je kan er op wachten maar inmiddels is de nieuwe firmware van Sony wederom op het niet weldoordeachte internet verkettert tot absolute ramp.
telegraaf
Ik ben overigens reeds gewent aan het wat grotere lettertype. Ik hoop dat ze de zwarte balken nog zullen oppoetsen of er een soort van gamercards van zullen maken. Anders mogen ze het wel weer terugzetten.
telegraaf
Dat er wat problemen zijn zal niemand verder ontkennen. Dit soort problemen ontstaan altijd. Maar om nu dit vet gedrukte te beweren....Verschillende gamers lukt het niet om een draadloze verbinding te leggen tussen hun controller en de console. Vooral de witte draadloze DualShock-controller lijkt dit probleem te hebben. Verder blijkt Uncharted tijdens speelsessies te bevriezen. Met de problemen blijkt het geen verschil te maken of je in het bezit bent van een oude”PlayStation 3 of het nieuwere slanke model.
Update 3.0 zou onder andere nieuwe features installeren voor de trophies, vriendenlijsten en dynamische achtergronden voor het menu. Het is niet de eerste keer dat een update van Sony meer last dan plezier oplevert. Vorig jaar ontstonden er nog problemen met update 2.4.
Ik ben overigens reeds gewent aan het wat grotere lettertype. Ik hoop dat ze de zwarte balken nog zullen oppoetsen of er een soort van gamercards van zullen maken. Anders mogen ze het wel weer terugzetten.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop