Het is en blijft een feit dat developers veel meer moeite moeten doen voor Europa dan voor de US en Japan.
Beide hebben slechts 1 taal en in Europa moeten ze diverse talen, tarieven etc. etc handhaven.
Sony ziet ook wel dat tal van Europeanen met een Amerikaans en/of Japans account de PSstore bezoeken, dat weten de developers waarschijnlijk ook en mede daarom heeft de EU-store minder content.
Het kost ze gewoonweg teveel tijd. En tijd = geld.
Als je het mij vraagt hadden ze beter een Engelse/ Amerikaanse, een Russische, een Chinese, een Franse, een Spaanse en een Japanse Store kunnen maken die snel geupdate worden en de rest mag lekker wachten.
Het merendeel van de wereld kan dan zsm genieten.
Pech voor de mensen die zich niet willen aanpassen, die krijgen dezelfde content later.

[ Voor 23% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-09-2009 19:25 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-05 20:17
De laatste pagina's is er veel gepost ivm het laden van de controllers.

Ik heb een Thrustmaster TX-3, en ik ben er super tevreden over.

Pro:
+ De stroom wordt afgetakt van de PS3, dus je kan laden terwijl de PS3 volledig uitstaat.
+ Er kunnen twee controllers tegelijk opgeladen worden.
+ USB-hub met 3 poorten aan de achterkant, geen hangende dongles meer bij GH, zelfs bij de full band.
+ Design, hoewel dat persoonlijk is natuurlijk. Ik vind het wel mooi.
+ Schakelaar (voor mij een pluspunt)
+ USB moet niet in PS3 zitten, enkel als je het als hub wil gebruiken.

Contra:
- De prijs, maximum € 39. Zelf heb ik het voor € 19, stond verkeerd geprijsd in de Makro. Aan de kassa was het € 39, mooi betaald en dan aan de balie laten weten. Speciaal opnieuw naar het rek om een foto te nemen met de verkeerde prijs (lang leve cameraphone) .Money in the bank :*)
Het Internet is groot, het kan dus zijn dat het verkrijgbaar is voor een zacht prijsje.

Mijn twee USb-poorten zijn continu bezet, aan de ene poort hangt mijn externe harde schijf (1 TB), de ander is met de charger.

Ivm 3.00, grootste nadeel vind ik het opstartscherm bij het opstarten van een spel dat verdwenen is :'(
Bracht toch telkens een wauw-gevoel naar boven bij mij, die tling ting.
Maar bij vrienden is het zonder PSN, dus zonder updates en met het geluidje. Daar wordt ik dan nostalgisch als ik dat geluidje hoor (lichtjes overdreven)

PSN: Zwartkijker

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:18:
Het is en blijft een feit dat developers veel meer moeite moeten doen voor Europa dan voor de US en Japan.
Beide hebben slechts 1 taal en in Europa moeten ze diverse talen, tarieven etc. etc handhaven.
Sony ziet ook wel dat tal van Europeanen met een Amerikaans en/of Japans account de PSstore bezoeken, dat weten de developers waarschijnlijk ook en mede daarom heeft de EU-store minder content.
Het kost ze gewoonweg teveel tijd. En tijd = geld.
Als je het mij vraagt hadden ze beter een Engelse/ Amerikaanse, een Russische, een Chinese, een Franse, een Spaanse en een Japanse Store kunnen maken die snel geupdate worden en de rest mag lekker wachten.
Het merendeel van de wereld kan dan zsm genieten.
Pech voor de mensen die zich niet willen aanpassen, die krijgen dezelfde content later.
Of nog een aparte Europese Unie Store waar het gewoon engels is en als valuta de euro. O+
Zijn er naast de EU, Us en JPN nog meer PSstores? Ik bedoel welke store moeten de Zuid Amerikanen, Oceaniers en Aziaten heen?

[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-09-2009 19:32 ]

Niet OF, maar EN! :P
Die was ik ff vergeten ...

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Voor wie het nog niet heeft meegekregen: Fifa 10 demo voor PS3 te downloaden in de UK PSN store, je ziet hem niet in de lijst staan, maar je moet gebruik maken van de zoekfunctie... Even fifa intypen ff naar onder scrolle en voila ;)

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:29:
[...]

Of nog een aparte Europese Unie Store waar het gewoon engels is en als valuta de euro. O+
Zijn er naast de EU, Us en JPN nog meer PSstores? Ik bedoel welke store moeten de Zuid Amerikanen, Oceaniers en Aziaten heen?
Ja inderdaad, waarom is er niet een EU Store voor alle landen met de Euro. Dan hadden we ook allang de PSN Cards kunnen hebben.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Zwartkijker
The US and Japan have a few Dynamic Themes available already. Where are ours?

The Dynamic Themes were supplied to all three regions at the same time, but unfortunately, due to the complexities of the PAL region’s PlayStation Store publishing process, they missed our publishing window last week. (Remember, we have 29 stores across 25 countries, which require the use of 13 currencies and 8 languages, so it’s more difficult for us to publish last minute content than it is for either the US or Japan). We can confirm that some Dynamic Themes will be made available on the EU Store this week, and we have a little surprise prepared especially for our PAL readers that we hope you’ll agree is worth the wait!

Geen wonder dat we hier sommige dingen wat later krijgen, als je ziet wat voor extra werk ze hebben.
Bron

Anoniem: 288328

Zwartkijker schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:25:
De laatste pagina's is er veel gepost ivm het laden van de controllers.

Ik heb een Thrustmaster TX-3, en ik ben er super tevreden over.

Pro:
+ De stroom wordt afgetakt van de PS3, dus je kan laden terwijl de PS3 volledig uitstaat.
+ Er kunnen twee controllers tegelijk opgeladen worden.
+ USB-hub met 3 poorten aan de achterkant, geen hangende dongles meer bij GH, zelfs bij de full band.
+ Design, hoewel dat persoonlijk is natuurlijk. Ik vind het wel mooi.
+ Schakelaar (voor mij een pluspunt)
+ USB moet niet in PS3 zitten, enkel als je het als hub wil gebruiken.

Contra:
- De prijs, maximum € 39. Zelf heb ik het voor € 19, stond verkeerd geprijsd in de Makro. Aan de kassa was het € 39, mooi betaald en dan aan de balie laten weten. Speciaal opnieuw naar het rek om een foto te nemen met de verkeerde prijs (lang leve cameraphone) .Money in the bank :*)
Het Internet is groot, het kan dus zijn dat het verkrijgbaar is voor een zacht prijsje.

Mijn twee USb-poorten zijn continu bezet, aan de ene poort hangt mijn externe harde schijf (1 TB), de ander is met de charger.
Inderdaad erg stijlvol. Hoe zit het met de kwaliteit van het product? Het product ziet er namelijk wel een beetje fragiel uit.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Zwartkijker schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:39:
The US and Japan have a few Dynamic Themes available already. Where are ours?

The Dynamic Themes were supplied to all three regions at the same time, but unfortunately, due to the complexities of the PAL region’s PlayStation Store publishing process, they missed our publishing window last week. (Remember, we have 29 stores across 25 countries, which require the use of 13 currencies and 8 languages, so it’s more difficult for us to publish last minute content than it is for either the US or Japan). We can confirm that some Dynamic Themes will be made available on the EU Store this week, and we have a little surprise prepared especially for our PAL readers that we hope you’ll agree is worth the wait!

Geen wonder dat we hier sommige dingen wat later krijgen, als je ziet wat voor extra werk ze hebben.
Bron
Ik snap dat het extra tijd kost, maar launch dan gewoon alles tegelijk. Nu hebben alleen de US en JPN store altijd alles als eerst.
Daarom zou een Engelstalige "Euro-store" helemaal nog geen slecht idee zijn.
Dan heeft iig het merendeel van Europa er z.s.m. plezier van.

Dit ( PS3 High-Res Image Enlargement Engine) ziet er ook mooi uit; http://www.youtube.com/wa...l&feature=player_embedded

[ Voor 47% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-09-2009 20:09 ]

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 16:20
Ik weet niet of het al langer zo is, maar sinds firmware 3.0 staat er iets extra bij Connection Test.
Namelijk de maximum download en upload van je verbinding. Al kwam er bij mij niets achter te staan als ik de test deed :) misschien dat men eerst iet moet downloaden van de Store ofzo?

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

• Zwartkijker
Anoniem: 288328 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:39:
[...]

Inderdaad erg stijlvol. Hoe zit het met de kwaliteit van het product? Het product ziet er namelijk wel een beetje fragiel uit.
Van normaal gebruik zal het niet stuk gaan natuurlijk, maar in de verkeerde handen kan alles breken ;)

De bovenste controllersteun is volgens mij de achillespees van dit product, als je dit naar beneden drukt, dan plooit het een beetje mee, maar dat is echt mugge(n)ziften. Kwestie van toch maar iets te noemen :)

De mini USB kunnen zelfs wat naar boven en beneden draaien (grijze cilindertjes) zodat je de controller makkelijk kan (ont)koppelen.

Echt, ik ben er zeer over te spreken. Als de batterij bijna leeg is, blijf ik voortdoen tot ik stop (of course), schakel de PS3 uit en de charger aan en laat 's nachts de batterij opladen. Idem met mp3 spelers en andere shizzle die via mini usb laden.

Anoniem: 246771

Het is me opgevallen dat op de PS3 schijnbaar niet alle games (game data)op de HD worden opgeslagen. Kan ook de optie niet vinden om dat desnoods op commando te doen.

Baal ervan want ik stik van de vrije ruimte en wil die games op de HD hebben want dat scheelt gelaad van de BR disc en komt wellicht laadtijd ten goede.

Iemand ?

P.s. Met name van Killzone 2 valt het me tegen, juist een game die HD installation kan gebruiken want nu heb ik toch regelmatig 'freeze' laad momentjes en dat vind ik jammer op een PS3.
b00b13 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:08:
Ik weet niet of het al langer zo is, maar sinds firmware 3.0 staat er iets extra bij Connection Test.
Namelijk de maximum download en upload van je verbinding. Al kwam er bij mij niets achter te staan als ik de test deed :) misschien dat men eerst iet moet downloaden van de Store ofzo?
Werkt bij mij wel.
Probeer anders eens iets wat GRATIS is te downloaden. ;)

edit: PS-store update is er. ;)
Volgens mij nog even geduld hebben. :z

[ Voor 78% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-09-2009 20:17 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:58
Nederlandse PS3 Store geupdate, FIFA 10 is nu ook in de NL store te vinden. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 10-09-2009 20:26 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Probeer nu de FIFA10 demo via de NL store te downloaden maar krijg een 80023103 error. Heb net een US account aangemaakt en wilde nog een JPN en UK account aan te maken, maar daar krijg ik ook deze error. Meer mensen last van deze error? Misschien door de drukte?

EDIT: Aan het downloaden. 23 minuten resterend :z

@hieronder, slechte timing om de accounts aan te willen maken. hahah alleen de US is gelukt. :D

[ Voor 22% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-09-2009 20:32 ]

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 18:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:24:
[...]

Gaan we weer. ?T gaat er niet om dat het niet moeilijk is om een US account aan te maken, maar laat sony er gewoon voor zorgen dat iedereen het kan downloaden zonder een account aan te hoeven maken met een fake adres. Wat ik erg onhandig vind.. ik wil gewoon een account.
Ik snap echt niet waarom iedereen zo moeilijk doet over een paar extra accountjes aanmaken. Het is de snelste manier om bij alle content te komen. Het zal mij toch aan mijn reet roesten dat er aan de linkerkant 3 accounts staan met UK/USA/JAP achter mn naam?

Het is niet alsof je elke keer moet kiezen, enige keer dat je ze ziet is om even de andere stores te checken.

Kan je wel boos in een hoekje gaan zitten met je ene account maar daar gaat Sony echt niet dingen sneller mee vrij geven. Er zijn nu eenmaal regio beperkingen en die zullen er altijd blijven ook, wees blij dat je er op deze manier uberhaupt nog bij kan.
Probeer nu de FIFA10 demo via de NL store te downloaden maar krijg een 80023103 error. Heb net een US account aangemaakt en wilde nog een JPN en UK account aan te maken, maar daar krijg ik ook deze error. Meer mensen last van deze error? Misschien door de drukte?
Fifa10 demo krijg ik ook een error als ik hem wil downloaden idd, het zal ietwat drukjes zijn :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ace op 10-09-2009 20:30 ]

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Krijg die error ook. Zal wel door de drukte komen denk ik. Ik heb wel al de wipeout thema gedownload.

edit: in en uitgelogd, stond fifa demo al in mn history en kon ik hem meteen downloaden. Ook wel grappig btw dat er een lbp demo is (nu pas) en een fat princess demo.

[ Voor 45% gewijzigd door KngfCnns op 10-09-2009 20:36 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

LBP-demo is voor de nieuwe PS3-bezitters. ;)

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:55

H.Boss

Hugo Boss

Hillie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:11:
[...]

Wat zijn je instellingen voor dvd-playback? Upscalen?
Alles staat op de standaard instellingen niet eens aan gezeten.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Is er al iets bekends over hoe "uitzending gemist" gaat werken? Zou ik wel een leuke functie vinden als het net zo gaat werken als bij de BBC iplayer op de PS3.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

BatmanHorizon schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:31:
Krijg die error ook. Zal wel door de drukte komen denk ik. Ik heb wel al de wipeout thema gedownload.

edit: in en uitgelogd, stond fifa demo al in mn history en kon ik hem meteen downloaden. Ook wel grappig btw dat er een lbp demo is (nu pas) en een fat princess demo.
Een fat princess demo? Ik heb tot nu toe alleen een trailer gezien. Een demo zou goed zijn. Ik vind dit echt een spel die ik eerst even wil testen voor ik besluit hem wel of niet te kopen. Kun je op de PS3 zelf geen lijst "whats new in store" zien trouwens?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

'in de spotlight' is een lijst met de nieuwste store apps

• KngfCnns
Bor de Wollef schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:09:
[...]

Een fat princess demo? Ik heb tot nu toe alleen een trailer gezien. Een demo zou goed zijn. Ik vind dit echt een spel die ik eerst even wil testen voor ik besluit hem wel of niet te kopen. Kun je op de PS3 zelf geen lijst "whats new in store" zien trouwens?
Bij "In de Spotlight" staat toch echt de demo van Fat Princess in de NL store. Niet dat ik hem ga downloaden, want ik heb m al :).

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
PNC's ( Playstation network card ) bij ps3home.nl opgedoken.
Levering vanaf 18-09, volgende week vrijdag dus, alleen de prijs is minder, 1:1.
Bij bol.com idem

Vanaf zelfde datum ook verkrijgbaar o.a. bij Shopto.net ( uit de UK ) met gunstigere prijzen.
Let wel, kies voor instant code, anders zijn ze duurder.
Waarde 50 GBP, kost 44,85 GBP ( geen verzendkosten, code per mail )
Waarde 20 GBP, kost 17,85 GBP ( geen verzendkosten, code per mail )

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[quote]Yippie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:45:
Levering vanaf 18-09, volgende week vrijdag dus, alleen de prijs is minder, 1:1.

ja, wat had je dan verwacht, dat je 20 euro tegoed voor 15 euro kon kopen.
kom op zeg 8)7

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Ik schrijf toch niet dat ik het gek vind :?

Bovendien verwacht ik inderdaad, net als nu al met US en UK PSN cards, dat de prijs zal dalen, als er meer aanbieders komen.
Yippie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:06:
Bovendien verwacht ik inderdaad, net als nu al met US en UK PSN cards, dat de prijs zal dalen, als er meer aanbieders komen.
Heeft dat niet gewoon te maken met de wisselkoers (Dollar -vs- Euro)?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:15:
[...]

Heeft dat niet gewoon te maken met de wisselkoers (Dollar -vs- Euro)?
Het heeft te maken met het feit dat zo'n online toko 99% van zijn marge weggeeft, en hoopt op die manier mega aantallen te maken. Iets waar normale (online) winkels nooit tegenop kunnen.

• M a r c o
  • Niet online
Yippie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:06:
Ik schrijf toch niet dat ik het gek vind :?

ik heb anders nog nooit een US kaart van 50 dollar, voor minder dan 50 dollar gezien hoor.
over het algemeen worden ze voor meer dan de waarde verkocht.
zou wel erg vreemd zijn dat je met pre-paid cards minder zou moeten betalen voor je games als met je CC.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

M a r c o schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:47:
[...]

ik heb anders nog nooit een US kaart van 50 dollar, voor minder dan 50 dollar gezien hoor.
over het algemeen worden ze voor meer dan de waarde verkocht.
zou wel erg vreemd zijn dat je met pre-paid cards minder zou moeten betalen voor je games als met je CC.
Alleen inkoop zal zo'n kaart minder kosten dan de verkoopprijs. Anders verdienen ze er niks op. En als de inkoop lager is, dan zijn er ook altijd wel shops die genoegen nemen met erg weinig marge en dus maar iets boven de inkoopprijs gaan zitten. Al zal Sony dat vast niet accepteren, maargoed er is altijd genoeg grijze handel via eBay waar controle erg lastig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Tom op 10-09-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen het is me opgevallen dat op de PS3 schijnbaar niet alle games (game data)op de HD worden opgeslagen. Kan ook de optie niet vinden om dat desnoods op commando te doen.

Baal ervan want ik stik van de vrije ruimte en wil die games op de HD hebben want dat scheelt gelaad van de BR disc en komt wellicht laadtijd ten goede.

Iemand ?

P.s. Met name van Killzone 2 valt het me tegen, juist een game die HD installation kan gebruiken want nu heb ik toch regelmatig 'freeze' laad momentjes en dat vind ik jammer op een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Als een game op de HDD staat moet ie evenwel soms laden toch? Ik ken in ieder geval geen een pc game zonder laadtijden.

Met KZ vind ik het niet echt storend. Het is me in ieder geval nog niet gebeurd midden in een vuurgevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-05 06:17
Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:14:
Mensen het is me opgevallen dat op de PS3 schijnbaar niet alle games (game data)op de HD worden opgeslagen. Kan ook de optie niet vinden om dat desnoods op commando te doen.

Iemand ?
[...]
Onmogelijk tot nu toe, of HD installatie vereist is of optioneel is, is tot nu toe afhankelijk van de game. Bij UT3 en Virtua Tennis 3 kon je bijvoorbeeld handmatig installeren om zo de laadtijden korter te maken, bij MGS4 was het dan weer verplicht, met name vanwege het texture streamen wat anders onmogelijk zou zijn door de lagere leessnelheid vanaf de BD.

Zoiets als bij de XBOX360(NXE) is tot nu toe echter niet mogelijk, je kunt niet zelf beslissen of je alles op je HDD wilt. En ik verwacht persoonlijk ook niet dat dat snel gaat komen aangezien veel mensen installatie als een groot gebrek van een game-console zien(aangezien dat echt iets voor een PC is :+ ), en daarnaast de Blu-Ray Disc Drive relatief stil is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer, want ik heb na aankoop direct een 500Gb hdu erin gedaan om af te zijn van dat gelaad.
Op mijn X360 doe ik het altijd alleen heeft dat ding slechts een 120gb hdu en dan gaat het vrij hard met een hele collectie games.
Heb de laatste tijd wat meer games gekocht voor de PS3 en nu zie ik dat lang niet alle games full installed worden en dat verbaasde me, zeker gezien het feit dat ik stik van de ruimte.

Gemiste kans wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Goede morgen deze morgen.
Voor de mensen die problemen met hun controllers hebben na de update 3.0 heb ik waarschijnlijk
een minder leuke mededeling. Het gaat vooral om de witte dualshock 3 controller. Ik ben er namelijk gister
zelf achter gekomen dat deze controllers fake zijn. Het zijn wel bijzonder mooie replica's, dat wil zeggen bijna niet van echt te onderscheiden. Ze worden geleverd in originele gesealde verpakking en alle labels en logo's zijn aanwezig op verpakking en controller. Ze worden op ebay aangeboden door verkopers uit Hong Kong. Als je op google gaat zoeken vind je hier genoeg topics over. Er is zelfs een filmpje op youtube die laat zien waaraan je de fake controllers kunt herkennen. Het rare is dat de controllers voor de update wel gewoon hun werk deden. Het lijkt er dan ook op dat Sony dit bewust heeft meegenomen in de update, wat ook hun goed recht is natuurlijk i.v.m. schenden copyright etc.
Ik ben nu zelf een claim procedure gestart via Paypal om mijn geld terug te krijgen.
Dus mensen wees gewaarschuwd.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:35:
Goede morgen deze morgen.
Voor de mensen die problemen met hun controllers hebben na de update 3.0 heb ik waarschijnlijk
een minder leuke mededeling. Het gaat vooral om de witte dualshock 3 controller. Ik ben er namelijk gister
zelf achter gekomen dat deze controllers fake zijn. Het zijn wel bijzonder mooie replica's, dat wil zeggen bijna niet van echt te onderscheiden. Ze worden geleverd in originele gesealde verpakking en alle labels en logo's zijn aanwezig op verpakking en controller. Ze worden op ebay aangeboden door verkopers uit Hong Kong. Als je op google gaat zoeken vind je hier genoeg topics over. Er is zelfs een filmpje op youtube die laat zien waaraan je de fake controllers kunt herkennen. Het rare is dat de controllers voor de update wel gewoon hun werk deden. Het lijkt er dan ook op dat Sony dit bewust heeft meegenomen in de update, wat ook hun goed recht is natuurlijk i.v.m. schenden copyright etc.
Ik ben nu zelf een claim procedure gestart via Paypal om mijn geld terug te krijgen.
Dus mensen wees gewaarschuwd.
Als je spullen uit HongKong besteld, kun je er donder op zeggen dat eea niet helemaal fris is. Hééél veel namaak komt daar vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:36

RnB

Is het mensen opgevallen hoe groot het verschil in volume (qua geluid) is in het menu ivm bij games/muziek/video/PSN?
Ik schrik me altijd de pleuris wanneer ik iets opstart, terwijl mijn set helemaal niet zo hard staat. Ik kan nergens ook een volume instelling vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:20:
Jammer, want ik heb na aankoop direct een 500Gb hdu erin gedaan om af te zijn van dat gelaad.
Op mijn X360 doe ik het altijd alleen heeft dat ding slechts een 120gb hdu en dan gaat het vrij hard met een hele collectie games.
Heb de laatste tijd wat meer games gekocht voor de PS3 en nu zie ik dat lang niet alle games full installed worden en dat verbaasde me, zeker gezien het feit dat ik stik van de ruimte.

Gemiste kans wat mij betreft.
gelukkie niet; zou t'liever optioneel zien.
maar hoeminder op de hd hoe beter

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:46:
[...]
Als je spullen uit HongKong besteld, kun je er donder op zeggen dat eea niet helemaal fris is. Hééél veel namaak komt daar vandaan.
Mijn DS3 komt ook uit Hong Kong (wel zwart, niet wit).
Die doet het nog prima met firmware 3.0
Hij lijkt me toch behoorlijk echt.
Ik zie, voel, merk geen verschil met een controller die je hier in de winkel haalt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Exorcist schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:46:
Ik heb genoeg uit heel azie laten overkomen, grappig dat 90% van onze electronica namelijk daarvandaan komt. Mijn x-fi optical bay, 2de accu voor telefoon, paar spellen, alles 'echt'.

Het zijn enkel de producten die je meteen een stuk goedkoper ziet dan hier, maar dat vind ik meer de stommiteit van de koper. (een DS3 voor 15 dollar bv).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:54:
[...]

gelukkie niet; zou t'liever optioneel zien.
maar hoeminder op de hd hoe beter
Optioneel is ideaal want dat kan iedereen dat zelf bepalen natuurlijk.
Maar waarom minder op de HD hoe beter ?
Wat heb je in hemelsnaam aan lege ruimte op een HD, immers met save games krijg je hem in 1000 jaar nog niet vol en als Mediaplayer vind ik de PS3 een waardeloze keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ben nu ook de bezitter van een PS3 slim, nadat ik mijn oude 60GB PS3 verkocht heb.
Is zuiniger en heeft een grotere schijf. Daarnaast heb ik nooit van BC gebruik gemaakt.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 11-04 22:40
Ik heb vorig jaar ook een zilveren dualshock 3 controller uit hongkong besteld via RenChi.com, en deze doet het nog prima na de 3.0 update, maar ook deze controller zat helemaal in een orgineel sony doosjes met licentie zegels en stikkers.

Dus het kan blijkbaar ook echt zijn wat uit Hongkong komt |:(

wat is de link of hoe herken je een fake controller.

Afbeeldingslocatie: http://www.renchi.com/upload/product/img/ps3-acc-dualshock3-silver-c01l.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Vampy719 op 11-09-2009 10:15 ]

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
SinergyX schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:08:
[...]

Het zijn enkel de producten die je meteen een stuk goedkoper ziet dan hier, maar dat vind ik meer de stommiteit van de koper. (een DS3 voor 15 dollar bv).
Maar wat nu als een aanbieder produkten aanbiedt voor een goede prijs, laten we zeggen met de lage dollar stand 35 tot 40 euro per stuk en die schermt met 100% origineel Sony in een zeer overtuigende advertentie.
Laat deze personen ook nog eens alleen maar positieve feedback hebben van 900 mensen die er ook eentje hebben gekocht. Ben je dan nog zo stom? Ik zit nu op mijn werk, maar zal zodra ik vandaag thuis ben de advertenties wel even posten. En een DS3 voor 15 dollar? Tsja, je hebt ook nog zoiets als gezond verstand ja.
Vampy719 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:12:
hoe herken je een fake controller.
Youtube

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 11-09-2009 10:28 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BatmanHorizon schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:45:
[...]

Bij "In de Spotlight" staat toch echt de demo van Fat Princess in de NL store. Niet dat ik hem ga downloaden, want ik heb m al :).
Echt niet ! Alleen de full game maar niks geen DEMO te vinden in de Store ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247753

Vampy719 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:12:

wat is de link of hoe herken je een fake controller.
Kijk hier eens (onderaan de pagina):
http://boardsus.playstati...by_date_ascending&page=17

Volgens mij is dit het makkelijkst: Een fake DualShock heeft 6 schroeven in plaats van 5 (er zit er eentje extra onder de sticker op de achterkant)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2653/3884388835_dd4876d580.jpg

(op deze foto is de witte dus de fake)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 247753 op 11-09-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:29:
[...]

Echt niet ! Alleen de full game maar niks geen DEMO te vinden in de Store ....
Ik heb 'm anders gisteren ook gezien en gedownload. Ik heb 'm gevonden onder (geen idee wat de exacte namen van de menu's zijn) Alle games, PS3 contrent en dan vervolgens bij de letter F.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromoX schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:33:
[...]

Ik heb 'm anders gisteren ook gezien en gedownload. Ik heb 'm gevonden onder (geen idee wat de exacte namen van de menu's zijn) Alle games, PS3 contrent en dan vervolgens bij de letter F.
Nope.. hier ook niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05 11:31
idd zie em ook nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Kheb laatst ook een ds3 wit uit hong kong gehaald. Het kostte 27eu en heb er helemaal geen problemen mee gehad. Het kan dus blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
PromoX schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:33:
[...]

Er stond gisteren idd zeker weten een fat princess demo op PSN. ook in de spotlight. Heb hem zien staan.
Niet gedownload omdat ik de full game al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind de store sowieso wel raar omtrent demo's.
Je ziet regelmatig niet bekende games die je direct kan kopen en ze lijken (ahv 2 a 3 kleine screenshots) opzich wel leuk, maar waarom dan niet eerst een demo releasen ?

Overigens zou een 'PS3 Game Demo's' een mooie toevoeging zijn aan de store. Nu moet je teveel zoeken en loop je steeds tegen trailers en $$ games aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Fat Princess ook gedownload gisteravond. Straks installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
M a r c o schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:18:
[...]

Er stond gisteren idd zeker weten een fat princess demo op PSN. ook in de spotlight. Heb hem zien staan.
Niet gedownload omdat ik de full game al heb.
Er stond ook gewoon een Fat Princess demo. Ze hebben hem alleen weggehaald. Waarom, dat weet ik niet... Als je op google zoekt naar de store update van gister, staan op meerdere sites vermeld dat er een Fat Princess demo beschikbaar was. Ik heb m ook niet gedownload omdat ik m al heb.

bijv: http://www.fragland.be/ne...-10-september-2009/23581/

Misschien was dr iets mis mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:51

Grozno

acts without consequence!

Gisteren uiteindelijk mijn Wii ingeruild voor en PS3 Slim, de Wii stond al bijna een jaar stof te happen :(
Moet zeggen dat de Slim een stuk handzamer is dan het oude model, maar naar mijn idee ook iets luider.

Nu mijn vraag, welke games moet ik hebben voor dit ding? Alleen exclusives, want een Xbox 360 en game pc zijn ook aanwezig. Little Big Planet heb ik al gehaald trouwens :)
Killzone 2 hoort vast in het rijtje thuis...

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 13:28
Hoe vinden jullie de FIFA10-demo? Ik heb even twee potjes gespeeld. Mijn eerste indruk is een beetje teleurgesteld. Het stadion-gevoel is er niet en de spelers lijken wel aan anorexia te lijden zo dun als ze zijn. De gezichten zijn daarentegen wel goed gelukt.
Scoren ging me makkelijk af, geen basketbal-standen in ieder geval. Benieuwd naar het eindproduct...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Grozno schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:10:
Gisteren uiteindelijk mijn Wii ingeruild voor en PS3 Slim, de Wii stond al bijna een jaar stof te happen :(
Moet zeggen dat de Slim een stuk handzamer is dan het oude model, maar naar mijn idee ook iets luider.

Nu mijn vraag, welke games moet ik hebben voor dit ding? Alleen exclucives, want een Xbox 360 en game pc zijn ook aanwezig. Little Big Planet heb ik al gehaald trouwens :)
Ligt verder geheel aan je eigen smaak maar de exclusives die je volgens mij moet hebben gespeeld:

- Uncharted: Drake's Fortune
- Metal Gear Solid 4
- Resistance 1 & 2
- Motorstorm 1 & 2
- Killzone 2
- InFamous
- LittleBigPlanet

Veel plezier met je PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
BatmanHorizon schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:07:
[...]

Er stond ook gewoon een Fat Princess demo. Ze hebben hem alleen weggehaald. Waarom, dat weet ik niet... Als je op google zoekt naar de store update van gister, staan op meerdere sites vermeld dat er een Fat Princess demo beschikbaar was. Ik heb m ook niet gedownload omdat ik m al heb.

bijv: http://www.fragland.be/ne...-10-september-2009/23581/

Misschien was dr iets mis mee :?
Ik heb de Fat Princess demo ook echt gedownload gister. Raar dat ie nu dan weg is.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Woei, ik kijk toevallig eventjes in de USA store en ik zie dat de Turtles in Time remake erop staat? :D En een demo! Even checken dan... oh, de nostalgie! Ik had op internet gelezen dat er online co-op in zit overigens, maar daar wordt niks over gerept in de beschrijving van het spel op PSN. Zo maar even kijken dus.

Denk wel dat ik hem ga kopen. Heb toch nog iets van 35 dollar tegoed op mijn USA account en die moet ik maar eens opmaken voordat binnenkort hier de Europese PSN cards uitkomen en ik die zooi dus gewoon uit onze eigen store kan halen. :+

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 11-04 22:40
Hebben mensen al de nieuwe animated dynamic theme's voor de ps3, ik vind echt een leuke adon voor je ps3. Alleen ben ik ze nog niet tegen gekomen in de psn. In de japanse blijkt de animated dynamic theme africa gratis te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=GNJ39_n7Vrg

Iemand enig idee of deze ook ergens in NL gratis af te plukken is.

.

[ Voor 7% gewijzigd door Vampy719 op 11-09-2009 12:56 ]

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:40
Grozno schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:10:

Nu mijn vraag, welke games moet ik hebben voor dit ding? Alleen exclusives, want een Xbox 360 en game pc zijn ook aanwezig. Little Big Planet heb ik al gehaald trouwens :)
Uit de store: Pixeljunk Monsters _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:03

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

botech schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:49:
[...]

Uit de store: Pixeljunk Monsters _/-\o_
Jep, en Wipeout HD.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap dat gekloot met diverse PSN stores niet ..... Waarom niet 1 global store en niks met regio's enzo.
Zijn we eindelijk van Regio games af hebben we dit gezanik weer.

Sony doet steeds meer op Apple lijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:14:
Blijkbaar wist je dat nog niet? Het hele installatie gebeuren word/werd door de anti-PS3 community gebruikt als stok. Het zou onnodig zijn en "alle" spellen vereisen een 10 minuten lang durende installatie procedure waardoor je dus 10 minuten niet kan gamen en je HDD te snel vol raakt. Zoals bijna ieder PS3 bezitter zelf ook weet zijn er slecht een handjevol games die een install vereisen. + nog een paar waarbij het optioneel is
Vaklt vaak erg tegen. veel ontwikkelaars gebruiken de HDD om makkelijker gegevens te streamen oid. Vaak maakt het qua laadtijden vaak niks uit vergeleken met de 360 tegenhangers.
Killzone 2 werd geprezen voor het ontbreken van een installatie ondanks absurde GFX en effecten en jij gaat daar ff overheen met ik vind het jammer. Die laad "hikjes" komen met enige regelmaat voor maar altijd op momenten van rust en niet tussen een vuur gevcht oid. Ik vind dat gedoe om die hikjes misschien wel terecht (omdat ze er zijn) maar ik heb wel het idee dat er gewoon verder niet veel meer te zeiken was op de game. dus gaan we maar wat zeggen van de 0,2 seconde laadtijd op rustige momenten.

Die 500 gig ga je niet vol klrijgen met installatie bestanden. Misschien wel demo's als je ze allemaal gaat downloaden. verder moet je er gewoon lekker veel films en muziek op zetten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

swopdark schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:00:
[...]

Blijkbaar wist je dat nog niet? Het hele installatie gebeuren word/werd door de anti-PS3 community gebruikt als stok. Het zou onnodig zijn en "alle" spellen vereisen een 10 minuten lang durende installatie procedure waardoor je dus 10 minuten niet kan gamen en je HDD te snel vol raakt. Zoals bijna ieder PS3 bezitter zelf ook weet zijn er slecht een handjevol games die een install vereisen. + nog een paar waarbij het optioneel is
Je hebt duidelijk de kwestie compleet gemist, of je hebt nog niet veel met je ps3 gedaan. Het grote probleem is dat er met alle gedownloade games en zelfs met sommige retail games uberhaupt een installatie nodig is, terwijl dit bij de andere 2 consoles helemaal niet nodig is en je na het downloaden direct kan spelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap het probleem met 10 minuten installeren niet ... Je hebt dat 1 malig en het komt alles ten goede, immers een PS3 BR laser heeft NIET het eeuwige leven. Bovendien is een HD altijd sneller dan welke optische drive dan ook.

Tja muziek en films erop doe ik niet omdat ik de PS3 qua multimedia station een draak vind.
Waarom, hij speelt heel veel formaten niet (.MKV als simpel voorbeeld) en anno 2009 en bijna 2010 is dat toch wel steeds vaker de standaard voor HD content.
Voor muziek heb ik een Ipod vol muziek en ga ik niet een PS3 opstarten en een scherm aanzetten om een muziekje te luisteren.

Maar je had gelijk, ik wist niet wat de preciese reden was mbt installaties en had me vergist.
wellicht doordat ik al een tijdje een X360 heb en games full installen erg handig is zolang je voldoende schijf ruimte vrij hebt, en juist dat heb ik plenty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

lama

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 224360 op 11-09-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het ook dat de PS3 erg picky is met USB sticks ?
Heb hier een Freecom usbstick die welliswaar cheap is maar het op mijn PC, Laptop en zelfs de Samsung TV doet maar de PS3 wil hem maar niet zien ...

Anybody ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 246771 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:47:
Heb hier een Freecom usbstick die welliswaar cheap is maar het op mijn PC, Laptop en zelfs de Samsung TV doet maar de PS3 wil hem maar niet zien ...

Anybody ?
Ik heb hier weinig ervaring mee, maar wellicht moet je eerst de juiste mappenstructuur hebben? Dus mapje ps3 aanmaken en daarin map Music voor muziek, Video voor video e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ok, het is dus niet zo dat je wat mp3's in de root kan zetten ofzo ? pics ook niet neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anybody ?
Driehoekje drukken en dan alles weergeven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Wat hij zegt, indien je alles in de root zet, moet je alles weergeven doen, anders ff mapjes per bestandtype maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

hoe zit dat nou met hdmi kabel, ik had gisteren nogal schrik, omdat ik geen beeld kreeg via hdmi, zomaar out of the bleu , nou hebben ze mij verteld dat ik een betere hdmi kabel moest kopen, omdat de goedkope ala(3 euro) , schijnbaar moeite hebben met verbinden na de tv af en toe?

of heeft iemand een antwoord op waarom af en toe de ps3 geen beeld meer geeft via hdmi, een reset van de hdmi instellingen , verhelpt dat probleem weer , maar heb weinig zin omdat om de week te gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb een kabel van € 1,35, werk perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:14
Mijn kabel van 8 euro werkt ook gewoon. Helaas werkt mijn nieuwe (1.3 compliant) van een tientje niet :P Maar allekabels gaat een nieuwe opsturen, hopelijk lost dat het op

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245222

Ik heb ook nooit last gehad met mijn goedkope kabeltje hoor, werkt perfect. Misschien ligt eht aan de tv ofzo als je een andere hdmi poort heb moet je die misschien is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwaliteit van de HDMI-kabel heeft geen enkele invloed op de beeldkwaliteit.

Het kan wel zijn dat een goedkope kabel minder degelijk gemaakt is en vlugger breekt.

Ikzelf heb een HDMI-kabel van 3€ tussen mijn laptop en mijn scherm zitten en ik moet zeggen dat mijn beeld heel af en toe weg valt als ik er een duw tegen geef oid. Ik heb dezelfde kabel aan mijn PS3 zitten en daar (nog) geen problemen. Het kan dus wel degelijk zijn dat je kabel naar de haaien is.

Eerst eens met een andere HDMI-kabel proberen voordat je je PS3 de schuld geeft. :-) (da's ook het eerste wat Sony zal zeggen als je hen contacteert)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 247753 op 11-09-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 00:11
Wat betreft de DS3, zie zojuist een actie bij bigdennis 49,95 euro (boven 47.50 geen verzendkosten dus das ook wel relaxed).

Blauw, Rood, Wit, Zilver, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

Anoniem: 247753 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:29:
Kwaliteit van de HDMI-kabel heeft geen enkele invloed op de beeldkwaliteit.

Het kan wel zijn dat een goedkope kabel minder degelijk gemaakt is en vlugger breekt.

Ikzelf heb een HDMI-kabel van 3€ tussen mijn laptop en mijn scherm zitten en ik moet zeggen dat mijn beeld heel af en toe weg valt als ik er een duw tegen geef oid. Ik heb dezelfde kabel aan mijn PS3 zitten en daar (nog) geen problemen. Het kan dus wel degelijk zijn dat je kabel naar de haaien is.

Eerst eens met een andere HDMI-kabel proberen voordat je je PS3 de schuld geeft. :-) (da's ook het eerste wat Sony zal zeggen als je hen contacteert)
via de xbox werkt die prima ;)

aan de kabel is verder niets te zien, niet geknikt ectr, zit er goed in, maar hopen dat het eenmalig was dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:34
wjcastelijns schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:33:
Wat betreft de DS3, zie zojuist een actie bij bigdennis 49,95 euro (boven 47.50 geen verzendkosten dus das ook wel relaxed).

Blauw, Rood, Wit, Zilver, Zwart
Heb hem van de week via amazon in england besteld nog geen 42 euro incl verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns

Anybody ?
Je kan idd met driehoekje, en dan alles weergeven klikken of je moet drie mappen met de naam VIDEO, PICTURE, MUSIC. Je hebt je stick toch niet toevallig naar NTFS geformatterd? Hij moet wel FAT32 zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288328

Zwartkijker schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:08:
[...]

Van normaal gebruik zal het niet stuk gaan natuurlijk, maar in de verkeerde handen kan alles breken ;)

De bovenste controllersteun is volgens mij de achillespees van dit product, als je dit naar beneden drukt, dan plooit het een beetje mee, maar dat is echt mugge(n)ziften. Kwestie van toch maar iets te noemen :)

De mini USB kunnen zelfs wat naar boven en beneden draaien (grijze cilindertjes) zodat je de controller makkelijk kan (ont)koppelen.

Echt, ik ben er zeer over te spreken. Als de batterij bijna leeg is, blijf ik voortdoen tot ik stop (of course), schakel de PS3 uit en de charger aan en laat 's nachts de batterij opladen. Idem met mp3 spelers en andere shizzle die via mini usb laden.
Ik ben erg voorzichtig met mijn (en andermans) spullen, dus dat zal geen probleem vormen. Ik heb m net besteld voor 30 Euro inclusief verzenden. Bedankt voor alle informatie, Zwartkijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
Vampy719 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:47:
Hebben mensen al de nieuwe animated dynamic theme's voor de ps3, ik vind echt een leuke adon voor je ps3. Alleen ben ik ze nog niet tegen gekomen in de psn. In de japanse blijkt de animated dynamic theme africa gratis te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=GNJ39_n7Vrg

Iemand enig idee of deze ook ergens in NL gratis af te plukken is.

.
Die van Afrika is enkel in Japan volgens mij.
Wij hebben wel een gratis Wipeout theme, als cadeau omdat er vorige week geen animated themes waren in de Europese shop.
Verder kan je nog een kopen van LBP en van Motorstorm volgens mij (die laatste ben ik niet zeker).
Net geen € 2,00 per theme.

@ DaanJH, graag gedaan hoor. Veel plezier ermee (wat je ook aan een charger/hub van plezier kan beleven) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Die van wipe out was anders echt geen 2 euro waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268098

Nico111 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:29:
Van die theme krijg ik egt koppijn van damn ! Heheh. Ik vind die van Afrika wel relax en die van lbp is op zich geinig maar na n tijdje erg je dr ook aan. Ik vind zelf gewoon de standaard wel de beste geen poespas :9

Tevens voor de mensen die importeren, Wet nu voor 19 pond inclusief verzendk. :9
http://www.zavvi.co.uk/za...cL3BsYXRmb3Jtc1wvcHMzIQ==

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 268098 op 11-09-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Wipe Out theme was gratis voor ons omdat we hadden moeten wachten.
Ik had liever nog iets langer gewachten en een fatsoenlijke theme gekregen! :P

• dangerpaki
Vandaag bij de MM in Rotterdam een PS3Slim gehaald voor 277 euro. Mooi bedrag vind ik. Was m'n Xbox voor 235 kwijt. Dus effe wat bijgelegd. Tweede DS3 controller inmiddels al wel besteld, dus die valt een van deze dagen op de mat.

Heb dat besturen via HDMI aangezet, super relaxed dat, werkt ook gewoon met mijn samsung ps42a450 plasma. Moet alleen nog uitzoeken of ook de play en stop knoppen hun werk doen als ik een DVD erin stop. Zou wel heel stoer zijn.

Net even demo Fifa10 gespeeld, had die ook op de Xbox gespeeld net voor ik hem wegdeed. Zie qua kwaliteit geen verschil. Fifa zelf speelt wel lekker, alleen misschien iets te lekker zeg maar. Erg makkelijk vergeleken met hoe PES normaal is. Maar wel lekker soepel. Even kijken hoe de PES demo wordt.

Anoniem: 103465

De PS3 slim gehaald bij Intertoys voor 299,00 geen zin om voor 4 euro naar de stad te gaan.

De slim is een stuk kleiner en lichter maar voelt goed aan en qua design valt het wel mee. het blijft
een computer voor games only.

Het geluid van de slim is anders dan van de eerste slim die ik had (60Gb) . Het is zachter maar op een bepaalde manier irri. Ik denk dat het komt dat ik het net kan horen als ik het geluid van de tv zacht heb staan of uit doe. Ik moet zeggen hij is een stuk rustiger dan de ruige PS3 .

Wat me opviel in het begin dat het leek of alles trager reageerde maar dat kwam mischien omdat ik alle
instellingen moest verwerken etc. nu na een dag lijkt alles wel in orde

Ik mis niet de aan en uit knop, mijn 2 usb aansluitingen en de card reader en ook niet de PS2 games die
ik overigens allemaal verkocht heb voor een goede prijs.

Wat nog wel tegenviel is de warmte ontwikkeling maar deze is ietsje minder dan bij de PS3 slim 60 Gb want deze verwarmde met warme lucht de hele kamer :)

Al met al blij dat ik de PS3 slim heb gekocht maar dat was ook een reden voor ,namelijke een losse dualshock controller 3 kost 60 euro en een grotere hdd kost ook wel 50 euro en door de oude PS3 te verkopen heb ik dus twee items die ik deze zomer wilde en omdat de slim eraan kwam heb ik daarvan maar geprofiteerd. O-) ik geef deze PS3 wel een lagere cijfer dan de eerst PS3 60Gb maar dat komt omdat de slim een uitgeklede versie is. _/-\o_

De PS slim moet je gewoon kopen - gratis online gamen - ingebouwde wife en levensduur is groter dan
bij de xbox 360 en uiteindelijk goedkoper als je online wil gamen }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 12-09-2009 08:37 ]

Nico111 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:29:
Ik heb m even een minuut bekeken en m er toen weer af gehaald, veels te druk dat thema. Ik heb liever een rustige achtergrond, dus daarom lijkt het mij wel mooi om een dynamisch Flower thema te hebben ofzo met een graslandschap dat je zachtjes ziet bewegen :) In ieder geval iets dat niet teveel afleid.

MotorStorm Pacific Rift is trouwens sinds gisteren binnen _/-\o_ Zometeen maar eens kijken of het wat is, maar ik verwacht dat ie weer erg goed gaat zijn. Wel jammer dat ik m in een platinum doosje gekregen heb...

PSN id: NL_SToRM

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:03

S2S

Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:32:

De PS slim moet je gewoon kopen - gratis online gamen - ingebouwde wife en levensduur is groter dan
bij de xbox 360 en uiteindelijk goedkoper als je online wil gamen }:O
Nu weet je zeker dat de PS3 goed gaat verkopen, welke game-nerd wil er nou geen wife gratis. :+

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Anoniem: 233253

S2S schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:01:
[...]

Nu weet je zeker dat de PS3 goed gaat verkopen, welke game-nerd wil er nou geen wife gratis. :+
Er zullen ook mensen zijn die wel een PS3 willen hebben en hun wife daarbij inruilen. Dan kunnen die gasten die een gratis wife willen d'r meteen meenemen.

• dangerpaki
Zo effe een update:
  • Net de postbode langsgeweest om mijn twee dagen terug bestelde DS3 controller (via Amazon) te brengen. (Superblij)
  • Heb vanochtend even zitten gamen, en een aantal demo's gespeeld.
  • De demo van Fight Night 4 is wel lachuh, met name omdat je niet domweg op knoppen moet drukken maar echt moet nadenken en heen en weer meot bewegen. Spel ziet er wel supergaaf uit, hoewel de eerste trainingssessie in de demo een lelijke omgeving heeft is dat tijdens echte partijen geen enkel probleem.
  • Demo van Litte Big Planet viel me verassend mee, had verwacht dat het echt een kinderspel zou zijn. Is het ook wel maar het is een prima spel waar je makkelijk aan verslaafd raakt zeker als je met meerdere mensen speelt. Dus die wil ik waarschijnlijk wel gaan halen binnenkort.
  • Wat me verder opvalt is dat het downloaden heel langzaam gaat op de achtergrond als je bezig bent met gamen. Wordt er uberhaupt wel gedownload als je bezig bent met gamen?
  • Wat nog tegenvalt is dat als je de browser gebruikt en op internet ergens een filmpje wilt afspelen (gametrailers) dat dat erg hapert. Erg jammer voor een apparaat dat wordt beschreven als een erg krachtig multifunctioneel ding. Hoewel ik bijna zeker weet dat dit ligt aan de slechte coding van de browser zelf.
  • Update over de HDMI control. Op zich best handig, enig probleempje is dus dat ik nu m'n console aan wou laten staan zodat de demo's gedownload werden en m'n nieuwe controller volledig opgeladen werd. Maar dan moest de TV aanblijven want anders ging de console ook uit. Dus HDMI control eventjes uitgezet.
  • De play/pause/forward/rewind knoppen van m'n TV afstandbediening werken helaas niet via HDMI bij het afspelen van een DVD. Maar TV gaat wel automatisch aan op goede HDMI kanaal als de PS3 aangaat. PS3 gaat ook automatisch uit als de TV uitgezet wordt. Dus op zich wel netjes.
  • Mijn laders van m'n HTC telefoontjes werkten helaas niet om de controllers op te laden. Wel erg jammer. De officiele lader (opladen via de normale stopcontact) die Sony zelf heeft uitgebracht in Japan is helaas nergens te koop in EU of US. Dus ik ben nog steeds op zoek naar een lader voor m'n controllers die gewoon via de stopcontact oplaadt en twee controllers tegelijk kan opladen.
Dit is mijn samenvatting tot nu toe over de PS3. Ben wel tevreden en zeker wel blij dat ik de Xbox heb weggedaan. Niet omdat dat een slecht apparaat is, nee zeker niet. Maar ben gewoon meer een PS3 man en de exclusives zullen mij beter bevallen. Ik ben nu al stiekem weg van LBP.

Dus heb ik twee vragen:
  1. Downloadt de PS3 op de achtergrond als je aan het gamen bent? Zo, ja waarom wordt dat zo langzaam en is daar wat aan te doen?
  2. Weet iemand waar de originele Sony lader voor controllers te verkrijgen zou zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 12-09-2009 12:07 ]

• KngfCnns
Anoniem: 233253 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:43:
[...]

Er zullen ook mensen zijn die wel een PS3 willen hebben en hun wife daarbij inruilen. Dan kunnen die gasten die een gratis wife willen d'r meteen meenemen.
Oei, dan zou ik wel voor de fat ps3 gaan. Ik denk niet dat er veel valt te zien bij de wife van de slim :D

Maar ff n vraagje, ik heb nog een schlemielige 5 euro psn tegoed en zal pas opwaarderen als de cards komen. Ik zit nu dan te twijfelen tussen pixeljunk monsters, trash panic of numblast. Welke van de drie zou ik moeten kiezen?

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-05 22:05
Q:dangerpaki

Dit komt om dat tijdens het downloaden gelijk de bestanden worden gecodeerd. De downloads kan je gewoon op de achtergrond downloaden tijdens het gamen.

[ Voor 5% gewijzigd door Evertt op 12-09-2009 12:16 ]

• M a r c o
  • Niet online
dangerpaki schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:03:
...
Dus heb ik twee vragen:
  1. Downloadt de PS3 op de achtergrond als je aan het gamen bent? Zo, ja waarom wordt dat zo langzaam en is daar wat aan te doen?
Evertt schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:14:

Dit komt om dat tijdens het downloaden gelijk de bestanden worden gecodeerd. De downloads kan je gewoon op de achtergrond downloaden tijdens het gamen.
Ja en Nee, het is mij opgevallen dat er spellen zijn waarbij downloads wel doorgaan tijdens het gamen, maar ook spellen waarbij de download gewoon gepauzeerd wordt.
Zo weet ik bijvoorbeeld dat bij oblivion downloads doorlopen, en bij guitar hero 5 niet.

• Meelobee
  • Laatst online: 23:13

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Evertt schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:14:

Niet altijd, als je offline speelt gaan de downloads door, maar als je online multiplay speelt stoppen ze.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Anoniem: 255271

Topicstarter
Het nieuwe topic is (met vertraging door een citytrip) geopend, dus je mag daar gaan posten :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 15:01

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.