Toch Killzone 2 maar gekocht. Zag nog één Killzone 2: Limited Edition in seal liggen voor € 29,99 bij de Media Markt, toen kon ik de verleiding niet weerstaan. Wel vreemd dat alle normale Killzone 2 games (30 stuks) uit seal waren, meestal doet de Media Markt ze in seal in van die beveiligingsboxen.Jumpman schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:04:
Twijffel nog steeds over Killzone 2 als tussendoortje (oktober FIFA 10). Ik vindt COD:WAW geweldig: besturing, graphics en omdat het 'realistisch' is (zo houd ik ook van GT5P, GTA IV, FIFA). Ook het verhaal m.b.t. aimen heeft me aan het twijffelen gebracht en wat blijft er over van de 'online base' na release van MW2 en M.A.G..
Ik heb een PS3 sinds vorige week vrijdag, maar het beeld staat iets te ver naar links, waardoor dus aan de linkerkant soms letters half wegvallen, en aan de rechterkant een zwarte balk zit.
Iemand een idee of ik dit kan veranderen, en zo ja, waar dan ?
Bij de Video en Display options kan ik het zo snel even niet vinden.
Iemand een idee of ik dit kan veranderen, en zo ja, waar dan ?
Bij de Video en Display options kan ik het zo snel even niet vinden.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Tv instellingen??On_E schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:07:
Ik heb een PS3 sinds vorige week vrijdag, maar het beeld staat iets te ver naar links, waardoor dus aan de linkerkant soms letters half wegvallen, en aan de rechterkant een zwarte balk zit.
Iemand een idee of ik dit kan veranderen, en zo ja, waar dan ?
Bij de Video en Display options kan ik het zo snel even niet vinden.
voor zo ver ik weet bevat de ps geen opties om je beeld op die manier te wijzigen,On_E schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:07:
Ik heb een PS3 sinds vorige week vrijdag, maar het beeld staat iets te ver naar links, waardoor dus aan de linkerkant soms letters half wegvallen, en aan de rechterkant een zwarte balk zit.
Iemand een idee of ik dit kan veranderen, en zo ja, waar dan ?
Bij de Video en Display options kan ik het zo snel even niet vinden.
dat soort aanpassingen zitten meestal op de tv
Ik heb net een oplader voor 2 controller besteld voor €10,88 via Ebay.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...90089264798#ht_3073wt_988
Nu nog op zoek naar een 2de controller ;-)

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...90089264798#ht_3073wt_988
Nu nog op zoek naar een 2de controller ;-)
[ Voor 40% gewijzigd door DialOut op 09-09-2009 15:27 ]
Killzone 2 gekocht, vermaak ik me tot MW2 wel mee.
Hoe heb je de ps3 op je tv aangesloten? En waarop staan de video out instellingen? Wordt dat door de tv ondersteund?On_E schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:07:
Ik heb een PS3 sinds vorige week vrijdag, maar het beeld staat iets te ver naar links, waardoor dus aan de linkerkant soms letters half wegvallen, en aan de rechterkant een zwarte balk zit.
Iemand een idee of ik dit kan veranderen, en zo ja, waar dan ?
Bij de Video en Display options kan ik het zo snel even niet vinden.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Had hetzelfde gepost als reactie op de blog zelf, het is toch een beetje het geen waar ik als eerste aan denk bij het spelen van een game op mijn 'oude' PlayStation 3 en waar je ook vertrouwd mee was, zeker aangezien ik de PS3 altijd op het XMB op heb laten starten en nooit automatisch de game...Surineeslander schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:08:
[...]
Aahh, de start-up riedel komt niet meer terug... Jammer, aangezien het juist zo karakteristiek voor de PlayStation was. Ik kan me ook niet helemaal vinden in zijn argumenten... Ik heb een PS3 om op te gamen, de rest is bijzaak![]()
Deelt iemand mijn mening of ben ik een zeikert?!
[...]
Voor de rest is het sowieso een loos argument, aangezien de starttijd misschien 0,2 sec sneller is, maar misschien sneller oogt omdat je niet echt iets tussen door door het beeld ziet flitsen.Daarnaast startte VidZone al nooit op met logo of riedeltje...
Maar goed, we zullen het wel nooit meer terug zien
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad met de 32 inch samsung op mijn kamer.
De oplossing was de tv instelling van 16:9 veranderen naar Automatisch Scannen.
Weet iemand waarom hij te breed is op 19:6?
De oplossing was de tv instelling van 16:9 veranderen naar Automatisch Scannen.
Weet iemand waarom hij te breed is op 19:6?
Overscan uitzetten op je tv, tenminste als je hem via HDMI hebt aangesloten. Op de PS3 kan je hier standaard niets aan veranderen. Sommige spellen kan je het wel apart instellen.On_E schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:07:
Ik heb een PS3 sinds vorige week vrijdag, maar het beeld staat iets te ver naar links, waardoor dus aan de linkerkant soms letters half wegvallen, en aan de rechterkant een zwarte balk zit.
Iemand een idee of ik dit kan veranderen, en zo ja, waar dan ?
Bij de Video en Display options kan ik het zo snel even niet vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 09-09-2009 13:49 ]
PSN: Shiver23
Las het eerder deze week, maar nu het op nu.nl staat denk ik wel dat het gerucht klopot;
http://www.nu.nl/games/20...en-via-playstation-3.html
met blueray porn zie je wel meer dna je wenst (althans mijn ervaring
)
http://www.nu.nl/games/20...en-via-playstation-3.html
met blueray porn zie je wel meer dna je wenst (althans mijn ervaring
Leuk als je partner dan eens je downloadgeschiedenis vanuit de store bekijkthimlims_ schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:18:
Las het eerder deze week, maar nu het op nu.nl staat denk ik wel dat het gerucht klopot;
http://www.nu.nl/games/20...en-via-playstation-3.html
met blueray porn zie je wel meer dna je wenst (althans mijn ervaring)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Je moet je partner gewoon mee laten kijken. Misschien kan ik nu de interesse bij haar wekken om eens met de PS3 te spelenAllSeeyinEye schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:21:
[...]
Leuk als je partner dan eens je downloadgeschiedenis vanuit de store bekijkt
Zorgen dat je partner niet van gamen houdt en daardoor nog niet eens weet hoe ze de controler aan moet zettenAllSeeyinEye schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:21:
[...]
Leuk als je partner dan eens je downloadgeschiedenis vanuit de store bekijkt
very strange... gister update gedaan... sindsdien kan mijn ps3 geen lan verbinding meer maken... heeft iemand anders dit ook ?
Did you know that i can bend minds with my spoon ?
AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:21:
Leuk als je partner dan eens je downloadgeschiedenis vanuit de store bekijkt
Omni superens schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:24:
Zorgen dat je partner niet van gamen houdt en daardoor nog niet eens weet hoe ze de controler aan moet zetten
Of gewoon niet aan die elllende van relaties beginnen; heb je ook nooit geen gezeik of ruzieICE74 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:29:
very strange... gister update gedaan... sindsdien kan mijn ps3 geen lan verbinding meer maken... heeft iemand anders dit ook ?
Achjah laat sony eerst die vidstore maar eens lanceren, en voort maken met die scratch-cards
Ah, jij bent dus Vivid's doelgroephimlims_ schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:30:
Of gewoon niet aan die elllende van relaties beginnen; heb je ook nooit geen gezeik of ruzie
PSN: Sluuz
Vanaf october gaan er ps3 slim bundles komen 
De eerste bundles zal met need for speed shift zijn voor 339 euro.
De eerste bundles zal met need for speed shift zijn voor 339 euro.
Ik zou hem gewoon in een PC's usb port stoppen, dn laadt hij gewoon op. Doe ik altijd.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:51:
Okay. Een enkele is voor mij in principe voldoende, aangezien ik dan met de andere speel. Bovendien heb ik nog maar één controller, en dat ding kost maar € 7,95.
Kan het overigens kwaad dat er geen stroom meer op de PS3 staat als de versterker uit staat? Ik bedoel: in de stand-by mode, gebeurt er dan iets (updates etc.)?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
what the hell.. iemand advies ? sinds mijn update naar 3.00 start mijn ps3 met de melding verbindingsfout 80010210 terwijl alles goed aangesloten is..(deed het gewoon met de oudere firmware) controler herkent ie ook niet... wat the hell happend.. iemand advies ?
Did you know that i can bend minds with my spoon ?
controler met kabeltje aangesloten?ICE74 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:26:
what the hell.. iemand advies ? sinds mijn update naar 3.00 start mijn ps3 met de melding verbindingsfout 80010210 terwijl alles goed aangesloten is..(deed het gewoon met de oudere firmware) controler herkent ie ook niet... wat the hell happend.. iemand advies ?
Dan kan je beter de PS3 nu kopen, en Shift bestellen bij bijvoorbeeld Gamehubs. Ben je net zoveel kwijt, en kan je nu al met de console spelenGranCanaria schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:37:
Vanaf october gaan er ps3 slim bundles komen
De eerste bundles zal met need for speed shift zijn voor 339 euro.
Tja, ik kan er persoonlijk niet echt wakker van liggen, maar dan moet je dus echt met master en sub-accounts gaan werken om de leeftijd van de gebruiker te bepalen en alle adult video's met een wachtwoord beveiligen ofzo. Want je wil niet dat je kind na een spelletje LBP ineens bij de LittleBitPorn terecht komt waar papa en mama de vorige avond zijn gebleven...himlims_ schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:18:
Las het eerder deze week, maar nu het op nu.nl staat denk ik wel dat het gerucht klopot;
http://www.nu.nl/games/20...en-via-playstation-3.html
met blueray porn zie je wel meer dna je wenst (althans mijn ervaring)
Maar goed, het zou daarmee ook echt wel een beetje zijn imago als spelconsole voor de hele familie verliezen, en waarom zouden ze dat willen? Adult only games worden ook geweigerd door alle console fabrikanten
En volgens mij... ik weet niet, maar ik heb het vermoeden dat Shift wel het slechtste race-spel van het jaar gaat worden. NFS heeft voor mij afgedaan. Sinds NFS3 is het alleen maar steeds iets slechter geworden. Koop dan nu gewoon Dirt (2) of wacht even op GT5.GranCanaria schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:37:
Vanaf october gaan er ps3 slim bundles komen
De eerste bundles zal met need for speed shift zijn voor 339 euro.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
In Japan gaat het ook via DMM verkocht worden ( NSFW onder op de pagina:Rctworld schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:43:
[...]
Maar goed, het zou daarmee ook echt wel een beetje zijn imago als spelconsole voor de hele familie verliezen, en waarom zouden ze dat willen?
http://www.dmm.co.jp/tv/bluray/ ) via het PSN, dus over het willen en zullen hoef je je geen vragen meer te stellen.
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Weer lekker bevooroordeeldspaceboy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:45:
[...]
En volgens mij... ik weet niet, maar ik heb het vermoeden dat Shift wel het slechtste race-spel van het jaar gaat worden. NFS heeft voor mij afgedaan. Sinds NFS3 is het alleen maar steeds iets slechter geworden. Koop dan nu gewoon Dirt (2) of wacht even op GT5.
Persoonlijk kijk ik als echte race fan dan ook meer uit naar NFS: Shift dan naar DiRT2(die morgen al verschijnt
Overigens wordt het wel een druk race najaar, heb DiRT2, GT5, GT:PSP, MotorStorm: Arctic Edge(PSP), NFS:Shift en Forza Motorsport 3 allemaal in de pre-order staan
Japan heeft een totaal andere seksuele moraal dan de US of de EU. Ik zie het niet snel gebeuren.Sentry23 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:01:
[...]
In Japan gaat het ook via DMM verkocht worden ( NSFW onder op de pagina:
http://www.dmm.co.jp/tv/bluray/ ) op het PSN, dus over het willen en zullen hoef je je geen vragen meer te stellen.
Verwijderd
Controller heb ik met USB cable gesynced (inpluggen en starten controller). Dat schijnt niet bij alle gevallen te helpen, bij mij wel. Ik heb geen verbindingsfout gehad.ICE74 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:26:
what the hell.. iemand advies ? sinds mijn update naar 3.00 start mijn ps3 met de melding verbindingsfout 80010210 terwijl alles goed aangesloten is..(deed het gewoon met de oudere firmware) controler herkent ie ook niet... wat the hell happend.. iemand advies ?
Bedankt voor je research! Uit het verhaal van NU zou ik namelijk direct begrijpen dat het bij de VideoStore op het PSN geïntegreerd was, maar als ik het goed begrijp van die site moet je een Blu-Ray Disc kopen die dan op zijn beurt via BD Live! contact maakt. Waarmee de vraag rijst of het wel specifiek voor de PS3 is(en Sony daar als fabrikant van de PlayStation toestemming voor heeft gegeven en niet alleen de Blu-Ray Disc Association), alleen zal de PS3 waarschijnlijk één van de weinige BD-spelers zijn met genoeg hardeschijfruimte om een volledige porno film in HD op te slaanSentry23 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:01:
[...]
In Japan gaat het ook via DMM verkocht worden ( NSFW onder op de pagina:
http://www.dmm.co.jp/tv/bluray/ ) via het PSN, dus over het willen en zullen hoef je je geen vragen meer te stellen.
Verwijderd
http://blog.eu.playstation.com/2009/09/08/firmware-3-00-qa/The BBC iPlayer icon hasn’t appeared on the XMB. How can I get it?
There are 2 criteria for the presence of the iPlayer icon on the XMB:
(1) A PSN account or guest account as a UK resident
(2) A PS3 console sold in the UK. If you don’t have either of them, the icon will not show up. You can access the BBC iPlayer without the icon, by using the PS3 browser. The quickest way to get around it, is to type “iplayer” in the Google search shortcut on the XMB and click “iplayer” from the search result. You will be redirected to the PS3 special site of iPlayer, where you can then press “Select” to add to your bookmark.
For a better experience in the future, we are looking at the possibility of removing point (2). However (1) is required to identify your country of residence.
Ik heb een PS3 console die uit de UK komt. (Zoals enkele andere hier gekocht via amazon.co.uk.) Dus, als ik nu een PSN account aanmaak met Downing street 10 als adres, zou ik van deze functie gebruik moeten kunnen maken?
Heb je daar toevallig nog een directe link van? (Kan m zelf namelijk niet vinden op ebay.)Ik gebruik een op het zicht gelijke oplader, maar dan van merk X. Via eBay besteld uit HongKong voor het schrikbarende bedrag van 0,99 AUD (ca 58 eurocent) en 5,00 AUD verzendkosten, ergo een totaalbedrag van € 3,55Was binnen 2 weken bezorgd.
Hangt nu aan een usb-hub aan de ps3, maar kan eigenlijk de hub ook wel eens rechtstreeks aan het lichtnet hangen, zit tenslotte een voeding bij...
Alvast bedankt.
Reken er maar niet opVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:15:
[...]
http://blog.eu.playstation.com/2009/09/08/firmware-3-00-qa/
Ik heb een PS3 console die uit de UK komt. (Zoals enkele andere hier gekocht via amazon.co.uk.) Dus, als ik nu een PSN account aanmaak met Downing street 10 als adres, zou ik van deze functie gebruik moeten kunnen maken?
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Rctworld op 09-09-2009 20:43 ]
Hebben meer mensen er 'last' van, dat sinds de update naar 3.00 de PS3 niet meer automatisch op het disc/game icoontje staat maar op dat What's Hot/Informationboard icoontje? Toch eigenlijk best irritant aangezien ik eigenlijk altijd door klik om de game op te starten (en ik wil geen autostart aan hebben).
Heb ik een optie over het hoofd gezien bij instellingen om dit aan te passen?
Heb ik een optie over het hoofd gezien bij instellingen om dit aan te passen?
Verwijderd
Daar was ik al bang voor, jammer. Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval.Rctworld schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:42:
[...]
Reken er maar niet opBBC iPlayer werkt sowieso alleen met Britse ip-adressen en dus zelfs al zou het icoontje verschijnen dan nog kom je er niet bij. Want het is namelijk gewoon een shortcut naar een website en die website werkt hoe dan ook niet buiten de UK
(tenminste, hij werkt wel, maar je kan niks bekijken
)
Zo tweakers, goed nieuws.
Heb hoogstwaarschijnlijk een koper voor m'n Xbox360. Dus die ben ik volgende week eindelijk kwijt. Een goede vriend van mij wil hem overkopen. Goed nu ga ik dus ook een PS3 halen. De slim versie uiteraard.
Nu had ik een aantal vragen:
1) Ik zie net het artikel op de FP over headtracking in GT5 met de PSeye. Alleen als ik het goed heb dan heeft de PS3 helemaal geen USB poorten aan de achterkant. Dus als je de PSeye gebruikt heb je constant een lelijk kabeltje aan de voorkant in de USB poort zitten? Klopt dat? Dat is wel erg zonde aangezien ik wel gewend ben dat m'n Xbox een USB poortje aan de achterkant heeft.
2) Ik wil een aantal toppers van de PS3 kopen die voor een zacht prijsje te koop zijn. Ik ga sowieso KZ2 halen. Zijn er nog andere spellen die erg goed zijn en voor een zacht prijsje tegenwoordig te vinden zijn?
Heb hoogstwaarschijnlijk een koper voor m'n Xbox360. Dus die ben ik volgende week eindelijk kwijt. Een goede vriend van mij wil hem overkopen. Goed nu ga ik dus ook een PS3 halen. De slim versie uiteraard.
Nu had ik een aantal vragen:
1) Ik zie net het artikel op de FP over headtracking in GT5 met de PSeye. Alleen als ik het goed heb dan heeft de PS3 helemaal geen USB poorten aan de achterkant. Dus als je de PSeye gebruikt heb je constant een lelijk kabeltje aan de voorkant in de USB poort zitten? Klopt dat? Dat is wel erg zonde aangezien ik wel gewend ben dat m'n Xbox een USB poortje aan de achterkant heeft.
2) Ik wil een aantal toppers van de PS3 kopen die voor een zacht prijsje te koop zijn. Ik ga sowieso KZ2 halen. Zijn er nog andere spellen die erg goed zijn en voor een zacht prijsje tegenwoordig te vinden zijn?
http://answers.yahoo.com/...qid=20081002112102AA8oaUSICE74 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:26:
what the hell.. iemand advies ? sinds mijn update naar 3.00 start mijn ps3 met de melding verbindingsfout 80010210 terwijl alles goed aangesloten is..(deed het gewoon met de oudere firmware) controler herkent ie ook niet... wat the hell happend.. iemand advies ?
Uncharteddangerpaki schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:31:
Zo tweakers, goed nieuws.
2) Ik wil een aantal toppers van de PS3 kopen die voor een zacht prijsje te koop zijn. Ik ga sowieso KZ2 halen. Zijn er nog andere spellen die erg goed zijn en voor een zacht prijsje tegenwoordig te vinden zijn?
GT5:P
Resistance 1 + 2
Moterstorm 2
GTA 4
Fat Princess
Battlefield: Pacific
Pixeljunk Monsters
Super Stardust HD
En zal wel nog een hoop zijn vergeten
Ligt eraan wat je leuk vind, Dirt is bijvoorbeeld een leuk racespel en kost je € 14,99. Far Cry 2 Limited edition voor 29 euro etc etc.dangerpaki schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:31:
2) Ik wil een aantal toppers van de PS3 kopen die voor een zacht prijsje te koop zijn. Ik ga sowieso KZ2 halen. Zijn er nog andere spellen die erg goed zijn en voor een zacht prijsje tegenwoordig te vinden zijn?
Zoek op budgetgaming.nl naar Metal Gear Solid 4, Uncharted, Siren, Valkyria Chronicles, Resistance 1 en 2, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Heavenly Sword en inFamous.dangerpaki schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:31:
Zo tweakers, goed nieuws.
Heb hoogstwaarschijnlijk een koper voor m'n Xbox360. Dus die ben ik volgende week eindelijk kwijt. Een goede vriend van mij wil hem overkopen. Goed nu ga ik dus ook een PS3 halen. De slim versie uiteraard.
2) Ik wil een aantal toppers van de PS3 kopen die voor een zacht prijsje te koop zijn. Ik ga sowieso KZ2 halen. Zijn er nog andere spellen die erg goed zijn en voor een zacht prijsje tegenwoordig te vinden zijn?
Ik ben sinds vanmiddag ook een eigenaar van een ps3 slim naast mijn xbox360. De controller is toch ff wennen ook omdat ik lange vingers heb helaas. (wel makkelijk voor piano spelen, maar dat doe ik al een aantal jaar niet meer
)
Anyways ik heb hem bij de mediamarkt aangeschaft, maar die hadden geen enkel spel wat ik wilde hebben zoals ratchet and clank of little big planet of kill zone 2 of uncharted. Erg jammer want alleen de mediamarkt is elke dag open tot 21:00 en morgen is het pas koopavond dus ik kan pas morgen andere winkels checken voor wat games.
Daarnaast viel de grote van de ps3 slim me toch nog wat tegen. Ik had hem kleiner verwacht en vraag me dan ook af hoe groot het origineel wel niet is. Ook jammer dat er niet gebruik wordt gemaakt van een lade systeem voor cd's. Ik heb !PERSOONLIJK! slechte ervaring met dit soort systemen.
Overigens begrijp me niet verkeerd hoor. Ben tot nu toe erg positief over het apparaat maar ik kan er nog weinig mee op dit moment. Ik moet ook nog ff een switch zien te regelen omdat ik netwerk kabels te kort kom nu. (1 pc 1 xbox en nu ook nog een ps3) en de audio loopt nu over de ingebouwde speakers heen van mijn monitor. Ik heb nog een goed setje 2.1 boxen van logitech over die ga ik er voor aansluiten. Moet alleen even uitvogelen hoe ik dat doen moet maar heb al wel gezien dat je dan ook zo'n optie in de ps3 setting aan moet passen. Eerst mijn kamer maar opruimen want het is nu echt een puinzooi met kabels overal. Dus ik heb van het weekend nog wat te doen naast het spelen van games
Sorry voor het lange verhaal.
Anyways ik heb hem bij de mediamarkt aangeschaft, maar die hadden geen enkel spel wat ik wilde hebben zoals ratchet and clank of little big planet of kill zone 2 of uncharted. Erg jammer want alleen de mediamarkt is elke dag open tot 21:00 en morgen is het pas koopavond dus ik kan pas morgen andere winkels checken voor wat games.
Daarnaast viel de grote van de ps3 slim me toch nog wat tegen. Ik had hem kleiner verwacht en vraag me dan ook af hoe groot het origineel wel niet is. Ook jammer dat er niet gebruik wordt gemaakt van een lade systeem voor cd's. Ik heb !PERSOONLIJK! slechte ervaring met dit soort systemen.
Overigens begrijp me niet verkeerd hoor. Ben tot nu toe erg positief over het apparaat maar ik kan er nog weinig mee op dit moment. Ik moet ook nog ff een switch zien te regelen omdat ik netwerk kabels te kort kom nu. (1 pc 1 xbox en nu ook nog een ps3) en de audio loopt nu over de ingebouwde speakers heen van mijn monitor. Ik heb nog een goed setje 2.1 boxen van logitech over die ga ik er voor aansluiten. Moet alleen even uitvogelen hoe ik dat doen moet maar heb al wel gezien dat je dan ook zo'n optie in de ps3 setting aan moet passen. Eerst mijn kamer maar opruimen want het is nu echt een puinzooi met kabels overal. Dus ik heb van het weekend nog wat te doen naast het spelen van games
Sorry voor het lange verhaal.
waarom zou je er bij voorbaat al negatief over zijn? alleen omdat je een xbox hebt?Kaasje123 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:45:
Overigens begrijp me niet verkeerd hoor. Ben tot nu toe erg positief over het apparaat maar ik kan er nog weinig mee op dit moment. Ik moet ook nog ff een switch zien te regelen omdat ik netwerk kabels te kort kom nu. (1 pc 1 xbox en nu ook nog een ps3) en de audio loopt nu over de ingebouwde speakers heen van mijn monitor. Ik heb nog een goed setje 2.1 boxen van logitech over die ga ik er voor aansluiten. Moet alleen even uitvogelen hoe ik dat doen moet maar heb al wel gezien dat je dan ook zo'n optie in de ps3 setting aan moet passen. Eerst mijn kamer maar opruimen want het is nu echt een puinzooi met kabels overal. Dus ik heb van het weekend nog wat te doen naast het spelen van games
snap dat hele xbox vs ps gebeuren totaal niet.. dat is toch alleen een zorg voor microsoft en sony? wij als consument moeten juist blij zijn met die concurrentie
Ik doelde meer op het feit dat het zou kunnen lijken dat ik alleen maar liep te zeiken. En zo is mijn post niet bedoeld. Was meer uit voorzorg zodat niet mensen zouden zeggen van waarom koop je dat ding als je zo loopt te zeurenEl_V schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:57:
[...]
waarom zou je er bij voorbaat al negatief over zijn? alleen omdat je een xbox hebt?
snap dat hele xbox vs ps gebeuren totaal niet.. dat is toch alleen een zorg voor microsoft en sony? wij als consument moeten juist blij zijn met die concurrentie
Ben bezig een psn account aan te maken. Ik heb geen usb toetsenbord dus duurt fftjes allemaal.
Sorry, maar het is hier geen marktplaats.
[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 09-09-2009 22:16 ]
Najah, echt negatief is hij niet hooguit over het ontbreken van een lade waar hij slechte ervaringen mee heeft en de grote van de PS3 slim.El_V schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:57:
[...]
waarom zou je er bij voorbaat al negatief over zijn? alleen omdat je een xbox hebt?
Het is hooguit een stukje kritiek en hij zet dat niet af tegen de xbox dus je leest volgens mij dingen die er niet staan.
Daarbij quote je ook nog eens de verkeerde alinea.
Only fools are enslaved by time and space.
Kijk, zeuren doe je niet. is het gewoon persoonlijk welke console jij het beste vind, ook qua handen etc.
Ik heb gelukkig een DS, PSP, Xbox, Wii, PS2 en PS3:P Nu nog een 360:)
Ik heb gelukkig een DS, PSP, Xbox, Wii, PS2 en PS3:P Nu nog een 360:)
Aight!, DDR en ymmv allemaal bedankt voor jullie tips. Ik ga eens kijken welke van de door jullie aangeraden games mijn type games zijn.
Moet oppassen dat ik niet teveel koop, want veel tijd heb ik eigenlijk niet. Dus een game per keer. Denk sowieso dat SF4 er ook bij komt. Is wel een game die je lekker lang kunt spelen. Is de online community erg actief qua street fighter 4 op de PS3? Voor ik hem koop en erachter kom dat niemand het online speelt.
Nog een vraag trouwens, waar koop je lekker goedkoop een DS3 controller? Keek net op de amerikaanse amazon, dan heb je omgerekend voor minder dan 30 euro een nieuwe DS3 draadloos. Alleen komt er 30 dollar aan verzendkoten bij
Moet oppassen dat ik niet teveel koop, want veel tijd heb ik eigenlijk niet. Dus een game per keer. Denk sowieso dat SF4 er ook bij komt. Is wel een game die je lekker lang kunt spelen. Is de online community erg actief qua street fighter 4 op de PS3? Voor ik hem koop en erachter kom dat niemand het online speelt.
Nog een vraag trouwens, waar koop je lekker goedkoop een DS3 controller? Keek net op de amerikaanse amazon, dan heb je omgerekend voor minder dan 30 euro een nieuwe DS3 draadloos. Alleen komt er 30 dollar aan verzendkoten bij
[ Voor 20% gewijzigd door dangerpaki op 09-09-2009 22:26 ]
Uhm.. ik zou op dit moment niemand Uncharted 1 aanraden. Eerst maar even afwachten totdat de freezeproblemen zijn opgelost. Op de huidige manier met Firmware 3.0 is hij zo goed als onspeelbaar
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat is volgens mij geen originele Sony controller en dan heb ik toch wel enige twijfels over de kwaliteit. Ik heb ook even rondgekeken en voor minder dan 40 euro (excl. eventuele verzendkosten) ben ik ze niet tegengekomen.
And I'm the only one and I walk alone.
Lijkt mij ook niet origineel. Staat geen PS, Dualshock 3 of sixaxis op.PromoX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:38:
[...]
Dat is volgens mij geen originele Sony controller en dan heb ik toch wel enige twijfels over de kwaliteit. Ik heb ook even rondgekeken en voor minder dan 40 euro (excl. eventuele verzendkosten) ben ik ze niet tegengekomen.
ik ben ook nog opzoek naar een 'goedkope' originele sony controller.
Net inFamous uitgespeeld. Na nog geen week mijn PS3 maar ook opzoek naar een nieuw spel
Infamous moet je 2x uitspelenkoendt schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:44:
[...]
Lijkt mij ook niet origineel. Staat geen PS, Dualshock 3 of sixaxis op.
ik ben ook nog opzoek naar een 'goedkope' originele sony controller.
Net inFamous uitgespeeld. Na nog geen week mijn PS3 maar ook opzoek naar een nieuw spelNog even de niet uitgespeelde sub-missies uitspelen. zijn er echter niet zo veel meer. Morgen eens zoeken naar GTA4 ofzo.
ik ben ze wel tegen gekomen. incl. verzendkosten, via www.dealextreme.com. hele goede site, altijd snel en betrouwbaar, ik koop daar altijd me ps3 controllers. Binnen 2 weken staat die op de mat. uitgerekend 39 euro! je mag zelfs uit wit zwart of zilver kiezen. heb afgelopen week de zilveren binnengekregenkoendt schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:44:
[...]
Lijkt mij ook niet origineel. Staat geen PS, Dualshock 3 of sixaxis op.
ik ben ook nog opzoek naar een 'goedkope' originele sony controller.
Het zijn wel de officiële product-foto's van de DualShock 3, alleen heel slecht weg-gefotoshopte logo's, waarom? Geen idee... Denk dat de enige manier waarop je weet of je een officiële krijgt is door er eentje te bestellenkoendt schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:44:
[...]
Lijkt mij ook niet origineel. Staat geen PS, Dualshock 3 of sixaxis op.
ik ben ook nog opzoek naar een 'goedkope' originele sony controller.
[...]
@Canerooo, je bedoelt dat je een enorme blisterverpakking kreeg die voor minstens 3 scharen in de vuilnisbak eindigde? Is dat zo? Dan heb je een officiële te pakken
[ Voor 14% gewijzigd door Rctworld op 09-09-2009 23:03 ]
Die waar het in dit geval om gaat is geen originele, de originele heeft immers geen losse USB adapter nodigCanerooo schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:52:
[...]
ik ben ze wel tegen gekomen. incl. verzendkosten, via www.dealextreme.com. hele goede site, altijd snel en betrouwbaar, ik koop daar altijd me ps3 controllers. Binnen 2 weken staat die op de mat. uitgerekend 39 euro! je mag zelfs uit wit zwart of zilver kiezen. heb afgelopen week de zilveren binnengekregenen ze zijn absoluut origineel. geen twijfel over mogelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 09-09-2009 23:22 ]
@MrBee_RC
Heb je een linkje naar het artikel dat je besteld hebt? Ik zie bijvoorbeeld een namaak (daarvan verkopen ze diverse varianten; op allemaal ontbreekt de Sony merknaam) en daarnaast deze originele. Behoorlijk verschil in prijs en als ik kijk naar de comments bij die nepper zit er toch ook nog wel wat verschil in kwaliteit.Canerooo schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:52:
[...]
ik ben ze wel tegen gekomen. incl. verzendkosten, via www.dealextreme.com. hele goede site, altijd snel en betrouwbaar, ik koop daar altijd me ps3 controllers. Binnen 2 weken staat die op de mat. uitgerekend 39 euro! je mag zelfs uit wit zwart of zilver kiezen. heb afgelopen week de zilveren binnengekregenen ze zijn absoluut origineel. geen twijfel over mogelijk.
And I'm the only one and I walk alone.
Nieuw topicdeel komt als het goed is eind deze week, ik heb alwel de gamessectie een update gegeven.
And I'm the only one and I walk alone.
Welke MediaMarkt ben jij in hemelsnaam geweest?Kaasje123 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:45:
Anyways ik heb hem bij de mediamarkt aangeschaft, maar die hadden geen enkel spel wat ik wilde hebben zoals ratchet and clank of little big planet of kill zone 2 of uncharted. Erg jammer want alleen de mediamarkt is elke dag open tot 21:00 en morgen is het pas koopavond dus ik kan pas morgen andere winkels checken voor wat games.
Meeste van dat soort ketens (dus ook ketens als Saturn meegerekend) hebben letterlijk asociaal veel games. MediaMarkt in Arnhem heeft volgens mij zelfs de games nog liggen die bij de launch een aantal jaar geleden al uitgekomen waren.
Sowieso is de MediaMarkt voor mij een slechte plaats. Vooral om bovenstaande reden en dat ze ook echt te veel DVD's en Blu-rays hebben. Is altijd weer een aanslag op de bankrekening een bezoek aan dat soort ketens
Heb de PS3 Slim laatst ook zien staan naast de normale PS3 en moet zeggen dat het niet zo schrikbarend veel kleiner is als de PS Two was ten opzichte van de normale PS2. Console is wel dunner dat de oude PS3, maar wel wat dieper. Overigens kan ik wel begrijpen dat sommigen deze versie qua kleur/styling mooier vinden, maar persoonlijk houdt ik het bij mijn oude versie al is deze wel wat langzamer en niet zo energiezuinig. Maar laatste maakt toch niet uit als er ook nog een 42" scherm boven hangt en een receiverKaasje123 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 21:45:
Daarnaast viel de grote van de ps3 slim me toch nog wat tegen. Ik had hem kleiner verwacht en vraag me dan ook af hoe groot het origineel wel niet is. Ook jammer dat er niet gebruik wordt gemaakt van een lade systeem voor cd's. Ik heb !PERSOONLIJK! slechte ervaring met dit soort systemen.
Overigens hoor je mensen met een XBox wel vaker dat ze deze zo lekker klein vinden ten opzichte van de PS3, zowel de nieuwe als oude versie. Maar vergeet niet dat de powersupply van de XBox er los naast ligt en niet intern zit zoals bij de PS3. Als je je powerbrick achter/naast je XBox legt dan is deze meteen een stuk meer gelijk met de PS3 als het gaat om grootte...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
ja tuurlijk geen probleem. dat namaakje is idd een nepper, maar vandaar ook dat ie wat goedkoper is.PromoX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:20:
[...]
Heb je een linkje naar het artikel dat je besteld hebt? Ik zie bijvoorbeeld een namaak (daarvan verkopen ze diverse varianten; op allemaal ontbreekt de Sony merknaam) en daarnaast deze originele. Behoorlijk verschil in prijs en als ik kijk naar de comments bij die nepper zit er toch ook nog wel wat verschil in kwaliteit.
zwart: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12677
zilver: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12676
wit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12678
betaal via paypal en je hebt hem binnen 2 weken. nooit problemen mee gehad succes
Zal ik dan even ***kuchen***?PromoX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:38:
[...]
Dat is volgens mij geen originele Sony controller en dan heb ik toch wel enige twijfels over de kwaliteit. Ik heb ook even rondgekeken en voor minder dan 40 euro (excl. eventuele verzendkosten) ben ik ze niet tegengekomen.
Hier heb ik mijn DS3 vandaan, zeer betrouwbare site. 31,78 EUR voor de DS3, 9,53 EUR zijn de verzendkosten, niet slecht als je het mij vraagt.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Need for Speed had voor mij ook afgedaan, de laatste die ik heb gespeeld is most wanted. Maar vooral carbon en prostreet waren echte bagger. Echter de beelden van shift tot nu toen zien er erg goed uit, en ze worden gemaakt door een andere studio binnen EA met veel mensen die aan de GTR serie op de pc hebben gewerkt. Ik wacht even de reviews af (en de releasedatum van gt5) want dan haal ik hem misschien wel.spaceboy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:45:
[...]
En volgens mij... ik weet niet, maar ik heb het vermoeden dat Shift wel het slechtste race-spel van het jaar gaat worden. NFS heeft voor mij afgedaan. Sinds NFS3 is het alleen maar steeds iets slechter geworden. Koop dan nu gewoon Dirt (2) of wacht even op GT5.
Ps4/switch gamer
Duidelijk, ik was even in de veronderstelling dat die originele omgerekend (veel) meer dan 40 euro zou kosten, maar dat had ik dus verkeerd.
And I'm the only one and I walk alone.
Dat is altijd zo irritant he. Zo'n los powerding. Dan heb je een stekkerdoos, een stuk kabel, vervolgens zo'n groot blok en dan nog een stuk kabel naar het apparaat. Een ramp om zoiets netjes weg te werken onder een bureau/kastje/etc.FeaR1986 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:40:
[...]
Maar vergeet niet dat de powersupply van de XBox er los naast ligt en niet intern zit zoals bij de PS3.
Wat dat betreft vind ik de PS3 wel erg mooi. Meenemen is erg handig, alleen een universele stroomkabel (zoals ook bij je pc zit) en HDMI kabel. Online kan met wifi of gewoon utp. De controllers werken via bluetooth en kun je met elk (mini)usb-kabeltje opladen. Zo'n headset om ingame te lullen kan ook gewoon een standaard bluetooth oortje zijn. Kortom, alles lekker universeel en volgens gangbare aansluitingen en standaarden die je op alle elektronica aantreft
Dat bluetooth oortje had ik ooit bij een gsm gekregen, je zou verwachten dat ze daar een speciaal Sony ding voor maken wat natuurlijk de hoofdprijs moet kosten omdat je geen andere optie hebt (is Apple heel goed in, dat soort grappen), maar dat is allemaal niet het geval. Vind ik pluspunten
In Saturn Utrecht miste ik ook een aantal grote titels.FeaR1986 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:40:
[...]
Welke MediaMarkt ben jij in hemelsnaam geweest?
Meeste van dat soort ketens (dus ook ketens als Saturn meegerekend) hebben letterlijk asociaal veel games. MediaMarkt in Arnhem heeft volgens mij zelfs de games nog liggen die bij de launch een aantal jaar geleden al uitgekomen waren.
Sowieso is de MediaMarkt voor mij een slechte plaats. Vooral om bovenstaande reden en dat ze ook echt te veel DVD's en Blu-rays hebben. Is altijd weer een aanslag op de bankrekening een bezoek aan dat soort ketens![]()
[...]
Heb de PS3 Slim laatst ook zien staan naast de normale PS3 en moet zeggen dat het niet zo schrikbarend veel kleiner is als de PS Two was ten opzichte van de normale PS2. Console is wel dunner dat de oude PS3, maar wel wat dieper. Overigens kan ik wel begrijpen dat sommigen deze versie qua kleur/styling mooier vinden, maar persoonlijk houdt ik het bij mijn oude versie al is deze wel wat langzamer en niet zo energiezuinig. Maar laatste maakt toch niet uit als er ook nog een 42" scherm boven hangt en een receiver![]()
Overigens hoor je mensen met een XBox wel vaker dat ze deze zo lekker klein vinden ten opzichte van de PS3, zowel de nieuwe als oude versie. Maar vergeet niet dat de powersupply van de XBox er los naast ligt en niet intern zit zoals bij de PS3. Als je je powerbrick achter/naast je XBox legt dan is deze meteen een stuk meer gelijk met de PS3 als het gaat om grootte...
Ik wou heel graag MGS4 bijvoorbeeld, maar die hadden ze niet.
LBP dan maar gekocht, en van MGS4 heb ik maar even de demo gespeeld tot ik hem koop.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Zo'n los powerding is tot daar aan toe. Ik kan me er niet aan ergeren, op dat klote lampje na dan wat oranje is als de console in stand-by staat. Maar goed, daar hebben ze dan weer tape voor uitgevonden. Wegwerken idem: gewoon 100 van die bindbandjes kopen bij de lokale bouwmarkt en je komt een heel eind. Vandaar dat ik ook altijd wat dikkere kabels koop: dan kan ik ze lekker strak op elkaar vouwen en binden, maar dat terzijde.Tom schreef op donderdag 10 september 2009 @ 00:16:
[...]Dat is altijd zo irritant he. Zo'n los powerding. Dan heb je een stekkerdoos, een stuk kabel, vervolgens zo'n groot blok en dan nog een stuk kabel naar het apparaat. Een ramp om zoiets netjes weg te werken onder een bureau/kastje/etc.
Wat dat betreft vind ik de PS3 wel erg mooi. Meenemen is erg handig, alleen een universele stroomkabel (zoals ook bij je pc zit) en HDMI kabel. Online kan met wifi of gewoon utp. De controllers werken via bluetooth en kun je met elk (mini)usb-kabeltje opladen. Zo'n headset om ingame te lullen kan ook gewoon een standaard bluetooth oortje zijn. Kortom, alles lekker universeel en volgens gangbare aansluitingen en standaarden die je op alle elektronica aantreft
Dat bluetooth oortje had ik ooit bij een gsm gekregen, je zou verwachten dat ze daar een speciaal Sony ding voor maken wat natuurlijk de hoofdprijs moet kosten omdat je geen andere optie hebt (is Apple heel goed in, dat soort grappen), maar dat is allemaal niet het geval. Vind ik pluspunten
Maar als je het zo stelt heeft de PS3 inderdaad wat voordelen, maar van elk punt kan je voors en tegens verzinnen. Zo vind ik het opladen van de PS3 controller inderdaad makkelijk. Gewoon aan de tv hangen en de controller laadt op. En mocht het tijdens gamen een keer gebeuren dan gewoon die USB-kabel eraan hangen. Al is het met kabel wel lastiger gamen, dus dan is de oplossing van Microsoft met de controller weer handig: gewoon batterijen wisselen en gaan. En pluspunt van die batterijen is dat de controller er ook een lekker gewicht door krijgt.
Maar zoals gezegd is er van elk punt wel wat te zeggen. Dat interne WiFi is handig, maar als je het niet gebruikt betaal je er toch voor. Dus zo kan de discussie PS3 vs XBox altijd door blijven gaan...
Saturn Utrecht ben ik niet bekend mee, alleen filiaal in Tilburg. En die heeft echt asociaal veel games. Moet wel zeggen dat ik vergelijk met wat een Music Store, Intertoys, Free Recordshop, etc hebben. Dus kan zijn dat ik "ervaring" heb met wat kleine van die laatste filialen.Mud.Starrr schreef op donderdag 10 september 2009 @ 01:44:
[...]
In Saturn Utrecht miste ik ook een aantal grote titels.
Ik wou heel graag MGS4 bijvoorbeeld, maar die hadden ze niet.
LBP dan maar gekocht, en van MGS4 heb ik maar even de demo gespeeld tot ik hem koop.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Lees net dat Sony/Polyphony op de TGS met een 'shock' announcement aan gaan kondigen dat GT5 nog deze maand in de winkels komt te liggen.
Hoewel ik het me heel moeilijk voor kan stellen, zou ik het wel knap vinden. Zal ze best helpen om voor Forza3 te releasen
Nogmaals, eerst zien, dan geloven, voor een spel wat deze maand uit moet komen heb ik wel heel weinig screenshots en filmpjes gezien
Hoewel ik het me heel moeilijk voor kan stellen, zou ik het wel knap vinden. Zal ze best helpen om voor Forza3 te releasen
Nogmaals, eerst zien, dan geloven, voor een spel wat deze maand uit moet komen heb ik wel heel weinig screenshots en filmpjes gezien
Xbox
Even the dark has a silver lining
net weer aan Fall-Out 3 begonnen na 9 maanden ofzo, mee gestopt omdat er zoveel andere leuke spellen lagen te wachten, maar weer helemaal verslavend hoor
begin het ook wat beter te begrijpen nu dat scheelt ook met je xp's e.d. echt een geweldig spel
maarja toch ook mijn vette ps3 te koop gezet en verdomd nog snel verkocht ook voor redelijk prijsje
dus straks na mijn lange vakantie een fijne slimme ps3 die ik dan eindelijk kan syncen met mijn bravia hehe dat ik dat nog mag meemaken lol
wel balen dat ik nu een week moet overbruggen tot mijn vakantie zonder ps3 en fall-out snik
spreek jullie allemaal in december wel weer, ik denk in deeltje 47? miss kan ik nog een mooiie gow-box meenemen uit de wall-mart haha
begin het ook wat beter te begrijpen nu dat scheelt ook met je xp's e.d. echt een geweldig spel
maarja toch ook mijn vette ps3 te koop gezet en verdomd nog snel verkocht ook voor redelijk prijsje
dus straks na mijn lange vakantie een fijne slimme ps3 die ik dan eindelijk kan syncen met mijn bravia hehe dat ik dat nog mag meemaken lol
wel balen dat ik nu een week moet overbruggen tot mijn vakantie zonder ps3 en fall-out snik
spreek jullie allemaal in december wel weer, ik denk in deeltje 47? miss kan ik nog een mooiie gow-box meenemen uit de wall-mart haha
PSN Headless_Pumpkin
Vond hem inderdaad ook al wel el cheapo uitzien.PromoX schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:38:
[...]
Dat is volgens mij geen originele Sony controller en dan heb ik toch wel enige twijfels over de kwaliteit. Ik heb ook even rondgekeken en voor minder dan 40 euro (excl. eventuele verzendkosten) ben ik ze niet tegengekomen.
Maar ik zag volgens mij op amazon.co.uk wel de originele DS3 voor erg weinig, 31 euro ofzo met de huidige koers. Weet alleen niet wat de verzendkosten zijn vanuit de uk naar nederland. En wil eigenlijk gelijk wat games erbij bestellen dus ben even goed aan het kijken zodat het in een keer verstuurd wordt.
Weet iemand wat de verzendkosten van amazon zijn als je uk bestelt? Om een of andere reden laten ze dat pas zien nadat je je creditcard gegevens hebt ingevoerd.
EDIT:
Even een korte maar belangrijke vraag? Bij de PS3 slim zit er toch standaard de DS3 controller bij en NIET de 6-axis?
[ Voor 6% gewijzigd door dangerpaki op 10-09-2009 09:09 ]
Hierover gaan al een tijdje net zulke geruchten als eerder over de PS3 Slim. Europese winkelketens hebben al eerder te horen gekregen dat het spel begin december zou uitkomen en dit werd vorige week bevestigd toen die winkels te horen kregen dat er een PS3 Pack met GT5 vanaf 4 december te koop zou zijn.BM schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:55:
Lees net dat Sony/Polyphony op de TGS met een 'shock' announcement aan gaan kondigen dat GT5 nog deze maand in de winkels komt te liggen.
Daarna kun je volgens mij gewoon nog terug. Ze zeggen vrij duidelijk wanneer een bestelling definitief word. Lijkt me geen probleem om dus gewoon even te kijken?dangerpaki schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:59:
[...]
Weet iemand wat de verzendkosten van amazon zijn als je uk bestelt? Om een of andere reden laten ze dat pas zien nadat je je creditcard gegevens hebt ingevoerd.
Volgens mij word de originele sixaxxis nergens meer bijgeleverd (gelukkig maar, rare actie van Sony).EDIT:
Even een korte maar belangrijke vraag? Bij de PS3 slim zit er toch standaard de DS3 controller bij en NIET de 6-axis?
4-12 had ik al vaker gehoord ja, en lijkt me ook absoluut de realistischere datum van de 2. Ik meld ook alleen maar wat ik elders leesymmv schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:10:
[...]
Hierover gaan al een tijdje net zulke geruchten als eerder over de PS3 Slim. Europese winkelketens hebben al eerder te horen gekregen dat het spel begin december zou uitkomen en dit werd vorige week bevestigd toen die winkels te horen kregen dat er een PS3 Pack met GT5 vanaf 4 december te koop zou zijn.
Xbox
Even the dark has a silver lining
Dank ik ga effe kijken. hoe het zit met de verzendkosten. Gelukkig maar dat de 6-axis nergens meer bj wordt geleverd want das een beetje ene halve controller.BM schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:23:
[...]
Daarna kun je volgens mij gewoon nog terug. Ze zeggen vrij duidelijk wanneer een bestelling definitief word. Lijkt me geen probleem om dus gewoon even te kijken?
[...]
Volgens mij word de originele sixaxxis nergens meer bijgeleverd (gelukkig maar, rare actie van Sony).
[...]
4-12 had ik al vaker gehoord ja, en lijkt me ook absoluut de realistischere datum van de 2. Ik meld ook alleen maar wat ik elders lees4-12 zou me ook beter uitkomen zeg maar
Nog een korte vraag, ik zit op amazon eigenlijk te kijken naar een charger voor m'n controllers. En de meeste van die dingen zijn USB. Nou heb ik nog een oude lader liggen van m'n kapote HTC met een USB plug, dus ik dacht die zet ik lekker aan zo'n charger en dan laad ik daarmee m'n controllers op (ipv de charger aan m'n PS3 te koppelen en die aan te laten staan). Gaat dit werken? Ik zat ook nog eens te kijken naar een charger die gepowerd wordt via gewone stroomkabel, echter die had nogal slechte reviews.
Maar ik lees tegenstrijdige verhalen, dat je controllers contact zouden moeten hebben met de PS3 om opgeladen te worden ofzoiets (dat het dus alleen zou werken als de charger aan de PC of PS3 is aangesloten), of dat je telkens op de PS knop moet drukken (op je controller) om die op te laden. Iemand hier ervaring met laders voor controllers?
In principe wil ik gewoon zo'n charger en dan een kabel richting stopcontact zodat m'n controllers opgeladen worden zonder dat de PS3 aan hoeft te staan.
Er wordt ook elders gezegd dat er nog niet al te lang geleden gezegd is geworden dat de release van GT5 pas na de release van GT voor de PSP zal zijn.BM schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:23:
4-12 had ik al vaker gehoord ja, en lijkt me ook absoluut de realistischere datum van de 2. Ik meld ook alleen maar wat ik elders lees4-12 zou me ook beter uitkomen zeg maar
Je kunt een controller ook via je PC opladen. Aansluiten en klaar. Je hebt geen charger of PS3 daarvoor nodig.dangerpaki schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:52:
[...]
Maar ik lees tegenstrijdige verhalen, dat je controllers contact zouden moeten hebben met de PS3 om opgeladen te worden ofzoiets (dat het dus alleen zou werken als de charger aan de PC of PS3 is aangesloten), of dat je telkens op de PS knop moet drukken (op je controller) om die op te laden. Iemand hier ervaring met laders voor controllers?
Ik heb gisteravond bij Zavvi GH5 (inclusief gitaar én gratis World Tour!) pre-ordered. Ben benieuwd wanneer ik ga ontvangen.M a r c o schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:02:
kreeg net bericht van Guitar Hero 5 (met gitaar) thuisbezorgd is.
vanavond dus lekker pingelen.
Had eerder deze week World Tour met gitaar mogen lenen van een collega en gisteren kreeg ik van hem ook die USB-hub, dus kon ik er gisteravond eindelijk mee aan de slag.
Even de eerste training gedaan en vervolgens een career gestart. Mocht meteen met Nirvana en Bon Jovi (!!!) aan de slag. Nou, als een mafketel zingend en springend door de huiskamer stuiteren! Wat een lol! En mijn zoontje (zit sinds de dood van MJ in een MJ-bui) wou continu "Beat it" doen. Maar hij (5 jaar) begreep niet goed dat je naast die kleurtoetsen ook met je duim over die strum (heet het zo?) moet, dus daar hielp ik hem dan bij.
Ook dat ding in de handen van mijn vrouw gedrukt en daar moesten we ook om lachen; er kwam geen enkele noot uit, maar ze vond de nummers wel vet!
Kortom, gewoon besteld en binnenkort aan de slag ermee. En als ik het onder de knie begin te krijgen, dan haal ik de Metallica-versie er nog bij... Sad but true!!! Ik zie mezelf nu al...
Ja dat begrijp ik, maar heb geen zin om een PC of PS3 aan te laten staan om m'n controllers op te laden, vandaar dat ik op zoek was naar een losse lader waar ik 2 controllers tegelijk kan opladen.ymmv schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:54:
[...]
Je kunt een controller ook via je PC opladen. Aansluiten en klaar. Je hebt geen charger of PS3 daarvoor nodig.
Alleen zijn de meeste laders gemaakt om aangesloten te worden op de USB poort van een PC of PS3, en schijnbaar is dat nodig aangezien de controllers eerst over USB een signaal naar de PC/PS3 sturen en dan pas vervolgens stroom erover krijgen. Dus je oude telefoon USB lader aan je controller zou niet werken.
Vraag is concreet dus of iemand een USB lader (bv van z'n telefoon) heeft kunnen gebruiken om een controller op te laden
Bij de Slim zit een controller met zowel DS3 als 6Axis.dangerpaki schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:59:
[...]
EDIT:
Even een korte maar belangrijke vraag? Bij de PS3 slim zit er toch standaard de DS3 controller bij en NIET de 6-axis?
wat is ds3? Ik weet dat de mijne 6axis heeft want ik moest hem gisteren kantelen in een demo van ratchet and clank om te sturen maar wat is ds3?nils.kuijpers schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:49:
[...]
Bij de Slim zit een controller met zowel DS3 als 6Axis.
Dual Shock 3Kaasje123 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:25:
[...]
wat is ds3? Ik weet dat de mijne 6axis heeft want ik moest hem gisteren kantelen in een demo van ratchet and clank om te sturen maar wat is ds3?
Ik zag gisteren (in m'n GH5) dat je ook "Beginner" (nog voor Easy) kunt spelen. Dan hoef je alleen maar te strummen op het juiste moment. Ideaal voor kids.Vads schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:47:
[...]
Ik heb gisteravond bij Zavvi GH5 (inclusief gitaar én gratis World Tour!) pre-ordered. Ben benieuwd wanneer ik ga ontvangen.
Had eerder deze week World Tour met gitaar mogen lenen van een collega en gisteren kreeg ik van hem ook die USB-hub, dus kon ik er gisteravond eindelijk mee aan de slag.
Even de eerste training gedaan en vervolgens een career gestart. Mocht meteen met Nirvana en Bon Jovi (!!!) aan de slag. Nou, als een mafketel zingend en springend door de huiskamer stuiteren! Wat een lol! En mijn zoontje (zit sinds de dood van MJ in een MJ-bui) wou continu "Beat it" doen. Maar hij (5 jaar) begreep niet goed dat je naast die kleurtoetsen ook met je duim over die strum (heet het zo?) moet, dus daar hielp ik hem dan bij.
Ook dat ding in de handen van mijn vrouw gedrukt en daar moesten we ook om lachen; er kwam geen enkele noot uit, maar ze vond de nummers wel vet!
Kortom, gewoon besteld en binnenkort aan de slag ermee. En als ik het onder de knie begin te krijgen, dan haal ik de Metallica-versie er nog bij... Sad but true!!! Ik zie mezelf nu al...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Alle DualShock3-controllers hebben ook Sixaxisfunctionaliteitnils.kuijpers schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:49:
[...]
Bij de Slim zit een controller met zowel DS3 als 6Axis.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Nut is er niet, het is alleen leuk om een game 100 procent te halen, dus alle uitdagingen voldaan. (haal de game uit op extreme difficulty bijv.)Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:30:
Kan iemand mij kort en bondig het nut van die trofeeën uitleggen?
Te vergelijken met Xbox Achievements
Verwijderd
Geef wel een extra replay-waarde aan je spel mee. ook leuk voor te vergelijken met vrienden
Dank allemaal voor jullie antwoorden mbt welke controller geleverd wordt bij de slim.
Ik heb niet van iemand gehoord hier dat die succesvol de controllers met een telefoonlader heeft opgeladen gekregen. Misschien dat er nog iemand reageert.
Ik heb in ieder geval een nieuwe DS3 alvast besteld voor straks als tweede controller bij m'n PS3. Bij Amazon.co.uk voor omgerekend nog geen 42 euro, dit is incl verzendkosten. Hier in NL ben je incl verzending op z'n minst 54 euro kwijt. Had eigenlijk wel goedkoper verwacht: controller zelf was nog geen 30 pond. Alleen ja toen kwam de omzetting (ongunstigere koers) en VAT bij
. Maar nog steeds wel goede deal voor een nieuwe controller. Dus voor degenen die interesse hebben.
Ik heb hem waarschijnlijk over twee dagen binnen, dan test ik wel of mijn oude HTC lader dat ding wil opladen of niet. Schijnt nogal af te hangen van welke lader je gebruikt om op te laden.
Ik heb niet van iemand gehoord hier dat die succesvol de controllers met een telefoonlader heeft opgeladen gekregen. Misschien dat er nog iemand reageert.
Ik heb in ieder geval een nieuwe DS3 alvast besteld voor straks als tweede controller bij m'n PS3. Bij Amazon.co.uk voor omgerekend nog geen 42 euro, dit is incl verzendkosten. Hier in NL ben je incl verzending op z'n minst 54 euro kwijt. Had eigenlijk wel goedkoper verwacht: controller zelf was nog geen 30 pond. Alleen ja toen kwam de omzetting (ongunstigere koers) en VAT bij
Ik heb hem waarschijnlijk over twee dagen binnen, dan test ik wel of mijn oude HTC lader dat ding wil opladen of niet. Schijnt nogal af te hangen van welke lader je gebruikt om op te laden.
Verwijderd
Daarnaast kan je met sommige games dingen verdienen doo zoveel achievements te halen.nils.kuijpers schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:33:
[...]
Nut is er niet, het is alleen leuk om een game 100 procent te halen, dus alle uitdagingen voldaan. (haal de game uit op extreme difficulty bijv.)
Te vergelijken met Xbox Achievements
Het kan wel een motivatie zijn om je games opnieuw te spelen. Stiekem werkt het toch wel...Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:35:
Okay, daar hoef ik niet op te letten dus.
Meestal krijg ik mijn spellen binnen een week na de bevestiging dat het verstuurd is.Vads schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:47:
[...]
Ik heb gisteravond bij Zavvi GH5 (inclusief gitaar én gratis World Tour!) pre-ordered. Ben benieuwd wanneer ik ga ontvangen.
Misschien dat ik vanavond daar ook maar even GH5 preorder doe. Wel jammer dat ik dan geen drumstel heb, maar die volledige world tour kit vind ik gewoon te duur.
Vandaag ligt hopelijk Motorstorm: Pacific Rift (ook van Zavvi) op de deurmat als ik thuiskom. Ik heb wel erg veel zin in die game moet ik zeggen!
[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 10-09-2009 12:23 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Mwah bij mij niet ben ik bang. Verder prima voor de mensen die zich er wel mee bezig houden.
Sony heeft zelf een USB-lader uitgebracht.dangerpaki schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:49:
[...]
Ja dat begrijp ik, maar heb geen zin om een PC of PS3 aan te laten staan om m'n controllers op te laden, vandaar dat ik op zoek was naar een losse lader waar ik 2 controllers tegelijk kan opladen.
Alleen zijn de meeste laders gemaakt om aangesloten te worden op de USB poort van een PC of PS3, en schijnbaar is dat nodig aangezien de controllers eerst over USB een signaal naar de PC/PS3 sturen en dan pas vervolgens stroom erover krijgen. Dus je oude telefoon USB lader aan je controller zou niet werken.
Vraag is concreet dus of iemand een USB lader (bv van z'n telefoon) heeft kunnen gebruiken om een controller op te laden
http://www.engadget.com/2...arger-let-us-show-you-it/
PSN: Shiver23
Verwijderd
Bij amazon is het voordeliger meerdere dingen in 1x te bestellen dus met een vriend ofzo. Je betaalt eenmalig 4 pond verzendkosten + 1 a 2 pond per artikel ofzo, als je die 4 pond dan helemaal uitspreidt en deelt met iemand scheelt het al weer.dangerpaki schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:47:
Dank allemaal voor jullie antwoorden mbt welke controller geleverd wordt bij de slim.
Ik heb niet van iemand gehoord hier dat die succesvol de controllers met een telefoonlader heeft opgeladen gekregen. Misschien dat er nog iemand reageert.
Ik heb in ieder geval een nieuwe DS3 alvast besteld voor straks als tweede controller bij m'n PS3. Bij Amazon.co.uk voor omgerekend nog geen 42 euro, dit is incl verzendkosten. Hier in NL ben je incl verzending op z'n minst 54 euro kwijt. Had eigenlijk wel goedkoper verwacht: controller zelf was nog geen 30 pond. Alleen ja toen kwam de omzetting (ongunstigere koers) en VAT bij. Maar nog steeds wel goede deal voor een nieuwe controller. Dus voor degenen die interesse hebben.
Ik heb hem waarschijnlijk over twee dagen binnen, dan test ik wel of mijn oude HTC lader dat ding wil opladen of niet. Schijnt nogal af te hangen van welke lader je gebruikt om op te laden.
Ik heb vorige week voor andere doeleinden een USB adapter voor in het stopcontact gekocht bij dealextreme.dangerpaki schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:49:
[...]
Vraag is concreet dus of iemand een USB lader (bv van z'n telefoon) heeft kunnen gebruiken om een controller op te laden
deze koste 4 euro ongeveer.
Ik zal proberen vanavond even te proberen of deze werkt om een DS3 op te laden.
edit:
deze was het
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27528
[ Voor 8% gewijzigd door M a r c o op 10-09-2009 12:46 ]
Ik merk toch wel dat als ik weet hoe je er een kan krijgen, ik er net even meer mijn best voor doe. Terwijl het me eigenlijk niks doet. Dus het werkt stiekum toch ook bij mij!Surineeslander schreef op donderdag 10 september 2009 @ 11:49:
[...]
Het kan wel een motivatie zijn om je games opnieuw te spelen. Stiekem werkt het toch wel...
PSN id: GG--77
Die was ik nog niet tegengekomen. Handig. Alleen design had wel wat gemogen zeg. Sommige van die third-party dingen zien er best fancy uit.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:39:
[...]
Bij amazon is het voordeliger meerdere dingen in 1x te bestellen dus met een vriend ofzo. Je betaalt eenmalig 4 pond verzendkosten + 1 a 2 pond per artikel ofzo, als je die 4 pond dan helemaal uitspreidt en deelt met iemand scheelt het al weer.
Aah kijk dat wist ik niet. Maar goed. Heb voor een mooie prijs een mooie controller straks. En als ik het goed begrepen heb heeft sony een Europese garantie en kan je dus als het misgaat gewoon de controller opsturen voor reparatie ergens in Nederland.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:39:
[...]
Bij amazon is het voordeliger meerdere dingen in 1x te bestellen dus met een vriend ofzo. Je betaalt eenmalig 4 pond verzendkosten + 1 a 2 pond per artikel ofzo, als je die 4 pond dan helemaal uitspreidt en deelt met iemand scheelt het al weer.
Ben benieuwd of het werkt. Heb zelf ergens een HTC adapter rond zwerven.M a r c o schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:40:
[...]
Ik heb vorige week voor andere doeleinden een USB adapter voor in het stopcontact gekocht bij dealextreme.
deze koste 4 euro ongeveer.
Ik zal proberen vanavond even te proberen of deze werkt om een DS3 op te laden.
edit:
deze was het
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27528
Maar ga ook eens proberen of ik de bovengenoemde lader van Sony kan krijgen.
Hmmm, krijg net een mail van Zavvi (waar ik het besteld had) dat ze de bundel niet naar buiten de UK versturen... Zet dat er dan bij!!! Zo teleurgesteld...Vads schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:47:
[...]
Ik heb gisteravond bij Zavvi GH5 (inclusief gitaar én gratis World Tour!) pre-ordered. Ben benieuwd wanneer ik ga ontvangen.
Waar heb jij het besteld?M a r c o schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:02:
kreeg net bericht van Guitar Hero 5 (met gitaar) thuisbezorgd is.
vanavond dus lekker pingelen.
Iemand ook problemen met richten in GTA IV op de PS3? Heb GTA IV al een keer uitgespeeld op de PC. Nu kwam ik in die missie dat je die biker moest vermoorden. Komen z'n vriendjes. Heb de missie gehaald, echter had ik nog maar een paar hp over. Ik kan gewoon _niet_ richten met dual shock. Met pc was het gewoon strafen+richten+schieten==win.
Iemand tips?
Iemand tips?
Meer spelen, dan leer je steeds beter met de controls om te gaan!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Er zat toch ook een Auto Aim in GTA IV, of hadden ze dat er uit gehaald?RedHat schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:22:
Iemand ook problemen met richten in GTA IV op de PS3? Heb GTA IV al een keer uitgespeeld op de PC. Nu kwam ik in die missie dat je die biker moest vermoorden. Komen z'n vriendjes. Heb de missie gehaald, echter had ik nog maar een paar hp over. Ik kan gewoon _niet_ richten met dual shock. Met pc was het gewoon strafen+richten+schieten==win.
Verwijderd
Ja, als je dekking zoekt (R1), en je houdt de aim knop gewoon ingedrukt (L2), dan hoef je niet eens te richten. Dan richt ie dus gewoon automatisch. Die missie heb ik toevallig gisteren gedaan, en als het goed is stop je dan dat park. Gewoon dekking zoeken achter een boom, en iedereen afknallen.
Overigens hoef je niet eens dekking te zoeken, L2 ingedrukt houden is genoeg.
Ik heb alleen wat meer moeite met richten vanuit voertuigen, maar gelukkig komt dat niet al teveel voor.
Overigens hoef je niet eens dekking te zoeken, L2 ingedrukt houden is genoeg.
Ik heb alleen wat meer moeite met richten vanuit voertuigen, maar gelukkig komt dat niet al teveel voor.
Ok, eerste probleem!
Wil net m'n PS3 aansluiten op een old-skool TV scherm.
Nu, op de voorzijde van de TV kan ik de (witte-rode-gele/oranje) kabels apart aansluiten. Wanneer ik de power inschakel van de PS3 geeft hij geen enkel beeld of geluid.
2e Poging dan... Die 3 aparte kabels aansluiten op de bijgeleverde SCART aansluiting. De SCART aansluiting langs de achterkant van de TV aangesloten en opnieuw hetzelfde probleem...
Ik heb de PS3 2ehands overgekocht (PS3 werkt perfect, geen twijfel over) van iemand die de PS3 heeft aangesloten via HDMI.
Kan dit de oorzaak zijn? Dat de PS3 nog ingesteld is via HDMI terwijl hij eigenlijk via AV (?) moet werken.
Kan iemand mij helpen? Zit al de hele tijd te Googlen maar vind niets concreets...
Alvast bedankt mannen...
Wil net m'n PS3 aansluiten op een old-skool TV scherm.
Nu, op de voorzijde van de TV kan ik de (witte-rode-gele/oranje) kabels apart aansluiten. Wanneer ik de power inschakel van de PS3 geeft hij geen enkel beeld of geluid.
2e Poging dan... Die 3 aparte kabels aansluiten op de bijgeleverde SCART aansluiting. De SCART aansluiting langs de achterkant van de TV aangesloten en opnieuw hetzelfde probleem...
Ik heb de PS3 2ehands overgekocht (PS3 werkt perfect, geen twijfel over) van iemand die de PS3 heeft aangesloten via HDMI.
Kan dit de oorzaak zijn? Dat de PS3 nog ingesteld is via HDMI terwijl hij eigenlijk via AV (?) moet werken.
Kan iemand mij helpen? Zit al de hele tijd te Googlen maar vind niets concreets...
Alvast bedankt mannen...
Dit topic is gesloten.
![]()