Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je was net te snel, ik had zach al in zag veranderd.

ik denk echt dat deze gleuven de lucht aanzuigen, dus ook hier af en toe naar kijken dat het niet vol met stof gaat zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dinsdag ontvangen wij als het goed is firmware 3.0. Verwachten jullie nog leuke nieuwe features naast die reeds zijn aangegeven?

Meer info

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:23:
[...]
De game is al een paar maanden oud, maar heeft iemand ooit de trophylist van Terminator Salvation gezien? Het zijn er maar 12, maar wel 11 gouden en 1 platinum!! Wel interessant voor de trophywh*res onder ons 8)7 . Jammer wel dat je zo een beetje nergens ps3 games kan huren. Ik zou hem gebaseerd op de reviews eerder willen huren dan kopen...
Ik heb even gekeken en het enige wat je moet doen is het spel uitspelen op hard en je hebt een platinum. Je krijgt een trophy per level en dan heb je er een als je het spel op medium uitspeeld, maar als je m direct op hard uitspeeld dan krijg je de trophy voor medium en hard tegelijk :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik weet wel dat het voor die prijs verkrijgbaar is, maar de game heeft zoveel slechte beoordelingen (gemm 52 metacritic) dat eerder 10-15 euro aantrekkelijk is. Het zijn eerder de trophies die de game aantrekkelijk maken en niet de game zelf (binnen enkele uren is t al voorbij) ;) . Huren zou een beter optie zijn, maar hier in Den Haag zijn er volgens mij geen zaken die ps3 games verhuren.

@ hierboven, k had het ook even bekeken en het ziet er echt ongelooflijk simpel uit. Ik vraag me echt af wie heeft bedacht dat je 11 golden trophies krijgt voor het voltooien van alle 9 levels op 1 moeilijkheid. Je hoeft hard mode niet eens te unlocken!

[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 30-08-2009 20:10 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:33:
[...]

Killzone 2, als je van shooters houd.
En anders Socom; Confrontation. Maar deze is alleen multiplayer. Afgelopen dinsdag was patch 1.50 uitgebracht. Dus er zijn al een aantal bugs verholpen. Het enige wat er is, is dat er veel gescholden word.

[ Voor 7% gewijzigd door Tjesus op 30-08-2009 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:51
BatmanHorizon schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:03:
[...]

Ik weet wel dat het voor die prijs verkrijgbaar is, maar de game heeft zoveel slechte beoordelingen (gemm 52 metacritic) dat eerder 10-15 euro aantrekkelijk is. Het zijn eerder de trophies die de game aantrekkelijk maken en niet de game zelf (binnen enkele uren is t al voorbij) ;) . Huren zou een beter optie zijn, maar hier in Den Haag zijn er volgens mij geen zaken die ps3 games verhuren.
Voor zover ik weet is het verhuren van PS3 games verboden door sony...

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff wat anders...Ik heb COD4(game of the year edition) en wil net gaan gamen maar wou eerst ff die extra maps erop zetten,werkt die kl*te voucher code niet meer...dus geen extra maps :( echt vreemd!!!Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Gisteren een ps3 slim opgehaalt bij de MM in enschede. 288 euro. Gelijk Assasins Creed1 en inFamous meegenomen. Leuke spelletjes. Heb alleen PSN nog niet aan de praat gekregen geen flauw idee hoe ik dat moet doen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beerkeeper schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:45:
[...]

Voor zover ik weet is het verhuren van PS3 games verboden door sony...
Het verbod op het huren van games geldt voor alle consoles. De uitgevers van de games geven hier nl geen toestemming voor. Als je schuldigen voor het verbod zoekt, moet je niet alleen naar Sony wijzen, maar maar ook naar Ubisoft, EA, Activision, Eidos, Codemasters, Atari, MS, Nintendo, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 19:50:
Dinsdag ontvangen wij als het goed is firmware 3.0. Verwachten jullie nog leuke nieuwe features naast die reeds zijn aangegeven?

Meer info
uitzending gemist op de PS3?

LEUK!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 22:32:
[...]

uitzending gemist op de PS3?

LEUK!!!!
Zou super zijn mis ik inderdaad wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:23:
[...]De game is al een paar maanden oud, maar heeft iemand ooit de trophylist van Terminator Salvation gezien? Het zijn er maar 12, maar wel 11 gouden en 1 platinum!! Wel interessant voor de trophywh*res onder ons 8)7 . Jammer wel dat je zo een beetje nergens ps3 games kan huren. Ik zou hem gebaseerd op de reviews eerder willen huren dan kopen...
Alle trophies voor dat spel zijn te halen door het spel uit te spelen;
- 9x Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/forum/images/smilies/gold.gifvoor elk level
- 2x Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/forum/images/smilies/gold.gif voor uitspelen op moeilijkheidsgraad medium en hard -- hard-mode is meteen beschikbaar en daarmee krijg je dus ook medium.
- 1x Afbeeldingslocatie: http://www.ps3trophies.org/forum/images/smilies/platinum.gif

Spel wordt gemiddeld binnen 4 tot 8 uur geplatinumed en is in coop (offline voor trophies of je moet bij elkaar op de koffie gaan) te spelen. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:00:
ff wat anders...Ik heb COD4(game of the year edition) en wil net gaan gamen maar wou eerst ff die extra maps erop zetten,werkt die kl*te voucher code niet meer...dus geen extra maps :( echt vreemd!!!Iemand een idee??
Heb je misschien een psn-card uit de US en een EU-game? Daar kan je dan toch geen mappack meekopen in de EU-store......als ik me niet vergis. :?

