Acties:
  • 0 Henk 'm!

923789

Dhrax schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:36:
De hoop is er natuurlijk nog altijd, maar ik verwacht niet dat we ooit nog nieuw HL materiaal van Valve te zien krijgen ... spijtig genoeg. De verwachtingen zijn ook te hoog, het is een project wat enkel kan falen.
Door zo lang te 'wachten", kan het alleen maal falen. Als ze gewoon ergens in 2008 of 2009 met Episode 3 waren gekomen, was het HL2 verhaal in en om City 17 "af" geweest en had je niet de situatie gehad dat je ergens midden in het verhaal de brui aan gegeven is . . .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Er is een nieuw spel (SteamVR only) van Half-Life aangekondigd: Half-Life: Alyx en deze komt ergens in maart 2020 uit.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Hopelijk betekent dit dat HL nog leeft binnen Valve en dat HL3 (plus Portal 3, misschien gecombineerd) nog een keer komt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Sharpp schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:28:
Er is een nieuw spel (SteamVR only) van Half-Life aangekondigd: Half-Life: Alyx en deze komt ergens in maart 2020 uit.

[YouTube: Half-Life: Alyx Announcement Trailer]
Vett!!11 _/-\o_ _/-\o_

Ik las het gister idd!!
nieuws: Valve presenteert donderdag vr-game Half-Life: Alyx
Exirion schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:32:
Hopelijk betekent dit dat HL nog leeft binnen Valve
.. dat blijkt nu!! Dit vind ik al een hele meevaller !! :o
en dat HL3 (plus Portal 3, misschien gecombineerd) nog een keer komt.
.. euh ja, about that.. :')

[ Voor 31% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-11-2019 11:43 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Exirion schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:32:
Hopelijk betekent dit dat HL nog leeft binnen Valve en dat HL3 (plus Portal 3, misschien gecombineerd) nog een keer komt.
Absoluut! Daarnaast wordt er nog steeds door fans aan project borealis gewerkt. Dus episode 3 komt er heus wel zelfs zonder Valve.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als ik die engine zie (neem aan dat het Source-? is) dan moet ik de aanname maken dat ze er meer mee van plan zijn.

Ziet er erg mooi uit nl.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:22

D4NG3R

kiwi

:)

enchion schreef op zondag 24 november 2019 @ 09:26:
Als ik die engine zie (neem aan dat het Source-? is) dan moet ik de aanname maken dat ze er meer mee van plan zijn.

Ziet er erg mooi uit nl.
Source 2, eerdere beelden van de engine waren ook al prima te pruimen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 06:41
Balen dat het VR is, hopelijk komt er ook een normale versie van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

devil-strike schreef op zondag 24 november 2019 @ 12:36:
Balen dat het VR is, hopelijk komt er ook een normale versie van.
Nee, ze hebben al aangegeven dat omdat het spel vanaf de grond voor VR is gebouwd er geen normale versie komt. Dit spel zal het begin van mainstream VR zijn. Ik ga absoluut mijn best doen om in de komende jaren een goede VR setup te hebben. :P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 06:41
ja heb het geprobeerd maar is niets voor mij word er beroerd van, vandaar dat ik hoop dat er toch nog een gewone versie van komt, want ziet er wel erg goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Dan maar wachten tot iemand het verhaal van Alyx samenvat. Ben ik ook tevreden mee. Dan Half Life 3 ergens in 2023 ofzo. Of wachten op Project Borealis. Lekker knallen. Verhaal afsluiten. Klaar.

Kan VALVe zich op een andere innovatief IP richten. Wat ze nu allemaal hebben uitgebracht is gewoon poep en kan in het rijtje van EA, Acti-Blizz, Ubi en 2K enz. Gewoon de trend volgen en wat uitpoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-05 13:47
Ivysaur schreef op zondag 24 november 2019 @ 17:14:
Dan maar wachten tot iemand het verhaal van Alyx samenvat. Ben ik ook tevreden mee.
Ik denk dat er vast wel ergens een playthrough te bekijken valt als het zover is ;)

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:20
Nieuwe screenshots van Half Life Alyx:

https://imgur.com/gallery/s5iN8Jb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Het lijkt erop dat Half Life Alyx niet vertraagd gaat worden: https://www.shacknews.com...ent-in-their-release-date
“With the exception of some tweaks to the absolute final scene, the game is done,” The team replied. “Lots of us at Valve, as well as playtesters, have played through the entire game multiple times. Right now, we're primarily polishing and fixing bugs, which is where we'd hope to be at this point in the development cycle. We're confident we'll hit our intended release.”

