Je was bijna niet de enige. Updaten was klaar. Ging ik even kijken hoe alles was, kon ik niks meer zien. Er kwam geen signaal meer door of er kwam geen signaal van de ps3. Gelukkig na een reboot deed hij het weer. Dit was trouwens met de 80gb versie.CSB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:34:
Ik heb net mijn Launch PS3 geupdate. Leuk. Draaide 5 minuten, plop. Uit. Rood knipperend lampje.
Stuk. Helpdesk niet meer bereikbaar, kan tussen 9:00 en 20:00 uur.
Ik hoop dat ik niet de enige ben met een 60GB launch PS3 die dit heeft, anders ben ik screwed, want ik heb geen garantie meer.
Balen dit zeg, heb EINDELIJK een vrije avond om eens lekker te gamen, gebeurd dit...
Enige minpunten:
- Grote font, zelfs op classic.
- Grijze balken om usernames.
Ziet er strak uit. Probleem is dat ik 2 al genoeg vind. Gelukkig zijn er nog andere mensen die vijf poorten wel leuk zullen vinden.Deismyna schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:39:
Nadat ik de Nyko PS3 USB hub hier net gepost zag staan kwam ik toevallig deze hub tegen.
[afbeelding]
De USB Port Expander van Logic3. Ziet er eigenlijk precies zo uit als naar wat ik zocht![]()
Eenmaal aangesloten ziet het er nog best wel strak uit.
Mensen die toevallig ervaring hebben met dit ding?
Denk dat ik deze zelf in ieder geval maar ga bestellen. Kost een 10tje bij bol.com. Misschien ergens anders nog wel goedkoper te vinden
[ Voor 38% gewijzigd door Tjesus op 01-09-2009 21:47 ]