Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:32
Mede-auteur:
  • SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 23:23

SalimRMAF

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/2979/78392328.jpg

Specificaties

System Requirements
Standard or high definition television with HDMI or composite video connections. Cables not included.
Home network and broadband connectivity for online services.

Package Contents
Media Center: media player with built-in hard drive
Remote control with batteries
AC adapter
Quick Install Guide

File Formats Supported
Video
AVI (Xvid, AVC, MPEG1/2/4), MPG/MPEG, VOB, MKV (h.264, x.264, AVC, MPEG1/2/4, VC-1), TS/TP/M2T (MPEG1/2/4, AVC, VC-1), MP4/MOV (MPEG4, h.264), M2TS, WMV9

Photo
JPEG, GIF, TIF/TIFF, BMP, PNG

Audio
MP3, WAV/PCM/LPCM, WMA, AAC, FLAC, MKA, AIF/AIFF, OGG, Dolby Digital, DTS

Playlist
PLS, M3U, WPL

Subtitle
SRT, ASS, SSA, SUB, SMI

Note
MPEG2 MP@HL up to 1920x1080p24, 1920x1080i30 or 1280x720p60 resolution.
MPEG4.2 ASP@L5 up to 1280x720p30 resolution and no support for global motion compensation.
WMV9/VC-1 MP@HL up to 1280x720p60 or 1920x1080p24 resolution. VC-1 AP@L3 up to 1920x1080i30, 1920x1080p24 or 1280x720p60 resolution.
H.264 BP@L3 up to 720x480p30 or 720x576p25 resolution.
H.264 MP@L4.1 and HP@4.1 up to 1920x1080p24, 1920x1080i30, or 1280x720p60 resolution.
An audio receiver is required for multi-channel surround sound digital output.
Compressed RGB JPEG formats only and progressive JPEG up to 2048x2048.
Single layer TIFF files only.
Uncompressed BMP only.
For details, please refer to the user manual.

File Formats Not Supported
Does not support protected premium content such as movies or music from the iTunes Store, Cinema Now, Movielink, Amazon Unbox, and Vongo

Physical Specifications
Interface
Gigabit Ethernet, USB 2.0, HDMI, Composite A/V, Component video, Optical audio

Links

- Website Western Digital

Reviews
- Review Tweakers
- Review PC-Mag
- Review Anand-Tech
- Review WinSuperSite
- Review Audio Video Revolution
- Review LegitReviews
- Review DigitalVersus

[ Voor 101% gewijzigd door Amelandbor op 09-12-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Aangezien hier nog geen topic voor is.
Heb er eentje besteld voor mijn ouders dus als iemand ervaringen e.d. heeft, laat ze horen.

Als iemand mede-auteur wil worden, meld het dan even.

[ Voor 6% gewijzigd door Amelandbor op 09-12-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_phobos
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 15:50
Ben erg benieuwd naar de bevindingen van andere gebruikers, aangezien ik erover twijfel er een aan te schaffen..
Vooralsnog is dit wel mijn favoriet.

Nu alleen nog wachten op de mensen die me gaan overhalen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
Dus zoals ik het zie kan dit toestel alleen communiceren met een PC voor file transfers via een netwerk en niet via usb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Je kan wel media sync'en met een USB apparaat.

2 minpunten voor mij:
- Beeld is zonder schokken maar blurry
- geluid loopt niet in sync, beeld loopt iets voor (geluid aangesloten via optical)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Dan doe je iets fout. Beeld is hier haarscherp en geluid in sync.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

internaut schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:44:
Dus zoals ik het zie kan dit toestel alleen communiceren met een PC voor file transfers via een netwerk en niet via usb ?
Er zit geen usb-slave op, dus netwerk of externe hdd zijn de enige opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Ben er nu een tijdje mee aan het klooien, maar is toch zeker wel een mooi ding.

Denk dat m'n ouders hier mee wel uit de voeten kunnen.

Toch wat minpuntjes:
- Netwerksnelheid is toch echt wel te traag.
- In Folder mode moet je elke keer door de wdtvlivehub folder klikken.
- Views per folder onthoudt ie niet
- Get content info gaat niet automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Weet iemand of de harddisk, in standby mode, altijd staat te draaien?
Is dit op den duur niet schadelijk voor de schijf?

En blijft de content info, als je deze opgehaald hebt voor bestanden die op de schijf staan, ook opgeslagen?
Ik had dit voor alle films gedaan, maar na 1x uit en aanzetten was alles weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Samiej6 schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:50:
Weet iemand of de harddisk, in standby mode, altijd staat te draaien?
Is dit op den duur niet schadelijk voor de schijf?

En blijft de content info, als je deze opgehaald hebt voor bestanden die op de schijf staan, ook opgeslagen?
Ik had dit voor alle films gedaan, maar na 1x uit en aanzetten was alles weer weg...
de content info wordt opgeslagen op de schijf. bekijk via het netwerk het mapje metadata maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik vind het zo zonde dat er geen dedicated NIC chip inzit, waardoor de transfersnelheden over je netwerk nooit boven de 12MB/s komen. Wat is dan het nut van een Gigabit NIC als je aan de 100Mbit snelheid zit...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
@Ferra, bedankt.
Dan zal het bij mij wel verkeerd geladen zijn ofzo omdat mn stekker even uit het stopcontact is geweest :P

@Aramdin
Ja dat is inderdaad erg jammer..
Ik heb mn laptop ook maar gewoon op kopieren gezet van al m'n data mbv teracopy.
8 uur later was ie klaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 14:38

RV

®

Samiej6 schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:02:
@Ferra, bedankt.
Dan zal het bij mij wel verkeerd geladen zijn ofzo omdat mn stekker even uit het stopcontact is geweest :P

@Aramdin
Ja dat is inderdaad erg jammer..
Ik heb mn laptop ook maar gewoon op kopieren gezet van al m'n data mbv teracopy.
8 uur later was ie klaar :/
Wat is 8 uur nou op een aantal jaar gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Het is gewoon jammer dat het niet op volle snelheid werkt.
Ik kan er prima mee leven dat het wat tijd kost om te kopieren hoor, het wachten is me het wel waard.

Het was gewoon beter geweest als de gigabit aansluiting ook echt op die snelheid zou werken ipv de snelheid die het nu heeft. Zo is het echt als marketing truc gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Nog even een vraag of meerdere mensen dit hier hebben.
Ik heb namelijk net een muziek dvd naar mijn computer gekopieerd.
Dit vervolgens weer gekopieerd op de interne hd van de wd hub.

Nu kan ik het met geen mogelijkheid fatsoenlijk afspelen, beeld en geluid haperd verschrikkelijk.
Dit is met afspelen van .iso en met de uitgepakte VIDEO_TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb de handleiding doorgespit, maar kan nergens vinden of deze player ook 24hz ondersteunt. Doet hij dat en zo ja, gaat dat automatisch of moet je voor elke video zelf de instelling op 50/60/24 zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Ja er is voor elke resolutie te kiezen tussen 50/60/24 hz.
Er is een automatische functie maar deze heb ik niet uitgetest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356920

Heb in twijfel gestaan om hem aan te schaffen, na beraad toch gekozen voor de duurdere Qnap -NMP 1000p http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=171, deze heeft alles aan boord wat je kan wensen qua mogelijkheden en aansluitingen die je kan wensen .

Na een WDTV en een WDTV Live was ik sceptisch geworden tegenover de WDTV producten, goed ze zijn niet duur maar ook niet compleet, en er wordt nogal wat over gejammerd en niet alleen op dit forum.

In ieder geval is mijn huidige aankoop er wel eentje die de WDTV Live Hub in de schaduw zet, zeker de aansluitingen die de WD Hub mist naar zijn interne schijf zijn hier ruim aanwezig met USB en e-Sata aanwezig.

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRAd5d1H5wan8FQAKx-keQrRxj2KFVK62rBD5K0-0JzVHrpbuwwPg

Aangezien ik nogal wat ontgoochelde bezitters tegenkom leek het me interessant het even te vermelden.

http://www.hitechreview.c...-multimedia-player/27878/

Ook een echte en werkende auto 24p detectie is aanwezig en doet het voorbeeldig.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 356920 op 14-12-2010 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
Maar wel een stukkie duurder. Zonder HDD toch mnimaal 300 euro. Ik zou overigens dan eerder voor de Dune Smart serie gaan. Een stuk goedkoper dan de Qnap en vergelijkbare specs

In verschillende topics is al aan bod geweest, dat de duurdere sigma spelers (864x serie) toch duidelijk betere spelers zijn maar wel een fors hogere prijskaartje hebben. En lang niet iedereen wil dit verschil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

Tjah en dan vraag ik me af waarom hier? Een heel klein deel zal er misschien over nadenken. Maar een groot deel heeft net een wdtv live hub aangeschaft (dus zitten niet op zo'n advies te wachten!) of voor anderen is die speler boven hun budget of wat ze uit willen geven...de kans is groot dat mensen juist voor de wd tv live hub kiezen omdat hij zeer compleet is voor een zeer nette prijs.

Tuurlijk heb je duurdere spelers en logischerwijs zijn ze beter. Tenminste: je bent gek als je een duurdere speler koopt die niet beter is. Maar dan ga je weer voorbij aan het idee van de wd tv live hub. Een complete speler voor een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Compleet is ie zeker niet hoor, dat is traditie bij WDTV.
Velen verwachten er te veel van, en komen dan klagen over de tekortkomingen achteraf.
Zoals de ellendige trage overdracht naar de interne schijf, waar veel kritiek op is, bij duurdere spelers al de qnap heb je een e-sata verbinding naar de interne disk en dat gaat natuurlijk "rete" snel.
Ik wou maar zeggen, voor je de HUB aanschaft bezint er goed over, want wat er niet inzit kan er achteraf ook niet meer bijgeplaatst worden, en als de tekortkomingen je dan ergeren kan je opnieuw naar de winkel, en betaal uiteindelijk meer als dan je van in den beginne een top speler had aangeschaft.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RV schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:55:
Tjah en dan vraag ik me af waarom hier? Een heel klein deel zal er misschien over nadenken. Maar een groot deel heeft net een wdtv live hub aangeschaft (dus zitten niet op zo'n advies te wachten!) of voor anderen is die speler boven hun budget of wat ze uit willen geven...de kans is groot dat mensen juist voor de wd tv live hub kiezen omdat hij zeer compleet is voor een zeer nette prijs.

Tuurlijk heb je duurdere spelers en logischerwijs zijn ze beter. Tenminste: je bent gek als je een duurdere speler koopt die niet beter is. Maar dan ga je weer voorbij aan het idee van de wd tv live hub. Een complete speler voor een goede prijs.
Sorry, hoor maar het is een incomplete speler voor een goede prijs, je hoeft hier geen illusies neer te zetten.

Western Digital WDTV Live Hub Review
clear pixel
by Ganesh T S on 10/26/2010 7:38:00 AM
Posted in Home Theater , Media Streamer , Gadgets

We have put the WDTV Live Hub through the paces, and it does appear to be an interesting product. Though it might not satisfy the large set of people clamouring on AVSForums or the WD forums, requesting new features and demanding fixes, it does appear to make for an ideal gift for the non-tech savvy friends and relatives in the upcoming holiday season. WD must be lauded for getting the user interface and media library aspect right this time around. This is sure to pull many consumers who are not aware of / have no necessity for features such as full HD audio bitstreaming, MKV PGS subtitles etc. Fortunately, for WD, these type of consumers are the bulk of the purchasing public. We expect the WDTV Live Hub to continue giving WD the success that the previous products in the lineup have provided.

Before wrapping up the review, let me enumerate the pros and cons of the WDTV Live Hub:

Pros:

1. 1 TB hard disk bundled, enough for most non-tech savvy users' contents
2. HDMI 1.4 support plays most existing 3D content on 3D TVs
3. Expanded online services compared to previous generation product
4. Improved user interface compared to previous products in this lineup
5. Supports sync of USB drives and digital camera contents to internal hard disk through USB
6. Easy control of playback and interaction with the streamer through Web Remote and USB keyboards
7. TrueHD bitstreaming and WMA(Pro) decode work fully

Cons:

1. Many bugs existing in previous generation products still left unfixed
2. GbE port seems more like a marketing gimmick, rather than actually adding to the performance
3. Content can be transferred to the internal hard disk from a computer using the network only
4. Can't stream multiple HD streams from the Live Hub, though the specifications seem to indicate that it is possible
5. For a flagship product, WD should have tried to provide full HD audio bitstreaming / Blu-Ray ISO support / advanced media streamer features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_phobos
  • Laatst online: 07-06 15:50
Persoonlijke ervaringen van anderen zijn van harte welkom lijkt mij en reviews van de een of ander kunnen ook fijn zijn op het baseren van je keuze of je een mediaspeler gaat aanschaffen en wellicht welke.

