iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Verwijderd
ik kan je hier een antwoord opgeven.Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:23:
[...]
Hoe gaat dat uberhaubt werken met een niet Sony tv vraag ik mij af? Volgens mij is de enige optie de Bravia link en die heeft een Panasonic TV niet.
ik heb zojuist de optie "controle voor HDMI"aangezet. en daarna de tv en playstation uitgezet.
Daarna zette ik de tv weer aan, en vervolgens selecteerde ik de HDMI ingang waar de PS3 slim op aangesloten staat.
(Dit is met een Panasonic tv met Viera link )
Tot mijn grote vreugde ging de PS3 slim ook aan!!
Je kan werkelijk alles ermee doen, online gaan, je wachtwoord invullen noem maar op en het lukt.
Er is alleen een Maar!
Bladeren door het menu gaat iets langzamer, je moet nu elke keer een richtingstoets indrukken, het bladert
niet door!
Voor de Logitech eigenaren
De Logitech afstand bediening werkt ook met de PS3 slim
Je moet je Logitech gewoon in de tv stand laten staan
Dus koop niet de losse Logitech adapter !!!
Tenminste , alle standaard functies werken.
je kan bv niet inzoomen omdat je daar de L3 knop voor nodig hebt.
En dit is geen standaard functie van een tv.
Alle functies zijn met de Logitech te bedienen.
Alleen moet ik nog wel uitzoeken hoe je de L1,L2,R3,R1,L2 en R3 knoppen werkend krijgt
dit voor b.v. de zoom functie
heeft iemand hiervoor een idee???
Wil je niet meer Spelen?
je hoeft alleen je TV uit te zetten, en je PS3 slim gaat ook direct uit!!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 19:22 ]
Ja maar je moet wel back-up maken en restoren EN firmware vanaf USB stick installeren nadat ie voor het eerst met de nieuwe HDD opstart.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:19:
wOOOOOt net ff 500 gb harde skijfie in men ps3tje geduwd werkt perfect, geen savegames, trophys of andere crap verloren hartstikke fijn olé, firmware 3.0 ook geen problemen mee beide DS3 controllers werken perfect
Ik heb gelukkig ook al m'n savegames nog. Verbaasde me alleen dat m'n oude PS3 voor een back-up uren nodig had om 13 GB te produceren en terugzetten amper een minuut duurde. Waarschijnlijk zaten de downloads voor Home, alle game patches e rook bij en zet ie die niet terug.
Jammer alleen dat Killzone encrypted/locked savegames heeft dus die ben ik kwijt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Ook, als ik mijn PS3 in HD (16:9) op mijn 16:10 monitor speel, krijg ik dan zwarte balken of wordt het beeld vergroot tot 1080p (en dat ik dan een stuk zijkant mis)?
Volgens mij mis je wat van de zijkanten.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:38:
Ik kan geen Optical Out->Line-in coverter vinden hoor, bestaan die wel?
Ook, als ik mijn PS3 in HD (16:9) op mijn 16:10 monitor speel, krijg ik dan zwarte balken of wordt het beeld vergroot tot 1080p (en dat ik dan een stuk zijkant mis)?
Maar waarom een optical Out --> Line-in Converter?
Gewoon beeld via HDMI en geluid via AV-multi-out (tulpstekkers) naar je audioset, zo heb ik het ook en werkt prima.
Heb je met een 16:10 geen balken aan de bovenkant ten opzichte van een 16:9 scherm?PearlPumpkin schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:51:
[...]
Volgens mij mis je wat van de zijkanten.
Maar waarom een optical Out --> Line-in Converter?
Gewoon beeld via HDMI en geluid via AV-multi-out (tulpstekkers) naar je audioset, zo heb ik het ook en werkt prima.
16:10 is 1920 x 1200 en 16:9 is 1920 x 1080. Dus de horizontale resolutie is gelijk, maar de pixels in de hoogte (120 stuks) worden bij 16:10 niet gebruikt. Of is die denkwijze verkeerd?
Verder heb je wel gelijk over het geluid. Gewoon het beeld instellen via HDMI en geluid via de AV-out. Overigens bestaan er wel van zulk soort adapters, maar het is gewoon zonde van het geld aangezien Sony dus bovenstaande mogelijk heeft gemaakt.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Wat ik in jouw geval zou doen is een HDMI-DVI kabel gebruiken om je PS3 op je monitor aan te sluiten. Voor het geluid gebruik je standaard AV-kabel die je erbij krijgt. Hieraan heb je een standaard tulp-aansluiting die je op een versterker of speakers aan kan sluiten.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:38:
Ik kan geen Optical Out->Line-in coverter vinden hoor, bestaan die wel?
PSN: Shiver23
Verwijderd
khad al mijn savegames opgeslagen en men trophys gesynct heb vervolgens backupje gemaakt via systeem menu alles op mijn externe hd van 500 gyg geknalt, dus ook die firmware update..schijfie vervangen backup gerestored en alles stond er weer perfect op zoals het was. ik moest 18 gyg backuppen heeft me in totaal 3 uurtjes ofzo gekost.loekf2 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:37:
[...]
Ja maar je moet wel back-up maken en restoren EN firmware vanaf USB stick installeren nadat ie voor het eerst met de nieuwe HDD opstart.
Ik heb gelukkig ook al m'n savegames nog. Verbaasde me alleen dat m'n oude PS3 voor een back-up uren nodig had om 13 GB te produceren en terugzetten amper een minuut duurde. Waarschijnlijk zaten de downloads voor Home, alle game patches e rook bij en zet ie die niet terug.
Jammer alleen dat Killzone encrypted/locked savegames heeft dus die ben ik kwijt.
Ik heb zelf de Samsung syncmaster 206bw en heb tijdens het gamen nog geen balken aan de bovenkant gehad.FeaR1986 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:57:
[...]
Heb je met een 16:10 geen balken aan de bovenkant ten opzichte van een 16:9 scherm?
16:10 is 1920 x 1200 en 16:9 is 1920 x 1080. Dus de horizontale resolutie is gelijk, maar de pixels in de hoogte (120 stuks) worden bij 16:10 niet gebruikt. Of is die denkwijze verkeerd?
Verder heb je wel gelijk over het geluid. Gewoon het beeld instellen via HDMI en geluid via de AV-out. Overigens bestaan er wel van zulk soort adapters, maar het is gewoon zonde van het geld aangezien Sony dus bovenstaande mogelijk heeft gemaakt.
Laatst weer eens even wat tijd verspild op Home. En tijdens het pokeren in het EA gedeelte zag ik dat ik zowel aan de linker als aan de rechterkant wat van het beeld mistte.
Dit was mij overigens nooit zo opgevallen tijdens andere spellen/films e.d.
Vandaar mijn reactie dat je volgens mij wat aan de zijkanten mist.
