Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
Heb ook nergens last van bij me Ps3 helemaal niet door me mooie harddisk ;)

Verder ach ik heb de 60gb jammer dat die soms zo gaat blazen maarja..ik zeg altijd als je je pc / ps3 kan horen staat je film / muziek / game te zacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb hem net opgehaald bij dixons alsnog. Had gebeld. En ze hadden ze binnen. Dus ging gelijk als een speer en was ook de eerste.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:00:
[...]

Ach, je 'new' PS3 is pas nieuw. Over een half jaar spreken we elkaar weer en zeg je dat die nieuwe ook een stogzuiger.

Koop maar een Xbox360, dan heb je pas een echte stofzuiger.
Ik heb het vermoeden dat Sony een tijd geleden via de firmware iets aangepast heeft waardoor de fan in de PS3 harder draait en dus beter koelt. Ik hoor de mijne tegenwoordig ook vrij goed en vroeger was ie naar mijn idee toch wel een stuk stiller. Ik ken trouwens meer mensen die hetzelfde vermoeden hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 29-08-2009 14:10 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb m ook bij de Dixons in Rotterdam gehaald.
ben ff bij de Mediamarkt geweest daar hadden ze er heel veel staan, dus hophop in galop!
hij is zo veel stiller dan mijn 60gb, heerlijk!
jammer dat een backup maken lang duurt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:15:
heb m ook bij de Dixons in Rotterdam gehaald.
ben ff bij de Mediamarkt geweest daar hadden ze er heel veel staan, dus hophop in galop!
hij is zo veel stiller dan mijn 60gb, heerlijk!
jammer dat een backup maken lang duurt.....
Nogmaals als je het geluid hoort van je console staat je geluid van je TV te zacht :P dat mensen ziich daar druk om maken :O...

Om de stroom en besparing kan ik me voorstellen maar goed :P, is de ps3 slim ook met glans ? of mat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 20:30

BM

Moderator Spielerij
Ik snap trouwens niet waarom mensen hun PS3 inruilen voor een 'slim', met als reden de stroombesparing. Tenzij je je ps3 voor een idiote prijs verkoopt, duurt het volgens mij echt lang voor je dat extra geld eruit hebt, maar goed :) Verder kan ik geen reden bedenken om over te stappen als je al een PS3 hebt. Ja, het ding is kleiner en ziet er anders uit, maar verder doet ie precies hetzelde. Hij speelt games en blu-ray, net als... een PS3 :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb hem voor 250,- verkocht de PS3 fat. En dat alleen voor de console, bekabeling, controller en het spel resistance 2. Ik bedoel de PS3 fat kost nu 299 nieuw in de winkel, met 2 spellen en 2 controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30
Mektheb schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:21:
[...]

Nogmaals als je het geluid hoort van je console staat je geluid van je TV te zacht :P dat mensen ziich daar druk om maken :O...

Om de stroom en besparing kan ik me voorstellen maar goed :P, is de ps3 slim ook met glans ? of mat ?
nou bij mij stond het geluid niet te zacht en nog kwam het geluid van de ps3 er bovenuit! dus voor mij wel zeker een reden om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Btw is die van jullie geleverd met software update 3.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 20:30

BM

Moderator Spielerij
MrJoker1985 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:42:
Ik heb hem voor 250,- verkocht de PS3 fat. En dat alleen voor de console, bekabeling, controller en het spel resistance 2. Ik bedoel de PS3 fat kost nu 299 nieuw in de winkel, met 2 spellen en 2 controllers.
Hmmz, dan heb je geluk, voor dat geld zou ik 'm 2e hands echt niet meer kopen :) Maar dan kan ik me wel enigszins voorstellen dat je wisselt.
Sjors81 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:42:
[...]

nou bij mij stond het geluid niet te zacht en nog kwam het geluid van de ps3 er bovenuit! dus voor mij wel zeker een reden om over te stappen.
Weet je zeker dat je PS3 verder helemaal ok was? Ik dacht altijd dat een PS3 er om bekend stond zo stil te zijn?
MrJoker1985 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:45:
Lijkt me dat die ook gewoon 1-09 geupdate word eigenlijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

BM schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:47:
[...]

Hmmz, dan heb je geluk, voor dat geld zou ik 'm 2e hands echt niet meer kopen :) Maar dan kan ik me wel enigszins voorstellen dat je wisselt.

[...]

Weet je zeker dat je PS3 verder helemaal ok was? Ik dacht altijd dat een PS3 er om bekend stond zo stil te zijn?

[...]

Lijkt me dat die ook gewoon 1-09 geupdate word eigenlijk.
Ja, nou de ps3 fat van mij is van 26/02/09 ..de bon erbij. Dus 7 maandjes oud. Maar inderdaad heb daar geluk mee , dat ik hem weg heb gekregen voor die prijs. Terwijl je voor 50 euro meer, nog een controller extra en 2 spellen + hij is nieuw.

