Hoe lang zou het duren om een bestand van 1 GB te kopieren met behulp van een bekabelde netwerkverbinding naar de WD TV Live Hub ?
Dit is ook mijn enige commentaar op de MP tot nu toe (ik was hier wel van op de hoogte dankzij dit topic). De ethernet aansluiting van 1Gbps kun je vergeten. Een film van 4,5 GB doet er zo'n 28 minuten over. 1 GB zal tussen de 6 en 7 minuten klaar zijn. Was voor mijn geen reden om de MP niet te kopen.
Heb net even gekeken en je moet gewoon je plaats invullen. Grote kans dat hij hem niet vindt, dan moet je een andere plaats proberen. Het rare is dat even later die plaats die eerst niet gevonden werd, wel gevonden werd...maar je moet dus gewoon naar 'change location' gaan en daar wat intypen. Vervolgens 'submit' en hopen dat hij wat vindt . Succes!
Bedankt dat je nog even hebt gekeken. Blijft een vreemd verschijnsel dit bij mij. In de handleiding staat het volgende:
De uitdaging voor een ander om dit scherm naar voren te krijgen bij de Service AccuWeather.com
------------------------------
Een paar uurtjes later:
WD Community
Lopen meer mensen tegen aan, vanavond dus echt de final test. Als het gelukt is laat ik het weten.
------------------------------
Weer een paar uurtjes later. Ik wilde de oplossing gaan testen die beschreven wordt op de WD Community. Beetje vreemd, maar dat is niet meer nodig. Als ik nu Amsterdam in toets komen keurig plaatsen in de US naar voren maar ook Amsterdam,The Netherlands. Ik heb dus echt niets anders gedaan dan de dagen ervoor. Wat ook op de WD Community wordt aangegeven is dat de handleiding op dit punt niet meer overeenkomt met wat wij zien in de menu's. Ik kon dus geen regio selecteren. Misschien alleen de eerste keer, maar dat kan ik mij niet herinneren.
[
Voor 29% gewijzigd door
Gurrr op 11-01-2011 18:15
]