Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:27
CSB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:34:
Ik heb net mijn Launch PS3 geupdate. Leuk. Draaide 5 minuten, plop. Uit. Rood knipperend lampje.
Stuk. Helpdesk niet meer bereikbaar, kan tussen 9:00 en 20:00 uur. :(

Ik hoop dat ik niet de enige ben met een 60GB launch PS3 die dit heeft, anders ben ik screwed, want ik heb geen garantie meer.

Balen dit zeg, heb EINDELIJK een vrije avond om eens lekker te gamen, gebeurd dit...
Je was bijna niet de enige. Updaten was klaar. Ging ik even kijken hoe alles was, kon ik niks meer zien. Er kwam geen signaal meer door of er kwam geen signaal van de ps3. Gelukkig na een reboot deed hij het weer. Dit was trouwens met de 80gb versie.

Enige minpunten:
- Grote font, zelfs op classic.
- Grijze balken om usernames.
Deismyna schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:39:
Nadat ik de Nyko PS3 USB hub hier net gepost zag staan kwam ik toevallig deze hub tegen.

[afbeelding]

De USB Port Expander van Logic3. Ziet er eigenlijk precies zo uit als naar wat ik zocht :)
Eenmaal aangesloten ziet het er nog best wel strak uit.

Mensen die toevallig ervaring hebben met dit ding?

Denk dat ik deze zelf in ieder geval maar ga bestellen. Kost een 10tje bij bol.com. Misschien ergens anders nog wel goedkoper te vinden :)
Ziet er strak uit. Probleem is dat ik 2 al genoeg vind. Gelukkig zijn er nog andere mensen die vijf poorten wel leuk zullen vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door Tjesus op 01-09-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:58
Tjesus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:42:
[...]

Je was bijna niet de enige. Updaten was klaar. Ging ik even kijken hoe alles was, kon ik niks meer zien. Er kwam geen signaal meer door of er kwam geen signaal van de ps3. Gelukkig na een reboot deed hij het weer.

Enige minpunten:
- Grote font, zelfs op classic.
- Grijze balken om usernames.
Geen problemen met een launch ps3;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het LBP-thema uit de US-store maar even gekocht. Ziet er zeker leuk uit, maar of het drie dollar waard is? Eigenlijk niet. Ik ben wel benieuwd of gebruikers ook animated theme's kunnen maken. Het lijkt echt 3D en geen video oid, dus daar kan je vast een hoop leuke dingen mee doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:39:
Nadat ik de Nyko PS3 USB hub hier net gepost zag staan kwam ik toevallig deze hub tegen.

[afbeelding]

De USB Port Expander van Logic3. Ziet er eigenlijk precies zo uit als naar wat ik zocht :)
Eenmaal aangesloten ziet het er nog best wel strak uit.

Mensen die toevallig ervaring hebben met dit ding?

Denk dat ik deze zelf in ieder geval maar ga bestellen. Kost een 10tje bij bol.com. Misschien ergens anders nog wel goedkoper te vinden :)
Ik heb deze :)

Werkt prima verder, alleen moest ik er 1 terug sturen naar BOL omdat 1 van de 2 USB connectors scheef was! Dus let hierop... verder zit hij keurig vast achter een sleufje, dus trek je hem niet in 1 keer los :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CSB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:34:
Ik heb net mijn Launch PS3 geupdate. Leuk. Draaide 5 minuten, plop. Uit. Rood knipperend lampje.
Stuk. Helpdesk niet meer bereikbaar, kan tussen 9:00 en 20:00 uur. :(

Ik hoop dat ik niet de enige ben met een 60GB launch PS3 die dit heeft, anders ben ik screwed, want ik heb geen garantie meer.

Balen dit zeg, heb EINDELIJK een vrije avond om eens lekker te gamen, gebeurd dit...
Hier ook een launch PS3, update ging hier goed.
Heb in het verleden wel eens een vergelijkbaar iets gehad met een update. Toen heb ik mijn HDD verwisseld met de originele 60GB, en toen bootte hij weer. (update opnieuw gedaan, en 320GB terug gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Shiver23 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:47:
Ik heb het LBP-thema uit de US-store maar even gekocht. Ziet er zeker leuk uit, maar of het drie dollar waard is? Eigenlijk niet. Ik ben wel benieuwd of gebruikers ook animated theme's kunnen maken. Het lijkt echt 3D en geen video oid, dus daar kan je vast een hoop leuke dingen mee doen.
Er zal werkelijk geen dag komen dat ik ga betalen voor een geanimeerd achtergrondje..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
cheiron schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:27:
[...]

Er zal werkelijk geen dag komen dat ik ga betalen voor een geanimeerd achtergrondje..
Er komen premium avatars. Bij het kiezen van de type avatar dat je wilt zien, zie je Premium Avatar erbij staan. Je kan er alleen nog niks mee doen. Want in de Store is er nog niks te vinden over avatars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:27:
[...]Er zal werkelijk geen dag komen dat ik ga betalen voor een geanimeerd achtergrondje..
Er zullen nog wel wat leuke bijkomen, zeg nooit nooit. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tjesus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:37:
[...]
Er komen premium avatars. Bij het kiezen van de type avatar dat je wilt zien, zie je Premium Avatar erbij staan. Je kan er alleen nog niks mee doen. Want in de Store is er nog niks te vinden over avatars.
Is al over gepraat bij een presentatie van firmware 3.0

Dit gaan ook weer "betaalde" avatars worden.
vind het zelf volkomen belachelijk dat sony enkele euro's vraagt voor een icoontje of achtergrondje.
Ik ga dan ook helemaal mee met wat cheiron zo net zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Even een vraag: Hebben jullie een Playstation Store shortcut onder Video? Ik heb dit namelijk niet, en het was toch een van de veranderingen. Bij Game heb ik de shortcut weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:48
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:55:
[...]

Ik heb deze :)

Werkt prima verder, alleen moest ik er 1 terug sturen naar BOL omdat 1 van de 2 USB connectors scheef was! Dus let hierop... verder zit hij keurig vast achter een sleufje, dus trek je hem niet in 1 keer los :P
Is er ook nog iets speciaals met dat meest linker USB slot? Die met dat lampje er naast. Geeft die gewoon de stroom van 1 volle usb poort en wordt de stroom bij de rechter 4 slots verdeeld over alle 4 de aansluitingen? Of zeg ik nu iets heel raars :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

video is nog voor BBC, een shortcut Pulse is er bijvoorbeeld ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Mag ik even een hoeraatje voor Jeffrey R (alias "vorenii" = online-id)?! _/-\o_

Hij is het 100ste lid van de GOTPS3-clan!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No13
  • Laatst online: 11-09 09:50

No13

/me was here

Ik heb net de 3.0 firmware erop gezet maar nu werkt mijn DualShock controller niet meer, ik zie op verschillende fora berichten verschijnen van mensen die hetzelfde probleem hebben:
De controller kan de PS3 wel aanzetten maar daarna gaan LED1 en LED2 branden en doet hij niets meer

Ik kan vervolgens mijn mijn gewone Sixaxis controller nog wel gewoon het systeem besturen...

Zijn er hier meer met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No13 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:32:
Ik heb net de 3.0 firmware erop gezet maar nu werkt mijn DualShock controller niet meer, ik zie op verschillende fora berichten verschijnen van mensen die hetzelfde probleem hebben:
De controller kan de PS3 wel aanzetten maar daarna gaan LED1 en LED2 branden en doet hij niets meer

Ik kan vervolgens mijn mijn gewone Sixaxis controller nog wel gewoon het systeem besturen...

Paperclip in het kleine gaatje en daarna met een USB-kabel aan je PS3 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:14
Vanmiddag heb ik een PS3 Slim gehaald en heb hier een vraagje over.

Ik heb de ps3 aangesloten via hdmi op mijn receiver (onkyo tx-sr 606) en van mn receiver loopt weer een hdmi kabel naar mn tv.

De PS3 geeft dus audio en video door naar mn receiver en die geeft de audio over mn speakers en beeld op mn tv.

Alleen wanneer ik mijn speakers aanzet hoor ik continu een brom/zoem toon.

Iemand enig idee wat dit is en hoe dit op te lossen is?

Voorheen had ik een xbox360 welke ik via component aan mn tv had hangen en van mn tv liep weer een optiche kabel naar mn versterker zodat ik ook mn games over mn speakers kon luisteren.
Alleen toen zat er geen brom in.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

hoor je wel audio door de brom heen? Anders zou het misschien kunnen zijn dat de audio bron voor die source verkeerd staat?

zou geen brom in mogen/kunnen zitten via HDMI

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Blijkt dat de bravia-sync ook werkt met de Panasonic P42G10! Scheelt weer een aparte afstandsbediening voor de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al ervaring met de D3mon Dualforce controller?

Ik ben eigenlijk niet te spreken over de officiële controllers. Ik heb 2 sixaxissen (1 bij de PS3, 1 extra bijgekocht) en van beiden zitten sommige knoppen 'vast' (driehoekje de ene, bolletje de andere). De dualshock heb ik ook gekocht maar daar begint een trigger (R2) te malfunctioneren en driehoekje hapert ook af en toe. Bij de PS2 controllers had ik dit ook, maar die hielden het wel iets langer vol.

Als die D3mon (is goedkoper, kan gebruikt worden voor de PC, en schijnt betere triggers te hebben) meevalt, en als hij nu ook iets groter is dan de standaard controllers ga ik er zo 1 aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Nog even een tip voor mensen die overstappen van een FAT PS3 naar een Slim versie en al eens iets hebben gekocht uit de USA of JP shop. Dit is dus mijn situatie en ik heb de accounts van die shops gelijk na het ontvangen van mijn FAT PS3 aangemaakt. Omdat je hier natuurlijk wat onzin informatie moet invullen heb ik ook het email adres verzonnen en dat soort dingen.

Als je dan later die accounts weer moet terughalen omdat je een nieuwe PS3 hebt, en je die content die je in die stores hebt gekocht weer opnieuw wilt downloaden, heb je een probleem als je die gegevens niet meer weet.
Check dus altijd eerst op je oude PS3 welk emailadres je hebt gebruikt (je kan geloof ik per email adres maar 1 keer ingeschreven staan op geheel PSN)! Vul ook altijd je echte geboortedatum in omdat deze wordt gebruikt om je wachtwoord terug te halen als je dat niet meer weet!

Ik heb even zitten zweten omdat ik meer dan 100 nummers heb gekocht voor Rockband 2 in de USA store, maar na een paar uur klooien is het eindelijk gelukt, ik heb mijn account terug :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Pfffff, ik vind dat grote font van firmware 3.0 maar niks. Ik wil dat kleine, stijlvolle font van voorheen terug.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qosmic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 00:49:
Vanmiddag heb ik een PS3 Slim gehaald en heb hier een vraagje over.

Iemand enig idee wat dit is en hoe dit op te lossen is?
Die brom hoort niet. Probeer eerst eens de hdmi direct op je tv te zetten. als je de brom nog steeds hoort probeer dan eens een andere hdmi ingang. blijft de brom dan is je PS3 defect. is de brom weg bij bovenstaande acties dan komt het dus door je reciever.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjesus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:45:
Even een vraag: Hebben jullie een Playstation Store shortcut onder Video? Ik heb dit namelijk niet, en het was toch een van de veranderingen. Bij Game heb ik de shortcut weer wel.
Nee heb ik idd niet, wel onder game. Misschien omdat de videostore in ons land nog niet actief is?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
swopdark schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:46:
[...]

Die brom hoort niet. Probeer eerst eens de hdmi direct op je tv te zetten. als je de brom nog steeds hoort probeer dan eens een andere hdmi ingang. blijft de brom dan is je PS3 defect. is de brom weg bij bovenstaande acties dan komt het dus door je reciever.
burgt schreef op woensdag 02 september 2009 @ 07:30:
hoor je wel audio door de brom heen? Anders zou het misschien kunnen zijn dat de audio bron voor die source verkeerd staat?

zou geen brom in mogen/kunnen zitten via HDMI
Hoor wel gewoon audio door die brom heen. Als ik bv FIFA2009 speel, hoor ik die brom niet, het is puur in dat begin menu van de PS3.
Wellicht overstemd het geluid van de game de brom, dat ik em daardoor niet hoor ofzo.
Ik zal vanmiddag als ik thuis ben wel even direct die hdmi op mn tv aansluiten, kijken of het er dan nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattazing
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:55
Hij is het 100ste lid van de GOTPS3-clan!!! :P
Is dit ook om online tegen elkaar COD4 te spelen? Ik zal me ook even aanmelden dan, lijkt me wel eens leuk. Dus aanmelden op de site die je eerder vermelde, mailtje naar je sturen, en verder...? Op m'n PS3 clan toevoegen in COD4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik heb sinds een paar dagen een PS3 en krijg ineens een invite van een 'vriend'. Ik (her)ken de naam niet en niemand in mijn directe omgeving heeft me toegevoegd. Zijn er spammers actief op het PS3 netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 04:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gewoon vragen wie het is en waar je hem/haar van kent. En blocken als het een lastig figuur blijkt. Spam op PSN heb ik niet gezien. Er zijn natuurlijk ongetwijfeld ook vriendjes-hoeren naast de trophyhoeren. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Hillie op 02-09-2009 09:16 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Man, man, man, die grijze vlakken om de usernames ziet er echt slecht uit. Hadden ze beter kunnen weglaten naar mijn mening en het vanouds te laten met dan bijvoorbeeld het aantal trophies onder je naam + wanneer je voor het laatst online bent geweest.

Het verpest een beetje de 'clean look' van het menu.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No13 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:32:

Mijn DS controller doet het nog steeds. Gisterenavoind even Burnout gespeeld en ik kan me het trillen op de railroad track nog herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Wat ik zo snel niet kan vinden, heeft de slim eigenlijk ook een cardreader?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
JorisBit schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:21:
Man, man, man, die grijze vlakken om de usernames ziet er echt slecht uit. Hadden ze beter kunnen weglaten naar mijn mening en het vanouds te laten met dan bijvoorbeeld het aantal trophies onder je naam + wanneer je voor het laatst online bent geweest.

Het verpest een beetje de 'clean look' van het menu.
QFT!
volledig mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sinds de update krijg ik de text chat niet meer naar QWERTY. Hebben meer mensen daar last van of zie ik een setting over het hoofd?

@Phusebox: de slim heeft geen cardreader.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Je zal maar een 120" tv hebben, en je PS3 hebben geupdate. 10 KM verderop kunnen ze het dan nog lezen wat er staat volgens mij.... echt veel te groot dat font. En die Programmer-Art (tm) vlakken om die usernames is ook echt te droevig voor woorden. Verder wel OK. wat ik alleen niet snap is dat ze niet begrijpen dat een eenduidige interface rondom een game veel beter is, zoals 360 dat bv heeft: je kunt bij een game een menu in waarbij je extra downloads kunt zien, dingen kunt kopen etc. Dat is nog steeds een zooi, je moet nog steeds zelf die horrific store in.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:24:
Sinds de update krijg ik de text chat niet meer naar QWERTY. Hebben meer mensen daar last van of zie ik een setting over het hoofd?

@Phusebox: de slim heeft geen cardreader.
Hmm en de "fat" heeft het wel dus, neem aan dat die ook gewoon in de verkoop blijven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:22:
Wat ik zo snel niet kan vinden, heeft de slim eigenlijk ook een cardreader?
Nee. De cardreader is verdwenen sinds de 40GB PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Buiten het feit om dat het nieuwe font inderdaad veel en véél te groot is (moet eerlijk bekennen dat ik gisteren niet helemaal de fuss op dit forum snapte, totdat ik zelf ook had geüpdate en werkelijk geschokt ben dat zo'n verandering er doorheen komt, het IS hideous inderdaad!) snap ik niet dat het niet gewoon mogelijk is een custom fontsize in te stellen. Dan is iedereen toch tevreden? Paar fontjes, paar formaten, klaar. Bizar :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
wat kan ik eigenlijk met dat braviasynch doen en hoe werkt het?

want wat ik hier een beetje eruit opmaak is dat ik dan met de afstandsbediening van mn tv (Samsung LE40F86 met anynet) mn PS3 kan bedienen voor films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ymmv schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:31:
[...]

Nee. De cardreader is verdwenen sinds de 40GB PS3.
OMG :X dan moet ik mijn vriend ff laten weten dat ie geen PS3 moet kopen :). Hij wilde namelijk zijn HD-Video en foto's bekijken via de SD cardreader, zoals ik dat ook altijd doe op mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Qosmic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:34:

want wat ik hier een beetje eruit opmaak is dat ik dan met de afstandsbediening van mn tv (Samsung LE40F86 met anynet) mn PS3 kan bedienen voor films?
Moet je dan niet een Bravia (as in Sony) tv hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:34:
[...]

OMG :X dan moet ik mijn vriend ff laten weten dat ie geen PS3 moet kopen :). Hij wilde namelijk zijn HD-Video en foto's bekijken via de SD cardreader, zoals ik dat ook altijd doe op mijn PS3.
Je hebt wel gewoon een aantal USB poorten: harddisk of reader eraan en klaar toch?Ik vind het weglaten van cardreaders echt geen OMG :X ervaring hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:38:
[...]

Je hebt wel gewoon een aantal USB poorten: harddisk of reader eraan en klaar toch?Ik vind het weglaten van cardreaders echt geen OMG :X ervaring hoor.
Was meer omdat hij dat bij mij had gezien, en ik had gezegd dat het perfect werkte. En hij dat dus graag ook wil. Een losse cardreader of harde schijf zijn toch allemaal weer extra handelingen en kabels/apparatuur die je moet aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattazing
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:55
Ik heb me zojuist aangemeld bij de Psn Friends, m´n psnid is mattazing.

Wellicht iemand vanavond een partijtje COD4?

[ Voor 0% gewijzigd door mattazing op 02-09-2009 09:57 . Reden: Ik zie overigens geen optie om de GOT-PS3 clan toe te voegen of een mail te sturen? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Gemiddelde PSN-gebruiker is 28, man en heeft gestudeerd
:o
Blijkbaar ben ik dan erg gemiddeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:40:
[...]

Was meer omdat hij dat bij mij had gezien, en ik had gezegd dat het perfect werkte. En hij dat dus graag ook wil. Een losse cardreader of harde schijf zijn toch allemaal weer extra handelingen en kabels/apparatuur die je moet aansluiten.
Stel je voor...
1x een cardreader aansluiten is duidelijk een enorme handeling. Als je het helemaal doorrekent levert het wel een tijdsbesparing op omdat je het klepje van de cardreader in de PS3 niet meer open/dicht hoeft te doen. Kan je toch een seconde langer van je vrije tijd genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
M a r c o schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:50:
[...]

:o
Blijkbaar ben ik dan erg gemiddeld
Haha, anders ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Shiver23 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:57:
Stel je voor...
1x een cardreader aansluiten is duidelijk een enorme handeling. Als je het helemaal doorrekent levert het wel een tijdsbesparing op omdat je het klepje van de cardreader in de PS3 niet meer open/dicht hoeft te doen. Kan je toch een seconde langer van je vrije tijd genieten.
Een losse cardreader ziet er niet uit hè. Als je vaker van deze mogelijkheid gebruik zou willen maken moet je elke keer dat ding lekker los bungelend in een vrije USB-slot prikken. Snap niet wat er zo raar aan is dat mensen balen dat zo'n slot er niet meer op zit. Ik vind het bijvoorbeeld ook mega irritant dat een PS3 aan de achterkant geen USB-aansluiting heeft. Natuurlijk, aan de voorkant kan je er ook makkelijk een harddisk in prikken (en je kan streamen), maar als je die nu eens áltijd er in wilt hebben? Alles is mogelijk, maar gemak dient de mens.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Shiver23 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:57:
[...]

Stel je voor...
Wat een handelingen allemaal. Eerst je sd kaart uit je camera halen en dan het klepje open doen om de sd kaart in de ps3 te doen...
Waarom niet gewoon meteen de camera aansluiten op je pc en de foto's daarop zetten. Met ps3 mediaserver moet het dan ook mogelijk zijn om de foto's te bekijken. Volgens mij is dat nog makkelijker .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Klein vraagje: ik draai nu (DivX + *.srt subs vanaf stick) films af via de USB poort van mijn DVD speler. Is dit ook mogelijk met de PS3?

Dan bedoel ik met name de ondersteuning voor de ondertiteling. Ik kom op verschillende sites tegen dat niet kan, maar deze berichten dateren voornamelijk uit 2007/2008.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Niet online
Qosmic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:34:

Ik kan met de afstandsbediening van mijn Pana de ps3 bedienen. Werkt via de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik weet wel dat je Divx via usb kan draaien maar ondertitels weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deismyna schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:05:
[...]

Is er ook nog iets speciaals met dat meest linker USB slot? Die met dat lampje er naast. Geeft die gewoon de stroom van 1 volle usb poort en wordt de stroom bij de rechter 4 slots verdeeld over alle 4 de aansluitingen? Of zeg ik nu iets heel raars :o
Dat ik het eigenlijk niet zou weten.... Maar wat jij zegt kan wel kloppen! want als ik mn externe hdd erop aansluit ( is oude hdd van ps3 nu in behuizing met 2 USB connectors ) moet ik de poorten nr 1 en 2 gebruiken, doe ik ze op poort 2 en 3 werkt hij niet.. :/

Maar om eerlijk te zijn gebruik ik eigenlijk nooit meer dan 2 poorten tegelijk :9
Maar het staat wel intressant 5 van die USB poorten, en beter teveel dan teweinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:08:
Klein vraagje: ik draai nu (DivX + *.srt subs vanaf stick) films af via de USB poort van mijn DVD speler. Is dit ook mogelijk met de PS3?

Dan bedoel ik met name de ondersteuning voor de ondertiteling. Ik kom op verschillende sites tegen dat niet kan, maar deze berichten dateren voornamelijk uit 2007/2008.

Thanks.
werkt op die manier niet.
Je moet met een programma (weet de naam even niet uit mijn hoofd) de subtitels embedden in de video file.
je .avi en .srt worden dan een .divx bestand.
Dit embedden duurt maar een minuut ofzo.

edit:
volgens mij was het "AVIAddXSubs"

[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 02-09-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
M a r c o schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:43:
[...]

Je moet met een programma (weet de naam even niet uit mijn hoofd) de subtitels embedden in de video file.
je bedoelt AVIaddXSubs denk ik. Die gebruik ik wel eens voor .avi + .srt op de ps3. Werkt idd snel en geen kwaliteitsvermindering. Werkte volgens mij ook voor dvd-spelers.

edit: ow laat maar, hij had al gevonden

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 02-09-2009 10:48 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vraagje, ik heb sinds gister de ps3 slim en dacht een paar demotjes te downloaden, maar bij elk spel wat ik probeerde kreeg ik alleen screenshots en de optie het te kopen. Waarschijnlijk selecteerde ik toevallig alleen spellen die niet als demo beschikbaar zijn, maar is er ook een overzicht van alle demo's die te downloaden zijn?

Verder ben ik heel content met het apparaat :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Magic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:04:
Vraagje, ik heb sinds gister de ps3 slim en dacht een paar demotjes te downloaden, maar bij elk spel wat ik probeerde kreeg ik alleen screenshots en de optie het te kopen. Waarschijnlijk selecteerde ik toevallig alleen spellen die niet als demo beschikbaar zijn, maar is er ook een overzicht van alle demo's die te downloaden zijn?

Je kunt in de store de demos makkelijk herkennen aan het label demo of het label gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:04:

Wat het makkelijkste is, is een 2e gebruiker aanmaken en die in Amerika laten wonen. (Haal een Amerikaans adres van Google daarvoor) Hierdoor kan je in de uitgebreidere US store komen. Hier heb je een specifieke categorie genaamd demo's waar je demo's vandaan kan halen.

Het kan ook wel in de Europese winkel maar daar moet je door veel categorieen spitten om zo de demo's te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:40:
[...]

Tja, een hele moeite inderdaad, ik zou een handdoek meenemen voor het zweet.

btw, hd video op een sd card? Dat zijn dan niet lange films, IMHO is het gewoon handiger een portable hdd aan te sluiten, en meer ruimte, en je hoeft geen losse sd cards te kopen en geen sd reader ;)

[ Voor 18% gewijzigd door EfBe op 02-09-2009 11:21 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Eriksk schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:15:
[...]

maar wat kan je dan bedienen?
puur het begin menu, of kan je ook films doorspoelen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
[...]

excuses, dubbel

[ Voor 19% gewijzigd door Qosmic op 02-09-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Qosmic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:22:
[...]

maar wat kan je dan bedienen?
puur het begin menu, of kan je ook films doorspoelen enzo?
Hoe gaat dat uberhaubt werken met een niet Sony tv vraag ik mij af? Volgens mij is de enige optie de Bravia link en die heeft een Panasonic TV niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
EfBe schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:19:
[...]

Tja, een hele moeite inderdaad, ik zou een handdoek meenemen voor het zweet.

btw, hd video op een sd card? Dat zijn dan niet lange films, IMHO is het gewoon handiger een portable hdd aan te sluiten, en meer ruimte, en je hoeft geen losse sd cards te kopen en geen sd reader ;)
Mwah, ik heb dezelfde camera als hij, een Canon HF10, en op een 16gb kaartje pas al ruim 2 uur film, en op een 32gb dus het dubbele. Meer dan genoeg lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
M a r c o schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:43:
[...]

edit:
volgens mij was het "AVIAddXSubs"
Thanks. In dat geval laat ik gewoon mijn DVD spelertje staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:23:
[...]

Hoe gaat dat uberhaubt werken met een niet Sony tv vraag ik mij af? Volgens mij is de enige optie de Bravia link en die heeft een Panasonic TV niet.
Bravia-link is een interpretatie van HDMI-CEC. Daarbinnen zijn een aantal commando's zoals aan en uit standaard en compatible met andere interpretaties van andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Shiver23 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:41:
[...]

Bravia-link is een interpretatie van HDMI-CEC. Daarbinnen zijn een aantal commando's zoals aan en uit standaard en compatible met andere interpretaties van andere merken.
Ah duidelijk, thanks voor de uitleg. Ik zal het ook eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Nog interessanter (ook in Pana topic gesteld) is de vraag of je met je Harmony remote, via je tv (in mijn geval dus pana) je ps3 kunt bedienen.

Harmony kan namelijk niet out of the box de PS3 bedienen (IR vs. BT) en daar heeft Logitech zo'n apparaatje onlangs voor uitgebracht. Zou wel leuk zijn om het op deze manier (deels) te omzeilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wat heb je hiervoor gedaan?
ik heb gisteren ook met de Pana afstand bediening geprobeerd om de PS3 te bedienen.
Maar dan bedien ik gewoon de tv en niet de PS3, mijn TV beschikt over Viera Link

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
M a r c o schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:39:
[...]

Is al over gepraat bij een presentatie van firmware 3.0

Dit gaan ook weer "betaalde" avatars worden.
vind het zelf volkomen belachelijk dat sony enkele euro's vraagt voor een icoontje of achtergrondje.
Ik ga dan ook helemaal mee met wat cheiron zo net zei.
Er zijn ook massas mensen die ringtones of flauwe videotjes voor hun mobiel kopen, dat snap ik ook niet. Feit is dat mensen het wel doen, en dat levert geld op voor Sony, waarvan ze een deel weer investeren in de PS, dus wat mij betreft zijn die pogingen tot geldmelkerij prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Qosmic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:01:
[...]

[...]

Hoor wel gewoon audio door die brom heen. Als ik bv FIFA2009 speel, hoor ik die brom niet, het is puur in dat begin menu van de PS3.
Wellicht overstemd het geluid van de game de brom, dat ik em daardoor niet hoor ofzo.
Ik zal vanmiddag als ik thuis ben wel even direct die hdmi op mn tv aansluiten, kijken of het er dan nog is.
Zit al je apparatuur op hetzelfde stopcontact aangesloten? zo niet dat eens proberen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:10:
[...]

wat heb je hiervoor gedaan?
ik heb gisteren ook met de Pana afstand bediening geprobeerd om de PS3 te bedienen.
Maar dan bedien ik gewoon de tv en niet de PS3, mijn TV beschikt over Viera Link
Niets, enkel aansluiten via HDMI. Bij de PS3 heb je instelling m.b.t. het automatisch detecteren van via HDMI aangesloten apparaten. Die heb ik aangezet.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de 3.0 firmware wel prima eigenlijk. De grijze balken zijn inderdaad het grootste minpunt, het grotere fonttype valt mij al niet eens meer zo op.
De snelheid van het openen van berichten en het bekijken van trophies is trouwens wel enorm toegenomen.

Ik vind zojuist deze lijst op NeoGAF van PS3 Slim packs die zouden komen:
PAL ps3 slim pack for this year

* Pack PS3 Slim + Need for speed Shift : 339€ - Date de Sortie : 01 Octobre 2009 - 25.000 unités

* Pack PS3 Slim + 2 Blu-Ray : 339€ - Date de Sortie : Octobre 2009

* Pack PS3 Slim + Uncharted 2 : 339€ - Date de Sortie : 14 Octobre 2009 - 50.000 unités

* Pack PS3 Slim + PES 2010 : 339€ - Date de Sortie : 24 Octobre 2009 - 50.000 unités

* Pack PS3 Slim + Tekken 6 : 339€ - Date de Sortie : 04 Novembre 2009 - 25.000 unités

* Pack PS3 Slim + Assassin's Creed 2 : 339€ - Date de Sortie : 19 Novembre 2009 - 25.000 unités

* Pack PS3 Slim + Gran Turismo 5 : 339€ - Date de Sortie : 04 Décembre 2009 - 75.000 unités.

(with the units available, for France)

including GT5 release date?

[ Voor 62% gewijzigd door SToRM666 op 02-09-2009 12:33 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eriksk schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:26:
[...]

Niets, enkel aansluiten via HDMI. Bij de PS3 heb je instelling m.b.t. het automatisch detecteren van via HDMI aangesloten apparaten. Die heb ik aangezet.
Succes
ok klinkt simpel, dat ga ik vanmiddag ook even doen.

Welke functies kan je dan ermee bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Meelobee schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:17:
[...]

Zit al je apparatuur op hetzelfde stopcontact aangesloten? zo niet dat eens proberen.
Ja, zit allemaal op een stekkerdoos en die zit in het stopcontact.

Maar bedoel je dan dat ik verschillende dingen op een ander stopcontact moet proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:45:
[...]

ok klinkt simpel, dat ga ik vanmiddag ook even doen.

Welke functies kan je dan ermee bedienen?
Mijn Philips LCD TV ondersteund ook CEC ("EasyLink" in Philips speak) maar kon nog niet
veel ontdekken. In de HDMI spec gaat het vooral om aan/uit/standby, start play, stop etc. Denk
niet dat je de XMB met elke willekeurige TV kan bedienen. Er zit bij mij natuurlijk ook een
Onkyo AV receiver tussen, die op zich het CEC signaal (= 1 pin) zou moeten doorlussen.

Vanavond nog maar eens wat proberen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
welke onkyo heb jij ertussen hangen?

ik heb zelf een 606 icm met de ps2 slim, maar hoor in het xmb menu continu een brom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Qosmic ik heb een 606 tussen mn tv en een ps3 'Phat' hangen en heb nergens last van. Probeer anders de ps3 eens direct op de tv aan te sluiten en kijk dan wat het is.
Het kan namelijk ook aan een instelling van je receiver liggen! Probeer eerst het een en ander uit te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Brad Pitt schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:06:
[...]Ik vind het bijvoorbeeld ook mega irritant dat een PS3 aan de achterkant geen USB-aansluiting heeft. Natuurlijk, aan de voorkant kan je er ook makkelijk een harddisk in prikken (en je kan streamen), maar als je die nu eens áltijd er in wilt hebben? Alles is mogelijk, maar gemak dient de mens.
Helemaal mee eens, ik heb een PS3 Eye en ik irriteer me aan de UBS kabel die altijd voorin de PS3 moet, had liever een aansluiting op de achterkant gehad.
Qosmic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:48:
[...]
Maar bedoel je dan dat ik verschillende dingen op een ander stopcontact moet proberen?
Nee juist niet op verschillende stopcontacten, maar alles op 1 zodat je geen aarde storingen hebt.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Ik had al gelezen dat het te maken kan hebben met die Audyssey instellingen en dat het met pure audio niet meer zo is.
Maar ik ga er vanavond wel even mee klooien.

Welke instellingen heb jij dan?

edit voor meelobee: ik heb alles dus op 1 stekkerdoos zitten

[ Voor 13% gewijzigd door Qosmic op 02-09-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:22:
[...]

Mijn DS controller doet het nog steeds. Gisterenavoind even Burnout gespeeld en ik kan me het trillen op de railroad track nog herinneren...
Ik kreeg net even telefonisch te horen dat de controllers het plots niet meer doen thuis (syxaxis en DualShock). De 4 lampjes blijven knipperen. Telefonisch krijg ik niet uitgelegd aan de kleine kids hoe ze de controllers kunnen syncen cq. resetten. Dus even vanavond afwachten of dat het probleem gaat verhelpen. Zijn er nog mensen geweest die dit probleem ook hadden sinds de fw3.0 upgrade en die het ook nog eens hebben kunnen verhelpen via een sync of reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Qosmic schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:51:
Ik had al gelezen dat het te maken kan hebben met die Audyssey instellingen en dat het met pure audio niet meer zo is.
Maar ik ga er vanavond wel even mee klooien.

Welke instellingen heb jij dan?

edit voor meelobee: ik heb alles dus op 1 stekkerdoos zitten
pfff, dat weet ik zo uit mijn hoofd niet. Ik heb de Audyssey wel aan staan in ieder geval, want anders is mijn bass veel te hard en tril ik uit mn stoel :P
Ik heb er wel al eens naar gekeken, maar krijg het niet voor elkaar om zonder Audyssey mn bass wat normaler te krijgen (de bass komt met audyssey via de boxen redelijk hard door terwijl het eigenlijk alleen via de subwoofer zou moeten), daarom staat ie dus aan. Het lukt dus niet om de lage frequenties alleen naar de subwoofer te krijgen.
Overigens is mijn surround geluid wel beter zonder de Audyssey. Zoals je wel hoort valt er bij mij ook een hoop te sleutelen aan mn instellingen, maar ik heb er weinig verstand van!

Dus het zit waarschijnlijk niet in de Audyssey, maar ik zou het iig proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No13
  • Laatst online: 11-09 09:50

No13

/me was here

Het lijkt erop dat bepaalde serienummers van DS3 controllers niet meer werken :/ maar een oplossing is er nog niet.

Reset van de controller mag niet baten en ook een USB-sync werkt niet. Ik kan hem gewoon niet gebruiken icm de 3.00 firmware :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
No13 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:28:
Het lijkt erop dat bepaalde serienummers van DS3 controllers niet meer werken :/ maar een oplossing is er nog niet.

Reset van de controller mag niet baten en ook een USB-sync werkt niet. Ik kan hem gewoon niet gebruiken icm de 3.00 firmware :'(
Lekker dan, way to go. Ook fijn dat ze zo'n update beta-testen. Dat doet men bij Microsoft dan wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker nutteloze opmerking op het laatst dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No13 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:28:

Maar gisteren (na de update) deed de controller het nog. En vandaag doet geen enkele het meer. Ook de gewone sixaxis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:32:
[...]

Lekker dan, way to go. Ook fijn dat ze zo'n update beta-testen. Dat doet men bij Microsoft dan wel beter.
Je hebt helemaal gelijk, bij Microsoft krijg je gewoon gratis een E74 error bij je update ;) Als je het doet, doe het dan goed inderaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:33:
Lekker nutteloze opmerking op het laatst dan.
Hoezo? Als Sony ook zou betatesten door de update iets eerder aan een selecte groep te releasen dan hadden ze dit probleem zeker kunnen verhelpen voor een algehele release.
Skire schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:42:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, bij Microsoft krijg je gewoon gratis een E74 error bij je update ;) Als je het doet, doe het dan goed inderaad
Ik ken niemand die ooit een error heeft gehad met update van zijn 360. En waarom begin je in hemelsnaam meteen te bashen? Ik heb beiden thuisstaan. Niet alleen erger ik me gruwelijk aan het updaten van de PS3 dat telkens tien minuten duurt ofzo, maar als ze dan ook nog eens slecht testen. Volgens mij heb ik al een jaar niet meer ge-update omdat het gewoon te lang duurt.

Wat dat betreft werkt het bij de Xbox360 gewoon beter, kun je weer gaan roepen wat je wil.

[ Voor 52% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alleen erger ik me gruwelijk aan het updaten van de PS3 dat telkens tien minuten duurt ofzo, maar als ze dan ook nog eens slecht testen. Volgens mij heb ik al een jaar niet meer ge-update omdat het gewoon te lang duurt.

Wat dat betreft werkt het bij de Xbox360 gewoon beter, kun je weer gaan roepen wat je wil.
10 minuten is zo voorbij. OM daarom nu een jaar niet te updaten. Heb je 'm dan niet online? Sommige updates kun je niet omheen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@phusebox: Volgens mij was je ook frequente bezoeker van het xbox 360 defecten topic :P Waar je ook behoorlijk je gal aan het spuwen was.

In ieder geval kan niemand je beschuldigen van fanboyism :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:44:
[...]Hoezo? Als Sony ook zou betatesten door de update iets eerder aan een selecte groep te releasen dan hadden ze dit probleem zeker kunnen verhelpen voor een algehele release.
Dat wordt heus wel gedaan, maar er zijn altijd uitzonderingen.
Laat het 1% van de miljoenen mensen die updaten zijn, dan kun je met een beta waaraan enkele duizenden personen meedoen daar net buiten vallen.

Nogmaals: dit is "Het Playstation 3 ervaringen topic", niet "Het Playstation 3 vs xbox 360 topic. ;)
Je ziet meteen een geprikkelde reactie van iemand die jouw post niet waardeert.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:44:
[...]

Hoezo? Als Sony ook zou betatesten door de update iets eerder aan een selecte groep te releasen dan hadden ze dit probleem zeker kunnen verhelpen voor een algehele release.

[...]

Ik ken niemand die ooit een error heeft gehad met update van zijn 360. En waarom begin je in hemelsnaam meteen te bashen? Ik heb beiden thuisstaan. Niet alleen erger ik me gruwelijk aan het updaten van de PS3 dat telkens tien minuten duurt ofzo, maar als ze dan ook nog eens slecht testen. Volgens mij heb ik al een jaar niet meer ge-update omdat het gewoon te lang duurt.

Aangezien dit een PS3 topic is, zal ik alleen ingaan op je opmerkingen over de PS3.

Waar maak je je druk om bij die updates!? 10 minuten! Wat is nu 10 minuten om weer wat leuke veranderingen/verbeteringen voor je PS3 te hebben? Je bent wel een onwijze zuurpruim als je updates niet kunt waarderen. Liever geen verbetering dan investering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Coolsnarf schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:43:
Qosmic ik heb een 606 tussen mn tv en een ps3 'Phat' hangen en heb nergens last van. Probeer anders de ps3 eens direct op de tv aan te sluiten en kijk dan wat het is.
Het kan namelijk ook aan een instelling van je receiver liggen! Probeer eerst het een en ander uit te sluiten
Heb ook een 606 en totaal geen brom. Geluid is prima in orde.

Wat mij alleen verbaasd.. anno 2009.. is het continue aan/uit geschakel van de PS3 tussen de XMB <-> games opstarten <-> update loaden & installeren. Je ziet continue een HDMI sync gebeuren en je hoort plops.

Dat moet toch netter kunnen....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sluuz schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:59:
[...]

Aangezien dit een PS3 topic is, zal ik alleen ingaan op je opmerkingen over de PS3.

Waar maak je je druk om bij die updates!? 10 minuten! Wat is nu 10 minuten om weer wat leuke veranderingen/verbeteringen voor je PS3 te hebben? Je bent wel een onwijze zuurpruim als je updates niet kunt waarderen. Liever geen verbetering dan investering?
Tja, ik game gewoon minder op mijn PS3, en af en toe wil ik gewoon even gamen, maar dan komt die PS3 weer met de opmerking aan dat ik moet updaten. Vaak is dat dus als ik iemand op bezoek heb die zegt: "laat gt5:p" eens zien... Als dan die update-melding komt is het voor mij zoiets van "pfff laat maar hangen, zet de xbox wel aan".

Ja het zijn maar 10 minuten, maar omdat ik vaak maar 15 min heb om uberhaupt te gamen, neemt me dat teveel tijd in beslag.

En ja een jaar niet ge-update is wel overdreven, maar laatste keer was ergens begin dit jaar geloof ik, maart ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, even een vraagje, leek me een beetje teveel van het goede om er een topic voor te maken.

Ik heb gister een PS3 Slim gekocht, draait prima enzo. Maar ik speel hem op een SDTV. Ik zou graag willen spelen op mijn monitor. Mijn monitor is een LG L226WTQ-BF (http://www.letsgodigital..../sony-ps3-connections.jpg). Deze ondersteunt voor zover ik weet gewoon HDCP en heeft een DVI poort en een VGA poort.

Ik heb wel gehoord over HDMI->DVI kabels, maar dan heb ik alleen video en geen audio.
Het mooiste zou zijn een HDMI->VGA kabel, maar is de kwaliteit dan wel beter dan op mijn SDTVtje?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:57:
Oké, even een vraagje, leek me een beetje teveel van het goede om er een topic voor te maken.

Ik heb gister een PS3 Slim gekocht, draait prima enzo. Maar ik speel hem op een SDTV. Ik zou graag willen spelen op mijn monitor. Mijn monitor is een LG L226WTQ-BF (http://www.letsgodigital..../sony-ps3-connections.jpg). Deze ondersteunt voor zover ik weet gewoon HDCP en heeft een DVI poort en een VGA poort.

Ik heb wel gehoord over HDMI->DVI kabels, maar dan heb ik alleen video en geen audio.
Het mooiste zou zijn een HDMI->VGA kabel, maar is de kwaliteit dan wel beter dan op mijn SDTVtje?

Alvast bedankt
En een VGA kabel stuurt wel audio door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:55:
[...]

Tja, ik game gewoon minder op mijn PS3, en af en toe wil ik gewoon even gamen, maar dan komt die PS3 weer met de opmerking aan dat ik moet updaten. Vaak is dat dus als ik iemand op bezoek heb die zegt: "laat gt5:p" eens zien... Als dan die update-melding komt is het voor mij zoiets van "pfff laat maar hangen, zet de xbox wel aan".

Ja het zijn maar 10 minuten, maar omdat ik vaak maar 15 min heb om uberhaupt te gamen, neemt me dat teveel tijd in beslag.

En ja een jaar niet ge-update is wel overdreven, maar laatste keer was ergens begin dit jaar geloof ik, maart ofzo.
Zet em dan juist af en toe eens aan zodat je die updates al hebt. Het is ook niet zo dat er elke week een nieuwe update is. Dit is een beetje zeiken om het zeiken als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:55:
[...]

Zonder update kan offline nog altijd je games spelen, dus even GT5:p laten zien kan best zonder te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:02:
[...]

En een VGA kabel stuurt wel audio door?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar die dingen zijn duurder dan een DVI kabel, dus ik vraag me ook af of er een goedkopere optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:05:
[...]

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar die dingen zijn duurder dan een DVI kabel, dus ik vraag me ook af of er een goedkopere optie is.
ik neem aan dat de vraag van Phusebox retorisch was. Een VGA kabel geeft geen geluid door. Een VGA kabel gaat ook HD resoluties niet halen. Je zult dus met een DVI kabel en een DVI-HDMI verloopje je PS3 en monitor aan elkaar moeten knopen. Daarna zal je middels een optische kabel je geluid uit moeten sturen.

Wat misschien ook kan, is een PS2/PS3 SCART kabel pakken die op de helft van die plugjes voor tulpstekkertjes heeft. Als je daar dan weer de rooie en gele met een speakersetje verbindt...

edit: wat meelobee hieronder dus wat korter zegt

[ Voor 17% gewijzigd door Sluuz op 02-09-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:57:

Alvast bedankt
Volgens mij gaat dat lastig worden. Een DVI plug van een graphics card heeft zowel DVI-D als DVI-A op de connector. De 5 pinnen in een soort ruit zijn voor een traditionele VGA plug. Conversie is dus makkelijk, kwestie van draajes in zo'n DVI -> VGA "kabel".

DVI naar HDMI (en omgekeerd) is ook makkelijk. TMDS signalen zijn compatible. Je hebt alleen geen geluid (en CEC etc).

Om van HDMI naar VGA te gaan moet er in de kabel/omzetter dus een echte HDMI RX chip zitten + video DACs + evt. audio DACs.

Ik vond alleen deze:

http://www.hktdc.com/sour...le&entryPoint=2&locale=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Waarom geef je dan aan dat een VGA het mooiste zou zijn?

Een HDMI -> DVI converter is wat je nodig hebt voor je beeld. De audio kan je vanaf de multi out van de PS3 met je versterker of line-in van je pc verbinden.

[ Voor 0% gewijzigd door Meelobee op 02-09-2009 16:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
[...]

Je kan gewoon je beeldscherm aansluiten op je ps3. Voor het geluid kan je gewoon je pcspeakers en de standaard av-kabel gebruiken. Je hebt alleen dan misschien nog een verloopje nodig. Zoals RCA->3.5mm ofzo.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.