Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:46:
[...]

Ik wil dit zeker weten.

Ik maak een US account
Ik koop US PSN-kaarten
Ik waardeer het US account op.
Ik download Fat Princess (of willekeurig ander spel).
Deze komt op mijn US account terecht.
Maar ik kan deze ook op de EU account spelen? Dus ik speel met andere EU spelers online en kan het samen met vrienden spelen die op een EU account spelen?
Dus de games zijn PS3 gebonden, en niet account gebonden?
Hup, in mn US account gedownload, en zal het ook in mn EU account staan?

Ik wil dit zeker weten, dan haal ik morgen wel een PSN-US code :)
Het onderstreepte gedeelte klopt niet helemaal.
De aankoop is wel account gebonden.
Als je PS3 kappot gaat, of geformateerd wordt, of je koopt een nieuwe,
zul je met het aangemaakte US account moeten inloggen om je aankoop opnieuw te mogen downloaden.

Voor het spelen van een aankoop, maakt het niet uit op welke account je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Omni superens schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:30:
[...]

Is toch mooi om te zien dat deze dagen mensen wel weten hoe ze een draadloos netwerk moeten aanleggen, maar niet weten hoe ze een kabel in twee poorten moeten doen.
Vraag me eigenlijk af hoe hij zijn ps3 heeft aangesloten op zijn tv aangezien dat uit het zelfde principe bestaat...
Na ja t is ook niet ingewikkeld alleen moet je wel ff weten welk type kabel je nodig hebt. Kan me verder voorstellen dat je liever draadloos hebt dan weer zo'n kabel over de vloer.... :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:24:
[...]
Brr, ga je mond spoelen!

Ik vond de demo gewoon bagger. De kritiek is wat mij betreft terecht, zeker na de redelijk hoge verwachtingen. Laat ze maar eens met een goeie Timesplitters komen!
Demo van Haze is inderdaad gewoon bagger. Maar met negen van de tien demo's is het gewoon zo dat het niet laat zien hoe de game in het echt is. Want of je moet het beginlevel spelen waar meestal maar weinig actie in zit of je wordt midden in het spel gedropt waardoor de demo onsamenhangend aan voelt en jouw dus met een raar gevoel achter laat.

Reden dat ik Haze boven BioShock zet is trouwens omdat de gameplay van Haze wat sneller en chaotischer is dan in die andere game. Qua sfeer en graphics is BioShock wel veel beter. Maar een beetje hersenloos schieten is nooit weg. Enige waar ik me aan "stoor" is dat je teammaten nogal eens voor je gaan staan als je een magazijn aan het legen bent. Resultaat is dat je je teammaat in zijn "Nectar-reservoir" raakt waardoor hij dood gaat. Is toch weer een teammaat minder...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Omni superens schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:30:
[...]

Is toch mooi om te zien dat deze dagen mensen wel weten hoe ze een draadloos netwerk moeten aanleggen, maar niet weten hoe ze een kabel in twee poorten moeten doen.
Vraag me eigenlijk af hoe hij zijn ps3 heeft aangesloten op zijn tv aangezien dat uit het zelfde principe bestaat...
OMG, ben echt niet achterlijk. Als men zegt een kabel trekken, dan is dat wat anders dan een kabel inpluggen. Als ik mijn PS3 bekabeld wil hebben zal dat dus wel via de kruipruimte moeten en dan een gat boren in de muur met een wandcontact doos met netwerkaansluitingen erop. En gaan prutswerk met een kabel die je over de vloer hebt liggen |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2009 19:41 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke er van deze twee er beter is voor de PS3?
Welke van de twee is sneller?

Of is een ander nog beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Phusebox schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:06:
[...]

OMG, ben echt niet achterlijk. Als men zegt een kabel trekken, dan is dat wat anders dan een kabel inpluggen. Als ik mijn PS3 bekabeld wil hebben zal dat dus wel via de kruipruimte moeten en dan een gat boren in de muur met een wandcontact doos met netwerkaansluitingen erop. En gaan prutswerk met een kabel die je over de vloer hebt liggen |:(
Gozer waarom zit je mij te quoten met zo'n arelaxte reactie. Gaat niet over jou, opmerking is in het algemeen cq over mezelf en heb het niet eens tegen jou.... :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:50:
[...]

De prestatiewinst tussen de stock HD'en die erin zitten en andere schijven is miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:50:
[...]

Het is hoogst onwaarschijnlijk dat iemand hier allebij heeft getest in zijn PS3, dus zouden antwoorden gegoogled moeten worden. Dit kan je ook zelf doen natuurlijk.

Zelf heb ik een Samsung SpinPoint M7 500GB besteld toevallig laatst, goede ervaringen met samsung hardeschrijven, dus ik blijf bij samsung. Verder heb ik niet veel op snelheid gelet, deze zou wel sneller moeten zijn dan de standaard disk maar ik denk niet dat je veel winst zal zien.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:03:
[...]

Het is hoogst onwaarschijnlijk dat iemand hier allebij heeft getest in zijn PS3, dus zouden antwoorden gegoogled moeten worden. Dit kan je ook zelf doen natuurlijk.
natuurlijk heb je gelijk, en dat had ik ook gedaan

Opslagcapaciteit 500 GB
Rotatie snelheid 5400 rpm
Cache 8 MB
Formaat 2,5"
Interface S-ATA
Merk Fujitsu-Siemens
Type MJA2500BH

---

Specificaties
Merk Western Digital Opslagcapaciteit harde schijf 500 GB
Zoektijd (lezen) 12.0 ms Rotatiesnelheid 5400 RPM
Harde schijf-interface Serial ATA Gewicht 117 g
Afmetingen B x D x H 69.85 x 100.2 x 9.5 mm Gemiddelde wachttijd 5.50 ms
Drive-gereed-tijd 4.0 s Start/stop-cycli 600000

---

Maar helaas zegt mij dit niet zoveel, dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:06:
[...]

Koop zoiets en je hoeft niet te boren of in kruipruimtes te zijn

Afbeeldingslocatie: http://www.devolo.nl/consumer/dlan-200-avplus/pictures/scenario-dlan-200-avplus-eu-usage.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:06:
Ik vind het trekken van een netwerkkabel dus geen oplossing. Zoui niet eens weten hoe ik dat moet doen. Waarom zit er anders wireless op? Is hetzelfde als een auto kopen met autoradio, die het niet goed doet, en dan zeggen ja meneer dan neemt u toch een draagbare radio mee de auto in?
Op de xbox360 haal ik ook geen 20mbit, maar gaat het toch zeker 3-4 keer sneller dan op de ps3.
Welke download is nou precies zo langzaam dan? Omdat je zegt ook de beta van Supercar challenge gedownload te hebben. De update daar ging bij mij veel langzamer dan normaal en zal waarschijnlijk van een server van System3 komen.
En volgens mij is er nog een optie voor energiebeheer van je WLAN (of zit dat alleen in de PSP?) waarmee je de snelheid misschien nog kan verhogen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sorry heb daarstraks de verkeerde gequote, dat krijg je met priegel gsm schermpjes. overigens de oplossing van een lan over powerline heb ik geprobeerd maar die haalt ook maar 5bps, terwijl dat ding 200mbps als max aangeeft.
Shiver23 schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:52:
[...]

Welke download is nou precies zo langzaam dan? Omdat je zegt ook de beta van Supercar challenge gedownload te hebben. De update daar ging bij mij veel langzamer dan normaal en zal waarschijnlijk van een server van System3 komen.
En volgens mij is er nog een optie voor energiebeheer van je WLAN (of zit dat alleen in de PSP?) waarmee je de snelheid misschien nog kan verhogen.
alle downloads zijn traag. De 3.0 update duurde in totaal met installen denk ik ook ruim drie kwartier

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 06-09-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
powerline ethernet werkt alleen goed als het binnen dezelfde stroomgroep blijft. Zodra het naar een andere groep moet dan filteren regelaars in de meterkast alle "vreemde" frequenties eruit.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Magic schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:37:
powerline ethernet werkt alleen goed als het binnen dezelfde stroomgroep blijft. Zodra het naar een andere groep moet dan filteren regelaars in de meterkast alle "vreemde" frequenties eruit.
Dat verklaart ook een hoop want router staat in meterkast en dat is een aparte groep. dus dan kan ik alleen doorverbinden naar de meterkast, dat schiet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle downloads zijn traag. De 3.0 update duurde in totaal met installen denk ik ook ruim drie kwartier
dat heeft bij mij nog geen half uur geduurd.(draadloos)
wat is jouw internet snelheid?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Magic schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:37:
Ik dacht zelf altijd dat verschillende groepen niet uitmaakt, zolang het maar op dezelfde fase zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
M a r c o schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:48:
[...]

Ik dacht zelf altijd dat verschillende groepen niet uitmaakt, zolang het maar op dezelfde fase zit.
Dat is idd zo. Bij mij gaat het ook door meerdere groepen thuis.
Het moet binnen 1 fase blijven idd :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
DennusB schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:54:
[...]
Dat is idd zo. Bij mij gaat het ook door meerdere groepen thuis.
Het moet binnen 1 fase blijven idd :)
dacht ik ook ja, de filters zitten niet in de automaten, maar tussen de huisaansluiting (3 fasen) en het hoofdnet.
Zolang je op dezelfde fase blijft zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:42
Zijn er al ps3 slim bundels aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jasper2603 schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:16:
Zijn er al ps3 slim bundels aangekondigd?
gerucht is dat er eind dit jaar een bundel komt met GT5. er is verder nog geen nieuws over een bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:43:
[...]

dat heeft bij mij nog geen half uur geduurd.(draadloos)
wat is jouw internet snelheid?
Mijn internet aansluiting is 20Mbps down en 3 up.

Wat betreft powerlan, het zeker binnen dezelfde fase maar kom hoe dan ook, verschillende punten getest, niet boven de 5Mbps uit. Dus heb ik 't setje laatst maar weggedaan voor 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waarschijnlijk al langs gekomen; maar unchanted 2 demo zit er aan te komen aan 't einde van deze maan :?
http://www.ps3hype.nl/nie...charted-2-op-29-september

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:27:
waarschijnlijk al langs gekomen; maar unchanted 2 demo zit er aan te komen aan 't einde van deze maan :?
http://www.ps3hype.nl/nie...charted-2-op-29-september
Ik ga zelf al het nieuws over Uncharted mijden. Ik weet toch al dat ik het spel op dag 1 ga kopen, waarom zou ik dan grote delen van het spel spoileren door previews, reviews en demo's te bekijken? Ik laat de demo lekker op PSN staan, ik maak me straks wel blij met het echte spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:41:
[...]

Ik ga zelf al het nieuws over Uncharted mijden. Ik weet toch al dat ik het spel op dag 1 ga kopen, waarom zou ik dan grote delen van het spel spoileren door previews, reviews en demo's te bekijken? Ik laat de demo lekker op PSN staan, ik maak me straks wel blij met het echte spel.
Inderdaad. Van Uncharted weten we wel dat het sowieso goed zal zitten :) Hoewel ik de rest wel even zou testen, want je weet maar nooit ;)

@ Marco

Maakt dus eigenlijk niet uit waar je het spel vandaan haalt, spelen op je EU account kan het altijd. Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op zondag 06 september 2009 @ 23:41:
Ik weet toch al dat ik het spel op dag 1 ga kopen, waarom zou ik dan grote delen van het spel spoileren door previews, reviews en demo's te bekijken? Ik laat de demo lekker op PSN staan, ik maak me straks wel blij met het echte spel.
Same here.
De game ligt enkele weken later in de winkel, ik vind het dan zonde om al een stuk gespeeld te hebben.
Ik heb nu diverse screenshots gezien en aangezien deel 1 mij dermate goed is bevallen zal ik deel 2 dan ook zo spoedig mogelijk thuis hebben/spelen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

OPSLAGHOND schreef op maandag 07 september 2009 @ 00:16:
[...]

Same here.
De game ligt enkele weken later in de winkel, ik vind het dan zonde om al een stuk gespeeld te hebben.
Ik heb nu diverse screenshots gezien en aangezien deel 1 mij dermate goed is bevallen zal ik deel 2 dan ook zo spoedig mogelijk thuis hebben/spelen.
Same here. Ik heb deel 2 inmiddels besteld, erg veel zin in! Ik heb genoeg gezien om te weten dat ik daar geen moment spijt van krijg. Het eerste deel vond ik geweldig, vooral door het verhaal wat voor spanning zorgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zou om de MP-demo gaan, lijkt mij geweldig om even zoet mee te zijn.
unchanged kennende zal die game wel HUGE zijn, dan is zo'n demo maar klein stukje d'r van

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Ike. schreef op zondag 06 september 2009 @ 21:18:
[...]

gerucht is dat er eind dit jaar een bundel komt met GT5. er is verder nog geen nieuws over een bundel
Laat die PS3 maar liggen. Ik wil alleen GT5! :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
spaceboy schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:24:
[...]

Laat die PS3 maar liggen. Ik wil alleen GT5! :P
Volgens mij draait GT5 niet zo goed op andere platformen hoor :+

Ga demo van Uncharted 2 wel even proberen denk ik. Zal toch niks verklappen van de SP vermoed ik zo. Ben wel benieuwd naar de MP, van mij had het er niet in hoeven zitten, maar goed, niet mijn keuze :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Phusebox schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:28:
Sorry heb daarstraks de verkeerde gequote, dat krijg je met priegel gsm schermpjes. overigens de oplossing van een lan over powerline heb ik geprobeerd maar die haalt ook maar 5bps, terwijl dat ding 200mbps als max aangeeft.
oh ok thx :)
BM schreef op maandag 07 september 2009 @ 07:49:
[...]

Volgens mij draait GT5 niet zo goed op andere platformen hoor :+
lol 8) :D

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb dan een aantal dagen mijn playstation 3 fat 60 gb :)

Ben er heel tevreden over. Gladiator HD met DTS gestreamed via PS3 Media Center en dat lijkt goed te gaan.
De controller van de PS3 (Heb een sixaxis draadloos) vind ik iets minder. Misschien wel iets te klein. Heb niet bijzonder grote handen of dikke vingers, eigenlijk vrij standaard maat. Bij sommige games "kantel" ik de controller ook een beetje in mijn hand zodat de controller op een paar punten mijn hand raakt ipv de hele controller in mijn hand "ligt". Zo kom ik beter bij de gevoelige knoppen (L1+R1? waarmee je gedoseerd kan gasgeven/remmenn). Ik vind dat die in de xbox1 controllers iets beter zit. Kan aan mijn hand liggen maar bij de Xbox controllers kan ik die gevoeligheidsknoppen gebruiken en de rest van mijn hand ontspannen. Misschien omdat de xbox controller Amerikaans is en de PS controller voor "japanse vingers" ? Zit er nog verschil in een DS3 controller en een sixaxis kwa handligging/formaat?

Voor de rest heb ik er twee spellen bij. Resistance en GTA IV. GTA IV had ik al op de PC bij de launch, en al uitgespeeld. Dus Resistance erin. In de eerste level een aantal keer dood gegaan. Mja, aimen is iets anders dan op de pc. Maar goed, ik wou niet opgeven :+ dus doorgegaan. Na de 1e level niet meer dood gegaan eigenlijk. (Behalve toen ik verkeerd knopje drukte enzo'n pijlen-granaat gooide die je vastnagelt aan de muur :D ). Ik heb wel de sensitivity 2 punten lager gezet, want vooral met kleine stukjes is richten moeilijk voor mij met een analoge stick. Al met al een hoop levels gespeeld van Resistance en zeker geen slecht spel! Het is voor een niet-console gamer (Xbox1 dan) wel wennen.

GTA IV ook maar ff gespeeld. Die vond ik een stuk minder eigenlijk. Dit komt natuurlijk omdat ik hem al gespeeld heb op de PC. De Camera "pant" niet meer automatisch. Dat was voor mij met de muis geen probleem. Na 5 minuten vond ik het al fijner als de camera die "pant". Echter op de PS3 kan ik maar 'moeilijk' wennen aan het zelf besturen van de camera. Werkt net niet lekker.

Nu heb ik via marktplaats FIFA09 aangeschaft. Lekker lui consolegamen op de bank, balletje schieten, biertje erbij. De verkoper had ook nog prototype. Vanavond dus ff kijken. Prototype voor 30, fifa09 voor 15.

Er zijn nog een aantal games op mijn verlanglijstje: Assassins Creed, ben ik op de PC mee gestopt toen je een 'vlaggenrace' moest doen (WTF, vlaggenrace in de middeleeuwen). Die ik vervolgens ook na 100 x nog niet haalde. Hoop dat die vlaggenrace op de console wel lukt anders vind ik het heerlijk zonde om deze game te halen.

Race Driver Grid: Op de PC een keertje een stukje gespeeld. Lijkt me een erg mooie game. Zit alleen te twijvelen; Grid kopen of wachten op GT5.

SBK09. Motorraces. Meer een simulatie dan arcarde wat ik ervan vernomen heb. Lijkt me een erg leuke game aangezien mijn interesses ook bij motorrijden liggen ;)

Wat ik alleen nog mis in mijn verlanglijstje is een gamepje voor samen met de vriendin. Iemand nog tips? :)

Morgen Band of Brothers remuxed kijken op de PS3. Hoop dat de bandbreedte genoeg is van pc naar ps3. Wel bedraad maar goed, het is maar afwachten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ratchet and Clank: Tools of Destruction & Ratchet and Clank: Quest for Booty zijn erg leuke games die de meeste vrouwen wel waarderen; Ziet er mooi uit, Nederlands gesproken en aardig wat humor.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2016/2301803225_2c81027b6a.jpg?v=0
De xbox controller is niet veel groter (of komt dit door de batterij die eronder zit), maar het is echt net wat je gewend bent.
De vorm van de DS3 is nagenoeg hetzelfde als zijn voorgangers, mijn handen zijn er ook een beetje naar gaan staan denk ik. :9

[ Voor 47% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-09-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
OPSLAGHOND schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:20:
Ratchet and Clank: Tools of Destruction & Ratchet and Clank: Quest for Booty zijn erg leuke games die de meeste vrouwen wel waarderen; Ziet er mooi uit, Nederlands gesproken en aardig wat humor.
Kun je die ook coop spelen? :) Dat zou helemaal fantastisch zijn :)

^^ Ik heb het over de Xbox1 controller (de voorganger van de xbox360) :)

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 07-09-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Puzzle Fighter 2 is ook een goede aankoop voor games met vrouwen.
Vrouwen+puzzle-games = win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas niet. :(
Heb je Little Big Planet al overwogen?
Ziet er leuk uit, ook Nederlands gesproken, erg veel humor en is coop/multiplayer te spelen.
Misschien beter wachten tot de GOTY-editie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:28:
Super Puzzle Fighter 2 is ook een goede aankoop voor games met vrouwen.
Vrouwen+puzzle-games = win
Inderdaad.

Alleen Puyo Pop Fever ziet er wat leuker uit. Hebben we helemaal grijs gespeeld op de XBox... Is nooit uitgekomen voor de PS3 helaas :( Wel voor de PS2. Heb een 60gb dus is compatible. Whoaa.. Vandaag ff in de budgetbakken kijken bij de PS2 games. Puyo Pop Fever is natuurlijk dikke win :D

GOTY editie heeft die extra's? Ik ken GOTY edities van o.a. Unreal Tournament maar daar zaten voor zover ik weet geen extra's bij oid? Dus dan zou je de gewone ook kunnen nemen ?

Litle Big Planet ziet er grappig uit. Die gaat op het verlanglijstje :) Beetje "Chip and Dales" / Resque Rangers (Knabbel en babbel) op de NES gameplay. Dat vind mijn vriendin helemaal geweldig :9

[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 07-09-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
RedHat schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:09:

Race Driver Grid: Op de PC een keertje een stukje gespeeld. Lijkt me een erg mooie game. Zit alleen te twijvelen; Grid kopen of wachten op GT5.
Ik had Racedriver GRID ook gekocht (€ 14,66 UK) om even de 'break' voor GT5 door te komen. Persoonlijk vondt ik de besturing erg slecht vergeleken met GT5P (kan gewenning zijn, maar ik kon er niet aan wennen), ook zit er een soort 'waas' over het beeld waardoor ik voor me gevoel bochten niet goed inschatten/zien, wat ik in GT5P niet had. Ook het 'rewinden' na één foutje vond ik minder, maar ja het is 'rewinden' of 'race over'. De graphics opzicht is al helemaal een verschil GT5P is vele malen scherper en in detail uitgewerkt.

Afgelopen week DIRT2 demo ook geprobeerd, je kunt duidelijks zien dat DIRT2 op dezelfde 'core engine' als Racedriver GRID (en misschien DIRT, nooit gespeeld) is gebouwd. Wel was de besturing voor me gevoel in DIRT2 beter op orde (ook andere ondergrond natuurlijk), de waas over het beeld was niet aanwezig en de graphics kende veel meer detail als in de vorige Codie (Racedriver GRID). Als je van Rally houdt is DIRT2 misschien nog een goede game voor je.

Ik wacht geduldig op GT5, de Codies hebben me niet kunnen overtuigen nadat ik vorige jaar aan GT5P geproefd heb. Ben nu Burnout Paradise aan het doorspelen (€ 20,00 NL), wel zwaar arcade maar ik voel me er goed bij. :) Ongelofelijk dat deze redelijk 'early' game er zo goed uitziet.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 07-09-2009 10:49 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb de demo van Dirt2 ook gedraaid. Zag er mooi uit, dat zeker! Alleen is het rallyrijden niets voor mij. De besturing is veel te glijerig en mij iets te arcade. (Of simulatie maar dan veel te ver door geschoten?). Ik vond de allereerste Colin McRae rally het leukste. Niet echt mijn game.

Met een BMW M3 over een circuit scheuren is wel weer mijn ding. GT5P is dat een soort van demo? Of voorproefje? Ben namelijk niet zo bekend met GT en zijn/haar releases (en de manier waarop).

Overigens vond ik GRID op de PC een prima spel. Twee baantjes geraced met keyboard en dat ging verrassend lekker.

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 07-09-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
GT5P is een veredelde demo (vijf/zes circuits en 60/70 auto's). Ik heb me er goed mee vermaakt in ieder geval.

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 07-09-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29
Ok, ik heb nu ook een PS3 gekocht :).

Nu loop ik alleen tegen een probleem aan, ik heb al meerdere handleiding gevolgd maar het werkt dus niet..

Ik download divx op mijn laptop en registreer mijn PS3 met de code die in de PS3 te vinden is, download het videobestand, gooi hem op mn laptop, probleem hem af te spelen dus in de PS3 maar dan zegt hij: Datatype niet ondersteund. Is dit normaal, ligt dit nou aan mijn ps3 of kijk ik ergens hopeloos overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Is het formaat van je materiaal wel echt DivX encoded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Dersan schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:01:
Ok, ik heb nu ook een PS3 gekocht :).

Nu loop ik alleen tegen een probleem aan, ik heb al meerdere handleiding gevolgd maar het werkt dus niet..

Ik download divx op mijn laptop en registreer mijn PS3 met de code die in de PS3 te vinden is, download het videobestand, gooi hem op mn laptop, probleem hem af te spelen dus in de PS3 maar dan zegt hij: Datatype niet ondersteund. Is dit normaal, ligt dit nou aan mijn ps3 of kijk ik ergens hopeloos overheen?
Streamen is makkelijker, via pms.

Hiervoor is ook een aparte topic namelijk Playstation 3 als media center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even wat indrukwekkende cijfers over de launch van de PS3 Slim:

In Japan 150k stuks verkocht in 4 dagen tijd: http://www.famitsu.com/game/news/1227309_1124.html

In de UK een toename van 999% in de verkoop van PS3's: http://www.gamesindustry....0-percent-on-slim-release
The sales increase is very impressive, making the PS3 the top selling hardware in Week 36. The Xbox 360, Wii and DS Lite all sold around the same amount last week – PS3 Slim outsold each of them by a ratio of three-to-one.”
Goed bezig :)

[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 07-09-2009 12:26 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

8)7 lekkere toename in verkoop!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral als je kijkt dat ze in Japan al een tijdje rond of onder de 10.000 stuks zaten, dan is 150.000 stuks in 4 dagen opeens wel erg prettig ja :D

Die 999% klinkt wel leuk, maar ze hebben wel een vergelijking gedaan met de verkopen van de week ervoor. En dan zullen de verkopen wel laag zijn geweest doordat er weinig PS3's voorradig waren en/of doordat mensen op de Slim zaten te wachten.

Nu maar hopen dat ze goed blijven verkopen.

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 07-09-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
RedHat schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:09:
Ik heb dan een aantal dagen mijn playstation 3 fat 60 gb :)

Ben er heel tevreden over. Gladiator HD met DTS gestreamed via PS3 Media Center en dat lijkt goed te gaan.
De controller van de PS3 (Heb een sixaxis draadloos) vind ik iets minder. Misschien wel iets te klein. Heb niet bijzonder grote handen of dikke vingers, eigenlijk vrij standaard maat. Bij sommige games "kantel" ik de controller ook een beetje in mijn hand zodat de controller op een paar punten mijn hand raakt ipv de hele controller in mijn hand "ligt". Zo kom ik beter bij de gevoelige knoppen (L1+R1? waarmee je gedoseerd kan gasgeven/remmenn). Ik vind dat die in de xbox1 controllers iets beter zit. Kan aan mijn hand liggen maar bij de Xbox controllers kan ik die gevoeligheidsknoppen gebruiken en de rest van mijn hand ontspannen. Misschien omdat de xbox controller Amerikaans is en de PS controller voor "japanse vingers" ? Zit er nog verschil in een DS3 controller en een sixaxis kwa handligging/formaat?

Voor de rest heb ik er twee spellen bij. Resistance en GTA IV. GTA IV had ik al op de PC bij de launch, en al uitgespeeld. Dus Resistance erin. In de eerste level een aantal keer dood gegaan. Mja, aimen is iets anders dan op de pc. Maar goed, ik wou niet opgeven :+ dus doorgegaan. Na de 1e level niet meer dood gegaan eigenlijk. (Behalve toen ik verkeerd knopje drukte enzo'n pijlen-granaat gooide die je vastnagelt aan de muur :D ). Ik heb wel de sensitivity 2 punten lager gezet, want vooral met kleine stukjes is richten moeilijk voor mij met een analoge stick. Al met al een hoop levels gespeeld van Resistance en zeker geen slecht spel! Het is voor een niet-console gamer (Xbox1 dan) wel wennen.

GTA IV ook maar ff gespeeld. Die vond ik een stuk minder eigenlijk. Dit komt natuurlijk omdat ik hem al gespeeld heb op de PC. De Camera "pant" niet meer automatisch. Dat was voor mij met de muis geen probleem. Na 5 minuten vond ik het al fijner als de camera die "pant". Echter op de PS3 kan ik maar 'moeilijk' wennen aan het zelf besturen van de camera. Werkt net niet lekker.

Nu heb ik via marktplaats FIFA09 aangeschaft. Lekker lui consolegamen op de bank, balletje schieten, biertje erbij. De verkoper had ook nog prototype. Vanavond dus ff kijken. Prototype voor 30, fifa09 voor 15.

Er zijn nog een aantal games op mijn verlanglijstje: Assassins Creed, ben ik op de PC mee gestopt toen je een 'vlaggenrace' moest doen (WTF, vlaggenrace in de middeleeuwen). Die ik vervolgens ook na 100 x nog niet haalde. Hoop dat die vlaggenrace op de console wel lukt anders vind ik het heerlijk zonde om deze game te halen.

SBK09. Motorraces. Meer een simulatie dan arcarde wat ik ervan vernomen heb. Lijkt me een erg leuke game aangezien mijn interesses ook bij motorrijden liggen ;)

Wat ik alleen nog mis in mijn verlanglijstje is een gamepje voor samen met de vriendin. Iemand nog tips? :)

Morgen Band of Brothers remuxed kijken op de PS3. Hoop dat de bandbreedte genoeg is van pc naar ps3. Wel bedraad maar goed, het is maar afwachten natuurlijk :)
Ik zou Assassin's Creed mooi laten voor wat het is en op Assassin's Creed 2 wachten. AC voor de PS3 is echt een dramatische port: matige graphics & veel frame drops. Daarnaast hebben ze bij de PC versie allerlei dingen toegevoegd om de missies wat minder eentonig te maken, waaronder dus die vlaggenrace. Bij de console versies zit dat er dus allemaal niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Sinds een paar dagen een PS3 Slim en het spel inFamous. Ik lees dat er voor inFamous ook een patch is voor Engelstalig? Deze kan ik helaas niet vinden in de PSN Store. Kan iemand misschien een hint geven waar ik die kan vinden? Want wellicht kijk ik er overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
koendt schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:51:
Sinds een paar dagen een PS3 Slim en het spel inFamous. Ik lees dat er voor inFamous ook een patch is voor Engelstalig? Deze kan ik helaas niet vinden in de PSN Store. Kan iemand misschien een hint geven waar ik die kan vinden? Want wellicht kijk ik er overheen.
Je kan door je systeemtaal van je PS3 op Engels te zetten, de game gewoon in het Engels spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Skire schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:38:
[...]

Ik zou Assassin's Creed mooi laten voor wat het is en op Assassin's Creed 2 wachten. AC voor de PS3 is echt een dramatische port: matige graphics & veel frame drops. Daarnaast hebben ze bij de PC versie allerlei dingen toegevoegd om de missies wat minder eentonig te maken, waaronder dus die vlaggenrace. Bij de console versies zit dat er dus allemaal niet bij.
Ondanks dat het af en toe een beetje eentonig was heb ik me goed vermaakt met AC.
Ik weet niet wat je bedoelt met vlaggenrace, maar bij de PS3 versie waren er ook missies waarbij je alle vlaggen binnen een bepaalde tijd moest halen. Maar kan natuurlijk goed zijn dat dit iets heel anders is dan wat op de pc de bedoeling is.
Lijkt me dat je dit gewoon als update bij t spel krijgt en niet speciaal in de store hoeft te downloaden. Ik heb inFamous niet, maar over het algemeen gaat het altijd zo dat je gewoon een update krijgt wanneer je het spel opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste heb je een goede keuze gemaakt met dat spel. ten tweede kreeg je bij de eerste keer opstarten van het spel een gelijk een update voor je kiezen van 8 mb. Deze update zorgt ervoor dat als je je systeemtyaal van je ps3 op engels hebt, je de game in het engels voorgeschoteld krijgt. je kan geloof ik niet ingame de taal van het spel aanpassen. Zoals bij de meeste PS3 spellen is de gesproken taal in de games de taal waarop je PS3 systeem is ingesteld.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:23:

mooie cijfers idd. de toenamen van verkopen vorige week in de VS wat tot en met 30-08. daarmee waren de Slim consoles dus nog nieteens meegerekend. Vorige week was er een toenamen van 60 pct te zien door alleen de prijsverlaging. Ben benieuwd hoeveel de slim zelf nu heeft verkocht in de vs. Ik gok zo'n 200.000 stuks... wedje leggen?? iemand??

Gisteren trouwen de hele middag online co-op Resident Evil 5 gepsseld met een maatje van me... werkelijk brilliant zeg! werkt ook heel erg goed overigens.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
SToRM666 schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:28:

Die 999% klinkt wel leuk, maar ze hebben wel een vergelijking gedaan met de verkopen van de week ervoor. En dan zullen de verkopen wel laag zijn geweest doordat er weinig PS3's voorradig waren en/of doordat mensen op de Slim zaten te wachten.
En het zijn procenten, 999% betere verkopen betekent dat er ongeveer 20x zoveel verkocht is (100% beter betekent dat er twee keer zoveel is verkocht). Alsnog flink natuurlijk, maar er zullen vast mensen zijn die denken dat er staat dat ie 99x (of zelfs 999x) zoveel heeft verkocht.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mute schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:31:
[...]

En het zijn procenten, 999% betere verkopen betekent dat er ongeveer 20x zoveel verkocht is (100% beter betekent dat er twee keer zoveel is verkocht). Alsnog flink natuurlijk, maar er zullen vast mensen zijn die denken dat er staat dat ie 99x (of zelfs 999x) zoveel heeft verkocht.
Ehm is 999% niet gewoon 9,99x en 999% beter is dus 10,99x zoveel en niet 20x zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik altijd maar denken dat 999% van 100% 9,99 x zoveel was. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Laatst online: 20-05-2024
Vorige week maandag Ps3 slim gekocht bijna niet meer achter men PC gezeten :P .

Vermaak me tot nu toe met blu-ray films,Pro Street en wat demo's.

Btw weet iemand wanneer Killzone 2 platinum in de winkel ligt ?

Edit

Thanks !

[ Voor 4% gewijzigd door idutcher op 07-09-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:19
Mute schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:31:
[...]

EPIC FAIL!!!

[ Voor 26% gewijzigd door Furrr op 07-09-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Ja 999% van iets is 9,99 maal 100% van datgene, maar het gaat hier om een toename van 999%, dus de originele 100% zitten hier ook nog bij, dan is het uiteindelijk 10,99. Dan nog is het een gigantisch getal, ben niet bekend met de verkoopcijfers maar als het dan vorige week 20,000 stuks was is het nu dus 219,800. Ik doe het ze niet na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

idutcher schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:04:
Btw weet iemand wanneer Killzone 2 platinum in de winkel licht ?
Nee, wel wanneer hij in de winkel donker. :|

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

spaceboy schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:45:
[...]

Nee, wel wanneer hij in de winkel donker. :|
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Big Planet heb ik nog wel liggen.. interesse in een ruil? Ik zoek F1 of fifa...

Litle Big Planet ziet er grappig uit. Die gaat op het verlanglijstje :) Beetje "Chip and Dales" / Resque Rangers (Knabbel en babbel) op de NES gameplay. Dat vind mijn vriendin helemaal geweldig :9
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:51:
Little Big Planet heb ik nog wel liggen.. interesse in een ruil? Ik zoek F1 of fifa...

[/quote]
Ik heb alleen resistance & Gta IV.

@ Hierboven
I Lolled :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39
idutcher schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:04:
Vorige week maandag Ps3 slim gekocht bijna niet meer achter men PC gezeten :P .

Vermaak me tot nu toe met blu-ray films,Pro Street en wat demo's.

Btw weet iemand wanneer Killzone 2 platinum in de winkel licht ?
30 euro normale versie bij free record shop en bart smit. Dus wel platinum prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/killzone+2_PS3.html
Of 23 euro in het buitenland bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik heb als eerste game voor de PS3 ook nog even de normale Killzone 2 versie meegepakt voor 30 euro (27 euro bij de FRS met ANWB pasje). Ik vind die platinum doosjes maar lelijk.
De PS3 bevalt me prima. Ik heb al wat zitten streamen, dat gaat prima en aan de controller ben je met gamen snel gewend (overstap van 360).

[ Voor 5% gewijzigd door SR8 op 07-09-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
PearlPumpkin schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:09:
[...]

Streamen is makkelijker, via pms.

Hiervoor is ook een aparte topic namelijk Playstation 3 als media center.
Ok dankje, zal hier vanavond ook nog even mee gaan vogelen. De ps3 ziet namelijk PMS wel, maar PMS ziet de ps3 niet en ook de mappen niet, maar ik denk dat dat aan mijn router zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:36

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

UPnP enabled?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Twijffel nog steeds over Killzone 2 als tussendoortje (oktober FIFA 10). Ik vindt COD:WAW geweldig: besturing, graphics en omdat het 'realistisch' is (zo houd ik ook van GT5P, GTA IV, FIFA). Ook het verhaal m.b.t. aimen heeft me aan het twijffelen gebracht en wat blijft er over van de 'online base' na release van MW2 en M.A.G..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Jumpman schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:04:
Twijffel nog steeds over Killzone 2 als tussendoortje (oktober FIFA 10). Ik vindt COD:WAW geweldig: besturing, graphics en omdat het 'realistisch' is (zo houd ik ook van GT5P, GTA IV, FIFA). Ook het verhaal m.b.t. aimen heeft me aan het twijffelen gebracht en wat blijft er over van de 'online base' na release van MW2 en M.A.G..
Besturing is echt gewoon prima hoor. Twijfelde in het begin ook, maar alleen al de singleplayer is geweldig! (beetje kort though)..

Online..tsja..prop vol hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:51:

[/quote]
De gameplay is echt anders dan de games die jij noemt vind ik. Het is zeker een topper die in geen enkele collectie mag ontbreken :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:47
Ik heb van een collega Guitar Hero World Tour geleend om te kijken of dit soort spellen wel wat voor mij is. Nu heeft hij mij het spel zelf geleend, inclusief de gitaar. Maar klopt het dat ik ook nog een of andere dongle nodig heb om die gitaar aan mijn console te verbinden (heb namelijk wat gebrowsed en kwam dat ergens tegen)?
Hij heeft die dongle niet meegegeven, dus volgens mij word het een Hero-loos avondje, toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vads schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:43:
Ik heb van een collega Guitar Hero World Tour geleend om te kijken of dit soort spellen wel wat voor mij is. Nu heeft hij mij het spel zelf geleend, inclusief de gitaar. Maar klopt het dat ik ook nog een of andere dongle nodig heb om die gitaar aan mijn console te verbinden (heb namelijk wat gebrowsed en kwam dat ergens tegen)?
Hij heeft die dongle niet meegegeven, dus volgens mij word het een Hero-loos avondje, toch?!
Ja dongle heb je nodig, zonde. Kost je een fantastisch avondje spelen... :'(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij zavvi kost ie 16 pond (=18,30 euro) inclusief verzenden: http://zavvi.co.uk/zavvi/10055403.product

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 07-09-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
ik weet dat het geen marktplaats is, maar vind het doodzonde dat me killzone 2 in de kast ligt. i dont like shooters :P iemand interesse ? zal vast wel .. ik gun het iemand van tweakers. uiterard mooi prijsje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Even toevoeging op mijn controller verhaal:

Ik heb vanmiddag een Dual Shock 3 controller gekocht (Overal 80 euro, alleen bij bart smit maar 55 euro! misschien een tip dus). Deze is een stuk zwaarder en "valt" op het eerste gezicht gewoon wat beter in de hand. Hoop dat ik met deze controller wat ontspannender kan gamen.

Bij FRS ook nog eens Big Little Planet gekocht voor 30 euro. Morgen maar eens proberen :D (beiden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
RedHat schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:29:

Ik heb vanmiddag een Dual Shock 3 controller gekocht (Overal 80 euro, alleen bij bart smit maar 55 euro! misschien een tip dus). Deze is een stuk zwaarder en "valt" op het eerste gezicht gewoon wat beter in de hand. Hoop dat ik met deze controller wat ontspannender kan gamen.

Bij FRS ook nog eens Big Little Planet gekocht voor 30 euro. Morgen maar eens proberen :D (beiden).
Volgens mij kosten ze overal 60 euro maar goed.. het beste wat je kan doen is uit het buitenland bestellen. dan zit je op de 40 euro. en je kan ook nog is uit kleur kiezen! ik heb alle 3 de kleuren lol haha. goeie site: www.dealextreme.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

30 euro? Ik heb hem laatst voor 20 bij de Intertoys meegenomen :)
Het loont echt om rond te shoppen voor PS3 games!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Goede tip, morgen maar eens even bij Bart Smit langs. :)
LBP kan/kon me trouwens niet echt boeien, niet echt mijn ding.
In het begin nog wel vrij aardig maar mij ging het toch vrij snel vervelen.
Gelukkig behoor ik tot de minderheid wat dat betreft. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ja die stappen had ik allemaal netjes gevolgd, ik had mijn laptop weggezet, ging even later weer kijken en toen was hij ineens connected :). Geweldig programma! Ben tot nu toe ook zeer tevreden over de PS3 :). Op internet vond ik de lite versie er ook minder mooi uit zien maar nu ik hem hier heb staan valt dat echt 100% mee en vind ik hem net zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:41:
[...]

30 euro? Ik heb hem laatst voor 20 bij de Intertoys meegenomen :)
Het loont echt om rond te shoppen voor PS3 games!
Je weet zeker dat een DS3 was, met rumble of een DS2 ?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:29:
[...]

Je weet zeker dat een DS3 was, met rumble of een DS2 ?
Hij bedoelt LBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Even toevoeging op mijn controller verhaal *knip*
Misschien moet je hier eens naar kijken:

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/banners/5675248l.jpg

http://www.play.com/Games...gers-For-PS3/Product.html

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Jumpman schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:04:
Ik vond de demo van cod waw nogal teleurstellend. Gewoon niet boeiend en grafisch ook niet echt goed. Iedereen was veel positiever dan over deel3, maar ik vond het nog steeds niets vergeleken met de delen van infinity ward. Wat mij betreft is kz2 een aanrader als je cod:waw al zo goed vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:23:

In Japan 150k stuks verkocht in 4 dagen tijd: http://www.famitsu.com/game/news/1227309_1124.html

Sony zal dit jaar heel wat PS3s in Japan verkopen. GT5 verschijnt hoogstwaarschijnlijk begin december en dan half december komt deze er nog bij:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2545/3897066818_43b3a409a7_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Geweldig snufje inderdaad. Maar ik snap dan niet dat Sony dat nog steeds niet door lijkt te hebben :? Waarom passen ze dat niet gewoon eens aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij

80 euro voor een controller? toetoet 8)7
Vind 55 euro nog heel erg veel trouwens, vraag me af wat er zo bijzonder is aan de Sony controllers dat ze zo ongelofelijk duur moeten zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
waar hij die 80 vandaan haalt weet ik ook niet hoor.
Gangbare prijs in nederland is 59,95
goedkoopste in nederland 46 euro.
http://www.budgetgaming.n...ler+(zwart)_hardware.html
Heb de mijne geimporteerd voor 40 euro een paar maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:47:
[...]

Sony zal dit jaar heel wat PS3s in Japan verkopen. GT5 verschijnt hoogstwaarschijnlijk begin december en dan half december komt deze er nog bij:

[afbeelding]
Echt *** dat FF XIII pas 6 maanden later uitkomt in het engels :(
Waarom beginnen ze niet gelijk met vertalen als het spel in de maak is... Is dit echt de enige reden waarom er 6 maanden tussen zit?

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 07-09-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Laatst online: 15-09 14:56
Ike. schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:59:
[...]

Waarom beginnen ze niet gelijk met vertalen als het spel in de maak is... Is dit echt de enige reden waarom er 6 maanden tussen zit?
Ga gewoon lekker in tussentijd FF 7, 8 en 9 spelen. Ben ik ook aan het doen. Ben nu bij deeltje 9 :)

Waarom het zoveel langer duurt vraag ik mij ook af. Ze zijn al redelijk ver met vertalen las ik laatst, dus zal hopelijk wat sneller uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:36:
[...]

80 euro voor een controller? toetoet 8)7
Vind 55 euro nog heel erg veel trouwens, vraag me af wat er zo bijzonder is aan de Sony controllers dat ze zo ongelofelijk duur moeten zijn.
Wist jij nog niet dat het Sony logo, net zoals monster HD kabels, door elven wordt gesmeed bij maanlicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:13:
[...]

Wist jij nog niet dat het Sony logo, net zoals monster HD kabels, door elven wordt gesmeed bij maanlicht?
Dat geldt voor alle controllers tegenwoordig. Een draadloze 360 controller kost ook al 50 euro. Ik reken tegenwoordig niet vaak meer om naar ouderwetse guldens maar in dat geval doe ik het maar: 110-120 gulden voor een controller! Totaal belachelijk. Maar je hebt geen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Laatst online: 16-11-2024
Uit het buitenland halen is altijd een optie, op dit moment net iets meer dan 30 pond op Amazon.
http://www.amazon.co.uk/D...mes&qid=1252356181&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
M a r c o schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:53:
waar hij die 80 vandaan haalt weet ik ook niet hoor.
Gangbare prijs in nederland is 59,95
goedkoopste in nederland 46 euro.
http://www.budgetgaming.n...ler+(zwart)_hardware.html
Heb de mijne geimporteerd voor 40 euro een paar maanden geleden.
http://www.freerecordshop...roller-ps3-percent28sony-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Linkje gaat hier niet naar de Dual Shock 3, maar naar een lijst met (hele toffe nieuwe) games,
Maar neem aan dat je deze bedoeld:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=173139&format=full&ext=.jpg

Inderdaad wel asociaal duur, want dat ligt volgens mij zelfs boven de adviesprijs van Sony.
Had op de Beverwijkse Bazaar nog gekeken naar games en controllers, want aangezien alles daar goedkoop is dacht ik die dingen ook wel goedkoop te kunnen scoren. Maar games waren veelal nog duurder dan in de winkel en controllers waren maar een paar euro goedkoper. Dual Shock 3 controllers waren sowieso zeldzaam, de controller van de XBox was er meer te verkrijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 07-09-2009 22:56 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Omni superens schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:43:
Uit het buitenland halen is altijd een optie, op dit moment net iets meer dan 30 pond op Amazon.
Wordt 45 Euro incl. versturen. Zelfde prijs als bij bijv. Play.com dus.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ike. schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:59:
[...]

Dat is al sinds jaar en dag helaas bij veel japanse games. Volgens mij is 'eigen volk eerst' de enige echte reden, want inmiddels weten we door groter wordende concurrentie dat het wel degelijk kan... Gelukkig gaat het wel beter de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:58:
[...]

Dat is al sinds jaar en dag helaas bij veel japanse games. Volgens mij is 'eigen volk eerst' de enige echte reden, want inmiddels weten we door groter wordende concurrentie dat het wel degelijk kan... Gelukkig gaat het wel beter de laatste jaren.
Niet overdrijven. In elke FF-game zit een gruwelijke hoeveelheid (gesproken) tekst die ze voor Europa in het Engels, Frans, Duits en Spaans moeten vertalen. We hebben het hier over veel meer tekst dan bij een actiegame als RE5. Verder is SE ook nog bezig met de Xbox 360-versie voor de internationale markt. In dat geval vind ik een gat van 6 maanden tussen de Japanse en de internationale release nog redelijk. Resonance of Fate komt bijv ook eerder uit in Japan dan in de rest van de wereld en dat spel is toch een heel stuk kleiner dan FF. En wat te denken van White Knight Chronicles? Die JRPG is op 25 dec 2008 uitgekomen in Japan en zal pas begin 2010 in de EU en VS verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Roamor schreef op maandag 07 september 2009 @ 20:50:
[...]

Geweldig snufje inderdaad. Maar ik snap dan niet dat Sony dat nog steeds niet door lijkt te hebben :? Waarom passen ze dat niet gewoon eens aan?
Zijn die ook in NL te krijgen? Heb namelijk geen creditcard...

Lamaar zie ze bij Bol.com, alleen iets duurder....

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006206742/index.html

[ Voor 17% gewijzigd door Monda op 08-09-2009 00:47 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

ymmv schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:16:
Niet overdrijven. In elke FF-game zit een gruwelijke hoeveelheid (gesproken) tekst die ze voor Europa in het Engels, Frans, Duits en Spaans moeten vertalen.
Tijd dat ze die laatste drie maar eens gaan skippen. Laat die landen ook maar gewoon Engels leren en doe er anders gewoon alleen onder titels in die taal bij.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ymmv schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:32:
[...]

Dat geldt voor alle controllers tegenwoordig. Een draadloze 360 controller kost ook al 50 euro. Ik reken tegenwoordig niet vaak meer om naar ouderwetse guldens maar in dat geval doe ik het maar: 110-120 gulden voor een controller! Totaal belachelijk. Maar je hebt geen keuze.
En dan op de muziek van Aerosmith: "Dream onn, dream onn... "

http://www.mymemory.co.uk...reless-Controller---White
Ruim 25 euro incl. verzendkosten, en in Nederland vind je hem ook genoeg voor minder dan 40 euro.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.