je kan er op wachten maar inmiddels is de nieuwe firmware van Sony wederom op het niet weldoordeachte internet verkettert tot absolute ramp.

telegraaf
Verschillende gamers lukt het niet om een draadloze verbinding te leggen tussen hun controller en de console. Vooral de witte draadloze DualShock-controller lijkt dit probleem te hebben. Verder blijkt Uncharted tijdens speelsessies te bevriezen. Met de problemen blijkt het geen verschil te maken of je in het bezit bent van een oude”PlayStation 3 of het nieuwere slanke model.

Update 3.0 zou onder andere nieuwe features installeren voor de trophies, vriendenlijsten en dynamische achtergronden voor het menu. Het is niet de eerste keer dat een update van Sony meer last dan plezier oplevert. Vorig jaar ontstonden er nog problemen met update 2.4.
Dat er wat problemen zijn zal niemand verder ontkennen. Dit soort problemen ontstaan altijd. Maar om nu dit vet gedrukte te beweren....

Ik ben overigens reeds gewent aan het wat grotere lettertype. Ik hoop dat ze de zwarte balken nog zullen oppoetsen of er een soort van gamercards van zullen maken. Anders mogen ze het wel weer terugzetten.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Timmy!!!
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:49
swopdark schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:40:
je kan er op wachten maar inmiddels is de nieuwe firmware van Sony wederom op het niet weldoordeachte internet verkettert tot absolute ramp.

telegraaf

[...]

Dat er wat problemen zijn zal niemand verder ontkennen. Dit soort problemen ontstaan altijd. Maar om nu dit vet gedrukte te beweren....

Ik ben overigens reeds gewent aan het wat grotere lettertype. Ik hoop dat ze de zwarte balken nog zullen oppoetsen of er een soort van gamercards van zullen maken. Anders mogen ze het wel weer terugzetten.
Dan heb je het ook wel over een top-krant die dit bericht, en die totaal niet uit is op sensatie.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Indien er echt problemen zijn verwacht ik binnen afzienbare tijd gewoon 3.0.1 oid :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Het is volgens mij veel eerder toevallig dat er bij iemand een controller stuk gaat nét als er een nieuwe update is, mensen geven de update de schuld en dan gaat de bal rollen...

Verwijderd

Grannd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:16:
Het is volgens mij veel eerder toevallig dat er bij iemand een controller stuk gaat nét als er een nieuwe update is, mensen geven de update de schuld en dan gaat de bal rollen...
Bij mij deden alle 3 de controllers het niet meer. Maar dat was niet direct na de update,
Na het synchroniseren met het USB kabeltje heb ik ze overigens weer aan de praat gekregen,
De PSN-update voor vandaag:

Downloadable Games

Buzz! Junior: Monster Rumble (£3.99/€4.99)
PEGI 3+

Demos (free)

Fight Night Round 4 (updated version)
PEGI 16+

Add-On Game Content

F.E.A.R. 2: Project Origin – Reborn Pack (£6.29/€7.99)
PEGI 18+

Disgaea 3 – Complete DLC Pack (£39.99/€49.99)
PEGI 12+

Pain
Fannie, Le Toot and Ivan Tojakov Character Pack (combines all three individual character packs below) (£1.59/€1.99)
Fannie Character Pack (£0.79/€0.99)
Le Toot Character Pack (£0.79/€0.99)
Ivan Tojakov Character Pack (£0.79/€0.99)
PEGI 16+

High Velocity Bowling
Back To School Ball Pack (£0.79/€0.99)
Graphic Pattern Ball Pack (£0.79/€0.99)
Heather Haughtfer Pack (£0.79/€0.99)
PEGI 3+

Rock Band
Talking Heads Pack 01 (this pack contains the five Talking Heads tracks listed below) (£5.25/€6.59)
And She Was by Talking Heads (£0.99/€1.49)
Crosseyed and Painless by Talking Heads (£0.99/€1.49)
Girlfriend Is Better by Talking Heads (£0.99/€1.49)
Once In a Lifetime by Talking Heads (£0.99/€1.49)
Take me to the River by Talking Heads (£0.99/€1.49)
Bat Country by Avenged Sevenfold (£0.99/€1.49)
Going Underground by The Jam (£0.99/€1.49)
Guerilla Radio by Rage Against the Machine (£0.99/€1.49)
Supersonic (Live) by Oasis (£0.99/€1.49)
Town Called Malice by The Jam (£0.99/€1.49)
PEGI 12+

Videos (free)

Batman: Arkham Asylum Gadgets Trailer
WET Video Short 1

Blu-ray Trailers (free)

Fast and Furious Trailer

Wallpapers (free)

The Punisher: No Mercy Wallpapers x2
Zen Pinball Wallpapers x2

Premium Themes

Burn Zombie Burn! Theme (£1.19/€1.49)

PlayStation Store via PSP and Media Go

Downloadable Games
Fate/Unlimited Codes (£23.99/€29.99)
PEGI 12+

Pirates of the Caribbean: At World’s End (£23.99/€29.99)
PEGI 12+

Demos (free)

Holy Invasion Of Privacy Badman!
PEGI 12+

Add-On Game Content (also available via the PS3 store)

Prinny: Can I Really Be The Hero? – Marona Of Phantom Island (£2.99/€3.99)
PEGI 7+

Rock Band Unplugged
Lucid Dreams by Franz Ferdinand (£0.99/€1.49)
Riad N’ The Bedouins by Guns N’ Roses (£0.99/€1.49)
PEGI 12+

Themes (free)
DISSIDIA FINAL FANTASY THEME 12, 13 and 14

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kom net achter een andere verbetering in 3.0. Op 576p had ik voor de update altijd een redelijk vaag beeld, maar ik heb hier nooit veel achter gezocht. SD, dus minder mooi. Maar sinds 3.0 is het beeld in 576p scherper. Mijn TV geeft geen resolutie aan, dus ik denk zelf dat het voor de update 480p was. Iemand suggesties?
(waarom 576p? Omdat mijn tv wel 1080i doet, maar geen 720p)

Ow, en de detectie van extra controleller (gitaar, drumkit, dat soort dingen) gaat nu eindelijk helemaal goed. Voor 2.80 zat dat automatisch op de eerste ports. Na 2.80 op de laatste. En nu netjes na de eerste DS3. Wat is het voordeel? Voor 2.80 was het handig om je buzzers of gitaar te unpluggen omdat je anders je DS3 handmatig op het eerste slot moest zetten. Daarna werden in rockband te instrumenten niet herkend zonder ze op een lager slot te zetten. Nu klopt dat.

Kleine dingen, maar fijner dan de meeste andere vernieuwingen.

[ Voor 41% gewijzigd door Shiver23 op 03-09-2009 19:57 ]

PSN: Shiver23

Verwijderd

Kun je overigens met een fictief adres in de US-store iets kopen met je NL credit card die je ook gebruikt voor je NL account?
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:00:
Kun je overigens met een fictief adres in de US-store iets kopen met je NL credit card die je ook gebruikt voor je NL account?
Bij mij lukte dat vroeger wel, maar sinds mijn nieuwe CC niet meer.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:02

RnB

Zo, vandaag een ps3 gekocht, MM Breda had er nog genoeg staan.
Ben reuze tevreden ermee! HDMI naar DVI kabeltje erbij gekocht, heb nu gewoon lekker full hd ermee.

Ik heb trouwens geen problemen met een te grote font, alles ziet er nog superstrak uit.

Getypt vanaf mijn ps3 :9

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
himlims_ schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:09:
misschien beetje misplaatst hier maar wil toch een poging wagen.
Ik heb een PS3, en wang-tang-merk TV HD-ready, maar me geluid is ruk.
Graag zou ik iets willen wat beetje BASS/Volume in mijn livin' room brengt.
5.1 is leuk maar voor mij geen must. Wat zou een goede - goedkope - oplossing kunnen zijn?
Ik heb zelf een 2.1 . de logitech Z-2300 hangen aan me ps3. dat is echt een musthave!! dikke sound. dikke woofer en dik geluid. en het geluid zet ik niet eens op het hardst,heb hem toen nieuw gehaald bij de mediamarkt voor 119 euro. wat ze nu kosten weet ik niet. maar een echte topper waar je geen spijt van krijgt :)

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:00:
www.entropay.com werkt perfect - NL kaart lijkt bij een paar mensen te werken hoewel dat niet zou moeten kunnen.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Grannd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:16:
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:44:
[...]

Bij mij deden alle 3 de controllers het niet meer. Maar dat was niet direct na de update,
Na het synchroniseren met het USB kabeltje heb ik ze overigens weer aan de praat gekregen,
:+

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Frostie schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:01:
[...]

www.entropay.com werkt perfect - NL kaart lijkt bij een paar mensen te werken hoewel dat niet zou moeten kunnen.
Maar die werkt niet met de EU store?

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:53:
Ow, en de detectie van extra controleller (gitaar, drumkit, dat soort dingen) gaat nu eindelijk helemaal goed. Voor 2.80 zat dat automatisch op de eerste ports. Na 2.80 op de laatste. En nu netjes na de eerste DS3. Wat is het voordeel? Voor 2.80 was het handig om je buzzers of gitaar te unpluggen omdat je anders je DS3 handmatig op het eerste slot moest zetten. Daarna werden in rockband te instrumenten niet herkend zonder ze op een lager slot te zetten. Nu klopt dat.

Kleine dingen, maar fijner dan de meeste andere vernieuwingen.
idd handig ja, vind dat bij Buzz inderdaad ook altijd irritant.
moet je eerst je PS3 aanzetten, en dan je usb ontvanger er weer opnieuw indoen.

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tot de laatste update kon ik met mijn PS3 nog prima op mijn SDTV spelen, maar sinds de laatste update in combinatie met een freeze-up in Uncharted, krijg ik geen beeld meer. Aansluiten op een monitor of LCD-TV levert geen probleem op.

Door omstandigheden moet ik wel op de SDTV blijven spelen, maar hoe kan het dat ik voor de update wel beeld had en daarna niet? Of ligt het aan de freeze-up in Uncharted? Het lang indrukken van de powerknop helpt ook niets in dit geval.

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik denk dat je PS3 nog op 720p staat ingesteld ;) Heb je toevallig je PS3 tijdelijk op een LCD TV aangesloten? Probeer de power knop van je PS3 bij het opstarten eens ingedrukt te houden. Op een gegeven moment hoor je een paar piepjes. Als het goed is zijn je beeldsettings nu gereset en doet hij het weer.

stiekem een RTFMmetje ;)

• Shiver23
  • Niet online
Skire schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:28:
Ik denk dat je PS3 nog op 720p staat ingesteld ;) Heb je toevallig je PS3 tijdelijk op een LCD TV aangesloten? Probeer de power knop van je PS3 bij het opstarten eens ingedrukt te houden. Op een gegeven moment hoor je een paar piepjes. Als het goed is zijn je beeldsettings nu gereset en doet hij het weer.

stiekem een RTFMmetje ;)
RTFM-etje? Lang inhouden en settings resetten heeft hij al gedaan en heeft niet geholpen. Vaag probleem zeg.

Sagittarius schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:54:
Tot de laatste update kon ik met mijn PS3 nog prima op mijn SDTV spelen, maar sinds de laatste update in combinatie met een freeze-up in Uncharted, krijg ik geen beeld meer. Aansluiten op een monitor of LCD-TV levert geen probleem op.

Door omstandigheden moet ik wel op de SDTV blijven spelen, maar hoe kan het dat ik voor de update wel beeld had en daarna niet? Of ligt het aan de freeze-up in Uncharted? Het lang indrukken van de powerknop helpt ook niets in dit geval.
Probeer anders 'ns System Settings -> Restore Default Settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Shiver23 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:53:
Ik kom net achter een andere verbetering in 3.0. Op 576p had ik voor de update altijd een redelijk vaag beeld, maar ik heb hier nooit veel achter gezocht. SD, dus minder mooi. Maar sinds 3.0 is het beeld in 576p scherper. Mijn TV geeft geen resolutie aan, dus ik denk zelf dat het voor de update 480p was. Iemand suggesties?
(waarom 576p? Omdat mijn tv wel 1080i doet, maar geen 720p)
Sagittarius schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:54:

Als ik de post van Shiver23 combineer met die van jou, dan zou je kunnen concluderen dat je tv ingesteld staat op alleen accepteren van een NTSC signaal. Misschien kan je in het menu van je tv PAL of MULTINORM selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:20:
[...]

Maar die werkt niet met de EU store?
EU waarom zou je voor de EU store een prepay CC willen gebruiken die je alleen met je CC kan laden?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Na de update naar 3.0 wordt het "classic" theme (dus zonder die glitters) niet meer zwart na 18:00. Nu vertelde ik dat tegen een maatje van mij welke ook een PS3 heeft en die had het nog nooit gezien. Dus ligt het nu aan mij, dus dat het nieuwe theme gewoon niet meer donker wordt na 18:00 of loop ik te ijlen en is dat nooit geweest?
Canerooo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:00:
[...]
Ik heb zelf een 2.1 . de logitech Z-2300 hangen aan me ps3. dat is echt een musthave!! dikke sound. dikke woofer en dik geluid. en het geluid zet ik niet eens op het hardst,heb hem toen nieuw gehaald bij de mediamarkt voor 119 euro. wat ze nu kosten weet ik niet. maar een echte topper waar je geen spijt van krijgt :)
Inderdaad één van de betere 2.1 setjes voor het geld. De stap erna zou de Logitech Z-5500 of de Teufel kunnen zijn. Maar die laatste zijn wel 5.1 en 2-3 maal zo duur als de Z-2300. Overigens kan je met een beperkt budget beter voor 2.1 gaan dan voor 5.1. Dus beter een Logitech Z-2300 dan een X-530. De laatste is wel goedkoper en 5.1, maar kan je meteen na gaan hoe goed de kwaliteit daarvan wel niet moet zijn...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
FeaR1986 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:27:
Na de update naar 3.0 wordt het "classic" theme (dus zonder die glitters) niet meer zwart na 18:00. Nu vertelde ik dat tegen een maatje van mij welke ook een PS3 heeft en die had het nog nooit gezien. Dus ligt het nu aan mij, dus dat het nieuwe theme gewoon niet meer donker wordt na 18:00 of loop ik te ijlen en is dat nooit geweest?
Ik heb 3.0 nog niet, maar normaal gaat de achtergrond wel naar zwart hoor ;) Je loopt niet te ijlen ;)!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Niet online
DCFreak schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 00:03:
[...]

[...]

Als ik de post van Shiver23 combineer met die van jou, dan zou je kunnen concluderen dat je tv ingesteld staat op alleen accepteren van een NTSC signaal. Misschien kan je in het menu van je tv PAL of MULTINORM selecteren?
Nee, ik kan dat niet instellen, maar ik ben wel ergens anders achter gekomen.

De TV lijkt op dit moment helemaal geen video-in meer te accepteren. Niet via AV1, AV2 (beide SCART) en ook niet via AV3 (composiet). Wel geluid, geen beeld.

Tuurlijk kan het zijn dat dat ding van bijna 10 jaar oud de geest geeft, maar het is allemaal erg toevallig op het moment na firmware 3.00 en de freeze in Uncharted. Wilde de TV nog niet vervangen, maar het lijkt er op dat het toch zal moeten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagittarius schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:52:
[...]

Nee, ik kan dat niet instellen, maar ik ben wel ergens anders achter gekomen.

De TV lijkt op dit moment helemaal geen video-in meer te accepteren. Niet via AV1, AV2 (beide SCART) en ook niet via AV3 (composiet). Wel geluid, geen beeld.

Tuurlijk kan het zijn dat dat ding van bijna 10 jaar oud de geest geeft, maar het is allemaal erg toevallig op het moment na firmware 3.00 en de freeze in Uncharted. Wilde de TV nog niet vervangen, maar het lijkt er op dat het toch zal moeten ;(
Hmm geen beeld. Bedoel je daarmee dat het beeld niet aangaat of dat er een storings/blauw/zwart beeld is? Ik neem aan dat je ook andere randapparatuur hebt geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bij mij gaat de 'original' achtergrond sinds een dikke week niet meer op zwart, wordt paars / roze achtig :s Of dat alleen 's avonds is weet ik niet, op de dag ben ik er nooit
Vandaar dat ik het met custom themes doe...

[ Voor 18% gewijzigd door AllSeeyinEye op 04-09-2009 09:06 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die wijzigingen in achtergrondkeur zijn mij nog nooit opgevallen! :S Ik heb de standaard theme ingesteld op blauw, en voor zover ik weet blijft hij ook altijd blauw, ook bij invallen van de nacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Gisteren de Wet demo zitten spelen (uit de US store). Dit moet één van de slechtste games ooit gemaakt zijn. Graphics die die PS2 nog niet waardig zijn en controls die zo beroerd zijn dat ik me zelfs afvraag of deze game zelfs een playtest heeft ondergaan.

Dit is zo echt een game waarbij de makers dachten: we steken een coole chick met wat coole moves en wat bad-ass cliché kerels in het spel en klaar. Het geheel is zo slecht uitgewerkt dat het spel niet cool, maar gewoon lachwekkend belachelijk is geworden.

Ik dacht eerst dat deze misschien een leuke third person action game kon worden, maar juist het omgekeerde is waar. Wet is het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet.

Man man man, er zou een wet moeten bestaan die zo'n slechte software verbiedt van te bestaan.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

DarthDavy schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:28:
Gisteren de Wet demo zitten spelen (uit de US store). Dit moet één van de slechtste games ooit gemaakt zijn. Graphics die die PS2 nog niet waardig zijn en controls die zo beroerd zijn dat ik me zelfs afvraag of deze game zelfs een playtest heeft ondergaan.

Dit is zo echt een game waarbij de makers dachten: we steken een coole chick met wat coole moves en wat bad-ass cliché kerels in het spel en klaar. Het geheel is zo slecht uitgewerkt dat het spel niet cool, maar gewoon lachwekkend belachelijk is geworden.

Ik dacht eerst dat deze misschien een leuke third person action game kon worden, maar juist het omgekeerde is waar. Wet is het schoolvoorbeeld van hoe het NIET moet.

Man man man, er zou een wet moeten bestaan die zo'n slechte software verbiedt van te bestaan.
HAHHAHAHAHAHAHA ik d8 het al, ik was WET aan het volgen op gametrailers en ik d8 al grafisch "mwa" gameplay kan ik niks over zeggen maar als een spel zo wordt gepromote of gehyped is er iets fout.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De kogel is eindelijk door de kerk, en mijn setup is compleet.

Gisteren een Slim gehaald met Killzone 2, en wat klinkt en oogt dat bruut zeg. Ik vind alleen het geluid van het afvuren en herladen van je eigen wapen wat zacht lijken in vergelijking met de rest van de geluiden. Mijn center speaker staat iets dichterbij dan de fronts en alles is ingesteld d.m.v. microfoon setup (H/K AVR-255).

Ook vind ik het vreemd dat Killzone 2 volgens het hoesje Dolby Digital ondersteund, maar dat dit niet te zien is in het display van mijn receiver. Als mijn Humax of mijn DVD speler een film draait met DD of DTS ondersteuning staat dit wél in het display. Bij de PS3 staat er iets van LCPM o.i.d. Het klinkt overigens wel als DD hoor, dus ik heb het idee dat dit gewoon normaal is.

De besturing is, zoals ik al verwachtte, enorm wennen. Jarenlang met toetsenbord en muis gespeeld, dus ja. Soms zit ik echt 10 seconden lang heel zachtes tegen dat pookje te duwen om net die ene centimeter opzij te kunnen richten. Ik ga denk ik toch maar eens op zoek naar een FragFX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:16
Of je gaat gewoon eens CoD: Modern Warfare proberen, dat spel heeft tenminste controls hoe het wel moet!!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha ja das een optie, alleen heb ik dat spel al helemaal grijs gespeeld op de PC in mijn ouderlijk huis (net op mezelf gaan wonen), dus ik vind het zonde om die game nu voor de PS3 te kopen.

Maar als ik jou begrijp is de besturing dus aanzienlijk anders bij CoD dan bij Killzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan je ook toetsenbord/muis gebruiken bij deze games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
FeaR1986 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:27:
Het kan zijn dat hij een custom achtergrond kleur heeft ingesteld, en die wordt (denk ik, niet getest) niet gefade?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:37:
De kogel is eindelijk door de kerk, en mijn setup is compleet.

Gisteren een Slim gehaald met Killzone 2, en wat klinkt en oogt dat bruut zeg. Ik vind alleen het geluid van het afvuren en herladen van je eigen wapen wat zacht lijken in vergelijking met de rest van de geluiden. Mijn center speaker staat iets dichterbij dan de fronts en alles is ingesteld d.m.v. microfoon setup (H/K AVR-255).

Ook vind ik het vreemd dat Killzone 2 volgens het hoesje Dolby Digital ondersteund, maar dat dit niet te zien is in het display van mijn receiver. Als mijn Humax of mijn DVD speler een film draait met DD of DTS ondersteuning staat dit wél in het display. Bij de PS3 staat er iets van LCPM o.i.d. Het klinkt overigens wel als DD hoor, dus ik heb het idee dat dit gewoon normaal is.
Dat hangt ervan af of je bitstream (versterker decodeert signaal) of linear PCM (PS3 stuurt gedecodeerd signaal naar versterker) hebt aangegeven bij de geluidsopties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:55:
[...]

Hmm geen beeld. Bedoel je daarmee dat het beeld niet aangaat of dat er een storings/blauw/zwart beeld is? Ik neem aan dat je ook andere randapparatuur hebt geprobeerd?
Beeld staat wel aan en is gewoon zwart. Wel met een vermelding in de bovenhoek van de actieve verbinding (AV1, AV2 of AV3). Andere apparatuur is inderdaad ook geprobeerd.

Geen idee wat ik hier nou mee aanmoet. Probleem lijkt nu dus verplaatst van de PS3 naar de TV. Hoe dan ook, het is geen onderwerp meer voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
bram1984 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:53:
Haha ja das een optie, alleen heb ik dat spel al helemaal grijs gespeeld op de PC in mijn ouderlijk huis (net op mezelf gaan wonen), dus ik vind het zonde om die game nu voor de PS3 te kopen.

Maar als ik jou begrijp is de besturing dus aanzienlijk anders bij CoD dan bij Killzone?
Bij KZ2 heb je een lichte vertraging bij het aimen; je beweging moet op gang komen als het ware. (De vertraging was trouwens nog langzamer in de oudere versie en is inmiddels aan te passen, zie "precision mode" in je settings) Ik vind het overigens vele malen realistischer dan het CoD systeem, maar dat terzijde.

KZ2 is overigens voor mij ook de eerste fps die ik op de console speel. Ik kan je meegeven dat die controller echt wel gaat wennen. En als je het aimen in KZ2 eenmaal door hebt, dan is de besturing van CoD helemaal een eitje.

[ Voor 13% gewijzigd door Dynamix op 04-09-2009 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:23:
Al die wijzigingen in achtergrondkeur zijn mij nog nooit opgevallen! :S Ik heb de standaard theme ingesteld op blauw, en voor zover ik weet blijft hij ook altijd blauw, ook bij invallen van de nacht :+
Als je het standaardtheme helemaal terugzet naar default, dan verandert (voor 3.0 iig, ik heb 3.0 zelf nog niet geïnstalleerd) de kleur van het theme afhankelijk van de dag van de maand en de intensiteit van de kleur afhankelijk van de tijd van de dag.

Ben ik de enige die de Wet-demo wel leuk vond? Het sfeertje was best ok dacht ik, de controls hadden beter gekund (maar daar valt wel aan te wennen)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Flotter schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:26:
[...]

Ben ik de enige die de Wet-demo wel leuk vond? Het sfeertje was best ok dacht ik, de controls hadden beter gekund (maar daar valt wel aan te wennen)
Ik vond het ook niet zo heel slecht. Controls kunnen inderdaad beter gemoeten, maar het over the top kung-fu sfeertje vind ik goed gedaan. Zat in de demo ook best wat afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Surineeslander schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:23:
[...]

Bij KZ2 heb je een lichte vertraging bij het aimen; je beweging moet op gang komen als het ware. (De vertraging was trouwens nog langzamer in de oudere versie en is inmiddels aan te passen, zie "precision mode" in je settings) Ik vind het overigens vele malen realistischer dan het CoD systeem, maar dat terzijde.

KZ2 is overigens voor mij ook de eerste fps die ik op de console speel. Ik kan je meegeven dat die controller echt wel gaat wennen. En als je het aimen in KZ2 eenmaal door hebt, dan is de besturing van CoD helemaal een eitje.
Ik heb gisteren even gespeeld met de oude versie dan denk ik. Nadat ik mijn PS3 via wifi online heb aangemeld, kreeg ik bij het opstarten van KZ een melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Deze zal dan die precision mode in de settings hebben staan. Ga ik vanavond even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:23
Shiver23 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:48:
[...]

Ik vond het ook niet zo heel slecht. Controls kunnen inderdaad beter gemoeten, maar het over the top kung-fu sfeertje vind ik goed gedaan. Zat in de demo ook best wat afwisseling.
Zat alleen niet echt bijster veel logica in het verhaal, en de graphics in de standaard modus waren nou ook niet bepaald je van het, verder wel een vermakelijk spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flotter schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:26:
[...]

Als je het standaardtheme helemaal terugzet naar default, dan verandert (voor 3.0 iig, ik heb 3.0 zelf nog niet geïnstalleerd) de kleur van het theme afhankelijk van de dag van de maand en de intensiteit van de kleur afhankelijk van de tijd van de dag.
Ah, dat verklaart een hoop. :) Ik moet bekennen dat ik de meerwaarde er niet van zie, ik zit niet tijden naar de XMB te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
bram1984 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:53:

Ik vind van wel. CoD was niet de eerste FPS die ik op een console speelde, Resistance vond ik ook erg lekker spelen bijvoorbeeld. Voordat KZ2 uitkwam was ik helemaal hyped maar toen ie eenmaal uit was en ik em een level gespeeld had was het meer van -O- Die besturing vond ik zó kut, en de mensen waar ik mee samen speel op CoD waren ook binnen een week allemaal terug in de lobbies van CoD.. Maar ja, smaken verschillen en de precision mode maakt idd het spel een stuk speelbaarder, maar voor mij persoonlijk nog steeds niet optimaal

Dus CoD ging er weer in en dat speel ik nog bijna dagelijks :) bijna 23 dagen online (x24 uur) :X :')

[ Voor 19% gewijzigd door Vince22 op 04-09-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 09:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vince22 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:01:
[...]

Ik vind van wel. CoD was niet de eerste FPS die ik op een console speelde, Resistance vond ik ook erg lekker spelen bijvoorbeeld. Voordat KZ2 uitkwam was ik helemaal hyped maar toen ie eenmaal uit was en ik em een level gespeeld had was het meer van -O- Die besturing vond ik zó kut, en de mensen waar ik mee samen speel op CoD waren ook binnen een week allemaal terug in de lobbies van CoD.. Maar ja, smaken verschillen en de precision mode maakt idd het spel een stuk speelbaarder, maar voor mij persoonlijk nog steeds niet optimaal

Dus CoD ging er weer in en dat speel ik nog bijna dagelijks :) bijna 23 dagen online (x24 uur) :X :')
En je hebt ook de alternatief 2 setting geprobeerd voor de controls? Die zijn namelijk bijna identiek aan die van CoD. De standaard controls kon ik ook niet aan wennen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Laatst online: 21-07 22:08
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:05:
Bij mij gaat de 'original' achtergrond sinds een dikke week niet meer op zwart, wordt paars / roze achtig :s Of dat alleen 's avonds is weet ik niet, op de dag ben ik er nooit
Vandaar dat ik het met custom themes doe...
Probeer eens de kleureninstelling (recht onder de 'thema' instelling) op zwart te zetten. Ik denk dat je eens een custom theme hebt ingeladen, en die heeft de achtergrond waarschijnlijk op een ander kleurtje gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Sandyman538 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:07:
[...]

En je hebt ook de alternatief 2 setting geprobeerd voor de controls? Die zijn namelijk bijna identiek aan die van CoD. De standaard controls kon ik ook niet aan wennen.
Ja heb ik geprobeerd, maar ik kan gewoon niet met de bekende controller lag omgaan, zal wel aan mij liggen...
Vond het gewoon té frustrerend!

[ Voor 3% gewijzigd door Vince22 op 04-09-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is het wel mogelijk op zelf de buttons in te stellen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:29:
Is het wel mogelijk op zelf de buttons in te stellen, of niet?
Bij KZ2 niet, er zijn enkele voorgeprogrammeerde controls die je kunt gebruiken. Maar je kunt niet zelf bepalen welke knop wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Met de 3.0 patch kun je zowel de optische als de hdmi uitgang tegelijk gebruiken. Wellicht iets voor de topicstart?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

EfBe schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:16:
[...]

Het kan zijn dat hij een custom achtergrond kleur heeft ingesteld, en die wordt (denk ik, niet getest) niet gefade?
Heb zelf even wat lopen vogelen met de thema's, want wist het zelf nu ook niet meer :+
  • Custom achtergrond is inderdaad 24/7 de ingestelde kleur. En veranderd ook niet aan het einde van de maand.
  • De nieuwe achtergrond - dus met die glitters - verandert wel aan het einde van de maand zoals de oude dat ook deed. Maar wordt in tegenstelling tot de oude niet van 18:00 tot 06:00 zwart van "kleur".
  • Oude achtergrond verandert naar de maand vordert richting de kleur van de volgende maand en gaat in tegestelling tot bovenstaande wel naar zwart van 18:00 tot 06:00.
Niet dat ik het erg vind overigens, want vind het wel wat vrolijker die kleuren in plaats van dat zwart. Was alleen dat ik nu zelf begon te twijfelen.
Overigens ook eens dat Afrika-theme geinstalleerd, maar kan dat alleen maar irritant vinden om eerlijk te zijn. Letters zijn niet meer te lezen door de lucht en wordt echt kriegel van die zebra's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele vergelijkingen tussen de 80gb en de slim

http://www.eurogamer.net/...dware-test-article?page=3

De slim blijkt gewoon veel sneller te zijn met installeren en loaden, das welkom:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:30:
Enkele vergelijkingen tussen de 80gb en de slim

http://www.eurogamer.net/...dware-test-article?page=3

De slim blijkt gewoon veel sneller te zijn met installeren en loaden, das welkom:)
both disks are 5400rpm units, but the Toshiba MK1255GSX in the Slim is packing twice the data density of the Seagate Momentus ST96812AS in the 60GB launch unit.

Is dus een vergelijking tussen de oude PS3 (60GB) en de slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:13
FeaR1986 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:20:
[...]
• De nieuwe achtergrond - dus met die glitters - verandert wel aan het einde van de maand zoals de oude dat ook deed. Maar wordt in tegenstelling tot de oude niet van 18:00 tot 06:00 zwart van "kleur".
[/list]
Vreemd, de nieuwe achtergrond (met glitters) is bij mij 's middags roze en 's avonds zwartig roze. De oude theme was bij mij constant dezelfde kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Laatst online: 21-07 22:08
[...]
Overigens ook eens dat Afrika-theme geinstalleerd, maar kan dat alleen maar irritant vinden om eerlijk te zijn. Letters zijn niet meer te lezen door de lucht en wordt echt kriegel van die zebra's :+
De letters zijn een stuk duidelijker wanneer je de helderheid van 't thema een of twee stapjes lager zet. Dat kan bij de optie 'background', meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
[...]
Als je die background op -2 brightness zet wordt alles weer een stuk beter te lezen, en ziet het er wel vrolijk uit.

Het was alleen wel jammer om te horen dat je voor die animated background een dev license nodig hebt om ze te maken.. Waarschijnlijk meer een commerciele dan een technische beperking, want zo te zien is het gewoon een video loop.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Sentry23 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:27:
[...]

Als je die background op -2 brightness zet wordt alles weer een stuk beter te lezen, en ziet het er wel vrolijk uit.

Het was alleen wel jammer om te horen dat je voor die animated background een dev license nodig hebt om ze te maken.. Waarschijnlijk meer een commerciele dan een technische beperking, want zo te zien is het gewoon een video loop.
Ik denk dat het echt 3D is. Dat valt bij het Afrika theme niet zo op, maar bij die van LBP wel (stuur je wel een x login, kan je hem zelf bekijken). Voor een videoloop lijkt het thema ook te klein met die paar MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de US store een animated Pain theme.Niet dat ik die zou aanschaffen maar .... is er in Europa al 1 animated theme te krijgen?

Ik zie er overigens nog meer...
PixelJunk Monsters: Dynamic Theme ($2.99)

PAIN Dynamic Theme ($2.99)

High Velocity Bowling Dynamic Theme ($2.99)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:57:
In de US store een animated Pain theme.Niet dat ik die zou aanschaffen maar .... is er in Europa al 1 animated theme te krijgen?

Ik zie er overigens nog meer...
PixelJunk Monsters: Dynamic Theme ($2.99)

PAIN Dynamic Theme ($2.99)

High Velocity Bowling Dynamic Theme ($2.99)
Ik zou wel eens willen weten hoeveel van deze crap wordt verkocht. Vraag me echt serieus af wie er geld uitgeeft aan themes en avatars.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor die LBP theme zou ik wel een paar euro overhebben. Erg jammer dat europa hier achter blijft.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:22

TTD

Is het nog verstandig om voor de oude ps3 te gaan? Die vind ik namelijk mooier uitzien dan de slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als je alleen voor het uiterlijk gaat wel. Bovendien krijg je er bij de Fat een game bij.

Ik ben voor de Slim gegaan, omdat ik dat glimmende spuuglelijk vindt. Als je 'm afstoft zit ie binnen 2 uur weer onder het stof. Hij is lekker compact, en daarnaast zuiniger. En volgens iemand hier kan de Slim ook HD geluid via HDMI doorgeven. Voor mij doorslaggevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een PS3 Slim in huis gehaald en die staat aangesloten op een Samsung Full HD tv. Nu heb ik voor het eerst een Blu-ray film gekeken en toen viel het me op dat er boven en onderin beeld een zwarte balk te zien is. Dit is ook zo bij trailers die ik uit de PSN store gehaald heb. Enig idee waaraan dit ligt, of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
TTD schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:32:
Is het nog verstandig om voor de oude ps3 te gaan? Die vind ik namelijk mooier uitzien dan de slim
Slim is zuiniger, sneller, kleiner, stiller, koeler, dus er is vrij weinig reden om nog voor de oude versie te gaan, behalve het uiterlijk misschien, maar dat is persoonlijk :P
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:53:
Ik heb vorige week een PS3 Slim in huis gehaald en die staat aangesloten op een Samsung Full HD tv. Nu heb ik voor het eerst een Blu-ray film gekeken en toen viel het me op dat er boven en onderin beeld een zwarte balk te zien is. Dit is ook zo bij trailers die ik uit de PSN store gehaald heb. Enig idee waaraan dit ligt, of is dit normaal?
Heb je ook nog nooit dvd's gekeken? Films hebben vrijwel altijd zwarte balken boven en onderin, dat komt omdat films vaak een verhouding van 21:9, terwijl tv's 16:9 zijn. Je kan het laten uitrekken, maar dan mis je ondertiteling en ziet alles er langgerekt uit.

[ Voor 48% gewijzigd door Hahn op 04-09-2009 16:57 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:55:
[...]

Slim is zuiniger, sneller, kleiner, stiller, koeler, dus er is vrij weinig reden om nog voor de oude versie te gaan, behalve het uiterlijk misschien, maar dat is persoonlijk :P

[...]

Heb je ook nog nooit dvd's gekeken? Films hebben vrijwel altijd zwarte balken boven en onderin, dat komt omdat films vaak een verhouding van 21:9, terwijl tv's 16:9 zijn. Je kan het laten uitrekken, maar dan mis je ondertiteling en ziet alles er langgerekt uit.
En op de dikke kan je een tweede operating system (Linux) zetten
En de echte hobiest ;-) doet dat natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:55:
[...]

Ja zeker wel, ik dacht altijd alleen dat je met blue-ray dat dus niet had, my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Haze staat in het Intertoys-boek voor €9,95.
Nu weet ik dat die game tijdens de aankondiging echt bejubeld werd, maar dat na de launch de game de hype bij lange na niet waar maakte. Vandaar dat de game door velen ook niet is gekocht en in de vergetelheid is geraakt. Maar is nog geen 10 euro voor die game wel te doen of is zelfs dat nog te veel?
Vads schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:51:
[...]
Vreemd, de nieuwe achtergrond (met glitters) is bij mij 's middags roze en 's avonds zwartig roze. De oude theme was bij mij constant dezelfde kleur.
Er zit inderdaad wel iets kleur verschil in. Maar het wordt 's avonds en 's nachts niet meer helemaal donker zoals het eerst was. Maar dan nog wordt ik echt gek van die glitters die over het nieuwe thema heen zitten. Zou leuk zijn geweest als het even was totdat het opstarten volledig is gedaan en dat de glitters daarna weg zouden faden, maar nu is het me wat te veel...

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 04-09-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Ik denk dat hij met die zin bedoelt dat hij nog wel een keer ( x ) een login stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
FeaR1986 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:24:
Heb je toevallig nog zo'n "X Login"?
Shiver23 bedoelde volgens mij dat hij hem wel een keer ('een x') een gebruikersnaam en wachtwoord wilde sturen waarmee hij die theme kan bekijken. :+

edit: Oeps. Te laat. :z

[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 04-09-2009 17:43 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

*zucht*
Waarom schrijven mensen niet gewoon "keer" maar meteen lui doen met "x".
Krijg je van dit soort misverstanden door :+

Maar dan nog wil ik die login wel hebben, want je kan dingen als thema's (al dan niet gekregen door een bepaalde code) vaker dan één keer downloaden? Zo heeft een maatje van mij ook onder mijn account ingelogd om de Special Power van inFamous te downloaden en te gebruiken. Ik had namelijk de SE en hij niet.

Maar dan nog steeds:
Is Haze €9,95 waard of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
FeaR1986 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:45:
*zucht*
Waarom schrijven mensen niet gewoon "keer" maar meteen lui doen met "x".
Krijg je van dit soort misverstanden door :+

Maar dan nog wil ik die login wel hebben, want je kan dingen als thema's (al dan niet gekregen door een bepaalde code) vaker dan één keer downloaden? Zo heeft een maatje van mij ook onder mijn account ingelogd om de Special Power van inFamous te downloaden en te gebruiken. Ik had namelijk de SE en hij niet.

Maar dan nog steeds:
Is Haze €9,95 waard of niet? :P
Ik Zal het niet meer doen. En zolang je geen familie bent zal je toch je eigen theme moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:51:
[...]
Ik Zal het niet meer doen. En zolang je geen familie bent zal je toch je eigen theme moeten kopen.
Ah oké, duidelijk zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik snap al het gedoe over het nieuwe standaard thema niet zo, de originele van voor 3.0 zit er toch ook nog in? Iedereen blij toch?

Stel dat ik een PS3 slim zou kopen, kan ik dan gewoon de hdd uit mn huidige fat ps3 overzetten in de slim? zonder dat ik al mn saves etc kwijt ben? (en werken mn trophies dan nog?)

Fear: Je zou de demo van haze eens kunnen proberen, kan je zelf zien of het je wat lijkt :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:12

H.Boss

Hugo Boss

Beste Tweakers,

even een vraagje. Heb net even een 320GB(2,5") sata harde schijfje gehaald voor de ps3. Wat moet ik doen voordat ik de harde schijf swap? Savegames kopieren neem ik aan? En is dat dan alles?

Btw: Het betreft een PS3 slim.

[ Voor 7% gewijzigd door H.Boss op 04-09-2009 18:28 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

MrJoker1985 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:25:
Beste Tweakers,

even een vraagje. Heb net even een 320GB(2,5") sata harde schijfje gehaald voor de ps3. Wat moet ik doen voordat ik de harde schijf swap? Savegames kopieren neem ik aan? En is dat dan alles?

Btw: Het betreft een PS3 slim.
Google is your friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Laatst online: 14-09 19:12

H.Boss

Hugo Boss

Bedankt.

Als ik een backup maak van mijn harde schijf via de back up utility. Blijven dan mijn savegames ook daarop staan?

[ Voor 10% gewijzigd door H.Boss op 04-09-2009 18:36 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
MrJoker1985 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:35:
[...]

Bedankt.

Als ik een backup maak van mijn harde schijf via de back up utility. Blijven dan mijn savegames ook daarop staan?
Als je een backup maakt dan is dat een kopie van je complete HD, dus ook je savegames. Er zijn wel een aantal spellen die moeilijk kunnen doen vanwege een nogal strikte kopieerbeveiliging. Mocht je niet zoveel ruimte hebben dan is het aan te raden om demo's en ander spul wat je later weer kan downloaden er af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ FEAR: ik vind haze echt een wreed spel, tenminste , het verhaal is echt leuk en je kan het met zn tweeen uitspelen!!!! spannend verhaal, maar multiplayer is echt wack.

Heb zelf ook 2 vragen.

Heb zojuist een hardisk upgrade gedaan, alles zoals voorschreven gedaan, alleen ik dacht dat je die system software appart op een usb stickje moest opslaan en dan weer op de nieuwe schijf moest plaatsen. ( bedoel dus niet een backup, maar het besturingssysteem wat je dus van de ps3website kan downloaden). Echter toen mn 500 gig erin ging, kon ik na de format meteen verder !! alle acounts stonden er nog , alle instellingen en frimware 3.0. Dus het wordt dus intern opgeslagen op de ps3??

Verder heb ik wel eens dat ik tijdens een grote demo download ga gamen . Dan vergeet ik door het gamen soms dat er een demo aan het dowloaden was, en gooi ik , als ik klaar ben met gamen de ps3 uit.

Als het een grote demo is van bijv 1 tb. wat gebeurd er dan met die mb's die al binnen zijn gekomen? want er staat nergens in de xmb van : download hervatten, of ergens tussen je downloads een icoontje van het spel dat zo goed als binnen was. Zijn dit dan ongebruikte mb's die je hdd vullen en dus geen nut hebben , maar ook niet te wissen zijn?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:05:

Als het een grote demo is van bijv 1 tb. wat gebeurd er dan met die mb's die al binnen zijn gekomen? want er staat nergens in de xmb van : download hervatten, of ergens tussen je downloads een icoontje van het spel dat zo goed als binnen was. Zijn dit dan ongebruikte mb's die je hdd vullen en dus geen nut hebben , maar ook niet te wissen zijn?
iemand?
Zo jij download nogal grote demo's, heb ik nog niet vaak gezien dat ze groter zijn dan je eigen hdd :D ... Maakt niets uit, als je hem uitmaakt zonder te pauzeren en daarna gewoon weer aanmaakt hervat ie vanzelf. Er gaat niks verloren, je kan altijd pauzeren en als je hem halverwege verwijderd blijven ze niet 'hangen' op je ps3, maar worden gewoon verwijderd.

edit: wacht ff, ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je vraag is...

[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 04-09-2009 19:25 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Whoa... Ik ga dan eindelijk ook een PS3 aanschaffen. Voornamelijk voor films, af en toe een gamepje. Films streamen van PC -> PS3 is natuurlijk wel geil (1080i met DTS).

Nu nog ergens een goede deal vinden voor 200~250 euro :) Heb al een aantal verkopers op marktplaats gemailt :)

Hopen dat motogp09 binnenkort uitkomt. Dan hoef ik geen 08 aan te schaffen :)

[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 04-09-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

iemand?
Als je iets aan t downloaden bent dan kan je je ps3 gerust uitzetten. Als je 'm weer aanzet gaan de downloads automatisch verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

RedHat schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:24:
Nu nog ergens een goede deal vinden voor 200~250 euro :) Heb al een aantal verkopers op marktplaats gemailt :)
De andere deal is niet doorgegaan? ;)

Koop dat ding gewoon en doe niet zo moeilijk. Maar om hier de hele tijd in het topic dit te gaan melden is niet echt nuttig volgens mij. :/

Ik zit ook te twijfelen over Haze. Voor 10E is het vast wel een paar uur gameplezier. Maar aan de andere kant, de demo toen was ook niet heel erg super, twijfel twijfel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ FEAR: ik vind haze echt een wreed spel, tenminste , het verhaal is echt leuk en je kan het met zn tweeen uitspelen!!!! spannend verhaal, maar multiplayer is echt wack.
HAZE is inderdaad erg leuk. Lang niet zo slecht als dat het werd verteld. Nee het was geen HALO killer maar zeker geen slecht spel. Bijan alle PS3 spellen zijn in het eerste jaar afgebrand doordat media zelf de games hebben gehyped waarna ze de vaak absurd hoge verwachtingen en kwaliteit niet behaalden. Een haze en een Heavenly Sword zijn hier slachtoffers van.
Heb zelf ook 2 vragen.

Heb zojuist een hardisk upgrade gedaan, alles zoals voorschreven gedaan, alleen ik dacht dat je die system software appart op een usb stickje moest opslaan en dan weer op de nieuwe schijf moest plaatsen. ( bedoel dus niet een backup, maar het besturingssysteem wat je dus van de ps3website kan downloaden). Echter toen mn 500 gig erin ging, kon ik na de format meteen verder !! alle acounts stonden er nog , alle instellingen en frimware 3.0. Dus het wordt dus intern opgeslagen op de ps3??
Bij mijn 60 gig launch PS3 hoefde k ook geen firmware oid mee te nemen en mijn login gebeuren stond gewoon op de PS3 zonder dan ik de restore had gedaan.
Verder heb ik wel eens dat ik tijdens een grote demo download ga gamen . Dan vergeet ik door het gamen soms dat er een demo aan het dowloaden was, en gooi ik , als ik klaar ben met gamen de ps3 uit.

iemand?
Er is een icoontje onder netwerk geloof ik waarbij je de voortgang van je downloads kan volgen. Daar kan je ook halve downloads bijvoorbeeld cancelen, pauzeren ed. Je PS3 gaat nadat je je PS3 weer aan hebt gezet zonder melding gewoon verder met je vooraf opgegeven download op het punt waar hij was gebleven toen je het systeem uit zette. Je kunt er overigens ook voor kiezen om je PS3 de demo of game verder te downloaden en zichzelf uit te zetten na de download. Bijkomend voordeel hierbij is dat je PS3 de demo ook gelijk installeert bij deze situatie. Hiertoe moet je je PS3 uitzetten middels het icoontje helemaal links op je XMB.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Positieve en negatieve cijfer over de verkoop van de slim...

In amerika zijn er volgens vg charts bijna 40.000 meer ps3's verkocht dan vorige week.

Maar in japan zou de slim er juist "slechts" 1040 hebben verkocht terwijl de PS3 normaal zo 8 a 9 duizend per week moet wegzetten.

Heeft iemand een verklaring voor deze cijfers in japan? Of zijn dit gewoon foute cijfers? VG charts is natuurlijk ook niet zo'n betrouwbare site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
swopdark schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:25:
Positieve en negatieve cijfer over de verkoop van de slim...

In amerika zijn er volgens vg charts bijna 40.000 meer ps3's verkocht dan vorige week.

Maar in japan zou de slim er juist "slechts" 1040 hebben verkocht terwijl de PS3 normaal zo 8 a 9 duizend per week moet wegzetten.

Heeft iemand een verklaring voor deze cijfers in japan? Of zijn dit gewoon foute cijfers? VG charts is natuurlijk ook niet zo'n betrouwbare site.
De voorraad is in Japan eerst opgemaakt. In afwachting van de
slim zijn de verkoopcijfers de afgelopen weken steeds lager. In Japan is de slim vanaf gisteren te koop dus ik verwacht volgende week pas goede cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02
Als we dan toch met de geruchten beginnen:

Vgchartz rept er over dat er eind dit jaar een bundle komt in de pal van onder meer GT5!
Zou dit dan toch het bewijs zijn dat deze dit jaar nog komt in Europa??

Edit: hmmz, moet misschien toch iets beter dit topic lezen. Was dus al genoemd.. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door floffert op 04-09-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Dat er een bundel komt met GT5 is geen gerucht als je mij vraagt... d'r heeft al plaatje van gestaan in dit topic, en in het intertoys krantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Sandyman538 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:10:
[...]

De andere deal is niet doorgegaan? ;)

Koop dat ding gewoon en doe niet zo moeilijk. Maar om hier de hele tijd in het topic dit te gaan melden is niet echt nuttig volgens mij. :/

Ik zit ook te twijfelen over Haze. Voor 10E is het vast wel een paar uur gameplezier. Maar aan de andere kant, de demo toen was ook niet heel erg super, twijfel twijfel... :P
Geen reaktie op ontvangen. Was bijna overduidelijk een scam. Maar als het een scam was waarom niet reageren. Beetje vaag allemaal.

En over dat hele tijd in dit topic melden? Ik had alleen dat berichtje op marktplaats gequote waar ik zo mijn twijvels over had :>

MotoGP09/10 komt pas maart volgend jaar uit zie ik. Dat is wel jammer. Ik kan ook zo niet vinden welke tracks er in 08 zitten. Ik wil namelijk Zandfoort flink oefenen zodat wanneer ik weer fysiek op de motor kan stappen ik de baan alvast een beetje ken :) Maarja maart is mooi, om dan hopelijk in juni/juli weer te kunnen motorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Iemand hier met een ps3 en een airport extreme router? Werkt dat? De xbox kan hier namelijk niet mee overweg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 Gran Turismo 5

http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Al die sites waar je em kunt pre-orderen hebben maar een datum gekozen ergens eind van het jaar. Het is in ieder geval zeker dat ie dit jaar nog komt, niet lang na de release van Gran Turismo voor de PSP.

De beste bron over Gran Turismo is www.gtplanet.net. De rest is ruis op de lijn als je het mij vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

lowfi schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:58:
Iemand hier met een ps3 en een airport extreme router? Werkt dat? De xbox kan hier namelijk niet mee overweg....
dit werkt gewoon goed, heb zelf nergens problemen mee :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:11:
HAZE is inderdaad erg leuk. Lang niet zo slecht als dat het werd verteld. Nee het was geen HALO killer maar zeker geen slecht spel. Bijan alle PS3 spellen zijn in het eerste jaar afgebrand doordat media zelf de games hebben gehyped waarna ze de vaak absurd hoge verwachtingen en kwaliteit niet behaalden. Een haze en een Heavenly Sword zijn hier slachtoffers van.
Net toch maar even snel naar de Intertoys gereden, want kon toch geen PS3-spel laten liggen voor €9,99. Mede omdat ik toch wel uitkeek naar Haze alvorens alle negatieve reviews binnen kwamen, vandaar toch de titel maar laten liggen toentertijd. Heb wel het idee dat de Intertoys nog goedkoop aan een UK-batch is kunnen komen. Want van heel de game Haze is nooit meer wat vernomen en nu staat die game opeens in het "grote" boek. Maar wel dus de UK-versie met UK-rating en hoesje. Terwijl ik de game na release gewoon met NL hoesje en NL rating heb zien liggen. Maar maakt verder allemaal niets uit.

Ben nu een half uurtje aan het spelen geweest en het valt me niets tegen. Het is inderdaad geen Halo-killer, maar als je niet met zulke verwachtingen begint te spelen dan is er niets aan de hand. Voor €9,99 zeker geen miskoop, denk zelfs nog beter dan de €19,99 die ik voor Bioshock heb neergelegd :+
Fatal Mind schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:42:
Dat er een bundel komt met GT5 is geen gerucht als je mij vraagt... d'r heeft al plaatje van gestaan in dit topic, en in het intertoys krantje.
Alleen houdt de Intertoys zich wel ingedekt met een release van "eind 2009". Dus kan alle kanten op. Alle andere data van games als Uncharted 2, Halo ODST, Forza 3, Assassin's Creed 2 en Call of Duty 4: Modern Warfare 2 heb ik wel in de agenda staan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Op de GamesCom zijn flyers uitgedeeld bij de Gran Turismo stand waarop stond dat GT5 "Q4 2009" uitkomt :) Het is dus al gewoon bekend dat hij dit jaar nog uitkomt!

En nog een nice little fact: De 40GB en 60GB versies van de PS3 hebben onboard flashgeheugen waar de firmware op staat. De 80GB, 160GB en de nieuwe Slim hebben dit flash geheugen niet, die slaan de firmware op de harde schijf op.
himlims_ schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:09:
[...]

Jabra!!! even naar telecomwinkel hobbelen en bekijken welke voor jou plezierig zit.
voel je ergens druk of ongemakkelijk, direct vnaaf stappen (als je langdurig in hebt gaat gruwelijk irriteren)

Ik heb zelf een BT-500v (groot .. maar zit achter mijn oor, en daardoor erg natuurlijk)
Laatst ging ik naar bed; headset nog op, totaal niet gemerkt
Aha! Smeerpoets >:) Dan heb jij niet je tandjes gepoetst voor het slapen gaan! Anders had je in de spiegel wel gezien dat je hem nog op had :+

[ Voor 44% gewijzigd door Skire op 04-09-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Vanmiddag de demo van Fight NIght 4 gedownload, maar dat is wel een lekker spel zeg! Heb er al heel wat ronden Ali - Tyson op zitten. De besturen werkt lekker, klinkt goed en ziet er erg goed uit. Aanradertje.

Overigens, ik ben op zoek naar games die de mogelijkheid hebben om online te co-oppen, het liefst door een storyline heen. Klopt het dat RE5 en Resistance 1 daar een van de weinigen in zijn?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
cheiron schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:09:
Vanmiddag de demo van Fight NIght 4 gedownload, maar dat is wel een lekker spel zeg! Heb er al heel wat ronden Ali - Tyson op zitten. De besturen werkt lekker, klinkt goed en ziet er erg goed uit. Aanradertje.

Overigens, ik ben op zoek naar games die de mogelijkheid hebben om online te co-oppen, het liefst door een storyline heen. Klopt het dat RE5 en Resistance 1 daar een van de weinigen in zijn?
Jup dat klopt. Resistance 1 wil ik je trouwens afraden :P Spel is echt ontiegelijk saai en ongeïnspireerd. Resident Evil 5 daarentegen, man man man wat een gruwelijk spel! Je moet alleen niet met de CPU gaan spelen, want die schijnt nogal tergend te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 10:23
Skire schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:26:
[...]

Jup dat klopt. Resistance 1 wil ik je trouwens afraden :P Spel is echt ontiegelijk saai en ongeïnspireerd. Resident Evil 5 daarentegen, man man man wat een gruwelijk spel! Je moet alleen niet met de CPU gaan spelen, want die schijnt nogal tergend te zijn.
Nou nou, wat zijn we toch weer enorm objectief bezig :P Wat je er ook van vindt, er zijn niet al 3 Resistance delen gemaakt(inclusief PSP spin-off) omdat de eerste zo'n enorm slecht was? Het kan je game niet zijn, maar dat maakt de game niet slecht, dan moet je gewoon zeggen dat het jou ding niet was.

Ik heb persoonlijk heb weer weinig met RE5, maar op zich is het een gruwelijk spel als je ervan houdt... Maar afhankelijk van je voorkeuren zal je met beiden geen miskoop doen ;)

Bij Resistance 1 kan je trouwens heel de story mode doorspelen met geloof wel 8 spelers gewoon op 60fps, persoonlijk veel plezier aan beleefd, ook met me broer die helemaal niets met games(is FIFA echt een game te noemen? Hij is gewoon voetbal freak ;) ), laat staan shooters heeft...

[ Voor 14% gewijzigd door Rctworld op 04-09-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Skire schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:26:
[...]

Ik snap niet dat je hem resistance afraad want ik vond het een erg vermakelijke shooter (en ik ben absoluut geen shooter fan). Resident evil dan weer geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er iemand de Mini Ninjas-demo uitgeprobeerd? Het spel kost nu als pre-order 18 pond bij zavvi.co.uk. Ik vond de demo zelf erg leuk en voor deze prijs bestel ik een exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Fietsbel schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:24:
[...]

dit werkt gewoon goed, heb zelf nergens problemen mee :)
Ik dank u vriendelijk ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.