• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:59

Cablekevin

CCCP Baby!

Stancke schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:12:
Ok, eerste probleem!

Wil net m'n PS3 aansluiten op een old-skool TV scherm.

Nu, op de voorzijde van de TV kan ik de (witte-rode-gele/oranje) kabels apart aansluiten. Wanneer ik de power inschakel van de PS3 geeft hij geen enkel beeld of geluid.

2e Poging dan... Die 3 aparte kabels aansluiten op de bijgeleverde SCART aansluiting. De SCART aansluiting langs de achterkant van de TV aangesloten en opnieuw hetzelfde probleem...

Ik heb de PS3 2ehands overgekocht (PS3 werkt perfect, geen twijfel over) van iemand die de PS3 heeft aangesloten via HDMI.

Kan dit de oorzaak zijn? Dat de PS3 nog ingesteld is via HDMI terwijl hij eigenlijk via AV (?) moet werken.

Kan iemand mij helpen? Zit al de hele tijd te Googlen maar vind niets concreets...

Alvast bedankt mannen...
De PS3 staat nog ingesteld op een HDMI output.
Houd de knop eventjes in tot er beeld komt, dan staat de PS3 in video reset mode zodat je zelf instellingen kan selecteren.

USB Oplader van dealextreme werkt met een PS3 controller om op te laden d.m.v. Netstroom

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 20:12
Ok, eerste probleem!

Nu, op de voorzijde van de TV kan ik de (witte-rode-gele/oranje) kabels apart aansluiten. Wanneer ik de power inschakel van de PS3 geeft hij geen enkel beeld of geluid.

2e Poging dan... Die 3 aparte kabels aansluiten op de bijgeleverde SCART aansluiting. De SCART aansluiting langs de achterkant van de TV aangesloten en opnieuw hetzelfde probleem...

Ik heb de PS3 2ehands overgekocht (PS3 werkt perfect, geen twijfel over) van iemand die de PS3 heeft aangesloten via HDMI.

Kan dit de oorzaak zijn? Dat de PS3 nog ingesteld is via HDMI terwijl hij eigenlijk via AV (?) moet werken.

Kan iemand mij helpen? Zit al de hele tijd te Googlen maar vind niets concreets...

Alvast bedankt mannen...
Als je de PS3 start moet je de aan/uit knop (dat touch ding aan de voorkant) 5 seconde vasthouden. Dan reset hij de video output naar 576p en dan krijg je wel beeld.
Staat in de handleiding.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06
Ok, eerste probleem!

Alvast bedankt mannen...
Wat voor lampje gaat er branden op je PS3 zelf?
Staat het kanaal van de tv goed?
Probeer eens de aan-knop ingedrukt te houden tot ie de tweede keer piept, dan reset hij de instellingen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 22:07
Inderdaad jongens! That did the trick! Bedankt!

Nog vlug een vraagje: moet er een kabel aangesloten zijn om de controller te gebruiken? Het kan natuurlijk zijn dat de batterij van alle 3 de controllers leeg zijn maar dat betwijfel ik. Gelukkig heb ik nog de afstandsbediening waardoor ik toch nog kan werken.

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Stancke schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:28:

Nog vlug een vraagje: moet er een kabel aangesloten zijn om de controller te gebruiken? Het kan natuurlijk zijn dat de batterij van alle 3 de controllers leeg zijn maar dat betwijfel ik. Gelukkig heb ik nog de afstandsbediening waardoor ik toch nog kan werken.
Nieuwe controller altijd even pairen d.m.v. usb aan ps3 en de controller te hangen dan hoort de controller bij de PS3, je kunt je controller gebruiken als je hem met usb aangesloten hebt, maar kan ook draadloos spelen als de controller vol is.

Anoniem: 233253

Stancke schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:28:

Hoeft niet.

edit: zie hierboven-->Wel even de eerste keer om de controller aan te melden als dat niet al gebeurd is.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 233253 op 10-09-2009 14:33 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 18:03
GG---77 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:56:
[...]

Ik merk toch wel dat als ik weet hoe je er een kan krijgen, ik er net even meer mijn best voor doe. Terwijl het me eigenlijk niks doet. Dus het werkt stiekum toch ook bij mij!
Ik ben aan het trophy hunten in KZ2. Voor zo'n geweldige game vond ik het percentage te laag namelijk :) Ben nu alle intel en signs aan het zoeken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik internet al heb geraadpleegd, aangezien sommige signs wel echt belachelijk goed verstopt zitten.

Nog iets anders: ik kreeg enkele weken geleden in KZ2 zomaar de "Eervolle vermelding #1" trophy (= Bereik de nummer 1 positie in de wekelijkse scorelijst) :? :*) . Die kan ik onmogelijk gehaald hebben, aangezien ik helemaal niet veel online had gespeeld die week...

Was dit een presentje van Guerilla misschien? Iemand anders deze ook gekregen?

[ Voor 23% gewijzigd door Dynamix op 10-09-2009 14:48 . Reden: typo ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:36
Cablekevin schreef op donderdag 10 september 2009 @ 14:15:
USB Oplader van dealextreme werkt met een PS3 controller om op te laden d.m.v. Netstroom
Dank, Dus het kan toch wel gewoon. Ik ga eens kijken of mijn lader van thuis het doet, zo ja dan is het mooi, hoef ik alleen nog een cradle te bestellen waarop ik twee controllers tegelijk kan laden. Zo niet, dan bestel ik de cradle en daarbij de lader van dealextreme die het bij jou wel doet.

• Dynamix
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Hier word ik vrolijk van in ieder geval _/-\o_

http://web.me.com/steven....MB/PlayStation_3_XMB.html

[ Voor 52% gewijzigd door Dynamix op 10-09-2009 15:26 ]

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

In the meantime I hope you guys will enjoy the Dynamic Themes that will be available from the Store later today. There’s one each for MotorStorm & LittleBigPlanet and by way of a small thank you for having to wait that little bit longer, a fantastic Wipeout HD Fury theme that will be available to you for FREE.
*O* *O* *O*

http://blog.eu.playstatio...nt-page-13/#comment-22314

Ow ja, en de Fifa 10 demo natuurlijk :)

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:01
Surineeslander schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:25:
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Hier word ik vrolijk van in ieder geval _/-\o_

Hier word ik ook vrolijk van.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is er nu zo erg aan die XMB? Vind het wel allemaal netjes werken. Ok, friends-game uitnodigen mogen iets duidelijker op het scherm komen, zie nu bv pas dat iemand mij echt dagen lang heeft geprobeerd uit te nodigen voor paar rondjes SC4.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Dat ziet er leuk uit, ben benieuwd, hoe of wat. :)

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vads schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:18:
[...]
Hmmm, krijg net een mail van Zavvi (waar ik het besteld had) dat ze de bundel niet naar buiten de UK versturen... Zet dat er dan bij!!! Zo teleurgesteld...
[...]
Waar heb jij het besteld?
Free record shop.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Ik heb mijn PS3 echt pas een week dus sorry, maar wat moet ik hier zien?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

bram1984 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:56:
[...]

Niks, zo zou de XMB eruit kunnen zien als Sony naar een fan zou luisteren die goed is in mockups.

Never gonna happen.

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

bram1984 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:56:
[...]

Sinds de 3.0 update zit er een hele lelijke border bij de tijd, en zit er een klokje wat overigens wel cool is.
Bij de friendslist zit er nu een heel lelijk grijs blok om de users heen wat totaal niet in contrast is met het complete XMB zelf, en zo zijn er nog wel meer dingen op te merken waar een hoop users niet tevreden mee zijn.
Persoonlijk heb ik spijt dat ik mijn console (phat) heb geüpdate naar 3.0, teveel lelijke features, of ontbrekende dingetjes naar mijn mening.

• bram1984
Ik heb 'm alleen maar om mee te gamen, dus van het uiterlijk van de interface kan ik echt geen seconde wakker liggen gelukkig.

• Dynamix
bram1984 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:21:
Ik heb 'm alleen maar om mee te gamen, dus van het uiterlijk van de interface kan ik echt geen seconde wakker liggen gelukkig.
Ik lig er ook niet wakker van, maar dat neemt niet weg dat ik iedere verbetering wel aanmoedig. Aan dergelijke feedback heeft Sony ook veel, tenminste als ze de kop niet in het zand steken...

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:11
Als ik op de site van de FRS kijk dan is de bijgeleverde gitaar een GH:WT gitaar en niet de nieuwe GH5 gitaar. Zie ook de post van Tharulerz in het in Guitar Hero 5 kopen topic.

Zie net dat dit niet de vraag van Vad was ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DPhoenix op 10-09-2009 16:54 ]

AULXJMHR

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-05 13:14

Denko

|{ing Øf ßlitz

Net LBP uitgespeeld single player mode..pff, gaaf spel hoor voor 2 tientjes. Laatste 3 lvl's ofzo waren echt een bitch :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Anoniem: 238992

Natuurlijk weer niet in de nederlandse shop
of komt dat nog?

Denko schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:58:
Net LBP uitgespeeld single player mode..pff, gaaf spel hoor voor 2 tientjes. Laatste 3 lvl's ofzo waren echt een bitch :P
Dit spel is vooral leuk als je het met meerdere mensen speelt, en je kan ook nog heel veel levels online spelen

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 238992 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:59:
[...]

Natuurlijk weer niet in de nederlandse shop
of komt dat nog?
Wat maakt dat nou weer uit :?

Het is niet alsof het verschrikkelijk veel moeite kost om even een UK accountje aan te maken. Maar aangezien het een gratis theme betreft lijkt me de kans vrij groot dat die op alle EU stores terecht komt.

[ Voor 15% gewijzigd door Ace op 10-09-2009 18:12 ]

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-05 10:14
Ik wil graag mijn ps3 backuppen. nou heb een externe harde schijf geformatteerd van 350 gb. maar ik las dat het een fat 32 moet zijn ipv ntsc ofso iets. ik kan dit niet wijzigen bij optie formatteren? hoe zet ik me harde schijf van het merk medion hddrive 2 go op fat 32? want dat moet ofso... ik wil er namelijk een 320 gig inzetten. heb nog maar 5 gig over van de 60gb:P

[ Voor 11% gewijzigd door Canerooo op 10-09-2009 18:16 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:13
Canerooo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:15:
Ik wil graag mijn ps3 backuppen. nou heb een externe harde schijf geformatteerd van 350 gb. maar ik las dat het een fat 32 moet zijn ipv ntsc ofso iets. ik kan dit niet wijzigen bij optie formatteren? hoe zet ik me harde schijf van het merk medion hddrive 2 go op fat 32? want dat moet ofso... ik wil er namelijk een 320 gig inzetten. heb nog maar 5 gig over van de 60gb:P
Als jij in Windows gaat formatteren dan krijg je als het goed is de optie om te kiezen voor NTFS of FAT32. Waar probeer jij het mee? Gewoon in Deze Computer moet voldoende zijn :)

The devil is in the details.

Ace schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:10:
[...]

Het is niet alsof het verschrikkelijk veel moeite kost om even een UK accountje aan te maken. Maar aangezien het een gratis theme betreft lijkt me de kans vrij groot dat die op alle EU stores terecht komt.
ik vind het onnodig om voor elk ding een ander account te moeten hebben.
moet je nu een UK , USA of Japans account aanmaken.
En ik weet ook niet precies hoe het werkt,dit wat betreft adres ed

• Aemstel
  • Laatst online: 15-05 15:36
[...]

Volgens mij bedoelt hij gewoon dat hij het nog niet kan vinden in de store :)
Komt inderdaad vanavond uit, bij de store update van vandaag.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Gaan we weer. ?T gaat er niet om dat het niet moeilijk is om een US account aan te maken, maar laat sony er gewoon voor zorgen dat iedereen het kan downloaden zonder een account aan te hoeven maken met een fake adres. Wat ik erg onhandig vind.. ik wil gewoon een account.

• M a r c o
  • Niet online
DPhoenix schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:45:
[...]
Als ik op de site van de FRS kijk dan is de bijgeleverde gitaar een GH:WT gitaar en niet de nieuwe GH5 gitaar. Zie ook de post van Tharulerz in het in Guitar Hero 5 kopen topic.

Edit: Zie net dat dit niet de vraag van Vad was ;)
Het lijkt inderdaad op een WT gitaar.
Maar voor zover ik kan zien is dit overal zo. volgens is er nog helemaal geen GH5 gitaar, of voorlopig nog niet in ieder geval.
Bij elke shop zie je dezelfde gitaar op het plaatje.
Anoniem: 238992 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:23:
ik vind het onnodig om voor elk ding een ander account te moeten hebben.
moet je nu een UK , USA of Japans account aanmaken.
En ik weet ook niet precies hoe het werkt,dit wat betreft adres ed
Een Japans en US-account aanmaken; http://www.ps3-sense.nl/f...on-network-account-1.html

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• H.Boss
  • Laatst online: 09:22

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb een probleempje met mijn PS3 slim.

Ik had gister wat dvdtjes gehuurd en ook een blu ray en heb zelf ook wat blu ray films thuis liggen.

maar de dvds leest die wel, maar als ik die wil opstarten. Dan komt er geen signaal door, dan krijg ik een zwart scherm en is het scherm naar een analoog/digitaal signaal aan het zoeken. En bij de blu ray werkt alles perfect. Weet iemand waar dat aan kan liggen?

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Waar blijft die PSN update.. Wil de FIFA10 demo spelen :>

Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:24:
[...]

Gaan we weer. ?T gaat er niet om dat het niet moeilijk is om een US account aan te maken, maar laat sony er gewoon voor zorgen dat iedereen het kan downloaden zonder een account aan te hoeven maken met een fake adres. Wat ik erg onhandig vind.. ik wil gewoon een account.
hier ben ik helemaal mee eens

het is toch belachelijk dat je een Japans account moet aanmaken om de Africa item te downloaden
En ga zo maar door.

Waar kan je nu de verschillende stores bekijken
En waar zien jullie wanneer en wat er in de Nederlandse store wordt geplaatst?

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Anoniem: 238992 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:41:
[...]

hier ben ik helemaal mee eens

het is toch belachelijk dat je een Japans account moet aanmaken om de Africa item te downloaden
En ga zo maar door.

Waar kan je nu de verschillende stores bekijken
En waar zien jullie wanneer en wat er in de Nederlandse store wordt geplaatst?
Achja sommige vinden het totaal geen probleem, maar ik vind het niet praktisch om 3 accounts te hebben voor PSN. Er wordt regelmatig een PSN update gepost! Daar kun je zien wat er allemaal is toegevoegd.

• M a r c o
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:44:
[...]
Achja sommige vinden het totaal geen probleem, maar ik vind het niet praktisch om 3 accounts te hebben voor PSN. Er wordt regelmatig een PSN update gepost! Daar kun je zien wat er allemaal is toegevoegd.
en sony kan weer zeggen dat ze xx miljoen PSN leden hebben.
wat ondertussen dus een cijfer is geworden dat geen enkele betekenis heeft.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

M a r c o schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:51:
[...]

Niet als iedereen 3 PSN accounts heeft nee.. :P Waarschijnlijk allemaal met een US adres van de KFC 8)7

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:51:
[...]

Die mensen daar bij Sony hebben nog wel iets van hersens lijkt me en er zal vast wel gekeken worden naar meer dan alleen het aantal accounts dat wordt aangemaakt. Ze zullen ook kijken naar IP nummers, gebonden aan account namen zodat ze zo ook wel een schatting kunnen maken van het 'echte' aantal user accounts.

staat er eigenlijk ergens beschreven of dit wel of niet mag?
Kan je account geblokkeerd worden?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:46

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

MrJoker1985 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:37:
Ik heb een probleempje met mijn PS3 slim.

Ik had gister wat dvdtjes gehuurd en ook een blu ray en heb zelf ook wat blu ray films thuis liggen.

maar de dvds leest die wel, maar als ik die wil opstarten. Dan komt er geen signaal door, dan krijg ik een zwart scherm en is het scherm naar een analoog/digitaal signaal aan het zoeken. En bij de blu ray werkt alles perfect. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Wat zijn je instellingen voor dvd-playback? Upscalen?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 21:09
Anoniem: 238992 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:08:
staat er eigenlijk ergens beschreven of dit wel of niet mag?
Kan je account geblokkeerd worden?
Het is in zekere zin valsheid in geschrifte, want je registreert namelijk onder valse gegevens om iets te bereiken... Verder heb ik er nog nooit wat over gehoord van banrondes... Sterker nog, met de R&C demo was het volgens mij zelfs zo dat die uit de US-store niet werkte op PAL PS3's en toen aangepast werd omdat Insomniac Games simpelweg niet wist dat Europese gebruikers erop konden, maar als ze het zo erg hadden gevonden hadden ze het niet aangepast ;)

• M a r c o
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:54:
[...]
Niet als iedereen 3 PSN accounts heeft nee.. :P Waarschijnlijk allemaal met een US adres van de KFC 8)7
Ik heb het hoofkantoor van Microsoft genomen :P
Het is en blijft een feit dat developers veel meer moeite moeten doen voor Europa dan voor de US en Japan.
Beide hebben slechts 1 taal en in Europa moeten ze diverse talen, tarieven etc. etc handhaven.
Sony ziet ook wel dat tal van Europeanen met een Amerikaans en/of Japans account de PSstore bezoeken, dat weten de developers waarschijnlijk ook en mede daarom heeft de EU-store minder content.
Het kost ze gewoonweg teveel tijd. En tijd = geld.
Als je het mij vraagt hadden ze beter een Engelse/ Amerikaanse, een Russische, een Chinese, een Franse, een Spaanse en een Japanse Store kunnen maken die snel geupdate worden en de rest mag lekker wachten.
Het merendeel van de wereld kan dan zsm genieten.
Pech voor de mensen die zich niet willen aanpassen, die krijgen dezelfde content later.

[ Voor 23% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-09-2009 19:25 ]

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-05 20:40
De laatste pagina's is er veel gepost ivm het laden van de controllers.

Ik heb een Thrustmaster TX-3, en ik ben er super tevreden over.

Pro:
+ De stroom wordt afgetakt van de PS3, dus je kan laden terwijl de PS3 volledig uitstaat.
+ Er kunnen twee controllers tegelijk opgeladen worden.
+ USB-hub met 3 poorten aan de achterkant, geen hangende dongles meer bij GH, zelfs bij de full band.
+ Design, hoewel dat persoonlijk is natuurlijk. Ik vind het wel mooi.
+ Schakelaar (voor mij een pluspunt)
+ USB moet niet in PS3 zitten, enkel als je het als hub wil gebruiken.

Contra:
- De prijs, maximum € 39. Zelf heb ik het voor € 19, stond verkeerd geprijsd in de Makro. Aan de kassa was het € 39, mooi betaald en dan aan de balie laten weten. Speciaal opnieuw naar het rek om een foto te nemen met de verkeerde prijs (lang leve cameraphone) .Money in the bank :*)
Het Internet is groot, het kan dus zijn dat het verkrijgbaar is voor een zacht prijsje.

Mijn twee USb-poorten zijn continu bezet, aan de ene poort hangt mijn externe harde schijf (1 TB), de ander is met de charger.

Ivm 3.00, grootste nadeel vind ik het opstartscherm bij het opstarten van een spel dat verdwenen is :'(
Bracht toch telkens een wauw-gevoel naar boven bij mij, die tling ting.
Maar bij vrienden is het zonder PSN, dus zonder updates en met het geluidje. Daar wordt ik dan nostalgisch als ik dat geluidje hoor (lichtjes overdreven)

PSN: Zwartkijker

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:18:
Het is en blijft een feit dat developers veel meer moeite moeten doen voor Europa dan voor de US en Japan.
Beide hebben slechts 1 taal en in Europa moeten ze diverse talen, tarieven etc. etc handhaven.
Sony ziet ook wel dat tal van Europeanen met een Amerikaans en/of Japans account de PSstore bezoeken, dat weten de developers waarschijnlijk ook en mede daarom heeft de EU-store minder content.
Het kost ze gewoonweg teveel tijd. En tijd = geld.
Als je het mij vraagt hadden ze beter een Engelse/ Amerikaanse, een Russische, een Chinese, een Franse, een Spaanse en een Japanse Store kunnen maken die snel geupdate worden en de rest mag lekker wachten.
Het merendeel van de wereld kan dan zsm genieten.
Pech voor de mensen die zich niet willen aanpassen, die krijgen dezelfde content later.
Of nog een aparte Europese Unie Store waar het gewoon engels is en als valuta de euro. O+
Zijn er naast de EU, Us en JPN nog meer PSstores? Ik bedoel welke store moeten de Zuid Amerikanen, Oceaniers en Aziaten heen?

[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-09-2009 19:32 ]

Niet OF, maar EN! :P
Die was ik ff vergeten ...

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Voor wie het nog niet heeft meegekregen: Fifa 10 demo voor PS3 te downloaden in de UK PSN store, je ziet hem niet in de lijst staan, maar je moet gebruik maken van de zoekfunctie... Even fifa intypen ff naar onder scrolle en voila ;)

• Meelobee
  • Laatst online: 13:43

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:29:
[...]

Of nog een aparte Europese Unie Store waar het gewoon engels is en als valuta de euro. O+
Zijn er naast de EU, Us en JPN nog meer PSstores? Ik bedoel welke store moeten de Zuid Amerikanen, Oceaniers en Aziaten heen?
Ja inderdaad, waarom is er niet een EU Store voor alle landen met de Euro. Dan hadden we ook allang de PSN Cards kunnen hebben.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Zwartkijker
The US and Japan have a few Dynamic Themes available already. Where are ours?

The Dynamic Themes were supplied to all three regions at the same time, but unfortunately, due to the complexities of the PAL region’s PlayStation Store publishing process, they missed our publishing window last week. (Remember, we have 29 stores across 25 countries, which require the use of 13 currencies and 8 languages, so it’s more difficult for us to publish last minute content than it is for either the US or Japan). We can confirm that some Dynamic Themes will be made available on the EU Store this week, and we have a little surprise prepared especially for our PAL readers that we hope you’ll agree is worth the wait!

Geen wonder dat we hier sommige dingen wat later krijgen, als je ziet wat voor extra werk ze hebben.
Bron

Anoniem: 288328

Zwartkijker schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:25:
De laatste pagina's is er veel gepost ivm het laden van de controllers.

Ik heb een Thrustmaster TX-3, en ik ben er super tevreden over.

Pro:
+ De stroom wordt afgetakt van de PS3, dus je kan laden terwijl de PS3 volledig uitstaat.
+ Er kunnen twee controllers tegelijk opgeladen worden.
+ USB-hub met 3 poorten aan de achterkant, geen hangende dongles meer bij GH, zelfs bij de full band.
+ Design, hoewel dat persoonlijk is natuurlijk. Ik vind het wel mooi.
+ Schakelaar (voor mij een pluspunt)
+ USB moet niet in PS3 zitten, enkel als je het als hub wil gebruiken.

Contra:
- De prijs, maximum € 39. Zelf heb ik het voor € 19, stond verkeerd geprijsd in de Makro. Aan de kassa was het € 39, mooi betaald en dan aan de balie laten weten. Speciaal opnieuw naar het rek om een foto te nemen met de verkeerde prijs (lang leve cameraphone) .Money in the bank :*)
Het Internet is groot, het kan dus zijn dat het verkrijgbaar is voor een zacht prijsje.

Mijn twee USb-poorten zijn continu bezet, aan de ene poort hangt mijn externe harde schijf (1 TB), de ander is met de charger.
Inderdaad erg stijlvol. Hoe zit het met de kwaliteit van het product? Het product ziet er namelijk wel een beetje fragiel uit.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Zwartkijker schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:39:
The US and Japan have a few Dynamic Themes available already. Where are ours?

The Dynamic Themes were supplied to all three regions at the same time, but unfortunately, due to the complexities of the PAL region’s PlayStation Store publishing process, they missed our publishing window last week. (Remember, we have 29 stores across 25 countries, which require the use of 13 currencies and 8 languages, so it’s more difficult for us to publish last minute content than it is for either the US or Japan). We can confirm that some Dynamic Themes will be made available on the EU Store this week, and we have a little surprise prepared especially for our PAL readers that we hope you’ll agree is worth the wait!

Geen wonder dat we hier sommige dingen wat later krijgen, als je ziet wat voor extra werk ze hebben.
Bron
Ik snap dat het extra tijd kost, maar launch dan gewoon alles tegelijk. Nu hebben alleen de US en JPN store altijd alles als eerst.
Daarom zou een Engelstalige "Euro-store" helemaal nog geen slecht idee zijn.
Dan heeft iig het merendeel van Europa er z.s.m. plezier van.

Dit ( PS3 High-Res Image Enlargement Engine) ziet er ook mooi uit; http://www.youtube.com/wa...l&feature=player_embedded

[ Voor 47% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-09-2009 20:09 ]

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 07:45
Ik weet niet of het al langer zo is, maar sinds firmware 3.0 staat er iets extra bij Connection Test.
Namelijk de maximum download en upload van je verbinding. Al kwam er bij mij niets achter te staan als ik de test deed :) misschien dat men eerst iet moet downloaden van de Store ofzo?

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

• Zwartkijker
Anoniem: 288328 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:39:
[...]

Inderdaad erg stijlvol. Hoe zit het met de kwaliteit van het product? Het product ziet er namelijk wel een beetje fragiel uit.
Van normaal gebruik zal het niet stuk gaan natuurlijk, maar in de verkeerde handen kan alles breken ;)

De bovenste controllersteun is volgens mij de achillespees van dit product, als je dit naar beneden drukt, dan plooit het een beetje mee, maar dat is echt mugge(n)ziften. Kwestie van toch maar iets te noemen :)

De mini USB kunnen zelfs wat naar boven en beneden draaien (grijze cilindertjes) zodat je de controller makkelijk kan (ont)koppelen.

Echt, ik ben er zeer over te spreken. Als de batterij bijna leeg is, blijf ik voortdoen tot ik stop (of course), schakel de PS3 uit en de charger aan en laat 's nachts de batterij opladen. Idem met mp3 spelers en andere shizzle die via mini usb laden.

Anoniem: 246771

Het is me opgevallen dat op de PS3 schijnbaar niet alle games (game data)op de HD worden opgeslagen. Kan ook de optie niet vinden om dat desnoods op commando te doen.

Baal ervan want ik stik van de vrije ruimte en wil die games op de HD hebben want dat scheelt gelaad van de BR disc en komt wellicht laadtijd ten goede.

Iemand ?

P.s. Met name van Killzone 2 valt het me tegen, juist een game die HD installation kan gebruiken want nu heb ik toch regelmatig 'freeze' laad momentjes en dat vind ik jammer op een PS3.
b00b13 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:08:
Ik weet niet of het al langer zo is, maar sinds firmware 3.0 staat er iets extra bij Connection Test.
Namelijk de maximum download en upload van je verbinding. Al kwam er bij mij niets achter te staan als ik de test deed :) misschien dat men eerst iet moet downloaden van de Store ofzo?
Werkt bij mij wel.
Probeer anders eens iets wat GRATIS is te downloaden. ;)

edit: PS-store update is er. ;)
Volgens mij nog even geduld hebben. :z

[ Voor 78% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-09-2009 20:17 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:39
Nederlandse PS3 Store geupdate, FIFA 10 is nu ook in de NL store te vinden. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 10-09-2009 20:26 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Probeer nu de FIFA10 demo via de NL store te downloaden maar krijg een 80023103 error. Heb net een US account aangemaakt en wilde nog een JPN en UK account aan te maken, maar daar krijg ik ook deze error. Meer mensen last van deze error? Misschien door de drukte?

EDIT: Aan het downloaden. 23 minuten resterend :z

@hieronder, slechte timing om de accounts aan te willen maken. hahah alleen de US is gelukt. :D

[ Voor 22% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-09-2009 20:32 ]

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:24:
[...]

Ik snap echt niet waarom iedereen zo moeilijk doet over een paar extra accountjes aanmaken. Het is de snelste manier om bij alle content te komen. Het zal mij toch aan mijn reet roesten dat er aan de linkerkant 3 accounts staan met UK/USA/JAP achter mn naam?

Het is niet alsof je elke keer moet kiezen, enige keer dat je ze ziet is om even de andere stores te checken.

Kan je wel boos in een hoekje gaan zitten met je ene account maar daar gaat Sony echt niet dingen sneller mee vrij geven. Er zijn nu eenmaal regio beperkingen en die zullen er altijd blijven ook, wees blij dat je er op deze manier uberhaupt nog bij kan.
Probeer nu de FIFA10 demo via de NL store te downloaden maar krijg een 80023103 error. Heb net een US account aangemaakt en wilde nog een JPN en UK account aan te maken, maar daar krijg ik ook deze error. Meer mensen last van deze error? Misschien door de drukte?
Fifa10 demo krijg ik ook een error als ik hem wil downloaden idd, het zal ietwat drukjes zijn :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ace op 10-09-2009 20:30 ]

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Krijg die error ook. Zal wel door de drukte komen denk ik. Ik heb wel al de wipeout thema gedownload.

edit: in en uitgelogd, stond fifa demo al in mn history en kon ik hem meteen downloaden. Ook wel grappig btw dat er een lbp demo is (nu pas) en een fat princess demo.

[ Voor 45% gewijzigd door KngfCnns op 10-09-2009 20:36 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

LBP-demo is voor de nieuwe PS3-bezitters. ;)

• H.Boss
  • Laatst online: 09:22

H.Boss

Hugo Boss

Hillie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:11:
[...]

Wat zijn je instellingen voor dvd-playback? Upscalen?
Alles staat op de standaard instellingen niet eens aan gezeten.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Is er al iets bekends over hoe "uitzending gemist" gaat werken? Zou ik wel een leuke functie vinden als het net zo gaat werken als bij de BBC iplayer op de PS3.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

BatmanHorizon schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:31:
Krijg die error ook. Zal wel door de drukte komen denk ik. Ik heb wel al de wipeout thema gedownload.

edit: in en uitgelogd, stond fifa demo al in mn history en kon ik hem meteen downloaden. Ook wel grappig btw dat er een lbp demo is (nu pas) en een fat princess demo.
Een fat princess demo? Ik heb tot nu toe alleen een trailer gezien. Een demo zou goed zijn. Ik vind dit echt een spel die ik eerst even wil testen voor ik besluit hem wel of niet te kopen. Kun je op de PS3 zelf geen lijst "whats new in store" zien trouwens?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

'in de spotlight' is een lijst met de nieuwste store apps

• KngfCnns
Bor de Wollef schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:09:
[...]

Een fat princess demo? Ik heb tot nu toe alleen een trailer gezien. Een demo zou goed zijn. Ik vind dit echt een spel die ik eerst even wil testen voor ik besluit hem wel of niet te kopen. Kun je op de PS3 zelf geen lijst "whats new in store" zien trouwens?
Bij "In de Spotlight" staat toch echt de demo van Fat Princess in de NL store. Niet dat ik hem ga downloaden, want ik heb m al :).

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
PNC's ( Playstation network card ) bij ps3home.nl opgedoken.
Levering vanaf 18-09, volgende week vrijdag dus, alleen de prijs is minder, 1:1.
Bij bol.com idem

Vanaf zelfde datum ook verkrijgbaar o.a. bij Shopto.net ( uit de UK ) met gunstigere prijzen.
Let wel, kies voor instant code, anders zijn ze duurder.
Waarde 50 GBP, kost 44,85 GBP ( geen verzendkosten, code per mail )
Waarde 20 GBP, kost 17,85 GBP ( geen verzendkosten, code per mail )

• M a r c o
  • Niet online
[quote]Yippie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:45:
Levering vanaf 18-09, volgende week vrijdag dus, alleen de prijs is minder, 1:1.

ja, wat had je dan verwacht, dat je 20 euro tegoed voor 15 euro kon kopen.
kom op zeg 8)7

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Ik schrijf toch niet dat ik het gek vind :?

Bovendien verwacht ik inderdaad, net als nu al met US en UK PSN cards, dat de prijs zal dalen, als er meer aanbieders komen.
Yippie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:06:
Bovendien verwacht ik inderdaad, net als nu al met US en UK PSN cards, dat de prijs zal dalen, als er meer aanbieders komen.
Heeft dat niet gewoon te maken met de wisselkoers (Dollar -vs- Euro)?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:15:
[...]

Heeft dat niet gewoon te maken met de wisselkoers (Dollar -vs- Euro)?
Het heeft te maken met het feit dat zo'n online toko 99% van zijn marge weggeeft, en hoopt op die manier mega aantallen te maken. Iets waar normale (online) winkels nooit tegenop kunnen.

• M a r c o
  • Niet online
Yippie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:06:
Ik schrijf toch niet dat ik het gek vind :?

ik heb anders nog nooit een US kaart van 50 dollar, voor minder dan 50 dollar gezien hoor.
over het algemeen worden ze voor meer dan de waarde verkocht.
zou wel erg vreemd zijn dat je met pre-paid cards minder zou moeten betalen voor je games als met je CC.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

M a r c o schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:47:
[...]

ik heb anders nog nooit een US kaart van 50 dollar, voor minder dan 50 dollar gezien hoor.
over het algemeen worden ze voor meer dan de waarde verkocht.
zou wel erg vreemd zijn dat je met pre-paid cards minder zou moeten betalen voor je games als met je CC.
Alleen inkoop zal zo'n kaart minder kosten dan de verkoopprijs. Anders verdienen ze er niks op. En als de inkoop lager is, dan zijn er ook altijd wel shops die genoegen nemen met erg weinig marge en dus maar iets boven de inkoopprijs gaan zitten. Al zal Sony dat vast niet accepteren, maargoed er is altijd genoeg grijze handel via eBay waar controle erg lastig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Tom op 10-09-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen het is me opgevallen dat op de PS3 schijnbaar niet alle games (game data)op de HD worden opgeslagen. Kan ook de optie niet vinden om dat desnoods op commando te doen.

Baal ervan want ik stik van de vrije ruimte en wil die games op de HD hebben want dat scheelt gelaad van de BR disc en komt wellicht laadtijd ten goede.

Iemand ?

P.s. Met name van Killzone 2 valt het me tegen, juist een game die HD installation kan gebruiken want nu heb ik toch regelmatig 'freeze' laad momentjes en dat vind ik jammer op een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als een game op de HDD staat moet ie evenwel soms laden toch? Ik ken in ieder geval geen een pc game zonder laadtijden.

Met KZ vind ik het niet echt storend. Het is me in ieder geval nog niet gebeurd midden in een vuurgevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 21:09
Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:14:
Mensen het is me opgevallen dat op de PS3 schijnbaar niet alle games (game data)op de HD worden opgeslagen. Kan ook de optie niet vinden om dat desnoods op commando te doen.

Iemand ?
[...]
Onmogelijk tot nu toe, of HD installatie vereist is of optioneel is, is tot nu toe afhankelijk van de game. Bij UT3 en Virtua Tennis 3 kon je bijvoorbeeld handmatig installeren om zo de laadtijden korter te maken, bij MGS4 was het dan weer verplicht, met name vanwege het texture streamen wat anders onmogelijk zou zijn door de lagere leessnelheid vanaf de BD.

Zoiets als bij de XBOX360(NXE) is tot nu toe echter niet mogelijk, je kunt niet zelf beslissen of je alles op je HDD wilt. En ik verwacht persoonlijk ook niet dat dat snel gaat komen aangezien veel mensen installatie als een groot gebrek van een game-console zien(aangezien dat echt iets voor een PC is :+ ), en daarnaast de Blu-Ray Disc Drive relatief stil is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer, want ik heb na aankoop direct een 500Gb hdu erin gedaan om af te zijn van dat gelaad.
Op mijn X360 doe ik het altijd alleen heeft dat ding slechts een 120gb hdu en dan gaat het vrij hard met een hele collectie games.
Heb de laatste tijd wat meer games gekocht voor de PS3 en nu zie ik dat lang niet alle games full installed worden en dat verbaasde me, zeker gezien het feit dat ik stik van de ruimte.

Gemiste kans wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Goede morgen deze morgen.
Voor de mensen die problemen met hun controllers hebben na de update 3.0 heb ik waarschijnlijk
een minder leuke mededeling. Het gaat vooral om de witte dualshock 3 controller. Ik ben er namelijk gister
zelf achter gekomen dat deze controllers fake zijn. Het zijn wel bijzonder mooie replica's, dat wil zeggen bijna niet van echt te onderscheiden. Ze worden geleverd in originele gesealde verpakking en alle labels en logo's zijn aanwezig op verpakking en controller. Ze worden op ebay aangeboden door verkopers uit Hong Kong. Als je op google gaat zoeken vind je hier genoeg topics over. Er is zelfs een filmpje op youtube die laat zien waaraan je de fake controllers kunt herkennen. Het rare is dat de controllers voor de update wel gewoon hun werk deden. Het lijkt er dan ook op dat Sony dit bewust heeft meegenomen in de update, wat ook hun goed recht is natuurlijk i.v.m. schenden copyright etc.
Ik ben nu zelf een claim procedure gestart via Paypal om mijn geld terug te krijgen.
Dus mensen wees gewaarschuwd.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:35:
Goede morgen deze morgen.
Voor de mensen die problemen met hun controllers hebben na de update 3.0 heb ik waarschijnlijk
een minder leuke mededeling. Het gaat vooral om de witte dualshock 3 controller. Ik ben er namelijk gister
zelf achter gekomen dat deze controllers fake zijn. Het zijn wel bijzonder mooie replica's, dat wil zeggen bijna niet van echt te onderscheiden. Ze worden geleverd in originele gesealde verpakking en alle labels en logo's zijn aanwezig op verpakking en controller. Ze worden op ebay aangeboden door verkopers uit Hong Kong. Als je op google gaat zoeken vind je hier genoeg topics over. Er is zelfs een filmpje op youtube die laat zien waaraan je de fake controllers kunt herkennen. Het rare is dat de controllers voor de update wel gewoon hun werk deden. Het lijkt er dan ook op dat Sony dit bewust heeft meegenomen in de update, wat ook hun goed recht is natuurlijk i.v.m. schenden copyright etc.
Ik ben nu zelf een claim procedure gestart via Paypal om mijn geld terug te krijgen.
Dus mensen wees gewaarschuwd.
Als je spullen uit HongKong besteld, kun je er donder op zeggen dat eea niet helemaal fris is. Hééél veel namaak komt daar vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:24

RnB

Is het mensen opgevallen hoe groot het verschil in volume (qua geluid) is in het menu ivm bij games/muziek/video/PSN?
Ik schrik me altijd de pleuris wanneer ik iets opstart, terwijl mijn set helemaal niet zo hard staat. Ik kan nergens ook een volume instelling vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:20:
Jammer, want ik heb na aankoop direct een 500Gb hdu erin gedaan om af te zijn van dat gelaad.
Op mijn X360 doe ik het altijd alleen heeft dat ding slechts een 120gb hdu en dan gaat het vrij hard met een hele collectie games.
Heb de laatste tijd wat meer games gekocht voor de PS3 en nu zie ik dat lang niet alle games full installed worden en dat verbaasde me, zeker gezien het feit dat ik stik van de ruimte.

Gemiste kans wat mij betreft.
gelukkie niet; zou t'liever optioneel zien.
maar hoeminder op de hd hoe beter

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:46:
[...]
Als je spullen uit HongKong besteld, kun je er donder op zeggen dat eea niet helemaal fris is. Hééél veel namaak komt daar vandaan.
Mijn DS3 komt ook uit Hong Kong (wel zwart, niet wit).
Die doet het nog prima met firmware 3.0
Hij lijkt me toch behoorlijk echt.
Ik zie, voel, merk geen verschil met een controller die je hier in de winkel haalt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Exorcist schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:46:
Ik heb genoeg uit heel azie laten overkomen, grappig dat 90% van onze electronica namelijk daarvandaan komt. Mijn x-fi optical bay, 2de accu voor telefoon, paar spellen, alles 'echt'.

Het zijn enkel de producten die je meteen een stuk goedkoper ziet dan hier, maar dat vind ik meer de stommiteit van de koper. (een DS3 voor 15 dollar bv).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:54:
[...]

gelukkie niet; zou t'liever optioneel zien.
maar hoeminder op de hd hoe beter
Optioneel is ideaal want dat kan iedereen dat zelf bepalen natuurlijk.
Maar waarom minder op de HD hoe beter ?
Wat heb je in hemelsnaam aan lege ruimte op een HD, immers met save games krijg je hem in 1000 jaar nog niet vol en als Mediaplayer vind ik de PS3 een waardeloze keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ben nu ook de bezitter van een PS3 slim, nadat ik mijn oude 60GB PS3 verkocht heb.
Is zuiniger en heeft een grotere schijf. Daarnaast heb ik nooit van BC gebruik gemaakt.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:53
Ik heb vorig jaar ook een zilveren dualshock 3 controller uit hongkong besteld via RenChi.com, en deze doet het nog prima na de 3.0 update, maar ook deze controller zat helemaal in een orgineel sony doosjes met licentie zegels en stikkers.

Dus het kan blijkbaar ook echt zijn wat uit Hongkong komt |:(

wat is de link of hoe herken je een fake controller.

Afbeeldingslocatie: http://www.renchi.com/upload/product/img/ps3-acc-dualshock3-silver-c01l.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Vampy719 op 11-09-2009 10:15 ]

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
SinergyX schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:08:
[...]

Het zijn enkel de producten die je meteen een stuk goedkoper ziet dan hier, maar dat vind ik meer de stommiteit van de koper. (een DS3 voor 15 dollar bv).
Maar wat nu als een aanbieder produkten aanbiedt voor een goede prijs, laten we zeggen met de lage dollar stand 35 tot 40 euro per stuk en die schermt met 100% origineel Sony in een zeer overtuigende advertentie.
Laat deze personen ook nog eens alleen maar positieve feedback hebben van 900 mensen die er ook eentje hebben gekocht. Ben je dan nog zo stom? Ik zit nu op mijn werk, maar zal zodra ik vandaag thuis ben de advertenties wel even posten. En een DS3 voor 15 dollar? Tsja, je hebt ook nog zoiets als gezond verstand ja.
Vampy719 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:12:
hoe herken je een fake controller.
Youtube

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 11-09-2009 10:28 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BatmanHorizon schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:45:
[...]

Bij "In de Spotlight" staat toch echt de demo van Fat Princess in de NL store. Niet dat ik hem ga downloaden, want ik heb m al :).
Echt niet ! Alleen de full game maar niks geen DEMO te vinden in de Store ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247753

Vampy719 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:12:

wat is de link of hoe herken je een fake controller.
Kijk hier eens (onderaan de pagina):
http://boardsus.playstati...by_date_ascending&page=17

Volgens mij is dit het makkelijkst: Een fake DualShock heeft 6 schroeven in plaats van 5 (er zit er eentje extra onder de sticker op de achterkant)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2653/3884388835_dd4876d580.jpg

(op deze foto is de witte dus de fake)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 247753 op 11-09-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:29:
[...]

Echt niet ! Alleen de full game maar niks geen DEMO te vinden in de Store ....
Ik heb 'm anders gisteren ook gezien en gedownload. Ik heb 'm gevonden onder (geen idee wat de exacte namen van de menu's zijn) Alle games, PS3 contrent en dan vervolgens bij de letter F.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247753

PromoX schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:33:
[...]

Ik heb 'm anders gisteren ook gezien en gedownload. Ik heb 'm gevonden onder (geen idee wat de exacte namen van de menu's zijn) Alle games, PS3 contrent en dan vervolgens bij de letter F.
Nope.. hier ook niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05 11:31
idd zie em ook nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Kheb laatst ook een ds3 wit uit hong kong gehaald. Het kostte 27eu en heb er helemaal geen problemen mee gehad. Het kan dus blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
PromoX schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:33:
[...]

Er stond gisteren idd zeker weten een fat princess demo op PSN. ook in de spotlight. Heb hem zien staan.
Niet gedownload omdat ik de full game al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind de store sowieso wel raar omtrent demo's.
Je ziet regelmatig niet bekende games die je direct kan kopen en ze lijken (ahv 2 a 3 kleine screenshots) opzich wel leuk, maar waarom dan niet eerst een demo releasen ?

Overigens zou een 'PS3 Game Demo's' een mooie toevoeging zijn aan de store. Nu moet je teveel zoeken en loop je steeds tegen trailers en $$ games aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Fat Princess ook gedownload gisteravond. Straks installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
M a r c o schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:18:
[...]

Er stond gisteren idd zeker weten een fat princess demo op PSN. ook in de spotlight. Heb hem zien staan.
Niet gedownload omdat ik de full game al heb.
Er stond ook gewoon een Fat Princess demo. Ze hebben hem alleen weggehaald. Waarom, dat weet ik niet... Als je op google zoekt naar de store update van gister, staan op meerdere sites vermeld dat er een Fat Princess demo beschikbaar was. Ik heb m ook niet gedownload omdat ik m al heb.

bijv: http://www.fragland.be/ne...-10-september-2009/23581/

Misschien was dr iets mis mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 22:53

Grozno

acts without consequence!

Gisteren uiteindelijk mijn Wii ingeruild voor en PS3 Slim, de Wii stond al bijna een jaar stof te happen :(
Moet zeggen dat de Slim een stuk handzamer is dan het oude model, maar naar mijn idee ook iets luider.

Nu mijn vraag, welke games moet ik hebben voor dit ding? Alleen exclusives, want een Xbox 360 en game pc zijn ook aanwezig. Little Big Planet heb ik al gehaald trouwens :)
Killzone 2 hoort vast in het rijtje thuis...

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:43
Hoe vinden jullie de FIFA10-demo? Ik heb even twee potjes gespeeld. Mijn eerste indruk is een beetje teleurgesteld. Het stadion-gevoel is er niet en de spelers lijken wel aan anorexia te lijden zo dun als ze zijn. De gezichten zijn daarentegen wel goed gelukt.
Scoren ging me makkelijk af, geen basketbal-standen in ieder geval. Benieuwd naar het eindproduct...
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.