Philips 32pw9520 opvolger van de 32pw9509

Pagina: 1
Acties:
  • 2.413 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het speuren naar een nieuwe brredbeeld tv. Nu wil ik graag een gewone breedbeeld tv omdat dit prijstechnisch het beste is. Een lcd tv van 800 euro kan niet tippen aan een van de bovenstaande bakbeesten. Nu was mijn oog eerst gevall en op de 32pw9509, maar nu zie ik opeens ook een 9520 met ongeveer dezelfde specificaties. Deze heeft alleen geen zwarte rand en is 10 kilo lichter en heeft maar 2 scart aansluitingen(de9509heeft er 3). De 9520 is ook nog eens 100 euro goedkoper. Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn en ook wat de verschillen in kwaliteit zijn. Ik kan er nl. weinig over vinden.

Of heeft iemand nog andere suggesties voor een budget van 800 euro? BV de Sony 32fq86.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de site van promarkt in duitsland wel wat specificaties gevonden:
Weinig verschillen met de 9509. Zou het dan toch de opvolger zijn?

De 32PW9520:
Bild

82 cm Bildschirmdiagonale / 76 cm sichtbar
Real Flat BlackLine-S Bildröhre Info
100 Hz Pixel Plus 2
Digital CrystalClear
Digitaler Kammfilter Info
Digital Natural Motion
CTI Info
Active Control plus Info
SCAVEM Info
WideScreen Plus
Widescreen-Modi:
Auto-Format, 4:3, Super Zoom, Zoom 14:9, Zoom 16:9, Untertitel Zoom, Breitbild
Text Dual Screen Info
Dynamischer Focus Info
Smart Picture Info
Ton

Stereo / NICAM Info
60 Watt Musikleistung
Virtual Dolby Surround Info
Equalizer Info
TV als Center-Lautsprecher nutzbar
AVL Info
Smart Sound Info
Ausstattung / Bedienkomfort

Bildschirm-Menu
Kabel- / Hyperbandtuner
Empfangsnormen: PAL (BG/I/DK), SECAM (BG/LL/DK), NTSC über AV
Easy Tune Info
Autostore
Sortierfunktion
Direkte Frequenzeingabe
100 Programmspeicherplätze
Vorzugsprogramm-Liste
Text Program Guide
Easy Text (1200) Info
Page Link Programmführer
Smart Clock
Sleep-Timer Info
Kindersicherung
Infrarot-Fernbedienung Info
Anschlüsse (Front / Seite)

S-Video Eingang (Hosiden) Info
AV-Eingang (Cinch) Info
Kopfhörer-Anschluss
Anschlüsse (Rückseite)

SCART 1: AV-Ein/Ausgang; RGB-Eingang Info
SCART 2: AV-Ein/Ausgang; S-Video Eingang Info
Audio-Ausgang (Cinch) Info
Allgemeine Daten

Abmessungen (BxHxT): 860 x 552 x 536 mm
Gewicht: ca. 49 kg
Leistungsaufnahme im Betrieb: 109 Watt
Leistungsaufnahme Stand-By: < 3 Watt

De 32PW9509:
Beeld/Display
Hoogte-/breedteverhouding : 16:9
Schermdiameter (inch) : 32 in
Schermdiameter in centimeters : 82 cm
Zichtbaar diagonaal beeldformaat : 76 cm
Schermtype : Real Flat-beeldbuis
Beeldverbetering : Digital Crystal Clear, Active Control met lichtsensor, Widescreen Plus, Scavem, Digital Natural Motion, Pixel Plus II™, Dynamic Auto Focus
Schermverbeteringen : Scherm met anti-reflectiecoating
Beeldverwerking : 100 Hz Digital Scan

Geluid
Geluidssysteem : Dolby® Virtual Surround
Geluidsverbetering : Digitale signaalverwerking

Luidsprekers
Ingebouwde luidsprekers : 2

Tuner/ontvangst/transmissie
Tunerbereik. : Hyperband, S-kanalen, UHF, VHF
Televisiesysteem : PAL, NTSC
Video afspelen : NTSC, PAL, SECAM
Antenne-ingang : 75 ohm coaxiaal (IEC75)
Aantal voorkeurzenders : 100

Connectivity
Aantal AV-aansluitingen : 4
Extern 1 SCART : RGB, CVBS in/uit
Extern 2 SCART : Y/C, CVBS in/uit
Extern 3 SCART : CVBS in/uit, RGB
Aansluitingen aan de voor-/zijkant : Hoofdtelefoon uit, S-video in, Audio links/rechts in, CVBS in
Connectiviteitsverbeteringen : Cinema Link
Andere aansluitingen : IEC75-antenne, Analoge audio links/rechts uit

Convenience
Gemakkelijk te installeren : Automatische zenderinstallatie (ACI), Plug & Play, PLL digitaal afstemmen, Automatisch opslaan, Automatisch afstemsysteem (ATS), Fijnafstemming, Sorteren
Gebruiksgemak : Zoom 16 x, Beeld kantelen, Beeld vastzetten, Bediening aan de bovenzijde, Grafische gebruikersinterface
Type afstandsbediening : RC4301
Teletekst : 1200 pagina's Hypertext
Teletekstverbeteringen : Woord zoeken, Habit Watch
Beeld-in-Beeld : Text Dual Screen
Aanpassingen van beeldformaat : 6 breedbeeldmodi, Auto Format, Verschuiving ondertitel en koptekst
Klok : Sleeptimer, Smart Clock
Kinderbeveiliging : Kinderslot
Elektronische programmagids : NexTView 2

Voeding
Energieverbruik : 109 W
Stroomverbruik in stand-by stand : < 1 W
Netstroom : AC 220 - 240 V +/- 10%

Afmetingen
Diepte van het apparaat : 536 mm
Hoogte van het apparaat : 552 mm
Gewicht van het apparaat : 59,3 kg
Breedte van het apparaat : 860 mm
Gewicht (incl. verpakking) : 67,8 kg
Kleur van de behuizing : Precision Silver (10888)
Diepte van de verpakking : 674 mm
Hoogte van de verpakking : 682 mm
Breedte van de verpakking : 935 mm

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:36
Tien kilo lichter, dat zit 'm zeker weten niet in het ontbreken van een scart-connector. Als ik zou moeten gokken zit die tien kilo verschil in de beeldbuis - ik verwacht dus dat er in die 9520 een andere beeldbuis zit. Geen idee of 'ie dan ook beter of slechter is, in elk geval 10 kilo lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 9520 is volgens mij de opvolger van de 9509 aangezien we in de winkel eerst de 9509 moeten verkopen voordat de 9520 op de plank mag. voor de rest zou ik niet durven zeggen of er veel verschil is tussen de modellen onderling, 9509 is echter kwalitatief zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:44:
De 9520 is volgens mij de opvolger van de 9509 aangezien we in de winkel eerst de 9509 moeten verkopen voordat de 9520 op de plank mag. voor de rest zou ik niet durven zeggen of er veel verschil is tussen de modellen onderling, 9509 is echter kwalitatief zeer goed.
En weet je ook hoe de kwaliteit van de 9520 is of heb je dat nog niet bekeken. Ik vind het wel raar dat de 9509 er zo opeens uitgaat. Zo lang was dat model volgens mij nog niet op de markt. En wat is de verkoopprijs van de 9520? De laagste prijs die ik gezien heb is €799.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-12-2024

Wao

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:06:
[...]

En weet je ook hoe de kwaliteit van de 9520 is of heb je dat nog niet bekeken. Ik vind het wel raar dat de 9509 er zo opeens uitgaat. Zo lang was dat model volgens mij nog niet op de markt. En wat is de verkoopprijs van de 9520? De laagste prijs die ik gezien heb is €799.
Ik zou hier ook wel wat meer over willen weten. De 9520 zag er in de winkel in ieder geval erg goed uit (de 70cm versie dan), een van de beste toestellen. Het rare is dat de 80cm "slechts" 50~60 euro duurder is. Ik zit op ongeveer een kijkafstand van 2,5 meter, maakt dit uit voor de keuze van 70 / 80cm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit ook op ongeveer 3 meter van het toestel af. Ik weet ook niet hoe dat precies zit. Ik heb wel eens gehoord dat 4 of 5 keer de diameter een goede kijkafstand is. Ik denk dat ik ook maar een paar winkels af ga lopen als ze al op de plank staan. Ik ben echt benieuwd naar de 9520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, sorry beeld heb ik nog niet gezien, als jij nou die 9509 komt halen staat diezelfde dag nog de 9520 op de plank ;) vraag me af of de 32 inch versie al beschikbaar is. volgens mij nog niet. minimale afstand is ongeveer 3x doorsnede scherm, voor echte bioscoopfreaks 2,5x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao

Wao

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:45:
nee, sorry beeld heb ik nog niet gezien, als jij nou die 9509 komt halen staat diezelfde dag nog de 9520 op de plank ;) vraag me af of de 32 inch versie al beschikbaar is. volgens mij nog niet. minimale afstand is ongeveer 3x doorsnede scherm, voor echte bioscoopfreaks 2,5x
Ik zit dan precies op die 3x doorsnede scherm met een 32 inch. Ik vraag me echter af of je dan niet meer "oneffenheden" ziet (bv anomalies door digitale aanpassingen) dan je bij een 28 inch zou zien en (belangrijker) of deze door het grotere scherm meer opvallen. M'n nieuwe tv wordt sowieso de 9520, alleen twijfel nog tussen de 28 inch en de 32 inch. Meer mensen die hiermee zitten? Het prijsverschil is namelijk zo klein dat het erg aanlokkelijk is om de 32 inch te nemen ipv de 28 inch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wao schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:59:
[...]

Ik zit dan precies op die 3x doorsnede scherm met een 32 inch. Ik vraag me echter af of je dan niet meer "oneffenheden" ziet (bv anomalies door digitale aanpassingen) dan je bij een 28 inch zou zien en (belangrijker) of deze door het grotere scherm meer opvallen. M'n nieuwe tv wordt sowieso de 9520, alleen twijfel nog tussen de 28 inch en de 32 inch. Meer mensen die hiermee zitten? Het prijsverschil is namelijk zo klein dat het erg aanlokkelijk is om de 32 inch te nemen ipv de 28 inch...
Ik heb ook het idee dat een 32 inch scherp minder scherp is dan de 28 inch. Ik moet eigenlijk die 2 naast elkaar hebben staan en dan dezelfde dvd bekijken. Voor een extra €100 koop ik nl ook liever de 32 inch. De 32pw9520 staat bij www.pick2pay.nl voor €799. De 28 inch staat bij www.budgetwinkel.nl voor €698 te koop. Bij pick2pay kan ik hem in ieder geval ophalen en dat scheelt weer €40.
En er is ook nog een stemmetje dat zich afvraagt of ik niet beter voor een lcd scherm kan gaan. Kortom, ik ben er nog niet helemaal uit. Morgen maar eens wat winkels afstruinen of ik de 9520 kan vinden.

Ik heb nog even wat vergeleken en zag dat de afmetingen gewoon precies hetzelfde zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao

Wao

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:18:
[...]Ik heb nog even wat vergeleken en zag dat de afmetingen gewoon precies hetzelfde zijn.
Hoe bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kurkdroog, nu je het toch over pick2pay hebt (prima zaak overigens, heb er zelf m'n dvd-speler vandaan).

Heb je al eens naar deze tv gekeken, pick2pay is voor zover ik weet de enige zaak die hem nu al levert:

Afbeeldingslocatie: http://scr3.golem.de/screenshots/0502/Samsung/20050208_slimfit_life_01.jpg

link naar de site van Samsung: http://av.samsung.de/arti...E45BC78A7D&show=feats

Ik zat in eerste instantie te denken aan een lcd-televisie, maar de 26"uitvoeringen vind ik te klein en de 32"net te prijzig. Conventionele 32" televisies zijn te diep voor m'n tvmeubel en dus niet echt een optie. Ik heb ook naar de Philips 9509 en de 9520 gekeken, vandaar mijn interesse in dit topic. Toch

Deze tv is voor mij "the best of both worlds":

* Zeer scherpe prijs (€ 869 bij http://www.pick2pay.nl)
* Component ingang om m'n huidige dvd-speler met de beste kwaliteit aan te sluiten
* HDTV compatible over de component ingang
* 40 cm diep in vergelijking met 32" conventionele breedbeelds met zo'n 55cm en meer
* Erg mooi design, de 9520 is geen toonbeeld van opwindend design...
* Flinke berg technologische snufjes voor de echte gadgetfreak (je bent tweaker, of je bent 't niet )

Nu nog even de vakantiegeldboot afwachten, zodra die binnen is ga ik 'm halen en zal gelijk een review hier op tweakers zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door bogaards op 22-04-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De afmetingen van de 9520 en de 9509 zijn precies hetzelfde. H X B X L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao

Wao

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:07:
[...]

De afmetingen van de 9520 en de 9509 zijn precies hetzelfde. H X B X L.
Ach inderdaad. Zat even niet op te letten ;)

Heb de 32" nu ook kunnen bekijken, ik denk dat ik toch voor deze televisie ga, mits het allemaal goed past op het meubel en icm de schuinlopende muur.

Ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao

Wao

Trouwens, er staat nog geen informatie op de Philips site, maar er bestaat al wel een open dir met gebruikershandleiding en grote plaatjes:

http://www.p4c.philips.com/files/3/32pw9520_12/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bogaards schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:17:
Kurkdroog, nu je het toch over pick2pay hebt (prima zaak overigens, heb er zelf m'n dvd-speler vandaan).

Heb je al eens naar deze tv gekeken, pick2pay is voor zover ik weet de enige zaak die hem nu al levert:

Ik zat in eerste instantie te denken aan een lcd-televisie, maar de 26"uitvoeringen vind ik te klein en de 32"net te prijzig. Conventionele 32" televisies zijn te diep voor m'n tvmeubel en dus niet echt een optie. Ik heb ook naar de Philips 9509 en de 9520 gekeken, vandaar mijn interesse in dit topic. Toch
Hmm nu heb je me nog meer aan het twijfelen gebracht. Dit is inderdaad een mooi beessie. Ik vind de 26 inch lcd schermen ook te klein en de 32 inch lcd schermen die ik zou kopen mocht ik het geld hebben kosten over de €2500. Goedkopere zijn geen optie. Ik wil nl de beste beeldkwaliteit voor een redelijke prijs. Als je hem koopt ben ik erg benieuwd naar de review. Heb je toevallig ook een samsung dvd-speler gekocht bij pick2pay. Daar staan nl 2 leuke modellen, met dvi en component uitgangen. Daar zat ik ook al op te azen. Pick2pay verkoopt voonamelijk topspullen. Is idd een prettige zaak en redelijk dichtbij voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Niet online
Nee, geen Samsung DVD :)

Ik heb een jaartje geleden de Sony dvp-ns930v (QS-serie) gekocht bij ze, toen waren ze bijna € 100,- goedkoper dan de meeste (online) winkels. Deze heb ik vnl. gekocht vanwege zeer lovende reviews over geluids- en beeldkwaliteit, maar zeker ook vanwege de componentuitgang. Ben er nog steeds bijzonder tevreden mee!

Op dit moment heb ik een (overigens prima functionerende) Toshiba grootbeeld tv van 68cm en kleiner wil ik eigenlijk niet gaan. Het is vooral dat m'n dvd collectie steeds verder uitbreid en ik het een beetje zonde begin te vinden dat ik meestal naar een half gevuld beeld zit te kijken..... Wel grappig trouwens dat mij tv uit '98 een dolbyprologic decoder onboard had en externe speaker aansluitingen voor de center en rearspeakers. In het begin de videotheek platgelopen om maar te blijven genieten van alle surroundeffecten 8) Hoop dat deze Samsung dezelfde revolutie teweeg brengt qua beeld :9~

Die Samsung tv is in Nederland nog niet te koop, in diverse persberichten hebben ze het over juli/augustus voordat hij te koop zou zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat de Pick2pay modellen uit Duitsland komen, daar is hij nl. al vanaf half maart te koop. Helaas nog geen (duitse) reviews kunnen vinden , maar ik heb wel vertrouwen in de kwaliteit van deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik dan inderdaad nog eventjes wacht. Ik ben sowieso altijd wel een paar maanden druk met het afspeuren van internet en lezen van reviews. Ik had mijn oog al een tijdje op de 9509, toen kwam opeens de 9520. En nu dit weer. Zo duurt het nog wel een jaartje voordat ik iets besloten heb. Als ik iets kan vinden over die Samsung dan hoor je het van me.

Hij lijkt trouwens wel een beetje op de 9509 met die zwarte rand om het scherm en verder zilver. Erg mooi bakkie.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2005
Wao schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:25:
Trouwens, er staat nog geen informatie op de Philips site, maar er bestaat al wel een open dir met gebruikershandleiding en grote plaatjes:

http://www.p4c.philips.com/files/3/32pw9520_12/
als ik deze pagina bekijk en zo een foto bezie staat er op de 32PW9520 Cineos op en ik had graag geweten voor wat dit staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vet die Samsung!

Mijn vader wilde een LCD gaan kopen, maar zegt zelf ook altijd dat niets kan tippen aan de beeldkwaliteit van een CRT. Hij had een tijdje geleden al gezien dat er CRT's uitkwamen die niet zo ggantisch diep waren, maar hij had niet verwacht dat ze zo snel op de markt zouden komen!

Heeft iemand al wat meer info erover? Hij ziet er op het in dit topic getoonde plaatje erg goed uit, maar de plaatjes op de samsng site is hij minder.

Ik las dat hij 1080pi signalen aankan? Dat is HDTV? Maar wat voor resolutie kan hij dan ook weergeven? Is die ook zo hoog?
En hoe zit het met teletext? Een flink geheugen? Ik kan het namelijk niet terugvinden op de site.

Verder is het zappen ook belanrijk. Dus ben benieuwd of Samsung tv's een beetje lekker zappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Niet online
De foto's op de Samsung website zijn een mooi voorbeeld van hoog resolutie foto's die teveel zijn gecropped (verkleind), de speakers zien er inderdaad niet uit op die foto's.

Maar maak je even op voor een kwijlmoment:

http://www.hvdm.nl/pers/samsung/images/ws32z0_large.jpg

Hier vind je een bizar grote foto van de tv en hij is ECHT mooi :9~ :9~ :9~

De andere vragen heb ik zelf ook, maar zelfs op de duitse Samsungsite staat nog geen handleidng online en andere sites zijn ook erg spaarzaam met diepgaande info. Zodra ik meer weet zal ik het posten, waarschijnlijk open ik tegen die tijd wel even een apart topic, dat evrdient deze tv wel :)

[ Voor 33% gewijzigd door bogaards op 22-04-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao

Wao

malinwa schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:03:
[...]

als ik deze pagina bekijk en zo een foto bezie staat er op de 32PW9520 Cineos op en ik had graag geweten voor wat dit staat
Volgens een verkoper was Cineos gewoon een naam, net zoals Matchline dat was bij eerdere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bogaards schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 23:02:
Hier vind je een bizar grote foto van de tv en hij is ECHT mooi :9~ :9~ :9~
Hij is inderdaad erg mooi, nu maar hopen dat de beeldkwaliteit ook zo is. Toch is de 9509 ook geen lelijke TV. Gewoon strak, zilver. De Samsung zitten wel wat meer functionaliteiten op zoals pip e.d. Maar of de beeldkwaliteit kan tippen aan die van de 9520 moet ik eerst nog zien. Dus toch even wachten tot de Samsung op de markt is en dan eens vergelijken. Qua design en functionaliteit zou ik inderdaad kiezen voor de Samsung, maar het belangrijkste is de beeldkwaliteit en dat moet ik echt eerst zien.
En over 3 maanden is m`n vakantiegeld op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11-2005
ok afwachten maar denk dat de 9520 toch nie slecht is

hier nog wat info over de samsung

http://av.samsung.de/arti...0-C2E45BC78A7D&show=specs

[ Voor 139% gewijzigd door malinwa op 23-04-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De 9520 staat bij Alternate in Duitsland te koop aangeboden voor €729. Dat zou je een koopje mogen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao

Wao

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 19:23:
De 9520 staat bij Alternate in Duitsland te koop aangeboden voor €729. Dat zou je een koopje mogen noemen.
Helaas woon ik daarvoor aan precies de verkeerde kant van Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wao schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:23:
[...]

Helaas woon ik daarvoor aan precies de verkeerde kant van Nederland :)
Ze bezorgen ook in Nederland. Volgens mij kom je dan in totaal op €750 als je met creditcard betaald. Maar ik haal hem liever ook wat dichterbij. Zeker als er iets mis is. Moet je dat ding weer terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien al waar de 9520 op de plank staat? Ik heb hem nog niet in de winkels gezien. Ik wil hem denk ik wel aanschaffen, maar ik wil hem graag wel eerst zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wao

Wao

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 11:05:
Weet iemand misschien al waar de 9520 op de plank staat? Ik heb hem nog niet in de winkels gezien. Ik wil hem denk ik wel aanschaffen, maar ik wil hem graag wel eerst zien.
De 32" heb ik kunnen bekijken bij Expert, de 28" bij Harense Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

http://www.diga4u.nl/

€ 774 voor de 32PW9520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Past de PHILIPS ST329509 meubel nou ook bij de 9520..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:08
dCY schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:28:
Durf ik niet te zeggen want hij heeft kennelijk ook een eigen model. zie http://www.beterwitgoed.nl/ (kan de link niet ineens kopieren...:( )

[ Voor 17% gewijzigd door FreeMen op 10-05-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:28:
nee, de 9509 meubels zijn nl niet meer te bestellen, dus er zal ongetwijfeld een nieuw type meubel aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Weet iemand waar je zo'n meubel los kan bestellen.. Bij de witgoed gebeuren kan je het alleen maar bestellen als je de televisie er ook bij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dCY schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:59:
Weet iemand waar je zo'n meubel los kan bestellen.. Bij de witgoed gebeuren kan je het alleen maar bestellen als je de televisie er ook bij doet.
Welk meubel wil je nu hebben? Die van de 9520 of de 9509?
Bij pick2pay.nl kun je ze in ieder geval beide bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wao schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 01:26:
[...]

Volgens een verkoper was Cineos gewoon een naam, net zoals Matchline dat was bij eerdere modellen.
Zoals ik het heb begrepen is het zelfs zo dat de naam "Matchline" voor alle "crt" tv's van Philips verdwijnt en daarvoor in de plaats komt "Cineos". Ik daar eens even op gezocht en zoals ik het kan achterhalen wordt Cineos in Amerika al langer gebruikt. Matchline wordt nu alleen nog maar gebruikt voor de LCD's en de plasma's.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Mijn neef en ik gaan vandaag de 32PW9520 kopen. Kost € 745,- bij Tummers Electro-World in Tegelen. Het grappige is dat de 32" variant € 50,- goedkoper is dan de 28" variant.

Zijn er mensen die inmiddels ervaring hebben met deze tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nog steeds niet aangeschaft. In september koop ik hem in Duitsland bij de promarkt. Op kieskeurig.nl staan wel een aantal reviews. De vraag is hoeveel waarde je daar aan moet hechten. Over het algemeen schijnt het beeld perfect te zijn maar het geluid laat te wensen over. Maar goed, daar heb je weer andere setjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Inmiddels heb ik em een dagje. Helaas was de eerste gebroken. Daardoor twee dagen extra moeten wachten.

Beeld was ietwat scheef, maar dat kun je gelukkig herstellen door middel van een kantelfunctie.

Beeld is soms wat te rood. Heb de kleur al ietwat teruggeschroefd, maar heb het idee dat het nog steeds wat te rood is.

Daarnaast zit er linksonderin een licht gele vlek. Deze zie je nauwelijks en alleen bij wit beeld. Toevallig heeft mijn neef het ook en las ik op Kieskeurig.nl dat meer mensen er last van hebben.

Geluid vind ik opzicht nog wel ok. Beeld is ook goed. Ik zit alleen een tikje te dichtbij in mijn flat, waardoor alles opvalt en dat is wel een beetje jammer.

Tot nu toe tevreden over de tv. Maar dvd's en wat meer kijkervaring zal moeten uitwijzen of dit zo blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel raar zo'n gele vlek, zeker omdat er erg veel toestellen dit verschijnsel hebben. Daar moeten ze toch een oplossing voor zien te vinden. Ik hoor graag je mening over de beeldkwaliteit bij dvd's en televisie. Heb je digitale tv?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 13:16 ]

Pagina: 1