It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
De G-man lijkt de mogelijkheid te hebben tijd te manipuleren en heeft dit gedaan met Gorden, daarom lijkt Gorden ook nog zo rond de 30 en zijn de andere doctoren een stuk ouder, wat er in die tijd precies gebeurd is weet je niet, en het lijkt mij leuk om daar nou eens achter te komen door oa. de g-man als karakter wat verder te ontdekken in de volgende HL delen.Cornelisjuh schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 07:27:
Er staat dat is in stastis is placed, dat had gman ook bij gordon gedaan. want er zaten ook aardig wat jaartjes tussen hl1 en hl2, en iedereen vroeg zich af waar gordon geweest was al die tijd.
[...]
Er wad duidelijk aangegeven, dat portal 2 wat meer het verband zou oplichten tussen hl en portal. Dus het MOET er IETS mee te maken hebben. Ach, we zien het pas in 2011
Wat er precies aan de hand is is natuurlijk pure speculatie maar dit verhaal trekt mensen zo aan dat ze (me included) willen weten wie de g-man nou echt is en wat er zich buiten het combine verhaal etc. nog meer afspeelt in dit universum. Kortom we want more Half-Life
[ Voor 24% gewijzigd door Engra op 18-06-2010 22:23 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Alyx Vance is door de G-Man gered, maar over de rest weet je niets hoe die buiten gekomen zijn.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Leestekens! Leer ze fatsoenlijk gebruiken!Engra schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:20:
[...]
De G-man lijkt de mogelijkheid te hebben tijd te manipuleren en heeft dit gedaan met Gorden, daarom lijkt Gorden ook nog zo rond de 30 en zijn de andere doctoren een stuk ouder,
De G-Man kan niet de tijd manipuleren. Hij heeft wel de mogelijkheid om mensen in een soort cryo-slaap te brengen waarin ze niet ouder worden. "So wake up, Doctor Freeman. Wake up and - smell the ashes."
Onwaar. In Half-Life 2 merkt Eli op dat Gordon Freeman helemaal niet veranderd is en vraagt hij hem hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.Techno Overlord schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:58:
Wel vreemd dat niemand van de NPC's opmerkt dat Freeman zo jong gebleven is. Je zou toch zeggen dat er minimaal 1 regel over gesproken wordt maar dat is niet zo. Volgens mij zit ook daar een luchtje aan,
[ Voor 38% gewijzigd door The Zep Man op 19-06-2010 10:25 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
De vortuguants kunnen het weer wel,The Zep Man schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 10:22:
[...]
Leestekens! Leer ze fatsoenlijk gebruiken!
De G-Man kan niet de tijd manipuleren. Hij heeft wel de mogelijkheid om mensen in een soort cryo-slaap te brengen waarin ze niet ouder worden. "So wake up, Doctor Freeman. Wake up and - smell the ashes."
[...]
Onwaar. In Half-Life 2 merkt Eli op dat Gordon Freeman helemaal niet veranderd is en vraagt hij hem hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
gok ik
Incompl te
12-12-'12 zou helemaal vet zijn, natuurlijk. Maar dat duurt nog zolang.
Dus ik hoop liever op 10-10-'10
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
.. en www.steampowered.com kom ik ook niet op.
Hij resolved wel @63.228.223.100 maar ping en telnet poort 80 dut' niet.
Ligt Steam eruit? Nu kan ik mijn games niet spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-06-2010 21:01 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 17% gewijzigd door DJDarkByte op 20-06-2010 23:55 ]
gisteravond toch de hele avond problemen gehad.
@hieronder: UPC
[ Voor 68% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-06-2010 20:38 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Wat is je ISP?
Ik heb KPN, en geen problemen dus.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Gelukkig kun je ze ook uitzetten maar dan vallen ze wel een beetje uit de toon met de rest van het spel.
Ik kan hem helaas niet draaien, heb ten eerste geen 64 bit, en toen ik dat wel had (had eerst wel 64 bit, maar had daar problemen mee, drivers enzo) kon ik het nog niet draaien. Komt wss omdat ik geen 4 GB RAM heb.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
De mod zelf ziet er echt enorm goed uit! en ik speel dan ook weer met plezier voor de x'ste keer.
Overigens speelt het goed (80+fps) op onderstaande spec (Arnhem), alles maxed op 1280x1024 met 16xAF en 4xMSAA
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Je hebt geen supergoede PC nodig, maar wel vooral voldoende RAM. Ik heb het gespeeld op een Pentium 4 3,2 GHz en een 4770 met 512 MB en dat speelde echt prima. Ik kan alleen maar gebruik maken van 2,75 GB RAM en ergens in EP01 begon dat te weinig te worden en dan is het opeens onspeelbaar omdat er steeds geswapt wordt naar je HDD. Het je echter genoeg geheugen zijn de systeemeisen dus niet enorm.Rudolf schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:56:
Heb je echt een goede pc nodig voor die mod of valt dat wel mee. Zit er over te denken om HL2 + eps nog een keer te spelen met die CM maar het is wel aardig wat gigjes wat je binnen moet trekken.
Nu kan ik gebruik maken van 3 GB op een X2, maar ik ben bang dat dat nog steeds niet genoeg gaat zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2010 14:48 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Chester op 30-06-2010 14:56 ]
ik draai de game op 1680x1050 alles op high zonder filters en gemiddelde fps van 120 ongeveer, soms daald die naar 80.
i7 860,6GB,GeForce 320GT (Slechte kaart heb geen money voor nieuwe
Ik kon de game ook al goed draaien op mijn core2duo E6600 , 2GB 500mhz,GeForce 8600 GTS 256MB op high settings en fps van 60+
Eisen liggen zeker niet hoog
Angelo NL / Global Cargo VTC
Forever raver!

[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 30-06-2010 16:01 ]
HL2 zelf is geen probleem, die kan ik prima op 2560x1600 spelen (en zo een resolutie zou ik willen omdat dat de native resolutie van mijn monitor is).Pykow schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:16:
waarom zou je ook op 2560x1600 willen spelen, dat is een zieke resolutie.
ik draai de game op 1680x1050 alles op high zonder filters en gemiddelde fps van 120 ongeveer, soms daald die naar 80.
i7 860,6GB,GeForce 320GT (Slechte kaart heb geen money voor nieuwe)
Ik kon de game ook al goed draaien op mijn core2duo E6600 , 2GB 500mhz,GeForce 8600 GTS 256MB op high settings en fps van 60+
Eisen liggen zeker niet hoogen anders speel je hem toch op lagere settings
Het ging mij meer om de CM. Waarschijnlijk zal ik het dus op 1680x1050 ofzo moeten spelen. Opzich ook geen probleem, als ik dan wat verder van mijn monitor af ga zitten, ziet dat er ook wel prima uit.
Verwijderd
Ik geef toch net dat antwoord? Draaide prima op een oude P4, alleen RAM was een issue. Met 1 GB videoRAM en 4 GB RAM voorzie ik geen problemen, mits je 64-bits draait.Techno Overlord schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:54:
Ik zou het liefst gewoon in 1080p willen gamen. Heb een 26"monitor op bureau staan en wil dan wel graag een hoge reso. Ik ga deze shit ook downloaden voor mijn Half Life 2. Zie mijn specs in sig. Moet toch wel lukken of heb ik echt een 58xx kaart nodig ofzo?
Voor de duidelijkheid, nogmaals: ik draaide op
Pentium 4 3,2 GHz
3 GB RAM
4770 512 MB
1600x1200, alles high, 4xAA en 15 of 16xAF
CM10.0
Alleen RAM werd dus een probleem, daar moet je wel echt meer dan 3 GB van hebben. Met 4 GB zou het moeten gaan. Voor de rest draaide het echt als een zonnetje, alleen als het spul begon te swappen was er geen spelen meer aan.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2010 16:19 ]
http://store.steampowered.com/publisher/Valve/Gammro schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 17:22:
Zouden de episodes de komende dagen mogelijk nog een dikkere afprijzing krijgen? Ik heb namelijk eindelijk Half-life 2 uitgespeeld, ook al was dit mijn eerste game op steam. En ik wil nu ook wel de episodes spelen. Deeltje 1 in de tussentijd ook maar eens afmaken. Ik heb de half-life smaak nu redelijk te pakken
€4,68 te duur?
Verwijderd
Ik wacht ook al een tijd op Black Mesa. Zat er laatst aan te denken om HL1 nog een keer te spelen. Alleen is het met de Black Mesa mod dan wel een stuk vetter. Van mij mag die mod snel komen, lijkt mij heerlijk om weer eens te spelen.Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 19:32:
Ik moet HL1 nog een keer spelen, maar ik wacht wel op Black Mesa. Hoewel puur origineel natuurlijk ook wel z'n charme heeft, ik schrik nooit zo van verouderde visuals (in tegenstelling tot sommige mensen die ik hier wel eens hoor).
Maar als je je bedenkt.. BM is nu al 4 jaar in ontwikkeling, zonder budget & zonder verkoopprijs -gratis mod-.. ik vind dat zekers wel netjes!
Verwijderd
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik mag toch hopen dat Valve de boel niet gaat kopen. De gasten van de mod zelf geven aan dat ie 100% gratis word. Zou wel jammer zijn als Valve een paar miljoen bied en die gasten de boel zouden verkopen. Aan de andere kant is er ook wel een kans dat Valve die mensen in dienst neemt. Je hebt toch behoorlijk wat skills nodig om zo'n mod in elkaar te zetten. Skills die Valve ook vast wel kan gebruiken.
Jammer dat het zolang duurt tot die mod eindelijk uit is. Aan de andere kant is dat ook alleen maar goed zodat de kwaliteit straks hoog is. HL1 is ook wel een enorm spel. Er zijn tegenwoordig geen FPS games meer die zoveel speeltijd hebben als HL1.
[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 01-07-2010 00:07 ]
Verwijderd
Ik denk dat als ze het echt onprettig vinden, zoals ik al zei, die kerel een zak geld toeschuiven en het leuk op Steam gaan verkopen. Dat is mooi voor die man, mooi voor Valve, alleen jammer voor den fansch.
Als ze het vuil willen gaan spelen kunnen ze ook nog dreigen 'm plat te procederen en hem, in plaats van helemaal niets met het project te kunnen, aanbieden Black Mesa op Steam uit te brengen tegen een marginale beloning, maar ik denk dat ze daar PR-technisch niet aan beginnen.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 00:12 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hoezo zou dat Valve verder geld kosten of hun winst aantasten ? Ik denk eerder dat Valve er indirect geld aan zal verdienen door bijvoorbeeld weer wat Orange boxen te verkopen. Het is toch een stuk gratis reclame voor Half Life en alles er omheen.
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 01-07-2010 00:11 ]
Verwijderd
Ik denk dat HL Source nauwelijks meer verkocht gaat worden. Bovendien is het een bewezen strategie (zie o.a. Microsoft): zodra iemand goed genoeg is om een bedreiging te gaan vormen maar je 'm stuk of koop je 'm op.PilatuS schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:10:
Dat copyright verhaal is in het verleden dus al geregeld. Ze hebben dus al meerdere malen met Valve contact gehad en wat dingen aangepast zodat Valve geen roet meer in het eten gooit.
Hoezo zou dat Valve verder geld kosten of hun winst aantasten ? Ik denk eerder dat Valve er indirect geld aan zal verdienen door bijvoorbeeld weer wat Orange boxen te verkopen. Het is toch een stuk gratis reclame voor Half Life en alles er omheen.
Verwijderd
Nou ja, dat hoop ik dus. Ik denk dat de goodwill van de community ze ook heel wat waard is.MrVegeta schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:14:
Valve is een bedrijf met een hart voor de game-industrie. Dus dat valt wel mee.
Goede ontwikkelaars stimuleren de community, slechte breken ze af. Ik denk dat dit echter wel een gevalletje is waarbij veel bedrijven gelijk in het defensief schieten.
Als ik zie hoe ze mensen uitknijpen met achterlijke prijzen op Steam krijg ik wel een beetje de kriebels.
Het is inderdaad zo dat nieuwe games erg véél kosten op steam maar ze hebben ook echt wel héél goede acties die je in een gewone winkel niet kan vinden. Packs met games tegen zeer lage prijs. Heb onder andere Bioshock voor 5€ gekocht een hele tijd geleden.Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:17:
[...]
Als ik zie hoe ze mensen uitknijpen met achterlijke prijzen op Steam krijg ik wel een beetje de kriebels.
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
HL Source heb je inderdaad gelijk in. Die zal niemand die weet van Black Mesa meer kopen. Aan de andere kant denk ik niet dat het iets is dat erg veel verkocht word.Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:13:
[...]
Ik denk dat HL Source nauwelijks meer verkocht gaat worden. Bovendien is het een bewezen strategie (zie o.a. Microsoft): zodra iemand goed genoeg is om een bedreiging te gaan vormen maar je 'm stuk of koop je 'm op.
Als er geld te verdienen is vraag ik mij af hoe groot dat hart is. Het zou maar zou eens kunnen dat Valve Black Mesa wil kopen en er dan 10 euro voor willen hebben op Steam. Nou denk ik dat die gasten die het maken de boel niet willen verkopen, helemaal omdat ze erg sterk aangeven dat het altijd gratis zal zijn. Het is alleen wel moeilijk als Valve een dikke zak geld voor je neus houd om dan nee te zeggen.MrVegeta schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:14:
Valve is een bedrijf met een hart voor de game-industrie. Dus dat valt wel mee.
Ik zie daar het probleem niet in? Één van de beste PC games ooit gemaakt voor 10 euro? Een hele nieuwe generatie die die game gaat spelen, wij als "oude" gamers die de game ook weer spelen. Wie weet met online support etc. Als ze er 40-50 euro voor vragen dan is dat idd niet zo mooi nee maar 10-15 euro dat is niet zo erg.PilatuS schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:21:
Als er geld te verdienen is vraag ik mij af hoe groot dat hart is. Het zou maar zou eens kunnen dat Valve Black Mesa wil kopen en er dan 10 euro voor willen hebben op Steam. Nou denk ik dat die gasten die het maken de boel niet willen verkopen, helemaal omdat ze erg sterk aangeven dat het altijd gratis zal zijn. Het is alleen wel moeilijk als Valve een dikke zak geld voor je neus houd om dan nee te zeggen.
Helemaal mooi als ze die developers van de mod een flinke zak geld geven voor hun moeite
Over dat STEAM gebeuren, ik heb nu ook steam en prik daar vaan games voor onder de 10-5 euro weg. Niet de meest recente titels die zijn wat duur maar ja...
Verwijderd
Ja, ze hebben goede acties, maar die worden betaald van het spul dat normaal veel te veel kost. Kom op zeg, met digitale distributie hogere prijzen vragen dan in de winkel. Hoe durven ze, zou ik bijna zeggen. Je zou een mooie permanente deal voor Valve én klant kunnen creëeren, maar buiten de deals om heeft eigenlijk alleen Valve er echt voordeel aan.FragileM64 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:18:
Het is inderdaad zo dat nieuwe games erg véél kosten op steam maar ze hebben ook echt wel héél goede acties die je in een gewone winkel niet kan vinden. Packs met games tegen zeer lage prijs. Heb onder andere Bioshock voor 5€ gekocht een hele tijd geleden.
Zeker als Valve heel duidelijk zou maken dat het advocatenteam enig eigen alternatief voor Black Mesa onmogelijk zal maken en al het werk dus voor niets is geweest. Nu wil ik niet gelijk aannemen dat ze dat doen, maar het is een mogelijkheid.PilatuS schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:21:
Nou denk ik dat die gasten die het maken de boel niet willen verkopen, helemaal omdat ze erg sterk aangeven dat het altijd gratis zal zijn. Het is alleen wel moeilijk als Valve een dikke zak geld voor je neus houd om dan nee te zeggen.
Dan geef ik liever gelijk geld aan de developer en niet aan Valve/Steam. Die verdienen hun boterham maar met EP3 of HL3.MrVegeta schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:24:
Helemaal mooi als ze die developers van de mod een flinke zak geld geven voor hun moeite.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 00:27 ]
Als het echt goed is heb ik er geen probleem mee om er 10€ voor te betalen als ik zeker zou weten dat de developers ook hun deel van de koek krijgen en valve een klein deeltje neemt enkel voor distributie en support. Die mensen hebben er uren en nog eens uren tijd in gestoken, wat is dan het probleem?PilatuS schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:21:
[...]
Als er geld te verdienen is vraag ik mij af hoe groot dat hart is. Het zou maar zou eens kunnen dat Valve Black Mesa wil kopen en er dan 10 euro voor willen hebben op Steam. Nou denk ik dat die gasten die het maken de boel niet willen verkopen, helemaal omdat ze erg sterk aangeven dat het altijd gratis zal zijn. Het is alleen wel moeilijk als Valve een dikke zak geld voor je neus houd om dan nee te zeggen.
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
10 euro voor 1 van de beste spellen ooit in een nieuw jasje is niet duur nee. Alleen zou ik het wel erg jammer vinden dat er al 3 jaar op de site staat dat het altijd gratis zal zijn. Dan komt Valve om de hoek kijken, koopt de boel op en daar gaat die belofte van 3 jaar.MrVegeta schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:24:
[...]
Ik zie daar het probleem niet in? Één van de beste PC games ooit gemaakt voor 10 euro? Een hele nieuwe generatie die die game gaat spelen, wij als "oude" gamers die de game ook weer spelen. Wie weet met online support etc. Als ze er 40-50 euro voor vragen dan is dat idd niet zo mooi nee maar 10-15 euro dat is niet zo erg.
Helemaal mooi als ze die developers van de mod een flinke zak geld geven voor hun moeite.
Over dat STEAM gebeuren, ik heb nu ook steam en prik daar vaan games voor onder de 10-5 euro weg. Niet de meest recente titels die zijn wat duur maar ja...
Maar goed, dit is allemaal speculatie, we zullen het wel zien.
Het bovenstaande dus.FragileM64 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:26:
[...]
Als het echt goed is heb ik er geen probleem mee om er 10€ voor te betalen als ik zeker zou weten dat de developers ook hun deel van de koek krijgen en valve een klein deeltje neemt enkel voor distributie en support. Die mensen hebben er uren en nog eens uren tijd in gestoken, wat is dan het probleem?
Dit staat dus al jaren op de site. Dan zou het toch een slechte zaak zijn als die belofte niet nagekomen word.Black Mesa is a free modification; The developers will never charge you for playing mainly because we wouldn't want to make people pay to play, but also because it would be illegal to do so. As long as you have a copy of any source engine game on steam, Black Mesa will cost you nothing.
[ Voor 29% gewijzigd door PilatuS op 01-07-2010 00:31 ]
Verwijderd
Dat in dat geval overduidelijk is dat Valve een vieze dikke vinger in de pap heeft gehad bij zaken die niemand behalve zij wilde? De developers willen het gratis doen, dus als er opeens geld aan verdiend gaat worden heeft Valve zich ongevraagd in een winstpositie gemanoeuvreerd waar ze weinig voor gedaan hebben.FragileM64 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:26:
Als het echt goed is heb ik er geen probleem mee om er 10€ voor te betalen als ik zeker zou weten dat de developers ook hun deel van de koek krijgen en valve een klein deeltje neemt enkel voor distributie en support. Die mensen hebben er uren en nog eens uren tijd in gestoken, wat is dan het probleem?
Maargoed, eerst maar eens zien wat er gebeurt.
Ik vind niet dat ik hier egoïstisch over denk. Die 10 euro zal mij niet boeien en dat heb ik er ook zeker voor over. Het gaat mij om een belofte breken die al jaren op de site staat. Die 10 euro voor een spel dat zou goed is maakt mij helemaal niets uit.MrVegeta schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:30:
Jullie denken wel erg egoïstisch imo. Die mod developers zijn jaren bezig geweest. Wat is er erg aan als Valve ze een flinke zak geld geeft? Dat dat terug op ons komt kan ik wel mee leven zolang de prijzen niet absurd worden in verhouding tot wat ons is beloofd.
Ik hou deze mod sinds het begin al in de gaten en altijd staat er al dat het straks gratis te downloaden is. Dat gaan aanpassen op het moment dat het spel klaar is vind ik niet netjes.
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 01-07-2010 00:35 ]
Verwijderd
Ik hoop dat onafhankelijke mensen onafhankelijk kunnen blijven. Dat jij er van maakt dat het om een tientje zou gaan is nogal Freudiaans
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 00:35 ]
Verwijderd
Ja, dat sowiesoMrVegeta schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 00:34:
Nu zijn we dus wel hard aan het speculeren, als de lui van BM al weten dat de game niet gratis wordt hadden ze het wel aangekondigd.
Alle Half Life 2 delen 66% off. Op de Frontpage staat alleen de main game vermeld, maar ook de EPs zijn nu supercheap.
Make lovecraft not warcraft.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=W4-boPpf9PE]
Wel mooi dat men er zoveel werk van maakt, het HL universum inspireert blijkbaar nogal
Nu moet Hollywood nog een keer wakker worden
[ Voor 3% gewijzigd door kazuka op 17-07-2010 00:25 ]
Erg netjes gemaakt zegkazuka schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:23:
Lijkt erop dat er een nieuwe fan-made film zit aan te komen, dit keer niet van de Purchase Brothers:
[video]
Wel mooi dat men er zoveel werk van maakt, het HL universum inspireert blijkbaar nogal
Het is enkel maar de vraag hoe ver ze dit kunnen uitwerken en of ze het leuk kunnen houden. Een kort filmpje als dit is natuurlijk heel wat anders dan een echte film. Daarnaast hebben de 'acteurs' vast niet de kunde om goed te acteren in conversatie-scenes, denk ik.
Hopelijk weten ze er wat van te maken ^_^
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Die werkt nu al niet meer.kazuka schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 00:23:
Lijkt erop dat er een nieuwe fan-made film zit aan te komen, dit keer niet van de Purchase Brothers:
[video]
Is het deze?
En die film waar Vanitas het over heeft is deze, samen met de site www.whatsinthebox.nl
[ Voor 12% gewijzigd door Resistor op 17-07-2010 08:21 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Nu weet ik ook weer waar E3 over gaat
Judith bevrijden en natuurlijk de Borealis vernietigen.....
* Matis popelt
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dat hoeft nog nieteensMatis schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:41:
Ik was deze maand begonnen aan de HL2-serie en die heb ik gisteravond uitgespeeld, wat een GEWELDIGE game blijft het toch.
Nu weet ik ook weer waar E3 over gaat![]()
Judith bevrijden en natuurlijk de Borealis vernietigen.....
* Matis popelt

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ugh, camerawerk van een 4-jarige met papa's handycam, inclusief rapid zoom en aardbevingssimulator.Resistor schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 08:18:
[...]
Die werkt nu al niet meer.
Is het deze?
[video]

"Maar dat voegt meer toe aan de actie."
Maar dat voegt meer toe dat het erg vermoeiend en misselijkmakend is om naar te kijken.

Jij bent niet goed in rekenen.Cornelisjuh schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:57:
[...]
Dat hoeft nog nieteensJudith kan all dood zijn en de borealis kan een of ander super portaal hebben die uit d romp straalt omdat het natuurlijk van Aperture Science is, maar mischien wordt het toch een hl3 wordt (1999 HL1 - 2004 HL2 = 5 jaar en 2004 HL2 - 2011 HL3 = 5 jaar zou dus heel goed kunnen. En mischien dat ze weer met zo'n combo pack komen, omdat portal 2 ook rond 2011 komt (blijft Valve heh
)
[ Voor 38% gewijzigd door The Zep Man op 19-07-2010 09:44 ]
Toch wel leuk dat die theorie altijd terugkomt ook al klopt hij niet..Cornelisjuh schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:57:
[...]
Dat hoeft nog nieteensJudith kan all dood zijn en de borealis kan een of ander super portaal hebben die uit d romp straalt omdat het natuurlijk van Aperture Science is, maar mischien wordt het toch een hl3 wordt (1999 HL1 - 2004 HL2 = 5 jaar en 2004 HL2 - 2011 HL3 = 5 jaar zou dus heel goed kunnen. En mischien dat ze weer met zo'n combo pack komen, omdat portal 2 ook rond 2011 komt (blijft Valve heh
)
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
Naar mijn mening is Alyx overrated sinds het begin van Episode 1 en wordt ze iets teveel gepushed om met Gordon op te trekken. Ze zorgt ervoor dat het 'unheimlich'-actige gevoel van Half-Life 1 en 2 (dat overigens ook in Portal zit) onderdrukt wordt. Het klinkt misschien raar, maar haar lot boeit mij eigenlijk niet.albatross schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:58:
Het wordt zeker eens tijd voor HL3 of HL-EP3. More Alyx Vance, please!
Aww. Ik was helemaal weg van Alyx Vance.The Zep Man schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:47:
[...]
Naar mijn mening is Alyx overrated sinds het begin van Episode 1 en wordt ze iets teveel gepushed om met Gordon op te trekken. Ze zorgt ervoor dat het 'unheimlich'-actige gevoel van Half-Life 1 en 2 (dat overigens ook in Portal zit) onderdrukt wordt. Het klinkt misschien raar, maar haar lot boeit mij eigenlijk niet.
Bovendien maakte ze HL inderdaad wat menselijker; dat 'unheimische' mocht wat mij betreft wel wat minder; en de komst van Alyx zorgde daar goed voor.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
Wat al meerdere keren door verschillende vaarwelscenes van Alyx & Gordon redelijk bevestigt is... Is net een soap alleen dan in gamevorm
Forever raver!
Waarschijnlijk wel, maar zeker weten doen we het niet dus zulke opmerkingen zijn niet heel nuttig.Compizfox schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:14:
Eli is dood.
Mee eensalbatross schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:59:
[...]
Aww. Ik was helemaal weg van Alyx Vance.Hopelessly cute, zo'n grietje dat jou helemaal het einde vindt, overal met je meegaat, maar ook zelf behoorlijk haar eigen 'mannetje' staat, ipv jou alles alleen op de laten knappen.
Bovendien maakte ze HL inderdaad wat menselijker; dat 'unheimische' mocht wat mij betreft wel wat minder; en de komst van Alyx zorgde daar goed voor.
Same here, het avontuurgehalte vloog erdoor omhoogalbatross schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:59:
[...]
Aww. Ik was helemaal weg van Alyx Vance.Hopelessly cute, zo'n grietje dat jou helemaal het einde vindt, overal met je meegaat, maar ook zelf behoorlijk haar eigen 'mannetje' staat, ipv jou alles alleen op de laten knappen.
Bron? Alyx is ook gespiest en we weten allemaal hoe dat af is gelopen... dus geen overhaaste conclusies.Compizfox schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:14:
Eli is dood.
Maar goed anders was het einde ook wel saai geweest.
En ik hoop eerlijk gezegd niet dat Eli toch nog blijkt te leven, dat hebben ze bij Alyx nu al gedaan, moet je niet twee keer in een verhaal doen.
Ik ken politici die het met minder hersens doen.MrVegeta schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:03:
Bron? Die combine die zijn hersens er uitzoog lijkt me... (toch?)
Maar mee, even serieus, denk niet dat ie dat overleeft heeft.

Forever raver!
Exact hetzelfde als Starship Trooper 1 daar had je een intelligente alien die ook je hersenen eruit zoog, en ja dat is vrij terminaal.albatross schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 05:48:
[...]
Ik ken politici die het met minder hersens doen.![]()
Maar mee, even serieus, denk niet dat ie dat overleeft heeft.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Op de site staat er 'it won't work without, because it uses things from all the episodes...'
Nu dacht ik, misschien is er een manier om dit te bypassen door de textures of models van EP2 ergens in een map te zetten. Zou dit op een andere manier te doen zijn ?
Nee, deze mod werkt waarschijnlijk met dingen uit de engine van EP2 deze is nieuwer dan die in HL2.Ward Vr schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:51:
Ik had graag eens de cinematic mod geprobeerd, maar blijkbaar heb je HL2 +EP1 +EP2 nodig, en ik heb EP2 niet, is er een mogelijkheid om de mod werkend te krijgen op een of andere manier ?
Op de site staat er 'it won't work without, because it uses things from all the episodes...'
Nu dacht ik, misschien is er een manier om dit te bypassen door de textures of models van EP2 ergens in een map te zetten. Zou dit op een andere manier te doen zijn ?
http://store.steampowered.com/app/420/Ward Vr schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:51:
Ik had graag eens de cinematic mod geprobeerd, maar blijkbaar heb je HL2 +EP1 +EP2 nodig, en ik heb EP2 niet, is er een mogelijkheid om de mod werkend te krijgen op een of andere manier ?
7 euro
Sinds een tijd zijn HL2 en HL2:E1 geupdatet waardoor ze nu ook de EP2 engine gebruiken.Engra schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:20:
[...]
Nee, deze mod werkt waarschijnlijk met dingen uit de engine van EP2 deze is nieuwer dan die in HL2.
Dat heeft daar niets mee te maken. Ook voordat HL2 en EP1 een verfrissing kregen, was het al nodig om EP2 te hebben. Dit komt omdat de Cinematic Mod gebruik maakt van de laatste SDK, welke verschillende delen van alle Half-Life 2 spellen en de laatste source engine gebruikt (ook voor de eindgebruiker).DevilsProphet schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:14:
[...]
Sinds een tijd zijn HL2 en HL2:E1 geupdatet waardoor ze nu ook de EP2 engine gebruiken.
Maar kom op, voor 7 euro krijg je een goede uitbreiding erbij, waarin leukere dingen te doen zijn dan in Episode 1.
Het is maar een videogame personage hooralbatross schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:59:
[...]