Ja, ik zie het inderdaad, ik moest nu net de slim updaten naar 2.80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:25:
Ik snap trouwens niet waarom mensen hun PS3 inruilen voor een 'slim', met als reden de stroombesparing.
Stiller? Ik heb een 60GB PS3 met PS2 BC maar ik zit er sterk aan te denken om de Slim op te halen als die inderdaad geruisloos is. Ik gebruik tenslotte liever een echte PS2 met HD Loader voor PS2-games en voor SACDs heb ik nu een regiovrije Oppo Blu-Ray-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet mijn tv/installatie erg hard zetten wil het dat ventilator/helicopter geluid overstemmen.
moet zeggen dat de 60 gb's van mijn maatjes wel wat stiller zijn.
maar goed, voor mij een reden om hem aan de te kant te schuiven en stille Slim te kopen.
hopende dat die ook stil blijft.
het scheelt ook echt heel veel warmte trouwens, stroom dat geloof ikallemaal wel..
Mektheb schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:21:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJoker1985 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:49:
[...]

Ja inderdaad.

Ik zag ook dat iemand hem hier via consoleshop.nl heeft. Ik zie dat ze hier in eindhoven een winkel daarvan hebben. Zouden ze die daar verkopen?

Edit: Ik zie het al, hij is op voorraad in het centraal magazijn van consoleshop.nl maar niet in de winkels.
Dan laat je 'm toch de volgende dag klaar leggen in Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:19:
[...]

Dan laat je 'm toch de volgende dag klaar leggen in Eindhoven?
Ja klopt. Maar er zit een weekend tussen. Dus zal de order pas maandag verwerkt worden en dan heb ik hem dinsdag. Maar heb hem al net gehaald bij dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de ps3 slim ook bij Dixons opgehaald.
Bartsmit en intertoys mochten het nog niet verkopen., nou ja nu heb ik er nog een aantal airmiles bij.

Persoonlijk vind ik hem super mooi, veel mooier dan de oude PS3.
ik had de 40 gb uitvoering, maar wat is de slim stil zeg!! super gewoon.

nou ik ga er een andere hdd er inzetten, kijken of alles er nog op blijft staan of dat het volledig formatteren wordt.
veel speel plezier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MrJoker1985 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:45:
Volgens mij worden slims niet geleverd met de 3.00 firmware maar met de 2.80 firmware. 3.00 zal op 1 sept voor alle systemen beschikbaar worden.

Edit: ah 2.76 standaard op de slim dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 29-08-2009 17:04 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
Meelobee schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:54:
[...]

Volgens mij worden slims niet geleverd met de 3.00 firmware maar met de 2.80 firmware. 3.00 zal op 1 sept voor alle systemen beschikbaar worden.
de mijne is geleverd met 2.76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Meelobee schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:54:
[...]

Ja, klopt. Moest hem updaten naar 2.80.
de mijne is geleverd met 2.76
Ja, de mijne was ook geleverd met 2.76.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Niet vergeten dat de Slims al enkele maanden in productie zijn, en daarom niet allemaal de meest actuele firmware hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ymmv schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:54:
[...]

Stiller? Ik heb een 60GB PS3 met PS2 BC maar ik zit er sterk aan te denken om de Slim op te halen als die inderdaad geruisloos is.
Heb je dan zoveel last van de fan die blaast? Ik hoor hem eigenlijk alleen maar in de zomer als het echt warm is EN als de zon in de woonkamer schijnt (late namiddag / avond). Geld voor het exemplaar die ik kocht op de releasedag en ook voor de het gereviseerd toestel die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:00:
[...]

Heb je dan zoveel last van de fan die blaast? Ik hoor hem eigenlijk alleen maar in de zomer als het echt warm is EN als de zon in de woonkamer schijnt (late namiddag / avond). Geld voor het exemplaar die ik kocht op de releasedag en ook voor de het gereviseerd toestel die ik nu heb.
Mijn 80Gb doet precies hetzelfde, altijd stil behalve als het hier aan het begin van de avond wat warmer wordt door de stand van de zon.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update

ik heb de hdd vervangen,dat gaat echt heel erg gemakkelijk.
bij het opstarten zei de PS3 dat de hdd geformatteerd moest worden, nou dit gaat supersnel.
Nu heb ik de slim ook aangesloten op mijn draadloze netwerk.
Een ding valt mij direct op, verbinding maken gaat super snel, veel sneller dan met mijn vorige PS3
nu ben ik weer mijn ooit gedownloade demo's aan het binnenhalen.

of ik spijt heb? absoluut niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik heb nooit last van de fan geluid. Ik heb zelf de 80GB versie en ik ga niet omruilen voor de slim.
Is een beetje achterlijk je schiet er niet veel mee op.

Gewoon zorgen dat je de fan test uitvoert per maand. Waardoor veel stof uit je ps3 verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de fan test?
hoe doe je dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:47:
wat is de fan test?
hoe doe je dit dan?
Met deze tutorial ga je leren hoe je het stof uit je Playstation 3 kan krijgen. Let wel op, deze werkt NIET op de Playstation 3 met 60 gig. Zie wel dat je Playstation op een open ruimte ligt, zodat het stof weg kan.

1) Zet je Playstation 3 helemaal uit, dus ook de schakelaar achter de PS3.
2) Hou je vinger op de Eject Knop en zet met je andere hand de schakelaar aan de achterkant weer aan.
3) Je PS3 zal vanzelf aangaan en beginnen te blazen om het stof eruit te halen.

[ Voor 56% gewijzigd door H.Boss op 29-08-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit gaat volgens mij niet op met de slim.
Heb je gezien hoe de fan in deze ps3 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MM Den Haag heeft de Slim rijen dik, bij de ingang staan. Dus je hoeft niet bang te zijn voor nee verkoop ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
MrJoker1985 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:55:
[...]

Met deze tutorial ga je leren hoe je het stof uit je Playstation 3 kan krijgen. Let wel op, deze werkt NIET op de Playstation 3 met 60 gig. Zie wel dat je Playstation op een open ruimte ligt, zodat het stof weg kan.

1) Zet je Playstation 3 helemaal uit, dus ook de schakelaar achter de PS3.
2) Hou je vinger op de Eject Knop en zet met je andere hand de schakelaar aan de achterkant weer aan.
3) Je PS3 zal vanzelf aangaan en beginnen te blazen om het stof eruit te halen.
de vraag is alleen of dit niet schadelijk is voor je ps3, de meningen zijn hier erg over verdeeld op internet. het kan goed gaan, maar kan ook verkeerd aflopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Echt een plat ding is het in vergelijking met mijn PS3 80GB die ik had.

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/fo2cs5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Sjors81 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:20:
[...]

de vraag is alleen of dit niet schadelijk is voor je ps3, de meningen zijn hier erg over verdeeld op internet. het kan goed gaan, maar kan ook verkeerd aflopen....
Ik heb het zelf ook nog nooit geprobeerd. Maar inderdaad vanuit sony wordt het ook afgeraden om dit te doen. Het is eigenlijk voor de monteurs van sony zelf, dit trucje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Je hebt Vidzone dat is volgens mij films huren en kopen.

Ik kan me herinneren dat de UK ook een soort gratis muziek dienst had, kon je je eigen playlists aanmaken met videoclips maar ik heb geen idee meer hoe deze dienst heet. Iemand een idee?

EDIT hmmm haal ik nou vidzone en de video download service van de US door de war?

[ Voor 16% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-08-2009 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidzone is voor videoclips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Ik had me er zo op verheugt om vandaag en morgen aan de gang te gaan met de PS3 Slim, vertikt de TNT het weer eens om hun werk goed te doen. Na het zien van de foto van MrJoker kan ik al helemaal niet meer wachten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Sinds vanmiddag ook PS3 (slim) eigenaar. Kon hem toch niet laten staan na zo lang om een prijsverlaging te hebben gezeurd :P Prachtig apparaat, en na een hele middag gamen amper warm eigenlijk.
Heerlijk ook dat je met deze generatie gewoon demo's kan downloaden. Heb Uncharted bij de PS3 gekocht maar nog niet aangeraakt omdat ik alleen maar met de demo's bezig was :)

Wat mij wel enorm tegenviel: Home. Wat daar nou helemaal het nut/leuke van is zie ik echt nog niet. Half uurtje rondgelopen en eigenlijk niets leuks gezien.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

MrJoker1985 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:21:
Echt een plat ding is het in vergelijking met mijn PS3 80GB die ik had.

[afbeelding]
Toevallig een foto van de 80GB versie in zelfde kast :p. Of zelfs naast de PS3 80GB.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

De Slimline PS3 is echt een leuk ding denk ik; vooral voor BluRay!

Ik vind het alleen jammer dat ze niet meer chromen tinten hebben aangebracht, dat het PS3-logo is veranderd, en dat de afwerking niet meer Glossy is. 3X :( :( :( dus.

Maar als ik over een jaar een BluRay speler nodig vind, zal ik zeker deze slim halen.

Als Sony nou eens Softwarematige PS2 ondersteuning toevoegen... :r Ik wil mijn PS2-spellen in upgescaled kwaliteit beleven. GTA ViceCity! B-)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:04
Yups, ontzettend veel sites halen dat door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:39

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

salimrmaf schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:59:
Als Sony nou eens Softwarematige PS2 ondersteuning toevoegen... :r Ik wil mijn PS2-spellen in upgescaled kwaliteit beleven. GTA ViceCity! B-)
PS2 met fatsoenlijke scartkabel (alle pinnen bevolkt!) aan de juiste (RGB) scartinput van je HD tv hangen en even de verscherping e.d. van die input bijstellen (als je tv dat per input ondersteunt) en spelen maar. Als je tv een beetje OK is doet 'ie dat upscalen ook goed. Een PS3 zal er geen dikkere textures of meer polygonen bijverzinnen. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 17:35
Help!!!! schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:17:
MM Den Haag heeft de Slim rijen dik, bij de ingang staan. Dus je hoeft niet bang te zijn voor nee verkoop ;)
Nou, Mediamarkt Zwolle had ze wel, maar ging ze niet verkopen zei de verkoper. Om de mensen op de launchdag niet teleur te stellen. Heeft hem toch mooi 2 ps3's gescheeld. Worden volgende week daar niet gehaald })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Even tussen al dat ps3 slim geweld iets anders :)

Als er nog mensen zijn die de Supercar Challenge beta willen downloaden, dan kan je op deze website een code krijgen (op dit moment nog 1300 beschikbaar).

http://www.system3beta.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
DCFreak schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 01:39:

Als er nog mensen zijn die de Supercar Challenge beta willen downloaden, dan kan je op deze website een code krijgen (op dit moment nog 1300 beschikbaar).

Cool heb me opgegeven en ben nu het aan downloaden. Ben benieuwd :D.

Overigens maandag een PS3 Slim halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Ice_Lord schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 03:07:
[...]

Cool heb me opgegeven en ben nu het aan downloaden. Ben benieuwd :D.

Overigens maandag een PS3 Slim halen.
Ik heb me ook even aangemeld, met een paar minuten binnen. Ben benieuwd :)

Edit:
Auw... de update van het spel duurt een half uur om te downloaden (via Ziggo Z1 internet abbo). :X

[ Voor 15% gewijzigd door LogiForce op 30-08-2009 03:19 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Emiel1984 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:51:
[...]

Toevallig een foto van de 80GB versie in zelfde kast :p. Of zelfs naast de PS3 80GB.
Jawel, zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2hgwc2u.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/i3hyjm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

PS3 Slim:

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/fo2cs5.jpg

PS3 Fat:

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/10qkhsh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Ede gaf mijn vrouwtje er gewoon 2 mee;)...Ze hadden er 100 maar ging wel snel zei ze..Eenmaal aangesloten verbaasde ik me over het feit dat ie echt stil is vergeleken met mijn 60gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Jammer dat je de Slim niet echt helemaal uit kunt zetten. Zit er achter op de fat geen knop om de console echt uit (dus niet standby) te krijgen? Ik heb een hekel aan apparatuur wat niet echt uit gaat / kan :(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:30:
Jammer dat je de Slim niet echt helemaal uit kunt zetten. Zit er achter op de fat geen knop om de console echt uit (dus niet standby) te krijgen? Ik heb een hekel aan apparatuur wat niet echt uit gaat / kan :(
Koop je een stekkerblok met schakelaar. Daar stop je je tv en console in, alles in 1 keer uit. Immers, TV's gaan tegenwoordig OOK niet meer helemaal uit ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:30:
gewoon even een schakelaar plaatsen in het netsnoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

EfBe schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:43:
[...]

Koop je een stekkerblok met schakelaar. Daar stop je je tv en console in, alles in 1 keer uit. Immers, TV's gaan tegenwoordig OOK niet meer helemaal uit ;)
Op onze nieuwe Panasonic zit gewoon een echte aan en uit schakelaar hoor :) Een stekkerblok met schakelaar vind ik geen goede oplossing. Ik heb alle kabels netjes weg gewerkt en wil geen lelijk stekkerblok zien liggen. Wat mij betreft is het gewoon verkeerde zuinigheid van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Bij Systeeminformatie geeft mijn PS3 80GB aan nog 55GB van de beschikbare 74GB over te hebben.

Echter heb ik maar 10GB aan games en savegames geinstalleerd en verder helemaal niet. Waar zit die overige 9GB? Worden demo's en filmpjes wel echt gewist als je deze verwijderd?

Ik heb verder helemaal geen muziek of films op de PS3 staan. Gebruik hem alleen voor BluRay/DVD/Gamen.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 30-08-2009 10:55 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Jumpman schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:52:
Bij Systeeminformatie geeft mijn PS3 80GB aan nog 55GB van de beschikbare 74GB over te hebben.

Echter heb ik maar 10GB aan games en savegames geinstalleerd en verder helemaal niet. Waar zit die overige 9GB? Worden demo's en filmpjes wel echt gewist als je deze verwijderd?

Ik heb verder helemaal geen muziek of films op de PS3 staan. Gebruik hem alleen voor BluRay/DVD/Gamen.
Zaken als PSN gebruiken ook behoorlijk wat schijfruimte. Misschien dat het daar in zit? Volgens mij was PSN iets van 3 GB aan disk ruimte als ik het goed heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 30-08-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Wat bor zegt klopt, Playstation home ( of hoe heet dat gedoe waar je met zo'n mannetje kan rondlopen ) kost je al snel 3 gb. dusja. misschien daar even in zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Home staat bij je gamedata en zit dus in die 10GB die ik noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt! :) Ik heb mijn code al binnen.
Jumpman schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:52:

Toen ik mijn 500GB schijf in de PS3 gestoken had en ik een restore gedaan had, zag ik bij de systeeminstellingen dat ik nog minder dan 400GB vrij had en dat terwijl mijn oude schijf 60GB is... :?
Ik ben dus minimaal 40GB kwijt door het formatteren, ik weet ook niet wat er met die ruimte gedaan wordt.

[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 30-08-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben nu die supercar challenge beta aan het downen. Hij was 512 mb ofzo. Echter, na het installeren, krijg ik een update van 553 mb :X 8)7 |:( . Ik zie er gewoon geen enkele logica in. (en de game is niet echt boeiend..)

Gisteren Resistance 2 uitgespeeld. Wel een leuke game. Viel me alleen grafisch wat tegen, echter kwa sfeer was het wel goed. Nu nog een keer kijken of ik het spel op Superhuman ga spelen. Ik snap niets van de huidige trend waarin je in het begin gewoon niet de hoogste moeilijkheidsgraad kunt kiezen. Dat zuigt gewoon bigtime :)

Daarnaast nog even met een vriend coop gespeeld. Echter als je maar met twee mensen bent kun je volgens mij het beste gewoon beide medic zijn, want anders is het volgens mij niet te doen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond Resistance 2 er nog best goed uit zien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas moet ik je teleurstellen.
Panasonic heeft inderdaad een mooie aan-uit schakelaar, maar toch blijft je tv in stanby stand staan.
gewoon even een schakelaar in het netsnoer zetten en klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

SToRM666 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:13:
Toen ik mijn 500GB schijf in de PS3 gestoken had en ik een restore gedaan had, zag ik bij de systeeminstellingen dat ik nog minder dan 400GB vrij had en dat terwijl mijn oude schijf 60GB is... :?
Ik ben dus minimaal 40GB kwijt door het formatteren, ik weet ook niet wat er met die ruimte gedaan wordt.
Bij HD in mijn PC van 500 GB hou ik ook maar ongeveer 465 GiB over, dus dat klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:34:
helaas moet ik je teleurstellen.
Panasonic heeft inderdaad een mooie aan-uit schakelaar, maar toch blijft je tv in stanby stand staan.
gewoon even een schakelaar in het netsnoer zetten en klaar is kees
offtopic:
Wat is dan het verschil tussen standby (afstandsbediening bruikbaar) en uit met de aan-en-uit-knop? Een soort deep sleep mode oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:02
Ik heb voor de GOTPS3-leden een clan in Killzone 2 opgericht. De naam is "GOTPS3" en de tag "GP3". Ik weet niet of je jezelf kunt uitnodigen, maar stuur me anders binnen GOTPS3 een mail en dan nodig ik je uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ff vraagje van een beginnende PS3 slim owner:

Stel dat je je wilt registreren voor PSN, kun je dan ook een fake name en adres invoeren of heeft dat nadelen :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Help!!!! schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:32:

Stel dat je je wilt registreren voor PSN, kun je dan ook een fake name en adres invoeren of heeft dat nadelen :?
kan wel, maar wat heb je eraan? Alleen sony ziet je adres.

Wordt de ps3 al verkocht bij de MediaMarkt Rotterdam Centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Help!!!! schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:32:

kan het? ja
nadelen? denk het niet.
Velen van ons doen het om in de US store te komen.
Een tweede gebruiker aanmaken op de PS3, en registreren op PSN met een amerikaans adres (moet een bestaand adres zijn, al is het van de mcdonalds)
Op die manier kan je downloads uit de amerikaanse PSN store halen.

Maar voor wat betreft je main psn acount, waarom zou je in godsnaam een valse naam en adres op willen geven? wat is het nut ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
M a r c o schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:46:
[...]

kan het? ja
nadelen? denk het niet.
Een tweede gebruiker aanmaken op de PS3, en registreren op PSN met een amerikaans adres (moet een bestaand adres zijn, al is het van de mcdonalds)

Maar voor wat betreft je main psn acount, waarom zou je in godsnaam een valse naam en adres op willen geven? wat is het nut ervan?
misschien is zijn ps3 van de vrachtwaggel gevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hoe zijn bij jullie de downloadsnelheden uit de store? Bij download eea met max 1 MB/sec (rond de 9600 Kbps), kom niet hoger. Maakt niet uit op welk tijdstip of dag. 360 Downloads gaan niet harden dan een Mbit of 7.

Ter info, ik heb een 20/3 kabel verbinding, en heb alleen "problemen" met de consoles. PS3 is Gigabit connected, dus niets met Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Rival24 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:39:
[...]

Bij HD in mijn PC van 500 GB hou ik ook maar ongeveer 465 GiB over, dus dat klopt wel.
It's all in the marketing

Hard disk boeren: 1 KB = 1000 bytes

Leverancier "M" van een zeker OS: 1 KB = 1024 bytes (zoals het hoort in een binair stelsel)

500 GB => 500 * (10^9 / 2^30) = 465 GB

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Echt wel een verbetering vind ik. Ik twijfel nog of ik meneer of mevrouw TNT morgen de kans ga geven (thuis blijven). M'n slim staat ergens nog in Dordrecht in een distributie centrum omdat het rond 11 uur weekend was.

Harddisk al vervangen ?

Zo ja, kun je gewoon de 2.80 system update van de PS website met een USB stick erop zetten als ie bij het opnieuw opstarten erom vraagt ?

Er zijn wat verschillen in de user interface begrijp hier en daar en vraag me af of die behouden blijven.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32492276,noline]
Waar kan ik zien wat er in een andere store te downloaden is?
heeft het veel nut om een ander account te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:06:
Hoe zijn bij jullie de downloadsnelheden uit de store? Bij download eea met max 1 MB/sec (rond de 9600 Kbps), kom niet hoger. Maakt niet uit op welk tijdstip of dag. 360 Downloads gaan niet harden dan een Mbit of 7.

Ter info, ik heb een 20/3 kabel verbinding, en heb alleen "problemen" met de consoles. PS3 is Gigabit connected, dus niets met Wifi.
Ik haal ook nooit mijn max. downloadsnelheid

in de store haal ik maximaal rond de 1mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
Harddisk al vervangen ?

Zo ja, kun je gewoon de 2.80 system update van de PS website met een USB stick erop zetten als ie bij het opnieuw opstarten erom vraagt ?

Er zijn wat verschillen in de user interface begrijp hier en daar en vraag me af of die behouden blijven.
ik heb de schijf al vervangen
je moet de gehele schijf formatteren, en de software via een usb stick of cd er opnieuw opzetten.
het is goed en heel snel te doen
De interface veranderd pas met versie 3, je kan nu nog versie 2.80 downloaden.
Als je dat nu nog download, zal er voor je niets veranderen.
Dan krijg je van de week ook direct de vraag of je naar versie 3 wilt updaten(vanaf dinsdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

justjermaine schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:45:
[...]

kan wel, maar wat heb je eraan? Alleen sony ziet je adres.
M a r c o schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:46:
[...]

kan het? ja
nadelen? denk het niet.

De eula van Sony is niet zo heel fijn. Zo sta je o.a. toe dat je persoonlijke gegevens doorverkocht worden aan allerlei partijen.

Een paar vd vele links hierover:
http://www.sonyinsider.co...rvice-is-downright-scary/
http://games.slashdot.org/games/08/10/18/0250225.shtml

Omdat ik dus niet van houd om mijn Prive gegevens rond te strooien. Zeker als het qua functionaliteit niet uitmaakt dan heb ik liever geanonymiseerde gegevens.

Ik vraag me dus af of mijn echte NAW gegevens van mijn PSN ID nodig zijn om spullen te downloaden of te kopen uit de store?
justjermaine schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:52:
[...]

misschien is zijn ps3 van de vrachtwaggel gevallen..
Haha :D Nee hoor. Heb hem gewoon netjes bij de MM gekocht. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ike. schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:32:
[...]

Ik haal ook nooit mijn max. downloadsnelheid

in de store haal ik maximaal rond de 1mb/s
Dan zal het wel gelimiteerd zijn gok ik. Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:29:
[...]

Waar kan ik zien wat er in een andere store te downloaden is?
heeft het veel nut om een ander account te maken?
Je kan elke donderdag/vrijdag op de eu/us playstationblog kijken. Onthoud wel dat de eu update niet altijd klopt. Sommige content worden niet gesubmitted bij alle landen. Zoals Dirt2 en Wet vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone 2 de single player weer opgepakt, erg bruut moet ik zeggen en ook beter dan CoD 4, maar online blijft CoD 4 koning voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

loekf2 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:13:
[...]

Echt wel een verbetering vind ik. Ik twijfel nog of ik meneer of mevrouw TNT morgen de kans ga geven (thuis blijven). M'n slim staat ergens nog in Dordrecht in een distributie centrum omdat het rond 11 uur weekend was.

Harddisk al vervangen ?

Ja is een leuk ding.

Harddisk heb ik niet vervangen, want 120GB is voor mij meer dan genoeg. Voor de demo's en wat muziek die ik op de ps3 zet.

Hij wordt zoiezo geleverd met een lagere versie dan 2.80. Ik had hem moeten updaten naar 2.80. Want 3.00 is 1 sept pas beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:37:
[...]
Ik vraag me dus af of mijn echte NAW gegevens van mijn PSN ID nodig zijn om spullen te downloaden of te kopen uit de store?
Echt nodig is het niet denk ik, maar ik vind het wel handig om een mailtje te krijgen als ik geld op mijn account heb gezet of als ik een spel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag voor de Slim eigenaren

de Slim is veel stiller dan mijn vorige 40Gb versie
maar er komt ook veel meer warme lucht aan de achterkant uit tov de 40Gb versie.

hebben jullie ook dat er behoorlijke warme lucht uit de Slim wordt geblazen?
de voor en bovenkant blijven koel, maar aan de achterkant is de Slim best wel warm.
Wie heeft dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:58:

maar er komt ook veel meer warme lucht aan de achterkant uit tov de 40Gb versie.

de voor en bovenkant blijven koel, maar aan de achterkant is de Slim best wel warm.
Wie heeft dit ook?
Dat heb ik ook. Ik heb begrepen omdat die natuurlijk veel compacter is en de voeding achter zit en die uiteindelijk weer dichterop de behuizing zit. Maar ik heb rondgekeken op het net en iedere slim eigenaar heeft daar last van. Maar het was blijkbaar niks om zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De warme lucht moet eruit en aangezien dat de enige afvoer is word de achterkant wel warmer maar vind het echt wel meevallen tegenover mijn 60gb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:58:

Wie heeft dit ook?
Als ik de foto's van de slim bekijk, lijkt het alsof de oude "phat" z'n warme lucht vooral naar gaten aan
de onderkant en zijkant wegblies, meer rondom.

De nieuwe heeft een flinke plastic fan en geen metalen meer zoals in de oude en blaast z'n lucht vooral
naar achteren.

Op playstation.com claimen de meesten ook dat de achterkant flink warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik zie veel reacties hier, dat de PSN Store trager is geworden met downloads, ook ik kan dit bevestigen, vanmorgen waren de downloads niet voorruit te branden, terwijl normaliter ik er op kan wachten.

Misschien heeft Sony de Store geknepen, zodat dinsdag 1 september iedereen in rap tempo van Firmware versie 3.0 voorzien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
Jumpman schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:57:
Ik zie veel reacties hier, dat de PSN Store trager is geworden met downloads, ook ik kan dit bevestigen, vanmorgen waren de downloads niet voorruit te branden, terwijl normaliter ik er op kan wachten.

Misschien heeft Sony de Store geknepen, zodat dinsdag 1 september iedereen in rap tempo van Firmware versie 3.0 voorzien worden.
wel raar ik zit nu te downloaden met volle 20Mbit lijn. Kan uiteraard zijn dat er op bepaalde tijden het erg druk is en de servers de load verdelen en iedereen zijn share krijgt uiteraard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:15:
De warme lucht moet eruit en aangezien dat de enige afvoer is word de achterkant wel warmer maar vind het echt wel meevallen tegenover mijn 60gb..
Mijne ook, achterkant is warm, de rest is gewoon koel. Maar hij blaast niet na paar uurtjes harder ofzo, hij houd dezelfde snelheid vanaf t begin. En zeer stil uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankbuster schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:54:
[...]

Ik heb een T220 die eigelijk alleen 720p aankan, maar mijn T220 kon een tijdje 1080p aan, en ik kon duidelijk het verschil zien. Dus ik zou wel een 1080p monitor aanraden.
Door een gast van Mycom werd ook een 1080p aangeraden, aangezien dat dat volgens hem merkbaar scherper was, dus ik denk dat ik daar dan toch maar voor moet kijken als ik echt wat moois wil.

Heb jij met die 16:10 monitor geen problemen met dingen die wegvallen? Ik zit er namelijk over te denken om dan toch maar voor iets goedkopers te gaan, maar wil dan in ieder geval wel de juiste verhoudingen. Heeft iemand ideeën voor een leuke betaalbare 16:9 monitor voor de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 16:07:
[...]

Door een gast van Mycom werd ook een 1080p aangeraden, aangezien dat dat volgens hem merkbaar scherper was, dus ik denk dat ik daar dan toch maar voor moet kijken als ik echt wat moois wil.

Heb jij met die 16:10 monitor geen problemen met dingen die wegvallen? Ik zit er namelijk over te denken om dan toch maar voor iets goedkopers te gaan, maar wil dan in ieder geval wel de juiste verhoudingen. Heeft iemand ideeën voor een leuke betaalbare 16:9 monitor voor de PS3?
Ik heb zelf de Samsung SyncMaster 2333SW 23" 16:9 en een reso van 1920 x 1080. Ik heb hem via hdmi --> dvi aangesloten. Geeft 1080p perfect weer. Heb er 199,- voor betaald.

[ Voor 11% gewijzigd door H.Boss op 30-08-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik zat te twijfelen om deze game te gaan kopen maar na een paar keer spelen van de beta zie ik daar toch maar vanaf.

Grafisch is het niet zo heel veel beter dan Ferrari Challenge en ook worden die belachelijke penalties nog steeds gehandhaaft. Schuif je een beetje naar links in Eau Rouge op Spa en dan mag je 80km/h rijden tot de volgende bocht.

Ik wacht wel gewoon op totdat hij voor de helft ergens te bestellen is want dit is zeker geen € 60,- titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 14:15:
goed om te weten dat iedereen dit heeft, de kabels worden lekker warm.
Nou ja , minder stroom verbruik en gratis een kacheltje erbij,

volgens mij zit er aan de zijkant trouwens ook een opening, hier komt dan zeker de koele lucht naar binnen.

Tip deze PS3 heeft aan de achterkant goed de ruimte nodig, anders kan het niet optimaal de warmte kwijt.

Grappig trouwens dat er in de handleiding staat te lezen dat je de PS3 slim alleen horizontaal mag plaatsen.
Dit terwijl er wel losse standaards verkocht gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 16:45:
[...]

goed om te weten dat iedereen dit heeft, de kabels worden lekker warm.
Nou ja , minder stroom verbruik en gratis een kacheltje erbij,

volgens mij zit er aan de zijkant trouwens ook een opening, hier komt dan zeker de koele lucht naar binnen.

Tip deze PS3 heeft aan de achterkant goed de ruimte nodig, anders kan het niet optimaal de warmte kwijt.

Grappig trouwens dat er in de handleiding staat te lezen dat je de PS3 slim alleen horizontaal mag plaatsen.
Dit terwijl er wel losse standaards verkocht gaan worden
Aan de zijkant zit trouwens geen opening,bij de harde schijf trouwens wel wat gleuven maar of dit voor de warmte is weet ik niet...Nou las ik wel dat de PS3 Slim wel wat langzamer moet zijn qua opstarten van Games/BluRay maar dit is echt minimaal,niks storends!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Morgen ga ik men PS3 slim ophalen. Maar ik ben nog steeds opzoek naar een goed online spel, mij leek Wolfenstein wel wat.

EDIT:

Iemand een idee wanneer MAG uit komt ? Anders ga ik voor Killzone 2 ( bedankt Matchmuchach)

[ Voor 30% gewijzigd door idutcher op 30-08-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idutcher schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:30:
Morgen ga ik men PS3 slim ophalen. Maar ik ben nog steeds opzoek naar een goed online spel, mij leek Wolfenstein wel wat.
Killzone 2, als je van shooters houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Net een PS3 slim opgehaald in Almere... ging eerst naar de mediamarkt waar ik um niet kon vinden.. verteld zo'n 'snelle' mediamarkt medewerker dat hij 11 september pas gelanceerd wordt... ik zei tegen um dat dit 1 september was en soms zelf 24 aug waar de PS3 voorraad laag is.. Waarop hij zegt "Nee hoor.. ik ben bij die beurs geweest dus ik weet zeker dat het 11 september is"... Mijn reactie erop "Ik koop um wel ergens anders" 8)

Uiteindelijk bij een game winkel in de winkelstraat in almere gekocht.. hij had er nog 6 op voorraad voor €295 :)

Maar goed... iedereen heeft het over een PS3 naam.. Welke is dat bij mij en hoe kom ik erachter? Ik heb een account ooit aangemaakt met de naam "Henkie" op de playstation site.. heb dit account ook gebruikt bij mn PS3.. is mijn gamernaam nu "Henkie" op de PS3 netwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idutcher schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:30:

EDIT:

Iemand een idee wanneer MAG uit komt ? Anders ga ik voor Killzone 2 ( bedankt Matchmuchach)
COD4 nog steeds een steengoede online shooter...nog fftjes en dan ModernWarfare2 :*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=32493701,noline]
Maar goed... iedereen heeft het over een PS3 naam.. Welke is dat bij mij en hoe kom ik erachter? Ik heb een account ooit aangemaakt met de naam "Henkie" op de playstation site.. heb dit account ook gebruikt bij mn PS3.. is mijn gamernaam nu "Henkie" op de PS3 netwerken?
De naam die je je PS3 geeft in de instellingen heeft niets met je spellen te maken.
Het gaat om je Playstation Netwerk account. Waarschijnlijk is dat je 'Henkie' login. Dit is dan ook je 'gamernaam'. Je kan natuurlijk altijd een ander account aanmaken maar let er op dat je trophies gelinkt worden aan je PSN account.

[ Voor 32% gewijzigd door Ike. op 30-08-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ace schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 16:28:
[...]

Ik zat te twijfelen om deze game te gaan kopen maar na een paar keer spelen van de beta zie ik daar toch maar vanaf.

Grafisch is het niet zo heel veel beter dan Ferrari Challenge en ook worden die belachelijke penalties nog steeds gehandhaaft. Schuif je een beetje naar links in Eau Rouge op Spa en dan mag je 80km/h rijden tot de volgende bocht.

Ik wacht wel gewoon op totdat hij voor de helft ergens te bestellen is want dit is zeker geen € 60,- titel.
Ik ben niet zo'n expert op racegame gebied, de enige ervaring die ik heb is met RR7 en GT5:P op de ps3. Dit spel lijkt er qua realisme een beetje tussen in te zitten, maar het is een beta dus je zou denken dat er nog van alles aan kan veranderen. Het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon een demo van de final is en dat ze het een beta noemen (met codes etc) om een soort hype te creeren.

Wat ik nou jammer vind is dat er geen single player mode in de beta zit, terwijl ik het juist altijd zo leuk vind om de AI te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
SToRM666 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:13:
Bij harde schijven moet je altijd vermenigvuldigen met 0.93. Zo is 1tb eigenlijk 930gb / 4gb is 3,72gb etc. Bij 500gb, 500*0.93= 465gb, min de backup van 60gb. Ongeveer 400gb dus :) Het is een soort van marketingtrucje bij harde schijven om op de dozen altijd meer gb's te schrijven dan er is...

De game is al een paar maanden oud, maar heeft iemand ooit de trophylist van Terminator Salvation gezien? Het zijn er maar 12, maar wel 11 gouden en 1 platinum!! Wel interessant voor de trophywh*res onder ons 8)7 . Jammer wel dat je zo een beetje nergens ps3 games kan huren. Ik zou hem gebaseerd op de reviews eerder willen huren dan kopen...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:19:
[...]

Aan de zijkant zit trouwens geen opening,bij de harde schijf trouwens wel wat gleuven maar of dit voor de warmte is weet ik niet...
ik dacht dat ik aan beide kanten een opening zag toen ik hem op z'n kop had liggen (bij de ribbels onder de bolling) maar dat kan ik mis hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:23:

De game is al een paar maanden oud, maar heeft iemand ooit de trophylist van Terminator Salvation gezien? Het zijn er maar 12, maar wel 11 gouden en 1 platinum!! Wel interessant voor de trophywh*res onder ons 8)7 . Jammer wel dat je zo een beetje nergens ps3 games kan huren. Ik zou hem gebaseerd op de reviews eerder willen huren dan kopen...
http://www.budgetgaming.n...tor+4:+salvation_PS3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 19:03:
[...]

ik dacht dat ik aan beide kanten een opening zach toen ik hem op z'n kop had liggen (bij de ribbels onder de bolling) maar dat kan ik mis hebben
Nee kerel ik had het mis...er zit wel degelijk een opening/gleuf aan de zijkanten,had te snel gekeken..als je hem op zijn kop heb liggen kan je het inderdaad zien..my bad!! 8)7 ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.