Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phydomir schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 07:28:Tijd dat ze die laatste drie maar eens gaan skippen. Laat die landen ook maar gewoon Engels leren en doe er anders gewoon alleen onder titels in die taal bij.
Er zijn maar weinig Fransen, Spanjaarden en Duitsers die Engels willen spreken.
Zelfs zodra ze buiten hun eigen grens komen blijven ze volhouden om hun eigen taal te handhaven. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja wat ze kunnen doen is de US versie eerst releasen ivm de regiovrijheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 07:28:
[...]

Tijd dat ze die laatste drie maar eens gaan skippen. Laat die landen ook maar gewoon Engels leren en doe er anders gewoon alleen onder titels in die taal bij.
Kwestie van europese regelgeving. Overigens denk ik dat de 360-versie meer tijd nodig heeft dan lokalisatie en dat dat de voornaamste reden is dat je een half jaar langer mag wachten. Daar zal een goede datum voor lancering van het spel ook nog wel meespelen. Dat wordt voor de zomervakantie of pas september. In de zomer komen er eigenlijk nooit AAA-titels uit omdat er dan minder games verkocht worden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 08:53:
[...]

Kwestie van europese regelgeving. Overigens denk ik dat de 360-versie meer tijd nodig heeft dan lokalisatie en dat dat de voornaamste reden is dat je een half jaar langer mag wachten. Daar zal een goede datum voor lancering van het spel ook nog wel meespelen. Dat wordt voor de zomervakantie of pas september. In de zomer komen er eigenlijk nooit AAA-titels uit omdat er dan minder games verkocht worden.
Maar waarom wij de ps3 versie dan ook later krijgen omdat de xdoos versie op zich laat wachten is wel vreemd. Of MS heeft zoveel geld betaalt dat ze wel moeten.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De xbox versie heeft daar niets mee te maken, zowat alle grote rpg's komen hier minstens een jaar later uit dan in Japan. Dat heeft niet eens zoveel met de vertalingen te maken. Sommige delen van de Phoenix Wright reeks (DS) kwamen bijvoorbeeld met slechts een paar maand vertraging naar hier en daarin zit VEEL meer tekst dan in de FF games (het zijn halve boeken). Anderzijds krijgen Japanners ook bepaalde Westerse games veel later dan wij. Vorig kwam ik daar volop reclame tegen voor "The Orange Box" en zag ik overal filmpjes over het daarbijhorende Team Fortress game. Zij hebben 2 jaar moeten wachten op deze game en je kan nu moeilijk zeggen dat het 2 jaar duurt om een shooter naar 1 taal vertalen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
ymmv schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:16:
[...]

Niet overdrijven. In elke FF-game zit een gruwelijke hoeveelheid (gesproken) tekst die ze voor Europa in het Engels, Frans, Duits en Spaans moeten vertalen. We hebben het hier over veel meer tekst dan bij een actiegame als RE5.
Toegegeven, ik overdrijf (vanwege mijn irritatie hierover), maar van jouw verhaal geloof ik weinig van eerlijk gezegd. Genoeg games die in allerlei talen uit komen met een (nagenoeg) worldwide release, met enorme hoeveelheid tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het vreemde is ook dat men al kan vertalen op het moment dat de bouw van een spel begint en het script af is. Dan zou je ruim genoeg tijd moeten hebben voor een wereldwijde release, zie ook Ocarina of Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
EfBe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:07:
[...]

Maar waarom wij de ps3 versie dan ook later krijgen omdat de xdoos versie op zich laat wachten is wel vreemd. Of MS heeft zoveel geld betaalt dat ze wel moeten.
Voor een FF is het (voor zover ik weet) het snelste ooit dat ze de lokalisatie gaan uitvoeren. 360 heeft daar weinig mee te maken.(of misschien zelfs een positief effect)
FF7
JP January 31, 1997
NA September 7, 1997
AUS November 14, 1997
EU November 17, 1997
INT October 2, 1997

FFX:
JP July 19, 2001
NA December 20, 2001
INT January 31, 2002
AUS May 17, 2002
EU May 29, 2002

[ Voor 4% gewijzigd door Sentry23 op 08-09-2009 09:58 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

Ehm, de tekst voor FF XIII wordt al tijdens het maken van het Japanse spel ingesproken
Steps taken to minimize the wait include recording English voices during the development of the Japanese game, not after. English text localization is also in progress concurrent with work on the Japanese version.
http://www.joystiq.com/20...antasy-xiii-localization/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Boeboe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:20:
De xbox versie heeft daar niets mee te maken, zowat alle grote rpg's komen hier minstens een jaar later uit dan in Japan. Dat heeft niet eens zoveel met de vertalingen te maken. Sommige delen van de Phoenix Wright reeks (DS) kwamen bijvoorbeeld met slechts een paar maand vertraging naar hier en daarin zit VEEL meer tekst dan in de FF games (het zijn halve boeken). Anderzijds krijgen Japanners ook bepaalde Westerse games veel later dan wij. Vorig kwam ik daar volop reclame tegen voor "The Orange Box" en zag ik overal filmpjes over het daarbijhorende Team Fortress game. Zij hebben 2 jaar moeten wachten op deze game en je kan nu moeilijk zeggen dat het 2 jaar duurt om een shooter naar 1 taal vertalen.
De eerste drie delen van de phoenix wright waren al uitgekomen op de gameboy, alles japanse tekst was dus al aanwezig waardoor ze al vroeg met vertalen konden beginnen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:29:
[...]

De eerste drie delen van de phoenix wright waren al uitgekomen op de gameboy, alles japanse tekst was dus al aanwezig waardoor ze al vroeg met vertalen konden beginnen.
Euh...geloof me, die begon men pas met vertalen nadat er plannen waren om een Engelstalige versie uit te brengen, en dat was pas NADAT de nds remakes op de markt kwamen. Dat nog eens los van het feit dat het nieuwe deel daarna (exclusief voor DS) NOG sneller op de Engelse markt kwam dan degene waarvan jij probeert te beweren dat ze er 7 jaar de tijd voor gehad hebben. Perfect Prosecutor gaat hier ook amper een half jaar na de JP versie uitkomen.

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 08-09-2009 12:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Wat heeft dit nu allemaal voor een zin? Niets toch? Welke reden ze er ook voor hebben, of ze nu eerder hadden kunnen beginnen met vertalen, of dat ze andere redenen hadden, of dat er bij andere spellen niet zoveel tijd tussen de japanse release en die van de rest van de wereld zit maakt uiteindelijk geen ene moer uit. Dan kan je hier gaan klagen, maar dat maakt ook geen verschil. Als je het dan echt zo rampzalig vindt stuur dan een email naar Square Enix ( https://secure.playonline...package_en&polg_loc=en-GB ). Misschien kunnen zij je dan vertellen wat hun redenen hiervoor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Vandaag LittleBigPlanet gespeeld. Toen ik het spel startte begon meteen het verhaal. Erg leuk spelletje. Ik heb alleen de vraag hoe je het met 2 spelers kan spelen. Als ik gewoon een 2e controller aanzet, ziet hij dat dan automagisch als 2player game? :) In ieder geval erg vermakelijk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:12

MetalPool

Boe!

RedHat schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:20:
Vandaag LittleBigPlanet gespeeld. Toen ik het spel startte begon meteen het verhaal. Erg leuk spelletje. Ik heb alleen de vraag hoe je het met 2 spelers kan spelen. Als ik gewoon een 2e controller aanzet, ziet hij dat dan automagisch als 2player game? :) In ieder geval erg vermakelijk spel :)
Ik geloof niet dat LBP meteen een caracter ziet als je een 2e controller aanzet. Hiervoor moest je dacht ik eerst naar het hoofdmenu -> nieuw personage aanmaken -> selecteren als zijnde 2e speler. Was een beetje omslachtig als ik me nog goed kan herrineren...staat ook vast in je boekje vermeld :9

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Donnas-A schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:23:
[...]

Ik geloof niet dat LBP meteen een caracter ziet als je een 2e controller aanzet. Hiervoor moest je dacht ik eerst naar het hoofdmenu -> nieuw personage aanmaken -> selecteren als zijnde 2e speler. Was een beetje omslachtig als ik me nog goed kan herrineren...staat ook vast in je boekje vermeld :9
Gewoon controller aanzetten en er komt een karakter bij. Niks omslachtigs aan. Of het moet bij een update veranderd zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 08:20

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Als je de controller aanzet, zal er een scherm verschijnen waarbij je een speler kan kiezen (quest ofzo) of als je nog een paar andere Gebruikers op je PS3 hebt, kun je die kiezen ;)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sentry23 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 09:56:
[...]

Voor een FF is het (voor zover ik weet) het snelste ooit dat ze de lokalisatie gaan uitvoeren. 360 heeft daar weinig mee te maken.(of misschien zelfs een positief effect)
FF7
JP January 31, 1997
NA September 7, 1997
AUS November 14, 1997
EU November 17, 1997
INT October 2, 1997

FFX:
JP July 19, 2001
NA December 20, 2001
INT January 31, 2002
AUS May 17, 2002
EU May 29, 2002
Square Enix is altijd traag met hun localisaties. Kijk ook maar naar FF: Dissidia:

JP December 18, 2008
NA August 25, 2009
EU September 4, 2009

Of anders Crisis Core: Final Fantasy VII:

JP September 13, 2007
NA March 25, 2008
EU June 20, 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:53
PS3 60GB + afstandsbediening + 4 games + 3 controllers gekocht!

M'n eerste console, ben razend benieuwd! Morgen is hij van mij!

Resistance, Ratchet & d'n anderen, Killzone en Motorstorm. Ga wel al die games verkopen, totaal m'n genre niet. GT5 Prologue! Aan't uitkijken op diverse sites om een exemplaar te scoren.

Budget voor een HD TV is er maar als student zijnde (heb nog andere prioriteiten etc.) heb ik het wijselijk besloten om het op een 24" Full HD (HDMI + DVI + VGA) monitor te houden.

Heb nu een 19" PC monitor en een 24" gaat toch serieus groter zijn maar het wennen zal het natuurlijk ook doen.

Monitor wordt in de loop van volgende week besteld dus het wordt nu nog een weekje sukkelen.

Ben het beu van steeds te kijken naar de system specs van een PC spel. Nu is't gewoon kopen, spelen en genieten. Al van GT1 zitten vloeken dat die nooit op PC is uitgekomen dus eigenlijk altijd al zitten uitkijken naar een PS console om toch maar die Gran Turismo te spelen.

Aankoop van PS3 + Full HD scherm is uiteindelijk ook opnieuw een groot bedrag maar het is nu eenmaal een keuze en ik denk dat het mij op termijn meer zal opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stancke schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:48:
PS3 60GB + afstandsbediening + 4 games + 3 controllers gekocht!

M'n eerste console, ben razend benieuwd! Morgen is hij van mij!

Resistance, Ratchet & d'n anderen, Killzone en Motorstorm. Ga wel al die games verkopen, totaal m'n genre niet. GT5 Prologue! Aan't uitkijken op diverse sites om een exemplaar te scoren.

Budget voor een HD TV is er maar als student zijnde (heb nog andere prioriteiten etc.) heb ik het wijselijk besloten om het op een 24" Full HD (HDMI + DVI + VGA) monitor te houden.

Heb nu een 19" PC monitor en een 24" gaat toch serieus groter zijn maar het wennen zal het natuurlijk ook doen.

Monitor wordt in de loop van volgende week besteld dus het wordt nu nog een weekje sukkelen.

Ben het beu van steeds te kijken naar de system specs van een PC spel. Nu is't gewoon kopen, spelen en genieten. Al van GT1 zitten vloeken dat die nooit op PC is uitgekomen dus eigenlijk altijd al zitten uitkijken naar een PS console om toch maar die Gran Turismo te spelen.

Aankoop van PS3 + Full HD scherm is uiteindelijk ook opnieuw een groot bedrag maar het is nu eenmaal een keuze en ik denk dat het mij op termijn meer zal opleveren.
Welkom bij de club en het is ook wel verstandig om idd ook een HD-scherm erbij te halen. Het maakt een groot verschil. Vergeet echter niet om ook voor een paar Euro een HDMI-kabel te kopen, anders profiteer je alsnog niet van de HD-kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:58:
[...]

Welkom bij de club en het is ook wel verstandig om idd ook een HD-scherm erbij te halen. Het maakt een groot verschil. Vergeet echter niet om ook voor een paar Euro een HDMI-kabel te kopen, anders profiteer je alsnog niet van de HD-kwaliteiten.
Thx ;) Dat kabeltje zal maar een kleine formaliteit zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kijk even op allekabels.nl

Daar staan HDMI kabels voor € 1,35 van 1,5 meter. Gebruik ik ook vanaf mijn PS3 naar mijn 42" full HD scherm, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
bram1984 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:19:
Kijk even op allekabels.nl

Daar staan HDMI kabels voor € 1,35 van 1,5 meter. Gebruik ik ook vanaf mijn PS3 naar mijn 42" full HD scherm, werkt prima.
Thanks! Wist niet dat die zo goedkoop te krijgen waren buiten eBay!

Is er een verschil tussen vergulde HDMI kabel en "gewone"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 15:54
Stancke schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:21:
[...]

Thanks! Wist niet dat die zo goedkoop te krijgen waren buiten eBay!

Is er een verschil tussen vergulde HDMI kabel en "gewone"?
ja, het woord "vergulde" en de kleur van de stekkertjes. Verder niet.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het was al een jaar ofzo te zien maar ik denk dat met de verkoop van de PS3 slim de 360 definitief als 3e systeem getelt kan worden in nederland. Kijk nu weer naar dit lijstje games verkoop in nederland. Zoals standaard verkopen de multiplatform games beter op de PS3 dan op de 360. Zal ook te maken hebben met de "back up" mogelijkheiden van de 360. Het lijkt me tijd dat de media in nederland de nadruk van de 360 afhaalt en deze op de PS3 legt. De Wii blijft nog steeds eng ver bovenaan staan.

1) WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
2) BATMAN/ARKHAM ASYLUM (PS3) EIDOS INTERACTIVE
3) BATMAN/ARKHAM ASYLUM (XBOX 360) EIDOS INTERACTIVE
4) WII FIT (Wii) NINTENDO
5) MARIO KART (Wii) NINTENDO
6) THE SIMS 3 (PC) ELECTRONIC ARTS
7) MARIO & SONIC AT THE OLYMPIC GAMES (Wii) SEGA
8) GRAND THEFT AUTO 4 (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
9) WOLFENSTEIN (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
10) WOLFENSTEIN (PC) ACTIVISION BLIZZARD

bron
verkoopcijfers software vorige week in nederland

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:25:
[...]

ja, het woord "vergulde" en de kleur van de stekkertjes. Verder niet.
Dacht dat vergulde beter was voor je tv of langer meeging of is dit een fabeltje?

@ die verkooplijst
Ik verbaas me er over dat games als Mario en Sonic al JAREN in de top 10 staan. Het is een leuk spel maar je zou verwachten dat iederen die game al heeft ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:26:
het was al een jaar ofzo te zien maar ik denk dat met de verkoop van de PS3 slim de 360 definitief als 3e systeem getelt kan worden in nederland.
Zolang er geen totalen zijn noch cijfers van de verkopen binnen de top-10, is er helemaal niks te zeggen van de positie van welke console dan ook in NL. Ondanks totale afwezigheid in de top-10, kan de PS2 nog altijd de meeste games per week verkopen in NL, alleen is het verspreid over meerdere titels. Je kan ook redeneren dat de console met de minst goeie titels, de meeste plekken in de top-10 te pakken heeft, omdat iedereen nou eenmaal die titels koopt ;)

Dat zegt echter niets over de totalen en/of marktpositie van console x. Overigens zal de Slim inderdaad wel een flinke slag zijn voor Sony in NL en de EU.

Overigens is Batman wereldwijd beter verkocht op de PS3 dan op de 360. Het terugredeneren naar aantallen consoles heeft dus weinig zin. Zelfs in de US waar 2x zoveel 360's als PS3's staan zijn de Batman verkopen hoger. Interessant om te weten waarom natuurlijk :)

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 08-09-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Phusebox schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:34:
[...]

Ehm is 999% niet gewoon 9,99x en 999% beter is dus 10,99x zoveel en niet 20x zoveel?
Dat kan ook nog, best mogelijk dat ik een denkfoutje maak, maar wat RedHat dus zegt is ook alweer fout. Wou alleen maar aangeven dat het procenten zijn en dat je je daar niet op moet verkijken :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
swopdark schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:26:
het was al een jaar ofzo te zien maar ik denk dat met de verkoop van de PS3 slim de 360 definitief als 3e systeem getelt kan worden in nederland. Kijk nu weer naar dit lijstje games verkoop in nederland. Zoals standaard verkopen de multiplatform games beter op de PS3 dan op de 360. Zal ook te maken hebben met de "back up" mogelijkheiden van de 360. Het lijkt me tijd dat de media in nederland de nadruk van de 360 afhaalt en deze op de PS3 legt. De Wii blijft nog steeds eng ver bovenaan staan.

1) WII SPORTS RESORT (Wii) NINTENDO
2) BATMAN/ARKHAM ASYLUM (PS3) EIDOS INTERACTIVE
3) BATMAN/ARKHAM ASYLUM (XBOX 360) EIDOS INTERACTIVE
4) WII FIT (Wii) NINTENDO
5) MARIO KART (Wii) NINTENDO
6) THE SIMS 3 (PC) ELECTRONIC ARTS
7) MARIO & SONIC AT THE OLYMPIC GAMES (Wii) SEGA
8) GRAND THEFT AUTO 4 (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
9) WOLFENSTEIN (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
10) WOLFENSTEIN (PC) ACTIVISION BLIZZARD

bron
verkoopcijfers software vorige week in nederland
Mwah ik durf te betwijfelen dat de PS3 in Nederland de 360 makkelijk achter zich laat qua software verkopen. Daar zou ik dan toch wel harde cijfers van willen zien.

Sony roept dat ze 10 miljoen consoles hebben afgezet in Europa, terwijl Microsoft beweert dat dat er maar rond de 8 miljoen zijn omdat Sony ook alle consoles meetelt die nog bij de retailers staan. Wie je moet geloven is nog maar de vraag.

Totale verkopen multiplatform games Europa (allen games die nog mandelijks in de top 40 staan ongeveer)
- CoD4 360: 2,232,925
- CoD4 PS3: 2,080,309

- CoD5 360: 1,706,203
- CoD5 PS3: 1,608,973

- Fight Night 4 360: 217,485
- Fight Night 4 PS3: 231,810

Software Totals:
- 360: 58,871,559
- PS3: 59,213,935

PS3 heeft inderdaad iets meer games verkocht, had ik niet vewacht.
(bron: http://www.vgchartz.com/eweekly.php)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Laatst online: 13-08 14:41
Phusebox schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:27:
Games op de PS3 zijn toch niet te kopieeren? Met een omgebouwde xbox kun je wel gekopieerde games spelen. Misschien speelt dat een rol?

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geimporteerde games zijn eveneens niet in de chart opgenomen. Weet niet hoe het met de Xbox zit, maar dankzij de regiovrijheid van de PS3 zijn er velen die spellen van buiten EU halen. Ook de marktplaats spellen direct na launch voor 'weinig' hebben geen van allen een NL boekje, doch veelal engelse en franse (canadees) boekjes

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-06 22:12
Ik kwam deze site tegen : Klik

260 euro voor een PS3 Slim inc 2 controllers (typo?) en geen verzendkosten. Kwam de site tegen via een ad op marktplaats. Wat denken jullie? Fake? Ze hebben overigens wel een KVK nummer.

Anders wel een mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Het klinkt misschien gek, maar ik denk dat het feit dat de PS3 niet te kraken is/geen kopietjes afspeelt ervoor zorgt dat hij minder wordt verkocht. Ik weet nog goed dat toen de eerste modchip uitkwam voor de PS1 er hordes mensen zo'n ding kochten. Natuurlijk niet goed te praten, maar het scheelt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Samjung schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:55:
Ze hebben overigens wel een KVK nummer.
Iedereen kan zich bij de KvK inschrijven, dus dat zegt niet zo veel.
Wat mij stoort is dat de voorwaarden van Thuiswinkel.org integraal overgenomen zijn (helaas in een ander schrift, waardoor de layout nogal verziekt is), waar Thuiswinkel.org EFY of Electronics for You niet in haar ledenbestand heeft staan....

Mocht je in of nabij Alphen ad Rijn wonen / komen, rij even langs zou ik zeggen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-09-2009 15:19 . Reden: typo ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Sluuz schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:57:
Het klinkt misschien gek, maar ik denk dat het feit dat de PS3 niet te kraken is/geen kopietjes afspeelt ervoor zorgt dat hij minder wordt verkocht. Ik weet nog goed dat toen de eerste modchip uitkwam voor de PS1 er hordes mensen zo'n ding kochten. Natuurlijk niet goed te praten, maar het scheelt wel.
Die kopieerbeveiliging vind ik eigenlijk niet zo erg, zeker niet met het importeren van games. 60 euro vind ik teveel (behalve voor wat topgames zoals GT5, Uncharted 2 en MW2). Via import kun je de meeste games tussen de 20-40 euro krijgen, dat vind ik wel netjes en goed te doen (zeker als je ziet hoeveel geld er in de ontwikkeling is gestoken). Ook het feit dat er demo's op PSN te vinden zijn helpt eraan mee, kun je het vooraf tenminste rustig uitproberen of het iets is.

Maargoed, snap dat de meeste mensen het liefst alles gratis willen :|

[ Voor 33% gewijzigd door Tom op 08-09-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-06 22:12
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:02:
[...]

Mocht je in of nabij Alphen ad Rijn wonen / komen, rij even langs zou ik zeggen ;)
Haha nee dat is niet echt in de buurt. Maar het is gewoon een hele scherpe aanbieding (als dit geen scam is) dus ja..twijfel twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Het lijkt mij op een scam. Betaal gewoon 39 euro meer dan weer je zeker dat je hem krijgt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Boeboe schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 11:40:
[...]

Euh...geloof me, die begon men pas met vertalen nadat er plannen waren om een Engelstalige versie uit te brengen, en dat was pas NADAT de nds remakes op de markt kwamen. Dat nog eens los van het feit dat het nieuwe deel daarna (exclusief voor DS) NOG sneller op de Engelse markt kwam dan degene waarvan jij probeert te beweren dat ze er 7 jaar de tijd voor gehad hebben. Perfect Prosecutor gaat hier ook amper een half jaar na de JP versie uitkomen.
Ik geloof je :)
Maar meen me te herinneren dat de japanse versies van phoenix wright op de DS al engelse tekst bevatten.
Dus dat zou het vertalen ook makkelijker kunnen maken.
En gelukkig dat PP snel uitkomt kan namelijk niet wachten (als grote phoenix wright fan).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:13:

Zolang er geen totalen zijn noch cijfers van de verkopen binnen de top-10, is er helemaal niks te zeggen van de positie van welke console dan ook in NL. Ondanks totale afwezigheid in de top-10, kan de PS2 nog altijd de meeste games per week verkopen in NL, alleen is het verspreid over meerdere titels.
Dit lijstje is gewoon gebaseerd op verkoopcijfers toch? Ik heb kort geleden ergens gelezen dat de 360 met 55 duizend consoles voorligt op PS3 in nederland. Ondanks kleinere installed bas toc meer software wegzetten... netjes
Je kan ook redeneren dat de console met de minst goeie titels, de meeste plekken in de top-10 te pakken heeft, omdat iedereen nou eenmaal die titels koopt ;)
Waarom liggen de 360 eigenaren dan niet voor de winkels? ;) De PS3 gamer is qua AAA exclusives rijker bedeeld dan de 360-ers de laatste twee jaar + de op beide systemen verschenen AAA titels.
Dat zegt echter niets over de totalen en/of marktpositie van console x.
Misschien niet maar verkoopcijfers van software verklikken een hoop?
Overigens is Batman wereldwijd beter verkocht op de PS3 dan op de 360. Het terugredeneren naar aantallen consoles heeft dus weinig zin. Zelfs in de US waar 2x zoveel 360's als PS3's staan zijn de Batman verkopen hoger. Interessant om te weten waarom natuurlijk :)
Dat wist ik niet. Het laatste jaar zijn trouwens steeds meer ontwikkelaars aan het roepen dat ze meer geld verdienen aan PS3 dan 360. Ik denk dat dit gewoon te maken heeft met de modchip van de 360. Daarnaast geeft het hele RROD gebeuren heel veel reden om te twijfelen aan de echtheid van de verkoopaantallen die MS opgeeft. Zoals jij al aangeeft geeft Sony misschien de consoles op die zijn uitgezonden naar retailers maar als MS ook alle kapotte 360 meetelt dan geeft dat een nog veel vetekender beeld.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

260 euro voor een PS3 Slim inc 2 controllers (typo?) en geen verzendkosten. Kwam de site tegen via een ad op marktplaats. Wat denken jullie? Fake? Ze hebben overigens wel een KVK nummer.

Gezellige straat voor een elektronica winkel.
http://www.alphen.nu/?p=forum&topic=43124
Ik denk dat de eigenaar elke ochtend een leeg pand zou aantreffen als deze winkel echt had bestaan.

Ik kan ook niet begrijpen er er nog steeds mensen zo naïef zijn wat dit soort winkels betreft, dan verdien je gewoon om opgelicht te worden. Iets wat "te mooi om waar te zijn" lijkt, is in 99,99% van de gevallen ook niet waar.
Het is 2009, als je dit nog steeds niet weet...... :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:46:
[...]
Dit lijstje is gewoon gebaseerd op verkoopcijfers toch? Ik heb kort geleden ergens gelezen dat de 360 met 55 duizend consoles voorligt op PS3 in nederland. Ondanks kleinere installed bas toc meer software wegzetten... netjes
Het zijn de top-10 cijfers. Er liggen in de winkel 100+ Wii titels, 100+ PS3 titels en 100+ Xbox 360 titels. Dat console X de top-10 domineert in een week, kan nog steeds betekenen dat console Y overall veel meer kan verkopen diezelfde week, of in ieder geval on par ligt. De top-10 zegt niet zo heel erg veel. Je moet de totalen per week hebben, van alle titels, anders kan je echt nog niks zeggen.
Waarom liggen de 360 eigenaren dan niet voor de winkels? ;) De PS3 gamer is qua AAA exclusives rijker bedeeld dan de 360-ers de laatste twee jaar + de op beide systemen verschenen AAA titels.
Ik wil helemaal geen 360/PS3/Wii verhaal :) Ik wil alleen aangeven dat de statistieken van game verkopen moeilijker te lezen zijn dan op het eerste gezicht lijkt.

Ik bestel overigens al mijn 360 titels in Azie, net zoals mijn vrienden, en zoals ook velen in het PS3 topic zullen doen. De conclusie kan derhalve ook zijn dat iets meer PS3 dan 360 bezitters teveel betalen voor hun games :P

Overigens, los van alles, zal de 360 inmiddels veel last hebben van de MOD sloebers. Hopelijk blijft dat de PS3 bespaard.

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 08-09-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:49
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:30:
Het lijkt mij op een scam. Betaal gewoon 39 euro meer dan weer je zeker dat je hem krijgt.
Voor dat geld heb je dan wel een controller minder, ook al is die momenteel bij Chear! ook al verkrijgbaar voor 279, ook geen slechte deal als je het mij vraagt :)

Overigens is het sowieso een beetje mierenneukerij om verkoopcijfers te gaan vergelijken bij de (her)introductie van een console, ik hoop uiteraard ook dat de PS3 dit niveau vast houdt, maar mocht dat niet zo zijn dan weet de rest werkelijk niet wat ze missen ;) Al is dat op de lange termijn voor de exclusives nou ook niet bepaald goed :+

Lijkt me strak plan om het topic weer terug te brengen naar het originele onderwerp, oftewel "Playstation 3 ervaringen", verkoopcijfers wordt mijn PlayStation 3 ervaring nou niet bepaald veel beter van hoor ;) (hoewel ik het wel interessant vindt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor die prijs is het hartstikke mogelijk om een ps3 te kopen.

Ik heb laatst ook een nieuwe ps3 (slim) gehaald voor 215 euro. Een extra ds3 (wit) kostte me omgerekend 27 euro. Voorwaarde is natuurlijk dat je in hong kong moet zijn. :+

Maar ik ben ook van mening dat er iets niet helemaal klopt aan die aanbieding. Wie wilt er nou geen geld verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juultje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 13:28
Voor de Drake's Fortune liefhebbers die ook 3.00 geinstalleerd hebben;

Na het uitschakelen van de autosave functie heb ik geen last meer gehad van vastlopers..
Moet alleen af en toe er wel aan denken om zelf op te slaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:05:
[...]

Die kopieerbeveiliging vind ik eigenlijk niet zo erg, zeker niet met het importeren van games. 60 euro vind ik teveel (behalve voor wat topgames zoals GT5, Uncharted 2 en MW2). Via import kun je de meeste games tussen de 20-40 euro krijgen, dat vind ik wel netjes en goed te doen (zeker als je ziet hoeveel geld er in de ontwikkeling is gestoken). Ook het feit dat er demo's op PSN te vinden zijn helpt eraan mee, kun je het vooraf tenminste rustig uitproberen of het iets is.

Helemaal mee eens, tegenwoordig kun je echt veel toppers voor zeer weinig geld voor de PS3 kopen. Zelfs een nieuwe game kost maar ongeveer 45 euro (via import) :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

SToRM666 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:30:
[...]

Helemaal mee eens, tegenwoordig kun je echt veel toppers voor zeer weinig geld voor de PS3 kopen. Zelfs een nieuwe game kost maar ongeveer 45 euro (via import) :)
Het is maar wat je 'maar' 45 euro noemt natuurlijk. Uiteraard import ik (de nieuwste) games ook, omdat ik de prijzen hier in Nederland belachelijk vind. Maargoed soms zijn spellen mij niet eens 45 euro waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:02:
[...]

Iedereen kan zich bij de KvK inschrijven, dus dat zegt niet zo veel.
Wat mij stoort is dat de voorwaarden van Thuiswinkel.org integraal overgenomen zijn (helaas in een ander schrift, waardoor de layout nogal verziekt is), waar Thuiswinkel.org EFY of Electronics for You niet in haar ledenbestand heeft staan....

Ik woon zelf in Alphen en als ik dit adres zie weet ik eigenlijk al genoeg. Een flat meet heel veel schotels.
Langsrijden zal het dus ook wel niet worden aangezien je dan bij iemand thuis/garage komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Phusebox schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:27:
[...]

Mwah ik durf te betwijfelen dat de PS3 in Nederland de 360 makkelijk achter zich laat qua software verkopen. Daar zou ik dan toch wel harde cijfers van willen zien.

Sony roept dat ze 10 miljoen consoles hebben afgezet in Europa, terwijl Microsoft beweert dat dat er maar rond de 8 miljoen zijn omdat Sony ook alle consoles meetelt die nog bij de retailers staan. Wie je moet geloven is nog maar de vraag.

Totale verkopen multiplatform games Europa (allen games die nog mandelijks in de top 40 staan ongeveer)
- CoD4 360: 2,232,925
- CoD4 PS3: 2,080,309

- CoD5 360: 1,706,203
- CoD5 PS3: 1,608,973

- Fight Night 4 360: 217,485
- Fight Night 4 PS3: 231,810

Software Totals:
- 360: 58,871,559
- PS3: 59,213,935

Je vergeet dat de XBOX360 een hele grote 'gamecopy' base heeft, wat voor de PS3 (op dit moment voor de consument) onmogelijk is. Er zijn zoveel XBOX360 gamers die de nieuwste games kopiëren nog voor de retail release.

Dit punt maakt het voor Microsoft ook lastig om tegen Sony te concureren wat betreft consoles. Microsoft ziet in de verkopen consoles verkocht worden waar nooit games voor gekocht gaan worden (Sony ziet dit ook (mensen die er rekennetwerken van maken), maar niet op de Microsoft schaal). Sony kan dus uiteindelijk de langere adem hebben, en consoles met 'verlies' blijven verkopen, ook al worden de ontwikkelingskosten nog lager als voor de PS3 Slim.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 08-09-2009 19:05 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde net LittleBigPlanet en GTA IV gaan bestellen.
Kom ik erachter dat ze 1 week tot 2 maanden niet leverbaarzijn op amazon.
ZOu iemand mij vervangers voor deze 2 spellen kunnen aanraden?
Een vrolijk spel als lbp dat je met vrienden kan doen.
En een spel met verhaal zoals GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ergens anders bestellen, er zijn geen even goede of betere vervangers in beide genres. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 19:04:
Ik wilde net LittleBigPlanet en GTA IV gaan bestellen.
Kom ik erachter dat ze 1 week tot 2 maanden niet leverbaarzijn op amazon.
ZOu iemand mij vervangers voor deze 2 spellen kunnen aanraden?
Een vrolijk spel als lbp dat je met vrienden kan doen.
En een spel met verhaal zoals GTA.
LBP is voor €20 te koop bij Bart Smit.
Check infamous eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Jumpman schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 19:06:
Ergens anders bestellen, er zijn geen even goede of betere vervangers in beide genres. :)
+1
Saints Row komt in de buurt van GTA qua type spel (nooit gespeeld hoor).
Ik zou ook gewoon ergens anders bestellen, genoeg plekken waar je GTA4 of LBP kunt krijgen! Check even budgetgaming voor een goedkoop adresje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Tom schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 19:36:
[...]
Saints Row komt in de buurt van GTA qua type spel (nooit gespeeld hoor).
Qua type komt het inderdaad overeen, maar Saints Row is veel minder serieus.
Het is echt over the top qua wapens, explosies en algehele actie. Je moet dat wel "aan kunnen" want anders ga je je echt heel erg ergeren. Ikzelf heb de game (deel 1 en 2) ook, maar heb ze nooit echt gespeeld als game. Maar meer altijd opgestart om flink te raggen en te killen, want dat is leuk. Missies spreken me niet aan. Maar dat komt meer doordat het hele hip-hop-thema te erg aanwezig is. Je moet je "hood" beschermen met je "homies" en ook nog een je auto's "pimpen" om indruk te maken. Heel wat anders dan GTA IV volgens mij :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Hey mensen,

Ik heb een componentkabel voor mn ps3 besteld zodat ik em kan aansluiten op mn beamer (heeft geen hdmi of dvi). Vandaag was ie binnen gekomen. Nu ondesteund mn beamer alleen component via de vga aansluiting en het verloopstekkertje daarvoor is nog niet binnen, dus op de beamer kan ik het nog niet testen. Maar goed, ik heb de kabel net ff getest op mn TV en het beeld is helemaal niet goed.... Er zit een soort permanent ghosting effect in het beeld, wat voornamelijk opvalt bij letters:

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2lvn6kx.jpg

Dit ziet er natuurlijk niet uit. Ik had gewoon de goedkoopste componentkabel besteld die ik kon vinden (van het merk "joytech", pricewatch: Joytech Fusion Component Kabel), ik ging er namelijk vanuit dat de kwaliteit niet zoveel uit zou maken. Aan de buitenkant ziet de kabel er gewoon heel netjes uit en een beetje aanduwen bij de stekkertjes helpt niks. Nu heb ik ff gezocht op internet en ik zie dat er meer mensen zijn met ditzelfde probleem met deze kabel. Best vaag toch? Zo ingewikkeld is een componentkabel toch niet dacht ik. Dit is dus gewoon weggegooid geld....

Ik neem aan dat als ik de officiele ps3 componentkabel van sony koop het beeld wel gewoon goed is? Of misschien weet iemand nog een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
idutcher schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:04:
Vorige week maandag Ps3 slim gekocht bijna niet meer achter men PC gezeten :P .

Vermaak me tot nu toe met blu-ray films,Pro Street en wat demo's.

Btw weet iemand wanneer Killzone 2 platinum in de winkel ligt ?

Edit

Thanks !
Deze maand. Overigens kun je de normale versie van KZ2 via Amazon.co.uk bestellen voor een paar euro minder. Heb ik ook gedaan. Zo heb je dat "platinum" logo er in ieder geval niet bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:36:
[...]

Het is maar wat je 'maar' 45 euro noemt natuurlijk. Uiteraard import ik (de nieuwste) games ook, omdat ik de prijzen hier in Nederland belachelijk vind. Maargoed soms zijn spellen mij niet eens 45 euro waard. ;)
Dat is waar, ik koop voorlopig dan ook enkel Uncharted 2 en God of War 3 voor de volle 45 euro :P
InFamous en Batman wil ik ook nog wel kopen, maar ik wacht wel tot die onder de 30 euro zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Eggbird schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:05:

Ik neem aan dat als ik de officiele ps3 componentkabel van sony koop het beeld wel gewoon goed is? Of misschien weet iemand nog een beter alternatief?
Die van mij (de officiele dus) deed het prima (destijds aangesloten op m'n monitor).
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:36:
[...]

Een bioscoopkaartje kost 7,50 ofzo. Avond op stap kost ook aardig wat geld. Ga eens uitrekenen hoeveel uur je je kunt vermaken met sommige games, ga je terugrekenen dan is het helemaal niet zoveel. Ik geloof dat gamen zelfs in de top 10 van goedkoopste hobbies (kosten per uur) was die je kon hebben. Karten was geloof ik een van de duurste hobbies :) Ben het met je eens dat sommige games het geld niet waard zijn, maar vaak kom je daar al achter door even de demo te downloaden (als die er is, helaas niet altijd het geval). Het is ook de moeite waard om even te wachten met de aankoop tot een game een half jaar oud is. Zag dat Mirrors Edge nu 11 euro incl. verzendkosten was.

[ Voor 60% gewijzigd door Tom op 08-09-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Joepie, vanmiddag GT5: P gekocht (2ehands).

Morgennacht PS3 en dan overmorgen GT5: P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Eggbird schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:05:
Ik had gewoon de goedkoopste componentkabel besteld die ik kon vinden (van het merk "joytech", pricewatch: Joytech Fusion Component Kabel), ik ging er namelijk vanuit dat de kwaliteit niet zoveel uit zou maken.
Component is een analoge kabel he. Met analoge (lange) kabels moet je nooit besparen, maar gewoon een goede kopen. Digitale kabels hebben van dit verschijnsel veel minder last, daar is goedkoop meestal wel okay.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:15:
[...]
Zag dat Mirrors Edge nu 11 euro incl. verzendkosten was.
Die ligt hier ook al ja ;) Ik ben er momenteel mee bezig.
Ik moet wel zeggen dat ik in het begin wat moeite had om de sprongen in te schatten en soms spring ik nog te vroeg. Maar afgezien van dat is het een goed spel, zeker voor 11 euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de antwoorden !
Ik heb nu fallout 3 besteld om me tijdelijk bezig te houden.
Morgen haal ik LittleBigPlanet in het dorp op.
Net gezien dat GTA IV platinum bijna uitkomt, dus dan wacht ik daar even op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:32:
Bedankt voor de antwoorden !
Ik heb nu fallout 3 besteld om me tijdelijk bezig te houden.
Morgen haal ik LittleBigPlanet in het dorp op.
Net gezien dat GTA IV platinum bijna uitkomt, dus dan wacht ik daar even op :D
fallout 3 is niet echt een tijdelijke zoethouder ;)
game is zeer groot en zeer verslavend. (voor mij dan toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Zowat alle 'belangrijke' vragen over Firmware 3.00 zijn beantwoord op het PS3 blog:

http://blog.eu.playstation.com/2009/09/08/firmware-3-00-qa/

O.a. deze (die ook hier in het topic voorbij is gekomen):
I used to be able to surf the net and listen to music simultaneously. Now I can’t. Why?

The PS3 extended the upsampling capability to audio tracks stored on HDD and storage media with v3.00. Some function on the XMB such as the internet browser and photo gallery outputs with 48KHz only so you need to set audio outputs as 48Khz to enjoy music and net surfing.

[ Voor 60% gewijzigd door Gusev op 08-09-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 15:03
Ik ga binnenkort mijzelf verwennen met een ps3 slim. Ik heb al een aantal jaar een xbox360 en ben echt zo'n beetje vergroeid met hun controller. Iemand ervaring of je na al die tijd ook nog aan een ps3 controller kan wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kaasje123 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:29:
Ik ga binnenkort mijzelf verwennen met een ps3 slim. Ik heb al een aantal jaar een xbox360 en ben echt zo'n beetje vergroeid met hun controller. Iemand ervaring of je na al die tijd ook nog aan een ps3 controller kan wennen?
Tja, ik heb/had een xbox360 controller aan m'n pc hangen voor PES wat ik dus ook erg veel gespeeld heb.
Eerlijk gezegd had ik er niet zo'n moeite mee om over te schakelen hoewel de PS3 controller erg licht is in vergelijk maar ook dat wendt vrij snel. [bij mij althans] ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
@ Kaasje123 Mijn broertje heeft een xbox360 waar wij met regelmaat PES opspelen, de overstap naar PS3 was zo gemaakt. Mijn broertje vond zelfs de controller van PS3 beter aanvoelen dan die van de xbox.

Ik ga nu maar eens op budget games jacht. Ben bezig met inFamous wat trouwens een erg goed spel is! (Nog bedankt voor de reacties hoe ik het spel in het Engels kan spelen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:41:
[...]

fallout 3 is niet echt een tijdelijke zoethouder ;)
game is zeer groot en zeer verslavend. (voor mij dan toch)
Ik weet het ;)
Op de computer heb ik het al 40 uur gespeeld en heb nog steeds het gevoel dat ik niet alles gehad heb.

Maar dat is alweer een half jaar geleden en het lijkt me wel leuk om een spel te hebben wat altijd nieuw is en je keer op keer tussendoor kan spelen. En eerst even als tussendoortje wachtend op andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 21:29:
Iemand ervaring of je na al die tijd ook nog aan een ps3 controller kan wennen?
De controller van de Playstation is als sinds de eerste Playstation niet meer grootschalig gewijzigd qua layout. Er zijn wat knoppen en sticks bij gekomen sinds de eerste uitvoering maar verder eigenlijk zeer vergelijkbaar. Waarom denk je dat dit gedaan is? Omdat de layout bijna geweldig is en het door velen als de perfecte controller wordt gezien.

De xbox controller ligt meer in je handpalm en de Dual Shock 3 ligt iets meer "losjes" in je vingers. Probeer je je knuisjes om de controller heen te slaan zoals je dat bij je 360 controller doet dan krijg je kramp, niet doen dus! daarnaast krijg je ook nog eens enorm warme handen.

Afbeeldingslocatie: http://www.pchelpforum.com/wp-content/uploads/2009/04/ps3controller.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i23.photobucket.com/albums/b394/airmaxx23/100_0593.jpg

Deze gast(en) houd hem dus te veel in de palm vast. Hierdoor staan je duimen tot over de knoppen heen en ga je je vingers in gekke houdingen zetten... niet doen. Veel xboxers houden een PS3 controller zo vast en klagen dan over kramp en botsende duimen.

Ik leg de controller zo in mijn hand dat de "benen" van de controller tegen het vlees liggen waar je vingers ophouden in je hand. (sja hoe leg je zoiets uit :? ) Op deze manier liggen de toppen van men duimen op de pookjes en kunnen je duimen elkaar dus niet raken (dit hoor je veel en zal dus ook gebeuren bij die kerel die zen DS3 zo vasthoud als op de foto) Doordat je je controller niet zo krampachtig vasthoud worden je handen ook niet zo warm doordat het als het ware kan ventileren.

Nouja heel verhaal maar eigenlijk moet je de controller vast houden zoals jij het lekker vind. Ik kan je alleen vertellen dat helemaal omhanden zoals op de foto geen prettige game ervaring zal zijn.

succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Hoe neem ik eigenlijk rechtstreeks een filmpje op van ingame?

Zoals dit dus: http://www.youtube.com/wa...DZsw5UPNY&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Gusev schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:46:
Zowat alle 'belangrijke' vragen over Firmware 3.00 zijn beantwoord op het PS3 blog:

Gelukkig, er wordt gekeken naar het 'te grote' font en het Uncharted: Drake's Fortune probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Brad Pitt schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:24:
[...]

Component is een analoge kabel he. Met analoge (lange) kabels moet je nooit besparen, maar gewoon een goede kopen. Digitale kabels hebben van dit verschijnsel veel minder last, daar is goedkoop meestal wel okay.
Behalve dan de hdmi kabel die ik vanmiddag binnen kreeg :P Gaf geen geluid door en witte sterretjes in het beeld. Wist niet eens dat dat kon via HDMI!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18

Denko

|{ing Øf ßlitz

Wat blijft LBP een geniaal spel, heb em van de week voor een prikkie eindelijk opgehaald ( had hem eerst wel geleend voor een weekje)

pff, ben nu tegen het einde aan, het is toch wel behoorlijk pittig, deze week even afmaken en dan online spelen, lijkt me vet

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
Brad Pitt schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:24:
[...]

ok thx voor de info :)
Jumpman schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:21:
[...]

Gelukkig, er wordt gekeken naar het 'te grote' font en het Uncharted: Drake's Fortune probleem.
Uncharted liep bij mij ook steeds vast. Toch vanavond weer een keer geprobeerd en nu ging het ineens prima.... keb anderhalf uur gespeeld zonder vastlopers. Heel vreemd, keb ook niks veranderd ofzo. Tips heb ik wel uitstaan, maar afgelopen zaterdag had ik dat ook al gedaan en toen hielp het nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denko schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:37:
Wat blijft LBP een geniaal spel, heb em van de week voor een prikkie eindelijk opgehaald ( had hem eerst wel geleend voor een weekje)

pff, ben nu tegen het einde aan, het is toch wel behoorlijk pittig, deze week even afmaken en dan online spelen, lijkt me vet
Mocht je hulp nodig hebben/willen voeg mij dan even toe, misschien dat ik je helpen kan. ;)
The US and Japan have a few Dynamic Themes available already. Where are ours?

The Dynamic Themes were supplied to all three regions at the same time, but unfortunately, due to the complexities of the PAL region’s PlayStation Store publishing process, they missed our publishing window last week. (Remember, we have 29 stores across 25 countries, which require the use of 13 currencies and 8 languages, so it’s more difficult for us to publish last minute content than it is for either the US or Japan). We can confirm that some Dynamic Themes will be made available on the EU Store this week, and we have a little surprise prepared especially for our PAL readers that we hope you’ll agree is worth the wait!
Nou, ik ben benieuwd!! O-)

[ Voor 45% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-09-2009 23:59 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 15:03
Oke iedereen heel erg bedankt voor de info over de controller. Ik ben benieuwd. Nooit een playstation gehad. In het verre verleden wel eens op een ps1 en ps2 gespeeld ,maar niet echt ervaring dus. Nogmaals dank iedereen. Zo te zien moet het goed gaan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:49
Stancke schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:15:
Hoe neem ik eigenlijk rechtstreeks een filmpje op van ingame?

Zoals dit dus: http://www.youtube.com/wa...DZsw5UPNY&feature=related
Capture-kaart in je pc... Officieel ondersteunt de PS3 wel het zelf opnemen van in-game (replay) filmpjes en het direct uploaden naar YouTube, alleen is de ondersteuning afhankelijk van de game. Geloof trouwens dat er voor de volledige versie van GT5 er wel plannen waren om dat te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
iemand hier ervaring met een hd ready tv van 50 hz ?? die ook ps3 games speelt zoals fifa 09 gta 4 cod 5 noem maar op zware games hoe ziet het eruit op 50 hz ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

taker1987 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 01:15:
iemand hier ervaring met een hd ready tv van 50 hz ?? die ook ps3 games speelt zoals fifa 09 gta 4 cod 5 noem maar op zware games hoe ziet het eruit op 50 hz ?
Mijn oude 32PF9641 was een HD Ready met maar 50 Hz.
Nooit problemen met spellen gehad om eerlijk te zijn, zou ook zo niet weten wat voor problemen er voor zouden moeten doen. Heb zelfs soms het idee dat die oude tv beter beeld gaf dan mijn huidige 42" Full HD. Maar kan ook komen doordat bepaalde games niet gescaled worden en 720p er op een 42" dan toch minder uit ziet dan op een 32"...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Eidelijk ook een PS3 (slim).
Voor 279 bij de Saturn, meteen een extra controller erbij gekocht.
En LittleBigPlanet, want ze hadden MGS4 niet meer liggen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Tom schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:05:
[...]

Begrijp me goed, ik vind het ook helemaal niet erg dat de PS3 niet gekraakt is. Koop al mijn spellen origineel (meestal wel import) dus ik ondervind er geen hinder van. Had mijn PS2 trouwens ook origineel gehouden (en werd door velen gek verklaard).

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat sommige mensen bij de keuze liever voor een 360 gaan omdat je daar kopietjes op zou kunnen spelen. Ik denk ook dat dat een niet te onderschatten aantal is.

Weer anders gezegd: de PS2 had nooit de recordaantallen gehaald als hij niet te kraken was geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 09-09-2009 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denko schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:37:

ik heb bijna heel LBP online uitgespeeld; wordt er vaak meer gevonden :+ en is meestal leuker/gezelliger
erg goed uitgewerkt; vooral die MGS expension is de moeite

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 16:48
ik vind lbp er leuk uitzien maar echt geen spel voor mij, speel liever een ander spel, wel jammer omdat het toch een populair spel is.

ik zal en moet gt5 hebben, dat is echt mijn type spel waar ik ook echt aan vast zal zitten.
Ik hoop dat ik het gt2 gevoel weer krijg, superveel moeite doen om races te halen om vervolgens geld te verdienen voor mijn upgrades, super gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Gusev schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:46:

Een reactie van Sony, netjes.

Aahh, de start-up riedel komt niet meer terug... Jammer, aangezien het juist zo karakteristiek voor de PlayStation was. Ik kan me ook niet helemaal vinden in zijn argumenten... Ik heb een PS3 om op te gamen, de rest is bijzaak |:(

Deelt iemand mijn mening of ben ik een zeikert?!

Maar goed, waarschijnlijk kan ik mezelf donderdag troosten met een coole dynamic theme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sinds de 3.0 update heb ik bij diverse online games flinke problemen uberhaubt connectie te maken. Andere kant, heb ook nieuwe modem tbv nieuwe snelheid, mogelijk dat daar nog wat raars in zit (echt modem, niet zo'm multi-ding).

Wel stuk nostalgie, V-Ball als kadootje gekregen :D Orginele PS1 game die ik heb gehad,maar kwijt ben geraakt (had nog wel handleiding). Gelukkig draaien PS1 spellen dus wel op de PS3, grappig hoe je op een 3rd generatie console nog steeds 1st generation games helemaal grijs speel :D

Ook fifa street erbij, lekker balletje tikken, even back to fifa 97 (wat afaik de laatste was die 3vs3 in een zaal had).
taker1987 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 01:15:
Veelal zal je het verschil amper zien, zeker als je ergens in de 30inch zit is het op afstand niet eens merkbaar. Daarbij draaien genoeg games namelijk op 720 (desnoods forceren via configuratie) en het speelt heerlijk weg.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 09-09-2009 09:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unchanted Beta keys: 5pond [link]

http://www.psonly.nl/vide...Behind_The_Scenes_Part_1/ <- motion controler 'behind the scenes'

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 09-09-2009 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Tss haha die is gek

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Surineeslander schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:08:
[...]

Een reactie van Sony, netjes.

Aahh, de start-up riedel komt niet meer terug... Jammer, aangezien het juist zo karakteristiek voor de PlayStation was. Ik kan me ook niet helemaal vinden in zijn argumenten... Ik heb een PS3 om op te gamen, de rest is bijzaak |:(

Deelt iemand mijn mening of ben ik een zeikert?!

Maar goed, waarschijnlijk kan ik mezelf donderdag troosten met een coole dynamic theme :P
Same here, veel maten van mij klagen ook over uiterlijk en shit, fuck dat, spellen spelen is enige wat telt, opstart scherm kan mij een worst wezen, ook al zie je rotkop van directeur sony tijdens opstarten... pffff ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zijn GT5 en heavy Rain al uit ????

Free recordshop biedt ze namelijk aan [store]

//edit - bitches - pagina opbouw / indeling is gewijzigd, schijnbaar was men aan 't sleutelen daar.
nu staat er overal weer pre-order |:(

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 09-09-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
himlims_ schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:46:
zijn GT5 en heavy Rain al uit ????

Free recordshop biedt ze namelijk aan [store]
Er staat boven met grote letters: Pre-order deze E3 toppers. Dus lijkt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Grappig.. weer een nieuwe functie voor de dev libs: een unlimited zoom engine.

Nu nog een leuke applicatie bedenken. :) (of als alternative browser gebruiken..)

http://www.youtube.com/watch?v=5LIdPOZGoDE

[ Voor 10% gewijzigd door Sentry23 op 09-09-2009 11:23 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Klopt het dat de controllers niet opladen als ik ze gewoon middels een USB lader in een stopcontact steek?

Mijn PS3 stroomsnoer zit namelijk in de versterker, en als deze uit staat geeft ie ook geen stroom door, en staat de PS3 daarom niet op stand-by. Hierdoor gebeurt er ook niets als ik de controller met USB aan mijn PS3 hang. Ik ben dus gedwongen op de hele nacht mijn versterker aan te laten staan.

Oplossing is natuurlijk de PS3 in een ander stopcontact te steken, maar ik wil sowieso af van dat draadje naar de console.

Wellicht kent iemand een goede shop met chargers van tussen de € 10,- en € 20,-?

edit: zojuist dit gevonden: http://www.modmybox.nl/wi...s3-p-317.html?cPath=72_74

Weliswaar voor één controller, maar goed. Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 09-09-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

bram1984 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:45:
Klopt het dat de controllers niet opladen als ik ze gewoon middels een USB lader in een stopcontact steek?

Mijn PS3 stroomsnoer zit namelijk in de versterker, en als deze uit staat geeft ie ook geen stroom door, en staat de PS3 daarom niet op stand-by. Hierdoor gebeurt er ook niets als ik de controller met USB aan mijn PS3 hang. Ik ben dus gedwongen op de hele nacht mijn versterker aan te laten staan.

Oplossing is natuurlijk de PS3 in een ander stopcontact te steken, maar ik wil sowieso af van dat draadje naar de console.

Wellicht kent iemand een goede shop met chargers van tussen de € 10,- en € 20,-?

edit: zojuist dit gevonden: http://www.modmybox.nl/wi...s3-p-317.html?cPath=72_74

Ik heb zelf zo'n dual charger bij de MediaMarkt vandaan. (Merk weet ik zo even niet) Kost 20 euro en gebruik gewoon een USB adapter voor in het stopcontact. Werkt prima!

Afbeeldingslocatie: http://www.tomtop.com/images/l/200903/12372788520.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-09-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay. Een enkele is voor mij in principe voldoende, aangezien ik dan met de andere speel. Bovendien heb ik nog maar één controller, en dat ding kost maar € 7,95.

Kan het overigens kwaad dat er geen stroom meer op de PS3 staat als de versterker uit staat? Ik bedoel: in de stand-by mode, gebeurt er dan iets (updates etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

bram1984 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:51:
Okay. Een enkele is voor mij in principe voldoende, aangezien ik dan met de andere speel. Bovendien heb ik nog maar één controller, en dat ding kost maar € 7,95.

Kan het overigens kwaad dat er geen stroom meer op de PS3 staat als de versterker uit staat? Ik bedoel: in de stand-by mode, gebeurt er dan iets (updates etc.)?
Lijkt me geen kwaad kunnen, als er geen stroom meer op staat dan staat je PS3 dus gewoon helemaal uit. Updates kun je alleen downloaden als je PS3 aanstaat via het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:47
Laad jouw PS3 dan jouw controllers wanneer deze in standby (rood lampje) staat? Ik moet namelijk mijn PS3 aan (groen/blauw lampjes) laten staan om mijn controllers of keypad op te laden.

Weet iemand met welk voltage de controllers worden opgeladen? Ik heb namelijk ook een bluetooth-headset met een adapter met dezelfde mini-USB aansluiting. Als de voltage nou hetzelfde is, dan kan ik die spullen ook daarmee opladen (scheelt mij weer het stroomverbruik van de SP3!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:14:
[...]

Laad jouw PS3 dan jouw controllers wanneer deze in standby (rood lampje) staat? Ik moet namelijk mijn PS3 aan (groen/blauw lampjes) laten staan om mijn controllers of keypad op te laden.

Weet iemand met welk voltage de controllers worden opgeladen? Ik heb namelijk ook een bluetooth-headset met een adapter met dezelfde mini-USB aansluiting. Als de voltage nou hetzelfde is, dan kan ik die spullen ook daarmee opladen (scheelt mij weer het stroomverbruik van de SP3!).
ik heb m' bluetooth (mini usb) ook op de ps3 hangen om te chargen, zelfde geld voor de controlers, me mp3 speler en mijn sony-ericsson mobiel (lang leve usb hub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die specifieke heb ik geen ervaring, maar ik gebruik een duo charger van D3mon. Het ding heeft me 19E gekost, en lag gewoon bij de FRS in het schap. Er valt verder weinig over te zeggen denk ik, hij zit rechtstreeks in het stopcontact, en doet zn werk prima.

Afbeeldingslocatie: http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/04/15/447314/hippe-lader-voor-ps3-controllers_5_460x0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik gebruik een op het zicht gelijke oplader, maar dan van merk X. Via eBay besteld uit HongKong voor het schrikbarende bedrag van 0,99 AUD (ca 58 eurocent) en 5,00 AUD verzendkosten, ergo een totaalbedrag van € 3,55 :P Was binnen 2 weken bezorgd.

Hangt nu aan een usb-hub aan de ps3, maar kan eigenlijk de hub ook wel eens rechtstreeks aan het lichtnet hangen, zit tenslotte een voeding bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

[...]

Weet iemand met welk voltage de controllers worden opgeladen?
Je kan em ook gewoon aan je pc hangen of USB hub. Maakt allemaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Hier heb ik eigenlijk niet op gelet. Laatste keer dat ik 'm oplaadde stond de PS3 de hele nacht aan volgens mij, dus dan zal ie bij ook wel niet opladen als de PS3 in stand-by.

Toch vreemd dat ie gewoon niet reageert op mijn iPod lader. Ik ga dat ding van € 8,- wel bestellen dan.
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.