Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

WD TV LIVE Problems Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• dualcore
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-04-2010
OS..XP pro

Ok dan begrijp ik denk ik niet de bedoeling van de WDTV.Hiervoor had ik een oude xbox omgebouwd...Is dit niet het zelfde??

Ik heb hem aangesloten met een hdmi kabel en op het netwerk aangesloten utp-kabel (lampjes branden). 8)7
You-tube doet het wel ik heb Thuis netwerk ingesteld op de WDTV zie ik mijn pc staan als ik dan verbinding wil maken kan ik er niet in (uit de antwoorden van gister begrijp ik dat dat zo niet werkt).

als ik WD discovery open dan zegt NO NETWORK SHARE AVAILABLE

Bij netwerklocatie zie ik de WDTV staan maar ik kan geen film of wat dan ook streamen

Kan iemand me uit leggen hoe ik dit moet doen. :D

• martijn-
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 26-11 22:59
heb je op je pc ingesteld dat er mappen en of bestanden gedeeld worden.

• dualcore
martijn- schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 08:48:
heb je op je pc ingesteld dat er mappen en of bestanden gedeeld worden.
ja dat heb ik ook gedaan maar ik zie in het menu van de WDTV niks staan

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> MSH

• dualcore
wat bedoel je met MSH??

Ik heb het probleem al gevonden de firewall hield hem tegen

• jojo0609
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-12-2009
Ik heb hetzelfde probleem met een WDTV Live, maar dan onder Windows 7: 'No network share available'. Iemand nog suggesties hoe je dit kan oplossen?
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True