Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
ymmv schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:13:
[...]

Zodat mensen niet supermakkelijk save games online zetten zodat anderen via downloads hun trophy-list kunnen uitbreiden.

BTW Op de Japanse store is een gratis geanimeerd Afrika-thema te downloaden.

[afbeelding]
dus omdat er mensen zijn die cheaten, moet ik daar nu onder lijden door weer opnieuw alle nummers te moeten vrijspelen?! Er is een cheat om ze vrij te spelen, maar die kan je niet opslaan, dus moet je die elke keer invoeren en daar heb ik ook geen zin in. Rest me dus niets anders dan helemaal opnieuw te beginnen. Daar krijgt ik de schurft van.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:24:
[...]

In de US store staat in ieder geval de animated LBP theme. In de EU store kon ik vanmorgen geen animated theme vinden....
Zo te lezen is de EU nog steeds een soort verwegistan voor Sony.

Ik lees op de US playstation forums alleen maar klachten over 3.0. Grote icons, foute fonts etc. Is het echt zo erg of zit men gewoon te zieken ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:55:
[...]

Zo te lezen is de EU nog steeds een soort verwegistan voor Sony.

Ik lees op de US playstation forums alleen maar klachten over 3.0. Grote icons, foute fonts etc. Is het echt zo erg of zit men gewoon te zieken ?
Er zullen altijd mensen zijn die blijven klagen bij vernieuwingen en wijzigingen. Volgens mij worden de icons en fonts bepaald door de themes en moet je uiteneindelijk een theme vinden die bij je past. Momenteel is er nog niet veel keuze (in EU geen) maar op youtube heb ik al een verschillende gezien (Killzone2/FFXIII/LBP/Modern Warfare 2/GOWII....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:27
Sluuz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:38:
[...]

dus omdat er mensen zijn die cheaten, moet ik daar nu onder lijden door weer opnieuw alle nummers te moeten vrijspelen?! Er is een cheat om ze vrij te spelen, maar die kan je niet opslaan, dus moet je die elke keer invoeren en daar heb ik ook geen zin in. Rest me dus niets anders dan helemaal opnieuw te beginnen. Daar krijgt ik de schurft van.
Heb je een back-up gemaakt dmv de back-up functie in de ps3? Of heb je gewoon de savegames gekopieerd naar een usbstick/externe hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:07:
[...]

Momenteel is er nog niet veel keuze (in EU geen) maar op youtube heb ik al een verschillende gezien (Killzone2/FFXIII/LBP/Modern Warfare 2/GOWII....)
Google eens op 'custom ps3 themes' ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:21:
[...]

Google eens op 'custom ps3 themes' ;)
Ik bedoel dat er weinig keuze is in animated themes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Changelog voor 3.00 (er zullen vast nog wel meer dingen zijn aangepast):
* Multi-Audio – Audio can now be output to multiple connectors simultaneously. You can set this option under [Settings] > [Sound Settings] > [Audio Multi Output].
* Video Content Playback – During Video content playback, you can now use the right stick to play content in slow playback, fast reverse, and fast forward.
* Settings Descriptions – Now below each setting option under the Settings tab on the XMB, there is now a brief description in small font.
* New Start Up Logo – Upon starting up your PS3, you will be greeted with the new ‘PS3′ Logo.
* Copy/Paste Function – There is now a copy/paste function for the web browser, and messages.
* Internet Connection Speed Test – Check your internet connection upload/download speed. Go to [Network Settings] > [Internet Connection Test]
* Internet Browser Screen Capture Feature – Press Triangle on Internet Browser, then under File > Save Screenshot.
* Custom Remote Play Settings – Manually set a device (such as a PSP system) to be used for remote play.
* New Avatar Support – Support for future additions of PSN avatars has been added. No new avatars have been added along with the firmware. However the support is there.
* “What’s New” – The “Information Board” will be replaced with a “What’s New” section, which allows you to enjoy interactive PlayStation news every time you start the PS3 system. Located under the PlayStation Network icon, “What’s New” displays the latest and greatest game, video, PlayStation Network and PlayStation news and releases, as well as your recently played games, in a sleek, new animated format.
* Status Indicator – In the top right corner we’ve added an indicator bar, which displays your user icon, friend icon, the number of friends you have online and a small message icon to let you know if you have any new messages. The indicator also includes a scrolling ticker that features the latest news from PlayStation Network. In addition, when you press the PS button, the battery life indicator will no longer cover up the clock.
* Friends List – Now your PlayStation Network friends will appear in a slightly redesigned format on your Friends List. Also, messages will now be viewable from each of your friends’ respective profiles.
* PlayStation Store Shortcuts – We’ve added a handy shortcut icon to the PlayStation Store under both the Game and Video categories so you can access the latest content quickly and easily.
* Personalization – Personalize your PS3 with new dynamic custom themes and avatars. Dynamic themes as well as free and premium avatars will be available through PlayStation Store. A dynamic theme takes your screen to a whole new level as it incorporates animated objects into the background.
* Trophies – Showcasing your hard earned trophies just got better. Update 3.00 gives game developers the ability to modify how they display trophies for add-on content. Base and add-on game trophies will continue to be combined into a single list so you can see where you stand in a game as a whole. Within that list, trophies will be broken out into subcategories—base trophies and add-on trophies—that way, you can easily view the percentage of your base game trophy collection, and separately track your trophy progress in add-on packs. Look for this enhancement to be included in upcoming games.
PS3 logo voordat een spel start is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
ymmv schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:13:
[...]

Zodat mensen niet supermakkelijk save games online zetten zodat anderen via downloads hun trophy-list kunnen uitbreiden.

[afbeelding]
Savegames moeten gewoon kopieerbaar zijn zolang het aan hetzelfde account gekoppeld blijft. Dit is volgens mij bij elke game zo, in elk geval voor de 360 en volgens mij doet mijn ps3 precies hetzelfde. Je kan allleen niet een kopie maken voor een ander account. Als het waar is wat hij zegt is dat gewoon een 'fout' in Rockband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
* Multi-Audio – Audio can now be output to multiple connectors simultaneously. You can set this option under [Settings] > [Sound Settings] > [Audio Multi Output].

Kijk hier ben ik nu erg blij mee!
Toch lastig om elke keer te switchen..

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
SeamusXanthus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:41:
[...]

Savegames moeten gewoon kopieerbaar zijn zolang het aan hetzelfde account gekoppeld blijft. Dit is volgens mij bij elke game zo, in elk geval voor de 360 en volgens mij doet mijn ps3 precies hetzelfde. Je kan allleen niet een kopie maken voor een ander account. Als het waar is wat hij zegt is dat gewoon een 'fout' in Rockband.
Dat is niet een fout in Rockband, dat hebben ze expres gedaan. Probeer de savegame maar eens te kopieren. Zelfde geldt voor de savegame van Guitar Hero World Tour.
Tjesus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:18:
[...]

Heb je een back-up gemaakt dmv de back-up functie in de ps3? Of heb je gewoon de savegames gekopieerd naar een usbstick/externe hdd?
Ik heb het eerst geprobeerd met een USB stick door de savegame erheen te kopieren maar dit wordt tegengehouden (beveiligd tegen kopieren melding). Toen heb ik een backup gemaakt via de ingebouwde backup functie. Hij gaf hierbij al aan dat misschien niet alles gerestored kon worden.
Ik heb toen de backup gerestored op mijn nieuwe PS3 Slim en toen zei hij ook weer dat niet alles gerestored kon worden. Na de restore gaan kijken en voila, geen enkel spoortje te bekennen van Rock Band bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowa schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:53:

Kijk hier ben ik nu erg blij mee!
Toch lastig om elke keer te switchen..
Waarom zou je willen wisselen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:58:
[...]

Op zich is die optie wel slim. Als je een TV via HDMI aansluit en je receiver/versterker is nog een "analoge"
met alleen een AUX of line-in. Andere kant je kunt je audio natuurlijk ook uit je TV naar je versterker, analoog,
sturen.

Of als je een 2nd zone output op je versterker hebt met aparte ingangen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:58:
[...]
Stel je hebt een tv met HDMI en een versterker met optische ingang. Als je niet altijd je versterker wilt gebruiken voor het geluid, moet je de output steeds veranderen. Dat hoeft nu dus niet meer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Shiver23 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:10:
[...]

Stel je hebt een tv met HDMI en een versterker met optische ingang. Als je niet altijd je versterker wilt gebruiken voor het geluid, moet je de output steeds veranderen. Dat hoeft nu dus niet meer.
Playstation -> HDMI -> TV
TV -> Optisch -> Versterker

Heb je wel alleen geluid als de TV aan staat, en ik weet niet zeker of het kwaliteitsverlies met zich mee brengt..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
cheiron schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:12:
[...]

Heb je wel alleen geluid als de TV aan staat, en ik weet niet zeker of het kwaliteitsverlies met zich mee brengt..
Niet zozeer kwaliteitsverlies, maar soms wel vertraging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
cheiron schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:12:
[...]

Veel tv's kunnen geen DD en/of DTS verwerken of doorsturen. Dus dan moest je alsnog in je instellingen rommelen. Maar goed, dat is dus niet meer van toepassing.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:14
ik ga vanmiddag een PS3 slim kopen.

Hoe kan ik deze dan het beste aansluiten op mn versterker?
Heb een tv met hdmi, onkyo 606 met 4 hdmi ingangen en ook nog optichh van mn tv naar versterker zodat ik tv kan luisteren over mn speakers.

Ik wil dus ook mn PS3 over mn speakers hebben, maar ook nog steeds tv kunnen kijken en dat geluid over mn speakers krijgen.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2hcj8yv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:07:
[...]

Er zullen altijd mensen zijn die blijven klagen bij vernieuwingen en wijzigingen. Volgens mij worden de icons en fonts bepaald door de themes en moet je uiteneindelijk een theme vinden die bij je past. Momenteel is er nog niet veel keuze (in EU geen) maar op youtube heb ik al een verschillende gezien (Killzone2/FFXIII/LBP/Modern Warfare 2/GOWII....)
Ik verwacht bij de Store update van donderdag wel wat nieuwe themes.
Qosmic schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:34:
ik ga vanmiddag een PS3 slim kopen.

Hoe kan ik deze dan het beste aansluiten op mn versterker?
Heb een tv met hdmi, onkyo 606 met 4 hdmi ingangen en ook nog optichh van mn tv naar versterker zodat ik tv kan luisteren over mn speakers.

Ik wil dus ook mn PS3 over mn speakers hebben, maar ook nog steeds tv kunnen kijken en dat geluid over mn speakers krijgen.
Gewoon je PS3 met HDMI aansluiten op je Receiver en dan vanaf je receiver een HDMI kabel naar de tv.
Ik heb eigenlijk dezelfde setup, maar in plaats van de optische aansluiting heb ik gewoon 2 tulpjes vanaf de tv naar de receiver. Het enige wat ik moet doen om mijn tv over de speakers te horen is van kanaal wisselen met de receiver.

[ Voor 42% gewijzigd door SToRM666 op 01-09-2009 12:13 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
FW 3.00 is er! Weet iemand de improvements behalve die XBM rommel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Speedlink schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:20:
FW 3.00 is er! Weet iemand de improvements behalve die XBM rommel?
Staat hierboven gewoon.. (pagina terug)

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 01-09-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 08:21:
Ik heb Firmware 3.0 er ook op staan:

[list]
• Dynamische thema's, leuk.
• Meer Avatars, leuk.
• Statusbar (rechts bovenin beeld), leuk.
• Output verbeteringen, leuk.
iets waar ik best veel mensen om heb horen zagen.
• De 'strakheid' van de layout is er ook een beetje af, friends (inclusief status) zijn nu in aparte balkjes ondergebracht, minder leuk.
Sja dat viel me ook op, misschien dat dit balkje nog wordt opgevuld met gegevens over laatst gespeelde games of trophies. Ik moest volgens mij men volledige trophie gebeuren weer uploaden want het duurde erg lang. Deze balkjes worden wellicht dus in de loop van vandaag vanzelf gevuld door activiteiten van vrienden.
• Ook de intro bij aanzetten, vindt ik persoonlijk minder geworden. Het PS3 logo past niet bij het 'tijdloze', Sony Entertainment was beter naar mijn mening, minder leuk.
Eerlijk gezegt vind ik de intro wel wat strakker geworden. Geen problemen mee. juist wel mooi
• Functioneel voor de rest veelal een commerciele update, je krijgt bij het starten meteen allemaal PSN games voorgeschoteld die je niet wilt kopen, laat staan naar wilt kijken.
Is een mening natuurlijk, ikzelf zat behoorlijk te wachten op diverse PSN games, nu kan je gelijk zien dat ze er zijn en downloaden. feitelijk kun je met 1 druk op de knop een menu laag opzij gaan. Nu kun je vanuit je XMB zien wat er nieuw is in de store etc. Ondanks dat het natuurlijk de bedoeling is dat je overgaat tot aanschaf van materiaal via de store of de winkel op de hoek vind ik het erg handig en mooi gedaan.
Bij het klikken hierop meteen bij het download, afreken scherm, minder leuk.
Maar Sony wilt ook geld verdienen...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zelf niet uitproberen....maar hier zou het afrika theme staan.

http://www.thesixthaxis.c...ka-animated-xmb-theme-now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
uit de changelog van 3.0:
* Copy/Paste Function – There is now a copy/paste function for the web browser, and messages.

Dat zat er toch al lang in ?

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:45:
Kan het zelf niet uitproberen....maar hier zou het afrika theme staan.

http://www.thesixthaxis.c...ka-animated-xmb-theme-now
Thuis eens even proberen, net met wat moeite en met behulp van Google Translate een Japanse PSN account gemaakt. Ziet er wel mooi uit dat theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McVirusS schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:37:
[...]

Thuis eens even proberen, net met wat moeite en met behulp van Google Translate een Japanse PSN account gemaakt. Ziet er wel mooi uit dat theme.
OK. Ik kan die site hier niet openen, wist niet dat het via de japanse store moest....ook maar eens proberen een japanse account aanmaken met een japanse postcode 123-4567. Bijna alle Game gerelateerde sites staan hier dicht. Behalve natuurlijk tweakers. De oude themes kon je ook via internet downloaden en via USB op de PS3 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 08:48
* Internet Browser Screen Capture Feature – Press Triangle on Internet Browser, then under File > Save Screenshot.
Het is nog niet helemaal perfect maar volgens mij komen we een heel eind.
Ik weet dat je tijdens het spelen de browser niet kan opstarten.
Nu kan je bijv een screenshot van een deel van een walkthrough maken en die tijdens het spelen raadplegen.
Of kan dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Serotonine schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:51:
[...]

Het is nog niet helemaal perfect maar volgens mij komen we een heel eind.
Ik weet dat je tijdens het spelen de browser niet kan opstarten.
Nu kan je bijv een screenshot van een deel van een walkthrough maken en die tijdens het spelen raadplegen.
Of kan dit niet?
Volgens mij krijg je dan een melding dat je het spel af moet sluiten voordat je naar de afbeeldingen-weergave kunt gaan oid. :/

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Jumpman schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 08:21:
Ik heb Firmware 3.0 er ook op staan:
  • Dynamische thema's, leuk.
  • ...
Ik vind het dus jammer dat je nog steeds niet meer dan 100 vrienden kunt toevoegen aan je friendlist. Gaat een beetje het doel van GOTPS3 voorbij... :'(
maniak schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 07:46:
Heb eens de Burnout demo gedownload.. ik merk alleen dat ik moeite heb om te zien wat er in de verte gebeurt. Ik heb de laatste grote bak van een TV die philips te koop had met pixel plus 2. Kan dit aan mijn TV liggen dat ik details mis?
Ik weet niet of het aan je TV ligt, maar ik heb het spel gisteravond nog zitten spelen. Het is een supergaaf race-spel en hij gaat HARD. En met hard bedoel ik dus heel hard. Zo snel dat je soms een reactievermogen moet hebben van een kwart seconde om niet frontaal tegen een muur aan te knallen.
Het vrije karakter van het spel, gepaard met de afwisseling in uitdagingen, maken dit een spel om uren in te vertoeven. Aanrader!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
TNT kwam mijn slim ook vanmiddag brengen. Wat een verbetering met de oude PS3. Kastje is
klein en sexy. Staat ook perfect tussen de rest apparatuur. Zelfs de UPC HD Mediabox is nog hoger.

Over firmware 3.0, ik vind de font grootte ook iets "te" uitgevallen. Hopelijk staat 3.0 snel on-line op de Playstation site zodat ik de HDD kan vervangen (heb geen zin om eerst te downgraden naar 2.80, en weer te updaten naar 3.0).

Waar ik wel benieuwd naar ben of m'n Philips TV iets met HDMI-CEC doet. Ik las ergens dat CEC functionaliteit (Bravia Sync) niet beperkt is tot Sony TVs, maar dat andere merken ook zouden moeten werken.

Zit nu op het werk, dus vanavond maar eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ben ik nou echt de enige die de PS3slim minder mooi vindt dan de phat. Ik heb zelf de 60GB maar vind deze toch echt mooier dan de slim. Ok de oude is groter en (vooral die van mij) verbruikt meer stroom maar mocht mijn PS3 stuk gaan en buiten de garantie vallen wil ik wel weer een oud model hebben hoor.
Btw de firmware update vind ik wel een verbetering. Het is weliswaar minder strak maar wel mooi. En goede features. Zoals dat what's new gebeuren..erg leuk

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 08:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

P.E.No.1 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:20:
Ben ik nou echt de enige die de PS3slim minder mooi vindt dan de phat. Ik heb zelf de 60GB maar vind deze toch echt mooier dan de slim. Ok de oude is groter en (vooral die van mij) verbruikt meer stroom maar mocht mijn PS3 stuk gaan en buiten de garantie vallen wil ik wel weer een oud model hebben hoor.
Btw de firmware update vind ik wel een verbetering. Het is weliswaar minder strak maar wel mooi. En goede features. Zoals dat what's new gebeuren..erg leuk
Je bent zeker niet de enige. Ik vind de nieuwe versie qua uiterlijk geen verbetering. Ach, ieder zijn smaak! Wellicht is het een overweging om een pakket te kopen met de 'oude' ps3? Zijn hele goede aanbiedingen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Michaeltje1984 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:32:
[...]

Je bent zeker niet de enige. Ik vind de nieuwe versie qua uiterlijk geen verbetering. Ach, ieder zijn smaak! Wellicht is het een overweging om een pakket te kopen met de 'oude' ps3? Zijn hele goede aanbiedingen nu.
Voor de mensen die nog geen PS3 hebben is het zeker een overweging. Voor mijn PS3 is helaas de twee jaar garantie bijna voorbij. Ik hoop dat ie het nog lang volhoudt en niet stuk gaat ' klopt af ' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:20:maar mocht mijn PS3 stuk gaan en buiten de garantie vallen wil ik wel weer een oud model hebben hoor.
Bewaar de oude PS3, haal 'm helemaal leeg en zet daar je PS3-slim in. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:36:
[...]

Bewaar de oude PS3, haal 'm helemaal leeg en zet daar je PS3-slim in. :9
helaas, dat gaat niet passen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 13:25
Nou, ik heb gister, bewust, een oud model ps3 gekocht.. Ik vind 'm en een stuk mooier en er zitten wat meer mogelijkheden op... Ik houd graag mn opties open ;) En qwa geluid; Ik hoor 'm echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

P.E.No.1 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:20:
Ben ik nou echt de enige die de PS3slim minder mooi vindt dan de phat.
Nee hoor, vind de nieuwe er (afgaande de foto's) ook vrij 'cheap' uitzien. Glanzende van de PS3 vind ik fraai en de tiptoetsjes een leuk detail.
Bottomline maakt het mij weinig uit hoe ie eruit ziet. Koop em niet als decoratie. Vind het wel positief dat de PS3 er qua uiterlijk sowieso het meest volwassen uit ziet (zwart/strakke vormgeving).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Tom schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:51:
[...]

Nee hoor, vind de nieuwe er (afgaande de foto's) ook vrij 'cheap' uitzien. Glanzende van de PS3 vind ik fraai en de tiptoetsjes een leuk detail.
Bottomline maakt het mij weinig uit hoe ie eruit ziet. Koop em niet als decoratie. Vind het wel positief dat de PS3 er qua uiterlijk sowieso het meest volwassen uit ziet (zwart/strakke vormgeving).
Bedoel idd dat glanzende en de tiptoetsen. Bovendien heb ik die van mij rechtopstaand naast de tv en ik heb begrepen dat de Slim niet 'mag ' staan volgens de gebruikershandleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:15:
TNT kwam mijn slim ook vanmiddag brengen. Wat een verbetering met de oude PS3. Kastje is
klein en sexy. Staat ook perfect tussen de rest apparatuur. Zelfs de UPC HD Mediabox is nog hoger.

Over firmware 3.0, ik vind de font grootte ook iets "te" uitgevallen. Hopelijk staat 3.0 snel on-line op de Playstation site zodat ik de HDD kan vervangen (heb geen zin om eerst te downgraden naar 2.80, en weer te updaten naar 3.0).

Waar ik wel benieuwd naar ben of m'n Philips TV iets met HDMI-CEC doet. Ik las ergens dat CEC functionaliteit (Bravia Sync) niet beperkt is tot Sony TVs, maar dat andere merken ook zouden moeten werken.

Zit nu op het werk, dus vanavond maar eens testen.
Nu je het zegt...ik krijg morgen waarschijnlijk mijn 500 gb schijfie die ik laatst besteld heb, denk je dat ik dan ook beter even kan wachten met dat updaten? zodat ik morgen direcs die schijf kan gebruiken zonder al te veel gedoe? of staat die update tegen die tijd al wel lang al online..anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nieuwe firmware 3.0 ziet er goed uit, maar wel stom dat de nieuwe thema's, bv die van Little Big Planet ongeveer 3 dollar gaan kosten.. :(

Die van Afrika is daarintegen gratis te downloaden uit de Japan Store.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:08:
Nieuwe firmware 3.0 ziet er goed uit, maar wel stom dat de nieuwe thema's, bv die van Little Big Planet ongeveer 3 dollar gaan kosten.. :(

Die van Afrika is daarintegen gratis te downloaden uit de Japan Store.
Zij die thema's te zippen en downloaden en via USB te installeren op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:01:
[...]

Nu je het zegt...ik krijg morgen waarschijnlijk mijn 500 gb schijfie die ik laatst besteld heb, denk je dat ik dan ook beter even kan wachten met dat updaten? zodat ik morgen direcs die schijf kan gebruiken zonder al te veel gedoe? of staat die update tegen die tijd al wel lang al online..anyone?
Ik ga er vanuit dat Sony z'n website eind van de middag wel op orde heeft als hun belangrijkste (kuch kuch) markt ook wakker is. Release date is sep 1 en tot nu toe zijn ze ook beschikbaar geweest als off-line download.

