuwd naar ben is of deze speler via component ook volledig 1080p uitstuurt. dat is nl. de enige aansluiting op mijn lcdtv op dit moment :/ :/ :/

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45
Ik ben benieuwd naar DTS Downmixing en de snelheid van het ding. Ook de prestaties over LAN. Ik weet niet of je ook een Windows 7 bak hebt staan. De realtek spelers hebben namelijk problemen met het lezen van bestanden van Windows 7 shares volgens mij. Daar ben ik dus ook erg benieuwd naar!

• martin2005
  • Laatst online: 23-05 22:37
Drachir2 is nominated for an award d:)b
En o ja... tvp

• SoeperKees
Anoniem: 27517 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:49:
[...]

Ik snap het niet meer, de HD is dus alleen maar aan te sluiten via de USB-poort ? Wat is dan het nut van een ethernet aansluiting vraag ik me af ?
Kortom, het ultieme apparaat heeft een interne HD, die via een ethernet-aansluiting als NAS benaderbaar is vanuit elke PC in je netwerk (en eigenlijk is wireless dan helemaal je van het). Maar zo werkt dit apparaat dus niet ?
Uhm je hebt ook nog zoiets als streamen :) Ik ga hem daar dus voor gebruiken.
Dit apparaat zou idd ultiem zijn als er een mogelijkheid was om een HD in te bouwen en hem als NAS zou kunnen gebruiken, maar helaas is dat niet zo.

Vet! We verwachten nu wel een uitgebreide review eh dat weet je ;)

[ Voor 22% gewijzigd door SoeperKees op 24-09-2009 13:34 ]

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Pinin schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:40:
geen idee, er is volgens mij nog niemand die hem heeft en een goede review is zover ik weet niet beschikbaar.
Ik kan iig niet echt een volwaardige review vinden. Enige wat ik vind is wat al in de TS staat en een aantal fotos.

Ben ik trouwens de enige die het uiterlijk van de WDTV (eerste versie dus) veel mooier vind dan de WDTV Live?

• Kramerdeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2022
Ik heb net Routershop aan de lijn gehad. Zij wisten me te vertellen dat de WD live media player niet op voorraad is. Het feit dat de site aangaf dat dit wel zo was kwam door een fout in hun ordersysteem. Dat gaf abusievelijk aan dat er 1 geleverd was.

Ik hoop dat er stiekum dat de medewerker het bij het verkeerde eind had en dat er toch 1 exemplaar geleverd is aan drachir2 want kijk reikhalzend uit naar een review :)

• sajoku
  • Niet online
Kramerdeman schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:45:
Ik heb net Routershop aan de lijn gehad. Zij wisten me te vertellen dat de WD live media player niet op voorraad is. Het feit dat de site aangaf dat dit wel zo was kwam door een fout in hun ordersysteem. Dat gaf abusievelijk aan dat er 1 geleverd was.

Ik hoop dat er stiekum dat de medewerker het bij het verkeerde eind had en dat er toch 1 exemplaar geleverd is aan drachir2 want kijk reikhalzend uit naar een review :)
Hmm mijn beleving is dat veel webwinkels onterecht melden dat ze een product in voorraad hebben zodat mensen een bestelling doen. Later blijkt dan dat de levertijd langer is..
Ik verwacht ook niet dat Routershop maar 1 exemplaar heeft gekregen.

• SoeperKees
sajoku schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:37:
[...]

Ik kan iig niet echt een volwaardige review vinden. Enige wat ik vind is wat al in de TS staat en een aantal fotos.

Ben ik trouwens de enige die het uiterlijk van de WDTV (eerste versie dus) veel mooier vind dan de WDTV Live?
Klopt, dit lijkt wel het lelijke broertje te zijn.

Anoniem: 145780

SoeperKees schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:35:
[...]

Ik vind de nieuwe net mooier, op foto toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drachir2
sajoku schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:17:
[...]

Hmm mijn beleving is dat veel webwinkels onterecht melden dat ze een product in voorraad hebben zodat mensen een bestelling doen. Later blijkt dan dat de levertijd langer is..
Ik verwacht ook niet dat Routershop maar 1 exemplaar heeft gekregen.
&#$*#^%(^(*#%U)#&(*^)% Ik kwam daar en toen kreeg ik jammer genoeg hetzelfde te horen:"Sorry dit is een fout in het systeem, hij is niet op voorraad" Had me namelijk aangemeld op de mail lijst als hij op voorraad zou zijn kreeg ik een mail..

Helaas moet ik mezelf en velen met mij teleurstellen en kan ik geen review plaatsen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar ik nu benieuwd naar ben of je via de ethernetaansluiting op de WD TV Live de USB aangesloten HD kan gaan vullen (en dan het liefst op een wake-up-on-LAN manier, dus dat je niet eerst je WD TV Live hoeft aan te zetten). En als dat niet mogelijk is, kan je op de USB poort dan een USB HD aansluiten met een ethernet-aansluiting (bijv. een WD Mybook met netwerkaansluiting) die je wel vanuit je netwerk kan gaan vullen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 27517 op 26-09-2009 12:39 ]

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 22:09
Ik denk er ook aan om deze speler aan te schaffen. Ben erg benieuwd of je kunt streamen van een NAS. Is dit bekend?

The Soul.... of an Eagle!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:08
Goede vraag. Ik begin het gevoel te krijgen dat er gewoon GEEN players zijn zonder interne HDD bay maar die direct van een netwerkbron data plukken, dus overweeg ik deze NMT :). Het zou leuk zijn om te weten of hij zonder HDD wil. (Ben een totale nieuwkomer op dit vlak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45
Jormungandr schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:22:
Goede vraag. Ik begin het gevoel te krijgen dat er gewoon GEEN players zijn zonder interne HDD bay maar die direct van een netwerkbron data plukken, dus overweeg ik deze NMT :). Het zou leuk zijn om te weten of hij zonder HDD wil. (Ben een totale nieuwkomer op dit vlak)
Ik neem aan dat dit geen probleem zal zijn op de WD-TV. De ACRyan kan het ook wel en de nieuwe Asus O! Play kan ook streamen zonder HDD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
Jormungandr schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:22:
Tuurlijk werkt hij zonder HDD. Waarom bestaat er de gedachte dat er perse een HDD aan moet?
Je hangt hem aan je netwerk en je kan dan op je gedeelde mappen surfen en dan streamen van af je PC of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Helaas heeft Databyte weer een statusupdate gedaan, van 1 naar 12 oktober.....

Maar goed ze hebben ook nooit aangegeven dat er binnen twee weken voorraad zou zijn, in tegenstelling tot andere shops. Maar nog steeds een goede deal voor 101,-

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Laatst online: 23-05 22:37
Of ik Google slecht of er is echt niks te vinden... is er geen officiële release date voor dit ding? En lijkt het nu eerder uit te komen in Europa/NL dan in de VS? Deze jongen is tweede helft oktober in de VS en mij lijkt het met de huidige koers en consumentenprijzen leuker is om hem daar te kopen dan hier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Tja, er is echt geen klap over te vinden. Geen review of fatsoenlijke preview, toch staat de release datum op 10 oktober. Bij de vorige waren er wel eerder was reviews te lezen op het net

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
is dat normaal of zo ? of ze hebben een heel goed Embargo ingesteld, dat alles opeens in 1x los komt... ik wil nu wel eens wat meer info hebben, en filmpjes zien van besturing etc.

• Sickboy22
Bij mijn order bij informatique staat nog steeds dat ze hem op 30 september [vandaag dus] in hun magazijn verwachten. Vandaag maar even in de gaten houden of dat ook aangepast wordt.

• SoeperKees
Moet ook zeggen het erg stil is rond de release van dit apparaat.

Omdat het allemaal zolang duurt ben ik me afgaan vragen of dit echt HET product is wat ik zoek.
Ben ondertussen ook wat te kijken naar nettops, van o.a Asrock met een afstandsbediening + XBMC.
Je bent wel duurder uit maar toch heb je dan weer meer (uitbreid)mogelijkheden.
Filmpje van HWinfo waar de asrock en een mediaspeler worden besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 08:37
SoeperKees schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:35:
[...]
Ik heb zelf Full High Res pictures van dit nieuwe model in mijn bezit. En vind hem er zelf een stuk beter uitzien dan het voorgaande apparaat. Plaatjes in de TS zijn slecht van kwaliteit en je krijgt mijns inziens een slechte indruk van dit apparaat.

Reviews zijn ook nog niet te vinden wegens dezelfde reden als onderstaand!

Mag de foto's helaas niet posten daar mijn NDA afloopt op 18 Okt a.s. Waarom 18 okt? Omdat ik al eerder aan heb gegeven dat de drive dan pas leverbaar zal zijn (officiele launch date). Vind het daarom grappig dat iedereen druk speculeert over de levertijden a.d.v. foutieve info die ze krijgen van het bedrijf waar ze deze in bestelling hebben staan.

Heb al eerder geroepen dat 17 okt DE datum gaat worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Ibidem op 01-10-2009 10:49 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-04 13:20
Ik ben al heel lang op zoek naar een dergelijk apparaat.

Heb alleen 1 vraag,

Kan ik movies via wifi streamen als ik er een USB dongle op aansluit?
Dit is voor mij namelijk belangrijk , zodat ik niet nog een kabel en evt mijn (wifi) router hoef te verplaatsen.

Heeft iemand een antwoord voor mij?

Groeten Stressfest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Waarschijnlijk niet, omdat de firmware niet is voorzien van de drivers van de usb dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
Damn dat zou jammer zijn,

Ik heb begrepen dat deze dat wel kan
" ZyXEL DMA-2500 Full HD Digital Mediaspeler met HDMI" en deze is vandaag op ibood voor 130 euro......

kan iemand dit bevestigen dat deze wel via usb dongle draadloos kan streamen??

groeten Stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 20:41

Sebje

Makelaartje

Tekn0z schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:48:
[...]

Ik heb zelf Full High Res pictures van dit nieuwe model in mijn bezit. En vind hem er zelf een stuk beter uitzien dan het voorgaande apparaat. Plaatjes in de TS zijn slecht van kwaliteit en je krijgt mijns inziens een slechte indruk van dit apparaat.

Reviews zijn ook nog niet te vinden wegens dezelfde reden als onderstaand!

Mag de foto's helaas niet posten daar mijn NDA afloopt op 18 Okt a.s. Waarom 18 okt? Omdat ik al eerder aan heb gegeven dat de drive dan pas leverbaar zal zijn (officiele launch date). Vind het daarom grappig dat iedereen druk speculeert over de levertijden a.d.v. foutieve info die ze krijgen van het bedrijf waar ze deze in bestelling hebben staan.

Heb al eerder geroepen dat 17 okt DE datum gaat worden.
dan mogen ze wat mij betreft de hele marketingafdeling van wd per ommegaande ontslaan. Als je niet snapt dat je de doelgroep moet teasen met meer dan alleen 2 vage foto's dan ben je imho niet goed bezig! Ik heb er iig niet op gewacht en de playon!hd gehaald, perfect apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Sebje schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:40:
[...]

dan mogen ze wat mij betreft de hele marketingafdeling van wd per ommegaande ontslaan. Als je niet snapt dat je de doelgroep moet teasen met meer dan alleen 2 vage foto's dan ben je imho niet goed bezig! Ik heb er iig niet op gewacht en de playon!hd gehaald, perfect apparaat!
De consument wordt op dit moment sowieso overladen met mediaplayers. Je zou nu juist reclame moeten maken :|.
Ach, ik kan nog wel twee/drie weken wachten met aanschaf omdat ik de eerste wdtv in mijn bezit heb en die doet het ook nog uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320517

vraagje over t dts downsamplen; betekent dit dat dtsgeluid vertaald wordt naar stereo geluid over de wit en rode RCA stekkers? ik heb nl alleen een analoge stereo-versterker voor t geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320534

Ik ben erg benieuwd!! Duurt allemaal zo lang sinds de aankondiging..
Zou de nieuwe versie ook te modden zijn ? (OSD)

http://wdtvforum.com/main/index.php?topic=1414.0

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 320534 op 02-10-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
SoeperKees schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:03:
[...]

Even wachten nog op de eerste reviews, ook voornamelijk om de LAN functie, maar ben eigenlijk al overtuigt door de huidige versie. Dus heb hem in principe al gekocht ;)
Het heeft mij allemaal te lang geduurd :)

Heb nu een Asrock ION 330 + Harmony 55 remote en XBMC live setup. Heeft me wel wat extra geld gekost, maar het is het dubbel en dwars waard.
Aeon skin er opgezet en het is helemaal hemels.
Anoniem: 320517 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:47:
vraagje over t dts downsamplen; betekent dit dat dtsgeluid vertaald wordt naar stereo geluid over de wit en rode RCA stekkers? ik heb nl alleen een analoge stereo-versterker voor t geluid.
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320869

De player is een paar dagen geleden DLNA gecertificeerd dus er is weer een beetje beweging.
zie http://certification.dlna.org/certs/REG73326800.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressy
Network Connectivity
Wired: 100Mbps
Wireless: ---
Wi-Fi Certification ID* ---

Damn dat zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
100 Mbps is toch genoeg? Of zie ik dat helemaal verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
ik denk geen wifi, maar dat was al maanden bekend.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Details:
http://www.amazon.ca/West...ics&qid=1254934434&sr=8-1
WiFi ready-
Supports wireless network connection with optional USB wireless adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Dat ziet er goed uit, natuurlijk kon je ook wifi-en op de oude met usb-dongle. Maar nu met standaard support. Bij mij komt er zeker een wifi plugje, en ik ben benieuwd naar de internet streaming gebeuren.

Ik heb je link in startpost gezet.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Link werkt al niet meer zie ik. Ik weet dan ook niet hoe betrouwbaar dat allemaal was.

[ Voor 47% gewijzigd door Frietsaus op 08-10-2009 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
waarschijnlijk weg gehaald ivm (shit kom niet op het woord ) kortom embargo... wat ik uberhaupt wel raar vindt... maar we zullen het wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebson
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07-2024
Vraag me af of dit ding uberhaupt nog gaat komen, hoop het wel want ik wacht er al een tijdje op. Op avsforum gaan er geruchten dat ze met een compleet nieuwe player bezig zijn omdat er wat kritiek is op deze nieuwe versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
ik denk het wel hij is volgens mij al af. EN HOE KUNNEN MENSEN ZEGGEN DAT IE NIET GOED IS ALS NIEMAND HEM heeft.

edit: oeps caps lock alert 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Pinin op 08-10-2009 18:05 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebson
Pinin schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:02:
ik denk het wel hij is volgens mij al af. EN HOE KUNNEN MENSEN ZEGGEN DAT IE NIET GOED IS ALS NIEMAND HEM heeft.

edit: oeps caps lock alert 8)7
Niet goed is een groot woord maar als de enige nieuwe opties de ethernetpoort en dts sound is dan kan ik me voorstellen dat sommige mensen wat gaan whinen als ze net een "ouwe" gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Topicstarter
tja, het is niet het enige maar wel het belangrijkste. Het waren duidelijk minpunten van V1

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sickboy22
Ik koop deze ook als vervanging van de oude versie. Heb het wel aan de praat gekregen om de oude aan mijn netwerk te krijgen, maar dat ging niet zonder slag of stoot.
De oude verhuist dus lekker naar de slaapkamer en in de woonkamer kan ik zometeen zonder veel gedoe fillumpies van mijn NAS kijken. Hoef ik ook niet meer te controleren of het nou AC3 of DTS is. Gewoon automatisch uit laten pakken en gaan met die banaan.
In het kort: luiheid is mijn grootste motivatie om deze aan te schaffen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
maar waar ik me wel over verbaas is de grote hoeveelheid kuch kuch informatie en reviews die er te vinden zijn, Heel knap als alles op slot blijft zitten tot de 13e .

Of het marketingtechnisch een goede zet is is een vraag van geheel andere orde. Of zit er nog een big suprise verborgen in dit producht (denk het niet )

Kan niet wachten tot de 1e reviews !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiespenkie
  • Laatst online: 20-10-2023
Is het met de WD live mogelijk om losse mappen te hebben met daarin .mkv met .srt bestanden en dat hij automatisch de ondertiteling eronder plaatst? Heb nu een ps3 en moet alles hardcoden voor series wat mij teveel moeite kost... plus dat .mkv niet kan worden afgespeeld dus dit zou dan wel een uitkomst zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Hij is beschikbaar. :)
http://www.avsforum.com/a...?p=17322932&postcount=177

Specs sheet staat ook op pagina 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
henkiespenkie schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:33:
Is het met de WD live mogelijk om losse mappen te hebben met daarin .mkv met .srt bestanden en dat hij automatisch de ondertiteling eronder plaatst? Heb nu een ps3 en moet alles hardcoden voor series wat mij teveel moeite kost... plus dat .mkv niet kan worden afgespeeld dus dit zou dan wel een uitkomst zijn..
dat lijkt me wel. kan met versie 1 ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebson
Echt betrouwbaar ziet het er nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkiespenkie
  • Laatst online: 20-10-2023
@rolfio THX kon het niet vinden ook niet op forum van versie 1.. dan is dit precies wat ik nodig ben.. hopelijk komt hij snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Ik geloof nooit dat de WDTV Live uit is zolang er op de site van Western Digital nog niets te vinden is over dat ding.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Wiebson schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:01:
[...]

Echt betrouwbaar ziet het er nog niet uit...
Was misschien een te snelle conclusie van mij, maar we zullen zien. Het is in elk geval fijn om een klein beetje voortgang te zien. :)
Stacheldraht schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:25:
Ik geloof nooit dat de WDTV Live uit is zolang er op de site van Western Digital nog niets te vinden is over dat ding.
Het kan zijn dat de winkel de eerste levering al heeft gehad maar deze nog niet mocht verkopen bijv.

[ Voor 35% gewijzigd door Frietsaus op 09-10-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
slim hoor , dan moet je weer geregistreerd staan.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Steeds meer mensen lijken het apparaatje nu binnen te krijgen. Hij lijkt nog niet officieel gelanceerd te zijn, maar sommige winkels zijn al wel uit te leveren, tenminste als ik de posts op AVS Forum mag geloven. Ben benieuwd wanneer hij hier te koop is, wacht er al een tijdje op. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Frietsaus op 09-10-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebson
Frietsaus schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:17:
Steeds meer mensen lijken het apparaatje nu binnen te krijgen. Hij lijkt nog niet officieel gelanceerd te zijn, maar sommige winkels zijn al wel uit te leveren, tenminste als ik de posts op AVS Forum mag geloven. Ben benieuwd wanneer hij hier te koop is, wacht er al een tijdje op. :)
Op avsforum begint het idd een stukje hoopvoller te lijken :) Eindelijk.

Weet iemand of het mogelijk is om de hdmi aansluiting alleen te gebruiken voor video en de optical out naar je receiver voor de audio? hdmi geeft beide signalen maargoed, wil het geluid graag via mn receiver hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Wiebson schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:29:
[...]

Op avsforum begint het idd een stukje hoopvoller te lijken :) Eindelijk.

Weet iemand of het mogelijk is om de hdmi aansluiting alleen te gebruiken voor video en de optical out naar je receiver voor de audio? hdmi geeft beide signalen maargoed, wil het geluid graag via mn receiver hebben.
Jep dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hier een foto van iemand van het AVS forum:
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2526/3996227655_329867ee46_b.jpg

Naast (op de foto onder) de koeler zit een chipje van Realtek. Aan de grote koeler te zien, zit er geen Sigma 8655 in, die heeft namelijk geen koeler nodig (De Eminent EM7075 heeft er iig geen). Nu kan dat realtek chipje natuurlijk ook van de netwerkpoort zijn en dus niet per se betekenen dat de grote chip ook van realtek is..

Edit:
van het AVS forum: "Looks like the RTL8201EL is an ethernet chip, not the graphics chip. Gotta inspect the board a little closer, I guess."

[ Voor 26% gewijzigd door BounceMeister op 10-10-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
En bij een aantal winkels is de levertijd aangepast, dus heel lang zal het niet meer duren denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

De winkel Informatique had eerst als datum 17-10-2009 staan. Net zag ik dat dit is aangepast naar "De eerste levering wordt na de lancering op dit moment eind november 2009 verwacht. (07-10-2009)"

Wordt toch nog even wachten bij in ieder geval Informatique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntje424
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04-2020
BounceMeister schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:40:
Hier een foto van iemand van het AVS forum:
[afbeelding]

Naast (op de foto onder) de koeler zit een chipje van Realtek. Aan de grote koeler te zien, zit er geen Sigma 8655 in, die heeft namelijk geen koeler nodig (De Eminent EM7075 heeft er iig geen). Nu kan dat realtek chipje natuurlijk ook van de netwerkpoort zijn en dus niet per se betekenen dat de grote chip ook van realtek is..

Edit:
van het AVS forum: "Looks like the RTL8201EL is an ethernet chip, not the graphics chip. Gotta inspect the board a little closer, I guess."
Het zou toch gewoon een Sigma 8655 zijn zoals eerder uitgelekt? Dat koelblok wil niets zeggen, kan WD zelf besloten hebben om hem toch te koelen.

[ Voor 4% gewijzigd door bjorntje424 op 10-10-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
bjorntje424 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:41:
[...]

Het zou toch gewoon een Sigma 8655 zijn zoals eerder uitgelekt? Dat koelblok wil niets zeggen, kan WD zelf besloten hebben om hem toch te koelen.
Daar zit wel wat in. Ik had die uitgelekte info niet meegekregen.
Jammer dat WD zelf niet gewoon met de specs komt.

[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 10-10-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 21:40
Ik heb zelf een WDTV. Wanneer het een Sigma 8655 is en je maakt geen gebruik van extern netwerk, is het waardig om de oude WDTV te vervangen? Wat is nog meer beter qua chipset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drachir2
Hier alvast een lekker makertje http://www.youtube.com/watch?v=NQdSLOhrVMc

Het is bijna 17 oktober mensen...! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
En nog een unboxing video op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=vzcvQqP0buk

Edit:
Ik ben benieuwd of de WD TV Live PGS ondertiteling (Presentation Graphic Streams) ondersteunt.

[ Voor 40% gewijzigd door BounceMeister op 11-10-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Domme vraag waarschijnlijk, maar moet je nou per se een wfi usb stick van WD hebben, of kan ik mijn sitecom n300 stickje er ook gewoon in stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Bevestigd op AVS-forum;
No need to break open your boxes... It is using the Sigma 8655.

-ScottWD

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-05 13:53
Ben op moment in Amerika in LA en denk dat ik er maar 2 mee neem de Best Buy op Brea Ave heeft ze op voorraad :) $119 z'n 84 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
D3LTA schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 07:16:
Ben op moment in Amerika in LA en denk dat ik er maar 2 mee neem de Best Buy op Brea Ave heeft ze op voorraad :) $119 z'n 84 euro
Mazzelaar! Je kan wel een handeltje beginnen zo. Alleen moet je nog wel langs de douane natuurlijk...

Heeft iemand er al een in NL kunnen kopen? In de Pricewatch staan een aantal winkels die zeggen dat ze hem binnen enkele dagen kunnen leveren, maar meestal rammelt er vanalles aan de voorraadindicatie van webshops. Bij Informatique staat dat ze hem pas eind november kunnen leveren? Das wel jammer want 1. ze zitten bij mij in de buurt en 2. met de code NMT09 gaat er nog eens 5% van de prijs af. Dan kost ie 110,20 euro. Maar ik wil niet tot eind november wachten natuurlijk. Ik heb ze er maar een mailtje over gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320534

Idd, vrij wazige ETA, heb nog niemand "zien kopen" of reviewen...
ik wil mn bestelling ergens plaatsen, maar wacht daar nog maar even mee.
Wel jammer dat het allemaal zo lang moet duren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321525

Heb een aantal shops gemaild... verwachting is leverbaar binnen 1 a 2 weken.
En 17 okt is hier toch al genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321049

Hoe zit het bij deze met ondersteuning voor dvd menu's? Waarschijnlijk zit dit er niet in volgens het eerste bericht. Bij de WD hd tv is dit ook nooit toegevoegd dus ik verwacht dat het bij deze ook niet gaat komen. Zit zelf te twijfelen tussen deze en de eminent 7075. Ook bij deze wordt het nog niet ondersteund maar wellicht dat ze dat met een firmware kunnen toevoegen.
Pagina: 1 2 ... 36 Laatste

Let op:
Let op!

Bezitter van een WDTV Live (najaar 2011) of de WD TV Live Hub? Beide apparaten hebben een eigen topic!

[Mediaplayer] WD TV Live en WD TV Personal Edition

[Mediaplayer] WD TV Live Hub