spaceboy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:45:
[...]
En volgens mij... ik weet niet, maar ik heb het vermoeden dat Shift wel het slechtste race-spel van het jaar gaat worden. NFS heeft voor mij afgedaan. Sinds NFS3 is het alleen maar steeds iets slechter geworden. Koop dan nu gewoon Dirt (2) of wacht even op GT5.
Weer lekker bevooroordeeld

EA heeft besloten na NFS Undercover te breken met het verleden, sterker nog, de originele ontwikkelaar Black Box die de serie heeft groot gemaakt is gedeeltelijk opgeheven door EA's nieuwe strategie en heeft Slightly Mad Studio's op de zaak gezet waar voornamelijk ontwikkelaars werken die mede verantwoordelijk waren voor de grote pc race-sims GTR2 en GT Legends, wat zeker geen troep is...
Persoonlijk kijk ik als echte race fan dan ook meer uit naar NFS: Shift dan naar DiRT2(die morgen al verschijnt

), en dat terwijl NFS de laatste jaren toch echt behoorlijk bedroevend was inderdaad, maar het ziet er naar uit dat Shift eindelijk weer eens een topper kan worden die ook wat sim-trekjes in zich heeft

DiRT (2) aan de andere kant breekt redelijk met het verleden door een groot gedeelte van het realisme in te ruilen voor spektakel, het is een goede game, daar ben ik zeker van(daarom koop ik ze ook beide), maar om nou Shift bij voorbaat af te schrijven gaat net iets te ver...
Overigens wordt het wel een druk race najaar, heb DiRT2, GT5, GT:PSP, MotorStorm: Arctic Edge(PSP), NFS:Shift en Forza Motorsport 3 allemaal in de pre-order staan

Lange leve het HBO

(met iets teveel vrijheid maar te weinig vrije tijd

)