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pateen75 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 02:01:
[...]

Heb je misschien een psn-card uit de US en een EU-game? Daar kan je dan toch geen mappack meekopen in de EU-store......als ik me niet vergis. :?
Nee origineel spel met de daarbij behorende voucher code..Heb het denk ik 3maanden geleden nog gekocht en toen heb ik gewoon de mappack kunnen downen..zoals ik al zei,vreemd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
OPSLAGHOND schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 23:31:
[...]

Alle trophies voor dat spel zijn te halen door het spel uit te spelen;
- 9x [afbeelding]voor elk level
- 2x [afbeelding] voor uitspelen op moeilijkheidsgraad medium en hard -- hard-mode is meteen beschikbaar en daarmee krijg je dus ook medium.
- 1x [afbeelding]

Spel wordt gemiddeld binnen 4 tot 8 uur geplatinumed en is in coop (offline voor trophies of je moet bij elkaar op de koffie gaan) te spelen. ;)
Binnen vier tot acht uur zit je dus met een 'knaken' game en 12 virtuele icoontjes erbij. ;) Nee, dan kan je beter een 'triple A' titel kopen waar je een jaar mee bezig bent (single en multiplayer).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 07:27:
[...]

Nee origineel spel met de daarbij behorende voucher code..Heb het denk ik 3maanden geleden nog gekocht en toen heb ik gewoon de mappack kunnen downen..zoals ik al zei,vreemd!!
Uh, je hebt toentertijd dus die voucher code gebruikt? Dan is het niet zo raar dat ie nu niet meer werkt, die codes zijn maar 1 keer bruikbaar :)
Als je die dingen nog eens wilt downloaden zul je ze via je downloadhistory opnieuw moeten downloaden. Hoe dat op de PS3 precies gaat weet ik niet, maar volgens mij kun je vrij eenvoudig een lijst opvragen met alles wat je ooit gedownload hebt, en daar opnieuw dingen uit kiezen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 22:12:
[...]

Het verbod op het huren van games geldt voor alle consoles. De uitgevers van de games geven hier nl geen toestemming voor. Als je schuldigen voor het verbod zoekt, moet je niet alleen naar Sony wijzen, maar maar ook naar Ubisoft, EA, Activision, Eidos, Codemasters, Atari, MS, Nintendo, etc etc.
Vreemd, bij de lokale videoland kan je gewoon games huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Vraagje. Ik heb nu een launch PS3 60GB (zo'n dikke vetterd die nog PS2 games afspeelt) maar wil vanwege een inrichtingskwestie de nieuwe dunne gaan halen. Een jaar geleden heb ik de 60GB schijf vervangen voor een 320GB exemplaar. Nu hebben mijn broers en ik op deze oude PS3 allemaal een profiel. De oude PS3 gaat na aanschaf van de nieuwe naar mijn broers en de harde schijf uit de oude (320GB) wordt overgezet in de nieuwe PS3. Op dat moment zijn dus alle drie de profielen weer beschikbaar op de nieuwe PS3.

Hoe zorg ik er nu voor dat de profielen van mijn broers beschikbaar worden (incl. savegames enzo) op de oude PS3?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Sluuz schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 08:35:
Vraagje. Ik heb nu een launch PS3 60GB (zo'n dikke vetterd die nog PS2 games afspeelt) maar wil vanwege een inrichtingskwestie de nieuwe dunne gaan halen. Een jaar geleden heb ik de 60GB schijf vervangen voor een 320GB exemplaar. Nu hebben mijn broers en ik op deze oude PS3 allemaal een profiel. De oude PS3 gaat na aanschaf van de nieuwe naar mijn broers en de harde schijf uit de oude (320GB) wordt overgezet in de nieuwe PS3. Op dat moment zijn dus alle drie de profielen weer beschikbaar op de nieuwe PS3.

Hoe zorg ik er nu voor dat de profielen van mijn broers beschikbaar worden (incl. savegames enzo) op de oude PS3?
De savedata + users even op een USB stick zetten of op een externe hdd, als jij die 320 GB schijf in een andere PLAYSTATION 3 of PS3 gaat zetten moet de schijf weer geïnitialiseerd worden voor dat systeem dat betekend dus ook dat de schijf geformateerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
inaanvulling hierop, wat is de beste/handigste methode om over te stappen van Fat naar Slim
Volstaat het om je savegames te backuppen en terug te zetten? En kan ik mijn gekochte BF1943 gewoon opnieuw downloaden?
Had gelezen dat trophies e.d. online worden gesynct dus dat zal geen probleem zijn, wel even mijn inlogcodes goed opschrijven en systeem schoon maken als ik de oude weet te verkopen uiteraard :D

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

F350-maniac schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 08:40:
inaanvulling hierop, wat is de beste/handigste methode om over te stappen van Fat naar Slim
Volstaat het om je savegames te backuppen en terug te zetten? En kan ik mijn gekochte BF1943 gewoon opnieuw downloaden?
Had gelezen dat trophies e.d. online worden gesynct dus dat zal geen probleem zijn, wel even mijn inlogcodes goed opschrijven en systeem schoon maken als ik de oude weet te verkopen uiteraard :D
Wat je hebt aangeschaft @ PSN word door hun bijgehouden dus je kunt BF1943 gewoon weer opnieuw downloaden. Verder als je je muziek/films/foto's al weg geschreven hebt volstaat het om savegames op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cablekevin schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:05:
[...]
Wat je hebt aangeschaft @ PSN word door hun bijgehouden dus je kunt BF1943 gewoon weer opnieuw downloaden. Verder als je je muziek/films/foto's al weg geschreven hebt volstaat het om savegames op te slaan.
Als je op een ander ps3 overstapt denk er wel aan om je account te deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:26:
[...]

Als je op een ander ps3 overstapt denk er wel aan om je account te deactiveren.
Waarom is dat nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Je hardware-id van je PS3 is gekoppeld aan je PSN account, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Surineeslander schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:43:
[...]

Je hardware-id van je PS3 is gekoppeld aan je PSN account, toch?
nee. je kan gewoon inloggen op je nieuwe ps3

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 31-08-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Wat ik begreep is dat je op max. 5 PS3's je PSN account gekoppeld kan hebben. Heeft dit hier iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

Volgens mij heeft dat er wel mee te maken jup. Bij het restoren van je PS3 wordt ook nog vermeld dat je je account moet deactiveren ten behoeve van je aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Klopt, inloggen kun je ook met je nieuwe PS3.
Mijn ouwe PS3 is kaput en de 250Gig HDD (die ik gebruikte erin) heb ik nog, maar krijg 'm niet aan de praat in de nieuwe Slim (wat niet aan de HDD ligt trouwens) jammer maar helaas. Als de oude PS3 terugkomt van reparatie plaats ik de 250Gig daar wel weer in.
Dus weer muziek en wat films erin gezet (120 gig van de Slim is ook wel genoeg). En spellen geinstalleerd (leuk tijdsverdijf) De Slim maakt wel wat meer geluid, een soort stationaire hoge toon... ik hoor niemand hierover, maar het kunnen ook mijn oren zijn.. heb nogal een focus op audio. Dus de Slim is naar het kastje onder de TV verplaatst.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-07 09:28

Redox

Motion Design / VFX

Obi1r schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:02:
... De Slim maakt wel wat meer geluid, een soort stationaire hoge toon... ik hoor niemand hierover, maar het kunnen ook mijn oren zijn.. heb nogal een focus op audio. Dus de Slim is naar het kastje onder de TV verplaatst.
Ik kan het je bevestigen, het geluid dat de ventilator/airflow van een slim maakt is wat hoger, waarschijnlijk een kleine fan. Te vergelijk met de koeling van een laptop of ventilatortjes op (oudere) moederborden/videokaarten.

Zeker wel merkbaar bij rustige stukken tijdens film kijken of als je savonds nog even zachtjes gamed. Ik kan er nog nèt aan wennen en stoor me er niet aan, maar kan me goed voorstellen dat anderen dit heel irritant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obi1r schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:02:
Klopt, inloggen kun je ook met je nieuwe PS3.
Mijn ouwe PS3 is kaput en de 250Gig HDD (die ik gebruikte erin) heb ik nog, maar krijg 'm niet aan de praat in de nieuwe Slim (wat niet aan de HDD ligt trouwens) jammer maar helaas. Als de oude PS3 terugkomt van reparatie plaats ik de 250Gig daar wel weer in.
Ik heb ook mijn 250 Gb overgezet.
Maar!
je moet je HDD wel formatteren en de software er via een usb stick of cd er terug op zetten.
Dit wordt ook bij opstarten aangegeven.
Even select er start tegelijkkertijd indrukken, en je krijgt een vervolgscherm te zien
de software is te downloaden via de playstation website

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redox schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:15:
[...]Zeker wel merkbaar bij rustige stukken tijdens film kijken of als je savonds nog even zachtjes gamed. Ik kan er nog nèt aan wennen en stoor me er niet aan, maar kan me goed voorstellen dat anderen dit heel irritant vinden.
Heb jij ook een oude PS3 gehad?
Zoja, is het verschil merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redox schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:15:
[...]

Ik kan het je bevestigen, het geluid dat de ventilator/airflow van een slim maakt is wat hoger, waarschijnlijk een kleine fan.
ik vind juist dat er best wel een grote ventilator inzit.
heb je het filmpje al gezien waar de ps3 slim uit elkaar gehaald wordt?
Ik hoor de ps3 wel, maar dit is zeker op een lager niveau dan mijn vorige ps3 (40gb uitvoering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 20:35
OPSLAGHOND schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:22:
[...]

Ik heb wat youtube filmpjes gezien en als iemand gaat zeuren over het geluid van de PS3 slim dan pak ik hem af en geef mijn oude aan hem. Eens kijken wat die persoon dan gaat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Hoelang zit er eigenlijk garantie op de PS3 slim. Dat vind ik zo niet terug op de website van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Het lijkt alsof er inderdaad een grotere ventilator draait in de PS3 Fat dan in de Slim. Niet dat ik gister tijdens de 4 uur dat het apparaat heeft aangestaan ook maar íets heb gemerkt van de ventilator van de Slim, zo stil is hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een keer het filmpje.
Ik vind het toch een behoorlijke fan
En het is een verademing om naar te luisteren.
Blu ray kijken vind ik geen probleem,qua geluids niveau van de fan

http://www.youtube.com/wa...t&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Laatst online: 30-07 09:28

Redox

Motion Design / VFX

[...]

Ik heb de oude niet gehad dus kan het niet vergelijken in dezelfde omgeving. Maar aan de berichten te zien (van mensen die ze beide hebben, of hebben gehad) maakt de Fat meer lawaai. Ongerust maken hoeft dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:40
Bor de Wollef schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 19:50:

Meer info
Bravia Sync zou wel prettig zijn, maar dat zal vast niet via een firmware update geregeld kunnen worden.

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:12

H.Boss

Hugo Boss

lost95 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:39:
[...]

Bravia Sync zou wel prettig zijn, maar dat zal vast niet via een firmware update geregeld kunnen worden.
Bravia sync zit op de nieuwe PS3 slim.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13
Ik hoor de Slim zeker, maar ik ben dan ook een enorme zeikerd qua geluid (mn vorige tv teruggestuurd vanwege een brom bijvoorbeeld). Maar hier kan ik wel aan wennen denk ik. Tijdens het spelen valt het in ieder geval niet op, een film heb ik nog niet gekeken. Maar aangezien ik aan een beamer op 1 meter afstand kon wennen zal dit ook wel gaan ;) Het is in ieder geval een continue geluid.

UFC undisputed was trouwens wel een erg coole demo. Ondanks dat ik normaal gesproken geen vechtgames speel was dit wel cool. Vanavond eens mn creditcard koppelen om Flower te downloaden

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Laatst online: 12-09 23:19
cheiron schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:58:
Ik hoor de Slim zeker, maar ik ben dan ook een enorme zeikerd qua geluid (mn vorige tv teruggestuurd vanwege een brom bijvoorbeeld). Maar hier kan ik wel aan wennen denk ik. Tijdens het spelen valt het in ieder geval niet op, een film heb ik nog niet gekeken. Maar aangezien ik aan een beamer op 1 meter afstand kon wennen zal dit ook wel gaan ;) Het is in ieder geval een continue geluid.

UFC undisputed was trouwens wel een erg coole demo. Ondanks dat ik normaal gesproken geen vechtgames speel was dit wel cool. Vanavond eens mn creditcard koppelen om Flower te downloaden
Het kan nooit erger zijn dan de eerste generatie xbox360's :) en al helemaal niet als deze eerste generatie xbox360's een dvd / spel aan het spelen is, dan komt het geluid van de drive erbij :)

Ik probeer deze week ook een ps3 slim te kopen, echter moet eerst even mijn wii weg, anders kom ik met teveel speelgoed te zitten en de vrouw noemt me nu al een kindje, dan weet ik al hoe laat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Voor de mensen die de psncards willen kopen........ :*)
Hier in Apeldoorn bij Nedgame zijn ze al te koop en op voorraad. :9 Misschien zullen ze ook bij andere Nedgame winkels in het land al te koop zijn.
Eindelijk kan ik spellen in de psn store kopen.

Edit:

Net er langs geweest en ze hebben hem dus nog niet....!!! :(
Die kerel heeft me over de telefoon gewoon foute informatie verschaft.... :'(
Ze verwachten hem pas midden september.

[ Voor 27% gewijzigd door MeagaShira op 31-08-2009 15:36 ]

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Oh dat is goed nieuws zeg! Heeft iemand toevallig een adresje waar ik ze online kan kopen?

Edit: doh ;-(

[ Voor 8% gewijzigd door Skire op 31-08-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Hoe komen jullie nou allemaal aan die slims allemaal dan? Ik had hem gepreorderd bij gamemania maar deze hebben heb dus nog niet eens binnen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:51:
Hoe komen jullie nou allemaal aan die slims allemaal dan? Ik had hem gepreorderd bij gamemania maar deze hebben heb dus nog niet eens binnen :|
Loop de mediamarkt binnen en dan zie je waarschijnlijk heel veel dozen met de ps3 slim staan op de game afdeling, of probeer het bij winkels als e-plaza, bart smit enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:56:
[...]

Loop de mediamarkt binnen en dan zie je waarschijnlijk heel veel dozen met de ps3 slim staan op de game afdeling, of probeer het bij winkels als e-plaza, bart smit enzo.
Bij ons in het winkelcentrum had van het volgende rijtje alleen de dixons hem al, de rest volgende week of ze reageerden met :?
Dynabyte, Bart Smit, E-Plaza, kleine lokale gamestore, FRS, Musicstore, Mediamarkt

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Kwam een 'artikel' tegen over de laadtijden van de ps3 Slim en de ps3. Blijkbaar zit daar een minimaal verschil tussen.

http://www.g4m3.nl/2009/0...s3-laadtijden-vergeleken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoeveel verschil zit er eigenlijk tussen de NL Playstation Store en de Amerikaanse? Is er een verschil in beschikbare games / downloads of is eigenlijk alles hetzelfde (dezelfde store)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
RemkoDJ schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:51:
consoleshop.nl

Alleen niet op vrijdagmiddag bestellen want TNT levert 'em pas dinsdag af (als je pech hebt). Anders de volgende dag. Dacht dat je met iDEAL geen verzendkosten betaald.

Release is inderdaad een puinhoop. Bij de meeste winkels liggen de oude dozen/modellen nog volop in de winkel.

Dynabyte zou 'em per 1 september in de winkel moeten hebben (althans in Nijmegen).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Bor de Wollef schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:29:
Hoeveel verschil zit er eigenlijk tussen de NL Playstation Store en de Amerikaanse? Is er een verschil in beschikbare games / downloads of is eigenlijk alles hetzelfde (dezelfde store)?
Ja er is verschil. Ik vind persoonlijk de Amerikaanse site overzichtelijker en sommige spellen zijn zelfs goedkoper. Ook is het aanbod van demo's etc. en spellen iets anders omdat het toch 2 verschillende markten zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door stp_4 op 31-08-2009 17:32 ]

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Bor de Wollef schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:29:
Hier al vaker behandeld. Er zit zeker verschil in. US store heeft veel meer content.

Het is zeker handig om een tweede account te maken voor downloaden uit de PSN in de US. Mag een willekeurig adres zijn, als de ZIP code maar klopt. Hint.. google wat rond en neem bv. een corporate
adres van een bedrijf in de US.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag telefoontje gekregen tijdens het werk. Ik kan hem deze week ophalen! Vandaag blijkbaar al binnen gekomen bij de GameMania in Maastricht.

Whoohoooo! :*) 8)

btw, ik heb het hier dus over de Slim :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
Er zijn ook positieve verschillen, Lumines kost in EU shop €10,99 en in de US shop $14,99. Aangezien ik 18 euro betaal voor een $20 PSN kaart is de EU shop goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:44
MeagaShira schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:46:
Voor de mensen die de psncards willen kopen........ :*)
Hier in Apeldoorn bij Nedgame zijn ze al te koop en op voorraad. :9 Misschien zullen ze ook bij andere Nedgame winkels in het land al te koop zijn.
Eindelijk kan ik spellen in de psn store kopen.

Edit:

Net er langs geweest en ze hebben hem dus nog niet....!!! :(
Die kerel heeft me over de telefoon gewoon foute informatie verschaft.... :'(
Ze verwachten hem pas midden september.
Dat is wel lullig :|

Ik blijf de PSNCards gewoon lekker uit de USA halen, de dollar staat nu al weer op 1,43 dus een kaartje van 20$ wat voor 23$ verkocht wordt kost nu 16,12 euro ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

console schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:02:
[...]

Dat is wel lullig :|

Ik blijf de PSNCards gewoon lekker uit de USA halen, de dollar staat nu al weer op 1,43 dus een kaartje van 20$ wat voor 23$ verkocht wordt kost nu 16,12 euro ! :D
waar haal je ze dan vandaan?
Is dat ook gewoon in de Nederlandse shop geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:18:
[...]

waar haal je ze dan vandaan?
Is dat ook gewoon in de Nederlandse shop geldig?
http://www.4saleusa.com haal ik ze vandaan, je kan via PayPal betalen. Deze zijn niet geldig voor de NLStore, maar voor de USStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
God of war 1 en 2 naar PS3 in 720p / 60fps/full AA : http://blog.us.playstatio...able-this-holiday-season/

Wordt leuk deze kerst :)

[ Voor 12% gewijzigd door EfBe op 31-08-2009 18:42 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Playstation-blog heeft nieuw nieuws:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3521/3873410524_7df72a8c6e.jpg

SONY COMPUTER ENTERTAINMENT AMERICA ANNOUNCES
GOD OF WAR® COLLECTION, A NEW COMPILATION OFFERING FOR PLAYSTATION®3
Exclusive God of War® and God of War® II Blu-ray Disc Compilation
Available This Holiday Season

FOSTER CITY, Calif., September 1, 2009 – Sony Computer Entertainment America (SCEA) announced today a new and exclusive PlayStation®3 (PS3™) offering for the critically acclaimed God of War® franchise, God of War® Collection. Scheduled for release this holiday season, God of War Collection will feature reworked versions of both God of War® and God of War® II on a single Blu-ray Disc™ at full 1280 x 720 resolution. Both critically acclaimed games, which were originally developed for the PlayStation®2 computer entertainment system, have been remastered with anti-aliased graphics running at 60 frames per second for a smooth gameplay experience on the PS3 system. Additionally, the Blu-ray Disc compilation will bring PlayStation®Network (PSN) trophy support to the franchise for the first time (included for both games). God of War Collection offers substantial value to PS3 consumers, the compilation of both best-selling games costing just $39.99 MSRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, omdat het er nu al 2x staat zal ik maar niets typen over de God of War collection. :P
Mijn verlanglijst is ondertussen te groot geworden, de komende maanden gaan nog duur worden. :9

[ Voor 35% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-08-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:49

FeaR

In GoT we trust

ymmv schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:43:
De Playstation-blog heeft nieuw nieuws:

God of War Collection will feature reworked versions of both God of War® and God of War® II on a single Blu-ray Disc™ at full 1280 x 720 resolution.
Om My God :9~

Dacht eerst dat er een Special / Limited Edition uit zou komen van God of War 3 met daarin ook de twee eerdere exemplaren. Maar dit zoethoudertje tot Q1 2010 is mij ook goed genoeg :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top wilde die 2 altijd nog een keer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Langzaam maar zeker komen er steeds meer toptitels van de PS1 en PS2 naar de PS3.
De kans dat Backward compatibility alsnog zou (terug)komen wordt daarmee ook steeds kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:33
OPSLAGHOND schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:03:
Langzaam maar zeker komen er steeds meer toptitels van de PS1 en PS2 naar de PS3.
De kans dat Backward compatibility alsnog zou (terug)komen wordt daarmee ook steeds kleiner.
Zit er steeds meer over na te denken mijn PS3 met backwards compatibility de deur uit te doen en een slim te halen en een losse ps2 er bij. Vrees namelijk dat ik lang kan wachten tot Sony de problemen met Jak&Daxter 1 en de diverse Ratchet&Clank PS2 titels gaat oplossen -O-

Alleeen dan heb ik echt een kast vol met consoles 8)7

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:03:
Eerlijk gezegd heb ik liever een remasterd versie van ps2 titels die op disc met trophies!!!! verkocht worden dan bc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Zou iemand foto's willen maken van zijn ps3 slim? ben toch benieuwd hoe dat ding er uitziet in real live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand al een idee hoe laat morgen de 3.0 update komt ? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

GranCanaria schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:35:
Zou iemand foto's willen maken van zijn ps3 slim? ben toch benieuwd hoe dat ding er uitziet in real live :)
http://www.flickr.com/search/?q=ps3%20slim&w=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
GranCanaria schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:35:
MrJoker1985 in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..." ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Backward Compatibility word hierdoor eigenlijk overbodig als ze dit met alle toptitels doen...MetalGear,ResidentEvil,ICO,Shadow of the Colossus _/-\o_ :9 :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
thanks guys, is toch anders om een ps3 slim in iemand zijn kast te zien, nu wil ik er zeker eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Wow die God Of War Collection wordt episch! :D Sowieso een must buy! Hopelijk komt hij alleen niet voor de volle mep in de winkels te liggen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

loekf2 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:33:
[...]

Hier al vaker behandeld. Er zit zeker verschil in. US store heeft veel meer content.

Het is zeker handig om een tweede account te maken voor downloaden uit de PSN in de US. Mag een willekeurig adres zijn, als de ZIP code maar klopt. Hint.. google wat rond en neem bv. een corporate
adres van een bedrijf in de US.
Maar hebben je dat tweede account als een masteraccount aangemaakt of moet dat een subaccount zijn?

Je kunt toch maar 1 masteraccount actief hebben op je PS3 :?

Bovendien ik heb nu 1 EU PSN Masteraccount en dat is ook weer gekoppeld aan mijn PS3 hardware ID.

Hoe doe ik dat met het 2e account?

Vind het allemaal maar verwarrend.... :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skire schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:20:
Wow die God Of War Collection wordt episch! :D Sowieso een must buy! Hopelijk komt hij alleen niet voor de volle mep in de winkels te liggen :O
God of War Collection offers substantial value to PS3 consumers, the compilation of both best-selling games costing just $39.99 MSRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:42:
Backward Compatibility word hierdoor eigenlijk overbodig als ze dit met alle toptitels doen...MetalGear,ResidentEvil,ICO,Shadow of the Colossus _/-\o_ :9 :P ;)
Als ze dat doen dan ben ik bang dat ik al die titles nog een keer kan gaan aanschaffen :(
(Last Guardian met reworked ICO en SotC pack... yes please)

Aan de andere kant.. upscaled zien die er ook wel heel aardig uit. Ik weet niet zeker of ik het goed moet vinden of niet.. het is een hele nette prijs voor zo'n pack, maar toch heb ik liever nieuwe titels waar ze aandacht aan besteden.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:15
Nog eventjes een tip voor de mensen die een extra account aan willen maken op psn gebruik een adres in Alaska daar betaal je namelijk geen BTW en dat scheelt dus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws van die blu-ray met God of War 1 en 2 :) Die ga ik zeker halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:34:
[...]

God of War Collection offers substantial value to PS3 consumers, the compilation of both best-selling games costing just $39.99 MSRP.
Oh sorry ik had alleen de US Blog Post gelezen, niet het hele persbericht ;)

Waarschijnlijk zal dat vertaal worden naar 39 euro :P Maar dan importeer ik hem wel uit de UK \o/ Heel nice in ieder geval, geweldig zoethoudertje voor God Of War 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag net een boek van Intertoys (Sinterklaas-editie?), met daarin een PS3-bundel met GT5 (pagina 214).
Ook stond erbij "Wordt verwacht najaar 2009".
Ik zal een foto maken en hieronder toevoegen;
Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/5952/gt5bundel.jpg
Heb ik iets gemist of is het inderdaad nog niet bevestigd?
[edit] Op de site staat 2 November als releasedatum.
http://www.intertoys.nl/games/ps3/sport-games

[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-08-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was mij ook al opgevallen ja. Nu maar hopen dat het waar is he. Pffff... er komen echt teveel goeie games aan nu :P

[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 31-08-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gran Turismo 5 komt in 2009 uit, dat is al bevestigd. :)
Zie bijv: http://www.gtplanet.net/g...9-release-date-confirmed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Net Dead Space uitgespeeld. Wat een gaaf spel zeg. Als je iets met survival horror of 3rd person action adventures hebt dan is het een enorme aanrader. Vraag me alleen iets af over de laatste scene:
spoiler:
Je zit dan in de escape pod en je ziet je vriendin. Ze valt je daarna aan. Moet dit nu betekenen dat je nog steeds waanbeelden hebt en de 'levensvorm' nog niet uitgeroeid is? Op Gamespot zie ik een thread waarin het ook behandeld wordt: http://www.gamespot.com/p...d=943339&tag=topics;title

Ah lees op Gamespot daar meer mensen met dezelfde vraag zitten en dat het antwoord niet eenduidig is. Gelukkig, lag dus niet aan mijzelf ;) Zie nu pas dat er ook een animatiefilm is. Die maar eens ergens opsnorren.

[ Voor 33% gewijzigd door Shiver23 op 31-08-2009 23:37 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Nice, dit zijn inderdaad twee titels waar ik nog graag van zou genieten met de BC. Maar in een geremasterde versie is het natuurlijk nog tien keer beter! Nu nog met een paar FF-en (hint: => 7 <=), en dan ben ik helemaal blij.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplySimon
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:05:
Mediamarkt Ede gaf mijn vrouwtje er gewoon 2 mee;)...Ze hadden er 100 maar ging wel snel zei ze..Eenmaal aangesloten verbaasde ik me over het feit dat ie echt stil is vergeleken met mijn 60gb.
haha Leuk dat je het zegt.
Ik werk zelf in de Media Markt Ede. We hebben er lang over getwijfeld of we hem gelijk zouden verkopen.
N.a.v. eerdere ervaringen hebben we ze maar gewoon de winkel in gezet.
Ik was dus 28 augustus(leverdatum) al de gelukkige eigenaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg iemand die weet hoe dat komt, ze zeggen dus het is ne psp slim, 120GB Als ik naar mijn systeemeigenschappen ga kijken dan staat daar, beschikbaar 97GB van de 111GB !

Wat heb ik gedaan. systeemupdate naar de 3.0 / Blazing Angels 2 demo gedownload ( which sucked ) van 1gig en installed / daarna een quick format van mijn HD ! niks anders ! waarom dan 97GB van de 111 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Software en savegames nemen redelijk wat ruimte in. En dat ie maar 120GB aangeeft heeft te maken met verschillende rekenmethoden. Harddisk leveranciers rekenen met 1000KB = 1MB en 1000MB = 1GB, terwijl dat niet klopt. 1024KB = 1MB, en 1024MB = 1GB. Daardoor krijg je verschillen, en lijk je een aantal GB te missen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok van dat verschil in rekenmethode daar had ik al een vermoeden over, maar ik heb niks als de standaard firmware erop staan en geen enkele savegame ! is een gloednieuwe ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Heb eens de Burnout demo gedownload.. ik merk alleen dat ik moeite heb om te zien wat er in de verte gebeurt. Ik heb de laatste grote bak van een TV die philips te koop had met pixel plus 2. Kan dit aan mijn TV liggen dat ik details mis?

edit: Heb nog een topic gevonden over mijn TV op GoT 8) Philips 32pw9520 opvolger van de 32pw9509 Hierin staan ook de specs

[ Voor 24% gewijzigd door maniak op 01-09-2009 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dat verklaart ook mijn vraag (ziet terug in het topic)

Ik heb een PS3 80GB, beschikbaar dus ~74GB, op 4 games na alles gewist (geen muziek en videos) en zit nu op 60GB vrij.

Het ziet er naar uit dat de PS3 niet alles goed wist.

Sowieso claimed de firmware 1GB voor Blu-Ray Live van het HDD geheugen.

[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 01-09-2009 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Firmware 3.0 is online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik heb Firmware 3.0 er ook op staan:
  • Dynamische thema's, leuk.
  • Meer Avatars, leuk.
  • Statusbar (rechts bovenin beeld), leuk.
  • Output verbeteringen, leuk.
  • De 'strakheid' van de layout is er ook een beetje af, friends (inclusief status) zijn nu in aparte balkjes ondergebracht, minder leuk.
  • Ook de intro bij aanzetten, vindt ik persoonlijk minder geworden. Het PS3 logo past niet bij het 'tijdloze', Sony Entertainment was beter naar mijn mening, minder leuk.
  • Functioneel voor de rest veelal een commerciele update, je krijgt bij het starten meteen allemaal PSN games voorgeschoteld die je niet wilt kopen, laat staan naar wilt kijken. Bij het klikken hierop meteen bij het download, afreken scherm, minder leuk.

[ Voor 98% gewijzigd door Jumpman op 01-09-2009 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik acht de kans klein, maar Sony heeft niet toevallig een verbeterde chat optie toegevoegd? :X

Als datgeen wat jij noemt de enige echt updates zijn vind ik het redelijk karig voor een 3.0 update eigenlijk, maar dat is mijn mening :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
BM schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 08:23:
Ik acht de kans klein, maar Sony heeft niet toevallig een verbeterde chat optie toegevoegd? :X
Nope, anders hadden ze dit ook wel op de Gamescon gepromoot. :)

Opzicht vindt ik chat op eigen servers niet zo erg, je gamed bij Sony gratis online. Crossgame chat, vereist extra servers en development. Sony houdt online gamen gratis, dit is voor mij persoonlijk een grote pré. Omdat ik soms een hele tijd niet game (werk, studie) en dan weer wel. Bij derde betaal ik voor een jaar, ook al maak ik er misschien maar een vier maanden gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij heeft crossgame chat weinig met extra servers te maken. Of je nu een verbinding open houd als je aan het gamen bent, of niet, blijft je eigen verbinding. Enige is dat XMB de verbinding bij moet houden, ipv de game zoals nu gebeurd. Ik hoef ook geen partychat ofzo, gewoon 2 man vind ik al prima. Maar goed, zal er mee moeten leren leven ben ik bang, maar blijf het 1 van de grootste missers vinden van Sony. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Gisteren een slim gehaald ter vervanging van mijn 60GB launchmodel. Lekker stil en dun! Vanochtend wakker geworden en mijn backup was eindelijk teruggezet. Ik laat hem herstarten en hoppa, nieuwe firmware beschikbaar. Even laten installeren en gaan met die banaan.

Het lijkt trouwens alsof de fontsize is vergroot in de 3.0 firmware. En dan doel ik op het hele XMB menu. Ik heb hem op 1080p staan en dan is het ineens nogal groot, lelijk! Ook die aanpassing in de friendslist vind ik niks. Wel las ik in het updatebericht dat je nu ook eindelijk je audio en video apart kunt uitsturen. Ik heb het niet nodig, maar geloof dat er wel mensen waren die daarover klaagden.

Verder baal ik onwijs dat de savegame van Rockband 2 niet te kopieren is. Welke idioot verzint dat!? Nu ben je dus bij een upgrade van je HD of je PS3 zelf je savegame kwijt en kan je opnieuw al je DLC downloaden. Waarom is dat zo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:01:
Verder baal ik onwijs dat de savegame van Rockband 2 niet te kopieren is. Welke idioot verzint dat!? Nu ben je dus bij een upgrade van je HD of je PS3 zelf je savegame kwijt en kan je opnieuw al je DLC downloaden. Waarom is dat zo?!
Zodat mensen niet supermakkelijk save games online zetten zodat anderen via downloads hun trophy-list kunnen uitbreiden.

BTW Op de Japanse store is een gratis geanimeerd Afrika-thema te downloaden.

Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/1854/picture3u.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 01-09-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:13:
[...]

Zodat mensen niet supermakkelijk save games online zetten zodat anderen via downloads hun trophy-list kunnen uitbreiden.
Behaalde Trophies worden niet opgeslagen in je save-game.
Als je een 100% save game van iemand kopieert heb je 0 trophies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:13:
[...]

BTW Op de Japanse store is een gratis geanimeerd Afrika-thema te downloaden.

[afbeelding]
In de US store staat in ieder geval de animated LBP theme. In de EU store kon ik vanmorgen geen animated theme vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
oh man wat hebben ze die thema's toch mooi gemaakt man, dat verandert zoveel aan dat ding, zou nu zomaar de ps3 de hele dag aan laten staan speciaal voor de thema's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

Je kan natuurlijk ook een savegame maken een paar seconden voordat je een award haalt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip van de week voor de (thema's): je kunt de helderheid ervan instellen zodat ze niet de menu's onleesbaar onmaken. Dit werkt ook voor geanimeerde thema's.
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.