Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Grozno schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:10:
Gisteren uiteindelijk mijn Wii ingeruild voor en PS3 Slim, de Wii stond al bijna een jaar stof te happen :(
Moet zeggen dat de Slim een stuk handzamer is dan het oude model, maar naar mijn idee ook iets luider.

Nu mijn vraag, welke games moet ik hebben voor dit ding? Alleen exclucives, want een Xbox 360 en game pc zijn ook aanwezig. Little Big Planet heb ik al gehaald trouwens :)
Killzone 2 hoort vast in het rijtje thuis...
Ligt verder geheel aan je eigen smaak maar de exclusives die je volgens mij moet hebben gespeeld:

- Uncharted: Drake's Fortune
- Metal Gear Solid 4
- Resistance 1 & 2
- Motorstorm 1 & 2
- Killzone 2
- InFamous
- LittleBigPlanet

Veel plezier met je PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
BatmanHorizon schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:07:
[...]

Er stond ook gewoon een Fat Princess demo. Ze hebben hem alleen weggehaald. Waarom, dat weet ik niet... Als je op google zoekt naar de store update van gister, staan op meerdere sites vermeld dat er een Fat Princess demo beschikbaar was. Ik heb m ook niet gedownload omdat ik m al heb.

bijv: http://www.fragland.be/ne...-10-september-2009/23581/

Misschien was dr iets mis mee :?
Ik heb de Fat Princess demo ook echt gedownload gister. Raar dat ie nu dan weg is.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Woei, ik kijk toevallig eventjes in de USA store en ik zie dat de Turtles in Time remake erop staat? :D En een demo! Even checken dan... oh, de nostalgie! Ik had op internet gelezen dat er online co-op in zit overigens, maar daar wordt niks over gerept in de beschrijving van het spel op PSN. Zo maar even kijken dus.

Denk wel dat ik hem ga kopen. Heb toch nog iets van 35 dollar tegoed op mijn USA account en die moet ik maar eens opmaken voordat binnenkort hier de Europese PSN cards uitkomen en ik die zooi dus gewoon uit onze eigen store kan halen. :+

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 22:40
Hebben mensen al de nieuwe animated dynamic theme's voor de ps3, ik vind echt een leuke adon voor je ps3. Alleen ben ik ze nog niet tegen gekomen in de psn. In de japanse blijkt de animated dynamic theme africa gratis te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=GNJ39_n7Vrg

Iemand enig idee of deze ook ergens in NL gratis af te plukken is.

.

[ Voor 7% gewijzigd door Vampy719 op 11-09-2009 12:56 ]

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:27
Grozno schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:10:

Nu mijn vraag, welke games moet ik hebben voor dit ding? Alleen exclusives, want een Xbox 360 en game pc zijn ook aanwezig. Little Big Planet heb ik al gehaald trouwens :)
Killzone 2 hoort vast in het rijtje thuis...
Uit de store: Pixeljunk Monsters _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:53

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

botech schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:49:
[...]

Uit de store: Pixeljunk Monsters _/-\o_
Jep, en Wipeout HD.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246771

Ik snap dat gekloot met diverse PSN stores niet ..... Waarom niet 1 global store en niks met regio's enzo.
Zijn we eindelijk van Regio games af hebben we dit gezanik weer.

Sony doet steeds meer op Apple lijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:14:
Mensen het is me opgevallen dat op de PS3 schijnbaar niet alle games (game data)op de HD worden opgeslagen. Kan ook de optie niet vinden om dat desnoods op commando te doen.
Blijkbaar wist je dat nog niet? Het hele installatie gebeuren word/werd door de anti-PS3 community gebruikt als stok. Het zou onnodig zijn en "alle" spellen vereisen een 10 minuten lang durende installatie procedure waardoor je dus 10 minuten niet kan gamen en je HDD te snel vol raakt. Zoals bijna ieder PS3 bezitter zelf ook weet zijn er slecht een handjevol games die een install vereisen. + nog een paar waarbij het optioneel is
Baal ervan want ik stik van de vrije ruimte en wil die games op de HD hebben want dat scheelt gelaad van de BR disc en komt wellicht laadtijd ten goede.
Vaklt vaak erg tegen. veel ontwikkelaars gebruiken de HDD om makkelijker gegevens te streamen oid. Vaak maakt het qua laadtijden vaak niks uit vergeleken met de 360 tegenhangers.
P.s. Met name van Killzone 2 valt het me tegen, juist een game die HD installation kan gebruiken want nu heb ik toch regelmatig 'freeze' laad momentjes en dat vind ik jammer op een PS3.
Killzone 2 werd geprezen voor het ontbreken van een installatie ondanks absurde GFX en effecten en jij gaat daar ff overheen met ik vind het jammer. Die laad "hikjes" komen met enige regelmaat voor maar altijd op momenten van rust en niet tussen een vuur gevcht oid. Ik vind dat gedoe om die hikjes misschien wel terecht (omdat ze er zijn) maar ik heb wel het idee dat er gewoon verder niet veel meer te zeiken was op de game. dus gaan we maar wat zeggen van de 0,2 seconde laadtijd op rustige momenten.

Die 500 gig ga je niet vol klrijgen met installatie bestanden. Misschien wel demo's als je ze allemaal gaat downloaden. verder moet je er gewoon lekker veel films en muziek op zetten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

swopdark schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:00:
[...]

Blijkbaar wist je dat nog niet? Het hele installatie gebeuren word/werd door de anti-PS3 community gebruikt als stok. Het zou onnodig zijn en "alle" spellen vereisen een 10 minuten lang durende installatie procedure waardoor je dus 10 minuten niet kan gamen en je HDD te snel vol raakt. Zoals bijna ieder PS3 bezitter zelf ook weet zijn er slecht een handjevol games die een install vereisen. + nog een paar waarbij het optioneel is
Je hebt duidelijk de kwestie compleet gemist, of je hebt nog niet veel met je ps3 gedaan. Het grote probleem is dat er met alle gedownloade games en zelfs met sommige retail games uberhaupt een installatie nodig is, terwijl dit bij de andere 2 consoles helemaal niet nodig is en je na het downloaden direct kan spelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap het probleem met 10 minuten installeren niet ... Je hebt dat 1 malig en het komt alles ten goede, immers een PS3 BR laser heeft NIET het eeuwige leven. Bovendien is een HD altijd sneller dan welke optische drive dan ook.

Tja muziek en films erop doe ik niet omdat ik de PS3 qua multimedia station een draak vind.
Waarom, hij speelt heel veel formaten niet (.MKV als simpel voorbeeld) en anno 2009 en bijna 2010 is dat toch wel steeds vaker de standaard voor HD content.
Voor muziek heb ik een Ipod vol muziek en ga ik niet een PS3 opstarten en een scherm aanzetten om een muziekje te luisteren.

Maar je had gelijk, ik wist niet wat de preciese reden was mbt installaties en had me vergist.
wellicht doordat ik al een tijdje een X360 heb en games full installen erg handig is zolang je voldoende schijf ruimte vrij hebt, en juist dat heb ik plenty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

lama

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 224360 op 11-09-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het ook dat de PS3 erg picky is met USB sticks ?
Heb hier een Freecom usbstick die welliswaar cheap is maar het op mijn PC, Laptop en zelfs de Samsung TV doet maar de PS3 wil hem maar niet zien ...

Anybody ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:47:
Heb hier een Freecom usbstick die welliswaar cheap is maar het op mijn PC, Laptop en zelfs de Samsung TV doet maar de PS3 wil hem maar niet zien ...

Anybody ?
Ik heb hier weinig ervaring mee, maar wellicht moet je eerst de juiste mappenstructuur hebben? Dus mapje ps3 aanmaken en daarin map Music voor muziek, Video voor video e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ok, het is dus niet zo dat je wat mp3's in de root kan zetten ofzo ? pics ook niet neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Anybody ?
Driehoekje drukken en dan alles weergeven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Wat hij zegt, indien je alles in de root zet, moet je alles weergeven doen, anders ff mapjes per bestandtype maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

hoe zit dat nou met hdmi kabel, ik had gisteren nogal schrik, omdat ik geen beeld kreeg via hdmi, zomaar out of the bleu , nou hebben ze mij verteld dat ik een betere hdmi kabel moest kopen, omdat de goedkope ala(3 euro) , schijnbaar moeite hebben met verbinden na de tv af en toe?

of heeft iemand een antwoord op waarom af en toe de ps3 geen beeld meer geeft via hdmi, een reset van de hdmi instellingen , verhelpt dat probleem weer , maar heb weinig zin omdat om de week te gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb een kabel van € 1,35, werk perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:03
Mijn kabel van 8 euro werkt ook gewoon. Helaas werkt mijn nieuwe (1.3 compliant) van een tientje niet :P Maar allekabels gaat een nieuwe opsturen, hopelijk lost dat het op

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245222

Ik heb ook nooit last gehad met mijn goedkope kabeltje hoor, werkt perfect. Misschien ligt eht aan de tv ofzo als je een andere hdmi poort heb moet je die misschien is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247753

Kwaliteit van de HDMI-kabel heeft geen enkele invloed op de beeldkwaliteit.

Het kan wel zijn dat een goedkope kabel minder degelijk gemaakt is en vlugger breekt.

Ikzelf heb een HDMI-kabel van 3€ tussen mijn laptop en mijn scherm zitten en ik moet zeggen dat mijn beeld heel af en toe weg valt als ik er een duw tegen geef oid. Ik heb dezelfde kabel aan mijn PS3 zitten en daar (nog) geen problemen. Het kan dus wel degelijk zijn dat je kabel naar de haaien is.

Eerst eens met een andere HDMI-kabel proberen voordat je je PS3 de schuld geeft. :-) (da's ook het eerste wat Sony zal zeggen als je hen contacteert)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 247753 op 11-09-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03 16:56
Wat betreft de DS3, zie zojuist een actie bij bigdennis 49,95 euro (boven 47.50 geen verzendkosten dus das ook wel relaxed).

Blauw, Rood, Wit, Zilver, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Anoniem: 247753 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:29:
Kwaliteit van de HDMI-kabel heeft geen enkele invloed op de beeldkwaliteit.

Het kan wel zijn dat een goedkope kabel minder degelijk gemaakt is en vlugger breekt.

Ikzelf heb een HDMI-kabel van 3€ tussen mijn laptop en mijn scherm zitten en ik moet zeggen dat mijn beeld heel af en toe weg valt als ik er een duw tegen geef oid. Ik heb dezelfde kabel aan mijn PS3 zitten en daar (nog) geen problemen. Het kan dus wel degelijk zijn dat je kabel naar de haaien is.

Eerst eens met een andere HDMI-kabel proberen voordat je je PS3 de schuld geeft. :-) (da's ook het eerste wat Sony zal zeggen als je hen contacteert)
via de xbox werkt die prima ;)

aan de kabel is verder niets te zien, niet geknikt ectr, zit er goed in, maar hopen dat het eenmalig was dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:36
wjcastelijns schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:33:
Wat betreft de DS3, zie zojuist een actie bij bigdennis 49,95 euro (boven 47.50 geen verzendkosten dus das ook wel relaxed).

Blauw, Rood, Wit, Zilver, Zwart
Heb hem van de week via amazon in england besteld nog geen 42 euro incl verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024

Anybody ?
Je kan idd met driehoekje, en dan alles weergeven klikken of je moet drie mappen met de naam VIDEO, PICTURE, MUSIC. Je hebt je stick toch niet toevallig naar NTFS geformatterd? Hij moet wel FAT32 zijn. ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288328

Zwartkijker schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:08:
[...]

Van normaal gebruik zal het niet stuk gaan natuurlijk, maar in de verkeerde handen kan alles breken ;)

De bovenste controllersteun is volgens mij de achillespees van dit product, als je dit naar beneden drukt, dan plooit het een beetje mee, maar dat is echt mugge(n)ziften. Kwestie van toch maar iets te noemen :)

De mini USB kunnen zelfs wat naar boven en beneden draaien (grijze cilindertjes) zodat je de controller makkelijk kan (ont)koppelen.

Echt, ik ben er zeer over te spreken. Als de batterij bijna leeg is, blijf ik voortdoen tot ik stop (of course), schakel de PS3 uit en de charger aan en laat 's nachts de batterij opladen. Idem met mp3 spelers en andere shizzle die via mini usb laden.
Ik ben erg voorzichtig met mijn (en andermans) spullen, dus dat zal geen probleem vormen. Ik heb m net besteld voor 30 Euro inclusief verzenden. Bedankt voor alle informatie, Zwartkijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:17
Vampy719 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:47:
Hebben mensen al de nieuwe animated dynamic theme's voor de ps3, ik vind echt een leuke adon voor je ps3. Alleen ben ik ze nog niet tegen gekomen in de psn. In de japanse blijkt de animated dynamic theme africa gratis te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=GNJ39_n7Vrg

Iemand enig idee of deze ook ergens in NL gratis af te plukken is.

.
Die van Afrika is enkel in Japan volgens mij.
Wij hebben wel een gratis Wipeout theme, als cadeau omdat er vorige week geen animated themes waren in de Europese shop.
Verder kan je nog een kopen van LBP en van Motorstorm volgens mij (die laatste ben ik niet zeker).
Net geen € 2,00 per theme.

@ DaanJH, graag gedaan hoor. Veel plezier ermee (wat je ook aan een charger/hub van plezier kan beleven) ;)

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Die van wipe out was anders echt geen 2 euro waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Nico111 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:29:
Van die theme krijg ik egt koppijn van damn ! Heheh. Ik vind die van Afrika wel relax en die van lbp is op zich geinig maar na n tijdje erg je dr ook aan. Ik vind zelf gewoon de standaard wel de beste geen poespas :9

Tevens voor de mensen die importeren, Wet nu voor 19 pond inclusief verzendk. :9
http://www.zavvi.co.uk/za...cL3BsYXRmb3Jtc1wvcHMzIQ==

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 11-09-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Wipe Out theme was gratis voor ons omdat we hadden moeten wachten.
Ik had liever nog iets langer gewachten en een fatsoenlijke theme gekregen! :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• dangerpaki
Vandaag bij de MM in Rotterdam een PS3Slim gehaald voor 277 euro. Mooi bedrag vind ik. Was m'n Xbox voor 235 kwijt. Dus effe wat bijgelegd. Tweede DS3 controller inmiddels al wel besteld, dus die valt een van deze dagen op de mat.

Heb dat besturen via HDMI aangezet, super relaxed dat, werkt ook gewoon met mijn samsung ps42a450 plasma. Moet alleen nog uitzoeken of ook de play en stop knoppen hun werk doen als ik een DVD erin stop. Zou wel heel stoer zijn.

Net even demo Fifa10 gespeeld, had die ook op de Xbox gespeeld net voor ik hem wegdeed. Zie qua kwaliteit geen verschil. Fifa zelf speelt wel lekker, alleen misschien iets te lekker zeg maar. Erg makkelijk vergeleken met hoe PES normaal is. Maar wel lekker soepel. Even kijken hoe de PES demo wordt.

Anoniem: 103465

De PS3 slim gehaald bij Intertoys voor 299,00 geen zin om voor 4 euro naar de stad te gaan.

De slim is een stuk kleiner en lichter maar voelt goed aan en qua design valt het wel mee. het blijft
een computer voor games only.

Het geluid van de slim is anders dan van de eerste slim die ik had (60Gb) . Het is zachter maar op een bepaalde manier irri. Ik denk dat het komt dat ik het net kan horen als ik het geluid van de tv zacht heb staan of uit doe. Ik moet zeggen hij is een stuk rustiger dan de ruige PS3 .

Wat me opviel in het begin dat het leek of alles trager reageerde maar dat kwam mischien omdat ik alle
instellingen moest verwerken etc. nu na een dag lijkt alles wel in orde

Ik mis niet de aan en uit knop, mijn 2 usb aansluitingen en de card reader en ook niet de PS2 games die
ik overigens allemaal verkocht heb voor een goede prijs.

Wat nog wel tegenviel is de warmte ontwikkeling maar deze is ietsje minder dan bij de PS3 slim 60 Gb want deze verwarmde met warme lucht de hele kamer :)

Al met al blij dat ik de PS3 slim heb gekocht maar dat was ook een reden voor ,namelijke een losse dualshock controller 3 kost 60 euro en een grotere hdd kost ook wel 50 euro en door de oude PS3 te verkopen heb ik dus twee items die ik deze zomer wilde en omdat de slim eraan kwam heb ik daarvan maar geprofiteerd. O-) ik geef deze PS3 wel een lagere cijfer dan de eerst PS3 60Gb maar dat komt omdat de slim een uitgeklede versie is. _/-\o_

De PS slim moet je gewoon kopen - gratis online gamen - ingebouwde wife en levensduur is groter dan
bij de xbox 360 en uiteindelijk goedkoper als je online wil gamen }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 12-09-2009 08:37 ]

Nico111 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:29:
Ik heb m even een minuut bekeken en m er toen weer af gehaald, veels te druk dat thema. Ik heb liever een rustige achtergrond, dus daarom lijkt het mij wel mooi om een dynamisch Flower thema te hebben ofzo met een graslandschap dat je zachtjes ziet bewegen :) In ieder geval iets dat niet teveel afleid.

MotorStorm Pacific Rift is trouwens sinds gisteren binnen _/-\o_ Zometeen maar eens kijken of het wat is, maar ik verwacht dat ie weer erg goed gaat zijn. Wel jammer dat ik m in een platinum doosje gekregen heb...

PSN id: NL_SToRM

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:32:

De PS slim moet je gewoon kopen - gratis online gamen - ingebouwde wife en levensduur is groter dan
bij de xbox 360 en uiteindelijk goedkoper als je online wil gamen }:O
Nu weet je zeker dat de PS3 goed gaat verkopen, welke game-nerd wil er nou geen wife gratis. :+

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Anoniem: 233253

S2S schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:01:
[...]

Nu weet je zeker dat de PS3 goed gaat verkopen, welke game-nerd wil er nou geen wife gratis. :+
Er zullen ook mensen zijn die wel een PS3 willen hebben en hun wife daarbij inruilen. Dan kunnen die gasten die een gratis wife willen d'r meteen meenemen.

• dangerpaki
Zo effe een update:
  • Net de postbode langsgeweest om mijn twee dagen terug bestelde DS3 controller (via Amazon) te brengen. (Superblij)
  • Heb vanochtend even zitten gamen, en een aantal demo's gespeeld.
  • De demo van Fight Night 4 is wel lachuh, met name omdat je niet domweg op knoppen moet drukken maar echt moet nadenken en heen en weer meot bewegen. Spel ziet er wel supergaaf uit, hoewel de eerste trainingssessie in de demo een lelijke omgeving heeft is dat tijdens echte partijen geen enkel probleem.
  • Demo van Litte Big Planet viel me verassend mee, had verwacht dat het echt een kinderspel zou zijn. Is het ook wel maar het is een prima spel waar je makkelijk aan verslaafd raakt zeker als je met meerdere mensen speelt. Dus die wil ik waarschijnlijk wel gaan halen binnenkort.
  • Wat me verder opvalt is dat het downloaden heel langzaam gaat op de achtergrond als je bezig bent met gamen. Wordt er uberhaupt wel gedownload als je bezig bent met gamen?
  • Wat nog tegenvalt is dat als je de browser gebruikt en op internet ergens een filmpje wilt afspelen (gametrailers) dat dat erg hapert. Erg jammer voor een apparaat dat wordt beschreven als een erg krachtig multifunctioneel ding. Hoewel ik bijna zeker weet dat dit ligt aan de slechte coding van de browser zelf.
  • Update over de HDMI control. Op zich best handig, enig probleempje is dus dat ik nu m'n console aan wou laten staan zodat de demo's gedownload werden en m'n nieuwe controller volledig opgeladen werd. Maar dan moest de TV aanblijven want anders ging de console ook uit. Dus HDMI control eventjes uitgezet.
  • De play/pause/forward/rewind knoppen van m'n TV afstandbediening werken helaas niet via HDMI bij het afspelen van een DVD. Maar TV gaat wel automatisch aan op goede HDMI kanaal als de PS3 aangaat. PS3 gaat ook automatisch uit als de TV uitgezet wordt. Dus op zich wel netjes.
  • Mijn laders van m'n HTC telefoontjes werkten helaas niet om de controllers op te laden. Wel erg jammer. De officiele lader (opladen via de normale stopcontact) die Sony zelf heeft uitgebracht in Japan is helaas nergens te koop in EU of US. Dus ik ben nog steeds op zoek naar een lader voor m'n controllers die gewoon via de stopcontact oplaadt en twee controllers tegelijk kan opladen.
Dit is mijn samenvatting tot nu toe over de PS3. Ben wel tevreden en zeker wel blij dat ik de Xbox heb weggedaan. Niet omdat dat een slecht apparaat is, nee zeker niet. Maar ben gewoon meer een PS3 man en de exclusives zullen mij beter bevallen. Ik ben nu al stiekem weg van LBP.

Dus heb ik twee vragen:
  1. Downloadt de PS3 op de achtergrond als je aan het gamen bent? Zo, ja waarom wordt dat zo langzaam en is daar wat aan te doen?
  2. Weet iemand waar de originele Sony lader voor controllers te verkrijgen zou zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 12-09-2009 12:07 ]

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Anoniem: 233253 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:43:
[...]

Er zullen ook mensen zijn die wel een PS3 willen hebben en hun wife daarbij inruilen. Dan kunnen die gasten die een gratis wife willen d'r meteen meenemen.
Oei, dan zou ik wel voor de fat ps3 gaan. Ik denk niet dat er veel valt te zien bij de wife van de slim :D

Maar ff n vraagje, ik heb nog een schlemielige 5 euro psn tegoed en zal pas opwaarderen als de cards komen. Ik zit nu dan te twijfelen tussen pixeljunk monsters, trash panic of numblast. Welke van de drie zou ik moeten kiezen?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:29
Q:dangerpaki

Dit komt om dat tijdens het downloaden gelijk de bestanden worden gecodeerd. De downloads kan je gewoon op de achtergrond downloaden tijdens het gamen.

[ Voor 5% gewijzigd door Evertt op 12-09-2009 12:16 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dangerpaki schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:03:
...
Dus heb ik twee vragen:
  1. Downloadt de PS3 op de achtergrond als je aan het gamen bent? Zo, ja waarom wordt dat zo langzaam en is daar wat aan te doen?
Evertt schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:14:

Dit komt om dat tijdens het downloaden gelijk de bestanden worden gecodeerd. De downloads kan je gewoon op de achtergrond downloaden tijdens het gamen.
Ja en Nee, het is mij opgevallen dat er spellen zijn waarbij downloads wel doorgaan tijdens het gamen, maar ook spellen waarbij de download gewoon gepauzeerd wordt.
Zo weet ik bijvoorbeeld dat bij oblivion downloads doorlopen, en bij guitar hero 5 niet.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Evertt schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:14:

Niet altijd, als je offline speelt gaan de downloads door, maar als je online multiplay speelt stoppen ze.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Anoniem: 255271

Topicstarter
Het nieuwe topic is (met vertraging door een citytrip) geopend, dus je mag daar gaan posten :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 22:42

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.