Verder kun je qua geluid inderdaad het beste gewoon AV-out > Line-in (3,5mm) doen inderdaad, daarnaast bestaan optical out > line in kabels ook niet. Hiervoor zul je dan een aparte adapter moeten kopen en die zijn relatief prijzig.
Verwijderd
1ste gedeelte wederom niks mis mee, 2de gedeelte laat het toch eens achterwegen de 360 erbij te halen, het is al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat het niet gewenst is en dat er altijd reacties op komen die weer op een loze discussie uitkomen. Ik heb geen xbox360 en het boeit me geen hol of die beter werkt.Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:44:
[...]
Hoezo? Als Sony ook zou betatesten door de update iets eerder aan een selecte groep te releasen dan hadden ze dit probleem zeker kunnen verhelpen voor een algehele release.
[...]
Ik ken niemand die ooit een error heeft gehad met update van zijn 360. En waarom begin je in hemelsnaam meteen te bashen? Ik heb beiden thuisstaan. Niet alleen erger ik me gruwelijk aan het updaten van de PS3 dat telkens tien minuten duurt ofzo, maar als ze dan ook nog eens slecht testen. Volgens mij heb ik al een jaar niet meer ge-update omdat het gewoon te lang duurt.
Wat dat betreft werkt het bij de Xbox360 gewoon beter, kun je weer gaan roepen wat je wil.
Als ik je verhaal goed begrijp dan kun jij de PS3 Slim "via" de tv bedienen. De conclusie dat de Logitech Harmony ook met de PS3 Slim werkt lijkt me dan niet juist. Dit werkt doordat je via je TV de PS3 Slim kan bedienen en de Logitech Harmony doet natuurlijk alleen de afstandbediening van de tv "na". Dat zeg je zelf al met "Je moet je Logitech gewoon in de tv stand laten staan...".Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:36:
[...]
ik kan je hier een antwoord opgeven.
ik heb zojuist de optie "controle voor HDMI"aangezet. en daarna de tv en playstation uitgezet.
Daarna zette ik de tv weer aan, en vervolgens selecteerde ik de HDMI ingang waar de PS3 slim op aangesloten staat.
...
Je kan werkelijk alles ermee doen, online gaan, je wachtwoord invullen noem maar op en het lukt.
Er is alleen een Maar!
...
Voor de Logitech eigenaren
De Logitech afstand bediening werkt ook met de PS3 slim![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je moet je Logitech gewoon in de tv stand laten staan...
Neemt niet weg dat dit een handige ontwikkeling is natuurlijk!
[ Voor 23% gewijzigd door fmb op 02-09-2009 19:44 ]
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
NOSIG

[ Voor 17% gewijzigd door ymmv op 02-09-2009 20:18 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ga er maar vanuit dat het hoesonwerp anders wordt. Er is ook al een nieuwe cover van Eye Pet te vinden op Amazon.co.ukJumpman schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:41:
Gaat Sony echt de covers veranderen van de games? Zou dit wel jammer vinden, Dan is je mooi opgebouwde collectie niet meer in dezelfde stijl.
Ik ben benieuwd wanneer 3rd parties het nieuwe ontwerp overnemen. Ik neem aan dat Sony dit verplicht zal gaan stellen.
[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 02-09-2009 20:50 ]
Klopt, heb ik ook gezien, maar ik dacht dat dit de hoesjes zouden worden voor PSN games, dus hoes met kaartje met scratch code erin, voor in de winkel. Dus niet een helemaal nieuw hoes ontwerk voor Retail Blu-Ray games.ymmv schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:49:
[...]
Ga er maar vanuit dat het hoesonwerp anders wordt. Er is ook al een nieuwe cover van Eye Pet te vinden op Amazon.co.uk
Ik ben benieuwd wanneer 3rd parties het nieuwe ontwerp overnemen. Ik neem aan dat Sony dit verplicht zal gaan stellen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Must Have!ymmv schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:17:
Volgens de PS3-blog komt de nieuwe Ratchet & Clank op 27 okt in de VS uit. Deze titel krijgt ook het nieuwe cover-ontwerp:
[afbeelding]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Natuurlijk heb je helemaal gelijk dat je niet de PS3 Slim direct bedient!fmb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:37:
[...]
Als ik je verhaal goed begrijp dan kun jij de PS3 Slim "via" de tv bedienen. De conclusie dat de Logitech Harmony ook met de PS3 Slim werkt lijkt me dan niet juist. Dit werkt doordat je via je TV de PS3 Slim kan bedienen en de Logitech Harmony doet natuurlijk alleen de afstandbediening van de tv "na". Dat zeg je zelf al met "Je moet je Logitech gewoon in de tv stand laten staan...".
Neemt niet weg dat dit een handige ontwikkeling is natuurlijk!
Je drukt op de logitch afstandbediening een knop in, en dat signaal gaat dan natuurlijk via de HDMI kabel naar de PS3 Slim.
Maar dat maakt toch niet uit? je hebt toch altijd de TV aanstaan als je met de PS3 bezig bent.
Alle standaard (TV) buttons werken prima en zijn ook goed te gebruiken.
Maar, buttons als L1,L2 en L2 werken niet. maar deze gebruik je toch alleen met games.
Deze buttons vind je namelijk niet onder de standaard knoppen van je TV.
Maar mijn tv heeft b.v wel de knop "options" en hiermee kun je tijdens een bl-ray of dvd kijken dat beeld te voorschijn waar alle knoppen te zien zijn.
Dus taal instellingen beeldinstelling , hoofdmenu en alle andere standen zijn gewoon met de Logitech in te stellen.
Alleen als je direct de play knop indrukt zal er niets gebeuren ( dit is namelijk geen standaard tv knopje)
maar met de knop "OK" kan je de schijf starten en op pauze zetten.
als ik nu de tv aanzet, en de hdmi aansluiting selecteer waar de PS3 slim aanhangt, gaat de PS3 Slim direct aan.
Via de HDMI aansluiting krijgt de PS3 slim dus een signaal!
Als ik op de logitech de "uit knop" indruk, gaan zowel de tv als de PS3 slim uit!!
De specifieke PS3 Slim functies zijn er niet bij te zetten.
Waarom niet? omdat deze knoppen niet in je tv menu zit en je kan ze niet via "knoppen aanpassen" erbij zetten.
Je kan ze wel erbij zetten, maar dat heeft geen zin.
je moet dan namelijk een activiteit erbij aanmaken (game console).
Maar dan moet je in het TV menu van de logitech software ook Game console aangeven om de knoppen in het menu te selecteren.
En dan heb je echt de Bluetooth nodig!
en dit ondersteund Logitech niet
ik hoop dat je het begrijpt wat ik bedoel
Zeker niet zaligmakend, maar wel weer een extra optie die best wel handig is
Mooi, dan zijn we het met elkaar eens.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:18:
[...]
Natuurlijk heb je helemaal gelijk dat je niet de PS3 Slim direct bedient!
...
Maar dat maakt toch niet uit? je hebt toch altijd de TV aanstaan als je met de PS3 bezig bent.
De rest van je verhaal is goed te volgen en ik had het best handig gevonden als de eerdere PS3 dit ook had ondersteund. Dan had ik anderhalf jaar geleden geen http://www.ps3toothfairy.com/ hoeven kopen...
De reden waarom ik reageerde is omdat de werking hiervan volledig afhankelijk is van je tv. Ondersteunt je tv dit niet dan werkt het niet. Het zou jammer zijn als iemand dit forum leest en denkt dat de Logitech Harmony direct met de PS3 slim kan communiceren...
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Verwijderd
ik begriip je punt!.fmb schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:33:
[...]
De reden waarom ik reageerde is omdat de werking hiervan volledig afhankelijk is van je tv. Ondersteunt je tv dit niet dan werkt het niet. Het zou jammer zijn als iemand dit forum leest en denkt dat de Logitech Harmony direct met de PS3 slim kan communiceren...
je hebt helemaal gelijk, het aantal mogelijkheden zal per TV verschillend zijn.
De logitech communiceert zeker niet rechtstreeks met de PS3 Slim, maar gaat via de TV en de HDMI kabel
voor mij is het wel handig.
Flickr PSN ID= cheironnl
Iemand een idee hoe dat komt
gewoon nee.
Omdat je geen Slim hebt?SanderPS3 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:54:
Mijn Sony Bravia werkt ook niet met de Ps3,
Iemand een idee hoe dat komt?
Omdat je de optie niet aan hebt staan op je TV en/of PS3?
Verwijderd
Volgens mij heeft jouw TV het volgende:cheiron schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:48:
Helaas mijn Samsung 7 serie ab geeft geen sjoege op de PS3. Ach, het was grappig geweest, maar of ik nu de controller gebruik of een ab maakt ook niet veel uit
Anynet+ (HDMI-CEC) .
ik denk dat bij jou het ook moet werken, heb je in het menu de optie dat de hdmi verbinding moet communiceren met andere hdmi apparaten aangezet?
Net even geprobeerd maar die van mij doet ook niks. Zit wel een receiver tussen (al gaat m'n tv wel op game mode als ik de PS3 aanzet dus er komt wel iets van een speciaal signaal door).SanderPS3 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:54:
Maar was alleen bij de nieuwe PS3 Slim toch?
Nouja boeit mij niet verder
PS3 Fat toevallig? Het werkt bij mij ook niet nl.SanderPS3 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:54:
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Maargoed, gaat niet lukken dus
Ik heb hem hier rechtstreeks via HDMI op mn TV aangesloten, maar komt verder niks door qua game modes ofzoiets.
Welke TV heb je ?
gewoon nee.
Jup, maar ook dan ziet de tv hem niet. Als het moet werken zal het wel zo een sullig iets zijn als "moet in hdmi poort 1 zitten " oidVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:56:
[...]
Volgens mij heeft jouw TV het volgende:
Anynet+ (HDMI-CEC) .
ik denk dat bij jou het ook moet werken, heb je in het menu de optie dat de hdmi verbinding moet communiceren met andere hdmi apparaten aangezet?
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
misschien alles even uit en aanzetten?cheiron schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:01:
[...]
Jup, maar ook dan ziet de tv hem niet. Als het moet werken zal het wel zo een sullig iets zijn als "moet in hdmi poort 1 zitten " oid
DAn wordt het misschien pas doorgegeven, ik moest dat ook even doen
Bij mij zit het ook op hdmi 2 dus dat lijkt met niet aan de orde
Vooral handig als je bijv. weg moet of wil slapen: je drukt op de aan/uit knop van de afstandbediening van de tv en zowel de tv als de ps3 slim gaan tegelijk uit. Die dynamische thema's vind ik ook wel gelikt eruit ziet (die met die sterretjes, maar ook die safari thema welke je op youtube kunt bekijken)
Na de 3.0 update is deze 1x vastgelopen, maar daarna ging ie vanzelf weer aan.
Ik kan ook bevestigen dat je idd met de afstandsbediening van de tv de ps3 slim kunt bedienen!
Ik heb hier een panasonic TH-37PV70 hangen.
Het gaat iets trager, maar het functioneert wel.
In het menu van de ps3 bij Instellingen-> systeeminstellingen -> Controle voor HDMI aanzetten.
TV aan en uit, natuurlijk in de tv ook zorgen dat (in mijn geval) Viera link is geactiveerd.
Ik vind het wel een beetje frappant dat Viera link bij mij niet werken met een Panasonic DVD recorder, nota bene ook met Viera Link, en deze Sony doet het wel gewoon.
Ik kan met de Panasonic afstandsbediening alle functies bedienen voor bv het afspelen van films.
Pauzeren, spoelen, en met de 'option' toets breng ik het menu naar voren welke normaal onder het groene driehoekje zit. Perfect dit, dus die bluetooth afstandsbediening die hoef ik niet te kopen.
[ Voor 18% gewijzigd door hondapower op 02-09-2009 22:49 ]
Wat hebben mensen tegen paypal/ideal
wel originele dus
PSN & XBL: Denkoyugo
SCEE is weer fijn bezig. De God of War Collection staat dit jaar alleen voor de US gepland. Sony Europe heeft zogenaamd geen ruimte in het release-schema om deze titel mee te nemen.ymmv schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:43:
De Playstation-blog heeft nieuw nieuws:
SONY COMPUTER ENTERTAINMENT AMERICA ANNOUNCES
GOD OF WAR® COLLECTION, A NEW COMPILATION OFFERING FOR PLAYSTATION®3
Exclusive God of War® and God of War® II Blu-ray Disc Compilation
Available This Holiday Season
FOSTER CITY, Calif., September 1, 2009 – Sony Computer Entertainment America (SCEA) announced today a new and exclusive PlayStation®3 (PS3™) offering for the critically acclaimed God of War® franchise, God of War® Collection. Scheduled for release this holiday season, God of War Collection will feature reworked versions of both God of War® and God of War® II on a single Blu-ray Disc™ at full 1280 x 720 resolution. Both critically acclaimed games, which were originally developed for the PlayStation®2 computer entertainment system, have been remastered with anti-aliased graphics running at 60 frames per second for a smooth gameplay experience on the PS3 system. Additionally, the Blu-ray Disc compilation will bring PlayStation®Network (PSN) trophy support to the franchise for the first time (included for both games). God of War Collection offers substantial value to PS3 consumers, the compilation of both best-selling games costing just $39.99 MSRP.
Dat wordt dus importeren.“We are currently looking into options to bring God of War I and II to SCEE consumers on PS3; however it will not be possible to release the games this calendar year. We will provide further information in due course.”
hondapower schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:43:
[...]
Ik vind het wel een beetje frappant dat Viera link bij mij niet werken met een Panasonic DVD recorder, nota bene ook met Viera Link, en deze Sony doet het wel gewoon.
Ik kan met de Panasonic afstandsbediening alle functies bedienen voor bv het afspelen van films.
Pauzeren, spoelen, en met de 'option' toets breng ik het menu naar voren welke normaal onder het groene driehoekje zit. Perfect dit, dus die bluetooth afstandsbediening die hoef ik niet te kopen.
Heb je hiervoor wel een 'juiste' HDMI kabel gebruikt? Volgens mij moet je hier namelijk per se een 1.3 kabel voor gebruiken. Dus misschien eens proberen met de kabel van je PS3
EDIT: ontopic heb ik eigenlijk ook nog iets. Vandaag Katamari Forever besteld. Deze zou op 18 september in de EU (Nederland) uit moeten komen, dus nog maar twee weekjes. Bij NedGame was deze trouwens het goedkoopste voor net geen vier tientjes.
[ Voor 13% gewijzigd door alex3305 op 02-09-2009 23:56 ]
Maar nu ik dit lees een paar pagina's terug
is het misschien beter dat ik er gewoon morgen of overmorgen om ga? Ik had wel gedacht dat de prijs gewoon 299 ging zijn met het spel er bij. Wachten is waarschijnlijk sowieso beter maar ik sta echt te springen om op de nieuwe TV es een BluRaytje of spel op te knallen.* Pack PS3 Slim + Gran Turismo 5 : 339€ - Date de Sortie : 04 Décembre 2009 - 75.000 unités.
Een pack zou het wel wat handiger maken, een extra controller kost al snel 50 euro? Overigens ligt het budget gaming topic een beetje dood de laatste tijd. Zou het wel zien zitten om Motorstorm 2 en Killzone 2 in Platinum op te pikken ineens, waar doe ik dat best?
Of heeft er iemand leuke insider info over aankomende packs?
[ Voor 3% gewijzigd door Th1x4nG op 03-09-2009 00:23 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
UK Games zijn toch ook gewoon PAL games? Ik zit namelijk te denken om Modern Warfare 2, Uncharted 2 en Gran Turismo 5 uit de UK te bestellen. Normaal gezien kon DLC me niet zo schelen omdat ik geen CC had, maar nu met die PSN Cards lijkt het me toch leuk om af en toe DLC te kopen. Ik weet namelijk dat in de NL store DLC voor een NTSC game kopen geen nut heeft.
op www.mymemory.co.uk kost hij omgerekend 25 euro inclusief verzendkosten. daar kun je wel gewoon met paypal betalenDenko schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:47:
Weet iemand waar je voor een beetje een normaal bedrag dat keyboardje kan regelen. Beste wat ik heb gevonden is 45 Euro, maarja, 25 euro is die er ook, alleen dan heb je creditcard nodig en die heb/wil ik dus niet.
Wat hebben mensen tegen paypal/ideal![]()
wel originele dus
[ Voor 39% gewijzigd door Skire op 03-09-2009 00:32 ]
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Trieste zaak dat de klant minder belangrijk wordt geacht dan een op commerciële basis geprioriteerd release schema. Dubbel triest omdat er inderdaad het importeer alternatief is, waardoor SCEE veel verkopen gaat missen, en dat is dan weer niet erg commercieel, dus waar zijn ze mee bezig?ymmv schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:16:
[...]
SCEE is weer fijn bezig. De God of War Collection staat dit jaar alleen voor de US gepland. Sony Europe heeft zogenaamd geen ruimte in het release-schema om deze titel mee te nemen.
[...]
Dat wordt dus importeren.
Ik denk overigens dat importeren (inclusief de verzendkosten) goedkoper zal zijn dan waarvoor het hier in de winkel zal komen te liggen, dus vanuit dat opzicht is het ook wel weer klantvriendelijk
Dit is trouwens de cover

Verwijderd
UK=PALSkire schreef op donderdag 03 september 2009 @ 00:30:
Even een heel andere vraag:
UK Games zijn toch ook gewoon PAL games? Ik zit namelijk te denken om Modern Warfare 2, Uncharted 2 en Gran Turismo 5 uit de UK te bestellen. Normaal gezien kon DLC me niet zo schelen omdat ik geen CC had, maar nu met die PSN Cards lijkt het me toch leuk om af en toe DLC te kopen. Ik weet namelijk dat in de NL store DLC voor een NTSC game kopen geen nut heeft.
[...]
op www.mymemory.co.uk kost hij omgerekend 25 euro inclusief verzendkosten. daar kun je wel gewoon met paypal betalen
Heb gister mn launch PS3 verkocht en een Slim weergekocht
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Niet alleen dat, maar stel dat GoW3 in maart komt, en dat zit er wel in, dan zit de europeaan met een ps3 en geen ps2 met een deeltje 3 waar hij/zij de 1e twee delen niet gespeeld heeft, en dat had niet gehoeven, dus gaan ze dan alles in 1 uitbrengen? dan moet je eerst door de 1e 2 delen heen voordat je aan 3 kunt beginnen. Nu heb je daar die 2/3 maanden mooi de tijd voorDCFreak schreef op donderdag 03 september 2009 @ 02:17:
[...]
Trieste zaak dat de klant minder belangrijk wordt geacht dan een op commerciële basis geprioriteerd release schema. Dubbel triest omdat er inderdaad het importeer alternatief is, waardoor SCEE veel verkopen gaat missen, en dat is dan weer niet erg commercieel, dus waar zijn ze mee bezig?
Ik denk overigens dat importeren (inclusief de verzendkosten) goedkoper zal zijn dan waarvoor het hier in de winkel zal komen te liggen, dus vanuit dat opzicht is het ook wel weer klantvriendelijk
Idd, importeren. Ach, met die prijzen is dat ook niet zo erg
Overigens vind ik een 'collection' pas een collection met alle 3 de delen, maar goed, die zal ook nog wel eens komen heb ik het vermoeden.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik heb 'm een kleine maand terug via marktplaats gekocht, samen met een Dualshock 3, voor 40 euries (beiden nieuw in doos). Was nog op 20 minuten rijden ookDenko schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:47:
Weet iemand waar je voor een beetje een normaal bedrag dat keyboardje kan regelen. Beste wat ik heb gevonden is 45 Euro, maarja, 25 euro is die er ook, alleen dan heb je creditcard nodig en die heb/wil ik dus niet.
Wat hebben mensen tegen paypal/ideal![]()
wel originele dus
Moet zeggen, hoewel ik m weinig gebruik, dat hij wel erg makkelijk is als je een keer wat tekst in moet voeren.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Verwijderd
GBP 17.95 Bij Amazon (excl).AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:09:
[...]
Ik heb 'm een kleine maand terug via marktplaats gekocht, samen met een Dualshock 3, voor 40 euries (beiden nieuw in doos). Was nog op 20 minuten rijden ook![]()
Moet zeggen, hoewel ik m weinig gebruik, dat hij wel erg makkelijk is als je een keer wat tekst in moet voeren.
Dat is EUR 20.50
http://www.amazon.co.uk/S...ics&qid=1251962511&sr=8-1
Dan komt er nog VAT en Shipping bij:
Shipping: £5
VAT: £4
Totaal zo'n EUR 30.80
Ik heb 'm toen ge-preordered en toen scheelde dat nog £2 op de kale prijs (£15.95)
Ik heb die TV niet én geen Slim, dus geen idee.Vince22 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:09:
@Shiver, jij hebt toch ook een KDL40W2000? Werkt het HDMI sync gebeuren bij jou wel?
Kijk even op www.budgetgaming.nl.Th1x4nG schreef op donderdag 03 september 2009 @ 00:21:
Overigens ligt het budget gaming topic een beetje dood de laatste tijd. Zou het wel zien zitten om Motorstorm 2 en Killzone 2 in Platinum op te pikken ineens, waar doe ik dat best?
Haha ok my bad... assumption...Shiver23 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 09:54:
[...]
Ik heb die TV niet én geen Slim, dus geen idee.
Ebay?Th1x4nG schreef op donderdag 03 september 2009 @ 00:21:
Overigens ligt het budget gaming topic een beetje dood de laatste tijd. Zou het wel zien zitten om Motorstorm 2 en Killzone 2 in Platinum op te pikken ineens, waar doe ik dat best?
[ Voor 24% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-09-2009 10:51 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ok, Philips 37PFL5603 (37" TV, van midden 2008) doet dus niets met HDMI-CEC lijkt.Vince22 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 08:09:
@Shiver, jij hebt toch ook een KDL40W2000? Werkt het HDMI sync gebeuren bij jou wel?
Zelfs standby aan/uit doet niets.
(receiver Onkyo 606)
Ik kwam op marktplaats een advertentie tegen PS3 320 GB met 12 spellen, 2 controllers voor 200 euro. Leek mij nogal scherp geprijst maar goed.
In de advertentie staan eigengenaakte foto's. Het vreemde is dat men beweerd dat de 320 gb niet later is ingebouwd. Ik ben nog géén één ps3 tegengekomen (de fat versie) met 320 gb aan boord. Ook op diverse PS3-verkooppunten niet.
Zie ik wat over het hoofd
320 gb is altijd later ingebouwd.RedHat schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:02:
Hallo,
Ik kwam op marktplaats een advertentie tegen PS3 320 GB met 12 spellen, 2 controllers voor 200 euro. Leek mij nogal scherp geprijst maar goed.
In de advertentie staan eigengenaakte foto's. Het vreemde is dat men beweerd dat de 320 gb niet later is ingebouwd. Ik ben nog géén één ps3 tegengekomen (de fat versie) met 320 gb aan boord. Ook op diverse PS3-verkooppunten niet.
Het kan zijn dat deze persoon hem ook tweedehands heeft gekocht van iemand die die 320 gb al had ingebouwd.
200 euro voor dit alles is overigens wel erg scherp geprijst...
Ik heb de advertentie ook even opgezocht, en ik zou het niet vertrouwen. De adverteerder geeft namelijk aan dat dit om "de nieuwe 320 gb versie" gaat. Die bestaat niet. Daarnaast speelt hij ps1 EN ps2 spellen af. Die combinatie klopt dus al niet. Dan zou het hier om een launch model moeten gaan, en die waren er sowieso niet in 320 gb. Bovendien zou een nieuwe versie nu tegenwoordig toch een slimversie moeten zijn......
[ Voor 26% gewijzigd door PearlPumpkin op 03-09-2009 11:16 ]
Ik heb een PS3, en wang-tang-merk TV HD-ready, maar me geluid is ruk.
Graag zou ik iets willen wat beetje BASS/Volume in mijn livin' room brengt.
5.1 is leuk maar voor mij geen must. Wat zou een goede - goedkope - oplossing kunnen zijn?
Lijkt mij een beetje te scherpRedHat schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:02:
Hallo,
Just grow old with grace
Is het in de buurt? Trek er dan een 2 uurtjes voor uit en ga alles eerst uitgebreid testenRedHat schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:02:
Hallo,
Mij dus ook.
maar
1) Zelfgemaakte foto's
2) Woont hier in de buurt
3) Werkend te zien
4) 12 spellen (9 PS3, 3PS2)
5) Afhalen op adres, dus je hebt het adres
Aan de andere kant: Een playstation van 2 jaar oud tegenover een nieuwe "slim" versie van 299,- of zelfs nog goedkoper.... Dan is 200 een mooie prijs... Alleen is deze een maand oud oid
Ik zie mensen op marktplaats voor een fat ps3 met 40gb gerust nog 300 euro vragen
If it sounds to good to be trueHallo, ik verkoop de PS3 omdat ik er weinig op speel en er eigelijk geen tijd meer voor heb.
Het gaat om de 320GB (!!) versie en je kunt er zowel PS1 als PS2 spellen op spelen.
Verder krijg je er 2 originele (draadloze) sony controllers, beiden de DualShock3 versie.
Je krijgt er ook een originele Sony HD componentkabel en de PS3 bevat 4 USB poorten en een cardreader.
Ook kan je met deze PS3 blu-ray films afspelen.
Garantiebon inbegrepen met garantie tot eind augustus 2012!
Deze PS3 is de nieuwere 320GB versie, dus niet omgebouwd,
De garantie is dus legitiem en geldig tot 2012.
Dit alles voor: € 200,-
Alles is ongeveer een halve maand oud, er zijn dan ook zeker geen beschadigingen of defecten!
Ook krijg je er 15 spellen bij die hieronder staan vermeldt.
- Virtua Tennis 3 (PS3)
- Singstar (PS3 met 2 microfoons)
- Assissin`s Creed (PS3)
- Metal Gear Solid 4 (PS3)
- Grand Theft Auto 4 (PS3)
- Rainbow Six Vegas (PS3)
- Call of Duty 4 (PS3)
- Pro Evolution Soccer 2008 (PS3)
- Little Big Planet (PS3)
- FIFA 2009 (PS3)
- Grand Theft Auto: Vice City (PS2)
- Grand Theft Auto: San Andreas (PS2)
- Pro Evolution Soccer 6 (PS2)
Extra (maar niet op de foto's te zien)
- Time Crisis 4 (met con-gun) (PS3)
- Buzz Quiz TV (met 4 draadloze buzzers) (PS3)
De PS3 is in uitstekende staat en goed onderhouden!
[ Voor 53% gewijzigd door RedHat op 03-09-2009 11:15 ]
Zoals hierboven vermeld afhalenVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:17:
ik zou het met eigen ogen willen zien, in iedergeval niet laten opsturen is mijn advies
Dit soort dingen versturen doe ik sowieso niet. Als het onderweg kapot gaat heb je soms bij bedrijven al een hoop gezeik (wie is er aansprakelijk, tnt zegt dat hij al kapot was etc etc), dan is het particulier al helemaal een ramp
Hoe naief kun je zijn. Alleen de spellen zijn al 200 euro waard. Garantie tot 2012? Origineel 320GB? Het bestaat gewoon allemaal niet. Dat mensen daar serieus nog intrappen met het idee dat deze persoon hem misschien wel voor een schijntje wegdoet omdat hij geld nodig heeft. Te naief gewoonRedHat schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:13:
If it sounds to good to be trueMaarja, heb wel gemailt

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Zou inderdaad gewoon langsgaan, en alles goed controleren. Mocht het allemaal ok zijn heb je voor 200 euro een werelddeal
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Niet naïef. Ik heb zo ook een keer een XBox véél te goedkoop gescoort. Dit is een hele nette advertentie met eigengemaakte foto's. Anders was ik er sowieso niet op ingegaan. En als het allemaal werkend te zien is dan lijkt het me geen probleem. En zoniet dan is het jammerSandyman538 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:22:
[...]
Hoe naief kun je zijn. Alleen de spellen zijn al 200 euro waard. Garantie tot 2012? Origineel 320GB? Het bestaat gewoon allemaal niet. Dat mensen daar serieus nog intrappen met het idee dat deze persoon hem misschien wel voor een schijntje wegdoet omdat hij geld nodig heeft. Te naief gewoon
Alleen de 60 GB had BC, die wordt al lang niet meer verkocht.Het gaat om de 320GB (!!) versie en je kunt er zowel PS1 als PS2 spellen op spelen.
Volgens mij geven ze maar 1 jaar garantie, die uitbreiding naar 3 jaar is alleen coulance voor bepaalde soorten defecten.Garantiebon inbegrepen met garantie tot eind augustus 2012!
Allereerst maakt het vervangen van de schijf niet uit voor de garantie, en een 320 GB bestaat niet.Deze PS3 is de nieuwere 320GB versie, dus niet omgebouwd,
De garantie is dus legitiem en geldig tot 2012.
Hij liegt dus over een aantal dingen.
De schijf is wel degelijk vervangen, anders kan er geen 320 GB in zitten,
ofwel hij liegt over de BC, want er zijn geen maand oude PS3's met BC,
ofwel hij liegt over de leeftijd, en is het een oude met BC.
En de garantie klopt hoe dan ook ook niks van volgens mij.
Om over de prijs nog maar niet te beginnen, als je ziet dat er ook nog eens Buzz met controllers bij zit, 2 DS3's enz.
Edit:
zie nu ook de cardreader en 4 usb poorten staan, dit kan enkel een oude 60 GB met BC zijn dus.
Dus minstens een paar jaar oud.
stuur hem eens een mailtje om hem hier mee te confronteren zou ik zeggen.
[ Voor 9% gewijzigd door M a r c o op 03-09-2009 11:29 ]
Verwijderd
Als je inderdaad voor goedkoop gaat zou ik de Z-5500 van logitech overwegen. Geen fantatstisch muzikaal geluid, maar wel een subwoofer met erg veel OEMPF en je hebt dan prima surround geluid voor films en games. Kost volgens mij rond de E300,-.himlims_ schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:09:
misschien beetje misplaatst hier maar wil toch een poging wagen.
Ik heb een PS3, en wang-tang-merk TV HD-ready, maar me geluid is ruk.
Graag zou ik iets willen wat beetje BASS/Volume in mijn livin' room brengt.
5.1 is leuk maar voor mij geen must. Wat zou een goede - goedkope - oplossing kunnen zijn?
pricewatch: Logitech Z-5500 DigitalVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:34:
[...]
Als je inderdaad voor goedkoop gaat zou ik de Z-5500 van logitech overwegen. Geen fantatstisch muzikaal geluid, maar wel een subwoofer met erg veel OEMPF en je hebt dan prima surround geluid voor films en games. Kost volgens mij rond de E300,-.
220 euro, maar je krijgt er wel een fantastische set voor terug voor films & games (en hiphop muziek gaat ook nog wel).
Gebruik hem al jaren voor games & films en veel plezier aan beleeft.
Even gaan kijken en spelen kan denk ik geen kwaad. Dan weet je tenminste of het normaal werkt enz. Ook kan je zien wat voor een persoon het is die hem wilt verkopen. Vervolgens kan je altijd nog weglopen. Ik zou het op basis van deze gegevens niet doen, maar dat is mijn meningRedHat schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:26:
[...]
Niet naïef. Ik heb zo ook een keer een XBox véél te goedkoop gescoort. Dit is een hele nette advertentie met eigengemaakte foto's. Anders was ik er sowieso niet op ingegaan. En als het allemaal werkend te zien is dan lijkt het me geen probleem. En zoniet dan is het jammer
Good luck!
Just grow old with grace
Verwijderd
Op basis van de gegevens zou ik het ook niet doenSilverscope schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:39:
[...]
Even gaan kijken en spelen kan denk ik geen kwaad. Dan weet je tenminste of het normaal werkt enz. Ook kan je zien wat voor een persoon het is die hem wilt verkopen. Vervolgens kan je altijd nog weglopen. Ik zou het op basis van deze gegevens niet doen, maar dat is mijn mening
Good luck!
PreciesRedHat schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:46:
[...]
Op basis van de gegevens zou ik het ook niet doenMaar goed, ik heb zo ook eerder een XBox goedkoop aangeschaft. Ik laat me dan ook echt niet naaien en ga natuurlijk als ze hapt uitvoerig testen. De games maken me eigenlijk weinig uit alleen singstar lijkt me wel lachen
Kan ik eindelijk Band of Brothers via de PS3 full-hd zien op m'n z5500. Heerlijk
Laat maar ff weten wat de uitkomst is, ben wel nieuwsgierig.
Just grow old with grace
Zal ik doenSilverscope schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:55:
[...]
PreciesToevallig heb ik vorige week ook Band of Brothers op blu-ray gekocht
![]()
Laat maar ff weten wat de uitkomst is, ben wel nieuwsgierig.
Dit is wel mogelijk hoor, mits het voldoet aan een aantal dingen:De schijf is wel degelijk vervangen, anders kan er geen 320 GB in zitten,
The PS3 is compatible with just about any 2.5-inch SATA notebook harddisk. The physical size of the harddisk is important because it has to fit the PS3's 2.5-inch drive tray. As far as storage capacity goes, it doesn't make sense to go through the trouble of upgrading unless you go big: We're talking 250GB, 320GB, 500GB or even 1TB.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
De adverteerder zegt dat er geen schijf "omgebouwd" is.ThE_OwNeR schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:59:
[...]
Dit is wel mogelijk hoor, mits het voldoet aan een aantal dingen:
[...]
Hij zegt dus dat er origineel een 320 GB schijf in zat toen hij hem nieuw kocht.
Dit kan niet, omdat Sony nooit een PS3 met 320 GB schijf uitgebracht heeft.
Ik had dus eigenlijk moeten zeggen.
Dat 320 GB erin kan, en dat het een eitje is om te doen, dat weet ik wel.De schijf is wel degelijk vervangen, anders kan er origineel geen 320 GB in zitten
Heb mijn 40 GB schijf direct na aanschaf van de PS3 ook gelijk vervangen voor een grotere.
[ Voor 11% gewijzigd door M a r c o op 03-09-2009 12:05 ]
Miss bedoeltie juist dat de schijf niet is omgebouwd voor illegale games zoals op de PS2?M a r c o schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:04:
[...]
De adverteerder zegt dat er geen schijf "omgebouwd" is.
Hij zegt dus dat er origineel een 320 GB schijf in zat toen hij hem nieuw kocht.
Dit kan niet, omdat Sony nooit een PS3 met 320 GB schijf uitgebracht heeft.
Ik had dus eigenlijk moeten zeggen.
[...]
Dat 320 GB erin kan, en dat het een eitje is om te doen, dat weet ik wel.
Heb mijn 40 GB schijf direct na aanschaf van de PS3 ook gelijk vervangen voor een grotere.
Tis beetje vaag idd
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Of leef ik nog in de oertijd ?
gewoon nee.
Nee, de PS3 is nog steeds niet gehackt.SanderPS3 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:41:
PS3 kan toch niet worden omgebouwd ?
terwijl het een launch is met BC want je krijgt er ps2 spellen bij, en dan nu nog garantie tot 2012, ik denk of onzin of iemand die niet weet waar die het over heeft en het heel mooi probeert in te pakken.Sandyman538 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:22:
[...]
Hoe naief kun je zijn. Alleen de spellen zijn al 200 euro waard. Garantie tot 2012? Origineel 320GB? Het bestaat gewoon allemaal niet. Dat mensen daar serieus nog intrappen met het idee dat deze persoon hem misschien wel voor een schijntje wegdoet omdat hij geld nodig heeft. Te naief gewoon
Is het ook mogelijk een bedrade headset voor de PS3 te gebruiken? Anders zit je telkens met een batterij tijd van 6 uur ofzo.
Dit is een scam, worden wel vaker soortgelijke advertenties uit de plaats Tolkamer geplaatst op marktplaats, volgens mij ook te checken op forum van marktplaats.
Niet intrappen, evt melden bij marktplaats
edit: zie net dat marktplaats geen forum meer heeft......
[ Voor 12% gewijzigd door efgeha op 03-09-2009 13:16 ]
HP Pavilion dv9645
Gewoon de officiele van Sony halen bij mymemory.co.uk. Goedkoop en perfecte geluidskwaliteit!DJH schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:12:
Ik zou graag een headset willen kopen voor de PS3 Slim. Welke raden jullie aan? Het liefst niet te duur. Ik zou eerst voor een plantronic 220 gaan, maar die wordt niet ondersteund volgens de website van de fabrikant.
Is het ook mogelijk een bedrade headset voor de PS3 te gebruiken? Anders zit je telkens met een batterij tijd van 6 uur ofzo.
Tip: Google eventueel het bijbehorende email adres en kijk op websites als opgelicht.nl oid.efgeha schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:13:
@ Redhat;
Dit is een scam, worden wel vaker soortgelijke advertenties uit de plaats Tolkamer geplaatst op marktplaats, volgens mij ook te checken op forum van marktplaats.
Niet intrappen, evt melden bij marktplaats
Maar ik vraag me af hoe ik mijn Logitech Z2300 eraan vast moet knopen. Die gebruikt namelijk een male 3,5mm jack voor input, maar ik heb begrepen dat er alleen RCA aansluitingen gebruikt kunnen worden voor het geluid.
Nu dacht ik dat ik een adapter had (RCA -> 3,5mm jack), maar ik zie net dat de 3,5mm jack een male is.
Verder wil ik mijn pcscherm eraan vastknopen, dit kan gewoon probleemloos met een HDMI --> DVI kabel toch?
Ik zat er dus aan te denken om een betere monitor aan te schaffen die naast een vga en dvi aansluiting ook een hdmi aansluiting heeft. Mijn vraag is echter hoe zit het dan met het geluid? Als een monitor geen ingebouwde boxen heeft dan hoor je toch niks want het geluid gaat toch ook over die hdmi kabel heen? Iemand ervaring hiermee of tips of hulp?
Ik heb toen de kabel gebruikt die erbij zat. Bij Viera Link zit er een eigenaardigheidje in dat je bv met een Panasonic TV uit 2007 geen Viera Link apparatuur kan bedienen uit 2008.alex3305 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:55:
[...]
Heb je hiervoor wel een 'juiste' HDMI kabel gebruikt? Volgens mij moet je hier namelijk per se een 1.3 kabel voor gebruiken. Dus misschien eens proberen met de kabel van je PS3.
Dus des te vreemder dat, terwijl ze hun eigen spul niet eens compatibel kunnen maken, de concurrent wel een apparaat maakt dat met alles overweg kan...
Geluid en beeld is appart te configuren. Dus beeld via HDMI en geluid via optical o.i.d. is mogelijk.Kaasje123 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:36:
Ik wil misschien ook een ps3 aanschaffen naast mijn xbox360, maar ik bezit geen tv (en eentje kopen is geen optie!). Op dit moment heb ik een samsung monitor waarbij ik mijn pc op dvi heb zitten en mijn xbox zit op vga aangesloten. Ik weet dat de PS3 geen vga kabels heeft.
Ik zat er dus aan te denken om een betere monitor aan te schaffen die naast een vga en dvi aansluiting ook een hdmi aansluiting heeft. Mijn vraag is echter hoe zit het dan met het geluid? Als een monitor geen ingebouwde boxen heeft dan hoor je toch niks want het geluid gaat toch ook over die hdmi kabel heen? Iemand ervaring hiermee of tips of hulp?
stp - PSN ID: stp_4
Uhhm ik heb zelf een Plantronics Explorer 220, werkt prima met ps3DJH schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:12:
Ik zou graag een headset willen kopen voor de PS3 Slim. Welke raden jullie aan? Het liefst niet te duur. Ik zou eerst voor een plantronic 220 gaan, maar die wordt niet ondersteund volgens de website van de fabrikant.
grt
Just grow old with grace
Jabra!!! even naar telecomwinkel hobbelen en bekijken welke voor jou plezierig zit.DJH schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:12:
voel je ergens druk of ongemakkelijk, direct vnaaf stappen (als je langdurig in hebt gaat gruwelijk irriteren)
Ik heb zelf een BT-500v (groot .. maar zit achter mijn oor, en daardoor erg natuurlijk)
Laatst ging ik naar bed; headset nog op, totaal niet gemerkt
Verwijderd
En? Nog gebeld in bed?himlims_ schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:09:
[...]
Jabra!!! even naar telecomwinkel hobbelen en bekijken welke voor jou plezierig zit.
voel je ergens druk of ongemakkelijk, direct vnaaf stappen (als je langdurig in hebt gaat gruwelijk irriteren)
Ik heb zelf een BT-500v (groot .. maar zit achter mijn oor, en daardoor erg natuurlijk)
Laatst ging ik naar bed; headset nog op, totaal niet gemerkt
Handig met trilfunctie.
Kortgezegd is het een LBA voor oudere spelers; er moet ook een beetje in worden gevochten. Daarnaast MOET er worden samengewerkt om door de levels te komen.
Edit: met wat leeswerk op het pc-forum blijkt dat de co-op die dit spel biedt vooralsnog alleen offline is. Echter, het gegeven dat het spel ontwikkeld is voor ps3, geport naar pc, eerder verschenen op pc en daar bedolven onder kritieken, met name het ontbreken van online multiplayer mogelijkheden, doet vermoeden dat de ps3 release in de ijskast gezet is (was) omdat online multiplayer toch toegevoegd moesten worden... Wait and see
[ Voor 28% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-09-2009 14:30 ]
monitor moet hdcp ondersteunen het geluid kan je via de AV kabel laten gaan..tulp naar minijack + verloopstukjeRnB schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:35:
Ik ga vandaag een PS3 Slim halen, hopelijk hebben ze nog wat voorraad bij de MM Breda.
Maar ik vraag me af hoe ik mijn Logitech Z2300 eraan vast moet knopen. Die gebruikt namelijk een male 3,5mm jack voor input, maar ik heb begrepen dat er alleen RCA aansluitingen gebruikt kunnen worden voor het geluid.
Nu dacht ik dat ik een adapter had (RCA -> 3,5mm jack), maar ik zie net dat de 3,5mm jack een male is.
Verder wil ik mijn pcscherm eraan vastknopen, dit kan gewoon probleemloos met een HDMI --> DVI kabel toch?
ik denk de bewering te kunnen maken; voor de jaarwisseling.SanderPS3 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:41:
PS3 kan toch niet worden omgebouwd ?
steeds meer tooltjes / hacks / images / reversed engeneering shit wordt publiekelijk gemaakt.
men 'is dicht bij'
Ziet er erg mooi en leuk uit ! Enkel het punt dat 'je moet samenwerken' spreekt me niet zo aan. Dit spel lijkt mij juist ook leuk als single player game.AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:14:
Kwam gisteravond tijdens een rondje door de Playstation Store de trailer van Trine (YouTube trailer) tegen. Ziet er ook erg vermakelijk uit. Zag zojuist op de website van Trine dat het spel voor de pc al even uit is. Zal de demo voor pc eens proberen om te zien of het echt de moeite waard is voor de PS3.
Kortgezegd is het een LBA voor oudere spelers; er moet ook een beetje in worden gevochten. Daarnaast MOET er worden samengewerkt om door de levels te komen.
[LTS][MTS][HTS]
vind die advertentei wel heeeeel erg stinken; er is geen 320 versie, je kunt geen garantie hebben tot 2012 ....RedHat schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:13:
[...]
Mij dus ook.
maar
1) Zelfgemaakte foto's
2) Woont hier in de buurt
3) Werkend te zien
4) 12 spellen (9 PS3, 3PS2)
5) Afhalen op adres, dus je hebt het adres
Aan de andere kant: Een playstation van 2 jaar oud tegenover een nieuwe "slim" versie van 299,- of zelfs nog goedkoper.... Dan is 200 een mooie prijs... Alleen is deze een maand oud oid
Ik zie mensen op marktplaats voor een fat ps3 met 40gb gerust nog 300 euro vragen
[...]
If it sounds to good to be trueMaarja, heb wel gemailt
zoals gezegd; lijkt het te mooi om waard te zijn, dan is het ook zo
Het spel is, zo begrijp ik van website en forum, zeer goed singleplayer te spelen. Bedoelde met moeten samenwerken meer dat als je met meerdere speelt, dat je dan daadwerkelijk samen moet spelen en niet los van elkaar aan de finish kan komenEmiel1984 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:29:
[...]
Ziet er erg mooi en leuk uit ! Enkel het punt dat 'je moet samenwerken' spreekt me niet zo aan. Dit spel lijkt mij juist ook leuk als single player game.
Verwijderd
Alles is ongeveer een halve maand oud, er zijn dan ook zeker geen beschadigingen of defecten!
Een halve maand oud en hij is het al beu, verder klopt er niks van die specs !
Je kan er best op ingaan en hem meteen een trap voor zijn kont geven
In amerika heeft een winkel (kan even niet vinden welke) ps3's omgebouwd naar 320GB en deze met eigen garantie verkocht. Het is een aardig groot bedrijf in amerika (wall mart-a-like).Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:35:
lees dit eens in die advertentie:
Dus in principe kan het best dat deze te koop wordt aangeboden.
Daarnaast heb ik zelf wel eens op zo'n advertentie gereageerd met allerlei vragen.
Je krijg geen response en de advertentie is opeens weg en een paar dagen later een nieuwe.
OPVALLEND: het is meestal een vrouw die het aanbied
Macbook Pro 15"
En het feit dat 12 - of zelfs 9 als je de PS2 games er niet bij telt - spellen kopen (en eventueel spelen) in een halve maand een beetje teveel van het goede is voor iemand die zijn PS3 na die periode al beu is. HD en garantie kloppen inderdaad aan geen kanten.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:35:
lees dit eens in die advertentie:
Zo is er ook iemand die dagelijks een hele rits aan spellen op marktplaats zet voor 10,00 euro nieuw/stuk (De ene dag zit hij in Schiedam, soms in Vlaardingen). Ik heb zowel uit mijn naam als die van mn vrouw al eens aan hem gereageerd dat ik wel geinteresseerd ben in een 5-tal spellen. Beide gevallen een snelle respons. Dan reageer ik met: "Ik woon vlak bij, dus geef me je adres dan kom ik wel ff langs, ik doe niet aan opsturen". Je raadt het al: geen responsCatz schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:42:
[...]
Daarnaast heb ik zelf wel eens op zo'n advertentie gereageerd met allerlei vragen.
Je krijg geen response
Verwijderd
Zouden ze gewoon vergeten zijn dat in Europa die mogelijkheid ook in de Firmware update zat.
Dit topic is gesloten.