Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 10:43

Matis

Rubber Rocket

Remy669 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:47:
Het is maar een videogame personage hoor :')
So :?

Ik vind het juist erg knap van de makers om diverse spelers (m.i.) een personage als echt te beschouwen en er ook een emotionele band mee te krijgen.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
[...]

Waarom zit jij uberhaubt in dit forum gedeelte ? 8)7

Ik heb HL2 altijd al gezien als een interactieve manier van een boek lezen :9 Ik keek niet naar de gameplay maar naar het verhaal. Het voelde voor mij als of ik een boek aan het lezen was, waar ik de hoofdrolspeler ben en waar ik de keuzes maak. Daat heb ik in nog geen enkele andere serie gezien.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:45

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Inderdaad, daar komt voor mij nog eens bij dat de HL saga mij ook het internet op stuurt om meer te weten te komen over het verhaal en ik actief mee doe op verschillende fora om over het verhaal te speculeren. Heerlijk gewoon. Dat doen niet veel games bij mij, ondanks dat ik er toch al een heeeele boel gespeeld heb.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cornelisjuh schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:11:
[...]

Waarom zit jij uberhaubt in dit forum gedeelte ? 8)7

Ik heb HL2 altijd al gezien als een interactieve manier van een boek lezen :9 Ik keek niet naar de gameplay maar naar het verhaal. Het voelde voor mij als of ik een boek aan het lezen was, waar ik de hoofdrolspeler ben en waar ik de keuzes maak. Daat heb ik in nog geen enkele andere serie gezien.
Ga eens Mass Effect spelen dan, daar doen ze dat nog een stuk beter dan HL.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Mass Effect vond ik maar een saai boek ;) In HL zit veel meer actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

Klopt, HL(2) is echt heerlijk qua verhaal. Ook het hele omliggende verhaal (Concept design & ongebruikt materiaal ect) is heerlijk om te doorspelen of te lezen op het internet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ward Vr schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:53:
Mass Effect vond ik maar een saai boek ;) In HL zit veel meer actie.
Het universum redden in een episch verhaal, vet saai man! 8)7 :')
In HL zit meer schieten, maar dat maakt het juist eentoniger.

[ Voor 11% gewijzigd door Bart ® op 22-07-2010 16:13 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mass Effec,t ja tof! Beetje op nietszeggende planeten rondrijden opzoek naar onzinnige dingen die je kan gebruiken bij personen die je daarna niet weer ziet. Spannende tijden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 15:25

mace

Sapere Aude

Ah het verhaal en de dialogen van Mass Effect zijn dan wel weer erg goed vind ik. Gameplay is minder ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Is er nou eigenlijk een game die qua sfeer overeenkomt met die van HL? Neehe?
Vooral het feit dat je alles kan doen, bijna overal op kunt, en je puzzels moet oplossen, en dan ook nog eens ver komen is een boeiend vehaal spreekt me heel erg aan. Plus dat ik post-apocalyptisch heel intrigerend vind. Ik had ook echt het gevoel dat Alex niet alleen de vriendin van Freeman was, maar ook mijn vriendin. Ik identificeerde me naadloos met de hoofdrolspeler. Ik ben ook echt een Single Player.

Ik heb Bioshock gespeeld, maar dat spel is statisch vergeleken met HL.
Singularity gespeeld, best lineair.
Bij Wolfenstein verwacht ik hetzelfde als bij Bioshock, maar dan iets minder.
COD's vind ik leuk maar dat is anders.
Bad Company vond ik wel grappig.
Left 4 Dead 2 was raar met het lopen, je schoof zo door. Besturing een feel was het niet voor mij.
Bij RPG vind ik te lastig om alles te leren. "One E key to rule them ALL ;) "

Is er nou geen andere shooter met die kwaliteiten, of zijn de scriptschrijvers bij Valve gewoon zo geniaal? Herhalen dan dat kunstje

edit: toch nog eens Mass Effect proberen. Me een beetje door alle tekst heen worstelen alleen...

[ Voor 4% gewijzigd door jmk op 22-07-2010 21:52 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07

The Zep Man

🏴‍☠️

jmk schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:44:
Vooral het feit dat je alles kan doen, bijna overal op kunt, en je puzzels moet oplossen, en dan ook nog eens ver komen is een boeiend vehaal spreekt me heel erg aan. Plus dat ik post-apocalyptisch heel intrigerend vind.
Speel Fallout 3 eens. ;)
Ik had ook echt het gevoel dat Alex niet alleen de vriendin van Freeman was, maar ook mijn vriendin. Ik identificeerde me naadloos met de hoofdrolspeler. Ik ben ook echt een Single Player.
OK. Dit begint iets te eng te worden... identificeer je jezelf al met de naam 'Gordon Freeman'? ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 10:43

Matis

Rubber Rocket

Fallout 3, geweldige game idd :)
OK. Dit begint iets te eng te worden... identificeer je jezelf al met de naam 'Gordon Freeman'? ;)
:Y Tevens heb ik ook mijn "zero-point energy field manipulator" gevonden en dog gemaakt :+

