Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cflink
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-05 22:51
Mede-auteur:

Anoniem: 32279

WDTV Live Streaming (aka Gen 3) en WD TV Personal Edition

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/2wO6iA6pBwRCy2jBgib3vw12/full.jpg

Specificaties

Officiële naam: WDTV Live Streaming (aka Gen 3) (Model number WDBHG70000NBK met NTSC Video Format, WDBGXT0000NBK met PAL Video Format) en WD TV Personal Edition
Video
VideoformatenAVI (Xvid, AVC, MPEG1/2/4), MPG/MPEG, VOB, MKV (h.264, x.264, AVC, MPEG1/2/4, VC-1), TS/TP/M2T (MPEG1/2/4, AVC, C-1), MP4/MOV (MPEG4, h.264), M2TS, WMV9, FLV (h.264)
Ondertitel ondersteuning. ass (Sub Station Alpha), .sami (smi), .srt (SubRip), .ssa (SubStation Alpha), .sub (Subtitle)
Audio
AudioformatenMP3, WAV/PCM/LPCM, WMA, AAC, FLAC, MKA, AIF/AIFF, OGG
Audio filtersDolby Digital, DTS
PlaylistsPLS, M3U, WPL
Verbindingen
Video uitComposite, HDMI
Audio uitDigitaal Coax S/PDIF (Toslink optical)
Hardeschijf bus (extern)2x USB 2.0
Verbinding (Ethernet)Ethernet 100Mbps
Verbinding (wlan)802.11b, 802.11g, 802.11n
Overig
Mediaspeler chipsetSigma Designs SMP8670
DLNAJa
KleurenZwart
VerkoopstatusRetail
BijzonderhedenOndersteunt Spotify

Reviews

Links

Handige tips uit het forum

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-05-2015 12:56 . Reden: videoformaten / audioformaten / ondertitels toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cflink
Copy paste uit het oude topic ([WD TV Live] Ervaringen topic):
Ik heb de WD TV Live samen met de Logitech Harmony 600 gekocht en dat maakt m'n setje mooi compleet!
De samsung UE40C6730 heeft ook internet en media player aan boord, maar werkt niet prettig. Niet alle formaten worden ondersteund, en subtitles in mkv files werken ook niet. Internet @ TV is wel aardig, maar daar miste ik bijvoorbeeld de spotify player. Mijn les voor de volgende keer is dat mijn volgende TV vooral moet uitblinken in de weergave, alle extraatjes vallen meestal toch wat tegen.

Maar goed, de WD TV Live:
Het streamen van hd content via wifi gaat perfect, de content staat op mijn ReadyNAS NV+ die via het lichtnet (met de Hercules ePlug 200 Mbit/s) met mijn router in verbinding staat. De router (Belkin N) staat in de woonkamer op kleine afstand (± 4m) van de tv. Goeie test was de nieuwe snowboard film "The Art of Flight" (1080p, mkv, 5.5GB), loopt allemaal erg soepel en is haarscherp!

Ik moest wel even NFS filesharing aanzetten op de NAS, de DLNA media server geeft niet alle bestanden door (bv geen ISO). ISO afspelen met de WD gaat bij bij trouwens prima.
Ook een video_ts map wordt zo afgespeeld, maar hierbij ben ik het dvd menu nog niet tegengekomen. Voor dvd's van series kan is dat wel onhandig, maar wellicht zie ik hier nog iets over het hoofd :-)

Paar punten waar ik nog niet helemaal uit ben:
- de dashboard werkt niet, ik krijg de melding "voor toegang tot het dashboard, maakt u verbinding met een inhoudsbron met mediabibliotheek ingeschakeld" maar ook al staat "mediabibliotheek" aan, ik blijf deze melding krijgen.
- het zou ideaal zijn als ik de wdtv ook zonder tv kan besturen. Er zit een remote in de webinterface, maar geen feedback over wat je doet. Voor spotify zou dit handig zijn. Zijn daar mogelijkheden voor?

Mijn setup nu: Samsung tv, Onkyo tx-sr508, Cisco digitale tv + hd recorder (Ziggo), ReadnyNAS NV+, WD TV Live en de Logitech Harmony 600. Die laatste is trouwens echt een must als je vriendin de apparaten ook wil gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cflink
In reactie op de reacties uit het oude topic.
Ik heb firmware versie 1.0.4.12 en de optie "dvd menu" staat aan. Ook ben ik er nog niet achter waarom mijn dashboard niet werkt.
Instellingen > Systeem > Mediabibliotheek staat aan, maar als ik in dat submenu kies voor "Media Library Manager for Network Share" en ik kies "Add network share to media library" geeft de player aan dat er geen opslag aanwezig is. Mijn ReadyNAS via NFS wordt in de andere menu's wel gewoon gevonden.
Ik zal de handleiding er nog eens op naslaan, misschien heeft het iets te maken met de netwerk werkgroep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 12:20
Wat ik graag zou willen is dat ik de mp3's in een directory inclusief die in alle subdirectories kan afspelen. Nu krijg ik dat alleen voor elkaar met 1 directory, die komen dan in een lijst terecht.
Is dat geen feature of zie ik iets over het hoofd?

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cflink
CultFreak schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:42:
Wat ik graag zou willen is dat ik de mp3's in een directory inclusief die in alle subdirectories kan afspelen.
Ik heb niet het idee dat dat mogelijk is, zeker niet als je door de mappen bladert.
Misschien dat vanuit de medialibrary dit wel kan realiseren vanuit het overzicht 'alle tracks'?
Handige van de medialibrary is ook dat je alles binnen een bepaald genre kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Ik zal het eens als mogelijke feature posten op het WD forum.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

428284

cflink schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:49:
In reactie op de reacties uit het oude topic.
Ik heb firmware versie 1.0.4.12 en de optie "dvd menu" staat aan. Ook ben ik er nog niet achter waarom mijn dashboard niet werkt.
Instellingen > Systeem > Mediabibliotheek staat aan, maar als ik in dat submenu kies voor "Media Library Manager for Network Share" en ik kies "Add network share to media library" geeft de player aan dat er geen opslag aanwezig is. Mijn ReadyNAS via NFS wordt in de andere menu's wel gewoon gevonden.
Ik zal de handleiding er nog eens op naslaan, misschien heeft het iets te maken met de netwerk werkgroep...
Bij het kiezen van in de inhoudsbron wat heb je daar gekozen? Toen ik streaming koos werkte de dashboard ook niet. Koos ik de netwerkschijf optie (ben vertegen hoe de opties heten) en moet je inloggen dan kan er ook informatie weggeschreven worden (en dat doe hij dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:24
Ik heb gisteren mijn WD TV Live (2011) ontvangen en direct aangesloten. Aansluiten was een fluitje van een cent. Ik heb deze WD aangesloten op mijn Panasonic TX-P42G10 en op mijn stereo receiver. Ik stream vanaf mijn NAS, een Synology DS107, over een 200 Mbps Powerline kabel.

HD content als een AVCHD loopt uiterst soepel. Een DVD9 loopt evens zeer soepel, maar een DVD5 daarentegen loopt in het geheel niet. Dat wil zeggen, na enkele seconden begint de film te stotteren. Ik heb op mijn NAS een serie Kabouter Plop, Piet Piraat, Mega Mindy en andere Studio100 DVD's staan. Dit zijn allemaal DVD5's. De kwaliteit van dit materiaal is niet strak, maar dat maakt, zeker voor de kinderen, niet heel veel uit.

Het lijkt er tot dusver op, na de eerste tests, dat naarmate de kwaliteit van de bron, de content, slechter is, de stream vast gaat lopen.

Kan iemand dit bevestigen? Kan hier iets aan gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

RicoK schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:28:

HD content als een AVCHD loopt uiterst soepel. Een DVD9 loopt evens zeer soepel, maar een DVD5 daarentegen loopt in het geheel niet. Dat wil zeggen, na enkele seconden begint de film te stotteren. Ik heb op mijn NAS een serie Kabouter Plop, Piet Piraat, Mega Mindy en andere Studio100 DVD's staan. Dit zijn allemaal DVD5's. De kwaliteit van dit materiaal is niet strak, maar dat maakt, zeker voor de kinderen, niet heel veel uit.

Het lijkt er tot dusver op, na de eerste tests, dat naarmate de kwaliteit van de bron, de content, slechter is, de stream vast gaat lopen.

Kan iemand dit bevestigen? Kan hier iets aan gedaan worden?
Dit viel mij ook op.. Ik heb ook een paar DVD's op een schijf staan. En die lopen ook vast. Terwijl andere Blurays als een trein draaien!

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cflink
428284 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:26:
[...]
Bij het kiezen van in de inhoudsbron wat heb je daar gekozen? Toen ik streaming koos werkte de dashboard ook niet. Koos ik de netwerkschijf optie (ben vertegen hoe de opties heten) en moet je inloggen dan kan er ook informatie weggeschreven worden (en dat doe hij dan ook).
Ja dat had ik ook, via NFS werkte het niet, via SMB (inderdaad na authenticatie) werkt de medialibrary wel.
Het ophalen van media info ben ik nog niet heel enthousiast over, waarschijnlijk beter bij mp3s dan bij films, maar er is nog geen cover toegevoegd volgens mij...

Ik heb ook gemerkt dat een iso dvd5 wat lastiger ging (af en toe haperen), hopelijk wordt dit verbeterd in de volgende firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Ik heb ook geen covers die zijn toegevoegd. Overigens pakt hij geen hele gedeelde partitie, je moet een map sharen, niet de root, dan gaat het goed.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrojan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-05 18:55
Ik ben van plan deze mediaplayer aan te gaan schaffen alleen heb ik een vraag voordat ik dit daadwerkelijk ook ga doen…

Gezien er geen mogelijkheid is om bij dit apparaat een harde schijf in te bouwen was ik van plan een externe harde schijf ervoor te kopen en dan te streamen vanaf deze schijf. Alleen rest nu dus mijn vraag of het streamen vanaf een externe schijf via USB goed gaat bij dit apparaat. Dan heb ik het vooral over full HD films/series (mkv/mt2s). Ik vraag me af of usb 2.0 (want de mediaplayer heeft geen usb 3.0 zag ik) hier snel genoeg voor zal zijn of dat je een extra snelle externe schijf ervoor moet hebben.

Heeft hier iemand toevallig al ervaringen mee? Dit is namelijk wat mij nu nog tegenhoud om het de player te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ja usb2 is meer dan snel genoeg, net als 100mbit verbinding. Tis simpel : Hd film van zeg 8gb voor 1,5 uur. = 8096 / 5400 = 1,49 MB per seconde. Bijna niets dus in verhouding tot de bandbreedte van usb2 of 100mbit netwerk. Dit is geldig voor alle mediaspelers.

(wat is er de laatste tijd met tweakers, kent niemand google, of een rekenmachine, of zelf nadenken, of..)

[ Voor 5% gewijzigd door HaseMike op 12-12-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrojan
HaseMike schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:18:
Ja usb2 is meer dan snel genoeg, net als 100mbit verbinding. Tis simpel : Hd film van zeg 8gb voor 1,5 uur. = 8096 / 5400 = 1,49 MB per seconde. Bijna niets dus in verhouding tot de bandbreedte van usb2 of 100mbit netwerk. Dit is geldig voor alle mediaspelers.
Dank hiervoor. Ik dacht al wel dat het mogelijk zou zijn maar ik wilde er even zeker van zijn dat dit daadwerkelijk zo was en vroeg me af er al mensen waren met deze mediaspeler die er ervaringen mee hadden.
(wat is er de laatste tijd met tweakers, kent niemand google, of een rekenmachine, of zelf nadenken, of..)
Ik had dit eerst in google opgezocht maar er stonden nogal wat wisselende berichten over mbt het streamen via externe harde schijf dat ik toch voor de zekerheid wou navragen of er al iemand was die dit met dit apparaat hadden getest. Maar ik snap je punt...google heeft bijna wel altijd antwoord op alle vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Andre21 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:59:
[...]Dit viel mij ook op.. Ik heb ook een paar DVD's op een schijf staan. En die lopen ook vast. Terwijl andere Blurays als een trein draaien!
Volgens mij (...) ervaar ik het alleen bij DVD's die uit een AUDIO en VIDEO map bestaan. Ervaar jij het ook bij DVD5-ISO's?

Indien je dit niet ervaart bij DVD-ISO's ga ik de DVD5's die ik heb omzetten naar een ISO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-05 16:03
De WD TV Live werkt standaard niet met Mac OSX 10.7 Lion omdat Apple iets aan Samba heeft veranderd geloof ik. Ik heb een tijdje met workarounds gewerkt maar kwam net een oplossing tegen en deze werkt uitstekend! Misschien iets voor de OP, hier zullen veel Mac gebruikers blij mee zijn.
http://wdc.custhelp.com/a...media-content-shared-by-a

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:31
Kan iemand iets zeggen over opstarttijd en snelheid van de menu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
MoiZie schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:40:
Kan iemand iets zeggen over opstarttijd en snelheid van de menu's?
Ik weet niet of en wat je al gewend bent, maar de WD TV Live is snél. Ik heb op dit moment een ACRyan Playon HD Mini en de WD TV Live. De Playon HD Mini vind ik al zéér acceptabel, maar de WD TV Live IS snel. Opstarten en enkele seconden later c.q. een fractie van een seconde gereed. Door de Sigma chip reageert de WD TV Live ook snel op de commando's via de ab en bladert hij ook zéér snel door de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cflink
Mr Ton schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:51:
De WD TV Live werkt standaard niet met Mac OSX 10.7 Lion omdat Apple iets aan Samba heeft veranderd geloof ik. Ik heb een tijdje met workarounds gewerkt maar kwam net een oplossing tegen en deze werkt uitstekend! Misschien iets voor de OP, hier zullen veel Mac gebruikers blij mee zijn.
http://wdc.custhelp.com/a...media-content-shared-by-a
Inderdaad handig als je media direct vanaf je Mac wil streamen, ik heb 'm aan de TS toegevoegd, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ik heb, zoals eerder aangegeven, mijn 'probleem' eens neergelegd bij WD Support. Daarvan heb ik inmiddels een reactie gehad (en alweer op gereageerd door mij, omdat ik het niet begreep). Deze reactie luidt:

Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support.

We are very sorry to hear about a problem with the WD TV Live Streaming Media Player.

The WD TV Live Media Player does not support DVD's at all.

Are you trying to play a DVD or are you trying to play an ISO file?

The WD TV Live Streaming Media supports a limited amount of media file types.

It is not like VLC on a PC with unlimited amount of free space or RAM and therefor it cannot download necessary codecs if it encounters a media file which is not supported.

In the manual you find the list of supported media file types, and also with which codecs the file should be encoded.

http://www.wdc.com/wdproducts/library/UM/NLD/4779-705062.pdf, page 210.

With the following link you can download a tool called MediaInfo.

You can load the file you are having problems with in this tool and see the details of the media file.

You can check that with the list in the manual.

If you think your media file should be supported but it has problems, could you send us the results of MediaInfo so we can ask our Back Office to have a look at it?

If you prefer you can respond in Dutch.

Ik ben hoogstverbaasd over de opmerking dat de WD TV Live helemaal geen DVD's kan afspelen. Ik weet o.a. uit de review op hardwareinfo dat door de Sigma chip de beeldweergave van SD-content, zoals DVD's, minder fraai is door het gebrek aan postprocessing, maar dat de WD TV Live helemaal geen DVD's aankan, vind ik opmerkelijk.

Wie kan en wil hier iets zinnigs over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gameplayer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb bij geen enkele film of serie een afbeelding, info of wat dan ook. Kan iemand me vertellen of ik iets over het hoofd zie bij de 'metadata' mogelijkheid van de WD TV Live (versie 2011, laatste firmware)?
ter info:
Op mijn pc (WD is verbonden via netwerkshare) heb ik 3 hd's met daarop telkens mappen op letter en dan daarin elke film in een map.

Wat moet je doen om een afbeelding en info te verkrijgen over je collectie films/series op je WD tv live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Is metadata niet alleen op te halen bij/voor content wat afgespeeld wordt van een aangesloten USB apparaat?

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:31
RicoK schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:26:
[...]

Ik weet niet of en wat je al gewend bent, maar de WD TV Live is snél. Ik heb op dit moment een ACRyan Playon HD Mini en de WD TV Live. De Playon HD Mini vind ik al zéér acceptabel, maar de WD TV Live IS snel. Opstarten en enkele seconden later c.q. een fractie van een seconde gereed. Door de Sigma chip reageert de WD TV Live ook snel op de commando's via de ab en bladert hij ook zéér snel door de menu's.
Ok dank, ik ben zelf een volwaardige HTPC met xbmc gewend, maar zoek voor mijn ouders een oplossing. Het moet simpel werken, snel zijn, duidelijke interface, grote ondersteuning aan codecs e.d.. Dit apparaat lijkt dat dus te bevatten.

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-05 15:17
RicoK schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:31:
Ik heb, zoals eerder aangegeven, mijn 'probleem' eens neergelegd bij WD Support. Daarvan heb ik inmiddels een reactie gehad (en alweer op gereageerd door mij, omdat ik het niet begreep). Deze reactie luidt:

Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support.

We are very sorry to hear about a problem with the WD TV Live Streaming Media Player.

The WD TV Live Media Player does not support DVD's at all.

Are you trying to play a DVD or are you trying to play an ISO file?

The WD TV Live Streaming Media supports a limited amount of media file types.

It is not like VLC on a PC with unlimited amount of free space or RAM and therefor it cannot download necessary codecs if it encounters a media file which is not supported.

In the manual you find the list of supported media file types, and also with which codecs the file should be encoded.

http://www.wdc.com/wdproducts/library/UM/NLD/4779-705062.pdf, page 210.

With the following link you can download a tool called MediaInfo.

You can load the file you are having problems with in this tool and see the details of the media file.

You can check that with the list in the manual.

If you think your media file should be supported but it has problems, could you send us the results of MediaInfo so we can ask our Back Office to have a look at it?

If you prefer you can respond in Dutch.

Ik ben hoogstverbaasd over de opmerking dat de WD TV Live helemaal geen DVD's kan afspelen. Ik weet o.a. uit de review op hardwareinfo dat door de Sigma chip de beeldweergave van SD-content, zoals DVD's, minder fraai is door het gebrek aan postprocessing, maar dat de WD TV Live helemaal geen DVD's aankan, vind ik opmerkelijk.

Ik krijg haast het idee dat de helpdesk het over fysieke dvd's heeft :P.

Ik heb zelf m'n WD Live nog niet aangesloten, wel net binnen, maar het lijkt me raar als hij geen dvd's afspeelt. Zijn jouw dvd-bestanden in de vorm van een VIDEO_TS map met .vob files of gebruik je inderdaad ISO's?

Ik heb hier nog een topic met iemand die het zelfde probleem lijkt te hebben (gaat wel over het oude model maar een poging waard):

http://community.wdc.com/...play-Video-TS/td-p/265116

PSN: DeNachtBaron

• Afrojan
Hey RicoK,

Gisteren dit apparaat binnengekregen en uiteraard gelijk aangesloten en uitvoerig getest. Ook meerdere DVD formaten getest (.ISO en VIDEO_TS) en moet zeggen dat deze bij mij beiden perfect afspelen zonder problemen! Krijg ook netjes menu's van de dvd's te zien en alles loopt gewoon soepel.

Moet ook zeggen dat het beeld van de dvd's me niet eens tegenvalt (tv: LG 50PK950), is eigenlijk prima naar te kijken, geen hd kwaliteit maar ook zeker niet slecht.\

Lijkt mij dus dat er iets met jou apparaat is want ik heb echt meerdere dvd's geprobeert in verschillende formaten en grootte's (DVD9/DVD5) en geen enkele keer problemen ermee gehad dus vind het wel vreemd dat jij wel problemen hiermee ondervind.

Ik zal vanavond nog eens verder gaan testen om te kijken of ik ergens een probleem kan vinden maar tot nu toe ben ik echt tevreden met de aankoop!

edit: stream de films trouwens vanaf een externe hardeschijf via USB misschien dat dit nog verschil maakt? (zou eigenlijk niet mogen maar je weet het nooit)

[ Voor 7% gewijzigd door Afrojan op 15-12-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Gisteren had ik het volgende probleem:

Ik had een gedeelte gezien van een filmpje (zie mediainfo hieronder) en toen ik de optie 'Skip to
Desired Time (naar gewenste tijdstip springen)' gebruikte, speelde het geluid iets trager af (alle stemmen waren donkerder en af en toe viel het iets weg). Hebben meer mensen hier last van?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
General
ID                               : 1 (0x1)
Complete name                    : \\ip-address\video\video.ts
Format                           : MPEG-TS
File size                        : 7.99 GiB
Duration                         : 1h 35mn
Overall bit rate                 : 12.0 Mbps

Video
ID                               : 101 (0x65)
Menu ID                          : 1 (0x1)
Format                           : AVC
Format/Info                      : Advanced Video Codec
Format profile                   : Main@L4.0
Format settings, CABAC           : Yes
Format settings, ReFrames        : 4 frames
Codec ID                         : 27
Bit rate                         : 11.0 Mbps
Width                            : 1 920 pixels
Height                           : 1 080 pixels
Display aspect ratio             : 16:9
Frame rate                       : 25.000 fps
Color space                      : YUV
Chroma subsampling               : 4:2:0
Bit depth                        : 8 bits
Scan type                        : MBAFF
Bits/(Pixel*Frame)               : 0.212
Stream size                      : 7.34 GiB (92%)
Color primaries                  : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4, SMPTE RP177
Transfer characteristics         : BT.709-5, BT.1361
Matrix coefficients              : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4 709, SMPTE RP177

Audio
ID                               : 103 (0x67)
Format                           : AC-3
Format/Info                      : Audio Coding 3
Mode extension                   : CM (complete main)
Codec ID                         : 6
Bit rate mode                    : Constant
Bit rate                         : 384 Kbps
Channel(s)                       : 6 channels
Channel positions                : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate                    : 48.0 KHz
Bit depth                        : 16 bits
Compression mode                 : Lossy
Stream size                      : 262 MiB (3%)
Language                         : English

Text
ID                               : 114 (0x72)-100
Format                           : Teletext
Language                         : Dutch

En een ander probleem:

Ik probeerde gisteren het apparaat te registeren, vanuit Setup (systeem) - Device Registration (apparaat registreren), toen starte hij opnieuw op... maar niet zomaar, het leek eerder een crash... iemand dit geprobeerd/gehad?

[ Voor 4% gewijzigd door nitpicker op 16-12-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Gameplayer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:32:
Ik heb bij geen enkele film of serie een afbeelding, info of wat dan ook. Kan iemand me vertellen of ik iets over het hoofd zie bij de 'metadata' mogelijkheid van de WD TV Live (versie 2011, laatste firmware)?
ter info:
Op mijn pc (WD is verbonden via netwerkshare) heb ik 3 hd's met daarop telkens mappen op letter en dan daarin elke film in een map.

Wat moet je doen om een afbeelding en info te verkrijgen over je collectie films/series op je WD tv live?
Allereerst moet je onder opties instellen dat hij de info automatisch ophaalt. Daarnaast werkt het via netwerkshares alleen als je de shares toevoegt aan je mediabibliotheek. Om een of andere reden kun je, wanneer je de shares op de "normale" manier benadert, geen informatie over je film of serie ophalen.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Hoe kan ik de Metadata van een andere site laten komen? Weet iemand ook of er een bron is die een nederlandse beschrijving heeft? In de handleiding staat: Selecteer Add New Meta-Source (Nieuwe metabron toevoegen) en selecteer het XML-bestand voor de metabron van het netwerk of de aangesloten USB-opslag. U kunt tevens uw eigen metabron maken. Ga naar www.wdtvlive.com om een voorbeeld van een metabron te downloaden, en voor meer informatie over metabronnen.

Maar vervolgens kan ik op die site daar niks meer over vinden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ronnio G schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:58:
[...]

Ik krijg haast het idee dat de helpdesk het over fysieke dvd's heeft :P.

Ik heb zelf m'n WD Live nog niet aangesloten, wel net binnen, maar het lijkt me raar als hij geen dvd's afspeelt. Zijn jouw dvd-bestanden in de vorm van een VIDEO_TS map met .vob files of gebruik je inderdaad ISO's?

Ik heb hier nog een topic met iemand die het zelfde probleem lijkt te hebben (gaat wel over het oude model maar een poging waard):

http://community.wdc.com/...play-Video-TS/td-p/265116
Ik heb antwoord gehad van de helpdesk en inderdaad de beste man dacht werkelijk dat ik het hier over fysieke dvd's heb..... |:(

De beste man gaf aan dat de backoffice van WD zich hier nu over gaat buigen, maar dat zij wel wat informatie van MediaInfo willen hebben om het probleem te beoordelen.

Ik heb vanavond verschillende DVD's nog eens nagelopen. Ik heb een DVD5 als ISO en een met een AUDIO_TS en VIDEO_TS map gespeeld en een DVD9 als ISO en een met een AUDIO_TS en VIDEO_TS map gespeeld. De beide ISO's, dus zowel de DVD5 als de DVD9, verliepen goed en geheel stottervrij. Echter, zowel de DVD5 als de DVD9 met losse mappen stotteren na enkele seconden.

Ik ben benieuwd wat de reactie is van WD. To be continued......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Doordat de WD TV Live dichtbij een muur staat heb ik gemerkt dat de netwerklampjes niet uitgaan na het uitschakelen. Dit heb ik ook gezien aan mijn Powerline stekkers. Middels de statuslampjes op de stekkers, die niet uitgaan en dus niet in standby gaan, zie ik dat er 24uur netwerkverkeer is! Is het netwerk van de WD TV Live uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06-2022
Al jaren tevreden over de WD players en overweeg om deze ook aan te schaffen. Alleen het enige manco is dat de vorige players geen .srt files meenamen vanaf een NAS.

Weet iemand of dit probleem is opgelost in deze player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:33
ymmud schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:12:
Al jaren tevreden over de WD players en overweeg om deze ook aan te schaffen. Alleen het enige manco is dat de vorige players geen .srt files meenamen vanaf een NAS.

Weet iemand of dit probleem is opgelost in deze player?
.srt files spelen goed af van een nas. Maar niet van een media server. Dus gewoon een shared netwerk folder maken en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cflink
nitpicker schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:29:
[...]
En een ander probleem:

Ik probeerde gisteren het apparaat te registeren, vanuit Setup (systeem) - Device Registration (apparaat registreren), toen starte hij opnieuw op... maar niet zomaar, het leek eerder een crash... iemand dit geprobeerd/gehad?
Eerste probleem heb ik niet gehad, maar de crash bij de registratie had ik ook. waar kan je bugs eigenlijk melden bij Western Digital?
RicoK schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:33:
Doordat de WD TV Live dichtbij een muur staat heb ik gemerkt dat de netwerklampjes niet uitgaan na het uitschakelen. Dit heb ik ook gezien aan mijn Powerline stekkers. Middels de statuslampjes op de stekkers, die niet uitgaan en dus niet in standby gaan, zie ik dat er 24uur netwerkverkeer is! Is het netwerk van de WD TV Live uit te schakelen?
Heeft dit te maken met het bijwerken van de media library? dit doet ie in standby modus. Misschien als je dat uitschakelt dat ook het netwerk verkeer stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

RicoK schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:33:
Houdt de uitknop 5 sec ingedrukt. Je zal zien dat het daarna ook langer duurt om op te starten.

[ Voor 122% gewijzigd door AkroBatik op 20-12-2011 23:42 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Nieuwe firmware Release 1.05.18 (12/20/2011):

Supports adding network share folders into "My Media Library" (Use options button).
Supports "WD TV Remote" control application for iDevices (Download Application from iTunes).
Supports Vudu movie service (US only).
Supports SnagFilms indie movies service.
Supports Flixster video movie review and trailer service.
Supports Yota Music streaming service (Russia only).
Supports XOS Digital college sports service.
Supports SEC Digital Network college sports service for Southeastern Conference.
Supports Watch Mojo pop culture and infotainment video streaming service.
Supports ComedyTime stand-up comedians and funny videos streaming service.
Resolved content playback issues with MPEG2 and MPEG4 BluRay ISO, M2TS and .TS.
Resolved HDMI-CEC issues.
Resolved issues in Flingo where videos do not fling using Safari web browser.
Resolved AAC audio lag when playing from network share.
Resolved audio lip sync issue if media is paused several times.
Resolved user interface issue of subtitle and audio info not displaying when buttons are pressed on remote.
Resolved issue with Blockbuster and CinemaNow does not reconnect to network share upon reboot.
Resolved issue with user added Meta-Source does not clear after factory reset.
Resolved Auto Play issues.
Resolved NFS issue where it would take 10 seconds to see the IP address.
Resolved issue with resuming music file longer than 15 minutes once file is stopped.
Resolved issue of not being able to select subtitles through options.
Resolved Spotify issue where albums do not play in order.
Resolved Spotify issue where full artist biography does not display.
-----------------------------------------------------------------------------------
General info:
Note: After upgrading to the latest firmware, the Media Library entry for the NAS maybe lost. To add a share folder to the Media Library, press "Option" when highlighting a share folder and select the "Add to Media Library" button. Or, go to Setup/Systems/Media Library Manager for Network Share to add a specific share folder to the Media Library.
Note: Media library functionality of the NAS will be only available when using the "My Media Library" as the content source. When the source is a Network share the Media library functionality on the NAS will not be available.
Note: The network content sources will be listed under Windows shares for SMB/CIFS shares and under Linux shares for NFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
AkroBatik schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:26:Houdt de uitknop 5 sec ingedrukt. Je zal zien dat het daarna ook langer duurt om op te starten.
THANK YOU!!!!

Inderdaad, het opstarten duurt langer, maar nu is wel het netwerkverkeer lamgelegd en zullen de statuslampjes op mijn powerline homeplugs ook niet meer branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

RicoK schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:38:
[...]

THANK YOU!!!!

Inderdaad, het opstarten duurt langer, maar nu is wel het netwerkverkeer lamgelegd en zullen de statuslampjes op mijn powerline homeplugs ook niet meer branden.
Nadeel is wel dat je media library niet meer wordt geüpdate.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05 23:04

Ursamajor

Astrofotograaf

Het zou toch mooi zijn als ze ook met een officiële versie van WD TV Remote voor Android komen...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koks
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-02-2024
Wie kan mij helpen ?
Ook ik ben sinds kort in het bezit van de WD TV Live.
Hoe komt het dat bij gedownloade film bv. de film Columbiana dat als de camera vanuit de lucht de sloppenwijken filmt of als de camera over een landschap scheert het net is of als er beeldframepjes worden overgeslaan m.a.w het beeld stottert dan / slaat telkens stukjes over.
Nogmaals dit is voor mijn gevoel dus alleen als filmende camera ergens over heen scheert, van links naar rechts dan lijkt het alsof hey beeld telkens een stukje verspringt.
Wie kan mij vertellen waaraan dit zou kunnen liggen ?
Ik heb de WD TV Live aangesloten middels een HDMI kabel op mijn TV (LG full hd 50 plasma) en via een optische kabel op mijn stereo !

Bijvoorbaat mijn dank voor jullie reactie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 11:20
je tv moet 24p ondersteunen dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Koks schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:56:
Wie kan mij helpen ?
Ook ik ben sinds kort in het bezit van de WD TV Live.
Hoe komt het dat bij gedownloade film bv. de film Columbiana dat als de camera vanuit de lucht de sloppenwijken filmt of als de camera over een landschap scheert het net is of als er beeldframepjes worden overgeslaan m.a.w het beeld stottert dan / slaat telkens stukjes over.
Nogmaals dit is voor mijn gevoel dus alleen als filmende camera ergens over heen scheert, van links naar rechts dan lijkt het alsof hey beeld telkens een stukje verspringt.
Wie kan mij vertellen waaraan dit zou kunnen liggen ?
Ik heb de WD TV Live aangesloten middels een HDMI kabel op mijn TV (LG full hd 50 plasma) en via een optische kabel op mijn stereo !

Bijvoorbaat mijn dank voor jullie reactie,
Bij het instellen van je video-output kun je kiezen voor "aanpassen aan framerate" (of iets van gelijke strekking). Dit zou je probleem moeten verhelpen.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358597

RicoK schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:31:

Mijn hele DVD verzameling worden in iso's afgespeeld en dit zonder enig probleem, dus dvd afspelen doet deze mediaplayer in mijn ogen perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Klopt, mijn VIDEO_TS mappen omgezet in ISO's verlopen stottervrij. Dus, ja, de WD TV Live kan DVD's afspelen, maar dan wel in ISO-vorm en niet VIDEO_TS mappen.

Terwijl •Resolved content playback issues with MPEG2 and MPEG4 BluRay ISO, M2TS and .TS. uit de laatste firmware update van 20-12-2011 doet vermoeden dat mijn euvel van de niet afspelende VIDEO_TS mappen, ik had het toen al neergelegd bij WD en de behandeling ervan was bevestigd, wel eens opgelost zou kunnen zijn. Helaas, het tegendeel is nog het geval.

Dus, totdat WD een oplossing heeft voor het door mij gerapporteerde probleem, ga ik al mijn VIDEO_TS mappen omzetten naar ISO's.

NB De opmerking dat ik hoogstverbaasd was te vernemen dat de WD TV Live helemaal geen DVD's kon afspelen kwam voort uit de fout van de WD (frontoffice) medewerker. Hij gaf naderhand toe dat hij mij verkeerd had begrepen en dat hij het nu heeft doorgespeeld naar de Backoffice, die er, hopelijk met meer verstand van zaken, naar gaat kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door RicoK op 21-12-2011 22:30 ]

• martijn_me
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 17:15
.

[ Voor 99% gewijzigd door martijn_me op 23-12-2011 16:24 ]

• RicoK
martijn_me schreef op donderdag 22 december 2011 @ 07:13:
Hoe kun je het spelertje nu het beste updaten want ik heb telkens gedoe met hd films die stotteren als ik update naar een versie hoger dan 1.3.49... ik wil graag updaten naar de nieuwste firmware maar ergens gaat er iets fout kennelijk! Wie heeft voor mij de juiste stappen op een rij?
De wijze van updaten die de voorkeur geniet is via het menu zelf. Scroll eens door de optie 'instellingen' heen en je moet vanzelf de mogelijkheid vinden om de firmware up te daten. Een (klein) kind kan de was doen :) .

• Afrojan
RicoK schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:26:

Terwijl •Resolved content playback issues with MPEG2 and MPEG4 BluRay ISO, M2TS and .TS. uit de laatste firmware update van 20-12-2011 doet vermoeden dat mijn euvel van de niet afspelende VIDEO_TS mappen, ik had het toen al neergelegd bij WD en de behandeling ervan was bevestigd, wel eens opgelost zou kunnen zijn. Helaas, het tegendeel is nog het geval.

Dus, totdat WD een oplossing heeft voor het door mij gerapporteerde probleem, ga ik al mijn VIDEO_TS mappen omzetten naar ISO's.
Heb nu al een aantal dvd's gekeken vanuit VIDEO_TS mappen en bij mij geen enkel probleem kunnen ontdekken tot nu toe (Grey's Anatomy voor mijn vriendin die nu zeker al 4 discs heeft gekeken die allen VIDEO_TS zijn en alles speelt perfect af inlcusief dvd menu).

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Afrojan schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:12:
[...]

Heb nu al een aantal dvd's gekeken vanuit VIDEO_TS mappen en bij mij geen enkel probleem kunnen ontdekken tot nu toe (Grey's Anatomy voor mijn vriendin die nu zeker al 4 discs heeft gekeken die allen VIDEO_TS zijn en alles speelt perfect af inlcusief dvd menu).
Ik merk geen verschil tussen .iso of video_ts. Sterker nog, ik moet op mijn NAS kijken om te zien welke van deze 2 het is. Ik merk geen enkel onderscheid op de wd tv.

.

• JayWheel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04 22:58
AkroBatik schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:49:
Hoe kan ik de Metadata van een andere site laten komen? Weet iemand ook of er een bron is die een nederlandse beschrijving heeft? In de handleiding staat: Selecteer Add New Meta-Source (Nieuwe metabron toevoegen) en selecteer het XML-bestand voor de metabron van het netwerk of de aangesloten USB-opslag. U kunt tevens uw eigen metabron maken. Ga naar www.wdtvlive.com om een voorbeeld van een metabron te downloaden, en voor meer informatie over metabronnen.

Maar vervolgens kan ik op die site daar niks meer over vinden.
Ik kan ook zo snel geen informatie hierover vinden. Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Zou mooi zijn om een NL-talige metabron toe te kunnen voegen.

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 17:26
nieuweste firmware binnen gehaald.
bijna alle 1080p en sommige 720p mkv's stotteren.
zowel bedraad als draadloos.

iemand nog meer problemen dat bijna alle hd films stotteren?

• martijn_me
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 17:15
.

[ Voor 99% gewijzigd door martijn_me op 23-12-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:37
Zo te lezen is nog niet iedereen helemaal enthousiast maar ik heb hem toch besteld voor mijn vriendin. Ik was op zoek naar een basic speler waarmee (voorlopig) via usb films kunnen worden afgespeeld. Ik heb zelf de Xtreamer MK1 icm een NAS en zat ook aan de Xtreamer Sidewinder 2 voor haar te denken maar Xtreamer blijft toch een beetje een obscure fabrikant. Dan heb ik toch iets meer vertrouwen in WD.... We zullen zien hoe de WD bevalt.

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWheel
Ik ben wel erg enthousiast!
NL_Scratch schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:03:

Bij mij geen enkel probleem, tot nu toe alles vloeiend. Ik heb bijna alleen maar MKV's.
Nieuwste firmware geinstalleerd, streamt vlekkeloos vanaf mijn Home Server via bedraad netwerk.

Heeft iemand nog een goede scraper voor de WD TV live die de info van moviemeter.nl haalt ?????
De XBMC versie werkt niet helemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door JayWheel op 23-12-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cflink
JayWheel schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:58:
[...]
Ik kan ook zo snel geen informatie hierover vinden. Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Ik heb er geen ervaring mee, maar weet wel dat je via Instellingen > Systeem > Metabronbeheer > Film / Muziek / tv-show, een metabron kan toevoegen. Als iemand hier een goede source voor heeft lijkt me dat ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30
NL_Sratch schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:12:

Kijk eens naar je netwerk instellingen. Ik heb geen WD TV maar wel een Dune (ook Sigma). Hier kan je voor SMB (Windows zeg maar) Fast SMB access kiezen. Dit geeft het streamen een boost. Bij NFS kan je beter kiezen voor TCP dan UDP. Ook dit blijkt een hogere snelheid mogelijk te maken.
Nogmaals ik weet niet wat de WD allemaal van instellingen heeft maar misschien kan je er wat mee.

[ Voor 26% gewijzigd door Athome op 24-12-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gameplayer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Famoso schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:45:
[...]

Allereerst moet je onder opties instellen dat hij de info automatisch ophaalt. Daarnaast werkt het via netwerkshares alleen als je de shares toevoegt aan je mediabibliotheek. Om een of andere reden kun je, wanneer je de shares op de "normale" manier benadert, geen informatie over je film of serie ophalen.
Dat lijkt nu te lukken, waarvoor dank. Wel is het zo dat de WD TV Live niet bij elke film data weergeeft. Waaraan kan dit liggen?
Ik dacht om nog andere metadata bronnen toe te voegen maar als ik dat wil doen dan krijg ik enkel de mogelijkheid om dit vanop USB te selecteren? Ik dacht dat je eerder een andere website moest ingeven (IMDB, moviemeter,...). Weet iemand hoe je een tweede, derde,... metadatabron toevoegt als scraper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JayWheel schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:58:
[...]
Ik zit hier ook ongeduldig op de NL-talige meta-gegevens te wachten.
Nu haal ik de meta-gegevens via de WD TV Live binnen en krijg ik dus de backgrounds, cover en de filmbeschrijving in het engels. De filmbeschrijving en genre pas ik dan in kladblok aan, zodat alles in het nederlands wordt gezet.
Wel een hoop werk om dit allemaal handmatig te moeten doen, maar het lukt gelukkig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinoz
  • Laatst online: 19-12-2022
Vraagje: ik gebruik een composiet stekkertje om het geluid naar 2 kleine boxen te sturen (tijdelijke situatie gelukkig), nu beginnen die boxen hard te brommen als ik die stekker er helemaal in duw. Ik heb ontdekt dat als ik het niet helemaal erin duw (3/4 mm hou ik over)dat er dan geen harde brom is. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:30
Hopelijk kan iemand mijn volgende vraag beantwoorden.
Als ik een 2TB harde schijf aan deze mediaspeler hang en de WDTV Live is (draadloos) aangesloten op het netwerk, kan ik dan bij de harde schijf komen als de media speler uit staat?

Ik vrees van niet, maar goed, wie niet waagt wie niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30
Veel spelers hebben 2 soorten standby, een lichte en diepe stand. In de lichte stand zou HDD bereikbaar moeten zijn. In de diepe stand niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
tinoz schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:04:
Vraagje: ik gebruik een composiet stekkertje om het geluid naar 2 kleine boxen te sturen (tijdelijke situatie gelukkig), nu beginnen die boxen hard te brommen als ik die stekker er helemaal in duw. Ik heb ontdekt dat als ik het niet helemaal erin duw (3/4 mm hou ik over)dat er dan geen harde brom is. Is dit normaal?
Ik heb exact hetzelfde. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik niet het kabeltje gebruik wat bij de WD TV Live geleverd werd. Ik had nog zo'n kabeltje naar mijn stereo receiver liggen toen ik mijn HTPC wegdeed.
Misschien dat het euvel wordt veroorzaakt door de (slechte) kwaliteit van het gebruikte kabeltje. Ik heb het nog niet geprobeerd met het WD kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05 23:04

Ursamajor

Astrofotograaf

Eindelijk een android app!

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
Anoniem: 358597 schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:31:
[...]

Ik zit hier ook ongeduldig op de NL-talige meta-gegevens te wachten.
Nu haal ik de meta-gegevens via de WD TV Live binnen en krijg ik dus de backgrounds, cover en de filmbeschrijving in het engels. De filmbeschrijving en genre pas ik dan in kladblok aan, zodat alles in het nederlands wordt gezet.
Wel een hoop werk om dit allemaal handmatig te moeten doen, maar het lukt gelukkig wel :)
Nou zover ben ik nog geen eens :( Heb idd de gegevens binnenhalen op Auto gezet, maar veel info word er niet aan mijn films toegevoegd
Voorbeeld van een film map: MONEYBALL.2011.X264.1080P.CUSTOM.NL.SRT
Of moet deze aangepast worden enkel naar Moneyball??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Werkt goed, vooral tekstinvoer kun je met een smartphone natuurlijk veel sneller doen dan met je afstandsbediening. Daarnaast reageert hij sneller dan de meegeleverde afstandsbediening. Toch denk ik dat het flink beter kan. Uitgebreide Spotify-informatie (dus currently playing, playlists, etc.) via de app zou bijvoorbeeld erg handig zijn. Je hoeft dan niet langer je TV aan te hebben om muziek te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWheel
Rossiejwt schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:43:
[...]

Nou zover ben ik nog geen eens :( Heb idd de gegevens binnenhalen op Auto gezet, maar veel info word er niet aan mijn films toegevoegd
Als je de film hernoemt naar Moneyball 2011 zou het moeten werken.
Bij mij werkte het pas nadat ik schrijfrechten had gegeven aan het account waarmee de wd inlogt.

• Rossiejwt
JayWheel schreef op woensdag 28 december 2011 @ 21:29:
[...]

Als je de film hernoemt naar Moneyball 2011 zou het moeten werken.
Bij mij werkte het pas nadat ik schrijfrechten had gegeven aan het account waarmee de wd inlogt.
en hoe doe ik dat ???

Rossiejwt schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:43:Nou zover ben ik nog geen eens :( Heb idd de gegevens binnenhalen op Auto gezet, maar veel info word er niet aan mijn films toegevoegd
De oplossing staat hier, nu gebruik ik WDTVHubGen om alle covers, filmbeschrijving in het Nederlands, backgrounds, enz op te halen.
Gelukkig werkt het eenvoudig via de computer en rest me nog enkel om alles te uploaden naar de WD TV Live :)

• funrider
  • Laatst online: 14-04 16:30
Ursamajor schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:25:
Het zou toch mooi zijn als ze ook met een officiële versie van WD TV Remote voor Android komen...
Deze Android app is er inmiddels zie de Market. Ik gebruik zelf de iPhone app en die werkt vrij aardig. Maar vind de Zappo.TV app (iOS only zo lijkt het) ook niet verkeerd werken. Er is overigens al langer de WD Photos app waarmee je foto's en videos van je telefoon kan uploaden naar je WDTV. Ik mis alleen nog steeds te functie om tv series/muziekfotos/films van de Live Hub via de app op mijn telefoon te kijken dat kunnen ze geen van allen helaas.
Rossiejwt schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:43:
[...]

Je moet de bestanden nog steeds wel vooraf hernoemen naar bijv. Moneyball.2011.mkv of Moneyball (2011).mkv (de tweede doe ik altijd) dus puur filmnaam + jaartal en extensie en geen verdere toevoegingen. Dat werkt bij mij met versie 3.00 prima voor de (Engelstalige) metadata inclusief de achtergrond foto's. Bij de 3.00 firmware werd alleen helaas niet de film.jpg thumbnail aangemaakt dat moest ik dan gekgenoeg weer handmatig doen. Voor de nieuwste 3.01 firmware moet ik het nog testen.

[ Voor 6% gewijzigd door funrider op 29-12-2011 13:10 ]

funrider schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:07:Dat werkt bij mij met versie 3.00 prima voor de (Engelstalige) metadata inclusief de achtergrond foto's. Bij de 3.00 firmware werd alleen helaas niet de film.jpg thumbnail aangemaakt dat moest ik dan gekgenoeg weer handmatig doen. Voor de nieuwste 3.01 firmware moet ik het nog testen.
Als je WDTVHubGen gebruikt, dan heb je de meeste zaken al in het Nederlands gezet en opgelost :)

• Rossiejwt
Anoniem: 358597 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:48:
[...]

Als je WDTVHubGen gebruikt, dan heb je de meeste zaken al in het Nederlands gezet en opgelost :)
ik ga eens even kijken :)

maar misschien gaat ie ook wel weer buiten de deur, hoe vaak ik wel niet loopt te vloeken omdat me pc niet gevonden word.
Router reboot werkt ook maar 1 keer op de 4 keer, heb 2 uur met WD aan de tel gehangen en ook die weten het niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinoz
RicoK schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:43:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik niet het kabeltje gebruik wat bij de WD TV Live geleverd werd. Ik had nog zo'n kabeltje naar mijn stereo receiver liggen toen ik mijn HTPC wegdeed.
Misschien dat het euvel wordt veroorzaakt door de (slechte) kwaliteit van het gebruikte kabeltje. Ik heb het nog niet geprobeerd met het WD kabeltje.
Ik heb een ander kabeltje geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. De Xtreamer heeft er geen probleem mee. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus94
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04 18:25
Ik heb even een vraag namens m'n broer.
Ik ben zelf in het bezit van de oude WDTVLive voorzien van B-RAD's versie.

Daarmee kan ik over het netwerk m'n attached HD benaderen.
2 vragen:
1) is dit ook mogelijk met deze WDTVLive?
2) is BRAD ook al beschikbaar voor deze WDTVLive?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197

Ik heb telkens het probleem dat als ik één file heb afgespeeld en een volgende wil afspelen dat het ronde draaiende pijltje het enige is wat ik krijg te zien.
Ik moet hem dan helemaal uitzetten (5 seconden de knop ingedrukt houden) en dan pas kan ik een andere file afspelen.
Iemand enig idee wat daarvan de oorzaak kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Laatst online: 15:17
Ik heb de TV Live SMP nu een paar weken. Om eerlijk te zijn valt hij me zwaar tegen. Ik heb geen surroundset, mijn films staan op een externe usb2.0 schijf en geen NAS of netwerk. Ik heb erg veel last van haperingen/stotter bij afspelen. Het maakt niet uit of het een TS-folder is of een iso van een dvd5 of dvd9. Bij veel mkv bestanden heb ik ook last van stotter. Eigenlijk spelen alleen de m2ts bestanden vloeiend. Het maakt niet uit hoe ik de SMP instel of welke firmware ik gebruik. Dvd-menu aan of uit, media bibliotheek aan of uit, netwerkshare aan of uit, firmware 1.03.10 / 1.04.12 of 1.05.18, het maakt niets uit. Stotter, stotter en stotter. Ik had eerst nog de hoop dat een firmware upgrade mijn problemen zou verhelpen, maar nee hoor. Er zijn door WD nu 2 nieuwe firmwares uitgebracht (1.04.12 en 1.05.18) en wat krijgen we.....meer audio/video problemen en nieuwe websites waar niemand op zit te wachten. Althans ik niet.

Ik twijfelde erg tussen de WD TV Live SMP en de Mede8er Med400X2. Gezien de reviews of diverse websites gekozen voor de eerste. Had ik dat maar nooit gedaan. Ik kan niet meer ruilen of terug sturen. Komt straks uiteindelijk dus neer op € 100,- in de vuilnisbak.

Neem ik de externe hd mee naar een vriend die een Mede8er Med400X2 heeft en deze daar op aansluit dan speelt alles, maar dan ook echt alles vloeiend af. Dus doe jezelf een lol en voorkom jezelf een hoop ellende en kies voor een mediaspeler gebaseerd op een Realtek RTD1185 chip. Ondanks dat de SMP een "superieure" Sigma SMP8670 chip heeft heb ik met eigen ogen gezien dat de Realtek chip heel wat beter presteert.

[ Voor 9% gewijzigd door Nilco op 01-01-2012 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinoz
MEGATRON schreef op zondag 01 januari 2012 @ 03:46:
Ik heb de TV Live SMP nu een paar weken. Om eerlijk te zijn valt hij me zwaar tegen. Ik heb geen surroundset, mijn films staan op een externe usb2.0 schijf en geen NAS of netwerk. Ik heb erg veel last van haperingen/stotter bij afspelen. Het maakt niet uit of het een TS-folder is of een iso van een dvd5 of dvd9. Bij veel mkv bestanden heb ik ook last van stotter. Eigenlijk spelen alleen de m2ts bestanden vloeiend. Het maakt niet uit hoe ik de SMP instel of welke firmware ik gebruik. Dvd-menu aan of uit, media bibliotheek aan of uit, netwerkshare aan of uit, firmware 1.03.10 / 1.04.12 of 1.05.18, het maakt niets uit. Stotter, stotter en stotter. Ik had eerst nog de hoop dat een firmware upgrade mijn problemen zou verhelpen, maar nee hoor. Er zijn door WD nu 2 nieuwe firmwares uitgebracht (1.04.12 en 1.05.18) en wat krijgen we.....meer audio/video problemen en nieuwe websites waar niemand op zit te wachten. Althans ik niet.

Ik twijfelde erg tussen de WD TV Live SMP en de Mede8er Med400X2. Gezien de reviews of diverse websites gekozen voor de eerste. Had ik dat maar nooit gedaan. Ik kan niet meer ruilen of terug sturen. Komt straks uiteindelijk dus neer op € 100,- in de vuilnisbak.

Neem ik de externe hd mee naar een vriend die een Mede8er Med400X2 heeft en deze daar op aansluit dan speelt alles, maar dan ook echt alles vloeiend af. Dus doe jezelf een lol en voorkom jezelf een hoop ellende en kies voor een mediaspeler gebaseerd op een Realtek RTD1185 chip. Ondanks dat de SMP een "superieure" Sigma SMP8670 chip heeft heb ik met eigen ogen gezien dat de Realtek chip heel wat beter presteert.
Ik herken jouw problemen totaal niet, nog niet 1 keer meegemaakt dat er iets stottert. Ik zou je mediaplayer gewoon omruilen of de garantie aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55088

Lijkt mij echt een exemplarisch probleem. Ik heb 'm nu een week, gebruik ook een externe USB-disk (Western Digital Elements 1,5 Tb) en de nieuwste firmware en heb prachtig vloeiend beeld zonder gestotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
Als er iets (hardware matig) mis mee is dan zou (lijkt mij) ook de m2ts bestanden moeten stotteren en die spelen prachtig vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Er is een probleem met het streamen geconstateerd:
http://community.wdc.com/...k-Shares/m-p/322355#M3233

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 20:57:
Ik heb telkens het probleem dat als ik één file heb afgespeeld en een volgende wil afspelen dat het ronde draaiende pijltje het enige is wat ik krijg te zien.
Ik moet hem dan helemaal uitzetten (5 seconden de knop ingedrukt houden) en dan pas kan ik een andere file afspelen.
Iemand enig idee wat daarvan de oorzaak kan zijn?
Ben eens verder gaan rondkijken en blijkt dat er meer mensen zijn met het zelfde probleem, en allemaal in combinatie met een Seagate BlackArmor NAS.
Zijn er mensen hier die deze NAS ook hebben en de problemen ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
Net even op die wdc.com rond gesnuffeld maar zo te zien met al die issue's zowel op video als op audio gebied maakt WD er wel een puinhoop van met deze HD TV Live gen3. Ook qua firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinoz
edit: laat maar

[ Voor 100% gewijzigd door tinoz op 02-01-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 11:35
Ik zal wel dom zijn, maar wat ik niet begrijp is het volgende. Ik heb mijn NAS aangesloten op de player. De NAS is ingedeeld met als hoofdmap Public Daaronder hangen de mappen Shared Music, Shared Videos, etc.

Ik heb de NAS toegevoegd aan de content in de player. Maar nu krijg ik in alle menus de hoofdmap Public te zien en moet ik doorklikken naar de Shared Video map in het menu Video's, de Shared Music map en het menu Muziek, etc. Ook de Mediabliotheek geeft alle mappen weer.

Hoe pas ik dit zo aan dat ik in het menu Video's alleen video's te zien krijg, in het menu Muziek alleen muziek, enz.?

[ Voor 93% gewijzigd door iexip66 op 02-01-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iexip66 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:34:
Ik zal wel dom zijn, maar wat ik niet begrijp is het volgende. Ik heb mijn NAS aangesloten op de player. De NAS is ingedeeld met als hoofdmap Public Daaronder hangen de mappen Shared Music, Shared Videos, etc.

Ik heb de NAS toegevoegd aan de content in de player. Maar nu krijg ik in alle menus de hoofdmap Public te zien en moet ik doorklikken naar de Shared Video map in het menu Video's, de Shared Music map en het menu Muziek, etc. Ook de Mediabliotheek geeft alle mappen weer.

Hoe pas ik dit zo aan dat ik in het menu Video's alleen video's te zien krijg, in het menu Muziek alleen muziek, enz.?
Goeie vraag, dit wil ik ook wel eens graag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Anoniem: 358597 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:39:
[...]

Goeie vraag, dit wil ik ook wel eens graag weten :)
Dat geeft hoop. Dan ligt het misschien toch niet helemaal aan mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

iexip66 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:25:
[...]

Dat geeft hoop. Dan ligt het misschien toch niet helemaal aan mij ;)
AFAIK; niet

Ik zat er zelf ook over te denken, maar naar mijn idee is het niet mogelijk tenzij je echt fysiek andere sources hebt waar je muziek vanaf getrokken wordt enz.

Je zou je muziek folder uit je Media Library kunnen laten, dat lost het voor je video sectie op, maar als je dan je muziek source Network Share aangeeft, dan zie je de video folder hoe dan ook....

Zou een stuk makkelijker zijn als je per sectie verschillende log in credentials zou kunnen gebruiken; dan kan je gewoon het allemaal organiseren op gebruikersniveau.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gezien mijn afspeel problemen met mijn Seagate Black Armor NAS wilde ik opzoek gaan naar een andere NAS.
Zat te denken aan een Synology DS212j. Meer mensen die deze toevallig hebben?
En werkt deze wel zonder problemen i.c.m. de WD TV Live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Notna schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:29:
[...]

AFAIK; niet

Ik zat er zelf ook over te denken, maar naar mijn idee is het niet mogelijk tenzij je echt fysiek andere sources hebt waar je muziek vanaf getrokken wordt enz.

Je zou je muziek folder uit je Media Library kunnen laten, dat lost het voor je video sectie op, maar als je dan je muziek source Network Share aangeeft, dan zie je de video folder hoe dan ook....

Zou een stuk makkelijker zijn als je per sectie verschillende log in credentials zou kunnen gebruiken; dan kan je gewoon het allemaal organiseren op gebruikersniveau.
\Maar wat is dan het nut van de verschillende mappen in het menu van de player als ik overal hetzelfde te zien krijg? Als ik naar de screens van de handleiding kijk zie ik daar wel de video's in de videosectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

iexip66 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:10:
[...]

\Maar wat is dan het nut van de verschillende mappen in het menu van de player als ik overal hetzelfde te zien krijg? Als ik naar de screens van de handleiding kijk zie ik daar wel de video's in de videosectie.
again, AFAIK: puur voor de weergave van een ander folder formaat, andere sorteer en display functies (video tov muziek bijv) enz.

Ik kan het ook fout hebben hoor, maar in de vorige WD TV Live zat precies hetzelfe probleem en hier volgens mij ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cflink
Notna schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:15:
[...]

again, AFAIK: puur voor de weergave van een ander folder formaat, andere sorteer en display functies (video tov muziek bijv) enz.

Ik kan het ook fout hebben hoor, maar in de vorige WD TV Live zat precies hetzelfe probleem en hier volgens mij ook....
Ik zal thuis even naar mijn instellingen kijken, maar naar mijn idee werkt dit wel via media library browser.

Bij mij kwam mijn "Pictures" map ook terug bij de video's, maar dat komt omdat er ook video's (van mijn camera) in die map staan.
Ik zal het checken en laten weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

cflink schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:42:
[...]

Ik zal thuis even naar mijn instellingen kijken, maar naar mijn idee werkt dit wel via media library browser.

Bij mij kwam mijn "Pictures" map ook terug bij de video's, maar dat komt omdat er ook video's (van mijn camera) in die map staan.
Ik zal het checken en laten weten!
Ik zal vanavond hetzelfde doen, ik ben er nu niet meer zeker van (temeer omdat ik de mediaplayer dit weekend pas fatsoenlijk opgezet heb met de o zo fijne meta informatie en media library :D

Wat ik wel jammer vind is dat hij bij muziek dus gewoon heel fijn je folder structuur aan zijn laars lapt. Ik had mijn muziek per artiest gefilterd en daarna per CD. Je kan uiteraard de sortering wel aanpassen, maar sortering is volgens mij media player wide en niet per categorie (muziek/video) right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 14-04 16:30
Ik vond overigens eergister ineens uit dat de 'AcePlayer' iPhone/iPad app (1,59 euro) prima samenwerkt met de Live Hub door via 'Media Servers' in de app de WDTV Live Hub te selecteren kun je videos kijken. Hoogstwaarschijnlijk werkt dit ook met de Live. Ik heb via de app draadloos enkele tv series kunnen kijken/pauzeren met vloeiend geluid/beeld e.d. Ideaal vanuit de slaapkamer. Uiteraard moet je wel een snel internet abo hebben om de 720p goed te kunnen bekijken/streamen. Ik heb nog niet getest of ondertiteling (.srt danwel ingebouwd in video file werkt. Ik heb het getest met mpg, avi, mp4 bestanden. De (720p) mkv files haperden helaas toch meestal.

Ik miste deze functie overigens in de Zappo.tv/WDTVMedia app en in die van WD zelf (WD Remote, WD Photos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HofmanJaap
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gisteren deze mediaplayer gekocht en ben verbaast dat voor het eerst al mijn content via een 100 Mbit netwerkje en mijn Synology NAS 411j (ook via een zg homeplug) vloeiend gestreamd wordt.

Wel lukt het niet om dvd formats goed af te spelen,
Het gaat niet om iso's maar om een VIDEO_TS map. Hoe speel ik deze nu af? Ga nu naar de map en druk op 'play'. Ondertitels zijn dan niet beschikbaar en een eventueel memu niet benaderbaar. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roon2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2018
Hallo,

Ik heb een vraag.
Heb deze media speler op het oog.

Nou heb ik gelezen dat deze de functie audio (lip) sync heeft.
Klopt dit?
Ik wil hem namelijk kopen en aansluiten op mijn 5.1 installatie (welke geen lip sync) functie heeft.
Uit het verleden weet ik dat als ik niet corrigeer in een sync probleem ga krijgen.

Als deze speler die mogelijkheid heeft hoef ik geen nieuwe receiver te kopen. :*)

Kan iemand mij misschien ook aangeven als de lip sync functie op de speler zit tot hoeveel miliseconde deze dan gaat.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

roon2 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:37:

Kan iemand mij misschien ook aangeven als de lip sync functie op de speler zit tot hoeveel miliseconde deze dan gaat.

Bij voorbaat dank
Yep, deze functie zit erop. In stapjes van 100 ms kun je tot meer dan 10000 ms afwijking aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roon2
Famoso schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:26:
[...]

Yep, deze functie zit erop. In stapjes van 100 ms kun je tot meer dan 10000 ms afwijking aangeven.
dat is snel hartelijk dank voor uw antwoord.

gaat die bijstelling dan twee kanten op of is de afwijking altijd dezelfde (geluid sneller of langzamer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

roon2 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:34:
[...]

dat is snel hartelijk dank voor uw antwoord.

gaat die bijstelling dan twee kanten op of is de afwijking altijd dezelfde (geluid sneller of langzamer?)
Hoe bedoel je precies? In ieder geval kun je het geluid zowel een vertraging als een voorsprong geven, als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roon2
Famoso schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:43:
[...]

Hoe bedoel je precies? In ieder geval kun je het geluid zowel een vertraging als een voorsprong geven, als je dat bedoelt.
Dat bedoelde ik inderdaad te vragen.
Sorry voor mijn a technische verhaal en hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-05 15:17
Anoniem: 217197 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:38:
Gezien mijn afspeel problemen met mijn Seagate Black Armor NAS wilde ik opzoek gaan naar een andere NAS.
Zat te denken aan een Synology DS212j. Meer mensen die deze toevallig hebben?
En werkt deze wel zonder problemen i.c.m. de WD TV Live?
Ik heb de Synology D212. In combinatie met de WDTV Live loopt het als een zonnetje. De Nas download voornamelijk MKV's en 1080P loopt gewoon vloeiend.

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
Heeft al iemand een account aangemaakt bij Vimeo en geprobeerd om in te loggen in de WD Live TV? Als ik de procedure volg en de code die de speler geeft in mijn account op de site invul, blijft de zandloper op de player draaien en kan ik dus niet inloggen.

[ Voor 4% gewijzigd door iexip66 op 05-01-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronnio G schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:02:
[...]

Ik heb de Synology D212. In combinatie met de WDTV Live loopt het als een zonnetje. De Nas download voornamelijk MKV's en 1080P loopt gewoon vloeiend.
Bedankt voor je reactie.
Dat is goed om te horen. Dan ga ik voor de Synology.
Pagina: 1 2 ... 57 Laatste