Om echter hier een andere speler aan te prijzen lijkt mij niet echt gepast, of breng het dan tactisch.

Zelf ben ik nogal benieuwd waar de gebruikers zelf tegen aanlopen en hoe zij de Live HUB ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@pgm5700
Er is blijkbaar nog geen 'groot' topic voor de Qnap speler die je constant overal aan wil prijzen. Misschien kun je zelf zo'n topic openen? :) Dit dan in plaats van telkens het veel duurdere apparaat aan te gaan prijzen in topics van andere spelers zoals deze en het topic over de WD TV Live. We weten inmiddels dat jij heel blij bent met de Qnap.; het is wel goed zo :)
mr_phobos schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:41:
[...]

Zelf ben ik nogal benieuwd waar de gebruikers zelf tegen aanlopen en hoe zij de Live HUB ervaren.
Verder met ^^. Op dit moment ben ik nog helemaal niet van plan om over te stappen van de WD TV Live naar de Hub, maar ben wel benieuwd naar hoe anderen deze player ervaren. Zeker de gebruikers die vanaf de Live komen.

[ Voor 36% gewijzigd door Cloud op 14-12-2010 15:58 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

Anoniem: 356920 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:12:
[...]

Sorry, hoor maar het is een incomplete speler voor een goede prijs, je hoeft hier geen illusies neer te zetten.
Sorry hoor, maar je mag best normaal reageren |:( jij komt hier in dit topic, vooral met je laatste reactie, de WD TV Live Hub voornamelijk negatief in beeld zetten. Daar vraagt niemand om. En als jij blij bent met je duurdere speler, fijn zo. Maar zie het wel in perspectief.

Voor het geld is het gewoon een goede speler. Klaar. Die review van jou heb ik gelezen, ook al zegt 1 review niet zo veel. Ik geef niet om die GbE poort en dat de schijf wat trager is met overdracht vindt ik ook geen probleem. Jammer is het wel, maar dat ik er een punt van maak? Nee! Het is maar net waar je om geeft.

En dat bedoel ik dus. Als je een mediaspeler in deze klasse koopt weet je dat hij waarschijnlijk niet zo feature-compleet is als duurderen. Dan kan jij wel lekker zeggen dat hij niet compleet is, maar voor zijn prijs vindt ik hem prima. Veel reviews bevestigen dat ook.

Maar als jij een duurdere speler blijft vergelijken met een goedkopere en dat niet in perspectief kan plaatsen, dan heeft het al geen zin. Ik heb eigenlijk ook totaal geen zin om te reageren op zoiets, maar in dit geval vindt ik dat je het beter had kunnen houden bij 'het geven van een alternatief'. En dan op een normale manier. Vooral zonder je reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij zet de mensen op het verkeerde been met te zeggen dat het een complete speler en dat is niet zo, en kritiek kan je ook al niet verdragen.

Ik heb voor mijn aanschaf vele testen doorgelezen om nu toch wel eens een complete media speler te hebben, en alle pro en contra's af te wegen, en daarbij vielen de producten van WD af, en gezien mijn ervaringen met de voorlopers van de HUB was dat best nodig, want ze beloven veel, maar de ontnuchtering is groot.

Als je dan al hier alleen de reacties leest op dit apparaat, weet je dat er nogal wat personen zijn die dit niet gedaan hebben, ja en dan maar klagen dat er functies niet voldoen, of verbindingen ontbreken of te traag zijn enz....

Ik bedoel maar, WD heeft een kans laten liggen om een volwaardige media speler op de markt te zetten, en daar zat menigeen blijkbaar wel op te wachten.

Hopelijk gaan ze bij een volgende editie wel eens naar het topsegment in deze categorie mee.

Overigens ben ik niet de mening toegedaan dat dit topic er alleen is om het betreffende apparaat op te hemelen, het mag ook eens op de korrel worden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

Anoniem: 356920 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:06:
Jij zet de mensen op het verkeerde been met te zeggen dat het een complete speler en dat is niet zo, en kritiek kan je ook al niet verdragen.

Ik heb voor mijn aanschaf vele testen doorgelezen om nu toch wel eens een complete media speler te hebben, en alle pro en contra's af te wegen, en daarbij vielen de producten van WD af, en gezien mijn ervaringen met de voorlopers van de HUB was dat best nodig, want ze beloven veel, maar de ontnuchtering is groot.

Als je dan al hier alleen de reacties leest op dit apparaat, weet je dat er nogal wat personen zijn die dit niet gedaan hebben, ja en dan maar klagen dat er functies niet voldoen, of verbindingen ontbreken of te traag zijn enz....

Ik bedoel maar, WD heeft een kans laten liggen om een volwaardige media speler op de markt te zetten, en daar zat menigeen blijkbaar wel op te wachten.

Hopelijk gaan ze bij een volgende editie wel eens naar het topsegment in deze categorie mee.

Overigens ben ik niet de mening toegedaan dat dit topic er alleen is om het betreffende apparaat op te hemelen, het mag ook eens op de korrel worden genomen.
Lees je mijn reactie wel, of hap je gewoon meteen toe om commentaar te geven? En hou er gewoon mee op want hier heeft het topic niets aan!! Om nog even op jou reactie te reageren. Zoals ik al zei is het voor zijn prijs een hele complete speler. Dat jij uit reviews opmaakt dat het niet zo is verbaast mij enorm, aangezien de reviews die ik heb gelezen wat anders zeiden.

Dat wil niet zeggen dat hij perfect is. En dat wil ik ook niet zeggen. Maar voor zijn prijs is hij het wel. En het is natuurlijk nog altijd mijn mening. Het slaat dan ook nergens op dat je zegt dat ik iets verkeerds zeg. Want a, de reviews die ik heb gelezen bevestigen mijn reactie, en b, het gaat erom wat je zelf belangrijk vindt. Als je een duurdere speler koopt zitten daar vaak duurdere opties in, en grote kans dat mensen die een duurdere kopen daar voor kiezen. Maar mensen die niet al die dure dingen willen maar gewoon een goede speler willen, is hij goed. Kan jij zo reageren, maar je zou eens beter na moeten denken. En dan zeggen dat ik illusies neerzet slaat gewoon nergens op. Ik kan best kritiek verdragen, maar niet zoals jij hem geeft. Mag hopen dat je wat zelfreflectie hebt?

Voor een speler van die prijsklasse, incl. 1 TB harde schijf is hij gewoon goed. Als jij dat niet vindt prima, maar jij hebt de speler nog niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:08

SmartDoDo

Woeptiedoe

Anoniem: 356920 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:06:
Ik heb voor mijn aanschaf vele testen doorgelezen om nu toch wel eens een complete media speler te hebben
Definieer compleet maar eens. Voor sommigen is wat de WD levert compleet genoeg naar hun zin.
en gezien mijn ervaringen met de voorlopers van de HUB was dat best nodig, want ze beloven veel, maar de ontnuchtering is groot.
Dat is apart, want de WD TV Live die ik heb staan heeft me verbaast. Zoveel voor zo weinig geld. Kortom, het ligt er net aan wat je verwacht.
Ik vind de hub anders behoorlijk volwaardig. Het enige nadeel waar ik tot nu toe tegenaan ben gelopen is de snelheid waarmee films naar de interne HD zijn te kopiëren. Dat is een tegenvaller en verder ook de enige die ik tot nu toe ben tegengekomen. De illusie dat apparaten perfect zijn heb ik niet, ook niet bij apparatuur die een veelvoud kost.
Kritisch zijn is 1 ding, jouw opvattingen als compleet en goed als de standaard neerzetten is iets anders. Ik heb zelf ook heel goed gekeken naar de hub of ik deze zou aanschaffen om kado te doen. Na ervaringen met de live die ik zelf heb, de reviews van de hub en het budget wat ik in gedachte had bleek de hub voor mij de beste keuze te zijn.
Tjah, is dit als flame bedoelt? Bok dan lekker op zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:En vanaf nu weer constructief en ontopic :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Ik heb het idee dat de beeldkwaliteit via de live hub, beter is dan wanneer ik een film afspeel via mijn laptop.
Beide via hdmi aangesloten en met dezelfde bestanden...

Waardoor kan dit komen? beide sturen een 1080p signaal naar mn tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
@hierboven,

Dat is een algemeen probleem : Waarschijnlijk staat je laptop op 0-256 voor de kleur info, ook wel "hdmi high" genoemd bij sommige tv fabrikanten. De meeste media spelers geven echter netjes de standaard kleur info door en die is 16-235. Als je tv niet juist staat ingesteld voor het ingangssignaal zal je zien dat de beelden of te flets zijn, of te donker. Even zoeken naar de instellingen dus, zowel op je tv als in de driver van je grafische "kaart".

[ Voor 6% gewijzigd door HaseMike op 15-12-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Ah oke, dat maakt het duidelijk.
Ik vond het al vreemd dat de mediaspeler zo'n veel beter beeld gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 14:14
Ik heb hem nu 3 weken en ben eigenlijk zeer tevreden.
De relatief trage snelheid met het kopieren van je data naar de mediaplayer is jammer.
De snelheid van de player zelf vind ik prima, de afstandsbediening ligt ook goed in de hand en de indeling van de knoppen vind ik ook prima.

Het verzamelen van content info zou wel automatisch mogen gaan, of is dit ook mogelijk?
Nu moet ik dat per film doen, niks aan.

Ik overweeg overigens een Harmony One, is de mediaplayer hier ook mee te bedienen?

[ Voor 8% gewijzigd door mr_niceguy op 15-12-2010 19:57 ]

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:14
Ik ben ook van plan een Live Hub aan te schaffen.
Momenteel heb ik een Xtreamer en deze werkt probleemloos.
Hij streamt alles, nooit problemen mee, echter de Gui is erg gedateerd en geen interne HD.
Ga ik er op achteruit t.a.v. de kwaliteit van het apparaat?
En ook rekeninghoudend dat de Xtreamer alle HD content probleemloos afspeeld?

I'm not bothered by those who think they are right.

• Samiej6
  • Niet online
@gearjunkie
Ik kan je vertellen dat ik tot nu toe nog geen (HD) content tegen ben gekomen die de hub niet afspeelt.
Tot nu toe doet alles het bij mij muv gewone dvd iso's.
Bluray iso's van 25 gb pakt hij dan weer wel.

• Gearjunkie
Samiej6 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:11:
@gearjunkie
Ik kan je vertellen dat ik tot nu toe nog geen (HD) content tegen ben gekomen die de hub niet afspeelt.
Tot nu toe doet alles het bij mij muv gewone dvd iso's.
Bluray iso's van 25 gb pakt hij dan weer wel.
Das mooi, DVD iso speel ik toch niet af, alleen HD content.
En als dat "hikloos" gaat zoals de Xtreamer dan gaan we hem bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Ja die gaan bij mij mooi zonder te stotteren.
De ondertitels die in de iso zitten worden ook ondersteund, alleen het menu niet.
De film begint dus meteen zonder het menu te laten zien.

Dit heb ik getest met 2 iso's van beide ronde 25 gb met DTS geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bke23
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-12-2021
Krijg je bij deze player nu de dvd-menu's wel te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akadjuh
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09-2023
Zelf inmiddels een kleine maand in bezit van de WD live hub en ik ben erg tevreden

Ik zat eerst nog te twijfelen tussen een popcorn c200/Dune maar ik vond deze toch wat te duur (en zonder hdd) en ik zocht naar iets simpels met een simpele overzichterlijke interface, maar wat wel alles kan afspelen en niet te duur dus :-)

Ik kwam daarom bij de wd live hub.. had enkele reviews gelezen en wat mij enorm aansprak was de prijs/kwalitiet verhouding..voor 180Eur een 1TB mediaplayer, met gigabit interface ( ik kopieer met ongeveer 10-12MB/sec) en een zeer gelikt menu UI was voor mij genoeg reden om deze aan te schaffen

ENORME pluspunt in mijn ogen is de mogelijkheid tot het zoeken naar metadata van de films (extra film informatie) en bijbehorende album covers... ik vind dit prachtig ! Dit geeft een beetje het gevoel dat je een eigen videotheek hebt..ziet er echt heel nice uit

Kwa afspeelmogelijkheden heb ik tot nu toe totaal GEEN problemen gehad. Hij speelt zo goed als alles af..!
Verder zijn er nog een aantal webdiensten zoals youtube, facebook, etc.. Dit is nog wat karrig..maar ik verwacht dat hier nog wel wat aan toegevoegd wordt (uitz gemist hopelijk!??)

Al met al dus een aanrader voor iedereen die een simpele mooie overzichtelijke mediaplayer wil

Petje af dus voor WD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Samiej6 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:51:
Ja die gaan bij mij mooi zonder te stotteren.
De ondertitels die in de iso zitten worden ook ondersteund, alleen het menu niet.
De film begint dus meteen zonder het menu te laten zien.

Dit heb ik getest met 2 iso's van beide ronde 25 gb met DTS geluid.
Zelf stream ik meestal alleen HD containers en geen Blurays vanwege de groote van de bestanden.
Maar ik heb wel eens een Bluray getest en dit ging op die xtreamer ook prima.
Menu pakt hij idd ook niet (Alleen via menu van Xtreamer). maar subs zijn direct te selecteren.
akadjuh schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:19:

Al met al dus een aanrader voor iedereen die een simpele mooie overzichtelijke mediaplayer wil

Petje af dus voor WD
Klinkt goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Gearjunkie op 17-12-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
bke23 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:19:
Bij een gewone dvd is het mij niet gelukt, geen menu gezien...
Het beeld/geluid wat ik kreeg te zien haperde verschrikkelijk en was niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akadjuh
Als ik dvd iso's afspeel krijg ik WEL gewoon een menu te zien...ik ondervind vooralsnog dus geen problemen ermee..

Ik heb alleen geen complete BR iso's getest om eerlijk te zijn, maar deze download ik zelden omdat ik dat eigenlijk overbodig vindt.. mkv'tjes zijn voor mij voldoende.. maar volgens mij moeten BR iso's ook gewoon werken.

[ Voor 4% gewijzigd door akadjuh op 17-12-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

bke23 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:19:
Ja. Zowel ISO's als VIDEO_TS laten het menu prima zien. En ik heb geen last van haperingen, geluid of beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
@V3G3TA

Nooit last van haperingen bij gewone dvd's?
Dan zal ik toch nog even een keer met een andere dvd proberen...misschien dat het aan het bestand lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:22
Zijn er ook al mensen met (goede) ervaringen met het afspelen van 3d bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akadjuh
Naar mijn mening wordt 3d nog niet ondersteund, ondanks een hdmi 1.4 output
Waar wat nog niet is kan nog komen, een firmware update kan dit verhelpen. Alleen is het de vraag of dit kan/mag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikeman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Is het ook mogelijk om het volume te veranderen via deze speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Samiej6 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:03:
@V3G3TA

Nooit last van haperingen bij gewone dvd's?
Dan zal ik toch nog even een keer met een andere dvd proberen...misschien dat het aan het bestand lag :P
Nope, geen last van haperingen tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

bikeman schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:42:
Is het ook mogelijk om het volume te veranderen via deze speler?
Nee, dat is niet mogelijk. Je hebt alleen een Mute knop op de afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317740

Wellicht een hele simpele vraag: hoe krijg ik bij de WD Live TV Hub de bestanden op de harde schijf, aangzeien hij niet via USB is aan te sluiten op de pc voor bestandsoverdracht?
En zijn de ondertitels in mkv bestanden te selecteren?
Ik ben nogal een leek op dit gebied, dus wellicht een hele domme vraag die makkelijk te beantwoorden is, maar ik kom er niet uit.

Alvaste bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
Anoniem: 317740 schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:47:
Wellicht een hele simpele vraag: hoe krijg ik bij de WD Live TV Hub de bestanden op de harde schijf, aangzeien hij niet via USB is aan te sluiten op de pc voor bestandsoverdracht?
En zijn de ondertitels in mkv bestanden te selecteren?
Ik ben nogal een leek op dit gebied, dus wellicht een hele domme vraag die makkelijk te beantwoorden is, maar ik kom er niet uit.

Alvaste bedankt.
Bestandsoverdracht zal via een netwerk moeten gebeuren of via een usb apparaat waarvan je ook wel kunt kopiëren.
Geef je ondertitels dezelfde naam als je mkv in dezelfde map en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJoe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-12-2022
Heb deze doorgenomen, maar vind het antwoord niet op deze vraag: indien je de mediabibliotheek gebruikt (via "getcontentinfo" vermoed ik), werkt dit dan enkel voor lokaal opgeslagen files (dus op de ingebouwde schijf) of kan hij ook content opzoeken voor files op een netwerkschijf? En slaat hij die info dan ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
DonJoe schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:59:
[...]

Heb deze doorgenomen, maar vind het antwoord niet op deze vraag: indien je de mediabibliotheek gebruikt (via "getcontentinfo" vermoed ik), werkt dit dan enkel voor lokaal opgeslagen files (dus op de ingebouwde schijf) of kan hij ook content opzoeken voor files op een netwerkschijf? En slaat hij die info dan ook op?
Ook voor de netwerkschijven kan je gewoon de content opzoeken. En die info slaat hij ook op.

• mounoi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 17:35
Heb hem ook en ben er zeer blij mee, enige wat er voor mij nog op mag is een soort browser...
Had hem graag als internet-radio speler gezien...

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
ik heb hem sinds vandaag maar krijg hem niet in mij netwerk (xp) wie kan mij precies vertellen wat ik moet instellen in mijn WD en xp, daarvoor had ik een hdx1000 maar die heb ik vervangen voor deze ivm een betere interface voor mijn vrouw en zoontje, de mppen waren daar gedeeld in XP en de HDX zag die zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Weet je zeker dat de computer, en de hub in dezelfde werkgroep zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Samiej6 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:06:
Weet je zeker dat de computer, en de hub in dezelfde werkgroep zitten?
ja dit was het _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door pawarana op 24-12-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Na lang wachten heb ik de Live Hub Gisteren binnengekregen. En ik moet zeggen de eerste indrukken zijn erg positief. Alles werkt naar tevredenheid. ben momenteel alleen nog even aan het uitzoeken hoe de media Library automatisch wordt geactualiseerd. Zo had ik b.v. op mijn server een mapje bijgevoegd met een film. Deze verscheen niet in de media Library (ook niet na resboot server en reboot Live Hub) uiteindelijk heb ik de huidige media library maar gewist en opnieuw geladen. Zal ongetwijfeld op eenandere manier moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

De media library even uit zetten en dan weer aan, gaat sneller dan wissen.
Er is zover ik weet nog geen andere manier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eironman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Hebben jullie ook het probleem dat als je via media server kiest hij geen video_ts en iso ziet van dvd en ook geen mkv kan zien??
iemand hier mischien een oplossing voor?

[ Voor 62% gewijzigd door eironman op 24-12-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Laatst online: 10:18
Ben momenteel in het bezit van de WDTV live, maar de hub spreekt mij zeer aan met de metadata die hij van internet af kan halen en de nieuwe interface ziet er gelikt uit.
Maar wil eigenlijk 1 ding weten:

Werkt de HDMI auto hetzelfde als bij de WDTV, dus als hij op 1080P 60Hz staat en ik ga een film kijken met een frame rate van 23.97HZ, dat ik dan eerst dit handmatig moet wijzigen in de setup?
Of gaat dit momenteel al automatisch of vanuit de film te doen?

Wil een hub gebruiker dit eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
ralphkeb schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 18:48:
Ben momenteel in het bezit van de WDTV live, maar de hub spreekt mij zeer aan met de metadata die hij van internet af kan halen en de nieuwe interface ziet er gelikt uit.
Maar wil eigenlijk 1 ding weten:

Werkt de HDMI auto hetzelfde als bij de WDTV, dus als hij op 1080P 60Hz staat en ik ga een film kijken met een frame rate van 23.97HZ, dat ik dan eerst dit handmatig moet wijzigen in de setup?
Of gaat dit momenteel al automatisch of vanuit de film te doen?

Wil een hub gebruiker dit eens checken.
dit moet je zelf in de setup veranderen voordat je de film kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
eironman schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 15:31:
Hebben jullie ook het probleem dat als je via media server kiest hij geen video_ts en iso ziet van dvd en ook geen mkv kan zien??
iemand hier mischien een oplossing voor?
Ja dit had ik ook. Waarschijnlijk komt dit omdat de standaard media player geen video_ts en iso's af kan spelen. Deze worden dus niet aan de mediabibliotheek toegevoegd.

Wat ik heb gedaan is de media server uitgezet, en gewoon via het netwerk mappen gedeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eironman
Samiej6 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 21:04:
[...]

Ja dit had ik ook. Waarschijnlijk komt dit omdat de standaard media player geen video_ts en iso's af kan spelen. Deze worden dus niet aan de mediabibliotheek toegevoegd.

Wat ik heb gedaan is de media server uitgezet, en gewoon via het netwerk mappen gedeelt.
Hoe bedoel je dit precies, bedoel je de bestanden gewoon op de interne HD gezet?
of begrijp ik je verkeerd? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Ik bedoel dat je de bestanden die je wilt streamen, want ik geloof dat je dat wilt.
Dat je die map op je computer als netwerkshare aanzet.
Gewoon rechtermuisklik, en dan onder share opties de map sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eironman
dat is dus nou juist het probleem ik krijg voor geen mogelijkheid het voor elkaar om die netwerkshare aan de praat te krijgen. Ik heb windows 7 64 bits ultimate
en heb echt geen flauw idee wat ik fout doe?
EDIT:
(na een dag knoeien eindelijk voor elkaar ik moest de WORKGROUP veranderen dat was alles) 8)7 8)7
Alleen kan je media info alleen krijgen met cover etc als je de film echt op je interne HD hebt klopt dat?

[ Voor 34% gewijzigd door eironman op 25-12-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

eironman schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 15:40:Alleen kan je media info alleen krijgen met cover etc als je de film echt op je interne HD hebt klopt dat?
Nee dat klopt niet. Ik zou zeggen lees deze pagina of de vorige nog eens door want die vraag is al gesteld. De thread is pas 3 pagina's dus kan me niet voorstellen dat het teveel moeite is ;)

Merry Xmas >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
wat ik een probleem vind als een als ik het geluid alleen via de tv wil horen (dus zonder mijn cinema set via optical) moet ik hem iedere keer weer in het setup menu veranderen naar stereo. iemand een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
Samiej6 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 21:03:
[...]

dit moet je zelf in de setup veranderen voordat je de film kijkt.
Hmm, dit is dus eigenlijk nog het enige dat mij ervan weerhoud om de hub te kopen.
Hier stoor ik me op de WD TV live ook al aan.

Verders is de hub voor mij echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Maakt het kijken op 24hz of 50/60hz dan echt verschil?
Ik zie het verschil eigenlijk niet...
De hub lijkt op 24hz wel wat slomer door de menu's heen te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
Vrijwel alle HD-films zijn op 24 Hz gemaakt. Ga je de speler vast zetten op 50 of 60 hz, dan zal je zien dat de film niet altijd vloeiend weergegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314956

Ik heb deze speler nu 1 dag en het afspelen van films (mkv, 1080) gaat inderdaad erg soepel en snel. Waar ik alleen nog mee zit:

- ik stoor me er aan dat de filmpjes van YouTube in max 480 worden weergegeven. Dat kan toch niet anno 2011 (bijna)?
- ik heb nog veel bestanden (vooral hd films) op mijn pc staan die ik graag op de mediaplayer zou willen hebben. Is de enige optie om de bestanden via netwerk te kopiëren? Met 2,5 mb/sec op het netwerk (gedeeltelijk draadloos) kun je toch geen mkv vanaf de pc via de mediaplayer streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119391

Hoe gaat de WD TV Live Hub om met TV-series?

Worden deze als een aparte sectie weer gegeven (zoals Movies / Music)? Of staat elke aflevering apart als film in de Libary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54235

Anoniem: 314956 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 06:17:
Ik heb deze speler nu 1 dag en het afspelen van films (mkv, 1080) gaat inderdaad erg soepel en snel. Waar ik alleen nog mee zit:

- ik stoor me er aan dat de filmpjes van YouTube in max 480 worden weergegeven. Dat kan toch niet anno 2011 (bijna)?
- ik heb nog veel bestanden (vooral hd films) op mijn pc staan die ik graag op de mediaplayer zou willen hebben. Is de enige optie om de bestanden via netwerk te kopiëren? Met 2,5 mb/sec op het netwerk (gedeeltelijk draadloos) kun je toch geen mkv vanaf de pc via de mediaplayer streamen?
Stream met draadloos wordt ook enigzins afgeraden, maar met 2,5Mb/sec ga je toch aardig snel :) Geduld is een schone zaak ;)

(Of sluit je pc even bedraad aan en zet eenmalig de hele bende over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Even een crosspost uit het WD TV Live topic, aangezien ik daar verkeerd zat:

Ik heb nog geen WD TV, maar ben van plan de WD TV Hub aan te schaffen. Ik heb een aantal mensen zien vragen naar de mogelijkheden om muziek te selecteren zonder dat de tv aan moet. Ik heb echter nog geen antwoorden voorbij zien komen. Ik zie dat er een web interface is, maar zover ik kan zien in bijvoorbeeld de handleiding kan je hier geen muziek in selecteren om deze vervolgens door de WD TV Hub af te laten spelen. Klopt dit?

Ik wil graag via mijn iPad muziek kunnen selecteren. Nu ben ik wel deze app tegenkomen, maar zo te zien heeft deze nog geen support voor de iPad of de WD TV Hub.

Heeft iemand een oplossing voor het zonder TV afspelen van muziek?

Even terugkomend op mijn eigen vraag: ik heb nu een mobiele hdd op de USB ingang van de mediaplayer aangesloten en nu synchroniseert de player de inhoud met ca 16 mb/sec dus dat schiet aardig op. Die ene nieuwe film via draadloos naar player sturen kan altijd nog.

• Rde
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-01-2024

Rde

RonG schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:36:
Even een crosspost uit het WD TV Live topic, aangezien ik daar verkeerd zat:

Ik heb nog geen WD TV, maar ben van plan de WD TV Hub aan te schaffen. Ik heb een aantal mensen zien vragen naar de mogelijkheden om muziek te selecteren zonder dat de tv aan moet. Ik heb echter nog geen antwoorden voorbij zien komen. Ik zie dat er een web interface is, maar zover ik kan zien in bijvoorbeeld de handleiding kan je hier geen muziek in selecteren om deze vervolgens door de WD TV Hub af te laten spelen. Klopt dit?

Ik wil graag via mijn iPad muziek kunnen selecteren. Nu ben ik wel deze app tegenkomen, maar zo te zien heeft deze nog geen support voor de iPad of de WD TV Hub.

Heeft iemand een oplossing voor het zonder TV afspelen van muziek?
IK heb deze zelf nog niet getest maar de ZappoTV app zou dit moeten kunnen
http://www.zappo.tv/

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Als het goed is, kun je GEEN DTS-HD outputten?! :( Klopt dit?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Nieuwe firmware.

Version 2.03.24:

Resolved Issues:

• Added ability to turn on/off Auto Update Notification. Setup/System/”Auto Detect New Firmware”
• Added copy and move capabilities to Samba (Network Share).
• Supports Enhanced Video Playback (detect frame rate). Setup/Audio/Video Output (Set HDMI and
everything else Auto). This setting will force 8 bit color.
• Added “Reset all settings except online service accounts” option in settings.
• Added easy access to recently viewed (video, photos and music) on the dashboard.
• Supports Flickr photostream.
• Supports additional search criteria capabilities (Director, Actor, Title).
• Resolved the problem of not being able to remove metadata info.
• Resolved screensaver doesn't activate after video playback.
• Resolved Samba (Network Share) issue where a NAS device cannot be seen if PC is not on the network.
• Resolved Samba (Network Share) issue with Windows Live Essential 2011.
• Changed mute icon to always display when mute enabled.
• Changed music filter name from “All” to "All albums".
• Resolved the issue with Play On media server not working with latest firmware.
• Resolved USB keyboard response performance issue.
• Resolved several Dashboard user interface graphics issues.
• Resolved “Audio Digital-Passthru Optical Only” plays music on both HDMI & optical.
• Resolved issue where the checkbox would not show up at “Get Content” page sometimes.
• Resolved Wifi adaptor "AR9170" unable to get site survey list randomly.
• Resolved Facebook issue where the Wall and Newsfeed page does not refresh after posting a comment.
• Resolved Facebook issue where Video/Photo page does not sync with FB website.
• Resolved Facebook issue not displaying notification viewing options.
• Resolved Facebook issue where the highlight is lost when viewing someone’s comment on someone else’s
status.
• Resolved issue where cities outside of United States of America were not listed in AccuWeather.com.

General Info:

We have temporarily blocked USB mounting of Advanced Format (4k sector) HDD greater than 2TBs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren voor het eerst met deze player een HD 1080 afgespeeld en ik merk dat continu kleine hikjes in het beeld te zien zijn (elke seconde). Het beeld blijft dat als het ware even stil staan en gaat dan weer verder. Als je een statische scene hebt dan merk je dat niet maar toen een trein het station binnenreed zag je duidelijk de 'hikjes'. Kan de player de video-output niet aan of ligt dit aan het HD-bestand zelf? Is dit op te lossen?

Nog een andere vraag: het is toch ook mogelijk om film-info te zien bij de bestanden die op de player staan? Informatie die van internet wordt gehaald? Op welke manier kan ik dit instellen; ik kan die optie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54235

Anoniem: 314956 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:06:
Ik heb gisteren voor het eerst met deze player een HD 1080 afgespeeld en ik merk dat continu kleine hikjes in het beeld te zien zijn (elke seconde). Het beeld blijft dat als het ware even stil staan en gaat dan weer verder. Als je een statische scene hebt dan merk je dat niet maar toen een trein het station binnenreed zag je duidelijk de 'hikjes'. Kan de player de video-output niet aan of ligt dit aan het HD-bestand zelf? Is dit op te lossen?
Kan het mij eigenlijk moeilijk voorstellen dat het aan de speler zelf ligt, mijn WDTV Gen1 kon 1080p afspelen inclusief DTS. Geen hikjes of dergelijke. Denk dat je het eerder dus bij het bestand moet zoeken. Nu speelt hij helemaal niks meer af, maar dat is meer omdat het beestje defect is en nu ergens gedemonteerd wordt op een recyclers plaats ;)

* Anoniem: 54235 gaat dinsdag voor een WD-TV livehub als beloning voor zijn afstuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
Anoniem: 314956 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:06:

Nog een andere vraag: het is toch ook mogelijk om film-info te zien bij de bestanden die op de player staan? Informatie die van internet wordt gehaald? Op welke manier kan ik dit instellen; ik kan die optie niet vinden.
Dit is waarschijnlijk het probleem waar ik ook tegenaan loop dat hij niet automatisch de framerate veranderd (23.97, 50 of 60Hz) probeer dit eens te veranderen in de setup.

Ik zie dat er nieuwe firmware uit is en de framerate zou nu automatisch moeten veranderen als ik het goed lees, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eironman
Lekker na de firmware update eerst 20x opnieuw zoeken naar bestanden, en oja effe 500 covers van films en muziek weer terug zetten want die ben ik allemaal kwijt na de firmware update :-( beetje jammer
voor de rest is het echt een top apparaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
SalimRMAF schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:33:
Als het goed is, kun je GEEN DTS-HD outputten?! :( Klopt dit?
Klopt.
De chip heeft deze licentie niet. Er moet hiervoor een chip uit de 864x serie gebruikt worden. Zoals in de Dune en Popcornhour

Lees deze test maar eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gameplayer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Kan iemand hetvolgende ophelderen:

Ik zou de WD TV Live Hub als mediaspeler willen en dit in combinatie met mijn pc (in bekabeld netwerk).
Ik heb momenteel 4 HD's zitten, 2 voor films en 2 voor series. Mijn huidige Xtreamer ziet gewoon deze schijven en dus de bijhorende mappen.
Hoe zal de Live Hub dit doen? Ik zie enkel in de screenshots in de gui een tab voor films.
Kan er een onderscheid worden gemaakt per schijf?

En uit voorgaande berichten kan ik afleiden dat de metadata voor films ook wordt verzameld voor de
bestanden die op een pc staan zoals in mijn geval. Klop dit? En zal deze info worden opgeslaan op de lokale schijf in de Live Hub? Geldt dit enkel voor films of ook voor series?

En is er al iets bekend ivm een nederlandstalige gui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eironman
Even een vraagje heeft iemand ook hier het probleem dat na de nieuwe update versie: 2.03.24
hij problemen heeft met de content info vanaf het netwerk?
Hij haalt bij mij we netjes de hoesjes binnen voor wat op de interne hd staat, maar zodra ik dit ga doen voor mijn bestanden vanaf het netwerk laat hij alles keurig zien en kan duidelijk het hoesje vinden etc, maar als hij dan gaat nadenken om het erbij te zetten gebeurt er helemaal niks meer??
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eironman schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:23:
Lekker na de firmware update eerst 20x opnieuw zoeken naar bestanden, en oja effe 500 covers van films en muziek weer terug zetten want die ben ik allemaal kwijt na de firmware update :-( beetje jammer
Klopt; na de update van de firmware worden er geen hikjes meer vertoond. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
Ik heb nu het volgende probleem:

Op dit moment heb ik vanalles aan films en series op de mediaplayer staan, maar sommige films/afleveringen speelt hij af zonder geluid. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Kijk eens naar de gebruikte geluids-codec in het bestand, grote kans dat het WMA-Pro is. En die speelt de hub niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV

RV

®

eironman schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:23:
Die ben je als het goed is niet kwijt. Ze staan nu gewoon ipv in de metadata map direct in de map met de film. De vorige oplossing was ook een beetje dubbel. Je kon én in de metadata map info zetten, en in de map waar een bestand of map instond. Alles werkte. Nu niet meer.

Maar nu moet ik dus wel al m'n custom sheets aanpassen. En sommige zijn inderdaad verdwenen. Maar lang niet alles! Dat je het maar weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Haald deze speler content info in het engels, of ook van movie meter.
Zo niet zie ik van de koop af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
Theodor schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:33:
Haald deze speler content info in het engels, of ook van movie meter.
Zo niet zie ik van de koop af..
Doet ie standaard in het Engels, vraag me wel af of dit in het Nederlands mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:31
Ik ben voornemens om mijn 1e generatie Apple TV naar de slaapkamer te verhuizen en een nieuwe (completere) mediastreamer voor de woonkamer te gaan gebruiken. Ik ben nu nadrukkelijk de WD Live Hub aan het overwegen. Ik heb vele recensies en fora doorgelopen en ben er redelijk enthousiast over geworden. Een belangrijk pluspunt van dit apparaat is dat deze met een Ipad te bedienen is zonder dat de tv aan hoeft (ik luister namelijk nogal veel muziek). Ik heb nu nog slechts 1 concrete vraag die ik nergens op internet kan terugvinden: Is het ook mogelijk om zelf internetradiostations aan de WD Live Hub toe te voegen? Nog concreter: via de Apple TV kan ik naar KX Radio luisteren via een foefje (in iTunes een afspreellijst aanmaken en daar het radiostation onder hangen). Weet iemand of dit ook hier kan, hetzij direct, hetzij via bovenstaand foefje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09-2024
Heb sinds vanmiddag de WD TV Live Hub in bezit, ik kom van een HDX-1000 waar ik opzich ruim 1,5 jaar zeer tevreden over was maar ik was de lelijke interface zat en hij begon kuren te vertonen zoals vastlopen en dts-drop outs.

Ik ben zeer tevreden met de interface, waar ik wel echt van baal is het overzetten van media. Ik heb 750 GB aan media wat overgezet moet worden, dat gaat wel ff duren :(

Ik heb aantal vragen waar ik zo snel niet uitkom:

- Als ik een externe hdd aansluit op de hub gaat die de library bijwerken, hoe snel gaat dit want het duurt nu al zeker 2 uur en ik zie nog niks tussen de video-files verschijnen

- Soms loopt de ondertiteling niet helemaal sync met een film, is het mogelijk om deze handmatig te versnellen/vertragen?

Verder is het een verrijking in vergelijking met een HDX, ondanks het niet kunnen overzetten via usb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
IS YouTube beschikbaar in HD? :o Aangezien WDTV Live HD dat niet (meer) kon. Brad_CC firmware kon dat wel, maar die is niet officieel. :/

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Dino_V schreef op maandag 03 januari 2011 @ 21:50:
Heb sinds vanmiddag de WD TV Live Hub in bezit, ik kom van een HDX-1000 waar ik opzich ruim 1,5 jaar zeer tevreden over was maar ik was de lelijke interface zat en hij begon kuren te vertonen zoals vastlopen en dts-drop outs.

Ik ben zeer tevreden met de interface, waar ik wel echt van baal is het overzetten van media. Ik heb 750 GB aan media wat overgezet moet worden, dat gaat wel ff duren :(

Ik heb aantal vragen waar ik zo snel niet uitkom:

- Als ik een externe hdd aansluit op de hub gaat die de library bijwerken, hoe snel gaat dit want het duurt nu al zeker 2 uur en ik zie nog niks tussen de video-files verschijnen

- Soms loopt de ondertiteling niet helemaal sync met een film, is het mogelijk om deze handmatig te versnellen/vertragen?

Verder is het een verrijking in vergelijking met een HDX, ondanks het niet kunnen overzetten via usb!
voor je ondertiteling vraag; even op options drukken tijdens de film en dan subtitle en dan size en position kiezen. je kan dan met de pijltjes naar links en rechts de ondertiteling syncen.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste