De PS3 slim gehaald bij Intertoys voor 299,00 geen zin om voor 4 euro naar de stad te gaan.
De slim is een stuk kleiner en lichter maar voelt goed aan en qua design valt het wel mee. het blijft
een computer voor games only.
Het geluid van de slim is anders dan van de eerste slim die ik had (60Gb) . Het is zachter maar op een bepaalde manier irri. Ik denk dat het komt dat ik het net kan horen als ik het geluid van de tv zacht heb staan of uit doe. Ik moet zeggen hij is een stuk rustiger dan de ruige PS3 .
Wat me opviel in het begin dat het leek of alles trager reageerde maar dat kwam mischien omdat ik alle
instellingen moest verwerken etc. nu na een dag lijkt alles wel in orde
Ik mis niet de aan en uit knop, mijn 2 usb aansluitingen en de card reader en ook niet de PS2 games die
ik overigens allemaal verkocht heb voor een goede prijs.
Wat nog wel tegenviel is de warmte ontwikkeling maar deze is ietsje minder dan bij de PS3 slim 60 Gb want deze verwarmde met warme lucht de hele kamer
Al met al blij dat ik de PS3 slim heb gekocht maar dat was ook een reden voor ,namelijke een losse dualshock controller 3 kost 60 euro en een grotere hdd kost ook wel 50 euro en door de oude PS3 te verkopen heb ik dus twee items die ik deze zomer wilde en omdat de slim eraan kwam heb ik daarvan maar geprofiteerd.

ik geef deze PS3 wel een lagere cijfer dan de eerst PS3 60Gb maar dat komt omdat de slim een uitgeklede versie is.
De PS slim moet je gewoon kopen - gratis online gamen - ingebouwde wife en levensduur is groter dan
bij de xbox 360 en uiteindelijk goedkoper als je online wil gamen
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 103465 op 12-09-2009 08:37
]