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Nouja, ik ben vast niet de enige die heel blij was haar weer even te zien nadat je uren zombies moest afknallen en langs lijken moest kruipen. Dusss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

jmk schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 22:02:
Nouja, ik ben vast niet de enige die heel blij was haar weer even te zien nadat je uren zombies moest afknallen en langs lijken moest kruipen. Dusss.
Voordat ik Half-Life 2 voor de eerste keer speelde, begon speelde ik eerst Half-Life 1 en de uitbreidingen. Daarna een 'sidekick' hebben waar je plots aan vastzit is lastig om aan te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Aan vast zit ? Hoe dan ? Ze helpt je net ? Heb je toch niet veel last van ?
Plus dat ik post-apocalyptisch heel intrigerend vind.
Left 4 Dead 2 was raar met het lopen, je schoof zo door.
Post-apocalyptisch + 1 :*) Zelfde met films, overlaatst nog The Book Of Eli bekeken, fantastische sfeer en mentaliteit van de hoofdrolspeler.
L4D2 is maar een flauw afkooksel van 1, komt nogal kiddy over ... vind ik persoonlijk ;) Qua looks vind ik L4D1 redelijk aanleunen bij HL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vooral het feit dat je alles kan doen, bijna overal op kunt, en je puzzels moet oplossen, en dan ook nog eens ver komen is een boeiend vehaal spreekt me heel erg aan. Plus dat ik post-apocalyptisch heel intrigerend vind. Ik had ook echt het gevoel dat Alex niet alleen de vriendin van Freeman was, maar ook mijn vriendin. Ik identificeerde me naadloos met de hoofdrolspeler. Ik ben ook echt een Single Player.

Ik heb Bioshock gespeeld, maar dat spel is statisch vergeleken met HL.
Singularity gespeeld, best lineair.
Bij Wolfenstein verwacht ik hetzelfde als bij Bioshock, maar dan iets minder.
COD's vind ik leuk maar dat is anders.
Bad Company vond ik wel grappig.
Left 4 Dead 2 was raar met het lopen, je schoof zo door. Besturing een feel was het niet voor mij.
Bij RPG vind ik te lastig om alles te leren. "One E key to rule them ALL ;) "

Is er nou geen andere shooter met die kwaliteiten, of zijn de scriptschrijvers bij Valve gewoon zo geniaal? Herhalen dan dat kunstje

edit: toch nog eens Mass Effect proberen. Me een beetje door alle tekst heen worstelen alleen...
Half Life, Bioshock, Singularity zijn allemaal lineair.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

The Zep Man schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:58:
[...]
Dit is juist de bedoeling van Valve, dat de speler voelt alsof hij Gordon Freeman is. Dit is ook de reden dat:
  • Gordon nooit praat.
  • Je zijn benen niet kunt zien.
  • Er geen spiegels zijn waar in je jezelf kunt zien.
Al deze dingen zullen de speler er aan herinneren dat ze maar een spelletje aan het spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

MrVegeta schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:19:
[...]

Half Life, Bioshock, Singularity zijn allemaal lineair.
Dat is waar. Dat is ook niet erg ofzo, wat ik wilde zeggen is, dat je in HL wat meer vrijheid hebt. Je hebt het gevoel dat je bijna overal heen kunt. Singularity is wel heel erg afgebakend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
babbaloerie schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:31:
[...]

Dit is juist de bedoeling van Valve, dat de speler voelt alsof hij Gordon Freeman is. Dit is ook de reden dat:
  • Gordon nooit praat.
  • Je zijn benen niet kunt zien.
  • Er geen spiegels zijn waar in je jezelf kunt zien.
Al deze dingen zullen de speler er aan herinneren dat ze maar een spelletje aan het spelen zijn.
  • Dat de hele game First Person is
  • Dat er niet over zijn verleden wordt verteld (vziw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Techno Overlord schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:50:
Inderdaad, daar komt voor mij nog eens bij dat de HL saga mij ook het internet op stuurt om meer te weten te komen over het verhaal en ik actief mee doe op verschillende fora om over het verhaal te speculeren. Heerlijk gewoon. Dat doen niet veel games bij mij, ondanks dat ik er toch al een heeeele boel gespeeld heb.
Ik kan er inderdaad ook eindeloos over doorratelen, als ik weer een of andere nieuwe aanwijzing heb gevonden of andere dingen die interessant zijn. Heb toen een keer met een paar vrienden HL2 gespeeld en dan op zo'n manier dat we een beetje de inhoud van Ep3 proberen vorm te geven en ook linken maken die je normaal niet zal zien. Jammer dat het nog niet af s :P
-edit-
Op welke fora speculeer jij daar over ? Heb nog geen goede kunnen vinden :'( i

[ Voor 5% gewijzigd door Cornelisjuh op 23-07-2010 09:37 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Één van de fijnste vind ik halflife2.net. Hier kan je soms echt lachen maar ook serieus praten over Half Life. Er zit een vrij uitgebreide database over het Half Life universum aan vast. Er zitten ook een paar insiders die contact hebben met de medewerkers van Valve. Het Steam Users' Forums is ook chill. Verder natuurlijk hier op GoT.

Mijn grootste vraag na al het HL geweld en het lezen van de verschillende fora is:

Wie/Wat is de G-Man???

[ Voor 8% gewijzigd door Techno Overlord op 23-07-2010 10:19 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 20-09 13:36

TommyGun

Stik er maar in!

[...]

Inderdaad :')

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Techno Overlord schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:17:
Één van de fijnste vind ik halflife2.net. Hier kan je soms echt lachen maar ook serieus praten over Half Life. Er zit een vrij uitgebreide database over het Half Life universum aan vast. Er zitten ook een paar insiders die contact hebben met de medewerkers van Valve. Het Steam Users' Forums is ook chill. Verder natuurlijk hier op GoT.

Mijn grootste vraag na al het HL geweld en het lezen van de verschillende fora is:

Wie/Wat is de G-Man???
Daar is nog weinig van te zeggen, alles wat hier als antwoord op komt blijft een fantasie, omdat er geen conclusie is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Idd, er zijn speculaties genoeg. Toch blijf ik het één van de beste mysteries van een game vinden. Gewoon door z'n verschijningen in game en hoe hij zich gedraagt enzo.

G-Man -> Gordon Freeman??

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja en dan heb je al die tijd gewoon als een kloon van Gordon rondgelopen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Oude opnamen? :)

Beter komt of EP:3 uit of HL3 binnenkort uit, dit topic maakt me erg warm, ga zeker ook de delen weer even re-spelen om in het gevoel te komen. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Caelorum schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:56:
Ja en dan heb je al die tijd gewoon als een kloon van Gordon rondgelopen ^^
Of hij is gewoon zichzelf alleen dan uit de toekomst. Dan gaat ie terug in de tijd om zichzelf te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
PilatuS schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:50:
[...]

Of hij is gewoon zichzelf alleen dan uit de toekomst. Dan gaat ie terug in de tijd om zichzelf te helpen.
Alleen helpt hij niet echt, of wel dan? Hij werkt je eerder tegen, en op het eind van HL2 redden de vortigaunts je en daar lijkt hij ook niet echt blij om.

Het zou me niet eens verbazen als het nooit helemaal duidelijk wordt, dat het gewoon een mysterie blijft. 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:21:
[...]

Alleen helpt hij niet echt, of wel dan? Hij werkt je eerder tegen, en op het eind van HL2 redden de vortigaunts je en daar lijkt hij ook niet echt blij om.

Het zou me niet eens verbazen als het nooit helemaal duidelijk wordt, dat het gewoon een mysterie blijft. 8)7
Op een harde en niet altijd duidelijk manier helpen kan ook helpen zijn. Maar je hebt vast gelijk hoor dat het niet dezelfde persoon is. Ik schreef ook maar even een gedachte op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
DevilsProphet schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:14:
[...]

Sinds een tijd zijn HL2 en HL2:E1 geupdatet waardoor ze nu ook de EP2 engine gebruiken.
Hmm, geupdate? Wist ik niks van. :) Als ik nu een nieuwe Orange Box zou bestellen, krijg ik dan ook alles met de nieuwere engine?
[...]

E!? Nani kore?! Dan kijk je zeker ook geen film? :)

Natuurlijk is Alyx niet 'echt'; maar de graphics zijn 'echt' genoeg om mee te kunnen leven met het verhaal en de karakters.

Ik ben na aanleiding van dit topic maar weer eens begonnen aan HL2:E1. Net aan het begin, met 'Dog', vraagt ze, bijna fluisterend, aan hem: "You... You did do the math, right?" Ik was vergeten (niet echt) hoe cute Alyx is!

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

albatross schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:39:
Hmm, geupdate? Wist ik niks van. :) Als ik nu een nieuwe Orange Box zou bestellen, krijg ik dan ook alles met de nieuwere engine?
Ja sowieso, dat zijn patches voor bestaande versies, geen aparte of speciale versies. De engine update is er sinds dat HL2 op mac kan gespeeld worden, enkele maanden al dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Je hebt eigenlijk toch niks aan die DVD want zodra je hem er in stop vraagt ie of je steam erop hebt :+ Dus je hebt dan automatisch de geupdate versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Cornelisjuh schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 11:01:
Je hebt eigenlijk toch niks aan die DVD want zodra je hem er in stop vraagt ie of je steam erop hebt :+ Dus je hebt dan automatisch de geupdate versie :)
Mja het scheelt wel iets. Je kan gewoon van de disk installeren maar dan moet ie achteraf nog wel even 2GB ofzo aan updates binnen hengelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als ik over 2 weken vakantie heb, ga ik ook weer beginnen met HL2 en daarna de episodes. Nog geen jaar geleden HL1 nog eens een keertje uitgespeeld. Blijft gewoon gruwelijke shit!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wie hier heeft HL2 op de PS3? Aan te raden?

Orange Box is nu twee tientjes bij Media Offer. Zit er toch aan te denken om die te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat soort games speel je toch niet op een console :{.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:57:
zou er niet aan moeten denken iig..
ja, met muis en toetsenbord.. maar ja om die discussie weer aan te zwengelen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb HL2 + episodes op de Xbox360 gespeeld en ik zou niet weten waarom dat niet zou moeten kunnen. Het is wat lastiger schieten, maar HL2 is nou ook weer niet zo moeilijk, dat is echt geen probleem ook al kun je niet goed overweg met een controller. Zelfs Portal ging vrij gemakkelijk, en daar ligt het richten toch wel wat gevoeliger vooral in de latere levels (waar je in mid air een nieuwe portal moet gaan plaatsen).

Dan is een spel als MW2 toch een ander verhaal, daar moet je een beetje overweg kunnen met een controller anders kom je niet eens level 1 door.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bart ® schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:57:
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:59:
[...]

zou er niet aan moeten denken iig..
ja, met muis en toetsenbord.. maar ja om die discussie weer aan te zwengelen
:O

Je zou toch denken dat mensen inmiddels van het feit op de hoogte zijn dat er al jaren muis controllers bestaan voor de PS3 en inmiddels ook voor de 360. Ik gebruik een FnS, dus echt veel heb ik niet aan jullie reactie.

Ik vraag me gewoon af hoe de gameplay op de PS3 is, en hoe de graphics zijn. Ik lees positieve reviews, maar hoor dit ook graag van een Tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

offtopic:
Ik speel HL2 en veel andere shooters ook gewoon op de consoles hoor... Zelfs Battlefield en MW2 enzo. Ik ben ook nog eens best goed, net als met een tobo en muis. Het is gewoon een gebrek aan skills als je niet met een controller kan gamen. Is ook helemaal niet erg. Ik bedoel er niets mee. Als je jezelf nooit ervoor gezet hebt om met een controller te gamen is het inderdaad een no go...

Koop hem aub niet op de PS3. Meerdere reviews zeggen dat de Orange Box op de PS3 last heeft van framedrops en dat ook nog eens heel frequent. Kan je hem beter op de 360 kopen, die versie heeft er geen last van. Overal wordt dezelfde conclusie getrokken. Speel hem op de PC of anders op de 360...

Review @ Gamepro
Review @ IGN
Review @ GameDaily

Of je koopt hem via Steam, is ie ook nog lekker goedkoop....

[ Voor 22% gewijzigd door Techno Overlord op 26-07-2010 13:41 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

bram1984 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:34:
[...]

[...]

Je zou toch denken dat mensen inmiddels van het feit op de hoogte zijn dat er al jaren muis controllers bestaan voor de PS3 en inmiddels ook voor de 360. Ik gebruik een FnS, dus echt veel heb ik niet aan jullie reactie.

Ik vraag me gewoon af hoe de gameplay op de PS3 is, en hoe de graphics zijn. Ik lees positieve reviews, maar hoor dit ook graag van een Tweaker.
Gast, je vraagt toch zelf om een mening :'). Daarbij zie ik je nergens van tevoren vermelden dat je met je muis op de PS3 werkt :W.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Techno Overlord schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:36:
[ot]
Ik speel HL2 en veel andere shooters ook gewoon op de consoles hoor... Zelfs Battlefield en MW2 enzo. Ik ben ook nog eens best goed, net als met een tobo en muis. Het is gewoon een gebrek aan skills als je niet met een controller kan gamen. Is ook helemaal niet erg. Ik bedoel er niets mee. Als je jezelf nooit ervoor gezet hebt om met een controller te gamen is het inderdaad een no go...
Wat snap jij niet aan het verschil tussen 'ruk vinden om een shooter te spelen met een controller' en 'niet kunnen gamen met een controller'?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Bart ® schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:41:
[...]

Wat snap jij niet aan het verschil tussen 'ruk vinden om een shooter te spelen met een controller' en 'niet kunnen gamen met een controller'?
Ik snap het verschil wel.

Men vindt het ruk om met een controller een shooter te spelen omdat men niet zo skilled is als wanneer men diezelfde shooter met een muis+tobo zou spelen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat wanneer je wel goed zou zijn met een controller, je er zo'n probleem van maakt door nu zo te reageren. ;)

Ik wilde helemaal geen discussie hieromtrent aanzwengelen maar wilde alleen aangeven dat het met een controller zeer goed te doen is als je met zo'n ding overweg kan... (vandaar de ot-tag :) )

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:34:
[...]

[...]

offtopic:
och wat ben je tof met je gaap-smiley

Mijn reactie was ook echt aan jou gericht, verder vraag ik me toch echt af waar jij leest dat ik daar niet van op de hoogte ben.. of daar ga je voor de grap maar even van uit?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dan moet jij ook niet zo'n flame post hier neerzetten waarvan je weet dat er discussies ontstaan die niets met het topic te maken hebben... :w OK, je zei het er nog bij maar je ziet wat er weer van komt... :+

[ Voor 18% gewijzigd door Techno Overlord op 26-07-2010 13:59 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Techno Overlord schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:47:
[...]

Ik snap het verschil wel.

Men vindt het ruk om met een controller een shooter te spelen omdat men niet zo skilled is als wanneer men diezelfde shooter met een muis+tobo zou spelen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat wanneer je wel goed zou zijn met een controller, je er zo'n probleem van maakt door nu zo te reageren. ;)
Dat ligt eerder aan jouw voorstellingsvermogen dan aan mijn controllerskills.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Over het algemeen is het wel zo hoor. Misschien bij jou niet. Vele PC-gamers verafschuwen een controller. Ik vind dat kortzichtig, maarja who am I to say...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno Overlord schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:59:
Dan moet jij ook niet zo'n flame post hier neerzetten waarvan je weet dat er discussies ontstaan die niets met het topic te maken hebben... :w OK, je zei het er nog bij maar je ziet wat er weer van komt... :+
Ach ja, of mensen moeten eens stoppen om alles meteen als 'flamen' op te vatten.. wat zijn sommige mensen toch snel op hun digitale tenen getrapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bart ® schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:38:
[...]

Gast, je vraagt toch zelf om een mening :'). Daarbij zie ik je nergens van tevoren vermelden dat je met je muis op de PS3 werkt :W.
Ik zal voortaan bij elke vraag over een game vermelden dat ik met een muis speel, goed? 8)7
Techno Overlord schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:36:Koop hem aub niet op de PS3. Meerdere reviews zeggen dat de Orange Box op de PS3 last heeft van framedrops en dat ook nog eens heel frequent. Kan je hem beter op de 360 kopen, die versie heeft er geen last van. Overal wordt dezelfde conclusie getrokken. Speel hem op de PC of anders op de 360...

Review @ Gamepro
Review @ IGN
Review @ GameDaily

Of je koopt hem via Steam, is ie ook nog lekker goedkoop....
Helaas zijn we niet allemaal zo fortuinlijk om een PC, PS3 én een 360 te hebben. ;)

Twee tientjes vind ik overigens ook niet al te duur.

Die framedrops issue is volgens verschillende recensies heel erg door verschillende media opgeblazen, en vallen in de praktijk reuze mee. Weliswaar komen deze iets vaker voor dan op de 360, maar is dit niet enorm storend. Daar ben ik dus niet bang voor.

[ Voor 63% gewijzigd door bram1984 op 26-07-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

bram1984 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:10:
[...]

Ik zal voortaan bij elke vraag over een game vermelden dat ik met een muis speel, goed? 8)7
Als jij niet kan inschatten bij welke vraag dat wel of niet van toepassing zijnde informatie is, dan is dat inderdaad de beste optie.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

OK, ik zal het niet meer doen. :) Nu weer ontopic bitte...

In Alien Swarm lijken hints te zitten naar een Episode Three:
Apparently, there are a series of hint options available for info nodes in the SDK going by the prefix ‘Ep3’, as well as a few ‘HL1’s and even a tantalizing ‘Aperture: Nest’. Take a look for yourself at the evidence that Episode 3 may be in development and see what you think. Now, this isn’t exactly conclusive proof of – well – anything at all but when we’re talking about the next episode of one of the most highly rated games of all time, it’s no wonder that the internet is currently abuzz with excited chatter about the potential return of Gordon and chums.

It’s getting on for three years since Episode 2 saw the light of day and not far off six years since Half-Life 2’s triumphant emergence from an initial five-year development cycle (itself the subject, of course, of a very significant leak). Nobody is expecting Valve to break the habit of a lifetime and rush the next chapter out in double-quick time, but could this be the sign we’ve been waiting for that the Half-Life 2 pie is finally back in the oven?
Afbeeldingslocatie: http://gamingbolt.com/wp-content/uploads/2010/07/episode3proofstickzero.jpg
Bron

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bart ® schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:12:
[...]

Als jij niet kan inschatten bij welke vraag dat wel of niet van toepassing zijnde informatie is, dan is dat inderdaad de beste optie.
Voor het geval ik zelf niet op de hoogte ben van de verschillen in besturing van shooters op de PC en op consoles.....

[ Voor 52% gewijzigd door bram1984 op 26-07-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:12:
[...]

kan hij mooi in zijn signature zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:29:
[...]

kan hij dan mooi in zijn signature kwijt :)
Haha ja, das ook nog een optie. :+

Misschien dan ook gelijk de specs van mijn PS3 vermelden. O-)

Ik heb de Orange Box in ieder geval besteld. Voor € 20,- kan ik me er geen buil aan vallen.

H-L2 op de PC uitgespeeld, toen deze net uit was. Helaas had ik toen, net als veel anderen, erg veel last van stotterend geluid.

Hopelijk kan ik nu van een probleemloze ervaring genieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als je mijn post gelezen had krijg je nu waarschijnlijk last van stotterend beeld ipv geluid.... :D

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Gewoon beeld van PC combineren met geluid van PS3 dus. d:)b

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Techno Overlord schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:55:
Als je mijn post gelezen had krijg je nu waarschijnlijk last van stotterend beeld ipv geluid.... :D
Als je mijn post gelezen zou hebben, dan zou je hebben gezien dat ik al op jou post gereageerd heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik zie het idd, ik had al gelezen voordat je je post ge-edit had. ;)

Anywayz, kan jij ons straks mooi vertellen of de framedrops in de PS3 versie van de Orange Box écht irritant is of dat het opgeblazen is in de media

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Techno Overlord schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:44:
Ik zie het idd, ik had al gelezen voordat je je post ge-edit had. ;)

Anywayz, kan jij ons straks mooi vertellen of de framedrops in de PS3 versie van de Orange Box écht irritant is of dat het opgeblazen is in de media
Dat ga ik zeker doen. Ik heb zojuist wel even gegoogled op "half-life 2 ps3 framerate" en volgens diverse sites valt het echt reuze mee. NU.nl zegt zelfs dat je 99% van de tijd gewoon uitstekend kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

bram1984 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:58:
[...]

Dat ga ik zeker doen. Ik heb zojuist wel even gegoogled op "half-life 2 ps3 framerate" en volgens diverse sites valt het echt reuze mee. NU.nl zegt zelfs dat je 99% van de tijd gewoon uitstekend kan spelen.
Dus als je 99 seconden gewoon kan spelen om vervolgens een seconde frame freeze te hebben, dan is dat acceptabel? :?

Relatieve getallen zeggen niets zonder context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja hoor, daar kan ik prima mee leven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
The Zep Man schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:03:
[...]
Dus als je 99 seconden gewoon kan spelen om vervolgens een seconde frame freeze te hebben, dan is dat acceptabel? :?
Niet iedereen speelt doorgaans zijn games op een supercomputer ;) Sommige mensen zijn gewend om niet boven de 20 FPS uit te komen of om de 10 seconden even dikke lag hebben (of iets dergelijks). Ik snap dat het op de PS3 niet zou moeten gebeuren (daar kun je je hardware niet upgraden) maar als je zoiets gewend bent dan een seconde freeze je echt niet boeien hoor. Als je gewend bent om alles op full-hd te spelen met 16x AA en dan nog 60 FPS te hebben dan kun je wel verwachten dat sommige games zullen tegenvallen op een console, die kunnen dat gewoon niet aan. Maar goed, een console kost dan ook geen 1500 euro :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Dit is GEEN topic over Console vs PC. Houd het on-topic!

Ik heb de laatste paar berichten hierover maar verwijderd. De boel zit te diep vastgeworteld om in zijn geheel naar de prullenbak te verplaatsen.

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 26-07-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Heb van de week HL 2 + EP1 en EP2 weer gespeeld. Begon wel weer te kriebelen toe ze in EP2 het over Aperture Science hadden en de Borealis. Ik wil meer zien!

Dit is al de 10de keer dat ik het doorloop, blijft een ijzersterke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heeft de PC versie overigens 5.1 ondersteuning?

edit: Zodat zep man het ook begrijpt.

[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 27-07-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

bram1984 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:36:
Heeft de PC overigens 5.1 ondersteuning?
Ligt eraan over welke PC je praat. Niet elke PC heeft een geluidskaart met een 5.1 uitgang.

P.S. Is dit niet off-topic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
The Zep Man schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:57:
[...]
Ligt eraan over welke PC je praat. Niet elke PC heeft een geluidskaart met een 5.1 uitgang.

Ik heb het over de game, smart ass. We zitten hier toch in het Half-Life 2 topic?

Zal ik het woordje "versie" er voor je tussen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
The Zep Man schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:57:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt "Heeft de PC-versie 5.1 ondersteuning"
En hij vraagt dat niet als zijn PC geen 5.1 ondersteuning heeft :+

-edit-
Ninja'd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

bram1984 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:06:
[...]

Ik heb het over de game, smart ass. We zitten hier toch in het Half-Life 2 topic?

Zal ik het woordje "versie" er voor je tussen zetten?
Het lijkt erop dat je sarcasme-detector kapot is. Ga eens langs de dealer. :+

En om je verbeterde vraag te beantwoorden: ja, Half-Life 2 (en elk ander spel dat op de Source-engine is gebaseerd) heeft ondersteuning voor 5.1. Misschien moet je het wel de eerste keer handmatig aanzetten in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geen zin in smileys. ;)

Als je een paar post naar boven leest, dan zie je dat ik de PS3 versie besteld heb.

Mijn vraag stelde ik naar aanleiding van het feit dat ik zojuist las dat de PS3/X360 versies geen DD 5.1 ondersteuning bieden. Ik ben dus benieuwd of dit voor de PC wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geweldige muts trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://www.geekologie.com/2008/05/19/headcrab-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Superstoer, waar haal je die? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geen idee, kwam ik op Google tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Jejking schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:56:
Superstoer, waar haal je die? :)
Op Xen natuurlijk.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
bram1984 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:36:
Heeft de PC versie overigens 5.1 ondersteuning?
En heeft de PC versie overigens 1920x1200 ondersteuning? Zie gek genoeg alleen maar staan tot 1600. Maar ja, is ook eigenlijk al weer een wat oudere game.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

albatross schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:00:
[...]

En heeft de PC versie overigens 1920x1200 ondersteuning? Zie gek genoeg alleen maar staan tot 1600. Maar ja, is ook eigenlijk al weer een wat oudere game.
Ik speel het in iedergeval op 1920 x 1080 , dus neem aan dat 1920 x 1200 ook wel ondersteund wordt.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

albatross schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:00:
[...]

Moet je even kijken onder de 16:10-opties.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Bart ® schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:03:
[...]

Moet je even kijken onder de 16:10-opties.
LOL. Ja, is natuurlijk 16:10, niet 16:9. :) Ik vond het al zo merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Goed, avondje gespeeld op de PS3 net. Begonnen met Half-Life 2 gewoon, en nu ergens halverwege Water Hazard beland (met dat onbestuurbare bootje). Die alien heeft net die chopper gun erop gemonteerd in ieder geval.

Graphics zijn prima, rekening houdend met het feit dat de game al een paar jaar uit is.

In de paar uur die ik gespeeld heb, heb ik eerlijk gezegd nog geen framedrops opgemerkt, dus das positief.

Geluid is, ondanks wat gelezen heb, gewoon Dolby Digital 5.1, dus dat gaat helemaal goed op mijn Harman/Kardon setje. :)

FRAGnStein werkt ook verrassend goed met deze game, dus daar ben ik ook blij mee.

Al met al is alles waar ik bang voor was geweldig mee gevallen. De laadtijden zijn desondanks wel ietsje langer dan op de PC, maar hier heb ik totaal geen moeite mee.

Mocht je, als PS3 gebruiker, dus twijfelen over The Orange Box: niet doen, en gewoon halen voor die twee tientjes. Helemaal als je SP, net als ik, leuker dan MP vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

bram1984 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:39:
Goed, avondje gespeeld op de PS3 net. Begonnen met Half-Life 2 gewoon, en nu ergens halverwege Water Hazard beland (met dat onbestuurbare bootje). Die alien heeft net die chopper gun erop gemonteerd in ieder geval.

Graphics zijn prima, rekening houdend met het feit dat de game al een paar jaar uit is.

In de paar uur die ik gespeeld heb, heb ik eerlijk gezegd nog geen framedrops opgemerkt, dus das positief.

Geluid is, ondanks wat gelezen heb, gewoon Dolby Digital 5.1, dus dat gaat helemaal goed op mijn Harman/Kardon setje. :)

FRAGnStein werkt ook verrassend goed met deze game, dus daar ben ik ook blij mee.

Al met al is alles waar ik bang voor was geweldig mee gevallen. De laadtijden zijn desondanks wel ietsje langer dan op de PC, maar hier heb ik totaal geen moeite mee.

Mocht je, als PS3 gebruiker, dus twijfelen over The Orange Box: niet doen, en gewoon halen voor die twee tientjes. Helemaal als je SP, net als ik, leuker dan MP vindt.
Goed om te horen dat je geen last heb van de van te voren gevreesde framedrops. Ik kan je vertellen, dat was bij de 360 versie althans zo, dat naarmate je de game verder speelt de graphics steeds beter worden. EP1 is al een stuk mooier als HL2. EP2 is dan weer nog mooier....

Veel plezier met verder spelen! :Y

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik vermoed dat men inmiddels al de nodige updates in de game en aan de systemen heeft mee gegeven, dat hier nauwelijks meer sprake van is. Ik las bijvoorbeeld ook een review waarin werd beweerd dat de game (vlak na release) alleen maar Dolby Pro Logic II ondersteunde. Ik heb gewoon 5-kanaals geluid, DD.

Ben erg benieuwd naar EP1&2. H-L2 zelf natuurlijk al uitgespeeld 6 jaar geleden, dus daat zitten geen enorme verrassingen voor me in.
Veel plezier met verder spelen!
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik kan het me niet meer herinneren van de PC versie, maar ik heb net het stuk in die buggy gedaan, en af en toe komen er van die dropships langs die van die blauwe ballen laten vallen. Deze komen achter je aan, maar er gebeurd verder niet zo heel veel. Ik schiet die dingen vervolgens de zee in met mijn gravity gun, waarna ze af en toe ontploffen.

Kan iemand mij vertellen waar die dingen goed voor zijn?

edit: Ik was trouwens vergeten hoe geniaal de rag doll physics in deze game zijn. Helemaal als je een vijand aan de muur spijkert met je kruisboog. Als je de physics uit bijvoorbeeld MW2 erbij pakt, is dat bijna lachwekkend.

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 30-07-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

bram1984 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:59:
Ik kan het me niet meer herinneren van de PC versie, maar ik heb net het stuk in die buggy gedaan, en af en toe komen er van die dropships langs die van die blauwe ballen laten vallen. Deze komen achter je aan, maar er gebeurd verder niet zo heel veel. Ik schiet die dingen vervolgens de zee in met mijn gravity gun, waarna ze af en toe ontploffen.

Kan iemand mij vertellen waar die dingen goed voor zijn?
Euh, waar alle vijanden in alle games voor zijn: het irriteren dan wel doodmaken van de speler :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Misschien ben ik wat DOA's tegen gekomen dan, aangezien ik al aangaf dat er bij mij bar weinig gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Ze zouden zich aan je buggy moeten hechten, en als je ze lang genoeg laat zitten kost het je health.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Arfman schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:25:
Ze zouden zich aan je buggy moeten hechten, en als je ze lang genoeg laat zitten kost het je health.
Dat gebeurd inderdaad wel eens. Maar ze komen ook tevoorschijn als ik binnen in huizen rondloop.

Maar goed, boeiend verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

bram1984 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:37:
[...]

Dat gebeurd inderdaad wel eens. Maar ze komen ook tevoorschijn als ik binnen in huizen rondloop.

Maar goed, boeiend verder.
En dan krijg je geen schok als ze tegen je aankomen?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bart ® schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:47:
[...]

En dan krijg je geen schok als ze tegen je aankomen?
Niet dat ik weet. Misschien ben ik te snel met mijn grav. gun. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:54
Gisteren Halflife op Windows 7 x64 proberen te installeren wou niet werken, vandaag maar de Playstation 2 versie aangeschaft voor 5 euro incl verzendkosten. :o
En nu weer beginnen van voor af aan en daarna door naar Half Life 2, het blijft een meesterlijke game. _/-\o_

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

bram1984 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:51:
[...]

Ze moeten je natuurlijk wel aanraken...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hari-Bo schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:54:
Gisteren Halflife op Windows 7 x64 proberen te installeren wou niet werken, vandaag maar de Playstation 2 versie aangeschaft voor 5 euro incl verzendkosten. :o
En nu weer beginnen van voor af aan en daarna door naar Half Life 2, het blijft een meesterlijke game. _/-\o_
Bij mij doet Half-Life het gewoon op Windows 7 x64. Speelt als een zonnetje! Doe je toch iets verkeerds. Al met compatibiliteitsmodus gespeeld?

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hari-Bo schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:54:
Vergeet Blue Shift en Opposing Force niet. Supervette add-ons. Weet overigens niet zeker of die op de PS2 zijn uitgekomen..

Ik heb het complete pakket trouwens thuis liggen (PC), dus mocht je geïnteresseerd zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 15:25

mace

Sapere Aude

Vogens mij zijn BS en OP4 nooit uitgekomen op de PS2, maar wel de speciale versie; Half-Life:Decay. Ook leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Techno Overlord schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:24:
[...]

Bij mij doet Half-Life het gewoon op Windows 7 x64. Speelt als een zonnetje! Doe je toch iets verkeerds. Al met compatibiliteitsmodus gespeeld?
Mooi. Begon me al ongerust te maken. Heb namelijk net een nieuw systeem gekocht en daar Windows 7 64-bit opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:51:
[...]

Als die ballen je aanraken dan krijg je een schok en duwen ze je wat naar achter. Dat is eigenlijk alles. Vooral in de buggy zijn ze irritant als je pech hebt, bij mij kwamen ze een keer net onder m'n buggy terecht waardoor ik de zee in vloog :p Je kunt ze ook als kogels voor je gravity gun gebruiken (tegen vijanden aan schieten), en je komt ze nog wel een paar keer op onverwachte momenten tegen.
Ook komen ze in ep1 (of 2, denk 1) tegen, waar Alyx ze tegen de vijanden kan keren zodat ze achter hun aan gaan, dat is wel een leuk stukje :)

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 30-07-2010 15:53 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Van de week es geprobeerd m'n originele Half Life (1) bij Steam aan te melden. Blijkt de code gebruikt te zijn. Foto's en alles opgestuurd, maar Steam Support zegt "sorry, vette pech". Heeft iemand anders blijkbaar al heel lang mijn code in gebruik, dus is het blijkbaar verjaart en heb ik dus voor niks betaald :(

sorry, vette pech =
"Hello Bram, The CD Key in question has been tied to a Steam account for quite some time and cannot be moved. If you cannot provide the original account name or associated email address, then we will be unable to assist you further with this matter. My apologies for any inconvenience. "

Dus ik moet hún het emailadres geven van iemand die (mijn vermoeden dus) de code uit de winkel heeft overgeschreven. Ben ik nou gek?

[ Voor 41% gewijzigd door Melkunie op 31-07-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Melkunie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:13:
Dus ik moet hún het emailadres geven van iemand die (mijn vermoeden dus) de code uit de winkel heeft overgeschreven. Ben ik nou gek?
Je hebt ook een (kleine) kans dat jouw code ooit gegenereed was met een key generator. Ja, die bestonden voor Half-Life 1 en er kwamen ook wel eens keys uit die ook daadwerkelijk in de winkel verkocht werden.

Weet nog hoe de serial toen in het doosje zat van mijn spel: geplakt op de plek waar de baliekluiver de CD moest plaatsen. Erg handig. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:19
toen ik Episode 1 gekocht had, zat het boekje met de code ook al in het doosje in de winkel. Kwam ik thuis, en idd, de code was al gebruikt! Teruggegaan naar de winkel, zomaar een nieuw boekje gekregen, zonder vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik vrees dat Dixons daar na 8 jaar niet in trapt :P
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste