Ik haat meestal als mensen zeggen dat een spel kiddie speelt of eruit ziet maar echt dat spel is voor kleine kinderen. Echt niet normaal als je dat spel leuk vind en ouder bent als 18.ymmv schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:50:
Heeft er iemand de Mini Ninjas-demo uitgeprobeerd? Het spel kost nu als pre-order 18 pond bij zavvi.co.uk. Ik vond de demo zelf erg leuk en voor deze prijs bestel ik een exemplaar.
Haha. Ik ben al een 40-plusser.Negaiido schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:59:
[...]
Ik haat meestal als mensen zeggen dat een spel kiddie speelt of eruit ziet maar echt dat spel is voor kleine kinderen. Echt niet normaal als je dat spel leuk vind en ouder bent als 18.
Midlifecrisis
Maar zonder gekheid: als jij de demo leuk vond en denk dat de hele game ook wat voor je is dan is £18,- inderdaad een koopje.
Persoonlijk vond ik de game niet echt je van het. Ik kreeg een heel erg Zelda gevoel tijdens de gevechten, want in die andere game gaat het exact hetzelfde met die rookwolkjes en animaties. En op één of andere manier kreeg ik een Fable gevoel van door het dorpje lopen. Verder zag het er wel leuk uit, maar meer ook niet. Moet er wel bij zeggen dat ik sowieso niet van dit soort games houdt, dus wellicht ben ik niet de persoon om naar te luisteren
[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 05-09-2009 00:09 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik vond de demo van Mini Ninjas zeker leuk, maar ik zou de full price er niet voor over hebben denk ik toch. De artistieke stijl is juist heel tof gedaan, maar een Hitman speel ik 100+ uur waarschijnlijk en een Mini Ninjas zal me toch, ben ik bang, niet langer bezig houden dan 10 uur oid.ymmv schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 00:04:
[...]
Haha. Ik ben al een 40-plusser.Het spel is gewoon heel leuk gedaan en gevarieerd. Mooie animaties ook. Je kunt zien dat IO Interactive er zorg aan besteed heeft. Ik heb liever een game als Mini Ninjas op de PS3 dan Kane & Lynch 2 (wat ook van IO Interactive is)
Als je het gaat vergelijken met Kane & Lynch wordt het misschien een ander verhaal ja, want dat spel was verre van perfect maar het had wel mooi de grimmige crime-sfeer van Hitman en het verhaal was ook wel leuk. Maar een deel 2? Als hij heel veel op deel 1 lijkt hoef ik 'm niet, als de gameplay gewoon deze keer goed is dan koop ik 'm wel.
Maar alles wat ik op het moment van IOI wil is de Hitman 5, waarvan ze al hadden aangegeven dat ze 'm wilden maken maar nog niet officieel hebben aangekondigd.
Ik heb de demo ook gespeeld na de prijs op zavvi eerder vandaag gezien te hebben. Vond het ook best een vermakelijke game, heb em dus ook besteld aangezien dit wel binnen mijn straatje lijkt te passen.ymmv schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:50:
Heeft er iemand de Mini Ninjas-demo uitgeprobeerd? Het spel kost nu als pre-order 18 pond bij zavvi.co.uk. Ik vond de demo zelf erg leuk en voor deze prijs bestel ik een exemplaar.
Op de site van zavvi staat trouwens als release datum 25-09 maar dit klopt niet want dat moet 11-09 zijn.
Resistance 1 saai?Skire schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:26:
[...]
Jup dat klopt. Resistance 1 wil ik je trouwens afradenSpel is echt ontiegelijk saai en ongeïnspireerd. Resident Evil 5 daarentegen, man man man wat een gruwelijk spel! Je moet alleen niet met de CPU gaan spelen, want die schijnt nogal tergend te zijn.
Resident Evil 5 is een degelijk spel, zonder meer, maar als je de horrorsfeer van vroegere delen zoekt, speel je beter een oudere RE want 5 is action-adventure in hollywood stijl. Met de CPU is het best te doen, behalve op Professional is het wel frustrerend.
Zelf nog een paar gegames geleend van een vriend, waaronder BF: BC, leuke shooter (nu de storymode aan het spelen). En Damnation, wat een ok game is. Het is ook een shooter maar in avontuurstijl, vergelijkbaar met Uncharted en in een Fallout 3 sfeertje. Ook te spelen in co-op. Middelmatige game (veel onzichtbare obstakels), en van Codemasters verwacht je iets meer.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 01:12 ]
Van 24 t/m 27 September is de TokyoGameShow, dan wordt verteld wanneer de game uitkomt.Tom schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:19:
Al die sites waar je em kunt pre-orderen hebben maar een datum gekozen ergens eind van het jaar. Het is in ieder geval zeker dat ie dit jaar nog komt, niet lang na de release van Gran Turismo voor de PSP.
De beste bron over Gran Turismo is www.gtplanet.net. De rest is ruis op de lijn als je het mij vraagt
Sony heeft 2 uur gereserveerd.
http://expo.nikkeibp.co.jp/tgs/2009/en/visitor/forum.htmlSeptember 24 (Thu) 10:30–12:30
Japanese to English Keynote
Sony Computer Entertainment 2009 Strategy (tentative title)
•Kazuo Hirai
President & Group CEO
Sony Computer Entertainment
[ Voor 23% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-09-2009 08:11 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik werk al een hele tijd met deze combinatie en dat werkt perfect!lowfi schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:58:
Iemand hier met een ps3 en een airport extreme router? Werkt dat? De xbox kan hier namelijk niet mee overweg....
Verwijderd
Over racing sims:
Wat ik niet begrijp is dat er veel over GT5 (heel logisch), Dirt 2, NFS shift wordt gesproken. Maar totaal niet over SCC (supercar challenge).
Gisteren de beta demo gespeeld. Wauw, dat voelde 'echt' aan. Alsof je echt een krachtige wagen zat te besturen. Het voelde voor MIJ echter aan dan GT5 prologue.
Ik wacht even de demo voor NFS shift af, maar als NFS SCC weet te overtreffen dan ben ik helemaal flabbergasted
Wat ik niet begrijp is dat er veel over GT5 (heel logisch), Dirt 2, NFS shift wordt gesproken. Maar totaal niet over SCC (supercar challenge).
Gisteren de beta demo gespeeld. Wauw, dat voelde 'echt' aan. Alsof je echt een krachtige wagen zat te besturen. Het voelde voor MIJ echter aan dan GT5 prologue.
Ik wacht even de demo voor NFS shift af, maar als NFS SCC weet te overtreffen dan ben ik helemaal flabbergasted
Alleen beetje jammer dat er dan vaak zo'n discrepantie is tussen normale TV-Beelden en Films. Want anders zou een 21:9 TV nog een leuke optie zijn. al zie je die wel heel weinig.Mute schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:55:
[...]
Slim is zuiniger, sneller, kleiner, stiller, koeler, dus er is vrij weinig reden om nog voor de oude versie te gaan, behalve het uiterlijk misschien, maar dat is persoonlijk
[...]
Heb je ook nog nooit dvd's gekeken? Films hebben vrijwel altijd zwarte balken boven en onderin, dat komt omdat films vaak een verhouding van 21:9, terwijl tv's 16:9 zijn. Je kan het laten uitrekken, maar dan mis je ondertiteling en ziet alles er langgerekt uit.
Verwijderd
Ik heb een PS3 slim fw3.00, s5500 serie Bravia tv en een HDMI kabel van Sony dat bravia sync support. En toch krijg ik het met geen mogelijkheid werkend.
M'n tv herkent m'n ps3 als ps3. Maar ik kan niets besturen. Ook gaat het niet aan wanneer ik hdmi kies.
Ik heb control via hdmi aan staan. Weet iemand hoe je het kan fixen?
M'n tv herkent m'n ps3 als ps3. Maar ik kan niets besturen. Ook gaat het niet aan wanneer ik hdmi kies.
In de handleiding van de TV moet staan wat er ondersteund wordt, dus desnoods even zoeken op internet naar een PDF versie en zoeken op 'sync' of 'bravia sync'.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 09:24:
Ik heb een PS3 slim fw3.00, s5500 serie Bravia tv en een HDMI kabel van Sony dat bravia sync support. En toch krijg ik het met geen mogelijkheid werkend.
Bij mijn TV valt het erg tegen:
- TV kan de PS3 automatisch uitzetten.
- Als de PS3 aangezet wordt, gaat de TV ook aan en kiest de juiste input.
Dus ik zal toch moeten kijken naar een andere oplossing om echt bedieningsgemak te hebben, maar misschien dat jouw TV meer functies kent.
Verkeerde topic, ik weet het, maar toch: clique.lowfi schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:58:
Iemand hier met een ps3 en een airport extreme router? Werkt dat? De xbox kan hier namelijk niet mee overweg....
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Brr, ga je mond spoelen!FeaR1986 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:49:Ben nu een half uurtje aan het spelen geweest en het valt me niets tegen. Het is inderdaad geen Halo-killer, maar als je niet met zulke verwachtingen begint te spelen dan is er niets aan de hand. Voor €9,99 zeker geen miskoop, denk zelfs nog beter dan de €19,99 die ik voor Bioshock heb neergelegd
Ik vond de demo gewoon bagger. De kritiek is wat mij betreft terecht, zeker na de redelijk hoge verwachtingen. Laat ze maar eens met een goeie Timesplitters komen!
Nog even terugkomend op het harde schijf gebeuren. Moet ik SATA of SATAII hdd hebben? (notebook, 9.5 mm hoog) ?Skire schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:52:
Op de GamesCom zijn flyers uitgedeeld bij de Gran Turismo stand waarop stond dat GT5 "Q4 2009" uitkomtHet is dus al gewoon bekend dat hij dit jaar nog uitkomt!
En nog een nice little fact: De 40GB en 60GB versies van de PS3 hebben onboard flashgeheugen waar de firmware op staat. De 80GB, 160GB en de nieuwe Slim hebben dit flash geheugen niet, die slaan de firmware op de harde schijf op.
[...]
Aha! SmeerpoetsDan heb jij niet je tandjes gepoetst voor het slapen gaan! Anders had je in de spiegel wel gezien dat je hem nog op had
In SATA1 kom ik bij diverse webshops niet hoger uit dan 160 gb, terwijl ik juist op zoek ben naar 320
SATA2 is compatible met SATA1. Maakt dus niks uit.RedHat schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:38:
[...]
Nog even terugkomend op het harde schijf gebeuren. Moet ik SATA of SATAII hdd hebben? (notebook, 9.5 mm hoog) ?
In SATA1 kom ik bij diverse webshops niet hoger uit dan 160 gb, terwijl ik juist op zoek ben naar 320
Dat wist ik, ik wist alleen niet of SAT1 compatible was met SATA2 (in de zin van: Kan hij alles alloceren).ymmv schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:56:
[...]
SATA2 is compatible met SATA1. Maakt dus niks uit.
Vanmiddag de 60gb versie ophalen. Wat als voordeel heeft dat de firmware dus op chip staat ipv hardeschijf.
Dus swappen en gaan
[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 05-09-2009 10:59 ]
Weet iemand trouwens een oplossing voor het supertrage downloaden op de ps3 (launch-versie). Heb toch maar weer eens geupdate en wil de supercar challenge beta downloaden, die is zeg maar 550 mb. Op mijn pc zou dat ca. 4min duren. Op de ps3 echter duurt het 45 minuten.
Terwijl beide wireless zijn en de ps3 naast de router staat zo ongeveer, en de pc op 10 meter afstand.
Terwijl beide wireless zijn en de ps3 naast de router staat zo ongeveer, en de pc op 10 meter afstand.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Volgens mij kwam dat in het topic al ergens ter sprake, dat Sony zelf de downloads per PS3 knijpt op 1Mbit oid.
Lijkt me onzin. Ik heb altijd *uitstekende* downloadsnelheden, tegen de 2MB/sec.Roamor schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:24:
Volgens mij kwam dat in het topic al ergens ter sprake, dat Sony zelf de downloads per PS3 knijpt op 1Mbit oid.
Hoe kom je aan een betakey dan?Phusebox schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:15:
Weet iemand trouwens een oplossing voor het supertrage downloaden op de ps3 (launch-versie). Heb toch maar weer eens geupdate en wil de supercar challenge beta downloaden, die is zeg maar 550 mb. Op mijn pc zou dat ca. 4min duren. Op de ps3 echter duurt het 45 minuten.
PSN: Shiver23
Mensen heb even vraagje,
1 of andere vage reden kan ik niet met mijn VISA credit kaart in de ps-store games of dergelijke kopen. Hij zegt steeds dat de gegevens niet kloppen en ik de gegevens moet controleren, maar ik weet zeker dat ze goed zijn.
Hebben misschien andere mensen al eens met dit probleem te maken gehad en opgelost?
oh trouwens wanneer komt Marvel Ultimate Alliance 2 uit in de winkel ? zie 10 verschillende release datums
1 of andere vage reden kan ik niet met mijn VISA credit kaart in de ps-store games of dergelijke kopen. Hij zegt steeds dat de gegevens niet kloppen en ik de gegevens moet controleren, maar ik weet zeker dat ze goed zijn.
Hebben misschien andere mensen al eens met dit probleem te maken gehad en opgelost?
oh trouwens wanneer komt Marvel Ultimate Alliance 2 uit in de winkel ? zie 10 verschillende release datums
Everything thats has a beginning has an end
Is in dit of het vorige topic gepost, http://www.computerandvideogames.com/ kan je er ondere andere eentje krijgen. Je hoeft alleen maar te registreren.
Supercar Challenge valt tegen, met Forza 3 en misschien GT5 dit jaar niet de moeite om te kopen imho.
[ Voor 14% gewijzigd door Ace op 05-09-2009 12:45 ]
Dat is sowieso klinkklare onzin, ik denk dat meer te maken heeft met port forwarding. Daarnaast moet je bedenken dat de wireless netwerk chip de frequentie deelt met de BlueTooth controllers en om en om worden in en uitgeschakeld waardoor je technisch waarschijnlijk sowieso alweer op de helft uitkomt van wat er theoretisch mogelijk is(aangezien hij maar de helft van de tijd echt kan werken).Roamor schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:24:
Overigens heb ik gisteren ook de SCC Beta gedownload, de originele installer was binnen 2 minuten gedownload(50Mbit van Ziggo

Terugkomend op SCC, volgens mij leven veel mensen nog steeds in de overtuiging dat een moeilijke race game realistischer is... Als race-fan vond ik een paar online race-jes zeer vermakelijk, maar als race-purist vond ik de auto's maar onnatuurlijk aanvoelen(met G25) zonder hulpmiddelen... Het voelde net aan alsof de auto weg moest glijden om het interessant te houden... Het is geen slecht spel, maar ik snap niet wat ze denken te beginnen tegen GT5, Forza Motorsport 3(komt dan wel niet uit voor de PS3
[ Voor 29% gewijzigd door Rctworld op 05-09-2009 12:56 ]
Inderdaad, zwaar bagger eigenlijk. Die supercars voelen meer aan als logge vrachtwagens. Naar mijn idee klopt er in ieder geval niks van. Heb totaal geen gevoel met de auto.Ace schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:44:
[...]
Is in dit of het vorige topic gepost, http://www.computerandvideogames.com/ kan je er ondere andere eentje krijgen. Je hoeft alleen maar te registreren.
Supercar Challenge valt tegen, met Forza 3 en misschien GT5 dit jaar niet de moeite om te kopen imho.
Verwijderd
Klopt dit wel?Flitzer schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:04:
[...]
In de handleiding van de TV moet staan wat er ondersteund wordt, dus desnoods even zoeken op internet naar een PDF versie en zoeken op 'sync' of 'bravia sync'.
Bij mijn TV valt het erg tegen:
- TV kan de PS3 automatisch uitzetten.
- Als de PS3 aangezet wordt, gaat de TV ook aan en kiest de juiste input.
Dus ik zal toch moeten kijken naar een andere oplossing om echt bedieningsgemak te hebben, maar misschien dat jouw TV meer functies kent.
ik heb een panasonic tv.
ik kan er echt heel veel mee bedienen.
Zelf een blu-ray kijken is geen probleem
Het is gelukt om een key te krijgen. Zo de beta eens proberen.
Blijkt trouwens dat Q-games (van Pixeljunk) verantwoordelijk is voor de dynamische thema's. Volgens mij is het zeker meer dan een geloopt filmpje.
http://blog.us.playstatio...-favorite-little-tikiman/
Blijkt trouwens dat Q-games (van Pixeljunk) verantwoordelijk is voor de dynamische thema's. Volgens mij is het zeker meer dan een geloopt filmpje.
http://blog.us.playstatio...-favorite-little-tikiman/
PSN: Shiver23
Ja, staat zo in de handleiding en geen enkele knop op de originele remote geeft meer resultaat.
Ik had van een vrij recente Sony TV ook meer verwacht en een firmware update zit er waarschijnlijk ook niet in.
Alternatief is de Playstation Adapter voor de Harmony, maar daar schijnen ook wat problemen mee te zijn in combinatie met de PS3 Slim.
[ Voor 16% gewijzigd door Flitzer op 05-09-2009 13:31 ]
Hoewel ik vind dat een demo de kwaliteit en gameplay van een spel moet weergeven en als ie dit niet doet en daarom de game geen eer aan doet is dit gewoon erg slecht!-RazieL- schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:24:
Brr, ga je mond spoelen!
Ik vond de demo gewoon bagger. De kritiek is wat mij betreft terecht, zeker na de redelijk hoge verwachtingen. Laat ze maar eens met een goeie Timesplitters komen!
Dit neemt echter niet weg dat jij de game zelf dus niet hebt gespeeld en je je dus weer een vooraf aangenomen mening aanmeet. dat je de hgame niks vond omdat je het een tijdje hebt gespeeld is oke, blijft altijd je mening. Jij vind dat, ondanks dat mensen zeggen dat de demo de game geen eer aandoet, je de game alsnog kut mag vinden terwijl dit is menig ogen gewoon niet terecht is.

YOUTUBE
game krijgt van mij een dikke 7,5.
[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 05-09-2009 13:29 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Die nieuwe update is wel fijn zeg, werkt allemaal wat prettiger. Ziet er ook strakker uit. Had hem nog niet geinstalleerd
Was het trouwens nog mogelijk om in de amerikaanse PSN games te kopen en ze dan te spelen op je europe account? Ik dacht zoiets ergens gelezen te hebben maar kan het niet meer terug vinden.
Misschien heb ik wel zitten dromen
Soms komen dromen uit. neem een us account, koop wat us psn cards en youre ready to go. de in de VS gekochte games kun je op je EU account spelen. let wel op dat eventuele updates etc vanaf de US store moeten komen.Taenadar schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:30:
Was het trouwens nog mogelijk om in de amerikaanse PSN games te kopen en ze dan te spelen op je europe account? Ik dacht zoiets ergens gelezen te hebben maar kan het niet meer terug vinden.
Met de frimware 3 update kun je trouwens ook in de videostore komen van de US. Er staat een linkje in de whats new pagina als je met je US account bezig bent. Ik ben ff door het aanbod heen gegaan en er zijn echt heel veel gave TV series in HD en SD te vinden plus een enorm aanbod aan nieuwe en oude films die je kan huren of kopen. Als deze berg content ook in de EU store komen einde van dit jaar en inloop 2010 dan gaat het ownen. De video marketplace tegenhanger van mijn 360 is erg erg leeg. Alleen meer promo dingen maar geen echte films of series. daar staat dan tegenover dat in de EU PS3 nog helemaal niks heeft op dat gebied. Ik begrijp dat Vidzone nog dit jaar komt in nederland.
De Video Store komt nog dit jaar in Frankrijk, Engeland en Duitsland komt en anders landen in 2010 zullen volgen.
Vidzone (online on demand muziekvideo's kijken) (gratis)
en
Video Store (je eigen videotheek in je PSN store ingebouwd) (downloaden tegen betaling)
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
Weet iemand nog hoe je diverse mappen aanmaakt bij de games in de xmb?
Ik had ooit meerdere mappen , 1 voor de volledige games die ik had gekocht in de ps store , en een map demo's . Nu gooit ie gewoon alles bij elkaar in 1 map. Ik ben vergeten hoe het moet om div albums te maken. of kan dat niet meer sinds een bepaalde update? Ik vind het namelijk vervelend om de lijst zo door te scrollen, en het is overzichtelijker.
Ik had ooit meerdere mappen , 1 voor de volledige games die ik had gekocht in de ps store , en een map demo's . Nu gooit ie gewoon alles bij elkaar in 1 map. Ik ben vergeten hoe het moet om div albums te maken. of kan dat niet meer sinds een bepaalde update? Ik vind het namelijk vervelend om de lijst zo door te scrollen, en het is overzichtelijker.
Van de meeste games weet ik voor mezelf al of t een goeie of slechte game is voordat ik 'm heb gespeeld. En dat is maar goed ook anders moet ik alle games die worden gereleased kopen om te zien of 't wel of geen goeie game is.swopdark schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:28:Hoewel ik vind dat een demo de kwaliteit en gameplay van een spel moet weergeven en als ie dit niet doet en daarom de game geen eer aan doet is dit gewoon erg slecht!
Dit neemt echter niet weg dat jij de game zelf dus niet hebt gespeeld en je je dus weer een vooraf aangenomen mening aanmeet. dat je de hgame niks vond omdat je het een tijdje hebt gespeeld is oke, blijft altijd je mening. Jij vind dat, ondanks dat mensen zeggen dat de demo de game geen eer aandoet, je de game alsnog kut mag vinden terwijl dit is menig ogen gewoon niet terecht is.
game krijgt van mij een dikke 7,5.
Een 7,5 voor een shooter vind ik trouwens niet echt hoog. Er zijn zoveel shooters, ik beperk me liever tot de betere shooters.
Bij details/information van een demo/game etc. kan je een album invoeren. Album wordt dan automatisch aangemaakt.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:18:
Weet iemand nog hoe je diverse mappen aanmaakt bij de games in de xmb?
[ Voor 12% gewijzigd door Reemster op 05-09-2009 14:25 ]
Welke Tv heb je? In principe kun je met de D-Pad(of hoe noem je dat ding op een afstandsbediening) gewoon het hele XMB bedienen, zo werkt het althans met mijn losse Sony BDP350S Blu-Ray speler en Sony BRAVIA KDL-40W4500. Mijn PS3 is (voor deze functie) helaas een launch PS3 en ondersteunt het dus niet(ook al zou dat toch echt wel moeten aangezien HDMI-CEC in de HDMI 1.3a standaard verwerkt zit die sinds het begin wordt ondersteund door de PS3, maar goed dat is een ander verhaal...), daarom kan ik het ook niet testen...Flitzer schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:20:
[...]
Ja, staat zo in de handleiding en geen enkele knop op de originele remote geeft meer resultaat.
Ik had van een vrij recente Sony TV ook meer verwacht en een firmware update zit er waarschijnlijk ook niet in.
Alternatief is de Playstation Adapter voor de Harmony, maar daar schijnen ook wat problemen mee te zijn in combinatie met de PS3 Slim.
Hij heeft een model uit de s-serie (S5500), en deze ondersteunt geen Bravia Sync, vandaar dat het niet kan. De z en w series ondersteunen het wel.
[ Voor 14% gewijzigd door Inanna op 05-09-2009 14:49 ]
Onzin:Inanna schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:48:
Hij heeft een model uit de s-serie (S5500), en deze ondersteunt geen Bravia Sync, vandaar dat het niet kan. De z en w series ondersteunen het wel.
http://www.sony.nl/produc...40s5500#pageType=Overview
Staat duidelijk:
"Met de drie HDMI™-ingangen (twee aan de achterzijde en één aan de zijkant, allemaal met CEC)"
HDMI-CEC is hetzelfde als Bravia Theatre Sync... En volledig compatibel met elkaar want het is een standaard...
"Alternative names for CEC are Anynet (Samsung); Aquos Link (Sharp); BRAVIA Theatre Sync (Sony); Kuro Link (Pioneer); CE-Link and Regza Link (Toshiba); RIHD (Remote Interactive over HDMI) (Onkyo); Simplink (LG); HDAVI Control, EZ-Sync, and VIERA Link (Panasonic); EasyLink (Philips); and NetCommand for HDMI (Mitsubishi).", Wikipedia is je vriend
Da's geen onzin. Ga maar kijken op de Sony website zelf. Bij de w en z-serie staat expliciet vermeld dat zij over Bravia Sync beschikken (kijk onder het tabje 'Kenmerken', en niet onder 'Technische specificaties'), terwijl dit bij de s-serie niet terug te vinden is. Wat jij aanhaalt had ik zelf ook al gevonden, maar dat stukje tekst heeft niets te maken met het wel of niet aanwezig zijn van Bravia Sync. Die functionaliteit is simpelweg niet beschikbaar op dat model, wat de standaard ook mag voorschrijven.
Vergelijk het met de oude en de nieuwe Playstation modellen. De 'fat' kan niet worden aangestuurd middels CEC, de slim wel, ondanks dat ze beiden HDMI 1.3a compatibel behoren te zijn en derhalve CEC-compliant.
Vergelijk het met de oude en de nieuwe Playstation modellen. De 'fat' kan niet worden aangestuurd middels CEC, de slim wel, ondanks dat ze beiden HDMI 1.3a compatibel behoren te zijn en derhalve CEC-compliant.
Wat houd die actie precies in? Ik was namelijk v/d in de FRS om mn ps3 slim te halen, en ik maar kijken of ik goedkope games erbij kon scoren naast gta, maar zag niks van die actie.himlims_ schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:49:
freerecordshop heeft 'actie' 2 classics / budgets voor €50
Ah bedankt voor de grote uitleg. Ik had al een US account en ook Battlefield hiermee gekocht maar ik dacht dat door de update of iets dergelijks dat het niet meer mogelijk was. Blijkbaar loop ik weer te hallucineren.swopdark schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:09:
[...]
Soms komen dromen uit. neem een us account, koop wat us psn cards en youre ready to go. de in de VS gekochte games kun je op je EU account spelen. let wel op dat eventuele updates etc vanaf de US store moeten komen.
Met de frimware 3 update kun je trouwens ook in de videostore komen van de US. Er staat een linkje in de whats new pagina als je met je US account bezig bent. Ik ben ff door het aanbod heen gegaan en er zijn echt heel veel gave TV series in HD en SD te vinden plus een enorm aanbod aan nieuwe en oude films die je kan huren of kopen. Als deze berg content ook in de EU store komen einde van dit jaar en inloop 2010 dan gaat het ownen. De video marketplace tegenhanger van mijn 360 is erg erg leeg. Alleen meer promo dingen maar geen echte films of series. daar staat dan tegenover dat in de EU PS3 nog helemaal niks heeft op dat gebied. Ik begrijp dat Vidzone nog dit jaar komt in nederland.
De Video Store komt nog dit jaar in Frankrijk, Engeland en Duitsland komt en anders landen in 2010 zullen volgen.
Vidzone (online on demand muziekvideo's kijken) (gratis)
en
Video Store (je eigen videotheek in je PSN store ingebouwd) (downloaden tegen betaling)
Nu nog even ergens zoeken naar een goedkoper adres dan die nederlandse winkels die 23euro vragen voor iets wat eigenlijk bijna 14 hoort te zijn.
Ik heb gisteravond een ps3 slim gehaald. Wel een mooi ding
hoewel ik de xbox toch iets prettiger vind werken
maar goed, zal wel een kwestie van wennen zijn
Anyway, ik heb ook de game uncharted: drake's fortune erbij gekocht. Ik wist toen nog niet dat er problemen waren met de nieuwste firmware en die game, dus had ik de firmware gewoon geupdate. Kben nu bij chapter 2, maar nu loopt ie dus steeds vast en kan ik niet verder..... beetje lullig. Ik hoop dat ze dit probleem snel fixen, want zo begint het niet echt goed natuurlijk
Tegen die tijd maar ff wat demo's proberen.
Anyway, ik heb ook de game uncharted: drake's fortune erbij gekocht. Ik wist toen nog niet dat er problemen waren met de nieuwste firmware en die game, dus had ik de firmware gewoon geupdate. Kben nu bij chapter 2, maar nu loopt ie dus steeds vast en kan ik niet verder..... beetje lullig. Ik hoop dat ze dit probleem snel fixen, want zo begint het niet echt goed natuurlijk

Tegen die tijd maar ff wat demo's proberen.
3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar
Nieuwe firmware update komt er dus z.s.m. aan. Heb zelf nergens last van, maar stiekem hoop ik dat ze de font size + die uberlelijke grijze blokken van de friends list weer veranderen.Update on PS3 Firmware 3.00
SCEA is aware of reports that PS3 owners are experiencing isolated issues with their PS3 system since installing the most recent system software update (v3.00). Rest assured that we are looking into the matter and will provide an update here as soon as possible. We apologize for any inconvenience, as it’s our mission to deliver the best consumer experience on all PlayStation platforms.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Laat ze gewoon de Font size (stoort mij niet) + de grijze blokken (ik ben één van de weinige die het wel mooier vind) instelbaar maken zodat je de Font Size kunt zetten op de grootte die jij wilt en de gekleurde blokjes bij je friendslist kunt aan-/uitzetten.
Maar belangrijker zijn de controllers die niet willen werken/games die vastlopen.
Maar belangrijker zijn de controllers die niet willen werken/games die vastlopen.
[ Voor 22% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-09-2009 17:45 ]
Schijnt bij de PS3 Slim niet te komen door de firmware update, wel bij de oude versie: discussieEggbird schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 16:27:
Probleem lijkt vooral op te treden met auto save en hints, die je eventueel uit kunnen schakelen.
Ik kon zelf bij een vastlopende save game door na file system recover en rebuild database.
Bij de eerstvolgende auto save was het echter weer mis en liep de PS3 vast.
Wachten dus op nieuwe firmware of een patch van het spel, want ik heb geen zin om auto save uit te zetten.
Naar het schijnt gaan die grijze blokken later nog opgevuld worden door een soort van gamercards (premium avatars), wat mij dus wel erg mooi en handig lijktJorisBit schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 16:36:
[...]
Nieuwe firmware update komt er dus z.s.m. aan. Heb zelf nergens last van, maar stiekem hoop ik dat ze de font size + die uberlelijke grijze blokken van de friends list weer veranderen.
PSN id: NL_SToRM
Vanmiddag heb ik de non-platinum versie van Metal Gear Solid 4 aangeschaft. Erg gaaf om Metal Gear weer te kunnen spelen. Nu mis ik de optie om PS2 games te spelen wel gezien ik de PS2 delen allemaal in de kast heb liggen. Tot nu toe vind ik het een erg gaaf spel. Zijn er hier mensen die Metal Gear Online spelen?
Premium als in betaald? Dan hoeft het voor mij niet eigenlijk.SToRM666 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 20:22:
[...]
Naar het schijnt gaan die grijze blokken later nog opgevuld worden door een soort van gamercards (premium avatars), wat mij dus wel erg mooi en handig lijkt
[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 05-09-2009 20:49 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Beste,
Ik ben in blijde afwachten van m'n eerste PS3 (60GB)!
Nu, ik ben ook van plan om een 24" monitor aan te kopen maar ik had nog 1 vraagje...
Is 24" voldoende om op 3-4 meter afstand te gamen? Is alle tekst bij bv. GT5 nog leesbaar?
Is 24" eigenlijk wel de moeite waard om "constant" op te gamen? Budget is geen probleem maar als student zijn er namelijk nog andere prioriteiten waardoor ik beslist heb om een 24" te kopen.
Alvast bedankt
Nu, ik ben ook van plan om een 24" monitor aan te kopen maar ik had nog 1 vraagje...
Is 24" voldoende om op 3-4 meter afstand te gamen? Is alle tekst bij bv. GT5 nog leesbaar?
Is 24" eigenlijk wel de moeite waard om "constant" op te gamen? Budget is geen probleem maar als student zijn er namelijk nog andere prioriteiten waardoor ik beslist heb om een 24" te kopen.
Alvast bedankt
Tja, 24" is nou niet echt dat je zegt een formaat waarop lekker te gamen valt vanaf zeg 4 meter, denk dat je beter een maatje( misschien maatjes ) groter kan namen voor wat meer confort. je ogen hele tijd aanspannen om de letters te kunnen lezen schiet ook niet op.
Is uiteraard maar mijn mening, maar toch, 24" is erg klein.
Is uiteraard maar mijn mening, maar toch, 24" is erg klein.
[ Voor 10% gewijzigd door Fatal Mind op 05-09-2009 21:09 ]
Heel persoonlijk maar vooral een kwestie van gewenning, maar als je een monitor koopt(neem in dit geval aan een Samsung T240HD of iets dergelijks) kan je ook wat dichterbij zitten aangezien GT5 op die resolutie(1920x1080) gewoon super scherp is op een monitor of Full HD tv. De letters worden dan denk ik wel redelijk klein...Stancke schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:00:
Beste,
Alvast bedankt
Opzich is het denk ik wel prima te doen om er op te gamen hoor, maar 3-4 meter lijkt me toch echt te ver. Ik game zelf op een 40" Sony tv op 2-2,5 meter en daarvoor op een 32" Sony en 26" Philips, maar dat vond ik toch te ver op meer als 2 meter met racegames enzo waar je constant moet focussen op de weg... Overigens is een monitor qua beeldkwaliteit wel de beste keuze voor het geld gok ik... Maar dan moet je wel dichterbij gaan zitten... (ben overigens zelf ook student
Verwijderd
Nee idd. zoals fatal mind al zegt.
24 inch is voor afstand van 4 meter niet voldoende.
zelfs speelde ik eerst op een 22 inch full hd van ongeveer 2 meter afstand.
maar nu hebben we voor in de kamer een 37inch full hd tv aangeschaft zitten op +- 4meter afstand.
en persoonlijk vind ik de tv nog wat te klein. maar dat is uiterraad wat je zelf graag wilt
maar nu hebben we voor in de kamer een 37inch full hd tv aangeschaft zitten op +- 4meter afstand.
en persoonlijk vind ik de tv nog wat te klein. maar dat is uiterraad wat je zelf graag wilt
Heb een 42" en daar ben ik eigenlijk ook te snel aan gewent geraakt. Eerste paar dagen denk je "GROOT !" daarna denk je "hmm valt wel mee eingelijk, mijn vorige was gewoon uberklein :p". Was hetzelfde met de overstap van een 17" CRT naar een 22" TFT. Vind de 22" inmiddels wat klein en ben al aan het denken er nog een zelfde 22" naast te zettenVerwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:12:
Nee idd. zoals fatal mind al zegt.
[LTS][MTS][HTS]
Haha, ik heb ook een 42 inch en misschien dat ik de volgende keer zelfs een nog grotere neem, 46 inch ofzo 
Het went inderdaad erg snel zo'n groot scherm.
[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 05-09-2009 21:33 ]
na een jaar of zo weer eens gewarhawk-ed... maaaaaaaaaaaaaaan dat was weer genieten
. Was silent hill homecoming aan het spelen, maar dat werd wat te crappy, de savepoints (die je eerst moet vinden) zijn zo ver uit elkaar dat je veel dingen opnieuw moet doen wanneer je dood gaat. het wordt tijd dat die save point ellende achter ons gelaten wordt en we overal kunnen saven (zoals in oblivion/fallout)
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
En ook aan die 46 inch ga je wennenSToRM666 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:32:
Haha, ik heb ook een 42 inch en misschien dat ik de volgende keer zelfs een nog grotere neem, 46 inch ofzo
In USA heb je van die Sony XBR schermen (die daar heel populair zijn) die standaard al 70 inch zijn.

Ik had mijn PS3 eerst aangesloten op mijn 24 inch monitor, een Dell 2405FPW. Hij was aangesloten via component. Qua afstand is 3-4 meter teveel om erop te gamen. Waarom ga je niet dichter erop zitten? 1-2 meter is echt wel de max vond ik. Qua scherpte en leesbaarheid is het perfect. Let wel op dat je een scherm hebt dat het signaal aankan. Mijn scherm heeft een native resolutie van 1920x1200 en zou dus 1080P aankunnen, maar hoger dan 1080i ging ie niet via de PS3.Stancke schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:00:
Beste,
Alvast bedankt
Heb nu een 37 inch Sony LCD TV (full hd) en dat is stukken beter. Maar dat komt vooral omdat ik bij mijn beeldschermp koppijn kreeg bij gamen. Zal te maken hebben met de refreshrate ofzo. Dat Dell scherm is erg goed (kleurecht e.d.), behoorlijk duur panel maar niet erg geschikt voor gamen. Goedkopere schermen halen een snellere refreshrate (maar zijn minder kleurecht en kleinere kijkhoek, wat voor gamen weinig uitmaakt).
Het is alleen niet mogelijk om daar iets uit te downloaden, klopt dat? Ook bij gratis content (heb bij US account geen CC gekoppeld) kreeg ik een melding dat mijn account dat niet aankon of iets dergelijks. Verder kan ik wel spullen uit de US store downloaden, het is alleen die nieuwe videosectie. Wel cool verder, mag snel naar Europa komen. Net zoals die muziekclips.swopdark schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:09:
[...]
Met de frimware 3 update kun je trouwens ook in de videostore komen van de US. Er staat een linkje in de whats new pagina als je met je US account bezig bent. Ik ben ff door het aanbod heen gegaan en er zijn echt heel veel gave TV series in HD en SD te vinden plus een enorm aanbod aan nieuwe en oude films die je kan huren of kopen.
[ Voor 21% gewijzigd door Tom op 05-09-2009 22:38 ]
Ok, alvast bedankt voor het advies. Heb nog eens tegoei gekeken en ik zou rond de 2m afstand zitten van het scherm. 2m Afstand is dus ideaal?Tom schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 22:33:
[...]
Ik had mijn PS3 eerst aangesloten op mijn 24 inch monitor, een Dell 2405FPW. Hij was aangesloten via component. Qua afstand is 3-4 meter teveel om erop te gamen. Waarom ga je niet dichter erop zitten? 1-2 meter is echt wel de max vond ik. Qua scherpte en leesbaarheid is het perfect. Let wel op dat je een scherm hebt dat het signaal aankan. Mijn scherm heeft een native resolutie van 1920x1200 en zou dus 1080P aankunnen, maar hoger dan 1080i ging ie niet via de PS3.
Heb nu een 37 inch Sony LCD TV (full hd) en dat is stukken beter. Maar dat komt vooral omdat ik bij mijn beeldschermp koppijn kreeg bij gamen. Zal te maken hebben met de refreshrate ofzo. Dat Dell scherm is erg goed (kleurecht e.d.), behoorlijk duur panel maar niet erg geschikt voor gamen. Goedkopere schermen halen een snellere refreshrate (maar zijn minder kleurecht en kleinere kijkhoek, wat voor gamen weinig uitmaakt).
Ik heb volgend scherm op het oog:
http://www.alternate.be/html/product/details.html?articleId=80701&showTechData=true
Deze kwam het best uit in deze vergelijkende test van Hardware.info dus ik denk wel dat ik een goeie koop doe.
Met bovenstaande gegevens over het scherm, heb ik ook dit probleem dan?Mijn scherm heeft een native resolutie van 1920x1200 en zou dus 1080P aankunnen, maar hoger dan 1080i ging ie niet via de PS3.
Bedankt
Als je hem aansluit op de HDMI ingang dan heb je dat probleem niet. Dat probleem ontstaat als je de component aansluiting gebruikt.
Maar dat heeft er misschien ook heel wat mee te maken dat component officieel ook geen 1080p ondersteuntMaxow schreef op zondag 06 september 2009 @ 00:03:
Als je hem aansluit op de HDMI ingang dan heb je dat probleem niet. Dat probleem ontstaat als je de component aansluiting gebruikt.
Ik speel zelf op een 23" van samsung Full HD 1920 x 1080 met DVI. Dus heb een kabel van HDMI naar DVI. Perfect beeld. 1,5 tot 2 m is echt perfect.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ben ik hier opeens in een ander topic beland ofzo?
Wat denken jullie trouwens: gaan er binnenkort op de Tokyo Game Show nog verrassingen komen? Ik verwacht dat GT5 een release date krijgt.. maar verder heb ik eerlijk gezegd geen idee.
Wat denken jullie trouwens: gaan er binnenkort op de Tokyo Game Show nog verrassingen komen? Ik verwacht dat GT5 een release date krijgt.. maar verder heb ik eerlijk gezegd geen idee.
Mensen met een US account, hoe loggen jullie in erop?
Ik heb twee accounts, een Europese, waar ik altijd op ingelogd ben en een US account, waar ik vanavond even op wilde kijken. Dus ik heb me afgemeld op mijn europese account en (geprobeerd) in te loggen op mijn US account, maar ik krijg dan de melding dat ik niet kan inloggen op een account van iemand anders. ('you can't sign in on someone elses account') Of iets in die trant, zo kwam het iig op mij over.
Ik heb twee accounts, een Europese, waar ik altijd op ingelogd ben en een US account, waar ik vanavond even op wilde kijken. Dus ik heb me afgemeld op mijn europese account en (geprobeerd) in te loggen op mijn US account, maar ik krijg dan de melding dat ik niet kan inloggen op een account van iemand anders. ('you can't sign in on someone elses account') Of iets in die trant, zo kwam het iig op mij over.
Waarom maak je niet 2 accounts op je PS3 aan? En onder een account heb je een europees account en de andere een US account.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
'Magic Wand'(motion-sensor) gaan we veel over horen, en GT5 in het thuisland van Polyphony Digital kan natuurlijk niet missen met een release date... Voor de rest vooral paar cijfertjes over de introductie van de PS3 Slim en wellicht een paar nieuwe mini's voor de PSP.Skire schreef op zondag 06 september 2009 @ 01:29:
Ben ik hier opeens in een ander topic beland ofzo?![]()
Uiteraard zal er ook nog wel ergens een verassing in verstopt zitten dus reken op één a twee grote aankondigingen van nieuwe (exclusieve) games...
Verder zal er waarschijnlijk over een paar services worden gesproken, maar de ervaring leert dat die over het algemeen voor behouden zijn aan de regio waar de persconferentie wordt gegeven...
ja tis een leuk en vet spel..alleen wil hem ook pre orderen.. accepteert alleen creditcards? aangezien ik geen creditcard hebymmv schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:50:

45 min? dat is wel erg lang hoor. dat doet de mijne in 2 min met glasvezelPhusebox schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:15:
Ik hoop dat we wat meer info over The Last Guardian krijgen, dat lijkt me echt een goed spel.Skire schreef op zondag 06 september 2009 @ 01:29:
Ik heb trouwens na lange tijd gisteren weer eens Wipeout zitten spelen, wat een goed spel is dat toch. Lijkt me wel leuk om dat eens met wat GoTers te spelen
[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 06-09-2009 10:12 ]
Even terugkomend op mijn verhaal over die ps3. Rita heeft me gemailed dat ik hem evt voor 200 euro kan komen ophalen
Lijkt me dus geen scam. Maarja, ben al voorzien dus.
Dus als iemand nog een ps3 met een hoop spellen voor weinig wilt scoren... Rita op marktplaats heeft er één
(Wel even testen voor het afhalen natuurlijk!)
Dus als iemand nog een ps3 met een hoop spellen voor weinig wilt scoren... Rita op marktplaats heeft er één
Ja, een creditcard aanvragen. Met enkel Paypal zul je bij het gros van de buitenlandse online shops achter het net vissen. Plus je kunt probleemloos PSN-games online kopen ipv dat je op PSN-cards moet wachten.Canerooo schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:03:
[...]
ja tis een leuk en vet spel..alleen wil hem ook pre orderen.. accepteert alleen creditcards? aangezien ik geen creditcard hebwat nu? ik heb wel een paypal account, maar zie nergens dat je met paypal kan betalen. iemand een oplossing
Blegh, het enigste spel dat ik bij mn Slim heb gekocht is natuurlijk - Uncharted 1... Moet mij tot een patch maar even met de demo's bezig houden denk ik.
Gelukkig bieden die demo's ook genoeg speelplezier
Gelukkig bieden die demo's ook genoeg speelplezier
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
ik heb Tiger woods 09
Dit spel gaat op de slim soms in slowmotion en staat daarna compleet stil.
Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?
of ben ik de enige die Tiger Woods speelt?
Dit spel gaat op de slim soms in slowmotion en staat daarna compleet stil.
Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?
of ben ik de enige die Tiger Woods speelt?
Vreemd, ik had net dat het beeld ineens weg viel tijdens het spelen van LBP, en de ps3 alleen nog maar ruis uitstuurde. De ps3 leek verder nog wel gewoon te werken, want toen ik de power switch indrukte, sluitte hij netjes de game af en zette de ps3 uit.
Na het opnieuw aanzetten lijkt hij weer goed te werken. Ik hoop dat het eenmalig was...
Na het opnieuw aanzetten lijkt hij weer goed te werken. Ik hoop dat het eenmalig was...
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dit was al beantwoord (kabel trekken), maar ik had dus dezelfde problemen met een nieuwe Slim.Phusebox schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:15:
Tot mijn verbazing kwam ik draadloos niet verder dan 2 Mbit gemiddeld , terwijl via een kabel ik gemakkelijk 25 Mbit haal met downloaden.
Mijn oude 60Gb PS3 deed het wel wat sneller via Wifi (router en PS3 staan 3 mtr van elkaar) , maar bij lange na niet zo snel als met een kabeltje. Heb nog wat met de instellingen in mijn router zitten spelen, maar heb nog niet kunnen vinden wat nu de reden hiervoor is?
PSN-id: Chrasher
Wat een gekloot met spellen uit Azië en uitbreidingen kopen op PSN. Ik heb Burnout Paradise gekocht bij Nedgame, blijkt het een geïmporteerde versie te zijn (stond niet apart aangegeven, ook niet door de verkoper vermeld). Het doosje is verder ook in het Engels, er staat alleen een paar kleine Chineze tekens op... Ik heb namelijk zojuist de uitbreiding Big Surf Island gekocht op de Europese PSN, en dat werkt niet als het spel zelf uit Azië komt... *zucht*
Verwijderd
is het eigenlijk normaal , dat bij metal gear framedrops hebt? ik had eigenlijk een playstation gekocht om van dat probleem af te zijn
ziet er wel supergeil uit dat spel
Volgens mij zitten er hier en daar wel wat framedrops in ja. Niet echt storend echter.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:30:
is het eigenlijk normaal , dat bij metal gear framedrops hebt? ik had eigenlijk een playstation gekocht om van dat probleem af te zijn![]()
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
is indd niet echt storend , tot nu toe vooral met tussen filmpjes , maar het viel me wel op
Onzin, want mijn pc heeft nog geen 100% signaal terwijl de PS3 dat wel heeft. En op mijn pc haal ik dus 20mbit, en op de ps3 nog geen 4mbit.Canerooo schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:08:
[...]
45 min? dat is wel erg lang hoor. dat doet de mijne in 2 min met glasvezelwat je het beste kan doen is een netwerkkabeltje trekken naar je ps3. dan zal je er geen last meer van hebben. probleem opgelost.
En netwerkkabel trekken zit er niet, ik zou niet weten hoe of waar ik dat moet doen
Dus jij vraag om een oplossing en iemand geeft je de oplossing (er zijn er meer die aangeven dat een kabel de oplossing is).Phusebox schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:01:
[...]
Onzin, want mijn pc heeft nog geen 100% signaal terwijl de PS3 dat wel heeft. En op mijn pc haal ik dus 20mbit, en op de ps3 nog geen 4mbit.
En netwerkkabel trekken zit er niet, ik zou niet weten hoe of waar ik dat moet doenBen echt 0 handig op dat gebied.
Maar volgens jou is dit onzin? Wat is dan jouw oplossing?
Dan zou ik op zijn minst toch wel een mailtje naar Nedgame sturen.jvdgeest schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:23:
Wat een gekloot met spellen uit Azië en uitbreidingen kopen op PSN. Ik heb Burnout Paradise gekocht bij Nedgame, blijkt het een geïmporteerde versie te zijn (stond niet apart aangegeven, ook niet door de verkoper vermeld). Het doosje is verder ook in het Engels, er staat alleen een paar kleine Chineze tekens op... Ik heb namelijk zojuist de uitbreiding Big Surf Island gekocht op de Europese PSN, en dat werkt niet als het spel zelf uit Azië komt... *zucht*
Verwijderd
Weet iemand welke beter / sneller is?
of is er een betere 500Gb HDD?
http://www.paradigit.nl/info.php?group=10&art=10020804
http://www.mycom.nl/Products/View/207301.aspx
of is er een betere 500Gb HDD?
http://www.paradigit.nl/info.php?group=10&art=10020804
http://www.mycom.nl/Products/View/207301.aspx
Ik heb de 500GB WD schijf erin liggen en die bevalt gewoon goed.
Verwijderd
het is toch echt de oplossing meneer om er een netwerk kabel in te doen .Phusebox schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:01:
[...]
Onzin, want mijn pc heeft nog geen 100% signaal terwijl de PS3 dat wel heeft. En op mijn pc haal ik dus 20mbit, en op de ps3 nog geen 4mbit.
En netwerkkabel trekken zit er niet, ik zou niet weten hoe of waar ik dat moet doenBen echt 0 handig op dat gebied.
de netwerk kabel doet u in de playstation en de andere kant van de kabel doet u in uw router/splitter
ik had het eerst ook een tydje draadloos maar ook al had ik 100% signaal toch floept ie er weleens gewoon zonder reden uit .
met een netwerkkabel had ik dat probleem niet meer en een demo downloaden leek voor mijn gevoel ook korter te duren .
succes ermee en als u er niet uitkomt kent u het altyd vragen
gegroet kevin
Mijn PS3 staat welgeteld 1 meter van de router verwijderd.
Ik heb de eerste maanden op wifi gespeeld,
waarom een draadje ertussen, als het niet nodig is.
Ik zet hem af en toe ook even in een andere ruimte, dus dan heb ik altijd inet.
Ik heb gedurende die maanden alleen maar verbindingsproblemen gehad met PSN.
uiteindelijk een ethernet kabel ertussen gedaan, en PSN werkt nu perfect.
Heb je nog een speciaal type "ethernet" kabel nodig hiervoor
Zit er namelijk ook over te denken
Zit er namelijk ook over te denken
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Gewoon Cat5 UTP kabel kopen
gewoon nee.
1 meter is ook veel te weinig, je hebt heel veel last van overspraak op die afstand. Een netwerkdevice zou ik op minimaal 3 meter van een AP neerzetten.M a r c o schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:55:
Mijn PS3 staat welgeteld 1 meter van de router verwijderd.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verrek, hier had ik niet eens aan gedacht. Maar bedankt, het is gelukt!MrJoker1985 schreef op zondag 06 september 2009 @ 01:36:
Waarom maak je niet 2 accounts op je PS3 aan? En onder een account heb je een europees account en de andere een US account.
Ik moet wel zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van de store, ook niet die van de US. Zoveel verschil zit daar niet eens in.. Qua content dan hè.
Ik had liever een store gezien zoals Steam oid, dan kan je lekker op zondag een gamepje kopen, downloaden en installeren, maar de enige games die de PSS heeft, zijn van die neppe arcade of PS One classic spellen.

neppe arcade games?
er zijn meer dan genoeg PSN games die meer dan de moeite waard zijn hoor.
Wipeout, R&C quest for booty, GT5 prologue is via PSN te kopen, evenals Burnout Paradise,
fat princess, pixeljunk monsters, enz enz
Wipeout, R&C quest for booty, GT5 prologue is via PSN te kopen, evenals Burnout Paradise,
Waarschijnlijk heeft RnB nog niet eens goed rondgekeken in de store.
Verwijderd
Ik wil dit zeker weten.swopdark schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:09:
[...]
Soms komen dromen uit. neem een us account, koop wat us psn cards en youre ready to go. de in de VS gekochte games kun je op je EU account spelen. let wel op dat eventuele updates etc vanaf de US store moeten komen.
Ik maak een US account
Ik koop US PSN-kaarten
Ik waardeer het US account op.
Ik download Fat Princess (of willekeurig ander spel).
Deze komt op mijn US account terecht.
Maar ik kan deze ook op de EU account spelen? Dus ik speel met andere EU spelers online en kan het samen met vrienden spelen die op een EU account spelen?
Dus de games zijn PS3 gebonden, en niet account gebonden?
Hup, in mn US account gedownload, en zal het ook in mn EU account staan?
Ik wil dit zeker weten, dan haal ik morgen wel een PSN-US code
En anders naar de Nedgame gaan. In Apeldoorn doen ze er in ieder geval er niet moeilijk. Vooral als je vaste klant ben zonder creditcard.SToRM666 schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:25:
[...]
Dan zou ik op zijn minst toch wel een mailtje naar Nedgame sturen.
Gast, is dat niet heel subjectief? Ik vind er namelijk geen bal aan..M a r c o schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:36:
neppe arcade games?
Mss had ik ook te hoge verwachtingen hoor, ik dacht namelijk dat al die games die je in de winkel kan kopen, ook gewoon in de PSN store kon kopen.
En heb echt wel goed rondgekeken, alle hoekjes en gaatjes, maar ik vond het nou niet echt spannend.
Ik vind het trekken van een netwerkkabel dus geen oplossing. Zoui niet eens weten hoe ik dat moet doen. Waarom zit er anders wireless op? Is hetzelfde als een auto kopen met autoradio, die het niet goed doet, en dan zeggen ja meneer dan neemt u toch een draagbare radio mee de auto in?
Op de xbox360 haal ik ook geen 20mbit, maar gaat het toch zeker 3-4 keer sneller dan op de ps3.
Op de xbox360 haal ik ook geen 20mbit, maar gaat het toch zeker 3-4 keer sneller dan op de ps3.
Je weet niet hoe? nou je gaat naar de desbetreffende bouwmarkt en je koopt een netwerkkabel. vanaf je router trek je een kabeltje naar je ps3, en stel je het in bij netwerkinstellingenPhusebox schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:06:
Ik vind het trekken van een netwerkkabel dus geen oplossing. Zoui niet eens weten hoe ik dat moet doen. Waarom zit er anders wireless op? Is hetzelfde als een auto kopen met autoradio, die het niet goed doet, en dan zeggen ja meneer dan neemt u toch een draagbare radio mee de auto in?

edit: je kan je verbingssnelheid testen als je naar netwerkinstellingen gaat. (alleen bij firmware 3.00)
[ Voor 5% gewijzigd door Canerooo op 06-09-2009 15:30 ]
Zo gisteravond maar even m'n 80GB hdd voor een 320GB gewisseld.
ERG makkelijk moet ik zeggen.
ERG makkelijk moet ik zeggen.
Macbook Pro 15"
Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Ja.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:46:
[...]
Ik wil dit zeker weten.
Ik maak een US account. Ik koop US PSN-kaarten. Ik waardeer het US account op. Ik download Fat Princess (of willekeurig ander spel). Deze komt op mijn US account terecht. Maar ik kan deze ook op de EU account spelen? Dus ik speel met andere EU spelers online en kan het samen met vrienden spelen die op een EU account spelen? Dus de games zijn PS3 gebonden, en niet account gebonden? Hup, in mn US account gedownload, en zal het ook in mn EU account staan?
Ik wil dit zeker weten, dan haal ik morgen wel een PSN-US code
Is toch mooi om te zien dat deze dagen mensen wel weten hoe ze een draadloos netwerk moeten aanleggen, maar niet weten hoe ze een kabel in twee poorten moeten doen.Canerooo schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:15:
[...]
Je weet niet hoe? nou je gaat naar de desbetreffende bouwmarkt en je koopt een netwerkkabel. vanaf je router trek je een kabeltje naar je ps3, en stel je het in bij netwerkinstellingen. maar ik begrijp wel wat je bedoelt. mijn verbindingssnelheid downloaden is 42.3 mpbs en upload 25.8
ga ervanuit dat dit goed is. Hulde aan glasvezel
vroeger deed ik het ook via de wifi, maar te vaak verb. verbroken. netwerkkabel is altijd sneller via wifi. nou suc6 in ieder geval
Vraag me eigenlijk af hoe hij zijn ps3 heeft aangesloten op zijn tv aangezien dat uit het zelfde principe bestaat...
Dit topic is gesloten.