[ Voor 54% gewijzigd door Games op 22-01-2020 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:43

nFo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Games
De gameplay beelden zien er echt super uit. Nu nog de Valve Index kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Games schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 19:13:
De gameplay beelden zien er echt super uit. Nu nog de Valve Index kunnen bestellen.
Gameplay is inderdaad erg tof.
De Valve Index heb ik ook al maanden op de maillijst staan, dat gaat zo te zien wel even duren;
nieuws: Valve: voorraad Index-headsets is komende maanden veel kleiner door c...
Afgelopen december voor het laatst leverbaar gezien dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 21:07
Modbreak:Ik heb er maar een eigen topic voor aangemaakt, dus daar mag iedereen verder: [VR] Half-Life: Alyx

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

nieuws: Valve-ontwikkelaar suggereert dat er meer Half-Life-games komen

Had eigenlijk verwacht dat iemand dit hier al lang neer geplempt zou hebben :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amtelode
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2023
Ik heb Half life 2 afgelopen week weer eens gespeeld. Wat een fantastisch spel is dat toch. d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:57

The Zep Man

🏴‍☠️

Amtelode schreef op donderdag 6 april 2023 @ 19:18:
Ik heb Half life 2 afgelopen week weer eens gespeeld. Wat een fantastisch spel is dat toch. d:)b
Niet om je te demotiveren, maar je schopt het verkeerde topic omhoog. Kijk hier eens:

[PC] Half-Life 2 - Deel 6

[edit]
Apart, die topicreeks is gesloten. Fair enough, past hier ook goed. :+

Half-Life 2 is nog steeds geweldig. Er is ook een VR mod die ik eens moet proberen.

[ Voor 25% gewijzigd door The Zep Man op 08-04-2023 14:34 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amtelode
The Zep Man schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 14:32:
[...]

Niet om je te demotiveren, maar je schopt het verkeerde topic omhoog. Kijk hier eens:

[edit]

Half-Life 2 is nog steeds geweldig. Er is ook een VR mod die ik eens moet proberen.
Toevallig staat vandaag de VR mod voor Episode 2 op de frontpage van Steam als "most populair" (Release 6 april 2023).
Ik heb geen VR set maar lijkt me stiekem wel eng.. vooral dat stuk (Episode 1) waar je in het pikdonker op de lift moet wachten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Amtelode schreef op maandag 10 april 2023 @ 09:54:
Ik heb geen VR set maar lijkt me stiekem wel eng.. vooral dat stuk (Episode 1) waar je in het pikdonker op de lift moet wachten :P
In Half-Life: Alyx spelen ze daarmee. Je hebt gelukkig wel een zaklamp die het oneindig doet. Helaas heb je ook voldoende zombies en crawlers in de duisternis. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:52

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

The Zep Man schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 14:32:
[...]

[edit]

Dat topic is pas 20 jaar dicht, net aan dus :+

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amtelode
The Zep Man schreef op maandag 10 april 2023 @ 10:15:
[...]

In Half-Life: Alyx spelen ze daarmee. Je hebt gelukkig wel een zaklamp die het oneindig doet. Helaas heb je ook voldoende zombies en crawlers in de duisternis. :P
Bij Ep1 gaat je zaklamp helaas niet oneindig mee en in mijn save was hij natuurlijk net leeg

Ik had trouwens wel moeite om door dat stuk heen te komen op hard difficulty, na meerdere pogingen op easy gezet en dat was ook nét aan.

Wat moet je eigenlijk hebben om HL, VR te kunnen te spelen? Zo'n hele kit?

Ja dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Amtelode schreef op maandag 10 april 2023 @ 18:21:
Wat moet je eigenlijk hebben om HL, VR te kunnen te spelen? Zo'n hele kit?

Ja dus :P
Yup. Een 'PCVR'-kit. Dus een PC die krachtig genoeg is om het te draaien, en een VR-bril met bijbehorende controllers (en e.v.t. de bijbehorende externe tracking sensors). Ik heb een stokoude Oculus CV1. Daarmee gaat het prima.

Daarnaast heb je een VR speelruimte nodig. Een minimaal aanbevolen ruimte is volgens mij 2 meter bij 1,5 meter (voor Oculus). Dat moet vrij zijn van vloer tot hoe hoog je met uitgestrekte handen kan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik had iets beters van jou verwacht i.p.v. dat Smoelenboek produkt! :-(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Er is ook een mod om Half-Life: Alyx zonder VR te kunnen spelen:

You can now play all of Half-Life Alyx without VR thanks to this mod

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

nero355 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 00:30:
[...]

Ik had iets beters van jou verwacht i.p.v. dat Smoelenboek produkt! :-(
Het was de goedkoopste optie voor een volledige set aan spullen, voor iets dat ik sporadisch gebruik omdat VR niet volwassen is. Het geheel draait op een PC zonder koppeling aan mijn identiteit, vergelijkbaar met hoe ik spul met Google-software heb.

Ik had een Oculus-account met onzingegevens, enkel zodat ik de Oculus-software kon gebruiken om door te starten naar Steam VR. Laatst moest ik mijn Oculus-account omzetten naar een Meta-account. Geen extra gegevens gevraagd buiten de onzin die ik ooit al had ingevuld, dus FB leerde niets nieuws over mij. Maar hey, het is een +1tje op hun statistieken over het aantal Meta-accounts dat ze hebben, dus... profit? :?

Verder lijkt het erop dat Meta van PCVR af wil stappen. Het lijkt mij sterk dat het significant winstgevend is, gezien de niche die het is.

PCVR is naar mijn mening ook te complex. Als ik een vorm van Half-Life in VR wil opstarten, moet ik eerst een vorm van proprietary software starten om de bril te activeren, Steam starten, Steam VR starten, en dan het spel starten (of soms de juiste mod van het spel). Veel van deze stappen zijn te automatiseren en gebruiksvriendelijk, maar het geheel (inclusief het opzetten van een VR-omgeving) is te complex voor een gemiddelde speler.
Dat lijkt mij nuttig voor degenen die zelf het verhaal willen volgen, maar niet leuk qua speelervaring door de manier waarop Alyx (voor VR) is opgezet.

Overigens ben ik het eens dat het gek is dat 'het vervolg' op Half-Life als VR-spel uitkomt. Een paar jaar geleden was dat een koude douche voor veel fans, toen dit werd aangekondigd.

[ Voor 36% gewijzigd door The Zep Man op 11-04-2023 07:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

The Zep Man schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 07:29:
PCVR is naar mijn mening ook te complex.

Als ik een vorm van Half-Life in VR wil opstarten, moet ik eerst een vorm van proprietary software starten om de bril te activeren, Steam starten, Steam VR starten, en dan het spel starten (of soms de juiste mod van het spel).
Veel van deze stappen zijn te automatiseren en gebruiksvriendelijk, maar het geheel (inclusief het opzetten van een VR-omgeving) is te complex voor een gemiddelde speler.
Daarom moet je ook gewoon voor de Valve VR optie gaan als je Steam gebruikt! ;)

Ik heb destijds de eerste generatie daarvan uitgebreid kunnen testen en op de resolutie na eigenlijk weinig te klagen gehad! d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

nero355 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 15:10:
Daarom moet je ook gewoon voor de Valve VR optie gaan als je Steam gebruikt! ;)
~400 EUR toen of +1000 EUR nu. PCVR is mij nu niet 1000 EUR waard, hoe leuk Alyx ook is. :+

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 11-04-2023 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

The Zep Man schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 15:16:
~400 EUR toen of +1000 EUR nu. PCVR is mij nu niet 1000 EUR waard, hoe leuk Alyx ook is. :+
Geen Smoelenboek onzin is mij wel dat verschil waard! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amtelode
1000 euro is serieus geld voor een VR-bril voor maar één spelletje, dat komt er hier nooit in tenzij mijn vriendin een nieuwe COD-VR wilt spelen :P

Ik heb HL2/E1/E2 iig zó lang geleden gespeeld dat ik me bijna niets meer kon herinneren, dat is ook wel apart om mee te maken. Geen enkele keer dat ik dacht, ah ja dat is dit stukje :+
Net EP2 afgesloten en ben gelijk weer treurig geworden dat er geen vervolg is hahaha, helaas kon ik me alleen de pijn nog wel herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Amtelode schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 21:50:
1000 euro is serieus geld voor een VR-bril voor maar één spelletje, dat komt er hier nooit in tenzij mijn vriendin een nieuwe COD-VR wilt spelen :P
Gelukkig zijn er genoeg andere games die ook vreselijk leuk zijn! :P

En destijds had je van die "Shitload aan VR Games voor maar € 99 aanbiedingen" en zo! ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:00

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

11/11/2024
Ravenholm bevroren :o

Project Borealis: prologue

[ Voor 9% gewijzigd door Damic op 08-11-2024 17:08 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Hopelijk weer zo'n pareltje zoals Black Mesa en veel Portal mods. De kwaliteit van sommige community-driven projecten is echt geweldig :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:00

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ter viering van het 20-jarig bestaan is Half-Life 2 dit weekend gratis op Steam te verkrijgen. En wat is er nog leuker om te lezen dat Episode 1 en 2 nu inbegrepen zitten in het basisspel (dus dat die ook dit weekend gratis te verkrijgen zijn!)? :)
Episodes One and Two are in the box.
Half-Life 2 now includes the complete Episode One and Episode Two expansions along with the base game. They’re accessible from the main menu, and you will automatically advance to the next expansion after completing each one.
Ik heb het getest. Als je enkel Half-Life 2 installeert dan zitten Episode One en Two inbegrepen. Het is niet nodig om die apart op te halen, en waarschijnlijk niet om die te kopen (want geen DLC). Ze zijn dus echt geïntegreerd in het spel, en als je het ene spel uitspeelt dan ga je automatisch verder met het volgende spel. Verder is Lost Coast ook inbegrepen in het bassispel als extra.

Wacht even...

• Half-Life 2
• Half-Life 2 Episode One en Episode Two
• Half-lIfe 2: Loast Coast

Drie dringen in één gratis pakket? 3 dingen...

Half-Life 3 confirmed! :+

De aankondigingspagina heeft nog een leuke easter egg onderaan voor de fans.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 16-11-2024 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

The Zep Man schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:35:
Ter viering van het 20-jarig bestaan is Half-Life 2 dit weekend gratis op Steam te verkrijgen.En wat is er nog leuker om te lezen dat Episode 1 en 2 nu inbegrepen zitten in het basisspel (dus dat die ook dit weekend gratis te verkrijgen zijn!)? :)
Echt super dat ze dit doen, want het blijven ijzersterke games :) Het leuke aan Steam is dat je regelmatig aanbiedingen met 90% korting hebt dus in de loop der jaren heb ik zo'n beetje alles wat gerelateerd is aan HL en Portal, voor rond de euro kunnen kopen. En mijn Steam account is inmiddels 20 jaar oud omdat ik destijds HL2 gratis via Steam kon krijgen met een code geleverd bij een videokaart :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1925548

Als RTX nu ook uit was gekomen was ik gelijk weer begonnen aan HL2. Nog even geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Exirion schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:54:
En mijn Steam account is inmiddels 20 jaar oud omdat ik destijds HL2 gratis via Steam kon krijgen met een code geleverd bij een videokaart :P
Ik wil zeggen ATi X800 Series maar weet het niet helemaal zeker... :$ O-)

* nero355 voelt zich serieus oud als die aan dit soort dingen terug zit te denken... :X :+

/EDIT :
Ahh... OK! d:)b

[ Voor 23% gewijzigd door nero355 op 16-11-2024 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

nero355 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:24:
Ik wil zeggen ATi X800 Series maar weet het niet helemaal zeker... :$ O-)
https://www.gamespot.com/...ndle-buyers/1100-6077350/

Ik had een 9600XT ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 20-05 22:56
The Zep Man schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:35:
Ter viering van het 20-jarig bestaan is Half-Life 2 dit weekend gratis op Steam te verkrijgen.En wat is er nog leuker om te lezen dat Episode 1 en 2 nu inbegrepen zitten in het basisspel (dus dat die ook dit weekend gratis te verkrijgen zijn!)? :)

[...]

Ik heb het getest. Als je enkel Half-Life 2 installeert dan zitten Episode One en Two inbegrepen. Het is niet nodig om die apart op te halen, en waarschijnlijk niet om die te kopen (want geen DLC). Ze zijn dus echt geïntegreerd in het spel, en als je het ene spel uitspeelt dan ga je automatisch verder met het volgende spel. Verder is Lost Coast ook inbegrepen in het bassispel als extra.

Wacht even...

• Half-Life 2
• Half-Life 2 Episode One en Episode Two
• Half-lIfe 2: Loast Coast

Drie dringen in één gratis pakket? 3 dingen...

Half-Life 3 confirmed! :+

De aankondigingspagina heeft nog een leuke easter egg onderaan voor de fans.

Zitten prutsen om Half Life 1 en 2 op een M3 iMac te draaien. Je moet dan de source engine compileren en copieren naar de install directory. Alleen de nieuwste HL2 release doet het niet. Je moet een pre release pakken.

Toch wel nostalgie als je HL2 met alle graphics settings op max en 4K kan spelen en het ziet er niet eens zo slecht uit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

loekf2 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:51:
Toch wel nostalgie als je HL2 met alle graphics settings op max en 4K kan spelen en het ziet er niet eens zo slecht uit.
Leuke exercitie, maar die games zijn zo licht voor moderne hardware dat een laagdrempelige route is om de gewone Windows-versie op Windows 11 for ARM in Parallels te draaien. Black Mesa performt daarmee prima op bijvoorbeeld een M1 Pro :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:03
Ik ben Half Life 2 aan het spelen met de VR mod, erg leuk om te doen en afgezien van de graphics is die aan een kant beter dan Half Life Alyx die meer gericht is op accessibility. Er is flink meer actie in Half Life 2 dan in een Alyx, ook meer vijanden tegelijk die het erg hectisch kunnen maken, vooral met de handmatige reloads van wapens.

Orange Box is nu ook in de aanbieding, dan kan ik Episode 1 en 2 ook in VR gaan spelen als ik zover ben.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste