Ik ben hier niet om één of andere fanboy war te starten, ik heb mijn mening erover, maar "moet" wel met de WD-live overweg kunnen, aangezien die persoon het niet (helemaal) kanJazzySOB schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:07:
En die Xstreamer players, hadden die niet een lagere beeldkwaliteit dan de WV TV door gebruik van een minder hoogstaande chipset (Realtek) en ze maken veel herrie door zo'n klein t*ringfannetje of worden anders te heet. Een HDD in een mediaplayer ingebouwd vind ik sowieso niks, dan moet je die wel via het netwerk volgooien, nou dat kan ff duren met een aantal Blu-Rays..
De Xtreamer heeft idd een klein $%$ fannetje, maar door er een cooler op te plaatsen (groter koellichaam op de zijkanten ) kan de fan uit, of zelfs verwijderd worden.
hier draai ik beide xtreamers met fanspeed op 20% en zitten er geen hd's in, daar gebruik ik de usb voor
Streamen van 1080p MKV gaat prima, zolang je netwerk maar in orde is ( 100mbit is voldoende )
De Xtreamer kan via smb en ftp wel benaderd worden, maar idd. met 2,5MB/s is het geen grapje ...
Destijds heb ik niet voor de WD (live) gekozen vanwege de dvdmenu ondersteuning, dit doet de Xtreamer erg goed
Beide apparaten zullen voor en nadelen hebben, ik ben tevreden met mijn keuze, en minder met die van mijn maat, maar zoals ik al zei ... ik moet het ermee doen
http://www.sharkoon.com/h...ro_lan/index_en.html?id=3
Deze heeft ook nog LAN aan boord, zou het iets zijn ?