Ik moet nog m'n backup terug zetten en een harddisk vervangen. Het ding was behoorlijk eigenwijs over firmware 3.0, dus die staat er al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:01
Ligt het nou aan mij of is de lettertype grootte vergroot :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Zit zwaar in dubio. Er komt een 2de ps3 in huis voor in de slaap/bij/gaming-kamer (geef het beestje maar een naam.) dat krijg je als vrouw lief weer es der tv serie wil kijken.
Nu ik iedereen zo hoor/lees over de slim ben ik toch geneigd om de "ouwe" ps3 aan te schaffen.

Het enige nadeel uit de "oude" ps3 die nog leverbaar zijn is dat er geen sd-slot meer in zit.
Iemand een idee waar ik nog de eerste generatie ps3 kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 07:47

mzx

Mistermo schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:40:
Het enige nadeel uit de "oude" ps3 die nog leverbaar zijn is dat er geen sd-slot meer in zit.
*Kuch* Markplaats.nl *Kuch* ;)

Edit: Wat sentry23 zegt, kan natuurlijk ook! :9

[ Voor 7% gewijzigd door mzx op 01-09-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gusev schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:25:
Ligt het nou aan mij of is de lettertype grootte vergroot :?
Is idd groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
Mistermo schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:40:
Zit zwaar in dubio. Er komt een 2de ps3 in huis voor in de slaap/bij/gaming-kamer (geef het beestje maar een naam.) dat krijg je als vrouw lief weer es der tv serie wil kijken.
Nu ik iedereen zo hoor/lees over de slim ben ik toch geneigd om de "ouwe" ps3 aan te schaffen.

Heb je hier wat aan ?
(Nyko PS3 USB hub met sd slot )
http://www.engadget.com/2...ds-usb-ports-multicard-r/
Dan kan je een nieuwe kopen.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb sinds het weekend een PS3 gekocht om als B-ray speler te functioneren. Er zaten ook 2 games bij dus wilde even kijken of er nou veel of dat er eigenlijk wel verschil zit tussen de PS3 en Xbox 360.

Alle updates gedraaid en nu krijg ik telkens freezes bij het spel Uncharted, ik kom gewoon niet verder omdat de PS3 telkes freezed. Bij de andere game heb ik nergens last van. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

willy83 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:13:
Ik heb sinds het weekend een PS3 gekocht om als B-ray speler te functioneren. Er zaten ook 2 games bij dus wilde even kijken of er nou veel of dat er eigenlijk wel verschil zit tussen de PS3 en Xbox 360.

Alle updates gedraaid en nu krijg ik telkens freezes bij het spel Uncharted, ik kom gewoon niet verder omdat de PS3 telkes freezed. Bij de andere game heb ik nergens last van. Iemand hier een oplossing voor?
Als je op google zoekt met "game uncharted freezes" komt je verschillende gebruikers tegen met dezelfde ervaring. Oplossing is om het spel even om te wisselen voor een nieuw exemplaar.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Voor de mensen die gebruik (willen) maken van de optie audio via alle uitgangen te versturen is misschien het volgende wel handig om te weten. De gekozen hoofduitgang wordt beperkt tot LPCM 44.1/48 kHz, dus 88.2/192(?) kHz wordt gedowngrade. De andere uitgangen worden beperkt tot het afgeven van een stereo signaal.

Hiervan wordt je netjes op de hoogte gebracht wanneer je de optie kiest, maar ik vond het wel de moeite van het melden waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Sinds de firmware update werkt inderdaad Bravia Sync, in ieder geval met de slim versie dan.
Ik weet niet of de functionaliteit per TV verschilt, maar op m'n 40W3000 kan ik er niet zoveel mee.
De PS3 kan automatisch uitgezet worden en de PS3 kan de TV aanzetten en het juiste kanaal kiezen.
Voor een bruikbare oplossing zal er weinig anders opzitten dan een Playstation Adapter te kopen (of alternatief natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Emiel1984 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:22:
[...]

Als je op google zoekt met "game uncharted freezes" komt je verschillende gebruikers tegen met dezelfde ervaring. Oplossing is om het spel even om te wisselen voor een nieuw exemplaar.
Oke, bedankt ben benieuwd hoe dat gaat werken aangezien dit een combi pack was.

Edit: Dit vond ik op internet en So far so good
I had to call Sony as well to find out what was going on.

The lady I spoke to suggested I "Restore Default settings" NOT "Restore PS3 settings."

If you restore your default sttings you will be losing things like your saved themes, or your registered blue tooth (which you can easily register again0

You dont run the risk of losing any saved games; which is a good thing.
mmmm weer een freeze in Chap. 4 helaas terug brengen dus......

[ Voor 39% gewijzigd door willy83 op 01-09-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Flitzer schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:46:
Sinds de firmware update werkt inderdaad Bravia Sync, in ieder geval met de slim versie dan.
Ik weet niet of de functionaliteit per TV verschilt, maar op m'n 40W3000 kan ik er niet zoveel mee.
De PS3 kan automatisch uitgezet worden en de PS3 kan de TV aanzetten en het juiste kanaal kiezen.
Voor een bruikbare oplossing zal er weinig anders opzitten dan een Playstation Adapter te kopen (of alternatief natuurlijk).
heb je de ps3 direct op je tv of werkt het ook via een versterker?

[ Voor 80% gewijzigd door Coolsnarf op 01-09-2009 16:49 . Reden: ff quote plaatsen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Flitzer schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:46:
De Bravia Sync zit standaard in de Slim :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik zie heel veel mensen klagen over dat het lettertype groter is geworden.
Mij was het eigenlijk niet eens opgevallen, en ik zie nog steeds niet echt verschil.

Ligt dat aan mij of kan het komen doordat het verschil op 720p op een HD-ready 32 inch scherm niet zo groot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey5times schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:03:
Mij was het eigenlijk niet eens opgevallen, en ik zie nog steeds niet echt verschil.

Ligt dat aan mij of kan het komen doordat het verschil op 720p op een HD-ready 32 inch scherm niet zo groot is?
ik vind het prettig dat het lettertype groter is geworden.
ik kan het namelijk beter lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, heeft hier iemand een Japans account, en heeft hij/zij hij de Africa thema binnengehaald?
Zijn die Thema's te downloaden en ergens neer te zetten, of kan diegene die het download ze alleen gebruiken?

Om nou een Japanse account aan te maken voor een Thema vind ik een beetje ver gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hebben de 'oude' PS3's nou ook bravia sync support gekregen door de firmware update? Of is dat alleen voor de Slim?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34
Meelobee schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:37:
Hebben de 'oude' PS3's nou ook bravia sync support gekregen door de firmware update? Of is dat alleen voor de Slim?
oude ps3's hebben geen bravia sync ook naar de update niet en daar baal ik toch best wel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Coolsnarf schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:48:
[...]
heb je de ps3 direct op je tv of werkt het ook via een versterker?
Ik heb de PS3 direct op de TV zitten.
Versterker gebruik ik bewust niet tijdens het gamen om de rest van de flat niet teveel mee te laten genieten.

Ik weet niet of Bravia Sync al meteen in de slim zat en het was mij in ieder geval niet opgevallen.
Na de update kon ik HDMI control in ieder geval snel vinden en aanzetten en daarna was de PS3 ook op de TV terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Een aantal pagina's terug vertelde een Tweaker al dat hij net de Slim had binnengekregen en direct gebruik kon maken van de Bravia sync functionaliteit op een Samsung tv (dus vóór 3.0). Toen was het mij al duidelijk dat de oude modellen deze functie hoogstwaarschijnlijk niet via de update toegevoegd zouden krijgen. Zonde hoor, had 't ook wel handig gevonden.

@proo:

Het Afrika thema kan niet apart als een pakketje gedownload worden, hij wordt binnengehaald en automatisch geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Een grote irritatie is eindelijk weg met 3.0, dat als je op home knop drukt het batterij icoontj niet dwars door de tijd loopt. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Mikey5times schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:03:

Het is dat ik het nu lees, want ik had het ook nog niet gezien.
Kan komen doordat ik een custom font gebruik en dat die wellicht niet onder hevig is aan de update.

Heb na de installatie van 3.0 wel meteen de achtergrond weer op "classic" gezet, want werd toch wel erg kriegel van die glimmertjes. Ik gebruik dus wel het oude theme, puur omdat ik het effect leuk vind met een ambi-light tv.

Vriendenlijst vind ik echt crap nu met die grote grijze balken rond de naam en dat je "Friends" door de lijst heen ziet staan. Vond van de oude firmware juist mooi dat alles wat je niet koos in de achtergrond "blende" en dat is nu wel weg met die grijze balken rond de namen.

En ook weer twee icoontjes die je (voor zover ik weet) niet weg kan halen. Dat "What's New" had van mij niet gehoeven evenals een extra "PS Store" onder "Games".

Komt er dus eigenlijk op neer dat ik het nieuwe opstartscherm en -logo dus alleen mooi vind, verder had het van mij niet zo gehoeven... :+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Ben m'n playstation netwerk account aan het maken.
Is het niet mogelijk in Nederland te selecteren als "land" en Engels als taal te kiezen ?!
Na "the netherlands" gekozen te hebben, kan ik alleen nog maar Nederlands als menu taal kiezen !"?!?

why ?!

Beter nederlands te hebben of maakt dat niet uit, kan net zo goed zeggen dat ik dan in de U.K woon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met een Japans account?
Zijn hier nog probemen mee te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:07:
[...]

ik vind het prettig dat het lettertype groter is geworden.
ik kan het namelijk beter lezen.
Ik vind het vrij irritant, maar ik kan mij voorstellen dat het beter lezen is als je slechtziend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Frenzy_LS schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:14:
Ben m'n playstation netwerk account aan het maken.
Is het niet mogelijk in Nederland te selecteren als "land" en Engels als taal te kiezen ?!
Na "the netherlands" gekozen te hebben, kan ik alleen nog maar Nederlands als menu taal kiezen !"?!?

why ?!

Beter nederlands te hebben of maakt dat niet uit, kan net zo goed zeggen dat ik dan in de U.K woon ?
bij mijn "phat" PS3 kan ik anders gewoon mijn taal veranderen.
Maar waar zit die instelling waar jij het over hebt, haal je niet PSN taal en systeem taal door elkaar?

Bij de instellingen van de PS3 zelf kun je de systeemtaal gewoon op engels zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:18:
[...]

Ik vind het vrij irritant, maar ik kan mij voorstellen dat het beter lezen is als je slechtziend bent.
bedankt, zo erg is het nu ook weer niet.

Misschien heeft de grootte van je tv scherm ermee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:13:
[...]

En ook weer twee icoontjes die je (voor zover ik weet) niet weg kan halen. Dat "What's New" had van mij niet gehoeven evenals een extra "PS Store" onder "Games".
Het "What's new" kun je volgens mij uitzetten, je moet eens bij je systemsettings kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 01-09-2009 18:30 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
Is het iemand anders al opgevallen dat als je muziek afspeelt die op je harddisk staat en dan op de ps button klikt niet meer door de rest van de muziek kan bladeren?

Vind het zelf zeer irritant en hoop dan ook dat dit in 3.01 ofzo opgelost wordt!

Verder ben ik ontzettend blij met de optie om het geluid over 2 uitgangen tegelijk te laten lopen! Zo kan ik het nu als volwaardige cd speler gebruiken zonder eerst de tv aan te zetten :D
En vind ik de vriendenlijst minder mooi geworden, het what's new gebeuren vind ik wel handig, de sterretjes in de achtergrond ben ik nog niet over uit en het vervagen van de achtergrond als je iets aanklikt vind ik nuttig maar niet mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:20:
[...]
Misschien heeft de grootte van je tv scherm ermee te maken?
Als ik hem beneden heb staan op een 42" op 4,5 meter afstand is het wel lekker als de letters wat groter zijn.
Maar hier boven heb ik een 26" HDReady op 1,5 meter afstand, dan zijn de letters en iconen nu wel behoorlijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Laatst online: 18-08-2023
M a r c o schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:19:
[...]

bij mijn "phat" PS3 kan ik anders gewoon mijn taal veranderen.
Maar waar zit die instelling waar jij het over hebt, haal je niet PSN taal en systeem taal door elkaar?

Bij de instellingen van de PS3 zelf kun je de systeemtaal gewoon op engels zetten.
Uhm,.. de taal instelling die je de 1e keer doet wanneer je een account aanmaakt. Staat zo'n asteriks bij dat je dit nooit meer kun veranderen.
Maar begrijp dat je hierna dus wel gewoon de menutaal kunt veranderen, dus is geen punt. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vind die update geen major versienummer verschil waard (2.x naar 3.0).
Maargoed het is iets dat continu in ontwikkeling is en blijft, dat vind ik wel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tussen een Japan ( in het Japans) of een Hongkong account ( in het engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Mijn bevindingen van firmware 3.0: Ze hebben er meer handigheden uitgehaald dan toegevoegd! :(
* valt gelukkig nog mee

Handige/leuke toevoegingen:
- Dubbele audio output, kan erg handig zijn. :Y)
- Muziek spelen vanaf harddisk wordt nu ook op 88khz of 176khz doorgestuurd naar je versterker.
(vroeger gebeurde dat alleen als je een CD afspeelde)
- Direct bij je Avatar kunnen zien hoeveel vrienden er online zijn :)
- De nieuwe Thema's kunnen best mooi zijn (Afrika) _/-\o_
(zet wel de achtergrond helderheid wat terug bij de thema-instellingen, dan is de tekst beter te lezen)
- Vind het nieuwe lettertype best wel prettig op een 37" Full HD-TV

Wat dus niet meer werkt/slecht geïmplementeerd:
- De nieuwe vriendenlijst ???? Net of ze het vergeten waren en snel even toegevoegd hebben. }:O
- Het nieuwe "Wat is nieuw" icoon/scherm. Gelukkig kan je dat bij de systeeminstellingen uitzetten zodat hij daar bij het opstarten niet direct naartoe gaat.

* Onderstaande problemen opgelost door bij de Muziekinstellingen de output op 48khz te zetten.
- Multi tasking is grotendeels verdwenen !
- Lekker je eigen muziek luisteren tijdens het bekijken van je foto's -> werkt niet meer. :(
- Ook tijdens het Internet browsen kan ik geen muziek meer luisteren. :(

[ Voor 18% gewijzigd door Chrasher op 01-09-2009 19:41 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Chrasher schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:23:

Wat dus niet meer werkt/slecht geïmplementeerd:
- De nieuwe vriendenlijst ???? Net of ze het vergeten waren en snel even toegevoegd hebben. }:O
- Multi tasking is grotendeels verdwenen !
- Lekker je eigen muziek luisteren tijdens het bekijken van je foto's -> werkt niet meer. :(
- Ook tijdens het Internet browsen kan ik geen muziek meer luisteren. :(
- Het nieuwe "Wat is nieuw" icoon/scherm. Gelukkig kan je dat bij de systeeminstellingen uitzetten zodat hij daar bij het opstarten niet direct naartoe gaat.
Ik kan hier wel gewoon muziek blijven luisteren onder het browsen op internet of het bekijken van foto's?

Alleen als ik een profiel van een vriend wil bekijken of als ik naar instellingen ga en daar een submenu aanklik stopt de muziek bij mij, weet niet of dit voorheen ook al zo was.

[ Voor 40% gewijzigd door HammerNL op 01-09-2009 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

HammerNL schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:28:
[...]

Ik kan hier wel gewoon muziek blijven luisteren onder het browsen op internet of het bekijken van foto's?
Hmm, das vreemd? Als ik muziek luister en ik druk op de PS toets om naar het menu te gaan dan krijg ik de melding: "Wilt u weergeven beëindigen?" Bij "nee" komt hij terug bij de muziek en bij "ja" stopt de muziek en zit ik weer in de XMB. :?

Ga eens wat andere instellingen uitproberen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Chrasher schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:31:
Hmm, das vreemd? Als ik muziek luister en ik druk op de PS toets om naar het menu te gaan dan krijg ik de melding: "Wilt u weergeven beëindigen?" Bij "nee" komt hij terug bij de muziek en bij "ja" stopt de muziek en zit ik weer in de XMB. :?

Ga eens wat andere instellingen uitproberen.......
Je moet in muziek-settings de output-frequentie op 48 zetten, dan werkt het weer.

Maar dat gaat dan weer ten koste van de geluidskwaliteit, voor de meer audiofiel aangelegde mensen iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij werkt het ook nog "steeds" (wist niet eens dat dit kon :D ).
Bedankt, weer wat geleerd! :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mikey5times schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:35:
[...]

Je moet in muziek-settings de output-frequentie op 48 zetten, dan werkt het weer.

Maar dat gaat dan weer ten koste van de geluidskwaliteit, voor de meer audiofiel aangelegde mensen iig...
Wat een rare afhankelijkheid? Is daar een reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb het gevonden -> Bij de muziekinstellingen moet ik de output terug op 48khz zetten (i.p.v. 44/88/176).
Dan ben ik dus wel die extra optie kwijt. Hmmm......

edit:

niet snel genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Niet online
Roamor schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:37:
[...]

Wat een rare afhankelijkheid? Is daar een reden voor?
Het zal waarschijnlijk te maken hebben met de nieuwe mogelijkheid om geluid over meerdere uitgangen te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Vind het nieuwe lettertype echt te groot.
Juist dat kleine vond ik wel stijlvol en paste precies bij het hele ps3 gebeuren. ;(

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Mikey5times schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:42:
[...]

Het zal waarschijnlijk te maken hebben met de nieuwe mogelijkheid om geluid over meerdere uitgangen te versturen.
Had die optie wel uit staan hier, maar het zou kunnen. Natuurlijk werkte die output van 88/176khz vroeger ook niet met geripte muziek, maar alleen met een originele CD.
Vond het eigenlijk wel handig omdat mijn versterker daardoor automatisch naar stereo schakelt, dat klinkt voor stereo muziek toch iets netter dan via 5.1 / 7.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Mochten er mensen zijn met een (nieuwe) PS3 slim er op zoek naar firmware 3.0 als download omdat je bv. je HDD wilt vervangen:

http://deu01.ps3.update.p...9fde04e0fc08/PS3UPDAT.PUP

kijk op:

http://nl.playstation.com...system-software/download/

De US site is hopeloos verouderd. Zelfs nog geen spoor van de slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Hoi,

ik had een vraag. Ik heb op mijn ps3 alleen een us account aangemaakt om daar in de store te kunnen. Kan ik nu ook veilig de nieuwe firmware installeren of moet ik daar eerst een europees account voor aanmaken?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:17:
heeft er iemand ervaring met een Japans account?
Zijn hier nog probemen mee te verwachten.
Ik heb al een tijdje een japanse acc, tot nu toe geen problemen mee gehad. Soms zit er wel iets leuks tussen zoals nu die Afrika theme. Op youtuub kan je stap voor stap zien hoe je een japanse acc moet aanmaken.

grtz,

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:09:
wat is het verschil tussen een Japan ( in het Japans) of een Hongkong account ( in het engels)
In Hongkong geen Afrika Theme in Japan wel. In beide stores we LBP theme (niet gratis). In Europa ..... nop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

CSB

:D

Ik heb net mijn Launch PS3 geupdate. Leuk. Draaide 5 minuten, plop. Uit. Rood knipperend lampje.
Stuk. Helpdesk niet meer bereikbaar, kan tussen 9:00 en 20:00 uur. :(

Ik hoop dat ik niet de enige ben met een 60GB launch PS3 die dit heeft, anders ben ik screwed, want ik heb geen garantie meer.

Balen dit zeg, heb EINDELIJK een vrije avond om eens lekker te gamen, gebeurd dit...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CSB schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:34:
Ik heb net mijn Launch PS3 geupdate. Leuk. Draaide 5 minuten, plop. Uit. Rood knipperend lampje.

Ik hoop dat ik niet de enige ben met een 60GB launch PS3 die dit heeft, anders ben ik screwed, want ik heb geen garantie meer.

Balen dit zeg, heb EINDELIJK een vrije avond om eens lekker te gamen, gebeurd dit...
Hoe lang uit garantie?

60 GB werkt hier alvast wel, net upgedate.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Uhm, heeft iemand al gezien waar de prepaid kaarten verkijgbaar zijn voor NL. Ik wil nog de crash commando actie aanschaffen, maar mn cc wordt opeens niet geaccepteerd. Ze zouden toch in september verkijgbaar zijn? Iemand ze al gezien, of weet iemand waar ze voor 10 september verkrijgbaar zullen zijn?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat ik niet de enige ben met een 60GB launch PS3 die dit heeft, anders ben ik screwed.
Helaas zullen er altijd problemen komen maar ik kan zeggen dat mijn 60 gig launch versie het prima doet na de update.
Fucked up... Volgens mij geeft Sony inmiddels 2 of drie jaar garantie dus volgens mij repareren ze hem gewoon gratiez

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:42:
Uhm, heeft iemand al gezien waar de prepaid kaarten verkijgbaar zijn voor NL. Ze zouden toch in september verkijgbaar zijn?
Neen, ze zouden 1 oktober komen tezamen met de PSP go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
Zojuist ook maar even de dynamische Africa theme opgehaald in Japan. Wel leuk om even te testen en aan het idee te wennen van een dynamische achtergrond. Wie weet doet Sony er nog wat leuks mee in de toekomst (boter, kaas en eieren of vier op een rij met de rechter stick de besturing :)).

Linkje video thema: http://www.youtube.com/watch?v=ijuTgUj8lSQ

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 01-09-2009 20:49 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14

Mijn 60gb (nou ja nu 250gb) launch PS3 heeft de update doorstaan. Vrees dus dat je op het moment de enige bent.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

CSB

:D

Mijn PS3 heb ik op 14-07-07 gekocht. Heb de bon nog. Gelukkig. Maar héél toevallig heeft een vriend van me (die tegelijk met mij de PS3 kocht in dezelfde winkel) 3 maanden geleden hetzelfde gehad, en die kreeg met gods gratie zijn PS3 gerepareerd terug. Hij moest wel lullen als brugman, want na 4x bellen namen ze de PS3 pas aan ter reparatie... :(

Vrees dat het mij niet zo makkelijk af zal gaan.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
swopdark schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:46:
[...]

Neen, ze zouden 1 oktober komen tezamen met de PSP go!
grrr, ik heb dus pech :( . Dan maar via us prepaid in de us store, slechts n paar eurotjes duurder.

Ik vind het aanbod van dynaimsche achtergronden wel beduidend schaars. Afrika theme is wel lachen dat dynamische, maar die zebra's zien dr nou niet bepaald prachtig vind ik. Hoop dat tijdens de store updates dr n paar leuke komen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Nadat ik de Nyko PS3 USB hub hier net gepost zag staan kwam ik toevallig deze hub tegen.

Afbeeldingslocatie: http://tag-live-public.s3.amazonaws.com/86795/usb-port-expander-logic-3.gif

De USB Port Expander van Logic3. Ziet er eigenlijk precies zo uit als naar wat ik zocht :)
Eenmaal aangesloten ziet het er nog best wel strak uit.

Mensen die toevallig ervaring hebben met dit ding?

Denk dat ik deze zelf in ieder geval maar ga bestellen. Kost een 10tje bij bol.com. Misschien ergens anders nog wel goedkoper te vinden :)
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.